שיחת משתמש:MehmetScholl

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום MehmetScholl, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, עמרישיחה 13:34, 6 באוקטובר 2015 (IDT)[תגובה]

ברוך הבא. כל הכבוד על תרומותיך עד כה, כן ירבו! הגמל התימני (צרו קשר) (7.10.2015 09:21)

תודה רבה. אם ידוע לך אם יש אנשים שמוכנים לכתוב ערכים על שחקנים בבונדסליגה (עכשיו זה הרבה יותר קל לדעת למי יש ולמי אין כשכל הסגלים נמצאים) זה יהיה ממש מעולה.

היי,
ראשית תודה על כתיבת הערך! שים לב לעריכות שביצעתי בערך. מומלץ להקפיד על עיצוב שכזה גם בערכים עתידיים שתכתוב - הדגשת שם הערך, כתיבת שמו בשפת המקור וקישור לאתר החיצוני עם הוויקי-קוד המתאים.
לגבי שם המועדון, מומלץ לרשום את שמו המלא ולא רק המקוצר. האם אתה יכול לתרגם/לתעתק את שמו המלא ולציין אותו בפתיח הערך? הגמל התימני (צרו קשר) (18.10.2015 19:29)

היי, זה שוב אני. שים לב לעריכות שביצעתי בערכים שכתבת, למשל קלאוס אאוגנטאלר. אתה בדרך טובה! כדי שהערכים יהיו מתאימים באמת לסטנדרטים של ויקיפדיה, מומלץ לעשות את מה שעשיתי - עיצוב נכון (למשל, הדגשת השם בפתיח הערך, פחות פסיקים), קישורים חיצוניים, תמונה בתבנית וכו'. אם יש לך שאלות, אל תתבייש לשאול. אני פה כדי לעזור. הגמל התימני (צרו קשר) (11.11.2015 08:04)

קונארד => קונראד[עריכת קוד מקור]

היי,
תודה לך על הערך החדש. שים לב שכדאי לוודא את הכתיב לפני העלאת הערך. קראת לו "קונארד" – אבל שמו "קונראד". תיקנתי את הערך, ומחקתי את הגרסה השגויה שהעלית, "קונארד היידקאמפ". אלדדשיחה 12:10, 10 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]


ערכים חדשים[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על הערכים החדשים ובהצלחה בהמשך. שים לב שיש תבנית לשחקני כדורגל. כנס לאחד הערכים כמו על מסי או רונאלדו. נראה לי שעדיף כך. בהצלחה בהמשך--היידן 18:53, 19 בנובמבר 2015 (IST)[תגובה]

כן, למה אתה לא משתמש בהם? זה חלק די חשוב בערכים. ערכים בלעדיהם נראים "חצי אפויים". האם יש לך בעיה טכנית איתם ואתה צריך עזרה כלשהי? הגמל התימני (צרו קשר) (25.11.2015 07:03)
עוד הערות ברשותך:
שים לעריכות כמו העריכה הזו. אתה לא מקפיד על לא מעט דברים, כגון:
  • קישורים חיצוניים. למה אתה לא שם אף קישור חיצוני? שוב, האם יש בעיה עם זה? שים לכל הפחות קישור לוויקישיתוף. אבל יש לשים גם קישור למקורות. ערך בלי מקורות נחשב ערך פחות טוב! פחות מהימן!
  • מקף לפני מספרים. כשכותבים שמשהו קרה בתאריך מסוים, כותבים "נולד ב-1 בינואר" ולא "נולד ב1 בינואר".
  • הייתה, שווייץ, זכייה. שגיאת כתיב שחוזרת על עצמה ותוך שנייה אתה פותר אותה.
  • קישורים פנימיים. למה אתה לא מקשר לערך כדורגלן? או לערך על העמדות של השחקן? קשר, בלם וכו'.
מקווה שתיישם את ההערות בערכיך הבאים שתכתוב, למען ערכים איכותיים יותר :). הגמל התימני (צרו קשר) (2.12.2015 06:34)

שלום הגמל התימני. אני מקבל חלק מההערות שלך כאן והייתי רוצה לדעת מה זה ויקישיתוף ואיך מגיעים לשם כי אין לי מושג.

לגבי מה שאתה מגדיר כשגיאות כתיב-אני חולק עליך לחלוטין. השגיאה כאן היא שלך. היתה וזכיה זה עם יוד אחת בלבד. שני יודים זו טעות שהשתרשה בשנים האחרונות כשהעיתונות הפכה לנגישה וצהובה יותר, והכתיב המלא הפך לברירת מחדל, וכי בתוכנת וורד זה מוגדר משום מה כשגיאה. רוביק רוזנטל כתב על זה גם במאמר המצורף. הוא טוען שהייתה זו צורה נכונה, אך פחות נכונה מהיתה.

http://blog.ravmilim.co.il/2013/08/25/writer/

בעניין המקף לפני תאריך-הנחתי שאם יש הכחלה של התאריך זה כבר מספק את ההפרדה הנדרשת, אבל אשתדל להקפיד להבא.

ובעניין נוסף-בערך על פאולו סרג'יו כתבתי שמשום מה כשעושים חיפוש בגוגל לא מקבלים את הערך, ואותה בעיה קיימת גם בערך של ג'אנלוקה גאודינו, ועכשיו אני רואה שזה גם בערך על צ'יריאקו ספורצה. האם יש דרך לפתור את זה?

MehmetScholl - שיחה 07:52, 2 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

לגבי שגיאות כתיב, ויקיפדיה חולקת עליך. אנחנו כותבים פה בכתיב מלא. קרא בבקשה את ויקיפדיה:לשון. לא לשווא הכנסנו את ההחלפות של שניה->שנייה, זכיה->זכייה לסקריפט שעושה זאת אוטומטית. אני מאוד ממליץ לך ליישם את הכללים שיש בדף ויקיפדיה:לשון. זהו דף ארוך, ואי-אפשר לזכור הכול על הקריאה הראשונה, אך עם הזמן זה שוקע בראש ולא שוכחים את זה.
שמח שקיבלת את הערתי לגבי המקף.
ראיתי את שאלתך לגבי פאולו סרג'יו בדף שיחתו, אך לא הספקתי לענות שם. לצערנו הרב יש באג מעצבן של גוגל, שבגללו ערכים שבכותרתם יש גרש - לא יופיעו בחיפוש. כן. אין לנו מה לעשות עם זה. אפשר אולי ליצור הפניה משם הערך ללא גרשים, אבל זו שגיאה מעשית, ולכן לא הייתי ממליץ לעשות זאת. נצטרך פשוט לסבול זאת.
שיהיה לך יום טוב ידידי. הגמל התימני (צרו קשר) (2.12.2015 09:45)

כדורגל גרמני[עריכת קוד מקור]

היי מהמט. כפי שוודאי שמת לב, אני עוקב אחר תרומותיך לוויקיפדיה בתחום הכדורגלנים. ראשית כל, תודה רבה! יצרת עד כמה מספר לא מבוטל של ערכים על כדורגלנים חשובים שהחיסרון שלהם בלט מאוד, וכעת המצב טוב בהרבה, והכל בזכותך! עפ"י דף המשתמש שלך, נראה שיש עוד למה לצפות . יחסית לעורך חדש, אתה כותב ערכים טובים מאוד. עם זאת, הייתי רוצה שתנסה להקפיד על כמה דברים:

  • מקורות - חשוב מאוד לגבות את הערכים במקורות. הרי הקורא האקראי ודאי ירצה לדעת על בסיס מה נכתב הערך והאם כדאי לו להסתמך על הכתוב בו כמקור מידע אמין. לשם כך אנו נוהגים לגבות את הערכים בהערות שוליים ובקישורים חיצוניים. הערת שוליים נועדה לגבות עניין נקודתי, בעוד שקישור חיצוני אמור לגבות את הערך מנקודת מבט רחבה יותר. תוכל למצוא מידע נוסף בויקיפדיה:ביבליוגרפיה. בנוגע לערכים על כדורגלנים גרמנים, לכל הפחות, רצוי מאוד להוסיף קישורים לאתרי סטטיסטיקות דוגמת fussballdaten ו-weltfussball אשר נותנים גיבוי סביר לערך. אני מניח ששמת לב, אך הוספתי גם קישורים בערכים הרלוונטיים לדפים בהיכל התהילה של באיירן מינכן.
  • תארים - מקובל להוסיף לערכי כדורגלנים פסקת תארים. ראה למשל בערך מנואל נוייר. פסקה שכזו, יחד עם תבנית הכדורגלן שבראש הערך, עוזרות מאוד לתמצת את הערך, ומשמשות קוראים שרוצים לעבור בחטף על הערך ולקבל סקירה כללית מהירה, או לחילופין - לבדוק במהירות נתון שקשור בתארים בהם זכה הכדורגלן.
  • סגנון - בכתיבה בתחום הספורט יש לעורכים רבים נטייה לכתוב בסגנון עיתונאי, דבר שרצוי להימנע ממנו ככל האפשר על מנת לשמור על כתיבה נייטרלית (כמה דוגמאות שנתקלתי בהן: "התאחד עם מאמנו...", "היה חלק בלתי נפרד מהנבחרת", "כבש מהנקודה הלבנה" ועוד). סה"כ הקפדת די יפה בעניין הנייטרליות, אך בחרתי בכל זאת לפנות אליך גם בעניין הזה.

פרט לכך, אתה עושה מצויינת וכיף לדעת שיש לנו תורמים פורים שכמותך. אני בטוח שתשתבח עם הזמן. מי יודע, אולי הערך של באיירן יהפוך לערך מומלץ ביום מן הימים קריצה על כל פנים, המון בהצלחה בהמשך. אתה יותר ממוזמן לפנות אלי בעתיד בכל שאלה או עניין. עמרישיחה 22:13, 8 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

מחזק את דבריו של עמרי. במשך זמן רב לא שמתי לב שאתה לא כולל פסקת תארים, עכשיו זה מאוד בול בעין. ראה מה עשיתי בערך מנפרד מילר. אני חושב שפסקה כזו היא הכרחית כי היא נותנת תמונה מהירה להצלחה לה היה שותף השחקן או המאמן. הקישורים החיצוניים הם גם חלק משמעותי, כי הרי לא הגיוני לכתוב ערך בלתי מהימן ובלתי מגובה במקורות. שבוע טוב. הגמל התימני (צרו קשר) (13.12.2015 07:26)

אני שמח לראות שאתה לוקח לתשומת לבך חלק מההערות שאנחנו נותנים לך. ניתן לראות גרף שיפור בערכים שלך, וזה ממש טוב! לאט ובהדרגה הם משתפרים, וכך אנחנו נהנים מערכים חדשים וטובים. הפעם הייתי רוצה להעיר על שני דברים. הראשון, קישורים חיצוניים. אתה עדיין נמנע מלהוסיף אותם, ואני תוהה, מדוע? האם יש לך קושי טכני בהוספת קישורים חיצוניים? כיצד אני יכול לעזור לך בכך?
השני, קצרמרים. ראיתי שהתחלת לכתוב קצרמרים. אני מאוד מאוד מאוד מאוד לא בעד כתיבת קצרמרים. לדעתי עדיף שום ערך מאשר ערך דל שלא מספר כמעט כלום על מושאו. כי אחר כך, הערך הזה יהיה תקוע ככל הנראה כקצרמר לנצח נצחים, וזה מאוד חבל. אני עדיין מדגיש, עדיפה האיכות על הכמות לפי דעתי. שחקן שערך 259 הופעות ליגה עם באיירן מינכן כמו האנס באואר יותר מראוי למעט השורות הבודדות שנכתבו עליו. הגמל התימני (צרו קשר) (16.12.2015 08:22)

שלום הגמל התימני. בעניין הקישורים החיצוניים, כן, אני אשמח להכוונה בנושא. כשניסיתי זה לא יצא טוב. גם לגבי הויקישיתוף שלא הבנתי עדיין מה זה.

בעניין הקצרמרים-כאן זה עניין של פילוסופיה, ושוב אני נוטה לחלוק עליך. יש שחקנים שיש עליהם הרבה מידע (ואם יש, אני משתדל להרחיב, כמו במקרה של קרל-היינץ שנלינגר או ריינר בונהוף), ויש שחקנים שהעובדה שהערך עליהם קצר היא בגלל ששיחקו כל חייהם בקבוצה אחת ובקושי או בכלל לא שיחקו בנבחרת ומיעטו לזכות אם בכלל בתארים, דוגמת קרל-היינץ קורבל, שבעיני זה די פשע שלא היה עליו ערך עד היום בויקיפדיה, או הדוגמה של האנס באואר. לגבי באואר ספציפית-הוא שיחק בקבוצה בשנות החמישים, כשעדיין לא היתה בונדסליגה ובאיירן מינכן היתה עדיין מועדון צנוע יחסית, כך שהמידע עליו לא רב. לדעתי עדיף לשמר שחקן כזה גם עם המידע הבסיסי שיש עליו, מאשר לתת לו להישכח בתהומות הנשייה, ואני אמשיך לעקוב אם יתווסף מידע באנגלית לגביו.

עניין נוסף לגבי באואר, איך יוצרים תבנית של הבחנה בין שני אנשים? יש אדם נוסף שנקרא האנס באואר שהוא בלשן, ויש עליו ערך בויקיפדיה העברית. איך יוצרים את ההבחנה המתאימה ביניהם לא רק בסוגריים בשם הערך? MehmetScholl - שיחה 09:09, 16 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

היי מהמט. ראשית כל שוב תודה על הערכים ועל תרומתך הפורה והחשובה. כפי שציינתי למעלה, אתה מוזמן לפנות אלי בכל עניין, גם אם הוא פעוט ביותר. אני בטוח שגם הגמל התימני ישמח לסייע. במידה וניסית להוסיף קישור חיצוני ללא הצלחה, ציין זאת בדף השיחה של הערך, ומשתמשים רבים ישמחו לסייע. אם אתה נתקל בקשיים כלשהם, ואתה לא מבקש עזרה, כיצד תוכל ללמוד? אל תהסס לשאול שאלות. זו הדרך הטובה ביותר להכיר את הוויקיפדיה ולהתמודד עם בעיות. זו אנציקלופדיה הנכתבת בשיתוף פעולה בין הכותבים, וחלק משיתוף הפעולה הוא בעזרה הדדית בין הכותבים שלה. בקיצור, אל תהסס לשאול.
בעניין היקף המידע בערכים. אני מסכים עם הגמל התימני שעדיף לדאוג ליצור ערכים מקיפים יותר כבר עם יצירתם, שכן סיכוי סביר שהם ישארו דלים לזמן רב אח"כ. זו בחירה שלך. אני לא מסכים עם העובדה ששחקן ששיחק רק בקבוצה אחת יש עליו פחות מידע. ראה למשל את הערכים על ראיין גיגס ואנדרס אינייסטה. ברור לי שעל שחקנים שהיו פעילים לפני זמן רב יש פחות מידע, אבל עדיין אפשר למצוא מספיק מידע ברשת. אתה יכול להיעזר תמיד בוויקיפדיה הגרמנית (עם גוגל טרנסלייט ובזהירות רבה). סביר להניח שערכים שקשורים בגרמניה יהיו טובים ומקיפים יותר שם מאשר באנגלית.
על מנת ליצור הבחנה בין ערכים שונים ניתן ליצור דף פירושונים או להשתמש ב{{פירוש נוסף}}. כל אחד מתאים למקרה אחר. דוגמא לדף פירושונים תוכל למצוא למשל בדף האריס ודוגמא לשימוש בתבנית פירוש נוסף תוכל למצוא בערך אנדראס מולר. אשמח לענות על כל שאלה. עמרישיחה 10:45, 16 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]
ללגבי קישורים חיצוניים, קרא את הדף עזרה:קישורים. הוא יסביר לך את זה הכי טוב. קרא ספציפית את הפסקה של 'קישורים חיצוניים'. קישורים חיצוניים וויקישיתוף זה לא עסק מורכב. זה סך הכול עוד פרק בערך, שנראה פחות או יותר כך:

== קישורים חיצוניים ==
{{ויקישיתוף בשורה}}
* [http://www.fussballdaten.de/spieler/lerbysoeren/1992/ פרופיל השחקן] באתר fussballdaten

ואתה מסודר. פשוט כל פעם תחליף את הכתובת של הפרופיל בכתובת של השחקן המתאים.
לגבי קצרמרים, אני מסכים שזה חמור שלא היו ערכים על שחקנים כה מהותיים. בעיניי זה חמור אף יותר שהדבר היחיד שכותבים על שחקן ששיחק 15 שנים בליגה רצינית "ערך 300 הופעות והבקיע 30 שערים". אתה רוצה לומר לי שלא היה שום משחק ראוי לציון בתקופה הזו? באיזה מקומות הקבוצה שלו סיימה באותן שנים? האם היה שותף לקבוצה בינונית או קבוצה שנלחמת בתחתית? תחת מי שיחק כמאמן? עם איזה שחקנים חלק את חדר ההלבשה? באיזה עונות היה משמעותי יותר ואיזה פחות? מתי הורחק בכרטיס אדום? האם הבקיע צמד? בישל שער מעניין? האם נפצע מתישהו ואיך?
יש כל כך הרבה לכתוב, וזה פשוט עוול שכותבים עליהם שורה וחצי בעיניי. תראה איך כתבתי על שחקנים מתחילת המאה ה-20 הרבה יותר, למשל אנחל ארוצ'ה קופץ לי לראש. לא חייבים לרוץ לדוגמאות כבדות כמו גיגס ואינייסטה. יש המון מידע על שחקנים, גם משנות ה-50, ופשוט צריך לדעת לחפש, למצוא ולזקק אותו לכדי ידע אנציקלופדי. השאלות שכתבתי בפסקה הקודמת הן שאלות מנחות מצוינות שיכולות להוסיף לכל ערך המון צבע ופלפל.
לגבי הבחנה בין שני אנשים, עמרי ענה על כך לפניי. אני מקווה שהדוגמאות יועילו לך. הגמל התימני (צרו קשר) (16.12.2015 13:56)
שאלות מנחות נוספות: מתי ערך את הופעת הבכורה בקבוצה? מתי כבש את שער הבכורה בקבוצה? האם כבש שערים קריטיים? לא חסר. אפשר גם להוסיף משהו על הילדות שלו אם מידע כזה זמין. אוסיף שבתור קורא הייתי משתעמם מערך שכתוב בו רק שהוא הופיע x פעמים וכבש y שערים. בשביל זה יש את התבנית בראש הערך ואתרי סטטיסטיקות. ערך צריך להיות קצת יותר מעניין לקריאה ופחות יבש. עמרישיחה 18:08, 16 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

שני דברים[עריכת קוד מקור]

היי מהמט. שוב תודה על תרומתך החשובה והמבורכת. ברצוני להעלות בפניך שני נושאים:

  1. על פי כללי הכתיב המלא של האקדמיה ללשון העברית (שהתקבלו בוויקיפדיה), וי"ו עיצורית (העיצור V וגם העיצור W) נכפלת כשהיא באמצע מילה, למשל: תקווה, זווית. האות אינה נכפלת בראש המילה ובסופה, למשל: ויקיפדיה, ורד, ותיק, צו. וי"ו בראש מילה נכפלת כאשר לפניה מצטרפת אחת מאותיות השימוש (מש"ה וכל"ב), אך לא אחרי וי"ו החיבור. לכן מהמילה "ויקיפדיה" נקבל "בוויקיפדיה", אך "וויקיפדיה" (כלומר וּוִיקיפדיה), ומהמילה "וֶרד" נקבל "הוורד", אך "וורד" (כלומר וּוֶרד). הכלל אינו תקף למקרים שבהם תנועת O או U מופיעה לאחר וי"ו עיצורית. במקרים אלה יש להכפיל את האות, כי אחת האותיות משמשת עיצור, והשנייה אם קריאה; למשל: "וושינגטון" או "ווד".
    דוגמא רלוונטית יותר - נכתוב "השחקן זכה בשתי אליפויות עם ורדר ברמן" ומנגד "לזכותו של השחקן 200 הופעות בוורדר ברמן".
  2. כפי שציינתי שתי פסקאות למעלה, חשוב מאוד לבסס את הכתוב בערך במקורות חיצוניים, על מנת שהקורא יוכל להסתמך על הכתוב בערך כמקור מידע אמין. אחת האפשרויות היא להוסיף קישורים חיצוניים שאמורים לתת כיסוי לערך בהיבט הרחב. ראיתי שהתחלת להקפיד על כך, אז ראשית כל, כל הכבוד, זה מצויין! שנית, לא תמיד הקישורים החיצוניים נותנים גיבוי מלא לכתוב בערך. לעתים יש עניינים נקודתיים שדורשים אסמכתא. אחת הדוגמאות הבולטות היא אזכור של שיאים ("מדורג במקום ה-x בטבלת שיאני...", "מחזיק בשיא הבונדסליגה לדקות של שמירה על רשת נקייה..." וכו'). במקרים כאלה יש להוסיף בצמוד לאזכור השיא הערת שוליים המפנה למקור חיצוני אמין שניתן לאמת דרכו את עניין השיא או כל דבר אחר שדורש אסמכתא. תוכל למצוא דוגמאות במספר ערכים להם הוספתי הערות שוליים: קרל-היינץ קורבל, דיטר איילטס, מרקו בודה וטימו הילדברנד. עד כה, לא הצלחתי למצוא מקורות חיצוניים מהימנים עבור הערכים אייקה אימל, מיכאל לאמק ואוליבר רק. ראשית כל, אשמח אם תקפיד להבא להוסיף גם הערות שוליים היכן שצריך. שנית, אשמח אם תנסה למצוא מקורות מהימנים עבור שלושת הערכים הללו. סימנתי שם את העובדות שדורשות אסמכתא. עובדות ללא אסמכתא מוסרות מערכים לאחר תקופה מסויימת.

אם יש לך שאלות כלשהן, אתה מוזמן לפנות אלי בכל עת. עמרישיחה 19:29, 19 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

היי מהמט. ראיתי שהתחלת להקפיד על הערות שוליים. זה מעולה. טוב לראות איך אתה משתפר ככל שעובר הזמן. האם יצא לך במקרה למצוא מקורות לערכים שציינתי לעיל? אי אפשר להשאיר את הטענות שם ללא מקור ולא יהיה מנוס מלהסירן. בנוסף, שים לב לתיקון שלי בערך של טים ויזה שרלוונטי למה שכתבתי בסעיף הראשון. אם משהו עדיין לא ברור, אשמח להסביר. אגב, מקובל להגיב להודעות בדף השיחה, לכל הפחות מתוך נימוס. אינטרקציה בין עורכים היא אחד העקרונות החשובים במיזם שיתופי שכזה. עמרישיחה 14:10, 2 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום עמרי. לאייקה אימל מצאתי מקור. לאוליבר רק מצאתי מקור רק לנתון על כמות המשחקים ללא ספיגה, ובנוגע להשוואה לאוליבר קאן מחקתי את הנתון כי מצאתי כמה סתירות בין הערך שתרגמתי למקור שמצאתי והעדפתי לא להסתכן. למיכאל לאמק לא מצאתי מקור, והמידע הוא רק מהתרגום של הערך. MehmetScholl - שיחה 12:16, 3 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

תודה על התשובה. עקרונית, פורומים לא נחשבים למקור מידע אמין, אך מכיוון שצורף להודעה סימוכין, אפשר לטעון שזה מקרה גבולי. אם בעתיד ימצא מקור אמין יותר, ניתן יהיה להחליף. עמרישיחה 19:07, 9 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

זה תענוג לראות שהערכים שלך משתפרים בהדרגה. ברשותך, אני חושב שזה הזמן לבקש ממך לעשות משהו נוסף בערכיך - טבלת סטטיסטיקה. לדעתי היא מוסיפה המון לערכים, מראה מתי השחקן היה פעיל יותר או פחות לאורך הקריירה. ראה את עריכתי בערך על אובה ראן.
אני מבין שבניית טבלה כזו מאפס היא אתגר טכני גדול מאוד ואני לא מצפה לכך מאף אחד. מה שכן, אפשר תמיד להעתיק את הקוד מהערך בוויקיפדיה האנגלית ולתרגם את המושגים הכתובים בו. זה די קל וגם לא לוקח הרבה זמן. העתק, הדבק ועריכה, עד שכל הביטויים באנגלית נעלמים. מה אתה אומר, זה אפשרי בערכיך העתידיים (ואולי גם בערכים קודמים שבהם ויתרת על פסקה זו)? הגמל התימני (צרו קשר) (27.12.2015 11:54)

אולי בעתיד, כרגע זה מורכב מדי בשבילי, אני טכנופוב לחלוטין. אני רוצה קודם כל לסיים את הפרוייקט של לתת במה לכמה שיותר שחקנים חשובים שלא קיבלו אותה בעבר בויקיפדיה העברית (ואפילו כמעט שלא כתבתי ערכים על שחקנים פעילים, למרות שגם את זה אני רוצה לעשות). אם מישהו מעוניין להוסיף סטטיסטיקות לערכים שכתבתי, בשמחה רבה. MehmetScholl - שיחה 12:12, 28 בדצמבר 2015 (IST)[תגובה]

היי מהמט. אני רואה לא מעט שאתה מתקן קישורים לערכים שאתה כותב. המלצה שלי במצב כזה היא ליצור הפניות מהקישורים ה"פחות" נכונים לערך שיצרת, כמו העריכות האחרונות שלי: ראה את הדף הזה או את הדף הזה. ככה הסיכוי שאנשים יגיעו לערך גבוה יותר - דרך החיפוש בוויקיפדיה או דרך החיפוש של גוגל. הפניות זה כלי חשוב. זה גם מאוד רלוונטי כשמדובר באלטרנטיבות של כתיבת האות "א" באמצע השם. אני משתדל להפנות מכל הווריאציות של הכתיב לערך שאני יוצר. זה גם פשוט מאוד לביצוע, לוקח 3 שניות בדיוק. הגמל התימני (צרו קשר) (4.01.2016 07:04)

אנסה בפעם הבאה שאגיע לסיטואציה. MehmetScholl - שיחה 23:27, 6 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

יופי. שים לב שתארים נכתבים לפי הפורמט של הטורניר - אם הטורניר נפרסם על פני עונה, נכתוב את העונה ולא השנה בה הסתיים התואר. למשל, ראה עריכה זו. הליגה, הגביע ומלך השערים היו על עונה שנפרסה על שנתיים ולא שנה אחת. הגמל התימני (צרו קשר) (7.01.2016 07:21)

שלום הגמל התימני. אני מנסה ליצור דף הפניה כמו שהצעת ואני לא מוצא איך עושים את זה. אני מעוניין שיהיה אפשר להגיע לכדורגלן ג'וליאן גרין גם דרך השם יוליאן גרין. MehmetScholl - שיחה 00:18, 13 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

התחביר הוא כזה: #הפניה [[ג'וליאן גרין]]
מקווה שזה עוזר. מוזמן לקרוא את הדף עזרה:הפניה לגבי עוד עזרה בנושא. הגמל התימני (צרו קשר) (13.01.2016 07:18)

אני חושב שAlex 121 Alex - שיחה 19:27, 9 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום MehmetScholl.

כפי שניתן לראות ביומן התפקידים, סומנת כ"בדוק/ת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

בתמצית, אין לסימון זה השפעה מהותית על פעילותך בוויקיפדיה – כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ומלבד היכולת לערוך דפים שברמת "הגנה מוגברת", לא התווספו לך הרשאות או כלים חדשים. עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 08:24, 21 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום MehmetScholl, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. אמנם התחלת לערוך ב-2008 אך עיקר פעילותך נעשתה בתקופה האחרונה. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:MehmetScholl/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 14:11, 23 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום אופק כחול, אשמח, כל עוד זה בעילום שם. אפשרי? MehmetScholl - שיחה 18:40, 23 בינואר 2016 (IST)[תגובה]

בהחלט, תודה לך על נכונותך להשתתף. אופק כחול - ביבר הזכוכית 20:13, 23 בינואר 2016 (IST)[תגובה]
איך הולך? אופק כחול - ביבר הזכוכית 16:53, 13 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

היי, אופק כחול. כתבתי את הטיוטה. שבוע טוב :)

הדף עלה לעמוד המיזם. תגובות תוכל לקרוא בשיחת ויקיפדיה:ביכורים/MehmetScholl. יום מקסים, אופק כחול - ביבר הזכוכית 10:03, 2 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

"שיחק בעיקר"[עריכת קוד מקור]

היי מהמהט. ראשית כל, שוב, תודה על תרומתך הרבה. כיף לדעת שיש לנו כותב פורה כמותך. שמתי לב שאתה משתמש לא מעט בביטוי "שיחק בעיקר" בפתיח של ערכים שאתה כותב. אני חושב שצריך להיות זהירים מאוד עם הביטוי הזה. הוא מתאים בעיקר לכדורגלנים אשר שיחקו רוב הקריירה שלהם באותה הקבוצה. בערך אאילטון למשל, ציינת שהוא שיחק בעיקר בוורדר ברמן, אבל למעשה הוא שיחק שם רק חמישית מהקריירה שלו ובשאר הזמן הוא שיחק ב-20 קבוצות אחרות! קצת מוזר לכתוב "שיחק בעיקר בוורדר ברמן" במקרה הזה. נכון שזו הקבוצה שהוא שיחק בה הכי הרבה זמן, אבל זה לא נכון לכתוב שהוא שיחק בעיקר שם. אם שחקן שיחק באותה הקבוצה יותר 80% מהקריירה שלו, נראה לי שהביטוי יותר יתאים. זה מתאים כמובן גם למקרים בהם שחקנים שיחקו בשתי קבוצות או יותר רוב הזמן (כמו אולי שטיליקה למשל).
משהו קטן נוסף, הסרתי מהערך הני ראמזי את התבנית של נבחר מצרים שיצרת, שכן פרט לראמזי עצמו, אף אחד מהערכים לא היה קיים. אין טעם בתבנית ניווט שכולה אדומה, שכן אין בין מי למי לנווט. מעבר לכך, זה משהו שמאוד לא אוהבים כאן. אפשר יהיה ליצור את התבנית מחדש בעתיד במידה ויווצרו עוד כמה ערכים ממנה (3-4 נראה לי מספיק). עמרישיחה 20:37, 13 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

שלום עמרי. במקרה של אאילטון, אני חושב שבמקרה שלו בהחלט אפשר לומר שהוא שיחק בעיקר בורדר ברמן. זו הקבוצה המזוהה איתו ביותר, מכל 20 הקבוצות שהוא שיחק בהן. יש אכן ערכים שאולי זה פחות מתאים. אולי פתיח כמו "אאילטון הוא שחקן המשחק בעמדת החלוץ ומזוהה בעיקר עם ורדר ברמן" (במקום שיחק בעיקר) יכול להיות יותר טוב, אבל במקרה שלו, אם רק נכתוב שהוא חלוץ וזהו, זה די יעקר את זה שהוא אכן מזוהה עם ברמן הרבה יותר משהוא מזוהה עם כל קבוצה אחרת.

בנוגע לתבנית-אני מבין את ההיגיון אבל אני חושב לגמרי אחרת. אני חושב שכשאנשים יראו תבנית עם הרבה ערכים אדומים, במיוחד כשיש בה שמות כמו חוסאם חסן, ג'מאל עבד אל חמיד ומג'די עבד אל ראני, שעדיין אין עליהם ערך למרות שהם שחקנים סופר חשובים, הם יתהו איך אין עליהם ערך וירצו לכתוב אותו בעצמם. בעיני זה דווקא יכול לעודד עבודה פוריה יותר. MehmetScholl - שיחה 22:56, 13 בפברואר 2016 (IST)[תגובה]

פתרתי את הבעיה בפתיח בערך אאילטון. זה בעיקרון עניין של ניסוח שאפשר לפתור בקלות, אבל לטעמי פשוט צריך לכתוב יותר בפתיח. ראו מה עשיתי בערך וולפגנג רולף, באופן דומה. מהמט, אתה חייב לכתוב יותר בפתיח. דמיין שבערך אין תבנית. צריך קצת מלל שיעזור לתמצת את פועלו של נושא הערך. אני אוהב ללכת לפי מספר שאלות עקרוניות - איפה שיחק, מתי שיחק, תארים מרכזיים ומה עם הנבחרת. הגמל התימני (צרו קשר) (14.02.2016 06:59)

היי מהמט. שוב בעניין הפתיח של הערכים. שמתי לב שאתה נוהג להשתמש בתבנית קבועה בפתיח של הערכים. משהו בסגנון של "שיחק ב-x y z ובנבחרת a בעמדת ה...". לטעמי זו כתיבה מעט משעממת. הרי לכל כדורגלן יש קריירה משלו, כך שכדאי לשאוף שגם הערכים יהיו שונים אחד מהשני. זה הופך את הקריאה למעניינת יותר. אפשר פשוט לנסות לתאר את הקריירה של הכדורגלן בדרכים יצירתיות יותר. ראה למשל את עריכתי בערך רודולפו קרדוסו. אה וכמובן, שוב תודה על תרומתך הניכרת לתחום הכדורגל בוויקי עמרישיחה 23:36, 6 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

אשתדל. MehmetScholl - שיחה 01:35, 8 במאי 2016 (IDT)[תגובה]

תמונה בשימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

שלום לך, העלית את קובץ:Ratjikuzu.jpg ברישיון בשימוש הוגן. תמונת אדם חי אינה יכולה להיות ברישיון זה, מצאתי את התמונה בוויקיפדיה האנגלית ששם הועלתה ברישיון חופשי. ביקשתי ממתניה להעביר לוויקשיתוף ככך שאפשר יהיה להשתמש בתמונה גם בוויקיפדיה העברית. בכל מקרה כאשר מעלים תמונה בשימוש הוגן לפי הכללים, יש לתת קישור למקור ממנו התמונה נלקחה, ואם המקור הוא ברישיון חופשי המתאים לוויקיפדיה, אז הרישיון כאן צריך להיות זהה, תוך מתן קרדיט ליוצר וקישור למקור. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:49, 4 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

מסתבר שהתמונה בוויקיפדיה האנגלית מפרה זכויות יוצרים. אז מחקתי את הקובץ שהעלית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 14:51, 4 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

שלום חנה Hanay. עד עתה העליתי תמונות בדרך הרגילה, הפעם משום מה לא הצלחתי ולכן השתמשתי בדף שממנו מעלים סמלים של קבוצות וכאלה. איך אדע להבא אם זה רישיון חופשי ושימוש הוגן? ואיך אדע אם יש הפרת זכויות יוצרים? MehmetScholl - שיחה 23:29, 4 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

תמונה שאתה צילמת, או שפגו זכויות היוצרים, או שבעל זכויות היוצרים העלה אותה ברישיון חופשי המתאים לוויקיפדיה, וציין זאת במפורש, אז הרישיון הוא חופשי. תמונות בשימוש הוגן אפשר להעלות רק כלוגו, כרזה, עטיפת ספר, או אדם שנפטר ואין תמונה חופשית שלו. קרא הסברים בדף ויקיפדיה:רישוי תמונות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 23:34, 4 במרץ 2016 (IST)[תגובה]
באותו עניין, אנא שים לב (והתייחס... תקן) להודעה שהופיעה לך בתבנית שבפרטי הקובץ שהעלית, "קובץ:Alemannia Aachen.png". תודה. Ldorfmanשיחה 02:16, 16 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

היי,
המילה Spielvereinigung בעברית תהיה "שפילפרייניגונג" (כלומר, במקום וו – פ'). אלדדשיחה 02:25, 5 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

תוקן, תודה. MehmetScholl - שיחה 03:14, 5 במרץ 2016 (IST)[תגובה]

העברת ערך לא בשל למרחב הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום. העברת את הערך ממלכת זולו ממרחב משתמש אחר למרחב הערכים. הערך לא היה בשל, נעדר פתיח תקין, ללא קטגוריות ועדיין יש בו שגיאות התנסחות (כגון כתיבה על אירועים שהתרחשו בעבר בלשון הווה). לתשומת ליבך להבא,תודה --Assayas - שיחה 23:44, 3 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

שלום לך. כמתמחה בערכי כדורגלנים רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם המקבץ השבועי בנושא כדורגל, החל השבוע. בברכה. יואב ר. - שיחה 18:34, 4 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

יואב ר. אכתוב בהמשך השבוע את הערך על טאריבו ווסט. רק שאלה-למה נבחרו דווקא הכדורגלנים האלה? MehmetScholl - שיחה 20:00, 4 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]
הסיבה פשוטה - מחברי המקבץ אינם עוסקים בכדורגל בדרך כלל, ולכן בחרנו שמות באופן אקראי מתוך רשימות של ערכים מבוקשים. יואב ר. - שיחה 07:31, 5 באפריל 2016 (IDT)[תגובה]

האנס-אולריך גרפנטין[עריכת קוד מקור]

תודה על הערך, לאחרונה הוחלט להעביר את האנס להנס. אם אין לך התנגדות אז העבר את הערך הנ"ל בהתאם. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 13:30, 9 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]

Tomtom‏ אין בעיה, אעביר. מה הסיבה לכך? MehmetScholl - שיחה 13:45, 9 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]
בגלל המשמעות הכפולה של המילה "האנס" (rapist) ‏ ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:20, 9 ביוני 2016 (IDT)[תגובה]
  1. פריט רשימה ממוספרת

שלום MehmetScholl. אני מזמין אותך להשתתף בפעילות במקבץ זה, החל השבוע. בברכה. יואב ר. - שיחה 09:02, 3 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

היי יואב, כתבתי עכשיו את הערך על וזרשטדיון, מקווה לכתוב עוד ערך או שניים השבוע. MehmetScholl - שיחה 01:52, 4 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]
תודה רבה. יואב ר. - שיחה 09:24, 4 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

המשך פרוייקט בונדסליגה[עריכת קוד מקור]

היי, אני עוקב וחובב בונדסליגה כמוך. לא בעל כישרון כמו שלך. אני רואה שרשימת הערכים שהצבת לעצמך לקראת סיום, דבר מרשים בפני עצמו. יש לי כמה שמות של כדורגלני עבר (בעיקר נורווגים ושוודים) אשר שיחקו בבונדסליגה להציע עבורך להמשך עבודתך הנאמנה: נורווגים: Vidar Riseth, Erik Mykland, Goran Sorloth, Erland Johnsen, Erik Thorstvedt,Mini Jakobsen,Frode Grodas,Roger Nilsen,Bent Skammelsrud,Andre Bergdolmo,Havard Flo. שוודים: Magnus Arvidsson,Jan Eriksson,Alexander Farnerud,Teddy Lucic,Jorgen Pattersson איסלנדי אחד: Eyjolfur Sverrisson

וסבסטיאן פרודל אחד לרפואה.

תודה רבה!

אני כרגע בתקופה סקנדינבית (אחרי שהיו לי תקופות של צ'כיה, מדינות יוגוסלביה, אפריקה, דרום אמריקה ומזרח גרמניה). מעריך שהיא תימשך בימים הקרובים. ערכים על לוצ'יץ', ברגדולמו, סקמלסרוד, ריסת, ארלנד יוהנסון, תורסטוודט וסווריסון ייכתבו לדעתי די בוודאות, קצת פחות יודע לגבי האחרים. פרודל יחכה לתקופה אוסטרית אם תהיה... MehmetScholl - שיחה 13:07, 27 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

היי מהמט. ראשית כל, כל הכבוד על פועלך. אין ספק ששיפרת באופן משמעותי את תחום הכדורגל בוויקי בכלל ואת תחום הבונדסליגה בפרט. אנצל הזדמנות זו להציע לך לכתוב על כמה נושאים נוספים:
תודה רבה!

הרחבתי משמעותית גם את הערך על יורגן קלינסמן. מתישהו אגיע גם לערכים האלה וגם לקבוצות. אצלי זה הולך ברצפים בדרך כלל. MehmetScholl - שיחה 18:00, 29 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

כן, הייתה לי הרגשה שפיספסתי מישהו בהודעה, אבל זה לא היה קריטי לאותו הרגע. כמובן גם ששמתי לב לשדרוג הערך בזמנו. קלינסמן אכן אגדה וכעת הערך שלו במצב הראוי. שמתי לב עכשיו שגם ברנד שוסטר זקוק להרחבה וליטוש. גם התאחדות הכדורגל הגרמנית הוא ערך די חשוב שכדאי להכחיל מתישהו. בכל מקרה, ערכי המועדונים הם ערכים נצפים יותר משחקני עבר, גדולים וחשובים ככל שיהיו, כך שכדאי להגיע גם אליהם ביום מן הימים. עמרישיחה 22:45, 29 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]
אטפל בערכים ובקבוצות מתישהו, לא מתחייב על זמן, זה עניין של מה שבא לי לכתוב עליו באותו רגע... אבל זה יקרה מתישהו. MehmetScholl - שיחה 00:57, 30 ביולי 2016 (IDT)[תגובה]

כוכב כדורגל![עריכת קוד מקור]

כוכב כדורגל!
תודה על כתיבת הערך דניאל ינסן! בעט והצלח! Comet - Stars - שיחה 10:01, 12 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]
בשמחה! MehmetScholl - שיחה 17:09, 14 באוגוסט 2016 (IDT)[תגובה]

אוליבר קאן[עריכת קוד מקור]

תודה לך על הרחבת הערך!

זה לוקח זמן, אבל ישנם עדיין ערכים רבים על אגדות כדורגל שנמצאים במצב מזעזע (לפני כמה שנים כתבתי מחדש את אדווין ואן דר סאר שהיה במצב זוועה ואת רוי מקאיי שלא היה במצב טוב בהרבה). בין הפרויקטים הרבים שאני מבטיח לעצמי שיום אחד אגיע אליהם (וכמובן שאין זמן מספיק אף פעם) יש לי עוד כמה אגדות רציניות שאני רוצה לכתוב מחדש ביום מן הימים. גאורגה חאג'י, פיליפו אינזאגי, ג'ורג' בסט, ז'אן-פייר פאפן, רוברטו באג'ו, עמנואל פטי, אנדוני זוביזרטה, אוליבר בירהוף, אלסנדרו קוסטקורטה, הם רק רשימה התחלתית של שמות ענקים, שהערך שלהם לחלוטין לא משקף את הקריירה המרשימה שלהם.

מקווה להגיע מתישהו בין כל שלל-הפרויקטים-שאני-לא-מגיע-אליהם גם לזה. (ואתה כמובן מוזמן להרחיבם בעצמך ), ובכל אופן רק רציתי להגיד תודה רבה! Botend - שיחה 12:16, 13 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

Botend, בשמחה רבה! יש המון כדורגלנים עם ערכים עלובים במיוחד. כבר הרחבתי בעבר את הערכים על יורגן קלינסמן, רודי פלר, ברטי פוגטס וקרל היינץ רומניגה שהיו ערכים דלים מאוד. תכננתי מתישהו להרחיב גם את הערך על בירהוף ואולי גם את הערך על פאפן, כמו גם ערכים על אגדות אחרות כמו מהמט שול, טוני שומאכר, שטפן אפנברג ואחרים (כמו גם שחקנים פעילים שהערכים עליהם מבישים כמו פיליפ לאם וג'רום בואטנג). עם זאת, אני מתעסק רק עם שחקנים שקשורים לכדורגל הגרמני. MehmetScholl - שיחה 12:36, 13 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
מצטרף לתודה, נהניתי מאוד לקרוא את הערך. בהחלט עצוב שישנם שחקנים עם ערכים ממש קצרים ולא הולמים. ולעזאזל, אוליבר קאן הזדקן! Alex 121 Alex - שיחה 00:07, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
Alex 121 Alex, בשמחה! אני חייב לציין שהערכים שלך ממש השתפרו. אשמח אם גם אתה תצטרף למאמץ לשפר ערכים קיימים! ואם כבר ערכים על שחקנים חדשים, רפאל גריירו לוהט בבורוסיה דורטמונד ומשווע לערך... :)
תודה רבה גם לך! כן, אני באמת בדרך לכתוב אותו, אני דוחה את זה כבר כמה ימים משום מה. בקרוב! Alex 121 Alex - שיחה 00:16, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
הערך על רפאל גריירו נכתב! Alex 121 Alex - שיחה 01:14, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
מצטרף למילים החמות. תודה על שיפור הערך החשוב. בעבר יצרתי רשימה של ערכים חשובים לשיפור. אתם מוזמנים להוסיף ערכים נוספים לרשימה. עמרישיחה 13:03, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

הצעות לערכים[עריכת קוד מקור]

רציתי לדעת האם יש לך המלצות ערכים שכתיבתם היא די דחופה. רצוי שחקנים פעילים. Alex 121 Alex - שיחה 22:58, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

דווקא בתחום השחקנים הלא פעילים יש המון שכתיבתם די דחופה (לא גרמנים, שם את כל הדחופים כבר כתבתי או שבדרך לשכתב). בתחום השחקנים הפעילים אני בקיא רק בבונדסליגה, ואני יכול לתת לך כמה שמות. סידני סאם משאלקה אמנם ירד מגדולתו בתקופה האחרונה, אבל הוא שחקן עם הופעות בנבחרת גרמניה וקריירה לא רעה בבאייר לברקוזן. מאוגסבורג נראה לי שחליל אלטינטופ, קאיובי ומרווין היץ די שווים ערך. מגלדבאך הייתי מציע את תורגן הזאר, אח של, שדי לוהט עכשיו, ואת המגן הספרדי אלברו דומינגס. מהופנהיים פביאן שר, אדם שאלאי ואנדריי קרמריץ' די שווים ערך. מהמבורג הייתי כותב על פייר מישל-לאסוגה ועל ניקולאי מולר, שלשניהם יש הופעות בנבחרת גרמניה עד כמה שאני זוכר, וגם על ארון הונט הוותיק, שגם ערך הופעות בינלאומיות ועשה קריירה יפה בורדר ברמן (הוא הראשון שהייתי כותב עליו מכל הרשימה עד כה). בהרטה ברלין יש את פר סיליאן שלברד, שלמיטב ידיעתי הוא קפטן נבחרת נורווגיה כיום. בוולפסבורג הייתי הולך על ג'פרי ברומה, רובין קנוכה, בורחה מיורל ועל ז'ושוע גילאבוגי. במיינץ הייתי כותב על חאירו סמפריו הספרדי ועל ג'וליו דונאטי האיטלקי. בלייפציג יוסוף פאולסן הדני די לוהט עכשיו, וגם דייבי זלקה נחשב לאחד הכשרונות הגדולים שצומחים כיום בגרמניה. מפרנקפורט הייתי כותב בעיקר על זרים-לוקאס הרדצקי השוער הפיני, מרקו פביאן המקסיקני, עומר מסקרל שנחשב כשרון גדול בספרד ופתח טוב את העונה, ועל סלובודן מדויביץ' הסרבי, וגם על שני גרמנים, בסטיאן אוסציפקה ומארק שטנדרה. MehmetScholl - שיחה 23:18, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
תודה רבה על ההצעות. ציינת מספר שחקנים שחשבתי עליהם בעבר אך לא כתבתי עליהם לבסוף, אני חושב שאכתוב על חלקם. Alex 121 Alex - שיחה 23:21, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
מעולה, אשמח לדעת על מה מהם אתה מתכוון לכתוב, שלא אכתוב בטעות בעצמי. אפשר להוסיף לרשימה את אייטק סולו הקפטן הטורקי של דרמשטאט, ואת ארטם פדצקי, גם הוא מדרמשטאט ויש לו לא מעט הופעות בנבחרת אוקראינה. ואם נרד ליגה, שטפן אייגנר שמשחק במינכן 1860 ממש שווה ערך, אחרי שהבקיע כמה שערים חשובים לטובת פרנקפורט בסוף העונה שעברה וכמעט השאיר אותה בליגה לבדו. רק מה, הערך עליו באנגלית מכיל משום מה שורה אחת בלבד. MehmetScholl - שיחה
אם אלו שחקנים שאתה מתכוון לכתוב עליהם, אשאיר לך אותם. Alex 121 Alex - שיחה 23:29, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אדרבא, אני דווקא אשמח לעזרה בנושא. כרגע אני לא חושב שבכוונתי לכתוב על שחקנים פעילים בזמן הקרוב, ואני די ממעט לעשות זאת ברגיל (בערך 80 אחוז מהערכים שכתבתי הם על שחקנים לא פעילים). מה שכן, אם תרצה המלצות על שחקנים לא פעילים, אני בעד כתיבה על שחקנים מנבחרות שהגיעו למונדיאלים בהבלחה חד פעמית (למשל-בוליביה ב-1994, סנגל ב-2002, אנגולה וטוגו ב-2006 וכאלה)-השחקנים שהביאו את הנבחרות האלה למונדיאל, חלקם שיחקו והצליחו בליגות גדולות, אבל הם שיחקו טרם עידן הויקיפדיה, ולכן נשכחו. אני חושב שחשוב שיהיו ערכים על שחקנים כאלה, לפחות שניים-שלושה לכל נבחרת כזו. MehmetScholl - שיחה 23:34, 14 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
Alex 121 Alex יש לי רעיון בשבילך שהוא כמעט כמו כתיבת ערך חדש-הערך על קלאס-יאן הונטלאר במצב פשוט מחריד, והוא שחקן פעיל כמו שרצית. זה קצרמר לכל דבר לחלוץ מהטובים ששיחקו בבונדסליגה בשנים האחרונות, שאפילו היה מלך השערים. מה דעתך לשדרג אותו? MehmetScholl - שיחה 03:34, 16 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אלכס, יש לי רעיון נוסף בשבילך: מקסי לופס (אנ') - שחקן די מוכר לדעתי ללא ערך. עמרישיחה 12:48, 16 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
עמרי, בדיוק חשבתי עליו, הבחור חזר לכותרות Alex 121 Alex - שיחה 12:52, 16 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
זו בדיוק הסיבה שנזכרתי בו פתאום :) עמרישיחה 13:14, 16 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אני עובד כרגע על עדכון הערכים שלי, נראה אחרי זה. Alex 121 Alex - שיחה 15:50, 16 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
מהמט שול, אני מתכוון לכתוב על כמה מהערכים שהצעת. אגב, ביום שלישי אני חוזר לרמת פעילות נמוכה. Alex 121 Alex - שיחה 00:05, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אין ספק שהיה כיף כשהיית פה בימים האחרונים, שוב אלינו בשלום. מחכה לערכים מהרשימה שלי. אם תשאל אותי מה מהם הכי דחוף, הייתי הולך על ארון הונט, ניקולאי מולר, סידני סאם, חליל אלטינטופ, פביאן שר ופר סיליאן שלברד. ושמע לי-עומר מסקרל הולך להיות שחקן גדול. MehmetScholl - שיחה 00:13, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
ארון הונט הפך כחול, אם אתה רואה לנכון לערוך משהו - מוזמן! אגב, יהיה נחמד אם תכחיל את גביע הליגה הגרמנית (אנ') ;] Alex 121 Alex - שיחה 03:08, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

Alex 121 Alex ערך מצוין על הונט. מתייחס גם לפיקנטריה ולא רק לנתונים היבשים, מה שלא תמיד מתאפשר. לגבי הערך על גביע הליגה הגרמנית, אכתוב אותו בשמחה מאוחר יותר, אבל אשמח לעזרה טכנית עם הטבלאות של הזוכות וכאלה, מה שיש בערך באנגלית. עם טבלאות לא הסתדרתי אף פעם בויקיפדיה. MehmetScholl - שיחה 11:12, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

אעזור בכיף. Alex 121 Alex - שיחה 14:26, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
הייתי ממשיך לכתוב, יש הרבה שחקנים בבונדסליגה שדורשים ערך, אבל אני מאמין שעדיף להשאיר זאת לך, שכן אתה כותב רק על הבונדסליגה. Alex 121 Alex - שיחה 22:40, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אין צורך להשאיר את זה לי-יש המון עבודה בבונדסליגה, וכאמור אני מעדיף לכתוב על שחקני עבר מאשר על שחקני הווה שמהווים אולי 20 אחוז מהערכים שכתבתי, וגם זה בהגזמה. אם תביט בדף המשתמש שלי, עדכנתי את רשימת הערכים שאני רוצה לכתוב, שחלקם שחקנים שהיו כוכבים בבונדסליגה רק בעשור הקודם (פלוריאן קרינגה? פרנק פהרנהורסט? מנואל פרידריך? הייתי בהלם כשראיתי שאין להם ערך, וזה אחרי שטיפלתי לדעתי די טוב בשנות ה-90 בבונדסליגה). אני מעריך שיקח לי לפחות שנתיים לעשות זאת, והשחקנים האלה מבחינתי בעדיפות על שחקנים פעילים. דווקא עדיף שמשתמשים כמוך שמעדיפים לכתוב על שחקנים פעילים, כן ייכנסו לנישה הזו, אך כמובן שיש עוד שחקנים חשובים בליגות אחרות שלא קיבלו עדיין את הערך הראוי להם, והם לא פחות חשובים. בקיצור, זה לשיקולך, אבל באמת שאין צורך להשאיר את זה לי-אין לי בעלות או בלעדיות על הבונדסליגה. ובעניין גביע הליגה הגרמנית-הערך נכתב, עכשיו רק נשאר לך להוסיף את הטבלאות. MehmetScholl - שיחה 23:23, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
ערך מעולה, אוסיף בקרוב! Alex 121 Alex - שיחה 23:24, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
הוספתי. Alex 121 Alex - שיחה 23:48, 21 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

מיזם הבונדסליגה[עריכת קוד מקור]

שלום מהמט שול,

משימך ומהיסטוריית העריכות שלך אני חושב שאולי תצא עניין במיזם שפתחתי היום -מיזם הבונדסליגה. אשמח אם תצטרף למשתתפים ותסייע להוסיף ערכים חדשים/לשפר ערכים קיימים מתוך הרשימה. Eladti - שיחה 19:45, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]

בשמחה אצטרף, ואציע גם לTheGodfather85, לAbity9 ולAlex 121 Alex להצטרף. אבל הייתי משנה קצת את המיזם-יש שם כמה שחקנים שלא מופיעים או כאלה שחייבים שדרוג ואינם ברשימה כמו פיליפ לאם וג'רום בואטנג, ולעומתם יש שם שחקנים פחות חשובים שבקושי עשו קריטריון, שאולי אפשר להוציא אותם מהמיזם. האם אתה מאשר לי לערוך מעט את דף המיזם כדי להפכו למועיל יותר? כי תכלס הרבה יותר חשוב שיורחב הערך על פיליפ לאם או על קלאס-יאן הונטלאר מאשר שייכתב ערך על שחקנים כמו בנו שמיץ או קארים אוניסיוו. אולי אפילו כדאי ליצור רשימה נפרדת של דחופים. בנוסף, יש מספר שחקני עבר שעשו את שנותיהם היפות ביותר בבונדסליגה כמו אמיל אמפנזה, פיליפ דאמס, קלאודיו ריינה, יורדן לצ'קוב ואחרים, ועם כל הרצון הטוב שלי, עדיין אין להם ערך ולדעתי גם הם דחופים יותר מכל סוני קיטל או אנדראס לותה. אולי גם כדאי לפתוח רובריקה נוספת של שחקני עבר? אני יכול לכתוב רשימה כזו שתכיל כ-20 שחקנים מאוד חשובים (נגיד עשרה גרמנים ועשרה זרים). מה דעתך? האם אתה מאשר לי לשנות קצת? MehmetScholl - שיחה 20:23, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
  1. אתה בהחלט מוזמן לשנות
  2. ראיתי שבערכים של באיירן מיכנן ובדורטמונד כל השחקנים כחולים ולכן לא עברתי על הערכים בשם בעיון. אם יש ערכים שדורשים עדכון, בודאי שיש להוסיף אותם.
  3. ערכים על שחקני עבר בהחלט מבורכים, אשמח אם תוסיף 15-20 שחקנים מרכזיים
  4. תייג אותי בתגובה על מנת שאתייחס במהירות Eladti - שיחה 20:44, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
Eladti, בינתיים לא הורדתי שחקנים מהרשימה של אלה שצריך ליצור עבורם ערכים חדשים, אבל כן קיזזתי כמה מהערכים הקיימים, והוספתי לא מעט. דווקא בבאיירן מינכן ובבורוסיה דורטמונד יש לא מעט שחקנים סופר חשובים עם ערכים לא מעודכנים או עלובים למדי, ואלה מבחינתי צריכים להיות די בעדיפות. אבל בהחלט אבין אם לא יסכימו איתי כאן.
בנוגע לרשימת שחקני העבר, לאחר צמצום אגרסיבי, זו הרשימה שיצרתי, אשמח אם תחווה דעתך עליה. גרמניהגרמניהוילי נויברגר, גרמניהגרמניהברנרד דיץ, גרמניהגרמניה מיכאל פרונטצק, גרמניהגרמניה מנואל פרידריך, גרמניהגרמניה מיכאל שולץ, גרמניהגרמניה מרטין קרי, גרמניהגרמניה מייק בוסקנס, בולגריהבולגריה יורדן לצ'קוב, בולגריהבולגריה מרטין פטרוב,בלגיהבלגיה אמיל אמפנזה, בלגיהבלגיה פיליפ דאמס, הולנדהולנד בריאן רוי, רומניהרומניה דורינל מונטאנו, שווייץשווייץ אדריאן קנופ, שווייץשווייץ לודוביק מאנין, אוקראינהאוקראינה וולודימיר ליוטיי, רוסיהרוסיה סרגיי קיריאקוב,טוגוטוגו באשירו סאלו, יפןיפן יוניצ'י אינמוטו, יפןיפן שינג'י אונו, לבנוןלבנון רודה ענתר, ארצות הבריתארצות הברית קלאודיו ריינה,ארצות הבריתארצות הברית אריק ויינאלדה MehmetScholl - שיחה 22:13, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
נראה לי שהתבלבלת, פניתי אליך כי סמכתי עליך שאתה תדע מי ראוי לערך עם כל חיבתי לכדורגל הגרמני אנידי "ירוק" בתחום (תחומי ההתמחות שלי הם בכלל בסוגי ספורט שלא כוללים כדורים). אשמח אם תוסיף את רשימת השחקנים שהצעת לרשימת הערכים החסרים.
אני יודע שיש ברשימה הרבה ערכים גבוליים, שאין עליהם מה לכתוב, אבל אולי יהיו את העורכים שיעדיפו לקחת ערך קצר ונרתעים מלערוך ערכים ארוכים מאד. תשאיר גם את הקצרים ברשימה, מקסימום ישארו אדומים בסוף העונה. Eladti - שיחה 22:47, 25 באוקטובר 2016 (IDT)[תגובה]
אני שמח לראות יותר ויותר ערכים כחולים במיזם ומודה לך על התרומות שלך עד כה. יצרתי היום תבנית לערכי המיזם אשמח אם תוסיף אותם לדף השיחה של הערכים שאתה כותב באמצעות העתקת הקוד {{ערך ממיזם הבונדסליגה}}. Eladti - שיחה 15:07, 30 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]
Eladti בשמחה. מה לגבי ערכים ששופרו ולא ערכים חדשים? האם לא כדאי ליצור גם להם תבנית כדי שלא יהיה בלבול ויחשבו שהערך נכתב במסגרת המיזם? MehmetScholl - שיחה 01:34, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]
לבקשתך יצרתי את {{תבנית:ערך ממיזם הבונדסליגה-הרחבה}}. עכשיו רק נשאר שירחיבו את הערכים... Eladti - שיחה 10:21, 31 באוקטובר 2016 (IST)[תגובה]

היי Eladti, הוספתי למיזם הבונדסליגה מבחר של שחקני עבר שיש עליהם ערך שזקוק לשדרוג. מקווה שאתה בעד. MehmetScholl - שיחה 13:56, 17 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]

אין לי התנגדות ויש שם כמה שחקנים שברגע שיהיה לי זמן אטפל בהם באופן אישי. יש לי תחושה שהמיזם קצת נתקע וחוץ ממך, אך אחדלא מייצר עוד ערכים חדשים. בערכים להרחבה, אף אחד לא נוגע. יש לך רעיון איך מעירים את המיזם מחדש? Eladti - שיחה 14:01, 17 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
אלה שבניתי עליהם שירימו את המיזם לא נמצאים באופן תדיר-אלכס פה רק אחת לשבועיים-שלושה, abity9 גם נמצא רק לפעמים ועילאי לא נמצא כבר די הרבה זמן (ומרגישים בהחלט שהוא חסר). אני מציע שניתן לזה עוד זמן ונחכה להם שיחזרו במלוא הכוח. באיזה שחקנים חשבת לטפל באופן אישי? MehmetScholl - שיחה 17:08, 17 בנובמבר 2016 (IST)[תגובה]
מבדיקה שעשיתי עכשיו ראיתי שבמסגרת המיזם כבר נכתבו 67!!! ערכים חדשים (היעד עד מאי עמד על 70 ערכים). כל זה לא היה קורה בלי התרומה המכובדת שלך למיזם. תודה רבה! Eladti - שיחה 22:45, 31 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
תודה רבה Eladti! הגיע הזמן אגב לרענן את המיזם. הלילה מסתיים חלון ההעברות ובהמשך השבוע אעדכן את הסגלים של הקבוצות. זה אומר שנצטרך לעדכן את המיזם. כמו כן, נראה לי שכדאי שאחרי שנרענן את המיזם, נחשוב על דרכים להביא אליו כותבים נוספים. MehmetScholl - שיחה 23:05, 31 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
חיכיתי לסגירת חלון ההעברות בשביל לבצע את השינויים באופן מרוכז. אני מקווה להתפנות לזה הלילה או מחר בערב.
לגבי כותבים חדשים, אני דווקא שמחתי לראות שלאחרונה התחילו לכתוב כאן דוד55, מיתר 95 וגם עומרי (שישבתי לו על הזנב). אני לא יודע מאיפה נביא כותבים חדשים, אני חושב שצריך לעודד את אלו שכבר כתבו לכתוב ערכים נוספים. Eladti - שיחה 15:21, 1 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
Eladti כל הסגלים בבונדסליגה עודכנו. נשארו רק כמה שינויים קוסמטיים כמו לתת מספרים לשחקנים חדשים שעוד לא קיבלו מספר, זה עניין של כמה ימים. עכשיו נשאר לרענן את המיזם. אני מזמין את TheGodfather85, Abity9 וAlex 121 Alex להפוך את המיזם הזה לאחד המוצלחים ביותר בתולדות ויקיפדיה. יש פה מספיק ערכים לכולם, גם לנישה של שחקני עבר (שאפשר בהחלט להוסיף עוד כמה), גם לשחקני הווה וגם לשחקנים עם ערכים דלים שאפשר לשפר. עוד מאמץ קטן וזה יהיה מיזם עם עמידה של 200 אחוז ביעדים. מדהים. MehmetScholl - שיחה 01:11, 2 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
אני חושב שצריך לשים דגש על שיפור והרחבת ערכים. במיוחד ערכים על קבוצות (שרובם במצב גרוע) ושחקני עבר. Eladti - שיחה 00:50, 5 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
במהלך כתיבת ערכי "עונות" ראיתי שחסרים ערכים לקבוצות. פ.צ. זארבריקן וקיקרס אופנבך היו בבונדסליגה מספר לא מבוטל של עונות. רצוי ליצור ערך על קבוצות אלו. דוד א. - שיחה 13:29, 5 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

עונות של בונדסליגה[עריכת קוד מקור]

עשית תיקון בערכי עונות בבונדסליגה. לדעתי משחקים בין המקום ה-3 בליגה השנייה לבין הקבוצה ה-16 בליגה הבחירה הם בפרוש "משחקי מעבר" (Relegation/promotion play-off) ולא "משחקי המבחן" כפי שתיקנת. אין במשחק זה "בוחן" ו"נבחן". דוד א. - שיחה 20:37, 28 בינואר 2017 (IST)[תגובה]

היי דוד א.. לא רואה במה פלייאוף קרוב יותר להיות משחקי מעבר ולא משחקי מבחן. את המונח משחקי מעבר לא שמעתי מעולם בהקשר הזה, והמונח משחקי מבחן רווח הרבה יותר, וזה גם כשהיו משחקים כאלה בישראל. אני מכיר את זה או כמשחקי מבחן או כפלייאוף עלייה/ירידה. לא בתור משחקי מעבר. המבחן כאן הוא איזה קבוצה תעבור את המבחן ותשחק בליגה הגבוהה יותר, ולדעתי זה דווקא מונח מדויק. אולי סאבעלוטודו, Little Savage, הגמל התימני, Alex 121 Alex, TheGodfather85, Sebastian27, יואל, Yonifd, התו השמיני, Shimon.tre, שמואל בורגבעלי הידע בכדורגל יוכלו לשפוך אור בעניין. MehmetScholl - שיחה 00:41, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
גם אני מכיר את זה כ"משחקי מבחן". זו הצורה המקובלת לדעתי. עמרישיחה 01:02, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
אני מעדיף פלייאוף עלייה/ירידה. דוד א. - שיחה 07:09, 29 בינואר 2017 (IST)[תגובה]
המונח המקובל בעברית הוא "משחקי המבחן". "פלייאוף עליה/ירידה" פחות מוכר ופחות זורם על הלשון. עמרישיחה 18:41, 1 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
לפי google "פלייאוף עליה/ירידה" יותר נפוץ מ"משחק מבחן". דוד א. - שיחה 06:31, 2 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
טעות. לאחר הסרת כפילויות: פלייאוף עליה/ירידה - 23 תוצאות. משחקי המבחן - 66 תוצאות. עמרישיחה 09:53, 2 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]
בסדר דוד א. - שיחה 17:11, 2 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]


כוכב לכדורגלן![עריכת קוד מקור]

כוכב כדורגלן גרמני!
על כתיבת הערכים ברנהרד קולמן ודיטר אקשטיין.
אמן והצלח! Comet - Stars - שיחה 09:08, 10 בפברואר 2017 (IST)[תגובה]

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

(Sorry for writing in English)

הפניה מהכתיב הגלייה[עריכת קוד מקור]

היי,
הכתיב "הגלייה" בעברית שגוי. הוא צריך להיות רק "הגליה", כי לפני ה"א שהיא אם קריאה (נגיד, ה"א סופית במקרה הזה) כותבים רק יו"ד עיצורית אחת. דוגמאות: בעיה, הפניה, הקניה וכו'. מכפילים את היו"ד רק כאשר מדובר בתנועת i, לדוגמה: ראייה (הסדרי ראייה), חצייה, דאייה (בעזרת דאון) וכו'.

היות שאנחנו לא מאפשרים הפניות מכתיב שגוי, מחקתי את ההפניה שהעלית. כבר קיימת הפניה מהכתיב "הגליה", שהוא הכתיב התקני. אלדדשיחה 13:09, 30 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]

נ"ב:
כדי להסביר מה חשיבות הכלל הזה, אפשר להשתמש בשתי הדוגמאות הבאות: הקניה לעומת הקנייה.
הקניה - לדוגמה, הקניית ערכים. הקנייה - הקנייה עלתה לי רק 20 שקלים. אלדדשיחה 13:12, 30 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]
מקבל את ההערה MehmetScholl - שיחה 19:05, 30 במרץ 2017 (IDT)[תגובה]
בהמשך לדברים נא קרא את ויקיפדיה:דף הפניה ובמיוחד את הפסקה "מקרים שבהם אין צורך ליצור הפניות". בהתאם לאמור שם, אני מוחק את ההפניות המיותרות שיצרת. בריאן - שיחה 09:06, 2 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]
בריאן איזה הפניות מיותרות מחקת? MehmetScholl - שיחה 11:24, 2 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]
תכשיטים ולוויות. בריאן - שיחה 14:00, 2 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

עדכון ערכי כדורגלנים[עריכת קוד מקור]

היי, בקטגוריה:ערכי כדורגלנים שעברה שנה מתאריך העדכון שלהם ישנם 555 ערכים המחכים לעדכון. אשמח אם תצטרף אליי. Alex 121 Alex - שיחה 16:44, 16 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

בשמחה. אוכל להתעסק עם זה יותר בהמשך החודש. MehmetScholl - שיחה 17:36, 16 באפריל 2017 (IDT)[תגובה]

סוף עידן לאם[עריכת קוד מקור]

אז מה... סוף עידן לאם... נכנסתי לצפות במשחק בדקה ה-75 כדי לראות איך חולקים לו ולאלונסו כבוד! מאמין שללא החילוף של בואטנג גם שטארקה היה זוכה לחילוף. Alex 121 Alex - שיחה 18:40, 20 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

בהחלט רגע מרגש שאפילו נראה כמו סוף של עידן. שני ענקי כדורגל, שני אלופי עולם, שפורשים באותו משחק-מי שהיה היום באליאנץ ארנה הרוויח חוויה מדהימה. MehmetScholl - שיחה 18:51, 20 במאי 2017 (IDT)[תגובה]

תלבושת שלישית בערכי קבוצות[עריכת קוד מקור]

נתקלתי בהרבה מקרים שאתה מוסיף אותה. כנראה מעתיק סט פרמטרים מוויקיפדיה אחרת. שים לב שאצלנו התבנית מכילה רק שתי תלבושות כך שהתלבושת השלישית בכל מקרה אינה מוצגת, אך היא יוצרת "שגיאות פרמטרים" של פרמטרים לא מוכרים. אנא סנן החוצה את תלבושת3 להבא. בורה בורה - שיחה 02:53, 13 ביוני 2017 (IDT)[תגובה]

לידרס-הצבעתך[עריכת קוד מקור]

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:לידרס". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, • בקרה וייעוץשיחה • כ' בטבת ה'תשע"ח • 17:12, 7 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

שלום בקרה וייעוץ.
הרשה לי למחות על קריטריון מגוחך זה. עכשיו ספרתי את מספר העריכות שלי-זה אולי לא בדיוק 100 בתשעים הימים שקדמו להצבעה (יש קצת יותר מ-90, בהנחה שלא סופרים דפי שיחה וכו'), אבל מתוך 100 העריכות הללו יש שמונה ערכים חדשים שכתבתי ועוד שלושה ערכים ותיקים שהרחבתי מאוד. תרומתי לויקיפדיה משמעותית הרבה יותר מכל אחד שיעשה כמה עריכות קוסמטיות וזכאי להיכלל בהצבעה לפי הקריטריון הזה. אם כל מה שצריך כדי להיכלל בהצבעה זה להוסיף מילה או להוריד מילה מערך כלשהו פעם או פעמיים ביום, אני אעשה את זה, אבל זה ממש מגוחך ומיותר בעיני, בוודאי למשתמש ותיק כמוני שמאמין שאיכות עדיפה על כמות, וכתב מאות ערכים חדשים והרחיב עשרות ערכים קיימים, ובמקרה נמצא בתקופה קצת פחות פוריה (וגם בה כאמור כתבתי או שדרגתי 11 ערכים). אבקש ממך לשנות את ההחלטה. MehmetScholl - שיחה 19:43, 7 בינואר 2018 (IST)[תגובה]
זה לא עניין של החלטה שלי, אין לי סמכות לאשר את זה, וגם אם אני אחזיר את דבריך, משתמש אחר יזיז אותם בחזרה. אני מבין את טענותיך, אבל אלו הכללים, ולא אני ולא אף אחד אחר יכול להתגמש איתם. • בקרה וייעוץשיחה • כ"א בטבת ה'תשע"ח • 19:46, 7 בינואר 2018 (IST)[תגובה]

תודה על כתיבת הערך. יחד עם זאת הערך כתוב באופן בעייתי מאוד ולא ויקיפדי. לא מספיק לתרגם את הערך, יש לכתוב את הערך בהתאם ליתר הערכים של האתלטים על מנת לשמר את האחידות ואת הרמה. BAswim - שיחה 22:16, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

סליחה. עכשיו ראיתי שלא אתה כתבת את הערך. BAswim - שיחה 22:17, 27 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

Share your experience and feedback as a Wikimedian in this global survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 21:33, 29 במרץ 2018 (IDT)[תגובה]

Reminder: Share your feedback in this Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 04:31, 13 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

Your feedback matters: Final reminder to take the global Wikimedia survey[עריכת קוד מקור]

WMF Surveys, 03:40, 20 באפריל 2018 (IDT)[תגובה]

תודה על תרגום הערך החשוב הזה.

לגבי הערות שוליים ומקורות: בוויקיפדיה בעברית יש החלטה להביא סימוכין על ידי תרגום, רק כאשר המתרגם עצמו קרא את הסימוכין, ובדק שהטענה שהמקר מובא לה כאסמכתה אכן נטענת במקור. זו אכן גזירה קשה, אבל כך החליטה הקהילה (ראה בוק:פר לגבי הדיונים וההחלטות בנוגע לכך)

כאשר ומשתמשים בתבנית {{צ-ספר}}, יש לשים לב לפרמטרים של התבנית: דוגמה: בערך הוספת

{{צ-ספר|שם=Bethell, L. (1991). The Decline and Fall of Slavery in Nineteenth Century Brazil. Royal Historical Society Vol. 1, Cambridge University Press.|מו"ל=|שנת הוצאה=}}
יופיע בהערת השוליים כ Bethell, L. (1991). The Decline and Fall of Slavery in Nineteenth Century Brazil. Royal Historical Society Vol. 1, Cambridge University Press.

שים לב שהשארת את השדות "מו"ל" ו"שנת הוצאה" ריקים, אבל הם למעשה מופיעים בעריכתך, כחלק משם הספר, כאשר ברור שהם אינם חלק מהשם. הצורה הנכונה היא:

{{צ-ספר
| מחבר = Bethell, L
| שם = The Decline and Fall of Slavery in Nineteenth Century Brazil
| מו"ל = Royal Historical Society, Cambridge University Press
| שנת הוצאה = 1991
| כרך = 1
}}
יופיע בהערת השוליים כ ”Bethell, L, The Decline and Fall of Slavery in Nineteenth Century Brazil, כרך 1, Royal Historical Society, Cambridge University Press, 1991”

אודה לך אם תוכל לתקן את המופעים של התבנית בערך. שים לב שיש בוויקיפדיה עזר למילוי שדות בתבניות: אם אתה משתמש בעריכת קוד מקור, סמן את התבנית בגוף הטקסט, ולחץ על סמליל אשף התבניות בסרגל. בעורך החזותי, לחץ על ההפניה להערת השוליים (כלומר המספר [1] או [17] וכן הלאה), ואז על "עריכה".

בדומה, הערות שמשתמשות בתבנית {{צ-מאמר}}, שגם בהן לא איכלסת נכון את הפרמטרים.

שוב תודה, והמשך עריכה (ותרגום) פוריים. קיפודנחש 20:24, 26 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

היי קיפודנחש.
תודה על ההערות אבל לא אני כתבתי/תרגמתי את הערך הזה. רק סייעתי לאלה שכתבו אותו לשפר אותו ולהעלות אותו כראוי אחרי שעלה בצורה לא ויקיפדית. MehmetScholl - שיחה 00:46, 27 במאי 2018 (IDT)[תגובה]

אהלן. את השם הזה מבטאים בארגנטינה כמו במקור האיטלקי: לו צ'לסו. תקשיב פה או פה. סאבעלוטודו - שיחה 22:56, 9 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]

מקובל. MehmetScholl - שיחה 00:24, 10 ביוני 2018 (IDT)[תגובה]
אם כך, למה הערך נקרא לו סלסו? בחיי שזה אחד התסביכים הכי גדולים. זה תמיד מסתבך, כשאנשים עם שם בשפה מובהקת מהגרים למדינה אחרת. מוניקה פויג התאימה את עצמה לקהל דובר האנגלית/ספרדית (במקום ההגיה הקטלאנית, פוץ'). בארגנטינה יש המון שמות ממוצא איטלקי, אבל חלק קיבלו גוון ספרדי וחלק לא. איך אפשר לדעת מהי ההגייה הנכונה? באמת שקשה להכריע כי לפעמים יהיו ארגנטינאים שיקראו לג'ובאני לו צ'לסו או לו סלסו. הגמל התימני (צרו קשר) (16.01.2019 22:33)

לצערי, אינך בעל זכות הצבעה בהצבעות מחיקה הנערכות כעת[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:פירמה חברה למיתוג". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה, Ldorfmanשיחה 01:58, 16 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

הדברים מתייחסים גם להצבעות שבדפים "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מים לבנים (פירושונים)" ו"ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:ניצוצות בחינוך". עם זאת, ממעקב אחר הפעילות שלך, אני בטוח שממש בקרוב תשיב לעצמך את הזכות להיות בין העורכים, להם יש זכות להצביע ולהשפיע. בברכות לשבוע טוב ומוצלח, לירון Ldorfmanשיחה 02:00, 16 בדצמבר 2018 (IST)[תגובה]

אשמח אם תביע את עמדתך כאן (בעבר לקחת חלק בהצבעת חשיבות על הערך). Amit91803 - שיחה 16:18, 23 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

We sent you an e-mail[עריכת קוד מקור]

Hello MehmetScholl,

Really sorry for the inconvenience. This is a gentle note to request that you check your email. We sent you a message titled "The Community Insights survey is coming!". If you have questions, email surveys@wikimedia.org.

You can see my explanation here.

MediaWiki message delivery - שיחה 21:51, 25 בספטמבר 2020 (IDT)[תגובה]

פדרו פטרונה[עריכת קוד מקור]

היי MehmetScholl, תוכל בבקשה להוסיף את הערך פדרו פטרונה לקריאה בשפות שונות? DA865 - שיחה 23:47, 12 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

בוצע בוצע. DA865, הוספה של ערך לקריאה בשפות נוספות היא עניין פשוט וקל, ואתה יכול לעשות אותו גם בעצמך:
תחת "ערך זה בשפות אחרות", יש ללחוץ על "הוספת קישורים". בחלונית שתיפתח יש להזין english תחת השדה "שפה" ואת שם הערך באנגלית תחת השדה "דף", ולאחר מכן יש ללחוץ על "קישור עם דף זה". לאחר מכן אמור להיפתח לך חלון עם רשימת הערכים בשפות מקבילות - יש לאשר את החלון. בשלב זה אמור להתבצע ריענון אוטומטי לדף ואתה אמור לראות את הקישורים. עמרישיחה 00:01, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

תודה רבה DA865 - שיחה 00:02, 13 ביוני 2021 (IDT)[תגובה]

היי MehmetScholl, ראיתי שקיווית לכתוב את הערך של הכדורגלן "קרל מאי". האם זה אותו אחד שזכה עם גרמניה המערבית במונדיאל 1954? כי אם כן כתבתי אותו לפני מספר שנים תחת תיקון השם: "קארל מאי (כדורגלן)" DA865 - שיחה 03:31, 9 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]

אכן הוא. מחקתי אותו עכשיו מהרשימה שלי. תודה. MehmetScholl - שיחה 15:35, 9 ביולי 2023 (IDT)[תגובה]