שיחת משתמש:Mikey641/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Mikey641, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה,

אשמח לסייע בכל שאלה לאורך כתיבת הערך שבחרת. בהצלחה! Ravit - שיחה 20:09, 17 במרץ 2015 (IST)

שלום לך,
אני שמח על הירתמותך למאמץ הכתיבה בוויקיפדיה אודות נשים פורצות דרך ועל השתתפותך בתחרות. עם זאת, הרשי לי להפנות את תשומת ליבך לכך שעל פי תקנון התחרות, כל משתתף/ת יוכל/ה לכתוב במסגרת התחרות עד שלושה ערכים. מכיוון שלפי בדיקה מהדקות האחרונות "שריינת לעצמך" חמישה, אשמח אם תבחרי שלושה מתוך השמות ותמחקי את חתימתך משניים נוספים, כדי לתת הזדמנות לכותבים אחרים לכתוב עליהן. כמובן שמייד לאחר התחרות, כנהוג בוויקיפדיה, תוכלי לשפר גם את הערכים הללו, אם יכתבו, או לכתוב ערך מן היסוד, אם כותבים אחרים לא יבחרו בהם. בנוסף, ברצוני להסב את תשומת ליבך לדף זה, בו ישנו ריכוז של שמות של נשים נוספות עליהן ניתן לכתוב, גם אם לא במסגרת התחרות. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 23:03, 20 במרץ 2015 (IST)
לאחר שכתבתי את הדברים לעיל, מבט נוסף ברשימת הערכים, העלה שלמעשה כבר העלית ערכים אודות כל חמשת הנשים עליהן בחרת לכתוב. אולי טרם סיימת את העבודה (זו כבר החלטה שלך וכמובן שנשמח תמיד לשיפורים), אולם למעשה, כבר התברכנו בחמישה ערכים. לפיכך, אם מזכירות התחרות תסכים לכך (לא הספקתי לבדוק איתם), הרשי לי להציע את הפתרון הבא, שאולי יהיה מקובל עליהם ועלייך: את מוזמנת להמשיך לכתוב ולשפר את כל החמישה (אני מניח שאין טעם למחוק, בשלב הזה, את שכתבת, או להעבירו לטיוטה שאולי לא יהיה בה שימוש אם מישהו אחר יחליט לכתוב על הנושא). עם זאת, בתום הפעילות שלך במסגרת התחרות, אנא צייני בבירור (בדף זה), אילו שלושה מתוך החמישה ברצונך להעמיד לשיפוט צוות השופטים. שני הערכים הנותרים ישארו בוויקיפדיה ויצויינו ככאלה שנכתבו במסגרת התחרות, אולם למען ההגינות מול יתר המשתתפים, לא תקבלי עליהם "ניקוד". כך, לא יווצר מצב בו סיכוייך לזכות יהיו גבוהים מאלה של משתתפים אחרים (שמגישים לבחינה עד שלושה ערכים). מה דעתך ומה דעתם של חברי צוות המזכירות - האם ישנה הסכמה למתווה הזה? Ldorfmanשיחה 23:20, 20 במרץ 2015 (IST)
אני מסכימה עם לירון, אשמח אם תוכלי לקראת סיום התחרות לבחור את השלושה שברצונך להגיש לשיפוט. וכל הכבוד על פעילותך הנמרצת בכתיבת חמישה ערכים על נשים חשובות, הרווח כולו של קוראי ויקיפדיה! Ravit - שיחה 23:29, 20 במרץ 2015 (IST)
גם מבחינתי זה בסדר TMagen - שיחה 00:17, 21 במרץ 2015 (IST)
מסכים עם הצעתו של לירון. דני. Danny-wשיחה 21:22, 21 במרץ 2015 (IST)
א. אני בן, ב. אני יאמר איזה ערכים אני בוחר כשאסיים לעבוד עליהם. ג. אני כתבתי יותר מ3 ערכים כי לא ראיתי בהוראות שאסור יותר מ3 אז סורי --Mikey641 - שיחה 19:24, 24 במרץ 2015 (IST)

מספר הערות לגבי כתיבת הערכים[עריכת קוד מקור]

שלום לך. עברתי קצת על הערכים שכתבת, ורציתי להעיר כמה דברים כדי לסייע לגבי המשך הכתיבה.

  • לעתים את משתמשת במשפטים שדומים קצת יותר מדי בניסוח שלהם למקורות שונים באינטרנט שמהם לקחת את המידע. חשוב שתדעי שהעתקה מילה-במילה מהווה הפרת זכויות יוצרים ואסורה בוויקיפדיה. אני מציעה שתקראי מחדש את הערכים שכתבת ותנסחי אותם במילים שלך, תוך שילוב מידע ממספר מקורות.
  • נסי לנסח את פרק הביוגרפיה באופן זורם יחסית, כך שלא ייראה כמו רשימה של שנים, כמו בדף קורות חיים.
  • בוויקיפדיה נהוג להשתמש בקישורים פנימיים "כחולים" לאורך הערך - לסמן מילים או שמות חשובים שיש להם ערך בוויקיפדיה. למשל: " ירושלמי היא ציירת ישראלית. "
  • אם תרצי לשלב בתוך הערכים תמונות חופשיות של נשואות הערך, בדקי את זכויות היוצרים שלהן (רוב התמונות המסתובבות באינטרנט מוגנות בזכויות יוצרים ואינן חופשיות). אם הצלחת להשיג תמונות כאלו מנשואות הערך או ממישהו שצילם אותן, צריך לבקש את אישורם להעלותן ברישיון חופשי - אנא פעלי לפי ההוראות בדף ויקיפדיה:OTRS.

אשמח לסייע בכל מה שלא מובן. שוב תודה על כתיבתך, ובהצלחה, Ravit - שיחה 20:58, 21 במרץ 2015 (IST)

תודה רבה על ההערות, כל תמונה שרציתי להעלות לא היה עליה מידע על זכויות היוצרים לכן גם לא העלתי תמונות --Mikey641 - שיחה 19:29, 24 במרץ 2015 (IST)

סדנה מתקדמת לעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום לך . רציתי להזמין אותך לסדנה מתקדמת לעריכה בוויקיפדיה, שתתקיים ב-15 במאי, ממש לקראת סיומה של תחרות הכתיבה "נשים יוצרות ערך". פרטים והרשמה בדף המקושר. בברכה, Ravit - שיחה 23:00, 1 במאי 2015 (IDT)

כוכב למתרגם![עריכת קוד מקור]

כוכב המתרגמים
תודה רבה על התרגומים! נכנסת לזה חזק :) אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:10, 5 בנובמבר 2015 (IST)
... מה שכן, אני ממליץ לעשות את פעולת ה„פרסום” עם הכפתור הירוק רק פעם אחת, אחרי שכל הפסקאות כבר מתורגמות. זה עובד גם אם עושים את זה כמה פעמים, אבל זה עשוי ליצור כל מיני בעיות קטנות.
אני אחד המפתחים של כלי התרגום, ואנחנו נתקן מתישהו את הבעיות האלה, אבל בינתיים זאת ההמלצה. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:12, 5 בנובמבר 2015 (IST)

--Mikey641 - שיחה 17:14, 5 בנובמבר 2015 (IST) אני לוחץ על הכפתור כמה פעמים לפעמים כי יש בעיה עם תרגום של טבלה, כשאר אני מנסה לתרגם טבלה זה פשוט תוקע לי את הטקסט אז אני מפרסם שוב. אמיר א׳ אהרוני

כן, יש כמה בעיות ידועות עם טבלאות. נתקן את זה. --אמיר א׳ אהרוני, שנחשב לנודניק · שיחה 17:22, 5 בנובמבר 2015 (IST)

אימוץ יתומים[עריכת קוד מקור]

תודה על עבודתך במיזם. יש לציין שחשוב שהאימוץ יתרום לערכים המאמצים ולא יפגע בהם או יוסיף להם מידע שהקשר שלו לערך קלוש. בפרט כאשר מדובר בהוספה לפסקת ראו גם שקל להוסיף אליה הרבה ערכים מהקטגוריה ואין סיבה שדווקא ערכים יתומים יופיעו שם. בחירת הערכים לפסקת ראו גם צריכה להיות עניינית לתועלת קוראי הערך. מקריאת הערך אמאטוני שאומץ על ידי גאורגיה קיבלתי את הרושם שהקשר קלוש ואין תרומה לערך גאורגיה בקישור לערך זה. אם הייתה פסקה שמסבירה על משפחות האצולה העיקריות בגאורגיה זה היה יכול להיות קישור טוב אבל כרשימה חלקית של משפחות אצולה שבמקרה היו ערכים יתומים (אין ברשימה אפילו את כל משפחות האצולה שיש עליהן ערך בוויקיפדיה העברית) זה נראה לי פוגע במיקוד של הערך ותורם רק למטרה הטכנית של הסרת כמה ערכים מרשימת האימוץ. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 00:56, 6 בנובמבר 2015 (IST)

Uziel302 --Mikey641 - שיחה 21:37, 6 בנובמבר 2015 (IST) תודה רבה על ההערות הבונות, אני אקח את זה לתשומת ליבי, באמת לא הייתי בטוח בקשר לאם מתאים או לא.

בהמשך לשיחתנו, לא ברור לי כל כך מה הקשר בין הערכים שהוספת ב"ראו גם" בערך פרנץ קאהן פרט להיותם שייכים לקטגוריה "פעילים ציונים" - והרי מי שמתעניין בפעילים ציונים עדיף שיכנס לקטגוריה ויראה רשימה רחבה יותר. כמו כן, בהנחה שהערכים שהוספת אכן תורמים לערך, חשוב שהם יהיו קישורים ולא סתם טקסט. כאשר בעקבות קישורים ערך יתום מאומץ, יש להסיר ממנו את התבנית. ‏(ביצעתי עכשיו את שני השינויים הללו בערך שציינתי) Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 17:28, 8 בנובמבר 2015 (IST)

Uziel302 בפרנץ קאהן חשבתי שהיה פעיל ציוני ולא ראיתי שהוא היה מנהיג. אבל בשאר הערכים אני מרגיש שהם תורמים.

הסרתי את הקישורים כי לא הסברת איך הם תורמים מעבר לקיום הקטגוריה שמאגדת אותם. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:30, 1 בדצמבר 2015 (IST)

מיזם אסיה[עריכת קוד מקור]

ראשית כל הכבוד על כתיבת הערכים במסגרת מיזם אסיה. עברתי בינתיים על 2-3, ורציתי רק לוודא שכמקובל וכנהוג בוויקיפדיה, אתה מקפיד לקרוא את כל המקורות באנגלית בהערות השוליים שאתה מפנה אליהם (כדי לוודא שהם אכן מהווים סימוכין תקינים למשפטים שאותם הם נועדו לאשר). זה לא מעט מקורות... תודה ובהצלחה, Ravit - שיחה 23:17, 7 בנובמבר 2015 (IST)

Ravit קודם כל תודה רבה, בעיקרון אני קורא ברפרוף, רק כדי לראות שאכן הערך מבוסס על טקסט אמין.

תודה על התשובה. אוקיי, זה יותר טוב מאשר לא לקרוא בכלל... אבל אני מבקשת שתקיים את מדיניות ויקיפדיה בעניין זה, שמטרתה היא להוות מקור אמין ומהימן עבור הקוראים. לכן זה קריטי לקרוא את המקורות ממש לעומק ולחפש את המידע שעליו הסתמך כל משפט שכתבת בוויקיפדיה. מניסיון, לא מעט פעמים תופתע לראות שהמשפט בכלל לא נכון; במקביל, לעתים קרובות קריאה מעמיקה כזו עוזרת ללמוד עוד מידע על מושא הערך, ואז אפשר להשתמש במידע זה כדי להרחיב את הערך במילים שלך - וככה נוצרים ערכים מורחבים ועשירים יותר מהערכים בוויקיפדיה האנגלית שממנה הם תורגמו.
אם כך, אני מבקשת שתעבור על המקורות של כל הערכים שתרגמת עד כה, ותוודא את נכונותם והתאמתם לטקסט. אני יודעת שזו בקשה גדולה, שתגזול הרבה זמן ומאמץ. אבל כאמור יש לכך חשיבות קריטית במקביל ליתרונות רבים, והאלטרנטיבה היא שתשאיר ערכים שאינם אמינים, דבר שיהווה למעשה הטעיה של קוראי ויקיפדיה (שעלולים לחשוב שכל משפט באמת מסתמך על הערת שוליים שנבדקה...). תודה רבה מראש, Ravit - שיחה 00:00, 8 בנובמבר 2015 (IST)

Ravit כמובן שאעשה זאת, לא ידעתי עד עכשיו שזו מדיניות של ויקיפדיה והנחתי גם שנבדקו באנגלית אבל אקרא בשבוע הקרוב על הערכים שכתבתי. --Mikey641 - שיחה 00:04, 8 בנובמבר 2015 (IST)

Ravit היי רק רציתי לעדכן אותך שנשארו לי רק עוד 2 ערכים לעבור עליהם.--Mikey641 - שיחה 17:50, 16 בנובמבר 2015 (IST)

תודה רבה, יפה מאוד! אבל האם אתה בטוח שאין צורך למחוק, לשנות או לתקן שום דבר מהמקורות באף אחד מעשרות הערכים שכתבת? והאם הצלחת לעבור על ספרים באנגלית שאינם מופיעים באינטרנט וכנראה צריך לבדוק אותם בספריה, בערכים כגון פרנק וילקוקסון? Ravit - שיחה 21:16, 17 בנובמבר 2015 (IST)

תודה על יצירת הערך!
האם יש לך קשר משפחתי אליו? אני שואל כי סבתי היא נכדתו והיא אחת מניצולות תרפ"ט. בריאן - שיחה 20:03, 14 בנובמבר 2015 (IST)

כן אבל זה די רחוק מפני שסבא שלי הוא הנכד שלו--Mikey641 - שיחה 20:03, 14 בנובמבר 2015 (IST)

בדיוק כמוני. אב סבתי היה בנו רחמים. בריאן - שיחה 20:05, 14 בנובמבר 2015 (IST)

חודש אסיה[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על רשימת הערכים המכובדת שצברת בויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/חודש אסיה Chenspec - שיחה 23:21, 15 בנובמבר 2015 (IST)

תודה רבה--Mikey641 - שיחה 15:32, 16 בנובמבר 2015 (IST)

שלום מייקי, הסרת את התגובה האחרונה שלי בדיון על פורטל צרפת. דבר זה אינו מקובל. עליך לשים לב לכך כשאתה עורך את דבריך. שים לב להערתי שם. ציינת שמות ערכים שאינם ערכים מומלצים. צורך פתיחת פורטל בנושא מסוים צריך שיהיו ערכים מומלצים שהומלצו על ידי הקהילה. אני מבקשת שתתייחס לנקודה שהעליתי בדיון שם. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:26, 17 בנובמבר 2015 (IST)

hanay היי אני פשוט שינתי את הערכים כי התבלבלתי אז כנראה מחקתי את התגובה בטעות או שכתבי מעליה אני ממש מצטער, פעם הבאה אני ישים לב לזה. דרך אגב ערכים אלו (תיקנתי עכשיו) הם מומלצים.

קטגוריות[עריכת קוד מקור]

שלום, תודה לך על הערכים שכתבת ועל הערך שייח'ה אל-בחר שנכתב בשעה האחרונה. רציתי להכיר לך את הקטגוריות בוויקיפדיה ופעולת הקטלוג. בעת העלאת ערך חדש יש לסווגו לקטגוריה מתאימה למשל סקי דובאי הוא אתר סקי וקיטלגתי אותו ככזה. שייח'ה אל-בחר היא מנכ"לית אז אפשר להכניס אותה לקטגוריה:מנכ"לים וקטגוריות נוספות ככל שאתה מוצא לנכון. תוכל לקרוא עוד על קטגוריות בויקיפדיה:קטגוריה. אשמח לעזור בכל שאלה בנושא זה. תודה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:00, 28 בנובמבר 2015 (IST)

אוקי תודה--Mikey641 - שיחה 15:50, 29 בנובמבר 2015 (IST)

שלום לך, העברתי את הערך שכתבת לטיוטה, הערך הוא אולטרה קצרמר. לא ברור מהו מקור שמו בעברית של הערך. האם ביקשת עזרה בתעתיק בויקיפדיה:ייעוץ לשוני? בנוסף גם בערך הקצר הזה יש בעיות תרגמת, למשל הניסוח "מאבק מחליא". אני מבינה שחשוב לך לכתוב ערכים רבים במסגרת חודש אסיה, אבל ראוי להקדיש יותר זמן והשקעה לכל ערך שנכתב. איכות עדיפה על כמות. גם שם יש הערה לגבי אורך מינימלי של ערך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:44, 29 בנובמבר 2015 (IST)

כן פשוט לא סיימתי לערוך אותו, ולכן הוא היה קצר בדיוק באתי להוסיף תבנית בעבודה מצטער. בנוסף לכך גם בהתחלה תרגמתי באנגלית ולאחר מכן באתי להוסיף עוד מידע מהאינטרנט--Mikey641 - שיחה 15:48, 29 בנובמבר 2015 (IST)

ראשית קודמים כותבים את התגובה, ולאחר מכן חותמים. כשמעלים ערך ועדיין עובדים עליו, אז יש להניח מיידית תבנית בעבודה.
ראיתי עכשיו שכתבת סדרה של ערכים על פקיסטאן, אני מבקשת שתפנה לדלפק הייעוץ הלשוני ותבקש עזרה בתעתיקים של כל שמות המקומות והאנשים שציינת שם. זאת אחריות שלא נמציא תעתיקים שגויםם. אני מתייגת לשיחה זאת את אלדד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:52, 29 בנובמבר 2015 (IST)
שלום חנה,
קיבלתי עכשיו את התיוג שלך בדף השיחה הנוכחי. אני לא בקיא מאוד בשפת אורדו (השפה של פקיסטאן), ולכן עדיף ש-Mikey641 יעלה שמות להתייעצות בדף הייעוץ הלשוני, כפי שהצעת. בכל אופן, ספציפית באשר לערך הנדון לעיל, גקערסים, ג'ינג'ואסים - לא ברור לי מניין השמות האלה. כמו שכתבה חנה, עדיף להקפיד על איכות, ולא להמציא תעתיקים שגויים. אלדדשיחה 17:35, 29 בנובמבר 2015 (IST)

מחיקת דיונים מדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום Mikey641, ראיתי שמחקת דיונים מדפי שיחה ולא העברת אותם לארכיון. לפי הכללים בוויקיפדיה העברית, אין למחוק דיונים, אפשר לארכב. ראה הנחיות בדף ויקיפדיה:דף שיחה. אני מבקשת שתפעל בהתאם ותעביר את הדיונים שמחקת לדף ארכיון שיחת משתמש:Mikey641/ארכיון 1. אם אתה זקוק לעזרה, כתוב לי ואסייע לך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 12:52, 30 בנובמבר 2015 (IST)


תודה על ההערה העברתי לארכיון --Mikey641 - שיחה 12:56, 30 בנובמבר 2015 (IST)

יפה, אבל לא העברת את כל השיחות שמחקת. אנא לך לגרסאות הקודמות והעתק לשם את כל הדיונים שמחקת. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:07, 30 בנובמבר 2015 (IST)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

היי, עברתי על רוב קרדשיאן שכתבת וראיתי שהערות שוליים רבות הועתקו מאנגלית. בוויקיפדיה בעברית נהוג שלא להעתיק הערות שוליים משפות אחרות, אלא אם קראת את המקור - אם יש נתון מספרי, פרט שלא ברור שהוא נכון במבט ראשון וכו' אז כדאי לקרוא את המקור ולשלב את הערת השוליים, ואם לא, אז עדיף לוותר על הערת השוליים. בברכה, ערן - שיחה 21:59, 30 בנובמבר 2015 (IST)

אין הרבה מידע בעברית ולכן קראתי באנגלית ווידאתי שאכן המידע מופיע בהערת השוליים כפי שאמרו לי בעבר לעשות. --Mikey641 - שיחה 22:06, 30 בנובמבר 2015 (IST)

שלום לך. זה סביר להשתמש בתרגום מכונה כל עוד אתה מתקן תקלות שהוא יוצר. גוגל טרנסלייט השתפר במהלך השנים אבל רחוק מלהיות מושלם. ראיתי את זה אצלך בכמה ערכים, אבל במקרה של המנון תוניסיה זה מאוד מובהק. אני כבר רואה שיש כמה בעיות עם התרגום מאנגלית, ואלי בתרגום ישיר מערבית ייתכן שהוא עוד יותר לא מדויק. כל זה עוד מילא, אבל אם אתה רואה משהו חסר הגיון, כמו "מקהלה" באמצע המנון, תנסה לבדוק במורפיקס איזו אפשרות הכי מתאימה. בכלל - המנונים כתובים בדרך כלל בשפה גבוהה, לכן תרגום מכונה יכול ליצור הרבה תקלות ועדיף שאדם שיודע את שפת המקור יתרגם, גם אם זה ייקח זמן, מאשר ליצור תרגום מכונה פחות טוב מאנגלית. Mbkv717שיחה • י"ט בכסלו ה'תשע"ו • 14:58, 1 בדצמבר 2015 (IST)

מסכים. גם משפטים כמו "החלום גדל מנופף בדגל" בהמנון מוזמביק לא ברורים ומוטעים. ניכר שאתה עובד הרבה עם כלי תרגום אוטומטי וכותב ערכים בהם אין לך התמצאות מספקת ומעתיק גם הערות שוליים בלי לבדוק. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 15:03, 1 בדצמבר 2015 (IST)
גם כאן ניתן למצוא תיקון של טעות שמקורה בתרגום בעייתי. עמרישיחה 15:11, 1 בדצמבר 2015 (IST)
שלום Mikey, צר לי לראות את התגובה שלך. הוויקיפדיה הוא מיזם שיתופי, ואתה עורך שעוד לומד. גם אני הערתי הערות. אבל בכל מקרה אין להגיב בדך שבה הגבת. אני ממליצה שתקרא את הדף ויקיפדיה:כללי התנהגות בין חברי הקהילה, ואני ממליצה לך למחוק את התגובה האחרונה שלך, ולנסח אותה מחדש. זאת הדרך הטובה ביותר להשתלב בוויקיפדיה. המשך תגובות מהסוג הזה יביאו לחסימתך וחבל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:49, 1 בדצמבר 2015 (IST)

היי, מצטער על שפתי שאינה הולמת, אקח את הערותיכם לתשומת ליבי. דבר זה קרה מפני שהרגשתי שאין לכם הערכה לזמן וההשקעה שאני נותן לערכים שלי. אז אני יאמר לכם, שלפעמים קורה ובטעות שמתי מילה לא נכונה בערך, סליחה, אנסה שלא יקרה שוב אבל לא צריך לומר דברים ללא בסיס: שאני מעתיק פשוט תרגום, ושאין לי התמצאות בנושאים (זה ללא בסיס כי זה דבר שלא חוזר באופן קבוע, אלא רק בכמה ערכים בודדים), ובקשר לדיווח עלי לבקשת חסימה לא הבנתי מתי עוד הייתי כל כך בעייתי!?

לסיכום, סליחה על דיבורי הלא הולם. מקרה קשה של
משתמש זה חש עצבנות-ויקי רבה ולכן הוא פורש / זקוק לחופשת-ויקי

תודה לhanay על התגובה

--Mikey641 - שיחה 17:57, 1 בדצמבר 2015 (IST)

או קי, תיקח חופשה קלה ןתרגע. חשוב לשים לב לתרגומים. תעשה מאמץ גדול יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:08, 1 בדצמבר 2015 (IST)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: היי מייקי. ראשית, אני מצטער מאוד אם נעלבת מדברי, אך לא הייתה לי כוונה כזו - זו הייתה ביקורת בונה ותו לא. ויקיפדיה העברית זקוקה לוויקיפדים רבים יותר ואין לי כוונה להרחיק מכאן אנשים. עברתי על ערכים רבים שלך ואכן רובם הגדול טוב מאוד. גם התרגומים שלך טובים בהרבה מתרגומי מכונה שאנונימים מנחיתים כאן מעת לעת, אבל אני מבקש ממך להשתדל לעבור על הערכים יותר בזהירות כדי למנוע טעויות כאלו בעתיד. Mbkv717שיחה • י"ט בכסלו ה'תשע"ו • 18:13, 1 בדצמבר 2015 (IST)

Mbkv717 לא ממך נעלבתי, אתה ניסחת את הדברים שלך בצורה יפה ומכבדת. שתי התגובות האחרות הם אלו שנעלבתי מהן, מצטער אם חשבת שהתכוונתי אליך. --Mikey641 - שיחה 18:15, 1 בדצמבר 2015 (IST)

שלום, העברתי את נרקיס מלך הביצה לדף טיוטה במרחב המשתמש שלך, כי במצבו הנוכחי הוא לא ערך. לא נכתבו שם הדברים הבסיסיים ביותר, ואי אפשר לדעת למשל אם אתה מדבר על סיפורו של לוין קיפניס או על מחזה או מה. סליחה ותודה. ביקורת - שיחה 01:26, 1 בדצמבר 2015 (IST)

שלום, הערך מועתק מכאן,ומפר זכויות יוצרים. אבקשך לשנותו, אחרת הוא ימחק לאלתר. אילי - שיחה 18:02, 1 בדצמבר 2015 (IST)

מצטער, לא יודע מה קרה לי, תוקן --Mikey641 - שיחה 18:14, 1 בדצמבר 2015 (IST)

ההמשך מועתק מכאן. שים לב, ניתן להשתמש במקורות אחרים, אך נסה לתמצת את הכתוב בשפה שלך. אף אחד מאיתנו אינו שש לקבל תביעה על הפרת זכויות יוצרים. מומלץ כי תיגש לויקיפדיה:חממה ותבחר לך חונך שיסייע לך בצעדים הראשונים כאן. כל רצוננו הוא בסך הכל לסייע לך וליהנות מאוחר יותר מתרומותיך. בברכה, אילי - שיחה 18:22, 1 בדצמבר 2015 (IST)
פסקת המסר מועתקת מכאןTomtom‏ ‏ • שיחה 18:31, 1 בדצמבר 2015 (IST)

Tomtom‏ חמוד, תודה על ההערה הבונה והמכבדת. שיהיה לך יום שמח וטוב (= --Mikey641 - שיחה 18:34, 1 בדצמבר 2015 (IST)

והנה שוב תגובה לא טובה. שנה אותה בבקשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:35, 1 בדצמבר 2015 (IST)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: הוא לא מנסה להרוס. הייתה כאן התנגשות עריכה איתי מקודם. מכל מקום כל הכבוד לך שפנית לחנה לחונכות. אילי - שיחה 18:39, 1 בדצמבר 2015 (IST)

אילילה אה אוקיי, תודה באמת על כל ההערות --Mikey641 - שיחה 18:41, 1 בדצמבר 2015 (IST)

פרשתי.אתם לא רוצים שאני יוסיף ערכים , ישפר ומוחקים לי כל דבר ומעירים לי? אני לא עומד לבזבז את הזמן שלי על זה! תהנו לכם ביי[עריכת קוד מקור]

פרשתי מפני שמשתמש מסוים החליט לעבור על כל הערכים שלי ולכתוב שאינם תקינים, בלי להסביר למה. למה? כנראה שהוא נעלב ממה שכתבתי לו אז הוא החליט לצאת במסע נקמה נגדי אז אני לא ייצור ערכים בשביל שהוא ימחוק לי אותם. tomtom


https://he.wikipedia.org/w/index.php?title=%D7%A9%D7%99%D7%97%D7%AA_%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9%3ATomtom&type=revision&diff=17815701&oldid=17815699

כשהודעתי לו שפרשתי הוא כתב לי "וטוב שכך"

שלום מייקי[עריכת קוד מקור]

חשוב להבהיר, למרות שכל אחד יכול לתרום לוויקיפדיה, לא כל תרומה תתקבל בהכרח. ישנם סטנדרטים לפיהם אנחנו בוחנים ומאשרים את הערכים השונים שיכולים לעלות למרחב הערכים הראשי. אני משער שהתלונות והקשיים שנתקלת בהם קרו בגלל אי הבנה של הסטנדרטים שלנו. במידה ואתה עדיין מחפש חונך, אשמח לסייע ולמצוא לך אחד כזה. המשך יום טוב, גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 10:15, 2 בדצמבר 2015 (IST)

הקטע הוא שלדוגמא כתבו לי על הערות שוליים אז בדקתי, תיקנתי במאה אחוז, ואז אמרו לי שזה לא בסדר. שאלתי מה לא בסדר ופשוט לא ענה לי --Mikey641 - שיחה 13:56, 2 בדצמבר 2015 (IST)

שלום, שים לב שהעורכים כאן אינם ששים להציק לך, אך ישנם דברים בסיסיים שאי אפשר להתעלם מהם. שים לב למשל לכותרת שכתבת בפסקה הקודמת: "פרשתי. אתם לא רוצים שאני יוסיף ערכים, ישפר ומוחקים לי כל דבר ומעירים לי?". רק במשפט הזה ישנן 2 שגיאות כתיב צורמות. במקום יוסיף יש לכתוב אוסיף ובמקום ישפר יש לכתוב אשפר. לפיכך אם ברצונך לתרום דבר עם גארפילד, מצא חונך ובינתיים כתוב רק בדפי טיוטה. אילי - שיחה 14:11, 2 בדצמבר 2015 (IST)

אפרים פרדיננד איינהורן[עריכת קוד מקור]

שלום Mikey641,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אפרים פרדיננד איינהורן" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Mikey641/‏אפרים פרדיננד איינהורן". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!. בעיות תרגום קשות (וחשיבות לא ברורה). ביקורת - שיחה 22:03, 8 בדצמבר 2015 (IST)

אל תסיר תבניות עריכה. עלייך למצוא חונך ולא לערוך במרחב הראשי בלי אישורו ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 04:17, 14 בדצמבר 2015 (IST)

Tomtom‏ היי, אני עברתי על ערכים שקראתי, עברתי על הערות השוליים ותיקנתי את מה שהיה צריך. כתוב בתבנית "אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף", אני תיקנתי את מה שהיה צריך בדף, ולכן הורדתי את התבנית. --Mikey641 - שיחה 04:20, 14 בדצמבר 2015 (IST)

כפי שרשמתי לך, אל תסיר את התבניות ואל תערוך בלי אישור חונך. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 04:24, 14 בדצמבר 2015 (IST)

הי חבר,

שמי נילס, ואני אשמח לעזור לך.

עברתי ברפרוף על הארכיון שלך. בגדול, הספקת המון בתקופה שלך כאן, ואפילו זכית בשני כוכבים, שרבים וטובים לא זכו להם בתקופה ארוכה יותר...

ואפילו כניסית לוותר, החלטת בסוף להמשיך, ואני מעריך את זה מאוד. אם תרצה (אחרי שנתקדם), אני יכול להראות לך משהו שכתבתי בתקופת השפל שהיתה לי בתחילת דרכי כאן. רובנו חווינו את זה. ...

מדוע אתה זקוק לחונך? האם יש דבר שאוכל להתחיל לעזור לך בו?

מחכה לתשובתך, נילס אנדרסן - שיחה 13:23, 14 בדצמבר 2015 (IST)

אנדרסן היי, אתה לא מבין איך "אני יכול להראות לך משהו שכתבתי בתקופת השפל שהיתה לי בתחילת דרכי כאן. רובנו חווינו את זה. ..." גורם לי להרגיש יותר טוב. ובאמת ניסיתי לוותר אבל כל פעם שחיפשתי לקרוא פה משהו לא יכולתי להפסיק לחשוב על כמה שאני רוצה לחזור לכתוב פה.
בעיקרון אני מבקש חונך כי tomtom ביקש ממני עקב הערות על הערכים שלי, ואני באמת חושב שחונך יעזור לי קצת ללמוד פה על ויקיפדיה.
כן יש משהו שהיית יכולה להתחיל לעזור לי בו, הייתי רוצה עזרה בטיוטה:זכויות אדם באפריקה, המשפט הראשון תורגם מאנגלית אבל נודע לי שהמושג "יחסית לאחרונה" אינו תקין, לכן שיניתי אותו, אך מסיבה כלשהי מישהו שינה אותו בחזרה.
בנוסף לכך הואשמתי (לשווא) שלא בדקתי הערות שוליים.
תודה רבה רבה מראש על הכל!!!! --Mikey641 - שיחה 15:24, 14 בדצמבר 2015 (IST)
אם tomtom ביקש, אני אשתדל לעזור! אני ניגש עכשיו לטיוטה שהעלית. אנדרסן - שיחה 15:28, 14 בדצמבר 2015 (IST)
תודה רבה! --Mikey641 - שיחה 15:35, 14 בדצמבר 2015 (IST)

הבט בדף השיחה. לדעתי הכי טוב יהיה לערוך את מה שכתוב בפסקה אחת עם סדר הגיוני בין השורות, ולהוסיף אותו כ"פגיעה בזכויות אדם" בערך זכויות האדם. שים לב: כל ערך בויקיפדיה נפתח בשם הערך מודגש, ולפי הכתוב שם כרגע לא נוכל לעשות את זה לוגית, כי מדובר על הפגיעה בזכויות האדם ביבשת אפריקה והניסיון של האו"ם לעזור להם, ולא על הזכויות שיש להם באפריקה. מה דעתך? אנדרסן - שיחה 16:00, 14 בדצמבר 2015 (IST)

מסכים איתך (ראה פירוט בדף שיחה של הטיוטה) --Mikey641 - שיחה 16:06, 14 בדצמבר 2015 (IST)

הי מייקי, הוספתי אותך לדף ויקיפדיה:חממה/עורכים תחת חניכה וציינתי את שם החונך שלך. תודה לאנדרסן על נכונותו לשמש כחונך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 20:46, 14 בדצמבר 2015 (IST)
הי חנה. האם יש לזה משמעות פרקטית בצורה כלשהיא או שזה לפרוטוקול בלבד? יש משהו שזה נותן/לוקח? אנדרסן - שיחה 21:30, 14 בדצמבר 2015 (IST)

היי, יש לי רק שאלה אחת. בערכים שכתבתי לדוגמא פרנק וילקוקסון (תחרות סטטיסטיפדיה) כתוב שלא בדקתי הערות שוליים למרות שעכשיו אני כן שיניתי אותן להערות שוליים תקינות, כשמחקתי את התבנית החזירו לי אותה, מה אני יכול לעשות בקשר לזה? Mikey641 - שיחה 01:30, 15 בדצמבר 2015 (IST)

בזמן שמחכים לאריאל......[עריכת קוד מקור]

האם יש נושא נוסף שהתחלת לכתוב? נילס אנדרסן - שיחה 18:41, 14 בדצמבר 2015 (IST)

לא, עדיין אין, אני אתחיל לכתוב מחר. --Mikey641 - שיחה 19:40, 14 בדצמבר 2015 (IST)
אני לא אהיה ממש מקושר לאינטרנט מחר, וכך גם בהמשך השבוע. אני מקווה שמשבוע הבא הכל יסתדר מבחינה זאת.
אני חוזר לשוודיה מחר למשפחה, ואני אדע איך בדיוק אני יכול להתחבר לרשת האינטרנט רק כשנסתדר, וזה יקח כאמור מספר ימים, אני מניח...
אני לא מזניח את החונכות, ואני אשתדל להיות מקושר כמה שאוכל. :)
האם יש לך דרך שבא ניתן לדבר מחוץ לויקיפדיה (אני דיברתי בזמנו עם גילגמש בפייסבוק כשהוא חנך אותי בכתיבה של ערך)? מניסיון, זה נוח יותר לתקשורת מאשר דפי השיחה. וכך גם אני יכול לכתוב לך הערות/הארות בצורה יותר אישית (כפי שראית, כל הודעה יכולה לקבל תגובה מכל אחד אחר).
לי יש פייסבוק שנקרא "Jan Ålskonson" על שם אחי. אתה מוזמן ליצור קשר.
בנוסף, תסתכל בהודעה בדואר האלקטרוני, כתבתי לך משהו כללי בקשר לכתיבה כאן :) נילס אנדרסן - שיחה 19:57, 14 בדצמבר 2015 (IST)
אוקיי, יש לי אימייל וגם יש לי פייסבוק כך שאוכל ליצור קשר תודה! --Mikey641 - שיחה 19:59, 14 בדצמבר 2015 (IST)
סיימתי עכשיו לכתוב בטיוטה משתמש:Mikey641/מייק קולטר באנגלית --Mikey641 - שיחה 21:50, 14 בדצמבר 2015 (IST)
והרגע שלחתי לך בפייסבוק הצעת חברות. --Mikey641 - שיחה 21:51, 14 בדצמבר 2015 (IST)

עכשיו סיימתי לכתוב טיוטה נוספת משתמש:Mikey641/והילד הזה הוא אני (שיר), בשביל ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/מיזם נכסי צאן ברזל

חודש אסיה - תודה רבה על תרומתך![עריכת קוד מקור]

The Asian Month Barnstar
Thanks for your great contribution in Wikipedia Asian Month 2015!


תודה מקרב לב על תרומתך הנכבדה למיזם חודש אסיה נובמבר 2015!

משתמש זה תרם רבות לערכי אסיה במסגרת מיזם חודש אסיה

בנוסף כל הכבוד על תרומה איכותית וניכרת במיוחד בכתיבת הערכים במסגרת המיזם, ברשותך אעניק לך כאות הוקרה את תבנית משתמש מיזם אסיה, ואת עיטור אסיה!
תודה והמשך כתיבה פורה בוויקיפדיה, Ravit - שיחה 22:14, 18 בדצמבר 2015 (IST)

תודה רבה, ולא רק על העיטור, על כל העזרה וההערות הבונות שנתת לי במהלך שהותי בויקיפדיה! עזרת לי הרבה Mikey641 - שיחה 12:14, 19 בדצמבר 2015 (IST)

כל הכבוד :) נילס אנדרסן - שיחה 18:34, 19 בדצמבר 2015 (IST)

תודה רבה Mikey641 - שיחה 22:22, 19 בדצמבר 2015 (IST)

גארפילד יונה בנדלאק, בעקבות מה שקרה אתמול אני צריך חונך חדש.
בנוסף לכך לי נמאס שבגלל שעורך מסוים הוא ותיק יותר אז יקחו את הצד שלו, אתמול תוםתום הבהיר כמה שיש לו משהו נגדי.
"כי מי שלא יודע לכתוב ולתרגם לא צריך לכתוב ולתרגם. אני עבדתי קשה על ערכים שלו רק בשביל להבין למה התכוון, עם תרגום של כיכר למרובע למשל. זהו מצב בלתי אפשרי. אני מבין שלך לא אכפת מאנציקלופדיה איכותית, אבל לי כן אכפת. אתה רושם שזהו "ערך מושלם". אז זהו שלא. מדובר במי שנקבע שימצא חונך, אתה לא חונך ולא היית צריך להעביר את הערך למרחב הראשי. מדובר במי שהיה צריך להיחסם לצמיתות על אמירות אלו [1] מקומו לא פה". (שיחה: מייק קולטר)

למה כשהוא ירד על מישהו ויאמר כמה שהוא עורך גרוע ועוד ועוד לא יאמרו לו על זה כלום ורק בגלל שהוא עורך מנוסה.
ואחר כך עוד מתפלאים שיש מחסור בעורכים, כי תסתכלו את היחס לעורכים חדשם--Mikey641 - שיחה 15:48, 20 בדצמבר 2015 (IST)

מאיפה הציטוט שהבאת? כפי שכתבתי בדף של אנדרסן, כרגע אל תעבירו ערכים למרחב הראשי.
אני בעד שנקבע אופן עבודה. כל ערך שאתה מסיים לכתוב, תוסיף כאן פסקה עם שם הטיוטה בכותרת. תרשום שסיימת לעבוד על הטיוטה ואז אנדרסן, גארפילד אני וכל מי שעוקב אחרי הדף שלך יכול להגיב. את מה שיש לשפר או לשנות נכתוב כאן בנקודות. ורק לאחר שגארפילד או אני נאשר, או אנחנו או אתה תעביר את הערך למרחב הערכים. ככה אני אוהב לעבוד זה מקל ומרכז את כל ההערות בדף אחד. ראה למשל שיחת משתמש:The Turtle Ninja/ארכיון 3 (בחצי התחתון של הדף).
נ.ב. אם יש לך ערכים בקנה, אתה מוזמן להתחיל להוסיף אותם, כל אחד בפסקה נפרדת, בדף זה. אני אעבור עליהם מחר בבוקר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:00, 20 בדצמבר 2015 (IST)
אוקיי, דווקא רעיון טוב, מתאים לי, מחר אתחיל לכתוב ערך חדש.--Mikey641 - שיחה 20:51, 20 בדצמבר 2015 (IST)
יונה בנדלאקוהציטוט נלקח מ שיחה: מייק קולטר--Mikey641 - שיחה 23:17, 20 בדצמבר 2015 (IST)

גארפילד יונה בנדלאק אנדרסן סיימתי לכתוב ערך, הוא לא ארוך במיוחד. הערך עדיין לא מסוים לחלוטין, יש 2 מילים שאני מחכה שיענו לי עליהן בייעוץ לשוני. משתמש:Mikey641/טקס פרסי אמי בפריים טיים ה-1--Mikey641 - שיחה 22:37, 23 בדצמבר 2015 (IST)

ראשית, מבחינת עיצוב הבקשה, שים את שם הערך (או קישור לטיוטה) בכותרת הפסקה כי אם לא יהיו הרבה פסקאות שהן "ערך חדש". בנוגע לערך, נא עבור על השינויים בנוסח שעשיתי. הערה כללית, אתה משתמש בתגים אנגליים כאשר אצלנו יש תגים מגויירים כך למשל <BR> הוא {{ש}} ועוד. נא ראה גם את השינויים בתגים שערכתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:33, 24 בדצמבר 2015 (IST)
דבר נוסף, נא הוסף קטגוריות בצורה הבאה [[:קטגוריה:שם הקטגוריה]] (הנקודותיים בהתחלה חשובות). כך נדע שכבר יש לערך קטגוריות ולאחר שהוא יועבר למרחב הערכים, יש להסיר אתצ הנקודותיים על מנת שהערך יופיע בקטגוריות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:46, 24 בדצמבר 2015 (IST)

המקבץ השבועי: אלבומים ישראליים - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אלבומים ישראליים - 2. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 26 בדצמבר 2015 (IST)

המקבץ השבועי: שייקספיר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שייקספיר. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 2 בינואר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: תרי"ג מצוות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תרי"ג מצוות. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 9 בינואר 2016 (IST)

גארפילד יונה בנדלאק כתבתי ערך חדש משתמש:Mikey641/הולנד רודן.

עברתי על הערך והוא בסדר, אם כי קצת דליל במידע. להבא - נא לא להעביר טיוטות למרחב הערכים עד שנעבור עליו - גם אם זה לוקח כמה ימים. אם לאחר מספר ימים אתה רואה שאין תגובה - אתה יכול לתזכר אותנו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:58, 20 בינואר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: אוסטריה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אוסטריה. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:19, 16 בינואר 2016 (IST)

העברתי את הערך לטיוטה שלך. שם יש לעבוד עליה עד שתגיע לרמה הרצויה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:56, 20 בינואר 2016 (IST)

יונה ב.עבדתי על הערך, תיקנתי את מה שנראה לי לנכון (תודות לTomtom‏ ), אם הערך עדיין לא נראה לכם תקין, תודיעו לי מה לא בסדר ואתקן. --Mikey641 - שיחה 15:27, 24 בינואר 2016 (IST)
שתי בעיות שאני רואה. 1. מה זה "עיתונאית שידור"? 2. הפסקה הראשונה ב"קריירה" רשומה בצורה סיפורית מידי, צריך לשנות שם את הניסוח. חוץ מזה תיקנתי דברים קטנים, ראה את השינויים שעשיתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:33, 24 בינואר 2016 (IST)
עיתונאות שידור (אנ')- זה התרגום המילולי.
אשנה בהמשך היום את הניסוח. תודה רבה--Mikey641 - שיחה 15:41, 24 בינואר 2016 (IST)
מה עם השינויים? יש מעט מאוד עבודה ואז נוכל להעביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:39, 1 בפברואר 2016 (IST)
אני לא ממש יודע איך לשנות את זה כדי שלא יהיה ב"צורה סיפורית"... למחוק חלק מהמידע?--Mikey641 - שיחה 14:42, 1 בפברואר 2016 (IST)
ראה את השינויים שעשיתי, אם זה טוב מבחינתך, אתה יכול להעביר את הערך למרחב הערכים. בהעברה תוסיף בתקציר העריכה, באישור החונך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:02, 7 בפברואר 2016 (IST)

המקבץ השבועי: מקבץ אלף אלף[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מקבץ אלף אלף. שבוע טוב, EranBot - שיחה 23:18, 23 בינואר 2016 (IST)

יונה ב.היי כתבתי ערך חדש.

שאלה- רציתי להוסיף תמונה, הגעתי ליוטיוב (https://www.youtube.com/watch?v=CEeNAHwGOI0) וכשאני לוחץ על הצג עוד כתוב לי: רישיון ייחוס Creative Commons ‏(התרת שימוש חוזר), אז אני יכול לעשות צילום מסך ולהעלות?--Mikey641 - שיחה 13:44, 1 בפברואר 2016 (IST)
אני חושב שכן, תחת אותו רישיון. אבל אשמח לאישור של Hanay. אני אעבור על הערך מחר בבוקר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:38, 1 בפברואר 2016 (IST)
אוקיי תודה רבה!--Mikey641 - שיחה 14:38, 1 בפברואר 2016 (IST)
אני מצטערת, לא ראיתי בשום מקום רישיון של Creative Commons. בנוסף יש לשים לב שלא כל רישיון של Creative Commons מתאים, אם ההרישיון כולל גם את NC, שאומר שאסור שימוש מסחרי. אז הוא לא מתאים לוויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:18, 1 בפברואר 2016 (IST)
חנה Hanay אוקיי תודה רבה!!! ויש לי שאלה נוספת..למה רישיון תמונה בויקיפדיה צריך להיות מסחרי- הרי ויקיפדיה היא לא מסחרית.--Mikey641 - שיחה 15:21, 1 בפברואר 2016 (IST)
Hanay בתחתית הסרטון מופיע מידע נוסף או Show more ממש מיתחת לתיאור ולפני התגובות לחיצה עליו מראה את הרישיון. הניסוח המדויק הוא "Creative Commons Attribution license (reuse allowed)" וזה כולל הפניה לדף הזה שמסביר על הרישיון. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:42, 1 בפברואר 2016 (IST)
ראיתי עכשיו. לפי הרישיון שם, אז אפשר להעתיק תמונה מתוכו. חייבים לתת קרדיט, להעלות באותו רישיון שלהם, ולקשר למקור.. לא להעלות כאילו המעלה הוא בעל הזכויות שזאת ברירת המחדל בוויקישיתוף.
למיייקי, הוויקיפדיה היא לא מסחרית, אבל היא החליטה לפעול כך, שגם גופים מסחריים כמו עיתונים יוכלו להשתמש במידע כאן, לכן אי אפשר להלעות קבצים שאינם מאפשרים שימשו מסחרי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 15:56, 1 בפברואר 2016 (IST)
Hanayתודה רבה, זה לא היה מחוצפה או משהו (כי עכשיו שאני קורא זה נשמע קצת כך) זה באמת היה מהתעניינות.--Mikey641 - שיחה 16:06, 1 בפברואר 2016 (IST)
בוודאי שזאת לא הייתה חוצפה. תמיד טוב ללמוד. אל תהסס לשאול שאלות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:08, 1 בפברואר 2016 (IST)
שיניתי קצת ניסוחים בערך, מדובר על קצרמר כך שאין הרבה מה להגיד. צריך לעשות שינוי בטבלה של המצעדים ששמת בערך. תחליף את הטבלה בתבנית:מיקומי שיא. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:29, 7 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק קודם כל אשנה את הטבלה לתבנית. שנית, אני בטוח שבמהלך הזמן יתווסף עוד מידע. שיר של אמן חדש לגמרי שיש לו מעל לחצי מיליון צפיות זה לא דבר של מה בכך --Mikey641 - שיחה 11:52, 7 בפברואר 2016 (IST)
רק ציינתי עובדה. מבחינתי לאחר שתמיר את הטבלה לתבנית, אתה יכול להעביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:17, 7 בפברואר 2016 (IST)

הוספת תבניות של מוזיאונים וכדומה לערכים שונים[עריכת קוד מקור]

הי מייקי, ראיתי שאתה מוסיף תבניות בפתיח של הערכים השונים. פעילות יפה. אבל כדאי גם לשים לב מה קורה בערך אחרי הוספת התבנית, למשל בערך המוזיאון המלכותי של אונטריו. התבנית דוחפת את התמונות למטה, ונוצר משטח לבן ריק מכוער בתחתית הערך. אני ממליצה במקרים כאלה להעביר חלק מהתמונות לגלריה. ראה דוגמה לגלריה טובה בערך פארק נשר. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 16:58, 2 בפברואר 2016 (IST)

hanay כמובן, אתקן זאת להבא- במוזיאון תוקן. תודה רבה על ההערה!--Mikey641 - שיחה 17:33, 2 בפברואר 2016 (IST)
כדי שהתמונות לא תהיינה כה קטנות, כדאי להשתמש באפשרות של הגדרת גודל תמונה בגלריה. יש דוגמה בערך פארק נשר שציינתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 17:37, 2 בפברואר 2016 (IST)
תוקן.--Mikey641 - שיחה 18:06, 2 בפברואר 2016 (IST)
ראיתי שהוספת תמונות, אבל לא הוספת להן הסבר, מה מתואר בתמונה. אין הבדל מבחינה זאת בין הוספת תמונה בגלריה, או לא. רק הטכניקה שונה. אני מבקשת שתוסיף. בנוסף כשיש 6 תמונות אז עדיף להגדיר 3 תמונות בשורה כף שהגלריה תהיה יותר יפה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:18, 2 בפברואר 2016 (IST)
סיימתי רק לא ידעתי איך לתרגם tripod incense אז לא כתבתי תיאור לתמונה אחת--Mikey641 - שיחה 18:44, 2 בפברואר 2016 (IST)
יפה, הוספתי טקסט לקנקן, המידע החשוב הוא שהוא מתקופת אדו. טריפוד משמעותו בעל 3 רגליים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 18:49, 2 בפברואר 2016 (IST)
תודה לך!--Mikey641 - שיחה 18:53, 2 בפברואר 2016 (IST)

יונה בנדלאק

חסר קצת בשר לערך. רשימת הסינגלים והמיקומים זה בסדר גמור אבל האם לא ניתן להוסיף עוד קצת מידע ולהפוך את משפט הפתיחה לפסקה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:34, 7 בפברואר 2016 (IST)
פשוט התבססתי על ערכים של אלבומים אחרים כמו bangerz וkiss של קיילי ריי ג׳פסן. אבל אני יכול להוסיף עוד תוכן, אתקן בהמשך ואעדכן אותךMikey641 - שיחה 11:47, 7 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק-הרחבתי קצת, זה בסדר?--Mikey641 - שיחה 18:22, 23 בפברואר 2016 (IST)
הוספתי כמה קישורים למרות שהם אדומים. קישור אדום או טוב כמו קישור כחול כי זה אולי יעודד מישהו לכתוב את הערך. מבחינתי הערך בסדר וניתן להעביר אותו למרחב הערכים. אתה מוזמן לעשות זאת ולהוסיף קטגוריות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:22, 24 בפברואר 2016 (IST)

תבניות בשורה אחת[עריכת קוד מקור]

שלום רב, כל התבניות שאתה מוסיף הם "בשורה אחת" וזה לא טוב כי התצוגה של הקוד לא מאפשרת להבין מה קורה שם. אני מבין שאתה עורך בעורך החזותי אך שם יש ברירת מחדל לכל תבנית ולכן תצמד אל ברירת המחדל הזו. ואם מסיבה כלשהיא כל התבניות אצלך מוגדרות בשורה אחת - צריך לבטל את זה. אני יודע שאני מדבר באוויר זה בגלל שאני לא ממש יודע איך זה מוצג שם ולכן קשה לי לסייע בנושא הזה אבל חשוב שתקדיש כמה דקות להבין איך לשנות את זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:06, 8 בפברואר 2016 (IST)

אמרו לי על זה ואני עדיין לא מבין למה זה כך למרות שהתבנית מוגדרת כבטור. לפעמים אני עובר לעריכת מקור ומתקן אבל מידי פעם אני שוכח, אז זה לא תמיד.. אבל אקפיד על זה להבא -Mikey641 - שיחה 09:54, 8 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי כלום, עם מי אוכל לדבר על מנת לתקן זאת? Mikey641 - שיחה 11:44, 8 בפברואר 2016 (IST)
אני עובד על זה. מצאתי את הבעיה אבל צריך לשנות בכל התבניות כך שזה יקח עוד קצת זמן עד שזה יתוקן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:49, 8 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק, תודה רבה לך!! והצעה: אני לא ממש מבין בויקיפדיה אבל אולי אפשר לקחת בוט שיתקן את התבניות?--Mikey641 - שיחה 14:06, 8 בפברואר 2016 (IST)
אני לא חושב שבוט יכול לעשות את זה כי חלק מהתבניות צריכות להיות בשורה אחת. בכל מקרה, אני מטפל בזה אך אם אתה נתקל בתבנית שצריכה להיות בפסקה, ולא בשורה אחת, והיא בשורה אחת, תגיד לי ואני אתקן אותה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:04, 8 בפברואר 2016 (IST)
אה הבנתי...תודה רבה--Mikey641 - שיחה 15:18, 8 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק, היי. ראיתי שעשית את התיקון בתבנית:סקירת סדרה אך כשניסיתי להשתמש בתבנית בתוך טיוטה התבנית עדיין בשורה.--Mikey641 - שיחה 23:23, 8 בפברואר 2016 (IST)
יונה בנדלאק,עדכון: הבנתי מה הformat block עושה. הוא לא עושה את העריכה החזותית בטור/פסקה- זה בעצם עושה את ה"אשף מילוי תבניות" בטור.--Mikey641 - שיחה 23:33, 8 בפברואר 2016 (IST)
העורך החזותי לא משתמש באשף מילוי התבניות? זה כבר מעל לבינתי. אמיר? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:33, 9 בפברואר 2016 (IST)
ההגדרה של format בתבנית עצמה אמורה בעתיד לשנות את צורת ההצגה של תבניות. הכנסתי תיקון לקוד שמאפשר להגדיר אם זו תבנית בשורה אחת או תבנית בפסקה (phab:T64217), אבל החלק שעושה זאת בפועל עדיין לא מומש (phab:T53003) ומחכה לצוות הפרסואיד של קרן ויקימדיה שיטפל בזה. ערן - שיחה 08:45, 9 בפברואר 2016 (IST)
ה"אשף" של עורך קוד מקור לא משתמש בנתון מ-templatedata. יש תיבת בחירה שמאפשרת לעורך לבחור. זה באמת רעיון טוב להוסיף להגדרה של דף המשנה "פרמטרים" אפשרות לבחור בברירת מחדל, או ללמד את האשף להציץ בנתון הזה מ-templatedata (האפשרות השנייה כנראה עדיפה). זה לא יקרה היום או מחר, אבל אם מישהו יזכיר לי לקראת סוף השבוע, אז אנסה לעשות משהו. קיפודנחש 17:38, 9 בפברואר 2016 (IST)
קיפודנחש לא דיברנו על האשף של עורך הקוד אלא של העורך החזותי. אבל אהבתי את הרעיון שלך אז אני אדאג לתזכר אותך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:32, 10 בפברואר 2016 (IST)
בדיוק באתי להעיר את מה שמשתמש:יונה בנדלאק העיר. הוספת תבנית לעורך החזותי ב[[תבנית:מחזמר]]. למה הגדרת את התבנית בשורה במקום בפיסקה. זה לא טוב! מי שבא אחריך עם העורך הרגיל, לא מוצא את הידיים וברגליים. עבור לפיסקה בכל התבניות הפרמטריות. בורה בורה - שיחה 18:21, 17 בפברואר 2016 (IST)
ראיתי שתיקנת אחרי עצמך, כנראה ידנית. אפשר מראש בעת היצירה ללחוץ על הכפתור "פיסקה" ואז היא תווצר נכון. בורה בורה - שיחה 18:25, 17 בפברואר 2016 (IST)
בורה בורה, כן אני בדיוק מתקן, אני ממש מצטער פשוט שכחתי לגמרי מזה לא יקרה שוב.--Mikey641 - שיחה 18:26, 17 בפברואר 2016 (IST)
בסדר, כי ראיתי גם בתבנית:סינגל. בורה בורה - שיחה 18:27, 17 בפברואר 2016 (IST)
תיקנתי ממש עכשיו בתבנית:סינגל--Mikey641 - שיחה 18:28, 17 בפברואר 2016 (IST)