בוג'ק הורסמן - דמויות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

בוג'ק הורסמן היא סדרת אנימציה למבוגרים, שנוצרה על ידי רפאל בוב-ווקסברג. כוכב הסדרה הוא בוג'ק הורסמן, שאותו מדובב השחקן ויל ארנט. השחקנים המשניים כוללים את איימי סדריס, אליסון ברי, פול פ. טומפקינס ואהרון פול. דמויות הסדרה מורכבות מבני אדם חיים לצד גרסאות מואנשות של בעלי חיים. העונה הראשונה של הסדרה עלתה ב-22 באוגוסט 2014 בנטפליקס. הסדרה עוצבה על ידי המאיירת ליסה האנהוולט.

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוג'ק הורסמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

בוג'ק הורסמן (ויל ארנט) (נולד ב-1964 במישיגן) הוא סוס אלכוהוליסט בעל שנאה עצמית. באמצע שנות השמונים עבר ללוס אנג'לס והחל להופיע במועדון סטנד-אפ בעיר. מפיקים מABC שהגיעו לצפות בערב הופעות במועדון הקפיצו את קריירת המשחק שלו הגיעה לשיאה כאשר הוא כיכב בסיטקום משפחתי מפורסם שנקרא "על הסוס" ("Horsin' Around") ששודר בין השנים 1987-1996, ומאוחר יותר בסיטקום מצומצם יותר ופחות מוצלח שנקרא "המופע של בוג'ק הורסמן" ("The Bojack Horseman Show"), שבוטל בשנת 2007 לאחר עונה אחת בלבד. אף על פי שהחל כשחקן צעיר ובוהק, הוא גדל מאז במרירות ודיכאון עמוק, וצעד בתשישות לעבר העיר הוליוו ואל מי שהיה לפני היותו מפורסם. בוג'ק הוכיח שהוא אכפתי ונבון, אבל חוסר הביטחון והבדידות שלו לעיתים מובילים לפעולות הרסניות שפוגעות בסובבים אותו. רבות מהבעיות שלו נובעות מילדותו הקשה ומהוריו האומללים, דבר שמוצג לקהל באמצעות פלשבקים. לאחר פרסום האוטוביוגרפיה שלו שנכתבה בידי סופרת הצללים דיאן, הקריירה שלו משתקמת, הוא הצטלם לסרט העוסק בגיבור ילדותו "סקרטריאט", משתתף כשופט בתוכנית מציאות, ושיחק בסדרת פשע המבוססת על חייו בשם "פילברט". לאחר שהות של כחצי שנה במרכז גמילה, נראה שהוא הגיע גם לבריאות נפשית ונגמל מהנטיות לאלכוהוליזם ואלימות שאפיינו אותו. אבל לאחר ראיון שבו הודה שסיפק לשותפתו ל"על הסוס" שרה לין מנת יתר של הרואין שהביא למותה, הקריירה שלו מתרסקת. הסדרה שצילם לא עולה לשידור. הוא נכנס לקשיים כלכליים וביתו נלקח ממנו. לאחר שפרץ לביתו הקודם הוא נכנס למעצר אותו הוא עדיין מרצה אחרי סיום העונה השישית.

דיאן נוין[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיאן נוין (אליסון ברי) היא סופרת צללים אנושית, אינטלקטואלית ונבונה, ממוצא וייטנאמי. פמיניסטית מבוסטון שמתגוררת עם החבר העשיר והמפורסם שלה (ומאוחר יותר גם בעלה), כוכב סיטקום לשעבר, מיסטר פינאטבאטר. היא נשכרה על ידי המוציא לאור של בוג'ק כדי לכתוב את זכרונותיו, לאחר שכתבה ביוגרפיה על גיבור הילדות של בוג'ק, סקרטריאט (אנ'). בעת כתיבת הביוגרפיה של בוג'ק, הוא ודיאן מתחילים לפתח ידידות חזקה, שהולכת ונעלמת יותר ויותר לאחר שבוג'ק מפתח אליה רגשות רומנטיים. היא נאבקה במשך כל הקריירה שלה לקבל הכרה על כתיבתה, ונוסעת אל המדינה מוכת המלחמה הבדיונית "קרדוביה" כדי לעשות שינוי בחייה, אבל במהרה מבינה שחיים כאלה הם לא בשבילה. כיוון שהיא מתביישת לחזור לבעלה ולגלות לו שעזבה את קורדוביה, היא מפתחת התקף דיכאון, שבמהלכו היא שותה כמויות רבות של אלכוהול וישנה פרועת שיער בביתו של בוג'ק. בסופו של דבר היא מיישבת את רגשותיה עם מיסטר פינאטבאטר ומתחילה לעבוד בסוכנות VIM כמנהלת מדיה חברתית, וכותבת ציוצים עבור ידוענים. לאחר מכן היא מפוטרת מהסוכנות ונשכרת לכתוב בבלוג פמיניסטי. במהלך ואחרי שמיסטר פינאטבאטר רץ לתפקיד מושל קליפורניה, הנישואים שלהם מתחילים להתדרדר, ובתחילת העונה החמישית הם מתגרשים. לאחר מכן היא מתחילה להיות בלוגרית שתוקפת את הקפיטליזם האמריקאי עם הצלם שיהפוך להיות בן זוגה- גאי. באמצע העונה השישית היא עוברת לגור בשיקגו ביחד עם בן זוגה ובסופה מגלים שהם התארסו.

מיסטר פינאטבאטר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיסטר פינטבאטר יחד עם אחיו, קפטן פינטבאטר

מיסטר פינאטבאטר (פול פ. טומפקינס) הוא כלב לברדור צהוב, נמרץ ועליז, שכיכב בסיטקום שמתחרה בשל בוג'ק, וחבר של דיאן (מאוחר יותר גם בעלה). מיסטר פינאטבאטר היה הכוכב של "Mr. Peanutbutter's House", רעיון מועתק מהסדרה של בוג'ק, "על הסוס". הוא מוצג כבעל מאפיינים כלביים, אך עם זאת, מוצג כדמות אנושית בעלת תכונות כמו נאמנות, אדיבות, עליזות והתחשבות. למרות הריבים שלהם, דעתו של בוג'ק על מיסטר פינאטבאטר חשובה לו, והוא מעריץ אותו על עבודתו על "על הסוס". יש לו יחסים טובים במיוחד עם טוד, וגישתו החיובית ומשאביו הכספיים יחד עם התוכניות המוזרות של טוד, מובילים אותם לפתיחת מיזמים עסקיים מפוקפקים, כגון פתיחת חנות האלווין שפתוחה רק בינואר, וחלל עבודה מוגן לנשים שזמין גם לגברים, ופועל בבית של בוג'ק. בפרק "בואו נבדוק", מיסטר פינטבאטר מתחיל תוכנית אירוח משלו, לאחר שחברת הסרטים שלו נכנסה לפשיטת רגל בשל ההוצאות הנרחבות שלו ושל טוד על מוצרים חסרי תועלת. בפרק "האנק בלילה", מתברר שמיסטר פינאטבאטר היה נשוי לאישה בשם קטרינה, שהתעללה בו רגשית. אשתו השנייה הייתה השחקנית המפורסמת ג'סיקה בייל, המתוארת כבעלת אובססיה למעמדה ורוצה שאנשים יזהו אותה. במהלך עונה 4 הוא מנהל מסע בחירות לראשות העירייה נגד וודצ'ק קודצ'ק ברקוביץ' במהלכו הוא מצהיר שהוא תומך נלהב בפראקינג ואף מבצע קידוח בחצר ביתו שלו, הגורם לאדמה תחתיו להתמוטט. הוא גדל בחצי האי לברדור, שמאוכלס כולו בכלבי לברדור רטריוור. "מיסטר" הוא אכן שמו הפרטי. לעיתים קרובות הוא צועק לתוך המסך, והוא הדמות היחידה בסדרה ששוברת את הקיר הרביעי. כמו כן, הוא נוטה לפנות במפתיע למישהי בשם "אריקה", שלעולם לא נראתה בסדרה. פינאטבאטר הוא בוגר אוניברסיטת נורת'ווסטרן. לאחר גירושיו מדיאן, הוא מתחיל לצאת עם כלבת פאג בשם "פיקלס", אשר צעירה ממנו ביותר מעשרים שנה, אך חולקת איתו מאפיינים רבים. בסוף העונה החמישית הוא מציע לה נישואין.

פרינסס קרולין[עריכת קוד מקור | עריכה]

פרינסס קרולין (איימי סדריס) (נולדה ב-1974 בצפון קרוליינה), היא חתולה פרסית ורודה אשר משתמשת כסוכנת של בוג'ק בשלוש העונות הראשונות וחברתו לשעבר. קרוליין בוגרת UCLA החלה כעוזרת סוכן ובהמשך התקדמה להיות סוכנת בכירה שעובדת מסביב לשעון בסוכנות "ויגור". אף על פי שהיא נאבקת כדי למצוא איזון בין העבודה, חייה האישיים הטרודים, ושמירה על בוג'ק וחבריה, היא נהנית מאורח החיים המהיר והקדחתני שלה. היא עזבה את "ויגור" כדי להקים סוכנות חדשה עם החבר שלה ועמיתה לעבודה רוטאבגייה רביטוביץ'. לאחר שזיהתה את חוסר האמינות שלו ועמדה בפני חששותיה להיות לבד, היא מחליטה בסופו של דבר לעזוב אותו ולהתחיל להפעיל סוכנות חדשה בשם "VIM" לבדה. לאחר מספר מפלות, פרינסס קרולין סגרה את "VIM" בעונה השלישית, רק כדי לפתוח אותה מחדש כסוכנות לניהול אישי. היא נאבקת לאורך הסדרה על הקמת משפחה, אבל לעיתים קרובות נאלצת לבצע הפלות. בעונה החמישית, לאחר כמה ניסיונות כושלים, היא מאמצת קיפוד-תינוק מבחורה צעירה בשם סיידי, שגרה בעיר מולדתה.

טוד צ'אבז[עריכת קוד מקור | עריכה]

טוד צ'אבז (אהרון פול) (נולד ב-1991) ממוצא היספני, הוריו גירשו אותו מהבית כשהיה בן 18 ובמשך שנים שהה כדייר בביתו של בוג'ק. הוא בחור עצלן, ידידותי וחביב, .אף על פי שבוג'ק כל הזמן מקטר עליו ומזלזל בו, הוא דואג לטוד, ממשיך לתמוך בו כלכלית ומחבל במאמציו להשיג עצמאות. טוד הוכיח כי יש לו שפע של מיומנויות, כולל הבנת השפה היפנית. לטוד יש כישרון בלמצוא את עצמו במצבים אבסורדיים ומסוכנים כאשר חבריו אינם בסביבה, כמו להיכנס לקרבות אקדחים, שאחד מהם נגמר בכלא. הוא בדרך כלל מאושר, גם כשהוא נעלב מבוג'ק. אחד ממשפטי הקאץ' פרייז שלו הם "היידד!". הוא כמעט אף פעם לא נראה ללא כובע הצמר הצהוב שלו. בשנות ה-2000, הוא היה סקייטר חסר מעש, ומושא החיבה של שותפתו ללימודים, אמילי. בסוף העונה השלישית, בפרק "זה הלך טוב", התגלה כי הוא א-מיני.

דמויות משנה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פינקי פינגווין[עריכת קוד מקור | עריכה]

פינקי פינגווין (פאטון אוסוולט) הוא פינגווין קיסרי ועורך ספרים שעובד בהוצאת הספרים "פינגווין" (מחווה להוצאת הספרים הבריטית בעלת אותו השם). הוא היה תלוי בספרו של בוג'ק כדי להציל את משרתו ואת החברה כולה. בפרק "אתמולנד", פינקי התחיל לעבוד ב-MBN. לאחר שוואנדה עברה לדטרויט, הוא הפך לראש MBN. אשתו קבעה כי כל מה הוא נוגע בו מתפרק לחלקים, ורוב ההומור של דמותו נגזר מכשלונותיו.

שרה לין[עריכת קוד מקור | עריכה]

שרה לין (קריסטן שאל) היא שחקנית אנושית ששיחקה את בתו הצעירה המאומצת של הסוס, סברינה, ב"על הסוס" החל משהייתה בת 3 בלבד. לאחר שהתוכנית ירדה מהאוויר, היא הפכה לזמרת פופ מוצלחת בתחילת שנות ה-2000 עד שההתמכרות לסמים ואלכוהול גמרה לה את הקריירה. פלשבקים מצביעים על כך שההתנהגות ההרסנית של שרה לין נובעת בין השאר מכך שאימה דחפה אותה לקריירת המשחק. בסיבות סוף הפרק "מאוחר יותר", היא נראתה מבקרת את אנדרו גארפילד (מי שהוזכר רבות כבעל יחסים איתה) בבית החולים. זה רמז על כך שהיא חוותה התעללות מינית כילדה על ידי החבר של אמא שלה, שמאוחר יותר נהיה אביה החורג.

בתחילת עונה 3, היא מתפכחת, ולכאורה "מתחילה חיים חדשים", אבל לאחר מכן מסתבר שעשתה זאת רק כי לקחת סמים אחרי זמן רב הופך את החוויה לטובה יותר. כאשר בוג'ק מגיע לנקודת השפל שלו, הוא מזמין את שרה לין להילולת סמים. באמצעות סדרה של בלקאאוטים, הם מנסים לתקן את היחסים עם כל המכרים שבוג'ק פגע בהם, ואפילו עוקב אחרי פני בקולג' אוברלין. במהלך המסע, שרה לין זוכה בפרס האוסקר עבור השיר המקורי הטוב ביותר, בהיעדרה. לאחר מכן היא מודה בפני בוג'ק שהיא לא אוהבת שום דבר בעצמה, ובמצפה הכוכבים היא מתה ממנת יתר כאשר היא נשענת על כתפו של בוג'ק. בפרק "זה הלך בסדר", מתברר כי בוג'ק היה בשלב מסוים חברה היחיד שלא ניסה לקבל ממנה משהו.

שאל הייתה מעומדת לפרס אמי בקטגוריה "הדיבוב הטוב ביותר" עבור ביצועיה בעונה 3.

הרב קזאז[עריכת קוד מקור | עריכה]

הֵרב קזאז (סטנלי טוצ'י) (1961-2015) היה השותף לשעבר של בוג'ק, שיצר וכתב את "על הסוס", ששם הוא גם דובב את קולו של מר ליברטור שמנהל את משרד עורכי הדין שבו הסוס עבד. הרב נראה ידידותי ואופטימי במהלך ההקלטות, בדרך כלל נחמד, והיה אכפתי לכל השחקנים שלו. כאשר בוג'ק והרב נפגשים לראשונה כקומיקאים, בוג'ק אומר לו בכעס "תחטוף סרטן", וזה באמת מה שבסופו של דבר קרה לו. הצמד נפל בשיא ההצלחה של התוכנית כאשר הרב הוחרם על ידי רשת השידור בגלל היותו הומוסקסואל, ובוג'ק לא עמד מנגד כי חשש לאבד את עבודתו. בתחילת הסדרה, הם לא דיברו כמעט 18 שנים. בוג'ק מנסה להתחבר איתו מחדש לאחר שנוכח לגלות כי הוא אובחן בסרטן פי הטבעת והוא טופל על ידי טינה. בפרק השלישי של העונה השנייה מתגלה שהרב נפטר. בתאונת דרכים בדרך חזור מהליך אשר ריפא אותו מן הסרטן.

טינה[עריכת קוד מקור | עריכה]

טינה היא דובה חומה שהיא המטפלת של הרב קזאז. בפרק "עדיין שבור" טינה שיתפה פעולה עם הנרי וינקלר כדי לשמור על כתב היד הגרוע של הרב מלהתפרסם ולפגוע במורשתו. שלא כמו הדמויות המואנשות האחרות בסדרה, טינה מדברת רק בנגיחות. מאוחר יותר (בעונה 4), טינה חוזרת כמטפלת של אמא של בוג'ק, ביאטריס.

ביאטריס הורסמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביאטריס אליזבת' הורסמן (שוגרמן) (ונדי מאליק) היא סוסה חומה שהייתה האמא המזניחה של בוג'ק. היא מופיעה בעיקר בפלאשבקים לילדותו של בוג'ק. בפרק "ספה חדשה" ביאטריס קוראת לבוג'ק כדי לספר לו שהיא קראה את הספר שלו ומודה כי הוא נולד "שבור". בפרק "המקום של שוגרמן" מתברר כי למשפחה של ביאטריס היה בית קיץ במישיגן כשהייתה ילדה, וכי היה לה אח גדול שמת במלחמת העולם השנייה. ניכר מהילדות שלה כי קיבלה יחס אכזרי מצד בני משפחתה, דבר שהיקשה ומירר את אישיותה. לאחר שנכנסה להיריון על ידי באטרסקוץ', ביאטריס החליטה להינשא לו ולעבור לקליפורניה, שם היא התרעמה על בוג'ק, ומאשימה אותו על אי שביעות הרצון שלה מחייה. היא מתחילה לסבול מדמנציה, ואחרי תקרית בבית-האבות שלה, היא עוברת לגור בביתו של בוג'ק איתו ועם הוליהוק. עם זאת, לאחר שבוג'ק מבין שביאטריס סיממה את הוליהוק (כדי לגרום לה לרדת במשקל), הוא מכניס אותה לבית אבות גרוע עוד יותר, ומבהיר לה שהוא כבר לא רוצה אותה בחייו. בפרק "צ'ורו חינם" בוג'ק מגלה כי ביאטריס מתה, והוא מספיד אותה בהלוויה שלה.

באטרסקוץ' הורסמן[עריכת קוד מקור | עריכה]

באטרסקוץ' הורסמן (ויל ארנט) סוס שהיה אביו של בוג'ק. הוא מופיע בפלשבקים לילדותו של בוג'ק. באטרסקוץ', אשר בא מרקע מעמד הפועלים, היה סופר אלכוהוליסט כושל. הוא התמרמר על עצמאותה הכלכלית של אשתו, והוציא את חוסר הביטחון שלו על בוג'ק. בפלאשבקים, הוא נראה לעיתים קרובות צועק טענות שמרניות שטותיות, כמו הטענה כי להפליג מתעלת פנמה זה ל"דמוקרטים". הוא אושר כמת, לאחר שפלשבק מראה את בוג'ק וביאטריס הולכים להלווייתו. הוא נהרג לאחר שקרא לכל מי שביקר את הרומן שלו לדו-קרב וכשנענתה בקשתו, הוא מעד ונחבט ראשו על שורש חשוף. בפרק "חץ הזמן" מתברר כי באטרסקוץ' הוא אביה של הוליהוק, בשל הרומן שלו עם עוזרת בית בשם הנרייטה.

לני טרטלאוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

לני טרטלאוב (ג'יי קיי סימונס) הוא צב ומפיק סרטים ממוצא יהודי[1]. הוא עבד עם אד בגלי, ליונל ברימור, באסטר קיטון ואדווין סטנטון פורטר בצעירותו, מה שמרמז על כך שהוא זקן מאוד (התייחסות לתוחלת החיים של צבים). נראה כי הוא שונא את בוג'ק, אבל ממשיך ללהק אותו לפרויקטים, כנראה בגלל הידידות המקצועית שלו עם פרינסס קרולין.

ציפורי הפפראצי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ציפורי הפפראצי (אדם קונובר ודייב סגל) הם עורבני כחול ורובין אמריקאי ללא שמות שמנסים להשיג תמונות מפלילות של בוג'ק.

סקסטינה אקוופינה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סקסטינה אקוופינה (עאישה טיילר בעונה 1–2, דניאל גייטר בעונה 3) היא דולפינה וסנסציית פופ. בפרק "אל הים", דיאן נפגשת עם סקסטינה במטרה שתהיה מנהלת המדיה החברתית שלה. בפרק "בראפ בראפ פיו פיו" דיאן צייצה בטעות בשם סקסטינה כי היא עשתה הפלה בזמן שהייתה מוסחת, מה שגרם לסערה תקשורתית. בעוד בהתחלה סקסטינה כעסה על הציוץ וניסתה לפטר את דיאן, מאוחר יותר היא אימצה את הרעיון, בגלל תמיכה של ידוענים אחרים. לאחר מכן היא שחררה קליפ שתומך בהפלות, ביצעה את ה"הפלה" שלה בשידור חי, ולאחר זמן קצר באמת נכנסה להריון. משתמע כי היא נשלחה לחווה בה ידוענים הולכים להיעלם.

מנחה "Excess Hollywood"[עריכת קוד מקור | עריכה]

מנחה "Excess Hollywood" (אדם קונובר) הוא דמות אנושית שמנחה את תוכנית הבידור "Excess Hollywood". הדמות היא חיקוי למנחה של תוכנית דומה ברשת FOX, ראיין סיקרסט. הוא גם מנחה את תוכנית האירוח "Morning Time, Hollywoo" עם אישה אנושית שנקראת "אישה אחת". הוא היה אמור להיות השדרן של מרוץ הסקי בין מיסטר פינטבאטר לוודצ'אק קודצ'אק ברקוביץ' יחד עם טום ג'אמבו גראמבו, אך פרש לאחר שהתחיל להרגיש את מזג האוויר הקר.

טום ג'אמבו גראמבו[עריכת קוד מקור | עריכה]

טום ג'אמבו גראמבו

טום ג'אמבו גראמבו (קיית' אולברמן) הוא לווייתן כחול שהוא איש חדשות ופרשן ברשת "MSNBSea" (פרודיה על MSNBC). לעיתים קרובות טום מדווח על מעשיו של בוג'ק ועל התרחשויות אחרות בהוליוו. בכל פעם שמשהו משתבש בשידור, הוא מאשים את זה על מישהו בשם "רנדי".

וויין[עריכת קוד מקור | עריכה]

וויין (וויאט קנאק) הוא החבר לשעבר של דיאן, שהוא היפסטר וכותב ב-BuzzFeed. הוא מציע לדיאן להדליף במכוון חלק קטן מהספר של בוג'ק כדי ליצור הייפ שיווקי.

ונסה גקו[עריכת קוד מקור | עריכה]

ונסה גקו (קריסטין צ'נוות') היא סוכנת אנושית הוליוודית ויריבתה של פרינסס קרולין. היא מוצג כסוכנת טובה יותר מפרינסס קרולין, כי יש לה בעל וילדים, ובכך "יש לה הכל". היא חולקת באופן זמני משרד עם פרינסס קרולין כאשר הסוכנויות שלהן מתמזגות. בין עונות 2 ו-3, היא ורוטאבאגה פותחים סוכנות משלהם, "גקו-רביטוביץ'", שבסופו של דבר מחבלת ב-VIM ומובילה להתמוטטות הסוכנות.

צ'ארלי ווית'רספון[עריכת קוד מקור | עריכה]

צ'ארלי ווית'רספון (רפאל בוב וקסברג) הוא צפרדע עץ שהוא בנו של מר וטרספון. הוא עובד בסוכנות Vigor שבה ידו ממשיכה להידבק בדברים. צ'ארלי היה לזמן קצר עוזרה של פרינסס קרוליין, אבל מאוחר יותר נעשה סוכן.

קצין מיאו מיאו פאזיפייס[עריכת קוד מקור | עריכה]

קצין מיאו מיאו פאזיפייס (סדריק יארבו) הוא חתול שעובד כקצין המשטרה של מחוז 12 של משטרת לוס אנג'לס. הוא מתייחס ברצינות רבה למשימותיו.

וינסנט איש-בוגר[עריכת קוד מקור | עריכה]

וינסנט איש-בוגר (אליסון ברי) הוא החבר של פרינסס קרולין. כולם, למעט בוג'ק, נראים אדישים לעובדה שהוא נראה כמו שלושה ילדים שעומדים זה על זה בתוך מעיל. אף שהוא מדבר בקול של ילד ויש לו תחביר מסורבל, הוא גם מציג מדי פעם הבנה להוטה, מה שמניע אחרים להתעלם מהטענות של בוג'ק. בעונה 2, פרינסס קרולין פוגשת את קווין, שנראה כי הוא הילד העליון בשלישיית הילדים של וינסנט. הוא אומר לפרינסס קרולין כי קווין הוא בנו של וינסנט, והיא מאמינה לכך אבל זה מוביל אותם להיפרד.

סבסטיאן סנט קלייר[עריכת קוד מקור | עריכה]

סבסטיאן סנט קלייר (קיגן-מייקל קיי) הוא נמר שלג מיליונר שרוצה שדיאן תתלווה אליו למדינת עולם שלישי בשם "קורדוביה", כדי שתכתוב עליו רומן. אף על פי שדיאן רואה בו בהתחלה אדם שרוצה לשנות את העולם לחיוב, היא מתאכזבת במהרה כאשר היא מגלה שהוא יותר דואג למורשת של עצמו מאשר באמת לעזור לאנשים.

קורדורוי ג'קסון-ג'קסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

קורדורוי ג'קסון-ג'קסון (ברנדון ט. ג'קסון) הוא דמות אנושית שהיא כוכב המשנה של הסרט סקרטריאט. הוא מת מחנק ארוטי. הסרט מוקדש מאוחר יותר לזכרו.

וונדה פירס[עריכת קוד מקור | עריכה]

וונדה פירס (ליסה קודרו) היא ינשופה והחברה של בוג'ק בעונה השנייה. היא פוגשת את בוג'ק לאחר שהתעוררה מתרדמת של 30 שנה. בוג'ק יוצא איתה כי אין לה מושג מי הוא בתוך היותו מפורסם. היא מנהלת תוכן, אשר יצרה בין השאר את התוכנית "כוכבי הוליוו וידוענים: מה הם יודעים? הם יודעים דברים? בואו נבדוק". היא קודמה בחברת ההפקות מיד עם יציאתה מהתרדמת, כי "אף אחד אחר לא עבד שם כל כך הרבה זמן". היא נפרדת מבוג'ק בסוף העונה.

אמילי[עריכת קוד מקור | עריכה]

אמילי (אבי ג'ייקובסון) היא דמות אנושית ומושא האהבה של טוד שהוא מכיר מאז התיכון. היא הראתה שיש לה רגשות רומנטיים עבוד טוד. אמילי היא אחת המייסדים של "קברהקדברה" עם טוד ומייסטר פינטבאטר, והופך למיליונרית לאחר מכירתה.

רוטאבאגה רביטוביץ'[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוטאבאגה רביטוביץ' (בן שוורץ) הוא ארנב וסוכן בסוכנות Vigor שעובד קומה אחת מתחת לפרינסס קרולין. רוטאבאגה בגד באשתו קייט עם פרינסס קרולין, בטענה שהוא מתכנן בכל מקרה להתגרש ממנה. מאוחר יותר הוא משכנע את פרינסס קרולין להצטרף אליו בהקמת הסוכנות שלו ולהתפטר מ-Vigor. לאחר שחשף בפניה שאינו רוצה להתגרש אך עדיין מעוניין להמשיך את היחסים ביניהם, פרינסס קרולין עוזבת אותו.

מאוחר יותר הוא מקים סוכנות משלו יחד עם ונסה גקו, בשם "גקו-רביטוביץ'".

ג'ודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ודה מאנודוג (דיאדריך באדר) הוא דמות אנושית ושותף בבעלות על סוכנות VIM של פרינסס קרולין. הוא מתואר כחסר הבעה ונראה שהוא לא מצליח להבין הומור או סרקזם. אף על פי שהוא נשאר נאמן ללא הרף לפרינסס קרולין, הוא מפוטר על ידי פרינסס קרולין לאחר שהיא מגלה שהוא הלך מאחורי גבה לדבר עם צ'ארלי וית'רספון על מיזוג אפשרי עם Vigor. הוא ידוע בזקן הכבד ובשיער הארוך שלו, דבר שלעיתים הופך להיות מושא לצחוק בקרב אורחים בסוכנות.בפרק האחרון בסדרה, הוא ופרינסס קרולין מתחתנים, אך הוא לא נמצא בפרק.

הוליהוק[עריכת קוד מקור | עריכה]

הוליהוק-מנהיים-מנהיים-גררו-רובינסון-זילברשלג-סונג-פונזרלי-מקוואק (אפרנה נחרלה; נולדה ב-1999) היא סוסה שנראתה לראשונה בסוף הפרק "זה הלך בסדר". היא אומצה על ידי שמונה אבות הומוסקסואליים במערכת יחסים פוליאמורית. בתחילה היא האמינה שהיא בתו הבלתי חוקית של בוג'ק. במהלך העונה הרביעית היא עוברת לגור בביתו של בוג'ק כדי לברר עליו פרטים נוספים. ביאטריס, שהרבתה להעיר להוליהוק על עודף המשקל שלה, הוסיפה לקפה שלה תוספי הרזיה (המכילים אמפטמינים). היא הובהלה לבית החולים בגלל מנת יתר ושרדה, אם כי סובלת מסיפטומים של PTSD כשהיא חוזרת לביתו של בוג'ק. בעונה 5, היא מתחילה ללמוד באוניבסיטת ווסליאן שבקונטיקט.

ראלף סטילטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראלף סטלסון (ראול אספרזה) הוא עכבר שהוא מושא האהבה החדש של פרינסס קרולין בסוף עונה 3. הוא ופרינסס קרולין נפגשו לראשונה בפגישה עיוורת, ולא היו מודעים אחד לזן של האחר. סטילסון מנהל חברת כרטיסי ברכה והוא היורש של רשת המלונות "סטילסון". בעונה 4 הוא מנסה להקים משפחה עם פרינסס קרולין ומנסה למצוא דרכים להכניס אותה להיריון. פרינסס קרולין זורקת אותו בפרק "רותי" לאחר שהיא נותנת לו אולטימטום לעמוד מאחורי הניסיונות שלה להיכנס להיריון אף על פי שעברה הרבה הפלות, והוא עוזב את דירתה בדכדוך. הם מחדשים את הקשר שלהם בעונה 5, שם סטילסון מנסה לשכנע את פרינסס קרולין לאמץ איתו ילד.

סטפני סטילטון[עריכת קוד מקור | עריכה]

סטפני סטילטון (קימיקו גלן) היא אחותו של ראלף, גם היא עכברת. היא מתחילה להעסיק את דיאן בסוף העונה השלישית בבלוג פמיניסטי שהיא מנהלת בשם "גירל קרוש".

וודצ'אק קודצ'אק-ברקוביץ'[עריכת קוד מקור | עריכה]

וודצ'ארלס "וודצ'אק" קודצ'אק-ברקוביץ' (אנדרה בראואר) הוא מרמיטה ומושל קליפורניה המכהן. הוא בוגר דארטמות' קולג'. הוא מבולבל ממסע הבחירות של מיסטר פינטבאטר. בחלק מהפרקים בעונה 4, הוא מחליף את טום ג'אמבו-גראמבו בתמונה שבטלוויזיה במהלך קטע המסיבה שבפתיח. בעקבות התמוטטותו של הבית של מיסטר פינטבאטר, הוא חופר באדמה כדי להציל את כל מי שבפנים, וכתוצאה מכך מאבד את ידיו. הוא נאלץ לרוץ מחדש עבור תפקיד המושל בעקבות ניצחון טוד במירוץ הסקי שהיה אמור לקבוע את המנצח בבחירות, בו הוא היה הפוליטיקאי המנוסה היחיד.

קורטני פורטנוי[עריכת קוד מקור | עריכה]

קורטני פורטנוי (שרון הורגן) היא שחקנית אנושית מפורסמת ואחת מהלקוחות שפרינסס קרולין מנהלת, אם כי היא מיוצגת גם על ידי רוטבאגה רביטוביץ'. היא מנהלת מערכת יחסים מזויפת עם טוד. היא מוצגת כמאוד שטחית וחומרנית.

אנה ספניקופיטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנה ספניקופיטה (אנג'לה באסט) היא יחצ"נית אנושית הוליוודית המתמחה בהשגת פרסי אוסקר למפורסמים, ומכאן הכינוי שלה, "הלוחשת לאוסקרים". היא מבלה הרבה בעונה 3 בניסיון לעזור לתדמית של בוג'ק, דבר שמוביל למערכת יחסים איתו. אנה נפרדת ממנו לאחר שהא נכשל לקבל את המועמדות לאוסקר.

היא חוזרת בעונה 5 בתור היחצ"נית עבור הידוען ההוליוודי ואנס ואגונר.

פליפ מקוויקר[עריכת קוד מקור | עריכה]

פליפ מקוויקר (ראמי מאלק) היא היוצר/מפיק בפועל האנושי של תוכנית הטלוויזיה החדשה של בוג'ק, "פילברט". אף על פי שהוא מאמין שהוא גאון, הוא למעשה חסר ביטחון ומניפולטיבי, אשר נקלע רבות לעימותים עם בוג'ק במהלך הצילומים של הסרט.

ג'ינה קזאדור[עריכת קוד מקור | עריכה]

ג'ינה קזאדור (סטפני ביאטריס) היא כוכבת המשנה האנושית בסדרה "פילברט". היא ובוג'ק יוצאים תקופה מסוימת במהלך צילומי הסדרה.

פיקלס אפלנטי[עריכת קוד מקור | עריכה]

פיקלס אפלנטי (הונג צ'או) (נולדה ב-1993) היא כלבת פאג, מלצרית ומשפיענית אינטרנטית שאפתנית שעובדת במסעדה של בוג'ק, ונהפכת לחברה של מיסטר פינטבאטר בעונה החמישית לאחר הגירושין שלו מדיאן. היא צעירה בהרבה ממיסטר פינטבאטר וחרדה לנישואיו הקודמים.

ואנס ואגונר[עריכת קוד מקור | עריכה]

ואנס ואגונר (בובי קאנבלי) שחקן הווליודי שערורייתי ביותר, במהלך העונה האחרונה עובד עם בוג'ק על סרט בשם "החד קרן החרמן".

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ השימוש שלו בביטויים ביידיש מסגיר את מוצאו