ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:משה רדמן אבוטבול

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:משה רדמן אבוטבול

  • תאריך תחילת ההצבעה: 03:23, 18 באפריל 2024 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 03:22, 25 באפריל 2024 (IDT)
הסבר לויקיפדים: בורה ניסה למחוק את הערך על רדמן עם התירוץ שרדמן, לטענתו, מטה את ויקיפדיה. אך מי שנתפס מכניס שקרים לויקיפדיה ומטה את ויקיפדיה הוא בורה בעצמו שהוזהר על ידי גארפילד לא להפר את עקרון הניטרליות. אחרי שלא הצליח למחוק את כל הערך, בורה לא אמר נואש וכעת הוא פתח הצבעה מיותרת כדי למחוק חלק מהערך. אין לו תשובות טובות לטענות הענייניות שעלו ולכן הוא משתמש בטקטיקה של התבטאויות חריפות. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 09:33, 11 באפריל 2024 (IDT)
על הנוסחים דנתי מול סופי/פיקסי. פתאום הגיע מרווין משומקום ומלהיט את האווירה שלא לצורך. הוא חוזר ללא הרף על המילה שקרים בעוד שכל מי שעיניו בראשו רואה שכל העריכה שעשיתי זה רק להוריד את המלל ולהשאיר את הסימוכין. יתכבד ויסיר את כל ההתייסויות אלי וגם אני אסיר את דברי. מכאן יוסכם שאני עובד פול פיקסי בלבד. תודה הילה. בורה בורהשיחה 14:04, 11 באפריל 2024 (IDT)
לא דנת איתי על נוסחים אלא כתבת אוסף של הודעות בוטות ולא ענייניות שקשה לקרוא להן דיון. תאור המחלוקת כפי שמרווין מתאר אותה למעלה הוא מדויק: האם יש לכתוב בערך את המידע על המעצרים או להסיר את כל המידע ולכתוב רק ״נעצר מספר פעמים" Sofiblumשיחה 01:48, 12 באפריל 2024 (IDT)
הנושא מוצג בצורה מטעה במכוון ומגחיכה, אי לכך המחלוקת אינה חוקית. יש לבטל אותה כבר עכשיו ולהטיל על פותח המחלוקת חונכות מחלוקות. ‏ La Nave🎗La Nave🎗 10:30, 13 באפריל 2024 (IDT)
מחלוקת לא חוקית? רוצה להיות ביורוקרטית במקום דובנו שאת וחברייך פיטרתם במעללי שווא? בורה בורהשיחה 21:13, 14 באפריל 2024 (IDT)
בניגוד לדברי בורה בורה למעלה ״על הנוסחים דנתי מול סופי/פיקסי״, מה שבאמת קרה הוא שבדף השיחה הוא כתב ״פתחתי הצבעת מחלוקת. מניסיון העבר בערך זה לא ניתן להגיע לפשרה.״. לרוץ לפתוח הצבעה בלי לנסות להגיע לפשרה זה לא משהו שנשמע לי תקין. אני מקווה שמפעילים יחוו את דעתם על תקינות ההתנהלות של בורה בורה.
אגב, גם בדף השיחה של הערך, בורה בורה פתח את ה״דיון״ על הפיסקה עם כשל לוגי מסוג דחליל. פניו מעולם לא היו לדיון ענייני. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 12:08, 17 באפריל 2024 (IDT)

הצעה א היא רצון להסתיר מהקוראים את מה שהמשטרה עשתה לאבוטבול רדמן. זאת הצעה שאם אפשר היה ללדרג אותה במינוס אין סוף. שם היא הייתה צריכה להיות. חנה Hanayשיחה זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 13:39, 21 באפריל 2024 (IDT)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

א. להסיר את רשימת המכולת שגם למכולת היא לא מתאימה ולהותיר רק סימוכין בני קיימא[עריכת קוד מקור]

במהלך המחאה נעצר רדמן מספר פעמים על ידי המשטרה. [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10]

הערות שוליים
  1. ^ אדם קוטב, נינה פוקס, אלכסנדרה לוקש, אטילה שומפלבי, ניר (שוקו) כהן, שוחררו כמעט כל עצורי המחאה, השופט: "הרחקה מהפגנות - פגיעה בזכות יסוד", באתר ynet, 2 במרץ 2023
  2. ^ Jeremy Sharon, Opposition decries ‘political arrests’ as several central protest leaders detained, www.timesofisrael.com (באנגלית אמריקאית)
  3. ^ המשטרה פינתה בכוח מפגינים ליד ביתו של נתניהו; עצורים בהפגנה מול תחנת המשטרה בחדרה | ישראל היום, באתר www.israelhayom.co.il, ‏2023-06-02
  4. ^ אתר למנויים בלבד עדי חשמונאי, 17 נעצרו בהפגנות ליד בית נתניהו בקיסריה ומול משטרת חדרה; כולם שוחררו, באתר הארץ, 2 ביוני 2023
  5. ^ רענן בן צור, עימותים ליד בית נתניהו בקיסריה, ומחאה לילית נגד מעצר מפגינים: "אלימות כמו בדיקטטורה", באתר ynet, 2 ביוני 2023
  6. ^ סרטון מהמעצר בערוץ של משה רדמן
  7. ^ 18 נעצרו בהפגנה בקפלן, בהם פעיל המחאה משה רדמן, באתר ynet, 24 בפברואר 2024
  8. ^ אנה פינס, עימותים וחסימות: 16 מוחים נעצרו לחקירה בהפגנה בקפלן, באתר כאן – תאגיד השידור הישראלי, 10 במרץ 2024
  9. ^ פלג, בר (2024-03-10). "17 העצורים בהפגנות נגד הממשלה שוחררו. שופט למשטרה: "צריך להפעיל שיקול דעת"". הארץ. נבדק ב-2024-03-12.
  10. ^ 103FM - בן כספית ואריה אלדד - "מה שקרה פה היום תמוה בסדרי גודל", באתר 103FM - האזנה לרדיו און ליין

הסברים לנוסח זה[עריכת קוד מקור]

בערך יש רשימת מכולת של כל מעצר. רשימה טפלה לאין שיעור שלא קיימת באף ערך עלי אדמות. כל מטרתה היא להראות כי "המשטר מתנכל לי".

ויקיפדיה איננה אלמנך, וכמו שאיננו מפרטים את עשרות המעצרים וכתבי האישום נגד בן-גביר אין צורך לפרט את כל המעצרים של רדמן. אפשר להסתפק ב"נעצר מספר פעמים". (קרדיט: איתמראֶשפָּר) בורה בורהשיחה 20:06, 9 באפריל 2024 (IDT)

איך קוראים ידעו על מה בכלל נעצר, והאם מדובר בהתנכלות של המשטר או בעילות מוצדקות למעצרים אם לא יהיה שום פירוט מעבר ל״נעצר מספר פעמים״? בין אם זו התנכלות של המשטר ובין אם עילות המעצר מוצדקות יש חשיבות אנציקלופדית ב-2 המקרים לפירוט נסיבות המעצר מעבר ל״נעצר מספר פעמים״.
ומה ההצדקה למחיקת האזכור של האלימות המשטרתית שגרמה לאשפוז בטיפול נמרץ עם זעזוע מוח? מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 20:16, 9 באפריל 2024 (IDT)
שום דבר לא נמחק! הרי הסימוכין נשארים ומי שמעוניין יכול לעיין בהם כאוות נפשו! ואם לפרט מסוים אין סימוכין, ממילא אסור שיופיע. בורה בורהשיחה 21:54, 9 באפריל 2024 (IDT)
הסבר לויקיפדים: כאשר בורה בורה כותב ״שום דבר לא נמחק!״ הוא מתייחס לעריכה שלו שבו הוא מחק פסקה שלמה והחליף אותה במשפט ״במהלך המחאה נעצר רדמן מספר פעמים על ידי המשטרה״. בנוסף, כל המידע בפיסקה שהוא מחק היה ממוסמך (הוא השאיר את הסימוכין). בורה בורה הוזהר לאחרונה על ידי גארפילד לא להפר את עקרון הניטרליות של ויקיפדיה לאחר שהכניס שקר לויקיפדיה, אך משום מה, הוא לא מקפיד על אמירת אמת גם בהצבעת המחלוקת הזו. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 07:40, 10 באפריל 2024 (IDT)
אכן השם "פרנואיד" הולם אותך. אתה מגבב שקרים. בורה בורהשיחה 19:33, 10 באפריל 2024 (IDT)

ב. תקציר של המידע האנציקלופדי[עריכת קוד מקור]

האזכור ״נעצר מספר פעמים״ בלבד מחסיר מידע משמעותי מהקוראים. מה עילת המעצר? מה פסקו השופטים? בנוסף יש חשיבות אנציקלופדית באזכור אלימות המשטרה בעת המעצר, ובפרט את אשפוזו בטיפול נמרץ עם זעזוע מוח בשל אלימות המשטרה.
הצעתי למטה את האופציה תקציר + טבלה מוסתרת. אז קצת מתבקש להציע אופציה של תקציר בלבד.
הנוסח שהצעתי לתקציר הוא משהו בסגנון: רדמן נעצר x1 פעמים בשל y1, ו x2 פעמים בשל y2. השופטים פסקו x3 ב-y3 מהמקרים ו x4 ב-y4 מהמקרים. בגלל אלימות השוטרים בזמן המעצרים, רדמן סבל מפציעות x5 ו-x6.

הערות:

  • אם יש סתירה בין טענות המפגינים לבין עילת המעצר מטעם המשטרה, אז לציין גם אם טענות המפגינים.
  • זה טמפלייט גמיש, כי עשויים להיות מעצרים עתידיים שההצבעה תחול גם עליהם. אבל הקו המנחה הוא תקציר של המידע האנציקלופדי.

מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 09:15, 10 באפריל 2024 (IDT)

התשובה לכל זאת היא הסימוכין המפורטים. את מי מעניין כי הוא התגנב לראש הממשלה בלילה 7 פעמים? בורה בורהשיחה 01:29, 11 באפריל 2024 (IDT)
1. מחיקת פסקה שלמה והשארת רשימה של רפרנסים אינה משרתת את הקוראים ועל כן אינה הדרך הנאותה לכתובה ערכים.
2. הדחליל שכתבת לא קשור להצעה שלי. ציינתי שיש לכתוב את עילת המעצר (בין היתר). אם עילת המעצר היא x אז זה מה שיכתב בערך. זה כמו שבויקיפדיה נכתוב ש״פלוני הורשע ב-y״ ולא נכתוב רק ש״פלוני הורשע״ בתירוץ שיש רפרנסים אז הקוראים כבר יחפשו ברפרנסים כדי לראות במה פלוני הורשע. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 06:51, 11 באפריל 2024 (IDT)

ג. תקציר של המידע האנציקלופדי + טבלה מוסתרת עם הרחבה[עריכת קוד מקור]

האזכור ״נעצר מספר פעמים״ בלבד מחסיר מידע משמעותי מהקוראים. מה עילת המעצר? מה פסקו השופטים? בנוסף יש חשיבות אנציקלופדית באזכור אלימות המשטרה בעת המעצר, ובפרט את אשפוזו בטיפול נמרץ עם זעזוע מוח בשל אלימות המשטרה.
גם כעת, קוראים שלא מעוניינים במידע מפורט יכולים לדלג בקלילות על הפיסקה, אך כפשרה אני מוכן לאפשרות של תקציר + טבלה מוסתרת שתכיל הרחבה על נסיבות המעצרים, עבור קוראים שמעוניינים במידע מעבר לתקציר. למשל משך המעצר, ומפני שתהיה שורה נפרדת לכל מעצר יהיה ברור הלינק בין כל עילת מעצר לכל תוצאה של מעצר, שבלתי אפשרי להבין מהתקציר.
בחלק הגלוי יכתב תקציר בסגנון: רדמן נעצר x1 פעמים בשל y1, ו x2 פעמים בשל y2. השופטים פסקו x3 ב-y3 מהמקרים ו x4 ב-y4 מהמקרים. בגלל אלימות השוטרים בזמן המעצרים, רדמן סבל מפציעות x5 ו-x6.

אותן הערות לטמפלייט של התקציר כמו בהצעה הקודמת. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 20:37, 9 באפריל 2024 (IDT)

עוד יותר גרוע מההצעה הקודמת. גם גבב וגם פרוט. בורה בורהשיחה 01:31, 11 באפריל 2024 (IDT)

ד. פיסקה עם תיאור כרונולוגי של נסיבות המעצרים[עריכת קוד מקור]

(תיכתב אך ורק על ידי הצד שתומך באופציה זו) משתמשת:Sofiblum תוכלי לייצג עמדה זו? בורה בורהשיחה 23:26, 7 באפריל 2024 (IDT)

כמו שכתבתי בדיון אני מוכנה לקבל את ההצעה של Pixie.ca. אולי היא תרצה להציג אותה Sofiblumשיחה 23:29, 7 באפריל 2024 (IDT)

ה. הצעת פשרה[עריכת קוד מקור]

אני רוצה להציג גירסת ביניים, בין הגירסה עליה נפתח הדיון לבין הצעתו של בורה בורה. כמו שאמר מרווין, יש חשיבות אנציקלופדית בהבאת תמצית הדברים בהקשרם: העובדה שנעצר מספר פעמים, מועד המעצר הראשון, מדוע נעצר וכן את אלימות המשטרה נגדו ואת פסיקת השופטת שלא פטרה אותו בלא כלום. כל אלו תורמים להבנת פעילותו של רדמן. שיניתי את תשעת המשפטים שהרכיבו את הפיסקה המקורית, כדי לכלול רק את עיקרי הדברים באופן שוטף ותמציתי יותר משהיה (אני מקווה). אם מישהוא רוצה להציע נוסח אחר, אנא פתחו פסקה חדשה והציגו בה, כדי שנוכל להתכנס לפיתרון מוסכם. הערות לתוכן שהכללתי:

  • הכנסתי רק את המקורות שקראתי. היות ולא ניתקלתי בסימוכין ל"טיפול נמרץ", הוספתי "דרוש מקור". אם מי מכם מוצא את המקור, אנא הוסיפו והסירו את התבנית. אם לא ימצא מקור, אבקש להשמיט את "בטיפול נמרץ".
  • לשאלת מדוע נעצר: בכתבות שבסימוכין יש טענות כלליות לגבי מפגינים אבל הסיבה היחידה שמצאתי לגבי רדמן היא חסימת כבישים, לכן זה מה שכתבתי.
  • נעצר מעל חמש פעמים: על פי המקור שאומר שנעצר חמש פעמים, נכון לאוגוסט 2023, ויש עוד מקורות למעצרים אחרי אוגוסט.

והרי הנוסח המוצע (מקווה ששיפרתי ביחס למה שהצעתי בדף השיחה).

במהלך המחאה נעצר רדמן מעל חמש פעמים על ידי המשטרה, החל ממרץ 2023, בעקבות חסימת כבישים.[1][2][3] בכמה מהמעצרים הוכה על ידי שוטרים, פונה מזירת המעצר על ידי אמבולנס, ואף אובחן כסובל מזעזוע מוח ואושפז בטיפול נמרץ בבית חולים.[2][4][5][6] עם השחרור מהמעצר בחודש מרץ 2024, אסרה השופטת על רדמן להשתתף בהפגנה בלתי חוקית למשך חודש ימים ודרשה פיקוח צמוד להשתתפותו בהפגנה.[2]

הערות שוליים
Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 05:52, 11 באפריל 2024 (IDT)
אם אין מקור ל"אובחן כסובל מזעזוע מוח ואושפז בטיפול נמרץ" יש להסיר את הקביעה. בורה בורהשיחה 07:40, 11 באפריל 2024 (IDT)
הוא שאמרתי. תן לקהילה לנסות למצוא את המקור, ואם הגרסה שהצעתי תתקבל ועד אז לא ימצא מקור, היא תעלה לערך ללא "טיפול נמרץ". ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 08:05, 11 באפריל 2024 (IDT)
הינה לינק לראיון איתו בערוץ 13, שצולם מבית החולים איכילוב, אליו פונה באמבולנס בעקבות אלימות משטרתית, https://youtu.be/03icYUnBrjE?si=-uLV-Ht1bHY91-o3. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 08:52, 11 באפריל 2024 (IDT)
גם כאן, דקות 7-8 בערך. מבחינתי, אפשר לכתוב, לדבריו אושפז בטיפול נמרץ, או להסיר את האזכור של טיפול נמרץ. https://www.themarker.com/podcasts/2023-03-30/ty-article-podcast/00000187-32bc-da89-a39f-3fbcb3ca0000 מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 09:03, 11 באפריל 2024 (IDT)
מעט קיצור נראה לי כמו כיוון טוב לפשרה. אך אעיר ש"מעל חמש פעמים" נשמע מוזר. אולי עדיף אפילו משהו כמו "נעצר במהלכן של לפחות חמש הפגנות שונות"? כמו כן, "אסרה השופטת על רדמן להשתתף בהפגנה בלתי חוקית". זה לא בדיוק מה שכתוב במקור (שהוא אגב מאוד עמום, מה זה "פיקוח של אדם אחר"?), והאם צריך שופטת כדי שתקבע שאסור להשתתף בהפגנה בלתי חוקית? ♥ Naidavשיחה 01:43, 12 באפריל 2024 (IDT)
בנוסח הקיים מתועדים שישה מעצרים, אפשר לרשום את המספר המדויק. Sofiblumשיחה 01:51, 12 באפריל 2024 (IDT)
מסכים עם ההצעה הזאת. נ"ב: מקור לכך שסבל מזעזוע מוח. יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 14:55, 17 באפריל 2024 (IDT)

על פי מדיניות ההצבעה, רשאים להצביע משתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

לפי מדיניות הצבעת מחלוקת, אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם להוראות בדבר מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאפשרויות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי. לשולצה יש להשתמש באפשרות זו, ולהסיר את כותרות האפשרויות

שיטת ההצבעה[עריכת קוד מקור]

יש לדרג את כל האפשרויות העומדות להצבעה. אפשרויות שתתעלמו מהן ייחשבו לאחרונות בתור. הדירוג יכול להיות חלקי, ואסור לו לכלול סתירות פנימיות.

את ההעדפות אפשר לנסח באופן מילולי, למשל "אפשרות א', ואם לא אז ב' או ג', ואם לא אז ד'". אפשר גם להשתמש בקיצורים המקובלים:

  • ד – העדפת אפשרות ד' על פני כל אפשרות אחרת.
  • בגא - העדפת אפשרות ב', ואם לא אז ג' ואם לא אז א' ואם לא אז כל אפשרות אחרת.
  • ב(גא) - העדפת אפשרות ב' כאפשרות ראשונה ולאחר מכן א' או ג' ללא העדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • גד(אב) – העדפת האפשרויות ג' ו-ד' על פני אפשרויות א' ו-ב', כשאפשרות ג' עדיפה על פני ד' ולאחריהן א' ו-ב' ללא ההעדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • (דה)(אבג) – העדפת אפשרויות ד' או ה' (ללא העדפה ביניהן) על פני אפשרויות א', ב' או ג' (ללא העדפה ביניהן) ואותן על פני כל אפשרות אחרת.

הקולות ישוקללו לפי שיטת שולצה למציאת זוכה יחיד.

ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  1. אהדבג בורה בורהשיחה 03:25, 18 באפריל 2024 (IDT)
  2. הגבדא ‏Pixie.ca‏ • שיחה 🎗 07:31, 18 באפריל 2024 (IDT)
  3. דגבה Shmoranשיחה 09:03, 18 באפריל 2024 (IDT)
  4. דגב Louisis14שיחה 09:11, 18 באפריל 2024 (IDT)
  5. דהגב Toseftaשיחה 11:52, 18 באפריל 2024 (IDT)
  6. הדגבא. מרווין האנדרואיד הפראנואידשיחה 12:04, 18 באפריל 2024 (IDT)
  7. הדגבא. Sofiblumשיחה 13:35, 18 באפריל 2024 (IDT)
  8. האבגד כובש המלפפוניםשיחה 13:39, 18 באפריל 2024 (IDT)
  9. הדגבא Hila Livneשיחה 14:15, 18 באפריל 2024 (IDT)
  10. הדגבא Ronavniשיחה 15:15, 18 באפריל 2024 (IDT)
  11. אב עמית - שיחה 15:18, 18 באפריל 2024 (IDT)
  12. הדגבא Rosielevשיחה 18:31, 18 באפריל 2024 (IDT)
  13. הדגבא כלניתשיחה 18:50, 18 באפריל 2024 (IDT)
  14. הדגבא אוצולשיחה 19:48, 18 באפריל 2024 (IDT)
  15. ה. Danny Gershoniשיחה 20:32, 18 באפריל 2024 (IDT)
  16. הדגבא AMI LEERAMI LEERשיחה 06:18, 19 באפריל 2024 (IDT)
  17. דה מאישיחה 07:40, 19 באפריל 2024 (IDT)
  18. הדגבא Guycn2 - שיחה 🎗️ 13:54, 19 באפריל 2024 (IDT)
  19. הדגב HanochPשיחה 19:11, 19 באפריל 2024 (IDT)
  20. הבג Ldorfmanשיחה 03:55, 20 באפריל 2024 (IDT)
  21. הדגב AviStavשיחה 05:38, 20 באפריל 2024 (IDT)
  22. גבה shoshie8שיחה • י"ב בניסן ה'תשפ"ד • 10:22, 20 באפריל 2024 (IDT)
  23. הדגב Be'Ikar Yerakotשיחה 21:49, 20 באפריל 2024 (IDT)
  24. הב. ארז האורזשיחה 🎗 00:06, 21 באפריל 2024 (IDT)
  25. ה בברכה בן-ימיןשיחה 04:42, 21 באפריל 2024 (IDT)
  26. ה אביהושיחה 06:06, 21 באפריל 2024 (IDT)
  27. הבאג בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - "אין לי צורך בהיפותזה הזאת" - 12:48, 21 באפריל 2024 (IDT)
  28. אהדבג איילשיחה 12:59, 21 באפריל 2024 (IDT)
  29. הדגבא אמא של 🎗 השתתפו במיזם הוספת תמונות לערכי נשים ישראליות 13:29, 21 באפריל 2024 (IDT)
  30. הדגבא חנה Hanayשיחה זוכרת את ה-7/10/2023 ואת החטופים לעזה בכל רגע 13:40, 21 באפריל 2024 (IDT)
  31. אה. איש עיטי - הבה נשיחה 21:38, 21 באפריל 2024 (IDT)
  32. אבגדה. עמירם פאלשיחה 08:17, 22 באפריל 2024 (IDT)
  33. אבה מר נוסטלגיה🥇 08:43, 22 באפריל 2024 (IDT).
  34. הדגבא YoavDvirשיחה 16:15, 22 באפריל 2024 (IDT)
  35. הדגבא BAswimשיחה 17:03, 22 באפריל 2024 (IDT)
  36. הדגבא דוד שישיחה 07:26, 23 באפריל 2024 (IDT)
  37. דהגבא ‏ La Nave🎗 07:30, 23 באפריל 2024 (IDT)
  38. הדגבא--היידן 10:20, 23 באפריל 2024 (IDT)
  39. הדגבא-- Danny-w - שיחה - הצטרפו למיזם האבולוציה 🐦 12:02, 23 באפריל 2024 (IDT)
  40. הד Adybertשיחה 17:17, 23 באפריל 2024 (IDT)
  41. דהבג Mertaroשיחה 18:15, 23 באפריל 2024 (IDT)
  42. הדגב TsviDeerשיחה 18:56, 23 באפריל 2024 (IDT)
  43. הדגב Rainbow1960שיחה 20:09, 23 באפריל 2024 (IDT)
  44. דהגבא בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 23:06, 23 באפריל 2024 (IDT)
  45. הדגב TheSpoongirlשיחה 10:14, 24 באפריל 2024 (IDT)
  46. ה Eladtiשיחה 11:05, 24 באפריל 2024 (IDT)
  47. א ידך-הגדושהשיחה 18:12, 24 באפריל 2024 (IDT)
  48. הדגבא Civispacemשיחה 21:48, 24 באפריל 2024 (IDT)
  49. גבההבתשלחנהשיחה 23:16, 24 באפריל 2024 (IDT)

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

על פי ספירה שלי (מוזמנים לבדוק אותי) 33 מצביעים מתוך 49 בחרו באפשרות ה' בתור האפשרות המועדפת עליהם ביותר, ועל כן תוצאות ההצבעה הן: ה' היא האפשרות הנבחרת. יוניון ג'קשיחה 13:43, 25 באפריל 2024 (IDT)