נתנאל סמריק – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
קישורים חיצוניים
הערת שוליים
שורה 43: שורה 43:


==הערות שוליים==
==הערות שוליים==
{{הערות שוליים}}<ref>{{קישור כללי|כתובת=https://13tv.co.il/writer/netanel-semrik/|כותרת=רשת 13 - הסיפור של כולנו|אתר=רשת 13|תאריך=25.4.2023}}</ref>{{בקרת זהויות}}
{{הערות שוליים}}

{{בקרת זהויות}}
{{קצרמר|ישראלים}}
{{קצרמר|ישראלים}}
{{מיון רגיל:סמריק, נתנאל}}
{{מיון רגיל:סמריק, נתנאל}}

גרסה מ־03:13, 1 בנובמבר 2023

נתנאל סמריק
לידה 1 באפריל 1972 (בן 52) עריכת הנתון בוויקינתונים
מדינה ישראל עריכת הנתון בוויקינתונים
השכלה אוניברסיטת תל אביב עריכת הנתון בוויקינתונים
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

נתנאל סֶמְרִיק (נולד ב-1 באפריל 1972) הוא סופר, עיתונאי, מוציא לאור, מגיש טלוויזיה, עורך ומגיש רדיו, במאי ויוצר דוקומנטרי ישראלי.

ביוגרפיה

בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, אוניברסיטת ת"א. נשוי ואב לשלושה.

מסלול מקצועי

גלי צהל

שימש כתב צבאי בגלי צה"ל. ערך את התוכנית "בוקר טוב ישראל" בהגשת גיא זהר ויעל דן. ערך את רצועת "נכון להבוקר"[1] בהגשת רפי רשף ואילנה דיין. עורך ומגיש "70 על 70"[2], בשנת 2021 עם הסיפורים המרגשים ב-70 שנות שידור לתחנת גלי צה"ל שחוגגת 70 עם פסקול הסיפורים וההקלטות המרתקות בתולדות המדינה, התוכנית מצדיעה לרגעים הגדולים של גלי צה"ל והמדינה, בין האורחים בסדרה: המשנה בדימוס לנשיאת בית המשפט העליון השופט חנן מלצר, חוה אלברשטיין, ריטה, אדיר מילר, שלמה ארצי, טוביה צפיר ואיש התקשורת ליאור קודנר ,אחינועם ניני, מתי כספי, איל וולדמן, מרדכי שפיגלר, מיקי ברקוביץ', יעל ארד.

טלוויזיה

ערך והגיש את התוכניות "ישר ללב" (ערוץ 2[3]); "היוצאים לאור(הקישור אינו פעיל)", (ערוץ 10[4]).
הפיק וערך את סרט סיקור הבחירות בארצות הברית עם יונית לוי (חברת החדשות ערוץ 2); "ניו יורק עיר במלחמה עם יעקב אילון", אסון מגדלי התאומים (ערוץ 2); "מי מפחד מ-צופית גרנט" (ערוץ 10), שישי בגאון, (ערוץ 1); "תראו מי שמדבר" (ערוץ 10[5]); סרט על אודות הצלם יצחק רבין עם סרטי 8 מילימטר (ערוץ 10).
יצר סרטי ראיונות אישיים עם דורון אלמוג, אילן בירן , אסא כשר,יאיר הירשפלד, קולט אביטל, יצחק מרדכי, דליה רבין, יאיר שמיר,'נחמן שי', איל בן ראובן,זהבה גלאון,יוסי ביילין, שלי יחימוביץ', מיקי לוי, שמואל פלאטו-שרון, משה פייגלין, דני איילון, עמיר פרץ, שאול מופז, דן אריאלי, רן גורן, אמיר השכל,דן חלוץ, דני יתום, אליקים רובינשטיין, צופית גרנט, ג. יפית ז"ל, חיים יבין, יהודה בארקן, אורן סמדג'ה, מוטלה שפיגלר, מיקי ברקוביץ', רם אורן, אדולף בורגר, אביהו מדינה, ליאור סושרד.

הוצאה לאור

בשנת 2002 הוקמה הוצאת קונטנטו דה סמריק המתמקדת גם בספרים. בין כ-2,000 יוצרים שבחרו בקונטנטו ללוות אותם במסע היציאה לאור של הספרים והסיפורים שלהם בעברית או באנגלית או בסינית: ראש השב"כ לשעבר כרמי גילון, ראש המוסד לשעבר אלוף מיל' דני יתום, הרמטכ"ל לשעבר רא"ל מיל' דני חלוץ, שאול אייזנברג, עדי גורדון, ליאור כלפון, צבי מגן, משה טיומקין, ג'רי קנטור, אבי פזנר, שמעון חפץ, המזכ"צ תא"ל מיל' עזריאל נבו.

בשנת 2018 הוקמה הוצאת קונטנטו נאו המתמקדת גם בשיווק דיגיטלי ובסרטים[6].

ביולי 2016 פורסם בעיתון "דה מרקר" כי 17 תביעות הוגשו לבית המשפט המחוזי בתל אביב על ידי יוצרים וסופרים נגד נתנאל סמריק, בטענה כי ההוצאה רשמה את עצמה כבעלת זכויות היוצרים על הספרים, על אף שלא ניתנה הסכמה מפורשת מצד המחברים[7].

ספריו

  • יהונתן בממלכת המחשבלונים, הוצאת קונטנטו דה סמריק, 2008
  • ישר ללב, הוצאת קונטנטו דה סמריק, 2017
  • YOU ARE A BEST SELLER, הוצאת קונטנטו, 2019

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

[1]

ערך זה הוא קצרמר בנושא ישראלים. אתם מוזמנים לתרום לוויקיפדיה ולהרחיב אותו.
  1. ^ רשת 13 - הסיפור של כולנו, באתר רשת 13, ‏25.4.2023