שיחת משתמש:Atbannett/ארכיון 58

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


ערב טוב,

ראה בבקשה את הערך הזה: נאיל זועבי נראה שגם הוא צריך לעבור למיזם שלך. גילגמש שיחה 21:50, 6 בפברואר 2021 (IST)

תודה! יטופל. ‏עמיחישיחה 23:04, 6 בפברואר 2021 (IST)

אנא החזר את הערך למרחב הראשי[עריכת קוד מקור]

שבו טוב Atbannett,
ראיתי שהעברת את הערך נאיל זועבי (שכתבתי) מהמרחב הראשי לטיוטה, בלי להציב קודם תבנית הבהרת חשיבות. עד כמה שידוע לי העברה כזאת מנוגדת לכללי ויקיפדיה.
להבנתי כבר כעת האיש עומד בקריטוריונים של חשיבות אנציקלופדית. אם אתה חושב אחרת, אתה מוזמן, אחרי שתחזיר את הערך למרחב הראשי, להציב בו תבנית 'הבהרת חשיבות' (אני משוכנע שהקהילה תכיר בחשיבות הערך). בן נחום - שיחה 23:14, 6 בפברואר 2021 (IST)

שלום! בדיוק בשביל זה יש את מיזם הח"כים הפוטנציאליים. למה אתה חושב שיש לו חשיבות כבר עכשיו? ‏עמיחישיחה 23:19, 6 בפברואר 2021 (IST)
המיזם מיועד לאישים שיש להם חשיבות אנציקלופדית רק אם ייבחרו לכנסתו.
להבנתי יש לנאיל זועבי חשיבות אנציקלופדית כבר כעת, בשל היותו ערבי-ישראלי בולט בפעילות ל"שותפות אמת" יהודית-ערבית בישראל, ובשל היותו המוסלמי הראשון ששוריין ברשימת הליכוד לכנסת.
כאמור, אני לא צריך לשכנע אותך שהבנתי הנ"ל נכונה, והדרך בה צריך לפעול זה כמו שכתבתי לעיל. בן נחום - שיחה 23:34, 6 בפברואר 2021 (IST)
תודה. אני לא מסכים איתך לגבי החשיבות, אבל מתייג פה את משתמש:Lostam, שמבין הרבה יותר טוב ממני בנהלים האלה בדיוק. מה דעתך? נ.ב. את דעתו של משתמש:Gilgamesh אפשר לראות בפיסקה הקודמת. ‏עמיחישיחה 23:38, 6 בפברואר 2021 (IST)
שוריין במקום בלתי ריאלי (39). את זה לא טרחת לכתבו לא בערך, ולא פה. emanשיחה 23:52, 6 בפברואר 2021 (IST)
ויקיפדיה:מדיניות המחיקה#סיבות למחיקה מהירה: ”ערך גבולי על מועמד פוליטי למשרה ציבורית שנוצר בחודש שלפני הבחירות (לרבות בחירות מקדימות) יועבר לויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/נבחרי ציבור פוטנציאליים.”HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 23:54, 6 בפברואר 2021 (IST)
עמיחי, לכאורה האיסור על כתיבת ערכים גבוליים חל רק חודש לפני הבחירות. כך שאין סיבה, בשלב זה, לא לנהל דיון חשיבות. (לא נראה לי שהערך ראוי למחיקה מהירה).david7031שיחה • כ"ה בשבט ה'תשפ"א • 23:55, 6 בפברואר 2021 (IST)
תודה. כמובן שמקומו הלא-ריאלי הוא לא שיקול בדיון הזה (שלא עוסק בחשיבות, אלא בהאם צריך דיון חשיבות). מחכה לשמוע את דעתו של משתמש:Lostam. ‏עמיחישיחה 23:56, 6 בפברואר 2021 (IST)
ערב טוב. הכלל לגבי מחיקה מהירה והעברה למיזם מדבר על חודש לפני הבחירות. אנחנו כרגע מעל לחודש לפני הבחירות, ולכן לדעתי הדבר הנכון לעשות הוא להשאיר את הערך במרחב הערכים, ומי שמבקש לערער על חשיבותו יכול להניח תבנית חשיבות. רק אם התוצאה של דיון החשיבות היא מחיקת הערך אז יש להעביר אותו למיזם. Lostam - שיחה 00:37, 7 בפברואר 2021 (IST)
בסדר גמור. מקבל. תודה, ‏עמיחישיחה 00:37, 7 בפברואר 2021 (IST)
משתמש:Lostam, האם זכור לך מתי ולמה נקבע דווקא חודש? הרי עכשיו הערך הזה יהיה במרחב הערכים במשך שבועיים לפחות, כפי שהעיר נכונה משתמש:YoavR. האם כדאי להאריך תקופה זו (מהבחירות הבאות כמובן) והאם צריך בשביל זה הצבעה בפרלמנט? תודה, ‏עמיחישיחה 11:27, 7 בפברואר 2021 (IST)
הכלל הזה התווסף למדיניות המחיקה המהירה לפני כמה שנים, לדעתי בבחירות של 2015 הוא עדיין לא היה קיים, ייתכן והוא התווסף לקראת הבחירות שהיו ב-2019, אינני זוכר תאריך מדויק. למיטב שכרוני זה לא היה בהחלטת פרלמנט, אלא בדיון במזנון, והוחלט על תקופה של חודש לפני הבחירות. לדעתי תקופה של 3 חודשים הייתה נכונה יותר, מאחר ולפי החוק כשמפזרים את הכנסת אז הבחירות מתקיימות תוך 90 ימים, וכל פרק הזמן הזה הוא כבר זמן של "תקופת בחירות". אפשר לפתוח על כך דיון במזנון ולנסות לקבל הסכמה לשינוי. Lostam - שיחה 13:01, 7 בפברואר 2021 (IST)
תודה! אראה לאן לאן אנחנו מתגלגלים. כי יש לא מעט ערכים שנכתבים בימים אלה, על מועמדים לכנסת. ‏עמיחישיחה 13:08, 7 בפברואר 2021 (IST)
אני את הדיון המקורי במזנון כי הוצפנו בעשרות ערכים לקראת פריימריז שנערכו בליכוד (או במפלגה גדולה אחרת אני לא זוכר כבר). כל זב חותם פתח ערך ושרפנו שבוע שלם בדיון עקר שבסופו הערך נמחק אבל המועמד השיג את שלו - היה לו ערך בוויקיפדיה בזמן הגורלי לפני הפריימריז. הכעס בקהילה היה עצום והייתה הסכמה גורפת לקבלת ההצעה החדשה. הגבלה של חודש נראתה הגיונית בזמנה. יתכן שכדאי לאמץ את ההרחבה של לא סתם אבל גם ההגבלה הנוכחית סבירה. כפי שציינתי בדף שיחה זה, אכן אפשר לערוך דיון חשיבות כפי שהזכיר זאת לא סתם. אני מציע לדון בהרחבה זו אחרי הבחירות. בלאו הכי עוד מעט יגמר הזמן שמאפשר את כתיבת הערכים האלה והם יעברו כולם למיזם באופן אוטומטי. גילגמש שיחה 14:25, 7 בפברואר 2021 (IST)

שלום! בעקבות הדיון כאן, אני רוצה לפתוח דיון עקרוני במזנון על שינוי כמה מהכללים לקראת הבחירות הבאות (מתי שלא תבואנה...). אשמח להערותיכם ותוספותיכם במשתמש:Atbannett/ערכים חדשים לפני הבחירות. מתייג את המשתתפים כאן, את מי שאוהב לכתוב במיזם ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/נבחרי ציבור פוטנציאליים ואשמח שתתייגו גם אחרים. משתמש:David7031, משתמש:Lostam, משתמש:Gilgamesh, משתמש:HiyoriX, משתמש:שיפוצים בע"מ, משתמש:צבי ברזילי, משתמש:Elad221, משתמש:Shahar9261, משתמש:ידידיה צ' צבאן, משתמש:דגש, משתמש:לבלוב משתמש:TheDesertboy. תודה, ‏עמיחישיחה 16:27, 1 באפריל 2021 (IDT)

אכן צריך, אם אני זוכר טוב אמורים להיות פריימריז בליכוד בבחירות הבאות, בין אם יהיו בסתיו הקרוב ובין אם יהיו עוד 3-4 שנים כמו שהיה לנו לפני המשבר. דזרטשיחה 16:44, 1 באפריל 2021 (IDT)
אני מציע, שכל מקום ריאלי במפלגה לדוגמא מקום 4 במרצ, או מקום 30 בליכוד, יהיה זכאי לערך. כמו כן, אני אתמוך בהקלות נוספות, במדיניות הזו לתקופת הבחירות. ז"א להקל לצורך העניין עם מקום 34 בליכוד, ואם לא ייכנס נמחק מיד אחרי הבחירות.
ע"מ שלא תתחיל הצפה, ניתן לקבוע כי תידרשנה 5 חתימות של ויקפידים לחשיבות. (חשיבות שהוצגה באופן זה תהיה זמני, עד הבחירות)
כמו כן, ניתן ליצור {{אזהרת תעמולת בחירות}} שתונח בראש כלל הערכים (ערכי אישים ומפלגות) שיעלו ממועד הכרזת הבחירות ערך זה נכתב בתקופת מערכת הבחירות, ועלול להכיל מידע שגוי או מטעה (או משהו בסגנון...) בברכה לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות16:46, 1 באפריל 2021 (IDT)
הבעיה היא שגם אחרי תקופת בחירות, איך נדע שהמידע לא מוטה או שגוי?וגם אם נציב אזהרה, הרי שהתקשורת, האנשים ואפילו הפוליטיקאים ישתמשו במידע חרף העובדה שהוא לא נכון. בברכה רבה דזרטשיחה 17:25, 1 באפריל 2021 (IDT)
אנחנו נמשיך לבדוק, ולא מכניס מידע ללא מקורות. כפי שהיה עד היום. בנוסף נוסיף את האזהרה. ההקלות המדוברים הם על עצם החשיבות ולא על התוכן. כיום אין להם כניסה לוויקיפדיה עד לאחר הבחירות אני מציע שיוכנסו ועצם החשיבות, תוכרע מאליה לאחר הבחירות לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות17:39, 1 באפריל 2021 (IDT)
תודה! השאלה היא האם ערך שראוי היה שייכתב מזמן, אך לא נכתב עד שנשוא הערך רץ לכנסת - יצטרף לחכות עד אחרי הבחירות? ‏עמיחישיחה 21:40, 1 באפריל 2021 (IDT)
הפוך מהמצב הנוכחי. כעת מועמדות בבחירות היא סיבה למחיקה, יש לקבוע כי מועמדות בבחירות היא בעל "חשיבות זמנית". לאחר/במהלך הבחירות נקבע האם יש לערך חשיבות קבועה בלי קשר לתוצאות הבחירות. אם יש כמובן שיישאר, אם לא הערך יימחק 48 שעות לאחר סגירת הקלפיות לַבְלוּב📜הבחירות שלפני הבחירות החמישיות21:54, 1 באפריל 2021 (IDT)

רשימת רע"מ[עריכת קוד מקור]

הוספתי את הרשימה, צריך לעצב את הדף לַבְלוּב📳 • כ"ב בשבט ה'תשפ"א • בחירות, חיסונים, בחירות! • 15:34, 4 בפברואר 2021 (IST)

תודה. אני רואה שבינתיים מחקו. נחכה עוד כמה שעות, להתבהרות התמונה הסופית. ‏עמיחישיחה 16:39, 4 בפברואר 2021 (IST)

חדשופדיה 2021 שבוע 6[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #6
עודכן ב־7 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

Eldad פרש מתפקיד הביורוקרט, ולכן בדף ויקיפדיה:מפעיל נולד מתקיימת הצבעה על בחירת בירוקרט חדש. גארפילד וYoavd הציעו את מועמדותם לתפקיד, וניתן להצביע בעד/נגד כל אחד מהם. ●
● במסגרת מיזם ה-300K יצא לדרך מיזם חדש שעוסק בערכי אישים שאין בהם תמונה, שמטרתו יצירת קשר עם נשואי ערך אלו על מנת לקבל תמונה שלהם לערך. פרטים נוספים כאן. ●
● חודש סקריפט 98 שמסייע בקלות לפקח "על הדרך" על השחתות או תיאורים חסרים בוויקינתונים (פירוט נוסף כאן) ●
● נפתחה תחרות צילום בינלאומית של פולקלור מקומי ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דברים הקשורים לצבעים אדום, צהוב וירוק
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך דומיטרו דן מרשימת הערכים המומלצים כאן

מזכירי קלפי[עריכת קוד מקור]

זה נכון? דגש חזק - שיחה 21:22, 10 בפברואר 2021 (IST)

כן. זה נכון לבחירות הקרובות. לא יודע אם יימשך גם בעתיד. ‏עמיחישיחה 21:30, 10 בפברואר 2021 (IST)
מוזר. אני לא יודע מה הסמכות החוקית של הוועדה להורות על אופן הצבעה שונה מסעיף 67 (א) לתקנות הבחירות לכנסת. יתכבדו וישנו את התקנות בדרך חוקית. אשמח אם תבדוק זאת מול הייעוץ המשפטי של הוועדה. דגש חזק - שיחה 21:38, 10 בפברואר 2021 (IST)
אה, וגם את ההוראה (מפעם שעברה כבר) שהמזכיר ישמור על המעטפות. מה מקור הסמכות של אגף ההדרכה להורות על אופן הצבעה שונה מהרשום בחקיקה? דגש חזק - שיחה 21:45, 10 בפברואר 2021 (IST)
אנסה לבדוק. אבל השנה יהיה מסובך מהרגיל לפגוש את האנשים הבכירים... מי אמר לך שלא שינו את חוק הבחירות גם בסעיפים אלה? היו שינויי חקיקה כשפיזרו את הכנסת. ‏עמיחישיחה 22:10, 10 בפברואר 2021 (IST)
ראשית, מדובר על תקנות, לא על חקיקה. שנית, אם היה שינוי בתקנות, זה היה צריך להתעדכן ברשומות (או על כל פנים להתעדכן באתרים כמו nevo). דגש חזק - שיחה 11:08, 11 בפברואר 2021 (IST)
ואתה חושב שלא פורסמו שינויים כאלה? ‏עמיחישיחה 11:43, 11 בפברואר 2021 (IST)
אני לא חושב, בדקתי. דגש חזק - שיחה 11:50, 11 בפברואר 2021 (IST)

חדשופדיה 2021 שבוע 7[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #7
עודכן ב־15 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

Yoavd פרש מהבחירות על תפקיד הבירוקרט, ולאחר שבוע מתחילת ההצבעה נבחר גארפילד לתפקיד. בהצלחה לשניהם בהמשך דרכם! ●
● מתבצעות בחירות לדיילים במטא, אשר יימשכו עד 25 בפברואר ●
● במפעיל נולד מתקיים דיון לגבי אשרור כהונתו של Corvus כמפעיל מערכת. הדיון עתיד להסתיים ביום ראשון הקרוב, ה-21/02/2021. לאחר מכן תתקבל החלטה בידי הביורוקרטים
תחרות הכתיבה העשירית מתקרבת אל סיומה. מהרו להירשם, ושפרו את הערכים המתמודדים! ●
במזנון מתקיים דיון לגבי הצגת פרסים בתבניות
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא האוקיינוס האטלנטי הצפוני
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך רצח סלינה לרשימת הערכים המומלצים כאן

חדשופדיה 2021 שבוע 8[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #8
עודכן ב־21 בפברואר
לחתימה על מינוי לידיעון

מדיניות ערכי שחקנים ושחקניות מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
ויקיפדיה:חדשות מציג: רשימת מעקב גלובלית - לאחר שנים רבות ובקשות ממשתמשים רבים מרחבי העולם, התחילה לפעול השבוע הרחבה חדשה, רשימת מעקב גלובלית. ההרחבה מאפשרת לעקוב אחרי ערכים שבחרתם באתרי ויקי שונים על אותו דף, בלי צורך לקפוץ מרשימה לרשימה. למשל, לעקוב גם אחרי תמונות בוויקישיתוף, פריטי הערכים שכתבתם בוויקינתונים, ויקימילון בעברית, או ויקיפדיה בסינית. ניתן לבחור עד חמישה אתרי ויקי כרצונכם, ותקבלו את העריכות של רשימות המעקב המקומיות שלהם ביחד. ●
תחרות הכתיבה העשירית מתקרבת אל סיומה. מהרו להירשם, ושפרו את הערכים המתמודדים! ●
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יעקב
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הוספת הערך איליה קפיטולינה לרשימת הערכים המומלצים כאן

This Month in Education: February 2021[עריכת קוד מקור]

This Month in Education

Volume 10 • Issue 2 • February 2021


ContentsHeadlinesSubscribe
In This Issuse

היי, הערך שכתבתי נקרא היסטוריה של האנטומיה. הוא מופיע כטיוטא ונמצא בבדיקה. מה המשמעות? איך אדע אם הוא אושר? אני יכול להמשיך לעבוד עליו: להוסיף תמונות (אחרי בקשה לפי זכויות היוצרים)? תודה רבה!! אריה --Arar2 - שיחה 20:06, 24 בפברואר 2021 (IST)

שלום אריה Arar2! נראה לי שהתשובות לשאלותיך נמצאות בשיחה:היסטוריה של האנטומיה. בהצלחה רבה, ‏עמיחישיחה 21:42, 24 בפברואר 2021 (IST)
עמיחי שלום. קראתי את השיחה ואינני מסכים עם ה"מומחה" שלכם. הוא כותב בהחלטיות דברים שאינם מדוייקים. אני מבקש לענות לו ולהעמידו על אי הדיוקים שלו. כיצד נעשה הדבר. אבקש לדעת מי הם ה"מומחים". יש בטקסט מספר רב של רפרנסים בדיוק למטרה זו. תודה --Arar2 - שיחה 22:35, 24 בפברואר 2021 (IST)
עליך להמשיך את השיחה שם ולנסות לשכנע את מי שכותב שם. ‏עמיחישיחה 22:48, 24 בפברואר 2021 (IST)

חדשופדיה 2021 שבוע 9[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #9
עודכן ב־2 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

מדיניות ערכי שחקנים ושחקניות מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט. ההצבעה החלה בשבוע שעבר, אך נעצרה לאחר שמי-נהר שינה סעיף באופן מהותי באמצע ההצבעה. פעולתו של מי-נהר עומדת בסתירה עם הנוהל לפיו אין לשנות את סעיפי ההצבעה באמצע ההצבעה ולכן יש לדון בשינוי של מי-נהר בטיוטה, ולאשרר מחדש את היציאה להצבעה ●
תחרות הכתיבה העשירית הסתיימה ותהליך השיפוט החל ●
בורה בורה, Geagea, דוד שי, Shinaimm, שמזן, Mbkv717,‏ Dovno,‏ IKhitron,‏ קיפודנחש, יונה בנדלאק, זאב קטן, גופיקו, מקףבעלי הידע במערכת בדיקת פרמטרים פנו לעורכים במזנון במטרה לסייע בתיקון שגיאות מתוך קטגוריה:שגיאות פרמטריות לפי תבנית, לאחר שהצטברו מאות שגיאות בקטגוריה ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי מחיקת דפי טיוטה
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא נופי חלונות 10 - אירופה
ערכים מומלצים: מתקיימת הצבעה לגבי הסרת הערך איסור הצגת סמלים דתיים בבתי הספר בצרפת מרשימת הערכים המומלצים כאן

חדשופדיה 2021 שבוע 10[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #10
עודכן ב־7 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● בויקיפדיה:מפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את דגש חזק למפעיל מערכת
● לקראת יום האישה הבינלאומי, המתקיים ב-8 במרץ, יתקיימו במהלך חודש מרץ אירועים שמטרתם לצמצם את הפער המגדרי בוויקיפדיה, במסגרת מיזם כללי המתקיים במטא
● כמות הערכים על בני אדם בוויקיפדיה העברית שעוסקים בנשים חצתה את סף ה-25 אחוז! הנתון הזה מציב אותנו במקום מכובד למדי בין ויקיפדיות אחרות, עם ערכים רבים יותר (באופן יחסי) מאשר בערבית, באנגלית, בגרמנית, בפורטוגלית, בצרפתית ובספרדית. יחד עם זאת, נתון זה פחות טוב מאשר בוויקיפדיות רבות אחרות בהן ויקיפדיה הוולשית, הבלארוסית, היוונית, הנורווגית והאירית ●
תחרות הכתיבה העשירית הסתיימה ותהליך השיפוט בעיצומו ●
בורה בורה, Geagea, דוד שי, Shinaimm, שמזן, Mbkv717,‏ Dovno,‏ IKhitron,‏ קיפודנחש, יונה בנדלאק, זאב קטן, גופיקו, מקףבעלי הידע במערכת בדיקת פרמטרים פנו לעורכים במזנון במטרה לסייע בתיקון שגיאות מתוך קטגוריה:שגיאות פרמטריות לפי תבנית, לאחר שהצטברו מאות שגיאות בקטגוריה ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי ספירתם של חסרי זכות הצבעה במחלוקות בדפי שיחה
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום האישה הבינלאומי

שאלה של Regevy (12:29, 13 במרץ 2021)[עריכת קוד מקור]

הי, איני מצליח להוסיף צילום --Regevy - שיחה 12:29, 13 במרץ 2021 (IST)

שלום Regevy! ניסית ללחוץ על אחד הלחצנים מימין? ויקיפדיה:העלאת קובץ לשרת או העלאה לוויקישיתוף? ‏עמיחישיחה 09:32, 14 במרץ 2021 (IST)

חדשופדיה 2021 שבוע 11[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #11
עודכן ב־16 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● בויקיפדיה:מפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את איש השום למפעיל מערכת
● לאחר דיון במפעיל נולד הוחלט למנות את דגש למפעיל מערכת לחצי שנה, בבחינת "תקופת הרצה" בה יוכלו הבירוקרטים להתרשם מתפקודו, ובמידה ותקופה זו תהיה חיובית מבחינת הקהילה ומבחינתו של דגש, יאריכו את ההרשאה לשנתיים וחצי נוספות. ●
מדיניות ערכי שחקנים ושחקניות מוצגת לקראת הצבעה בפרלמנט
● במסגרת הרצאות Wiki Talk ירצה עופר אדרת, כתב הארץ לענייני היסטוריה, על "אוצרות" שאפשר למצוא באינטרנט. קישור להרשמה להרצאה >>
● לאחר דיון בכיכר העיר, דזרט לקח על עצמו את ניהול מיזם ביכורים
תחרות הכתיבה העשירית הסתיימה ותהליך השיפוט מתקרב לסופו ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי השאלה האם תבנית משתמש מסוימת היא בעייתית
● במזנון מתקיים דיון לגבי השאלה האם יש מקום להוספת קישורים לאתרי מתכונים בערכים על מאכלים
● במזנון מתקיים דיון לגבי השאלה הסרת הקישורים מתבנית ידיעות אחרונות
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יום הולדת 10 למקבץ השבועי

🎂 🍻 מזל טוב! בלונים ברק אברגיל ~ דברו איתי ~ מיזם האירוויזיון 00:19, 15 במרץ 2021 (IST)

תודה! החגיגות מתחילות עם שקיעת החמה! ‏עמיחישיחה 09:09, 15 במרץ 2021 (IST)
מזל טוב!בלונים יום ההולדת שמח. (כבר עכשיו בשעון אוסטרליה) דני Danny-w - שיחה 09:58, 15 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:25, 15 במרץ 2021 (IST)
יום הולדת שמח! י.חדברו איתי!ערכים שכתבתי • ב' בניסן ה'תשפ"א • 22:05, 15 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! עידו כהן 🍷 בואו נדבר 🍷 פסח שמח! 🍷 ג' בניסן ה'תשפ"א 🍷 22:07, 15 במרץ 2021 (IST)
הרבה מ ז ל ט ו ב ! Lonparis - שיחה 22:09, 15 במרץ 2021 (IST)
שיהיה לך המון מזל טוב לרגל יום הולדתך. יום הולדת שמח! מלך הגרגויליםנקודת המפגש22:38, 15 במרץ 2021 (IST)
מזל טוב.david7031שיחה • ג' בניסן ה'תשפ"א • 22:43, 15 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 22:44, 15 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 22:48, 15 במרץ 2021 (IST)
תודה רבה כולם! בקרוב אצלכם! ‏עמיחישיחה 23:47, 15 במרץ 2021 (IST)
חצות ליל יום ההולדת זה זמן מצוין לברך אותך! דרך־אגב, חברים מתלוננים שעדיין לא קיבלו הודעה רשמית על שיבוצים. דגש - שיחה 23:48, 15 במרץ 2021 (IST)
תודה רבה! אני לא אחראי על שיבוצים. רק מלמד... אפגוש אותך בליל הבחירות? אני אמור להיות בוועדת יהודה. ‏עמיחישיחה 23:58, 15 במרץ 2021 (IST)
לא. דגש - שיחה 23:59, 15 במרץ 2021 (IST)
באיחור קליל, המון מזל טוב ! איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 00:49, 16 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Mbkv717שיחה • ג' בניסן ה'תשפ"א • 01:48, 16 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! באיחור קטן • צאו להצביע – לא חשוב למי! דזרטשיחה 02:41, 16 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! banba - שיחה - בואו נרוקן את זה! 02:44, 16 במרץ 2021 (IST)
יום הולדת שמח! peledy - שיחה 08:07, 16 במרץ 2021 (IST)
תודה רבה לכולכם, על הברכות שמרחיבות את הלב! ‏עמיחישיחה 09:10, 16 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! , עמיחי, ו- אלדדשיחה 09:12, 16 במרץ 2021 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! (וסליחה על האיחור) אלעדב. - שיחה 11:51, 18 במרץ 2021 (IST)
תודה רבה! ‏עמיחישיחה 14:19, 18 במרץ 2021 (IST)

חדשופדיה 2021 שבוע 12[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #12
עודכן ב־12 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

● בויקיפדיה:מפעיל נולד מתקיים דיון שבסופו יוחלט אם למנות את איש השום למפעיל מערכת
● בפרלמנט מתקיימת הצבעה על מדיניות לקביעת ערכי שחקנים
● תהליך השיפוט בתחרות הכתיבה העשירית הגיע לסיומו. בבית הראשון בתחרות זכו הערכים: ליבת קרח, למידה מונחית ורעידת האדמה באגאדיר (1960). בבית השני זכו שיר של אש ושל קרח, סקאר, קומיקסאי, מטפחת ספרים, לוח ארש ואדריכלות יפנית. בבית השלישי זכו ג'ון קריטנדן, דגל רומניה ויום אוסטרליה. התמונה "דובון יפהפה לצד זבוב" זכתה בתחרות התמונות והאיורים, ואיתי גור זכה בפרס הויקיפד התורם. פירוט נוסף, ציון לשבח של ערכים נוספים, תגובות לתחרות ולתוצאותיה ועוד ניתן לראות כאן
● במסגרת הרצאות Wiki Talk ירצה פרופסור שיזף רפאלי, נשיא מכללת שנקר, על אנציקלופדיות ומקורות אנציקלופדיים. קישור להרשמה להרצאה >>
● התמונה הזוכה במקום הראשון בתחרות ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת - מסלול הצילום הגיעה למקום שמיני בתחרות הבינלאומית! ●
במזנון מתקיימים מספר דיונים, ביניהם: שינוי/הוספת דרכי מינוי מפעילים, דיון העוסק בהפניות לערכי יחסי חוץ, דיון לגבי הדגשת שמות מדעיים, דיון העוסק ברשימות מועמדים לבחירות ודיון לגבי שאיבת בן/בת זוג מויקינתונים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בחירות

This Month in Education: March 2021[עריכת קוד מקור]

This Month in Education

Volume 10 • Issue 3 • March 2021


ContentsHeadlinesSubscribe


In This Issuse

חדשופדיה 2021 שבוע 13[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #13
עודכן ב־28 במרץ
לחתימה על מינוי לידיעון

● בויקיפדיה:מפעיל נולד התקיים דיון קצר בשאלה האם למנות את "דזרט" למפעיל מערכת. לאחר שהובעה התנגדות למינויו, בשל הוותק של הכותב, דזרט משך את בקשתו ●
● בויקיפדיה:מפעיל נולד התקיים דיון שבסופו הוחלט למנות את איש השום למפעיל מערכת
● בפרלמנט התקיימה הצבעה על מדיניות לקביעת ערכי שחקנים, והמדיניות שהוצעה לא התקבלה ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי צבעים בחתימה
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצגת מידע של תוצאות כמעט-סופיות בערכי הבחירות לכנסת
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא היפ הופ

הי Atbannett,

לשאלתך, הערך סקאר נמצא כעת בטיוטה:סקאר בעקבות בלאגן בירוקרטי שיצא מכלל שליטה. בתקצור: אחרי שהערך זכה, התקיים דיון לגבי העברת שמו מסקאר (מלך האריות) (שבו השתמשתי כשיצרתי אותו) לשם הפשוט יותר סקאר. אלא שאז, לאחר ההעברה, התברר כי כבר היה קיים בעבר ערך על הדמות לפני כעשור, והוא נמחק בדיון חשיבות. כמובן שמאז הנסיבות השתנו וברור לכולם שיש חשיבות מוחלטת, אבל הבירוקרטיה לא מאפשרת להשאיר אותו במרחב הערכים עד שיסתיים דיון שחזור. את הדיון (אם ניתן לקרוא לזה ככה) תוכל למצוא ממש כאן. לצערי, הדיון שנכפה על הערך גם תקע את התקדמותו ברשימת ההמתנה של המומלצים, וייקח לפחות שבועיים עד שהוא יוכל להגיע להצבעה..

בכל אופן, הערך כפי שהוא היה נראה כשזכה בתחרות נמצא כאן ואתה יכול לקרוא אותו. ג'ון בונהם המלך (yiftaa | דברו!) 16:06, 1 באפריל 2021 (IDT)

תודה רבה! וברכות על הזכייה! פשוט יש במזנון קישורים אדומים... ‏עמיחישיחה 16:09, 1 באפריל 2021 (IDT)
תודה לך! כן אני יודע על הקישורים האדומים, אבל הם יוכחלו שוב בקרוב. ג'ון בונהם המלך (yiftaa | דברו!) 16:10, 1 באפריל 2021 (IDT)
מצוין. בינתיים גם אני תמכתי בשחזור. בקרוב יחזור למקומו הראוי! ‏עמיחישיחה 16:12, 1 באפריל 2021 (IDT)

עדכון פרטים[עריכת קוד מקור]

מציע לך לבדוק לאן מובילה הכתבה שלך בחדשות 10 (נראלי שזו לא הכתבה שהתכוונת אליה אולי אני טועה בכל מקרה לא מצאתי שם "ויקיפד")שיפוצים בע"מ - שיחה 03:04, 2 באפריל 2021 (IDT)

תודה על תשומת הלב! כנראה שהכתבה נעלמה, עם המעבר לחדשות 13. אמחק... ‏עמיחישיחה 10:42, 2 באפריל 2021 (IDT)

חדשופדיה 2021 שבוע 14[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #14
עודכן ב־24 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

● צוות שעובד על שיפור המראה והפונקציונליות של אתרי הוויקי של ויקימדיה מבקש סיוע על ידי מתן משוב לעבודתם. לפרטים נוספים >>
● בזמן האחרון נפתחו שני מיזמים חדשים: יהונתן חזי פתח את מיזם הרכבים, וברק פתח את מיזם הסינגלים. מוזמנים להצטרף! ●
● במזנון מתקיים דיון לגבי ביטול ההפרדה המגדרית בקטגוריות
● במזנון מתקיים דיון לגבי הצעה לגבי סימון ערכים אדומים
● במזנון מתקיים דיון לגבי קטגוריות של אישים יהודים לפי מקצוע בישראל
● במזנון מתקיים דיון לגבי הגנה על ערכים מומלצים
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ואן גוך

חדשופדיה 2021 שבוע 15[עריכת קוד מקור]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #15
עודכן ב־9 באפריל
לחתימה על מינוי לידיעון

תחרות ויקישטעטל, תחרות כתיבת ערכים אודות קהילות יהודיות שנכחדו או נפגעו בשואה, החלה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה (7.4.2021) ותימשך עד ט"ו באב תשפ"א (25.7.2021) ●
● במסגרת הרצאות Wiki Talk ירצה דוד שי,על סוגיות כמותיות ביצירת ויקיפדיה - כמה ערכים צריך? מה האורך הראוי לערך? כמה הערות שוליים נחוצות בערך מומלץ? קישור להרשמה להרצאה >>
● נפתח עמוד אינסטגרם לוויקיפדיה העברית ●
● במזנון עלתה הצעה למדיניות ברורה/מפורטת יותר בנוגע לפתיחת הצבעות מחלוקת
● חלו שינויים במדיניות הבוט הגלובלי, אשר ויקיפדיה העברית אימצה אותה, כמתואר במזנון
המקבץ השבועי: בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ישראל