שיחת משתמש:Israelyy16/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 7 שנים מאת Danalif בנושא עניין בכתיבת ערך

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום Israelyy16, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, Assayas שיחה 19:36, 22 באפריל 2014 (IDT)

מאיה שואף[עריכת קוד מקור]

בוטל
בוטל

שלום,

תודה רבה על המאמץ לתרום לוויקיפדיה העברית. לצערי, נאלצתי לבטל את עריכתך בדף מאיה שואף. הסיבה לכך היא: אנא קרא את המדריכים השונים ולמד לערוך לפני שאתה עושה שינויים בערכים. בעריכתך זו גרמת נזק לערך משום שהסרת קטגוריות. נא לשים לב שלפי הנהלים אין לחזור על עריכה שבוטלה, אלא יש לדון על כך בדף השיחה, או להציע חלופה בהתחשב בנימוקי הביטול. מומלץ לעבור על המדריך לכתיבת ערכים על מנת להכיר טוב יותר את הסטנדרטים של ויקיפדיה.
בברכה, Assayas שיחה 19:37, 22 באפריל 2014 (IDT)

לעניין שיחה בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

ראה בבקשה: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.Assayas שיחה 21:44, 23 באפריל 2014 (IDT)

בוקר טוב. מהו המקור לתמונות הנ"ל והאם קיבלת היתר בכתב להשתמש בהן? Assayas שיחה 08:39, 24 באפריל 2014 (IDT)

מקור התמונה הוא מהדף של מאיה שואף בפייסבוק.Israelyy16 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אסור להעלות תמונות ללא הסכמת בעל זכויות היוצרים. ראה ויקיפדיה:זכויות יוצרים. התמונות תמחקנה מהשיתוף. אבקשך לא לפעול כך שוב. באופן כללי לעניין העלאת תמונות ראה בבקשה:
בעת העלאת תמונות לוויקיפדיה, עליך להקפיד על הדברים הבאים:
1. יש לעשות שימוש בתמונה בערך בוויקיפדיה או בדף משתמש. תמונות שאינן בשימוש יימחקו.
2. יש לציין בדף התמונה את מקורה של התמונה ואת מצב זכויות היוצרים שלה.
3. יש לוודא שהשימוש בתמונה איננו מהווה הפרת זכויות יוצרים. בפרט יש לבדוק את הפרטים הבאים:
  • כאשר מדובר בשימוש הוגן יש לפרט בדף התמונה מדוע בשימוש הוגן.
  • תמונה ישראלית שפותחה לפני יותר מ-50 שנה נמצאת ברשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה לרשות הכלל.
  • יוצרי התמונה שחררו אותה תחת רישיון חופשי, כגון cc-by-sa.
4. שם התמונה צריך להיות בעל משמעות שמתאר את תוכנה.
5. בדף התמונה יש להציג תיאור מתאים (למשל: מי האנשים המופיעים בה, שם מקום, מתי צולמה וכדומה).
6. התמונה איננה פוגענית או קשה לצפייה (חריגים יתאפשרו רק אם יש הצדקה טובה לכך. למשל, בערך על מחלה).

תמונה שלא תועלה בהתאם לכללים הנ"ל, סביר להניח שתימחק.

תודה, Assayas שיחה 12:07, 24 באפריל 2014 (IDT)

מעיין אלוני[עריכת קוד מקור]

ככותב הערך אינך רשאי להסיר ממנו תבניות תחזוקה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 16:34, 24 באפריל 2014 (IDT)

רמזור[עריכת קוד מקור]

שלום, כפי שמתי לב בשעות האחרונות עשית מספר שנוים בסדרה רמזור, אני נאלצתי להחזיר את חלק העריכות לקודמן בשל טעיות, או ניסוח לא נכון, או חוסר מקורות. Gabiarakelian - שיחה 00:39, 25 באפריל 2014 (IDT)

איציק קריחלי[עריכת קוד מקור]

האם מישהו יכול למחוק לי את הדף, אני ערכתי ובטעות עשיתי הדבק של מידע אחר וזה לא נותן לי למחוק ואני העורך המקורי של הדף. תמחקו לי בבקשה את הדף איציק קריחלי תודה ושבת שלום Israelyy16 - שיחה 12:13, 25 באפריל 2014 (IDT)

ביצעתי את בקשתך. שים לב שהערך שון גיטלמן נמחק לאחר שלא הובהרה חשיבותו [1] ולכן גם במקרה הזה, אין להעלותו שוב. תודה Assayas שיחה 13:37, 25 באפריל 2014 (IDT)
לאחר שבחרת להעלות אותו תוך התעלמות מהערתו של Assayas, אני מוצא לנכון להזהיר אותך - אם נמשיך בסוג הפעילות הזה אתה עלול לספוג סנקציות שונות ובראשן חסימה. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 19:36, 29 באפריל 2014 (IDT)

טוני ברמן[עריכת קוד מקור]

תודה על הערך. סיפור אישי, אימנתי את טוני ואת דני שחייה בגני עומר מספר שנים עד שעזבו למרכז לטובת קריירת המשחק שלהם. טוני, הוא מקסים ומוכשר גם בשחייה. חוץ מזה, שנינו נולדנו באותו היום, ככה שאני ממש מת עליו ומאחל לו המון הצלחה. BAswim - שיחה 01:17, 1 במאי 2014 (IDT) תודה על התמיכה, המון בהצלחה לך. Israelyy16 - שיחה 06:10, 1 במאי 2014 (IDT)

קובץ:Shongitlman.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. מהו מקורו של הקובץ שהעלית לשיתוף? Assayas שיחה 20:38, 4 במאי 2014 (IDT)

צילמתי כשהוא היה בבית ספר שלנו Israelyy16 - שיחה 20:41, 4 במאי 2014 (IDT)
אתה אישית? Assayas שיחה 20:41, 4 במאי 2014 (IDT)
כן
שים לב בבקשה: בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.
בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.Assayas שיחה 20:55, 4 במאי 2014 (IDT)

קובץ:Danielgad.jpg[עריכת קוד מקור]

שלום. מהו מקורו של הקובץ שהעלית לשיתוף? Assayas שיחה 20:41, 4 במאי 2014 (IDT)

מצלמת הבוק שלחה (באישי) את התמונה לילדה והילדה שלחה לי כי היא לא ידעה איך לעלות לויקיפדיה. היא דיברה אישית על זה עם גד Israelyy16 - שיחה 20:42, 4 במאי 2014 (IDT)
רשמתי את שמה Israelyy16 - שיחה 20:45, 4 במאי 2014 (IDT)
נושא זכויות היוצרים כבר הוסבר לך מעלה. משום מה אתה מתעקש לעשות "מה שבא לך". רק בעל זכויות היוצרים יכול לאשר שימוש חופשי בתמונה. התמונה מפירה זכויות יוצרים. גד יכול להסכים בכתב רק אם הוא בעל זכויות היוצרים. החלופה היחידה היא שבעל זכויות היוצרים ישלח דוא"ל לכתובת המופיעה בויקיפדיה:OTRS ויאשר את השימוש בתמונה. כדאי שתחדל מהעלאת תמונות באופן הזה משום שתחסם מפעילות בוויקי-שיתוף. בברכה Assayas שיחה 20:48, 4 במאי 2014 (IDT)
יאלה מה זה משנה, מה זה השיחות נפש האלה? אני אומר לך שהיא שלחה לי בפרטי את התמונה מה אני משקר? היא לא יודעת איך לעלות לויקיפדיה, אנלא מביא שום דבר חתום ✋
והיה לא תביא, תמחק התמונה ותחסם מעריכה. תקרא את נושא זכויות היוצרים ותפנים. אנחנו לא ב"שכונה" וכאן עובדים באופן מסודר. אני לא מנהל איתך שיחות נפש אלא מסביר לך בנימוס ובפעם האחרונה את עניין זכויות היוצרים. Assayas שיחה 20:53, 4 במאי 2014 (IDT)
יאלה יאלה ממש מפחיד אותי, לך תחפור לאנשים אחרים וחלאס כבר כבר לשלוח לי התראות ולכתוב לי על הקיר מה אין לך דברים אחרים לעשות
כפי שאמרתי, אנחנו לא בשכונה. המשך פעילות במתכונת הזו יוביל לחסימתך. במקביל, אני ממליץ לך לשמור על לשונך. Assayas שיחה 21:01, 4 במאי 2014 (IDT)
נא לא למחוק את דף השיחה. Assayas שיחה 18:31, 5 במאי 2014 (IDT)

אבל זה הדף שלי ואני רוצה למחוק Israelyy16 - שיחה 18:46, 5 במאי 2014 (IDT)

לא, זה לא הדף שלך. קרא ויקיפדיה:דף שיחה. תקשיב בבקשה בר. יש כאן כללים מסוימים שעליך ללמוד וליישם ולא ניתן להתעלם מהם, כמו נושא זכויות היוצרים. הקדש בבקשה גם זמן ללמידה כגון למשל כאן. אין לי עניין להזהיר אותך או לחסום אותך משום שניכר שבאת לערוך ולתרום, אבל חייבים להקפיד על נושאים מסוימים. תודה Assayas שיחה 18:54, 5 במאי 2014 (IDT)

סוכנות ADD[עריכת קוד מקור]

שמתי לב שאת מרבה להתעסק עם הסוכנות ושחקנים המיוצגים בה ולציין בדפי השחקנים כי הם מיוצגים בסוכנות. האם יש לך קשר כלשהו לסוכנות זו? במידה וכן, האם תוכל לציין זאת כגילוי נאות בדף המשתמש שלך? ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 05:41, 7 במאי 2014 (IDT)

העלאה חדשה של ערך שנמחק לאחר דיון חשיבות[עריכת קוד מקור]

שלום בר, העברתי את הערך שכתבת למשתמש:Israelyy16/נווה צורץ ערך שנמחק לאחר דיון חשיבות אין להעלות מחדש לפני קיום דיון חשיבות מחודש. את מוזמן לשים תבנית דיון חשיבות בדף השיחה של הערך ולהפנות לדף הטיוטה שלך. אני מבקשת שתקפיד על כך. בכל פעם שאתה רוצה לעלות ערך שלפני כן נמחק בעקבות דיון חשיבות זאת הדרך לפעול. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:22, 7 במאי 2014 (IDT)

הפרת זכויות יוצרים סדרתית - אזהרה אחרונה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

שלום. אתה ממשיך להעלות תמונות לשיתוף המפרות זכויות יוצרים בעליל [2] ומציב אותן בערכים אצלנו. התמונות הוסרו ותמחקנה גם בשיתוף. חזרה על מתכונת עריכה זו תוביל לחסימתך מעריכה ללא אזהרה נוספת. Assayas שיחה 18:54, 9 במאי 2014 (IDT)

קובץ:Galisona1.jpg נמחק. הסברתי לך באריכות שיש להעלות רק תמונות חופשיות של אנשים חיים. אין כאן שימוש הוגן. רק את הלוגו מעלים בשימוש הוגן. אני ממש מבקש שלא תעשה זאת שוב. Assayas שיחה 16:39, 19 במאי 2014 (IDT)
אז תסביר לי למה יש עוד תמונה כזאת שם, בסך הכל פעלתי לפי התמונה השנייה שנמצאת בערך מתחת לכותרת " צוות החניכים עונה ושלישית". Israelyy16 - שיחה 16:44, 19 במאי 2014 (IDT)
גם תמונה זו הפרה זכויות יוצרים ונמחקה. תנסה לפנות אליהם ולבקש אחת לשימוש חופשי. אני מאמין שיתנו משום שזה אינטרס משותף. Assayas שיחה 16:49, 19 במאי 2014 (IDT)
לפנות למי? Israelyy16 - שיחה 16:50, 19 במאי 2014 (IDT)
בדוא"ל דרך אתר הסדרה, או פנייה בפייס. הסבר מהי המטרה וכו'. ראה את הפוסט האחרון שכתבתי בדף השיחה שלך.Assayas שיחה 16:53, 19 במאי 2014 (IDT)
ואני גם מוכן לעזור לך בעניין. Assayas שיחה 20:54, 19 במאי 2014 (IDT)

ויקיפדיה:חממה[עריכת קוד מקור]

שלום בר. ראשית תודה רבה על תרומתך לוויקיפדיה . שמתי לב שאתה לפעמים מקבל "נזיפות" על פעילות לא תקנית במרחב הערכים. פעילות לא תקנית היא פעילות של:
עריכה הנוגדת עקרונות של נייטרליות; העלאת תמונות ללא רישיון מתאים;שימוש לא נכון או חוסר שימוש בהערות שוליים כדי לגבות את הטענות שאתה כותב.
ראשית - הסר דאגה. קשיים מסוג אלו קורים רבות למשתמשים חדשים, אשר עדיין אינם מכירים את נורמות ההתנהגות, ואמות המידה לפיהן ויקיפדיה פועלת. (אני ננזפתי בעצמי בתחילת דרכי, ולא פעלתי כאן כמעט שנה בעקבות הקשיים שליוו את העלאת הערך הראשון שלי).
האם שמעת על החממה? זה פרויקט במסגרתו תוכל למצוא משתמש ותיק, עם ניסיון רב בוויקיפדיה - ולהיוועץ בו לגבי נושאים שונים. החונך שלך יוכל לייעץ, לעזור לך עם שאלות טכניות ושאלות של תוכן, ולכוון אותך להתמודד עם קשיי הקליטה בוויקיפדיה בצורה נוחה. כדי למצוא חונך - אתה יכול לגשת לדף החממה, ולבחור חונך שנראה לך מתאים לך מבחינת התחביבים והתחומים עליהם הוא כותב, או כל סיבה אחרת. לאחר שבחרת אותו - פנה אליו לדף השיחה שלו, ובקש שהוא יחנוך אותך. אני מקווה שתקבל עצה זו ברוח טובה, שכן החניכה אינה אות קלון, אלה דרך לסייע לך ולהימנע ממצב שבו אתה עלול להיחסם ולהיקלט בנוחות מרבית לאתר. בהצלחה בהמשך דרכך, גארפילד - שיחה 00:54, 11 במאי 2014 (IDT)

תמונות לוגו[עריכת קוד מקור]

צהריים טובים. כך עורכים את השורה |תמונה=[[קובץ:Hahamama.jpg||מרכז|ממוזער|250px]] בברכה Assayas שיחה 13:03, 16 במאי 2014 (IDT)

אה תודה על העצה :) Israelyy16 - שיחה 13:08, 16 במאי 2014 (IDT)

העלאת תמונה לשימוש חופשי - עצות להמשך הדרך (-:[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב. כפי ששמת לב מהנזיפות שלי, מקפידים אצלנו הקפדה יתרה על זכויות יוצרים ומציבים בערכים על אישיות כזו או אחרת רק תמונות אשר שוחררו לשימוש חופשי על ידי בעלי זכויות היוצרים. ובכל זאת, אנחנו במדיה מקוונת ותמונה מוסיפה מאד לערך, אז מה עושים?.

מניסיוני, כשפונים לאישיות הרלוונטית, או מי מטעמה ומבקשים תמונה כזו במקרים רבים גם מקבלים אותה. התהליך הוא פנייה בפייס או בדוא"ל, תוך הסבר שאתה עורך בוויקיפדיה ובערך אודותיה אין כרגע תמונה חופשית אשר יכולה לסייע לתוכן החופשי לנחלת הכלל משום שרבים קוראים את הערכים בוויקיפדיה. ההסבר כולל גם הבהרה שמוסר התמונה הוא בעל זכויות היוצרים והוא משחרר אותה לשימוש הכלל לפי רישיון שנקרא רישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0 לא מותאם (לא תמונה שצולמה על ידי עיתונאי וכיו"ב).

בקש שיעבירו אליך את התמונה בדוא"ל בצירוף האישור המפורש לשימוש חופשי. רצוי לבקש שיחתמו על הטופס המופיע כאן ויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות. לאחר קבלת התמונה עם האישור, מעבירים את הדוא"ל לכתובת הדוא"ל המופיעה בוויקיפדיה:OTRS וניתן להעלות את התמונה. האישור ייבדק ויוסף לרישוי התמונה שהעלית. זהו התהליך. אחרי פעמיים שלוש שתנסה, תגלה שזה לא קשה.

הנה שלוש דוגמאות שעלו בזיכרוני לתמונות שקיבלתי אחרי בקשה בפייס: ירדן ג'רבי, דני מסנג, לסלו רוט. בהצלחה, מוטי Assayas שיחה 20:59, 17 במאי 2014 (IDT)

העברתי לך את הערך. לצערי הוא לא בשל לעלות למרחב הערכים. Shannen - שיחה 12:33, 23 במאי 2014 (IDT)

שלום Israelyy16, אתה יכול עכשיו לבקש למחוק את ארגז החול. אם הערך כבר עבר למרחב הארכים. כאן. שוב רק אם אתה רוצה וארגז החול כבר לא שימושי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:16, 9 ביולי 2014 (IDT)

רק תיקון קטן[עריכת קוד מקור]

לערוץ קוראים ניקלודיאון ולא ניקולואדיון במקרה שבערכים הבאים תרצה לקשר אז תדע. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:31, 1 ביולי 2014 (IDT)

לא נהוג כאן (אלדד פריבס)[עריכת קוד מקור]

להחזיר בחזרה עבודה שכבר עבדו עליה וסידרו אותה. אני תרמתי מזמני המאוד יקר לסדר ולערוך את הערך ואתה החזרת לעריכה הקודמת לא מקובל.

וגם אין צורך להזכיר תפקידי אורח. רק תפקידים משמעותיים. אם תרצה להמשיך לדון או כל דבר נא ננהל כאן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:40, 17 ביולי 2014 (IDT)

אם כל הכבוד, אני עבדתי יותר זמן ממך, אני ערכתי את כל הערך *לבד* מהתחלה ועד הסוף, וגם אתה מחקת לי הרבה דברים, אתה פשוט לקחת את מה שיצרתי לבד ושינית קצת את הסדר. Israelyy16 - שיחה 15:42, 17 ביולי 2014 (IDT)
אני ערכתי ועשיתי המון הגהה במשך שעתיים. במצב הקודם הערך היה צריך תבנית שכתוב ועריכה. אני מבקש שתסתכל איך אני עשיתי ותלמד בערכים הבאים. ומחקתי את תפקידי האורח אין צורך להזכיר כל תפקיד אורח. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:47, 17 ביולי 2014 (IDT)

מה?! אתה מחקת את כל הדיבוב שאני עשיתי? אולי לך לא אכפת אבל יש אנשים שרוצים לקרוא את כל הדיבוב, קח דוגמא כמו אצל "עידו מוסרי", אז אני רוצה לכתוב את כל הדיבובים. Israelyy16 - שיחה 15:49, 17 ביולי 2014 (IDT)

דקה בר, תרשום רק דיבובים משמעותיים וקבועים. ועוד דבר שים לב לסדר כרונולוגי. משמע 2011 לפני 2014 וכו'. ותערוך בבקשה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:53, 17 ביולי 2014 (IDT)

עשיתי את הסדר לפי שנים, כנראה לא הבנת, מהתחלה (הדיבוב הראשון) וסוף החלק של "קריירת הדיבוב" זה הדיבוב האחרון. הבנת ? Israelyy16 - שיחה 15:54, 17 ביולי 2014 (IDT)

צריך עוד סידור. אנסה לסדר ולערוך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:58, 17 ביולי 2014 (IDT)
מה שהכנסת זה תפקידים קבועים בדיבוב? --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:00, 17 ביולי 2014 (IDT)

אני יכול למחוק את האורחים, זה ממש מיעוט הרוב הם תפקידיפ קבועים. Israelyy16 - שיחה 16:01, 17 ביולי 2014 (IDT)

אבקש ממך באמת למחוק את כל האורחים ואז הערוך את הערך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:02, 17 ביולי 2014 (IDT)
סידרתי את הערך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:12, 17 ביולי 2014 (IDT)
כמו כן ברצוני להודות לך על פתיחת הערך וההשקעה עליו וחשוב לי לציין שרק ביצעתי עריכה ועיצוב ולא הורדתי שום תוכנית מהדיבובים שלו. אז מקווה שאתה מרוצה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:04, 17 ביולי 2014 (IDT)

תודה, וכל הכבוד לשנינו (טפיחה על השכם) ממני Israelyy16 - שיחה 00:35, 18 ביולי 2014 (IDT)

תוספות בערך "כאן גרים בכיף" ונוסחים באנציקלופדיה בכלל[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
ביטלתי את התוספות שלך בערך "כאן גרים בכיף" מהשעה האחרונה. אינך כותב חדש בוויקיפדיה ולכן אבקשך להתחיל לקרוא תקצירי עריכה שהושארו בעריכות קודמות בערכים בהם אתה כותב. לו היית קורא תקצירים בערך המדובר, וודאי לא היית מוסיף מחדש טקסטים שהוסרו קודם לכן. מעבר לזה, אבקשך להתחיל לכתוב תקצירי עריכה בכל התוספות שלך. התקצירים עוזרים ליתר העורכים, בעיקר לאלו מביניהם העוסקים בניטור, לעקוב אחר השינויים שנעשו בערך. מעבר לכל זה, אנא הקפד על עברית תקינה ונוסחים ראויים. גם ערך על סדרת טלוויזיה קומית ראוי שיכתב בצורה מכובדת לא פחות מערכים העוסקים בשועי עולם או באירועים היסטוריים. מלבד העובדה שחלק מהדברים שהוספת נחשבים לזוטות, אין מקום לנוסחים כגון ”ילד אסמטי, ואחראי. באחד מהפרקים בוחר לגשת למועצת התלמידים” או ”תמיד משתפת את ענת עם האי הצלחות השלה בדייטים, ותמיד מיואשת מעצמה. בברכת הצלחה בהמשך דרכך בוויקיפדיה, Ldorfmanשיחה 01:10, 18 ביולי 2014 (IDT)

שלום,
הוספת בערך קישור לפרקי התוכנית שהעלית בעצמך לאתר YouTube. האם לא מוכר לך האיסור להעלות ל-YouTube, או להפיץ בכל דרך אחרת, תכנים שיש עליהם זכויות יוצרים בתוקף? לגבי העניין המשפטי, אם ערוץ 10 יבקשו לפעול כנגדך זה לא ענייני ולא עניינם של קוראי ויקיפדיה, אולם כאנציקלופדיה ששמירת זכויות היוצרים היא נר לרגליה, אנו נמנעים מלקשר לסרטונים שיש בהם הפרת זכויות יוצרים. לפיכך, הסרתי את הקישור. Ldorfmanשיחה 01:30, 29 ביולי 2014 (IDT)

פעילותך בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

שלום בר,

שמתי לב לפועלך בוויקיפדיה. קראתי חלק מהערכים שכתבת ואהבתי אותם. אני חושב שאתה כותב מוכשר ויכול לזכות בתהילה רבה בכתיבתך פה באתר. שמתי לב שגם קיבלת כמה הערות, בין היתר גם ממני. אני מציע שתאמץ את ההמלצה של גארפילד ותיעזר בוויקיפד מנוסה בכתיבתך. אינך חייב לעשות זאת וכתיבתך טובה גם בלי עזרה. עם זאת, עזרתו של ויקיפד מנוסה עשויה לסייע לך. יש לנו כמה וכמה ויקיפדים שעשויים להתעניין בתחום שאתה עורך ויכולים לסייע לך. גילגמש שיחה 18:18, 24 ביולי 2014 (IDT)

היי גילמש,

האם תוכל קצת יותר לפרט על איזה בידיוק חלקים מהערכים שכתבתי ״הבעייתים״ מרצונך, שאדע מה לשים יותר לב בברכה Israelyy16 - שיחה 19:25, 24 ביולי 2014 (IDT)

שלום בר[עריכת קוד מקור]

בקשר לבקשתך עניתי בדף השיחה שלי. כמו כן שמתי לב שפנית גם למוטי רק הערה קטנה לא כותבים בדף ארכיון שכבר אורכב אלא רק בדף השיחה. מציע לך לפנות אליו מחדש. למרות שכבר עניתי לך מי תוכל לעזור לך בנושא. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:19, 24 ביולי 2014 (IDT)

היי בר הסתדרת? כמו שתוכל לראות כאן גם משתמש:מתניה יוכל לעזור לך. בקשר למה שכתבת לי שיחת משתמש:ויקיפד גאה#היי בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:40, 26 ביולי 2014 (IDT)
כמו כן אולי ההסברים בדף זה יסייעו לך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:04, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

היות וראיתי שעדיין נותרת ללא פתרון פניתי למשתמש:מתניה בתקווה שיכול לעזור. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:41, 23 באוגוסט 2014 (IDT)

היי ויקיפד גאה האם תוכל תעזור לי? התחלתי להכין את הערך של עידן שקרוקה וסיימתי ואז שמרתי ואז רשם לי ERROR ואז הכל נמחק ואני לא יודע איך להחזיר את זה, תודה מראש Israelyy16 - שיחה 14:44, 17 בינואר 2015 (IST)

הצילו! אני לא יודע לבשל[עריכת קוד מקור]

שלום Israelyy16,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "הצילו! אני לא יודע לבשל" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:Israelyy16/‏הצילו! אני לא יודע לבשל". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 22:05, 23 באוגוסט 2014 (IDT)

העברתי למרחב. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 08:55, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

הוספת תמונות בערך דניאל גד[עריכת קוד מקור]

פניתי למשתמש:מתניה בקשר לשאלתך וראה מה הוא ענה שיחת משתמש:ויקיפד גאה#היי ראה תשובתו. אם יש לך שאלות נוספות בנושא אז אתה מוזמן לפנות אליו. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:34, 23 באוגוסט 2014 (IDT)

מקובלות[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך מקובלות שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Assayas שיחה 12:00, 7 בספטמבר 2014 (IDT)
למרות כל ההסברים והאזהרות אתה ממשיך להפר זכויות יוצרים. (אגב, גם בשיתוף). חסמתי אותך ליממה. אני מבקש שתכתוב כאן האם יש ערכים נוספים אותם העתקת מאתרים שונים?. עדיף שתציין זאת כעת מראש, שכן אם העניין יתגלה בהמשך ללא שיתוף פעולה מצידך, ישקל לחסום אותך מפעילות לזמן ממושך הרבה יותר. אני מתייג את משתמש:מתניה לידיעה. Assayas שיחה 12:06, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

היי, אני ממש לא העתקתי משם כלום, נכנסתי לאתר הזה בשביל לנסות אולי למצוא קישור לסרט כי רציתי גם לצפות בו, ופשוט לקחתי את הפסקה הקטנה שהייתה רשומה שם והרחבתי אותה בהרבה לא העתקתי כלום, רשמתי במילים שלי.... Israelyy16 - שיחה 15:31, 7 בספטמבר 2014 (IDT)

שיחה:נווה צור[עריכת קוד מקור]

ראה שם דבריי. כמו כן,אולי נשחזר את הערך שכתבת. כמו כן, אני מתנצל אם הגזמתי פעם שעברה בדבריי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 12:19, 8 בספטמבר 2014 (IDT) הכל בסדר תודה רבה Israelyy16 - שיחה 12:48, 8 בספטמבר 2014 (IDT)

היה עלייך לחכות עד יום שלישי עד שלוסתם היה מחזיר. אך בעקבות התמיכה אני אבקש ממנו לוותר ולהשאיר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:01, 12 בספטמבר 2014 (IDT)

אוי סליחה לא ידעתי, אבל השינוים שערכתי הם בסדר? הערך נראה טוב? Israelyy16 - שיחה 23:02, 12 בספטמבר 2014 (IDT)

הכל בסדר גמור. אך נדרש שבוע של דיון. ואז לוסתם שאחראי על זה או שמוחק או שמשאיר ערך. הוא אחראי על חשיבויות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:08, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
כמו כן העברתי את שם הערך מנווה צור לנוה צור והשארתי הפניה. היות וכך הוא רשום בפתיח של גאליס ואפילו במועדון החנונים. כך הוא כתוב כנראה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:18, 12 בספטמבר 2014 (IDT)
בכל הדפים שראיתי בחיפוש בגוגל שמו נכתב "נווה צור" עם שני ווים, גם בערך של גאליס רשום. Israelyy16 - שיחה 13:07, 13 בספטמבר 2014 (IDT)
זו טעות נפוצה. בכל הפתיחות של הסדרות בהן הוא משתתף הוא כתוב עם וו אחת. בכל מקרה השארתי הפניה ולא אמורה להיות בעיה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:13, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

הערך לא מזמן אוחד היה כבר ערך כזה. והוא אוחד עם הערך נשואים פלוס. ביקשתי את מחיקתו. אתה מוזמן לנהל דיון פיצול. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:15, 13 בספטמבר 2014 (IDT) יואו איזה באסה השקעתי מלא זמן, חשוב שיהיה ערך בנפרד, זה סדרת כמו כל סדרת יש אפילו סדרות עם 10 פרקים ועדיין ערך יש. צריך להזכיר את כל הפרטים בערך אחד ומסודר. Israelyy16 - שיחה 00:17, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

שוב יש לנהל דיון חוזר. וגם אם יוחלט להחזיר יש לתת את הקרדיט של הכותב המקורי ולשחזר את הערך הישן. אתה מוזמן לפתוח דיון. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:20, 13 בספטמבר 2014 (IDT)
אנה ממך זה גורם לבלבולים שאתה לא מזיח תגובות בעזרת נקודותיים. אנא השתדל. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:24, 13 בספטמבר 2014 (IDT)
אה אוקיי תודה הבנתי Israelyy16 - שיחה 00:25, 13 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מציע שתרחיב את החלק על הגרסה הישראלית בערך הראשי באמצעות מה שכתבת בטיוטה. יואב נכטיילרשיחה 00:51, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

העברתי את הטיוטה שכתבת משתמש:Israelyy16/הצילו! אני לא יודע לבשל למרחב הערכים ראה הצילו! אני לא יודע לבשל. (אין לך מה לדאוג. ראה פה בגרסאות הקודמות בסך הכל רק ביצעתי העברה בלחצן העברות. (רשום שאתה כתבת אותו). בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 11:01, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

תודה רבה Israelyy16 - שיחה 11:16, 13 בספטמבר 2014 (IDT)

שחקן זר[עריכת קוד מקור]

שלום,

בהמשך לדבריך בשיחה הדף הועבר לכתובת משתמש:Israelyy16/שחקן זר. בבוא העת, ולאחר עבודה מתאימה עליו, השב אותו למרחב הערכים. נויקלן 19:42, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

כן זה בדיוק מה שהתכוונתי, תודה Israelyy16 - שיחה 19:49, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
תעיף מבט בעזרה:דף משנה בשביל הפעם הבאה. נויקלן 19:52, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

יעל שרוני[עריכת קוד מקור]

סליחה על השחזור, נלחץ לי בטעות. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 19:24, 20 בספטמבר 2014 (IDT)

שיחק או מצטלם?[עריכת קוד מקור]

לפי הערך הקלמרים העונה ה-3 כבר שודרה והרביעית בצילום אז אולי הרביעית? ולא ראיתי את הסדרה אבל תבדוק. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:19, 22 בספטמבר 2014 (IDT)

היי ויקיפד גאה, לא הבנתי על מי מדברים... Israelyy16 - שיחה 21:28, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
ראשית זכור להזיח תגובות. שנית על טוני ברמן אחד הויקיפדים הניח עליו תבנית חשיבות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:57, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
סידרתי זאת עד להבהרה ממך. למען האמת בגלל שהונחה עליו תבנית היום חשבתי שכתבת אותו היום אבל הערך קיים כבר כמה חודשים אז כנראה שפשוט לא עדכנת מהצטלם לשיחק. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 22:41, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
אני מקווה שהבנת שלא אני שמתי את תבנית החשיבות למקרה שלא הובן. אתה גם מוזמן לדף השיחה שיחה:טוני ברמן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:19, 22 בספטמבר 2014 (IDT)
עוד תבנית הונחה בערך שיצרת יואב רוטמן ותמכתי בו בגלל שלדעתי הוא כן זכאי לערך. אתה מוזמן לדף השיחות .. למען האמת איני מבין למה אתה לא מנמק בדף השיחה כאשר שמים תבניות חשיבות. (נ.ב. מקווה שאתה לא כועס אולי לדעתך עניתי לך לא כל כך יפה שביקשתי ממך להזיח תגובות .. זה מכוונה טובה כי זה מבלבל כשלא מזיחים תגובות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:20, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

היי ויקיפד גאה, אני פשוט לא שם לב תמיד ששמים את התבניות, אבל למשל על הערך שלי של דר זוזובסקי תמכתי ואני חושב שמגיע לה ערך ולטוני ברמן עדיין לא מצאתי את הפרקים שהוא השתתףIsraelyy16 - שיחה 07:25, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

דפי שחקנים[עריכת קוד מקור]

לא נהוג להוסיף לדפי שחקנים תבניות של הסדרות בהם שיחקו, אלא אם מדובר ביוצרי הסדרה (וגם אז לא תמיד), זוכים בתוכנית ריאליטי וכד'. Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:46, 25 בספטמבר 2014 (IDT)

סוכנות ADD, ניסיון שני[עריכת קוד מקור]

שלום רב. אני רואה שלמעלה נשאלת אם יש לך קשר כלשהו לסוכנות, ולא ענית. אני שואל שוב, ומקווה שתבין שלא תוכל להתחמק מלענות על כך לאורך זמן. נרו יאירשיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ה • 21:55, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום לך יאיר, אין לי שום קשר לסוכנות, פשוט יש באתר שלהם מיוצגים בעלי ערך שלא הוסיפו אז הוספתי... Israelyy16 - שיחה 22:44, 28 בספטמבר 2014 (IDT)

לא ברור....[עריכת קוד מקור]

בערך שכונה מצד אחד אתה רשמת ביוצרים שאת הסדרה יצרו גיורא חמיצר ותומר יאסו. ומצד שני בפתיח רשמת שהסדרה נוצרה על ידי גיורא חמיצר ואפילו לא ציינת את תומר יאסו... אז תומר אחראי ליצירה או שלא? אם כן תוסיף אותו גם לפתיח יש לתת לו קרדיט על היצירה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:11, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

מחקתי אותו כנראה שזו הייתה טעות, אך הערך בסדר? Israelyy16 - שיחה 03:27, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
צריך עוד קצת מידע לעלילה. אבל לעת עתה נראה לי שזה בסדר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:31, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה רבה, כמובן שאשלים עם תחילת הסדרה...Israelyy16 - שיחה 03:36, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
ולמה רשמת שליהי קורנובסקי משחקת תפקיד קבוע באיש חשוב מאוד? זה היה רק בפרק השלישי או הרביעי. זה לא היה קבוע. בבקשה תתקן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:38, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
לא נכון, ליהי משחקת גם בפרק השביעי ובנתים שיחקה שלושה פרקים, אז נראה לאן זה יתקדם....Israelyy16 - שיחה 03:40, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
אהה אוקיי כנראה שהערב היא שוב שיחקה.. עדיין לא צפיתי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:42, 10 באוקטובר 2014 (IDT)
היי ויקיפד גאה, אני יודע שזה לא קשור לפסקה הזאת אבל רציתי לבקש טובה, האם תוכל לעשות ככה שייעשו סוגריים ([[..]]) לערך "מובי פלוס" זה יהיה כאילו ביחד עם "דוד מנדיל", זאת אומרת שיעשו מובי פלוס אז זה יעבור לדוד מנדיל, כי לא צריך לבנות ערך והוא המנכל של חברת ההפקות. כמו ב"אלעד קופרמן" אז שעושים אנדמול ישראל זה עובר אליו, אתה תוכל? בברכה Israelyy16 - שיחה 21:45, 16 באוקטובר 2014 (IDT)
בוצע בוצע. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:55, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה רבה לך:)) Israelyy16 - שיחה 14:51, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

שובר שורות[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי בר, תסתכל בבקשה בערך, ותגיד לי האם עשיתי נכון כששיחזרתי את עריכות האנונימי, אני לא בטוחה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 00:55, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום, איני ראיתי את הסדרה אבל הצצתי קצת במה שרשמת ונראה כמו עובדות תקינות, תקראי עוד את מה שכתבת ואם יש משהו לתקן אז תתקני, מקווה שעזרתי Israelyy16 - שיחה 19:30, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
בס"ד היי בר, אלו היו עריכות של אנונימי שכללו קצת עובדות לא קשורות לערך, וכל מיני משפטים של ילדים. לא אני כתבתי את הערך, רק שיחזרתי. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 21:56, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

שים לב[עריכת קוד מקור]

שהערך עמוק במים הוא על סרט אמריקאי ולא על שום סדרה ישראלית. אנא תקן בערך על מאור שוויצר. וכן אם רשמת גם בערכים אחרים. כמו כן, בעתיד שים לב יותר על דברים אלו. אם אתה רושם בערך מסוים על ערך שכבר קיים כנס לערך עצמו וראה למה שאתה מקשר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:19, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

בוצע, תודה Israelyy16 - שיחה 19:29, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
עוד דבר חשוב הקישור הנכון הוא הקישור הערוץ הראשון שמוכחל ולא ערוץ הראשון אם אתה רוצה שלא יראו את הה' שבהתחלה אז תרשום ככה ערוץ הראשון. אם זכור לך עוד מקרים כאלה אז תתקן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:38, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

הצעה לערך חדש[עריכת קוד מקור]

היי. זה נראה לי מתאים לך. (IKhitron (שיחה, 132.72.45.122) 12:47, 14 באוקטובר 2014 (IDT))

מעולה תודה רבה לך, כבר קראתי קצת כתבות על הסדרה אפילו הוספתי שורה למאור שוויצר, אני פשוט כרגע עם סדרה אחרת, אבל כמובן שאסיים אתחיל לבנות, שוב תודה רבה :) בברכה Israelyy16 - שיחה 13:05, 14 באוקטובר 2014 (IDT)
אין בעיה. (IKhitron (שיחה, 132.72.45.122) 13:19, 14 באוקטובר 2014 (IDT))

יהונתן בשן[עריכת קוד מקור]

לערך הבא שתכתוב אני מבקש לא לכתוב בתבנית (גיל 24) אלא את שנת הלידה 1990 שזה טווח הגיל של 24. הסיבה לכך שכשרושמים את שנת הלידה הגיל מתעדכן אוטומטית ואילו שזה ידני כמו שאתה עשית זה בעייתי בגלל שאף אחד לא יעדכן את זה בעצמו עוד שנה או שנתיים וזה בעייתי ולא נהוג.

כמו כן נראה לי שצריך הפניה אם אני לא טועה מיונתן בשן כמו במקרה של יונתן מגון. כדי שלא יכתבו ויטעו כי ברשת ראיתי שהרבה התבלבלו וקראו לו יונתן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:21, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

ועוד דבר קטן. זו פעם שנייה שראיתי ששכחת לשים קטגוריות אני שמתי קטגוריות בערך. אנה הקפד על כך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:30, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

אוי סליחה על הטעות, פשוט זו פעם ראשונה שאני עושה ערך בלי תאריך לידה, וכן צריך הפניה גם ליונתן בשן כי כולם מתבלבלים... תודה Israelyy16 - שיחה 20:43, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
אני מאוד אוהב לעזור והייתי בשמחה עושה זאת לבד בעצמי אבל נראה לי שאני אעזור לך יותר בזה שאלמד אותך איך לעשות הפניות לבד לפעמים הבאות. אז למד עכשיו. כנס לקישור האדום של יונתן בשן. ואז ככה #הפניה יהונתן בשן. זה ממש קל. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:57, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה רבה אני כבר מחכה הרבה זמן לדעת איך עושים, אתה גדול תודה רבה :) Israelyy16 - שיחה 16:09, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

הסתקרנתי לקרוא היות ואני מתכנן לצפות בזה. אבל יש לך טעות. זו לא סדרת הנעורים הראשונה שבערוץ 1. בעבר שודרו מספר סדרות נעורים ישראליות כמו "ירוק", "לא כולל שירות", החופש האחרון", תלויים באוויר. ואני בטוח שהיו עוד... --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:48, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

התכוונתי לסדרת נעורים בעשור האחרון מהמאה ה21, כלומר בין הסדרות שיצאו לנוער... אני לא יודע בידיוק איך להסביר... Israelyy16 - שיחה 23:18, 19 באוקטובר 2014 (IDT)
אין צורך... ערכים בויקיפדיה נחשבים לפי כל ההיסטוריה ולא רק לפי הזמן הנוכחי . זה כמו שלא נרשום את אניגמה כטלנובלה הישראלית הראשונה ששודרה בערוץ ויוה. כדאי שתסיר את זה. בויקיפדיה אנחנו אמורים להיות הכי מדויקים שיש. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 23:27, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

עמוק במים[עריכת קוד מקור]

היי. ויקיפד גאה כתב לי היום שאסור לי להוסיף מידע לדפים במרחב הפרטי שלך. לא היה לי מושג. אז אני מתנצל. החזרתי את זה למצב הקודם והנה מה שהוספתי:

  1. הסדרה משודרת בימי ראשון ורביעי, לא ראשון עד רביעי.
  2. מצאתי מקור שיש בו דברים מעניינים:

בכבוד, (IKhitron (שיחה, 132.72.45.122) 00:05, 29 באוקטובר 2014 (IST))

כוכב הצפון (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

תשודר או משודרת? בפתיח רשום שהסדרה תשודר בעתיד. ואילו בתבנית רשום 30 בנובמבר 2014 שחלף לו. נא לתקן לפי הצורך. לי אין מושג אין לי יס. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:28, 3 בדצמבר 2014 (IST)

בדוק עריכות אוטומטית[עריכת קוד מקור]

שלום Israelyy16.

כפי שניתן לראות ביומן התפקידים, סומנת כ"בדוק/ת עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

בתמצית, אין לסימון זה השפעה מהותית על פעילותך בוויקיפדיה – כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ומלבד היכולת לערוך דפים שברמת "הגנה מוגברת", לא התווספו לך הרשאות או כלים חדשים. עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

בברכה, גארפילד - שיחה 09:38, 9 בדצמבר 2014 (IST)

מזל טוב! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:02, 12 בדצמבר 2014 (IST)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

הקטגוריה:גיורא חמיצר שיצרת הועבר לשם חדש קטגוריה:תוכניות גיורא חמיצר. ראה כאן סיבה. אל דאגה הקרדיט של מי פתח את הקטגוריה רשום את שמך היות והעברתי דרך לשונית העברה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:11, 27 בדצמבר 2014 (IST)

אה אוקיי תודה Israelyy16 - שיחה 16:33, 27 בדצמבר 2014 (IST)

ביכורים[עריכת קוד מקור]

שלום Israelyy16/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. שמים לב לפעילותך המבורכת כאן בזמן האחרון.

רציתי להזמין אותך להשתתף במיזם "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו - הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף המיזם ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.

אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Israelyy16/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.

אז מה דעתך?...

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:41, 15 בינואר 2015 (IST)

הגיע הזמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:52, 15 בינואר 2015 (IST)

תמונות של שתי שחקניות שכונה מתוך אירוע ההשקה[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהעלית תמונות גם בערך של שכונה וגם בערך של ליהי קורנובסקי ואושרת אינגדשט. האם צילמת גם את תותי ניניו וליאנה עיון ותוכל להעלות תמונות לערך שלהן? תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:48, 18 בינואר 2015 (IST)

אוקיי אני אבדוק.. רציתי לשאול אותך גם משהו - התחלתי להכין את הערך של עידן שקרוקה וסיימתי ואז שמרתי ואז רשם לי ERROR ואז הכל נמחק ואני לא יודע איך להחזיר את זה, האם תוכל תעזור לי? תודה מראש. Israelyy16 - שיחה 17:51, 20 בינואר 2015 (IST)
לא יודע, פעם ראשונה שאני שומע דבר כזה.... הייתי מציע לך אז לכתוב קודם בטיוטה ואז להעביר כדי שלא יקרה שוב דבר כזה. תתחיל אז שוב לצערי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 00:55, 21 בינואר 2015 (IST)

נוי והדר[עריכת קוד מקור]

רשום בערך שהן השתתפו בסדרה בשם מרי לו ולא ידוע לי שהייתה סדרה בשם זה זה מחזמר ולא סדרה. אולי הכוונה לסדרה תמיד אותו חלום? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 13:21, 21 בינואר 2015 (IST)

אלון סנדלר[עריכת קוד מקור]

עקב מחיקת הערך בהצבעה (לפני פחות משנה) יש לפתוח דיון מחודש לפני החזרת הערך למרחב הראשי. העברתי למשתמש:Israelyy16/אלון סנדלר. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 07:30, 14 בפברואר 2015 (IST)

איפה אתה חי[עריכת קוד מקור]

היי. חשבתי שזה יעניין אותך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:01, 5 במרץ 2015 (IST)

על מנת שלא ייכתב סתם ערך אציין שהערך כבר נכתב. תודה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:51, 13 באפריל 2015 (IDT)
זה מלפני יותר מחודש. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:55, 13 באפריל 2015 (IDT)
כן, הבנתי זאת זו לא הייתה גערה. היות וכבר כתבתי כאן היה הכרחי לציין זאת בעיקר בגלל שהדף שהפנית היה אדום. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:59, 13 באפריל 2015 (IDT)

שאלה[עריכת קוד מקור]

רשמת בערך של שירן סנדל שהיא שיחקה בהצגה "סופרסאר" עם מיקי האם הכוונה למיקי השחקנית מיכל מוכתר? עם כן אז תתקן או אפילו תרשום ככה מיקי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:49, 13 באפריל 2015 (IDT)

אושרת אינגדשט[עריכת קוד מקור]

אם בא לך תוסיף את זה שהיא מועמדת לפרס התיאטרון הישראלי. כתבה במאקו. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:23, 28 באפריל 2015 (IDT)

אני לא רואה ערוץ הילדים מלבד גאליס[עריכת קוד מקור]

אבל שמעתי איפשהו ברשת שגם שירן סנדל הצטרפה כמנחה זה נכון? אם כן יש לעדכן ולהוסיף קטגוריה:מנחי ערוץ הילדים. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:19, 4 ביוני 2015 (IDT)

בוצע בוצע בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 03:57, 4 ביוני 2015 (IDT)

תודה על תרומתך הרבה בנושא טלוויזיה[עריכת קוד מקור]

כוכב הטלוויזיה
שלום בר, ברצוני להודות לך על תרומתך הרבה בנושא סדרות טלוויזיה וקולנוע ושחקני טלוויזיה. יישר כוח והצלחה בהמשך! בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:27, 17 ביוני 2015 (IDT)
תודה רבה, בברכה Israelyy16 - שיחה 14:46, 18 ביוני 2015 (IDT)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

הערך אלון סנדלר שכתבת הועבר מהדף משתמש:Israelyy16/אלון סנדלר למרחב הערכיםם בעקבות הדיון חשיבות המחודש שנערך. בכבוד רב, (שיחה) 21:08, 18 ביוני 2015 (IDT)

היי ויקיפד גאה, אני כותב לך פה כי לא הצלחתי להיכנס לשיחה במשתמש שלך, העניין הוא שהקמתי את הערך "איביזה (סרט ישראלי)", האם אתה יכול לשנות את שם הערך רק ל- "איביזה (סרט)", פשוט אין סרט כזה מחו"ל אז מיותר לכתוב ישראלי... תודה בכבוד רב, Israelyy16 - שיחה 13:38, 13 ביולי 2015 (IDT)
בוצע בוצע בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:58, 13 ביולי 2015 (IDT)
תודה רבה Israelyy16 - שיחה 15:19, 17 ביולי 2015 (IDT)

למה?[עריכת קוד מקור]

למה?
חוץ מהטעות שאני רואה שעשיתי בקישור של ערוץ הילדים, אני לא מבין מה היה (כל-כך) בעייתי, שדרש פעולה אגרסיבית של שחזור. עשיתי עריכה עיצובית לעילא ועילא. למה החזרת את זה לפסקאות מלל רב ודחוס שקשות לקריאה ומעקב? ‏VirtuOZ‏ • שיחה 23:51, 27 ביוני 2015 (IDT)

ראש גדול[עריכת קוד מקור]

שלום בר, האם תוכל לטפל בערך ראש גדול? הערך סבל מהשחתות רבות. יש לנכש עשבים שוטים. התוכל? שבת טובה, --ד.אלון - שיחה 11:31, 17 ביולי 2015 (IDT)

שלום משתמש ד.אלון, אני תמיד שמח לעזור בכל דבר, אך אני לא יודע כלום על הסדרה הזאת, אם הייתי מכיר ויודע יכולתי לתקן ולשפר בדברים החשובים, אך לצערי לא אוכל, תנסה לבקש אולי מויקיפד גאה, יכול להיות שהוא מבין בזה, בהצלחה Israelyy16 - שיחה 15:20, 17 ביולי 2015 (IDT)
תודה רבה. --ד.אלון - שיחה 15:22, 17 ביולי 2015 (IDT)

דף משתמש כמו שלי[עריכת קוד מקור]

אנה פתח דף בשם משתמש:Israelyy16/פתיח. ובדף המשתמש הרגיל תשים תבנית {{/פתיח}}. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:25, 17 ביולי 2015 (IDT)

מה? לא הבנתי Israelyy16 - שיחה 16:25, 17 ביולי 2015 (IDT)
בקישור האדום הראשון תכתוב את שמות הערכים נגיד טום יפתעדי שילון וכו' ואז שתסיים בדף הרגיל תשים את תבנית פתיח. את השני אני כבר אשים לך. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:29, 17 ביולי 2015 (IDT)
כל מה שאתה לא רוצה שיהיה בדף משתמש:Israelyy16 תעביר לדף משתמש:Israelyy16/פתיח. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:31, 17 ביולי 2015 (IDT)
קודם כל תודה, סליחה שאני משגע, אבל אני קצת התבלבלתי, הכנתי את שמות הערכים כמו שרשמת פה "תכתוב את שמות הערכים נגיד טום יפתעדי שילון וכו'" אך לא הבנתי איפה אני שם את זה, ומה זאת אומרת כל מה שאני לא צריך? באמת סליחה על השיגוע אבל תוכל להסביר לי עוד הפעם? תודה, Israelyy16 - שיחה 16:37, 17 ביולי 2015 (IDT)
אתה ממש לא משגע אותי. שאלת איך אני לא רושם כמעט כלום בדף המשתמש שלי זה בגלל שיש לי דף פתיח. אותו דבר אצלך כל מה שתוסיף בדף משתמש:Israelyy16/פתיח יימחק מהדף משתמש:Israelyy16 כשתסיים לעבוד על הפתיח פנה אליי. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:46, 17 ביולי 2015 (IDT)
רוצה שאפתח לך? --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 16:48, 17 ביולי 2015 (IDT)
כן אני אשמח, תודה רבה לך! :), בכבוד רב Israelyy16 - שיחה 16:50, 17 ביולי 2015 (IDT)
מרוצה?ו או שאתה מעוניין בדף כמו שלי לגמרי ללא תוכן עניינים. --בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 17:09, 17 ביולי 2015 (IDT)
אני לא מבין, זה מה שאצלי בדך משתמש? זה נראה בידיוק אותו הדבר. לא? וכן רציתי כזה כמו אצלך Israelyy16 - שיחה 17:30, 17 ביולי 2015 (IDT)
עכשיו זה בדיוק מעוצב כמו בדף המשתמש שלי. כשתרצה להוסיף ערך שכבתבת תוסיף בדף משתמש:Israelyy16/פתיח. כמו כן האם להוסיף לך תיבות משתמש? כמו
משתמש זה שולט בלוח השידורים של ערוצים בטלוויזיה

. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 17:56, 17 ביולי 2015 (IDT)

כן, אני אשמח, תודה ושבת שלום לך! Israelyy16 - שיחה 20:38, 17 ביולי 2015 (IDT)
בוצע בוצע כאמור יש כאן עוד מלא תיבות שתוכל להוסיף. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 21:25, 17 ביולי 2015 (IDT)

בנושא שינוי שם המשתמש[עריכת קוד מקור]

בס"ד היי בר, אני פונה אליך בעקבות שאלתך אצל משתמש:ויקיפד גאה, על שינוי שם המשתמש. כדי לשנות את שם המשתמש, צריך לפנות למטא ויקי, שזה מיזם העוסק בכל העניינים הקשורים לקרן ויקימדיה, מטא ויקי, ולבקש משם את השינוי מאחד הדיילים. את הבקשה צריך לכתוב באנגלית. ב"הצלחה! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 17:22, 17 ביולי 2015 (IDT)

פרוגי[עריכת קוד מקור]

הערך נמחק לאחר דיון חשיבות. כיוון ששום דבר לא השתנה ולא נערך דיון חדש, העברתי אותו לטיוטה במרחב המשתמש שלך. תחי מדינת ישראל!(שיחה)אהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 00:14, 3 באוגוסט 2015 (IDT)

רון (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

שלום,

על פי מדיניות האתר ובהתאם לחוק, אין להעתיק תוכן שמופיע במקורות אחרים ולהעלותו לכאן, אלא אם קיבלת רשות מפורשת בכתב לעשות זאת, או שיצרת את התוכן בעצמך, ולך זכויות היוצרים. הערך רון (סדרת טלוויזיה) שערכת חשוד כמפר זכויות יוצרים (ראה/י ויקיפדיה:זכויות יוצרים), שוויקיפדיה מקפידה מאוד על שמירתן. אם התוכן המועתק שייך לך, או אם ברשותך אישור מתאים מבעלי התוכן, יש לפעול על פי ההנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS.

המשך תרומה לוויקיפדיה על ידי העלאת חומר שאינו מועתק יתקבל בברכה.

Botend - שיחה 04:01, 7 באוגוסט 2015 (IDT)
היי למשתמש Botend , אני מבין שאתה מתייחס לעלילת הסדרה? ראיתי בהרבה ערכים שהעלילה מועתקת מאתר הפקת הסדרה, כמו נגיד תקצירים בערוץ 2 וכו׳. לקחתי את התקציר מאתר של יס. אך לא ידעתי שמדובר במעשה אסור, אם כך תשחזר וסליחה. שבת שלום Israelyy16 - שיחה 23:10, 7 באוגוסט 2015 (IDT)
היי בר, אכן הדבר אסור מכיוון שמדובר בהפרת זכויות יוצרים. אם אתה רואה תוכן אחר שמפר זכויות יוצרים - אתה מוזמן למחוק אותו. שבת שלום! Botend - שיחה 00:53, 8 באוגוסט 2015 (IDT)
תודה רבה על העידכון, בכבוד רב Israelyy16 - שיחה 19:46, 8 באוגוסט 2015 (IDT)

נראה לי שיש טעות מהמקור אתר אישים בערך אטלנטיקה[עריכת קוד מקור]

נח סטולמן לא יוצר הסדרה כך עולה מהקרדיטים של שיר הפתיחה של הסדרה הוא בכלל לא מוזכר ביוצרים. נראה לי שמקור הטעות שלך ושל העורך באתר אישים זה שסטולמן יצר סדרה אחרת עבור הוט ששמה "עקרון ההחלפה" שתעלה עוד מספר חודשים ונראה לי שחל בלבול בין שתי ההפקות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:06, 21 באוגוסט 2015 (IDT)

כמו כן נראה לי שהגיע הזמן שתארכב את דף השיחה:) עשיתי לך תיבת ארכיון במעלה הדף. תעתיק את כל ההודעות שקיבלת ותדביק לארכיון מספר 1 ולאחר מכן תמחק את את כל ההודעות מדף זה. (ככה אני נוהג) אבל לא לפני שתתקן את הטעות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 02:20, 21 באוגוסט 2015 (IDT)
תיקנתי בתבנית הערך. סטולמן לא יצר את הסדרה. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 15:38, 21 באוגוסט 2015 (IDT)

בימים אלו[עריכת קוד מקור]

נא לסדר את זה. תודה מראש. ביקורת - שיחה 14:36, 31 באוגוסט 2015 (IDT)

היי בר לגבי טיוטות[עריכת קוד מקור]

האם זה בסדר שמחקנו לך את הטיוטות שהועלו למרחב הערכים ראה בדף זה אלו טיוטות נמחקו. עכשיו ביקשתי למחוק את הטיוטה משתמש:Israelyy16/שכונה (סדרת טלוויזיה) שכבר הועלה למרחב הערכים האם זה בסדר? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 10:04, 19 בספטמבר 2015 (IDT)

לא יודע אם הבנת את הבקשה אז אתן דוגמה אין צורך בטיוטה משתמש:Israelyy16/עמוק במים (סדרת טלוויזיה) היות וכבר העלית את הערך עמוק במים (סדרת טלוויזיה) או משתמש:Israelyy16/בתולות שהעלית את הערך בתולות היה נראה לי שהטיוטות מיותרות. האם זה בסדר מבחינתך? וכן מאשר את מחיקת הטיוטה משתמש:Israelyy16/שכונה (סדרת טלוויזיה). תודה, בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 10:39, 19 בספטמבר 2015 (IDT)
כן בטח, תודה, שנה טובה Israelyy16 - שיחה 15:58, 20 בספטמבר 2015 (IDT)
Done טופל ותודה לוויקיפד גאה על תשומת הלב והעזרה בתחזוקת האתר Like גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 16:03, 20 בספטמבר 2015 (IDT)

התנצלות[עריכת קוד מקור]

לא ידעתי שהעונה של מהפכה במטבח נגמרה וביטלתי אותך חשבתי שעדקנת כמו שקרה כאן הרבה החודש שכל מיני עורכים עדכנו מספר פרקים באמצע העונה. החזרתי שוב את העדכון שלך אז סליחה! ותודה!. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 07:08, 4 בנובמבר 2015 (IST)

רק עכשיו ראיתי, כן קראתי שזהו פרק אחרון אז עידכנתי, לא קרה כלום. בברכה Israelyy16 - שיחה 08:52, 4 בנובמבר 2015 (IST)

משתמש:Israelyy16/עמק (סרט)[עריכת קוד מקור]

אני חושב שהסרט כבר עלה לא? ראה כאן טריילר. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:56, 17 בנובמבר 2015 (IST)

כמו כן, יש לעבוד עוד המון על הערך לפני שמעבירים למרחב הוא לא בשל עדיין. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 09:57, 17 בנובמבר 2015 (IST)

נוקאאוט (תוכנית טלוויזיה)[עריכת קוד מקור]

התוכנית לא הצליחה וירדה משידור לאחר שישה פרקים בלבד. הנחתי תבנית חשיבות. ‏ Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:27, 1 בדצמבר 2015 (IST)

פעולות עריכה שבצעת בערך האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)[עריכת קוד מקור]

שלום לך. ב-9/1/16 ביצעת מספר פעמים פעולות של ביטול עריכה מאסיבית בפתיח הערך "האח הגדול (תוכנית טלוויזיה ישראלית)". בתחילה, ללא מתן תקציר עריכה ראוי ונימוק (דבר לא ראוי לכשעצמו) ולאחר מכן - שוב, תוך טענה קצרצרה ובלתי ברורה: "הפתיחה היא לא פתיחה ראויה".

ובכן, הפתיחה היא בהחלט ראויה וכתובה היטב. הפתיחה באה להחליף את הפתיחה הקודמת, שהיתה חסרה, מנוסחת בשגיאות ולא מדוייקת.

הפתיחה החדשה מתחילה בהסבר ברור וכללי על מהות התוכנית. ממשיכה בהסבר על מנחי התוכנית ועל ערוצי השידור ומסיימת במקור השם לתוכנית. זאת בדיוק פתיחה שמספקת תקציר מידע על התוכנית למי שמבקש זאת, כאשר ישנה הרחבה בפרקים נוספים בערך עצמו.

הפתיחה החדשה נכתבה כחלק מפרוייקט להגהה ושיפור של הערך כולו, בניסיון לשפר ערך מגובב, שגוי, בלתי קוהרנטי ובקומות אחדים - אף מנוסח בעילגות.

הפתיח שאתה מתעקש משום-מה להחזיר שוב ושוב מכיל "פנינים" כגון "מקור שם התוכנית נלקח מהרומן...", העדר מרכאות על שמות, העדר מוחלט של הסבר על מהות התוכנית ועוד ועוד. עובדה זו יוצרת אצלי את התחושה שלא קראת כלל את הגרסה שמיהרת לשחזר, אלא ראית שמדובר בעורך אנונימי ובחרת באופציה הקלה והשגויה - ללחוץ על כפתור ה'ביטול'.

אנא הימנע מלעשות זאת. הפתיח טוב הרבה יותר מהקודם ומשפר את הערך כולו, משום שהפתיח הוא הדבר הראשון שהקורא 'פוגש'. אם יש לך השגות על תוכן הפתיח או על תוכן פרקים אחרים - אנא העלה זאת בדף השיחה ונהל דיון מנומק, כמקובל.

יום טוב. 80.246.136.139 00:24, 9 בינואר 2016 (IST)

6 אימהות[עריכת קוד מקור]

הסדרה עדיין משודרת? ביקורת - שיחה 23:08, 22 במרץ 2016 (IST)

שכנים 2[עריכת קוד מקור]

שלום רב, קודם כל טוב לראותך פה שוב. שים לב לשורה :"צילומי הסרט החלו ב-31 באוגוסט 2015 בג'ורג'יה והסתיימו ב-29 בפברואר אותה השנה" . קצת לא הגיוני, אלא אם כן חוזרים אחורה בזמן. אנא תקן. בברכה, --היידן 19:53, 13 במאי 2016 (IDT)

היי, תודה שרשמת לי. התלבלתי בין החודשים, זה ספטמבר ולא פברואר אתקן זאת. תודה ושבת שלום Israelyy16 - שיחה 19:58, 13 במאי 2016 (IDT)
הכל טוב. שבת טובה.--היידן 20:01, 13 במאי 2016 (IDT)

עניין בכתיבת ערך[עריכת קוד מקור]

היי בר, נעים להכיר. רואה שאתה מומחה לא קטן בענייני טלוויזיה. האם תהיה מעונין לכתוב על שי חי? הוא משדר קבוע עכשיו ברדיו 103 ומאוד נכון להפגש ולסייע בכל הדרוש. זה לא נושא שאני מומחית בו , ולכן, אם תרצה אוכל לקשר אותך אליו. מה דעתך? Danalif - שיחה 14:35, 18 בספטמבר 2016 (IDT)