ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:אבי חימי – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
Rweinst (שיחה | תרומות)
שורה 102: שורה 102:
#‏[[משתמש:atbannett|עמיחי]] • [[שיחת משתמש:atbannett|שיחה]] 10:30, 19 ביוני 2014 (IDT)
#‏[[משתמש:atbannett|עמיחי]] • [[שיחת משתמש:atbannett|שיחה]] 10:30, 19 ביוני 2014 (IDT)
# מאוד גבולי, אבל עובר. ''[[משתמש:Corvus|Corvus]]'',([[שיחת משתמש:Corvus|שיחה]]) 18:10, 20 ביוני 2014 (IDT)
# מאוד גבולי, אבל עובר. ''[[משתמש:Corvus|Corvus]]'',([[שיחת משתמש:Corvus|שיחה]]) 18:10, 20 ביוני 2014 (IDT)
#עורך דים חשוב - להשאיר [[משתמש:Rweinst|Rweinst]] - [[שיחת משתמש:Rweinst|שיחה]] 00:02, 22 ביוני 2014 (IDT)


===נמנעים===
===נמנעים===

גרסה מ־00:02, 22 ביוני 2014

<:אבי חימי

  • תאריך תחילת ההצבעה: 21:10, 15 ביוני 2014 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 21:09, 22 ביוני 2014 (IDT)

דיון

דיונים קודמים על הערך

דיון נוכחי

ערך על עורך דין לא בולט במיוחד. אני מצטט את Lostam שמבין היטב בתחום: "אני עדיין בדעה שהערך לא עובר את הרף הגבוה שקיים אצלנו לגבי עורכי דין, וסיכוייו לשרוד הצבעת מחיקה אינם גבוהים." אני חושב כמוהו וקורא לקהל הוויקיפדים לתמוך במחיקת הערך. גילגמש שיחה 21:10, 15 ביוני 2014 (IDT)

פעילותו כעורך דין לבדה אינה מצדיקה ערך, אך מכלול הפעילות המוצג בערך, ובכלל זה פינה שבועית ברדיו, חברות במועצה של עיר בישראל, יו"ר ועדה מייעצת לשר הפנים ועוד, מצדיק ערך. דוד שי - שיחה 07:01, 16 ביוני 2014 (IDT)
אני מסכים עם תחילת דבריו של דוד שי, פעילותו כעורך דין אינה מצדיק ערך, רחוק מכך, במהלך כל שנותיו כעורך דין פלילי, לא מצוין אף תיק "רציני" שהוא עסק בו, לא מצוין אף תקדים שהוא הוביל לקבלתו. ויתר פעילותו חסרת ממשות - מה זה "יו"ר הפורום הפלילי הארצי של לשכת עורכי הדין"? מה עושה היושב ראש של הפורום הזה? כמה פעמים בשנה מתכנס הפורום אם בכלל? לי זה נראה תואר ריק מתוכן. ומה זה "כיו"ר הוועדה המייעצת לשר הפנים לענייני פליטים"? כמה פעמים בשנה, אם בכלל מתכנסת הוועדה המייעצת הזו? האם הוציאה איזו המלצה שהשר קיבל וקידם? בערך אין על כך דבר וזה שוב נראה לי תואר ריק מתוכן, מסוג התארים שפוליטיקאים זוטרים עד זוטרים מאוד אוספים או מייצרים על מנת לסנוור בהם את עיני האנשים שלא מכירים את התחום. חבר מועצת עיר לא גדולה אינו תואר רב חשיבות, אך אם מדובר במישהו שמכהן בזה 20 - 30 שנים, ניחא, כמה זמן הוא מכהן או כיהן? לא כתוב על כך דבר בערך - אולי כיהן רק שבועים? בקיצור, בערך הזה יש הרבה אוויר, אך אין בו תוכן. אולי, אולי מר חימי באמת אדם חשוב וראוי לערך ויקיפדי, אך זה לא משתקף בערך הזה - הערך הזה הוא נראה כמריחה של יחצ"ן. בברכה. ליש - שיחה 17:54, 16 ביוני 2014 (IDT)
הצבעתי למחיקת הערך. עם זאת, אני מבקש להסתייג מסגנון הדברים בפסקה שמעלי, שהוא חריף יתר על המידה. נזכור שנשוא הערך הוא אדם בשר ודם. אגב, בערך כתוב שחימי היה חבר מועצת עיר במשך חמש שנים. יואב ר. - שיחה 18:03, 16 ביוני 2014 (IDT)
הדיון, כמקובל אצלנו, לא לגופו של אדם, אלא לגוף הערך. ליש ביקר את אופן הכתיבה, אין בכך משהו יוצא דופן. בוודאי שאין לנו דבר נגד מר חימי. גילגמש שיחה 18:05, 16 ביוני 2014 (IDT)
שוב ושוב אנו מקבלים הוכחה לכך ש"שנאה מקלקלת את השורה". ליש כותב בלהט "כמה זמן הוא מכהן או כיהן? לא כתוב על כך דבר בערך - אולי כיהן רק שבועים?" בזמן שבערך כתוב "כיהן כחבר מועצה בעיריית ראש העין בשנים 2003-1998". כך לא מנהלים דיון. דוד שי - שיחה 08:28, 17 ביוני 2014 (IDT)
הרף אצלנו לעורכי דין הוא גבוה מאד. לדעתי גבוה יותר מאשר אבי חימי. וטוב שכך. אחרת ויקיפדיה תהפוך לפלטפורמה פירסומית ולא רצינית. בהצבעה כתיקונה הייתי מצביע בעד מחיקה, אבל אני חש שמתנהל פה מסע נגד כותב הערך, ולכן הפעם לא אצביע. חמויישֶה - שיחה 08:48, 17 ביוני 2014 (IDT)
חמויישֶה, אני בא כמו שאתה יכול לראות למטה, מהצד השני של המיתרס, אבל גם לי נדמה כמוך. ולמקרה שאנחנו אכן צודקים, אני מבקש לומר גם כאן את שאמרתי בשיחת משתמש:צחי לרנר#גילוי נאות - אל תירא ואל תיחת, צחי! עמירם פאל - שיחה 11:34, 17 ביוני 2014 (IDT)
דוד שי, על איזה "שנאה" אתה כותב? אני מתקשה להאמין שיש לך שנאה כלפי ושנאה אחרת איני רואה בסביבה... ניחא, לעצם העניין, כהונתה של מועצת עירייה היא 5 שנים, לכן בערך מפנים אותנו לחמש השנים המסוימות, אך לא כתוב מתי התחיל לכהן ומתי סיים, לכן לא ברור אם השלים את חמש שנות הכהונה. אבל נניח שכן, למה לא המשיך? לא רצה להמשיך או שניסה ולאחר הקדנציה הראשונה הבוחרים העדיפו לבחור אנשים אחרים? כל זה חסר וכמי שהיה מעורב בנושא השלטון המקומי, אני יכול להעיד שחבר מועצת עירייה לא גדולה, בקדנציה אחת בלבד, זה לא משהו המקנה חשיבות אנציקלופדית, בכלל לא. בברכה. ליש - שיחה 08:55, 17 ביוני 2014 (IDT)
השנאה היא כמובן שנאתך לכתיבה בתשלום, ולצחי בפרט, שנאה שגורמת לך לגישה ביקורתית ביותר כלפי ערך זה.
כתוב "כיהן כחבר מועצה בעיריית ראש העין בשנים 2003-1998", מה כל כך קשה להבין כאן? הוא התחיל ב-1998 וסיים ב-2003. דוד שי - שיחה 21:39, 17 ביוני 2014 (IDT)
דוד שי, אני לא שונא אף ויקיפד, גם לא את צחי לרנר. אין לך זכות לדבר בשמי וטענתך היא שקר בזוי המשמש אותך לשם יצירת דמוניזציה שלי והסטת הדיון מתוכן הערך, תוכן אפסי, לדיון על יחסים בין ויקיפדים. זו טכניקה שכבר השתמשת בה בעבר, הן נגדי והן נגד בני פלוגתא אחרים, טכניקה מבישה. אני קורא לך למחוק את דברי הבלע שלך בנושא השנאה, דברי בלע שחושפים את השנאה האמיתית השוכנת בנפשך, שנאתך אלי. ליש - שיחה 21:49, 17 ביוני 2014 (IDT)
דוד, מאז שצחי לרנר החל לכתוב בתשלום, יש כמה אנשים בקהילה, ואתה בראשם, שהפכו אותו לאתרוג. לפתע פתאום כל הערה לגבי ערכיו הופכת לביטוי של שנאה וכל ביקורת נגד עריכותיו חוזרת כבומרנג אל המבקר. התגובות האלה, שלך ושל אחרים מתומכי לרנר מוכיחות את צדקת הטוענים נגד כתיבה בתשלום ובעיקר אלה שעמדו על כך, שלכותבים בתשלום לא תינתן זכות הצבעה בהצבעות מחיקה. כבר עכשיו אפשר לראות כיצד דרישה להבהרת חשיבות מתפוגגת משום שכמה חברים בעלי עניין מתגייסים לתמוך בערך ומבססים בכך את הטענה להשארתו, בלי שום קשר לערכו האנציקלופדי ולאמיתות הטענות נגדו. אם נמשיך בדרך זו, נוכל תוך זמן לא רב לקבור את רעיון הוויקיפדיה כאנציקלופדיה אמינה, מהימנה ונטולת פניות. אני תמהה עליך, דוד, שדווקא אתה, אחד ממייסדי המפעל הנפלא הזה, נותן עכשיו יד להריסתו ומטיל שיקוצים במי שמנסים להציל אותו.שלומית קדם - שיחה 00:19, 18 ביוני 2014 (IDT)
צחי אינו אתרוג. ערכיו נתונים לביקורת, כמו ערכיו של כל אחד אחר, אך כאשר הביקורת הופכת לרדיפה, ראוי לעצור אותה. רבים העירו לליש, לעופר ולך שהגזמתם במלחמתכם בצחי לרנר, אך בעיניך אלה רק "חברים בעלי עניין", ולא כאלה הרוצים אף הם, בדיוק כמוך, בטובת ויקיפדיה (גם אם דעתם שונה משלך).
וכעת, לאחר שכל אחד מאתנו הביע דעתו, גם אני מציע שנחזור לדון בערך, ולא בוויקיפדים. דוד שי - שיחה 00:39, 18 ביוני 2014 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אין שום רדיפה, יש ביקורת עניינית וכשאין תשובות לביקורת העניינית זועקים "רדיפה" ולא עונים לעניין. כבר שאלתי למעלה יותר ולא קיבלתי תשובות:

  • מה זה "יו"ר הפורום הפלילי הארצי של לשכת עורכי הדין"? מה עושה היושב ראש של הפורום הזה? כמה פעמים בשנה מתכנס הפורום אם בכלל?
  • מה זה "יו"ר הוועדה המייעצת לשר הפנים לענייני פליטים"? כמה פעמים בשנה, אם בכלל, מתכנסת הוועדה המייעצת הזו? האם הוציאה איזו המלצה שהשר קיבל וקידם? בערך אין על כך דבר.
  • לאחר קדנציה אחת בלבד כחבר מועצת עיר לא גדולה למה הוא לא המשיך? לא רצה להמשיך או שניסה ולאחר הקדנציה הראשונה הבוחרים העדיפו לבחור אנשים אחרים? ומה היו מעשיו במועצת העיר? האם הוביל לחקיקת חוק עזר כלשהו? האם הוביל להורדת או להעלאת מסי ארנונה? אולי התבלט במשהו בפעילותו במועצה וכתבו על כך בעיתונות המקומית? משהו? כל זה חסר.

אז במקום הלהג על "רדיפה" אפשר לענות לעניין, כמובן אם יש תשובות... ליש - שיחה 05:07, 18 ביוני 2014 (IDT)

אלה שאלות מעניינות, אם כי מקומן אינו בהצבעת מחיקה, אלא בדיון בדף השיחה של הערך שמטרתו להפוך אותו לערך מומלץ - אנחנו לא נוהגים לדקדק כל כך בתוכנו של ערך רגיל.
בכל אופן, כיוון ששאלת, אביא תשובה לדוגמה: הוספתי לערך אסמכתא על חברותו של עו"ד חימי בפורום הפלילי הארצי של לשכת עורכי הדין. מהאסמכתא, ובעזרת גוגל, תוכל לראות שזהו פורום פעיל ומשמעותי, העוסק בהפצת ידע ובהשפעה על המחוקק בתחום הפלילי, ושלעו"ד חימי פעילות רבה בו.
הוספתי גם קישור לפרוטוקול מישיבת ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת, שבו נתן עו"ד חימי דיווח על פעילות הוועדה המייעצת לשר הפנים לענייני פליטים. דוד שי - שיחה 07:23, 18 ביוני 2014 (IDT)
בהתאם למופת שלך, בערכים אחרים, מלבנים שאלות מסוג זה כדי להחליט אם הערך ראוי להישרד ולא כדי להפוך אותו לערך מומלץ.
אני שמח שגילית, שהערך הגזים והוא אינו יושב ראש הפורום, אלא יושב ראש משותף... יצאתי בעקבות הקישור שנתת ומצאתי את פעילות הפורום הפלילי בשנים האחרונות פעילות מועטה מאוד ולא ברור מה הייתה תרומתו של חימי, אם הייתה, לפעילות זו. ועל זה אתה מסתמך בקביעת חשיבות אנציקלופדית?
דרך אגב, ראיתי שהרחבת עם שמות פושעים שייצג, דומרני, בניזרי וכדומה, אך לא ציינת במה ייצג אותם, האם בתיק "שמן" כלשהו או בבקשת הארכת מעצר או גילוי מסמכים - האם מדובר בתיקים כבדים או בעבודת עריכת דין זוטרה - אשמח לתשובה. ליש - שיחה 08:13, 18 ביוני 2014 (IDT)
עם כל הכבוד לליש ולשלומית קדם, ברור לכולנו שאם הערך היה נכתב על ידי צחי לפני שנה, ולא בתשלום, כל הדיון הזה לא היה מתקיים. אני קורא במשך שנים את ערכי האישים של צחי, והם היו תמיד מוקפדים וממוסמכים. תמיד היתה עבודה יסודית, ותחקור מעמיק של נשוא הערך. הערך של חימי טוב לפחות כמו 99% מהערכים הקיימים בויקיפדיה, וחבל על כל המריבות הללו. --Yoavd - שיחה 08:53, 18 ביוני 2014 (IDT)
יואב, ידידי, אני לא פנוי לקרוא את כל הערכים שנכתבים, בדרך כלל אני קורא רק חלק קטן מהם, לכן גם לא קראתי ערכים של לרנר מלפני שנה. אולי לא שמת לב, אבל לא אני ולא שלומית קדם לא שמנו את תבנית החשיבות בערך ואנחנו גם לא פתחנו את הצבעת המחיקה ואפילו לא היינו בין ראשוני המצביעים בה, אז זה לא עניין אישי, למרות שיש מי שמנסה להציג זאת כך. כמובן שפרשת הכתיבה בתשלום משכה את תשומת הלב לערכים של צחי לרנר ומשום כך קראתי לאחרונה חלק מהם ומה שקראתי לא מצא חן בעיני וגם אם הייתי קורא אותם לפני שנה, גם אז לא היו מוצאים חן בעיני. ועכשיו לעצם העניין, יש השגות ענייניות, הנימוקים לחשיבות אנציקלופדית מבוססים על הרבה אוויר חם ולא על מעשים שהפכו את מושא הערך לדמות אנציקלופדית. בערך, שנכתב בתשלום, יש לכותב הערך ערוץ ישיר למושא הערך ומזמין הערך ודאי מעוניין בהשארתו, אז לא צריכה להיות בעיה להציג את הפרטים המבוקשים, כדי לחזק את הערך, אם הפרטים האלה קיימים. בברכה. ליש - שיחה 09:05, 18 ביוני 2014 (IDT)

הצבעה

רק משתמשים רשומים בעלי 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ו-30 ימים של פעילות הם בעלי זכות הצבעה. כמו כן, ההצבעה אסורה על עורך בתשלום. נא לא לנהל דיונים בגוף ההצבעה.

למחוק

  1. גילגמש שיחה 21:10, 15 ביוני 2014 (IDT)
  2. גבולי, לטעמי מהצד שלא עובר. Lostam - שיחה 21:23, 15 ביוני 2014 (IDT)
  3. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:26, 15 ביוני 2014 (IDT)
  4. עמרישיחה 21:28, 15 ביוני 2014 (IDT)
  5. נרו יאירשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ד • 00:30, 16 ביוני 2014 (IDT)
  6. אפילו לא גבולי לטעמי. דגיג - שיחה 01:09, 16 ביוני 2014 (IDT)
  7. Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 02:07, 16 ביוני 2014 (IDT)
  8. מסכים עם לאסתם. בנוסף, יש לקיים רף חשיבות אנציקלופדית גבוה לעורכי דין, גם לאור הסיכון לשטף של פרסומות בתשלום מצדם כאן. יואב ר. - שיחה 09:08, 16 ביוני 2014 (IDT)
  9. כדור השלג במורד ההר: בראש הדף מבטיחים לתורמים שויקיפדיה לא תקבל תשלום ממפרסמים. בפועל - מאפשרים למפרסמים להשתמש בויקיפדיה בחינם... Dvh - שיחה 15:03, 16 ביוני 2014 (IDT)
  10. Assayas שיחה 15:15, 16 ביוני 2014 (IDT)
  11. ראו הנמקתי לעיל. בברכה. ליש - שיחה 17:54, 16 ביוני 2014 (IDT)
  12. יואב נכטיילרשיחה 21:42, 17 ביוני 2014 (IDT)
  13. Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:30, 16 ביוני 2014 (IDT)
  14. שלומית קדם - שיחה 20:19, 16 ביוני 2014 (IDT) מן הנימוקים שהובאו בדיון לעיל.
  15. אדם רב פעלים אך אף אחד מפעליו לא מזכה אותו בערך. גבולי מהצד הנמחק. מסכים עם יואב: למרות הכבוד הרב שיש לי למחבר הערך ותרומותיו, עלינו להיות זהירים עוד יותר בשל הנסיבות החיצוניות. ‏ישרוןשיחה 00:26, 17 ביוני 2014 (IDT)
  16. Amimqj - שיחה 09:40, 17 ביוני 2014 (IDT)
  17. אביעדוסשיחה כ' בסיוון ה'תשע"ד, 18:04, 17 ביוני 2014 (IDT)
  18. Lionster‏ • שיחה 19:07, 17 ביוני 2014 (IDT)
  19. בריאן - שיחה 19:43, 17 ביוני 2014 (IDT)
  20. מסכים עם ישרון. ערן - שיחה 20:07, 17 ביוני 2014 (IDT)
  21. חזרתישיחה 13:45, 18 ביוני 2014 (IDT)
  22. מהמברטה - שיחה 09:56, 20 ביוני 2014 (IDT)

להשאיר

  1. אבישי111 - שיחה 23:46, 15 ביוני 2014 (IDT)
  2. נימקתי בדף השיחה. אלדדשיחה 00:09, 16 ביוני 2014 (IDT)
  3. --יעלי 1 - שיחה 00:30, 16 ביוני 2014 (IDT)
  4. בידל הפייטן - שיחה 01:41, 16 ביוני 2014 (IDT)
  5. נימקתי לעיל. דוד שי - שיחה 07:01, 16 ביוני 2014 (IDT)
  6. גבולי. אך אני מסכים עם נימוקיו של אלדד. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:32, 16 ביוני 2014 (IDT)
  7. מספר ויקיפדים פעילים ציינו שיש לערך חשיבות. לשם מה נערכת ההצבעה? --Yoavd - שיחה 07:45, 16 ביוני 2014 (IDT)
    ההצבעה היא לגיטימית, במיוחד כאשר מדובר בערך שנכתב בתשלום. יואב ר. - שיחה 08:26, 16 ביוני 2014 (IDT)
    הצבעה היא לגיטימית, אין שום קשר אם הערך נכתב בתשלום או לא. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:55, 16 ביוני 2014 (IDT)
    אני חושב שההצבעה נערכת כדי לברר את עמדת הקהילה בנושא. נרו יאירשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ד • 11:23, 16 ביוני 2014 (IDT)
    אולי נפתח הצבעה על לגיטימיות ההצבעה? ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 18:31, 16 ביוני 2014 (IDT)
    מה השאלה? הרי כל הצבעת מחיקה נפתחת רק אחרי שויקיפד/ים בעל/י זכות הצבעה נמקו את חשיבות הערך במהלך דיון חשיבות. --א 158 - שיחה 20:38, 16 ביוני 2014 (IDT)
    זו לא הייתה שאלה רצינית. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 21:24, 16 ביוני 2014 (IDT)
    במרבית המקרים של דיון חשיבות, מרגע שמספר ויקיפדים מציינים חשיבות , לא מתחילה הצבעה. זה חריג ולכן שאלתי. --Yoavd - שיחה 22:22, 16 ביוני 2014 (IDT)
  8. צביקה - שיחה 08:18, 16 ביוני 2014 (IDT)
  9. מבכירי עורכי הדין הפליליים במדינת ישראל, שמוזכר המון בתקשורת, המשרד שלו מופיע כבר כמה שנים בראש רשימות הדירוגים של משרדי עורכי הדין, יש לו תוכנית רדיו, עומד בראש עמותה ועוד. לדעתי יש חשיבות. ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:37, 16 ביוני 2014 (IDT)
    הוא לא "בראש הרשימה", הוא ברשימה, שעוד לא הצלחתי להבין כמה משרדים היא מונה. "עומד בראש עמותה" זה דבר טריוויאלי שכמותו יש עשרות אלפים רק בישראל. נרו יאירשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ד • 21:08, 16 ביוני 2014 (IDT)
  10. מעט מן האורשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ד • 13:18, 16 ביוני 2014 (IDT)
  11. יזהר ברקשיחה • י"ח בסיוון ה'תשע"ד • 14:24, 16 ביוני 2014 (IDT)
  12. מצטרף לנימוקי דוד שי. קודגורו - שיחה 22:23, 16 ביוני 2014 (IDT)
  13. ממלא תפקידים משפיעים, למשל בתחום המדיניות לגבי מעמד הפליטים, אפילו בתחום הפלילי נודע במשפטים מפורסמים - כמו בהגנתו על הרב בניזרי, הצטיין כאחד התושבים החשובים של ראש העין, וכו'. יתכן שלמורו ורבו, עו"ד צבי לידסקי ז"ל, הגיע גם כן ערך בוויקיפדיה.Ewan2 - שיחה 01:43, 17 ביוני 2014 (IDT)
    אין ספק שלעו"ד צבי לידסקי מגיע ערך כעו"ד וגם כסופר. הנה רשימת ספרים שלו באתר סימניה. אגסי - שיחה 08:17, 17 ביוני 2014 (IDT)
    אבל הוא כבר לא בחיים כדי לשלם עבורו. Liad Malone - שיחה 17:36, 19 ביוני 2014 (IDT)
  14. מחשובי עורכי הדין הפליליים בארץ. עמירם פאל - שיחה 08:26, 17 ביוני 2014 (IDT)
  15. גיא - פתרון למחיקה 08:48, 17 ביוני 2014 (IDT)
  16. בברכה, Tshuva - שיחה 16:06, 17 ביוני 2014 (IDT)
  17. גרש - שיחה 17:03, 17 ביוני 2014 (IDT)
  18. --בן נחום - שיחה 19:45, 17 ביוני 2014 (IDT)
  19. סנופקין - שיחה 20:31, 17 ביוני 2014 (IDT)
  20. נשוא הערך הוא דמות מפורסמת למדי. ראוי שקוראי העברית יוכלו למצוא מידע מהימן לגביו. Ldorfmanשיחה 02:37, 19 ביוני 2014 (IDT)
  21. בורה בורה - שיחה 09:04, 19 ביוני 2014 (IDT)
  22. עמיחישיחה 10:30, 19 ביוני 2014 (IDT)
  23. מאוד גבולי, אבל עובר. Corvus,(שיחה) 18:10, 20 ביוני 2014 (IDT)
  24. עורך דים חשוב - להשאיר Rweinst - שיחה 00:02, 22 ביוני 2014 (IDT)

נמנעים

  1. --מלאחווז - שיחה 10:56, 17 ביוני 2014 (IDT)

משתמשים ללא זכות הצבעה

למחוק

להשאיר

  1. מוביל בישראל בתחום הפלילי, בין לקוחותיו נמנים כמה מהעבריינים הבולטים בישראל. המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי 00:18, 18 ביוני 2014
  2. להשאיר, כי כל המוחק הרי זה מקוצץ. ובבניין הערך הערוך, ולא המקצץ הקצוץ-ננוחם! ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)