שיחת משתמש:Tomer T/ארכיון 16

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 11 שנים מאת ערן בוט בנושא המקבץ השבועי: אפל

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

חבל על האנרגיות[עריכת קוד מקור]

כבר הערת בוק:עמר המון פעמים על טיעונים לא רלוונטים. זה לא יעזור אם תמשיך למחות עליהם. הדרך היחידה להפסיק אותם זה ללכת עם הרעיון שלך לפרלמנט. אני חתימה ראשונה. שדדשכשיחה • ה' באייר ה'תשע"ב • 18:00, 27 באפריל 2012 (IDT)

איך אתה מציע לאכוף זאת? תומר - שיחה 19:45, 27 באפריל 2012 (IDT)
מה שאני מציע שתלך עם הרעיון הזה לפרלמנט. אאל"ט זה לא הפעם הראשונה שאתה מציע אותו, ובסופו של דבר הדיון גווע עד שחידשו אותו וכמו שזה נראה עכשיו הוא יגווע שוב, לכן הדרך היחידה להזיז אותו קדימה זה ללכת לפרלמנט. שדדשכשיחה • ו' באייר ה'תשע"ב • 21:33, 28 באפריל 2012 (IDT)
זה מיותר. בדיון שנערך בדף שיחה עלה סיכום שהאחראי יכול להתעלם מהערות כאלה ולא לספור את הקולות האלה. גילגמש שיחה 21:36, 28 באפריל 2012 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אם לומר את האמת - העליתי את אותו רעיון כדי לעודד דיון בכיוון זה, לא כרעיון סופי שיש לדון בו בפרלמנט. גם כתבתי אותו בזמן קצר יחסית. ייתכן ששווה דווקא ללכת על תהליך של ביקורת עמיתים כמו שערן הציע, למשל כמו תהליך ביקורת העמיתים של הערכים הטובים בוויקיפדיה באנגלית (שהוא מאוד מסודר וברור). אני לא יודע אם הרעיון שלם עדיין, אם כי ייתכן שבעקבות דיון במזנון יוכלו אנשים להצביע אילו שיפורים ניתן לעשות בו. ייתכן שהוא כן רעיון טוב, אבל ערן גם צודק שהשינוי בין היתר צריך להיעשות בקהילה עצמה ולאו דווקא בטוח ששינוי בנהלים יביא לשינוי פרקטי. בקיצור, צריך עוד לחשוב ולהפוך בעניין זה. אם אתה רוצה לקדם את העניין - ברכה. תומר - שיחה 21:42, 28 באפריל 2012 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: לגבי ההערה של גילגמש - ייתכן שפספסתי סיכום זה. בכל אופן, האם אכן הוחל בנוהל שהאחראי מתעלם מהערות שאינן רלוונטיות לפי הקריטריונים? תומר - שיחה 21:42, 28 באפריל 2012 (IDT)
דבר עם ערן. גילגמש שיחה 22:37, 28 באפריל 2012 (IDT)
לא ראיתי שם הסכמה, בפרט לא כזאת שמייתרת את הרעיון (למעשה אם אכן מתעלמים מהצבעות נגד לא לפי הקריטריונים הרי מדובר ברוב ההצבעות כי ערך שצוין שלא עומד בקריטריונים בדרך כלל לא יעבור את רשימת ההמתנה). לתומר - אני לא חושב ששינוי בקהילה אפשרי, אני חושב שמאמציך הסיזיפים לשכנע להגיד רק טיעונים עניינים כבר הוכחו כלא עובדים מאחר שמתעלמים מה שוב ושוב. אם ההצעה לא מגובשת דיה, אפשר ללכת למזנון. שדדשכשיחה • ו' באייר ה'תשע"ב • 22:52, 28 באפריל 2012 (IDT)
קשה להגיד מה הכוונה בהתעלמות מהערות לא רציניות: אם הכוונה היא להערות ברשימת ההמתנה, הערות לא רציניות ממילא לא משפיעות על התהליך. אם הכוונה היא לשלב הדיונים, אז על פי רוב ערכים מומלצים לא נבחרים על סיפו של קול, ויש פער גדול בצורה שאפשר להבין את זה:
למשל האם צריך להיות ברור שמשתתף בדיון קרא את הערך? לדוגמה ראו את הדיון על סאונה. אני לא יכול להגיד בוודאות שאף אחד מהמשתתפים (לא תומך ולא מתנגד) קרא את הערך (לא היו התייחסויות קונקרטיות לתוכן ולא נעשו עריכות בערך). אפשר בגישה פסימית להניח שאם לא הוכח אחרת לא קראו את הערך, ואז לפסול את כל ההצבעות בטענה שאין אינדיקציות שמשתתפי הדיון קראו את הערך, אפשר לספור רק משתמשים "עם קרדיט" - זה לא ממש הוגן, ואפשר מצד שני להניח שכל המשתתפים קראו את הערך אלא אם יש חשד סביר שלא קראו את הערך. זה ממחיש את אפשרויות ה"ספירה" השונות. האפשרות השלישית היא הצורה המקובלת נכון להיום. אם ההצעה של תומר הייתה מתקבלת, המשמעות הייתה שהייתי מסכם את הדיון במשהו כמו "הדיון נדחה. לא נעשה תהליך ביקורת רציני ולא נעשה מאמץ לשפר את הערך", אבל סיכום לגיטימי אחר יכול להיות "הערך לא כולל מקורות כלל ואינו עומד בקריטריונים למומלצים כפי שרוב המשתתפים העירו בדיון זה". מהדיון שהיה בדף השיחה, גם אם הייתה תמיכה לרעיון של תומר, לא הייתה הסכמה של מספיק משתמשים כדי לשנות באופן מהותי את בחירת המומלצים.
אם רוצים לשנות את אופן בחירת המומלצים באופן מהותי צריך לקיים דיון מסודר במזנון, וכנראה ששינוי דרסטי בבחירת המומלצים צריך להתבטא גם בנוהל עצמו, כמו לדוגמה שילוב של ערכים טובים או שלב ביקורת עמיתים (כמו בתחרויות מקצרמר למובחר) או הפיכת רשימת ההמתנה למוסד כללי של ביקורת עמיתים (לא רק למומלצים) וערכים שזוכים להערכה יעברו לדיון המלצה [אלו רק כמה רעיונות לא מגובשים שאפשר לחשוב עליהם]. ערן - שיחה 00:11, 29 באפריל 2012 (IDT)
אם כך העניין מסובך משחשבתי. ברור לי לגמרי מה יקרה אם אזרוק את הרעיון במזנון: יתחיל ויכוח רבתי ששום דבר לא יצא ממנו. משהו כמו מה שהיה עכשיו בשיחה. אם באמת רוצים לשנות משהו צריך ללכת אחר כך לפרלמנט אם הצעה מגובשת, ואני לא חושב שאני אצליח לעשות כזאת בהתחשב בעובדה שבוודאי יהיו לה הרבה פרטים ולכל אחד תהיה הערה על אחד או שניים מהם. אם מישהו מכם חושב שיש לו הצעה שכן תעבור וכוח לדחוף אותה ולא סתם שתשכב במזנון ובסוף תאורכב (כמו שקורה לרוב) תפאדלו. אם לא, נתנחם בכך שהשיטה היום סבירה ורוב הערכים הראויים עוברים, גם אם יש מידי פעם ערך שעומד בקריטריונים ונדחה רק כי הוא לא קלע לטעמם של כמה ויקיפדים. שדדשכשיחה • ז' באייר ה'תשע"ב • 19:59, 29 באפריל 2012 (IDT)
ואגב תומר, אם תחליט שלא לעשות כלום, אני ממליץ לך להפסיק לנזוף כל פעם שמישהו מעלה טיעון לא עניני. הרי ראית שזה לא עוזר, אז בשביל מה? שדדשכשיחה • ז' באייר ה'תשע"ב • 20:00, 29 באפריל 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אדמה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אדמה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:15, 28 באפריל 2012 (IDT)

עזרה בתרגום[עריכת קוד מקור]

שלום תומר, אפשר לבקש את עזרתך בתרגום משפט. במשפט מציונות דרגות מלחמה רבות ואינני יודע להחליט (לדוגמה סרן או קפטן).אם תוכל לעזור, המשפט הוא: "in 1914 he was commissioned in the Italian Army as a Lieutenant being later promoted to Captain, and in 1916 transferred to the Navy in the rank of Commander.". תודה, ההר אדרניק  •  שיחה. 17:47, 29 באפריל 2012 (IDT)

אני לא מבין בדרגות איטלקיות, אז אני לא רוצה להטעות אותך. תומר - שיחה 17:49, 29 באפריל 2012 (IDT)
טוב, בסדר. תודה בכל מקרה ההר אדרניק  •  שיחה. 17:50, 29 באפריל 2012 (IDT)
לדקל ותומר סליחה על ההתערבות. הדרגות אינן איטלקיות כי אם אנגליות. הנשוא קיבל דרגת קצונה כסגן בצבא היבשה האיטלקי והועלה מאוחר יותר לדרגת סרן אחר שנתיים הועבר לצי ובו הוקפץ לדרגת סא"ל. לשמחתי עשיתי את כל שירותי בצי העברי והמעבר בין הדרגות לקח לי 12 שנים של הנאה צרופה. קודקוד צהוב - שיחה 15:31, 28 ביוני 2012 (IDT)

פייבל פולקס[עריכת קוד מקור]

לתומר שלום,

תודתי על מילות ההערכה שלך לערך. ברצוני לפרט ולהשיב לך, אך בשלב זה אסתפק בהערה אחת: התעלומה איננה "מה היה עיסוקו של פולקס", אלא מי היה האיש ומה הביוגרפיה שלו. לזאת אין תשובה בספרו של תום שגב ולא בספרו של יואב גלבר וכן לא בכל אתרי האינטרנט ששמו הוזכר בהם לפני נובמבר - דצמבר 2011 (בכל ההענווה - מועד עריכת הערך על ידי). אשוב וארחיב בימים הקרובים.

בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 22:43, 29 באפריל 2012 (IDT)
ניסיתי לשנות את הניסוח בעריכה זו, כדי שזה יהיה יותר ברור. אגב, העליתי כבר את הערך לרשימת ההמתנה. תומר - שיחה 01:41, 30 באפריל 2012 (IDT)


לתומר ערב טוב,
ראשית הרשה לי להודות לך על המלצתך להעמיד את הערך להצבעת ערך מומלץ.
לגבי יתר הערותיך ואלו של נחום - בכוונתי לבצע תיקון קטן, שיבהיר יותר את נושא "התעלומה", בזאת שאחליף את הפיסקה בערך האומרת: "ואז נחשפה זהותו והתברר כי הוא פייבל פולס, ראש לשכת המסחר בירושלים" ואכתוב במקומה: "ואז נחשפה זהותו והתברר כי איש ציבור מוכר בירושלים, פייבל פולס, ראש לשכת המסחר בעיר, הוא פייבל פולקס", זהו תיקון סמנטי קטן אך מתאים יותר ונותן גם הסבר לסיבה שבאיזכור שמו בערך בכל ההקשרים שלאחר 20.12.1966 קראתי לו בשם פייבל פולס. לגבי איזכור שמו כפולקס בקשר לתפקידו בשנת 1948, הסיבה לכך שאינני יודע אם אז כבר החליף את שמו לפולס.
לערך עצמו לא קראתי "פייבל פולס" כי בכל הספרים הוא נקרא בשם "פייבל פולקס" ולו היה הערך נקרא בשם "פייבל פולס", היה הדבר פוגע במבנה הערך שמוליך בהדרגה מן התעלומה אל פתרונה. גם אני עצמי הלכתי בהדרגה לקראת הפתרון, מאז שקראתי לראשונה בשנות התשעים את ספרו של תום שגב, שהצית את דמיוני, עד שהצלחתי לפתור את התעלומה.
הצעתך כי במקום הפיסקה: "שבהם הביוגרפיה של פולקס ופרטים על עיסוקיו נותרו בגדר תעלומה" תבוא הפיסקה: "שהמשיכו להיצמד לגרסת ה"תעלומה". מקובלת עלי. לעומת זאת אני סבור כי הרחבת הפתיח הקצר של הערך לפתיח ארוך, שהוא למעשה סיכום כל הנאמר בערך, אינה דרושה כי הערך מדבר בעד עצמו.
בברכה,
אברהם אמיר - שיחה 22:06, 1 במאי 2012 (IDT)
לגבי הצעת השינוי שלי - אני מניח שהתכוונת הפוך (הגרסה שכרגע בערך היא זו שלי). לגבי הפתיח - כך עשינו גם בערך "צבי רוזנבלט". מפתיח של ערך נדרש שהוא יהווה מבוא ראוי לערך. הערך אמנם מדבר בעד עצמו, אך נדרש שגם מי שעתותיו אינן בידיו ואינו מתכוון לקרוא את הערך בשלמותו, יוכל לקבל סקירה ראויה לנושא. תומר - שיחה 22:12, 1 במאי 2012 (IDT)


הכנסתי זה עתה את השינויים האמורים. לגבי הפתיח - פעל נא כמייטב הבנתך. בדף השיחה של הערך נכתב ע"י מאן דהוא כי הפיסוק הינו מיושן ואכן כמי שהחל את לימודיו בבית הספר העממי בשנת הלימודים הראשונה של מדינת ישראל, שנת תש"ט (1948-1949) הפיסוק שלי כנראה איננו כה עדכני, כמקובל על פי כללי העברית של "האח הגדול". וברצינות - אודה לך אם תתן דעתך גם על הפיסוק בערך ותשפרו.
בברכה כפולה,
אברהם אמיר - שיחה 22:35, 1 במאי 2012 (IDT)
האמת, שלא הצלחתי למצוא שום פיסוק ארכאי או בעייתי במובן כלשהו. ביקשתי ברשימת ההמתנה דוגמאות לפיסוק שכזה, אבל אלו לא ניתנו. אין לי מושג מה יש לשפר מבחינת הפיסוק. לגבי הערת ה"לקריאה נוספת" שניתנה ברשימת ההמתנה - האם יש מה להוסיף בעניין זה? ספרים שעוסקים בנושא? וזוטא קטנה - לגבי השינוי מ"שבהם הביוגרפיה של פולקס ופרטים על עיסוקיו נותרו בגדר תעלומה" ל"שהמשיכו להיצמד לגרסת ה"תעלומה"" - זה הפוך מהשינוי שכבר ביצעתי. אני חושב שהגרסה השנייה לא ברורה מספיק, לא ברור ממנה איזו סוג של "תעלומה" הייתה, מאחר ששמו של פולקס כן נודע, ועל כן הבהרתי ביתר פירוט למה התעלומה נוגעת. תומר - שיחה 22:46, 1 במאי 2012 (IDT)


צר לי על אי ההבנה. סבור הייתי כי זו כוונתך. לגבי המשך התעלומה, זו נמשכה בכל הספרים הרלבנטיים שכולם ראו אור שנים לאחר 1966. למייטב זכרוני הוספתי בערך במקורו את רשימת "לקריאה נוספת", אך בעידכונים שעשו משתתפים לאחר מכן הם השמיטו את הרשימה ושילבו את שמות הספרים בהערות השוליים. אם תוכל תשחזר את הרשימה. למיטב זכרוני אין ספרים נוספים על אלו שהכרתי בערך. אם תהיה לך הערה נוספת אגיב עליה מחר.אברהם אמיר - שיחה 23:00, 1 במאי 2012 (IDT)
אני כותב כאן כדי לא לבזר את הדיון.עדיין יש צורך בכמה שינוים קוסמטים. אמיר האם אתה מאשר לי לעשותם? Nachum - שיחה 10:32, 2 במאי 2012 (IDT)
ראיתי בגרסאות הקודמות רשימה של קישורים חיצוניים, אותה החזרתי לערך. לא מצאתי רשימת ספרים לקריאה נוספת בגרסאות הקודמות. אברהם, תוכל לציין את העמודים הרלוונטיים בספרים העוסקים בנושא, כדי שניתן יהיה להוסיף רשימת "לקריאה נוספת" מסודרת? הוספתי את הפתיח שהצעתי - אשמח אם תוכל לחוות דעתך עליו, האם הוא ממצה ומדויק? תומר - שיחה 11:29, 2 במאי 2012 (IDT)

היי תומריקו[עריכת קוד מקור]

יקירי אני עובדת על הערך שהכנסת לטיפוטל. תוכל להוסיף בבקשה את דבר פטירתו לחדשות? :)Itzuvit - שיחה 17:34, 2 במאי 2012 (IDT)

בוצע בוצע. ת'נקס, תומר - שיחה 17:38, 2 במאי 2012 (IDT)
מעולה. תודה על השת"פ קריצה Itzuvit - שיחה 17:43, 2 במאי 2012 (IDT)
הוכחה לזה שהתבנית "לטיפול" שווה משהו.
אגב, לגבי התמונה קובץ:חנוך בר-שלום.jpg - אני לא חושב שמדובר בשימוש הוגן. שיחה:שמואל בן ארצי#עד כמה הוגן השימוש ההוגן?. תומר - שיחה 17:47, 2 במאי 2012 (IDT)
הוא נפטר. מצטערת תומר.. אבל אפשר להגיד על כל תמונה בהיסטוריה שניתן לבקש אותה מהמשפחה, הצלם, המדינה, בעלי הזכויות, המוסד הזה או האחר וכו... כל תמונה... ואני יודעת כי השקעתי הרבה מאחורי הקלעים להשיג תמונות, אני מרבה לפנות לאנשים, אבל לא למשפחה של אותו אדם. ראה הערך פרלה נשר ואחרים, אולם לא הייתי רוצה לפנות למשפחה בעת מכאובה. אבי נפטר לפני מספר חודשים, לו מישהו היה מבקש ממני משהו בשבעה או בשלושים לא הייתי מסוגלת להגיב (ואולי גם לא הייתי רואה זאת בעין יפה) ואין מצב שאפנה למשפחה אבלה. זה כלל אצלי. אחרי נסיוני האישי, עוד יותר.
אגב, ברגע שאני פיזית לא יכולה לצלם אותו, זה שימוש הוגן ובצדק. כך אני חושבת, אפשר להיות סופר דופר מקפידים, השאלה היא אם זה נכנס תחת ההגדרה, התשובה, לדעתי ולהבנתי, היא כן. תקן אותי אם אני טועה? Itzuvit - שיחה 18:29, 2 במאי 2012 (IDT)
אין על מה להצטער. בכל אופן, צריך לקיים את הדיון הזה בפורום רחב יותר (מזנון) ולהגיע להחלטה בעניין, כי הדיון בשיחה:שמואל בן ארצי היה עם מספר משתתפים מצומצם. הסיבה שאינני חושב שזה שימוש הוגן, היא שכמו שדוד שי כתב, כרגע יש שיא של התעניינות בדמותו של חנוך בר, ועל כן הצגת התמונה אצלנו במועד זה - יש בה פגיעה בפרנסתו של הצלם. אני לא אומר שצריך לפנות עכשיו למשפחה האבלה. ניתן לפנות אליהם בעניין זה גם לאחר מכן (הכוונה היא ששגויה הטענה כי לא ניתן כבר להשיג תמונה חופשית של האדם, מאחר שניתן עדיין לבקש תמונות מקרובים). בכל אופן, כמו שאמרתי, זו עדיין לא החלטה שהתקבלה, אלא רק דעתי. התמונה תקינה בעיקרון לפי המדיניות כרגע. תומר - שיחה 18:36, 2 במאי 2012 (IDT)
לפי הנוהל זה תקין. אם מישהו יבקש לשנות את הנוהל, אשמח אם תפנה אותי אל הדיון (מאמינה שאגיע אליו בעצמי, אבל לפעמים אני שקועה בכתיבת ערכים ולא רואה ימינה ושמאלה ;)), לפי דבריי ברור לך שאתנגד למהלך הזה. בנוסף, דווקא עכשיו חשוב שתופיע תמונה בערך, דווקא ברגע הזה שיהיה תמונה המחברת לשם. יותר מכל זמן אחר. באופן אישי, אם יתקבע נוהל אחר, אני אעדיף לכתוב ערכים על אנשים שעדיין בחיים, או כאלה שנפטרו לפני הרבה זמן, לי אישית המגבלה מאוד מאוד תפריע..... מקווה שאתה מבין. Itzuvit - שיחה 18:41, 2 במאי 2012 (IDT)
סבבה :) תומר - שיחה 19:01, 2 במאי 2012 (IDT)
אחלה. אגב, מתכנן להגיע לסיור הבא בירושלים? Itzuvit - שיחה 19:16, 2 במאי 2012 (IDT)
יכול להיות, עוד לא חשבתי על זה :) תומר - שיחה 19:17, 2 במאי 2012 (IDT)
סבבה. אני מאוד מקווה שהפעם אוכל להגיע. נשמע סיור מעניין. Itzuvit - שיחה 19:19, 2 במאי 2012 (IDT)
אכן. תומר - שיחה 19:21, 2 במאי 2012 (IDT)

פולקס[עריכת קוד מקור]

לתומר ערב טוב,

הוספתי את רשימת הספרים "לקריאה נוספת". אם נראה לך כי יש בכך כפילות עם הערות השוליים אתה חופשי למחוק. על מספרי העמודים אין לי מה הוסיף מלבד הלו שצויינו בהערות השוליים, כי כל הספרים הושאלו מספריות והחזרתי אותם מזמן.

בברכה, אברהם אמיר - שיחה 22:13, 2 במאי 2012 (IDT)

תמונוס מ"מ[עריכת קוד מקור]

היי. ההצבעה בתמונה מומלצת היא לא לתקופה של שבוע? כי ארכבת הצבעות שנפתחו לפני 6 ימים (כאילו, בקטנה, אבל בכולופן). TZivyAאהמ?20:00, 3 במאי 2012 (IDT)

לפי הדרכה שקיבלתי מדרור, כאשר יש קונצנזוס ברור, ניתן לארכב גם לפני כן (תוכלי למצוא תקדימים בארכיונים, למשל הצבעה על תמונת האפרסמון, או על אמריקן גות'יק, וושינגטון די סי). תומר - שיחה 20:05, 3 במאי 2012 (IDT)
אגב, למקרה שיתהו, גם לא-ארכבתי הצבעות שכבר עבר שבוע מאז שנפתחו, גם זה לפי ההדרכה שדרור נתן לי, מאחר שהיה מדובר בהצבעות צמודות. תומר - שיחה 20:08, 3 במאי 2012 (IDT)
נו-פראבלם. רק רציתי לוודא את העניין. TZivyAאהמ?20:07, 3 במאי 2012 (IDT)

שיחת משתמש:Fastidipedia[עריכת קוד מקור]

הי תומר, האם תוכל להיכנס לשם ולהסביר? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:59, 3 במאי 2012 (IDT)

משתמש:תומר ט/כוס (עוף)[עריכת קוד מקור]

שלום תומר, האם ניתן למחוק את הטיוטה הנ"ל? תודה, ‏עמיחישיחה 22:06, 3 במאי 2012 (IDT)

למה? תומר - שיחה 22:18, 3 במאי 2012 (IDT)

הדיון[עריכת קוד מקור]

לתומר שלום,
אינני בא להגן על הערך ולא להתערב בדיון. לא ביקשתי שיוכתר כערך מומלץ, די לי בערכים שלי שכבר זכו בכך. למרות זאת אני מוצא לנכון לציין כי התעלומה העסיקה אותי שנים רבות ורק במאמץ בלשי (לא במרכאות) גיליתי מי האיש. בדוק בבקשה אם בכל האיזכורים וכל אתרי האינטרנט מופיעה למשל שנת פטירתו. התשובה שלילית. לי די במאמצים שהשקעתי ובסיפוק מן התוצאה שהגעתי אליה.
בברכה, אברהם אמיר - שיחה 18:53, 4 במאי 2012 (IDT)
תוכל לציין זאת בדיון? תומר - שיחה 19:05, 4 במאי 2012 (IDT)
די לי בכך שמצאתי בך אוזן קשבת. על שכרי אני בא בעצם הגילויים. לדוגמה שנים מן האחרונים: שני שירים מפורסמים של נתן אלתרמן בטור השביעי מימי מלחמת העולם השנייה נקראו "גנרל המן" ו"גנרל חסיד". במשך 67-68 שנים לא נודעה זהותם של השניים. עתה יכול כל תלמיד ללמוד על אדולף האמן ו- ויקטור בוריסוביץ' חוסיד
שבת שלום, אברהם אמיר - שיחה 19:29, 4 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כתום[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כתום. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 5 במאי 2012 (IDT)

צ'אט[עריכת קוד מקור]

יש מצב? מתניה שיחה 19:58, 6 במאי 2012 (IDT)

התחברתי. תומר - שיחה 19:59, 6 במאי 2012 (IDT)

הגנה על ערך[עריכת קוד מקור]

השעה שמופיעה שבו אמור לפוג מועד ההגנה הזמנית. אתה יודע לפי איזה קו זמן זה מופיע? בערך הבחירות לנשיאות צרפת 2012 הפעלת הגנה שהיתה אמורה לפוג היום ב-18:22. כשעה וחצי לאחר מכן הערך עדין מוגן. אני מאמין ההגנה שהפעלת היא ל-48 שעות כך שהיא תפוג ב-21:22 אך במקרה כזה צריך לשנות את השעה הרשומה בהודעת ההגנה. (אני בטוח שזה לא המקום לשאלה זו, אבל אני לא איפה היא צריכה להופיע, אתה מוזמן להעביר את השאלה לכל מקום בו נראה לך שהוא המקום המתאים). -יונה בנדלאק - שיחה 19:46, 8 במאי 2012 (IDT)

אין לי מושג. בכל אופן, כאשר נכנסים לעמוד ההגנה (שנגיש למפעילים), זמן הפקיעה המוגדר הוא 21:22. אתה יכול לנסות לשאול בדלפק הייעוץ. תומר - שיחה 20:35, 8 במאי 2012 (IDT)
לפני שאני אנסה בדלפק היעוץ, כשאתה מסתכל בתיאור ההגנה ב"גרסאות קודמות", איזה שעה אתה רואה שם? -יונה בנדלאק - שיחה 21:50, 8 במאי 2012 (IDT)
אכן, גם אני ראיתי שם 18:22. תומר - שיחה 23:21, 8 במאי 2012 (IDT)

הידעת?[עריכת קוד מקור]

כפי שכתבתי בדף השיחה של עמיחי שיניתי את דעתי בנוגע לריבוי התפקידים ואני חושב שאתה האדם המתאים. התחלתי לעבוד על עניינים טכניים, כמו סדר כרונולוגי ושיבוצים. ואני אשמח לעשות זאת גם בעתיד. החלקים במיזם שמהותם העברה לדיונים והחלטה איזה קטע התקבל ובאיזה ניסוח ואיזה לא, זה ממש לא בשבילי. אז אתה מצרף לכוח המשימה? • בברכה, אמיר (שיחה) 20:34, 8 במאי 2012 (IDT)

חיובי. תומר - שיחה 20:36, 8 במאי 2012 (IDT)

תמונות מומלצות[עריכת קוד מקור]

שלום, את שתי התמונות של הזהרון ואמת המים הצעתי ביום שבת, וזה היה לפני שבוע. השבוע זה שבוע חדש והצעתי את התמונות לפי הכללים. אנא תחזיר את התמונות. סנופקין - שיחה 16:53, 9 במאי 2012 (IDT)

כנראה שלא הבנת את הכללים. אסור להציע יותר משתי תמונות "בתקופה של שבוע". זה לא משנה באיזה יום בשבוע הצעת את זה, אם זה שבת, ראשון, או שני. מאחר שבין שבת לאתמול עברו רק שלושה ימים, ההצעות עמדו בניגוד לכללים. תומר - שיחה 18:37, 9 במאי 2012 (IDT)
אה סנופקין - שיחה 18:44, 9 במאי 2012 (IDT)
ביום שבת אני יכול להציע את התמונות האלה?. סנופקין - שיחה 09:18, 10 במאי 2012 (IDT)
אכן, בשעות המתאימות לפי השעות שהצעת את אלו. תומר - שיחה 09:25, 10 במאי 2012 (IDT)

שיבוץ קטעי הידעת[עריכת קוד מקור]

כתב יהודי ("מרובע")
א ב ג ד ה ו
ז ח ט י כ ל
מ נ ס ע פ
צ ק ר ש ת
ך ם ן ף ץ

אולי כדאי לחכות עם זה, עד שערן יפעיל את הבוט שלו לדפי השיחה, ואז להעביר קטעים עם דפי השיחה הרלוונטים. אני העברתי בנתיים 10 דפים, שבהם יש חגים, והפסקתי אחרי שראיתי את בקשתך בשיחה של ערן, כדי לא ליצור עבודה כפולה. • בברכה, אמיר (שיחה) 20:17, 9 במאי 2012 (IDT)

צודק. לאחר שהבוט של ערן ירוץ, ניתן יהיה לתקן מקומית את התבניות הדורשות תיקון. אגב, מה דעתך לגבי הסוגיה החדשה שהעליתי אצל ערן? תומר - שיחה 20:19, 9 במאי 2012 (IDT)
רעיון נחמד. לשמור על המראה הקיים גם בגישה החדשה. אני בעד.
בקשר לדף ההמתנה, סידרתי את ההצעות לפי סדר כרונולוגי (למעט השתיים האחרונות), אבל לא התייחסתי לתוכן. יש שם כמה הצעות שכבר אפשר לגנוז כי ברור כבר עכשיו שלא יהפכו לקטע הידעת, וכאלה שהן רק כותרת ללא תוכן. • בברכה, אמיר (שיחה) 20:25, 9 במאי 2012 (IDT)
נראה לי שאתה כן יכול לארכב את עצת אחיתופל. בויקיפדיה:הידעת?/המערכת יש עוד שני קטעים שהתקבלו ואין להם עדיין תמונה. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:53, 9 במאי 2012 (IDT)
צודק. תומר - שיחה 21:55, 9 במאי 2012 (IDT)
איך זה עבור הקטע על העברית? • בברכה, אמיר (שיחה) 22:02, 9 במאי 2012 (IDT)
נראה לי גדול מדי. אולי את זה אפשר לקחת. תומר - שיחה 22:11, 9 במאי 2012 (IDT)
סבבה • בברכה, אמיר (שיחה) 22:21, 9 במאי 2012 (IDT)

שיבצתי חלק קטן מהקטעים. כמו כן שיבצתי את קטעי החגים ב-2013. כשאתה משבץ את שאר הקטעים, שים לב שאתה לא משבץ אותם במקום חג/יום לאומי. • בברכה, אמיר (שיחה) 17:19, 14 במאי 2012 (IDT)

אוקיי, תודה. תומר - שיחה 17:24, 14 במאי 2012 (IDT)

לילך אסולין[עריכת קוד מקור]

היי תומר. אני כותב את הערך על שופטת הכדורגל לילך אסולין והעלתי תמונה שלה, אבל בטעות העלתי אותה בשימוש הוגן במקום ברישיון חופשי. העלתי גרסה אחרת אבל לא נראה לי שעשיתי את זה נכון. בכל מקרה התמונה היא תמונה מאלבומה הפרטי שצולמה על ידי בן משפחה ואין עליה זכויות יוצרים (ככה לפחות היא אמרה לי במפורש כששאלתי אותה). אשמח אם תעבור על זה ותראה שהכל בסדר. תודה על תשומת הלב Gabihaviv - שיחה 01:11, 10 במאי 2012 (IDT)

אני מניח שמדובר על זה. נראה לי תקין. תומר - שיחה 21:32, 10 במאי 2012 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

שלום תומר :)
תודה על עזרתך בערכי השירים, יעל - שיחה 17:59, 10 במאי 2012 (IDT)

עזרתי שם? :) תומר - שיחה 21:32, 10 במאי 2012 (IDT)

עיצוב 2012: לקראת העברה לפרלמנט[עריכת קוד מקור]

שלום תומר. החלטתי לפנות אליך משום שבעבר לקחת חלק בדיונים שעסקו בעיצוב חדש לעמוד הראשי. נערך כעת דיון מקדים במזנון לקראת הצבעה אפשרית בפרלמנט לגבי עיצוב חדש לעמוד הראשי של ויקיפדיה. אנא הבע את דעתך בנושא בדיון שמתקיים כעת במזנון. WikiJunkie - שיחה 03:18, 12 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ורוד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ורוד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 12 במאי 2012 (IDT)

פייבל פולקס 2[עריכת קוד מקור]

לא סתם השארתי את כיתוב התמונה ריק. מחכה לתרגום של הראל. מה דעתך על המסמך? איתן - שיחה 18:44, 13 במאי 2012 (IDT)

נראה כמו תוספת גרפית יפה, אבל אין לי מושג מה זה. העדפתי זמנית את התקציר הריק-לגמרי (שלעתים הוא גם לגיטימי), מאשר התקציר "כיתוב תמונה". תומר - שיחה 18:46, 13 במאי 2012 (IDT)

מייל[עריכת קוד מקור]

שולח עוד חמש דקות (קודם צריך לכתוב אותו) • בברכה, אמיר (שיחה) 15:55, 16 במאי 2012 (IDT)

בוצע בוצע • בברכה, אמיר (שיחה) 16:06, 16 במאי 2012 (IDT)
לא קיבלתי. תומר - שיחה 16:07, 16 במאי 2012 (IDT)
אני הרגע קיבלתי למייל את העותק ששלחתי לך. בכל מקרה אני שולח עכשיו לספר פנים העתק. זה טיפה פחות רלוונטי אחרי שקראתי את ההודעה שלך מלפני חצי שעה. דבר איתי שם. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:12, 16 במאי 2012 (IDT)

דן קווייל ותפוח האדמה[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחה:דן קווייל

המקבץ השבועי: איזופוס ומשליו[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא איזופוס ומשליו. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 19 במאי 2012 (IDT)

יום ירושלים[עריכת קוד מקור]

יום ירושלים
היו רגלינו עומדות בשעריך היום הממלכתי עבר, אבל תמיד נאהב אותה • כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 22:04, 20 במאי 2012 (IDT)

הבהרה[עריכת קוד מקור]

אנא ראה את שיחה:דיאטה קטוגנית. תודה, ערן - שיחה 23:21, 22 במאי 2012 (IDT)

די[עריכת קוד מקור]

אתה לא בוט, הצעתי להפעיל. מחכה לתגובתו של דניאל. מתניה שיחה 14:21, 23 במאי 2012 (IDT)

no prob. לא נשאר כזה הרבה. תומר - שיחה 14:22, 23 במאי 2012 (IDT)
אל תשכח מקרים כמו [[התעלה הגדולה|... תומר - שיחה 14:23, 23 במאי 2012 (IDT)

דיון שנשכח[עריכת קוד מקור]

שיחה:המאה ה-20#פיצול. כדאי להחליט משהו או להוריד את התבנית מהערך. ‏ישרוןשיחה 19:25, 23 במאי 2012 (IDT)

אשמח לעזרתך[עריכת קוד מקור]

קפוץ רגע לשיחת משתמש:LightBringer#הידעת. וגם יש לי שתי שאלות בספר פנים. • בברכה, אמיר (שיחה) 21:18, 23 במאי 2012 (IDT)

שבועות
זמן מתן תורתינו באהבה חג שבועות חלבי וטעים במיוחד כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

החלפת תמונה ראשית בקרב סטלינגרד[עריכת קוד מקור]

תומר שלום. החלפתי את התמונה הראשית ששמת במבוא לערך. לדעתי, התמונה הנוכחית (המציגה חיילים סוביטיים בפעולה בקרבות הרחוב בסטלינגרד) מתאימה יותר לתוכן הערך. בברכה. איש שלום - שיחה 01:50, 26 במאי 2012 (IDT)

אוקיי. תומר - שיחה 08:57, 26 במאי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: זכויות האדם - ג'[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זכויות האדם - ג'. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 26 במאי 2012 (IDT)

עריכת תבנית תמונה מומלצת[עריכת קוד מקור]

היי תומר. איך אני עורכת את התמונה בתבנית:תמונה מומלצת 27 במאי 2012. אני רוצה להוסיף קישור ליד (תשמיש מצווה) שלא היה קיים כשהוסיפו את התמונה. לעזרתך אודה :) Itzuvit - שיחה 16:27, 27 במאי 2012 (IDT)

דרך תבנית:תמונה מומלצת 18 במאי 2010. תומר - שיחה 16:28, 27 במאי 2012 (IDT)
תודה. הבנתי, צריך ללכת לפעם הראשונה שהועלה. סבבה. תודות :) Itzuvit - שיחה 16:32, 27 במאי 2012 (IDT)


בעיה חמורה של חוסר נייטרליות[עריכת קוד מקור]

שלום. אני פונה אלייך כאל אחד הכותבים המשפיעים בויקיפדיה העברית. בכוונתי להשית את תשומת לבך, ואולי אף לעורר פעולה כלשהי, לנושא חוסר הנייטרליות העקיף בערך ארגוני שמאל בישראל. הערך חסר תוכן אמיתי, ומהווה רשימה בלבד. זוהי הפרה עקיפה ומשמעותית מאוד של עקרון נקודת המבט הנייטרלית של ויקיפדיה, כאשר משווים אותו לערך המקביל ארגוני ימין בישראל, שמכיל רקע היסטורי ופירוט רב בהרבה. כל זאת כאשר ברור כי גם לשמאל הישראלי לא חסרים שורשים היסטוריים ופעולות רבות ומשמעותיות, רבות מהן אף קודמות (לפחות במובן הציוני שלהן) לאלו של הימין. אשמח מאוד עם תפעל לתיקון מצב מחפיר זה, שנראה כמעט כמו הזנחה מכוונת של ערך אחד על פני רעהו. 46.117.147.82 00:33, 28 במאי 2012 (IDT)

אינני מבין בנושא, ואין בידי לסייע. תומר - שיחה 19:18, 28 במאי 2012 (IDT)

כנראה שלא המצאתי[עריכת קוד מקור]

היי,

למרות שזכרתי באופן מעורפל בלבד וטעיתי במדינה, ככל הנראה באמת היה דו קרב ערום: ראה [1]. למרבה הצער לא מצאתי את הערכים אודות שני האישים בוויקיפדיה האנגלית. כנראה שניהם היו פוליטיקאים זוטרים. הערכים עליהם אדומים, אם כי קיים קישור לפחות לאחד מהם (en:Earl_of_Barrymore) השני כנראה אלמוני לחלוטין ולא עשה שום דבר חוץ מלהיבחר לפרלמנט לפני 200 שנה (כל זה רק בגדר ניחוש). כך שככל הנראה לא מדובר בהמצאה. שווה להעמיק לפי דעתך את החקר בסוגיה זו? לא ברור כל כך מה לכתוב בהידעת הזה כי מדובר בשני אלמונים שאף פעם לא יזכו בערכים. אולי תעשה סקיצה של הידעת? ואשתדל למצוא חומר נוסף, אמין יותר, באינטרנט לגבי דו הקרב הזה. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 08:56, 28 במאי 2012 (IDT)

הנה סקיצה: "חבר הפרלמנט הבריטי המפרי הוורת' נקלע ב-1806 לריב שיכורים עם הרוזן מברימור, והשניים החליטו לסגור את העניין בדו-קרב יריות בבוקר המחרת. הוורת' היה בעברו כירורג צבאי, וידע כי מרבית המיתות מפגיעת ירי נובעות מזיהום מפיסות הבד שהקליע מחדיר עמו אל הגוף. לפיכך, הגיע לקרב ערום; אולם, למראה הברנש הערום שמולו, נרתע הרוזן מברימור ונסוג מזירת הדו-קרב." אני קצת מתלבט לגבי ההידעת? הזה - הוא מעניין לדעתי, אבל אני לא אוהב קטעים שאין להם ערך מוסף לקורא מעבר לקטע עצמו, ובפרט אין להם ערכי מסגרת שניתן לקשר אליהם את הקורא, ושבהם יוכל להרחיב את ידיעותיו. אולי סיפור המסגרת של הקטע יכול להיות, כמשפט פתיחה, "מרבית המיתות מפגיעת ירי נובעות מזיהום מפיסות הבד שהקליע מחדיר עמו אל הגוף" - הוספת מסגרת שכזו לדעתי יכולה לשדרג את הקטע בכמה רמות, ולהפכו לקטע יפה מאוד. השאלה היא האם אכן מדובר בעובדה נכונה, או שמא זוהי תפיסה רפואית שגויה שהתאימה לזמנו של הוורת'. מצד שני, ייתכן שגם כך זה מספיק. תומר - שיחה 19:40, 28 במאי 2012 (IDT)
אני לא יודע אם מדובר ב"מרבית" המתות כתוצאה מפציעת ירי או רק בחלק גדול. כיום זה בוודאי לא נכון, אך בעבר כנראה שהיה נכון לחלק ניכר מהמקרים. זה קשור להרבה דברים, בין היתר להתפתחות הידע אודות החיידקים וכו'. מה שכן, זה דורש מחקר נפרד כדי לברר מה היה אחוז המתות מפציעות שהחדירו פיסות בד לפצע. לגבי הקטע עצמו: אני מסכים איתך שיש איתו בעיה. אולי אפשר להעביר את זה לטיוטות בדיונים ונראה מה אומרים שם. אם יש עניין, אפשר להמשיך לחפש חומר מוצק יותר מאותו לינק שהבאתי פה. אם אין בזה עניין, אז אפשר להסתפק בתור קוריוז.
מה שכן, יש קטע אחר לגבי אנדרו ג'קסון והדו קרב שלו. הינה לינק: en:Andrew Jackson#Family and personal life. לא יודע עד כמה קטע כזה יהיה מעניין לקורא העברי. יש קטע חביב אחר שלא מוכר לרבים - לביסמרק הייתה צלקת בפניו כתוצאה מדו קרב שנערך עם חרבות תחת חוקים מיוחדים (הייתה אסורה תנועה בעת הדו קרב). או אולי תציע משהו שקשור לזה ואני אחפש מידע מתאים. מה למשל יהיה מעניין? דו קרב סכינים? יש אחד מפורסם עם אחד מלוחמי מבצר אלאמו. המשורר אלכסנדר פושקין נהרג בדו קרב וגם הגיבור ביבגני אונייגין נהרג נראה לי בדו קרב (או לכל הפחות השתתף באחד) יש כל מיני קטעים. תן לכיוון ואחפש משהו מעניין. גילגמש שיחה גם אני משתתף במיזם העשור! 20:45, 28 במאי 2012 (IDT)
תרגמתי מאנגלית את הקטע על אנדרו ג'קסון. מעניין. תרגמתי יותר מדי בשביל קטע אחד, אבל לפחות שיהיה חומר הגלם בעברית :) להלן: "לאנדרו ג'קסון, הנשיא השביעי של ארצות הברית, יצא שם של שוחר ריב ואדם נקמני. כאשר במאי 1806 פרסם עליו צ'ארלס דיקינסון רשומה בעלת אופי משתלח בעיתון מקומי, הזמין אותו ג'קסון בכתב לדו-קרב. דיקינסון נודע כצלף דו-קרב מעולה, והוא היה הראשון לירות, כאשר הקליע שירה פגע בג'קסון באזור הצלעות. לפי חוקי הדו-קרב, במצב זה היה על דיקינסון לא לזוז, וכך ג'קסון כיוון היטב למטרה וירה ירייה אחת שהרגה את דיקינסון. הקליע שפגע בג'קסון נורה קרוב מאוד ללבו, ועל כן לא ניתן היה להסירו בבטחה. ג'קסון נפגע לעתים קרובות בדו-קרבות ואף נאמר עליו כי הוא "שקשק כמו שקית גולות". תדמיתו של ג'קסון ניזוקה באופן משמעותי כתוצאה מדו-קרב זה." תומר - שיחה 12:53, 2 ביוני 2012 (IDT)

זכאי לערך?[עריכת קוד מקור]

רחוב שבטי ישראל מכיר אותו? זכאי לערך? כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 13:42, 28 במאי 2012 (IDT)

יש מצב בהחלט שראוי. אם אני לא טועה יש שם כמה וכמה מבנים היסטורים. אחת מהדרכים הראשיות המובילות אל הכותל. מוקד פופולרי להצתות פחים בהפגנות השנות. לא כמו רחוב הנביאים המפורסם, אבל לא פחות חשוב מרחוב שטראוס. על זה הדרך, כתוב נא את רחוב מלכי ישראל. Zivya - שיחה 15:26, 28 במאי 2012 (IDT)
מצטער, לא מכיר את הנושא. תומר - שיחה 19:18, 28 במאי 2012 (IDT)
תודה תומר, תודה צביה. אתחיל בעבודה. כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 19:42, 28 במאי 2012 (IDT)
אם אתה צריך אני יכולה לבצע קפיצה צילומית. Zivya - שיחה 19:57, 28 במאי 2012 (IDT)
חיפשתי כרגע בגוגל ומצאתי את בי"ח האיטלקי יש גם את משרדי משרד החינוך, כנסיית סנט פולו, ישיבת תולדות אהרן ועוד כמה מבנים.. התוכלי לצלם? כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 19:59, 28 במאי 2012 (IDT).

איך זה קורה לך?[עריכת קוד מקור]

הייתי בטוח שתטפל בזה, מישהו הציב 4 תמונות למומלצות.חיים 7 • (שיחה) • ז' בסיוון ה'תשע"ב • 23:35, 28 במאי 2012 (IDT)

אני לא מוצא. תומר - שיחה 23:39, 28 במאי 2012 (IDT)
טעות שלי,סורי • חיים 7 • (שיחה) • ז' בסיוון ה'תשע"ב • 23:47, 28 במאי 2012 (IDT)
דווקא צדקת, מסתבר. שתי תמונות של קתדרלת סנטה מריה דל פיורה ושתי תמונות של בניין הקפיטול. אולם התמונה הראשונה של הקתדרלה אורכבה כי לא עמדה בקריטריונים, אבל אכן הייתה חריגה מהכללים בתמונה אחת עודפת, שאורכבה על אף שהייתה בעיצומה של הצבעה, ומאחר שלא שמתי לב לעניין קודם. תודה לך. תומר - שיחה 23:52, 28 במאי 2012 (IDT)

דף שיחתי[עריכת קוד מקור]

תודה. אגב, מדוע לא לסלקו מכאן לבלי שוב? קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 23:44, 28 במאי 2012 (IDT)

תמונה מומלצת[עריכת קוד מקור]

הורדת את התמונה שהצעתי - בניין הקפיטול, וכתבת שהיא בניגוד לנהלים אך לא פירטת מה בניגוד לנהלים. אשמח אם תסביר לי.

תודה Danel2012 - שיחה 23:52, 28 במאי 2012 (IDT)

כתוב בדף שיחתך. תומר - שיחה 23:53, 28 במאי 2012 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

המון תודה מעומק הלב על ההערכה. שיהיה חג שמח ושבוע טוב. Jakednb - שיחה 11:34, 29 במאי 2012 (IDT)

תווים מיוחדים - לטך.[עריכת קוד מקור]

תומר שלום.

אני עדיין לא מרוצה ממה שיש שם. העובדה שהנוסחאות עצמן מהוות חלק מהסקריפט גורמת לכמה בעיות: הסקריפט אטי יותר ממה שצריך, השרת עובד יותר קשה ממה שצריך, אין דרך נוחה לעדכן את רשימת הנוסחאות, והנוסחאות לא מופיעות בעורך בצורה מספיק יפה (הבעיה היא עם שורות - בצורה הנוכחית כל נוסחה מופיעה כשורה אחת, אבל עבור מטריצות לפעמים נוח יותר לשלוט על שבירת השורות). יש לכל הבעיות הללו פתרון אחד פשוט: צור דף חדש בשם ויקיפדיה:תווים מיוחדים/נוסחאות (או שם אחר) ושים שם את מחרוזות הלטך שתופענה בתפריט, כאשר כל מחרוזת לחוד נמצאת בתוך תג math. (במילים אחרות, כל קטע שמוכל ב-math ייצר כפתור משלו). אם אתה מוכן לעשות זאת אמור לי, וכשהדף יהיה מוכן אשנה את הסקריפט כך שישתמש בו במקום בנוסחאות שמקודדות כרגע כחלק מהסקריפט עצמו. לא צריך טבלה (למעשה עדיף בלי), אבל אפשר הסבר קצר בראש הדף שמסביר מה פה קורה פה, למשל כך:

הסבר בראש הדף מה מטרת הדף הזה: "מיועד לגאדג'ט...."

<math>
נוסחה עבור הכפתור הראשון
</math>

<math>
נוסחה עבור עוד כפתור
</math>

<math>
נוסחה של מטריצה -
פרושה על 
כמה שורות
</math>
....

תודה - קיפודנחש - שיחה 19:04, 29 במאי 2012 (IDT)

אוקיי. אבל לא ברור לי - למה לא פשוט להעביר את הנוסחאות שיש כרגע בסקריפט לאותו דף? גם אני לא בטוח שהבנתי למה להעביר. לגבי הדוגמה של המטריצות - גם לי אין הרבה ניסיון ב-LaTex (בין היתר, זו הסיבה שביקשתי את הסקריפט), אבל נראה לי למשל מהדוגמה של פונקציית חלוקה-לפי-מקרים, שמבחינת כיווניות לא נוח לפצל לכמה שורות. תומר - שיחה 19:11, 29 במאי 2012 (IDT)
אפשר כמובן להתחיל באופן שציינת (כלומר לקחת את מה שיש בסקריפט). הסיבה שביקשתי ממך לעשות זאת היא כי הרשימה בסקריפט היא שרירותית לגמרי, ופניתי אליך בתור משתמש שיכול להחליט החלטות אינטליגנטיות מה צריך להיות שם ומה לא. לגבי שורות - אולי אתה צודק, אבל בדף עזרה:נוסחאות בהחלט מופיעות כמה דוגמאות עם שבירה לשורות שלהבנתי נעשית כדי להקל על הכתיבה. קיפודנחש - שיחה 20:11, 29 במאי 2012 (IDT)
יצרתי את הדף הזה לפי התוכן הנוכחי (למעשה הקודם) של הסקריפט. תוכל להוסיף, להוריד או לשנות נוסחאות בעזרת עריכת הדף. בברכה - קיפודנחש - שיחה 20:29, 29 במאי 2012 (IDT)

מיון[עריכת קוד מקור]

המיון ככה לא עובד טוב - כולם מקוטלגים תחת "2". איך אפשר אחרת? ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:13, 30 במאי 2012 (IDT)

למה לא טוב? אמנם כולם מקוטלגים תחת "2" אבל לפי סדר כרונולוגי. תומר - שיחה 16:14, 30 במאי 2012 (IDT)
נכון, סבבה. ‏אופקאלףשיחההצטרפו למיזם המקורי!16:17, 30 במאי 2012 (IDT)

ניסוח[עריכת קוד מקור]

אז איך לנסח את התבנית?

"קיים קטע הידעת העוסק בערך זה". (הטקסט "קטע הידעת" יקשר לקטע עצמו) • בברכה, אמיר (שיחה) 17:50, 30 במאי 2012 (IDT)

אולי "ערך זה הוא נושאו של קטע הידעת?" תומר - שיחה 18:02, 30 במאי 2012 (IDT)
תרגיש חופשי לשנות את הניסוח/צבע/אחר ב{{קיים הידעת}} • בברכה, אמיר (שיחה) 18:09, 30 במאי 2012 (IDT)

בא לך לסייע לי להחליט מה לעשות עם שלושת ההפניות בקטעים האלו ? • בברכה, אמיר (שיחה) 18:57, 1 ביוני 2012 (IDT)

בתבנית הראשונה הוספתי הפניה לסמלו של מארס. זה לא עקרוני. את התבנית הוספתי לשניהם ידנית. ניתן לעשות כך גם עם וינסטון צ'רצ'יל וכו'. לגבי השפה התחתונה - הפתרון האידאלי היה אם היה ערך על שפה אוסטרית (אולי כדאי להוסיף למקבץ). בינתיים ניתן להוסיף לערכים שונים כמו בית הבסבורג, שפה ומחלה תורשתית. את הקטע תבנית:הידעת? 16 בדצמבר - סדרה 2 לדעתי צריך בכלל להסיר - ראה בדף שיחתו. תומר - שיחה 21:39, 1 ביוני 2012 (IDT)
שפה אוסטרית נראה לי הפתרון הכי טוב. כדאי להוסיף לרשימת האדומים. ולגבי השלישי - הקטע באמת לא משהו וקראתי גם את ההערה בדף השיחה. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:20, 2 ביוני 2012 (IDT)

לינרד סקינרד[עריכת קוד מקור]

היי תומר. Sweet Home Alabama נכלל באלבומה השני של הלהקה ולא באלבום הראשון כפי שציינת. זה אף מוזכר בערך כמה משפטים למטה. עמרישיחה 21:40, 1 ביוני 2012 (IDT)

אופס, תוספת שנבעה מקריאה שטחית של הקטע. הסרתי. תומר - שיחה 21:44, 1 ביוני 2012 (IDT)
אחלה. אני סולח...אבל רק בגלל שקראת ערך של להקה שאני אוהב קריצה עמרישיחה 21:45, 1 ביוני 2012 (IDT)
להקה גדולה. תומר - שיחה 21:48, 1 ביוני 2012 (IDT)
אכן. אם אתה בקטע של רוק דרומי, אז להקת האחים אולמן היא ה-להקה של הרוק הדרומי. עמרישיחה 21:52, 1 ביוני 2012 (IDT)
שמעתי את השם, אבל לא שמעתי אותם. מעניין. אשמע אותם ביוטיוב. תומר - שיחה 22:11, 1 ביוני 2012 (IDT)
הם מעולים. יש להם סגנון מעט שונה מסקינרד (יותר דגש על בלוז). דווין אולמן נחשב לאחד מהגיטריסטים הטובים בהיסטוריה (ניגן גם בדרק והדומינוס). אני ממליץ שתנסה את השירים הבאים: Revival, Midnight Rider, In Memory of Elizabeth Reed, Melissa, ו-Jessica. אם זה ימצא חן בעינך תנסה את כל החמישה אלבומים הראשונים שלהם (תקופת תור הזהב שלהם ושל הרוק הדרומי). הכי חשוב לא לא לשפוט על סמך שמיעה אחת. צריך לתת למוזיקה להתעכל. עמרישיחה 22:55, 1 ביוני 2012 (IDT)

הי תומר, עברתי לבקשתך על הערך ולדעתי הוא כתוב היטב. היו אי-אילו זוטות שתיקנתי ואני עדיין מחזיקה בדעתי לגבי הפירוט הפיננסי, אבל בסך הכל, הערך בסדר גמור. גם לגבי העוגב לא מצאתי דברים שדורשים תיקונים (פרט להוספת מילה אחת בתיאור התוכניות הפנטסטיות של גרי). בסך הכל, יופי של ערך, אם כי בעיני האולם מכוער במידה שלא תאומן, גם אם האקוסטיקה בו מעולה כמו שאומרים. מסכנים השכנים...שלומית קדם - שיחה 12:36, 3 ביוני 2012 (IDT)

תודה רבה על העזרה ועל חוות הדעת. אכן, מסכנים השכנים... :) תומר - שיחה 15:19, 3 ביוני 2012 (IDT)

כדור רשת[עריכת קוד מקור]

יצרתי את הערך בהתאם לבקשתך ב"טיפול דחוף". אהרן - שיחה 13:21, 3 ביוני 2012 (IDT)

תודה, ושאפו על הערך החשוב. תומר - שיחה 15:20, 3 ביוני 2012 (IDT)

תסתכל בבקשה[עריכת קוד מקור]

הי תומר, מה שלומך? תסתכל בבקשה על הערך החדש תג קנוניקל. כתוב לא טוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 09:18, 4 ביוני 2012 (IDT)

תיקנתי אותו. ראי כעת מה דעתך. תומר - שיחה 10:03, 4 ביוני 2012 (IDT)
עד כמה שאני מבינה בנושא . ראיתי שגם שינית את שם הערך. ידעתי שפניתי לכתובת הנכונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:09, 4 ביוני 2012 (IDT)

הרולד בילי[עריכת קוד מקור]

ראה תשובתי בדף השיחה שלי. אברהם אמיר - שיחה 21:19, 4 ביוני 2012 (IDT)

ראה שוב. אברהם אמיר - שיחה 22:26, 4 ביוני 2012 (IDT)

פורטל:ערים[עריכת קוד מקור]

הי תומר, העברתי למרחב משתמש. אבל כנראה בגלל שמדובר בפורטל, כנראה הייתי צריכה להעביר אחרת. האם תוכל לתקן? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:33, 5 ביוני 2012 (IDT)

חנה, צריך להעביר גם את כל דפי המשנה • בברכה, אמיר (שיחה) 17:38, 5 ביוני 2012 (IDT)
בוצע. תומר - שיחה 19:29, 5 ביוני 2012 (IDT)
תודה לשניכם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:35, 6 ביוני 2012 (IDT)

פרישה מתפקידי המפעיל והבודק[עריכת קוד מקור]

קח ג'וני לחופשה

לאחר ארבע וחצי שנים רצופות של מפעילות, ברצוני לקחת הפוגה מתפקידים רשמיים בוויקיפדיה, ועל כן אני מפנה את תפקידי המפעיל והבודק. אינני פורש מוויקיפדיה. תומר - שיחה 16:17, 6 ביוני 2012 (IDT)

חבל, ותודה רבה על שירותך המסור. נשמח אם תחזור לתפקיד בעתיד. מתניה שיחה 16:26, 6 ביוני 2012 (IDT)
נענשת מייד בהסרת משתמש בדוק. גם אני מצטרף לתקוותו של מתניה. אהרן - שיחה 16:28, 6 ביוני 2012 (IDT)
מצטרפת למצטרפים, ולתקוותם. Zivya - שיחה 16:29, 6 ביוני 2012 (IDT)
מצטרף למצטרפים ולתקוותם. אתה מפעיל, בודק, אחראי מיזם תמונות מצוין. תתחרט! ההר אדרניק  •  שיחה. 16:32, 6 ביוני 2012 (IDT)
שיהיה בהצלחה כוויקיפד מן המניין. אני משוכנע שכאשר תרצה לחזור לתפקידיך הקודמים, תזכה לתמיכה מלאה. • בברכה, אמיר (שיחה) 16:46, 6 ביוני 2012 (IDT)
בין בתפקיד ובין שלא, אתה ויקיפד מעולה. נקווה שתחזור מהר לפעילות רגילה. איתן - שיחה 16:49, 6 ביוני 2012 (IDT)
בשעה טובה! אם אהיה עדיין פעיל, קולי מובטח לך כשתציג את מועמדותך בפעם הבאה בוק:מנ. אל תשכח להחליף בדף המשתמש שלך את
ל-
משתמש זה הוא מפעיל מערכת בדימוס בוויקיפדיה העברית. (אימות)
כבוד - קיפודנחש - שיחה 16:51, 6 ביוני 2012 (IDT)

ברוך הבא למועדון ה'בדימוס'. אתה מקבל ממני חברות כבוד. את הססמה הסודית, לחיצת היד השטנית ובאיזה בית קברות מתכנסים באמצע הלילה אמסור לך בפרטי. מקווה שעכשיו יהיה לך יותר זמן לעסוק בדברים האמיתיים, שאתה כל כך טוב בהם. פומפריפוזה - שיחה 17:00, 6 ביוני 2012 (IDT)

עצוב וחבל . תודה על שירותך המסור. מקווה שתחזור בעתיד לתפקידים אלו, אותם מילאת נאמנה, ושנמשיך ליהנות כרגיל מתרומותיך במרחב הערכים כוויקיפד. Ravit - שיחה 17:06, 6 ביוני 2012 (IDT)
תודה על שירותך. הוסף לתרום ערכים כמו שאתה יודע לעשות. יואב ר. - שיחה 18:33, 6 ביוני 2012 (IDT)
תודה! תהנה.. יוסישיחה 19:04, 6 ביוני 2012 (IDT)

תומריקו, כפי שכבר אמרתי לך בעבר, מבאס שאתה עוזב, אבל מסכימה שיש לך עוד דברים חשובים ביותר להתרכז בהם. וכמובן, אתה לא הולך לשום מקום רק יוצא להתרעננות. צאתך בשלום מהתפקיד, שובך כשתרצה :) נשיקה ותודה אישית ממנו על הכל הכל הכל! Itzuvit - שיחה 19:12, 6 ביוני 2012 (IDT)

איזה הפתעות, חבל לי בשבילי, ונהדר לי בשבילך. אם תחליט לחזור, קולי מובטח לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 19:21, 6 ביוני 2012 (IDT)
תהנה מהפנסיה! תודה רבה! ‏עמיחישיחה 21:17, 6 ביוני 2012 (IDT)
תומר, היית מפעיל למופת ותישאר ויקיפד למופת. תודה על הכל ונתראה בשמחות :) Lostam - שיחה 21:20, 6 ביוני 2012 (IDT)
מצטרפת לשבחי קודמיי. היית מפעיל ובודק בעל שיקול דעת ואורך רוח. תודה על שעשית ואני משוכנעת שנראה אותך עושה עוד רבות, בתפקידים אלו או אחרים, בהמשך. דורית 22:42, 6 ביוני 2012 (IDT)
הרווחת בצדק את כל המחמאות שקיבלת (מצטרף לכל אחת מהן), ואני בטוח שאנחנו נמשיך להרוויח מתרומותיך גם בהמשך. עידושיחה 23:30, 6 ביוני 2012 (IDT)
תודה על פועלך ובהצלחה בהמשך הדרך Assayas שיחה 23:53, 6 ביוני 2012 (IDT)
רגשות מעורבים, ראשית צר לי שבחרת לפנות את הכסא שאיישת בצורה טובה, מצד שני אני מעריך את היושר לפנות ולא לשבת על הכסא בלי לעשות את המטלות, כך או כך, תודה על השרות, בהצלחה • חיים 7 • (שיחה) • י"ז בסיוון ה'תשע"ב • 00:30, 7 ביוני 2012 (IDT)

תומר היקר, אני יכול לומר שאני מצטער כעניין מערכתי על כך שאתה מוותר על התפקידים הללו, אבל לעולם איני מרשה לעצמי להצטער כאשר אדם מוציא לפועל את רצונו (מבלי לפגוע באחרים חלילה). עקבתי בהערכה רבה אחר פועלך הויקיפדי ואני מצטרף לכל דברי השבח והתודה. פומפריפוזה: אני מוחה על כך שלא נמסר לי עד עצם היום הזה מידע על אודות הססמה הסודית, לחיצת היד השטנית ומיקומו של בית הקברות בו מתקיימות ההתכנסויות הליליות. Dvh - שיחה 08:53, 7 ביוני 2012 (IDT)

תומר, אני מעריך מאוד את שיקול דעתך ועשית עבודה מצוינת כמפעיל וכבודק (ולא רק). כמו המגיבים לפניי אני בטוח שעוד תתרום רבות למיזם. ערן - שיחה 22:14, 7 ביוני 2012 (IDT)
מבינה שמחה מצטערת מזדהה אוהבת מעריכה מאזינה מקווה :) יעל - שיחה 22:18, 7 ביוני 2012 (IDT)
צר לי שפרשת מתפקידיך, אך אם זה מה שיעשה לך טוב על הנשמה אז המשך בדרכך זו ותושיע את ויקיפדיה העברית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 22:34, 7 ביוני 2012 (IDT)
תודה לכולם על המילים הטובות. תומר - שיחה 16:42, 8 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: מלוכה-02[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא מלוכה-02. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 9 ביוני 2012 (IDT)

היי תומריקו :)[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהסירו לך את הרשאות הניטור, חבל, וגם מוזר לי לעבור על עריכותייך כדי לסמנם. מממ מה אתה אומר? לא כדאי להשאיר רק את זה? להזיק, זה בטח לא... ולא מחייב אותך, אבל זה בהחלט טוב שתהיה לך האופציה. :) אז... מה אתה אומר Itzuvit - שיחה 18:41, 16 ביוני 2012 (IDT)

הסיבה שוויתרתי על הרשאות ניטור היא שאני חושב שבלעדיהן יהיה לי קל יותר למתן את ההתמכרות לוויקי כדי להקדיש זמן ללימודים (בינתיים זה לא ממש עוזר :) אבל כן עוזר במידה מסוימת). למה צריך לסמן את העריכות שלי בדוקות? את מתכוונת לביטולים שאני מבצע? תומר - שיחה 18:48, 16 ביוני 2012 (IDT)
יאפ :)...כמובן שהלימודים חשובים והכל, אמממ אני חושבת שזה לא יזיק, אבל איך שאתה מרגיש יקירי. Itzuvit - שיחה 18:54, 16 ביוני 2012 (IDT)
בינתיים אוותר. תודה על ההצעה :) תומר - שיחה 19:03, 16 ביוני 2012 (IDT)
אין בעיה. ואם תשנה את דעתך, אני בסביבה... ;) Itzuvit - שיחה 19:23, 16 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: ברווז גרעיני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ברווז גרעיני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 16 ביוני 2012 (IDT)

כיצד?[עריכת קוד מקור]

כיצד ייתכן שאתה עדיין מופיע ברשימת הבודקים? (כך אצלי לפחות) • חיים 7 • (שיחה) • א' בתמוז ה'תשע"ב • 01:13, 21 ביוני 2012 (IDT)

אכן. חיכיתי עם הסרת ההרשאה עד שיהיה לי מחליף בתכל'ס. תודה על התזכורת, ביקשתי כעת את הסרת ההרשאה. תומר - שיחה 09:14, 21 ביוני 2012 (IDT)
אויש, ממש לא הייתה כוונה להזכיר לך, חשבתי שכבר ביקשת, ולכן התפלאתי • חיים 7 • (שיחה) • א' בתמוז ה'תשע"ב • 13:01, 21 ביוני 2012 (IDT)

בוא, בוא, בוא עוד היום ...[עריכת קוד מקור]

לסדנה כמובן קריצה Itzuvit - שיחה 16:58, 23 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אחת, שתיים, שלוש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחת, שתיים, שלוש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 23 ביוני 2012 (IDT)

פוטנציאל מומלצות[עריכת קוד מקור]

תומר שלום ראיתי את הערתך בערך אלי רהב וקיבלתי אותה כמחמאה לקלונימוס ואחרי קריאת דף המשתמש שלך אני גם מתפעל. הערך נכתב במסגרת מיזם חיל הים כדי לגרות ימאים להיפתח ולספר על עצמם. במגמה להסביר את נושא השירות הימי והביטחון בים לנחלת הציבור בישראל. יש לי חשש מתמיד מהערה שהערך מפאר את הנשוא ואולי העמדתו למומלצות תקנה לו תשומת לב רבה יותר מהמגיע לו. קודקוד צהוב - שיחה 15:41, 28 ביוני 2012 (IDT)

לא בדיוק הבנתי למה הכוונה שיקבל תשומת לב רבה יותר מהמגיע לו. האם למיזם חיל הים יש דף מיזם? תומר - שיחה 15:46, 28 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: שלום וברכה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא שלום וברכה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 30 ביוני 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אחים ואחיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אחים ואחיות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 7 ביולי 2012 (IDT)

מיסטר בין[עריכת קוד מקור]

שלום תומר,
אם יהיה לך מספיק זמן פנוי ותרצה להשקיע אולי תתעניין בזה: Documentary about Mr Bean and all Rowan atkinson's career as a comedian.. ‏ישרוןשיחה 21:34, 12 ביולי 2012 (IDT)

תודה על העזרה :) אני מכיר את זה, והתחלתי לצפות. אני מתכנן עבודה רצינית על הערך, שאותה התחלתי וקטעתי בעקבות לחץ בלימודים. אני מקווה לסיים עם הערך במהלך חופשת הסמסטר :) תומר - שיחה 21:37, 12 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: כהה וחשוך[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא כהה וחשוך. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 14 ביולי 2012 (IDT)

גישה למאמר מאונ' תל אביב[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי לדעת אם יש לך גישה למאמר מהאתר הזה, יש שם קישור לספריית אוניברסיטת תל אביב. (גילגמש הפנה אותי אליך...) תודה מראש, אלעדב. - שיחה 14:29, 16 ביולי 2012 (IDT)

כן, יש לי גישה. הורדתי לך את המאמר. שלח לי מייל ואשלח לך. תומר - שיחה 15:53, 16 ביולי 2012 (IDT)
שלחתי. אלעדב. - שיחה 18:47, 16 ביולי 2012 (IDT)
עניתי. תומר - שיחה 21:42, 16 ביולי 2012 (IDT)

בדיחה עתיקה אומרת...[עריכת קוד מקור]

זה שאתה סכיזופרן לא אומר שלא רודפים אחרייך. חמש העריכות האחרונות שלך מעניינות קריצה מה שלומך? Itzuvit - שיחה ה-סדנה 11:21, 17 ביולי 2012 (IDT)

מהיום את עיצובית טרומן :)
יש לי אובססיה לחפש תיקונים בעבודה של אנשים שתוצרתם מושלמת :)
ואצלי הכול טוב. תכף מסיים את הבחינות ויוצא לעולם הפתוח, למעשה מחר הבחינה האחרונה, לפחות מבין המועדי א'... איך אצלך? תומר - שיחה 11:28, 17 ביולי 2012 (IDT)
פרנואיד. לא כל סכיזופרן הוא גם פרנואיד. בריאות לכל ובהצלחה בבחינות. • רוליג שיחה • אמצו חתול 11:30, 17 ביולי 2012 (IDT)
אגב, רוליג, אולי תדע את התשובה לשאלתי הבאה: כשלמדתי בתיכון הלכתי בחופש הגדול לקורס פילוסופיה בנוער שוחר מדע באונ' ת"א. היה לנו שיעור על רדיפה/סכיזופרניה/פרנויה, והמורה/מרצה דיברה על איזה ספר ישן (נדמה לי משנות ה-60) שכתב מישהו פרנואיד/סכיזופרן ובו הוא תיאר את החוויות שלו מכלי ראשון, ואיך חיי היומיום שלו מתנהלים. כל מה שאני זוכר במעומעם מעבר לכך, אאל"ט, זה שהכריכה הייתה כחולה והיה עליה ציור של בן אדם. אם אני לא טועה, הספר נכתב במקור בגרמנית, אבל גם בזה אני כלל לא בטוח. לא כתבתי אז את השם של הספר, וניסיתי למצוא אותו מאז, אבל אין לי מושג איך. האם אתה במקרה מכיר אותו ותוכל לזהותו לפי התיאור הקלוש שלי? תומר - שיחה 11:37, 17 ביולי 2012 (IDT)
מצטער, אבל אני לא מצליח לחשוב על משהו שעונה לתיאור. אולי רוית תדע. אני מכיר ספר מצוין שכתבה מישהי שסבלה ממניה-דפרסיה, אבל כשאני מנסה לחשוב על גיבור שרדפו אחריו אני חושב על הארי פוטר. וביתר רצינות, יש את נפלאות התבונה שלא מתאים לתיאור שלך חוץ מההזדמנות להבין מה מרגיש חולה בסכיזופרניה. מחלה קשה מאד ומרתקת מאד. • רוליג שיחה • אמצו חתול 11:54, 17 ביולי 2012 (IDT)
נראה שלמישהו אין חשק ללמוד לבחינה . ראיתי שמצאת את שדה התעופה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:56, 17 ביולי 2012 (IDT)
תודה רוליג.
ולחנה, אכן, מצאתי אותו, תודה על המידע שיכולתי להוסיף :) תומר - שיחה 12:19, 17 ביולי 2012 (IDT)
לתומר, אתה חמוד. בהצלחה!!!
לרוליג, ההבדל בין פרנואיד לסכיזופרן ידוע, רק שהבדיחה התייחסה לסכיזופרן, כנראה כי זה נשמע יותר מעניין.  :) וכן, זאת טעות נפוצה למדי :) Itzuvit - שיחה ה-סדנה 18:18, 17 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: בלונים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בלונים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 21 ביולי 2012 (IDT)

היי, אשמח להתייחסותך. עוד אחד - שיחה 19:21, 21 ביולי 2012 (IDT)

תחרות הכתיבה השמינית[עריכת קוד מקור]

הי תומר. בהתאם לדבריך בדף השיחה של תחרות הכתיבה השמינית, אנא ראה את ההצעה, ב:תבנית:ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/תחרות הכתיבה/התחרות השמינית/פתיח.
אודה לך על כל תוספת, הערה או הארה.
בברכה, דני. Danny-wשיחה 20:01, 22 ביולי 2012 (IDT)

נהדר. תומר - שיחה 20:55, 22 ביולי 2012 (IDT)
הי שוב תומר. ראשית, ראה דבריו של ליאור בדף שיחתו. אני עדיין מתלבט האם להתחיל בתהליך. ובכל מקרה, ריכוז התחרות הוא עבודה קשה ולא אוכל לקחת אותה לבד על עצמי. האם תסכים להתנדב ביחד איתי כמזכיר התחרות? Danny-wשיחה 08:55, 23 ביולי 2012 (IDT)
אני לא מעוניין לקחת על עצמי דברים תובעניים בוויקיפדיה, כדי לאפשר פנאי מספיק ללימודים. זו גם הסיבה שפרשתי מתפקידי מפעיל המערכת והבודק, ואכן - מאז יש לי יותר זמן ללימודים. בנוסף, אם תהיה תחרות - אני מעוניין להשתתף בה, מאחר שמעולם לא השתתפתי לפני כן בתחרות כתיבה. כך שאני נאלץ לענות בשלילה. אפשר לנסות להפיץ קול קורא למזכיר במזנון, ולראות אם יש מישהו שמעוניין לסייע בכך, ואם לא - זה לא אומר שאתה חייב לקחת את זה לבד על עצמך... תומר - שיחה 09:51, 23 ביולי 2012 (IDT)

זקוקה לאובייקטיביות שלך :)[עריכת קוד מקור]

אני לא אובייקטיבית בנושא הספציפי, לדעתי הערך סטנסיל הוא קודם כל שבלונה, ולא מכשיר הדפוס. כתבתי את הערך שבלונה. האם לדעתך יש להוסיף פירוש נוסף לערך סטנסיל שכבר קיים, האם סטנסיל צריך להפוך לדף פירושונים, או האם סטנסיל צריך להפנות לשבלונה? אודה לדעתך בנושא, כאמור אני לא אובייקטיבית :) Itzuvit - שיחה ה-סדנה 20:23, 22 ביולי 2012 (IDT)

לא שמעתי קודם לכן את המונח "סטנסיל", אז לא אוכל לתת דעה מושכלת. פירוש נוסף נדרש במינימום, אבל לא יודע מעבר לכך. כדאי לפתוח דיון ולהפנות מלוח המודעות. תומר - שיחה 20:54, 22 ביולי 2012 (IDT)
יקירתי, סטנסיל זה בדיוק מה שכתוב בערך סטנסיל. ראיתי סטנסילים רבים בימי חיי עד שהלכו בדרך כל בשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 20:56, 22 ביולי 2012 (IDT)
הערה: גם אני לא מתמצא במושגים, אבל לפי מה שאני מבין משתמש:אביעד המקורי ביקש לעשות את אותו הדבר כמו עיצובית בפסקה הראשונה של דף השיחה עוד בטרם נוסד הערך שבלונה. ‏ישרוןשיחה 21:02, 22 ביולי 2012 (IDT)
כי הוא טען שתהיה בעיה בבינוויקי. אין בעיה כי באנגלית המכשיר נקרא Mimeograph. תשאלו את ההורים שלכם, כולם יגישו לכם שסטנסיל זה מה שכתוב בערך. כל הבחינות בתיכון בזמני היו על גבי סטנסיל. מעולם לא שמעתי ששבלונה נקראת סטנסיל חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 21:33, 22 ביולי 2012 (IDT)
חנה, אבל יש סיבה שקוראים לזה סטנסיל. והסיבה היא שזה מיוצר בשיטה של שבלונות. צריך להתייחס, לדעתי, למושג המקורי, ואחר כך לנגזרות שלו. תודה לכם, אפנה ללוח המודעות. פתחתי בקשה לשינוי שם בערך סטנסיל. אגב, הערך שבלנוה מקשר לערך Stencil באנגלית. Itzuvit - שיחה ה-סדנה 21:37, 22 ביולי 2012 (IDT)

איזה[עריכת קוד מקור]

תמונה מומלצת אתה מתכנן בשביל הערך הזה? קריצה Zivya - שיחה 00:58, 25 ביולי 2012 (IDT)

קלטת אותי נכון :) את זו :) תומר - שיחה 01:04, 25 ביולי 2012 (IDT)
אמרתי תומר-גברות-מצויירות.. לא עבד. סתאאם. הייתי מקצצת לתמונה קצת מהשמים, לאזן את השילוש הקדוש. בהצלוֹחֶה. אחלה שם של ערך. Zivya - שיחה 01:31, 25 ביולי 2012 (IDT)
תודה על חוות הדעת :) איך זה נראה לך? תומר - שיחה 01:40, 25 ביולי 2012 (IDT)
קצת פחות מדי שמים. מניסוי ותהיה שלי השמים בצד שמאל צריכים להיות באותו גודל של הדשא באותו צד (אולי שלוש מ"מ פחות), ואז זה נראה מאוזן. סמסינג לייק thatZivya - שיחה 01:50, 25 ביולי 2012 (IDT)
אנסה לעשות עם זה עוד ניסויים כשאוכל להציע תמונה חדשה, תודה על העזרה :) תומר - שיחה 02:02, 25 ביולי 2012 (IDT)

הערכים שלך[עריכת קוד מקור]

שלום תומר. מזה זמן אני מתפעל מן הערכים המקוריים והלא שגרתיים שאתה בוחר לכתוב. תודה על תרומתך. יואב ר. - שיחה 09:35, 25 ביולי 2012 (IDT)

אני שמח לשמוע, תודה על ההערכה :) אני אכן משתדל לבחור ערכים שיהיה מעניין לכתוב :) תומר - שיחה 11:58, 25 ביולי 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: פיראטים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא פיראטים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 28 ביולי 2012 (IDT)

שיחה:הארי פוטר ואבן החכמים[עריכת קוד מקור]

שלום, ראה את דבריי שם, תודה. יענקי 14 שיחה י"א באב ה'תשע"ב 00:13, 30 ביולי 2012 (IDT)

קבוצת הפיתוח של האו"ם[עריכת קוד מקור]

יפה מאוד, אביהושיחה 20:41, 2 באוגוסט 2012 (IDT)

תודה :) אגב, אני מנסה עכשיו להציע בתרגום השבוע ערכים בנושאים מעניינים יותר. בדרך כלל הנושאים שמועלים ושנבחרים לאחרונה לא מושכים במיוחד, לדעתי. תומר - שיחה 03:16, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
אתה צודק, ולכן גם בדרך כלל הם לא מתורגמים. אביהושיחה 15:32, 3 באוגוסט 2012 (IDT)
אכן. אני מקווה שניתן להביא לשינוי על ידי העלאת מגוון הצעות לערכים מוצלחים יותר (בתקווה שיהיה מי שיצביע לפני שהן מאורכבות). זה סוג של כדור שלג: יש פעילות נמוכה, ולכן אין הרבה הצעות טובות ונבחרות אפשרויות לא מוצלחות במיוחד, שמביאות לירידה נוספת בהתעניינות. תומר - שיחה 15:41, 3 באוגוסט 2012 (IDT)

שבת שלום![עריכת קוד מקור]

שבת שלום
נַחֲמוּ נַחֲמוּ עַמִּי (שבת נחמו) שבת שלום ומבורך!כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

חברת מחשבים בלאנס[עריכת קוד מקור]

הי תומר, האם שמעת על חברת מחשבים בשם בלאנס (BALANS) ? בעל החברה העלה היום ערך שכלל שורה אחת, מחקתי את הערך. בעקבות המחיקה קיבלתי דוא"ל ועניתי ב-שיחת משתמש:Maxhasson, האם תוכל להגיב שם? תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 17:14, 3 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: צהוב[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא צהוב. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 4 באוגוסט 2012 (IDT)

תודה[עריכת קוד מקור]

תודה על עבודתך המסורה בכובעים השונים ובמשך תקופה ממושכת. הרבה הערכה מגיעה לך בלווי איחולי הצלחה במקצוע הלא פשוט אותו בחרת ללמוד. (כהרגלי בקודש, אני תמיד מאחרוני המאחלים משהו שקשור לתנע תלוי מסה בעייתית, כנראה) Assayas שיחה 18:42, 5 באוגוסט 2012 (IDT)

תודה לך :) נחמד לשמוע. זה בהמשך לפרישה שלי מתפקיד המפעיל? תומר - שיחה 19:55, 5 באוגוסט 2012 (IDT)
הוא שאמרתי, בעיית תנע. פתאום ראיתי בקשה שלך בדף בקשות המפעילים שאותה מילאתי, ואז נזכרתי שלא כתבתי אפילו תודה מינימאלית.... Assayas שיחה 20:52, 5 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: 7[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא 7. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 11 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: תינוקות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא תינוקות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 18 באוגוסט 2012 (IDT)

פריקים[עריכת קוד מקור]

שלום תומר,
בקשר לערך פריקים - שם הערך הוא שם רשמי של ההפצה בישראל? כי "פריקים" זה די לועז. גם למונח "פריק שואו" לדעתי כדאי למצוא תרגום הולם (אתה השתמשת ב"הופעות פריקים") ולהביא לאחידות בוויקיפדיה. (ראה את זה.) שבוע טוב, ‏ישרוןשיחה 23:37, 18 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום ישרון. אני לא חושב שהסרט הופץ בישראל. אם הוא הופץ, זה יכול להיות רק בשנות ה-60 ואילך, אבל לא נראה לי שהוא הוצג אז בבתי הקולנוע. הוא הוצג בהקרנה מיוחדת פעם, ראה בכתבה של ynet, הראשונה בהערות השוליים בערך, אבל עכשיו למעשה אני רואה שהסרט מתואר בכתבה בשם "פריקס". תודה על העניין שגילית בערך. צריך לבדוק את עניין הפריק שואו בייעוץ לשוני. תומר - שיחה 07:55, 19 באוגוסט 2012 (IDT)

שלום תומר!

איראן היא המדינה הכי ״חמה״ שיש בזמן זה, אך חוץ מאחמדינז'אד, מפצצות גרעיניות ומכור גרעיני יש לה גם היסטוריה המתחילה באימפריה האח'מנית ועד היום, הרפובליקה האסלאמית.

אנו שמחים להזמינך להשתתף במיזם החדש- מיזם איראן

מטרת המיזם הוא להכין את הקרקע לבואו של פורטל בנושא איראן. המטרה היא ליצור ולהרחיב ערכים בנושא איראן, ובעיקר בנושא תרבותה ובנושא ההיסטוריה שלה.

נשמח אם תבוא למיזם, לסייע בכתיבה, עריכה, שכתוב והרחבה.

תודה רבה,

משתתפי המיזם.

התנדבות לליווי סיורי ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת[עריכת קוד מקור]

תומר שלום, נרשמת כמתנדב לתקופת התחרות של ויקיפדיה אוהבת אתרי מורשת. במסגרת התחרות אנו נערוך סיורים פתוחים לקהל הרחב באתרי מורשת בנושא שימור אתרים. אנו זקוקים למתנדבים לליווי הסיורים. לא מדובר במתנדב עם נשק או חובש אלא במי שיכול לענות לשאלות בנוגע לתחרות, הפרסים, העלאת תמונות, מה זה ויקיפדיה וכו'. האם אתה מוכן ללוות סיור?

אם כן, אנא הרשם כאן. דרור - שיחה 18:31, 21 באוגוסט 2012 (IDT)

עוגות[עריכת קוד מקור]

הסברתי את דבריי אני חושב שהדיון בשאלת כוונתי רק מפריע. ייטב, לדעתי, אם תחליף את דבריך ל"אני לא בטוח שאני מסכים עם ההשוואה לאמברגו" או טקסט אחר שנראה לך ונהיה פטורים מהדיון בשאלה. ערב טוב, ‏ישרוןשיחה 18:41, 23 באוגוסט 2012 (IDT)

שיניתי לבקשתך. תומר - שיחה 18:58, 23 באוגוסט 2012 (IDT)
אפשר להוריד את שלוש התגובות שאחריו או אם אתה מחסידי הארכוב להעבירו לכאן? ‏ישרוןשיחה 19:01, 23 באוגוסט 2012 (IDT)
לא, מבחינתי שיישאר רק בגרסאות הקודמות. הסרתי. תומר - שיחה 19:08, 23 באוגוסט 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הידעת?[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הידעת?. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:01, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

שיפוט בתחרות יופי[עריכת קוד מקור]

שלום תומר, ראיתי שאתה פעיל בעינייני תמונות בויקישיתוף. איפה התמונות הבאות עומדות על הסקלה שבין תמונות מעפנות לתמונות מומלצות?

אייל
כלב ים

תודה רבה, • ♀♂קלאושיחה19:14, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

מבחינת הסטנדרטים של ויקישיתוף? תומר - שיחה 19:19, 25 באוגוסט 2012 (IDT)
כן. וגם הסטנדרטים המקומיים. תודה. • ♀♂קלאושיחה19:20, 25 באוגוסט 2012 (IDT)
מבחינת הראשונה: אני חושב שהקומפוזיציה לא מאוזנת - החיתוך בחלק התחתון הדוק מדי, ובחלק העליון רחב מדי. מבחינת האיכות, יש בה chromatic aberration (סביב הפרווה יש קצוות אדומים) - שזה לבד יפסול אותה בוויקישיתוף. בנוסף, התמונות המומלצות בוויקישיתוף הן מיטב העבודה של קומונס, וחסר בתמונה איזשהו אלמנט של 'וואו' שיכול לגרום לה לבלוט במיוחד, למשל השמים שוממים מדי ואין עננים. ענייני הקומפוזיציה וה'וואו' כנראה יפגעו בסיכויים שלה גם כאן. לגבי התמונה השנייה - היא לא רעה, אבל גם לא יוצאת דופן במיוחד. קשה לי להעריך במדויק אם היא תעבור כאן או לא. חוסר ה'וואו' בתמונה הזו מתבטא בכך שגם פה הרקע חד-גוני מדי, וגם ניתן היה לשפר את החיתוך, כך שנראה יותר מהגוף של כלב הים (אז גם התמונה הייתה מאפיינת את החיה בצורה טובה ואנציקלופדית יותר - כאן הוא קצת מזכיר נחש גדול או תחש; באופן כללי חסרים המאפיינים הגופניים הייחודיים של כלב הים, המאפשרים זיהוי ואפיון). אולי חיתוך של התמונה שיסיר חלק ניכר ממרבד החול, שהוא מיותר, יעשה אותה אטרקטיבית יותר (ניסיתי בעצמי, יכול להיות שלאחר החיתוך, התמונה תוכל לעבור כתמונה מומלצת בוויקי העברית). ניתן היה גם לעשות את הזווית מעניינת יותר, למשל לצלם את כלב הים מ"גובה העיניים", תוך שכיבה על החול - זה היה יוצר גם קומפוזיציה יותר מעניינת, וגם היה מאפיין טוב יותר את החיה מבחינה אנציקלופדית. מבחינת האיכות, יש בתמונה רעש כרומטי (נקודות צבעוניות שרואים על הפרווה בתקריב), וגם קצת חשיפת יתר (נקודות לבנות בוהקות באזור העין) - כך שזה פוסל אותה מתמונה מומלצת בוויקישיתוף. שיפור נוסף שניתן לעשות הוא העלמת ה-dust spot שבצד שמאל למעלה (אזור אפור שלא אמור להיות שם במציאות). תומר - שיחה 19:38, 25 באוגוסט 2012 (IDT)
תודה רבה על המשוב. • ♀♂קלאושיחה19:46, 25 באוגוסט 2012 (IDT)

אחראי הידעת?[עריכת קוד מקור]

היי תומר.

במערכת יש 3 קטעים שהתקבלו שצריך לשבץ. לא העתקתי את התוכן, אבל הכל בארכיון. כמו כן אפשר לשבץ את שלדים ארכאולוגיים אודות למקבץ השבועי.

לא משובצים לפי שנים - זה קטע שמועמד להסרה ומכיון שמספיק אנשים טענו שמדובר בשטויות, בזמן שהוא הופיע בעמוד הראשי, הסרתי אותו מהידעת לפי שנים. אחרי שיוחלף, לא לשכוח לשבץ אותו מחדש בתאריך שקר כלשהו. בברכה, Amirki15:15, 27 באוגוסט 2012 (IDT)

מיזם מתקפת טרנטולות[עריכת קוד מקור]

היי תומר. ראיתי שאת הערך על טרנטולה ורודה מקסיקנית כתבת אתה בזמנו. התחלתי מיזם עצמאי במסגרתו אני מנסה להוסיף כמה שיותר ערכים הנוגעים לטרנטולות. אתה מוזמן להצטרף :) GHA - שיחה 21:21, 29 באוגוסט 2012 (IDT)

תודה על ההזמנה, אך כנראה לא אשתתף במיזם. אין לי עניין מיוחד בתחום, כתבתי את הערך לצורך תמונה מומלצת. תומר - שיחה 19:03, 1 בספטמבר 2012 (IDT)
אחלה. שבוע טוב שיהיה! GHA - שיחה - למען החלום, למען השלום, אמצו עוד היום ערך יתום! 22:33, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: הו קנדה![עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא הו קנדה!. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

הטילדה הרביעית[עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
הסדנה לגרפיקה ועוד • יצירה בממלכת ויקיפדיה • נגיעה חזותית • קוסמטיקה בוויקיפדיה • עיצוב תבניות • האם הוויקיפדיה מעצימה? • מסעותיי עם מצלמה • כנס ויקימניה 2012 • קרב אגרוף: גדעון לוי נגד סקאזי

ערן בוט - שיחה 20:47, 1 בספטמבר 2012 (IDT)

כתיבה לא נכונה[עריכת קוד מקור]

ישנו מאמר על שם חברת התעופה אייר מדיטרנה. הבעיה היא שבמאמר החברה נקראת אייר מדיטראניאן וזוהי טעות כי השם של החברה לקוח מצרפתית ולא מאנגלית. ממי אני צריך לבקש שיתקן את השם?Friends147 - שיחה 20:06, 4 בספטמבר 2012 (IDT)

שים תבנית:שינוי שם בדף השיחה. תומר - שיחה 19:42, 6 בספטמבר 2012 (IDT)

תמונות מומלצות[עריכת קוד מקור]

גם כשכמה תמונות ברצף לא הולכות לך, אל תפסיק - אתה מחייה את המיזם. ‏ישרוןשיחה 18:44, 6 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה על העידוד :) תומר - שיחה 19:41, 6 בספטמבר 2012 (IDT)
פרח בשבילך. sometimes you have to kiss a few toads to find a prince. • ♀♂קלאושיחה19:55, 6 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: עבדות וחירות - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עבדות וחירות - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 19:00, 8 בספטמבר 2012 (IDT)

עלמת הערפל[עריכת קוד מקור]

תומר, שלום. הגהתי לבקשתך את הערך, אבל בלהט העשייה נראה כי נסחפתי. תוכל לראות זאת בארגז החול שלי, ואני מציע כי תבחר כראות עיניך במה להשתמש, אם בכלל. שנה טובה וכל טוב, שמחה - שיחה 09:05, 15 בספטמבר 2012 (IDT)

העברתי את הכול לערך. אני מעריך את פנייתך לפני שיישמת בערך שינויים משמעותיים. תודה על ההגהה הבונה! רק שאלה אחת לי: מדוע החלפת את רישום הספינות בטבלאות לשיטת הרישום הקודמת? תומר - שיחה 10:38, 15 בספטמבר 2012 (IDT)
העיצוב של הטבלאות לא מצא חן בעיני, במיוחד אלו שיש בהן שתי שורות בלבד. מכל מקום, תוכל להחזיר את המצב לקדמותו, אין שום בעיה, זה ענין של טעם. בברכה, שמחה - שיחה 11:58, 15 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:23, 15 בספטמבר 2012 (IDT)

תחל שנה וויקיפדיה (וברכותיה)[עריכת קוד מקור]

שנה טובה
חלפה שנה ושום דבר לא השתנה? שנה טובה ומוצלחת כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר 02:58, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

שנה טובה ומתוקה![עריכת קוד מקור]

כתיבה וחתימה טובה לשנה טובה ומתוקה יענקי 14שיחהיחסינו עם האנונימים

שנה מתוקה תומר, שנת הצלחה והמשך עבודה פורייה. יענקי 14 שיחה יחסינו עם האנונימים כ"ט באלול ה'תשע"ב 03:11, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

צבי יחזקאלי[עריכת קוד מקור]

היי תומר, חג שמח ראיתי את השינוי בערך צבי יחזקאלי ונראה לי שיש טעויות. 1-החל ולא החלה כי שידורה וסדרה זו נקבה. ו2. מוסלמלי ולא מוסלמי. אני שואל בכוונה כי אולי השיוני שביצעת היה נכון ויש ביטויים שאני לא מכיר כמו מוסלמלי. בתודה --ויקיפד גאה - שיחה 23:52, 16 בספטמבר 2012 (IDT)

תודה. זו הייתה טעות הקלדה, תיקנתי אותה. לגבי "שידורה" - זה צ"ל החל, כי "שידור" זה ז'. תומר - שיחה 01:30, 17 בספטמבר 2012 (IDT)

המקבץ השבועי: אישה אישה אישה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אישה אישה אישה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:45, 22 בספטמבר 2012 (IDT)

גמר חתימה טובה![עריכת קוד מקור]

כתיבה וחתימה טובה
וּכְרוּחַ נושָׁבֶת וּכְאָבָק פּורֵחַ וְכַחֲלום יָעוּף ♦♦♦ גמר חתימה טובה לך ולבני משפחתך ♦♦♦ KIKAR HASHABATשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר
תודה רבה כיכר, וחתימה טובה לך. תומר - שיחה 15:10, 25 בספטמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ממציאים[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ממציאים. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 22:38, 29 בספטמבר 2012 (IST)

Half-Life TV[עריכת קוד מקור]

תומר אם תוכל להיכנס לערך Half-Life TV ולהיכנס לדף שיחה שלו ולכתוב שאתה מסכים שהערך לא יימחק ושהוא מתאים לויקיפדיה אשמח מאוד! 2.54.228.31 00:16, 2 באוקטובר 2012 (IST)

כבר כתבתי את זה. תנוח דעתך, הערך יישאר כל עוד לא יועלה להצבעת מחיקה, וזה לא נראה סביר כרגע. תומר - שיחה 09:19, 2 באוקטובר 2012 (IST)

חגים וזמנים לששון[עריכת קוד מקור]

והיית אך שמח!
ושמחת בחגך והיית אך שמח כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

אפשר לקבל נימוק?[עריכת קוד מקור]

[2] שדדשכשיחה • י"ט בתשרי ה'תשע"ג • 02:30, 5 באוקטובר 2012 (IST)

כן, מאחר שהדיון נתקע ולא הייתה מספיק תמיכה בקטע - נראה ששניים בעד ושניים נגד, וזה לא מספיק. תומר - שיחה 11:25, 7 באוקטובר 2012 (IST)
חשבתי שחלק מהרעיון של המיזם זה לא ספירת ראשים אלא תוצאות של דיון. עניתי לטענות שהועלו שם, מה עוד אני אמור לעשות? לבקש ממי שהשתתף בדיון לענות לזה או להבהיר מפורשות שהם בעצם לא מתנגדים? וסתם כדי להבהיר, אני אחזור שוב: בן אדם שיודע מה התשובה של שאלה פשוט לא יכול לענות על השאלה "מה האינטואיציה" כי כל הרעיון שלה זה מה יענה מי שלא יודע את התשובה. ועוד משהו: כידוע מיזם הידעת טפל למרחב הערכים. כרגע מה שכתוב בערך זה שיש בעיה שנוגדת את האינטואיציה, ואח"כ מוזכר כבדרך אגב שהניסוח השגור לא לגמרי מדויק. לפי זה משתמע בהחלט שמה שנאמר בתחילת הערך עדין תקף, כלומר גם בניסוח זה הבעיה היא כזאת, ואם מישהו טוען אחרת - שיתקן קודם כל את הערך. שדדשכשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשע"ג • 02:16, 9 באוקטובר 2012 (IST)
אני עודני מתנגד לקטע. הדיון בבעיה מורכב יותר ממה שאפשר להציג בהידעת וקיים חשש שזה יטעה את הקוראים לחשוב שהסיפור פשוט מכפי שהוא. דניאל תרמו ערך 02:27, 9 באוקטובר 2012 (IST)
ראשית, איפה היית כשהקטע היה בהמתנה/דיונים? שנית, הרבה פעמים בהידעת מפשטים דברים. כל המטרה היא לגרות את הקוראים להיכנס לנושא וללמוד עליו עוד, ואתה לא תשיג את זה אם תציג את הכול בקטע קצר. שדדשכשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשע"ג • 02:33, 9 באוקטובר 2012 (IST)
הידעת כותבים על נושאים שקל לספק תמונה מלאה שלהם בכמה שורות. זה לא המקרה. אני מאמין שמרבית קוראי ההידעת לא נכנסים לערכים. דניאל תרמו ערך 11:08, 9 באוקטובר 2012 (IST)
קטעים עוברים בקונצנזוס. זה גם כתוב בויקיפדיה:הידעת?/דיונים. אין לי בעיה להשאיר את הקטע עוד כמה זמן, אם אתה חושב שזה ישנה איכשהו את פני הדיון. אם כי לא נראה לי שזה המצב. תומר - שיחה 12:11, 9 באוקטובר 2012 (IST)
עזוב, אין לי כוח, הקטע הזה לא עד כדי כך חשוב לי. אבל צריך לבדוק למה הכוונה ב"קונצנזוס", כי אם מישהו מעלה טענה ועונים עליה, הוא יכול להשתכנע אבל לא לכתוב כלום אלא סתם לעזוב את הנושא. ואז זה לא יחשב לקונצנזוס, לפי השיטה שלך. (ואפילו מישהו שרוצה להכשיל קטע יכול להעלות טענת סרק ואח"כ להעלם) שדדשכשיחה • כ"ג בתשרי ה'תשע"ג • 12:49, 9 באוקטובר 2012 (IST)
קונצנזוס לא צריך להיות הסכמה של 100% מתדיינים, אבל צריכה להיות הסכמה כללית. 2-2 זה לא הסכמה כללית. לא היה נראה לי מהדיון שצד אחד שכנע את השני, היה נראה שמדובר במחלוקת עקרונית שטרם יושבה. תומר - שיחה 21:16, 9 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: עגול[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא עגול. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 23:16, 6 באוקטובר 2012 (IST)

חג שמח
הושיעה למעננו! חג שמח ושנה טובה!כיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

שאפו[עריכת קוד מקור]

על ערכי התסריטאים! חילך לאורייתא! פרח בשבילך TZivyAשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשע"ג 13:31, 10 באוקטובר 2012 (IST)

תודה :) עדיין חלק ממיזם ההכחלות של הערך פריקים :) תומר - שיחה 13:42, 10 באוקטובר 2012 (IST)
כל עוד זה בתחום הקולנוע זה טוב :) TZivyAשיחה • כ"ד בתשרי ה'תשע"ג 13:47, 10 באוקטובר 2012 (IST)

כל הכבוד על ההספק - העלית תשעה ערכים חדשים בתוך יממה אחת. זה מדהים. יואב ר. - שיחה 00:21, 11 באוקטובר 2012 (IST)

ברכות על הערך פריקים וכל הנלווים! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 07:14, 11 באוקטובר 2012 (IST)
תודה לשניכם :) תומר - שיחה 07:15, 11 באוקטובר 2012 (IST)
שאפו ומתי אנחנו הולכים לספריה? קריצה Itzuvit - שיחה ה-סדנה 08:00, 11 באוקטובר 2012 (IST)
להתחיל מבראשית
שבת בראשית דרך צלחה ושנה טובהכיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

המקבץ השבועי: קיבוץ[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קיבוץ. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:26, 13 באוקטובר 2012 (IST)

בקשה[עריכת קוד מקור]

תומר שלום. שוב אני צריכה את עזרתך בערך פאול קור בעברית ובאנגלית. יש לי תמונה שצריך להעלות לערך. להיכן להעביר לך התמונה? אשמח לתשובה בהקדם האפשרי. תודה אירית Ibohr - שיחה 10:49, 14 באוקטובר 2012 (IST)

שלום אירית. את יכולה להעלות את התמונה לוויקיפדיה העברית תחת רישיון מתאים, דרך מיוחד:העלאת קובץ לשרת, או ישירות לוויקישיתוף, אז ניתן יהיה להשתמש בה גם בוויקיפדיה העברית וגם באנגלית, דרך commons:Special:Upload. אם תעלי לוויקיפדיה העברית, אעביר את הקובץ לוויקישיתוף. שימי לב להעלות תחת רישיון מתאים. תומר - שיחה 14:20, 14 באוקטובר 2012 (IST)
תומר שלום העליתי הקובץ לויקישיתוף -
Add caption here
, תקווה שעשיתי בסדר. תודה על העזרה. אירית.Ibohr - שיחה 12:26, 17 באוקטובר 2012 (IST)
מעולה :) הוספתי את התמונה לערך. תומר - שיחה 15:55, 17 באוקטובר 2012 (IST)

רוב תודות. איריתIbohr - שיחה 20:10, 17 באוקטובר 2012 (IST)

רדיה פרלמן[עריכת קוד מקור]

שלום תומר. זה ערך ראשון של משתמש חדש, שתירגם אותו מויקיאנגלית. אני עזרתי לו בצדדים הטכניים של עריכת הערך במרחב המשתמש עד שהיה בשל, אבל אינני מתמצא בתוכנו של הערך (אין לי הכשרה במדעי המחשב). אשמח אם תוכל להביט בו ואולי לשפר את הניסוח והבהירות שלו. תודה. יואב ר. - שיחה 12:17, 15 באוקטובר 2012 (IST)

יפה, ערך חשוב (ממציאת פרוטוקול העץ הפורש) ומעניין. עשיתי מה שיכולתי כדי לשפר. מה דעתך כעת? תומר - שיחה 12:47, 15 באוקטובר 2012 (IST)
בהחלט נראה יותר טוב ובהיר. תודה. יואב ר. - שיחה 12:51, 15 באוקטובר 2012 (IST)

היי :)[עריכת קוד מקור]

היה כיף!!! ופרודקטיבי קריצה Itzuvit - שיחה ה-סדנה 17:06, 16 באוקטובר 2012 (IST)

אכן, היה נחמד מאוד. ויצא לך ערך מעולה ומעניין. השארתי הערה קטנה בדף השיחה. תומר - שיחה 22:19, 16 באוקטובר 2012 (IST)
טופל על ידי רוית הנפלאה :) ורק לידיעה.. הפרודקטיביות המשיכה והמשיכה. חבל שלא מצאתי מידע נוסף עבור הערך השני. הייתי שמחה שיהיה קצת יותר עבה. Itzuvit - שיחה ה-סדנה 12:10, 17 באוקטובר 2012 (IST)
מעולה! תפוקה יפה :) תומר - שיחה 15:59, 17 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: דיסני[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא דיסני. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:10, 20 באוקטובר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: קרקס[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא קרקס. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 27 באוקטובר 2012 (IST)

מיזם באר שבע[עריכת קוד מקור]

מיזם חדש שיזמתי. אני מזמין אותך לבקר בדף המיזם ולהרשם. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 01:56, 28 באוקטובר 2012 (IST)

תגובתי המאוחרת להזמנה, ותרומתי הצנועה למיזם החשוב. תומר - שיחה 18:13, 8 בנובמבר 2012 (IST)
ראיתי, תודה :) • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 19:38, 8 בנובמבר 2012 (IST)
אני לא רוצה להספים את דף השיחה של הערך, אבל לאור תגובתך האחרונה שם אני רוצה להקדיש לך את השיר הזה. (שים לב למקום ההתרחשות). • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 14:51, 9 בנובמבר 2012 (IST)
חחחח מבדר ביותר :) מזכיר לי את A Flock of Seagulls (אנ') (עדיין אדום) ואת ריק אסטלי. תומר - שיחה 15:05, 9 בנובמבר 2012 (IST)
לי זה דווקא מזכיר משהו אחר • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 16:29, 9 בנובמבר 2012 (IST)
משתמש זה משתתף במיזם באר שבע .

מעניין עניין, באותו עניין, אני רוצה להודות לך על תרומתך למיזם באר שבע ומקווה שתמשיך לתרום לקידומו. כאות הוכרה אני רוצה להעניק לך את התבנית המיועדת למשתתפים במיזם, לשימוש בדף המשתמש שלך. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 02:32, 10 בנובמבר 2012 (IST)

תבנית הידעת חדשה[עריכת קוד מקור]

יש לי רעיון לתבנית הידעת (מתאים ל-15 בספטמבר, או ל-19 ביוני):

"הנסיך דניאל, דוכס וסטריטלנד נולד ב-15 בספטמבר 1973, באותו יום שחותנו לעתיד, קרל השישה עשר גוסטב, מלך שבדיה, הוכתר למלך. חתונתו ב-19 ביוני 2010, לויקטוריה, נסיכת שבדיה הייתה באותו יום שהוריה נישאו, 37 שנה קודם לכן".

א. מה דעתך? ב. מה עושים עכשיו (בהנחה שהרעיון מצא חן בעיניך)?--אדג - שיחה 23:26, 29 באוקטובר 2012 (IST)

העברתי את הקטע לויקיפדיה:הידעת?/המתנה, תחת הכותרת "צירופי תאריכים" (אתה יכול לשנות את הכותרת אם בא לך). אני מתלבט עדיין לגבי הקטע - יש בזה עניין מסוים, אבל לא ברור עד כמה זה נדיר/לא-סביר. תומר - שיחה 09:40, 30 באוקטובר 2012 (IST)

תרגום השבוע של השבוע[עריכת קוד מקור]

כולל שני ערכים שהצבעת בעדם, זה מחייב, לא? אביהושיחה 21:43, 31 באוקטובר 2012 (IST)

וואלה, מגניב. זה באמת שני ערכים שאני אוהב. אני לא יודע אם יתאפשר לי במגבלות הזמן להגיע אליהם, אבל אנסה. אם אתה רוצה לתרגם אחד מהם, אשמח.
אגב, מה דעתך לגבי תרגומי השמות הראויים? לגבי Beach hut אני מניח "בקתת חוף", אבל לגבי Editorial cartoon - "איור העורך"? "איור עיתונאי"? תומר - שיחה 07:44, 1 בנובמבר 2012 (IST)

זיגפריד ורוי[עריכת קוד מקור]

היי תומר, סיימתי את תרגום הערך החשוב הזה ביומיים האחרונים, ולחצתי "שמור", ואז גיליתי ב"התנגשות עריכה" שכבר התחלת אותו... אם עוד לא המשכת מעבר לפסקת הפתיחה שמופיעה שם - האם זה בסדר שאוסיף את המידע שכבר כתבתי? תודה וסליחה, Ravit - שיחה 12:32, 3 בנובמבר 2012 (IST)

לא ידעתי. כל העבודה שלי הסתכמה בתרגום פסקת הפתיח, אז אשמח בהחלט שתעלי את גרסתך. תומר - שיחה 12:45, 3 בנובמבר 2012 (IST)
ברור שלא ידעת . תודה, הרחבתי את הערך ואתה כמובן מוזמן להרחיב ולתקן. המשך סופשבוע נעים, Ravit - שיחה 12:53, 3 בנובמבר 2012 (IST)
יצא יפה :) סופשבוע נעים גם לך, תומר - שיחה 13:15, 3 בנובמבר 2012 (IST)
מגניב, שמעתי עליהם פעם ב"של מי השורה הזאת בכלל? (ארצות הברית)" ואז הייתי צריך לקרוא באנגלית. לא עוד. תודה לכם. ‏ישרוןשיחה 19:09, 3 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: באר שבע[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא באר שבע. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 3 בנובמבר 2012 (IST)

עברית שפה קשה[עריכת קוד מקור]

מה הרעיון של האותיות בקטרוג בחירת בודקים? ואם אותיות למה לועזיות?! הסתבכתי... • חיים 7 • (שיחה) • י"ח בחשוון ה'תשע"ג • 22:42, 3 בנובמבר 2012 (IST)

כי זה מסדר בכל אופן בסדר לקסיקוגרפי, ולכן סיווג "10" יופיע תחת הכותרת "1", כדף הבא אחרי "1", ולא אחרי "9". לא זוכר למה בחרתי אז באותיות לועזיות. אפשר בעברית. תומר - שיחה 22:57, 3 בנובמבר 2012 (IST)

עניתי[עריכת קוד מקור]

להצעתך. --‏sir kiss שיחה 18:15, 5 בנובמבר 2012 (IST).

המקבץ השבועי: יד[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא יד. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 10 בנובמבר 2012 (IST)

פריקס[עריכת קוד מקור]

הי תומר

הערך מצוין. כשאני אומר שהנושא שולי, אני מתכוון לומר שלמרות שיש לי ידע די נרחב בקולנוע, לא שמעתי עליו. זה אומר אולי שהוא בעיקר נחלתם של אנשי קולנוע ומקצוענים, ופחות מעניין את הקהל הרחב. יתכן שאני טועה. איתן - שיחה 15:29, 15 בנובמבר 2012 (IST)

בלי קשר, ראה חומת ברלין שאני עובד עליו ותאמר לי מה דעתך. איתן - שיחה 15:30, 15 בנובמבר 2012 (IST)
אין בעיה. לגבי חומת ברלין - נראה מעניין, אבל אני צריך להתעמק בכך, ולא בטוח שיהיה לי זמן. תומר - שיחה 17:26, 15 בנובמבר 2012 (IST)

נרו[עריכת קוד מקור]

אתה מסכים עם דורית? • חיים 7 • (שיחה) • ב' בכסלו ה'תשע"ג • 15:00, 16 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: ניקיון[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ניקיון. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 17 בנובמבר 2012 (IST)

ויקימסע[עריכת קוד מקור]

שלום תומר.

יצרתי באינקובטור את ויקימסע בעברית, ואשמח אם תוכל להזמין כמה אנשים שמתעניינים בתחום לתרום.

בנוסף, רציתי לדעת: איך שמים את ההודעות (כמו נניח עכשיו על הסמינר) בראש כל דף?

בתודה מראש

בנימין - שיחה - תרמו למיזם עיצוב העמוד הראשי לקראת העשור! 07:29, 21 בנובמבר 2012 (IST)

אצלנו זה דרך מדיה ויקי:Sitenotice. בהצלחה במיזם. תומר - שיחה 10:12, 21 בנובמבר 2012 (IST)
אני לא יכול את הדף, כי הוא מוגן. אשמח אם תוסיף לדף את הקוד שבמשתמש:בנימין/מודעה על ויקימסע. בנימין - שיחה - תרמו למיזם עיצוב העמוד הראשי לקראת העשור! 16:22, 21 בנובמבר 2012 (IST)
אני לא מפעיל. תומר - שיחה 17:00, 22 בנובמבר 2012 (IST)
תודה רבה. אני אבקש בויקיפדיה:בקשות ממפעילים. בנימין - כתבו ותרמו לויקימסע העברי! 17:49, 22 בנובמבר 2012 (IST)

טעות הגהה בקטע הידעת שמוצג היום[עריכת קוד מקור]

הי תומר, בקטע שמוצג היום, על כלא 6, כתוב "לא ניצל בהזדמנות זו" במקום "לא ניצל הזדמנות זו". אני לא יודע איך עורכים. תודה, חמויישֶה - שיחה 09:41, 22 בנובמבר 2012 (IST)

תוקן. תודה :) Itzuvit - שיחה ה-סדנה 09:56, 22 בנובמבר 2012 (IST)
תודה לשניכם. תומר - שיחה 16:59, 22 בנובמבר 2012 (IST)

סגוריים או מקף[עריכת קוד מקור]

רוצה להפנות מהלוח? או שישאר כך? • חיים 7 • (שיחה) • ח' בכסלו ה'תשע"ג • 21:44, 22 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בריחה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בריחה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 11:07, 25 בנובמבר 2012 (IST)

עודד הנודד[עריכת קוד מקור]

כמי שתרם לערך רציתי לעדכנך כי הסרט יוצג לרגל 80 שנה לבכורת סרט העלילה העברי הראשון בא"י ביום א' 30.12.2012 בשעה 18:30 בסינמטק תל אביב.

עודד הנודד, 1932 לפי ספרו של צבי ליברמן ובנוסף סרט קצר: "ויהי בימי" זו הזמנה להקרנה מיוחדת בסינמטק תל-אביב של הסרט המחודש: "עודד הנודד"

במאי: חיים הלחמי צלם: נתן אקסלרוד מעצב: צבי גולדין השחקנים: משה חורגל, שמעון פינקל, מנחם גנסין, שפרה אשמן, דבורה הלחמי, הילדים: שמעון פובזנר, משה טוויל, מיכאל קלינגר שיחזור ושימור דיגיטלי: יעקב גרוס

יש לאשר השתתפות בטלפון: 6950407 ומקבלים הזמנה זוגית - ללא תשלום.

--Yoavd - שיחה 15:58, 26 בנובמבר 2012 (IST)

תודה. תומר - שיחה 20:18, 29 בנובמבר 2012 (IST)

פריקס - מומלץ![עריכת קוד מקור]

שלום תומר ט, הערך פריקס שכתבת נבחר כערך מומלץ. תקציר ראשוני של הערך, שיוצג בעמוד הראשי מופיע כאן. ערן - שיחה 20:04, 29 בנובמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: זהב - 2[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא זהב - 2. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 1 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אוסקר[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אוסקר. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 8 בדצמבר 2012 (IST)

חג שמח ומואר[עריכת קוד מקור]

וַתְּאַזְּרֵנִי שִׂמְחָה
חג אורים שמח עם הרבה אור וכמה שפחות קלוריות קריצהכיכר השבתשיחהשָׁמוֹר וְזָכוֹר

ככה זה בחיים[עריכת קוד מקור]

יש כאלה שבאים ומשבחים, יש כאלה שבאים ומבקרים (ואין לי בעיה עם זה) ויש כאלה שבאים לעזור. תודה איתן - שיחה 18:18, 10 בדצמבר 2012 (IST)

שמחתי לעזור :) תומר - שיחה 18:34, 10 בדצמבר 2012 (IST)

תומר,[עריכת קוד מקור]

כנס שנייה לבקשות מפעילים, שמתי שם בקשת חסימה של אנונימי. אני רוצה להחזיר את הערך למצבו אחרי שהוא יחסם. תודה • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT22:45, 11 בדצמבר 2012 (IST)

הייתי חוסם, אבל אני כבר לא מפעיל... :) תומר - שיחה 22:49, 11 בדצמבר 2012 (IST)
וואלה? אז תעיף את הסטיקר מהעמוד שלך... :-) • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT22:50, 11 בדצמבר 2012 (IST)
אה! כתוב בדימוס... • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT22:51, 11 בדצמבר 2012 (IST)
:) תומר - שיחה 10:08, 12 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: אופנה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אופנה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:03, 15 בדצמבר 2012 (IST)

לתשומת לבך[עריכת קוד מקור]

תקציר שיאה לחנות מכולת, ולא לאנציקלופדיה. יום נהדר, יעל 11:22, 17 בדצמבר 2012 (IST)

העיקרון בעינו עומד. יום נהדר, תומר - שיחה 11:50, 17 בדצמבר 2012 (IST)

תבנית assessments[עריכת קוד מקור]

היי. התבנית יוצרת קישורים דפקטיביים שלא מובילים אל דיוני המומלצות. אתה יודע לתקן את זה במקרה? Gidip - שיחה 20:40, 21 בדצמבר 2012 (IST)

כן, באיזו תמונה? תומר - שיחה 20:50, 21 בדצמבר 2012 (IST)
בכל התמונות Gidip - שיחה 23:14, 21 בדצמבר 2012 (IST)
אצלי זה עובד. תומר - שיחה 01:19, 22 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: רשתות חברתיות[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא רשתות חברתיות. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 22 בדצמבר 2012 (IST)

תרגום השבוע של השבוע (II)[עריכת קוד מקור]

כולל שני ערכים שהצבעת בעדם, וגם הפעם זה מחייב, הלא כן? אביהושיחה 20:26, 24 בדצמבר 2012 (IST)

אכן, אבל אני לא בטוח שיהיה לי זמן לכך. (כנ"ל לגבי שבועות קודמים שבהם גם היו ערכים שהצעתי.) אם כן, אתרגם. תומר - שיחה 23:16, 24 בדצמבר 2012 (IST)

שלום תומר אני אודה לך אם תעזור בנושא כי חבל שהערך בסוף ימחק בגלל שחסרים כמה פרטים. תודה מראש!

שלום, אתה במקרה יודע את סדר ההדחות מהראשונה שהודחה עד הזוכה? פרט זה חשוב. תודה.
עשיתי מרתון פרקים, והוספתי בערך. תודה בכל מקרה.

התוכל להציץ?[עריכת קוד מקור]

כאן. תודה. חזרתישיחה 13:38, 29 בדצמבר 2012 (IST)

זה נכון. תומר - שיחה 15:23, 29 בדצמבר 2012 (IST)

המקבץ השבועי: בורסה וכלכלה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא בורסה וכלכלה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 29 בדצמבר 2012 (IST)

חלום ליל קיץ[עריכת קוד מקור]

היי,

אני לא בקיא בהלכות המלצת ערכים. יש לו פוטנציאל? נויקלן 22:57, 29 בדצמבר 2012 (IST)

אין לי זמן להתעמק בו, אבל ממבט שטחי נראה שכן. תומר - שיחה 19:04, 31 בדצמבר 2012 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור]

הכוכב המקורי
ראיתי את הערך פריקס היום במומלצים. רציתי לומר לך שבעיני זה ערך מעולה. מאד נהניתי לקרוא אותו. העבודה הרבה שהושקעה בו מורגשת. עושה חשק להיכנס לעוד הרבה ערכים אחרים על ראשיתה של הוליווד, והאישים והסקנדלים שליוו תקופה זו. בעיקר התקופה של המעבר מהסרט אילם לסרט המדבר והשלכותיהם על תעשיית הבידור.

גארפילד - שיחה 14:40, 31 בדצמבר 2012 (IST)

תודה רבה. שמחתי לקרוא. תומר - שיחה 19:05, 31 בדצמבר 2012 (IST)

ארנון אפק[עריכת קוד מקור]

מה גרם לך לכתוב את הערך הזה? תומר א. - שיחה - משנה ויקיפדית 17:10, 31 בדצמבר 2012 (IST)

העובדה ששמו הוזכר בפרשת יהודה היס, כשהמכון לפתולוגיה הוכפף למינהל הרפואה במשרד הבריאות אשר בראשותו. תומר - שיחה 19:07, 31 בדצמבר 2012 (IST)

קובץ:למלא את החלל.jpg[עריכת קוד מקור]

העליתי גרסה בעברית לכרזת הסרט "למלא את החלל", במקום הקובץ באנגלית שהעלית. הסיבה שהחלפתי ולא העליתי חדש היא כי אני מניח שהעלית את הקובץ באנגלית בתקופה שהסרט לא יצא לאקרנים בעברית ולכן גם לא היה קובץ של כרזת הסרט בעברית, ואם היה היית מעלה אותה בעצמך... מקווה שזה בסדר, ואם לא אז סליחה... מעט מן האורשיחה • כ' בטבת ה'תשע"ג • 15:09, 2 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: חדש, חדיש ומחודש[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא חדש, חדיש ומחודש. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 5 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: טלוויזיה ישראלית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא טלוויזיה ישראלית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 12 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: סוד והפתעה[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא סוד והפתעה. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:01, 19 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: ארצות הברית[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא ארצות הברית. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 26 בינואר 2013 (IST)

המקבץ השבועי: אפל[עריכת קוד מקור]

שבוע טוב, לידיעתך בשבוע הקרוב יתקיים המקבץ השבועי בנושא אפל. שבוע טוב, ערן בוט - שיחה 21:02, 2 בפברואר 2013 (IST)