משתמש:IKhitron/ארכיון/11

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ארכיון
►►
◄◄

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


Tech News: 2017-25[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:44, 19 ביוני 2017 (IDT)

Tech News: 2017-26[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:38, 26 ביוני 2017 (IDT)

תיקון הפתיחה לחדשות[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ#תיקון הפתיחה לחדשות

מודל הודג'קין-האקסלי[עריכת קוד מקור | עריכה]

יש בהערות שוליים תבנית לא מוכרת שהוסתרה. אתה יודע מה התבנית שצריכה להיות? לתקן? למחוק? בורה בורה - שיחה 21:05, 26 ביוני 2017 (IDT)

התבנית הזאת יוצרת הערות שוליים בצורה מגוכחת. המקורות נמצאים בהערות של הערך האנגלי, אבל הקטעים הללו לא מתורגמים לעברית. מומלץ להעיף את התבניות ולהעביר את הטקסט לקישורים חיצוניים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:18, 26 ביוני 2017 (IDT)
תודה. שמתי עליו "שכתוב". בורה בורה - שיחה 21:56, 26 ביוני 2017 (IDT)

פארגו[עריכת קוד מקור | עריכה]

כן, איפה מופיע באתר התאגיד? לא מצאתי אדם מה - שיחה 13:47, 27 ביוני 2017 (IDT)

היי. ראה בלוח השידורים. ערוץ כאן 11, יום שני הבא, 23:30, מופיע "פארגו: דילמת התנין". זאת משבצת של סדרות זרות, בדיוק נגמר ה"בורגן", אז סביר שזה יהיה כל יום חול, 23:30, ושידור חוזר של כל הפרקים ברצף בליל שבת בסביבות חצות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:57, 27 ביוני 2017 (IDT)
אדם מה, אחרי שכבר קיבלת מקור, אתה מבטל את זה שוב? לא מתאים למשתמש ותיק להתנהג כמו אחד שרק בא לכאן ומשחית כי לא מבין איך זה עובד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:09, 27 ביוני 2017 (IDT)
אני אמור להתחיל לדפדף בלוח השידורים של התאגיד עד שבוע הבא כי אולי פארגו מופיעה בכותרת? הם לא פירסמו את זה בדף הראשי של האתר. אתה יכול להביא קישור במקום להקשות. חוץ מזה, למה להקדים את המאוחר? אם זה יתחיל להיות משודר שבוע הבא, אז יהיה ניתן להוסיף. ראית הרי מה קרה עם פאודה- מיהרת להוסיף, ובסוף זה לא שודר. ביטלתי בערך של התאגיד- את העניין עם פאודה צריך להסיר משם, כי זה כבר לא רלוונטי. אדם מה - שיחה 14:18, 27 ביוני 2017 (IDT)
לא הבנתי איך אני מקשה. אמרתי לך בדיוק איפה זה מופיע. לוח המשדרים הוא המקור האולטימטיבי בדברים מהסוג הזה, כי עיתונים יכולים לכתוב שטויות - אני זוכר הרבה מקרים בהם תוכנית של הערוץ הראשון יוחסה לחינוכית ולהפך - ולוח המשדרים מתואר מה משודר. ההבדל הוא שראיתי את פאודה בלוח השידורים של yes, לא של התאגיד, והלקח שלי - לא להאמין יותר ל-yes. אם זה לא יעלה, בפעם הבאה לא אאמין גם ללוח השידורים של התאגיד, אבל עד אז אין לי מקור שהוא לא אמין. בעניין ההופעה של פאודה - ייתכן שאתה צודק, או שאני צודק כי זה משהו שסביר שנמצא בתוכניות שלהם, אם לא השבוע אז בעוד חודש, כי אם זה שובץ, שולם על זה כסף. כדאי שתפתח דיון בדף השיחה שם על האם זה אמור להופיע או לא. אני מתכוון בקרוב לפתוח דיון על מחיקת כל רשימת השידורים הזאת, כי זה נראה לי לא מתאים לאנציקלופדיה, אבל עד אז זה קיים, אז אני מעדכן כשיודע כי מה שקיים צריך להיות נכון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:34, 27 ביוני 2017 (IDT)
הסרתי את העריכה שלך פעם נוספת על פאודה. כל עוד זה לא משודר בערוץ (נדחה, לא ידוע, לא ברור, לא משנה מה) אין לזה משמעות, וזה לא אמור להיות בערך. אני מבקש שלא תשחזר אותי, מכיוון שזו תהיה כניסה למלחמת עריכה. אם זה חשוב לך, אתה זה שאמור לפתוח על כך דיון בדף השיחה, אבל לאור העובדה שכנראה הרשימה הזו תמחק במילא זה נראה לי מיותר לחלוטין. תודה. אדם מה - שיחה 01:18, 9 ביולי 2017 (IDT)
אתה שוב פועל מוץ לכללים. אם משהו מפריע לך, פותחים דיון, לא מוחקים מידע מגובה במקורות. אני לא אשחזר אותך, כי כבר כמה ימים לא עדכנתי את הרשימה עם כל הפרטים שהצטברו מאז, אין טעם, היא תוסר עוד מאט. אבל אני כן מזהיר אותך לא לפתוח יותר מלחמות עריכה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:33, 9 ביולי 2017 (IDT)
יגאל, גם אם המידע הזה מגובה במקורות, והוספת אותו לא מזמן, ואני חושב שהוא לא צריך להיות בערך (כאמור, אזכור של סדרה שהייתה אמורה להיות משודרת, אבל בסוף היא לא משודרת בערוץ), אז אני יכול להסיר אותו לפי הכללים. אם אתה מתנגד להסרה, אז עוברים לדף השיחה ומנהלים שם דיון על הנושא, כדי שגם אחרים יוכלו להביע את עמדתם- אם יש רוב להשארת המידע הזה, אז משאירים אותו, אם לא, אז לא. אדם מה - שיחה 13:52, 9 ביולי 2017 (IDT)
בהחלט, כל זה בנקודת הנחה שמה שנדחה לא אמור להיות ברשימה שאמורה לכלול הכל. הנקודה הזאת נראית לך אמת מוחלטת, ולי בדיוק ההפך ממנה. זה בדיוק מה שאמור להיות מוכרע בדיון. לכן פותחים ממה שנקבע בכללים - משאירים מידע מגובה במקורות גם אם מישהו חושב שהוא מיותר, ומנהלים דיון, כי כל הורדה של משהו מגובה במקורות וקשור לא נעשית אלא בהסכמה. לעומת נגיד וויקיאנגלית, שם לא מוסיפים שום דבר ללא הסכמה. לכן, אם הרשימה לא הייתה מוסרת, אתה הוא זה שהיית צריך לפתוח דיון על הסרה, לא אני על הוספה. דרך אגב, ראיתי היום באיזה מקום שאמרו לך אתה לא יכול להסיר חצי ערך ללא דיון. לא נכנסתי לפרטים או לנכונות, ולא בטוח שיהיה לי זמן לזה, אבל ממבט ראשון אולי כאן זאת לא הפעם היחידה בה אתה מסיר מידע, בהנחה שמה שכתוב שם נכון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:11, 9 ביולי 2017 (IDT)

סמליל מכון דוידסון לחינוך מדעי[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי,
יש לך מושג מדוע הסמליל, שנלקח מפה (והוא SVG), מוצג בערך משום-מה כמשבצת שחורה? Ldorfmanשיחה 14:26, 27 ביוני 2017 (IDT)

היי. כן. מציג המדיה לא מסוגל להציג סוג מסויים של קבצי svg. צריך לפתוח את הקובץ במעבד תמלילים ולערוך אותו ידנית. דבר עם ערן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:36, 27 ביוני 2017 (IDT)
ידעתי שאוכל לקבל תשובה מהירה ממך . זו הפעם הראשונה בה אני נתקל בבעיה כזאת לגבי קובץ SVG... ערן, תוכל לעשות משהו לגבי זה, או שנסתפק בזה שאעלה PNG ונשתמש בו, לפחות לעת עתה? Ldorfmanשיחה 14:50, 27 ביוני 2017 (IDT)
Ldorfman: ה-SVG הזה לא תקין. איך יודעים שהוא לא תקין (ומה לא תקין) - נכנסים לvalidator של w3c (זה ארגון התקינה בנושא): [7] כשהשגיאה היא Attribute data-name not allowed on SVG element svg at this point. - אפשר לערוך את זה בעורך טקסט ולהסיר את החלק הבעייתי של data-name="Layer 1" ולנסות שנית. בברכה, ערן - שיחה 21:11, 27 ביוני 2017 (IDT)
ערן, תודה על המידע. ביצעתי עריכה של הקובץ כפי שמסרת (זו הפעם הראשונה שלי ולא ממש הצלחתי להבין מה מחקתי). בשלב ההעלאה, הקובץ הוצג תקין (בתמונה-המקדימה), אולם לאחר מכן, הוא עדיין מוצג כריבוע שחור. תרצה לנסות לבצע שינוי כלשהו או שנוותר ואעלה את ה-PNG? זה באמת לא יהיה פתרון נורא. Ldorfmanשיחה 00:55, 28 ביוני 2017 (IDT)
Ldorfman: שכחתי לציין שצריך להגדיר בטופס שהפניתי אליו Doctype: SVG 1.0 ולא 1.1. התיקון שלך טוב, אבל יש תיקון נוסף שצריך לעשות כאשר עובדים עם 1.0 (ראה בעיה נוספת שרואים בקובץ, הפעם הגרסה שהעלאת ובבגרסת SVG 1.0 בקישור זה [8]). בברכה, ערן - שיחה 06:59, 28 ביוני 2017 (IDT)
תודה רבה, ערן! ביומיים האחרונים היה לי זמן רק לשני ביקורים קצרים מאוד בוויקיפדיה. ראיתי שהעלית בינתיים גרסה מתוקנת של הקובץ וכעת הוא משובץ בערך ומוצג באופן תקין. תבורך! "על הדרך" למדתי דברים חדשים על פורמט הקבצים הזה. היה שווה. Ldorfmanשיחה 02:41, 30 ביוני 2017 (IDT)

קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים עם מזהה VIAF[עריכת קוד מקור | עריכה]

אם יש שם מעל 24 אלף ערכים. איך יכול להיות שיש פחות מ-1000 במיוחד:דפים המקושרים לכאן/VIAF? יתכן שלוקח לרשימת הדפים המקושרים להתעדכן או שזה באג? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:03, 28 ביוני 2017 (IDT)

יכול להיות. אני לא ליד המחשב. תכנס לדף הקטגוריה ותלחץ על רענון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:06, 28 ביוני 2017 (IDT)
עכשיו יש 1500, אז זה כנראה מתרענן. רק שזה מוזר כי כבר היה קישור לערך אדום דרך בקרת הזהויות כך שלא ברור למה זה צריך להתרענן, בסך הכל יצרתי את הערך (ויצרתי הפניה). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:09, 28 ביוני 2017 (IDT)
לא הבנתי. לחצת או לא? יכול להיות שזה לא התרענן עוד מאז, כי מדובר בהכללה לא ישירה דרך יחידה, אז האלף כנראה נארכו מאז נוספה התבנית אליהם. אם אני מבין נכון, הקישור האדום נוסף לתבנית לאחר שהתבנית נוספה לערכים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:13, 28 ביוני 2017 (IDT)
יש את הערך האדום Integrated Authority File בתבנית בקרת זהויות (תחת השם GND). בקטגוריה:ויקיפדיה: ערכים עם מזהה GND יש 24 אלף ערכים ואני מניח שבמיוחד:דפים המקושרים לכאן/Integrated Authority File יש את אותה כמות (עברתי כמה דפים עם 500 ערכים אבל לא בדקתי עם יש 49 כאלה). אתה חושב שלאחר שיוצרים את הערך Integrated Authority File בדפים המקושרים הכל נעלם ועובר רענון או שאוטומטית הרשימה נשארת פשוט מערך אדום הערך הפך לכחול? כי זה (בערך) מה שקרה כשיצרתי היום את VIAF. לא בדקתי לפני היצירה כמה ערכים מקושרים יש אבל אני מניח שאמורים היו להיות שם 24 אלף. לאחר היצירה הרשימה התעדכנה ולקח לה זמן לזה. מה שכן עשיתי היה לשנות את התבנית כי הקישור הפניה לדף Virtual International Authority File שיצרתי כדף הפניה לערך VIAF. אבל ברשימת הערכים המקושרים הערכים היו אמורים להופיע דרך דף ההפניה עד שהם מתרעננים וזה לא מה שקרה. אלא הופיע רשימה מקוצרת של 1000 ערכים (בזמן שאני ראיתי, כמה דקות לאחר יצירת הערך ושינוי היחידה.). בקיצור מוזר, אבל עכשיו זה עובד אז לא ממש משנה לי. מה שכן, שעה אחרי ועדין יש אלפי ערכים שמקושרים לדף ההפניה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:41, 28 ביוני 2017 (IDT)
לא סביר שזה יעלם ויופיע שוב. אבל בדוק לאחר הערך הבא. ולשאלתי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:51, 28 ביוני 2017 (IDT)
לא רעננתי את הקטגוריה. אני אעשה את זה עכשיו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:54, 28 ביוני 2017 (IDT)

Tech News: 2017-27[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:31, 3 ביולי 2017 (IDT)

סגנון[עריכת קוד מקור | עריכה]

יגאל שלום.

רציתי לבקשך בקשה שנוגעת לסגנון: בכפר שלי, כשאומרים למישהו "תרגע" או "אל תדאג", זה רמז (דק) שהמישהו הזה היסטרי, ואמירות כאלו נחשבות סגנון תוקפני.

אם זה נעשה בכוונה, צר לי. אם לא, ארשה לעצמי לעוץ לך עצה: הימנע מפניות בנוסח זה לאנשים. בפרט, אעריך זאת אם תמנע מפניות בנוסח זה אלי.

לעצם העניין, תגובתך זו הדהימה אותי: אם הבנתי נכון את דבריך, המשמעות היא שידוע לך על בג במערכת הניהול, לא עשית שום דבר כדי לתקנו, לא אמרת או אפילו רמזת שבכוונתך לעשות משהו כדי לתקנו, לא פנית אלי או למישהו אחר בדיווח על הבג, ולקינוח אתה מצווה עלי להירגע? זה לא עושה שכל. קיפודנחש 19:20, 3 ביולי 2017 (IDT)

היי. לא תמיד, תלוי בהקשר, אבל במקרה הספציפי הזה, זה באמת מתאים. אמרת לערן "אבל פעולתך במקרה הזה היא נזק, כמעט חבלה". מדובר בפגיעה קשה בבן אדם ללא כל סיבה. הוא פעל נכון לגמרי כשהוריד את הניהול עד לתיקון, ולא היה שום צורך לפגוע בו. אם היית אומר כזה דבר לי, בלי שאהיה אשם, הייתי בוכה שבוע. לשאלתך: ידוע לי על באג, אני לא יכול לתקן אותו כדי לא להרוס את הקוד שלך, אז אני מתייג אותך, ומספר על פרטי הבאג, בתקווה שתתקן. כלומר, "פניתי אליך ... בדיווח על הבג" יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:27, 3 ביולי 2017 (IDT)
כמובן שזכותך לא לקבל את עצתי ולא להיענות לבקשתי. כשאתה מתייג מישהו ואומר "תרגע", המשמעות היא שהמתויג אמור להירגע, לא שהמתויג אמור לעשות דבר מה. ממש לא מתאים לתיאור שלך למעלה "פונה אליך בתקווה שתתקן": כשפונים למישהו כדי שיתקן בעיה, לא פותחים את הפנייה ב"תרגע"... (ההסבר של ערן -"קורא רגיל רואה שגיאה ולכן הסרתי את הבדיקה" היה מדויק, והניע אותי לחפש את הבעיה: ברמה הטכנית, עד עכשיו לא הבנתי למה זה קורה, אבל כנראה זה קשור לקוד במדיה ויקי שמחליף את tidy, ובמקרה הזה גרם לנזק משום שהוא זרק את ה- ] מה-span בו היה, לספאן נוסף, שהכיל רק אותו. לו הצלחתי לפענח בדיוק מה קרה שם, זה שווה דיווח בפבריקטור). לגבי דברי לערן - אכן שגיתי בדברי, משום שלא הבנתי שהבעיה גלויה גם למי שלא הפעיל את הגאדג'ט שחושף את האזהרות. קיפודנחש 20:06, 3 ביולי 2017 (IDT)
אז כנראה לא הבנת. אמרתי לך "תרגע" בפירוש כדי שתרגע ותפסיק לעלוב בערן. אם לא הייתי מכיר אותך טוב ויודע שאתה לא מאלו שפוגעים קבוע, הייתי שוקל סנקציות. כאן הסתפקתי בתרגע. לאחר מכן, תיארתי עבורך את הבעיה. אתה חושב שאחרי זה הייתי צריך לכתוב במפורש "הבעיה שתיארתי - אולי כדאי לתקן אותה ולא להשאיר כמו שהיא"? אם הסברתי לך שיש בעיה בקוד ששייך לך, זה לא אומר שהייתי רוצה שתתקן אותה, אלא אני סתם מתאר לך את זה, כדי שתדע שיש בעיה ותמשיך לחיות איתה, אז אינני חושב שזה הגיוני. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:13, 3 ביולי 2017 (IDT)

צ'קטי[עריכת קוד מקור | עריכה]

ממה שאני רואה רק נטרלת את הבדיקה ולא הסרת אותה לגמרי. אני עדיין רואה את טקסטי ההודעות שם. למה לא הסרת לגמרי? אתה מתכוון להסיר בעתיד? מחר יבוא מישהו ויחזיר את הנטרולים האלה שהם כיום כהערה. בורה בורה - שיחה 12:35, 4 ביולי 2017 (IDT)

לא הבנתי. איפה אתה רואה אותו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:21, 4 ביולי 2017 (IDT)
השורות:

// 'checkty-empty-parameters': 'פרמטרים ריקים - דף זה מכיל תבניות עם פרמטרים ריקים. אם הם אינם רלוונטיים ניתן להסירם. ',

// 'checkty-empty-parameters-summary': 'ניקוי קוד',

זה מיותר כי זה חלק ההתוכן שצריך להעיף עם הבדיקה. בורה בורה - שיחה 18:05, 4 ביולי 2017 (IDT)

אבל זה בהערות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:06, 4 ביולי 2017 (IDT)
נכון, אבל לשם מה יש את זה? הוחלט שמעיפים אז מעיפים הכל. זה סרח עודף. לא בדקתי את שאר הקוד, אבל לא צריך להשאיר לבדיקה הזו שריד ופליט. בורה בורה - שיחה 18:22, 4 ביולי 2017 (IDT)
וגרסאות קודמות לא מפריעות לך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:23, 4 ביולי 2017 (IDT)
לא. יש סיבה להשאיר? בורה בורה - שיחה 01:02, 5 ביולי 2017 (IDT)
מה ההבדל? הסיבה היא שינוי מינימלי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:14, 5 ביולי 2017 (IDT)

ויקיפדיה:וק:ב[עריכת קוד מקור | עריכה]

וק:ב הוא הפניה לויקיפדיה:וק:ב. זה נראה לי כמו טעות, שאולי תרצה לתקן. בברכה ‏«kotz» «שיחה» 17:41, 8 ביולי 2017 (IDT)

אתה מתכוון לדרוס עם השני את הראשון? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:51, 8 ביולי 2017 (IDT)
נראה לי ‏«kotz» «שיחה» 17:52, 8 ביולי 2017 (IDT)
בוצע. ואם כבר מדברים על זה. Amire80, הדפים ברשימת quarry:query/4805 לא מושגים יש דרך למחוק אותם איכשהו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:58, 8 ביולי 2017 (IDT)
לא יודע. אולי אפשר להריץ משהו על השרת, אבל אלה לא דברים שבא לי לגעת בהם בלי סיבה טובה במיוחד. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 20:51, 8 ביולי 2017 (IDT)
הבנתי. ואני מניח שאי התאמת הטבלאות לא נחשבת לסיבה טובה... יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:02, 8 ביולי 2017 (IDT)

IKhitron אתה יכול להוסיף לשאילתה את מס' ה diff revision האחרון עבור כל דף? אולי כך נוכל לגשת אליו ולשנות שם/למחוק ‏«kotz» «שיחה» 09:19, 14 ביולי 2017 (IDT)

ניסיתי. זה פותח את מה שצריך, אבל הלחיצה על המחיקה מציעה למחוק את יעד ההפניה, במרחב ויקיפדיה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:23, 14 ביולי 2017 (IDT)
ניסית ללחוץ "העברה"? ‏«kotz» «שיחה» 12:23, 14 ביולי 2017 (IDT)
אותו דבר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:14, 14 ביולי 2017 (IDT)

Tech News: 2017-28[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:07, 10 ביולי 2017 (IDT)

צב רך בורמזי קטן-ראש[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה גרסה קודמת שם. יש הודעת שגיאה "מדיה וקבצים בנושא צב רך בורמזי קטן-ראש בוויקישיתוף המזהה לא מולא ולא נמצא בוויקינתונים, נא למלא את הפרמטר". זה נובע ככל הנראה מקטגוריה שהייתה בעבר בוויקישיתוף ואינה עוד, או שמעולם לא הייתה. אני מציע לאפיין שגיאות אלה בקטגוריה מיוחדת ולהוסיף אותן למסדר ניקיון. בורה בורה - שיחה 00:32, 12 ביולי 2017 (IDT)

(-: אתה צריך את האישור שלי? תכניס את זה וזהו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:54, 12 ביולי 2017 (IDT)
אבל איך אתה מכניס אותם לקטגוריה? בורה בורה - שיחה 01:40, 12 ביולי 2017 (IDT)
הנה גם קלען עגלגל. משתמש:משתמשון, שניהם שלך. האם אתה מכניס את ויקישיתוף "על עיוור" בתקווה שיש כזו קטגוריה, או בעזרת הצ'קטי, שגם בודק שיש קטגוריה. בורה בורה - שיחה 01:46, 12 ביולי 2017 (IDT)
תבנית:הודעת פרמטר לא מולא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:12, 12 ביולי 2017 (IDT)
יצרתי את קטגוריה:ערכים ללא מזהה בוויקינתונים. הרץ רענון כדי שהיא תתמלא. בורה בורה - שיחה 02:46, 12 ביולי 2017 (IDT)
רענון של מה? תיאור. צביעה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:56, 12 ביולי 2017 (IDT)
לא יודע, משהו שיכניס לשם את הערכים... לא יתכן שיש רק שניים (אחד תקנתי). בורה בורה - שיחה 03:19, 12 ביולי 2017 (IDT)
עם הבעיה היא עם ה"אין תמונה" אז לקחתי את זה מערכים כמו מונטיאק העלה או מזאמה מרידאנית (האין תמונה כבר נמחק בהם) שכתב משתמש:מנחם.אל. משתמשון - שיחה 10:45, 12 ביולי 2017 (IDT)
משתמשון מדובר על {{ויקישיתוף בשורה}} ללא שום פרמטר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:03, 12 ביולי 2017 (IDT)
בינתיים קטגוריה:ערכים ללא מזהה בוויקינתונים כבר מתאכלסת ויש בה 27 ערכים. חשוב לנו להבין מה אתה/אתם עושים כדי לוודא שאתם עובדים נכון. בורה בורה - שיחה 13:43, 12 ביולי 2017 (IDT)
בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:52, 12 ביולי 2017 (IDT)
בורה בורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:37, 14 ביולי 2017 (IDT)
מה? הרשימה ריקה בעזרתה הרבה של משתמשת:רחל1. בורה בורה - שיחה 18:45, 14 ביולי 2017 (IDT)
צביעה. תיאור. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:48, 14 ביולי 2017 (IDT)
בורה בורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:08, 18 ביולי 2017 (IDT)
מה? בורה בורה - שיחה 20:11, 18 ביולי 2017 (IDT)
בורה בורה? צביעה? תיאור? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:20, 18 ביולי 2017 (IDT)
לא הבנתי. בורה בורה - שיחה 20:22, 18 ביולי 2017 (IDT)
??? תזכורת, בורה בורה. כל קטגוריה חדשה במסדר אמורה להתווסף לגאדג'ט הצביעה, והתיאור שלה להופיע בדף המסדר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:24, 18 ביולי 2017 (IDT)

תבנית:בוט מודיע[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי. אתה יכול לעדכן לי את תבנית:בוט מודיע כך שה{{{1}}} יופיע בצבע אפור 50%? שמתי שם SPAN אבל אפשר להוריד אותו אם לא נחוץ. חן חן ‏«kotz» «שיחה» 08:01, 12 ביולי 2017 (IDT)

תן דוגמה לצבע. אני לא יודע מה זה 50%. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:25, 12 ביולי 2017 (IDT)
שיהיה ירוק... אני אחליף אח"כ. ‏«kotz» «שיחה» 21:40, 13 ביולי 2017 (IDT)
בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:58, 13 ביולי 2017 (IDT)

חן חן ‏«kotz» «שיחה» 23:36, 13 ביולי 2017 (IDT)

סוג של תיוג[עריכת קוד מקור | עריכה]

[13]

‏«kotz» «שיחה» 13:24, 14 ביולי 2017 (IDT)

בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:32, 14 ביולי 2017 (IDT)

יותר רוחנית?[עריכת קוד מקור | עריכה]

(שימנשמע?) מה, אין? 19:15, 16 ביולי 2017 (IDT)

בהחלט. לא רציתי אותה מחייכת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:17, 16 ביולי 2017 (IDT)
זה עתה הכריזו שהיא תגלם את אחד התפקידים היותר נחשבים בטלוויזיה הבריטית. מה יש לה לא לחייך? (שימנשמע?) מה, אין? 19:25, 16 ביולי 2017 (IDT)
כי אני לא יכול לדמיין אותה בתפקיד בתמונה המעודכנת, אבל כן בתמונה ששמתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:42, 16 ביולי 2017 (IDT)

תג טבלה שאמור להימחק – נותרו ארבעה ערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום,

כנראה כבר שמת לב, אבל למקרה שלא: נותרו ארבעה ערכים בשגיאת ה־tidy „תג טבלה שאמור להימחק”. הצלחתי לתקן בעצמי הרבה כאלה, בעיקר ערכים עם תבניות של מדליות, אבל אני לא כל־כך מבין איך לתקן את ארבעת הנותרים. אם יש לך רעיון, יהיה מגניב.

יש שם עוד הרבה דפים במרחבים אחרים, אבל זה פחות חשוב :) --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 08:56, 17 ביולי 2017 (IDT)

עבודה יפה! תיקנו כבר אחת, עשיתי את השאר. אבל אני בכלל לא חושב ששאר המרחבים זה פחות חשוב.
בורה בורה, ראה את שלוש העריכות הזוועתיות שעשיתי עכשיו, צריך לעשות עם זה משהו ברמה של אולם התבניות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:47, 17 ביולי 2017 (IDT)
לא מתמצא בעניינים טכניים, אז לא יודע מה בדיוק ההשפעה של שגיאות אלו. אך מרחבי תבנית, פורטל וחלק מממרחב משתמש המשמש לטיוטות, חשובים כמו מרחב הערכים (וגם ויקיפדיה:דף נחיתה למתחילים). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ג בתמוז ה'תשע"ז • 14:22, 17 ביולי 2017 (IDT)
ואו, אין לי מושג איך מתקנים את הדף הזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:02, 17 ביולי 2017 (IDT)
מרחב תבנית אכן חשוב, ובגלל זה תיקנתי כמעט את כולו ;) למעט תבנית אחת, שמשמשת רק בערך אחד, ואני כל־כך יודע איך לתקן, וגם לא בטוח אם זה בכלל רצוי.
פורטל אכן חשוב, אבל קצת מעצבן כי הכול שם זה טבלאות מורכבות.
במרחב משתמש הרבה מגיע משימוש מבולגן בתיבות שפות, אבל לא הכול. אני מתקן אט־אט. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 23:04, 18 ביולי 2017 (IDT)

Tech News: 2017-29[עריכת קוד מקור | עריכה]

01:59, 18 ביולי 2017 (IDT)

רשימת קטגוריות מוסתרות ללא קטגוריה אחרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

נתקלתי בקטגוריה:דפים עם מפות שהיא משוייכת רק לקטגוריה של הקטגוריות הנסתרות. האם יש דרך ליצור רשימה של כל הקטגוריה שנמצאות רק בקטגורית המוסתרות? זה נראה לי מצב לא תקין שיש להוסיף להן קטגוריות. בורה בורה אולי אתה יכול לעשות את זה עם חיתוך הקטגוריות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:23, 18 ביולי 2017 (IDT)

יש לי רשימה כזאת. הבעיה היא שבניגוד למצב העבר, בזמן האחרון אני לא מספיק להחזיק את המסדר במצב מעודכן. תמיד היו לי כל הרשימות העיקריות ריקות, וניקיתי כל דבר חדש. עכשיו אני מנקה משהו ממה שהצטבר כשיש לי זמן, אבל הפיגור הוא די גדול. חבל שאני מתעסק בזה לבד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:54, 18 ביולי 2017 (IDT)
אני לא רואה את זה במסדר הניקיון. אם הרשימה קיימת אתה יכול להנות אותי לשם? אם לא ויש לך אפשרות ליצור רשימה, אני אדאג לרוקן אותה בימים הקרובים (בהנחה שלא מדובר על מאות). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:42, 18 ביולי 2017 (IDT)
מה זה להנות אותך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:46, 18 ביולי 2017 (IDT)
להפנות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:42, 18 ביולי 2017 (IDT)
quarry:query/4817. שיפרתי את זה קצת לכבודך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:53, 18 ביולי 2017 (IDT)
אני חוזר על הבקשה שלי, כי כרגע אני פחות מעוניין בקטגוריות ללא שום קטגוריה. אני מעוניין בקטגוריות שהקטגוריה היחידה שהיא נמצאת בה היא קטגוריה:קטגוריות מוסתרות כמו הדוגמא שהבאתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:59, 18 ביולי 2017 (IDT)
אה. אתה מתכוון לא רק "נמצאת רק בקטגוריות מוסתרות", אלא להוסיף גם "נמצאת לפחות באיזושהי קטגוריה", הבנתי נכון? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:00, 18 ביולי 2017 (IDT)
לא. אני מתכוון שהקטגוריה היחידה שיש בקטגוריה היא הקטגוריות הנסתרות ולא שום קטגוריה אחרת. ברשימה שלך קטגוריה:דפים עם מפות לא מופיעה לעומתה יש את קטגוריה:User pi ודומיה. שם אין כלל קטגוריה ולא נמצאת שם קטגוריה מוסתרת. וכן קטגוריה:ויקיפדיה: השלמה - איכות הסביבה ודומיה שדווקא יש שם קטגוריה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:44, 19 ביולי 2017 (IDT)
למרות שאמרת לא, אני לא רואה שום הבדל בין תיאור שלי ושלך. הכנתי לך עותק, quarry:query/2554. תראה אם זה בסדר, או שתגיד לי מה ההבדל בין התיאורים שלנו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:05, 19 ביולי 2017 (IDT)
אתה מוכן להסביר לי למה קט:ויקיפדיה: השלמה - חינוך נמצאת ברשימה? יש שם קטגוריה כלשהי שאינה הקטגוריות המוסתרות ובנוסף אין בה את הקטגוריה של הקטגוריות המוסתרות. בנוסף אתה יכול להסביר לי למה קטגוריה:דפים עם מפות לא נמצאת ברשימה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:51, 19 ביולי 2017 (IDT)
הראשונה נמצאת בשתי קטגוריות, שתיהן מוסתרות. השנייה לא נמצאת באף קטגוריה מוסתרת, כי קטגוריות מוסתרות אינה מוסתרת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:01, 19 ביולי 2017 (IDT)
אז יש הבדל בין מה שביקשתי למה שאתה חשבת שביקשתי ועשית. אני רוצה רשימה של "השנייה" (נמצאים בקטגוריה:קטגוריות מוסתרות ולא בשום קטגוריה אחרת, מוסתרת או לא). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:25, 19 ביולי 2017 (IDT)
ככה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:33, 19 ביולי 2017 (IDT)
כן. תודה. העתקתי את הרשימה כך שאתה מוזמן להשתמש בשאילתה לדברים אחרים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:24, 19 ביולי 2017 (IDT)
בבקשה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:24, 19 ביולי 2017 (IDT)
רק שישה ערכים, יצאנו בזול! בורה בורה - שיחה 17:35, 19 ביולי 2017 (IDT)

ערכים בלי ויקישיתוף בשורה[עריכת קוד מקור | עריכה]

יגאל, בקשת שאילתה. אני מעוניין ברשימה של הערכים העומדים בתנאים:

רב תודות! בורה בורה - שיחה 13:02, 20 ביולי 2017 (IDT)

אנא הסבר את הסעיף השלישי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:25, 20 ביולי 2017 (IDT)
ראה למשל את הערך סקייפ. הצ'קטי ממליץ להוסיף לו והוא בודק שבאמת יש קטגוריה לפני שהוא ממליץ. צריך לעשות בדיקה דומה. בורה בורה - שיחה 13:27, 20 ביולי 2017 (IDT)
אני די בטוח שהוא בודק את "קטגוריה בוויקישיתוף (P373)". בורה בורה - שיחה 13:28, 20 ביולי 2017 (IDT)
אז זה בלתי אפשרי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:33, 20 ביולי 2017 (IDT)
אז ותר על התנאי הזה. אני יודע לסנן בהסבה. בורה בורה - שיחה 13:38, 20 ביולי 2017 (IDT)
לא חייבים קובץ. אפשר ורצוי להכניס את השאילתה בשיחת תבנית:ויקישיתוף בשורה/הוספה#שאילתות מושהה. בורה בורה - שיחה 13:42, 20 ביולי 2017 (IDT)
איזה קובץ? וזה ייצא איזה 150,000 ערכים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:56, 20 ביולי 2017 (IDT)
שכח מקובץ, זה הרבה מדי. רק עדכן לי בקישור לעיל את השאילתה. אמורים לצאת בשאילתה קצת יותר מ-125,000 ערכים. בורה בורה - שיחה 14:06, 20 ביולי 2017 (IDT)
[17] יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:39, 20 ביולי 2017 (IDT)
בקשתי שאילתה, לא חיפוש. אתה כבר אמור לדעת שהבוט לא יכול לעבוד עם יותר מ-20,000 תוצאות, רק עם שאילתה. בכל מקרה, המספר 125,000 הוא תוצאה אמינה מ-petsca ולך יצאו 209,000. בורה בורה - שיחה 17:34, 20 ביולי 2017 (IDT)
נסה לפתוח שוב. לא, אני לא יכול לדעת. אתה מתכוון quarry? זה לא יעבוד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:45, 20 ביולי 2017 (IDT)
למה לא יעבוד? ראה את זה:
select page_title from page where exists (select * from templatelinks where tl_from = page_id and tl_title <> "מיזמים" and tl_title <> "ויקישיתוף_בשורה");
תקין? בורה בורה - שיחה 17:49, 20 ביולי 2017 (IDT)
כן, החיפוש החדש שכתבת לעיל אמין יותר. בורה בורה - שיחה 17:50, 20 ביולי 2017 (IDT)
קודם כל הקוד הזה יחזיר לך 900,000 דפים. אבל בלי קשר, quarry לא נותן יותר מכמה עשרות אלפים בגלל גודל הפלט. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:52, 20 ביולי 2017 (IDT)
וזה אותו חיפוש, רק תיקנתי טעות דפדפן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:53, 20 ביולי 2017 (IDT)
איך אתה יודע ש-900,000? מה אפשר לשפר שיצאו רק 125,000. לא אכפת לי אם יחזיר רק 50,000 שזה אני יודע שעבד. נריץ כמה פעמים. בורה בורה - שיחה 18:00, 20 ביולי 2017 (IDT)
נגיד זה:
select page_title from page where not exists (select * from templatelinks where tl_from = page_id and tl_title in ("מיזמים", "ויקישיתוף_בשורה")) limit 50000;
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:04, 20 ביולי 2017 (IDT)
טוב, עדכנתי. יש איזו דרך שבריצה הבאה הוא יקח את 50,000 הבאים ולא יעבוד על מה שכבר נסרק? בורה בורה - שיחה 18:13, 20 ביולי 2017 (IDT)
כן. קח את מספר הדף של האחרונה, ובפעם הבאה נוסיף שהמספר גדול מזה. דרך אגב, לא עדיף להגביל את זה רק על ערכים, ואולי גם שלא יהיו דפי הפניות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:17, 20 ביולי 2017 (IDT)
הרצתי ונראה שהוא עובד על האנגלי... איך אומרים לו שיעבוד רק על העברי ורק על דפי תוכן במרחב הערכים בלבד? ראה כאן. בורה בורה - שיחה 18:24, 20 ביולי 2017 (IDT)
ככה:
select page_title from hewiki_p.page where page_namespace = 0 and not page_is_redirect and not exists (select * from templatelinks where tl_from = page_id and tl_title in ("מיזמים", "ויקישיתוף_בשורה")) limit 50000;
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:27, 20 ביולי 2017 (IDT)
אנא הוסף גם את התנאי שיתחיל מעמוד מסוים לריצה הבאה. בורה בורה - שיחה 18:29, 20 ביולי 2017 (IDT)
מה מספר העמוד? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:30, 20 ביולי 2017 (IDT)
צריך להתעלם מדפי פירושונים (אם אתה יודע) כמו מז'ור או קומץ. זה יצמצם את מספר הערכים. אין בפלט מספר דף, איך אני מוצא אותו? בורה בורה - שיחה 18:37, 20 ביולי 2017 (IDT)
למה השאילתה שלפה את גומצן אימתן בעמוד 500 בסוף? יש לו {{ויקישיתוף בשורה}}. בורה בורה - שיחה 19:21, 20 ביולי 2017 (IDT)
בלי פירושונים יש 112,747.
select page_id, page_title from hewiki_p.page
where page_id > 1300000
and page_namespace = 0
and not page_is_redirect
and not exists
(select * from hewiki_p.templatelinks
 where tl_from = page_id
 and tl_title in ("מיזמים", "ויקישיתוף_בשורה"))
and not exists
(select * from hewiki_p.page_props
 where pp_page = page_id
 and pp_propname = "disambiguation")
order by page_id
select page_id, page_title from hewiki_p.page
where page_id > 700000
and page_id <= 1300000
and page_namespace = 0
and not page_is_redirect
and not exists
(select * from hewiki_p.templatelinks
 where tl_from = page_id
 and tl_title in ("מיזמים", "ויקישיתוף_בשורה"))
and not exists
(select * from hewiki_p.page_props
 where pp_page = page_id
 and pp_propname = "disambiguation")
order by page_id
select page_id, page_title from hewiki_p.page
where page_id <= 700000
and page_namespace = 0
and not page_is_redirect
and not exists
(select * from hewiki_p.templatelinks
 where tl_from = page_id
 and tl_title in ("מיזמים", "ויקישיתוף_בשורה"))
and not exists
(select * from hewiki_p.page_props
 where pp_page = page_id
 and pp_propname = "disambiguation")
order by page_id
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:42, 20 ביולי 2017 (IDT)
יגאל, כאשר אני מייצא את התוצאות ל-CSV, כל השמות בעברית יוצאים זבל. למה זה קורה ואיך מתקנים את זה? בורה בורה - שיחה 07:25, 23 ביולי 2017 (IDT)
זה כי הם לא טרחו לממש פורמט תואם ויקי. פתח את קובץ ה-csv ב-notepad++, בחר בתפריט encoding בפקודה convert to utf-8, ושמור. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:27, 23 ביולי 2017 (IDT)
תודה על הטיפ. בינתיים מצאתי מה הבעיה שתקעה את הבוט (Page_ID מיותר בפלט) וזה רץ יפה! תודה על העזרה. בורה בורה - שיחה 17:44, 23 ביולי 2017 (IDT)
יגאל, אני צריך להריץ במנות של 20,000. היכן אני מוצא את ה-Page_ID של הערך האחרון שעדכנתי? אפשר לא בשאילתא אלא בממשק הרגיל? למשל מהו של קוקאי (סומו). האם הוא 265806? אם כן אני מסודר... בורה בורה - שיחה 03:51, 24 ביולי 2017 (IDT)
כן, במידע על הדף. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:05, 24 ביולי 2017 (IDT)

השחתה בוויקינתונים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום יגאל. האם יש דובר עברית בקרב המנטרים/מפעילי המערכת בוויקינתונים? פשוט נתקלתי היום בתרומותיו הבעייתיות של משתמש מסוים [18] והסבתי את התיאורים לדברים רצויים (הרבנים שהוא מזכיר מגיגול פשוט הם מרצים בבר אילן), אך אין לי שמץ של מושג מה המדיניות של המיזם במקרים כאלו ביחס למשתמש עצמו. נראה שהחשבון הגלובלי שלו נוצר לפני כמה שנים, אך אצלנו הוא עשה רק השחתה אחת שכבר לא בקרבנו, ואין לי מושג אם הוא עשה דברים דומים גם במיזמים אחרים. אנא תייג בעת מענה. Mbkv717שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשע"ז • 16:26, 21 ביולי 2017 (IDT)

היי, משה. יונה הוא מפעיל בוויקינתונים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:37, 21 ביולי 2017 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: משתמש:יונה בנדלאק מפעיל שם. יתכן וגם משתמש:Amire80. בורה בורה - שיחה 16:38, 21 ביולי 2017 (IDT)
אני לא מפעיל שם. אפשר לראות רשימת מפעילים בדף Special:ListAdmins בכל ויקי.
אבל מכיוון שאזכרתם אותי, אנצל את ההזדמנות לשאול: למה בחבורה שלכם כל הזמן משתמשת במילה „להסב” ולא במילים „לשנות” או „להחליף”? תהיתי מזמן. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:52, 21 ביולי 2017 (IDT)
כי אנו אוהבים להסב על השולחן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:23, 21 ביולי 2017 (IDT)
כי בא לי . נ.ב. אני לא חלק מחבורת הוויקיפדים-מחשביסטים a.k.a. "צוות לעניין", לכל היותר אני משקיף זוטר; אתה למעשה משמעותית יותר מקורב ממני. Mbkv717שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשע"ז • 18:04, 21 ביולי 2017 (IDT)
אז זהו, שאני לא, כי השימוש במילה הזאת הוא הדבר שמגדיר עבורי את החבורה הזאת. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 22:21, 21 ביולי 2017 (IDT)
תודה על הסבת תשומת ליבי לכך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:20, 23 ביולי 2017 (IDT)

תרגום חדשות הטכנולוגיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לצערי אני עדין חסום במטא כך שגם השבוע זה תלוי בך. שבוע טוב, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:33, 23 ביולי 2017 (IDT)

בסדר גמור, אני אשתדל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:23, 23 ביולי 2017 (IDT)

Tech News: 2017-30[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:58, 24 ביולי 2017 (IDT)

משהו מעניין[עריכת קוד מקור | עריכה]

פעם שנייה שאני נתקל בעריכה תמימה לכאורה של אותו כותב שמחזירה שגיאת לואה. אכפת לך להציץ ולנחש מה זה? ביקורת - שיחה 16:42, 26 ביולי 2017 (IDT)

לא הבנתי. איפה השגיאה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:27, 26 ביולי 2017 (IDT)
בשורה הראשונה של הערך בגרסה הנוכחית מופיע "שגיאת לואה ביחידה mw.wikibase.entity.lua בשורה 37: data.schemaVersion must be a number, got nil instead" ולא מופיעה התבנית שבראש הערך. בגרסה הקודמת הכל בסדר, למרות שהוא לא שינה דבר. ביקורת - שיחה 17:33, 26 ביולי 2017 (IDT)
תפתיח את הערך בטאב אחר ותגיד לי אם אתה עדיין רואה את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:36, 26 ביולי 2017 (IDT)
באותו דפדפן? כאן אני לא רואה את זה, וכאן כן. ביקורת - שיחה 19:13, 26 ביולי 2017 (IDT)
בסדר גמור. זה לא קשור לעריכה של מישהו. אלו אלפי ערכים ברחבי העולם שכבר כמה שבועות נהרסים לכמה שניות ושוב מסתדרים, וכל המפתחים מנסים להבין למה. אם תחפש היטב, תמצא בהרבה דפי שיחה אצלנו אזכורים של הדבר הזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:17, 26 ביולי 2017 (IDT)
אבל זה כמה שעות על אותו דבר. בפעם שעברה שחזרתי אותו ואז שחזרתי את עצמי והכל הסתדר. שאנסה שוב? ביקורת - שיחה 19:29, 26 ביולי 2017 (IDT)
העניין הוא שאני פותח את אותם הדפים ולא רואה כלום. נסה עם Ctrl-F5, אולי אתה רואה גרסת מטמון של הדפדפן שלך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:32, 26 ביולי 2017 (IDT)
ניסיתי כמובן, ומחקתי את כל המטמון, ולא עזר. אבל אתה כנראה צודק, שיניתי רווח באחת הפסקאות בדף ומיד זה הסתדר. ביקורת - שיחה 19:54, 26 ביולי 2017 (IDT)

מנהל רשימת המעקב[עריכת קוד מקור | עריכה]

שמת לב שמנהל רשימת המעקב מסתיר את השורה "רשימת המעקב מכילה את רשימת הדפים ברשימת המעקב שלך שהשתנו בימים האחרונים. ברשימת המעקב יש 1,153 דפים (לא כולל דפי שיחה). באפשרותך לשלוט על האופן בו הרשימה מוצגת על ידי שינוי העדפות המשתמש שלך."? יש דרך להפסיק את זה? בברכה, זאב קטןשיחה • ד' באב ה'תשע"ז • 15:14, 27 ביולי 2017 (IDT)

היי. למה, אתה צריך אותה, גם במצב רגיל? כי במצב פתוח היא כן מופיעה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:55, 27 ביולי 2017 (IDT)
אני אוהב לדעת כמה דפים יש לי ברשימת המעקב, לא ממש עקרוני. בברכה, זאב קטןשיחה • ד' באב ה'תשע"ז • 15:57, 27 ביולי 2017 (IDT)
אם זה חשוב לך לראות בלי פתיחה, אני יכול לכתוב קוד במיוחד בשבילך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:57, 27 ביולי 2017 (IDT)
אל תטרח, אני פשוט אפתח את זה. בברכה, זאב קטןשיחה • ד' באב ה'תשע"ז • 15:59, 27 ביולי 2017 (IDT)

הבהרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום IKhitron,

אני מבקש שתבהיר את דבריך במזנון ויקיפדיה:מזנון#בוט לזיהוי קבצים בשימוש הוגן בשימוש כפול: "זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה. ברגע שמעלים את זה, אנשי OTRS מתחילים להבהל שמא מישהו באמת ידאג לזה. אף פעם לא הצלחתי להבין למה."
איפה בדיוק מנעתי טיפול באיזשהו נושא שקשור בתמונות שימוש הוגן או נושא אחר בנוגע לתמונות, זכויות יוצרים או בכלל?
למה בדיוק, לפי עניות דעתך, אנחנו מונעים טיפול בנושא זכויות היוצרים?
אם לא הצלחת להבין איזושהי פעולה שלי, למה לא פני אליי לשאול אותי. האם קרה שלא עניתי לך באיזשהו עניין? Geagea - שיחה 15:00, 28 ביולי 2017 (IDT)

היי. לא הייתה לי כל כוונה לפגוע בך, או במישהו אחר. בשנים האחרונות, לא בחודשים האחרונים, היו שני מקרים בהם העליתי בפני בן אדם מסויים את ההצעה לטפל בקבצים בשימוש הוגן שנמצאים בכמה דפים, כמו שקיים טיפול כזה בקבצים שלא נמצאים בשימוש. אני לא זוכר למי מחברי OTRS פניתי, ולא אמרתי שזה היית אתה, או מישהו אחר. פעמיים קיבלתי תשובות מאוד מתחמקות. בדרך כלל הטיפול בנושאי זכויות יוצרים נעשה טוב מאוד, ככל הידוע לי, לכן זה כל כך הפתיע אותי. ולשאלה האחרונה: אינני נוהג לפנות לבן אדם האחראי על משהו כדי להתלונן על עמיתו, שאחראי על אותו דבר. זה לא מנומס. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:23, 28 ביולי 2017 (IDT)

בירה בשבילך![עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה רבה על העבודה הנהדרת בקיצור היקום הקולנועי של מארוול, עשית עבודה נהדרת. מו סיזלאקהטברנה • 23:28, 29 ביולי 2017 (IDT)
תודה! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:51, 29 ביולי 2017 (IDT)

בדיקת פורמט שאילתה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הפרטים בדף השיחה של בורה בורה. תודה רבה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:30, 31 ביולי 2017 (IDT)

תודה, כבר קיבלתי עזרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:11, 31 ביולי 2017 (IDT)
יגאל אם אתה מתחיל לשוחח עם עצמך, אולי אתה צריך חופש.... אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:21, 31 ביולי 2017 (IDT)
אני צריך חוםש פעם ראשונה בשש שנים בלי קשר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:15, 31 ביולי 2017 (IDT)

שאילתה לפרמטרי תמונה שגויים[עריכת קוד מקור | עריכה]

אולי יהיה לך שימושי.

למשל, זה מוצא את כל המופעים של default:

var api = new mw.Api();

api.get( {
    "action": "query",
    "format": "json",
    "list": "linterrors",
    "lntcategories": "bogus-image-options",
    "lntlimit": "max",
    "lntnamespace": "0"
} ).done( function ( result ) {
    var results = result.query.linterrors,
        interestingTitles = [];

    for ( var i = 0; i < results.length; i++ ) {
        if ( results[i].params.items[0] === "default" ) {
            interestingTitles.push( results[i] );
        }
    }

    console.log( interestingTitles );
} );

תגיד לי אם אתה צריך עוד הסבר. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 11:02, 31 ביולי 2017 (IDT)

תודה. ולא צריך הסבר, הייתי בונה את זה לבד בקלות. (-: יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:18, 31 ביולי 2017 (IDT)

קטגוריה:דפים שבהם ההכללה גדולה מדי לניקוי מיידי[עריכת קוד מקור | עריכה]

משהו השתבש שם. איך יכול להיות שיש הכללה מרובה מדי בתבנית של שלוש שורות. יתכן וזה קשור לשינוי שערן עשה שם לאחרונה. בורה בורה - שיחה 00:39, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

נראה שזה קשור לשינוי שעשה בורה בורה לאחרונה במיוחד:הבדל/21264575. ערן - שיחה 00:49, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אאוץ'. שלא נדע מצרות. אני חושב שזה עבר את הגבול, וצריך לשקול לבחור נגיד עשר תבניות הכי נפוצות ולהמיר בהן את איפיון הניהול מתבניות למודול. גם ככה רשימת יוצאים מן הכלל כבר עברה עשרה ערכים. בורה בורה, קיפודנחש יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:57, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אשמח להסבר יותר מפורט מדוע הניהול גורם לזה ומה משתמש:קיפודנחש מציע. בורה בורה - שיחה 02:59, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

לא הבנתי (או לא ראיתי - כרגע הרשימה ריקה) על מה מדובר, אבל מש:ערן: שים לב שזו תבנית שמשתמשת בפונקציה ש(אם לא שינו לאחרונה) מוכרזת כיקרה. אם יש דפים שהתבנית הזו מופיעה בהם מספיק פעמים כדי לעבור על מגבלת ההכללה, זה אולי יותר ממה שצריך להרשות. אזכיר לך כמה זמן היה לוקח לפתוח את וק:רה כשהיו בו מופעים רבים של הפונקציה.אם יש דף שמתפוצץ מהניהול, צריך לבדוק כמה פעמים הוא משתמש בפונקציה.

לגבי הניהול, לא ביג דיל. מדי פעם צריך לדלג על תבנית זו או אחרת, ולהניח להן להתרוצץ עירומות. הניהול עושה עבודה חשובה, אבל הרי מכמה עשרות אלפי תבניות, פחות מאלף מכוסות. לא אסון אם תבנית ספציפית זו או אחרת תחמוק. אם חשוב לך, אפשר לעשות רשימה, ולתת לאיזה בוט או משהו לבדוק את המופעים של התבנית במרחב הערכים פעם בכמה זמן. קיפודנחש 07:57, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

קיפודנחש, בהחלט כדאי לעבוד בכיוון. כשאני פתחתי את הקטגוריה, היו בה כ-8,000 תבניות.
בורה בורה, לוח השנה בראש התבנית מכיל בדיקה עבור כל תאריך, האם להציג אותו או לא. לכן יש כל כך הרבה בדיקות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:54, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

יגאל, בדוק בבקשה אם הדפים שכוללים הרבה מופעים של התבנית (כמו למשל לוח השנה) נטענים בצורה סבירה (כמה זמן לוקח לפתוח לקריאה, וכמה זמן לשמור). אם לא, אז צריך לעשות משהו. לפי הזכור לי, מספיק הכללות של #קיים, יכולות להפוך דף ללא שמיש, ואם זה המצב אז צריך לעשות משהו כדי לשנות, כנראה להפסיק להשתמש בתבנית כל כך הרבה פעמים. כאמור, מבחינת הניהול זה לא הפסד גדול לוותר על התבנית. קיפודנחש 15:16, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

אין לי מושג איך מודדים דברים כאלו, ועם מה להשוות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:26, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

אם אתה זוכר כמה מהדפים הללו, אפשר להציץ להם בתחתונים: בדוק את ה html (קונטרול u) , וחפש את הקטע של newpp (בהערת html). יכול להיות שיש את זה גם במידע על הדף בתיבת הכלים - משהו כמו "מידע על ביצועי המפענח". אמור להיות שם סעיף לפונקציות יקרות. אם אתה לא זוכר אף אחד מהדפים, אפשר להחזיר את הבדיקה, ולחכות שהקטגוריה תתמלא בחזרה, להכין רשימה, ולהסיר את הבדיקה. שיטה קצת פרימיטיבית, אבל זה הכי טוב שיש לי כרגע. קיפודנחש 20:14, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

את הדפים אני זוכר - הערכים המומלצים, התמונות המומלצות והידעת. או אחד מהם, הכי כבד מבחינת כמות תאריכים. אבל עדיין לא הבנתי מה משווים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:22, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

Tech News: 2017-31[עריכת קוד מקור | עריכה]

00:45, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

מסגרת[עריכת קוד מקור | עריכה]

בהמשך לבעיה שהעלית באולם דיונים של החלפות: למה אנחנו בכלל במצב שאנשים קובעים ידנית בתוך תבנית שלא צריך מסגרת? למה שהתבנית לא תקבע את זה? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 14:51, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

אתה מכיר דרך להפשיט את הכללת הקובץ מכל המרכיבים? למשל עם לואה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:25, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
לא הבנתי מה זה „להפשיט”. כלומר, כשנותנים לתבנית בתור פרמטר [[קובץ:Mozilla Firefox Hummus.JPG|150px|חומוס פיירפוקס|default|ממוזער]], להשאיר מזה רק „Mozilla Firefox Hummus.JPG”? יש לי דרך: לשלוח לכתחילה רק את „Mozilla Firefox Hummus.JPG”, ולתת את הערכים האחרים בתור פרמטרים אחרים (אם הם בגלל נחוצים).
כל הרעיון של תבנית הוא לא לחזור על דברים. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:43, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
ואיך להכריח אנשים לכתוב את זה ככה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:46, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
לא מבין מה הבעיה. לומדים איך להשתמש בפרמטר החדש, זה הכול. זה פשוט יותר. דברים משתנים בתבניות כל הזמן. כבר יש תבניות שבהן זה ככה, למשל {{ספורטאי}}. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 16:50, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אתה כל כך תמים... יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:15, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אני יודע, אבל צריך לשפר דברים איכשהו. --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 17:18, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
amire80 בספורטאי זה גם וגם, אפשר לתת Mozilla Firefox Hummus.JPG ואפשר גם [[קובץ:Mozilla Firefox Hummus.JPG|150px|חומוס פיירפוקס|default|ממוזער]]--‏Mikey641שיחה 21:00, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
נו אז ככה זה צריך להיות בכל מקום. (ואחר־כך להריץ בוט שמעיף את רוב המופעים של {{ללא קוד ויקי|[[קובץ:}} והפרמטרים.) --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 21:24, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
זה ככה ברוב.--‏Mikey641שיחה 21:27, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
Mikey641, אפשר לדעת איפה זה ככה ואיפה לא? --אמיר א׳ אהרוני - שיחה 10:23, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
כל תבנית שמשתמשת ביחידה:תבנית מידע [27]--‏Mikey641שיחה 20:22, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

תעלת למאנש[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה את הערת השוליים השנייה. למה היא לא מוצגת רק בטקסט העברי שנתתי לה? בורה בורה - שיחה 20:55, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

כי לא כך כותבים קישור חיצוני--‏Mikey641שיחה 20:59, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

שלוש בקשות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב יגאל, שלוש בקשות לי אליך:

א. עדכן בבקשה את רשימת הערכים הפוטנציאליים להמלצה לפי הנוסחה הקודמת בארגז החול שלי.

ב. עדכן בבקשה את רשימת הערכים המומלצים כאן: משתמש:Gilgamesh/מומלצים לפי ותק. רק להוסיף כאן ערכים שהמלצם נוספה לאחר פרדיננד לסל (אני חושב שדימום תוך גולגולתי הוא ערך מוקדם יותר)

ג. גארפילד ואני רוצים ליצור רשימה של ערכים טובים. בשביל זה אנחנו צריכים רשימה של כל הערכים שאיבדו את המלצתם משנת 2011 ועד היום. האם תוכל לעשות רשימה כזאת עבורנו? האם זה אפשרי בכלל מבחינה טכנית? לצורך העניין, יש רשימה של כל הערכים שהוסרו או נוספו כאן תבנית:מספר ערכים מומלצים בתקציר העריכה (תראה בהיסטוריה). גילגמש שיחה 08:42, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. א' כרגיל, תוך חודש.
ב' אני בכלל לא זוכר את הרשימה הזאת. תוכל להזכיר לי מה קורה שם?
ג' לא בטוח. האם יש תקציר עריכה אחיד להסרה מתוך הערך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:14, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
לגבי ב - זה רק ערכים שנוספה להם המלצה. כלומר, כל הערכים שיש להם תגית ערך מומלץ והם לא ברשימה המקושרת.
לגבי ג - אני חושב שכן, תבדוק בעצמך את התקציר בבקשה. גילגמש שיחה 17:23, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
ב' מה זה תאריך ומה זה הערה? ג' מה לחפש? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:41, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
ב: תאריך הוא תאריך שבו נוספה ההמלצה (זה לא מאוד חשוב). הערה זה סתם עמודה בשביל הערות שלי. לא מאוד חשוב, העיקר להוסיף ערכים חדשים לרשימה, אני כבר אטפל בדברים השוליים האלה.
ג: לחפש את המילה "הוסר" או "הוסרה" או "הוסרו" ראה פה: [28] גילגמש שיחה 17:48, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
ב' אם כך, בסדר גמור. ג' אמרתי לך, לא יילך. אני צריך בהיסטוריה של הערכים עצמם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:58, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקי, תודה לך על התשובה. אחשוב על פתרון. גילגמש שיחה 18:00, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
לגבי ג' - יש אולי דרך לזהות ערכים שבעבר היו בקטגוריה מסוימת, ועכשיו אינם? (כמו קטגורית ערך מומלץ)? גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 21:37, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
גם לא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:45, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

א' בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:48, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

רשימת מעקב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מייקי הריץ CAT-A-LOT המוני והכניס לי איזה +700 תבניות ברשימת המעקב שכזכור לך מוגבלת ב-1,000! זה גרם לכך שאני לא רואה את השינויים שנעשו ביממה האחרונה ולנטר אותם. אני עובד עם החפיץ שלך. האם כאשר יהיה באחד הערכים שוב שינוי, אני אראה אותו מאז השינוי הקודם, נניח מיום שישי, שכרגע אינו זמין לי, או ששינוי זה מיום שישי אבד לעולמים מבחינת המעקב אחריו? בורה בורה - שיחה 05:59, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

תכבה את השינויים הללו אחד אחד, ואז פתח את הכתובת הבאה: [29] יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 06:22, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
אין כיבוי המוני? לא הולך לבטל 700 ידנית... בורה בורה - שיחה 06:33, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
יש, אבל זה מסוכן. תעשה בדיוק ככה:
  • סמן לעצמך, מה השעה.
  • לך להעדפות -> רשימת המעקב ותכבה את הרחבת הרשימה.
  • אל תאמין לשום דבר שיש ברשימת המעקב מאותו רגע ועד שתדליק שוב.
  • פתח מחדש את רשימת המעקב.
  • אם יש לך בתפריט עוד כפתור safemode, לחץ עליו.
  • אם אין, תוסיף בסוף הכתובת בדפדפן ?safemode=1.
  • זה מכבה את כל הסקריפטים.
  • מה שחשוב זה שזה כיבה את הגאדג'ט.
  • ברשימת המעקב שתתגלה ודא שהיא מתחילה הרבה יותר מוקדם.
  • תתחיל לעבור על כל השורות המודגשות.
  • ברגע שמצאת עריכה שם דף מעניין, פתח את קישור ההיסטוריה בטאב חדש.
  • מצא את העריכה התחתונה המסומנת ככזאת שטרם קראת.
  • רד עוד עריכה למטה.
  • לחץ על השוואה עם נוכחי.
  • חזור להמשך המעבר על רשימת המעקב.
  • ברגע שהגעת למצב שלא נשארו לך דפים שהיית רוצה לראות, בדוק שוב.
  • לחץ, אם אתה רוצה, על סימון כל העריכות ככאלו שנקראו.
  • באותו רגע לא יהיה לך כלום ברשימת המעקב.
  • החזר את הרחבת הרשימה בהעדפות.
  • פתח אותה מחדש.
  • לחץ על כפתור הגאדג'ט של גילוי העריכות שהוסתרו.
  • תעבור על כל העריכות שנעשו מרגע שהתחלת לעבוד, לכן ביקשתי שתסמן שעון בהתחלה.
  • סביר שיהיו שם עריכות שמחכת מבלי שהתכוונת.
  • אם כן, עבור עליהן.
זהו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:54, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
לא יותר פשוט ללכת להעדפות לסמן לא להציג שינויים בקטגוריות ובעוד 3 או 7 ימים להחזיר את זה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:23, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
זה היה בהחלט יותר פשוט אם הבעיה הייתה בקטגוריות. אבל יש לבורה את כל התבניות הללו ברשימת המעקב, אז זאת עריכה אחת לשורה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:26, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
פתרון יותר פשוט: ללכת לעריכת רשימת מעקב, לבחור את כל התבניות, ללחוץ ctrl+x, להדביק את מה שיצא בטיוטה, לשמור, לחזור לעריכה רשימת מעקב, ללחוץ עדכון רשימת המעקב, לעבור על השינויים שרצית, ואחרי שאתה מסיים להחזיר את רשימת התבניות לרשימת המעקב.--‏Mikey641שיחה 17:54, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
גם אפשרות. אני פחות אוהב את זה, כי מניסיון, כל עריכת רשימת המעקב ידנית נגמרת רע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:00, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
זה כבר אבוד, כי עכשיו יש לנו כבר יותר מ-1,000 שינויים רגילים ושוטפים. אבל תודה על העצות. בורה בורה - שיחה 19:53, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
בורה בורה, לא משנה כמה יש שם, זה יעבוד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:55, 6 באוגוסט 2017 (IDT)

Tech News: 2017-32[עריכת קוד מקור | עריכה]

00:45, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

קטגוריה:דפים שצריכים ויקיזמני[עריכת קוד מקור | עריכה]

זו איזה יוזמה שלך שמכניסה לשם? לא ברור לי המקור. משתמש:יונה בנדלאק? משתמש:Mikey641? בורה בורה - שיחה 05:11, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

אני לא יודע ממה זה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:59, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
זה של מייקי, בתבנית עריכה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:57, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה! חבל שלא מתעדים תחת "בטיפול כרגע" כמקובל. קשה לעקוב כאשר יש כמה בוטים שהקטגוריה מופיעה בהם תחת טיפולים קודמים למטרות אחרות. בורה בורה - שיחה 15:24, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
בשמחה. אבל אתה יודע איך מזהים מאיפה זה בא? הרי מדובר בעניין של שניה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:26, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
לא תמיד קל למצוא. וצריך לעקר את העצלנות... בורה בורה - שיחה 16:26, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
דווקא כן תמיד קל. insource:ויקיזמני במרחב התבניות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:46, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
צודק... petscan עוד יותר קל. בורה בורה - שיחה 17:22, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
איך זה קשור? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:40, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
במקום insource. בורה בורה - שיחה 03:02, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
מה? אפשר קישור? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 07:19, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

קטגוריה:ויקיפדיה: ערכים הדורשים תיקון[עריכת קוד מקור | עריכה]

איך יודעים מה צריך לתקן? נכנסתי לכמה ואני אפילו לא יודע מה גרם להם להכנס לקטגוריה... בורה בורה - שיחה 03:02, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

אתה גם לא תדע. מוסיפים את זה עם תבנית ידנית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 07:21, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
ומי מתקן את הערכים? נביאים? בורה בורה - שיחה 07:28, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
כתובים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 07:38, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

כאן רק"ע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום! אולי פספסתי משהו תוכל לסהסביר מדוע הערך נמחק. תודה מראש הלל יערישיחה • י"ז באב ה'תשע"ז • 15:37, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. כתבתי בתקציר. אסור לשנות מצב קיים בזמן הדיון. גם לי יש מלא מה לעדכן, אני עושה זאת בעותק, בטיוטה. עוד כמה ימים הדיון ייגמר, ולפי התוצאות שלו, או שאעביר את הטיוטה שלי לשם, או שאשחזר את הקצרמר הזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:43, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
אני לא דמתי לב שהיה איזשהו דיון כלפיו הלל יערישיחה • י"ז באב ה'תשע"ז • 16:15, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
אה. ראה בדף השיחה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:22, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקיי תודה רבה הלל יערישיחה • י"ז באב ה'תשע"ז • 16:50, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

Petscan[עריכת קוד מקור | עריכה]

"Database query failed. Problem with Hewiki?" יש לך מושג מה קורה שם? בורה בורה - שיחה 00:12, 10 באוגוסט 2017 (IDT)

אני לא יודע מה זה Petscan. אפילו לשאלה הקודמת שלי למעלה בנושא לא ענית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:20, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
אתה חדש שאתמול הגיע? איך אתה חי בלי זה? בורה בורה - שיחה 00:24, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
אז ככה זה נראה. כי לא הייתי צריך את זה. אני אפילו לא יודע מה זה עושה. תוכל לענות על השאלה למעלה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:32, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
אלו שאילתות בשפה שכל אחד מבין במקום הקוד שאתה משתמש בו. זו גם תשובה לשאלה לעיל. בורה בורה - שיחה 00:36, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
איך Petscan, מה שזה לא יהיה, יכול להחזיר לך את שם התבננית שמזינה קטגוריה, ושם מי שערך את התבנית? בשביל זה צריך בינה מלאכותית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:42, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
לא את שם מי שערך, אבל הוא יודע למצוא קשרים בין תבניות, קטגוריות וכו'. כיוון שהוא נפל, איני יכול להדגים... בורה בורה - שיחה 00:53, 10 באוגוסט 2017 (IDT)
אז עוד יותר אני לא מבין איך הוא יכול לעשות יותר קל מהחיפוש של חצי שניה. בהחלט תדגים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:00, 10 באוגוסט 2017 (IDT)

@[עריכת קוד מקור | עריכה]

Ranl-WMIL - שיחה 16:04, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

ערך יתום[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה רבה שציינת את הערך 'חטא בעל פעור' כערך יתום. הוספתי לו כמה קישורים מכמה ערכים מקבילים, אז הסרתי את ההכרזה על הערך כיתום.
יישר כחיאיר דב - שיחה 19:04, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

אין בעיה. זאת המטרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:05, 14 באוגוסט 2017 (IDT)

Tech News: 2017-33[עריכת קוד מקור | עריכה]

02:29, 15 באוגוסט 2017 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא יודע אם זה יפה לפנות אליך כאן בענין שאינו קשור לוויקיפדיה, אבל בכל זאת, אולי תרצה לעזור לוויקיפד בצרה לא ויקיפדית :)

הווייז בנייד שלי (סמסונג גלקסי J3 2016) התחיל פתאום ללא כל סיבה ליפול כל פעם שאני נותן לו מיקום לנסוע אליו. חיפשתי ברשת, וראיתי שהמון דיווחו בעבר על בעיה דומה, אך פתרון של ממש לא מצאתי. ניסיתי כמובן ריסטרט, ללא הועיל. אולי יש לך שמץ איך לעזור? בתודה רבה מראש.

Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 16:24, 16 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. זה בהחלט בסדר לפנות, אבל אין לי שמץ של מושג מה לעשות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:25, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
יש לך אולי מושג מי בוויקיפדיה מתמצא בעניינים שכאלה? Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 16:26, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
גם ממש לא. אם הייתי יודע, הייתי בא אליו עם בעיה הרבה יותר קשה שיש לי כבר מזמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:27, 16 באוגוסט 2017 (IDT)
Mr. W, יש סיכוי די טוב שאילן שמעוני יודע. יש גם סיכוי שתקבל תשובה בהכה. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ו באב ה'תשע"ז • 11:43, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה מלא. כתבתי שם. אילן? Mr. W ~‏ T ~ בית המשפטים העליון 23:00, 20 באוגוסט 2017 (IDT)

" אני לא skin."[עריכת קוד מקור | עריכה]

כולנו עור ועצמות אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:21, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

גטאות - מיועד גם לשאר פוקדי הדף[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום יגאל. התלבטתי אם כדאי לעשות את זה בלוח המודעות או משהו בסגנון אבל אין באמת צורך בהרבה אנשים בשביל זה ורוב האנשים שמתעסקים עם ויקינתונים בכל מקרה עוברים פה. בחודשים האחרונים משתמש בעל הרבה יותר מדי זמן פנוי יצר פריטי ויקינתונים מפורטים למדי לכל הגטאות (הגטאות ממש כמו גטו ורשה ולא יישובים שהיו בהם גטאות) לפי כל המניינים שהוא הצליח להשיג (סך הכל בין 1,000 ל-1,500). הוא נטש אחרי שהוא קישר לכל אלו שיש להם ערך אנגל ולאחר עבודה סיזיפית בימים האחרונים אני מאמין שהצלחתי לקשר את ערכי הגטאות הקיימים בכל הוויקיפדיות (כ-200, רובם קשורים לוויקי' הרוסית בדרך כזו או אחרת) לפריטים שלו, ועשיתי בהם שינויים הכרחיים בכל הקשור לשם העברי ודברים דומים. בקרוב רמת הפעילות שלי הולכת לרדת שוב והמצב הזה לא הולך להשתנות יותר מדי לפחות בשנה הקרובה כך שלא אוכל לפקח על ערכי גטאות חדשים ולקשר אותם לפריטים הרלוונטיים. אשמח אם כשאתה, או מי מהרואים, תיתקלו בערך חדש על גטו (שוב, גטו ממש ולא היישוב שהוא נמצא בו) תוכלו לקשר לפריט הרלוונטי (בהנחה שלא מצאתם בקלות ערך זהה בשפה זרה לקשר אליו). שמות הפריטים בעברית (או לפחות השמות המשניים לאחר שאני שיניתי כמה שמות ראשיים מכל מיני סיבות) זהים לשמות המופיעים באנציקלופדיה של הגטאות של יד ושם (למשל אם תרצו לחפש את הפריט התואם לגטו שהיה ביישוב סוקירניציה, צריך לחפש בוויקינתונים "גטו סקלנצה" לפי זה). סליחה אם אני לא מובן, אל תתבייש/ו לשאול שאלות. הסיבה שפניתי ספציפית אליך היא כי יש בוויקי' הרוסית משתמש שמייצר ערכי גטאות בקצב סדרתי - אשמח אם תוכל ליידע אותו בדבר, שכן נראה שהאנגלית והעברית שלו לא טובות יותר מדי. Mbkv717שיחה • כ"ה באב ה'תשע"ז • 18:51, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. נתחיל מזה, שככל הידוע לי אין בוויקינתונים חיפוש לפי תוויות, אלא רק לפי שמות העמודים - כלומר מספרים. איך מחפשים? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:27, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
כנראה שזה השתנה מאז הפעם האחרונה שבדקת. אני לא חושב שהייתי צריך להשתמש בתכונה הזו יותר מדי לפני הימים האחרונים אז לא שמתי לב; בעיקרון בשורת החיפוש אתה יכול לרשות או Q3645647467567 או את מה שכתוב ב-Label/תווית של הפריט הרלוונטי, אם כי צריך לחפש בתווית של השפה שאתה נמצא בה (אם הוויקינתונים אצלך נמצא באנגלית, אתה צריך לחפש את התווית האנגלית; אם בעברית, אתה צריך לחפש את התווית העברית). אצלי לפחות יש חריגה בקטע הזה שזה מחשיב את מה שכתוב באנגלית כעברית כל עוד העברית לא קיים. כמו כן אם אתה מחפש את מה שנמצא ב-Also known as/ידוע גם בשם זה יופיע בתיבת החיפוש בסוגריים ובכתב נטוי ליד השם הראשי של הפריט. Mbkv717שיחה • כ"ה באב ה'תשע"ז • 19:39, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
מעניין. את זה לא ידעתי. עכשיו, מה זה תתקלו? אתה מתכוון, בטעות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:41, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
אם במקרה או שלא במקרה את עובר על רשימת הערכים החדשים ורואה ערך חדש על גטו שלא מקושר לכלום, וכדו'. אני לא חושב שיש דרך מוחלטת לנטר את זה חוץ מליצור קטגוריה של דפים שמכילים את {{גטו}} וגם אז ייתכנו מקרים של גטאות שלא נמצאים ברשימה של יד ושם (אם כי זה לא סביר במיוחד) או שאנשים לא שמו קישור ליד ושם מחוסר ידע וכו' וכו'. Mbkv717שיחה • כ"ה באב ה'תשע"ז • 19:43, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
מה עם ערכים שבשם שלהם יש מילה גטו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:45, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
לא הבנתי את השאלה... Mbkv717שיחה • כ"ה באב ה'תשע"ז • 20:00, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
האם לא ניתן לזהות את כל הערכים על גטאות באמצעות מיוחד:חיפוש/intitle:גטו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:09, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


Mbkv717. יש דרך אוטומטית להוסיף תוויות לפריטי הגטאות. אעשה זאת פעם בכמה זמן באמצעות שאילתה

SELECT ?item ?admlabel_he WHERE {
  ?item wdt:P31 wd:Q2583015.
  ?item wdt:P131 ?adm.
  ?adm rdfs:label ?admlabel_he filter(lang(?admlabel_he) = "he") .
  OPTIONAL { ?item rdfs:label ?label_he filter(lang(?label_he) = "he") . }
  filter (!bound(?label_he))
}
יש ללחוץ כאן כדי להריץ!

אחרי שמוסיפים את התוויות אפשר לחפש שוב באמצעות שאילתה ערכים בוויקיפדיה העברית שתוויתם זהה לפריטים אחרים.--‏Mikey641שיחה 21:38, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

יגאל, חוץ מיוצא דופן אחד שכבר מטופל אז אתה צודק, אם זה משנה לך משהו. Mikey641 - תוכל להסביר מה בדיוק הסקריפט עושה? Mbkv717שיחה • כ"ה באב ה'תשע"ז • 23:55, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
זה אמור לשנות לך, לא לי. אתה אמרת שאין איך לחפש אותם, רק להתקל במקרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:56, 17 באוגוסט 2017 (IDT)
אה, ייתכן, אם כי אני לא יודע לפי מה מסודרות תוצאות החיפוש אז קשה לאתר ככה מה ערך חדש. כמו כן עכשיו יש שם 45 תוצאות אז עוד סביר, ומה אחר כך? כבר עכשיו יש תוצאות לא רלוונטיות כמו גטו רומא, ספסלי גטו, גטו (מחזה). מה שהצעתי עם {{גטו}} לדעתי יעיל יותר מזה, כי שם התוצאות מסודרות לפי תאריך יצירה, אבל כאמור זה לא בהכרח יעבוד באופן מושלם אם לא יקפידו להשתמש בתבנית. Mbkv717שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ז • 09:55, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
Mbkv717 בעצם הקישור שנתתי זה שאילתה שמוצאת פריטים של גטאות (P31:Q2583015) ללא תווית עברית, לוקחת את הגטאות שיש להם P131 (מיקום), ורק אם יש למיקום תווית עברית זה מציג. אחרי זה אני לוקח את הפריטים של הגטאות ומגדיר עבורם באמצעות quickstatements שתווית עברית="גטו P131 (מיקום)"--‏Mikey641שיחה 15:41, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
אז מה אתה רוצה שאגיד לאבנר? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:44, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
סליחה על הבורות מייקי, אבל אני חושב שעדיין לא הבנתי. אם הצלחתי להבין משהו, הסקריפט מסתמך על זה שלכל ערך על גטו נכתב בהכרח פריט ויקינתונים ראוי לשמו שמשתמש בהגדרה של "גטאות בשואה" ומשתמש בפרמטר מיקום והוא פשוט לוקח שני פריטים שמשתמשים באותם נתונים ומאחד אותם - כבר נתקלתי בלא מעט מקרים שממש לא הקפידו על זה, בכל מיני שפות. יגאל, כל עוד הסקריפט של מייקי לא פועל ברמה כלל-ויקימדית ואפילו אם כן, אני רוצה שתגיד לאבנר את מה שאמרתי לך, אלא שהערכים שהוא "ייתקל" בהם זה הערכים שהוא ייצור בעצמו ושבמקום לחפש פריטים בעברית הוא צריך לחפש אותם בצורה "שם-יישוב-ברוסית (גטו)" (כשזה כתוב ברוסית כמובן). Mbkv717שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ז • 17:05, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
הוא לא מאחד. הוא רק מוסיף תווית עברית. נגיד אם ל‏גטו ורשה‏ (Q154607) לא הייתה תווית, הוא היה מוסיף "גטו ורשה". אחרי זה אפשר לבדוק אם יש כפילויות על פי התווית. אני לא מאחד על עיוור. אני מעדיף לבדוק ידנית. ייתכן שפשוט לא הבנתי את הדיון --‏Mikey641שיחה 17:10, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
אני חושש שזה המצב הבעיה היא שנוצרו כבר פריטים לכל הגטאות שיש - מה שצריך זה שכשמישהו נתקל אצלנו בערך חדש על גטו יש לחפש את הפריט הרלוונטי ולקשר את הערך אליו ולא ליצור לגטו פריט חדש. Mbkv717שיחה • כ"ו באב ה'תשע"ז • 17:19, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
משה, אתה יכול לתת דוגמה של פריט שלא מחובר לכלום? כי הוא הציע דרוסקיניקאה, ולא מצאתי פריט כזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:21, 18 באוגוסט 2017 (IDT)
למשל גטו סולצי. יש לציין כי כשניסיתי לחבר את כל הערכים ברוסית לוויקינתונים נתקלתי בכמה וכמה גטאות שלא הופיעו באף רשימה שאותו משתמש הסתמך עליה. אם תוכל לקשר למקרה הספציפי, אולי אוכל לסייע באיתור אם יש פריט כזה. Mbkv717שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ז • 20:36, 19 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה. לא אוכל כי הוא עוד לא כתב את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:39, 19 באוגוסט 2017 (IDT)
אם תמצא את הערך הרוסי/בלארוסי על מקום הגטו זה גם יכול לעזור. Mbkv717שיחה • כ"ז באב ה'תשע"ז • 21:32, 19 באוגוסט 2017 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, שמך הולך לפנייך והמליצו לי לפנות אליך על מנת שתתערבי בערך של ח"כ יוסי יונה. יש שם יוזרים שבכוונת מכוון עושים שם נזק לערך באופן קבוע ומקצצים אותו. עדכנית מוחקים שם כל פעילות שח"כ יונה ביצע בכנסת מאז שהוא נבחר. למשל מחקו את האזכור של חוק הקרן לצמצום פערים בין רשויות מקומיות שיזם, החוק שיזם לפיו המדינה תכיר בנפגעי פעולות איבה בחו"ל ועוד. אשמח לסיוע בנושא.23:17, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. קודם כל אף אחד לא המליץ עליי בתור בחורה. אני גם לא חושב שהיו ממליתים עליי לעצם העניין, כי זה ממש לא הנושא שלי. אני חושב שהתבלבלת בדף שיחה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:18, 17 באוגוסט 2017 (IDT)

לוחמה אווירית במלחמת קוריאה[עריכת קוד מקור | עריכה]

האמנם התכוונת לקיצוץ ענק זה? דוד שי - שיחה 17:22, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. ממש לא. אין לי מושג מאיפה זה בא בכלל. כל מה שרציתי הוא להוסיף סוגר מסולסל חסר. תודה ששמת לב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:32, 18 באוגוסט 2017 (IDT)

מה זה...?[עריכת קוד מקור | עריכה]

clean up באמצעות AWB ? Bynadav (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

זאת תוכנית בווינדוז המאפשרת לעשות עריכות פשוטות יותר מהר. היא מכינה את הכל אוטומטית, אני צריך רק לעבור על השוואה בין גרסאות כדי לראות שהכל בסדר, ולשמור. כמו צ'קטי על סטרואידים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:30, 19 באוגוסט 2017 (IDT)

אדי קבטנר[עריכת קוד מקור | עריכה]

כן, יגאל... עכשיו אני מבין את מי ראיתי בסדרה לפני כשעה. זה היה אדי קבטנר. אתה יכול להחזיר את העריכה של האנונימי לערך (לא הייתי בטוח מי השחקן, ועכשיו אני מבין שזה היה אדי קבטנר). אלדדשיחה 01:05, 21 באוגוסט 2017 (IDT)

לא מצאת מקור, כי זה שודר היום... :) אלדדשיחה 01:07, 21 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה, אלדד. השאלה היא האם להחזיר את כל העריכה. הוא הופיע לכמה דקות, להרבה זמן, או יחזור גם בפרק הבא? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:19, 21 באוגוסט 2017 (IDT)
טוב, אז כאן אני לא בטוח בתשובה. ראיתי אותו לכמה דקות בפרק, והוא באמת הופיע כחבר של האחות של גיבורת הסדרה (אחת מגיבורות הסדרה). אני לא יודע אם הוא הופיע מעבר לזה בכל הפרק, ואני לא יודע אם הוא יחזור בהמשך. אלדדשיחה 07:36, 21 באוגוסט 2017 (IDT)

Tech News: 2017-34[עריכת קוד מקור | עריכה]

21:00, 21 באוגוסט 2017 (IDT)

העיצוב החדש "מחוץ לזמן"[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום יגאל, כיצד אוכל לראות את העיצוב החדש ("מחוץ לזמן")? בר 👻 שיחה 21:26, 21 באוגוסט 2017 (IDT)

עדכון: חוק מרפי, הסתדרתי לבד בר 👻 שיחה 21:28, 21 באוגוסט 2017 (IDT)

עניין הגרש בערך "כאן ב'"[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי,
אולי יש לקיים את הדיון הזה בדף השיחה של הערך, אבל בכל זאת, נתחיל אותו כאן, מכיוון שאתה זה שהסיר את הגרש בפסקת הפתיחה. צריך להחליט גם על עניין פעוט זה.

בשם הערך יש גרש. באתר התחנה ישנו הסמליל בו אין גרש, אבל בכותרת "תכניות כאן ב'" יש גרש... בקיצור, מה עושים? מה יהיה השם ומה ההפניה?
אגב, חשבתי שראוי לציין, בהזדמנות זאת, שמזמן לא היינו בקשר. חסרת לי. במקרה דרכנו לא נפגשו פה, או שחל שינוי כלשהו שמביא אותך אלינו פחות? Ldorfmanשיחה 01:24, 23 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. זה היה גרש של ב'? כי לי זה נראה כמו טעות בספירה. אני אחזיר את זה עכשיו, הפעם בלי לבלבל את מדיה ויקי. ואני כאן פי אלף יותר ממך, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:54, 23 באוגוסט 2017 (IDT)
אחלה. אם כך, סתם במקרה לא יצא לנו להפגש. שמחתי לקרוא על כך שאתה ממשיך לתרום במלוא המרץ. בהזדמנות, ודאי נמצא נושא כלשהו לשיחה נוספת . תודה על התיקון בערך. "על הדרך", הכרתי גם את תבנית:'. לילה טוב. Ldorfmanשיחה 02:57, 23 באוגוסט 2017 (IDT)
לילה טוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:22, 23 באוגוסט 2017 (IDT)

יצירת שאילתה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הועבר לדף ויקיפדיה:שאילתה#יצירת שאילתה

מבין בוויקיציטוט דובר צרפתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

מה צריך להבין בוויקיציטוט? מה המטרה/משימה/יעד לכיבוש? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:14, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה שבאת, יונה. זאת בעיה שאני לא מצליח לפתור כבר כמה שנים. בערך אולרי טרקם, קישורים חיצוניים ומקורות, שורה אחרונה, יש קישור לדף לא קיים בוויקיציטוט. איכשהו, הלא קיים הזה מציג משהו, אני לא מבין מה. האם זה תקין, או שמדובר בטיוטה? ואם תקין, האם אי אפשר לשמור את זה, כדי לקבל קישור פנימי נורמלי? תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:56, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
אני לא מבין בוויקיציטוט ברמה מספקת אבל נראה שהדף שם הוא בעצם קובץ. והמלל שלא מוצג הוא המלל של הקובץ. שמרתי את הדף כי ראיתי שיש דף ויקי לכל עמוד (או לפחות לחלק מהעמודים). איך זה קורה טכנית? אין לי מושג וכרגע אין לי זמן ורצון לבדוק מה מדובר שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:02, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
לא יודע, בגלל זה שאלתי. לא רציתי לשמור בעצמי, כי אינני יודע אם מדובר בתוכן תקין, או בטיוטה שיש לבדוק שאין בה שגיאות תרגום לפני השמירה, יונה בנדלאק. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:04, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
לא יודע. שמרתי בכל זאת, נראה אם ימחקו או לא. המבנה של הספר הזה נראה טוב. יש דף על הספר ודפים על כל דף ודף בנפרד. לעומת ויקיציטוט העיברי המבנה שם טוב. בכל מקרה בויקיציטוט העיברי הרוב המוחלט הוא חוקי המדינה או טקסטים דתיים ולכן לא בטוח שהמבנה הצרפתית יתרום במשהו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:12, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
ובכן, יונה, בגלל ששמרת, הצלחתי להגיע לקוד שאומר שמה שיש זה זיהוי אוטומטי של דפוס. כלומר, עד כמה שזה מצליח לזהות. הקדשתי שעה ותיקנתי המון, בהשוואה לטקסט. היו שם המון אותיות l חסרות בתחילת המילה, המון מבטאית מבולגנים, ועוד הרבה בעיות. אבל אני לא מבין מילה בצרפתית. יש מצב שתקרא את התוצאה ותראה שזה טקסט קשור בלי שטויות באמצע, או אין לך זמן ולחפש מישהו אחר? תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:48, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
אשתדל לעשות את זה מחר בבוקר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:37, 28 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:30, 28 באוגוסט 2017 (IDT)
מחר הפך להיות המחר של המחרותיים. בכל מקרה עברתי על זה ותיקנתי עוד קצת. להבא המנע מזה כי מלאכת ההגייה הזו לא מתאימה לי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:55, 31 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה. שאני אמנע מזה? בחיים לא הייתי עושה את זה אם לא היית לוחץ על שמירה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:12, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

שאילתה בsql[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי. אני צריך עזרה.

  1. למצוא את כל השינויים בתוויות בעברית בוויקינתונים של רשומים.
  2. למצוא את כל השינויים בתוויות ותיאורים בוויקינתונים בעברית של משתמשים לא רשומים.

הראשון הוא סתם להעשרה, והשני הוא כי מצאתי כמה השחתות בוויקינתונים.

אם אתה לא יודע איך להתעסק עם ויקינתונים בsql, אני חושב שquarry:query/1239 יוכל לעזור לך. לא הבנתי לגמרי את השאילתה, אבל היא בעצם מייצאת שינויים, וזה יכול לסייע לך. עבור תוויות צריך למצוא שינוי "wbsetlabel-add:1|he" ועבור תיאורים "wbsetdescription-add:1|he".

אם לא הייתי ברור או משהו תתייג ואבהיר. מקווה שתענה בחיוב, וסומך עליך! תודה--‏Mikey641שיחה 20:57, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. לא יודע כלום, לצערי. ניסיתי כמה פעמים להכנס לזה וכל פעם נפלתי. וביננו אני בכלל לא בטוח שאפשר לעשות את מה שאתה מבקש. כי קשה לי להאמין שבאיזה מקום בטבלאות SQL נשמרת מידע על תוכן העריכות, Mikey641. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:04, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה בכל מקרה.--‏Mikey641שיחה 21:38, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

הערה קטנה בנוגע להשחתה ששרדה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כאן [48] בגלל עריכה קטנה שלך ההשחתה הזאת שרדה איזה שבועיים. זה מה שקרה או שאני טועה? יעלי - שיחה 03:22, 28 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. אני לא חושב. העריכה שלי נעשתה אחרי השבועיים האלו, הערב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:51, 28 באוגוסט 2017 (IDT)
צודק. יעלי - שיחה 04:26, 28 באוגוסט 2017 (IDT)

Tech News: 2017-35[עריכת קוד מקור | עריכה]

01:10, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

סמינר אהל רחל[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום וברכה, בערך הנ"ל ישנם כמה בעיות (כמו חוסר במקורות, ועוד) אך הוא נחשב יתום? ערב טוב יוני - שיחה 21:28, 30 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. הוא לא. הוא הופיע במיוחד:דפים יתומים, אבל זה השתנה מאז העדכון. תודה, הורדתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:38, 30 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה. אגב, מי מעדכן את במיוחד:דפים יתומים? כי זה עוד ברשימה שם גם כעת. יוני - שיחה 21:41, 30 באוגוסט 2017 (IDT)
סקריפט בן ויקיפדי שרץ מדי 72 שעות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:44, 30 באוגוסט 2017 (IDT)

נווה יעקב דרום[עריכת קוד מקור | עריכה]

ראה בדיווח על טעות בבקשה. 2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB 10:13, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

אין ערך כזה, ואין שום דבר מתאים ברשימת הטעויות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:10, 31 באוגוסט 2017 (IDT)
הקו האדום של הרכבת הקלה בירושלים
לאחת התחנות בשרטוט (להבדיל מהמפה) ניתן פה שם לא נכון. פה כתוב "פסגת זאב דרום", כשבמציאות שם התחנה יהיה "נווה יעקב דרום". סליחה. 2001:7C0:2041:1AA:0:0:0:DB 14:43, 31 באוגוסט 2017 (IDT)
אפשר קישור לשרטוט? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:33, 31 באוגוסט 2017 (IDT)
קובץ:תחבורת ירושלים.png ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
תודה, תוקן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:45, 1 בספטמבר 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

סליחה על ההתערבות, לא יודעת מי יצר את הקובץ אבל צריך לחתוך את המסלול ימינה לכיוון עין-כרם. הרכבת תפנה ימינה בצומת כפי שאפשר לראות כאן. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 14:52, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
היי, צביה. אני יצרתי. אבל בקישור שנתת אין שום רכבת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:54, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
לא רואים את הרכבת, אבל רואים את הצומת סולד-פנמה-יעקב מן, הרכבת מגיעה מסולד ופונה אל יעקב מן לכיוון עין כרם. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 14:59, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
לצערי, אני לא מכיר מספיק את ירושלים. יש לך במקרה מקור עם מפת הרכבת? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:14, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
הנה. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 15:51, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה, השוותי, ועדיין אני לא רואה איפה הבעיה. אפשר תיאור במושגים של תחנות, לא של מקומות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:15, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
אה, עכשיו אני רואה מה בלבל אותי. הקו באמת חותך בשרטוט שלך, אבל הוא צריך להיחתך אחרי קרית מנחם. הקו נוסע בקו ישר מהר הרצל דרך קריית יובל והוא נחתך באזור קריית מנחם, שנמצאת לשמאלו, ולא לימינו כפי שמשורטט. אם תתעמק במפה של גוגל אתה תראה את זה. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 16:20, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
קריית מנחם נמצאת לשמאלו של מי? ההר או קריית יובל? ושמאל זה מזרח או מערב? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:31, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
כאן יש מפת שכונות, וכאן יש שרטוט עלוב מעשה ידיי שמנסה להסביר איך המפה צריכה להיראות. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 16:44, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
זה לא עזר, אבל עברתי על כמה עשרות תמונות ומצאתי את זה. נראה לך בסדר? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:54, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
מהההה איך השרטוט שלי לא עזר? השרטוט שצרפת כמובן מדוייק. המסלול צריך להיחתך בדיוק איפה שצומת אורה. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 16:56, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
לא עזר כי לא היה לי מושג איפה זה צומת אורה לעומת תחנת (לא שכונת) קריית מנחם. הולך לתקן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:57, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
ככה, צביה: [56]? לפני שאני עושה את כל העבודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:06, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
כן. את קריית יובל הייתי משנה צד, ושמה ליד קרית מנחם. ותתקן "אין כרם" ל"עין כרם". בכלל, אני לא סגורה על הצורך בשמות השכונות בהם עובר הקו. לדעתי מספיק שמות התחנות (ואז אין צורך לא בקרית מנחם ולא בקרית יובל. המפה הזו מדי בסיסית בשביל להוסיף בה ציוני מקום, כי לא מבינים איפה כל דבר). • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 17:10, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
צביה, אלו שמות התחנות, לא השכונות! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:12, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
יש תחנות בשם "קריית יובל" ו"קריית מנחם"? איפה שרטוט שממנו לקחת את שמות התחנות האלה? אלו תחנות עתידיות, בניית הקו עוד לא הושלמה. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 17:17, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
את חושבת שאני זוכר? הייתה מפה מתוכננת, ממנה העתקתי את שמות התחנות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:19, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
אוקיי, אז שיישארו. העיקר שהקו משורטט כמו שצריך. • צִבְיָהשיחה • י' באלול ה'תשע"ז 17:35, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
בסדר, מתחיל לעבוד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:36, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:48, 1 בספטמבר 2017 (IDT)

דיון על מחיקת מידע[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום.

בטח יצא לך לראות שעבדתי על שכתוב הערך פיגועי הטרור הפלסטיני (2015–2016), ושאחרי ששחזרת לי את העריכה הצעתי לדון על מחיקת המידע.

עבר כמעט שבוע ואין אף לא תגובה אחת, לכן בתור ויקיפד חדש רציתי לשאול אותך מה אתה ממליץ לעשות.

לדעתי הערך דורש שכתוב והשינויים שעשיתי נחוצים, אז מה אני אמור לעשות אם אף אחד לא מגיב בעד או נגד השכתוב? האם זה שבמשך שבוע לא נשמעה התנגדות מצדיק לשנות את הערך?

תודה רבה, Doodoo Bo - שיחה 19:10, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

היי. אם תוך שבוע, עד כדי שעה מדוייקת, אף אחד לא ענה, מותר לך להחזיר את עריכתך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:55, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

איילין קולינס[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי, איזה תבנית השתמשת לקישור שם? תוכל להפנות אותי? בברכה אמא של גולן - שיחה 10:01, 1 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. זאת לא תבנית, זה קישור פנימי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:23, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה, החכמתי. אמא של גולן - שיחה 15:30, 1 בספטמבר 2017 (IDT)

הגנות - ריצה ירחית[עריכת קוד מקור | עריכה]

אנא הגן על ויקיפדיה:בוט/בוט ההסבה/ביאורים שגויים, ויקיפדיה:בוט/בוט ההסבה/הערות שוליים שגויות, ויקיפדיה:בוט/בוט ההסבה/קישורים חיצוניים שגויים, שיחת תבנית:קישורי סינגלים/העברת ניווט2 כמו שהגנת על שיחת תבנית:ויקישיתוף בשורה/הוספה2 - קבוצה 4. תודה. בורה בורה - שיחה 18:56, 1 בספטמבר 2017 (IDT)

בוצע בוצע יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:03, 1 בספטמבר 2017 (IDT)
וגם את שיחת תבנית:קישורי סינגלים/העברת ניווט, שיחת תבנית:קישורי סינגלים/העברת ניווט3, שיחת תבנית:קישורי סינגלים/העברת ניווט4, שיחת תבנית:ISBN/הסבה. בורה בורה - שיחה 06:49, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
Done טופל יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:09, 3 בספטמבר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-36[עריכת קוד מקור | עריכה]

01:14, 5 בספטמבר 2017 (IDT)

תבניות פרטיזניות בערכי התרופות[עריכת קוד מקור | עריכה]

נתקלתי בהרבה תבניות פרטיזניות תחת קטגוריה:תרופות ובנותיה, 797 ערכים בקינון מקסימלי. למשל אדרנלין, מיטומיצין ועוד. תוכל לאתר לי אותן עם מה שעשית פעם, מדמה לי חיפשת "{|". תודה. בורה בורה - שיחה 10:11, 7 בספטמבר 2017 (IDT)

אני לא חושב שאפשר למצוא טקסט בקבוצה של דפים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:09, 7 בספטמבר 2017 (IDT)
בחיפוש הרגיל אפשר להוסיף incategory:תרופות אבל זה בודק רק מה שיש בקטגוריה, אני לא יודע אם אפשר לשפר את החיפוש לקטגוריות משנה. בכל מקרה, למה שלא תהיה אפשרות כזו? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:25, 7 בספטמבר 2017 (IDT)
למה שלא תציע? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:32, 7 בספטמבר 2017 (IDT)
זה יקח שנים... בינתיים אני יכול לשפוך את רשימת כל הערכים ברשימה לאיזה דף. תוכלו לחפש על הדף הזה? בורה בורה - שיחה 17:05, 7 בספטמבר 2017 (IDT)
לא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:19, 7 בספטמבר 2017 (IDT)

כמות שינויים אחרונים לא בדוקים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי, השאילתות שלי מאתמול לא עובדות. הוא מראה שהשינויים הלא בדוקים הם 23945, למרות שבדקתי הרבה מהבוקר. (וגם מראה לי שסימנתי 0 עריכות למרות שגם את זה אני יודעת שלא נכון...). איפה אפשר לבדוק? בברכה אמא של גולן - שיחה 16:43, 10 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. איפה השאילתות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:13, 10 בספטמבר 2017 (IDT)
[62], [63]. בברכה אמא של גולן - שיחה 17:18, 10 בספטמבר 2017 (IDT)
דנה, זאת פעם ראשונה שאת רואה את זה בשעה הזאת של היום? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:51, 10 בספטמבר 2017 (IDT)
בדקתי את ההרצה מספר פעמים היום בזמנים שונים, עדיין קיבלתי אותה תוצאה אמא של גולן - שיחה 19:23, 10 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:26, 10 בספטמבר 2017 (IDT)
ובכן, דנה, זה לא רק שם ולא רק אצלנו. quarry נפל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:55, 11 בספטמבר 2017 (IDT)
אז מה עושים? מישהו מטפל בזה? אמא של גולן - שיחה 12:40, 11 בספטמבר 2017 (IDT)
פתחתי תקלה בפבריקטור. מחכים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:59, 11 בספטמבר 2017 (IDT)
זה עובד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:49, 13 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה! אמא של גולן - שיחה 14:10, 14 בספטמבר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-37[עריכת קוד מקור | עריכה]

22:15, 11 בספטמבר 2017 (IDT)

תהייה 1836[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי, איך ב1836 יש קישור ב"נולדו" (לוסיה סראטה, 2 בינואר) לפירושון, אם בדף 2 בינואר אם לוסיה סראטה לא מוזכרת? אמא של גולן - שיחה 09:07, 12 בספטמבר 2017 (IDT)

היי לא הבנתי כלום. לא מצאתי שום לוסיה בדף הזה, לא הבנתי איך זה קשור לפירושונים, וגם לא הבנתי למה צריך להיות קשר בין מופעים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:43, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
כי אני לא יודעת לתקתק. הכוונה ל1863. הוא מראה קישור לפירושונים בגללה ב-2 בינואר, למרות שהיא לא מופיעה בדף של 2 בינואר. אמא של גולן - שיחה 13:19, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
אז היא לא מופיעה, מה הבעיה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:51, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
אז איך 1863 מקושר לפירושון שמופיע בהסבר עליה? אמא של גולן - שיחה 16:23, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
סורי, לא מבין. הוא מקושר לגמדה, אז? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:33, 12 בספטמבר 2017 (IDT)
איפה הדף המקורי שמקושר לגמדה? איך מתקנים את הקישור לפירושון כך שבהרצה הבאה הוא לא יופיע? אמא של גולן - שיחה 09:04, 13 בספטמבר 2017 (IDT)
ויקיפדיה:בוט/בוט שנים/1863/נולדו יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:04, 13 בספטמבר 2017 (IDT)
מדהים. זו תוספת ידנית לדף הבוט. היא לא היתה בערך 2 בינואר באף גרסה בזמן שהבוט רץ...אמא של גולן - שיחה 13:17, 13 בספטמבר 2017 (IDT)

ביל סקארסגארד[עריכת קוד מקור | עריכה]

הכנס במצב עריכה. ראה איזה ברדק יש שם. לא יודע מי נדחף לפני מי... בורה בורה - שיחה 00:54, 13 בספטמבר 2017 (IDT)

תוקן. אלו שלושה באגים שונים של כלי תרגום תוכן. יש אותם פחות או יותר בכל הערכים שלו. אני מתקן מאות כאלו, וחולם שאמיר יום אחד יעשה משהו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:12, 13 בספטמבר 2017 (IDT)
אם לא תגידו לו איך הוא יידע? אמא של גולן - שיחה 09:11, 13 בספטמבר 2017 (IDT)
אני לא חושב שזה רעיון טוב לנסות להסביר לאנשים לא טכניים מה לעשות כאן. רק יהיה הרבה יותר גרוע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:01, 13 בספטמבר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-38[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:31, 18 בספטמבר 2017 (IDT)

דף RTRC (שינויים אחרונים)[עריכת קוד מקור | עריכה]

הי יגאל ושנה טובה! האם יש דרך לחתוך לפי שם ערך ולא רק לפי שם משתמש? נניח אם אני רוצה לראות את כל השינויים הלא בדוקים בערך שנערך רבות (לדוגמא סוי לונה או ערכי כדורגל כדי לראות אם יש שם השחתות ) האם אפשר לעשות זאת בדף זה? בברכה אמא של גולן - שיחה 09:30, 19 בספטמבר 2017 (IDT)

היי דנה. מה זה RTRC? שנה טובה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:31, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
אל תגיד לי שאתה לא מכיר את מיוחד:דף_ריק/RTRC. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:26, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
זה דף ריק בשבילי. יש לי שני ניחושים (תור משימות ומסננים משופרים), אבל אני לא יודע אם זה מי מהם, או בכלל משהו אחר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:32, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
תור שינויים. חשבתי שזה בברירית המחדל לכולם. אפשר להוסיף את זה בפסקת ניטור בגדג'טים. בנוגע לשאלה שעלתה, אני לא רואה אפשרות סינון לפי דף, אני גם לא רואה בזה שימוש אלא אם יש דף שעכשיו נמצא במלחמת עריכה ורוצים לקבל עליו חווי מיידי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:51, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
סתם דוגמה, בדף הליכודניקים החדשים היה כמה עשרות עריכות לא בדוקות. זהו דף שהיה בעריכה גבוהה וסביר להניח שמישהו ראה את העריכות, אבל הם נשארו לא בדוקות. בערכי תוכניות טלוויזיה (כמו השרדות, סוי לונה וכו') יש עדכונים רבים של אנונימיים, וכנ"ל בערכי כדורגל. השאלה היא אם אפשר לראות ולחתוך לפי ערך במקום לפי משתמש כדי לראות ולסמן במהירות (במקום לעבור עריכה עריכה בין אם היא בדוקה או לא עד העריכה האחרונה). בברכה אמא של גולן - שיחה 13:57, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
אז צדקתי באחד הניחושים. ניסיתי את זה פעם וממש לא אהבתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:52, 19 בספטמבר 2017 (IDT)

סטטיסטיקה שנתית[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי! האם יש מקום שאפשר לראות את הדפים הנצפים ביותר בין שני תאריכים? (לא רק בחודש/יום ספציפי כמו כאן) • צִבְיָהשיחה • כ"ח באלול ה'תשע"ז 18:10, 19 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. לא שידוע לי. וניסיתי למצוא פעם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:12, 19 בספטמבר 2017 (IDT)
חבל :-( • צִבְיָהשיחה • כ"ט באלול ה'תשע"ז 12:30, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

תבנית:Cite tweet[עריכת קוד מקור | עריכה]

תוכל לסדר שתהיה לנו כזו? ראה רעידת האדמה בפואבלה (2017). בורה בורה - שיחה 05:31, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

מה זה עושה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 09:58, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
נותן קישורים לסימוכין. ראה בערך. אבל זה לא עובד. זה דומה נראה לי לשאר תבניות ה-cite שיצרת בזמנו. בורה בורה - שיחה 12:27, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
לא, זה לא קשור. יש להם במקרה שם דומה. אבל ראה את הקוד באנגלית - זאת תבנית רגילה, לא קריאה ליחידה. מה זה לא עובד? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:14, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
הקישור בהערות שוליים לא מגיע לכלום. בורה בורה - שיחה 13:20, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
ייבאת את התבנית? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:37, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
לא יודע מה זה לייבא... לכן אני כאן אצל המומחה. בורה בורה - שיחה 17:21, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
לא מצחיק. ממי למדתי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:37, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

שיחת מדיה ויקי:Gadget-DeleteRequest[עריכת קוד מקור | עריכה]

למה זה לא ברירת מחדל? ואיך אפשר להפוך את זה לברירת מחדל? • צִבְיָהשיחה • כ"ט באלול ה'תשע"ז 16:31, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

בעד בורה בורה - שיחה 17:20, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
צביה, בנוגע לאיך - מדיה ויקי:Gadgets-definition, פרמטר default. תוכלי לראות דוגמה לזה כאן. שנה טובה, אורשיחה • 17:34, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
כי אסור שזה יהיה אצל מפעילים ואין דרך לברירת מחדל חסומה מלמעלה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:36, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
בנוגע להחרגת המפעילים, זאת לא אמורה להיות בעיה, אפשר בקוד של הJS פשוט שזה לא יטען למפעילים. אורשיחה • 17:41, 20 בספטמבר 2017 (IDT)
זה ייטען ולא ירוץ, אבל הקוד יתפוס מקום בזיכרון. אם זה היה סקריפט, אפשר היה להפוך אותו לשני סקריפטים, אחד טוען את השני כשצריך. אבל גאדג'ט צריך להיות יחידה אחת נפרדת. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:48, 20 בספטמבר 2017 (IDT)

תוצאות חיפוש לא מדויקות[עריכת קוד מקור | עריכה]

כשאני מוצא שגיאת כתיב אני לפעמים מחפש אותה בוויקיפדיה לראות אם היא מופיעה פעמים נוספות. לאחרונה החיפוש אינו מציג לי את התוצאות המדויקות אלא תוצאות שאיכשהו דומות. דוגמה שקרתה לי עכשיו: חיפשתי בבבית והתוצאות הן של בובה וכדו', רק בחיפוש "בבבית" אני מוצא ערך בו מופיעה המילה. Uziel302 - שיחה 20:25, 23 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. זאת שאלה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:48, 23 בספטמבר 2017 (IDT)
רציתי לשאול האם ידוע לך מה גרם לשינוי. Uziel302 - שיחה 21:13, 23 בספטמבר8 2017 (IDT)
כמובן. זה גם היה בחדשות. החיפוש התקדם ככה שאין כבר צורך להקליד את המילים המדויקות, אפשר גם בערך, וזה כבר ימצא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:24, 23 בספטמבר 2017 (IDT)
לא ממש התקדמות בעיני. זה נותן תוצאות מסביב למרות שיש תוצאות מדויקות. בלי לציין שבוצע שינוי ולהציע אפשרות לחזור לתוצאות המדויקות כמו שגוגל עושה כשהוא מתקן כתיב של חיפוש.
בכל אופן, תודה על המידע. Uziel302 - שיחה 21:31, 23 בספטמבר 2017 (IDT)
אבל אין בעיה עם זה (לדעתי, לפחות), כי אם כותבים מרכאות, זה יחזיר רק תוצאות מדויקות. הבנתי נכון, או שלא? אלדדשיחה 21:33, 23 בספטמבר 2017 (IDT)
נכון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:36, 23 בספטמבר 2017 (IDT)

{{צ-מאמר}}[עריכת קוד מקור | עריכה]

אהלן. שים לב בבקשה לסיכומו של בורה בדף השיחה. הנדרש הוא להעביר את מספרי העמודים לסוף הציטוט. תודה רבה מראש, נדב ס.שיחה 03:07, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. לא הבנתי. מה עם doi? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:22, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
מצטער. שכחתי מהשיחה הזו לגמרי. בכל אופן, מזהים למיניהם צריכים להיות אחרי. שוב תודה. נדב ס.שיחה 13:26, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
אחרי מה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:46, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
אחרי מספרי העמודים. לסיכום: היום הפרמטרים (האחרונים) מוצגים בסדר {{{עמ}}}, {{{מו"ל}}}, {{{שנת הוצאה}}} {{{doi}}}
מה שאני מבקש הוא לשנות את הסדר קלות, כך שהסדר יהיה {{{מו"ל}}}, {{{שנת הוצאה}}}, {{{עמ}}} {{{doi}}}
(בלי פסיק לפני ה-doi. שוב תודה. נדב ס.שיחה 23:34, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
ככה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:47, 8 באוקטובר 2017 (IDT)

כוכב לאיש הטכני![עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב טכני
קבל ככה לכבוד השנה החדשה את הכוכב הטכני, על הפעילות האינסופית שלך בויקיפדיה בתחום. שיהיה שנה טובה! • צִבְיָהשיחה • ד' בתשרי ה'תשע"ח 18:10, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה רבה לך! שנה טובה ומתוקה גם לך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:12, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

תיקון קל[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי יגאל, שמתי לב שהעריכה הזו חשפה את אחת הערות השוליים ולא ברור לי איך לתקן. תוכל לבדוק? ההערה החשופה נמצאת אחרי המילים "שמובילות להיעדרו של ידע". תודה רבה! דוג'רית - שיחה 22:11, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. תודה רבה ששמת לב, דוג'רית, אני מתנצל על התקלה. ואני רואה שזה כבר תוקן על ידי משתמש שמפתיע אותי יותר ויותר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:07, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה ושנה טובה! דוג'רית - שיחה 00:20, 25 בספטמבר 2017 (IDT)
אין על מה ושנה טובה גם לך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:52, 25 בספטמבר 2017 (IDT)

קטגוריה:דפים עם שגיאות בתאריך[עריכת קוד מקור | עריכה]

ריקה! בורה בורה - שיחה 23:04, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

מצויין. מה נשתנה? מייקי שוב גאון? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:18, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
גם, אבל עבודה קשה שלי בעיקר... בורה בורה - שיחה 23:54, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
וצריך להעיף את {{תאריך משולב}} אם לא מתקנים אותה. בורה בורה - שיחה 23:54, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
זה לא אליי. אני לא מבין כלום במשיכה מוויקינתונים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:56, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-39[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:59, 25 בספטמבר 2017 (IDT)

WLM[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי יגאל, יכול להיות שהשינוי החדש שעשית גרם להסתרה של אפשרות הבטא? כי תראה מה אני רואה. אורשיחה • 22:27, 25 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. ברור. ולקח לי המון זמן לעשות את זה. ההסתרה מסתירה כל מה שאפשר, יש שם עוד מלא דברים מוסתרים. זה יופיע עם כפתור הגילוי ויוסתר שוב עם כפתור ההסתרה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:09, 25 בספטמבר 2017 (IDT)

קיטי ג'נובזה[עריכת קוד מקור | עריכה]

תודה על הבדיקה. איך עלית על זה? הוסף ב-2012 (!) על ידי הייתשלהדוס. אמא של גולן - שיחה 09:16, 26 בספטמבר 2017 (IDT)

היי. אני עובר עכשיו על כל אלפי הקישורים החיצוניים הקיימים שעוברים דרך גוגל ושם כתובות ישירות. חלק בבוט, חלק ידנית, וזה היה אחד הידניים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:15, 26 בספטמבר 2017 (IDT)

יחידה:פרמטרים[עריכת קוד מקור | עריכה]

עוד מעט חצי מהערכים יהיו שם... מה עושים עם זה בהסתכלות קדימה? בורה בורה - שיחה 18:42, 28 בספטמבר 2017 (IDT)

הצעתי מה לעשות, ולדעתי זה יעזור, אבל לא יודע אם זה באמת יעזור. צריך ניסויים, ואת שלושתנו יושבים על זה כמה ימים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:20, 28 בספטמבר 2017 (IDT)
תוכל לתת שוב הפניה להצעה, כדי שגם משתמש:קיפודנחש יזכר? קיפוד, הבעיה היא שאנו מוסיפים ביחידה מסלול עוקף בדיקות פרמטרים שגויים ויש כבר כמות. בורה בורה - שיחה 20:02, 28 בספטמבר 2017 (IDT)
לא צריך קישורים. הפתרון הוא כזה:
  • לקחת את כל התבניות PV וכאלו שקוראים להם בתוך הקריאה ל-invoke בניהול.
  • עבור כל אחת מהם ליצור עותק בלואה, כמו שעשיתי בזמנו לתאריכים עבריים.
  • לשים את כל העותקים כפרוצדורות ביחידה של קיפודנחש.
  • לתת את שם הפרוצדורה כפרמטר במקום הכנסת תבנית פנימית עם מאפייני ניהול.
  • למחוק את כל התבניות הללו.
  • אם כבר עורכים את כל התבניות בניהול, להפטר מהמעבר דרך יחידה:פרמטרים, אלא לקרוא ישר ליחידה של קיפודנחש.
  • רציתי שיהיה צוורון בקבוק יחיד, אבל כנראה אין ברירה אלא לוותר עליו, כדי שהניהול יעבוד טוב.
  • כל זה אמור להקטין את מספר התבניות בכל דף פי שלושה.
יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:09, 28 בספטמבר 2017 (IDT)

ליחידה זה לא נכנס. אפשר ליצור יחידה אחרת, ולהשתמש בה (אפילו בעזרת load data או איך קוראים לזה, דבר שחוסך אפילו טעינת האופציות יות מפעם אחת). למעשה, היחידה כבר מוכנה לזה, וזה אולי אפילו מוסבר בתיעוד שלה. אם לא תסתדרו עם זה, עוד כמה ימים אנסה ליצור דוגמה.

על הדרך אציין שיש ברשימה בערך עשרים דפים, וזו לא נראית לי בעיה רצינית גם אם המצב נותר בעינו. (רמז: במקום options= כותבים module_options=). קיפודנחש 00:50, 29 בספטמבר 2017 (IDT)

היי, קיפודנחש. לא הבנתי, למה זה לא נכנס ליחידה? הרי כל העניין כאן שלא יהיו הכללות מרובות. אם במקום תבנית תהיה יחידה אחרת, מה הרווחנו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:13, 29 בספטמבר 2017 (IDT)

זה ספציפי לוויקיפדיה בעברית, ולכן אין לו מקום ביחידה. לכבי הכללות, קרא מה שכתבתי, ואת התיעוד של load_data. קיפודנחש 08:40, 29 בספטמבר 2017 (IDT)

הבנתי, קיפודנחש, הגיוני. אין שום דבר על module_options לא בדף התיעוד של המערכת ולא בדף התיעוד של היחידה. מהקוד אפשר להבין שהקלט הוא map תקני, שמיוצג כתוצאת הפרסינג של תבנית, אבל לא מצאתי גם תיאור התוצאה הזאת. פתחתי את התבנית בפעם הראשונה בחיים שלי, כי חשבתי שאולי תהיה בצורת map, אבל זה קוד תקני, עם תנאים וכאלו. אז יכול להיות שיש דף תיעוד שלישי, או שפספסתי משהו? בעניין load_data ציפיתי שיהיה כתוב שם שזה לא מהווה transclusion, אך לא מצאתי. כן מצאתי שזה נטען רק פעם אחת בכל דף, אז אולי הכוונה היא לזה, גם אם מדובר בקריאות מרובות ליחידה. ויש לך הרבה מאוד אזכורים של ParamValidatoe בתיעוד, אני מניח שזאת שגיאת כתיב. תודה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 09:30, 29 בספטמבר 2017 (IDT)
הקלט הוא אכן אובייקט JSON תקני, שקוד הלואה הופך לטבלה בעזרת פונקציית מדיהויקי (כמדומני decodeJson או משהו דומה). שים לב שהקוד של תבנית האופציות בסופו של דבר טוען תבנית משנה, ואם תסתכל בפנימית תראה שהיא מחזירה מחרוזת שמהווה אובייקט JSON.
נכון שזה לא מתועד ביחידה עצמה - התיעוד כנראה קבור באחד מדפי השיחה שהתחוללו סביב הכנסת המערכת לעבודה. גם כך התיעוד ביחידה הוא רב מלל ביותר, ולא בטוח שהרחבתו היא לטובת העניין. כשמשתמשים בצורת העבודה הזו, היחידה שטוענים בעזרת load_data אמורה להחזיר טבלה בלואה שממופתחת לפי מרחב השם (מחרוזת כמו "קטגוריה", או מספר), והתוכן של הערכים הוא בדיוק מה שהתבנית מחזירה היום. אם התבנית שקוראת ליחידה כלולה בדף במרחב שם שלא מופיע בטבלה, היחידה לא עושה כלום בדף הזה. אם מה שכתבתי כאן לא ברור, שאל בני ונען. קיפודנחש 20:26, 29 בספטמבר 2017 (IDT)
(תוספת מאוחרת): לגבי התקלדה (ParamValidatoe): תודה על ההערה, תיקנתי. שני מופעים זה לא בדיוק "הרבה מאוד אזכורים" - אם התקלדה מופיעה בעוד מקומות, let me know. תודה. קיפודנחש 20:29, 29 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה, אני חושב שהבנתי. בעניין מספר המופעים - אני בטוח למדי שראיתי הרבה יותר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:34, 30 בספטמבר 2017 (IDT)
בורה בורה, התחלתי לעבוד. אנא קרא את הקובץ יחידה:Pv-options.json, תו אחרי תו, ותגיד לי אם הכל בסדר, לפני שאני פונה לקיפודנחש. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:35, 1 באוקטובר 2017 (IDT)

-

בהמשך היום. עייפתי מעדכון 5,000 ערכים השבוע! בורה בורה (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) 18:38, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה, היום נגמר? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:46, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
לא הגעתי לזה. נפלה עלי אינפלציה של בוטים... מה בדיוק אתה מצפה שאבדוק שם? בורה בורה - שיחה 16:49, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
שזה תואם בדיוק להנחיות של קיפודנחש, ושאין שם ולו תו אחד שכתבתי לא נכון. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:51, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
האם זה אומר שכל פעם שמוסיפים או מתקנים בתבנית:Pv-options span/internal או תבנית:Pv-options/internal, צריך לתקן גם כאן? מעין שכפול... בורה בורה - שיחה 17:00, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
כל מה שמוסיפים שם פעם אחת צריך להוסיף כאן עשרות פעמים אותו דבר. אני בהחלט אציע לקיפודנחש להכניס פורמט רשימה, לא יודע אם הוא יסכים. בעניין כאן מול שם - אני מקווה שלא יהיו יותר תבניות, רק יחידות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:03, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
אני כבר רואה אותו מעקם את האף... . בא נשמע מה אומר? בורה בורה - שיחה 17:11, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
אני אשאל אותו כמובן, אבל אחרי שעשינו את שיעורי הבית שביקש. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:12, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:14, 7 באוקטובר 2017 (IDT)
מה שהיה לי הערתי. מחכה לשמוע את קיפודנחש. בורה בורה - שיחה 05:03, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה, בורה בורה. איפה הערת? כנראה לא קיבלתי תיוג. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:54, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
כמה שורות לעיל. בורה בורה - שיחה 17:20, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
אפשר מדויק יותר, בורה בורה? כי כנראה פספסתי את זה כאן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:26, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:36, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
"האם זה אומר שכל פעם שמוסיפים או מתקנים בתבנית:Pv-options span/internal או תבנית:Pv-options/internal, צריך לתקן גם כאן? מעין שכפול... אני כבר רואה אותו מעקם את האף..." בורה בורה - שיחה 03:37, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
את זה ראיתי, בורה בורה, אבל מה שמעניין אותי זה האם בקובץ אין אף שגיאה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:50, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
אני לא ראיתי, אבל כאמור יש שם אלפי שורות ואני לא בטוח שזה הכיוון הנכון. בורה בורה - שיחה 03:52, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה, בורה בורה. קיפודנחש, תוכל בבקשה להוסיף את התכונה החדשה הזאת לקריאת המודול? למשל שאפשר יהיה לכתוב
{
...
groupalist : [a, b, c],
groupacontent : somedcode,
...
}

במקום

{
...
a : somedcode,
b : somedcode,
e : somedcode,
...
}

וזה יחסוך צורך לכתוב את אותו תוכן עשרות פעמים עבור מרחבי שם שונים עם אותה התנהגות דרושה? תודה רבה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:41, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

לא נראה לי שהבנת. מדובר במודול בלואה, שמחזיר טבלה בלואה, לא בדף שמכיל json. תבנית שמחזירה json זה מה שיש היום. כמו כן לא מובן למה את כל המחרוזות בעברית הפכת לתוי יוניקוד בצורת \u05544 וכדומה. אין בכך צורך, וזה הופך את התחזוקה כמעט בלתי אפשרית. לשאלה האחרונה, אולי אפשר לעשות זאת כך, אבל לא בטוח שזה נחוץ, ולדעתי אפשר בקלות לעשות זאת באופן שכל טבלה כתובה פעם אחת, בלי לשנות את ההגדרה של מה שהיחידה מצפה לראות. קיפודנחש 16:31, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

זה בהחלט לא מה שהבנתי, קיפודנחש, ונראה שבהחלט אין בכך צורך. אבל כדי שאבין שוב לא נכון, יש לך דוגמה למודול שמחזיר טבלה? תודה רבה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:35, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

כל מודול מחזיר טבלה. למעשה, הדבר היחיד שמודול בסקריבונטו יכול להחזיר זו טבלה. אם רוצים להשתמש ב load_data, יש כמה מגבלות על המודול, נוספות על המגבלות שיש לכל מודול בסקריבונטו. בכולופן, בזמנו בניתי דוגמה, ואם לא אצליח למצוא אותה, אנסה לבנות עוד אחת. קיפודנחש 16:50, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

זכרתי נכון. ראה יחידה:Pv-options. שים לב שזו דוגמה ישנה, כך שסביר שנחוץ לערוך ולעדכן אותה, וכן שהיא לא מכסה את כל מרחבי השם. היא כן מדגימה איך לעשות זאת, בלי לכתוב כל דבר יותר מפעם אחת. קיפודנחש 17:02, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה רבה, קיפודנחש. בורה בורה, תוכל לבדוק את יחידה:PV-options? עכשיו זה הרבה יותר קצר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:31, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
לגבי "לבדוק": ברמת code review, יש לי הערה אחת: לא צריך את empty. אם מפתח מסוים פשוט לא קיים בטבלה, יחידת הבקרה מבינה שמדובר בטבלה ריקה. כמו כן שים לב שלנוחות המשתמש אפשר להשתמש כמפתח בשם המרחב. אם יש בטבלה גם השם וגם המספר, המספר גובר (כלומר אם יש
{
    ['משתמש'] = something,
    [2] = something_else,

}
אז יהיה שימוש ב-something_else, אבל אפשר למפתח את הרשימה בעזרת שמות המרחבים במקום המספר (לא ממש בדקתי...) אם לא עושים זאת, יש לפחות להוסיף בהערה את שם המרחב. נהוג ורצוי לשים פסיק גם אחרי הפריט האחרון בטבלה. זה נאה וסימטרי יותר. הוספתי הערות, אבל אתה מוזמן להמשיך.
לא הבנתי למה אתה רוצה לבדוק במרחב מדיה ויקי. זה לא רצוי לדעתי, ולא נבדק (מה קורה למשל כשאחת מהודעות המערכת משתמשת בתבנית? ממש לא נראה לי מתאים להעמיס בדיקה). אנא השלם את ההערות, והשתדל לצמצם ככל האפשר את רשימת המרחבים בהם בודקים.
לגבי בדיקה פונקציונלית - לדעתי בדקתי אי-אז, וכרגע אין לי פנאי לבדוק שוב. אודה למשתמש:בורה בורה אם יבדוק. אם יש עם זה בעיות תפעוליות אצטרך כנראה להיכנס לעבי הקורה, אבל אפשר להיות אופטימיים ולנסות להאמין שהכל יעבוד כמתועד (בהסתברות של 73.455% הכל אכן יעבוד בדיוק לפי ה-spec. די בטוח שבדקתי לפחות פעם אחת). קיפודנחש 21:38, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה, קיפודנחש, עשיתי את מה שביקשת, אני חושב. לגבי מדיה ויקי - מחקתי אותו. אני לא רוצה לבדוק אותו, פשוט תרגמתי את התבנית מילה במילה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:50, 22 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 02:35, 27 באוקטובר 2017 (IDT)
כבר לא ברור לי מה אני צריך לעשות... בורה בורה - שיחה 04:07, 27 באוקטובר 2017 (IDT)
לבדוק שהרחבת התבנית הנוכחית הופכת למה שמופיע ביחידה - בנפרד למרחבים חשובים מאוד, כולל ערכיםף וחשובים פחות, כולל קבצים. ואז לבדוק שהחלוקה לשלוש רשימות - שתיים שהזכרתי ושיחות - נעשתה לפי מה שמופיע בתבנית. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:16, 27 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה, יאללה, תמצא עשר דקות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:48, 3 בנובמבר 2017 (IST)

משהו מוזר ברשימת המעקב[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי. ניסיתי לבדוק את רשימת המעקב שלי בשלושים הימים האחרונים, אבל זה מציג רק עד שלב מסוים ב-27 בספטמבר, כך שיש 250 עריכות. ניסיתי לבדוק גם עם שבוע וזה מגיע לאותו מקום. זה קשור לכל הבלאגן שהיה עם השינויים הטכניים ברשימת המעקב? Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 15:44, 1 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. זה תלוח האם הדלקת בזמנו את מסנני בטא על השינויים האחרונים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:50, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
אני בטוח למדי שלא; פעם ב... אני לוחץ באפשרויות הרגילות על סינון עריכות בוטים, אבל לא מעבר לזה. ליתר ביטחון, מה אפשרויות האלו היו מקנות לי? Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 18:38, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
אפשרות לצבוע עריכות בכל מיני צבעים למשל. אתה יכול לבדוק בבטא? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:39, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
זה לא דלוק אצלי... אם כבר מדברים על שינוי צבע, יש לי איזה קטע שערכים שנכנסים לקטגוריה:ויקיפדיה: הצעות לשינוי שם דף צבועים ברשימת מעקב בצהוב (מופיע כאן), אם כי זה נמצא שם כבר יותר משנה בלי בעיות, אולי זה זה? Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 19:06, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
לא. עכשיו נסה ללחוץ על הסתרת שינויים בקטגוריות ותראה אם זה עובד שוב. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:08, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
עדיין מוגבל ל-250 שינויים. ראיתי שגם השינויים בוויקינתונים היו מוסתרים אצלי, אבל כששיחקתי עם זה זה עדיין לא השתנה. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 19:11, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
הפוך. ביקשתי להסתיר את השינויים בקטגוריה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:20, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
לא הבהרתי את עצמי מספיק: ניסיתי עם הסתרת שינויי קטגוריות והסרת ויקינתונים, הסתרה והדלקה של כל אחד מהם בנפרד, והדלקת שניהם ביחד - עדיין 250. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 19:21, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
ניסית להגדיל את מספר העריכות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:24, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
אתה מתכוון על ידי עריכות חדשות בדפים אחרים ברשימה? אכן, אפילו הוספתי דפים חדשים - עדיין תקוע ב-250 עריכות. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 19:45, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
לא, אני מתכוון מה המספר שמופיע אצלך בהעדפות בלשונית השינויים האחרונים תחת "מספר העריכות שמוצגות כברירת מחדל"? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:50, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
50. בתצורה בסיסית (שלושה ימים) זה מציג את כל העריכות, שבשעות האחרונות זה נע בין 150 ל-200, כך שלא ברורה לי ההשפעה. מיותר לציין שלמיטב זיכרוני מעולם לא התעסקתי עם ההעדפות האלו. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 19:59, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
יש לך 50, וזה מציג יותר??? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:02, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: אגב, אני מעריך שהתכוונת למה שמופיע בלשונית רשימת מעקב בהעדפות, ששם זה באמת 250. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 20:03, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
כן, סורי. עכשיו זה הגיוני. אז למה שלא תגדיל את זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:13, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
העליתי ל-1,000 וזה עובד, אם כי כאמור למיטב זיכרוני אף פעם לא התעסקתי עם ההגדרות האלו ואני גם לא זוכר שהיה קטע של הגבלה כזו. במקרה הספציפי זה לא פוגע בי, אבל עדיין מוזר. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 20:16, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
יש מקרים בהם המספר הזה לא קובע. אולי זה מה שעשית. האם בימים הראחרונים התעסקת עם תצוגת עריכה אחרונה בדף בהעדפות? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:19, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
הפעם האחרונה שהתעסקתי עם ההעדפות הייתה עם משהו שקשור לניוזלטר שלך, לא זוכר שום דבר שקרה לאחרונה חוץ מזה. בוודאות השתמשתי באופציה של רשימת מעקב של 30 יום לפני שבועיים. Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 21:15, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
אם כך, אני נכנע. זה לא היה אמור להראות לך יותר מ-250 גם לפני חודש. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:17, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
נו טוב. תודה רבה בכל מקרה! Mbkv717שיחה • י"א בתשרי ה'תשע"ח • 21:20, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
אין בעד מה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:21, 1 באוקטובר 2017 (IDT)
זה משהו חדש יחסית (3-6 שבועות). הרשימה מוגבלת ל-250 גם אם יש יותר. כאמור נתקלתי בזה לפני כמה שבועות, כנראה בעקבות אחד השידרוגים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:23, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
אז איך זה שאני לא ראיתי שום שינוי? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:02, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:24, 10 באוקטובר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-40[עריכת קוד מקור | עריכה]

02:25, 3 באוקטובר 2017 (IDT)

וירוס קיצורי דרך[עריכת קוד מקור | עריכה]

לדעתי מן הראוי לייחד פסקה על הוירוס הזה בערך וירוס מחשב הוא וירוס "חשוב". בברכה העורך היהודישיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"ח • ה' הוא הא-להים 20:42, 3 באוקטובר 2017 (IDT)

אין לי שמץ של מושג על מה מדובר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:46, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
פלא עליך! זה וירוס שכאשר הוא מוחדר למחשב הוא מסתיר את הקבצים שנמצאים בו (הוא עובד בעיקר על זיכרון נייד כמו דיסק און קיי) ויוצר קיצורי דרך של כל הקבצים, כך שא"א לראות את הקבצים המקוריים אלא רק את הקיצורי דרך. ע"מ לפתור את זה יש לכתוב שורת קוד בשורת הפקודה וזה מתקן את זה. זה נראה לי חשוב לערך אבל אני לא חושב שאני מבין מפיק בשביל זה. העורך היהודישיחה • י"ג בתשרי ה'תשע"ח • ה' הוא הא-להים 21:25, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
הבנתי. אני לא חושב שבאת למקום הנכון. אני מניח שכדאי לך לדבר עם דוד שי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:26, 3 באוקטובר 2017 (IDT)

"סטטיסטיקת צפייה ישנה"[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקישורים לסטטיסטיקת צפייה ישנה לא עובדים לי. האם ידועה לך הסיבה? Uziel302 - שיחה 16:06, 4 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. לא. הרבה זמן? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:10, 4 באוקטובר 2017 (IDT)
כן, כבר תקופה. לך הם עובדים? Uziel302 - שיחה 17:08, 4 באוקטובר 2017 (IDT)
היום לא. עד היום לא בדקתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 17:15, 4 באוקטובר 2017 (IDT)
אולי ערן או קיפודנחש יודעים על זה משהו. Uziel302 - שיחה 21:37, 5 באוקטובר 2017 (IDT)

מקור מרבב 1 עידן פלוס (קשת 12 ורשת - ערוץ 13)[עריכת קוד מקור | עריכה]

ממש כאן ו\או כאן ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 16:27, 5 באוקטובר 2017 (IDT)

מצויין, אבל אם ככה, זה לא מספיק. צריך לכתוב בשני המקומות "על חשבון מכאן 33", להוסיף הערות שוליים עם מקור - הקישור השני שנתת, ולהוסיף ידיעה מפורשת כולל אותה הערה גם בערך מכאן, טוסטר אובן. כי אחרת זה נראה שאנו פשוט מדווחים משהו בלתי אפשרי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:38, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
הערות שוליים זה הדבר הכי שנוא עליי :( יש מצב שתעשה את זה? כבר הוספתי הערת שוליים דומה בעידן+) ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 16:40, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
. בסדר, תסדר את הטקסטים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:43, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
איך לסדר? ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 19:34, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
כמו שכתבתי מעל. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:47, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
done ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 19:49, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
טוסטר אובן, השחזור שלך שגוי. אין בביטוי על חשבון שום קונוטציה שלילית, זה רק מתאר את המצב. כשכתוב במקום, זה פשוט לא מובן. יכולתי לכתוב במקום מכאן 33 שיצא מהמרבב, אבל על חשבון מתאר את זה קצר יותר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:27, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
לא אמרתי שיש בזה משהו שלילי אלא שזה דרמטי ומוגזם. זה ברור ש"במקום" === "על חשבון", אבל "במקום" זה ניסוח יותר עדין מאשר "על חשבון". ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 12:34, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
אז זהו, טוסטר אובן, שזה לא ברור. כי זה לא נכון. וזה גם לא דרמטי, יש לזה פשוט משמעות אחרת. אם להכניס דחליל - זה להגיד שלפתן תותים זה דרמתי יותר מתותים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:48, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
אני חושב שזה די ברור שאם אתה שם משהו במקום משהו אחר זה בא על חשבון דבר אותו הדבר... אולי זה רק אני. אתה מוזמן לערב ויקיפדים נוספים שיכריעו אם דעתי לא מספיקה לך. אם הם יחליטו ש"במקום" זה לא כמו\שווה ערך ל"על חשבון" (או לכל היותר ניסוח עדין יותר - "על חשבון" בעיניי זה כאילו מסלקים לגמרי את "מכאן 33" מהמערך וזה למה הגדרתי את זה דרמטי) - תחזיר מבחינתי ל"על חשבון". תבחר ויקיפד/ית נייטרלי/ת לויכוח הזה ושהוא/היא יכריע/תכריע האם יופיע שם "על חשבון" או "במקום" ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 20:57, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
כתוב שם על מרבב מסויים, אז אי אפשר להבין שמסלקים לגמרי. בסדר גמור. Eldad, תוכל להכריע, בבקשה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:00, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
אבל זה כל העניין - שלא מסלקים לגמרי. זה רק עובר למרבב השני (שכן - בשביל לצפות ב"מכאן 33" צריך קליטת DVB-T2, בנוסף לרגיל DVB-T. אגב, מרבית המכשירים המודרניים קולטים גם DVB-T2, אז הסבירות שהציבור ייפגע אולי גבוהה ואולי נמוכה - זה תלוי מתי רכשו מכשיר כזה) ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 21:12, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
בדיוק מה שאמרתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:45, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
מצטט (ומדגיש) את מה שאמרת:

כתוב שם על מרבב מסויים, אז אי אפשר להבין שמסלקים לגמרי

~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 21:55, 6 באוקטובר 2017 (IDT)

ניתן לפרש את זה כסילוק לחלוטין מכל המערך, ולא כמעבר ממרבב אחד לאחר ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 21:57, 6 באוקטובר 2017 (IDT)
בדיוק. מכיוון שכתוב שם ממרבב 1, אי אפשר לפרש את זה כלגמרי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:00, 7 באוקטובר 2017 (IDT)
כבר התבלבלתי לגמרי ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 11:29, 7 באוקטובר 2017 (IDT)
אני יכול רק לחזור על מה שכבר אמרנו, לאט יותר. רוצה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:31, 7 באוקטובר 2017 (IDT)
אני אוותר, תודה ~ בברכת יום נאה, טוסטר אובן 14:51, 7 באוקטובר 2017 (IDT)
אלדד אמר שלדעתו לא מספיק להיות מומחה לשוני, צריך גם להבין בתוכן. דוד שי, תוכל לעזור לנו, בבקשה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:31, 11 באוקטובר 2017 (IDT)
ראו את הניסוח שלי. דוד שי - שיחה 13:03, 11 באוקטובר 2017 (IDT)
זה נראה לי מצויין. תודה, דוד שי. טוסטר אובן? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 14:04, 11 באוקטובר 2017 (IDT)

בעיה אפשרית בצ'קטי[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, הפעלתי ב-2017 ברוסיה, הוא לא זיהה קישור לפירושונים למהדרין (צ'רטר), עבד אצלי נהדר במקומות אחרים גם היום. Mbkv717שיחה • י"ח בתשרי ה'תשע"ח • 19:12, 8 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. מעניין, אבל אתה צריך לדבר עם ערן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 19:14, 8 באוקטובר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-41[עריכת קוד מקור | עריכה]

17:21, 9 באוקטובר 2017 (IDT)

פולישוק (סדרת טלוויזיה)[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי יגאל,
שידורים חוזרים של כל הפרקים, ברצף מתקיימים החל מאתמול בלילה בכאן 11. לראשונה בחיי, באופן לא צפוי, קיימתי אתמול מה שמכונה "צפיית בינג'". נהניתי לצפות פעם נוספת בארבעת פרקיה הראשונים של הסדרה. מומלץ! Ldorfmanשיחה 01:04, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

היי, Ldorfman. אלא אם יש מקור, זה בפירוש לא נכון. קראת את מה שכתבתי בתקציר? התאגיד החליט לשדר את הסדרה, והיא אכן שודרה, לא מאוקטובר, אלא ממאי. פעם בשבוע, בפריים טיים, 22:00-22:30, מיד לפני רומי נוימרק. בתום העונה הראשונה לא שודרו עונות נוספות. אולי זאת הייתה הכוונה מלכתחילה, אולי מחוסר רייטינג. בחגים משודרים המון פרקים בשידור חוזר של המון דברים ששודרו מאז מאי, כדי לסתום חורים, אז גם זה שודר. אז אי אפשר להגיד מאוקטובר, כי ממאי, ואי אפשר להגיד שיש שידור חוזר של סדרה, כל עוד אין מקור שמתקוונים לשדר את שאר העונות. לכן שמתי את תבנית מקור, ואם לא יהיה מקור יום יומיים, יש למחוק את זה. תוכל לבטל את עריכתך? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:10, 13 באוקטובר 2017 (IDT)
אוקי. לא הבנתי, ממה שכתבת בתקציר העריכה, את כוונתך. מצד שני, לא הבנתי מהי הבעיה בציון העובדה שהסדרה שודרה בשידור חוזר במהלך 2017. תוכל לציין שבחודשים מאי ואז, אוקטובר, או כל נוסח שיהיה מקובל עליך. אין ממש צורך במקור לפרט שכזה. גם לא חייבים להכנס לדקויות של עונה ראשונה בלבד או גם של האחרות. מקסימום, אם זה נראה לך מאוד חשוב, תוכל לציין ששודרה העונה הראשונה ונצטרך לעקוב ולראות אם ישדרו גם את האחרות.
משהו אחר, חשוב יותר: התיוג שלי לא עבד הפעם, למרות שהוא נראה תקין. יודע משהו על זה? Ldorfmanשיחה 01:26, 13 באוקטובר 2017 (IDT)
ובכן, Ldorfman, שמתי את התבנית בדיוק בגלל הניסוח הספציפי הזה. אם לדווח שזה משודר לא מאוקטובר, ולא כל העונות, אז הוספתי את זה לערך כבר במאי, עוד לפני הפרק הראשון, ומאז זה שם. ובעניין התיוגים - אתה לא קורא את החדשות שלי בזמן אמת? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:37, 13 באוקטובר 2017 (IDT)
ידידי, לגבי החדשות, לצערי הרב, לא תמיד אני מגיע לזה במועד הפרסום. יש פעמים שבהם אני עורך לעצמי עדכון של כמה מהדורות חדשות ברצף... אני מבין שעלי לסור לשם ולקרוא. משהו אומר לי שיש שם ידיעה שלא אוהב .
בנושא פולישוק, אני סומך עליך שתוכל למצוא נוסח שנוכל להשאיר. לילה טוב. מחר יש טיול של WLM שאני מופקד עליו... צריך לקום בזמן. Ldorfmanשיחה 01:46, 13 באוקטובר 2017 (IDT)
אז זהו, Ldorfman, שאני לא יודע. אולי מי שהוסיף את זה צודק, ובאמת בשבוע הבא ישודרו עוד פרקים. לכן אני חושב שהדרך הטובה ביותר היא תבנית מקור, כדי לתת לו אפשרות לתת מקור. אם לא ימצא, נראה מה עושים. אם אתה סומך עליי, אני אחזיר את זה לכמה ימים, ברשותך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:25, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

ישראלים[עריכת קוד מקור | עריכה]

לא סתם עשיתי את זה (אך לא שמתי לב שהמיפוי נעלם). יש שם שאריות מעל ומתחת לתמונה שהשחזור שלך החזיר אותם. יש פתרון? חזרתישיחה 15:43, 14 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. כן, הבנתי שזאת הייתה הסיבה. יש בסביבות ארבעה ערכים כאלו, עם שאריות. חשבנו על זה כבר עם בורה בורה, אבל קשה למצוא פתרון מבלי לשנות מבנה התבניות. עקרונית, אם לא מדובר בהכללת קובץ, מקבלים את הקלט כשם קובץ. עד שנמצא משהו, פשוט סובלים. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 15:48, 14 באוקטובר 2017 (IDT)
אבל אני לא פולנייה... חזרתישיחה 15:49, 14 באוקטובר 2017 (IDT)
יגאל, אי אפשר לעטוף את זה? בורה בורה - שיחה 20:24, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
אין לי שמץ של מושג איך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:26, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
אז תשאל את Geagea. הוא יודע... חזרתישיחה 16:31, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

כוכב לאיש הטכני![עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב טכני
על העזרה הטכנית בעקביות ובמסירות, לכולם ובאופן אישי. אתה סמל לאכפתיות ועזרה מכל הלב! תודה רבה לך, איש יקר. קובץ על ידשיחה ♦ 20:18, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה רבה לך. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:18, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
ג"א בעה"ח. • צִבְיָהשיחה • כ"ה בתשרי ה'תשע"ח 20:21, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה רבה גם לך, צביה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:22, 15 באוקטובר 2017 (IDT)
גם אני רוצה לומר: יגאל, אתה נכס למיזם!! אמא של גולן - שיחה 09:42, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה רבה גם לך, דנה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 09:58, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

יצירת רשימה של ערכי אישים עם סוגריים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב יגאל. האם יש אפשרות ליצור רשימה של פריטים בויקינתונים (או הערכים בעברית) של אישים (מאפיין P31 שווה ל-Q5) ושבערך העיברי יש סוגריים? אם כן, אשמח שתסביר לי איך או תיצור רשימה כזו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:44, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. יכול להיות, אבל אתה צריך לדבר עם מייקי, לא איתי. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:49, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
אתה לא יכול לעשות את זה ב-querry? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:19, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
ממש לא. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:25, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
Mikey641 תוכל לסייע? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:12, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

חפיץ רשימת המעקב[עריכת קוד מקור | עריכה]

הכפתור "סימון כל הערכים כאילו נצפו" מבליח לשנייה ונעלם! בלי זה אנו משותקים. תודה. בורה בורה - שיחה 18:02, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

עכשיו אני רואה שהוא מבליח במיקום הקודם וצץ במיקום חדש... למה זה עטבד כך? בורה בורה - שיחה 18:05, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
כי אני עובד על זה היום מהבוקר, כדי לעשות סדר. זה אמור להסתדר עוד כמה שעות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:07, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה בורה אצלי זה עובד. תבדוק עכשיו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:23, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
מופיע שלוש שניות במקום הישן וקופץ למטה לשורה עם האחרים... בורה בורה - שיחה 18:26, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
שלוש שניות - זה כנראה כי המחשב שלך איטי. העברתי אותו לאותה שורה עם כולם בכוונה, אני עובד על זה כל היום. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 18:36, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

Tech News: 2017-42[עריכת קוד מקור | עריכה]

18:31, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

מקש קיצור להפעלת מסננים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ערב טוב. תוכל בבקשה ליצור צירוף מקשים להפעלת המסננים? אני גם לא מצליח להבין את המיקום הנוכחי בתפריט העליון?. לא עדיף כמו הכפתורים בWLM.? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 19:50, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. אני לא מצליח להבין. אתה יכול לעבור על מה שכתבת ולבדוק את כל סימני הפיסוק? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:18, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
תיקנתי. דוגמה לקיצור מקשים Alt+4. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 20:27, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
עכשיו הבנתי. אתה מדבר על הגאדג'ט שהצעתי השבוע במזנון וכמעט אף אחד לא בא? מה זה לא מצליח להבין את המיקום? זה לא מופיע? אני לא רוצה כפתורים ענקיים, זה אמור לקחת ככל שפחות מקום. אבל זה רעיון. אני יכול לשקול הוספת כפתור ל-WLM, איפה שבגרסת מסננים יש את כפתור העדכונים החיים, בגרסה ללא מסננים יהיה כפתור מעבר למסננים. איך זה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:33, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
בהחלט. לא היה לי כח או פנאי לקרוא את כל הבלגן במזנון אז לא הגבתי שם. המיקום בתפריט העליון מקשה על מציאת הכפתור, מצאתי אותו רק באמצעות Ctrl+F. לגבי המיקום, הבנת נכון, אבל זה לא צריך להיות במקום, מבחינתי באותה שורה אפילו בסוף יהיה מעולה (בדף השינויים האחרונים, ולמי שאין WLM זה יהיה באותו מקום שבו ה"מה חדש?" נמצא). בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 20:56, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
אני לא יכול לשנות את עיצוב הדף למי שאין לא WLM. לא צריך לחפש, זה תמיד צמוד לכפתור רשימת המעקב. אם לאף אחד לא יהיה כח לקרוא, נשאר בלי גאדג'ט :-). בעניין קיצור - אין לי מושג איך עושים זאת. זה אפשרי בכלל? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 21:02, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
פעם שלישית שנופל לי האינטרנט לפני שאני שומר, והפעם בטעות העתקתי משהו אחר לפני שחזרתי לכאן. לא התכוונתי לשנות את העיצוב, אלא רק להוסיף את הכפתור באותו מקום שבו הוספת את אלו של הWLM. הנה דוגמה לקיצור מקשים Alt+4 שאור המליץ לי עבור כפתור לטעינת WLM (גם קוד שנראלי אור כתב). מה שהיה צריך הוא שתכתוב במזנון יותר בקצרה, בלי כל הרקע (אפילו בתור תת-פסקה לחסרי הסבלנות), משהו בסגנון: "כתבתי סקריפט להוספת כפתור להפעלת המסננים החדשים בדפי השינויים האחרונים ורשימת המעקב. עד להקלקה על הכפתור המסננים יישארו כבויים והדפים ייטענו במתכונתם הישנה והמוכרת. לשם הפיכת הסקריפט לגאדג'ט ברירת מחדל דרוש אישור הקהילה. לדעתי (ולדעת אחרים) הגאדג'ט חיוני בשל זמן הטעינה האיטי של המסננים החדשים." דרך אגב, הביטוי המלא הוא "מועדים לשמחה, חגים וזמנים לששון." בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 21:45, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה, אבל אני לא משתמש כאן בפקד button. בעניין התקציר - זה בדיוק מה שעוזיאל כתב שם. אני כתבתי ארוך כי הרבה אנשים עדיין לא יודעים איך אוכלים את המסננים החדשים. ואני לא יכול לכתוב ואחרים, כי אז זה היה רק אני, ומאז אני ועוזיאל. כל השאר כנראה חושבים שלא צריך את זה. עוד מעט שבוע, זה יהיה שתיים נגד אחד, לא מספיק כדי להתק ל. הביטוי שהשתמשתי בו, זה הביטוי ששמעתי לפני עשר שנים מאלי סהר. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:01, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
יש מניעה לעבור להשתמש בbutton, אם זה יקל על השימוש בכפתור בכך שיאפשר מקש קיצור לא עדיף לעבור? כמדומני לקוץ יש מקש קיצור לצ'קטי, אולי ניתן להשתמש בטכניקה דומה? אז סהר טעה, זהו האיחול הנפוץ ביותר לחול המועד, ומיליון יהודים לא טועים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 16:13, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
אני אמסור לו את זה אם נפגש יום אחד במגרש. אין לי מושג מה זה button. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:15, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
גם לי אין, אתה הזכרת את זה בתור סיבה לכך שלא תוכל להשתמש בטכניקה דומה ליצירת מקש קיצור. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ז בתשרי ה'תשע"ח • 16:35, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
כן. אני לא יודע מה זה, לכן לא השתמשתי בזה אלא באפשרות אחרת, ולכן אני לא יכול להוסיף לזה קיצור, כי אין את זה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:37, 17 באוקטובר 2017 (IDT)

עזרה מאלוף המסננים[עריכת קוד מקור | עריכה]

יגאל, אני עוקב אחרי 42,000 ערכים. לאחרונה החברים מפציצים עם עריכות של הוספת קישורים בערכים כמו עריכה זו. אלה עריכות שבאמת לא מעניינות אותי ומלבד הזמן שהן צורכות בלדלג עליהן, הן גם מורידות לי את התכולה של ה-buffer של 1,000 עריכות אחרונות בלבד, ואם לא הייתי 24 שעות בסביבה אני כבר מאבד עריכות שלא עקבתי אחריהן. בממוצע אני רואה 12 שעות בלבד. שאלותי:

  1. איך אני מסתיר את העריכות האלה שלא אראה אותן בכלל?
  2. איך אני מעיף אותן מהמעקב כאילו לא נוצרו בכלל, כדי שלא יגנבו לי מ-buffer השינויים האחרונים?

תודה. בורה בורה - שיחה 19:23, 17 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. א', אני לא אלוף. ב' אני חושב שזה בלתי אפשרי. ולפחות השני גם מאוד מסוכן בגלל באג שמנסים לתקן כבר המון זמן, האומר שאם לא ראית עריכה, אתה לא תראה גם את העריכות הבאות שכן היית רוצה, עד תסמן את הדף הזה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:17, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
ואפשר לא דרך המסננים? הרי אני משתמש בחפיץ שאתה כתבת. בורה בורה - שיחה 20:21, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
אני לא חושב. אני החלטתי כשהתחלתי לכתוב אותו, כי מעולם לא אצור כפתור המאפשר לסמן קבוצה של עריכות, כי ייתכן שלא אחשוב על משהו, ועריכות עבדו. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:23, 17 באוקטובר 2017 (IDT)
בורה, ניסית סינון תגיות? בשביל זה ביקשתי מערן שתהיה תגית. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בתשרי ה'תשע"ח • 22:11, 17 באוקטובר 2017 (IDT)

LQT[עריכת קוד מקור | עריכה]

יגאל, יש אצלנו תבניות שכשורות ל LQT, ומפה (אנ') אני מתרשם שפרוקיט זה ננטש. האם אצלנו הוא עוד חי ויש צורך בתבניות אלו? דוד א. - שיחה 11:40, 18 באוקטובר 2017 (IDT)

היי. כן, לא מפתחים אותו יותר. אבל מה זה עושה אצלנו? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:01, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
נראה לי שהתפקיד היחיד - נוכחות ברשימת תבניות ללא קטגוריות. אם זה אכן התפקיד היחיד, אז אני מבקש למחוק את כולם. דוד א. - שיחה 13:27, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
לא. מה ה-LQT עושה אצלנו. אני הרי אפילו לא יודע מהן התבניות שאתה מדבר עליהן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:33, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
נראה שבמסגרת הפעלת זרימה באתר התבניות האלו נוצרו (על ידי משתמש:Flow talk page manager). מחקתי את התבניות שאלה שגם כך לא בשימוש. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:35, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
לכל השדים והרוחות באוקיאנוסים, מה זה משמש נעלם? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 13:55, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
משמש בלי הגוגו? בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בתשרי ה'תשע"ח • 14:28, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
משתמש נסתר? hidden user אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:13, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
אז למה הוא משמש? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:42, 18 באוקטובר 2017 (IDT)
כי נעלם לו הגוגו. מ.ש.ל. קריצה בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ח בתשרי ה'תשע"ח • 17:35, 18 באוקטובר 2017 (IDT)

דחוף[עריכת קוד מקור | עריכה]

משתמש רשום מטריד בערך חסידות קופיטשניץ, אני משחזר לו ללא הרף, הוא מנסה להכניס צד מסוים במחלוקת פנימית. נמאס לי לשחזר אותו, תפעיל הגנה על הדף או שתחסום אותו תודה בקרה וייעוץשיחה • ל' בתשרי ה'תשע"ח • 02:20, 20 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה, בוצע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 03:27, 20 באוקטובר 2017 (IDT)

קטגוריה:שגיאות פרמטריות בתבנית Cite book[עריכת קוד מקור | עריכה]

הין זה עומד? בורה בורה - שיחה 07:33, 20 באוקטובר 2017 (IDT)

אני מתקן מפעם לפעם כשיש לי זמן. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 11:32, 20 באוקטובר 2017 (IDT)
ארכיון
►►
◄◄