משתמש:Matan480/טיוטה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תבנית {{אישיות}} ריקה מתוכן. יש להזין פרמטרים בערך או בוויקינתונים.

סת' רוגן אהרון (/ˈroʊɡən/; נולד ב -15 אפריל, 1982) הוא שחקן קנדי-אמריקאי יהודי, קומיקאי, כותב, מפיק, ובמאי.

לאחר שהתחיל את דרכו כסטנדאפיסט בונקובר, הוא עבר ללוס אנג'לס עבור תפקיד בסדרה של ג'אד אפאטו, זרוקים ויורמים, ולאחר מכן קיבל תפקיד בסיטקום סטודנט חופשי (סדרת טלוויזיה), שבה שימש גם כתסריטאי. רוגן עבד גם בצוות הכותבים בעונה האחרונה של המופע של עלי ג'י.

השחקן ג'אד אפאטו שימש לו כמורה דרך בתחילת הקריירה שלו, וביצע איתו שיתופי פעולה רבים שעזרו לו להתבסס כשחקן ויוצר. כתסריטאי הוא היה מועמד לפרס אמי לכתיבה מצטיינת.

רוגן הופיע לראשונה בתפקיד מינורי בסרט דוני דארקו (2001). רוגן לוהק לתפקיד משנה ושימש בתור מפיק שותף בבכורת הבימוי של אפאטו, בתול בן ארבעים. לאחר מכןהוא לוהק לסרט הדייט שתקע אותי של סרטי יוניברסל לתפקיד הראשי בסרט של שותפו אפאטו.

רוגן השתתף כשהוא משחק את סטיב ווזניאק בסרט סטיב ג'ובס (2015). בשנת 2016 הוא הפיק את סדרת הטלוויזיה של רשת AMC פריצ'ר, עם שותפו לכתיבה אוון גולדברג וסם קטלין. הוא עובד באופן קבוע ככותב, מפיק בכיר ובמאי.

רוגן וגולדברג שיתפו פעולה יחד ברוב הסרטים עליהם עבד רוגן, בין היתר על סופרבאד - חרמן על הזמן, אננס אקספרס, הצרעה הירוקה, סוף. שמתוכם בייימו גם את סוף. וגם ראיון סוף, ובכולם כיכב רוגן בתפקיד ראשי. הוא גם עשה עבודות דיבוב עבור סרטים רבים, כגון:

סדרת הסרטים קונג פו פנדה, שרק השלישי, עלילות ספיידרוויק, מפלצות נגד חייזרים, פול, מסיבת נקניקיות וכפומבה בגרסה המחודשת של מלך האריות של 2019.

חיים מוקדמים[עריכת קוד מקור | עריכה]

סת' אהרון רוגן נולד ב15 באפריל, 1982 בוונקובר, קולומביה הבריטית למשפחה יהודית. [1] אמו, סנדי בלוגוס, היא עובדת סוציאלית, ואביו האמריקני, מרק רוגן (נולד בשנת 1953), [2] עבד בארגונים ללא מטרות רווח וכעוזר מנהל בארגון האחווה היהודי של Workmen's Circle . [3] [4] מבין אזרחותו הכפולה, הקנדית-אמריקאית, רוגן הצהיר כי "אני בהחלט מתחבר להיות קנדי הרבה יותר מאשר להיות אמריקני" מכיוון שהוא גדל בקנדה.[5] הוא תיאר את הוריו, שנפגשו בקיבוץ בית אלפא בישראל, כ"סוציאליסטים יהודים רדיקליים".[6] לרוגן יש אחות מבוגרת בשם דניה, , ולמד בבית הספר היסודי תלמוד תורה ובבית הספר העל יסודי פוינט גריי, תוך שילוב רבים מחבריו לכיתה בכתיבתו, ולמד קראטה במשך עשר שנים.[7] [8] הוא היה ידוע גם בזכות הסטנד-אפ אותו ביצע במחנה מרים, מחנה הבונים דרור. [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15]

בילדותו רוגן לא רצה להמשיך בקריירה אחרת מלבד קומדיה, ואמר "ברגע שהבנתי שאתה יכול להיות מצחיק כתפקיד, זה התפקיד שרציתי". [3] את תחילת דרכו בעסקי הבידור החל בגיל 12 לאחר שנרשם לסדנת קומדיה בהנחיית מארק פוליי. [9] החומר הקומי המוקדם שלו כרך סביב בדיחות על בר המצווה שלו, על סבא וסבתא ומדריכי המחנות שלו. [16] בשנות העשרה שלו הוא היה מבצע הופעות סטנדאפ במקומות כמו בר מצווה ומסיבות קטנות, מאוחר יותר החל להופיע בברים. [17] [18] מוהל שילם לו כדי לכתוב בדיחות. בגיל 13, הוא כתב יחד טיוטה גסה של סופרבאד עם חבר הילדות אוון גולדברג, אותו פגש בשיעורי הבר מצווה . [19] [20] על סמך חוויותיהם בגיל העשרה, [6] רוגן וגולדברג בילו את שארית זמנם בתיכון בגימור התסריט. תחילה הם חששו שמא אמריקן פאי (1999) השיגו אותם קודם ברעיון הסרט שהכינו, אבל הם החליטו שהסרט שלהם "הצליח להימנע לחלוטין מכל אינטראקציה כנה בין דמויות ... וזה מה שאנחנו הולכים אליו."

אמו תמכה במאמצים הקומיים שלו ולעתים קרובות הייתה מסיעה אותו להופעות בסטנד-אפ במועדון הקומדיה של יוק יוק . [19] עם ההומור חסר ההבעה שלו, הוא זכה במקום השני בתחרות הקומדיה החובבנית של ונקובר בגיל 16. [17] כמו כן, כשרוגן היה בן 16, אביו איבד את מקום עבודתו ואמו התפטרה משלה, ומה שאילץ אותם להעמיד את ביתם למכירה ולעבור דירה לדירה קטנה יותר משמעותית. בערך בזמן זה, הוא נחת תפקיד בתוכנית הטלוויזיה של ג'אד אפאטו זרוקים ויורמים לאחר שנבחן באודישנים המקומיים. [3] רוגן נשר מהתיכון, החל לעבוד אצל אפאטו, [21] [22] ועבר להתגורר עם משפחתו בלוס אנג'לס . רוגן שילם את החשבונות והפך להיות המפרנס העיקרי של המשפחה בגיל 16.

קריירה[עריכת קוד מקור | עריכה]

1999–2006: עבודה מוקדמת וידידות עם ג'אד אפאטו[עריכת קוד מקור | עריכה]

הופעת הבכורה של רוגן הייתה בסדרה זרוקים ויורמים של אפאטו, סדרת להיטי פולחן שיצאה לראשונה בשנת 1999 בתפקיד קן מילר, "פריק" ציני ומר. [3] Freaks and Geeks שודרו לראשונה בשנת 1999 במהלך קבוצת חייהם של בני נוער. למרות שהתקבלו היטב מבחינת הביקורות, התכנית הייתה בעלת אחוזי הרייטינג הנמוכה ביותר של NBC ובוטלה לאחר עונה אחת בגלל דירוגים גרועים ברייטינג. [21] [23] מורשם מיומנויות האלתור של רוגן, [19] אפאטו בחר בו אז כשחקן ראשי באחת מההופעות שלו, ללא הכרזות . רוגן במקור אמור היה לשחק סטודנט אקדמי פופולרי למדי אך חנון, אך הרשת לא חשבה שהוא היה עשוי מהחומר הגברי הנדרש. אפאטו בחר שלא להמשיך במופע. רוגן שימש גם כתסריטאי להפקה קצרת מועד. [24] [25]

בעקבות ביטול הסדרה בשנת 2002, רוגן לא זכה לאודישנים רבים כשחקן, מה שלא הרגיז אותו מכיוון שתמיד חשב שישיג הצלחה טובה יותר כתסריטאי. [26] בהמשך הוא הפך להיות חלק מ"החבילה המקדימה "של אפאטו, קבוצה קטנה וסגורה שכוללת את סטיב קארל ופול ראד . [17] על המבוכה של גבר מבוגר שמבלה כל כך הרבה זמן עם רוגן המתבגר, אמר אפאטו: "אני חובב קומדיה כזה, למרות שהוא בן 16, אני יודע שאני מסתובב עם אחד הבחורים שהולך להיות אחד הקומיקס הגדולים." [19] בערך בזמן זה, אפאטו היה מגיע עם בקשות משונות לרוגן וגולדברג, כמו להפוך רעיון שלו לסרט בעוד 10 ימים ומעלה 100 רעיונות לסרטים של עמוד אחד. בנוגע להשפעה המקצועית של אפאטו על רוגן, אמר השחקן בשנת 2009, "ברור שאיני יכול להדגיש עד כמה חשוב היה ג'אד לקריירה שלי".

לרוגן היו תפקידים בדוני דארקו (2001) ו- והרי החדשות (2004). [27] ראשית תחילת הקריירה המשמעותית עבורו הייתה כתסריטאי בצוות בעונה האחרונה של סשה ברון כהן של המופע של עלי ג'י בשנת 2004.[22] יחד עם כותבי הסדרה האחרים, רוגן זכה במועמדות לפרס אמי. הוא הפך מוכר לקהל הרחב כשהוא שיחק את אחד מעמיתיו של הדמות הראשית בסדרה בתול בן ארבעים.[28] [29] רוגן גם הפיק אותו ואלתר את כל הדיאלוג שלו. [30] "[רוגן] לא ביצע שום עבודת מסך שהצביעה שהוא יכול לסיים הופעה בלתי נשכחת ומשכנעת כמו שהוא עושה עם הדמות קאל" כתב ג'ון קונסטנטין מMTV. בוסטון גלוב המבקר ווסלי מוריס כתב כי רוגן, יחד עם הכוכבים פול ראד ורומאני מלכו, היו כל אחד מצחיקים בזכות עצמם [31] ועל אורלנדו סנטינל רוג'ר מור האמין כי לרוגן היו רגעים שלו בסרט [32] ואילו מוירה מקדונלד מ"סיאטל טיימס" אמרה כי השחקן היה" טפטוף חסר הבעה קומי". [33] הוא המשיך אחרי זה עם תפקיד קטן ב (You, Me and Dupree (2006, קומדיה המציגה את מאט דילון, קייט הדסון ואוון ווילסון . [34]

2007–2009: פריצת דרך כשחקן מוביל[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוגן בשנת 2007

הפריצה שלו הגיעה כאשר אולפני יוניברסל נתנו לו אור ירוק בראש הפקה נוספת של אפאטו: הדייט שתקע אותי (2007), קומדיה רומנטית העוקבת אחר השלכותיה של סטוץ שיכור בין דמותו המטורפת לדמותה שרק התפרסמה של קת'רין הייגל כידוענית. מפגש שמביא להיריון לא מכוון. עם השלמת הבתול בת 40, אפאטו פנה לרוגן בנוגע לתפקידים בכיכובו, אך השחקן הציע רעיונות מדע בדיוני רבים ומושגים. לאחר שאפטוב התעקש שהוא יעבוד טוב יותר במצבים בחיים האמיתיים, השניים סיכמו על הרעיון של ההיריון המקרי כקונספט לסרט. [35] רוגן כינה צילומי סקס עם הייגל "מורטי עצבים" ומצא נחמה עם צוות השחקנים המשניים מאז, למרות שהוא שיחק בתפקיד מוביל, המיקוד לא היה בעיקר בו. [36] [37] הסרט כלל תקציב של 30 מיליון דולר ושוחרר ב -1 ביוני, הדייט שתקע אותי היה להיט קופות מסחרי וביקורתי, וזכה לדירוג של 90 אחוז באתר הביקורות Rotten Tomatoes והכניס $219 מיליון. [38] [39] רוגן זכה גם לביקורות חיוביות בעבור דמותו. [40] [41] בהמשך אותה שנה מילא תפקיד תומך כשוטר חסר אחריות בסופרבאד, אותו כתב עם שותפו לכתיבה גולדברג והופק במשותף על ידי אפאטו. מייקל סרה וג'ונה היל שיחקו בתפקידים הראשיים, בתור שני חברים הכי טובים בגיל העשרה שתוכניות המסיבה שלהם משתבשות, בהתבסס עליהם. [6] הסרט וכתיבתם זכו לשבחים, כשהמבקרים מצאו שהוא מאוד אותנטי. [42] זה עמד בראש הקופות בארה"ב במשך שבועיים ברציפות. [43] הוא עשה הופעה קולית בסרט האנימציה שרק השלישי, שיצא גם בשנת 2007. [44] רוגן אירח את סאטרדיי נייט לייב באוקטובר 2007. [45]

הפרויקטים של רוגן בשנת 2008 כללו את הורטון שומע מישהו בבימויו של ג'ימי הייוורד ., סרט אנימציה שמבוסס על ספרו של ד"ר סוס, בו השמיע רוגן את מורטון העכבר, [46] וסרט הפנטזיה "עלילות ספיידרוויק", בו דובב דמות של הובוגובלין . [47] רוגן היה שותף לכתיבה של שומר ראש במבצע, שהופק גם על ידי אפאטו ובכיכובו של אוון ווילסון כדמות חסרת בית. [48] הוא ביסס את התסריט על 70 עמודים שנעשה על ידי ג'ון יוז . [49] הסרט סבל מביקורות נוקשות על ידי מבקרים שחשבו שהעלילה שלו - אדם מבוגר שהפך לשומר ראש של שלושה ילדים ומכה את הבריונים שלהם - לא היה מיקוד לסיפור ונמשך יתר על המידה. "אם סופרבאד היה מחודש כסרט ניקלודיאון גימיקי, זה כנראה היה נראה כמו שומר ראש במבצע", כתב ג'וש בל על הסרט במגזין הלאס וגאס שבועי . [50] הוא שוב השאיל את קולו לסרט אנימציה אחר, הפעם קונג פו פנדה, עם ג'ק בלאק ואנג'לינה ג'ולי . [51] זה הצליח בצורה יוצאת דופן בבתי הקולנוע, והשיג יותר מ- 630 דולר מיליון. [52] רוגן הופיע בקומדיה אחים חורגים(סרט), שיצא ביולי. [53] רוגן, גולדברג ואפטאו עמדו מאחורי קומדיית האקשן של סטונר אננס אקספרס בבימויו של דייוויד גורדון גרין בתמונות קולומביה . אפאטו הפיק אותו בזמן שרוגן וגולדברג כתבו את התסריט. רוגן נבחר לשחק את גיבור הסרט, ילד בן 25 העדים בטעות לרצח תוך כדי מסירת זימון . ג'יימס פרנקו לוהק כסוחר הסמים ההיפי שלו שהוא יוצא למנוסה איתו. כשנשאל על השראתו, רוגן אמר שהוא כתב את מה שהוא יודע. [54] אננס אקספרס שוחרר לבתי הקולנוע באוגוסט והרוויח 101 מיליון דולר במכירות כרטיסים לעומת תקציב של 27 מיליון. [55] מבקרי הקולנוע של הסרט היללו אותו והעריכו את הופעותיהם ואת ההומור שלו. [56] [57]

באפריל 2008, דיווח האמפייר(מגזין) שרוגן וגולדברג יכתבו פרק לסדרת הטלוויזיה המונפשת "משפחת סימפסון" . [58] הוא גם דובב דמות בפרק [59] שכותרתו " הומרוס החוצה", שפתח את העונה העשרים ואחת. [60] הקומדיה הרומנטית של קווין סמית', זק ומירי מירו פורנו סיכמו את 2008 עבור רוגן כשחקן. הוא ואליזבת בנקס הציגו את תפקידי הכותרת: השותפים לדירה בפנסילבניה שמנסים להרוויח קצת כסף נוסף על ידי יצירת סרט מבוגרים יחד. אחרי שהתקשה לנסות ולהשיג דירוג R, רוגן העיר ל- MTV, "זה סרט ממש מטונף", אך התלונן, "זה ממש משגע אותי שהוסטל(סרט) בסדר, עם אנשים שעוקרים עיניים ומחרבנים ככה... אבל אתה לא יכול להראות שני אנשים מקיימים יחסי מין - זה יותר מדי". [61] הסרט הופץ בליל כל הקדושים על ידי חברת ויינשטיין והיה כישלון בקופות. [62] יחד עם ריס ווית'רספון, הוא דיבב דמות בסרט המדע הבדיוני המונפש מפלצות נגד חייזרים (2009), שהצליח היטב מבחינה מסחרית, עם סך של 381.5 דולר מיליון. [63] לאחר מכן כיכב בקומדיית השוטרים המוכוונת של ג'ודי היל בקניון עקוב ודווח, [64] בה הציג את המאבטח הדו קוטבי של הקניון רוני ברנהרט. הסרט הוקרן בבתי הקולנוע ב10 באפריל. המבקרים ציינו סטייה בסגנון המשחק של רוגן משחק תפקידים נינוחים למילוי דמות סדיסטית יותר; ווסלי מוריס מ"בוסטון גלוב" טען כי "לעתים קרובות עם רוגן, הפגיעות שלו הופכת את הגסות שלו לבטוחה... רוני זה משהו חדש לחלוטין עבור רוגן. הפגיעות אף פעם לא יוצאת החוצה. הוא חסר בושה." [65] מאוחר יותר בשנת 2009, רוגן כיכב בתכנית הבימוי השלישית של אפאטו, אנשים מצחיקים, עם אדם סנדלר . רוגן גילם קומיקאי סטנדאפיסט צעיר וחסר ניסיון ואילו סנדלר גילם מנטור עם קווים לדמותו מהמציאות; בסרט היו בו אלמנטים דרמטיים יותר מאשר המאמצים הקודמים של אפאטו. [66] אנשים מצחיקים היו כישלון מסחרי, והכניסו 75 דולר מיליון בקופות, למרות ביקורות חיוביות. [67] [68] רוגן אירח את Saturday Night Live שוב בשנת 2009, שם עלה לראשונה סרטון המוזיקה לשיר האי הבודד " Like a Boss ", בו כיכב. [69]

2010–2014: סיכון לבימוי ומחלוקת[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שנים של פיתוח, עיבוד סרטים עלילתיים ל"הצרעה הירוקה " נעבד על ידי רוגן וגולדברג, עם שחרורו התיאטרלי בינואר 2011. רוגן בחר לעשות ביצוע עם דימיון מחודש של הדמות הראשית. [17] הוא היה מפיק הביצוע של הסרט וגם ליהק את עצמו כדמות הראשית. מאוחר יותר הודה רוגן כי הוא היה המום בהתחלה מכיוון שעסק בתקציב של 120 מיליון דולר. "זה לא שפוי. אבל זה לא כל כך כמות הכסף ספציפית דמלחיצה, זה כל הדברים שנעשים יחד עם יצירת סרט בסדר גודל כזה. " [70] השחקן גם היה בדיאטה קפדנית לירידה במשקל כדי לשחק בלוחם הפשע החטוב. הצרעה הירוקה הייתה אכזבה ביקורתית; אדם גרהאם מחברת "דטרויט ניוז" כינה אותו "בלגן גדול, מרושל, רועש, סרט צורם" [71], וביל גודיקונץ' הרפובליקה באריזונה מצא את סיפורו כמתפרק. [72] עם זאת, הסרט עדיין נפתח במקום הראשון בקופות והרוויח 33 מיליון דולר בסוף השבוע הפותח, לפני שהמשיך לברוטו של יותר מ-225 דולר מיליון. [73] בשנת 2011 הקימו רוגן ואוון גולדברג את חברת ההפקה פוינט גריי תמונות, על שם בית הספר התיכון פוינט גריי, בו השתתפו שניהם. [74]

רוגן ב- WonderCon 2013

רוגן דובב את הקול ועבד על התנועה לדמות הראשית, חייזר אפור, בקומדיה המדע הבדיונית פול (2011). [75] בסרט כיכבו גם סיימון פג וניק פרוסט כצמד חנונים שעוזרים לפול לברוח מסוכני ה-FBI. [76] הוא חזר שוב לתפקיד המדובב שלו בקונג פו פנדה 2,[77] כמו כן הפיק ושיחק בתפקיד משני בשנות ה50/50 של ג'ונתן לוין. הדרמה על מחלת סרטן שהתבססה על תסריט אוטוביוגרפי מאת התסריטאי וויל רייזר,[78] ושוחרר בספטמבר 2011. הדרמה Take This Waltz, סרטו הרביעי משנת 2011, הציגה את רוגן כאדם שאשתו (בגילומה של מישל וויליאמס) בוחנת מערכת יחסים חדשה עם גבר אחר.[79] משנת 2011 עד 2015 שיחק רוגן את Dirty Randy, ספרן ופורנוגרף, בסיטקום הליגה, בנוסף לכתיבת שני פרקים. [80] רוגן אירח את פרסי הרוח העצמאית ה -27 בפברואר 2012 וסרט הדרך "מסע האשמה", שכיכב בו גם ברברה סטרייסנד, שוחרר בבתי הקולנוע באותו דצמבר. [81] הסרט היה על ממציא (רוגן) שמזמין את אמו (סטרייסנד) לטיול בדרכים, כשהוא מנסה למכור את המוצר החדש שלו ובמקביל לאחד אותה באהבה אבודה. [82]

בשנת 2013 ערך רוגן יחד עם שותפו, אוון גולדברג את הופעת הבכורה שלהם עם סוף., קומדיה בה מופיעים רוגן, ג'יי ברוכל, ג'יימס פרנקו, ג'ונה היל, קרייג רובינסון ודני מקברייד שמשחקים גרסאות בדיוניות של עצמם בזמן של אפוקליפסה עולמית. הסרט זכה לביקורות חיוביות והיה במקום השני בקופות בסוף השבוע הפותח שלו. [83] [84] רוגן חזר בעונה הרביעית שהתחדשה בסדרת הקומדיה משפחה בהפרעה במאי 2013, כששיחק ג'ורג 'בלות' הצעיר, האב (בגילומו של ג'פרי טמבור) בכמה סצינות פלאשבק. [85] הוא כתב יחד את ההקדמה לספר 2014 קונסולות מלחמות: סגה, נינטנדו והקרב שהגדיר דור מאת בלייק ג'יי האריס. דווח כי הוא עובד על עיבוד עם גולדברג.[86]

רוגן אירח את Saturday Night Live בפעם השלישית בשנת 2014. [87] רוגן כיכב בסרט שכנים עם רוז ביירן ו זאק אפרון, אשר בויים על ידי ניקולס סטולר. בסרט גילמו רוגן ובירן זוג שנקלע לסכסוך עם אחוות קולג', בהובלת דמותו של אפרון, המתגוררים בשכנות.[88] הסרט הפך לסרטו הגדול ביותר של רוגן שאינו מונפש אנימציה, לאחר שהכניס מעל $270 מיליון ברחבי העולם. [89] רוגן ואוון גולדברג כתבו וביימו יחד את הסיפור לקומדיית האקשן ראיון סוף בכיכובם של רוגן וג'יימס פרנקו כצמד עיתונאים שגויסו על ידי ה- CIA להתנקש בחייו של מנהיג צפון קוריאה קים ג'ונג און לאחר תכנון ראיון איתו. ביוני 2014 איימה צפון קוריאה על תגמול "חסר רחמים" על ארצות הברית אם היא לא תאסור את ראיון סוף, תיוג את הסרט "מעשה מלחמה" ו"מעשה טרור מבוקש", ורוגן עצמו כ- "קולנוען גנגסטר". [90] בדצמבר הודיעה, סרטי סוני, כי היא מבטלת את יציאת הסרט לאחר מתקפת סייבר על האולפן, הקשורה לכאורה לצפון קוריאה ואיומים שיצאו לאחר מכן על ידי קים ג'ונג און.[91] בעקבות ביקורת על החלטה זו, לאחר מכן, סוני העמידה את הסרט לרשת באופן מקוון והיא אפשרה שחרור תיאטרלי ב- 25 בדצמבר 2014 בזמן שהסרט מקבל תגובות מעורבות של מבקרי קולנוע. סקוט מוראייטי (מגזין) מצא את הסרט "מצחיק בערך כמו מחסור באוכל קומוניסטי, וממושך באותה מידה", [92] ואילו מבקר "דיילי טלגרף", רובי קולין, העלה על דעתו שמדובר ב"צפצוף, שוחק ונחרט בקול רם סאטירה עם שובבות בלב ומתן במעיים." [93] הסרט הכניס 11.3 מיליון דולר בקולנועים, [94] אך היו מכירות והשכרות מקוונות חזקות. [95] כמו כן, בשנת 2014, הופיע רוגן בקומדיה בקומדיה 22 ג'אמפ סטריט ככפיל הדמות של ג'ונה היל ובדרמה של ג'יימס פרנקו "הצליל והזעם" כעובד טלגרף. [96] [97]

2015 –הווה: המשך הצלחה ועבודה טלוויזיונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוגן שיחק את המייסד השותף של חברת אפל בע"מ, סטיב ווזניאק, בסרט הביוגרפי של סטיב ג'ובס (דני בויל) (2015), מתוך תסריט מאת אהרון סורקין. ביצועיו בסרט זכו לשבחים רבים ורוגן זכה לשבחים על כך שהוא עשה "עבודה מצוינת" מאת ווזניאק עצמו.[98] [99] בנובמבר 2015 כיכב רוגן לצד ג'וזף גורדון-לויט ואנתוני מקי בקומדיה הנושאת חג המולד הלילה שלפני כשלושה חברים הכי טובים שמתאחדים מדי שנה לחגוג את ערב חג המולד. [100] בשנת 2016, הוא חזר מחדש על תפקידו הקולי בקונג פו פנדה 3 ובסרט ההמשך של השכנים שכנים 2: Sorority Rising. [101] [102] יחד עם גולדברג וסם קטלין, פיתח רוגן את סדרת הטלוויזיה פריצ'ר עבור סרטי סוני, שהוקרנה בבכורה ב-רשת הטלוויזיה AMC במאי 2016. [103] המופע מבוסס על סדרת ספרי הקומיקס באותו שם שיצרו גארת' אניס וסטיב דילון ועוקב אחר מטיף לעיירה קטנה בשם ג'סי קסטר (בגילומו של דומיניק קופר) המחזיק בכוח-על המאפשר לו לפקוד על אחרים לעשות כמו שהוא אומר. [104] המהדורה האחרונה שלו ב -2016 הייתה האנימציה הקומית מסיבת נקניקיות, שבנוסף לדבב את הדמות הראשית פרנק - נקניקייה שמנסה לברוח מגורלה בסופרמרקט - הוא כתב והפיק. מסיבת נקניקיות הפכה לסרט האנימציה המצליח ביותר בסגנון R בכל הזמנים, שגבר על סאות' פארק: גדול יותר, ארוך יותר ולא מצונזר (1999)[105] [106] מבקר Associated Press לינדסי בהר כתב על הסרט: "אין אף אחד בחוץ שמייצר קומדיות בדיוק כמו רוגן וגולדברג."

רוגן בקומיק-קון בסן דייגו 2018

יחד עם אוון גולדברג, ביים רוגן והפיק את סדרת הקומדיה המדע הבדיונית "איש העתיד" בכיכובו של ג'וש האצ'רסון, שהוקרן בבכורה בשירות הסטרימינג הולו בנובמבר 2017.[107] באותה שנה, רוגן וגולדברג גם ביימו סרט מסחרי קצר עבור וולמארט, תחת הכותרת Bananas Town; [108] ורוגן הציג את המפקח על התסריט,סנדי שקלייר, לבמאי החדר וכוכב טומי וויסו (בגילומו של ג'יימס פרנקו), בסרט בבימוי פרנקו "חי בסרט", המבוסס על ספר באותו שם, המתעד את דבריו של ביצוע הסרט 2003 החדר (סרט,2003) . [109] רוגן, כמייסד Hilarity for Charity, ארגון שמגייס כספים למחקר ותמיכה של אלצהיימר, מארח אירוע שנתי של קומדי התרמה על שמו. [110] האירוע השישי שודר באמצעות שירות הסטרימינג נטפליקס באפריל 2018. ביולי 2018 הוכרז כי רוגן אמור להשמיע הודעות שירות ציבורי במערכת התחבורה הציבורית TransLink של מולדתו בוונקובר [111] רוגן שיתף פעולה יחד עם קריסטן בל וקלסי גרמר כעניין האהבה של דמותה של בל בסרט הקומדיה-דרמה כמו אבא 2018, בבימוי אשתו של רוגן, לורן מילר . [112] בשנת 2019 כיכב רוגן מול שרליז ת'רון בקומדיה הרומנטית לונג שוט, כעיתונאי מובטל שמתחבר מחדש עם אהובת נעוריו ובייביסיטר (ת'רון), שהפכה לדמות פוליטית מרכזית. [113]

רוגן היה שותף בהפקה של הגרסה המחודשת של 2019 לסרט המוזיקלי האנימציה "מלך האריות" (1994), [114] שהשמיע את חזיר היבלות פומבה, המציל את גיבור הסרט סימבה עם חברו טימון, שדובבו על ידי דונלד גלובר ובילי אייכנר, בהתאמה. [115] הוא שר שלושה שירים בסרט, שנכללו במהדורת הפסקול. [116] רוגן אמר ש"כשחקן, אני לא חושב שאני מתאים לכל תפקיד - יש הרבה תפקידים שאני לא חושב שאני מתאים להם אפילו בסרטים שאני עושה - אבל פומבה היה אחד שידעתי שאוכל להצליח בו." [117] למרות קבלת פנים ביקורתית נמרצת כלפי הסרט, הוא הפך לאחד הסרטים הגדולים ביותר בכל הזמנים, [118] ורוגן ואייכנר קיבלו שבחים על הכימיה שלהם. [119] [120] בשנת 2019 הפיק רוגן גם את הקומדיה , בכיכובו של ג'ייקוב טרמבליי לסרטי יוניברסל, ואת תכניות הטלוויזיה הבנים (סדרת טלוויזיה) ו-Black Monday, בעודו מביים את התכנית האחרונה מבין השניים עם גולדברג. [121] רוגן צילם סצינות לסרטו של ג'יימס פרנקו סרוביל בשנת 2014, שלא שוחרר עד 2019. [122]

השקפות פוליטיות ואקטיביזם[עריכת קוד מקור | עריכה]

מבחינה פוליטית רוגן מתאר את עצמו כדוגל בהשקפות השמאל.

רוגן היה פעיל בהעלאת המודעות למחלת אלצהיימר. לאף אחד ממשפחתו הביולוגית אין את המחלה אך היא קיימת בצד המשפחתי של אשתו, והשפיעה על אמה במשך כמה שנים. "אני חושב שעד שלא תראה זאת ממקור ראשון, זה די קשה להעלות על הדעת עד כמה זה אכזרי" אמר רוגן ל- CNN.

"עד שלא שראיתי את זה, אתה פשוט לא מבין כמה שובר לב זה יכול להיות." במהלך הראיון הוא דיבר על האופן בו הוא מנסה להיות תומך רגשית ומסביב ככל האפשר עבור אמו של אשתו, מילר. גם הוא וגם מילר שוחחו עם לארי קינג בפרק מיוחד בשם: A Larry King Special, Unthinkable: The Alzheimer's Epidemic, ששודר באפריל 2011. [123] רוגן העיד על המחלה ועל ארגון הצדקה שלו בפני ועדת המשנה להקצאות הסנאט של ארצות הברית ב -26 בפברואר 2014. [124] רוגן הקים את תנועת ההילריטי למען צדקה, כדי לעורר שינוי ולהעלות את המודעות למחלת האלצהיימר בקרב דור המילניום.

[125] ב- 25 בפברואר 2016, כובדו רוגן ומילר בפרס השבחים unite2gether מאת unite4: אנושיות על עבודתם לקידום מודעות וגיוס כסף למחקר של אלצהיימר באמצעות Hilarity for Charity. [126]

רוגן הופיע בפרסומת של באד לייט שחגגה את חודש הגאווה הלהט"בית ואת פסיקת בית המשפט העליון של ארה"ב שהעניק לזוגות מאותו המין את הזכות להינשא.

[127] רוגן הוא חבר באחוות פי קאפה אלפא (פרק דלתא למבדה) באוניברסיטת ורמונט. הוא התחיל להיות חבר באחווה באפריל 2017, לאחר ביקורו הרביעי בקמפוס לצורך תנועת ההילריטי עבור גיוס צדקה. [128] רוגן הוא גם חבר בארגון הלאומי לרפורמה בחוקי המריחואנה ומשתמש במריחואנה בצורה גלויה. [129] [130] רוגן וחברו הותיק אוון גולדברג השיקו את חברת הקנאביס האוספלנט בקנדה בשנת 2019. [131]

ביוני 2018 הוזמן רוגן על ידי מיט רומני לשאת דברים בסמינר למודעות למחלת אלצהיימר בהנחיית רומני בפארק סיטי, יוטה. יו"ר בית הנבחרים פול ראיין נכח בביקור לרוגן לצלם לאחר שילדיו של ראיין העסיקו את רוגן בשיחה. רוגן סירב, ואמר בראיון לסטיבן קולברט; "אני מסתכל והילדים שלו עומדים שם בציפייה, ברור שהם אוהדים שלי, ואמרתי 'אין מצב, בנאדם!'" ואומר לראיין "יתרה מזאת, אני שונא את מה שאתה עושה למדינה ברגע זה, אני סופר את הימים עד שלא יהיה לך עוד קמצוץ מהכוח שיש לך כרגע." [132]

ב- 3 ביולי 2018 ביקש רוגן ביקורת על טוויטר ומנכ"ל ג'ק דורסי וטען כי היה לו "צורך מוזר לאמת עליונות לבנות." [133] המגזין Variety דיווח כי הוא "היה בקשר ישיר" עם דורסי בנושא. [134] כמה כלי תקשורת, ביניהם פורצ'ן, [135] העלו השערה כי רוגן התייחס לדמות הימנית- ג'סון קסלר, ולבני הגאווה בפרט. [136] [137]

רוגן הוא תומך בתנועת Black Lives Matter . [138]

חיים אישיים[עריכת קוד מקור | עריכה]

רוגן עם אשתו, לורן מילר, בטקס פרסי גלובוס הזהב השנתי ה-69 בשנת 2012

רוגן החל לצאת עם הסופרת/שחקנית לורן מילר בשנת 2004. השניים נפגשו בזמן שעבד על המופע של עלי ג'י . [22] הזוג התארס ב29 בספטמבר 2010, [139] והתחתנו ב2 באוקטובר 2011 במחוז סונומה, קליפורניה . [140] מילר מילאה מספר תפקידים שוליים על המסך בכמה מסרטיו של רוגן. [141]

החל מאפריל 2020, רוגן ואשתו מתגוררים במערב הוליווד, קליפורניה . [142]

מלבד היותו שחקן, סת' רוגן יצר גם מותג קנאביס בעיר טורונטו, אונטריו, עם חברו הטוב אוון גולדברג. [143]

סדרות טלוויזיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

פילמוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הרשימה המלאה באנגלית ואחוזי הביקורות על הסרטים:

Film Rotten Tomatoes Metacritic
Donnie Darko 87%[144] 71[145]
Anchorman: The Legend of Ron Burgundy 66%[146] 63[147]
The 40-Year-Old Virgin 85%[148] 73[149]
You, Me and Dupree 20%[150] 46[151]
Knocked Up 90%[152] 85[153]
Shrek the Third 41%[154] 58[155]
Superbad 87%[156] 76[157]
The Spiderwick Chronicles 80%[158] 62[159]
Horton Hears a Who! 79%[160] 71[161]
Kung Fu Panda 87%[162] 74[163]
Step Brothers 55%[164] 51[165]
Pineapple Express 68%[166] 64[167]
Zack and Miri Make a Porno 65%[168] 56[169]
Fanboys 32%[170] 45[171]
Monsters vs. Aliens 73%[172] 56[173]
Observe and Report 51%[174] 54[175]
Funny People 69%[68] 60[176]
The Green Hornet 44%[177] 39
Paul 70%[178] 57[179]
Kung Fu Panda 2 81%[180] 67[181]
Take This Waltz 79%[182] 68[183]
50/50 93%[184] 72[185]
For a Good Time, Call... 57%[186] 55[187]
The Guilt Trip 37%[188] 50[189]
This Is the End 83%[190] 67[191]
Neighbors 72%[192] 68[193]
The Sound and the Fury 22%[194] 38[195]
The Interview 51%[196] 52[197]
Steve Jobs 86%[198] 82[199]
The Night Before 67%[200] 58[201]
Kung Fu Panda 3 87%[202] 66[203]
Neighbors 2: Sorority Rising 63%[204] 58[205]
Sausage Party 82%[206] 66[207]
The Disaster Artist 91%[208] 76[209]
Like Father 46%[210] 52[211]
Long Shot 81%[212] 67[213]
The Lion King 53%[214] 55[215]
Zeroville 23%[216] 28[217]

פרסים ומועמדויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Year Award Category Title of work Result Notes
2000 Young Artist Award Best Performance in a TV Series – Young Ensemble Freaks and Geeks| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[218] Shared with cast
2005 Primetime Emmy Award Outstanding Writing for a Variety, Music or Comedy Program Da Ali G Show| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[219] Shared with writing staff
2006 MTV Movie Award Best On-Screen Team style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[220] Shared with Steve Carell, Paul Rudd and Romany Malco
2007 Satellite Award Best Performance by an Actor in a Motion Picture – Musical Or Comedy Knocked Up| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[221]
High Times Stony Award data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —| style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[222]
Teen Choice Award Choice Movie: Chemistry style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות Shared with Paul Rudd
Dublin Film Critics Circle Award Breakthrough Award style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[219]
2008 Canadian Comedy Award Best Writing (Film) Superbad| style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[223]
Canadian Comedy Award data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —|style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[223]
MTV Movie Award Best Comedic Performance style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[224]
MTV Movie Award Breakthrough Performance style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[224]
ShoWest Comedy Star of the Year style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[225]
2009 Canadian Comedy Award data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —| style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[226]
MTV Movie Award Best Fight style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[227] Shared with James Franco and Danny McBride
Teen Choice Award Choice Movie Actor: Comedy style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[228]
2010 Nickelodeon Kids' Choice Award Favorite Voice from an Animated Movie Monsters vs. Aliens| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[229]
2011 Dallas–Fort Worth Film Critics Association Award Best Film 50/50| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות Shared w/ Evan Goldberg & Ben Karlin
2012 Golden Globe Award Best Motion Picture – Comedy/Musical style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[229] Shared w/ Evan Goldberg & Ben Karlin
Independent Spirit Award Best Feature Film style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[229] Shared w/ Evan Goldberg & Ben Karlin
Vancouver Film Critics Circle Award Best Supporting Actor in a Canadian Film style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[230]
2014 Critics' Choice Movie Award Best Comedy style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[231] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
Denver Film Critics Society Award Best Comedy Film style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[232] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
Empire Award Best Comedy style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[233] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
MTV Movie Award Best Fight style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[234] Shared w/ James Franco & Jonah Hill
MTV Movie Award Best Musical Sequence style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[235] Shared w/ Backstreet Boys, Jay Baruchel & Craig Robinson
American Comedy Award Funniest Motion Picture style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[236] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
American Comedy Award Best Comedy Actor – Film style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[236]
American Comedy Award Best Comedy Director – Film style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[236] Shared w/ Evan Goldberg
American Comedy Award Best Comedy Screenplay style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[236] Shared w/ Evan Goldberg
Saturn Award Best Horror Film style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[237] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
Young Hollywood Award Best Cast Chemistry–Film Neighbors| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[238] Shared w/ cast
Young Hollywood Award data-sort-value="" style="background: #ececec; color: #2C2C2C; vertical-align: middle; text-align: center; " class="table-na" | —| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[238] Shared w/ James Franco
Women Film Critics Circle Award Merry Macho Award The Interview| style="background: #98FB98; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="yes table-yes2"|זכייה[239] Shared w/ James Franco
2015 People's Choice Award Favorite Comedic Movie style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[240] Shared w/ Evan Goldberg & James Weaver
People's Choice Award Favorite Comedic Movie Actor style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[240]
2017 MTV Movie & TV Awards Best Comedic Performance style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[241]
2018 Golden Globe Award Best Motion Picture – Comedy/Musical The Disaster Artist| style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות Shared w/ Evan Goldberg, James Franco, Vince Jolivette and James Weaver
2020 Golden Raspberry Award Worst Supporting Actor style="background: #FDD; color: black; vertical-align: middle; text-align: center; " class="no table-no2"|מועמדות[242]

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ "BIRTHS". Jewish Western Bulletin. 13 במאי 1982. נבדק ב-8 ביולי 2020. Sandy and Mark Rogen are pleased to announce the birth of their son, Seth Aaron, 9 lbs. 2 oz., on April 15, a brother for Danya. Proud grandparents are Kelly and Faye Belogus of Vancouver and Annette and Al Robins, New Jersey. Great-grandparents are Edith and Joe Rogen of New York. {{cite news}}: (עזרה)
  2. ^ https://books.google.com/books?id=Ws5CDwAAQBAJ&pg=RA1-PA2004&lpg=RA1-PA2004&dq=mark+rogen+1953&source=bl&ots=-SpLO9nuPN&sig=ACfU3U158pPF6lPDA9DQ72djJ8aVekYBXQ&hl=en&sa=X&ved=2ahUKEwjR1crv6_bpAhWkSzABHY1LCdcQ6AEwAnoECAUQAQ
  3. ^ 1 2 3 4 Ouzounian, Richard (3 באוגוסט 2008). "Seth Rogen sells". Toronto Star. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  4. ^ Rodrick, Stephen. (May 27, 2007) "Judd Apatow's Family Values". The New York Times. Retrieved January 7, 2012.
  5. ^ Johnson, Neala (12 ביולי 2013). "Seth Rogen's guide to making movies: lie to the studio, hire your friends, offend the church and have a lot of fun". News.com.au. נבדק ב-18 באוקטובר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  6. ^ 1 2 3 Patterson, John (14 בספטמבר 2007). "Comedy's new centre of gravity". The Guardian. London. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  7. ^ Nardwuar (4 במאי 2017). "Nardwuar vs. Seth Rogen". Nardwuar the Human Serviette Radio Show! (באנגלית אמריקאית). נבדק ב-2020-05-05. {{cite web}}: (עזרה)
  8. ^ "Seth Rogen, Not Such A Loser In Real Life". NPR.org (באנגלית). נבדק ב-2020-05-05.
  9. ^ 1 2 Pfefferman, Naomi. "Seth Rogen". Jewish Journal. נבדק ב-18 בספטמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  10. ^ Friedman, Gabe (28 בפברואר 2016). "9 famous Jews who attended Jewish summer camp". Jewish Telegraphic Agency. נבדק ב-26 במאי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  11. ^ "Seth Rogen, Not Such A Loser In Real Life". NPR. 2 בינואר 2009. נבדק ב-25 באפריל 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  12. ^ Pfefferman, Naomi (31 במאי 2007). "Don't 'knock' Seth Rogen, the new overweight Canadian Jewish boy leading man". Jewish Journal. נבדק ב-25 באפריל 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  13. ^ Banin, Jana (10 ביוני 2013). "Seth Rogen talks Hebrew school, Canadian Jews with Marc Maron". Jewish Telegraphic Agency. נבדק ב-26 במאי 2018. {{cite news}}: (עזרה)
  14. ^ Gilman, Greg (25 בנובמבר 2014). "'The Interview' Star Seth Rogen's Parents Robbed Him of Thanksgiving (Video)". TheWrap. נבדק ב-25 באפריל 2018. {{cite news}}: (עזרה)
  15. ^ "Seth Rogen, Evan Goldberg: Friends Till 'The End'". Jefferson Public Radio. 26 בדצמבר 2013. נבדק ב-26 במאי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  16. ^ Lardiere, Mia (1 באוקטובר 2015). "Please Advise Seth Rogen's Bar Mitzvah Photo for Fall Style Inspiration". Celebuzz. נבדק ב-19 באפריל 2018. {{cite news}}: (עזרה)
  17. ^ 1 2 3 4 אתר למנויים בלבד Will Lawrence, ‏Seth Rogen: the new hero of comedy, The Telegraph, 16 April 2009
  18. ^ Gray, Sadie (21 בספטמבר 2008). "On the Move: Seth Rogen". The Sunday Times. London. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  19. ^ 1 2 3 4 Stein, Joel (17 במאי 2007). "The Education of A Comic Prodigy". Time. נבדק ב-24 בינואר 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  20. ^ אתר למנויים בלבד Film, The Telegraph
  21. ^ 1 2 Kaufman, Amy (14 במרץ 2011). "Judd Apatow's 'Freaks and Geeks' gang reminisces – and mocks James Franco". Los Angeles Times. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  22. ^ 1 2 3 "Seth Rogen – Is it a producer? A writer? An actor? No, it's super-Seth!". The Independent. London: Independent Print Limited. 7 בינואר 2011. נבדק ב-18 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  23. ^ Matheson, Whitney (6 באפריל 2004). "DVDs resurrect 'Freaks and Geeks' – and everyone in between". USA Today. נבדק ב-17 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  24. ^ "Cast and Crew: Seth Rogen". IFC. אורכב מ-המקור ב-7 בספטמבר 2011. נבדק ב-17 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  25. ^ אתר למנויים בלבד John Hiscock, ‏Seth Rogen: Triumph of the supergeek, The Telegraph, 15 August 2008
  26. ^ Stein, Joel (17 במאי 2007). "The Education of A Comic Prodigy". Time. נבדק ב-30 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  27. ^ Constantine, John (31 ביולי 2009). "'Funny People' Star Seth Rogen Was In 'Donnie Darko'?! Plus Other Rogen Cameos". MTV. נבדק ב-17 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  28. ^ Puig, Claudia (18 באוגוסט 2005). "'40-Year-Old Virgin' makes out quite nicely". USA Today. נבדק ב-17 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  29. ^ Hartlaub, Peter (19 באוגוסט 2005). "Hilarious farce explores virgin territory – comedy for young single guys". San Francisco Chronicle. אורכב מ-המקור ב-6 במרץ 2012. נבדק ב-17 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  30. ^ Carroll, Larry (15 באוגוסט 2007). "Steve Carell, Will Ferrell, Seth Rogen, Others Reveal Magic Behind Improv Comedy". MTV. נבדק ב-28 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  31. ^ Morris, Wesley (19 באוגוסט 2005). "Crass but funny, comedy perceptively explores 'Virgin' territory". Boston Globe. נבדק ב-18 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  32. ^ Moore, Roger (19 באוגוסט 2005). "The 40-Year-Old Virgin (4 stars out of 5)". Orlando Sentinel. אורכב מ-המקור ב-4 באוקטובר 2012. נבדק ב-18 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  33. ^ Macdonald, Moira (19 באוגוסט 2005). "Raunchy comedy "40-Year-Old Virgin" hides heart of gold". The Seattle Times. נבדק ב-18 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  34. ^ "You, Me and Dupree (2006)". Rotten Tomatoes. נבדק ב-28 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  35. ^ Carrol, Larry (28 בספטמבר 2006). "A (Kind of) New Star is Born". MTV. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  36. ^ "Seth Rogen interview – Knocked Up". Collider. 24 במאי 2007. נבדק ב-28 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  37. ^ Wloszczyna, Susan (30 במאי 2007). "Many faces of Rogen keep them laughing". USA Today. נבדק ב-28 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  38. ^ "Knocked Up (2007)". Rotten Tomatoes. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  39. ^ "Knocked Up". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  40. ^ Zacharek, Stephanie (1 ביוני 2007). "Knocked Up". Salon. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  41. ^ Morris, Wesley (1 ביוני 2007). "In 'Knocked Up,' family values get a twist". Boston Globe. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  42. ^ "Superbad (2007)". Rotten Tomatoes. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  43. ^ Gray, Brandon (27 באוגוסט 2007). "'Superbad' Stays on Top". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  44. ^ Rottenberg, Josh (5 ביוני 2007). "Seth Rogen: "Billion-dollar box-office star"?". Entertainment Weekly. נבדק ב-18 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  45. ^ "Saturday Night Live Episode: "Seth Rogen; Spoon"". TV Guide. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  46. ^ Moore, Roger (14 במרץ 2008). "Horton Hears a Who! (4 stars out of 5)". Orlando Sentinel. אורכב מ-המקור ב-4 באוקטובר 2012. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  47. ^ M. Kimmel, Daniel (14 בפברואר 2008). "'Spiderwick Chronicles' spins enchanting web". Telegram & Gazette. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  48. ^ Goodykoontz, Bill. "Drillbit Taylor". Arizona Republic. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  49. ^ Siegel, Tatiana (20 ביוני 2006). "Par twists into 'Drillbit' with Wilson". The Hollywood Reporter. אורכב מ-המקור ב-20 באוקטובר 2006. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  50. ^ Bell, Josh (20 במרץ 2008). "Drillbit Taylor". Las Vegas Weekly. Bruce Spotleson. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  51. ^ Charity, Tom (6 ביוני 2008). "Review: 'Panda' is bear-ly good". CNN. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  52. ^ "Kung Fu Panda". The Numbers. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  53. ^ Gilbey, Ryan (6 בספטמבר 2008). "No laughing matter". The Sydney Morning Herald. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  54. ^ "With Pineapple Express, Seth Rogen Wrote What He Knew". AMC. 23 באוגוסט 2008. אורכב מ-המקור ב-6 באפריל 2012. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  55. ^ "Knocked Up". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  56. ^ Phillips, Michael (6 באוגוסט 2008). "'Pineapple Express' stars James Franco, Seth Rogen". Chicago Tribune. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  57. ^ Hartlaub, Peter (6 באוגוסט 2008). "'Pineapple' looks stoned behind the camera too". San Francisco Chronicle. Frank J. Vega. אורכב מ-המקור ב-17 ביולי 2009. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  58. ^ Burke, Liam (30 באפריל 2008). "From Superbad To Superheroes – Evan Goldberg on Hornet and The Boys". Empire. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  59. ^ White, Cindy (4 ביוני 2008). "Rogen and Goldberg Writing Simpsons Episode". IGN. נבדק ב-2 במרץ 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  60. ^ Snierson, Dan (24 ביולי 2009). "'The Simpsons': Coldplay's Chris Martin, Sarah Silverman among season 21 guests". Entertainment Weekly. אורכב מ-המקור ב-26 ביולי 2009. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  61. ^ Carroll, Larry (19 ביוני 2008). "Seth Rogen Says Kevin Smith's 'Porno' Is Having Trouble Getting An R Rating Instead of NC-17". MTV. נבדק ב-25 בפברואר 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  62. ^ Masters, Kim (3 בפברואר 2011). "Kevin Smith: 'Alarmist Ninnies' Misinterpreted Sundance Outburst". The Hollywood Reporter. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  63. ^ "Monsters Vs. Aliens". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  64. ^ "Seth Rogen Will Observe and Report". ComingSoon.net. 6 במרץ 2008. נבדק ב-18 בספטמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  65. ^ Morris, Wesley (10 באפריל 2009). "Movie Review: Observe and Report". Boston Globe. נבדק ב-24 בינואר 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  66. ^ "In the Future with Seth Rogen". ComingSoon.net. נבדק ב-18 בספטמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  67. ^ "Funny People". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  68. ^ 1 2 "Funny People". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  69. ^ Miller, Neil (16 באפריל 2009). "Daily Diversion: Like a Boss with Seth Rogen (NSFW)". Film School Rejects. נבדק ב-1 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  70. ^ "Seth Rogen amazed by insane 'Green Hornet' budget". Arizona Republic. 9 בינואר 2011. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  71. ^ Graham, Adam (14 בינואר 2011). "Review: 'Green Hornet' barely stirs". Detroit News. Jonathan Wolman. אורכב מ-המקור ב-21 בינואר 2013. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  72. ^ Goodykoontz, Bill (12 בינואר 2011). "The Green Hornet". Arizona Republic. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  73. ^ "The Green Hornet". Box Office Mojo. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  74. ^ Guerrasio, Jason (10 במאי 2016). "Seth Rogen and Evan Goldberg talk making movies their way, and how life blew up after the Sony hacks". Business Insider. נבדק ב-25 בפברואר 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  75. ^ Weintraub, Steve (19 ביולי 2009). "Exclusive: Seth Rogen talks Paul– Says He is Doing the Motion Capture and Talks About the Voice". Collider. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  76. ^ Hewitt, Chris (1 ביוני 2009). "Paul Review". Empire. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  77. ^ Warner, Kara (23 במאי 2011). "Kung Fu Panda 2' Stars Call Voice Acting 'Cushiest Job in the World". MTV. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  78. ^ Fox, Eric (8 באוקטובר 2008). "Seth Rogen Will Try to Bring the Funny to Cancer". TV Guide. אורכב מ-המקור ב-4 ביוני 2012. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  79. ^ Brody, Richard (2011). ""Take This Waltz": A Vehemently Pseudo-Nietzschean Film". The New Yorker. נבדק ב-21 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  80. ^ Collis, Clark (15 באוגוסט 2015). "The League: Seth Rogen and Jason Mantzoukas to return for the final season". Entertainment Weekly. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  81. ^ Kaufman, Amy; Gettell, Oliver (26 בפברואר 2012). "'The Artist' wins best feature at Independent Spirit Awards". Los Angeles Times. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  82. ^ Kit, Borys (13 במאי 2011). "'Chuck' Actress Joins Barbra Streisand Road Trip Comedy 'Mother's Curse' (Exclusive)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-29 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  83. ^ "Weekend Box Office Results for June 14–16, 2013". Box Office Mojo. 4 ביולי 2013. נבדק ב-4 במרץ 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  84. ^ Gleiberman, Owen (8 ביוני 2013). "This Is the End Movie". Entertainment Weekly. נבדק ב-4 במרץ 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  85. ^ Jackson, Josh (26 במאי 2013). "Arrested Development Season 4 Premiere Review". Paste. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  86. ^ Suellentrop, Chris (18 במאי 2014). "Sega and Nintendo Wage Battle That Was No Game". The New York Times. נבדק ב-3 בינואר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  87. ^ Grossman, Samantha (13 באפריל 2013). "Watch Seth Rogen's Very Famous Friends Crash His SNL Monologue". Time. נבדק ב-13 באפריל 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  88. ^ Rivera, Joshua (19 בינואר 2016). "The Neighbors 2 Trailer Is Here, and It's Seth Rogen vs. a Sorority". GQ. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  89. ^ "Seth Rogen Movie Box Office Results". Box Office Mojo. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  90. ^ Jenn Selby (19 במרץ 2014). "North Korea threatens war on USA over 'gangster filmmaker' Seth Rogen and James Franco's Kim Jong-un assassination movie – People". The Independent. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  91. ^ Rottenberg, Josh; Brown, Eryn; Hamedy, Saba (25 בדצמבר 2014). "More a cause than a must-see, 'The Interview' finally arrives in theaters". Los Angeles Times. נבדק ב-3 בינואר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  92. ^ Foundas, Scott (12 בדצמבר 2014). "Film Review: 'The Interview'". Variety. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  93. ^ אתר למנויים בלבד Robbie Collin, ‏The Interview, review: 'farting truth to power', The Telegraph, 5 February 2015
  94. ^ "The Interview (2014)". Box Office Mojo. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  95. ^ Lang, Brent (20 בינואר 2015). "'The Interview' Makes $40 Million Online and On-Demand". Variety. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  96. ^ Zalben, Alex (13 ביוני 2014). "'22 Jump Stet' : 9 Easter Eggs And Cameos You Might Have Missed". MTV. נבדק ב-10 במאי 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  97. ^ Spies, Mike (21 בינואר 2014). "What Happens When James Franco Directs a Movie?". Vocativ. נבדק ב-30 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  98. ^ Harris, Aisha (9 באוקטובר 2015). "Can Seth Rogen Compete for an Oscar as Steve Wozniak in Steve Jobs?". Slate. נבדק ב-4 במרץ 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  99. ^ Kelion, Leo (9 בספטמבר 2015). "Steve Wozniak: Shocked and amazed by Steve Jobs movie". BBC News. נבדק ב-20 באוגוסט 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  100. ^ Ford, Rebecca (8 באוגוסט 2014). "Lizzy Caplan Joins Seth Rogen, Joseph Gordon-Levitt in Christmas Eve Comedy". The Hollywood Reporter. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  101. ^ Kit, Borys (4 בספטמבר 2015). "Kate Hudson to Replace Rebel Wilson in 'Kung Fu Panda 3' (Exclusive)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  102. ^ Bradshaw, Peter (4 במאי 2016). "Bad Neighbours 2 review – Zac Efron and Seth Rogen in watered-down house-selling sequel". The Guardian. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  103. ^ Kissell, Rick (14 במרץ 2016). "AMC's 'Preacher' to Premiere May 22 Following 'Fear the Walking Dead'". Variety. נבדק ב-12 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  104. ^ Fowler, Matt (17 באפריל 2015). "Preacher: Dominic Cooper is Jesse Custer". IGN. נבדק ב-12 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  105. ^ Bahr, Lindsey (10 באוגוסט 2016). "Review: Audacious 'Sausage Party' is a delicious feast". Associated Press. נבדק ב-16 בינואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  106. ^ Feinberg, Scott (24 באוקטובר 2016). "Oscars: Raunchy 'Sausage Party' to Get Serious Awards Push (Exclusive)". The Hollywood Reporter. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  107. ^ Travers, Ben (14 בנובמבר 2017). "'Future Man' Review: Seth Rogen's Zealously Bawdy Hulu Series Riffs on Sci-Fi Classics for New-ish Adventures". IndieWire. נבדק ב-12 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  108. ^ Nordine, Michael (23 בפברואר 2017). "'Bananas Town': Seth Rogen & Evan Goldberg Co-Direct Short Film Sponsored by Walmart – Watch". IndieWire. נבדק ב-20 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  109. ^ Lawerence, Derek (29 בנובמבר 2017). "See The Disaster Artist stars and their real-life The Room counterparts". Entertainment Weekly. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  110. ^ Freydkin, Donna (4 באפריל 2018). "How a 'terrible' disease turned Seth Rogen and his wife into a force for change". Today. נבדק ב-6 באפריל 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  111. ^ Crespo, Gisela (26 ביולי 2018). "Seth Rogen steps in as voice of Vancouver's public transit after Morgan Freeman is pulled". CNN. נבדק ב-27 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  112. ^ Wiseman, Andreas (18 ביוני 2018). "'Like Father' Trailer: Kelsey Grammer, Kristen Bell & Seth Rogen Are On A Boat In Netflix Comedy". Deadline Hollywood. נבדק ב-19 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  113. ^ McNary, Dave (23 בפברואר 2017). "Charlize Theron and Seth Rogen to Star in Comedy 'Flarsky'". Variety. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  114. ^ Donnelly, Matt (30 באפריל 2017). "Seth Rogen and Billy Eichner to Play Pumbaa and Timon in 'Lion King' (Exclusive)". TheWrap. נבדק ב-11 בדצמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  115. ^ Verhoeven, Beatrice. "Beyonce Will Voice Nala in Live-Action Adaptation of 'The Lion King'". TheWrap. נבדק ב-1 בנובמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  116. ^ Chitwood, Adam (24 ביוני 2019). "'The Lion King' Soundtrack Details Revealed; Includes New Elton John Song". Collider. נבדק ב-24 ביוני 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  117. ^ "What To Expect From The Characters In The Upcoming 'The Lion King' Adaptation - Entertainment Weekly". Entertainment Weekly/YouTube (באנגלית). 25 באפריל 2019. נבדק ב-29 באפריל 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  118. ^ "All Time Worldwide Box Office". Box Office Mojo. אורכב מ-המקור ב-10 באוגוסט 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  119. ^ "Lion King 2019 vs. the original: what's better and worse about the remake". Vox. Vox Media. נבדק ב-23 ביולי 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  120. ^ Bucksbaum, Sydney. "Billy Eichner's best lines as Timon in The Lion King remake". Entertainment Weekly. נבדק ב-23 ביולי 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  121. ^ Byrne, Suzy (3 באוגוסט 2018). "'I'm terribly sorry': Seth Rogen apologizes for use of blackface on set of 'Good Boys'". Yahoo!. נבדק ב-4 באוגוסט 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  122. ^ Kaye, Ben (20 באוגוסט 2016). "James Franco and Seth Rogen take a weird look at 1969 Hollywood in Zeroville trailer – watch". Consequence of Sound. נבדק ב-1 בפברואר 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  123. ^ Laudau, Elizabeth (27 באפריל 2011). "Seth Rogen: Alzheimer's is 'brutal'". CNN. נבדק ב-30 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  124. ^ Lombardi, Ken (26 בפברואר 2014). "Seth Rogen pleads with Congress over Alzheimer's, slams low-senator turnout". CBS News. נבדק ב-28 בפברואר 2014. {{cite news}}: (עזרה)
  125. ^ "About Hilarity for Charity". Hilarity for Charity. נבדק ב-30 בדצמבר 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  126. ^ Feldman, Dana (25 בפברואר 2016). "Seth Rogen and Lauren Miller's Hilarity for Charity Battles Against Alzheimer's". Variety. נבדק ב-25 במאי 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  127. ^ Wong, Curtis M. (1 ביוני 2016). "Seth Rogen And Amy Schumer Toast Same-Sex Marriage For Bud Light". HuffPost. נבדק ב-25 בפברואר 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  128. ^ Hutcheson, Susannah (19 באפריל 2017). "No joke, Seth Rogen just joined a fraternity". USA Today. {{cite web}}: (עזרה)
  129. ^ Ditzian, Eric (30 בספטמבר 2011). "Seth Rogen: 'I Smoke A Lot Of Weed When I Write'". MTV News. {{cite web}}: (עזרה)
  130. ^ Luippold, Ross (20 בדצמבר 2012). "David Letterman & Seth Rogen Talk Weed, And How Kids Today Smoke It (VIDEO)". HuffPost. {{cite news}}: (עזרה)
  131. ^ Shoard, Catherine (28 במרץ 2019). "Seth Rogen launches cannabis company". The Guardian. נבדק ב-25 במאי 2019. {{cite web}}: (עזרה)
  132. ^ "Seth Rogen Refuses Photo with Paul Ryan, Scolds GOP Lawmaker in Front of His Kids". Newsweek. 23 ביוני 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  133. ^ "Seth Rogen says Twitter CEO 'does not seem to give a f***' about fighting white supremacists". CNET. 3 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  134. ^ "Seth Rogen Blasts Twitter CEO for Verifying White Supremacists". Variety. 3 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  135. ^ "Does Twitter Have a White Supremacist Problem? Seth Rogen Sure Thinks So". Fortune. 4 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  136. ^ "People on Twitter are calling out Jack Dorsey for verifying groups that support hate speech – again". Mic (media company). 3 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  137. ^ "Seth Rogen calls out Twitter's Jack Dorsey for the platform's white supremacist problem". Mashable. 3 ביולי 2018. {{cite web}}: (עזרה)
  138. ^ https://m.eonline.com/amp/news/1157972/seth-rogen-repeatedly-shuts-down-critics-of-his-black-lives-matter-post
  139. ^ "Life & Style Exclusive: Seth Rogen is engaged!". Life & Style. 28 בספטמבר 2010. נבדק ב-28 בספטמבר 2010. {{cite web}}: (עזרה)
  140. ^ "Seth Rogen Weds". People. 3 באוקטובר 2011. נבדק ב-2 במרץ 2020. {{cite web}}: (עזרה)
  141. ^ "Vancouver comedy actor Seth Rogan marries longtime girlfriend Lauren Miller". The Vancouver Sun. 3 באוקטובר 2011. נבדק ב-3 באוקטובר 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  142. ^ https://www.hgtv.ca/real-estate/photos/seth-rogen-spanish-revival-cottage-west-hollywood-1938255/
  143. ^ "Seth Rogen is Launching a Canadian Cannabis Brand Called Houseplant". Leafly (באנגלית אמריקאית). 2019-03-27. נבדק ב-2020-04-15.
  144. ^ "Donnie Darko".
  145. ^ "Donnie Darko".
  146. ^ "Anchorman: The Legend of Ron Burgundy".
  147. ^ "Anchorman: The Legend of Ron Burgundy".
  148. ^ "The 40 Year Old Virgin". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  149. ^ "The 40 Year Old Virgin Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  150. ^ "You, Me and Dupree".
  151. ^ "You, Me and Dupree".
  152. ^ "Knocked Up". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  153. ^ "Knocked Up Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  154. ^ "Shrek the Third".
  155. ^ "Shrek the Third".
  156. ^ "Superbad". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  157. ^ "Superbad Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  158. ^ "The Spiderwick Chronicles". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  159. ^ "The Spiderwick Chronicles". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  160. ^ "Horton Hears a Who!". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  161. ^ "Horton Hears a Who!". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  162. ^ "Kung Fu Panda". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  163. ^ "Kung Fu Panda". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  164. ^ "Step Brothers". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  165. ^ "Step Brothers". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  166. ^ "Pineapple Express". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  167. ^ "Pineapple Express Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  168. ^ "Zack and Miri Make a Porno". Rotten Tomatoes. נבדק ב-31 באוקטובר 2008. {{cite web}}: (עזרה)
  169. ^ "Zack and Miri Make a Porno Reviews". Metacritic. נבדק ב-31 באוקטובר 2008. {{cite web}}: (עזרה)
  170. ^ "Fanboys". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  171. ^ "Fanboys". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  172. ^ "Monsters vs. Aliens".
  173. ^ "Monsters vs. Aliens".
  174. ^ "Observe and Report". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  175. ^ "Observe and Report Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  176. ^ "Funny People Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  177. ^ "The Green Hornet". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  178. ^ "Paul". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  179. ^ "Paul". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  180. ^ "Kung Fu Panda 2". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  181. ^ "Kung Fu Panda 2". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  182. ^ "Take This Waltz". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  183. ^ "Take This Waltz". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  184. ^ "50/50". Rotten Tomatoes. נבדק ב-24 ביולי 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  185. ^ "50/50 Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  186. ^ . Rotten Tomatoes https://www.rottentomatoes.com/m/for_a_good_time_call. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה); חסר או ריק |title= (עזרה)
  187. ^ "For a Good Time, Call..." Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  188. ^ "The Guilt Trip". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  189. ^ "The Guilt Trip Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  190. ^ "This Is the End". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  191. ^ "This Is the End Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  192. ^ "Neighbors". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  193. ^ "Neighbors Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  194. ^ "The Sound and the Fury". Rotten Tomatoes. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  195. ^ "The Sound and the Fury Reviews". Metacritic. נבדק ב-26 ביוני 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  196. ^ "The Interview". Rotten Tomatoes. נבדק ב-20 בדצמבר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  197. ^ "The Interview Reviews". Metacritic. נבדק ב-20 בדצמבר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  198. ^ "Steve Jobs". Rotten Tomatoes. נבדק ב-10 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  199. ^ "Steve Jobs Reviews". Metacritic. נבדק ב-10 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  200. ^ "The Night Before". Rotten Tomatoes. נבדק ב-20 בנובמבר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  201. ^ "The Night Before Reviews". Metacritic. נבדק ב-20 בנובמבר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  202. ^ "Kung Fu Panda 3". Rotten Tomatoes. נבדק ב-10 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  203. ^ "Kung Fu Panda 3 Reviews". Metacritic. נבדק ב-10 בספטמבר 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  204. ^ "Neighbors 2: Sorority Rising". Rotten Tomatoes. נבדק ב-30 בדצמבר 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  205. ^ "Neighbors 2: Sorority Rising". Metacritic. נבדק ב-30 בדצמבר 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  206. ^ "Sausage Party". Rotten Tomatoes. נבדק ב-30 בדצמבר 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  207. ^ "Sausage Party". Metacritic. נבדק ב-30 בדצמבר 2016. {{cite web}}: (עזרה)
  208. ^ "The Disaster Artist".
  209. ^ "The Disaster Artist".
  210. ^ "Like Father".
  211. ^ "Like Father".
  212. ^ "Long Shot".
  213. ^ "Long Shot".
  214. ^ "The Lion King".
  215. ^ "The Lion King".
  216. ^ "Zeroville".
  217. ^ "Zeroville".
  218. ^ "Twentyfirst Annual Young Artist Awards 1998–1999". Young Artist Awards. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  219. ^ 1 2 "Seth Rogen". AskMen. אורכב מ-המקור ב-30 באפריל 2011. נבדק ב-6 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  220. ^ Murray, Rebecca. "The 2006 MTV Movie Awards – Full List of Nominees and Winners". About.com. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  221. ^ "Seth Rogen Awards". Moviefone. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  222. ^ "Defamer Stakes Out Some Space on the Stony Awards' Green Carpet". Gawker.com. 15 באוקטובר 2007. {{cite news}}: (עזרה)
  223. ^ 1 2 "Archives: 2008". Canadian Comedy Awards. אורכב מ-המקור ב-6 ביולי 2011. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  224. ^ 1 2 Adler, Shawn (6 במאי 2008). "MTV Movie Award Nominations Show Some McLovin To 'Superbad,' 'Juno,' 'Transformers' And More". MTV. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  225. ^ McClintock, Pamela (6 במרץ 2008). "Rogen named ShoWest Comedy Star". Variety. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite news}}: (עזרה)
  226. ^ "Archives: 2009". Canadian Comedy Awards. אורכב מ-המקור ב-21 ביולי 2011. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  227. ^ "2009 MTV Movie Awards: Winners". MTV. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  228. ^ "Teen Choice 2009 –" (PDF). Teen Choice Awards. נבדק ב-16 ביוני 2011. {{cite web}}: (עזרה)
  229. ^ 1 2 3 Awards for Seth Rogen. Internet Movie Database
  230. ^ "VFCC Announces 12th Annual Award Nominees". Vancouver Film Critics Circle. 2 בינואר 2012. נבדק ב-15 באוגוסט 2012. {{cite web}}: (עזרה)
  231. ^ "American Hustle, 12 Years A Slave Lead BFCA's Critics Choice Movie Awards Nominations". Deadline Hollywood. 17 בדצמבר 2013. נבדק ב-17 בדצמבר 2013. {{cite web}}: (עזרה)
  232. ^ "2013 Denver Film Critics' Society nominations". HitFix. 13 בינואר 2014. נבדק ב-7 בינואר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  233. ^ "Best Comedy". Empire. Bauer Consumer Media. 2014. נבדק ב-18 באוגוסט 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  234. ^ Clark, Cindy (13 באפריל 2014). "2014 MTV Movie Awards winner's list". USA Today. נבדק ב-14 באפריל 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  235. ^ "2014 MTV Movie Awards". MTV (MTV Networks). נבדק ב-6 במרץ 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  236. ^ 1 2 3 4 "Amy Poehler, Seth Rogen win American Comedy Awards". Entertainment Weekly. 9 במאי 2014. נבדק ב-26 בספטמבר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  237. ^ Johns, Nikara (26 בפברואר 2014). "'Gravity,' 'The Hobbit: The Desolation of Smaug' Lead Saturn Awards Noms". {{cite web}}: (עזרה)
  238. ^ 1 2 "2014 Young Hollywood Awards Nominees Include 'Pretty Little Liars,' 'Fault in Our Stars'". Variety. 26 ביולי 2014. נבדק ב-28 ביולי 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  239. ^ "'Still Alice' cleans up at the Women Film Critics Circle Awards". HitFix. 22 בדצמבר 2014. נבדק ב-19 בינואר 2015. {{cite web}}: (עזרה)
  240. ^ 1 2 Toomey, Alyssa (4 בנובמבר 2014). "Jennifer Lawrence, Shailene Woodley and Robert Downey Jr. Among People's Choice Nominees, Plus Find Out Who's Hosting!". E!. נבדק ב-8 בנובמבר 2014. {{cite web}}: (עזרה)
  241. ^ Bell, Crystal (6 באפריל 2017). "Here Are Your 2017 MTV Movie & TV Awards Nominations: See The Full List". MTV. נבדק ב-7 באפריל 2017. {{cite web}}: (עזרה)
  242. ^ "RAZZ NEWZ - The Razzies!". razzies.com.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Matan480.
דף זה אינו ערך אנציקלופדי
דף זה הוא טיוטה של Matan480.