שיחת משתמש:יהודה אמיר/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום יהודה אמיר, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

קרא את הקישורים בעיון... המלך הכחולשלח לי הודעה! 19:17, 2 בדצמבר 2019 (IST)

אני מאוד שמח שהחלטת להירשם. אנא קרא את ההודעה הראשונה שנשלחה אליך בדף זה, כך שתוכל להתאים את הערכים המועילים שאתה מוסיף לסטנדרטים המקובלים בוויקיפדיה. בהצלחה! איתי פ.שיחה 19:42, 2 בדצמבר 2019 (IST)

ראה:ויקיפדיה:צעד אחר צעד ובייחוד:”כדי להימנע מגורל המחיקה, ערך חדש צריך להפגין איכות: לפחות כמה משפטים, כשהמשפט הראשון יהיה לרוב הגדרה של נושא הערך. ויקיפדיה אינה מילון, והציפייה היא שהערכים יכללו תמיד יותר מהגדרה מילונית. מאידך גיסא, איננו מצפים שכל ערך חדש יהיה עבודת דוקטורט. לסיכום, מומלץ להשקיע מעט יותר זמן לכתיבת ערך טוב, מלמהר ולכתוב ערכים דלים וקצרים מאוד.

המלך הכחולשלח לי הודעה! 20:08, 2 בדצמבר 2019 (IST)

אחי-נצרן קווי[עריכת קוד מקור]

שלום יהודה אמיר,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אחי-נצרן קווי" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:יהודה אמיר/‏אחי-נצרן קווי". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 22:04‏, 02/12/2019 • ה' בכסלו ה'תש"ף

אופון זהוב-קו[עריכת קוד מקור]

שלום יהודה אמיר,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "אופון זהוב-קו" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:יהודה אמיר/‏אופון זהוב-קו". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה!‏dMy‏ • שיחה • 22:11‏, 02/12/2019 • ה' בכסלו ה'תש"ף

אולטרה-קצרמרים וחוסר שיתוף פעולה[עריכת קוד מקור]

יהודה, שלום רב.

ויקיפדיה הינו אתר למידה רציני, ומשכך לא נקבל בהבנה העלאה סיטונאית של ערכים אולטרה קצרים שלא מעשירים ולא עושים חסד עם המשתמשים הרבים שלנו. אין ערך לערך קצרצר שרק, לצורך העניין, אומר לאיזה משפחה משתיייך העוף או איך עובדת מערכת הרבייה של אותו בעל החיים. בשלב זה, החלטתי למחוק את שני הערכים האחרונים שיצרת (אילנית הכיס ולהבי טווסי), מתוך תקווה שתתחיל לשתף פעולה עם העורכים שהפנו אליך מספר שאילתות בנושא. אם תמשיך שלא להיענות לקריאות אליך - נחסום אותך גם מעריכה. eli - שיחה 14:47, 3 בדצמבר 2019 (IST)

אני אענה אני פשוט עסוק. את רוב הערכים שכתבתי תרגמתי מוויקיפדיה האנגלית. וגם מהספר לקסיקון זואולוגי של מנחם דור. ה בכסלו התשפ

אני אתחיל לשתף פעולה עם העורכים שהופנו עליי. איך קוראים להם? ה בכסלו התשפ

אני פשוט לא כול כך יודע אנגלית.

אילו עורכים הופנו עליי? נועם דובב?

שלום. לתשומת לבכם, איני עונה להודעות שהושראו בשבתות וחגים.

קודם כל, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
שנית, מה שאלי גודין אמר הוא נכון. אחד מהערכים שיצרת, העברתי לטיוטה. Euro know - שיחה 20:24, 3 בדצמבר 2019 (IST)

להבי טווסי[עריכת קוד מקור]

שלום יהודה אמיר,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "להבי טווסי" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:להבי טווסי.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!
איתי פ.שיחה 20:29, 3 בדצמבר 2019 (IST)

ערב טוב יהודה. הערכים שאתה מעלה מאוד קצרים ודורשים כמעט כולם עבודה רבה, בין אם בהרחבה ובין אם בעריכה והתאמה לסטנדרטים המקובלים בוויקיפדיה. הם אינם יכולים להופיע במרחב הערכים בצורה בה הם כתובים. אני חושב שמוטב יהיה שתכתוב את ערכיך מראש בדף טיוטה, תבקש מעורכים אחרים לעזור לך להרחיב ולשפר אותם ולאחר מכן ניתן יהיה להעבירם למרחב הערכים. דף טיוטה תוכל לכתוב באמצעות חיפוש בשוררת החיפוש: "משתמש:יהודה אמיר/שם הערך" וכניסה לקישור האדום. בתודה, איתי פ.שיחה 20:29, 3 בדצמבר 2019 (IST)

גם אני מצטרף. הערכים שאתה מעלה הם סופר קצרמרים שכל מה שהם מכילים זו הגדרה בת משפט אחד. תפסיק בבקשה לכתוב על מערכות של בעלי חיים כי די ברור שאין לך מספיק ידע בזואולוגיה לשם כך (ולובופודיה למשל אינה מערכה). אביהו - שיחה 21:57, 3 בדצמבר 2019 (IST)
אני מצטער אבל נאלצתי להעביר עוד מהערכים שלך לדפי טיוטה. חדל להעלות ערכים מהסוג הזה ופנה בבקשה לחונכות כמו שכתבתי לך. המשך הצפת מרחב הערכים בערכים קצרים ולא בשלים תוך התעלמות מהנכתב לך בדף השיחה יגרום לנו להיאלץ לחסום אותך, דבר שאיננו מעוניינים לעשות. איתי פ.שיחה 22:20, 3 בדצמבר 2019 (IST)
אני מוסיף פה קישור לויקיפדיה:חממה, שם תוכל ליצור קשר עם חונכים שיעזרו לך. איתי פ.שיחה 22:41, 3 בדצמבר 2019 (IST)
בנוסף, אם אינך יודע אנגלית, כדבריך, עדיף שלא תתחיל כלל בניסיון תרגום, ובמקום זאת השאר זאת לאחרים. תחת זאת, נסה לפנות לתחומים שיש לך בהם הבנה או יכולת לתרום. כל אחד כאן נותן את מה שהוא יכול - כל אחד בתחום שונה. בהצלחה. eli - שיחה 23:53, 3 בדצמבר 2019 (IST)
אני רואה שיצרת שוב את Acanthocephala (אמנם קצת שונה אבל עדיין). העברתי את הערך לכאן. הבעיה שעדיין ממשיך לעשות זאת, מתייג את איתי פרץ לידיעתו. Euro know - שיחה 11:21, 4 בדצמבר 2019 (IST)

אני קצת יודע אנגלית. יש לי חונך בשם מאיר למשעה סייע מקדימה מדע והוא עוזר לי לתרגם.

את רוב הערכים שכתבתי תרגמתי מויקיפדיה האנגלית וגם מויקיפדיה הספרדית. אני יודע גם קצת צרפתית וספרדית וגם יפנית ורוסית ופוטוגזית. יש לי קצת ידע בזואולגיה.

בוקר טוב יהודה, העלית בשנית ערך שהועבר לטיוטה, דבר שהוא לחלוטין לא מקובל. יש סיבה בגינה הערכים שלך מועברים לטיוטה אחד אחרי השני ולהעלות אותם שוב ושוב לא יפתור את הבעיה. אני מבקש שלא תעלה יותר ערכים למרחב הערכים אלא אך ורק לדפי טיוטה ושתיגש לויקיפדיה:חממה כמו שהצעתי לך כבר מספר פעמים בדף זה, ותמצא לך חונך שיעזור לך בהתאמת הכתיבה שלך למקובל בוויקיפדיה. אם תמשיך להתעלם מהבקשות בדף שיחה זה ותמשיך להעלות ערכים קצרים שאינם מתאימים למרחב הערכים, לא תהיה ברירה אלא לחסום אותך לעריכה וחבל. ראה הודעה זו בבקשה כאזהרה בטרם חסימה. איתי פ.שיחה 12:06, 4 בדצמבר 2019 (IST)

יהודה אני מצטער. מכיווון שאינך משתף פעולה, אינך מגיב להודעותיי ואתה ממשיך בהעלאת ערכים שאינם מתאימים למרחב הערכים, נאלצתי לחסום אותך מעריכה במרחב הערכים. תוכל לכתוב בדפי טיוטה ולאחר שהדפים יבדקו על ידי משתמשים אחרים ניתן יהיה להעבירם למרחב הערכים. אני חוזר על המלצתי לבקש חניכה בויקיפדיה:חממה. בהצלחה! איתי פ.שיחה 14:02, 4 בדצמבר 2019 (IST)
כמו כן, אין לכתוב בדפי משתמש אלא בדפי השיחה שלהם. שים לב שבסוף החתימה שלי יש קישור לדף השיחה שלי. איתי פ.שיחה 14:20, 4 בדצמבר 2019 (IST)

כיצד אני יכול לערוך בויקיפדיה. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום יהודה. שתי הערות חשובות בהמשך למה שכבר נכתב לך:

  1. אתה ממשיך ליצור ערכים במצב בעייתי ואז פונה בבקשה להעביר אותם למרחב הערכים. והרי עצם זה שמצב הערכים בעייתי הוא הסיבה בגינה נחסמת ממרחב הערכים מלכתחילה. נא להפסיק ליצור ערכים כאלו (אפילו בטיוטה!). בחר ערך אחד שיצרת, ועבוד עליו, עם חונך, עד שיהיה במצב ראוי להעבירו למרחב הערכים. אח"כ עבור לערך הבא, וכו'.
  2. העברת דפים באופן שגוי ממרחב המשתמש שלך למרחב הטיוטה. אם ברצונך לא לעבוד על טיוטות אלו יותר ורצית שיעברו למרחב הטיוטה כללי, אנא בקש עזרה לעשות זאת כדי לא להמשיך ליצור שגיאות אלו.
  3. בנוסף, אם אינך עובד על הטיוטות באופן פעיל, נא לא להניח עליהן תבנית {{בעבודה}}. מטרת התבנית היא לבקש ממשתמשים אחרים לא לגעת בערך בזמן שאתה עורך אותו, כדי להימנע מהתנגשויות עריכה. כיוון שאני מניח כאן שהעבודה שהעברת את הדפים ממרחב המשתמש שלך למרחה הטיוטה משמעה שאינך מתכוון לשפר אותם בעצמך, אסיר את תבנית "בעבודה".

תודה, Dovno - שיחה 11:34, 9 בדצמבר 2019 (IST)

אנא בחר אחת מהטיוטות הבאות שיצרת בימים האחרונים ושפר אותה לפני שאתה ממשיך לערך הבא:


תודה, Dovno - שיחה 11:41, 9 בדצמבר 2019 (IST)

Dovno ואיתי פ. לתשומת לבכם תרומותיו של 37.142.175.138 (שיחה | תרומות | מונה).מנחם.אל - שיחה 12:19, 10 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה, האם אתה יצרת את הערכים הרבים שהועלו מכתובת זו (כולל על פסקוגלים שונים ומינים שנקראו על שם אובמה)? Dovno - שיחה 13:19, 10 בדצמבר 2019 (IST)
כן. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
קודם כל, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,
שנית: ראה זאת כאזהרה אחרונה. נחסמת ממרחב הערכים בדיוק כיוון שהעלית שוב ושוב ערכים במצב גרוע ביותר. לא התייחסת לכל ההבהרות והאזהרות ועכשיו העלית ערכים גרועים נוספים מחוץ לחשבון כדי לעקוף את החסימה.
אם תמשיך בכך תיחסם לחלוטין וכל ערך שתיצור יימחק מיד, לפי הנוהל הרגיל של מחיקה מהירה של ערכים שהם יצירת משתמש חסום.
אני מבקש ממך: (א) מצא חונך בחממה לחונכות מנדטורית. (ב) בחר אחת מהטיוטות הרבות שיצרת ועבוד עליה עם החונך שלך עד שהחונך יחליט שמצבה ראוי. (ג) עד אז אל תיצור שום ערך במרחב הערכים - גם לא מחוץ לחשבון. Dovno - שיחה 14:14, 10 בדצמבר 2019 (IST)

ערכים שאתה כותב[עריכת קוד מקור]

יהודה אני באמת לא מבין למה אתה חושב שויקיפדים יעלו לך ערכים למרחב כשהערך הוא בעל שורה אחת??? --דוד -- Cumputer guy - שיחה, י"ז בכסלו ה'תש"ף 20:15, 14 בדצמבר 2019 (IST)

פתיחת טיוטות אחת אחר השנייה[עריכת קוד מקור]

שלום יהודה. בשעות האחונות יצרת מעל ל-10 דפי טיוטה שאין בהם כל תוכן, מלבד התבנית הכללית הנוצרת אוטומטית בידי המערכת. זה צעד חריג למדי. מה הסיבה לו? Ldorfmanשיחה 19:31, 15 בדצמבר 2019 (IST)

אשמח לתשובה. למרות שכתבתי לך שלא מקובל לפתוח כל כך הרבה טיוטות ללא כל תוכן ממשי, יצרת ממש לפני דקותיים עוד אחת. מחקתי אותה, עד לקבלת הסבר הגיוני. Ldorfmanשיחה 19:52, 15 בדצמבר 2019 (IST)
אני לא פותח יותר טיוטות ללא תוכן וטיוטות אלו הן על מיני הסוג קפוצין. יהודה אמיר (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אז מה? אין בהם תוכן ממשי ומשכך, דינן להמחק כאילו היו אולטרה-קצרמרים. טיוטות ראוי לפתוח כדי להזין בהן תוכן אמיתי. אם יש לך משהו להרחיב, התמקד באותו נושא לפני שתעבור לכתוב על נושא אחר. זהו הנוהג כאן. מרחב הטיוטות לא נועד להעמסה של דפים שאין בהשארתם צורך כלשהו. אם תהיה מעוניין בכך, אוכל להעביר טיוטה או שתיים למרחב המשתמש שלך, כך שרק אתה תוכל להמשיך להרחיב אותם נושאים ואז, כשהכל יהיה מוכן ויועבר למרחב הערכים, תוכל להתפנות לעסוק בנושא אחר. אם אתה מעוניין בהצעתי, כתוב לי אלו טיוטות להעביר אליך. אל תשכח לתייג אותי, כדי שבטוח אבחין בבקשתך. Ldorfmanשיחה 20:20, 15 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה, מחקתי את הבקשות האחרונות שלך בדף בקשת העברות דפי הטיוטה. נחסמת ממרחב הערכים כיוון ששוב ושוב יצרת דפים שאינם מתאימים להיות ערך אנציקלופדי. אין הכוונה שתפתח עשרות דפי טיוטה בעלי שורת תוכן אחת בקושי ואז תיגש לבקש את העברתם למרחב הערכים.
אני חוזר: בחר לך חונך שיסכים לעבוד איתך, בחר ערך אחד ויחיד שאתה מעוניין לעבוד עליו, ושפר אותו עד שהחונך שלך יקבע שהוא מתאים למרחב הערכים, ורק אז פנה לעבוד על ערך נוסף.
ושוב: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, Dovno - שיחה 22:16, 15 בדצמבר 2019 (IST)
ושוב... אתה ממשיך... המלך הכחולשלח לי הודעה! 21:19, 17 בדצמבר 2019 (IST)
כפי שהובהר לך קודם, מחקתי את 4 הטיוטות החדשות שיצרת הערב. אם תמשיך בכך תיחסם מעריכה גם במרחב הטיוטה ולא רק במרחב הערכים.
שלב ראשון: קרא היטב את ויקיפדיה:חונכות
שלב שני: בחר לך חונך מתוך רשימת החונכים בחממה שמסכים לסייע לך בעריכות.
עד ששני שלבים אלו יבוצעו אל תיצור אף דף חדש, כולל בטיוטה. Dovno - שיחה 22:28, 17 בדצמבר 2019 (IST)

האם אפשר שמשתמש מנחם.אל יוכל להיות החונך.--יהודה אמיר - שיחה 12:58, 18 בדצמבר 2019 (IST)

הוא בהחלט יכול להנחות אותך מתוך נסיונו בכתיבת ערכים על בעלי חיים. אולם לדעתי באופן רשמי החונך צריך להיות מרשימת הוחנכים הרשומים בחממה. מתייג את גארפילד כדי לוודא. Dovno - שיחה 17:21, 18 בדצמבר 2019 (IST)
אין מניעה שמנחם.אל, שהוא עורך ותיק שכתב ערכים מומלצים לא יוכל לחנוך אותו. זה תלוי כמובן בהסכמתו של מנחם, ובהתחייבות של המשתמש לא להעלות ערכים ללא רשות, גם לא בצורת טיוטה. אני ממליץ ליהודה שיקח בתור פרויקט לשפר אחד מהערכים שהעלה בעבר, עדיף את זה שהוא הכי מתחבר אליהם, בסיוע של החונך שלו. דרך תהליך העריכה, השכתוב, והוספת הערות שוליים הוא ילמד הרבה על כתיבה אנציקלופדית, ובתקווה יגיע מהר יותר לשלב בו יוכל לפעול באין מפריעבמרחב הערכים. גארפילד - שיחה - עזרו לנו במיזם האסם 20:38, 18 בדצמבר 2019 (IST)

כתיבה בדפי משתמש[עריכת קוד מקור]

היי יהודה
לא נהוג לכתוב הודעות בדפי משתמשים כפי שעשית כאן אלא לכתוב בדפי השיחה שלהם.
בנוסף, כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה,.
ודרך אגב בקשר לבקשה שלך ממנו, לא נראה לי שהוא יעביר לך ערכים של שורה אחת.
--דוד -- Cumputer guy - שיחה, י"ט בכסלו ה'תש"ף 14:29, 17 בדצמבר 2019 (IST)

אזהרה אחרונה לפני חסימה[עריכת קוד מקור]

  1. נא להפסיק להציף את דף בקשת העברת דפי טיוטה. כבר נאמר לך מספר פעמים שהטיוטות אינן במצב מתאים ולהפסיק לבקש את העברתן למרחב בערכים. גם נאמר לך לבחור טיוטה בודדת ולעבוד עליה עם חונך. החונך שלך הוא שיחליט מתי להעביר את הטיוטה למרחב הערכים, לא אתה.
  2. נא להפסיק להציף דפי שיחה של משתמשים בבקשה שיכתבו בשבילך את הטיוטות שיצרת. בפרט, אתה פונה למשתמשים רבים שלא ערכו כאן במיזם מזה מספר שנים.

לדעתי היו כבר מספיק הסברים ואזהרות. אם אין ברצונך או ביכולתך לשתף פעולה כנראה שאין טעם להמשיך לנסות. Dovno - שיחה 17:28, 18 בדצמבר 2019 (IST)

אין חונך בחממה שבעל ניסון בבעלי חיים.--יהודה אמיר - שיחה 17:32, 18 בדצמבר 2019 (IST)
  1. יש.
  2. גם אם לא חונך המתמחה בערכים על בעלי חיים, אתה עדיין נדרש למצוא חונך שיהיה אחראי על העריכות שלך. בקש בחממה, וראה גם מה כתוב בדף ויקיפדיה:חונכות: "אם החונך לא פנוי לחניכה, יפנה החניך לחונך אחר. לעיתים התהליך יכול לקחת זמן - יש להתאזר בסבלנות."
  3. זה שעדיין לא מצאת חונך לא מצדיק את המשך ההתנהלות הבעייתית שכבר הוסברה לך.
  4. גם אם לא חונך רשמי, מנחם.אל התנדב לעזור לך. בינתיים, פעל רק לפי ההנחיות שלו ועבוד רק על טיוטה בודדת.
  5. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
Dovno - שיחה 17:48, 18 בדצמבר 2019 (IST)

עריכה תמוהה[עריכת קוד מקור]

היי, אפשר לשאול מה פשר העריכה הזו שלך כאן בויקיפדיה:בקשות ממפעילים? TheStriker - שיחה 21:00, 18 בדצמבר 2019 (IST)

אבקש הסבר גם לעריכה זו שלך.
כמו כן, חזרת לבקש העברת טיוטות לא מוכנות (שבכלל לא אתה יצרת!) למרות כל ההסברים לחדול מכך, וללא עבודה עם חונך. עד קבלת תשובות לשאלות שנשאלת (ועד שתראה שאתה עובד אך ורק עם חונך) חסמתי אותך גם משאר מרחבי ויקיפדיה. מיידע גם את איתי פ. ואת אלי גודין שחסמו אותך באופן חלקי עד כה. Dovno - שיחה 12:19, 22 בדצמבר 2019 (IST)
אני מאוד מצטער יהודה, אבל אני נאלץ להסכים עם Dovno. עם כמה שאני מקווה וחושב שכוונותיך אינן רעות, לא ניתן להמשיך להתנהל בצורה כזו. עד שלא תתקשר באופן רציף, תענה להודעות בדף השיחה שלך כמו שנהוג ותשתף פעולה עם העורכים שמנסים לעזור לך, לא ניתן יהיה לאפשר לך לערוך. איתי פ.שיחה 12:26, 22 בדצמבר 2019 (IST)
שלום איתי.פ איזה עורכים מנסים לעזור לי.--יהודה אמיר - שיחה 11:55, 23 בדצמבר 2019 (IST)
עורכים כמו Dovno לדוגמה שמורים לך להתנהל בצורה שמקובלת כאן ולמצוא לעצמך חונך. הרושם שנוצר הוא שניתן לקבל ממך תשובות בדף השיחה אך ורק בזמן שאתה חסום מעריכה. איתי פ.שיחה 22:33, 23 בדצמבר 2019 (IST)
בוא נתחיל ממשהו פשוט ובסיסי: בדף שיחה זה כבר הסבירו לך 5 פעמים איך להזיח נכון תגובות שלך לדברי אחרים (וראיתי שעוד משתמשים אחרים גם הסבירו לך במפורש בדפי שיחתם). אנא הגב פה עם הזחה נכונה כדי להראות שהבנת את הנקודה הזו. Dovno - שיחה 08:00, 24 בדצמבר 2019 (IST)
אוקי.--יהודה אמיר - שיחה 17:47, 24 בדצמבר 2019 (IST)
האם באמת יש בחירות ב2020.--יהודה אמיר - שיחה 17:48, 24 בדצמבר 2019 (IST)
לא כך. אנא נסה שוב להגיב עם הזחה מתאימה. אם משהו לא ברור בהסברים המפורטים שכבר ניתנו מספר פעמים, נא לשאול. Dovno - שיחה 17:57, 24 בדצמבר 2019 (IST)
איזה הזחה?.--יהודה אמיר - שיחה 18:09, 24 בדצמבר 2019 (IST)
האם יש בחירות בישראל ב2020?--יהודה אמיר - שיחה 18:11, 24 בדצמבר 2019 (IST)
לא יהודה, תשתמש בסימון נקודותיים ( : ) לפני שאתה כותב את ההודעה (:בצורה כזאת), תתחיל לכתוב כל הודעה בשורה חדשה ואם כבר יש הודעה קודמת תשתמש בסימן נקודותיים אחד יותר מההודעה הקודמת. לדוגמה, בהודעה הזאת יש 9 נקודותיים אז בהודעה שאתה תכתוב יהיו 10 נקודותיים לפני ההודעה.--דוד -- Cumputer guy - שיחה, כ"ז בכסלו ה'תש"ף 18:21, 24 בדצמבר 2019 (IST)
האם יש בחירות בישראל ב2020.--יהודה אמיר - שיחה 18:25, 24 בדצמבר 2019 (IST)
יפה יהודה, זאת הזחה. אבל אתה צריך לשים נקודותיים אחד יותר מההודעה שלפני ההודעה שאתה כותב. (בהודעה הזאת יש 11 נקודותיים) --דוד -- Cumputer guy - שיחה, כ"ז בכסלו ה'תש"ף 18:31, 24 בדצמבר 2019 (IST)

תודה.--יהודה אמיר - שיחה 12:05, 25 בדצמבר 2019 (IST)

שוב הגבת באופן שגוי. כשאתה מגיב תתחיל בשורה חדשה ובתחילתה תוסיף סימן נקודותיים (:). נסה שוב. Dovno - שיחה 00:25, 26 בדצמבר 2019 (IST)

נא לשחרר את החסימה[עריכת קוד מקור]

חג שמח.--יהודה אמיר - שיחה 18:05, 25 בדצמבר 2019 (IST)--יהודה אמיר - שיחה 17:09, 26 בדצמבר 2019 (IST)

הנסיבות שהובילו לחסימה לא השתנו ולכן אין סיבה כרגע לשחרר אותה. Dovno - שיחה 00:26, 26 בדצמבר 2019 (IST)

מה זה לא השתנו?--יהודה אמיר - שיחה 13:53, 26 בדצמבר 2019 (IST)ומתי החסימה תשוחרר?--יהודה אמיר - שיחה 13:55, 26 בדצמבר 2019 (IST)

אני מפנה אותך לפסקה הקודמת בדף שיחה זה (ולפסקאות הקודמות לה). לשאלתך הנקודתית: החסימה הינה ללא הגבלת זמן. Dovno - שיחה 16:06, 26 בדצמבר 2019 (IST)

ומה לגבי דפי טיוטה--יהודה אמיר - שיחה 16:08, 26 בדצמבר 2019 (IST)

ראה התגובה הקודמת שלי. Dovno - שיחה 16:13, 26 בדצמבר 2019 (IST)

ולמה גם דפי טיוטה, אפשר שהחסימה לא תכלול את דפי הטיוטה.--יהודה אמיר - שיחה 16:50, 26 בדצמבר 2019 (IST)

אחרי שמונה הסברים מפורטים בדף זה (ועוד כמה בדפי שיחה אחרים) אני לא רואה סיבה להסביר לך פעם נוספת איך מגיבים לדיונים בדף שיחה. Dovno - שיחה 16:51, 26 בדצמבר 2019 (IST)

לא יהיו יותר אולטרה קצרמר.--יהודה אמיר - שיחה 17:11, 26 בדצמבר 2019 (IST)

הדיןו כאן איננו על אולטרה-קצרמרים או על תכנים אחרים. הבעיה כרגע היא ההתעלמות שלך מההסברים על איך מגיבים לאחרים בדיון בדף שיחה. Dovno - שיחה 17:25, 26 בדצמבר 2019 (IST)

ויקיפדיה אינה אנציקלופדיה של בעלי חיים.--יהודה אמיר - שיחה 17:38, 26 בדצמבר 2019 (IST)

טוב, אני סיימתי לנסות. אם וכאשר תרצה להתקדם, נא להגיב כפי שהונחית. אם כבר שכחת, ראה פסקה קודמת בדף זה, ובפרט את המשפט המתחיל במילים: "בוא נתחיל ממשהו פשוט ובסיסי". אם אין לך רצון לשתף פעולה עם כללי המיזם גם זה בסדר. Dovno - שיחה 18:07, 26 בדצמבר 2019 (IST)
בסדר.--יהודה אמיר - שיחה 18:23, 26 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה, אני לא מבין למה אתה עדיין מסתבך עם הזחה לאחר שלפחות 5 משתמשים הנחו אותך מספר פעמים. אנסה את מזלי בפעם השנייה: כשאתה מגיב למישהו, אתה יורד שורה מתחתיו, ומוסיף נקודיים (:) אחד יותר מקודמך. שים לב, התגובה שלי כרגע עם נקודתיים אחד בהתחלה. מנחם.אל - שיחה 19:00, 26 בדצמבר 2019 (IST)
כעת ירדתי שורה, ובתחילת התגובה שלי הוספתי :: מנחם.אל - שיחה 19:00, 26 בדצמבר 2019 (IST)
כעת, ירדתי שוב שורה, והוספתי בהתחלה ::: . עכשיו, תורך; תגיב שורה מתחתיי ותוסיף :::: בהתחלה. מנחם.אל - שיחה 19:00, 26 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה, הוספת בהתחלה : במקום :::: נסה שוב. מנחם.אל - שיחה 19:29, 26 בדצמבר 2019 (IST)
אוקי.יהודה אמיר - שיחה 19:19, 26 בדצמבר 2019 (IST)
יופי. עכשיו תגיב לי שוב ונראה אם הבנת את הרעיון. מנחם.אל - שיחה 21:39, 26 בדצמבר 2019 (IST)
יהודה, בתחילת התגובה שלי היו 5 נקודתיים, אז בתגובה שלך צריך להיות 6. נסה שוב (עצה: תעתיק תמיד את ערימת הנקודתיים של מי שהגיב לפניך, ותוסיף עליהם אחד). מנחם.אל - שיחה 11:28, 27 בדצמבר 2019 (IST)
תודה מנחם,ושבת שלום ומבורך לכך.יהודה אמיר - שיחה 11:17, 27 בדצמבר 2019 (IST)
בוקר טוב מנחם, בקטגוריה אוסטרליה: יונקים יש את קטגוריית המשנה טורפי כיס, ולא כול טורפי הכיס חיים באוסטרליה, חלקם חיים בגינאה החדשה, אז האם אפשר להסיר את קטגוריית המשנה טורפי כיס מקטגוריה אוסטרליה:יונקים?.יהודה אמיר - שיחה 11:38, 27 בדצמבר 2019 (IST)
לא. גינאה החדשה כלולה ביבשת אוסטרליה. מנחם.אל - שיחה 12:00, 27 בדצמבר 2019 (IST)
היי מנחם הקטגוריה אוסטרליה:יונקים זה של המדינה שנקראת אוסטרליה או אזור בשם זה?.--יהודה אמיר - שיחה 13:44, 27 בדצמבר 2019 (IST)::::::והקטגורייות: אוסטרליה:עופות, אוסטרליה:זוחלים, אוסטרליה:דו-חיים, אוסטרליה:דגים, אוסטרליה:בעלי חיים,אוסטרליה:בעלי חיים אנדמיים,בעלי חיים נכחדים מאוסטרליה ומגפאונה של אוסטרליה, האם זה של המדינה שנקראת אוסטרליה או האזור בשם זה?.--יהודה אמיר - שיחה 13:53, 27 בדצמבר 2019 (IST)
אני כבר לא בטוח. משתמשון שפעיל כיום כאנונימי יצר את רובם. בכל מקרה, אני מציע שתתמקצע בתקשורת איתנו לפני שתתעסק בדפי תוכן. בתגובה הראשונה שלך ("היי מנחם...") שכחת שוב להוסיף נקודתיים אחד יותר ממני, ובתגובה השנייה שלך ("והקטגוריות...") אמנם הוספת נכון נקודתיים, אבל שכחת לרדת שורה. תזכור שתגובה תמיד צריכה להתחיל בשורה חדשה (ועם מספר נקודתיים מתאים כמובן) תקן את שניהם. מנחם.אל - שיחה 14:18, 27 בדצמבר 2019 (IST)

אוסטרליה[עריכת קוד מקור]

אוסטרליה זה יבשת או מדינה?.--יהודה אמיר - שיחה 14:55, 27 בדצמבר 2019 (IST)
או
יהודה אמיר, תפסיק לשלוח הודעות שתכליתן להפריע (האו עם ההזחה). אך לשאלתך, התשובה היא מדינה. הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 14:58, 27 בדצמבר 2019 (IST)
אוסטרליה היא גם יבשת.--דוד -- Cumputer guy - שיחה , כ"ט בכסלו ה'תש"ף 15:14, 27 בדצמבר 2019 (IST)

שלום יהודה אמיר,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "סיקליופורה" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י' בניסן ה'תש"ף • 21:13, 4 באפריל 2020 (IDT)

היי קומפיוטר אפשר בבקשה חונך השתנו דברים אצלי מאז שנחסמתי?.משתמש:יהודה אמיר 12:51, 8 ביולי 2020 (IDT)

בוא תסביר מה השתנה. האם אתה תשתף פעולה? האם תפסיק להתעלם ממה שאומרים לך? אם כן אני אהיה מוכן לנסות לעבוד איתך (באישור המפעילים – כמובן). עד אז, אין על מה לדבר. קומפיוטר - שיחה 16:20, 8 ביולי 2020 (IDT)
אני אשתף פעולה אתכם ואפסיק להתעלם ממה שאתם אומרים.--משתמש:יהודה אמיר 18:13, 8 ביולי 2020 (IDT)
בוא נתחיל עם הקטע שהיה אז בעייתי. קרא את ויקיפדיה:הזחה או את תבנית:הזחה, הגב על הודעה זו בצורה נכונה. אנחנו לא נעשה הרבה נסיונות אז תקרא את זה טוב, תראה שאתה משתף פעולה (את ההודעה הקודמת שלך הזחתי). קומפיוטר - שיחה 18:49, 8 ביולי 2020 (IDT)
אוקי קומפיוטר.יהודה אמיר--יהודה אמיר 18:54, 8 ביולי 2020 (IDT)
אתה בטוח? תקרא טוב, זה מראה אם אתה יכול לשתף פעולה או לא. אם לא תעשה את זה טוב, מבחינתי סיימתי לנסות. תקרא שוב, בקול רם וכל מילה (את שני הדפים). תנסה לחשוב איך נראית כל הודעה שאני כותב אחריך, ספור את כמות הנקודותיים, תנסה לעשות אותו דבר (רמז: נקודותיים אחד יותר מההודעה שעליה אתה מגיב). אם תגיב הפעם בצורה לא נכונה אני מפסיק להגיב. הזדמנות אחרונה. קומפיוטר - שיחה 19:01, 8 ביולי 2020 (IDT)
אנסה לעשות אותו דבר.משתמש: יהודה אמיר--יהודה אמיר 19:14, 8 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 19:14, 8 ביולי 2020 (IDT)
תודה רבה, זאת הייתה הזחה נכונה. תראה לי שוב איך אתה מזיח (ושוב כדאי שזה יהיה בצורה נכונה אחרת אפסיק להגיב). קומפיוטר - שיחה 19:17, 8 ביולי 2020 (IDT)
אוקי.משתמש:יהודה אמיר--יהודה אמיר 19:21, 8 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 19:21, 8 ביולי 2020 (IDT)
מצוין, קובץ על יד מה דעתך? האם אתה מוכן שאנסה שוב לחנוך אותו (עם תנאים נוקשים שאציב/שאתה תציב אם התגובה תהיה חיובית)? קומפיוטר - שיחה 19:23, 8 ביולי 2020 (IDT)
אפשר לשחרר את החסימה שלי?.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר 21:08, 8 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 21:08, 8 ביולי 2020 (IDT)
יש לי הרגשה שזה לא יועיל, לפחות בשלב זה, אבל אתה רשאי לנסות. קובץ על ידשיחה23:05, 9 ביולי 2020 (IDT)
לנסות מה?.מש: יהודה אמיר--יהודה אמיר 23:10, 9 ביולי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני מסכים שהסיכוי לא גדול אבל אני מוכן לתת לו הזדמנות נוספת ולנסות לחנוך אותו.
יהודה, לפני שאנחנו מתחילים אני מציב לך כמה תנאים שאתה תתחייב לעמוד בהם:

אתה לא תתעלם מפניות אליך, אם פונים אליך אתה תענה.
אתה לא תבקש את העברתם של דפי טיוטה שכתבת מאף ויקיפד אחר או בדף של העברת דפי טיוטה. את הבקשות שלך אתה תבקש כאן.
אתה לא תערוך בשום אופן כאנונימי, ולא משנה מה הסיבה.
אתה לא תבקש ממני להעביר לך טיוטה שהיא פחות ארוכה מהערך פפאיים.

אם תעבור על אחד התנאים האלו אני אפנה לקובץ על יד (אני לא אטרח לספר את הסיפור בבקשות ממפעילים), ואתה תחסם שוב לזמן בלתי מוגבל ללא התרעה מוקדמת.

עוד שני תנאים שתצטרך לעמוד בהם על מנת שאסכים לחנוך אותך:

אני גם מוגבל בזמן ולכן אתה יכול לבקש ממני לעבוד איתך על 2 דפי טיוטה בשבוע ולא יותר (עדיף גם שתשקיע יותר בפחות דפים).
לפחות בהתחלה, אתה לא פונה לאף ויקיפד אחר בדף השיחה שלו ולא משנה מה הסיבה, אם יש איזושהי בעיה אתה פונה אלי.

תחתום מתחתי שאתה מסכים לכל התנאים האלו, ואז נוכל להתחיל. תזכור, אם תעבור על אחד מהתנאים תחסם ללא אזהרה מוקדמת.

אליעד, יש לך עוד איזה תנאי שאתה רוצה להוסיף? קומפיוטר - שיחה 23:48, 9 ביולי 2020 (IDT)

אני מסכים לכל התנאים האלו.מש: יהודה אמיר--יהודה אמיר 11:23, 10 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 11:23, 10 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 11:23, 10 ביולי 2020 (IDT)
אם כך, קובץ על יד אם אין לך עוד תנאים אתה יכול לשחרר לו את החסימה ממרחב טיוטה ומרחב שיחת משתמש? קומפיוטר - שיחה 12:55, 10 ביולי 2020 (IDT)
ומה עם מרחב הערכים?.מש: יהודה אמיר--יהודה אמיר 13:16, 10 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 13:16, 10 ביולי 2020 (IDT)
לאט לאט, קודם נתחיל לעבוד על טיוטות נראה איך נתקדם. קומפיוטר - שיחה 13:29, 10 ביולי 2020 (IDT)
שחררתי את החסימה ממרחב הטיוטה ושיחת המשתמש לבקשתך קומפיוטר. בהצלחה לכל הצדדים. איתי פ.שיחה 13:38, 10 ביולי 2020 (IDT)
תודה רבה. יהודה, אתה מוזמן לכתוב את הערך הבא שלך בדף טיוטה. תיידע אותי בדף הזה כשסיימת לדעתך, ואז נתחיל לעבור על הערך לנסות למצוא את הבעיות בכתיבה ולפתור אותן. קומפיוטר - שיחה 13:44, 10 ביולי 2020 (IDT)
אוקי ושאחרי שתעבור על הערך הוא יעובר למרחב הערכים?.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר 13:57, 10 ביולי 2020 (IDT)
כשתגמור לעבוד על הטיוטה הראשונה תיידע אותי בדף המיועד לכך ואז נדבר. (בעיקרון התשובה היא כן). קומפיוטר - שיחה 14:10, 10 ביולי 2020 (IDT)
אוקי כבר סיימתי לכתוב את הטיוטה.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר 16:53, 10 ביולי 2020 (IDT)
אני רוצה שתכניס את הדף הזה לרשימת המעקב שלך שתדע מתי אני כותב לך על הערכים שכתבת. קומפיוטר - שיחה 18:27, 10 ביולי 2020 (IDT)
הכנסתי אותו.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר 18:33, 10 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר 18:33, 10 ביולי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

החתימה שלך משגעת אותי, לך להעדפות ← פרטי משתמש, תוריד את ה-V שנמצא ליד "עיצוב חתימה אישי" ותשמור את ההעדפה. בנוסף, תראה את ההבדלים בין הפעם הראשונה לשניה שביקשת ממני להעביר לך את הערך ובין איך שהוא נראה עכשיו. תפיק מסקנות... קומפיוטר - שיחה 18:37, 10 ביולי 2020 (IDT)

אוקי.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 18:42, 10 ביולי 2020 (IDT)
תנסה עוד פעם את העניין של החתימה בהעדפות, אתה צריך לעשות בסוף שמירה (נמצא בתחתית העמוד). (אתה חותם על ידי ארבע טילדות (~~~~)?) קומפיוטר - שיחה 18:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
כן.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 18:29, 13 ביולי 2020 (IDT)

תפסיק עם השטויות[עריכת קוד מקור]

מה זה אמור להביע?! למה אתה מתעסק בשטויות במקום לעבוד על ערכים אמיתיים?

בכל מקרה אני רוצה שתפסיק לעבוד על מספר גדול של טיוטות, תבחר אחת ותתמקד בה. קומפיוטר - שיחה 13:26, 15 ביולי 2020 (IDT)

אוקי קומפיוטר בחרתי כבר את טיוטה:אצ'יאורה רק תעזור לי.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 13:42, 15 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר - שיחה 13:42, 15 ביולי 2020 (IDT)
לפני יומיים אמרת שבחרת את טיוטה:אקואלומורפה, אני רואה שאתה עובד גם על טיוטה:תולעים קוצניות ראש ועל טיוטה:רשימת חרקים בארץ ישראל (שדרך אגב אני לא יודע אם ערכים של רשימות מקובלים), אני לא מוכן שזה ימשיך ככה. אני רוצה שתעבוד על טיוטות אחת אחת. אחרי שנעלה ערך למרחב הערכים אתה יכול להתחיל לעבו על הטיוטה הבאה. קומפיוטר - שיחה 13:53, 15 ביולי 2020 (IDT)
אוקי רק צריך עזרה.מש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 13:56, 15 ביולי 2020 (IDT)--יהודה אמיר - שיחה 13:56, 15 ביולי 2020 (IDT)
אני פה בשביל לעזור לך. אז נתחיל מטיוטה:אקואלומורפה? קומפיוטר - שיחה 14:03, 15 ביולי 2020 (IDT)
כן.משתמש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 15:49, 15 ביולי 2020 (IDT)

יהודה אני מזהיר אותך, אם עוד פעם תיצור ערך הבל בסגנון כזה אני אפסיק לעבוד איתך ואתה תחסם שוב. התנדבתי לעזור לך, לא התנדבתי לרדוף אחרי השטויות שלך. קומפיוטר - שיחה 13:05, 19 ביולי 2020 (IDT)

אני לא איצור יותר ערכי הבל רק תעזור לי.משתמש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 13:09, 19 ביולי 2020 (IDT)

שאלה, מקווה שלא תהיה בוטה (:[עריכת קוד מקור]

היי, ראשית אני מאחל לך בהצלחה עם החונכות! שנית אשאל שאלה בנוגע לתיבות המשתמש שלך. כתבת שאתה דתי ששומר על מצוות ההלכה ואתה מגדיר את עצמך כשמאלני, אשאל בגלל שלמעט מפלגת מימד אני לא זוכר משהו שמייצג את הדת בצד זה, לכן אשאל אותך למי היית מצביע לו היית לך זכות הצבעה (: מקווה שזו לא הייתה שאלה שפגעה, אם כן אני מתנצל ועמך הסליחה. שנית, כתבת שאתה בעל ידע בתחום הדינוזאורים ולכן אשמח לשאול שאלה. אולי אני מעט הדיוט בתחום הבעלי חיים (בתחום היהדות אני ללא ספק כזה) אבל האם אמונה באלוהים היא לא דבר שסותר את קיום הדינוזאורים ואת תורת הייחסות?. מתנצל על השאלות המעט נפיצות ומקווה שתבין את הסקרנות שלי. בברכה TheDesertboy - יום טוב - שיחה 21:00, 21 ביולי 2020 (IDT)

נ.ב אני מציע לך לסדר את תיבות המשתמש כפי שכתוב בדף המידע ההזה. לילה טוב! TheDesertboy - יום טוב - שיחה 21:01, 21 ביולי 2020 (IDT)
היי TheDesertboy יש מצב שאני יוכל לענות לך על שאלות הדינזאורים שים לב שבספר בראשית ביום החמישי לבריאה כתוב,

וַיִּבְרָא אֱלֹהִים, אֶת-הַתַּנִּינִם הַגְּדֹלִים

אותו הדבר רק בשם אחר, כך גם לגבי המפץ הגדול היהדות לא סותורת את קיומו של המפץ להפך היא אומרת שהוא היה בפסוק השלישי

וַיֹּאמֶר אֱלֹהִים, יְהִי אוֹר; וַיְהִי-אוֹר.

, עכשיו אתה יכול לאומר שזה היה השמש אבל מספר פסוקים לאחר מכאן אנחנו רואים שה' בורא את השמש

וַיַּעַשׂ אֱלֹהִים, אֶת-שְׁנֵי הַמְּאֹרֹת הַגְּדֹלִים: אֶת-הַמָּאוֹר הַגָּדֹל, לְמֶמְשֶׁלֶת הַיּוֹם, וְאֶת-הַמָּאוֹר הַקָּטֹן לְמֶמְשֶׁלֶת הַלַּיְלָה...

. לגבי תורת היחסת איפה אתה רואה סטירה בין זה ליהדות? בברכה, ובתקווה לתגובה ויקי4800 - שיחה 20:32, 5 בספטמבר 2020 (IDT)
איני חושב שזה השמש, לדעתי זה פשוט אור (כן זה נשמע מוזר אבל עדיין) אבל המפץ הגדול הוא לא "פשוט אור" אלא אירוע שבו נוצר היקום ובמקרה או שלא במקרה נוצרה גם השמש שלנו. אני מניח שקראת מעט כאן כי הטענה (והיא רחוקה מלהיות בקונצנזוס אבל נפוצה בקרב אישים לא מעטים) רק אגיד שזו לא טענה ויותר תהייה. דבר שני הדינוזאורים היו מטפורה או דוגמא לקבלת נכונות של תורת האבולוציה בטעות ובבושה רבה כתבתי על תורת הייחסות במקום לכתוב על תורת האבולוציה, הרי אם לפי התנ"ך העולם ובעלי החיים שבו נברא בכמה ימים אבל לפי תורת האבולוציה הוא נברא "פרה פרה" וזה כבר תסביך. לא הייתי משאיר אותך ללא תגובה. Desertboyשיחההצטרפו למיזם הפוליטי - המשך יום נעים 20:54, 5 בספטמבר 2020 (IDT)
ומהו "האור" הזה אם ניתן לשאול, מהו בעלמנו קיום? ולמה יש גם אור קטן יותר? איחהז עוד הסבר יש לזה חוץ מזה שזה השמש והירח? ויקי4800 - שיחה 20:59, 5 בספטמבר 2020 (IDT)

תיבות משתמש[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהסתבכת עם תיבות המשתמש, צריך עזרה?. Diamond Magazine מגזין יהלוםשיחה 21:03, 21 ביולי 2020 (IDT)

כן.משתמש:יהודה אמיר--יהודה אמיר - שיחה 21:04, 21 ביולי 2020 (IDT)
טוב אני מסדר לך. Diamond Magazine מגזין יהלוםשיחה 23:57, 22 ביולי 2020 (IDT)

החתימה שלך[עריכת קוד מקור]

תנסה שוב ושוב עד שהחתימה שלך תראה כמו שלי (משתמש ושיחה) בלי שתצטרך כל פעם למחוק חצי מהחתימה. קומפיוטר - שיחה 14:37, 28 ביולי 2020 (IDT)

אוקי. יהודה אמיר ־ שיחה 15:06, 28 ביולי 2020 (IDT)


טיוטות חדשות[עריכת קוד מקור]

אני מבקש שבנתיים כל עוד אני (או החונך החדש כשיהיה) לא אומר לך אחרת אל תכתוב טיוטות חדשות אלא תעבוד על הטיוטות שכתבת ושקיימות כרגע (לפי מה שכתבתי לך אז פה). יש לך כרגע 4 טיוטות (אם לא פספסתי), זה די והותר. [פירוט: פיקה אדומה טורקיסטנית, למור חום סנפורד, ברווז אוקלנד וצבעוני החרמון]. קומפיוטר - שיחה 22:37, 18 באוקטובר 2020 (IDT)

אוקי כבר בחרתי את משתמש:יונה בנדלאק לחונך זמני והסברתי לו מה כוללת החונכות. יהודה אמיר - שיחה 07:38, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
קומפיוטר, אם אין לך התנגדות, אשמח לסייע בחונכות. אתה עדין תהיה החונך "הרשמי" אני אסייע במעבר על הטיוטות. אם זה בסדר מבחינתך אז רק נקבע כלל שטיוטה שאתה מטפל בה אני לא נוגע ולהיפך, כך לא נעשה עבודה כפולה. אם זה מקובל עליך, אשמח לסייע כמיטב יכולתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:23, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
אז מי יעביר את הטיוטות למרחב הערכים שמשתמש:קומפיוטר לא פעיל?. יהודה אמיר - שיחה 14:35, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
מבחינתי, קומפיוטר יטפל בכמה טיוטות ואני בכמה טיוטות. שקומפיוטר יבחר את כמות הטיוטות שיש לו זמן לטפל בהם ואני אטפל באחרות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:04, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
הוא לא זמין בזמן הקרוב [כנראה חודש]. יהודה אמיר - שיחה 17:15, 20 באוקטובר 2020 (IDT)
תודה לך שהסכמת לקחת על עצמך לסייע. אני בזמן מאד עמוס כרגע וזו הסיבה שחיפשתי מישהו שיחליף אותי בחונכות, מה שאומר שבזמן הקרוב לא אוכל בכלל לקחת על עצמי לטפל בטיוטות. בכל אופן כמו שכתב לי כבר מנחם.אל, אולי כדאי להתקדם שלב ביחד עם יהודה. במקום לכתוב עשרות קצרמרים אולי כדאי שתנסו לעבוד על ערך אחד באיכות יותר טובה (לדוגמה הערך לוריס איטי ננסי יכול להפוך להיות באורך כזה). אך מכיוון שאני לא פנוי כרגע לתת יד, זה כמובן נתון לשיקול דעתך בלבד. קומפיוטר - שיחה 10:33, 6 בנובמבר 2020 (IST)

טיוטה:ברווז אוקלנד[עריכת קוד מקור]

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 21:07, 21 באוקטובר 2020 (IDT)

לא נעים להגיד אבל הטיוטה היתה במצב לא טוב כשאפילו השם המדעי לא היה נכון. הפעם שיפרתי את הטיוטה אבל בעתיד אתה תעשה את השינויים אז מומלץ שתבדוק את ההבדלים. להלן כמה הערות:
  1. תבדוק שם מדעי - השם שהיה שם אפילו לא היה שגוי.
  2. כשאתה מוסיף שמות של מינים אחרים שאין להם ערך, מומלץ להוסיף גם את השם המדעי שלהם. למשל אתה כתבת ברווג קמפבל אבל בערך ברווז (סוג) היה כתוב קמפל. אם היה שם מדעי, היה קל להבין שמדובר על אותו מין
  3. אין צורך בראו גם אם אין מה לראות גם.
  4. אם אין הערות שוליים - תסיר את הפסקה
  5. בערכים על בעלי חיים תוסיף בקישורים חיצוניים {{מידע טקסונומי}}
  6. תוסיף גם קטגוריות עם : בהתחלה למשל: [[:קטגוריה:ברווזים מצויים]]
  7. מרחב טיוטה נועד לעבודה שיתופית ולכן תבנית בעבודה אינה במקום. אם אתה רוצה לעבוד על טיוטה בלי הפרעה, תעשה את זה במרחב האישי שלך.
תוסיף את מה שכתבתי ותתייג אותי כשאתה מסיים כדי שאבדוק את השינויים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:52, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
סיימתי את זה עכשיו. יהודה אמיר - שיחה 20:59, 22 באוקטובר 2020 (IDT)
עשיתי את זה עכשיו רק צריך בטיוטות הבאות עזרה בשם המדעי. יהודה אמיר - שיחה 08:47, 23 באוקטובר 2020 (IDT)
את הקטגוריות אין לשים במפורש בטיוטות ולכן כתבתי לך להוסיף : בשם הקטגוריה, כך היא תופיע בדף אבל הערך לא ישוייך לקטגוריה. רק לאחר מעבר למרחב הערכים, יש להסיר את הנקודותיים ולשייך את הערך לקטגוריות. בנוגע לקטגוריות מצב שימור, עד כמה שאני זוכר זה מופיע אוטומטית, לאחר שיקושר לוויקינתונים.
אם אתה עורך ערכים על בעלי חיים, האם אתה מכיר את ויקיפדיה:מדריך לעיצוב דפים/בעלי חיים, אני ממליץ לך לקרוא את הדף. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:55, 25 באוקטובר 2020 (IST)
אוקי יונה. יהודה אמיר - שיחה 10:27, 28 באוקטובר 2020 (IST)

טיוטה:למור סנפורד[עריכת קוד מקור]

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:26, 28 באוקטובר 2020 (IST)

כמה הערות:
  1. לא להוסיף קישורים לערכי חודשים.
  2. במרחב טיוטה יש לשים נקודותיים לפני הקטגוריה.
ראה את השינויים עשיתי בערך. בנוגע לתוכן, אני צריך לבדוק יור לעומק. אם לא הגנבתי עד יום ראשון בערב, תתייג אותי שוב לתזכורת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:29, 29 באוקטובר 2020 (IST)
מה יש ביום ראשון בערב?. יהודה אמיר - שיחה 14:56, 29 באוקטובר 2020 (IST)
אוקי יונה. יהודה אמיר - שיחה 15:09, 29 באוקטובר 2020 (IST)
רק לוודא שני לא שוכח את זה. לא משהו מיוחד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:08, 29 באוקטובר 2020 (IST)
איזה שני?. יהודה אמיר - שיחה 18:13, 29 באוקטובר 2020 (IST)
עברתי על הערך והוא בסדר אבל קצת קצר. למה שלא תקרא את הערך האנגלי, בפרט את הפסקה Behavior and ecology ותוסיף משם מידע?
חוץ מזה הערך בסדר ואם לא תרצה להרחיבו, אני אעביר אותו כך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:30, 1 בנובמבר 2020 (IST)
אתה יכול להעביר אותו. יהודה אמיר - שיחה 16:33, 1 בנובמבר 2020 (IST)
למה אתה לא מרחיב? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:25, 2 בנובמבר 2020 (IST]
היי יונה הרחבתי את הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 15:01, 2 בנובמבר 2020 (IST)
העברתי אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:55, 3 בנובמבר 2020 (IST)

שלום רב, עברתי על הערך שבכותרת, אשמח שתעבור על שינוים שעשיתי. כמה הערות:

  1. עדין אין שמות מדעיים. נא להוסיף, אני לא מתכוון לבדוק עוד ערכים ללא שם מדעי.
  2. בערך היו קישורים לערכים עם סוגריים, במקרים האלה לא רוצים להציג את הסוגריים אלא רק את השם, ניתן לעשות את זה על ידי | כהפרדה בין שם הער למה שיוצג: [[שם הערך המקושר|מה שיוצג בערך]] נא לשים לב לכך.
  3. שם המין בעברית הוא שִׁלְגָּן חֶרְמוֹנִי. שם זה נקבע במילון הפרפרים ב-2018.

בבקשה תדאג שערכים עתידיים וגם כאלו שכבר כתבת, יתוקנו בהתאם להערות האלה והקודמות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:24, 2 בנובמבר 2020 (IST)

אוקי יונה. יהודה אמיר - שיחה 15:01, 2 בנובמבר 2020 (IST)
הטיוטה בסדר מבחינתך? אשפר להעביר למרחב הערכים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:51, 3 בנובמבר 2020 (IST)
כן יונה. יהודה אמיר - שיחה 09:03, 3 בנובמבר 2020 (IST)

טיוטה:פיקה אדומה טורקיסטנית[עריכת קוד מקור]

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:50, 8 בנובמבר 2020 (IST)

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:22, 12 בנובמבר 2020 (IST)
הערך קצר מאוד. אין מידע נוסף? יש לי תחושה שכל פסקה בויקיפדיה האנגלית צמצמת למשפט. אין לזה סיבה. אתה לא חייב לתרגם את הכל אבל כדאי מאוד שיהיה קצת יותר מידע בערך.
כמה הערות על התוכן:
  1. מה מקור השם? נראה כמו תרגום השם העממי באנגלית אבל זה לא מקובל כאן. אז או שתביא מקור לשם בעברית או שיש לשנות לפי השם המדעי (פיקה אדומה או פיקה ערמונית).
  2. לא נראה לי שתפוצת המין בטורקמניסטן. נראה לי שיש לך טעות בין טורקמניסטן לטורקיסטן
  3. "הפיקה מגיעה לאורך תשעה עשר עד עשרים ושלושה סנטימטרים" הניסוח בעייתי אם היא מגיע לאורך זה צריך להיות ערך מסוים לא טווח. צריך לשנות את הניסוח של המשפט. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:17, 15 בנובמבר 2020 (IST)
לשנות למה את הניסוח?. יהודה אמיר - שיחה 15:59, 15 בנובמבר 2020 (IST)
הרחבתי את הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 16:29, 15 בנובמבר 2020 (IST)
היי יונה איך הניסוח של המשפט חייב להיות?. יהודה אמיר - שיחה 14:58, 22 בנובמבר 2020 (IST)
כתבתי מה הבעיה. לא ניתן להגיע עד ל־19 עד 23 ס"מ. או שמגיעים עד 23 ס"מ (זה המקסימום) או שהגודל הממוצע של פריט בוגר הוא 19 עד 23 ס"מ. זה נכון גם למשקל וגם לערכים אחרים.
בנוסף, הטיוטה עדיין קצרה. אין מידע נוסף שניתן להוסיף? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:03, 25 בנובמבר 2020 (IST)
הוספתי מידע. יש 3000 בתים. יהודה אמיר - שיחה 15:28, 25 בנובמבר 2020 (IST)
3K בתים זה לא הרבה. לדעתי אתה צריך להתרכז בכתיבת ערכים ארוכים יותר ולא בהרבה ערכים קצרים.
יש לי שאלה אחרונה. בערך כתוב "הפיקה בעלת צפיפות אוכלוסייה נמוכה של 12-20 פרטים" אלא שכמות פריטים הוא לא מדד לצפיפות. אז או שהכוונה ש"להקה" מונה 12-20 פריטים או שצריך לכתוב מה השטח שנמצאים שם 12-20 פריטים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:31, 26 בנובמבר 2020 (IST)
היי יונה הכוונה היא שלהקה מונה 12-20 פרטים. יהודה אמיר - שיחה 09:36, 26 בנובמבר 2020 (IST)
אז תשנה את המשפט, תעבור על הערך שוב ולאחר מכן תעדכן אותי ואני אעביר אותו למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:42, 26 בנובמבר 2020 (IST)
לשנות למה את המשפט?. יהודה אמיר - שיחה 09:50, 26 בנובמבר 2020 (IST)
כתבת: "היי יונה הכוונה היא שלהקה מונה 12-20 פרטים." אז תשנה את המשפט ששיהיה כתוב שם שלהקה מונה 12-20 פריטים ולא צפיפות של 12-20 פריטים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:09, 26 בנובמבר 2020 (IST)
מה עם השינוי הזה? תשנה את המשפט ואני העביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:00, 10 בדצמבר 2020 (IST)
עשיתי הרגע את השינוי. יהודה אמיר - שיחה 12:42, 10 בדצמבר 2020 (IST)
בוצע בוצע אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:52, 10 בדצמבר 2020 (IST)

טיוטה: זהבן קסנתורנוס[עריכת קוד מקור]

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 13:10, 10 בדצמבר 2020 (IST)

אשמח שפעם הבאה תתייג אותי על ידי { {א|יונה בנדלאק}} תודה מראש.
בנוגע לערך, הוא כתוב טוב יש לי רק כמה דברים שלדעתי צריכים הבהרה:
  1. "שם הם נמצאים רוב הזמן" - מה המשמעות? צריך לבהר את המשפט
  2. "הזהבן חי במשותף עם בני אדם." - גם את המשפט הזה צריך להבהיר. האם הזהבן אינו מושפע מבני האדם? האם הוא מבוית?
  3. אני לא חושב שצריך לפרט את כל המדינות של תפוצתו אלא לתת גבולות (מדינות במזרח - מדינות במערב).
אני חושב שניתן להרחיב את הערך על פי הערך האנגלי לפחות בשתי נקודות:
  1. משמעות השם - המידע נמצא בויקיפדיה האנגלית בפסקה השניה של Taxonomy and systematics. זה גם מסביר את מקור השם העברי Oriolus מלטינית עתיקה aureolus שמשמעותו זהוב. אתה מוזמן להוסיף גם מידע מהפסקה הראשונה שם.
  2. תתי מינים - פירוט של 5 תתי המינים מפסקה Subspecies כולל מדינות התפוצה של כל אחד מהם.
כשאתה מסיים את ההרחבות וההבהרות, תעדכן אותי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:03, 14 בדצמבר 2020 (IST)
עשיתי את זה. יהודה אמיר - שיחה 16:23, 14 בדצמבר 2020 (IST)
לא עשית את זה.
  1. מחקת את המידע לגמרי למרות שהוא כנראה אומר משהו שצריך להסביר.
  2. לא הוספת מידע על משמעות השם והפירוט של תתי המין נעשה בצורה לא טובה. ראה למשל טמרין לבן#תיאור, אצלך כנראה שלא מדובר על הבדלים פיזיים אלא על הבדלים במיקום.
  3. הוספת תבנית מקצרמר למובחר. זה עדין ערך קצרמר. אם אתה רוצה ליצור ערך מומלץ אתה צריך להוסיף עוד הרבה מאוד מידע כמו למשל בערך שבלול הגינה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:12, 14 בדצמבר 2020 (IST)
אני עושה את זה עכשיו פשוט משתמש:מושך בשבט נגע לי בטיוטה בזמן שעבדתי עליה. יהודה אמיר - שיחה 17:17, 14 בדצמבר 2020 (IST)
סיימתי עם הרחבת הערך. יהודה אמיר - שיחה 17:46, 14 בדצמבר 2020 (IST)
סידרתי את תתי המין. אני לא יודע מאיפה הגיע השם המבולגן אבל כדאי שתבדוק שוב פעם הבאה שאתה רואה שמות כל כך ארוכים.
אם סיימת את העבודה, הסר את התבנית ואני אעביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:28, 15 בדצמבר 2020 (IST)
סיימתי את העבודה על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:42, 15 בדצמבר 2020 (IST)

טיוטה:שלדג מקור-חסידה[עריכת קוד מקור]

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:37, 15 בדצמבר 2020 (IST)

למה אתה לא מתייג אותי? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:43, 16 בדצמבר 2020 (IST)
מה זה לתייג. בדף השיחה שלך?. יהודה אמיר - שיחה 09:45, 16 בדצמבר 2020 (IST)
לא מצאתי את שם המין (שאמור להיות מורכב משני מילים). נא לסדר את זה. נא להוסיף רשימה של תתי מינים עם פירוט קצר, נא להוסיף מידע אטימולוגי (על השם) ובאופן כללי, נא התיחס לכל ההערות שהבאתי לך גם בערכים הקודמים. כשתסיים - נא תייג אותי. תודה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:59, 16 בדצמבר 2020 (IST)
אני עושה את זה אך אם יש שוב שגיאות תסדר את זה. יהודה אמיר - שיחה 10:35, 16 בדצמבר 2020 (IST)
אתה עושה את זה בצורה חלקית. המטרה של החונכות זה לא שאני הסדר את מה שאתה לא יודע לעשות אלא שתלמד לעשות לבד כדי שתוכל להתחיל לכתוב ערכים בלי חונך. אבל את אותה הטעות שעשית ברשימת תתי-המינים בזהבן קסנתורנוס עשית גם כאן. האם בדקת את השינוי שעשיתי? האם עשית אותו הדבר? אם התשובה זה לא, אז בבקשה תסתכל על הבדל הגרסאות ותעשה אותו הדבר בערך הזה. ואם התשובה זה כן, אז תבוק שוב כי לא עשית אותו הדבר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:36, 16 בדצמבר 2020 (IST)
יש שוב שגיאות בערך אתה יכול לסדר אותן? וכן יש בטיוטה 5000 בתים. יהודה אמיר - שיחה 15:42, 16 בדצמבר 2020 (IST)
איזה טעות?,סידרתי את התת-מינים. יהודה אמיר - שיחה 15:52, 16 בדצמבר 2020 (IST)
ראה הבדל זה. להבא נא דאג שרשימת התתי המינים יהיו באותה צורה.
בעקרון שיניתי קצת נוסחים בערך, תקרא שוב את הערך, תקן אם יש עוד מה לתקן ולאחר מכן תכתוב כאן שסיימת ואני אעביר את הערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:34, 20 בדצמבר 2020 (IST)
סיימתי לקרוא את הערך. יהודה אמיר - שיחה 10:36, 20 בדצמבר 2020 (IST)
אני מקווה שראיתי את ההבדלים ושעצב את הערכים הבאים בהתאם. העברתי למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:40, 20 בדצמבר 2020 (IST)

היי יונה אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:31, 21 בדצמבר 2020 (IST)

ביטלתי את מה שניסית לעשות. זה יותר פשוט מזה. תוסיף תגובה חדשה עם התוכן: {{א|יונה בנדלאק}}, אשמח שתעבור על הטיוטה. ~~~~. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:03, 22 בדצמבר 2020 (IST)
היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:14, 22 בדצמבר 2020 (IST)
למה שינית את התחביר? השתמשתי בסוגריים מסולסלות (קריאה לתבנית) ולא בסוגריים מרובעות (הפניה לערך). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:36, 22 בדצמבר 2020 (IST)
היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:42, 22 בדצמבר 2020 (IST)
מצוין. להבא נא תייג אותי ככה. ובלי קשר, אנסה לעבור על הטיוטה הזאת היום או מחר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:08, 22 בדצמבר 2020 (IST)
היי יונה בנדלאק אשמח שתעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 12:02, 28 בדצמבר 2020 (IST)
לא סיימתי לעבוד עליה. ועוד לא הערתי עליה, למרות שתקנתי שגיאה בתוכן של מה שכתבת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:18, 29 בדצמבר 2020 (IST)
ומתי תסיים לעבוד עליה?. יהודה אמיר - שיחה 11:33, 29 בדצמבר 2020 (IST)
בוקר טוב, אני מצטער על העיקוב אבל יש לי עומס רב בעבודה ולא היה לי זמן לבדוק את הערך. הערך בסדר פחות או יותר, אני שמח לראות שאתה מפנים חלק מהדברים מהערכים הקודמים, תמשיך כך.
אבל בערך הזה עשית משהו שלא יעשה. המצאת שהשם קשור למראה שלו למרות שהשם קשור למוצא הראשון של המין. זה ממש חמור, ויקיפדיה אינה מקום להשערות אלא למידע מבוסס. אם אתה לא יודע למה, פשוט אל תכתוב. כי עדיף שלא יהיה כתוב כלום מאשר משהו שגוי. לאור זאת לדעתי השם צריך להיות גנון וולף ולא גנון זאב, נא שנה את זה בתוכן של הערך (אין צורך לשנות את שם הטיוטה כי גם ככה אני אעביר לשם המתאים במרחב הערכים), תעבור שוב על הערך לבדוק שאין שם עוד משהו שדורש תיקון ולאחר שתסיים, תיידע אותי ואעביר את הערך למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:03, 4 בינואר 2021 (IST)
אוקי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 09:43, 4 בינואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק עברתי על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:27, 4 בינואר 2021 (IST)

טיוטה:דובון הקורים[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 16:26, 4 בינואר 2021 (IST)

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 16:27, 13 בינואר 2021 (IST)
שלום רב וסליחה על ההמתנה הארוכה. קראתי את הערך הנרחב יש לי כמה שאלות:
  1. מה מקורות המידע בהם השתמשת? ראוי להוסיף אותם לערך גם כהערות לפרטי מידע בערך או לפסקה של קישורים חיצוניים בסוף הערך.
  2. "חוקר חרקים גרמני" - מיהו? גם שם בגרמנית יספיק. האם אתה בטוח שהשם של המין הוא לפי שם של חוקר חרקים גרמני ולא החוקר שתיאר את המין לראשונה?
  3. כתבת שהתפוצה באיזור אסיה ואירופה, לפי הערך האנגלי התפוצה רק באסיה. אשמח לקרוא את המקור ממנו לקחת את המידע הזה.
בברכה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:54, 21 בינואר 2021 (IST)
1. מקור המידע הוא מדריך החרקים בישראל ילדים ונוער עמודים 56-57. קיבלתי אישור מהמו"ל. 2. שם החוקר הוא הרמן לואי. יהודה אמיר - שיחה 18:09, 21 בינואר 2021 (IST)
האם נראה לך שמדובר על en:Hermann Loew? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:17, 24 בינואר 2021 (IST)
כן. יהודה אמיר - שיחה 09:22, 24 בינואר 2021 (IST)
העברתי את הערך למרחב הערכים, אתה מוזמן לבדוק אותו שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:06, 24 בינואר 2021 (IST)

טיוטה:הליקוניה[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:32, 26 בינואר 2021 (IST)

עברתי על הטיוטה ויש לי כמה הערות:
  1. למה אתה מוסיף {{ש}} זה לרוב מיותר בכל השימושים שלך, בטיוטה הזו ובקודמות זה מיותר. אם רווח של שורה אחת לא מספיק, אז תעשה שניים ולרוב זה מציג כראוי את הרווח.
  2. הפסקה "צבעים" לא ברוה מספיק. יש שם מלא מושגים ואין מספיק הסברים, לדעתי יש לערוך את הפסקה.
  3. שם הפסקה "צבעים" לשעתי אינו מספיק טוב. כדאי לשנות למשהו אחר.
  4. אני בטוח שבמסגרת עריכת הפסקה ניתן יהיה לקשר ל"חקיינות בטסיאנית".
  5. למה השם הליקוניה ולא הליקוניוס? האם יש לך מקור לשם בעברית? אם כן, ראוי להוסיף אותו כמקור לשם הערך.
  6. בגדול הערך היה מבולבל וניסיתי קצת לסדר אותו אבל ראוי שתבדוק שלא בלגנתי יותר ואולי תבהר עוד יותר את מה שרצית לכתוב.
אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:29, 26 בינואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק מקור השם העברי הוא מהערך שעונית. קישרתי את הערך לחקיינות בטסיאנית ואחרי שסידרת הערך במצב יותר טוב בנוסף שינתי את שם הפסקה לחקיינות בטסיאנית. יהודה אמיר - שיחה 07:52, 27 בינואר 2021 (IST)
סידרתי את זה אבל אני עדין חושב שיש לערוך את הפסקה הזו כי כולל משפטים מורכבים מידי ושימוש במושגים שלא ברורים לקורא הרגיל. יש לפשט את הפסקה. Assafn האם תוכל לסייע מדובר על טיוטה:הליקוניה#חקיינות בטסיאנית. והאם תוכל להגיב גם מה שם הערך הרצוי הליקוניה או הליקוניוס. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:04, 27 בינואר 2021 (IST)
אין שם עברי לכן אין תשובה נכונה למרות ש"הליקוניה" ידוע בעברית כשם של צמח גינות לכן אני אישית מעדיף "הליקוניוס". Assafn שיחה 11:56, 27 בינואר 2021 (IST)
לגבי הניסוח במושגים מדעיים אני מניח שאתה מתכוון לאפוזמטיזם (שימוש בצבעים, צלילים.. כדי להרתיע טורף פוטנציאלי)? אפשר לשנות "צבעי הרתעה" או "צבעי אזהרה" כדי שיהיה יותר ברור לקורא. Assafn שיחה 13:33, 27 בינואר 2021 (IST)
אוקי יונה בנדלאק אני אשנה את שם הטיוטה להליקוניוס. תודה רבה. יהודה אמיר - שיחה 15:04, 27 בינואר 2021 (IST)
Assafn אני מתכוון לכל הפסקה. המידע שם מבולבל. ניסיתי שוב לסדר אותו בתקווה שעכשיו זה ברור יותר. אשמח שתבדוק ותרשום כאן האם לדעתך הפסקה ברורה מספיק. וכמובן אם אתה חושב שיש משהו לשנות אתה יכול לשנות (הערך מסומן ב"עריכה" אבל אתה יכול לערוך אותו). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:33, 28 בינואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק הפסקה נראית לי יותר טובה אחרי העריכה שלך. יהודה אמיר - שיחה 13:38, 28 בינואר 2021 (IST)
יונה בנדלאק שיניתי את הפסקה. יהודה אמיר כרגע חצי מהערך עוסק בפסקה זו, ולדעתי היא לא כזו חשובה לערך. חקיינות בטסיאנית היא תופעה נפוצה במגוון רחב של פרפרים ולא יחודית לסוג הזה לכן היה אפשר לוותר עליה ולהעדיף לתרגם מידע יותר ספציפי לסוג. כמו כן היית נמנע מתרגום של מונחיים מדעיים לפני שאתה שולט בהם ומבין את משמעותם. Assafn שיחה 20:25, 30 בינואר 2021 (IST)
אוקי assafn עדיף שהערך יהיה קצרמר ואני מעדיף להשאיר את הפסקה. יהודה אמיר - שיחה 10:01, 31 בינואר 2021 (IST)

ראיתי שהרחבת את הפיסקה אך השתמשת במונחים מדעיים שהקורא הפשוט לא יצליח להבין כגון: "אינטראקציות אנטגונייסטיות", "מינים קומימטיים", "חיקוי פולימורפי", "ממדי ספקטרופוטומטריה". תוכל להחליף אותם בהסבר עם מילים פשוטות יותר או עם קישור לערך המתאים כדי שיהיה אפשר להבין על מה מדובר? Assafn שיחה 19:29, 1 בפברואר 2021 (IST)

אוקי. יהודה אמיר - שיחה 11:47, 2 בפברואר 2021 (IST)
מחקתי את המידע. אסף כתב שצריך להרחיב את הערך לא להרחיב את המידע על החקיינות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:06, 2 בפברואר 2021 (IST)


הועבר מהדף שיחת משתמש:יונה בנדלאק

היי יונה בנדלאק assafn אמר שהפסקה של חקיינות בטסיאנית אינה חשובה לערך ואמר לי במקום זאת לתרגם מידע יותר ספציפי לסוג אבל אני מעדיף שהערך יהיה קצרמר ולכן אני שואל אותך האם להשאיר את הפסקה או לא?.יהודה אמיר - שיחה 18:23, 31 בינואר 2021 (IST)

יהודה אמיר לא כתבתי שצריך להוריד אותה, רק ציינתי שהפסקה תופסת חצי מהערך ועוסקת בניסוי אחד מני רבים להוכחה כללית של שימוש בברירה זוויגית ליצירת חקיינות בטסיאנית. הצעתי שאם כותבים ערך קצר עדיף להשקיע את אנרגיית התרגום פסקאות העוסקות ישירות בנושא עצמו (הליקוניוס). Assafn שיחה 01:02, 1 בפברואר 2021 (IST)
מהערך עולה הטענה שהמחקר נעשה על הפרפרים האלה. אם זה נכון, זה יכול להצדיק את הפסקה אבל זה לא מגובה במקור. כך שלדעתי כדאי למצוא מקור ולהשאיר את הפסקה.
נ.ב. ראוי לקיים את הדיונים במקום אחד, ולא לפצל לכמה דפי שיחה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:29, 1 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק מצאתי מקור והוא בויקיפדיה האנגלית. יהודה אמיר - שיחה 11:14, 1 בפברואר 2021 (IST)
יהודה אמיר מצוין קראתי את המקור הזה והוא נראה לי מצוין. למה שלא תוסיף אותו? אם אתה לא יודע איך אתה מוזמן לקרוא את עזרה:הערת שולייםץ תעדכן אותי כשתסיים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:32, 1 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק אפשר להוסיף את זה לפסקה חקיינות בטסיאנית. יהודה אמיר - שיחה 13:38, 1 בפברואר 2021 (IST)
כן, תוסיף אותו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:45, 1 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק האם להוסיף גם את המבוא. יהודה אמיר - שיחה 13:58, 1 בפברואר 2021 (IST)
איזה מבוא? להוסיף רק את הקישור "עטוף" כמו שצריך. אם אתה לא יודע, תעשה מה שאתה חושב שצריך לעשות ואז אני אסדר את זה.
אני מזכיר לך שחלק מהחונכות מיועדת שתלמד לעשות דברים כאלו בעצמך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:20, 1 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק סיימתי לתרגם מהמקור. יהודה אמיר - שיחה 17:51, 1 בפברואר 2021 (IST)
למה אתה לא מוסיף קישור חיצוני? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 19:02, 1 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק אולי תוסיף את הקישור. יהודה אמיר - שיחה 12:18, 2 בפברואר 2021 (IST)

סוף העברה

הוספתי את הקישור והעברתי למרחב הערכים נא ראה את התחביר של הקישור, אני מצפה ממך להוסיף קישורים חיצוניים, זה לא פחות חשוב מהערך עצמו. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:06, 2 בפברואר 2021 (IST)

טיוטה:עקעק כחול סרי לנקה[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 17:59, 8 בפברואר 2021 (IST)

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:52, 16 בפברואר 2021 (IST)
עברתי על הטיוטה ותקנתי אותה. נא בדוק את התיקונים. שים לב לשני דברים:
  1. השם המדעי שנתת היה שגוי (היו חסרות שתי אותיות) - נא ודא להבא שאתה רושם את השם הנכון
  2. אתה לא צריך להוסיף שורות רווח.
אשר שעברת על שינויים ואם צריך תתקן עוד קצת ותעדכן אותי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:11, 21 בפברואר 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק הטיוטה מבחנתי בסדר אפשר להעביר למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 12:55, 21 בפברואר 2021 (IST)

טיוטה:פאראמיס[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:04, 21 בפברואר 2021 (IST)

ערכתי את הערך. אשמח שתוסיף לערך את המקורות עליהם התבססת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:19, 8 במרץ 2021 (IST)
אוקי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 13:15, 8 במרץ 2021 (IST)
הוספתי. יהודה אמיר - שיחה 13:56, 8 במרץ 2021 (IST)
ויקיפדיה בשפה אחרת אינה מקור. האם קראת מקורות משם או לא?
להבא, אם אתה מתרגם או לוקח מידע מויקיפדיה אחרת, ציין זאת בתקציר העריכה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:21, 9 במרץ 2021 (IST)
אוקי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 09:48, 9 במרץ 2021 (IST)
העברתי למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:58, 9 במרץ 2021 (IST)

טיוטה:אסטרפיה סטפני[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:20, 9 במרץ 2021 (IST)

עברתי על הערך ותיקנתי בעיות טכניות. על רובם כבר הערתי בעבר. אז אכן יש שיפור (תוספת של שם מדעי, ניסוחים בגודל המינים ועוד) אבל יש דברים שאתה עניין ממשיך לעשות. אני מבקש ממך, לבדוק את השינויים שעשיתי (צריך ללחוץ על "גרסאות קודמות" תסמן את הגרסאות שאתה רוצה להשוות, לפני ואחרי השינויים שלי ותציג). המטרה של החונכות זה שתיישם את ההערות על מנת שבסוף תוכל להעלות ערכים בלי הצורך בבדיקה שלי או של מישהו אחר. יש שיפור בנוגע לתוכן, אם כי עדי יש על מה לעבוד. ויש קצת שיפור גם על העיצוב, אבל שם יש עוד מה לעשות
אני אחזור על חלק מהדברים:
  1. אתה לא צריך להוסיף מלא שורות רווח
  2. אם אתה רוצה לקשר לערך שיש בו סוגריים בלי שיוצג תוכן הסוגריים יש להוסיף | ואת התצוגה הרצויה. הרי אתה לא רוצה שיוצג חום (צבע) אלא חום. זה נכון גם להפניות, אין סיבה לקשר לנוצות אלא ל[ [נוצה|נוצות]] (קישור לערך נוצה ותצוגה "נוצות"
  3. אין צורך להוסיף קטגוריה של מצב השימור (למשל קטגוריה:מינים ללא חשש) או של סוג הקצרמר, זה קורה אוטומטית ברגע שיש מצב שימוש בתבנית מיון.
הערה נוספת: הערך הזה הוא קצרמר, לדעתי צריך להרחיב עוד קצת למשל שיש שני תתי-מין - עם אזורי התפוצה של כל אחד מהם, להרחיב קצת יותר על ההתנהגות של המין ועוד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:20, 11 במרץ 2021 (IST)
אוקי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 13:28, 11 במרץ 2021 (IST)
היי יונה בנדלאק עשיתי את מה שרציתה. יהודה אמיר - שיחה 18:50, 11 במרץ 2021 (IST)
תיקנתי קצר והעברתי את הערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:44, 15 במרץ 2021 (IST)

טיוטה:סנאי פואנסיס[עריכת קוד מקור]

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 12:05, 18 במרץ 2021 (IST)

שלום רב, כמה הערות:
  1. מאיפה השמות העבריים של המין והסוג?
  2. לא צריך להוסיף קטגוריה של מצב שימור, זה אוטומטי לאחר קישור לויקינתונים
  3. עדין יש לך הקישורים להפניות כמו פירות, יערות גשם, מונוגמים וכדומה, נא שנה לקישור ישיר לערך כפי שכבר הסברתי לך למשל [ [פרי|פירות]] מקשר לפרי ומציג פירות בערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:16, 25 במרץ 2021 (IST)
שלום יונה בנדלאק מקור השם העברי של הסוג הוא בערך סנאי קרקע ענקים ומקור השם של המין הוא בויקיפדיה הגרמנית. יהודה אמיר - שיחה 15:44, 25 במרץ 2021 (IST)
הערה: השם של הסוג צריך להיות סנאי הסבך, והשם של המין סנאי סבך ירוק. מנחם.אל - שיחה 16:18, 25 במרץ 2021 (IST)
אוקי מנחם.אל. יהודה אמיר - שיחה 16:19, 25 במרץ 2021 (IST)
תודה מנחם.אל. יהודה אמיר, מה עם הערות 2 ו-3? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:09, 29 במרץ 2021 (IDT)
יונה בנדלאק אני לא הוסיף יותר את הקטגוריה של מצב השימור בנוסף אני אעבור על הערה 3. יהודה אמיר - שיחה 12:27, 29 במרץ 2021 (IDT)
תודה לGHA שסיים לסדר את הערך והעביר אותו למרחב הערכים.
יהודה, נא הפנם את השינויים שיש להכניס (ולא להכניס) לערכים.
בנוסף למה שהערתי לך עד עכשיו, כאשר יש טיוטה מוכנה, בכותרת נא תן קישור לדף הטיוטה ותמשיך לתייג אותי (ואת GHA, או הוא רוצה בכך). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:48, 6 באפריל 2021 (IDT)
שמחתי לעזור :) GHA - שיחה 14:51, 6 באפריל 2021 (IDT)

ראיתי שדף המשתמש שלך מפולגן (התיבות משתמש) אכפת לך שאני יסדר לך אותם? י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם הרכבים 12:28, 6 באפריל 2021 (IDT)

כן יהונתן חזי. יהודה אמיר - שיחה 12:30, 6 באפריל 2021 (IDT)
סידרתי אותם וגם את התבנית "משבצת אירועי היום בקהילת ויקי" זו תבנית לדפי שיחה אז שמתי לך אותה בדף השיחה שלך. בברכה י.חדברו איתי!הצטרפו למיזם הרכבים 12:35, 6 באפריל 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:49, 12 באפריל 2021 (IDT)

יהודה, תיקנתי שם כמה דברים, אבל אנא ממך הפוך את טווחי המספרים כפי שהסברתי לך בערך הקודם שטיפלנו בו. בנוסף, בפעם הבאה שים לב לרווחים אחרי סימני פיסוק. הפעם טיפלתי בזה. GHA - שיחה 21:10, 12 באפריל 2021 (IDT)
GHA תיקנתי את המספרים בטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:34, 13 באפריל 2021 (IDT)
אז מוסיף עוד הצעה. בערך האנגלי יש מידע נוסף ששווה להוסיף. נוסף למידע, יש שם גם כמה תמונות חופשיות, כך שניתן להוסיף אותן לערך. GHA - שיחה 09:43, 13 באפריל 2021 (IDT)
היי GHA
  1. אני לא יכול להעלות תמונות למיזם.
  2. איזה מידע נוסף להוסיף בטיוטה?. יהודה אמיר - שיחה 10:01, 13 באפריל 2021 (IDT)
לא מדובר על להעלות תמונה אלא על הוספת תמונה לערך. ראה עזרה:הוספת תמונה לערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:19, 13 באפריל 2021 (IDT)
זה קצת קשה להוסיף תמונה לערך וזה יותר קשה מלכתוב את השם המדעי שכתבתי. יהודה אמיר - שיחה 11:24, 13 באפריל 2021 (IDT)
קרא את הגרסה של הערך באנגלית. יש שם פרק על תפוצה למשל. GHA - שיחה 08:25, 14 באפריל 2021 (IDT)
הוספתי תמונה. ראה מה שעשיתי. זה ממש פשוט. GHA - שיחה 08:27, 14 באפריל 2021 (IDT)
היי GHA אני יוסיף את הפרק על התפוצה. יהודה אמיר - שיחה 09:23, 14 באפריל 2021 (IDT)

היי יהודה. קודם כל, מחמאה. השיפור באופן הכתיבה שלך ניכר מערך לערך, וזה משמח. שים לב לשניים או שלושה דברים.
הראשון, סימני פיסוק. לפניהם לא יבוא רווח, אבל אחריהם כן.
השני, תמונות. אתה מכניס לערכים את התבנית של אין תמונה חופשית גם כשיש כזו. ממליץ לחפש בערכים מקבילים בויקיפדיות אחרות, ולהכניס את התמונה שמופיעה בהם. אופן הכנסת התמונה פשוט למדי. פשוט תראה מה אני עשיתי, תעתיק ותשנה את שם הקובץ.
הדבר השלישי והאחרון הוא התבנית בפתיחת הערכים. התבנית המלאה של "מיון" מכילה המון מידע מיותר, ועדיף פשוט למחוק אותו ולהכניס רק את מה שאתה יודע שלא יהיה בויקינתונים, כמו השם העברי. כל השאר יישאב אוטומטית וחבל להכניס את כל הטקסט הארוך והמיותר.
זהו, שוב מחמאות על השיפור והצמיחה במספר הערכים שאתה כותב. אשמח להמשיך לעזור. GHA - שיחה 10:49, 21 באפריל 2021 (IDT)

הועבר מהדף שיחת משתמש:GHA
היי GHA אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 16:30, 25 באפריל 2021 (IDT)

היי יהודה. לפני כמה ימים כתבתי לך כמה דגשים בדף השיחה שלך. נראה שלא יישמת אף אחד מהם. אנא עבור על זה שוב ותקן בהתאם. GHA - שיחה 19:52, 25 באפריל 2021 (IDT)
היי GHA אני אעבור עליהם שוב בנוסף יש תמונות חופשיות רק בוויקישיתוף. יהודה אמיר - שיחה 09:55, 26 באפריל 2021 (IDT)
מצוין. תשתמש בהן. GHA - שיחה 10:00, 26 באפריל 2021 (IDT)
היי GHA ניסתי להעלות את הקובץ אבל זה מאוד קשה אולי נוריד מהדגשים את העלאת התמונות לטיוטות. יהודה אמיר - שיחה 10:41, 26 באפריל 2021 (IDT)
איפה נתקלת בקושי? GHA - שיחה 10:45, 26 באפריל 2021 (IDT)
בהעלאת התמונה. יהודה אמיר - שיחה 12:17, 26 באפריל 2021 (IDT)
ניסית לעשות את מה שהמלצתי לך, לראות מה עשיתי באחד הערכים הקודמים שכתבת ולהעתיק את השורה הזו, תוך החלפת שם הקובץ לזה של התמונה הרלוונטית בויקישיתוף? GHA - שיחה 13:56, 26 באפריל 2021 (IDT)
הצלחתי להעלות תמונה. יהודה אמיר - שיחה 14:23, 26 באפריל 2021 (IDT)
לא מופיעה אצלי. נסה להעתיק את השורה כולה ולשנות רק את שם הקובץ. אם לא יצליח, אעזור. GHA - שיחה 21:16, 26 באפריל 2021 (IDT)
ניסתי GHA אבל זה לא צלח. יהודה אמיר - שיחה 09:45, 27 באפריל 2021 (IDT)
כי לא העתקת את השורה עצמה נכון, וגם שם הקובץ לא נכון. כנס רגע לערך שכבר העלינו, תראה איך נראית השורה הזו ותעתיק אותה במדויק לערך הזה, ואז תחליף רק את שם הקובץ בתוך אותה שורה לקובץ הרלוונטי (תוודא שהשם שאתה מעתיק הוא נכון). GHA - שיחה 10:18, 27 באפריל 2021 (IDT)
זה מאוד קשה GHA. יהודה אמיר - שיחה 10:24, 27 באפריל 2021 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── אעשה לך מדריך פשוט למדי.
קח לדוגמה את הערך קרפיון שחור שכתבת. בערך מופיעה תבנית המיון שבתוכה השורה הבאה:
| תמונה = [[קובץ:Mylopharyngodon piceus.jpg|250px|קרפיון שחור]]
כעת כל מה שצריך לעשות זה להחליף את שם הקובץ הרלוונטי (אדגיש לך אותו) מזה:
| תמונה = [[קובץ:Mylopharyngodon piceus.jpg|250px|קרפיון שחור]]
לזה:
| תמונה = [[קובץ:BirdsAsiajohngovigoul0024.jpg|250px|דררה ארוכת זנב]]
כעת פשוט יותר? שים לב שחוץ משם הקובץ שיניתי גם את כותרת הקובץ, אבל זה כבר באמת אינטואיטיבי. GHA - שיחה 11:15, 27 באפריל 2021 (IDT)

חשוב לציין ששם הקובץ ששמתי בדוגמה הוא זה שאתה הכנסת, והוא לא נכון (אין קובץ כזה בויקישיתוף). GHA - שיחה 11:16, 27 באפריל 2021 (IDT)
זה מאוד מסובך GHA אולי נרד מזה. יהודה אמיר - שיחה 12:34, 27 באפריל 2021 (IDT)
יהודה אמיר, תבין, אני לא מנסה לתת לך דגים כדי שיהיה לך קל עכשיו, אלא חכה, כדי לקדם אותך כאן ולהקל עליך עבודות עתידיות. ככל שתלמד טוב יותר לעשות עריכות מהסוג הזה כך יהיה לך קל יותר להתקדם ולצאת מחונכות. מדובר בעריכות די בסיסיות בהתייחס ליצירת ערכים. שים לב שגם בגרסה הנוכחית של הערך עדיין לא טיפלת בכל מה שקשור לסימני פיסוק כפי שהדגשתי לך בדף השיחה שלך. על מנת להקל עליך אציין שהשם הנכון של הקובץ הוא לא כפי שכתבת אתה, אלא BirdsAsiaJohnGoVIGoul 0024.jpg. מלבד זאת השורה כפי שהעתקת והדבקת אותה מפורקת לחלוטין במקום להיראות כשורה אחת. הדבר הפשוט ביותר הוא כפי שהדרכתי אותך קודם, צעד אחר צעד, פשוט להעתיק ולהדביק. זה לא מחייב אותך לשום פעולה מלבד Copy ו-Paste פשוטים, וזה לוקח פחות מעשר שניות. חבל להרים ידיים על דבר כל כך פשוט. ככה לומדים. GHA - שיחה 13:55, 27 באפריל 2021 (IDT)
GHA זה לא עובד בוא נרד מזה אני מרים ידיים. יהודה אמיר - שיחה 14:20, 27 באפריל 2021 (IDT)
יהודה אמיר, אל תוריד ידיים. אנחנו מנסים לעזור לך בכל שאנחנו מלמדים אותך מה צריך לעשות גם בדברים קצת יותר קשים.
במקרה הזה, אתה יודע למה זה לא מצליח? כי אתה כותב את השם ולא מעתיק. ככה יש לך שגיאה בשם המדעי (Psittacula) וכך גם שם הקובץ לא מזוהה. העתקת את השם בלי התיחסות לאותיות גדולות או קטנות ולכן הקישור לא מצליח. תעתיק את File:BirdsAsiaJohnGoVIGoul_0024.jpg
אם אתה לא יודע להעתיק אז תסמן את השם ואז cntr+c. תעבור לשם הקובץ בטיוטה ותדביק (cntr+v). בהצלחה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:59, 27 באפריל 2021 (IDT)
היי יונה בנדלאק למה אני חייב להעלות את התמונות. יהודה אמיר - שיחה 15:18, 27 באפריל 2021 (IDT)
יהודה אמיר, כי התמונה היא חלק מהעבודה על הערך, כמו טקסט, כמו קישורים פנימיים, כמו קטגוריות וכמו עריכה לשונית. GHA - שיחה 16:22, 27 באפריל 2021 (IDT)
אוסיף שאם אכן לא השתמשת עד כה בהעתק הדבק, רכישת המיומנות הזו תקל על חייך בהמשך, לא רק בויקיפדיה אלא בכל המשך חייך. GHA - שיחה 16:27, 27 באפריל 2021 (IDT)
GHA כן השתמשתי בהעתק-הדבק. יהודה אמיר - שיחה 18:12, 27 באפריל 2021 (IDT)
העתקת למיקום לא נכון, בגוף הטקסט עצמו. מחקתי את זה. ההעתקה לחלק של התמונה הייתה ידנית כנראה, כי שם הקובץ היה שגוי לחלוטין. תיקנתי. אני מעביר למרחב הערכים, אבל בערך הבא אני מבקש שתעתיק ותדביק למיקום הנכון. זו מיומנות הכרחית ביצירת ערכים. GHA - שיחה 18:46, 27 באפריל 2021 (IDT)

סוף העברה
יהודה אמיר שני דברים בשביל לסיים את הדיון הזה:

  1. הפעם פנית אל GHA בדף שיחתו ולפעמים אתה פונה אלי. הדרך הנכונה היא לפתוח דיון על טיוטה בדף השיחה שלך ולתייג את שנינו. לכן גם העברתי את השיחה לכאן.
  2. המטרה של החונכות זה להסביר לך איך צריך לעשות דברים, אנחנו לא מבקשים ממך לעשות דברים מסובכים מידי טכנית אלא דברים בסיסיים שכל כותב ערכים צריך לדעת. כרגע הוספת תמונה לערך זה משהו מסובך בשבילך, אבל זה משהו שחשוב שתדע לעשות לבד. אנחנו גם לא מבקשים ממך בפעם אחת לעשות הרבה דברים חדשים ומסובכים. פעם זה היה הוספת שם מדעי, פעם קטגוריות ועכשיו זה תמונות. אני מזכיר לך שהמטרה של החונכות זה לא שנעבור על הערכים שלך במשך שנים אלא לפרק זמן שלאחריו נראה שאתה יכול להעלות ערך ישירות למרחב הערכים, כמובן שבתחילה נמשיך לבדוק ולאחר מכן הערכים שלך יהיו כמו ערכים של כולם שנבדקים על ידי מנטרים או כל ויקיפד שרוצה. אני רואה התקדמות בעיקר בצד של התוכן, שם כבר כמעט ואין הערות ואתה בהחלט יכול להתעודד שעכשיו רוב ההערות הם על עיצוב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:16, 28 באפריל 2021 (IDT)

ארכוב דף השיחה[עריכת קוד מקור]

את זה אני לא אבקש ממך לעשות לבד, ואם אתה מעוניין אשמח לסייע בזה. דף השיחה שלך מתחיל להיות ארוך והוא כולל דיונים מלפני שנתיים שכבר לא רלוונטיים. בויקיפדיה נהוג לארכב דפי שיחה כפי שמוסבר בויקיפדיה:ארכוב. לדעתי הדף שלך הגיע למצב שצריך לארכב חלק ממנו, אז אתה מוזמן לעשות את זה, ואם תעדיף שאני אעשה את זה, אין לי בעיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:20, 28 באפריל 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק אשמח שתארכב את דף השיחה שלי. יהודה אמיר - שיחה 14:26, 28 באפריל 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 18:58, 28 באפריל 2021 (IDT)

היי. חשוב שתסתכל שוב על המדריך הקצר שהכנתי לך פה למעלה לגבי עניין הוספת התמונות ותנסה ליישם. אם אתה משתמש בהעתק והדבק אין שום סיבה שהשורה הזו תיראה כך ולא כמו שהיא אמורה להיראות. אחר כך אעבור על תוכן הערך. GHA - שיחה 19:00, 28 באפריל 2021 (IDT)
אני מסביר שוב, כי שם הקובץ והאופן שבו מופיעה השורה מראה שלא השתמשת בהעתק הדבק, כי השתנו אותיות בדרך וזה לא יכול לקרות בשיטה הזו. קח את השורה שכתבתי לך ותעתיק אותה בדיוק כמו שהיא (CTRL + C) למקום המתאים בתבנית בטיוטה (CTRL + V). אחר כך השחר עם העכבר את שם הקובץ שאתה רוצה לערך, ולחץ שוב CTRL + C כדי להעתיק. חזור לתבנית, השחר את שם הקובץ שקיים בשורה שהעתקת קודם, רק את שם הקובץ ולא שום חלק אחר בשורה, ולחץ CTRL + V. עד לשלב הזה אתה לא אמור להשתמש בשום מקש במקלדת מלבד C ו-V. עכשיו שנה רק את שם כותרת התמונה מקרפיון שחור לטריטמנודון, ולחץ שמור. זהו. GHA - שיחה 19:19, 28 באפריל 2021 (IDT)
היי יהודה. אשמח אם נעשה יחד ניסוי כדי להבין איפה מתחילה הבעיה. אני אעתיק לך כאן את השורה כמו שהיא אמורה להופיע בתבנית שבערך. תעתיק אותה בדיוק כמו שהיא ותדביק אותה במקום המתאים בתבנית. עדכן כשזה בוצע.
| תמונה = [[קובץ:Tritemnodon agilis cropped.jpg|250px|טריטמנודון]]
GHA - שיחה 13:36, 29 באפריל 2021 (IDT)
היי GHA הצלחתי להעלות את התמונה. יהודה אמיר - שיחה 15:56, 29 באפריל 2021 (IDT)
כל הכבוד יהודה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 16:13, 2 במאי 2021 (IDT)
היי יונה בנדלאק אפשר לדעת מתי הטיוטה תעבור למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 09:28, 3 במאי 2021 (IDT)
GHA, יש לך עוד הערות על הערך או שניתן להעביר למרח הערכים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:32, 4 במאי 2021 (IDT)
עשיתי כמה תיקונים מינוריים. כעת בשל בעיני. GHA - שיחה 10:48, 4 במאי 2021 (IDT)
יונה ב., תודה על ההעברה. משום מה הייתי משוכנע שעשיתי את זה אתמול, אבל כנראה שזה לא היה המצב. GHA - שיחה 10:27, 5 במאי 2021 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── יהודה, שים לב לתיקונים שלי מאתמול. היה בלבול קל לגבי מושא הערך. בחלק מהמקרים התייחסת לסוג ובחלק מהמקרים למין. סידרתי את זה. GHA - שיחה 10:29, 5 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 12:09, 5 במאי 2021 (IDT)

יהודה, עברתי ועשיתי כמה תיקונים מינוריים. בסך הכל עבודה טובה. לדעתי כמעט בשל להעברה למרחב הערכים, אבל מה לגבי עניין התמונה? GHA - שיחה 12:39, 5 במאי 2021 (IDT)
מוסיף שאלה. האם אתה בטוח בשמה? לפי ויקידאטה השם הוא "אגמית מצויצת אדומת-כתם", וזה בא לידי ביטוי גם בשם המדעי שמכיל את המילה cristata. GHA - שיחה 12:46, 5 במאי 2021 (IDT)
GHA תעלה כמו בפעם הקודמת את הקובץ. יהודה אמיר - שיחה 12:52, 5 במאי 2021 (IDT)
הפעם אני מצפה שתעשה זאת אתה, על בסיס מה שלמדת בפעם הקודמת. GHA - שיחה 13:05, 5 במאי 2021 (IDT)
היי GHA הצלחתי להעלות את התמונה. יהודה אמיר - שיחה 18:58, 6 במאי 2021 (IDT)
כל הכבוד! הועבר. GHA - שיחה 22:52, 6 במאי 2021 (IDT)
GHA אני לא מסכים עם השם. בויקינתונים השם הוכנס על ידי משתמש:HaimWolf הוא הכניס מידע שאינו תמיד נכון ולא בצורה נכונה. שם הסוג בויקיפדיה הוא אגמית. התיאור של המין הוא cristata אבל חיים וולף השתמש גם בשם האנגלי וגם בשם המדעי ויצר כפילות כך שצריך להחליט מה השם המתאים יותר אבל זה או אגמית מצוייצת או אגמית אדומת-כתם (אפשר ליצור קישור מהצורה השניה) אני תמיד מעדיף את השם המדעי על פני הכינוי האנגלי. אז לשיקולך מה מתאים יותר אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:41, 9 במאי 2021 (IDT)
אם כבר, לדעתי [[נלך על השם המדעי שממנו נגזר אגמית מצויצת, עם הפניה מאגמית אדומת-כתם. GHA - שיחה 15:58, 9 במאי 2021 (IDT)
בוצע בוצע אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:46, 9 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 12:51, 9 במאי 2021 (IDT)

היי יהודה. עשיתי כמה תיקונים (חשוב לי שתסתכל עליהם ותבין מה עשיתי ולמה. למשל ההטיה של השם המדעי שמקובלת בכל הערכים, כמו גם רווחים שהיו חסרים בכל מיני מקומות). אני מבין שהשם הוא תרגום שלך, אבל הוא תרגום נכון בעיני. בסך הכל נראה שכיסית את המידע שמופיע בערך האנגלי, גם אם בקצרה. שאפו על הוספת התמונה. אם ליונה אין הערות נוספות, מבחינתי נראה שאפשר להעביר את הערך למרחב הערכים. GHA - שיחה 16:19, 9 במאי 2021 (IDT)
איזה קטע...בדיוק סיימתי להכין את הערך הזה לפני מספר שבועות... מנחם.אל - שיחה 22:59, 9 במאי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק וGHA אז מה קורה עם הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:28, 10 במאי 2021 (IDT)
מנחם.אל לא הבנתי. יש לך גם טיוטה של הערך הזה? אתה רוצה לשלב את הטיוטות? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:45, 10 במאי 2021 (IDT)
מנחם.אל לא הצלחתי לאתר טיוטה כזו. תוכל לקשר? GHA - שיחה 10:42, 10 במאי 2021 (IDT)
הטיוטות אצלי על המחשב. אני אשלב את הגרסה שלי ואעביר את הטיוטה. מנחם.אל - שיחה 12:06, 10 במאי 2021 (IDT)
יהודה, יש לי עוד כמה טיוטות מוכנות של עטלפים. אם אתה מתכנן בהמשך ליצור טיוטה על עטלף נוסף, תודיע לי לפני שאתה מתחיל לכתוב, ואני אגיד לך אם יש לי כבר טיוטה שלו כדי שלא תעבוד סתם (כמו שעשינו לפני שנה עם חיות הכיס). מנחם.אל - שיחה 12:46, 10 במאי 2021 (IDT)
אחלה. תודה. GHA - שיחה 21:45, 10 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 12:55, 11 במאי 2021 (IDT)

עשיתי כמה תיקונים. מבחינתי אם ליונה אין הערות נוספות, אפשר להעביר. GHA - שיחה 17:16, 17 במאי 2021 (IDT)
העברתי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:01, 18 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:43, 23 במאי 2021 (IDT)

תיקנתי ומבחינתי מוכן. נשמע מיונה בנדלאק. מה דעתך לתרגם את זה? GHA - שיחה 16:53, 23 במאי 2021 (IDT)
יש לי רק שאלה בנוגע לשם המדעי נראה לי שהשם צריך להיות Limenitis reducta. האם התוספת schiffermuelleri היא בגלל שהערך מתיחס לתת מין (ואז יש לשנות את זה בערך) או שזו טעות?
ממה שהבנתי מהערך הצרפתי השם Papilio schiffemülleri הוא שם נרדף אבל אולי אני מתבלבל. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:50, 23 במאי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק אתה צודק שהשם המדעי בלי התוספת הוא נכון ולמעשה ראיתי בויקיפדיה האנגלית שזה מין. תיקנתי גם את השם המדעי והסרתי את התוספת. יהודה אמיר - שיחה 18:51, 23 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 13:07, 24 במאי 2021 (IDT)

עברתי על הערך והוספתי קישורים חיצוניים וקצת ערכתי את הערך. צריך עוד לבדוק עם יש מידע חשוב נוסף שכדאי לשלב בערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:38, 27 במאי 2021 (IDT)
הוספתי את התת-מינים של המין וחוץ מזה אין עוד מידע חשוב בויקיפדיות המקבילות. אפשר מבחינתי להעביר. יהודה אמיר - שיחה 10:05, 27 במאי 2021 (IDT)
היי יונה בנדלאק הטיוטה לא הועברה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 14:29, 30 במאי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:28, 1 ביוני 2021 (IDT)

טופל. עשיתי כמה תיקונים מינוריים. עבודה יפה. GHA - שיחה 12:28, 3 ביוני 2021 (IDT)

הוספת קישור לויקינתונים[עריכת קוד מקור]

שלום, בעזרה:בינוויקי בוויקינתונים מוסבר איך לקשר. תנסה לעשות מה שמתואר בחלק הראשון של הפסקה "הסבר מקוצר להוספת בינוויקי". זה 4 שלבים מאוד פשוטים אבל אם אתה נתקל בבעיה באחד מהם תכתוב לי כאן ואנסה להכווין אותך או לבדוק מה הבעיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:05, 3 ביוני 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:42, 6 ביוני 2021 (IDT)

היי. דברים שכבר עברנו עליהם. תטפל ברווחים אחרי סימני פיסוק, ותדאג להטיה של השם המדעי. GHA - שיחה 13:56, 6 ביוני 2021 (IDT)
תיקנתי את הרווחים. אפשר להדעת מה זה הטיה של השם המדעי. יהודה אמיר - שיחה 14:02, 6 ביוני 2021 (IDT)
תשים שני ' לפני ואחרי השם המדעי זה יגרום לו להיות מוטה ככה אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:38, 7 ביוני 2021 (IDT)
אוקי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 10:33, 7 ביוני 2021 (IDT)
הוספתי. יהודה אמיר - שיחה 11:03, 7 ביוני 2021 (IDT)
לא הוספת טוב. כתבתי שני ' ולא גרשיים ז"א '' ולא ". תנסה שוב. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:56, 7 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק זה מאוד קשה אולי נוותר על זה. יהודה אמיר - שיחה 13:03, 7 ביוני 2021 (IDT)
איך אתה יוצר מילים מודגשות? עם שלושה גרשים לפני ואחרי נכון? אז מילים מוטות זה עם שני גרשים (ולא עם הסימן גרשיים). זה לא מאוד קשה, זה תחביר ויקי בסיסי ומשהו שהיית אמור להכיר כבר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:54, 7 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק מה זה שני גרשים. יהודה אמיר - שיחה 16:10, 7 ביוני 2021 (IDT)

'' - לפני המילה ואחריה.--שמש מרפא - שיחה 16:27, 7 ביוני 2021 (IDT)

יונה בנדלאק הוספתי את הגרשים. יהודה אמיר - שיחה 16:41, 7 ביוני 2021 (IDT)
הוספת גם רווח שהסרתי. העברתי למרחב הערכים. אולי תנסה לקשר לויקינתונים?
תלחץ על "הוספת קישורים" שבתפריט הצד למטה ותבחר את השפה ושם הערך לקשר אליהם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:09, 7 ביוני 2021 (IDT)
מה עם הקישור לוויקינתונים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:08, 7 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק שניסתי לקשר לויקינתונים גילתי שאני חסום ממרחב הערכים ובגלל שאני חסום ממרחב הערכים תוכל לעשות זאת אתה. יהודה אמיר - שיחה 18:12, 7 ביוני 2021 (IDT)
לא נראה לי שזה קשור.
תלחץ על "הוספת קישורים" שבתפריט הצד למטה ותבחר את השפה ושם הערך לקשר אליהם בשפה אחרת. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:24, 7 ביוני 2021 (IDT)
כל הכבוד, ראיתי שהצלחת לקשר לוויקינתונים. מעכשיו כל פעם שנאשר את הערך, אתה יכול לקשר לויקינתונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:31, 8 ביוני 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 17:24, 7 ביוני 2021 (IDT)

Done טופל GHA - שיחה 12:08, 8 ביוני 2021 (IDT)
GHA וגם יהודה, שאלה על שם הערך. האם לא מתאים יותר צב שטוח-שריון מלאי ? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:32, 8 ביוני 2021 (IDT)
חשבתי על זה, אבל שטוח-שריון נראה לי מסורבל מדי. אם נראה לך נכון יותר, אין לי התנגדות. לגבי מלאי, אם כבר שינוי הייתי הולך על מאלאי או מלזי. GHA - שיחה 16:02, 8 ביוני 2021 (IDT)
לפי מלאי (פירושונים) אין צורך באלף נוספת, למרות שיש שם פתח. תוספת של א בהרבה מקומות מסרבל את הכתיבה והנוהג המקל הוא לשים רק איפה שהטעמה לכן עדיף מלאי לדעתי. ושטוח-שריון אינו מסורבל לטעמי. בקיצור אם אין התנגדות אני העביר.
אני מתייג את Eldad שנוגע לשאלה מה עדיף מלאי, מלזי או מאלאי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:41, 9 ביוני 2021 (IDT)
לא בטוח, אולי מלזי עדיף, אבל גם מלאי נראה לי נכון. לא, אין צורך ב-א' נוספת, מאלאי - כפי שכתב יונה, זה ייראה מסורבל מדי, מה גם ש"מלזיה" בעברית נכתבת בלי א' אחרי ה-מ'. אלדדשיחה 10:25, 9 ביוני 2021 (IDT)
שיניתי למלאי גם לפי צב מלאי ענק (ששם בכלל לפי השם המדעי עדיף בורנאו, אבל זה כבר סיפור אחר). יצרתי הפניה מהצורה צב שטוח-שריון מלזי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:01, 9 ביוני 2021 (IDT)

היי, לא שמתי לב שהערך בטיוטה. אם אתה רוצה, אתה יכול לבטל את העריכה שלי. אלעדב. - שיחה 13:48, 8 ביוני 2021 (IDT)

אלעדב. הערך נמצא במרחב טיוטה ולכן אין מניעה שתערוך אותו. לרוב יהודה שם תבנית בעבודה, כאשר הערך עדין בעבודה. לאחר הסרת התבנית, אין שום בעיה שתערוך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:43, 9 ביוני 2021 (IDT)
היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 10:48, 13 ביוני 2021 (IDT)
במשפט "צבעו וגודלו משתנים על פני הטווח הרחב שלו" הכוונה לשונות במין באופן כללי או לשונות בהתייחס לאזורי התפוצה? GHA - שיחה 11:54, 14 ביוני 2021 (IDT)
עוד שאלה. האם קראת את הערך האנגלי? נראה לי שיש בו פירוט שקצת חסר אצלנו. לא תמיד חייבים לתרגם את הכל, אבל כאן מדובר בערך קצר יחסית שמכיל מידע נוסף על שכתבת. GHA - שיחה 11:58, 14 ביוני 2021 (IDT)
GHA הכוונה לשונות במין באופן כללי. יהודה אמיר - שיחה 12:09, 14 ביוני 2021 (IDT)
ולגבי השאלה השנייה שלי? GHA - שיחה 12:15, 14 ביוני 2021 (IDT)
GHA היה חסר את התת-מינים של המין והוספתי אותם. מבחנתי אתה יכול להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 12:30, 14 ביוני 2021 (IDT)
בבקשה תוסיף בתחילת כל שורה של תת מין * ו"לעטוף" את תתי המין בשני גרשים (לא גרשיים אלא שני סימני גרש בכל צד). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:04, 14 ביוני 2021 (IDT)
הוספתי יונה בנדלאק. יהודה אמיר - שיחה 15:17, 14 ביוני 2021 (IDT)
ראיתי ערכתי קצת. נשאר רק לראות אינה תוכן GHA חושב שכדאי להוסיף לערך לפני העברת למרחב הערכים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 15:29, 14 ביוני 2021 (IDT)
זה תמציתי, אבל מספק. מבחינתי בשל להעברה. אבצע. GHA - שיחה 09:16, 15 ביוני 2021 (IDT)
יהודה, הערך הועבר למרחב הערכים. האם תוכל לקשר לויקינתונים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:18, 15 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק קישרתי לויקינתונים. יהודה אמיר - שיחה 09:23, 15 ביוני 2021 (IDT)
מצויין.
אתה זוכר שכתבתי לך שאתה יכול ליצור כמה ערכים במקביל, כרגע במרחב טיוטה?
אתה מוזמן ליישם את זה. תעבוד על ערך, תתייג אותנו בדף השיחה שלך ועד שנגיב אתה מוזמן ליצור עוד ערך.
כרגע נגביל ל-5 כדי שלא תהיה כמות שתקשה עלינו לבדוק את כולן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:30, 15 ביוני 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעבורו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 12:41, 15 ביוני 2021 (IDT)

ערכתי קצת את הערך. כמה שאלות:
  1. מה עם חלוקה לפרקים? לא צריך כאן?
  2. למה לא הוספת פסקת קישורים חיצוניים?
  3. מאיפה המידע: "מוטת כנפיהם בדרך כלל גדולה ומגיעה עד לכ־180 מ"מ. צבעיהם, בדרך כלל כהה - כתום חום עד שחור ועליו כתמים בהירים". הניסוח "בדרך כלל" הוא בעייתי. אם הכוונה היא לרוב המינים בתת המשפחה אז צריך לכתוב את זה שיהיה ברור ולא "בדרך כלל". ואשמח לדעת מאיפה המידע, אני אומנם לא מכיר את כל 300 המינים אבל אני מכיר מינים שחור לבן או בצבעים אחרים מאשר שחור כתום כך שאשמח לקבל את המקור לטענה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:11, 20 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק הכוונה לרוב המינים בתת-המשפחה והמקור הוא אתר מן השדה. יהודה אמיר - שיחה 13:24, 20 ביוני 2021 (IDT)
לא עוזר לשנות ל"לרוב" צריך לפרט. "אצל רוב המינים בתת המשפחה מוטות הכנפיים גדולה ומגיעה ל-180 מ"מ" וכדומה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:40, 20 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק שינתי. יהודה אמיר - שיחה 18:18, 20 ביוני 2021 (IDT)
העברתי למרחב הערכים, אתה מוזמן לקשר לוויקינתונים אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:10, 21 ביוני 2021 (IDT)



בקשת שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

כתבנו לך שאם תמשיך ותתמיד בשיפור הניכר אז עוד כמה חודשים נסיר את החסימה החלקית שלך. אני לא רואה את הסיבה שתפנה לכלל המפעילים. בכל מקרה, משכבר פנית, אין לי בעיה לשמוע דעתם של מפעילים נוספים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:13, 20 ביוני 2021 (IDT)

מפעילים@Corvus, DGtal, DMY, Dovno, Eldad, PurpleBuffalo, Geagea, HaShumai, HiyoriX, Lostam, MathKnight, Yoavd, Ili Kaufmann, Saifunny, איתי פ., ביקורת, גארפילד, דגש, דוד שי, דולב, היידן, התו השמיני, יונה בנדלאק, ערן, שמזן, דזרט, ו־מקף: אתם מתייחסים לבקשה הזו או שאתם רוצים לסגור אותה על ידי סירוב/שחרור? זה נמצא כאן כבר כמעט שבוע (מה17 ביוני) ורק יונה ענה עד כה וביקש עמדת מפעילים נוספים. omer abcd ~ דף השיחה שלי 🐱 23:06, 22 ביוני 2021 (IDT)
אני מסכים עם יונה. שמזן (שיחה) • ערכי בראבו05:15, 23 ביוני 2021 (IDT)
מסכים עם יונה--היידן 05:22, 23 ביוני 2021 (IDT)
מסכים עם יונה --‏Yoavd‏ • שיחה 07:37, 23 ביוני 2021 (IDT)
הייתי תומך בהסרת החסימה כבר כעת, לשם הניסיון, אולם לאור התמיכה של מפעילי מערכת נוספים בהצעה של יונה להמתין עוד חודשיים-שלושה, אני מוסיף את תמיכתי למתווה זה. Ldorfmanשיחה 15:59, 24 ביוני 2021 (IDT)
אני יהיה שמח שהחסימה תשוחרר. יהודה אמיר - שיחה 15:53, 8 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:42, 21 ביוני 2021 (IDT)

היי. שוב יש כאן היעדר חלוקה לפרקים מה שיוצר ערך ארוך מדי ולא מסודר. GHA - שיחה 09:40, 22 ביוני 2021 (IDT)
GHA הטיוטה היא כמו הערך דנאיתיים והערך לא ארוך מדי כמו הערכים של מנחם.אל.ואגב תוכל לסדר לי את הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:55, 22 ביוני 2021 (IDT)
  1. גם בערך דנאיתיים, כתבתי לך את זה, למרות שבסוף לא הוספת פרקים. גם כאן לדעתי צריך להוסיף פרק לפסקה היחידה. אולי "תיאור".
  2. חסרים קישורים פנימיים
  3. חסר הדגשה של שם הערך (בתחילת פסקת הפתיחה)
  4. שוב יש מלא {{ש}} מיותרים אין שום צורך ברווחים כאלו בערכים. רווח אחד בין פסקה לפסקה או לפרק - זה הכל.
  5. חסרות קטגוריות
נא תקן את זה, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:27, 24 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק תיקנתי והוספתי קישורים פנימים. אתה יכול להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 09:39, 24 ביוני 2021 (IDT)
נראה הרבה יותר טוב. אני לא חושב שיש צורך לקשר לצבעים ואני חושב שעדיף כותרת מאפיינים, כמו שכתבת בערך השני, ואת זה שיניתי.
נמתין ש-GHA יבדוק שוב את הערך כדי לראות אם אין לו עוד הערות. כי מתגובתו יכול לצאת שהוא ראה איך הערך נראה ויתכן שלא קרא את תוכנו (אני לא התעמקתי עדין בתוכן). אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:54, 24 ביוני 2021 (IDT)
קראתי ויש לי כמה תיקונים מינוריים. אני לא יכול לטפל בזה כרגע, אבל אשתדל מחר. GHA - שיחה 21:38, 28 ביוני 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:17, 23 ביוני 2021 (IDT)

גם כאן עדיף ליצור פסקה. צריך להוסיף קישורים (למשל לעשים).
שים לב להבדל בין הערך הזה לערך סטיריות. כאן יש הדגשה של שם הערך וקצת קישורים. הערך נראה יותר טוב רק משינויים קוסמטיים כאלו. חשוב שזה יהיה בכל ערך שאתה יוצר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:35, 24 ביוני 2021 (IDT)
יונה בנדלאק הוספתי פסקה וקישוריים פנימים אתה יכול להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 09:45, 24 ביוני 2021 (IDT)
שתי הערות מינוריות. 1,200 ולא 1200. ישנן דוגמאות ולא ישנם דוגמאות. מלבד זאת בשל לדעתי למרחב הערכים. GHA - שיחה 21:40, 28 ביוני 2021 (IDT)

העתקת מידע המוגן בזכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

שבוע שעבר כשניסיתי להכנס לאתר מן השדה הוא לא היה זמין. היום כשנכנסתי אליו, הצטערתי לגלות ששבתאיים ודנאיתיים היו העתק משם. לאור זאת מחקתי את הערך שבתאיים והסרתי מידע רב מהערך דנאתיים גם הערך טיוטה:סטיריות ימחק אם לא תשנה את מה שהעתק משם ותכתוב במילים שלך. אם יש עוד ערכים שהם העתק מאתר אחר, נא ידע אותי ואני אראה מה לעשות בכל מקרה לגופו.

ולמען הסר ספק, אסור להעתיק תוכן מאתר אחר בלי אישור מבעל זכויות היוצרים. אתה מוזמן לקרוא כל מקור ולכתוב במילים שלך את מה שכתוב שם כמעיין סיכום.

יהודה, אני יוצא מנקודת הנחה שלא הכרת את הכלל הזה ומסתפק באזהרה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:13, 4 ביולי 2021 (IDT)

שלום. אנא הסבר את העריכה האחרונה שלך בטיוטה זו. אם רצונך למחוק את הטיוטה, יש לבקש את מחיקתה בוק:במ (או הכי פשוט, דרך החונך שלך). אבל תבנית חשיבות אינה הדרך הנכונה (לא מניחים תבנית חשיבות על טיוטה, ובכל מקרה בתור יוצר הטיוטה לא ברורה כוונתך). Dovno - שיחה 10:41, 4 ביולי 2021 (IDT)

יהודה, מה עם טיוטה:סטיריות? האם למחוק או שאתה מתכוון לשנות את הערך? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:47, 5 ביולי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק אתה יכול למחוק אותה. יהודה אמיר - שיחה 09:56, 5 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק אשמח שתעבור על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 09:59, 5 ביולי 2021 (IDT)

היי. עברתי על הערך. מדובר בקצרמר שכמעט שאינו נותן מידע על הפרפרים הללו (למרות שיש שפע של מידע בערך האנגלי). זו כשלעצמה לא סיבה שלא להעלות אותו, אבל יש לי הערה לגבי פתיחת הפסקה "מאפיינים". לא כל הפרפרים במשפחה הזו הם "זנב סנונית" וצריך להסביר זאת. מלבד זאת, ניסוח פתיחת הפסקה לא ברור. נראה כאילו התחלת משפט והפסקת אותו. מה קורה כשהפרפר נח? צריך להוסיף שהחלקים המוארכים בכנפיו נראים כמו זנב של סנונית. GHA - שיחה 11:55, 5 ביולי 2021 (IDT)
במחשבה נוספת, מדובר בערך כל כך דל במידע (בעיקר כשבוחנים את שפע המידע שיש על המשפחה הזו ברשת, גם בעברית וגם באנגלית) שנראה לי שפשוט לא נכון להעלות אותו למרחב הערכים במצבו זה. ויקיפדיה אמורה לרכז את המידע שניתן למצוא ברשת במקום אחד, והיא המקור הראשון שרוב האנשים יגיעו אליו. כרגע כל מקור אחר שמצאתי ברשת נותן מידע מקיף בהרבה. כמו כן, טעות נוספת שמצאתי בערך היא בשורה הראשונה. המשפט "שרובם חיים ברוב העולם" אינו הגיוני גם אם מסתכלים על המשך המשפט. יונה בנדלאק, מה דעתך? GHA - שיחה 12:09, 5 ביולי 2021 (IDT)
GHA הרחבתי את הטיוטה מבחינתי אפשר להעביר למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 13:28, 5 ביולי 2021 (IDT)
גם אני לא מבין את הצורך במשפט "משמעות השם זנב סנונית היא החלקים המוארכים בכנפיים שנראים כמו זנב של סנונית בחלק מהמינים במשפחה. " נראה לי שזה נובע ממחיקת מידע ואז המשפט הזה נשאר בלי ההקשר שלו. לדעתי צריך להסיר. בנוסף, יש לוודא ששאר המידע על המשפחה נוגע למשפחה ולא לסוג זנב הסנונית.
בנוגע לדלות התוכן - אשתדל לבדוק בערב או מחר. עד אז, יהודה נא בדוק את הערך בשפות אחרות ותבדוק אם יש מידע נוסף שכדאי וצריך להוסיף לערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:38, 6 ביולי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק הסרתי את המשפט ושאר המידע על המשפחה נוגע למשפחה. בנוסף אני חושב שלא צריך להוסיף מידע נוסף לערך. יהודה אמיר - שיחה 14:32, 6 ביולי 2021 (IDT)

תקשר את הערך לויקינתונים ספסףספספוני בספסופיכםהסיומת של החתימה 09:58, 11 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:42, 11 ביולי 2021 (IDT)

תוסיף קישור למשפחה (טקסונומיה). חלק את המאפיינים לפסקאות (ראה מה עשיתי בצבעוניים). ראה כאן אם יש עוד דברים ששווה להוסיף לערך. עדכן כשסיימת. GHA - שיחה 11:48, 11 ביולי 2021 (IDT)
GHA סיימתי לערוך את הטיוטה אתה יכול להעביר אותה למרחב הערכים ובנוסף אני חושב שלא צריך להוסיף מידע נוסף לערך. יהודה אמיר - שיחה 12:04, 11 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:11, 12 ביולי 2021 (IDT)

Done טופל שים לב שאתה מגזים עם הרווחים בין שורות. אתה עושה גם שני רווחים עם תבנית {{ש}} וגם רווח משאיר של שורה. זה יוצר ריווח משולש בין פסקאות. מומלץ פשוט להשאיר רווח שורה בין פסקאות ואז לא צריך בכלל את התבנית של שבירה (זו - {{ש}}). GHA - שיחה 13:49, 12 ביולי 2021 (IDT)
שם מזהה הטקסון. לרוב הטקסונים יש תעתיק של מתאר הטקסון בויקינתונים. אומנם המידע שם לא 100% נכון אבל אם מסתמכים על המידע שם אז נמנע מתעתיקים שגויים. במקרה הזה מדובר על גרמני בשם spix בגרמנית s נשמעת כמו ש ולא כמו ס ולכן שפיקס ולא ספיקס. אם כבר כותבים את שם מתאר הטקסון (ברוב הערכים זה לא נמצא בתוכן אלא מסתפקים במידע הזה מתבנית המידע) אז יש לשאוף לתעתיק נכון. ואם לא יודעים תמיד אפשר לשאול בויקיפדיה:דלפק ייעוץ. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:34, 13 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 07:50, 13 ביולי 2021 (IDT)

עוד לא בדקתי את הערך אבל יש לי השגות על השם. ראשית אם רוצים לתאר שהוא הגיע מפרו אז צריך להיות פרואני ראו קטגוריה:פרואנים. אבל אני לא חושב שצריך להצמד לשם האנגלי במיוחד שהתפוצה של המין הוא מעט בפרו ובעיקר בברזיל. לכן לדעתי יש להצמד לשם המדעי קוף עכביש שמק - כמו בבאתר ADW או לכינוי השני של המין קוף עכביש שחור שחור-פנים Black-faced Black Spider Monkey.
אני תמיד נוטה להעדיף את השם המדעי, אם אין שם עברי מוכר ולכן אני ממליץ על השם קוף עכביש שמק. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 12:02, 13 ביולי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק מתי תבדוק את הערך. יהודה אמיר - שיחה 14:05, 13 ביולי 2021 (IDT)
מאחר שנראה שהשתרשו אצלנו השמות קוף עכביש אדום-פנים וקוף עכביש לבן-פנים כמו גם שחור-ראש ושחור-יד, אני חושב שבמקרה הזה קוף עכביש שחור-פנים צריך להיות האופציה המועדפת. אשתדל לעבור על הערך בהקדם, אם יונה לא יקדים אותי. GHA - שיחה 16:24, 13 ביולי 2021 (IDT)
יהודה שלום, אני מצטער על העיכוב אבל לצערי לא הייתי זמין בשבוע האחרון, וכנראה גם לא בשבוע הבא. עברתי על הערך ושניתי בו כמה דברים.
העברתי לקוף עכביש שחור-פנים, נא קשר לויקינתונים אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 18:28, 22 ביולי 2021 (IDT)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעברו על הטיוטה. יהודה אמיר - שיחה 11:46, 25 ביולי 2021 (IDT)

היי יהודה. אשמח אם תרחיב את הערך. במקרים רבים אפשר להסתדר עם קצרמר, כפי שהיה בעבר בערכים שכתבת, אבל כאן מדובר במשפחה גדולה ומשמעותית, שלעניות דעתי יש לתת לה יחס קצת יותר הולם, אם אתה מבין את כוונתי :) אתה מוזמן לערך האנגלי להשוואה של סדרי הגודל ורמת הפירוט הנדרשת. GHA - שיחה 14:49, 25 ביולי 2021 (IDT)
GHA אני מעדיף שהטיוטה תועבר למרחב הערכים בתור קצרמר. בנוסף זה מה שאני יודע על המשפחה. יהודה אמיר - שיחה 14:58, 25 ביולי 2021 (IDT)
יונה בנדלאק, דעתך? GHA - שיחה 09:59, 1 באוגוסט 2021 (IDT)

היי התו השמיני אשמח שתעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 19:30, 26 בספטמבר 2021 (IDT)

היי התו השמיני אשמח שתעביר את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 19:10, 20 באוקטובר 2021 (IDT)

שמת לב שתייגת אותי שמונה פעמים? התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 21:00, 20 באוקטובר 2021 (IDT)
התו השמיני תייגתי אותך במשתמש:יהודה אמיר/טיוטות להעברה אני מצטער על התיוג. יהודה אמיר - שיחה 08:14, 21 באוקטובר 2021 (IDT)
כן, ראיתי שתייגת אותי שם. אז שני דברים: 1. מספיק לתייג בן אדם פעם אחת. אם אתה מתייג אותו שמונה פעמים זה קצת לא נעים לו. 2. אני מבקש ממך קודם לתייג את שני החונכים שלך, Gah ויונה, ואותי רק אם הם לא עונים. :) התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 09:00, 21 באוקטובר 2021 (IDT)
אני מסתבך שם עם המערכה והסדרה וכן הלאה. אני צריך להקדיש לזה כמה דקות רצופות, ועוד לא הצלחתי להגיע לזה. GHA - שיחה 16:10, 24 באוקטובר 2021 (IDT)

בקשת שחרור חסימה[עריכת קוד מקור]

יהודה, לצערי אני חושב שאתה עדיין לא בשל לשחרור החסימה. אתה משקיע הרבה, וזה ניכר. השיפור בהחלט מוערך, וכך גם העבודה הקשה שלך. יחד עם זאת, עדיין יש לי תחושה שאתה מפנים הערות לזמן מה, ולאחר מכן חוזר לעשות את הטעויות שחשבתי שכבר נפטרת מהן.זה עלה לא פעם בכל מיני ערכים מהאחרונים שכתבת. ענייני התבניות שכבר למדת, ענייני העלאת תמונות, ענייני הטיות, רווחים מיותרים וכן הלאה. יעצתי לך בעבר לעבור על התיקונים שלי לפני שאני מעביר את הערכים שלך למרחב הערכים. אני מסיק שאתה לא עושה את זה כי כל פעם מחדש אני עורך את אותן עריכות שוב ושוב. מאוד הייתי רוצה לשחרר את החסימה, אבל אני לא חושב שזה הזמן. נראה מה יקרה בערכים הקרובים שתעלה, ואיך הפנמת השינויים הנדרשים תבוא לידי ביטוי.
עוד דבר ששמתי לב אליו היה ההחלטה שלך להרים ידיים כשביקשתי ממך לעבור בפרוטרוט על ערך מתורגם שהעלית, ויכול היה להיות מוצלח מאוד אלמלא החלטתך "לשבור את הכלים" ולוותר על הערך כולו בגלל בקשתי ממך לעבור על בעיות התרגמת הקשות בו.
אני מצטער, אבל כאמור בתחילת דבריי, לדעתי זה עוד לא הזמן. GHA - שיחה 15:50, 24 באוקטובר 2021 (IDT)
GHA תזכיר לי את הטעיות. יהודה אמיר - שיחה 16:05, 24 באוקטובר 2021 (IDT)
כתבתי כאן כמה מהן. עבור על העריכות שלי לפני שאני מעלה ערך שכתבת מטיוטה למרחב הערכים. ראה עריכות נוספות שהוסיפו עלי אחרי שהערך עבר למרחב הערכים, אם יש כאלה. תפיק מזה לקחים ושיעורים כדי שאוכל לדעת שכשאתה כותב שערך כלשהו מוכן למרחב הערכים אני יכול להעביר אותו למרחב הערכים כמו שהוא בלי לעבור עליו בשבע עיניים. GHA - שיחה 16:09, 24 באוקטובר 2021 (IDT)

למה עברת לדף העברת דפי טיוטה?[עריכת קוד מקור]

מה רע בדף השיחה שלך? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:14, 15 בנובמבר 2021 (IST)

יונה בנדלאק אתה צודק נעביר את הבקשות לדף השיחה שלי. יהודה אמיר - שיחה 10:32, 15 בנובמבר 2021 (IST)

היי יונה בנדלאק וGHA אשמח שתעבירו את הטיוטה למרחב הערכים. יהודה אמיר - שיחה 11:17, 15 בנובמבר 2021 (IST)

חסר לך מקורות. מהם? וספציפית, מה המקורות לשמות העבריים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:15, 16 בנובמבר 2021 (IST)
יונה בנדלאק המקורות לשמות העבריים הם בערכים שניוני הפה, ברכיופודים ופורונידה. יהודה אמיר - שיחה 09:19, 16 בנובמבר 2021 (IST)

תבנית בעבודה[עריכת קוד מקור]

אני מאוד אשמח, אם תואיל בטובך, ולא תערוך את הטיוטה הפרטית שלי כל עוד תבנית:בעבודה מוצבת שם. אתה גורם להתנגשויות עריכה. תודה, פרצטמול - שיחה 08:07, 17 בנובמבר 2021 (IST)

אני מבקש בשנית. פרצטמול - שיחה 14:51, 21 בנובמבר 2021 (IST)

אני מבקש ממך אישור לשכתב את הטיוטה הסיבה העיקרית: מקורות הסיבה המשנית: ניסוח תודה מראש, ‏פרצטמול‏ • שיחה20:09, 30 בדצמבר 2021 (IST)