אנג'לו דוקינס

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
אנג'לו דוקינס
Angelo Dawkins
דוקינס, אפריל 2018
דוקינס, אפריל 2018
לידה 24 ביולי 1990 (בן 33)
פיירפילד, אוהיו, ארצות הברית
שם במה אנג'לו דוקינס
משקל 118 ק"ג
גובה 1.96 מטר
מקום מגורים סינסינטי, אוהיו, ארצות הברית
לאום אמריקאי
קריירה מקצוענית 20 בדצמבר 2012 – הווה (11 שנים)
מאמנים ביל דמוט
בילי גאן
דאסטי רודס
רובי ברוקסייד
ליגות WWE

גארי גורדוןאנגלית: Gary Gordon; נולד ב-24 ביולי 1990), הידוע יותר בשם הבמה שלו, אנג'לו דוקינס הוא מתאבק אמריקאי, המופיע בארגון ההיאבקות WWE, בתוכנית הדגל Raw.

קריירת היאבקות מקצועית[עריכת קוד מקור | עריכה]

WWE[עריכת קוד מקור | עריכה]

NXT‏ (2012–2019)[עריכת קוד מקור | עריכה]

גורדון חתם על חוזה פיתוח ביחד עם ה-WWE בשלהי שנת 2012 וערך את הופעת הבכורה שלו באירוע של התוכנית NXT, שאינו משודר לטלוויזיה, ב-20 בדצמבר 2012 תחת שם הבמה אנג'לו דוקינס, כאשר הוא מפסיד לסוייר פלטון. את קרב הטלוויזיוני הראשון שלו ערך ב-19 ביוני 2013 בהפסד לסמי זיין. מעתה ואילך למשך שלוש השנים הבאות הופיע באופן לא רציף כצמד של אותו פלטון בהפסדים לצמדים כמו אנזו אמורה וקולין קאסידי, בלייק ומארפי, ההייפ ברוס ועוד. ב-28 בספטמבר 2016 הפסיד דוקינס לטיי דילינג'ר. בחודש ינואר של שנת 2017 דוקינס הרכיב את הצמד שנקרא Street Profits ביחד עם מונטז פורד. ב-12 ביולי 2017 השניים החלו במתן פרומואים בתוכניות NXT על הופעת הבכורה שלהם. הצמד ערך את הופעת הבכורה שלהם ב-9 באוגוסט וניצח זוג מקומי. שבוע לאחר מכן השניים ניצחו את כריס סילביו ולארס סאליבן. ב-17 בינואר 2018 השניים הפסידו ל-The Authors of Pain (אקאם ורזאר) בקרב שקבע את זהות הזוג שיתאבק על אליפות הזוגות נגד אלופי הזוגות מקבוצת The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי) שיערך באירוע NXT TakeOver: Philadelphia. השניים התחרו בטורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס וניצחו בסיבוב הראשון את הווי משינרי (אוטיס וטאקר נייט). ב-28 במרץ במסגרת הסיבוב השני של הטורניר, השניים הודחו על ידי Authors of Pain. ב-2 במאי השניים הפסידו לזוג TM-61. ב-5 בספטמבר, השניים הפסידו ל-The Forgotten Sons (סטיב קאטלר וווסלי בלייק) שערכו קרב בכורה טלוויזיוני ב-NXT. ב-26 בספטמבר, הסטריט פרופיטס הפסידו ל-The Mighty. ב-13 בפברואר 2019, הסטריט פרופיטס ניצחו את הומברטו קאריו וסטייסי ארווין ג'וניור. ב-6 במרץ, הסטריט פרופיטס הפסידו למאסטש מאונטיין (טרנט סבן וטיילר בייט) בקרב במסגרת טורניר הזוגות לזכר דאסטי רודס והודחו מהטורניר כבר בסיבוב הראשון. ב-10 באפריל, הסטריט פרופיטס ניצחו את פביאן אייכנר ומרסל ברטל. ב-24 באפריל, הסטריט פרופיטס הפסידו לאלופי הזוגות של NXT,‏ The Viking Raiders (איבר ואריק) בקרב שאינו היה על חגורות האליפות. ב-15 במאי, הסטריט פרופיטס התחרו נגד The Viking Raiders על אליפות הזוגות של NXT, אך הקרב הסתיים ללא הכרעה בשל התערבות של The Forgotten Sons. באירוע NXT TakeOver: XXV, שנערך ב-1 ביוני, הסטריט פרופיטס ניצחו בקרב סולם זוגות מרובע והפכו לאלופי הזוגות החדשים של NXT. ב-10 ביולי, הסטריט פרופיטס הגנו בהצלחה על חגורות אליפות הזוגות של NXT לאחר שניצחו את דני בורץ' ואוני לורקאן. באירוע NXT TakeOver: Toronto, שנערך ב-10 באוגוסט, הסטריט פרופיטס הגנו בהצלחה על חגורות האליפות נגד חברי קבוצת The Undisputed Era (בובי פיש וקייל אוריילי). ב-28 באוגוסט, הסטריט פרופיטס הפסידו את חגורות אליפות הזוגות של NXT לבובי פיש וקייל אוריילי. ב-2 באוקטובר, הסטריט פרופיטס כשלו בניסיונם להשיב אליהם את חגורות אליפות הזוגות של NXT לאחר שהפסידו בקרב החוזר לפיש ואוריילי.

הרוסטר הראשי (2019–היום)[עריכת קוד מקור | עריכה]

החל מ-1 ביולי, הסטריט פרופיטס החלו להופיע במספר קטעים מאחורי הקלעים בתוכנית Raw. שלושה חודשים לאחר מכן ב-11 באוקטובר, במהלך פרק הדראפט, הסטריט פרופיטס עברו באופן רשמי ל-Raw. ב-21 באוקטובר, הסטריט פרופיטס ערכו את קרב הבכורה שלהם ברוסטר הראשי, כשניצחו את ה-O.C. (AJ סטיילס, לוק גאלוס וקארל אנדרסון) בקרב האנדיקאפ 3 נגד 2. ב-4 בנובמבר, הסטריט פרופיטס והומברטו קאריו הפסידו בקרב שלושה נגד שלושה ל-O.C. שבוע לאחר מכן, הסטריט פרופיטס, קווין אואנס וסת' רולינס ניצחו בקרב ארבעה נגד ארבעה את קבוצת אימפריום (וולטר, אלכסנדר וולף, פביאן אייכנר ומרסל ברטל). באירוע סטארקייד, שנערך ב-1 בדצמבר, הסטריט פרופיטס גברו בקרב זוגות על ה-O.C. ב-9 בדצמבר, הסטריט פרופיטס נענו לאתגר הפתוח, שהציבו ה-Viking Raiders (אריק ואיבר) בפני מחלקת הזוגות של הרוסטר, ובו הם כשלו בניסיונם לזכות בחגורות אליפות הזוגות של Raw. ב-30 בדצמבר, הסטריט פרופיטס ניצחו בקרב זוגות את לוק גאלוס וקארל אנדרסון. שבוע לאחר מכן, הצמד כשל בניסיונו לזכות באליפות הזוגות של Raw לאחר שהפסיד בקרב זוגות משולש לאלופי הזוגות, ה-Viking Raiders, אשר כלל בנוסף את ה-O.C. ב-10 בפברואר, הסטריט פרופיטס ניצחו את מוג'ו ראולי ורידיק מוס. באירוע סופר שואודאון, שנערך ב-27 בפברואר, הסטריט פרופיטס כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של Raw לאחר שהפסידו לאלופי הזוגות, סת' רולינס ומרפי. לעומת זאת, ב-2 במרץ, הסטריט פרופיטס ניצחו את רולינס ומרפי והפכו לאלופי הזוגות החדשים של Raw. באירוע תא ההדחות, שנערך ב-8 במרץ, הסטריט פרופיטס רשמו הגנה ראשונה מוצלחת על חגורות האליפות נגד האלופים לשעבר, סת' רולינס ומרפי. ב-9 במרץ, הסטריט פרופיטס וה-Viking Raiders הפסידו בקרב ארבעה נגד ארבעה לסת' רולינס, מרפי ו-Authors of Pain (אקאם ורזאר). ב-30 במרץ, הסטריט פרופיטס וקווין אואנס ניצחו בקרב שלושה נגד שלושה את אנג'ל גרזה, אוסטין ת'יאורי וסת' רולינס. בלילה השני של האירוע רסלמניה 36, שהוקלט ב-25 וב-26 במרץ (ושודר ב-5 באפריל), השניים הגנו בהצלחה על חגורות האליפות נגד אנג'ל גרזה ואוסטין ת'יאורי. לילה לאחר מכן בתוכנית Raw, הסטריט פרופיטס וביאנקה בלאייר ניצחו בקרב שלושה את שלושה את גרזה, ת'יאורי וזלינה וגה. ב-4 במאי, הסטריט פרופיטס הפסידו ל-Viking Raiders בקרב שאינו היה על חגורות האליפות של דוקינס ופורד. ב-25 במאי, הסטריט פרופיטס הפסידו בקרב זוגות לבובי לאשלי ו-MVP שאינו היה על אליפות הזוגות. ב-22 ביוני, הסטריט פרופיטס רשמו הגנה מוצלחת על אליפות הזוגות נגד ה-Viking Raiders. ב-20 ביולי, הסטריט פרופיטס גברו על אנדרדה ואנג'ל גרזה בקרב שאינו היה על חגורות האליפות שלהם. ב-10 באוגוסט, דוקינס ניצח בקרב יחידים את אנדרדה. באירוע סאמרסלאם, שנערך ב-23 באוגוסט, הסטריט פרופיטס הגנו בהצלחה על חגורות האליפות נגד אנדרדה ואנג'ל גרזה. ב-14 בספטמבר, דוקינס ופורד ניצחו את אלופי הזוגות של סמאקדאון, סזארו ושינסקה נקאמורה. באירוע התנגשות של אלופים, שנערך ב-27 בספטמבר, השניים גברו על אנדרדה ואנג'ל גרזה ושמרו על חגורות האליפות.

כתוצאה מהדראפט לשנת 2020 בחודש אוקטובר, הסטריט פרופיטס הועברו לסמאקדאון, בעוד שהניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) הועברו ל-Raw. כדי לשמור על חגורות אליפות תואמות למותג, אלופי הזוגות החליפו ביניהם את חגורות האליפות. ביצוע החלפת חגורות האליפות הפך את הסטריט פרופיטס לצמד השני בארגון שמשיג את תואר הטריפל קראון במחלקת הזוגות.[1] באירוע סדרת ההישרדות, שנערך ב-22 בנובמבר, הסטריט פרופיטס ניצחו את אלופי הזוגות של Raw, הניו דיי (קופי קינגסטון ואקסבייר וודס) בקרב אלופים נגד אלופים. בפרק העוקב של התוכנית סמאקדאון חמישה ימים לאחר מכן, הסטריט פרופיטס נוצחו על ידי דולף זיגלר ורוברט רוד בקרב שאינו היה על חגורות אליפות הזוגות. ב-18 בדצמבר, פורד ודוקינס רשמו הגנה מוצלחת על אליפות הזוגות נגד זיגלר ורוד. ב-8 בינואר 2021, השניים הפסידו את חגורות האליפות לזיגלר ורוד, הפסד שקטע תקופת כהונה באורך של 88 ימים מצידם של הסטריט פרופיטס. ב-12 בפברואר, השניים גברו על צ'אד גייבל ואוטיס. שבועיים לאחר מכן, השניים ניצחו את ברון קורבין וסמי זיין. ב-5 במרץ, דוקינס ניצח בקרב יחידים את סמי זיין. ב-16 באפריל, דוקינס ופורד לא צלחו בהשבת חגורות אליפות הזוגות לאחר שהפסידו לאלופי הזוגות, זיגלר ורוד. ב-28 במאי, הסטריט פרופיטס הפסידו לאוסוס (ג'יי אוסו וג'ימי אוסו). ב-2 ביולי, דוקינס הפסיד לאוטיס. ב-6 באוגוסט, הסטריט פרופיטס ניצחו את דולף זיגלר ורוברט רוד. שבוע לאחר מכן, הם השיגו ניצחון נוסף בקרב זוגות, הפעם על אקדמיית אלפא (צ'אד גייבל ואוטיס). באירוע חוקי אקסטרים, שנערך ב-26 בספטמבר, הסטריט פרופיטס נחלו הפסד בקרב התמודדות על אליפות הזוגות של סמאקדאון מול אלופי הזוגות, האוסוס. ב-15 באוקטובר בפרק של התוכנית סמאקדאון, הסטריט פרופיטס כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של סמאקדאון לאחר שהפסידו לאלופי הזוגות, האוסוס במסגרת קרב רחוב. באירוע Day 1, שנערך ב-1 בינואר 2022, הסטריט פרופיטס כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של Raw לאחר שהפסידו ל-RK-Bro (רנדי אורטון ורידל). ב-31 בינואר בפרק של התוכנית Raw, דוקינס ניצח בקרב יחידים את דולף זיגלר. ב-7 בפברואר, הסטריט פרופיטס נחלו הפסד לאקדמיית אלפא בקרב שאינו היה על חגורות האליפות של האחרונים. שבוע לאחר מכן, הם ניצחו את הדירטי דוגס (זיגלר ורוד). ב-21 בפברואר, הם נחלו הפסד נוסף לאלופי הזוגות. ב-9 במאי, דוקינס ופורד כשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות של Raw לאחר שנחלו הפסד ל-RK-Bro. באירוע כסף בבנק, שנערך ב-2 ביולי, הסטריט פרופיטס הפסידו לאוסוס וכשלו בניסיונם לזכות באליפות הזוגות הבלתי מעורערת של ה-WWE. ב-8 באוגוסט, דוקינס הפסיד בקרב יחידים לסת' "פריקין" רולינס. במופע המקדים לאירוע Clash at the Castle, שנערך ב-3 בספטמבר, הסטריט פרופיטס ומאדקאפ מוס ניצחו את אוסטין ת'יאורי ואקדמיית אלפא.

אליפויות והישגים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  • הישגים במגזין ההיאבקות Pro Wrestling Illustrated - PWI
    • PWI דירג אותו במקום ה-157 מתוך 500 המתאבקים הטובים ביותר לשנת 2020

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא אנג'לו דוקינס בוויקישיתוף

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]