ויל וגרייס - דמויות משנה

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

השחקנים והדמויות בסדרה "ויל וגרייס".

דמויות ראשיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקנ/ית שם הדמות
אריק מקורמאק ויל טרומן
דברה מסינג גרייס אדלר
מייגן מולאלי קארן ווקר
שון הייז ג'ק מק'פרלנד
שלי מוריסון רוזאריו סלזר

מפתח[עריכת קוד מקור | עריכה]

  קרובי משפחה של ויל
  קרובי משפחה של גרייס
  קרובי משפחה של קארן
  קרובי משפחה של ג'ק
  מנהליו/עמיתיו/לקוחותיו של ויל
  לקוחותיה של גרייס
  יריביה של קארן
  מנהליו/עמיתיו/תלמידיו של ג'ק
  בני זוג של ויל
  בני זוג של גרייס
  בני זוג של קארן
  בני זוג של ג'ק
  שכנים של ויל, גרייס וג'ק
  חברים של ויל וגרייס
  שונות

דמויות אורחות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם הדמות שם השחקן / השחקנית העונות בהן הופיע מספר הפרקים בהם הופיע
אדלר, בובי דבי ריינולדס 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 10
בובי אדלר, אימה של גרייס, היא שחקנית, זמרת ואשת בידור, למרות שההופעות שלה הן בדרך כלל עם שחקני סקנקטדי וכרוכות בשינוי תפקידי מגדר בהצגות, למשל: "מותה של סוכנת", "אשת המוזיקה" או "המלכה ליר". יש לה רצון מתמיד להתערב בחיי האהבה של בנותיה, היא היוצרת של ריקוד משפחת אדלר "אמרתי לך", ותמיד אפשר לסמוך עליה שיהיה לה שיר לכל אירוע (בדרך כלל - מתוך מחזמר). בעבר, היא הביעה הסכמתה כי ויל וגרייס יתחתנו.
אדלר, ג'ויס שרה רו 3 1
ג'ויס אדלר היא אחותה הצעירה של גרייס. בסדרה נרמז כי לא היו לגרייס ולג'ויס יחסים ידידותיים כאשר גדלו, ושלג'ויס הייתה בעבר הפרעת אכילה. היא לעיתים קרובות עוינת לגרייס, אבל מילה אחת מויל והיא נוטה לצחקק ולהתנהג כמו ילדה קטנה; נראה כי היא, כמו גרייס לפניה, גם דלוקה על ויל.
אדלר, ג'נט ג'ינה דייוויס 6 1
ג'נט אדלר היא אחותה של גרייס. ג'נט מתגוררת בואן ומעצבת תכשיטים. הכינוי שלה לגרייס הוא "סמאג'". בעבר היו לה קשיים עם אמא שלה.
אדלר, מרטין אלן ארקין 7 1
מרטין אדלר הוא אביה של גרייס. מרטין אדלר נתפס על ידי בני משפחתו כפטריארך יהודי סטריאוטיפי. הוא מפגין חיבה אמיתית כלפי גרייס, למרות שמעשיו מצביעים על כך שדווקא ג'ויס היא הבת האהובה עליו ביותר. הוא ידוע כמי שמסוגל לאתר את פגמיה של גרייס, גם מבלי להרים את עיניו מהשידורים החוזרים של Kojak או Baretta.
אליוט מייקל אנגרנו 3, 4, 5, 6, 7, 8 11
זמן קצר לאחר שנודע לג'ק על מותו של אביו הביולוגי ג'ו, הוא פוגש את אליוט - בנו הביולוגי שנוצר מזרע שג'ק תרם לבנק הזרע בגיל 17, ואשר באמצעותו עברה בוני, אמו של אליוט, הפריה חוץ-גופית ללא ידיעתו של ג'ק. אליוט מתואר על ידי ויל כילד "מנומס, מתוק, ואדיב", והוא בעל מערכת יחסים קרובה עם ג'ק, שמציין שהוא רוצה להימנע מלהיות הסוג של אבא שהיה לו, ואשר הוא תמיד הצטער על העובדה שהם אף פעם לא היו קרובים.
אלן לי-אלין בייקר 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8 19
אלן, יחד עם בן-זוגה ולימים בעלה רוב, הם חברים טובים של גרייס וויל מאז תקופת לימודיהם בקולג'. שני הזוגות נפגשים יחד לעיתים קרובות, לארוחות ערב ולמשחקי חברה. לקראת יום חתונתם, אלן מגלה כי רוב בגד בה עם גרייס. למרות זאת, השניים מתחתנים ונולדים להם שלושה ילדים. במהלך ארוחת ערב משותפת עם ויל וגרייס השניים מביעים רצונם להיפרד, אולם גרייס משכנעת אותם להישאר ביחד.
באסט, ואל מולי שאנון 1, 2, 3, 4, 7 5
ואל באסט היא שכנה של ויל וגרייס. ואל היא אלכוהוליסטית ומעט משוגעת. בתחילה היא מתיידדת עם ויל, עד אשר מתגלים סודותיה.
בארי דן פוטרמן 5, 7 4
בארי הוא בן-דוד של קארן ווקר. בארי הוא הומו שרק יצא מהארון, חסר ניסיון עם גברים, ביישן, שמנמן, מזוקן וחנון. ויל וג'ק מכירים בפניו את חיי החברה של הקהילה הלהט"בית בניו יורק ועוזרים לו להיכנס לכושר, עד אשר הוא הופך לגבר אטרקטיבי. ויל, שיצא עם בארי לפגישה עיוורת לפני "המהפך", אז בארי לא מצא חן בעיניו, מגלה כי הוא, בעצם, נמשך לבארי אולם בארי, כעת בעל ביטחון עצמי, מעוניין דווקא בג'ק.
בוני רוזי אודונל 4 1
בוני היא אמו של אליוט, בנו של ג'ק. היא אחות בבנק זרע, אשר הביאה את בנה לעולם באמצעות הפריה חוץ גופית מזרעו של ג'ק, ללא ידיעתו. בוני היא לסבית, אשר בתחילה לא רוצה כי ג'ק ייקח חלק בחייו של אליוט, בעיקר כי חשה קנאה שאליוט נפתח כלפי ג'ק ופונה אליו לעזרה בבעיות אישיות הקשורות במיניות שלו, בעוד יחסיה עם בנה בתחום זה אינם כה פתוחים.
בלאק, ג'ו
ג'ו בלאק הוא אביו הביולוגי של ג'ק. בשנות ה-60 ג'ו השתתף במסיבת בריכה - תחפושות - חילופי זוגות, בה הוא היה מחופש כריצ'רד ניקסון. במהלך המסיבה הוא שכב עם ג'ודית מק'פרלנד, שהייתה מחופשת לחלקו האחורי של סוס. כתוצאה מכך - ג'ודית נכנסה להיריון, וג'ק נולד. ג'ו הלך לעולמו מספר שנים בטרם ג'ק גילה כי דניאל מק'פרלנד איננו אביו הביולוגי, כפי שחשב כל חייו.
בנג'י 5, 7, 8 5
בנג'י הוא גבר צעיר ואטרקטיבי, המוצג על ידי בברלי לזלי כ-"שותפו העסקי", אולם ככל הנראה הוא המאהב שלו.
בנקס, ליונל ריפ תורן 4, 5 3
בנקס הוא רווק המתאהב בקארן, תחת שמה הבדוי אנסטסיה ביברהאוזן. הוא מחזר אחריה בזמן שסטנלי ווקר נמצא בכלא, ומפתה אותה לרומן.
גארי 5, 7, 8 5
גארי הוא עמיתו לעבודה של ויל, במשרד עורכי הדין של דוסט ושטיין.
ג'ו ג'רי לוין 3, 5, 6, 7, 8 11
ג'ו, יחד עם לארי, הם זוג הומואים, המיודדים עם ויל, גרייס וג'ק. בעבר, השניים היו חיות מסיבה, אולם אורח חייהם השתנה מאז אימצו תינוקת בשם חנה.
ג'ואן 5, 6, 7 4
ג'ואן היא סטודנטית בכיתת המשחק של זנדרה, אשר הופכת להיות חסיד מסורה של ג'ק ו-"שיטת מק'פרלנד" שלו.
ג'וליוס ניל ויפונד 3, 4, 5 4
חבר קרוב של בובי אדלר ופסנתרן.
ג'וש קורי פרקר 2, 3 5
בחור מתוק, רומנטי, ניו אייג'י איתו יוצאת גרייס, אשר לטעמה הוא נחמד מדי ומפגין יותר מדי חיבה. השניים נפרדים לאחר שג'ק מודה כי שכב איתו.
ג'יימי ג'ון דוסי 7, 8 5
מנהל ערוץ הטלוויזיה בכבלים OutTV, בו עובד ג'ק.
ג'ימי סם פנקייק 7 2
עובד בערוץ הטלוויזיה בכבלים OutTV, עמיתו לעבודה של ג'ק.
ד'אנג'לו, וינס בובי קנאבלי 6, 7, 8 15

וינס הוא שוטר אמריקאי ממוצא איטלקי, אשר פוגש לראשונה בוויל לאחר מתן דו"ח תנועה לקארן. השניים יוצאים יחד והוא הופך לבן-זוגו המשמעותי הראשון של ויל, מאז נפרד ממייקל. לאחר שוינס מפוטר מעבודתו ומתקשה להתאושש - השניים נפרדים. זמן מה לאחר מכן, במהלך ההלוויה של אביו של ויל הם נפגשים שוב, מציתים מחדש את הרומנטיקה שביניהם ומחדשים את הקשר. בפרק סיום הסדרה ויל ווינס נראים מגדלים את בן התינוק, יחד.

דוסט, בן גרגורי היינס 2, 3 8
בן דוסט הוא לקוח של גרייס, אשר בעזרתו של ויל היא תובעת אותו, מאחר שהוא הפר את חוזה עבודתה ופיטר אותה ללא תמורה. בן מתרשם לטובה מויל, ושוכר אותו לעבודה במשרד עורכי הדין דוסט ושטיין. ויל מזמין את בן לארוחת ערב, ולאחר שבן מראה פנים אנושיות יותר, גרייס מתחילה לצאת איתו. לאחר כשישה חודשים של מערכת יחסים מונוגמית-למחצה, השניים מבינים שהם אינם אוהבים זה את זה, והם נפרדים.
דורלין פרקר פוסי 4 2
הבוסית הכלבה של ג'ק ומעשנת כפייתית, במהלך תקופת עבודתו הקצרה בחנות הבגדים Barneys שבניו יורק.
דיאן ליסה בורג'נס 3 1
מירה סורבינו 6 1
דיאן היא האישה היחידה אי פעם שאיתה ויל קיים יחסי מין הטרוסקסואליים: היה לו איתה סטוץ חד-פעמי בלילה שבו הוא וגרייס נפרדו, כדי לשכנע את עצמו לחלוטין שהוא הומו. דיאן היא גם אחת מהאקסיות של ליאו. שתי עובדות אלו גורמות לגרייס לקנא בה מאוד. דיאן קובעת כי ביצועיו של ויל במיטה הרבה יותר טובים מאשר אלו של ליאו, וכי ויל הוא הגבר היחיד שאיתו הייתה לה אי פעם אורגזמה.
דייב מת'יו בוטוצ'יס 7, 8 8
העובד ההטרוסקסואל המוצהר היחיד העובד בערוץ הטלוויזיה בכבלים OutTV, רשת הפונה לקהל צופים הומו-לסבי, בו עובד ג'ק. דייב משמש כעוזר האישי של ג'ק, אשר לא מתרשם מההטרוסקסואליות שלו, ופונה אליו בשם "אליזבת".
דילניי, ג'ין ברנדט פיטרס 8 1
וירג'יניה "ג'ין" דילניי היא אחותה של קארן ווקר. בשנת 1963, בעת היותה ילדה קטנה, ג'ין נפצעת במשחק אכזרי של "פלונטר", בו שיחקה עם קארן. כתוצאה מכך - קריירת הריקוד שלה נפגעה.
דני טום וריקה 1, 4 2
דני היה בן-זוגה של גרייס בשנים 1995–1998, ואיתו היא כמעט והתחתנה בפרק הפיילוט של הסדרה, אך בסופו של דבר מבטלת את האירוסין, כעצתו של ויל. מספר שנים לאחר מכן השניים חוזרים זה בזה, למשך כשבוע, אך נפרדים שוב.
הנסון, ג'יימס טיי דיגס 8 4
ויל פוגש לראשונה את ג'יימס באולם קולנוע במנהטן. מאוחר יותר, הוא פוגש בו באקראי בלוס אנג'לס, במהלך חופשה. על מנת למנוע את גירושו של ג'יימס בחזרה לקנדה, גרייס מסכימה להינשא לו, ובכך לאפשר לו לקבל גרין קארד. עם זאת, זמן קצר לאחר נישואיהם, ויל מגלה את פרצופו האמיתי של ג'יימס, שמתגלה להיות אדם המרוכז בעצמו. לבקשתו של ויל, גרייס מבטלת את הנישואין.
וידמארק, מלקולם אלק בולדווין 7, 8 6
מלקולם הוא סוכן ממשלתי שעוזר לסטנלי ווקר לזייף את מותו. יש לו מערכת יחסים רומנטית קצרה עם קארן, לפני שהיא עוזבת אותו על מנת לחזור אל סטן, ומלקולם יוצא בשליחות הממשל למשימה בסרי לנקה.
ויטלי, לואיס סוזן פלאשט 4, 6 3
לואיס ויטלי, אימה של קארן ווקר, היא נוכלת, אשר ניצלה את קארן לטובת המזימות שלה, כשזו הייתה קטנה. השתיים היו מנוכרות זו לזו במשך כמה שנים, עד אשר התפייסו כעבור שנים רבות, בעזרתו של ג'ק.
וולי, סקוט ג'ף גולדבלום 7 3
וולי הפסיד לקארן בבחירות למועצת התלמידים, ומאז הוא מבלה את חייו בתכנון מזימות על מנת להרוס אותה, אולם התוכניות שלו אינן מוצלחות. בסופו של דבר, סקוט מבין שהוא למעלה מאוהב בקארן, והוא מחזר אחריה, גם כן - לא בהצלחה מרובה.
ווקר, אוליביה הילי הירש 7 1
אוליביה ווקר היא בתו של סטנלי ווקר, בעלה השלישי של קארן ווקר. למרות שהיא מבלה מדי פעם עם קארן (בעיקר בלהתעלל במייסון ווקר), גם לה יש בעיות במערכת היחסים איתה.
ווקר, מייסון
מייסון ווקר הוא בנו של סטנלי ווקר, בעלה השלישי של קארן ווקר. קארן נוהגת לכנות אותו "השמן", במקום לקרוא לו בשמו. באחד הפרקים, קארן מגיעה לבית הספר של מייסון, על מנת לצפות בו בתחרות שחייה. היא מריעה לילד, מוחא לו כפיים ומשוחחת איתו, עד שהיא מגלה כי היא מדברת עם הילד הלא נכון, וזהו איננו מייסן.
ווקר, סילביה אלן אלברטיני דאו 3 1
סילביה ווקר היא אמו של סטנלי ווקר וחמותה של קארן ווקר. סילביה היא קשישה חביבה, אך הומופובית. קארן משאירה את סילביה תחת השגחתם של ויל וג'ק, והשניים לוקחים אותה איתם למועדון, בו מתקיימת מסיבת גייז.
ווקר, סטנלי
סטנלי ווקר הוא בעלה השלישי של קארן ווקר. יש לו ילדים מנישואיו הקודמים לקאת'י - מייסון ואוליביה. בשנת 1985 קארן פוגשת אותו ומתאהבת בו, אך רק ב-1995 הם מתחתנים. סטן נשלח לכלא על העלמת מס, שם הוא מנהל רומן עם לוריין. לאחר שחרורו הוא נפרד מקארן. בעונה 5 סטן מת, אך בעונה 7 נחשף כי הוא זייף את מותו. בעונה 8 הוא וקארן מתגרשים, וקארן מגלה כי כל עושרו מושאל, ולפיכך - אין לו כסף משלו, והם מרוששים חסרי כל.
זוגין, זנדרה איילין ברנן 4, 5, 6, 8 6
זנדרה היא כוכבת הוליוודית לשעבר. היא מעשנת סדרתית כפייתית ומשמשת כמורה לכיתת משחק בה משתתף ג'ק. לאחר שג'ק משתלט על הכיתה שלה, זנדרה מאבדת עניין בחיים ובסופו של דבר פורשת.
מר זמיר מרשל מנש 2, 3, 4, 5 7
דייר בבניין בו מתגוררים ויל, גרייס וג'ק.
טים מארק הרליק 7 3
חבר בכיר בהנהלת ערוץ הטלוויזיה בכבלים OutTV.
טינה לסלי אן וורן 3, 4, 6, 8 4
טינה היא הפילגש של ג'ורג' טרומן. טינה החלה להתראות עם ג'רג' בעודו נשוי למרילין. לאחר שג'ורג' ומרילין הופכים לפרודים, טינה נחרדת לגלות שמאחורי גבה - ג'ורג' מתראה עם אשתו לשעבר. טינה ומרילין מגיעו להבנה שהן יחלקו ביניהן את ג'ורג', מבלי שהוא ידע מכך. ככל הנראה, הסדר זה הסתיים זמן לא רב לפני מותו של ג'ורג' מהתקף לב.
טרומן, בן בן ניומארק 8 1
בן טרומן הוא בנם של ויל ווינס. בן נולד, ככל הנראה, מאם פונדקאית באמצעות הזרע של ויל.[1] בפרק הסיום של הסדרה, כאשר בן הולך לקולג', הוא פוגש את ליילה מרקוס, ביתם של גרייס וליאו מרקוס. מאוחר יותר נאמר כי בן וליילה צפויים להתחתן.
טרומן, ג'ורג' סידני פולאק 2, 3, 4, 8 4
ג'ורג' טרומן הוא אביו של ויל. בעוד שיש לו מערכת יחסים אוהבת והדוקה עם בנו, אשר בה מקנאים הן גרייס והן ג'ק, בסופו של דבר נחשף סודו - הוא מתקשה להתמודד עם המיניותו של בנו. בתחילה, ג'ורג' מספר לחבריו כי ויל וגרייס נשואים. בעונה השמינית של הסדרה הוא רב עם ויל, ומודה שהוא מעדיף שבנו לא היה הומו. מספר ימים לאחר מכן ג'ורג' מת מהתקף לב, בטרם הספיק להתפייס עם ויל.
טרומן, ג'ורדי ריד אלכסנדר 8 2
ג'ורדן טרומן, המכונה "ג'ורדי", בנם של סם וג'יני, הוא אחיינו של ויל. למרות שהוא עדיין ילד כבן 12, הוא נתפס כהומו על ידי הדמויות האחרות בסדרה, בגלל אופיו, אהבתו לשירי מחזמר, והתנהגותו הכללית. יחסה המקבל של סבתו מרילין מעורר קנאה בקרב ויל, שכן אימו, בתחילה, לא הייתה מוכנה לקבל אותו כהומוסקסואל.
טרומן, ג'יני
ג'יני טרומן, אשתו של סם טרומן, היא גיסתו אביו של ויל. טרם נישואיהם, ויל הביע בפני סם את חוסר שביעות רצונו מהאישה שבחר לו, וכתוצאה מכך השניים הסתכסכו ולא דיברו זה עם זה במשך כ-5 שנים. בהמשך, סם וג'יני התגרשו.
טרומן, מרילין בלית' דאנר 4, 6, 7, 8 11
מרילין טרומן היא אמו של ויל, המגיעה ממשפחת לבנים, אנגלו-סקסים, פרוטסטנטים טיפוסית. מרילין שותה באופן קבוע, ואיננה אוהדת של התיאטרון המוזיקלי (למעט "מאמא מיה!"). היא לא אוהבת את הבדיחות של גרייס וקארן ביחס למיניות של ויל.
טרומן, סם ג'ון סלאטרי 1 2
סטיבן וובר 8 2
סם טרומן, בעלה של ג'יני, הוא אחיו הגדול של ויל. טרם נישואיו של סם, ויל הביע בפניו את חוסר שביעות רצונו מהאישה שבחר. השניים הסתכסכו ולא דיברו זה עם זה במשך כ-5 שנים. גרייס מסייעת להם להתפייס, ובסופו של דבר מנהלת רומן קצר של לילה אחד עם סם. בהמשך, סם וג'יני מתגרשים, וסם זוכה למשמורת מלאה על שני ילדיהם, ג'ורדי וקייסי. מספר שנים לאחר מכן סם וגרייס נפגשים שוב, והרומן מתחדש, לזמן מה.
טרומן, פגי הלן סלייטר 4 1
פגי טרומן, אשתו של פול טרומן, היא גיסתו של ויל. היא מוצגת כטיפוס עוקצני, ומפגינה חשדנות בנוגע להתנהגות הידידותית של גרייס כלפי בעלה, פול (ככל הנראה, משום שהיא יודעת שגרייס שכבה עם סם).
טרומן, פול ג'ון טני 4 1
פול טרומן הוא אחיו הצעיר של ויל. פול מעולם לא השלים עם המיניות של אחיו, ולעיתים קרובות מתנהג אליו כבריון ילדותי, מזלזל ומעליב.
טרומן, קייסי קיילה דאנג 8 2
קייסי טרומן, ביתם המאומצת של סם וג'יני, היא אחייניתו של ויל.
לארי טים בייגלי 3, 4, 5, 6, 7, 8 14
לארי, יחד עם ג'ו, הם זוג הומואים, המיודדים עם ויל, גרייס וג'ק. בעבר, השניים היו חיות מסיבה, אולם אורח חייהם השתנה מאז אימצו תינוקת בשם חנה.
לזלי, בברלי לסלי ג'ורדן 3, 4, 5, 6, 7, 8 11
בברלי לזלי הוא גבר נשי, עשיר מאוד ונמוך קומה. הוא וקארן מוצאים עצמם, שוב ושוב, מתרועעים באותם מעגלים חברתיים, של האליטה העשירה. לשניים מערכת יחסים של חברים / יריבים. בברלי הוא הומו מודחק בארון, שנתפס לעיתים קרובות עם בנג'י, גבר צעיר ואטרקטיבי, המוצג כ-"שותף עסקי", אולם ככל הנראה הוא מאהבו. לאחר מות אשתו קריסטל ופרידתו מבנג'י, בברלי מחזר אחר ג'ק. בפרק סיום הסדרה, בברלי מת ומוריש את כל עזבונו לג'ק.
מארק קן מרינו 3 1
מארק הוא אחד מבני-זוגה לשעבר של גרייס. היא נפרדת ממנו מאחר שיש לו 6 אצבעות באחת מכפות רגליו.
מייקל כריס פוטר 2 1
מייקל הוא בן-זוגו של ויל במשך כ-7 שנים. השניים נפרדים זמן קצר לפני האירועים המתרחשים בפרק הפיילוט. ויל מתקשה להיפרד ממנו, ובמהלך הסדרה הוא מתייחס אליו מספר פעמים כאל "אהבת חייו".
מק'פרלנד, ג'ודית ורוניקה קארטרייט 2 1
ג'ודית מק'פרלנד היא אימו של ג'ק. למרות הרמזים ברורים לכך, ג'ודית מגלה כי ג'ק הוא הומוסקסואל רק כשהוא בן 30. ג'ודית נכנסה להיריון עם ג'ק כתוצאה מקיום יחסי מין אקראיים, במסיבת תחפושות של חילופי זוגות.
מק'פרלנד, דניאל בו ברידג'ס 7 1
דניאל מק'פרלנד הוא אביו החורג של ג'ק. לדניאל תמיד היו בעיות הנוגעות לג'ק, בשל חוסר האתלטיות של בנו. בניגוד להצהרותיו של ג'ק, דניאל מוצג כאדם אכפתי שמנסה להתחבר עם ג'ק.
מרגוט לי טומלין 7, 8 2
שותפה בכירה, תמהונית וסרקסטית, במשרד עורכי הדין דוסט ושטיין, בו עובד ויל. מרגוט משתלטת על המשרד, לאחר עזיבתו של מר שטיין, והיא מקדמת את ויל והופכת אותו לשותף.
מרקוס, אלינור ג'ודית אייבי 5 3
אלינור מרקוס היא מחזאית תיאטרון, אמו של ליאו, וחותנתה של גרייס.
מרקוס, ג'יי טום סקריט 5 1
ד"ר ג'יי מרקוס אביו של ליאו, וחתנה של גרייס.
מרקוס, ליאו הארי קוניק ג'וניור 5, 6, 7, 8 23
ד"ר מרווין "ליאו" מרקוס הוא רופא יהודי אשר מתחתן עם גרייס, אך השניים מתגרשים, לאחר שליאו בוגד בה עם אישה אחרת. מאוחר יותר, ליאו וגרייס נפגשים באקראי ושוכבים יחד. בפרק סיום הסדרה גרייס מבשרת לליאו שהיא בהיריון, והם מתפייסים. לאחר שנה ברומא, הם חוזרים לברוקלין, שם הם נראים מגדלים יחד את בתם ליילה מרקוס.
מרקוס, ליילה מריה ת'ייר 8 1
ליילה מרקוס היא ביתם של גרייס וליאו מרקוס. ליילה נולדה לאחר שהוריה, בזמן שהיו גרושים, נפגשו באקראי ושכבו יחד. בתחילה, גרייס התכוונה לגדלה ביחד עם ויל, אבל בסופו של דבר הוריה התחתנו שוב, זמן קצר לפני לידתה, ובפרק הסיום של הסדרה הם נראים מגדלים אותה ביחד. כאשר ליילה גדלה והולכת לקולג', היא פוגש שם את בן טרומן, בנם של ויל ווינס. מאוחר יותר נאמר כי בן וליילה צפויים להתחתן.
מת'יו פטריק דמפסי 3 3
מת'יו הוא כתב ספורט, אותו ויל פוגש בחנות "Banana Republic" בה ג'ק עובד. ויל יוצא עם מת'יו למשך תקופה קצרה, אך נפרד ממנו מאחר שמת'יו מסרב לצאת מהארון, ומציג אותו בפני עמיתיו לעבודה כאחיו.
ניית'ן וודי הרלסון 3, 4 7
ניית'ן הוא שכנם של ויל, גרייס וג'ק, איתו יוצא גרייס למשך מספר חודשים. ניית'ן מציע לגרייס להינשא לו, בצורה מאוד לא רומנטית שמפתיעה ומבלבלת אותה, והיא מסרבת. במשך מספר ימים השניים חשים שלא בנוח זה עם זה, ומחשש שמערכת היחסים ביניהם תסתיים, גרייס מציעה נישואין לניית'ן, שמסרב ועוזב אותה.
ניק אדוארד ברנס 7 3
ניק הוא מחבר כרטיסי ברכה, אשר פוגש בגרייס בחג האהבה, זמן קצר לאחר גירושיה מליאו. השניים יוצאים יחד למשך תקופה קצרה, אך נפרדים לאחר שניק מקבל הצעת עבודה נחשקת, שמאלצת אותו לעבור לגור בוונקובר.
סאמר פול סאטרפילד 3 1
סאמר הוא האחיין של קארן ווקר. בשל היותו נוכל, קארן מנסה למנוע מגרייס לצאת איתו.
סטיוארט דייב פולי 6 5
סטיוארט הוא לקוח של ויל, מי שהופך להיות בן-הזוג הרציני ביותר של ג'ק, עד אשר ג'ק בוגד בו והם נפרדים.
סמית'י צ'ארלס סי. סטיבנסון ג'וניור 4, 5, 7, 8 5
סמית'י הוא מוזג, המשרת באופן קבוע את קארן. השניים בדרך נפגשים כאשר קארן מדוכאת, סמית'י יספר לה סיפור טרגי על חייו, והיא תחשוב שזו בדיחה, ותצחק בפניו בחוסר-רגישות.
סקוט ברנדן ויליאמס 3 2
סקוט הוא גבר צעיר 23, העובד בספריית וידאו מקומית, איתו ויל יוצא למשך תקופה קצרה. למרות שהם מסתדרים טובים ביחד, ויל לא חש בנוח לצאת עם סקוט, שצעיר ממנו בלא מעט שנים. ויל וגרייס מחליטים יחדיו שכל אחד מהם ייפרד מבן-זוגו באותה העת. ויל נפרד מסקוט, אולם גרייס משנה את דעתה, ולא נפרדת מניית'ן.
פולק, הארלן גארי גרובס 1, 2 11
הארלן הוא אחד הלקוחות העיקריים במשרד עורכי הדין העצמאי של ויל, עד אשר הוא מפטר אותו. ויל נאלץ לסגור את המשרד שלו, ולוקח עבודה עבור דוסט ושטיין.
פינסטר, לוריין מיני דרייבר 5, 6 6
לוריין פינסטר היא הפילגש הבריטית שגנבה מקארן את סטנלי ווקר, אותו פגשה כשסטן היה בכלא, בו עבדה בקפיטריה. לאחר מכן, היא וקארן הפכו לאויבות. קארן נישאה בקצרה לאביה, לייל פינסטר, ובכך הפכה לאימה החורגת. למענו של לייל, השתיים התפייסו.
פינסטר, לייל ג'ון קליז 6 6
בעלה הרביעי של קארן ווקר, ואביה של לוריין, פילגשתו של סטנלי ווקר. נישואיהם של קארן ולייל מחזיקים כ-20 דקות בלבד, והשניים מחליטים להתגרש.
גב' פרידמן ג'ו מארי פייטון 2 6
עוזרת בכירה במשרד עורכי הדין דוסט ושטיין.
קוני קאר ליזר 4, 5, 6, 7 5
קוני היא עוזרת במשרדו של ויל, שיש לה רגשות רומנטיים חזקים כלפיו.
קלייר מייגן פרייס
קלייר היא חברתו הראשונה של ויל, בימי התיכון. היא גרה בפריז, ומבקשת מויל לתרום עבורה זרע, על מנת שתוכל להרות וללדת. ויל מתלבט, מסכים אך לבסוף משנה את דעתו ומחליט שאם יתרום זרע, זה יהיה רק בשביל גרייס.
קסידי, טום אריק סטולץ 7 2
טום הוא חבר ותיק של גרייס אשר, ביחד עם אשתו, שוכר את גרייס שתעצב עבורו בית מלון שבבעלותו. השניים מוצאים עצמם נמשכים זה בזה ואף מתנשקים, אך מערכת היחסים הרומנטית ביניהם נקטעת במהירות.
ראסל ג'ון פלמינג 5, 6, 7 4
ראסל הוא סטודנט נאה, צעיר ושרירי הלומד בכיתת המשחק של זנדרה. לאחר שג'ק משתלט על כיתתה, הוא לעיתים קרובות מבקש מראסל להוריד את החולצה שהוא לובש, כחלק מ-"שיטת מק'פרלנד".
רוב טום גאלופ 1, 2, 3, 4, 5, 8 16
רוב, יחד עם זוגתו ולימים אשתו אלן, הם חברים טובים של גרייס וויל מאז תקופת לימודיהם בקולג'. שני הזוגות נפגשים יחד לעיתים קרובות, לארוחות ערב ולמשחקי חברה. לקראת יום חתונתם, אלן מגלה כי רוב בגד בה עם גרייס. למרות זאת, השניים מתחתנים ונולדים להם שלושה ילדים. במהלך ארוחת ערב משותפת עם ויל וגרייס השניים מביעים רצונם להיפרד, אולם גרייס משכנעת אותם להישאר ביחד.
שילה לורה נייטלינגר 4, 5, 6 4
אחותו של ד"ר אייזק הרשברג (ג'ק בלאק). אחות בבנק הזרע, בו ויל התכוון לתרום זרע לחברתו דיאן, ומאוחר יותר - להכניס את גרייס להיריון.
מר שטיין ג'ין ויילדר 5 2
מר שטיין הוא השותף הבכיר במשרד עורכי הדין בו עובד ויל. שטיין הוא אדם אקסצנטרי ונוירוטי, שמחבב את ויל. בעבר, שטיין עבר התמוטטות נפשית ונשלח לבית חולים פסיכיאטרי. היעדרותו מהמשרד במהלך תקופה זו הוסברה בכך שהוא עבר לנהל את משרדי החברה שבלונדון (שמסתבר שאינם קיימים כלל).

כוכבים אורחים בהופעה חד-פעמית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שם השחקן שם הדמות תיאור
שוהרה אע'דאשלו פאם עובדת לא מוכשרת ממוצא איראני שגרייס שוכרת לעבודה במשרדה.
רוזנה ארקט ג'ולי מעסה שגרה באותו הבניין עם גרייס וליאו, בברוקלין.
ג'ייסון ביגס גלן לשעבר ילד-פלא וידוען מקומי.
רוסקו לי בראון לינוס בעלים של חנות היסטורית לספרות הומו-לסבית, שעומדת בפני סגירה והפיכה לחדר כושר.
ג'ק בלאק ד"ר אייזק הרשברג אחיה של האחות שילה, אשר בודק את קארן.
ריצ'רד צ'מברלין קלייד קשיש שויל מחליט לצרף לערב משחקי החברה עם גרייס, למורת רוחה.
גלן קלוז פאני ליבר צלמת מפורסמת שמצלמת צילום משותף של ויל וגרייס (הדמות היא מעין חיקוי של אנני ליבוביץ').
ג'ואן קולינס הלנה ברנס מעצבת פנים מתחרה של גרייס, ויריבתה האישית של קארן.
מקולי קאלקין ג'ייסון דין המייצג את קארן בתביעת הגירושין מסטנלי ווקר.
טים קארי מריון פינסטר אחיו של לייל.
מישל לי לוסיל יחד עם לינור, שתי לסביות אשר רוקדות, בסופו של דבר, עם ויל וג'ק.
האל לינדן דאלן מילס הומו זקן שמתיידד ויל ומעניק לו מתנות יקרות למדי.
נטשה ליון ג'יליאן תמחה במשרד של גרייס, שמחליטה לאמץ דווקא את קארן כמודל לחיקוי.
מדונה ליז שותפתה-לדירה של קארן.
מאט דיימון אוון יריביו ההטרוסקסואל של ג'ק. אוון מתחזה להיות הומו, על מנת שיוכל להשתתף במקהלת הגברים הגאים של מנהטן, ולטוס איתם לאירופה.
קריסטין דייוויס נדין חברתו הסטרייטית של וינס ההומו, במערכת יחסים דומה לזו שבין ויל וגרייס.
אלן דג'נרס לואיס נזירה, לה ויל מוכר את המכונית הישנה של דודה של גרייס.
מייקל דאגלס גאבין האטץ' בלש משטרה, הומו בארון, נמשך אל ויל. אוכל שנתקע בין השניים גורם לו לתחושת בעתה.
כריסטין אברסול קנדי פרואיט יריבה נוספת של קארן.
אידי פאלקו דירדרה סוכנת נדל"ן לסבית.
ויקטור גרבר פיטר בובינגטון לשעבר שחקן מפורסם. בהווה עובד כשוער.
אנדי גרסיה מיילו בעל מסעדה, איתו יוצא קארן לפגישה פעם אחת. הוא מסרב להתקשר ולהזמין אותה לפגישה שנייה.
שרה גילברט שריל מעריצה של בארי מנילו, אותה ויל פוגש בתור למכירת כרטיסים להופעה שלו.
סת' גרין רנדל פין ילד פלא, לשעבר.
קלארק גרג קמרון בן-זוגו העשיר של ג'ק, שהופך להיות לקוח של גרייס.
ניל פטריק האריס ביל מנהיג של קבוצה שמנסה להפוך הומואים ולסביות לסטרייטים.
אלכס קאפ הורנר אליס רובינסון חבר-כיתה לשעבר של גרייס.
פיטר ג'קובסון פול באדניק בחור שויל יוצא איתו אך ורק משום שהוא אוהב את הכלב שלו.
סטייסי קיץ' ונדל שכטר לשעבר קולגה של ג'ק, אשר משתלט על כיתת המשחק שלו.
לי מייג'ורס ברט וולף חבר של מרטין אדלר, אביה של גרייס.
קמרין מנהיים סו מדיום שחוזה כי ויל וג'ק יישארו יחד עד סוף חיים (ככל הנראה, כחברים אפלטוניים טובים מאוד).
ג'ייסון מרסדן קים חברה של ליאו.
דילן מקדרמוט טום אחד מבן-זוגיו של ויל. בעלה מערכת יחסים קרובה מאוד לאמו.
ג'וליאן מקמהון גבר במעלית, איתו מפלרטטת גרייס.
דמי מור סיסי הבייביסיטר של ג'ק.
שרון אוסבורן ברמנית.
פיטר פייג' פקיד במשרד ההגירה, שמראיין את ג'ק ורוזאריו וחושד כי נישואיהם פיקטיביים.
סקוט פטרסון אהוב לשעבר של גרייס, מתקופת לימודיה בבית ספר תיכון.
לוק פרי אהרון צפר חנון שג'ק מתאהב בו.
ג'רמי פיבן ניקולס בן-זוג לשעבר של גרייס, שמציע לה להצטרף לשלישייה עם בת-זוגו הנוכחית.
צ'יטה ריברה לינור יחד עם לוסיל, שתי לסביות אשר רוקדות, בסופו של דבר, עם ויל וג'ק.
ברנדון ראות' סבסטיאן גבר שרירי וחתיך, שיוצא עם אלן מילס, לאחר שהאחרון נפרד מויל.
קלואי סביני מונה סוכנת נדל"ן ביסקסואלית שמתאהבת בויל.
ניקולט שרידן ד"ר דניאל מורטי רופאה, עמיתה של ד"ר ליאו מרקוס, החושקת בו.
ג'יימי-לין סיגלר רו אחותו הלסבית של וינס.
בריטני ספירס אמבר לואיז נוצרית, שמרנית ולסבית שמצטרפת אל ג'ק בהנחיית תוכנית אירוח בערוץ כבלים.
ונדי ג'ו ספנבר אפריל עוזרת הבית של גרייס, למשך תקופה קצרה מאוד.
שרון סטון ג'ורג'י קלר פסיכותרפיסטית שמטפלת בויל ובגרייס.
לארי סוליבן רוברט רקדן בלט. בן-זוגו של ויל.
ונדה סייקס קריקט אישה אשר קארן משלמת לה שתהיה פודקאית עבורה.
טמלין תומיטה נעמי ויל וגרייס יוצאים לבלות איתה, יחד עם בן-זוגה קאי, ומבטלים תוכניות שקבעו עם רוב ואלן.
סטיוארט טאונסנד אדוורד שף פאנסקסואל בבית של קארן, ששוכב עם ויל, קארן ורוזאריו.
טרייסי אולמן אן מורה בקורס בישול אליו הולכים ויל, ג'ק וסטיוארט.
סטיב ולנטין קאי ויל וגרייס יוצאים לבלות איתה, יחד עם זוגתו נעמי, ומבטלים תוכניות שקבעו עם רוב ואלן.
ניק אופרמן שרברב איתו קארן מקיימת יחסי מין בחג ההודיה, כאשר סטן מבקש ממנה להיות פעילה מינית בזמן שהוא עדיין בכלא.
מייקל מקדונלד דון סטודנט בקורס בישול אליו הולכים ויל, ג'ק וסטיוארט.
קתרין ג'וסטן בעלים של בקתה שגרייס חושבת, בטעות, ששייכת לליאו.

כוכבים אורחים בתפקיד עצמם[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

  1. ^ Vince says "He's [Ben] looking more like you [Will] everyday" during the Finale.