ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏עוצבת קלע דוד: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 497: שורה 497:


אומרים ששופץ לאחרונה אפריל 2019 שווה לבדוק שעבר לבעלות משפחת דיין
אומרים ששופץ לאחרונה אפריל 2019 שווה לבדוק שעבר לבעלות משפחת דיין

== [[עוצבת קלע דוד]] ==

יורם אורון חא היה מפקד באגד 214

גרסה מ־19:35, 30 במאי 2019

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

א. שמו המלא של קפיטן האדוק אינו מסתיים ב אנד רול. הוא אכן אומר זאת, אבל בסרקאזם לאחר שגב' קסטפיור משבשת את שמו לקפיטן הרוק, ולכן הוא מוסיף אנד רול [על משקל רוק אנד רול] גב' קסטפיול (אגב, שיבוש מכוון לשמה שמשמעותו שבור את הבקבוקון שלך)

ב. גיבור המשנה שנקא בעברית סמיון וואג, אם אינני טועה, נקרא בצרפתית Seraphin lampion ולא מה שכתבתם

בעונה הרביעית התברר כי לג'רום ולסקה יש אח בשם ג'רימאיה ולסקה (כסנדר וואילד).

האמא של האיגון השישי זאת ליאנה סטארק... שהייתה נשואה לראיגאר טארגריאן והאיגון השישי הוא ג׳ון סנואו

המכשפה של הייתה שדון האש אלא מיס אנגוריאן, המכשפה טניס אנגוריאן אלו שתי דמויות נפרדות.

היסטוריה - הvar נכנס לשימוש בליגה האיטלקית לפני או שנה או שנתיים,

״במונדיאל לראשונה״ בטוח לא...

הנני להבהיר שלחן מלך מרחביה היו עוד שתי אחיות. שם הגדולה שבהן היה חנה מלכה והיא נספתה בגטו ורשה. שם הדניה היה בת עמי. עלתה לארץ בשנת 1935. התגייסה לאצל שם הכירה את דוד קניג שהיה לימים מזכירו האישי של דוד רזיאל. השניים נישאו ונולדו להם שני ילדים. לטובה האחות הצעירה נולדו שני ילדים מלבד חנן זל. כמו כן ברצוני להוסיף שבחיפוש שערכה משטרת המנדט בביתו זל חן מלך אמנם לא מצאו דבר. אבל בבית הוריו מצאו מכונות שכפול שהיו מיועדות לפרסום חומר מדעי והם עצרו את אביו של חן מלך, אשר הפך לזקן האסירים בכלא לטרון ושוחרר בהתערבותו של הרב אריה לוין.

כתוב שמשנת 2015 הופסק ייצור הm3 והתחיל ייצור הm4 וזה לא נכון . הm3 יוצרה ב3 מרכבים קופה סדאן וקבריולט . בשנת 2015 הפסיקו לייצר את מרכבי הקופה והקבריולט והפכו אותם לm4 כאשר את סדרת הסדאן 4 דלתות ממשיכים לייצר עד ליימנו . בנוסף הm3 מונעת באמצעות מנוע 4 צילינדרים שנקרא s14 אשר הוא משתמש בבלוק המנוע של המנוע שנקרא m10 .

תארים אליפות המדינה 2000/2001 גביע המדינה (5) אין לי כוח לכתוב את השנים גביע הטוטו 12 אין לי כוח לכתוב את השנים

בחלק של מספר הפרקים בטורקיה: מספר הפרקים הוא לא 170+ אלא 86 פרקים

זכו גם בצלחת אליפות של ליגה א' והאולם הבייתי הוא עלומים

חיים ארז היה בשנים 1977 - 1980 מפקד אוגדה 162 אשר ישבה בביר תמדה בסיני. בתפקידו זה שרת עד אשר מונה לאלוף פיקוד דרום. לאחר סיום שירותו כאלוף פיקוד שרת כראש אגף תיכנון ולוגיסטיקה במטכ"ל.

גביע עם מכבי חיפה 1997/8

יש כבר gta vi

לא מצויין עונה רביעית כמו כן העלילה מסופרת ממבט עינו של צירו דימרציו עוזרו ויד ימינו של הבוס יש לומר וחשוב לציין שצירו הוא הדמות המרכזית בעלילה

בתיאור על אדם בוראן רשום שהוא סבל מאלימות מצד אביו פבזי וזה לא נכון הוא סבל מאלימות מצד בן זוג שהיה לאמא שלו (אבא חורג) שאדם רצח אותו

יש לכם טעות בכך שכתבתם.בויקפדיה שאסתר לא עשתה את הקרטריון לאולימפיאדת מקסיקו . אסתר בריצת הקרטריון שנערכה במכון ווינגיט רצה את ה 80מ' משוכות ב 10.80ד' כאשר הקרטריון היה 11.20ש' . אסתר היתה אמורה לנסוע לאולימפיאדת מקסיקו . אך מפאת פציעה בשריר הירך האחורי באותה ריצת קרטריון החליטה לא לנסוע פצועה . באותה אולימפיאדה בהיותה בת 16 בלבד יכלה אסתר כבר לזכות במדליה אולימפית מכיוון שכבר אז היתה מהבולטות בעולם במקצוע המשוכות .

לדעתי צריך להיות: הפתרון המוצע על ידי בורר *אינו* משתנה בהתאם לשינוי השמות. ולא כפי שכתוב כעת: "הפתרון המוצע על ידי בורר משתנה בהתאם לשינוי השמות." Le Comte - שיחה 09:05, 25 באפריל 2019 (IDT)

יש את מיכאל או לא בבית ספר ארזים

למספר 9 יש גם כוח על, זה מתגלה בסוף הספר האחרון, נלחמים כאחד

תאור לחימת דוכיפת בששת הימים מאד לא מדוייק.1 חטיבת הטנקים הירדנית נעה בעיקר על תיר ענתא לכיוון ירושלים כח קטן של החטיבה, נע לעבר שועפט ונתקל בדוכיפת בשטח נחות 2 . לא היתה לחימה של הסיירת בנביא סמואל, בעת תנועתה בסמוך, נורתה אש לעבר שרידי הכח הירדני שנמצא במנוסה.3. זה הפרט המשמעותי, סיירת דוכיפת לא בלמה את חטיבת הטנקים הירדנית, ואל לה לקחת לעצמה הישג מפואר שאינו שלה.

אין בבודהיזם לדעתי מושג כמו "נשמה" כפי המוזכר במושג ה"אנתה"... אישיות אגו כן ועצמי במובן של אישיות או כמכיל את האישיות והגוף האנושי הפיזי כמכלול.

מחקו את חגית פינטו ופיטוסי (דמויות עקרוניות)

בגמר הפלייאוף היו מיאמי היט וגולדן סטייט ווריורס

הסדר ברשימת השחקנים הראשיים חסר כל היגיון. חלק מהדמויות הראשיות, שמופיעות ברוב הסרט נמצאות בתחתית הרשימה מול דמויות שקיבלו דקות בודדות על המסך (אם לא כמה שניות) ומקומן הוא הרביעי ברשימה.

בתור מאמן היו לו 1223 כנגד 803

אדם סבל מאלימות מאביו החורג ולא מאביו הביולוגי פבזי בעלה של אסמה

מכבי לקחה בעונת 2018-2019 את האליפות ה23 ומכבי תל אביב זכתה בגביע הטוטו בפעם השלישית ברציפות בשנת 2018/2019 מכבי ניצחה את הפועל פעם אחת במסגרת גביע הטוטו בתוצאה 2-1 משער של שני שחקנים שגדלו במועדון והושאלו לבני יהודה ולאשדוד שתי השחקנים שכבשו היו שחר פיבן ויונתן כהן ובשאר המשחקים באותה עונה שני המשחקים הנוספים בין מכבי תל אביב והפועל תל אביב הסתיימו בתיקו


מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שבעונת 2018/2019 לא הפסידה משחק אחד במסגרת הליגה

בעונת 2018/2019 מכבי קיבלה הכי קצת גולים ושמה הכי הרבה גולים הרבה בזכות המאמן של מכבי תל אביב ולדמיר איביץ כיום למכבי יש את התקפה הכי טובה בישראל ואת ההגנה הכי טובה בישראל


מכבי תל אביב זכתה באליפות במשחק נגד מכבי חיפה משער של שוינפלד המשחק נגמר בתוצאה 1-0 כיום מכבי היא הקבוצה שיש לה הכי הרבה תארים בישראל מכבי הפסידה משחק אחד השנה במסגרת גביע המדינה לבני יהודה תל אביב בתוצאה 1-0 משער של יובל אשכנזי באותו משחק חלום הטרבל של מכבי תל אביב נופץ כיום למכבי יש את הסגל הרחב והגדול ביותר בישראל (כולל מושאלים לקבוצות מהלאומית וליגת העל)

תחת הביקורת על הטיעון, בנקודה השלישית נכתב כי מנהג מסוים עבור המוסלמים מהווה איסור עבור נוצרים או יהודים, דבר שמוכיח רצונות שונים של אלים שונים. הטעות היא שיהודים, נוצרים ומוסלמים מאמינים באותו אל, יהוה. הם אולי מקדשים אותו אחרת, אבל זה אותו אל ששאבו היהודים הראשונים מהמיתולוגיה הכנענית, ראש פנתאון האלים. נקרא גם אל, או אל עליון. מעטים המאמינים שמאמינים באל או ישות שהם לא יהוה כיום.

חוק 1 בהגשה אסור לפגוע פעמיים בצד היריב

מצחיקה העובדה שמצורף קישור חיצוני לכתבה של מוזיק גולדברג שמסביר איך כל מה שנכתב כאן על הערך 'מאגר בית זית' הוא בכלל אגדת עם משוללת כל אחיזה במציאות. ואכן הצדק איתו. לכן כל התרשים הסכמטי על הבדלי קווי פרשת המים הטופוגרפיה והגאולוגי שגוי לגמרי. זאת ועוד: מצורף קישור חיצוני לכתבה במעריב שאף היא כותבת שהסיבה לבניית המאגר כלל לא היתה העשרת מי התהום אלא כחלק מתוכנית איגום ארצית. הפאדיחה הגדולה אם כן היתה בהקמת המאגר על גבי סלע מחלחל ולא בהבדלים קווי פרשת המים.

ראוי לתקן את הערך ולהסיר את האגדה מכאן

הערך לא מעודכן בהתאם לממצאי החפירות הארכיאולוגות שביצע יורם חיימי מרשות העתיקות באתר , החל משנת 2007 ועד 2015.

כך למשל יש לעדכן כי בסוביבור נמצאו 8 תאי גזים ( 4 קטנים ו4 גדולים מאוחרים יותר) אשר שכנו במבנה אחד המחובר עי מזדרון.

כמו כן מפת המחנה שמופיעה בתחילת הערך גם היא אינה נכונה - כך היא הוצגה ( אולי עדיין) במקום ההנצחה אך בפועל התגלה כי מיקום המבנים המתוארים בה לא נכון. מחנה 4 שוכן צפון מזרחית למחנה 3 ( לא מדרומו) , ״הדרך לשמיים״ לא נמצאת במקומה הנכון, והמנה השחור הארוך אינו תא גזים אם כי מטווח לאימון.

בשרטוטים של "מערכת צירים תלת מימדים" ישנה סתירה במיקומי ציר הX וציר הY. ככה לפחות מופיע בפלאפון.

אדם בוראן - סבל מאלימות מאביו החורג! לא מאביו פבזי

"המהפכנות של תורה זו היא בכך שהיא (לראשונה) מתארת את פעולת ההכרה כפעולה אקטיבית של הכתבת החוקים לטבע על ידי הסובייקט, ולא כהסקה מתוך התבוננות פסיבית על חוקי הטבע." כחלק מהצגת הנושא צוין בסוגריים כי תורה זו *לראשונה* מתארת את ההכרה כפעולה אקטיבית של הכתבת חוקים. עובדה זו נכונה לדידה של הפילוסופיה המערבית אך ישנם זרמים בודהיסטים שהתהוו מנקודת מוצא זו שנים רבות לפני קאנט.

אף טכנאי אמריקאי לא השתתף בהפעלת ציוד כלשהו , גם לאחר הסכם ההפרדה עם המצרים. בזמן שהמסוק של משה דיין הגיע לנחיתה, פוצצה יחידה לסילוק פצצות נפל של פצצה ליד המנחת, דבר שכמעט גרם להפלת המסוק. המיג 17 הופלו בשבת בצהריים, מספר ימים לפני ביקורו של דיין.

יפו נכבשה במסגרת מבצע חמץ בידי ההגנה והאצל יחדיו באפריל 48. יתרה מכך גבעת עליה נכבשה בידי חטיבת גבעתי.

קוראים לחלק האדום שדראם יצר גראנד לא גארד

במפה של אזור קאלוניה היה רשום בית הקופה וכל הכפרים של האזור עצמו אבל אבו גוש לא הייתה במפה או לייד

לאורך השנים, עשרות אלפי בני אדם נהרגו ממלחמות ומפיגועים. על פי מאמר מאת גונאר היינסון ודניאל פייפס, שפורסם ב - FrontPageMagazine.com ב-8 באוקטובר 2007, מתוך כ-51,000 אבדות מאז 1950, כ-32,000 נגרמו בלחימה בין מדינות ערב לישראל, וכ-19,000 כתוצאה ישירה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני. מתוך אלה, מספר הקורבנות הערביים מגיע לכ-35,000 ומספר הקורבנות היהודיים ל-16,000.

המידע לגבי מספר אבידות בסכסוך מתוך כלל האבידות מ1950 הוא לא נכון. אפשר להבין ממנו שמ1950 נהרגו בעולם 51,000 אנשים שמתוכם 32,000 ניתן לייחס ישירות לסכסוך. כמובן שמאז 1950 נהרגו ברחבי העולם מיליוני בני אדם בסכסוכים כאלה ואחרים וזה מופיע במאמר עצמו.

מתוך כ-51,000 אבדות מאז 1950, כ-32,000 נגרמו בלחימה בין מדינות ערב לישראל, וכ-19,000 כתוצאה ישירה של הסכסוך הישראלי-פלסטיני.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

כתוב: "לאחר המלחמה התקשו משפחות שכולות להאזין לשיר וביקשו שלא להשמיעו ברדיו. בלטה פנייתם של הורי החייל שלמה אפשטיין אל מלחין השיר אפי נצר, שהיה מכר שלהם, ובקשו שיתחשב ברגשותיהם ויפעל לאי השמעתו" אבל לפי המקור שנמצא בערך זו שמועה שגויה...

מקור: https://blog.nli.org.il/ballad/

דווח על ידי: שלום1234321שיחה • ג' באייר ה'תשע"ט • אם אני לא עונה תפסיקו להתעטש 16:51, 8 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



שורה ראשונה בטבלה מול 5 מופיע 97 בבדיקת גלוקוז ובגוף הכתבה 126. מה נכון

"אך מרביתם במדינת ישראל לא מזהים את עצמם כערבים, בעוד שבמדינות ערב הם כן. רוב הדרוזים בישראל מגדירים עצמם כערבים (71%)".

ישנה סתירה בין שני המשפטים (מרביתם לא ערבים - הרב כן ערבים)

התאריכים תחת קטגוריית היסטוריה אינם נכונים. האולט ופלינט נפגשו בשלהי 1989 במסיבת רייב בה תיקלט האולט. פלינט שהתלהב מהמוזיקה ביקש מהאולט להכין לו קלטת דמו, ולאחר שזה מסר לו את הקלטת, הוא וחברו הרקדן והדיג'יי לירוי תורנהיל פיתחו תנועות וצעדי ריקוד חדשים למוזיקה והציעו להאולט להרכיב יחדיו להקה. זמן קצר לאחר מכן, עשו את ה'גיג' הראשון שלהם במועדון Four Aces הלונדוני, ובהמשך הצטרפו אליהם הראפר מאקסים ריאלטי וידידתו של פלינט, הרקדנית שרקי.

בנוסף, בפתיח, היכן שצויין מיהם חברי הלהקה ומי עזב אותה בדרך, יש לציין ששרקי עזבה את הלהקה זמן קצר לפני פריצת הלהקה ויציאת תקליטם הראשון ב-1991.

לסטפני טאנר וג'ימי גיבלר יש בת

אלה הם לא כל הזמרים שהם שיתפו איתם פעולה ובקושי רשום פה משהו על האלבום השני שלהם

הוא בכלל לא יורק אש מהר געש ואין הר געש

השיא קריירה שלו זה 28 נק' במשחק מול אטלנטה הוקס ב11 באפריל 2019

ישר כח על הערך החשוב.

א. בשנת 72 עדיין לא היתה קיימת שכונת רמת ממרא. משפחת העצני גרה בקרית ארבע בדכונה המרכזית שנים לפני שעברה לרמת ממרא.

ב. פעילותו של אליקים העצני לחסרה ליהודה ושומרון בכלל וחברון בפרט התחילה מיד אחרי מלחמת ששת הימים. לאחר הקמת התנועה לארץ ישראל השלימה של אלתרמן פרסם אליקים מודעה העחתונוץ ובה קרא להקים גרעין שיתיישב בחברון. הרב לוינגר עצמו נענה למודעה סו. כך שבפועל אליקים העצני הוא היוזם של גרעין מתנחלי חברון וכמדומני שהשתתף עם משפחתו בליל הסדר במלון פרק בשנת 1968. חשוב שדברים אלו יופיעו בערך.

בהצלחה רבה!

שיתופי פעולה בולטים: במקום היילי סויינפלד וקמילה קביו- קמילה קביו וקאליד

קמילה קביו וקאליד הם שיתופי הפעולה הבולטים של שון אך היו לו שיתופי פעולה נוספים עם אסטריד וג׳ולייה מייקלס. שיתוף הפעולה עם היילי סטיינפלד הוא לא בדיוק שיתוף פעולה, השניים רק ביצעו גרסה אקוסטית לשיר של שון- סטיטצ׳ס.

החוק הועבר בנוכחות חיילי SA שאיימו על חברי הפרלמנט. פרט חשוב מאוד.

הפרלמנט התכנס בבית האופרה ולא בפוטסדאם.

ראו למשל הערך באנגלית, שמציין עובדות אלה.


The law was enacted by the Reichstag (meeting at the Kroll Opera House), where non-Nazi members were surrounded and threatened by members of the SA and the SS.


https://en.m.wikipedia.org/wiki/Enabling_Act_of_1933

ר.סוכר הוא לא הקפטן ואין לו שם חיבה של xs

קיילי השתתפה בקליפ של partynextdoor בשיר come and see me ולא בשיר recognize

סקציה נצ הוקמה לאחר איחוד 3 קבוצות. בית"ר יור הרמן מאיר( שאח"כ מאיר הרמן נבחר לראש העיר). ממכבי יו"ר יצחק בוקסר.( שבנו שמואל בוקסר הוא ראש העיר הנוכחי. ומהפועל וישניה אריה. ששלושתם ביחד ייסדו את הסקציה.

החיסול הסופי של גטו לידא היה ב-18 ספטמבר 1943 ולא בסתיו 1942. ביום זה הועברו 3000 היהודים שחיו ועבדו בגטו לידא: 1500 אלו שנשארו לאחר הטבח הגדול של ה-8 במאי 1942 ו-1500 יהודים, שהועברו לגטו שרידי האקציות מהישובים בסביבה (איביה, זלודק, שצ׳וצ׳ין, וסילישוק וראדון). היהודים הועלו על רכבת משא ונשלחו לתא הגזים במחנה הריכוז מיידאנק. הם לא נשלחו לסוסיבור, שהיה מחנה ההשמדה המרכזי במזרח פולין, כי הוא היה בעומס יתר, נוכח פעולת לגרמנים לחיסול שרידי ביהודים בגטאות במזרח פולין ואוסלנד.

אלסנדרה מוסליני היא בתו של רומנו מוסליני, ואימה היא אחותה של השחקנית סופיה לורן.

זאת בניגוד לכתוב כאילו היא בתה של אדה מוסוליני, בתו הבכורה של בניטו מוסוליני.

אוזג'אן נשוי לפייזה-למרות השמועות..לא התגרש ממנה ועדיין נשוי לה. אסלי רק משחקת איתו בסידרה "הכלה מאיסטנבול"

יש לאוזג'אן ולפייזה בן משותף בן שנה בשם קוזאיי.

השם הצ'כי של האח ירז'י בצ'כית Jiří

הסרט הוא סרט דרמה. כך גם הקטגוריה הראשית בקישור שמצורף לimdb כאן בערך מציין. מערבון הוא המשני מכיוון שהוא מתכתב עם מערבונים. אך לקרוא לזה מערבון ולא דרמה זאת טעות

לא תמיד הכל כה מוסכם. לעיתים קשה להשתחרר בגלל אופיו של "האדון"

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

נראה שהערך מדבר רק על טרנזיסטור ביפולארי NPN. לדוגמא, מצב הפעולה "פעיל קדמי" כפי שהוגדר כאן נכון עבור NPN אך הפוך ממה שצריך להיות בPNP. אם רוצים להיות כלליים ל2 הסוגים, עדיף לסווג את מצבי הפעולה לפי הממתח בו כל צומת נמצאת. לדוגמה ההגדרה הבאה: "במצב פעיל קדמי, הצומת BC בממתח אחורי והצומת EC בממתח קדמי" תהיה הצורה הכללית להגדיר את מצב הפעולה תודה מראש! דווח על ידי: 46.116.184.142 09:58, 24 במאי 2019 (IDT)[תגובה]



יש לציין שאדי האלכוהול מתקררים לאט יותר מהמים ולכן גם כאשר האדים חוזרים המים שנשארו נופלים ואז האתנול יוצא והמתנול מתאדה למעלה המשפט בנוי בצורה לא מובנת; אני מניח שהכוונה היא שגם בין האתנול למתנול יש הבדל בטמפרטורת הרתיחה, והמתנול מתאדה החוצה (דרך הפתח בשרטוט?). אשמח אם מי שיודע (נראה לי שיש גם דף מקביל ומפורט באנגלית, שמשום מה אינו מקושר לדף הזה) יהפוך את ההסבר לברור, אולי עם התייחסות לשרטוט

הוא אח של פליקס קרוס שמשחק היום

בשפה הערבית הספרותית אין את המילה אחנא (احنا) יש את המילה נחנו (نحن)

בין החיילים שהיו בכח ב 2 המסוקים היו חיילי מח' מסוקים מבסיס תל נוף שקשרו את התותחים בתוך המסוקים בדרך למטרה ובחזרה. בזמן ההפגזה שימשו כמאבטחים של הכח מעצם היותם צנחנים בעצמם.

אמנון ס. חייל מח' מסוקים, סדיר, אשר השתתף במבצע

יש סתירה ברורה בין התיאור המפורט בפרק "היחס ליהודים", המתאר את האנטישמיות של המלך ואת היישום שלה בתקנות קשות שהוציא נגד היהודים, שבוטלו רק בעת כיבוש נפוליאון ב-1806; לבין מה שכתוב בסוף, בפרק "ייחודו ומהפכניותו של פרידריך בהיסטוריה" - "כמשרת הראשון של העם", על כי הנהיג שוויון זכויות של כל אזרחי המדינה, ובכך תרם להפחתת האנטישמיות בפרוסיה. אז מה נכון? אולי משהו התפספס בתרגום הערך?

הערך, או לפחות הפרק העוסק ביחסו ליהודים, איננו מתורגם מן הערך האנגלי, וכיון שאין בו שום ייחוס למקור, קשה לעמוד על אמיתות הנאמר בו. לפי הערך האנגלי, יחסו ליהודים היה באמת אמביוולנטי - זלזול וחשש מצד אחד, הערכה לכישוריהם והסתייעות בהם בשעת הצורך, מצד שני. הדברים תואמים בעיקרם לנאמר בערך העברי, אך הוא מפרט הרבה יותר - ללא מקורות.שלומית קדם - שיחה 14:15, 26 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

המינהל לבטיחות בדרכים הוקם בשנת 1981 ולא ב 1967. הוא הוקם בעקבות הצעה שלי (ד"ר משה בקר) שהוגשה לשר חיים לנדאו בשנת 1980. עם מותו של השר לנדאו הועברה ההצעה לשר חיים קורפו שיזם את הקמת המינהל. לצורך זה מינה השר בשנת 1981 את משה עמירב לעמוד בראש המינהל הראשון עם הקמתו. באותה עת פנה משה עמירב אלי להיות היועץ המדעי להקמת המינהל ותיפקודו בשנותיו הראשונות. בשנת 1984 אף פורסמה תכנית האב הראשונה לבטיחות בדרכים ל 5 שנים 1985-1990. עמדתי בראש הצוות המקצועי/מדעי להכנת תכנית האב שאת ניהולו קיים משה עמירב. בעיות שהתעוררו עם מתן הסמכויות למינהל הבטיחות בדרכים הביאו ליוזמתי (כיועץ לועדת הכלכלה של הכנסת) להכין בשנת 1994 את ההצעה ל "חוק המאבק הלאומי בתאונות הדרכים" שבו הוצע לשדרג את המינהל ע"י הקמת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. ההצעה עובדה לחוק ע"י ח"כ צחי הנגבי וח"כ אברהם בורג בשנת 1995 וזכתה לתמיכה של 93 חברי כנסת. שנויים חלו בהמשך וגירסא מקוצצת הוגשה בשנת 1997 ע"י השר יצחק לוי.

כמו כן מחודש מאי 2019 משודר כל העונות 1 - 6 בסלקום טי.וי

יש לעדכן 3 ילדים 2 בנים ובת

מצב טיפול: לא טעות

סורו בבני יהודה לא מ 2018 הרבה לפני

חתם בקבוצה בדצמבר 2017, את הופעת הבכורה ערך באפריל 2018. אלעדב. - שיחה 10:13, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מספר הפסוקים הוא 1765, דברי הימים א = 943, דברי הימים ב =822 (ולא 1656 כפי שמופיע בחומשים ובתבנית שבראש הערך) מקור= https://www.mgketer.org/tanach/38 https://www.mgketer.org/tanach/39

א. אנקור האקדמיה ב. בונקר ג. גולש

בפרק הביוגרפיה יש טעות בשנים. לא ייתכן שפרנץ' למדה ב 1997 ואחכ פגשה את סונדרז כשהן הופיעו יחד קודם לכן. גם העברית באותו חלק מאוד בעייתית וכן שמה מאוית פרנץ. ללא הגרש. כדאי לבדוק היטב את כל הערך.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שלום, שמי מירה ואני נכדת האמן לודוויג בלום. אמש עדכנתי את הערך וצירפתי קישורים ותמונות מהאתר הרשמי אודותיו שאותו אני מנהלת. לא רק שאלו הוסרו אלא שהנוסח הישן הוחזר. אבקש להחזיר לנוסח האחרון שעדכנתי אתמול (27/05/2019, 16:50). מורשת סבי יקרה לי, זהו עיקר העיסוק שלי בשנים האחרונות ואיני מאמינה שהערך הנוכחי עושה עם זכרו חסד. דווח על ידי: Ludwigblum - שיחה 09:00, 28 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

החלפת לגמרי את הערך וזה לא מקובל אצלינו. נסי לעשות מספר שינויים קטנים מבלי לשנות את כל הטקסט ונראה אם אלו יעברו. אז נוכל לנסות עוד. אל תחליפי את הטקסט אלא בצעי שינויים בתוך הטקסט שלנו. תודה. עדירל - שיחה 10:21, 28 במאי 2019 (IDT)[תגובה]


בדיסקוגרפיה, האלבום gold skies כתוב ב 2001. וגם בקריירה מוזיקלית לתקן ל third party

עופר לוי לא חזר בשאלה. הוא פשוט חזר להופיע עם שיריו הרגילים במראה המוכר עם כובע וללא זקן, כל זאת באישור הרב לאחר שנקלע לקשיים כלכליים והיה צריך לפרנס את משפחתו.

לפי הביוגרפיה בשפה האנגלית מתגורר בארהב. בעברית כתוב בירושלים. מה נכון????

https://health.usnews.com/doctors/iddo-netanyahu-353181

התאריך הראשון של מבצע משה היה ב1981. הייתי בכוח שהביא את ראשוני האתיופים מסודן. שירתתי בין 1976-1982; זה בלתי אפשרי שהמבצע החל אחרי 1981. שירתתי בתור לוחם בש-13. בגלל שהייתה סערה בים האדום בלילה שתוכנן, נאלצנו להביא אותם בסירות גומי אל ה"בת גלים". הבת גלים (נחתת) לא יכלה לנחות על הריף בגלל הסערה. הבאנו כ700 אתיופים לשארם אל שייך, משם הם טסו לישראל (תל אביב).

להאצת פינוים והעלתם לישראל של קהילת יהודי אתיופיה, "ביתא ישראל", ממחנות הפליטים בסודאן לבלגיה
ר’ פרק הרקע שם. העליה החלה במספרים קטנים עוד לפני 1984‏. Tzafrir - שיחה 14:17, 29 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

כתבתם במקום נכר נכה דווח על ידי: 213.57.185.253 21:19, 29 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

כתוב "נכר". Liad Malone - שיחה 01:36, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: טופל

שגריר ישראל בנפאל מזה שנתיים:בני עומר. ומופעע אצלכם עדיין השם של השגריר הקודם. ירון מאיר.

אני רואה בני עומר ולא ירון מאיר. אביהו - שיחה 19:16, 29 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
אני מניח שהכוונה היא לערך (האולטרה-קצרמר) ירון מאיר, שאינו מעודכן. אין לי זמן כרגע לחפש מידע מדוייק כדי לעדכן. Dovno - שיחה 21:25, 29 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
עדכנתי את הקצרמר לגבי העבר. גם אני לא מצאתי מה הוא עושה כיום. אביהו - שיחה 07:13, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: הצעה לשיפור

לא כתבתם על הספרים שהיא כתבה..

מצב טיפול: לא ניתן לטפל

נקודות למשחק: 29.3

באיזו קבוצה? אביהו - שיחה 07:16, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

איננו נשוי לאורלי יותר

נא להסיר מההישגים את הפרש השיא מהמקום השני. עד לעונה זו (18/19) חיפה ומכבי החזיקו בשיא - 16 נק' ממקום שני בסוף העונה. אך מעונה זו, מכבי מחזיקה בשיא - 31 נק' ממקום שני בסוף העונה. דרך אגב, מקום שני זאת חיפה

מצב טיפול: לא טעות

את שער הבכורה במדי מכבי חיפה כבש שועה נגד בני יהודה בתיקו 2-2


את שערו הראשון כבש שועה ב4 באפריל 2019 במשחק נגד בני יהודה בתיקו 2-2

לפי Soccerway, כבש את שערו הראשון נגד מכבי נתניה ב-14 באפריל. נגד בני יהודה כבש ב-29 באפריל. אלעדב. - שיחה 10:10, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

אמור לכתוב שיהושע ילין עבד בשדה נתקעה הסכין של המחרשה. ואז יהושע ילין ראה מתחת לטבעת יש אבן ואז כל הנתונים....

חשוב לציין כי אלידע רמון, המוסיקאי, הוא זה שאמון על הסאונד הנהדר , כולל מיקסים נהדרים, באלבום.

מצב טיפול: לא ניתן לטפל

שלום אני מחובר אצלם כבר חודש ימים ותמיד יש תקלות והשירות והתמיכה התכנית לא חוזרים אני שבועיים ללא אינטרנט ואף אחד לא מתייחס אליי אבקש לחזור אליי בדחיפות .0502360546

יש לך שתי טעויות: ראשית, כאן ויקיפדיה ולא שירות לקוחות. שנית, לפי הערך זהו אתר אינטרנט ולא ספק. אלעדב. - שיחה 10:05, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

איך כתוב שלגוס היא העיר השנייה בגודלה באפריקה אחרי קהיר, ואז כשמסתכלים על מספר התושבים בכל אחת מהערים אז לגוס יותר גדולה?

בפירוט הנגנים ושמותיהם. תחת הכותרת שירה - מצויין שדינה היא הזמרת. בסוף הפסקה כתוב ש שירה עלתה לארץ. אולם מדובר ב-דינה. שירה בהקשר של הפיסקה היא הפועל...

זה לא בסדר שאתם קוראים לאנשים בשמות כמו ״הומו״ פוט תאמרו סטייליסט לא צריך להזכיר את שה זה לא מכבד

מצב טיפול: שגוי

אין שער כזה שער החולדות נכנסים בו חולדות

שערי חולדה ולא שער החולדות. ועל מקור השם קרא בערך. אביהו - שיחה 17:00, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

אני לא ד"ר עדיין. ופרטי ההשכלה והעבודה לא נכונים תודה!

את עניין התואר תיקנתי, אבל לגבי השאר תצטרכי לפרט או לתקן בעצמך.שלומית קדם - שיחה 17:34, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: טופל

פרטי הדיווח

נטען שהבחירות לכנסת ה-22 הן הראשונות בישראל המתקיימות עקב כישלון הקמת ממשלה חדשה. אם אינני טועה, גם הממשלה הרביעית התפזרה לאחר שלא צלח להקים ממשלה חדשה בראשותו של בן גוריון, וגם הכנסת ה-17 התפזרה לאחר שלא הוקמה ממשלה בראשותה של ציפי לבני. דווח על ידי: אלמוג 217.132.46.180 15:59, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]

אתה טועה. קרא בבקשה את הערכים ממשלת ישראל הרביעית והבחירות לכנסת השבע עשרה. אביהו - שיחה 17:07, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]
אני חושב שהוא לא טועה, אלא התייחס למקרים אחרים:
  • הבחירות לכנסת החמישית הוקדמו ע"י חקיקת חוק לפיזור הכנסת, ובערך בוויקיפדיה מצוין שבן-גוריון ניסה להקים ממשלה חדשה (לאחר שהתפטר), אך לא הצליח. צריך לבדוק ביתר פירוט מה קרה אז (מעיון מהיר בנאום של ח"כ אברמוב מהציונים הכלליים בכנסת לקראת הקריאה הטרומית (עמוד 19 בקובץ ה-PDF), ב-13 במרץ 1961, עולה שייתכן שבן גוריון התפטר ושהנשיא לא הצליח להטיל פורמלית את הרכבת הממשלה על חבר כנסת אחר; היום החוק שונה בכל מקרה וקוצב זמנים ברורים לכל החלטה).
  • הבחירות לכנסת השמונה עשרה הוקדמו, בוודאות, בשל כך שציפי לבני לא הצליחה להקים ממשלה, והתקיים ההליך הקבוע בחוק יסוד: הממשלה (המנדט חזר לנשיא, הנשיא התייעץ והחליט שאין אפשרות להקים ממשלה, והלכו לבחירות). לא היה צורך בשום חוק. ככל הידוע לי, זו הייתה הפעם היחידה בתולדות המדינה, עד כה, שבחירות הוקדמו בלי חוק של הכנסת ובלי צו של ראש הממשלה.
‏התקדים ההיסטורי במקרה שלנו הוא שהרכבת הממשלה נכשלה והובילה לבחירות מיד לאחר הבחירות הקודמות (להבדיל מכישלון בהרכבת הממשלה אחרי התפטרות ראש הממשלה, כמו בשני המקרים הנ"ל). – rotemlissשיחה 18:12, 30 במאי 2019 (IDT)[תגובה]


סטרזה עיירה בצפון איטליה ליד גבול איטליה שוויץ ליד חופי אגם מג'ורה בסטרזה רכבל וגן בוטני ליד סטרזה ממוקם האי איזולה בלה נשים למשפחת בורמאו בסטרזה הרבה מלונות והמפורסם שמהם זה הוטל פלורה (Hotel fllora)

אומרים ששופץ לאחרונה אפריל 2019 שווה לבדוק שעבר לבעלות משפחת דיין

יורם אורון חא היה מפקד באגד 214