שיחת משתמשת:דוג'רית/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום, דוג'רית, וברוך בואך לוויקיפדיה!
כדי לסייע לך להצטרף לעורכים ולעורכות באפשרותך:

If you can't read Hebrew, click here.בברכה,

אישור על זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף ויקיפדיה:OTRS/פניות#אישור על זכויות יוצרים

כתיבה על עצמך[עריכת קוד מקור]

שלום דוג'רית,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמשת:דוג'רית/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה,Chenspec-WMIL - שיחה 13:25, 27 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה--דוג'רית - שיחה 09:38, 5 בספטמבר 2014 (IDT)

ברוכה הבאה[עריכת קוד מקור]

שלום דוג'רית ובהצלחה בוויקיפדיה :-) רחל - שיחה 22:26, 10 בספטמבר 2014 (IDT) תודה רבה דוג'רית - שיחה 02:49, 10 באוקטובר 2014 (IDT)

היי, נויקלן הוא הכינוי שלי בוויקיפדיה. את מוזמנת לשאול שאלות כאן או בדף שיחתי (שיחת משתמש:Neukoln). בברכה, נויקלן 22:36, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה רבה! דוג'רית - שיחה 23:45, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

כיף לראות את ההתאקלמות שלך כאן . נויקלן 11:54, 15 במאי 2015 (IDT)

היי, תודה! כיף לראות אותך שלום דוג'רית - שיחה 11:59, 15 במאי 2015 (IDT)

העלאת תמונות[עריכת קוד מקור]

ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/אלף מילים/הנחיות להעלאת תמונות

--Yoavd - שיחה 16:19, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

ויקיפדיה:רישוי תמונות --Yoavd - שיחה 16:22, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

משתמשת:Hanay --Yoavd - שיחה 16:27, 6 באוקטובר 2014 (IDT)

נושא הטבעונות[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אני מבין את הרצון שלך לקדם את הנושא, אבל אני סבור שאין זה ראוי להוסיף פסקה בנושא לגבי אנשים שזה ממש לא המאפיין שלהם, גם אם הם מנהלים אורח חיים טבעוני. על רן דנקר, מיכאל גריילסאמר, ג'נגו (זמר), מירי אלוני (שהערתך בוטלה על ידי גילגמש) , גל פרידמן, שי גולדשטיין ורבים אחרים נכתבו ערכים בזכות עצמם - ולא משום שהם טבעוניים או שכך כתוב בפייסבוק של מישהו. אנא המנעי מתוספות אלו לגבי מי שזה שולי ביחס לתרומתו האחרת. --Yoavd - שיחה 10:44, 8 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום יואב. אני מתנצלת על תגובתי המאוחרת. כשכתבת לי את ההודעה, הייתי ממש חדשה ולא הכרתי את הדינמיקה. לאחר מספר ימים, נכחתי בסדנה בויקימדיה, בה התייעצתי עם ויקיפד ותיק ונחמד לגבי ההודעה שלך, וחשבתי שזה מספיק. תודה על המשוב. אני מקווה שבקרוב אעלה את הנושא בצורה מסודרת במזנון. לגבי העריכה בערך של מירי אלוני - לאחר דיון עם גילגמש - עריכתי הוחזרה. יום טוב. דוג'רית - שיחה 07:12, 14 באפריל 2015 (IDT)

ערב טוב, דוג'רית,
העברתי עכשיו את הערך שהעלית על "פרדריק שפה" לכתיב "פרידריך שפה". הוא גרמני, ובוויקיפדיה אנחנו משתדלים להיות נאמנים לשם בשפת המקור, קרי, "פרידריך" (הגרסה האנגלית של שמו היא "פרדריק"). אלדדשיחה 21:32, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה אלדד על העריכה. נאמר לי כי אם שמו קיים בספרות העברית, יש להעדיף את הגרסה הזו על פני כללי התעתיק. בספרה של ויסלבה שימבורסקה 'קריאת רשות' - שמו מופיע כפי שאייתתי. כך או אחרת - לא משנה לי במיוחד. תודה על העדכון. דוג'רית - שיחה 21:48, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
בשמחה. שימי לב שבדף השיחה את יכולה להזיח את תשובתך לא על ידי שני רווחים, אלא על ידי נקודתיים בתחילת השורה, ובכל רמה נוספת - עוד נקודתיים, וכן הלאה.
כן, אצלנו בוויקיפדיה חשוב לשמור על כתיב השם בשפת המקור. סביר שהמתרגם לא הקפיד על כך, אבל אנחנו אמונים על העניין לטובת קוראינו. במקרה שהוא היה אנגלי או צרפתי, היינו כותבים כמובן "פרדריק", כפי שכתבת. אלדדשיחה 21:55, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
אוקי, לקחתי לתשומת ליבי ואזכור להבא. תודה. ראיתי בפרופיל שלך שאתה מתמצה בענייני לשון ותרגום. שאלתי היום שאלה בייעוץ הלשוני (לגבי תעתוק שם נורווגי), אך לא ברור לי מי מצליח לצפות בה, וטרם ענו לי. תוכל לעזור? ותודה על טיפ הנקודתיים (אתה הראשון שאני מתכתבת איתו בויקיפדיה). דוג'רית - שיחה 22:04, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
בשמחה :) – ובכיף. אכן, ראיתי את השאלה שלך במדור הייעוץ הלשוני. לא עניתי שם, כי לא הייתי בטוח בתשובתי (אני משתדל לענות רק כשאני בטוח). הסיבה שלא הייתי בטוח היא ששם המשפחה שלו נראה גרמני, משהו כמו "צפפה" (Tzapfe). אבל לא הייתי בטוח אם בנורווגית הוגים את השם כ-צפפה, או אולי בתור זאפּפֶה. אז תשובת ביניים בכל זאת, היות שאנחנו כבר מתכתבים: "פטר וֶסֶל צפפה". ועוד תזכורת, בסיום התגובה שלך אל תשכחי לחתום בארבעה סימני טילדה, כך: ~~~~. זה מיתרגם לשם המשתמש שלך, לתאריך ולשעה שבה חתמת. באשר לכתיב בנורווגית, אני חושב שהכתיב שהצעתי בסדר. אני לא בטוח בו כרגע במאת האחוזים, אבל בדקתי, לשם השוואה, גם ברוסית, וכך גם הם תיעתקו את השם. אז יש לנו אישוש לפחות מן המדור הקירילי ;-)
עכשיו גם התנגשתי אתך, אז אני רואה שבינתיים הוספת את החתימה שנשכחה קודם :) אלדדשיחה 22:10, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה רבה!! :) דוג'רית - שיחה 23:43, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
בכיף! :) תודה על התרומות שלך. בזכותך התוודעתי לנושא המכשפות, בשלב זה - עדיין רק על קצה המזלג. אלדדשיחה 23:44, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
נ"ב: מקווה שראית את מה שכתב לך נויקלן במעלה הדף, מתחת לשורה שכתבה רחל. אלדדשיחה 23:45, 13 באוקטובר 2014 (IDT)
ראיתי. רב תודות (מוזר פה נורא בלי כפתור ה'לייק') דוג'רית - שיחה 23:54, 13 באוקטובר 2014 (IDT)

משתמש:Neukoln - האם שומע? עבור. בתצוגה מקדימה אני רואה גם את המילה 'משתמש' ולא רק את הכינוי שלך. למה?משתמשת:דוג'רית (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי, שומע, אבל לא בגלל התיוג שכשל. למה הוא כשל? כי שכחת לחתום את שמך בארבע טילדות (~~~~). המערכת עובדת ככה שרק כשיש חתימה היא מזהה שהיא צריכה לשלוח למשתמשים הודעות על התיוג.
הקישור עובד כמו כל קישור פנימי אחר. כדי שיוצג טקסט אחר משם הדף המקושר יש להפריד את שם הערך ואת טקסט הקישור בקו אנכי. למשל [[משתמש:Neukoln|נויקלן]] ייצור את הקישור נויקלן. נויקלן 01:14, 17 באוקטובר 2014 (IDT)
הטילדה הזאת הורגת אותי :) אוקי, מנסה שוב (אגב, איך שמעת אם בעצם לא הצלחתי לתייג אותך?). נויקלן דוג'רית - שיחה 01:22, 17 באוקטובר 2014 (IDT)
נסי שוב עם אות ראשונה גדולה. יכול להיות שזה Case sensitive. שמעתי דרך רשימת המעקב שלי ודרך מיוחד:שינויים אחרונים. נויקלן 01:34, 17 באוקטובר 2014 (IDT)
נויקלן דוג'רית - שיחה 01:40, 17 באוקטובר 2014 (IDT)
ממש מוזר. נסיון נוסף: תכתבי {{תגובה ל|Neukoln}} ותחתמי. נויקלן 02:03, 17 באוקטובר 2014 (IDT)

הוספת קטגוריות והסבר באנגלית לתמונות בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
העלית תמונות מיוחדות לוויקישיתוף ובכך העשרת הן את מאגר התמונות ואת הערכים בוויקיפדיה בהם שיבצת את התמונות. אלה תמונות שראוי שתפארנה ערכים רבים, ולא רק בעברית. עם זאת, הבחנתי בכך שאינך משבצת את התמונות בקטגוריות כלשהן בוויקישיתוף, כלומר התמונות שלך נמצאות ברובן בקטגוריה "תמונות שיש להוסיף להן קטגוריות" (שהיא קטגוריה אוטומטית המתווספת לאחר זמן מסויים מרגע העלאתה של תמונה לשרתים, אם לא נבחרו עבורה קטגוריות). בחירת קטגוריות חשובה מאוד כדי ליצור סדר מתבקש בוויקישיתוף ועוד יותר מכך, כדי להגביר את השימוש בתמונות. ברגע שהן משוייכות, ניתן להגיע אליהן דרך הקישורים לקטגוריות המופיעים בתוך ערכי ויקיפדיה וגם מתוך קטגוריות-על בוויקישיתוף.
אנא נסי למצוא קטגוריות לכל התמונות שהעלית. לאחר שאלה תשובצנה בקטגוריות כלשהן, עם הזמן, אם יהיה צורך, תמצאנה קטגוריות מתאימות יותר ע"י עורכים בוויקישיתוף, כך שאין לחשוש משיבוץ בקטגוריה ש"אינה מתאימה בדיוק". תוכלי גם להיעזר ב-HotCat. להוספת הכלי למנגנון הפעולה שלך, הכנסי לוויקישיתוף, הקישי על "ההעדפות שלי" בשורת העליונה של המסך ובחלון הנפתח עבור להגדרות ה"סקריפטים" ושם, תחת "Tools for categories", סמני את תיבת הסימון השנייה.
בנוסף, אם תוכלי, הוסיפי לכל תמונה גם הסבר באנגלית. זה יקל על הבנת מה שמוצג בה ע"י אלה שאינם קוראי עברית ויגביר את השימוש בה. אשמח לענות על כל שאלה ולעזור ככל שאוכל. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 01:38, 18 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום, תודה רבה לך על המשוב. אני עדיין בשלבי הכרות עם ויקישיתוף, וטרם הצלחתי להבין איך אני מזינה קטגוריות לכל תמונה. באשף ההעלאה לא מצאתי שום שדה מתאים. לא ברור לי איפה מאגר הקטגוריות נמצא ואיך אני מגיעה אליו. אודה לכל עזרה ודוגמה. דוג'רית - שיחה 02:19, 18 באוקטובר 2014 (IDT)
שלום לך,
הבחנתי בתשובתך רק עתה (להבא, אם לא קיבלת ממני תשובה לפנייה כלשהי, אנא הסבי את תשומת ליבי לכך). לשאלתך, אין דבר כזה "מאגר קטגוריות" בוויקישיתוף. ויקישיתוף עצמו הוא ככל הנראה אחד ממאגרי המידע המסודרים ביותר בעולם ולבטח, המסודר ביותר שאני מכיר. כל קובץ בו אמור להיות מקוטלג לקטגוריה ולכל קטגוריה יש קטגוריית-אב ופעמים רבות, תתי-קטגוריות. לפיכך, כל קובץ נמצא בקטגורייה אחת, או במספר קטגוריות, המתארות אותו במדויק. אם אינך יודעת מהי הקטגוריה המתאימה לתמונה מסויימת, פשוט מצאי תמונה "דומה לה", משמע מאותו תחום, ושבצי לקובץ החדש את הקטגוריה/קטגוריות של זו שדומה לה. כדי למצוא את המיקום המתאים ביותר, תמיד ניתן גם להקליד קטגוריה בנושא כללי וממנו לרדת לתת-הקטגוריה המתאימה. המשך סופ"ש נעים, Ldorfmanשיחה 02:59, 24 בינואר 2015 (IST)

אירוע ויקי נשים 2[עריכת קוד מקור]

היי האם את מגיעה למרתון העריכה השני של ויקי נשים - ויקיפדיה:מפגשים/ויקי נשים מפגש 2: נשים במדע? האם שיתפת את האירוע ברחבי האינטרנט? מקוות לראותך בכל אופן :) :) :) TMagen - שיחה 12:24, 7 בדצמבר 2014 (IST)

היי אני לא אגיע למרתון מדע. אולי אצטרף למפגש הבא :) דוג'רית - שיחה 22:02, 7 בדצמבר 2014 (IST)

תודה לך על השתתפותך בהצבעה שבדף "ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:שועלי באר שבע (כדורסל)". לפי בדיקתי, הצבעתך לא תיספר במניין ההצבעות, מכיוון שיש לעמוד בדרישות להשתתפות בהצבעה: ותק של 30 ימי פעילות ו-100 עריכות במרחבי התוכן ב-90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה. אף שהצבעתך לא תיספר, הדברים שכתבת לא נמחקו, כי אם הועברו מפרק ההצבעה לפרק הצבעת המשתתפים ללא זכות הצבעה.

באפשרותך לבדוק האם יש לך זכות הצבעה באמצעות תוסף (גאדג'ט) בהעדפות. בלשונית "גאדג'טים", תחת הפסקה "שונות", יש לבחור באפשרות "סקריפט לבדיקת זכות הצבעה" (הוראות נוספות).

אם מבדיקתך עולה כי בעת פתיחת ההצבעה כן הייתה לך זכות הצבעה, באפשרותך לפנות אליי כדי שאבדוק את הנושא שנית.

בברכה,‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 09:25, 20 בינואר 2015 (IST)

תודה רבה. אכן לא הגעתי ל-100 עריכות. האם יש לי אפשרות לדעת כמה עריכות צברתי בשלושת החודשים האחרונים? אולי חסרות לי עריכות בודדות. דוג'רית - שיחה 18:00, 20 בינואר 2015 (IST)

ניפגש ביום חמישי הקרוב, 12.2.15, במשרדי ויקימדיה ישראל, ברחוב קרליבך 7, תל אביב.

הנושא: נשים בקולנוע. המרצה האורחת היא ליאור אלפנט, מבקרת קולנוע ומנהלת פסטיבל הקולנוע "לסבית קטלנית". בנוסף, תהיה הדרכה למתחילות/ריענון לותיקות, ומרתון עריכה.

הלו"ז:
17:00-18:00 סדנת עריכה למתחילות/ריענון (למעוניינות בלבד)
18:00-18:10 התכנסות
18:10-19:00 הרצאה
19:00-21:00 מרתון עריכה

אם עוד לא נרשמת, אפשר בדף המפגש.

מקווה לראותכן!

TMagen - שיחה 11:24, 8 בפברואר 2015 (IST)

בדוקת עריכות אוטומטיות[עריכת קוד מקור]

שלום דוג'רית,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:10, 5 במרץ 2015 (IST)

תודה רבה על העדכון וההסבר. דוג'רית - שיחה 18:46, 5 במרץ 2015 (IST)

נפתחה ההרשמה לתחרות הכתיבה "יוצרות ערך"[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מזמינה אותך להשתתף בתחרות הכתיבה נושאת הפרסים יוצרות ערך, שבה ניתן לזכות בפרס ראשון של 3,000 ש"ח בהצלחה! Chenspec-WMIL - שיחה 11:34, 11 במרץ 2015 (IST)

הערכים שאת כותבת מרתקים גם בתוכנם וגם בסגנונם, ותודה מיוחדת על דורותיאה דיקס שהייתה אצלי בתכנון ושמחה שהקדמת אותי. Dahlia - שיחה 16:18, 13 במרץ 2015 (IST)

תודה רבה לך! שבת שלום :) דוג'רית - שיחה 17:13, 13 במרץ 2015 (IST)

מפגש ויקי נשים 4: נשים וטכנולוגיה[עריכת קוד מקור]

שלום לכולן! מזכירה לכן שהמפגש הבא יתקיים ב-2 באפריל בנושא נשים וטכנולוגיה, בשיתוף פעולה עם She Codes, קהילת נשים בטכנולוגיה. אתן מוזמנות להרשם, ולשריין ערך מהערכים המבוקשים - או כרגיל, לערוך מה שאתן רוצות (לדוגמה - אפשר לערוך גם בשביל תחרות הכתיבה יוצרות ערך :) ). מקווה לראותכן! TMagen - שיחה 16:34, 26 במרץ 2015 (IST)

סדנה מתקדמת לעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום, אני שמחה להזמין אותך לסדנה מתקדמת לעריכה, אשר מתקיימת לקראת סיומה של תחרות הכתיבה נשים יוצרות ערך. פרטים והרשמה בדפים המקושרים, נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 12:13, 20 באפריל 2015 (IDT)

תודה רבה על ההזמנה דוג'רית - שיחה 16:10, 20 באפריל 2015 (IDT)

רב-אמן (שחמט)[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב, ראיתי שהעברת שחמטאיות מקטגוריה:רבי אמנים לקטגוריה:רבי אמנים לנשים. מקריאת הערך רב-אמן ניתן ללמוד שזו טעות, משום שיש שחמטאיות (למשל יהודית פולגאר והו ייפאן) שיש לשייכן לשתי הקטגוריות. טיפלתי בשתי השחמטאיות שהזכרתי, אך יש לבדוק את כל יתר השחמטאיות, ולהליט האם להוסיפן גם לקטגוריה:רבי אמנים. אפשר להסתמך בבדיקה על כרטיס פיד"ה של כל אחת מהן. דוד שי - שיחה 06:19, 26 באפריל 2015 (IDT)

בוקר אור. תודה שהסבת את תשומת ליבי. עוברת על הפרופילים האישיים בפיד"ה ומתקנת בהתאם. דוג'רית - שיחה 06:30, 26 באפריל 2015 (IDT)
בהזדמנות זו תוכלי להטמיע בערכים את תבנית:כרטיס פיד"ה שיצרתי. בהשוואה בין הכרטיסים של יהודית פולגאר והו ייפאן אפשר לראות שאת פולגאר יש לשייך רק לקטגוריה:רבי אמנים. דוד שי - שיחה 06:39, 26 באפריל 2015 (IDT)
אכן כבר הספקתי להסיר את פולגאר מקטגוריית 'רבי אמנים לנשים' והעברתי לקטגוריית 'שחמטאיות'. דוג'רית - שיחה 06:41, 26 באפריל 2015 (IDT)
דוד, הוספתי תבניות פיד"ה לערכים. מה אתה אומר לגבי סוזאן פולגאר? בויקי אנגלית היא מקוטלגת כרב אמן לנשים, אולם מכרטיס הפיד"ה שלה, זה לא עולה בבירור. דוג'רית - שיחה 07:14, 26 באפריל 2015 (IDT)
לא יודע, משתמש:Yoavd בוודאי יוכל לעזור. דוד שי - שיחה 07:28, 26 באפריל 2015 (IDT)

בצלאל סמוטריץ'[עריכת קוד מקור]

שלום רב. כפי שאת יודעת, יש התנגדות, ולא רק שלי, לציטוט שהבאת. אינך יכולה לכפות אותו בכוח. אם לא מתאימה לך הפשרה שהצעתי - את יכולה לשחזר לגירסה יציבה, דהיינו מצב הערך לפני כל המחלוקות של הימים האחרונים. את יכולה להציע גישור או מה שתרצי, אבל אנא אל תפתחי במלחמת עריכה. תודה, נרו יאירשיחה • ז' באייר ה'תשע"ה • 21:27, 26 באפריל 2015 (IDT)

שלום לך. במשך ארבעה - חמישה ימים, אתם ערכתם את הערך שוב ושוב ועשיתם בו כבשלכם, בעוד אני מביטה מן הצד ורק מתייחסת לשינויים בדף השיחה. תמוה בעיני שכאשר אני עורכת, אחרי מספר ימים - הדבר נחשב לפתע למלחמת עריכה. היסטוריית הגרסאות מראה בבירור שהמתנתי וקיוויתי לפשרה. קבלתי את הגרסה הראשונה של דוד שי, אך שוב ושוב אתם אלו שערכתם. לצערי לא ניתן להגיע לפשרה כשרק צד אחד מגיע עם נכונות. בנוסף, כפי שאתה יודע, ישנה התנגדות גם לעריכות שלכם, והדבר לא הפריע לכם לכפות אותן שוב ושוב. אני אבדוק מה ניתן לעשות במצב כזה מול המפעילים. דוג'רית - שיחה 21:38, 26 באפריל 2015 (IDT)
אני ניסיתי להגיע לפשרה. כאמור, אם אין הסכמה עליה - צריך לחזור לגירסה יציבה. לא לגירסה של צד אחד. אם את מעוניינת בזה - בבקשה. גם אני קיבלתי את הגירסה של דוד שי, אך תיקנתי בה ברמה עובדתית. סמוטריץ' לא "מתנגד להומוסקסואלים", וכמדומני שגם דוד יסכים לזה, ובכל מקרה הגירסה שלו אינה מקודשת. ושוב: אם את רוצה אני מוכן להחזיר מיד לגירסה היציבה. נרו יאירשיחה • ז' באייר ה'תשע"ה • 21:41, 26 באפריל 2015 (IDT)
בעיני הנוסח הנוכחי, "בנובמבר 2006 נמנה עם מארגני "מצעד הבהמות", שבו צעדו כ-200 איש בלווית בהמות במחאה על מצעד הגאווה בירושלים.‏ כשנשאל על הנושא ב-2015 הביע חרטה על המצעד‏, אך עמדתו נגד הכרת המדינה בתא משפחתי הומוסקסואלי כתא משפחתי נורמלי נותרה בעינה", מציג בצורה סבירה את יחסו להומוסקסואליות, ואני מציע לעצור בו. הקדשנו הרבה מאוד זמן לאדם שלעת עתה חשיבותו ההיסטורית זניחה. הומופובים יש עשרה בשקל, וגם בכנסת יש עוד אחדים כאלה, אם כי לא כולם משתינים מראש המקפצה. דוד שי - שיחה 21:44, 26 באפריל 2015 (IDT)
נרו, במשך מספר ימים, ערכתם את הערך שוב ושוב. ערכתם אחד את השני פעם אחר פעם. איך זה לא נחשב בעיניך למלחמת עריכה אלא רק העריכה שלי שהגיעה לאחר ימים של המתנה סבלנית? קשה לדעת. בכל מקרה, גנדלף הקפיד שוב ושוב לערוך למצב שנראה טוב בעיניו. נדמה שאין אנו מצליחים לבוא לכדי הסכמה ואנו זקוקים לצד שלישי. אני מקבלת את הפשרה הראשונה שדוד שי הציע. סמוטריץ' התבטא קשות נגד ציבור שלם בחברה הישראלית. דבריו עוררו הד תקשורתי. אני התפשרתי על הגרסה שדוד הציע, אך לסובב את דבריו של הח"כ כאילו לא תקף ישירות הומוסקסואלים אותם כינה 'לא נורמאלים' וכאילו לא הביע עמדה הומופובית ממעלה ראשונה (ע"ע 'אני הומופוב גאה') - נראה לי יותר מידי מוגזם. מה הצעד הבא? שנבחר ציבור יגיד 'אני גזען גאה' ונגיד שזו בסך הכל אמירה אירופוצנטרית סבירה? אני גם לא היחידה שחושבת כך. אם ישנה מחלוקת על פרשנות דבריו של הח"כ - הפתרון שנראה לי הכי הוגן הוא הבאת ציטוט מפורש שלו, ודוד גם אתה תמכת בפתרון זה בדף השיחה. כך הקורא יבין את דבריו כפי שיבין. אבל יש סיבה בגינה המתנגדים כ"כ מתנגדים להבאת הציטוט המפורש. דוג'רית - שיחה 21:58, 26 באפריל 2015 (IDT)
הצגתי את הציטוט כפתרון של אין ברירה. התיאור הנוכחי מציג את גישתו של סמוטריץ', ולטעמי אפשר להסתפק בו.
בוררות טובה לוויכוח בין שניים, בוויכוח שיש בו משתתפים רבים קשה יותר לבורר לפעול. אני מציע לא ללכת להצבעת מחלוקת (שהיא הפתרון הפורמלי) כבר שרפנו די והותר זמן על העניין הזה. דוד שי - שיחה 22:30, 26 באפריל 2015 (IDT)
הציטוט כנראה אכן מסתמן כפתרון של אין ברירה. בגלל זה אני בעדו. אני לא יודעת מה זו הצבעת מחלוקת, אבל כתבתי בקשה בדף מפעילים לעזרה בבוררות. דוג'רית - שיחה 22:40, 26 באפריל 2015 (IDT)

הסרת נקודה בסוף משפט[עריכת קוד מקור]

שלום. הנטייה שלך למחוק באופן גורף, נקודה בסוף משפט. מדוע? יש והיו על זה דיונים בויקיפדיה. יש בעד ויש נגד. אולי כדאי להקטין מעט את קצב המחיקות? בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 05:40, 29 באפריל 2015 (IDT)

שלום. אני האמת בעד נקודה בסוף משפט. לא ידעתי שזה בכלל משהו שיש כלפיו איזו התנגדות. האם אתה יכול להפנות אותי לעריכה בה מחקתי נקודה? לעיתים אני מריצה 'בדיקה אוטומטית', והמערכת מתקנת כל מיני בעיות. ייתכן שהמערכת מסירה נקודות בסוף משפט? אני נוהגת לראות מה הבדיקה הזו עושה, וטרם נתקלתי בדבר שאתה מצביע עליו, כך שאני שמחה שאתה מסב את תשומת ליבי. דוג'רית - שיחה 05:49, 29 באפריל 2015 (IDT)
שלום. לדוגמה מירה עווד בתיקון האחרון שלך, אך שמתי לב שזה קרה כבר במקרים קודמים. בכבוד ובהוקרה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 05:56, 29 באפריל 2015 (IDT)
אני לא הסרתי את הנקודה בסוף משפט. המערכת (לאחר שהריצה בדיקה אוטומטית) הצביעה על כך שאין אחידות במיקום הערות שוליים ביחס לסימני פיסוק, וכדי לתקן את זה - יש לבחור בצורה אחידה אחת של מיקום הערות השוליים ביחס לסימני הפיסוק, וזה מה שעשיתי. דוג'רית - שיחה 06:05, 29 באפריל 2015 (IDT)
שלום. אז את בעד נקודה בסוף משפט או נגד? בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 06:20, 29 באפריל 2015 (IDT)
אוקי, עכשיו אני מבינה אותך. חשבתי שאתה מתכוון לזה שאני פשוט מוחקת נקודות בסוף משפט. אני בעד שכל משפט יסתיים עם נקודה, אבל שהערות השוליים יהיו לפני הנקודה. אפשר לעצב כך או כך, והמערכת אכן מאפשרת לבחור, משום ששתי הדרכים תקינות. כשאני צריכה לתקן חוסר אחידות - כך אני מתקנת אותה. דוג'רית - שיחה 06:27, 29 באפריל 2015 (IDT)
שלום. כן כן, על זה אנחנו מסכימים. אבל האם המערכת מוחקת סתם נקודה בסוף משפט (ללא קשר להערה). בתודה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 06:45, 29 באפריל 2015 (IDT)
לא יודעת, אבל אם זה קורה - לא ברור לי למה. אני בטח לא מוחקת סתם נקודות בסוף משפט, ולא נתקלתי במקרה כזה שהמערכת מחקה סתם כך. הדוגמה שהבאת - אני לא מוצאת בה דבר שגוי. אם נתקלת בעריכה שלי בה מחקתי נקודה בסוף משפט, אשמח לראות. דוג'רית - שיחה 06:50, 29 באפריל 2015 (IDT)
שלום. תלכי בבקשה לערך שירי מימון בפיסקה המתחילה במשפט <<ב-8 במרץ 2011>>. בתיקון שביצעת, העברת נקודה באופן אוטומטי לסוף הערה. (בזה אנחנו מסכימים). אבל היה שם פסיק והוא נשאר. (אחרי <<30 במאי 2013}}}}., >> ... בעיקרון אני נגד הביצועים הלא מוצלחים של המערכת. הם תמיד יוצרים בעיות, ולכן צריך לעבור ולבדוק בשתי עיניים אנושיות. כדי למנוע תקלדות כאלה... בכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 06:58, 29 באפריל 2015 (IDT)
שים לב שהנקודה והפסיק היו שם לפני העריכה האחרונה שלי. היה כתוב שם: "במאי 2013 נבחרה להיות שופטת בתוכנית "אקס פקטור" המשודרת בערוץ 2.‏[6], והייתה המנטורית של להקת הבוגרים." - הבעיה היא שמלכתחילה הייתה שם נקודה שלא הייתה צריכה להיות שם (והבדיקה האוטומטית בסך הכל הזיזה אותה). חבל שלא שמתי לב לזה, כי הייתי מתקנת גם את זה על הדרך, אבל זה עדיין לא מראה שאני מוחקת נקודות באופן גורף. דוג'רית - שיחה 07:08, 29 באפריל 2015 (IDT)
שלום. כאמור, יש להיות זהירים עם הבדיקות האוטומטיות. הן גורמות לזרוז תהליכים לכאורה. אבל לאחר מכן יוצרות ערימה של תיקונים שלא נספיק לעולם לבצע... בתודה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 07:19, 29 באפריל 2015 (IDT)
בוקר טוב שיהיה לך. דוג'רית - שיחה 07:29, 29 באפריל 2015 (IDT)

נוסח אישורי OTRS[עריכת קוד מקור]

שלום דוג'רית, אני חוזרת ומבקשת גם כאן להקפיד לשלוח אישורי OTRS על פי הנוסח המופיע בדף ויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות. הדרך לעשות זאת היא לפנות מראש לבעלי הזכויות עם הנוסח הזה והם צריכים לצרף את התמונה למלא את החסר ולכתוב מאשר/מאשרת. יש הבדל מבחינתי בין פונה אקראי לוויקיפד פעיל המעלה תמונות רבות. מוויקיפד פעיל יש לצפות הרבה יותר על הקפדה בנוסח האישור. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 08:59, 1 במאי 2015 (IDT)

אוקי חנה, אני אתחיל לעבוד עם הנוסח המופיע בדף, וכפי שעניתי לך במייל - כשהגעתי לסדנת ויקיפדיה באוקטובר 2014, ישב איתי חונך ויקיפדיה והכתיב לי מילה במילה איך לכתוב את הנוסח. לכן, לא הייתה לי סיבה לחשוב שזה לא בסדר, גם משום שצוות OTRS קיבל את האישורים ששלחתי והודה לי על תרומתי למאגר. שאלתי אותך במייל לגבי אנשים שכבר שלחו לי אישור לפי הנוסח שהשתמשתי בו עד היום. אשמח אם תוכלי להתייחס. תודה. דוג'רית - שיחה 13:23, 1 במאי 2015 (IDT)
תודה, האם תוכלי לכתוב לי מי היה אותו חונך? הוא לא צריך להמציא נוסחים משלו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 13:47, 1 במאי 2015 (IDT)
אין לי מושג, אני גם לא בטוחה ששאלתי אותו לשמו בסדנה עצמה. ישבנו ביחד בחדר המרכזי, אחרי ההרצאה, בזמן שהחונכים הסתובבו בינינו וענו על שאלות. באותו היום, מספר חונכים עזרו לי. איני יודעת לומר את שמם של אף אחד מהם. דוג'רית - שיחה 13:55, 1 במאי 2015 (IDT)


סדנה מתקדמת לעריכה[עריכת קוד מקור]

שלום, אני שמחה להזמין אותך לסדנה מתקדמת לעריכה, אשר מתקיימת לקראת סיומה של תחרות הכתיבה נשים יוצרות ערך. פרטים והרשמה בדפים המקושרים, נשמח לראותך Chenspec-WMIL - שיחה 19:14, 6 במאי 2015 (IDT)

תודה רבה על ההזמנה. דוג'רית - שיחה 00:08, 8 במאי 2015 (IDT)

שלום דוג'רית/ארכיון 1, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.
רציתי להזמין אותך להשתתף בפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם ולשתף את הקהילה לגביו — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף הפרויקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:דוג'רית/ארכיון 1/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
אז מה דעתך?...
בברכה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:49, 6 במאי 2015 (IDT)

תודה רבה על ההזמנה. אולי בעתיד. דוג'רית - שיחה 00:09, 8 במאי 2015 (IDT)

תודה על תרומתך בתקופה האחרונה בתחום הניטור. בהמשך לבקשתך בעבר קיבלת הרשאות ניטור. עיקר ההרשאות כוללות אפשרות לסמן עריכות כבדוקות ואפשרות לשחזור מהיר של מספר עריכות יחד. קראי בבקשה את ויקיפדיה:מנטר ואת הדפים הרלוונטים העוסקים בניטור. יום מעולה, אופק כחול - ביבר הזכוכית 11:08, 29 במאי 2015 (IDT)

איזה יופי! תודה רבה! דוג'רית - שיחה 17:44, 29 במאי 2015 (IDT)
בס"ד מזל טוב! ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 17:50, 29 במאי 2015 (IDT)
תודה רבה! דוג'רית - שיחה 21:02, 29 במאי 2015 (IDT)

I apologize for sending this message in English.

You are receiving this message because a technical change may affect a bot, gadget, or user script you have been using. The breaking change involves API calls. This change has been planned for two years. The WMF will start making this change on 30 June 2015. A partial list of affected bots can be seen here: https://lists.wikimedia.org/pipermail/wikitech-l/2015-June/081931.html This includes all bots that are using pywikibot compat. Some of these bots have already been fixed. However, if you write user scripts or operate a bot that uses the API, then you should check your code, to make sure that it will not break.

What, exactly, is breaking? The "default continuation mode" for action=query requests to api.php will be changing to be easier for new coders to use correctly. To find out whether your script or bot may be affected, then search the source code (including any frameworks or libraries) for the string "query-continue". If that is not present, then the script or bot is not affected. In a few cases, the code will be present but not used. In that case, the script or bot will continue working.

This change will be part of 1.26wmf12. It will be deployed to test wikis (including mediawiki.org) on 30 June, to non-Wikipedias (such as Wiktionary) on 1 July, and to all Wikipedias on 2 July 2015.

If your bot or script is receiving the warning about this upcoming change (as seen at https://www.mediawiki.org/w/api.php?action=query&list=allpages ), it's time to fix your code!

Either of the above solutions may be tested immediately, you'll know it works because you stop seeing the warning.

Do you need help with your own bot or script? Ask questions in e-mail on the mediawiki-api or wikitech-l mailing lists. Volunteers at m:Tech or w:en:WP:Village pump (technical) or w:en:Wikipedia:Bot owners' noticeboard may also be able to help you.

Are you using someone else's gadgets or user scripts? Most scripts are not affected. To find out if a script you use needs to be updated, then post a note at the discussion page for the gadget or the talk page of the user who originally made the script. Whatamidoing (WMF) (talk) 22:03, 17 ביוני 2015 (IDT)

שעבוד האישה[עריכת קוד מקור]

שלום,

נתקלתי בערך היפה שכתבת. נהנתי מקריאתו. הערה קטנה, ברשותך: לא שמים קישורים פנימיים בכותרות. העברתי את הקישורים לגוף הערך. במקרה שבו יש צורך לעשות קישור מודגש, יש להשתמש בתבנית {{ערך מורחב}}. ראי בבקשה דוגמה לשימוש בתבנית זו בערכי מדינות (למשל: ישראל). גילגמש שיחה 20:08, 8 ביולי 2015 (IDT)

תודה גילגמש. כשכתבתי את הערך, לא ידעתי שאין לקשר כותרות. היום אני כבר יודעת זאת, ואם הייתי זוכרת שכך עשיתי בשעבוד האישה - הייתי חוזרת לתקן. שמחה שתיקנת. דוג'רית - שיחה 21:02, 8 ביולי 2015 (IDT)
כמו כן, יודעת לעבוד עם תבנית 'ערך מורחב'. ע"ע דגל כוזב. דוג'רית - שיחה 21:05, 8 ביולי 2015 (IDT)
מצוין :)
לא היתי בטוח אז העדפתי לכתוב. אם יהיו שאלות אשמח לסייע. גילגמש שיחה 21:10, 8 ביולי 2015 (IDT)
ברור, אכן עדיף היה לכתוב. תודה על הנכונות לעזור.OK. דוג'רית - שיחה 21:14, 8 ביולי 2015 (IDT)

אחלה... תגידי, היית רוצה לכתוב ערך מומלץ? חסרים לי ערכים חדשים להמלצה ושמתי לב שאת כבר בקיאה למדי בעריכה ויקיפדית. גילגמש שיחה 15:18, 9 ביולי 2015 (IDT)

תודה על ההצעה. כרגע יש לי כמה רעיונות לערכים חדשים, אולם איני יודעת אם יהיו מקיפים מספיק כדי לעמוד בקריטריונים של ערכים מומלצים. יש נושא מסוים שעליו אני מתכננת לכתוב בצורה יסודית ומקיפה - אם וכאשר זה יקרה, אשמח לבדוק איתך אופציה לכלול את הערך במומלצים. דוג'רית - שיחה 17:57, 9 ביולי 2015 (IDT)
בשמחה :) גילגמש שיחה 19:01, 9 ביולי 2015 (IDT)

פרשת גל בק[עריכת קוד מקור]

תודה רבה על הוספת התמונות לערך. אני מקווה שישרוד את דיון החשיבות. וידרסקייווקר - שיחה 00:40, 22 ביולי 2015 (IDT)

כרגע קשה להגן על החשיבות שלו לדעתי, אולם לא מדובר במקרה מובהק לחלוטין. אני מקווה שבקרוב יהיו בפרשה התפתחויות מספיק דרמטיות על מנת להגן על הערך בעתיד, במידה ויימחק. דוג'רית - שיחה 00:55, 22 ביולי 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום דוג'רית,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 00:38, 17 באוגוסט 2015 (IDT)

אם טרם ענית, יש להזדרז!
אם טרם ענית, יש להזדרז!

שלום לך,
איני יודע אם מילאת את סקר העורכים שהזמנה אליו השארתי לך לעיל, אולם אם טרם יצא לך לעשות זאת, רצוי להקיש על הקישור בהקדם.
ממספר סיבות, הקישור לסקר פעיל למשך שבוע בלבד. אם חלף שבוע מההזמנה לסקר, לא ניתן יהיה להכנס אליו באמצעות אותו קישור. היה וטרם ענית על הסקר, ברצונך לעשות זאת ונתקלת בבעיה, ניתן תמיד ליצור עמי קשר ואשמח לדאוג לטיפול בנושא (אם הפנייה נעשית דרך דף זה, יש "לתייג אותי" כדי שלא אפספס). שבוע טוב, Ldorfmanשיחה 00:48, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה. דוג'רית - שיחה 04:36, 4 בספטמבר 2015 (IDT)

הרצאת ויקי נשים: זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

אחד הנושאים שמעלים הכי הרבה שאלות בקורסים ומפגשים של ויקי נשים הוא נושא זכויות יוצרים: אילו תמונות וקבצים מותר להעלות, ובאלו תנאים. ביום שישי זה תיערך הרצאה מיוחדת בנושא. דרור לין, ויקיפד ותיק וחבר ועד בוויקימדיה ישראל, יסביר את כל מה שרציתן לדעת, וגם את מה שלא ידעתן לשאול.

הפרטים: 28 באוגוסט, 2015, שעה 10:00, במשרדי ויקימדיה, רח' קרליבך 7, קומה 2, תל אביב.

הרשמה בדף האירוע ויקיפדיה:מפגשים/מפגשי ויקי נשים/הרצאה: זכויות יוצרים.

נתראה!

תודות, ‏TMagen‏ • שיחהמה חדש במיזם ויקי נשים 20:16, 23 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה. דוג'רית - שיחה 04:36, 4 בספטמבר 2015 (IDT)

המון תודה על ההרחבה בערך עדן בן זקן[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד! בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:25, 4 בספטמבר 2015 (IDT)

אגב אתה יודע מי חברת התקליטים שלה? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:30, 4 בספטמבר 2015 (IDT)
תודה לך. מסתבר שכתבנו את הערך הזה בדיוק באותו הזמן. בחצות בדקתי וראיתי שאין עליה ערך אז התחלתי לכתוב אותו, ועבדתי על טיוטה ב-WORD. כשרציתי להעביר אותה לוויקיפדיה, ראיתי שהערך כבר נוסף על ידך . לחברת התקליטים שלה קוראים ארומה מיוזיק. דוג'רית - שיחה 04:35, 4 בספטמבר 2015 (IDT)
ראי מה רשמתי בדף השיחה שיחה:עדן בן זקן. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 04:38, 4 בספטמבר 2015 (IDT)
זה מאוד יפה מצידך. תודה רבה לך. יפה מאוד דוג'רית - שיחה 04:42, 4 בספטמבר 2015 (IDT)
תודה על העלאת התמונה אבל לפי מה שראיתי חסר אישור מסוים כך כתוב בקובץ מציע לך לפנות לדף ויקיפדיה:OTRS/פניות ולשאול אם הגיע אישור לפני שימחקו בטעות. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 18:46, 9 בספטמבר 2015 (IDT)
התמונה כרגע נמצאת בסטטוס המתנה לאישור מצוות OTRS. אישור מבעל זכויות היוצרים נשלח על ידי ל-OTRS למייל. בדר"כ הם מאשרים תוך מספר ימים. אני ממתינה לקבלת האישור הסופי. דוג'רית - שיחה 18:52, 9 בספטמבר 2015 (IDT)
אהה אם כך סבבה. חשבתי שלא ראית. כל הכבוד!. בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:34, 9 בספטמבר 2015 (IDT)
מעדכנת אותך - התמונה קיבלה אישור סופי מצוות OTRS. דוג'רית - שיחה 23:08, 25 בספטמבר 2015 (IDT)

מזמינה אותך לעוט על הערך. :) אילי - שיחה 20:02, 21 באוקטובר 2015 (IDT)

תודה על ההזמנה, אך כפי שכתבתי בדף השיחה (פעמיים) - אני מניחה לערך הזה. דוג'רית - שיחה 15:05, 22 באוקטובר 2015 (IDT)

שלום. כמדומני שמחקת בערכים מספר, מידע חשוב על הרצאות של נשוא הערך. לעניות דעתי אין כאן פרסומת. יש כאן מידע חשוב ביותר על הרצאות של אנשים מעניינים. בברכה ובכבוד, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 20:34, 1 בנובמבר 2015 (IST)

שלום. הבוקר שני עורכים אנונימיים [[1]] [[2]] הציפו ערכים רבים בפרסומת לאתר המספק שירותי הרצאות. שניהם קיבלו אזהרה ממספר עורכים ששחזרו את עריכותיהם, ומשלא פסקו - נחסמו ע"י מפעילי מערכת. בברכה. דוג'רית - שיחה 20:49, 1 בנובמבר 2015 (IST)
שלום. תודה על הבהרה זו, בברכה, רפאל גורי Rafael Guri - שיחה 04:53, 2 בנובמבר 2015 (IST)

מסיבת סוף שנה ויקי נשים![עריכת קוד מקור]

ב-24 בדצמבר תיערך מסיבה למיזם ויקי נשים, שבה המשתתפות במיזם יחגגו את כל מה שכבר עשו ויתכוננו לקראת עשייה פורה נוספת. המסיבה פתוחה לכל תומכי ותומכות המיזם, מקהילת ויקיפדיה ובכלל. אז שימרו את התאריך! פרטים והרשמה בדף האירוע.

מסיבת סוף שנה ויקי-נשים[עריכת קוד מקור]

שלום משתמשת:דוג'רית שמחה להזמין אותך לארוע סוף השנה של קבוצת ויקי-נשים. כל הפרטים בדף המפגש. מצפות לראות אותך. ערב טוב מיכל לסטר - שיחה 20:25, 6 בדצמבר 2015 (IST)

תיקנת את הקישור, אבל עכשיו יש משפט לא ברור "בדבאח ובשלומי" אחד מתייחס לחברה והשני למקום, אולי כדאי לנסח "של דבאח ובשלומי", הנוסח הקיים עכשיו בערך בעייתי. ביקורת - שיחה 13:56, 18 בינואר 2016 (IST)

בסך הכל הכחלתי את המילה דבאח שהייתה צהובה. הניסוח היה שם לפני כן ולא שמתי לב אליו. אתה צודק שזה ניסוח בעייתי. ערכתי אותו עכשיו כך שיכלול שם משחטה ומיקומה. דוג'רית - שיחה 02:18, 19 בינואר 2016 (IST)

שלחתי מייל[עריכת קוד מקור]

למייל המופיע כאן בויקיפדיה. ‏Ben-Yeudith‏ • שיחה 13:05, 19 בינואר 2016 (IST)

עניתי. דוג'רית - שיחה 14:23, 19 בינואר 2016 (IST)

בירור לגבי עריכה[עריכת קוד מקור]

תודה על התיקונים מיום 28/1 בערך מקס ניוולי. רציתי להבין לגבי התיקון הראשון בשם התמונה - מה ההבדל בין thumb לבין "ממוזער"? Kiki - שיחה 12:28, 3 בפברואר 2016 (IST)

היי Kiki, נעים מאוד . הפעלתי בוט החלפות ע"י לחיצה על 'בדיקה' (מדובר בגאדג'ט שדואג לאחידות לשונית וכן לתיקוני כתיב אותו כל אחד יכול להוסיף באמצעות 'העדפות'). בוויקיפדיה הוחלט להחליף את המושג הלועזי 'thumb' במושג העברי 'ממוזער' - להבנתי, בשם האחידות. תוכלי לראות החלטה זו מופיעה ברשימה זו - מספר 316. אנצל הזדמנות זו להודות לך על הערך החשוב והמעניין שכתבת - מקס ניוולי. דוג'רית - שיחה 12:48, 3 בפברואר 2016 (IST)

בירור לגבי עריכתך בדף ישראל אלטר (חזן)[עריכת קוד מקור]

בעריכתך זו החלפת את תאריך הפטירה ל-2011, והקפצת את גילו של המנוח לגיל 110. (וגם שינית את תאריך הלידה). האם אוכל לשאול מדוע? ביקורת - שיחה 18:45, 7 במרץ 2016 (IST)

שלום ביקורת. מדובר בטעות. ניסיתי לחשוב איך זה קרה, ונזכרתי בסופו של דבר שהעתקתי את שורת הפתיחה מהערך הזה על מנת לארגן את פסקת הפתיחה בערך על אלטר כמקובל, אבל מתברר שמשהו כנראה הסיח את דעתי וכך נוצר בלבול. טוב ששמת לב ותיקנת. דוג'רית - שיחה 23:31, 7 במרץ 2016 (IST)
תודה על ההבהרה, רציתי להיות בטוח שלא פספסתי משהו. לילה טוב!. ביקורת - שיחה 23:36, 7 במרץ 2016 (IST)
לילה טוב! דוג'רית - שיחה 23:37, 7 במרץ 2016 (IST)

ראי את הכתבה הזו גם השנה היא זכתה בתואר זמרת השנה שנערך במסגרת ערות 24 מאקו והתחנות האזוריות... אולם לא כל כך הבנתי איזה מצעד זה ומה הם בדיוק התחנות האזוריות האלה.. אשמח לסיועך ולברורך... תודה, בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 19:41, 2 באוקטובר 2016 (IDT)

פעם שנייה שלה ברציפות לזכות במצעד השנתי הזה. זה המצעד של ערוץ המוזיקה (ערוץ 24), של אתר מאקו ושל כל מיני תחנות רדיו. אני מכירה שני מצעדים שנתיים מרכזיים: המצעד הזה והמצעד של גלגל"צ בשיתוף ynet. אני אוסיף את זה לערך שלה. תודה רבה. דוג'רית - שיחה 02:07, 3 באוקטובר 2016 (IDT)

קטגוריות עם ערכים מועטים[עריכת קוד מקור]

כשאת יוצרת קטגוריה עם פחות מ-5 ערכים, כדאי מאד לקשר אותה בבינוויקי לקטגוריה מקבילה בוויקיפדיה זרה כדי לאפשר לכולם לראות שאכן יש לה פוטנציאל לצמוח ל-5 ערכים. בפחות מכך לא מקובל ליצור קטגוריות. אם אין קטגוריה מקבילה, כדאי כמובן לשאול למה. ביקורת - שיחה 17:26, 6 באוקטובר 2016 (IDT)

אני אכן מקשרת לקטגוריות מקבילות בבינוויקי. אם אין קטגוריה מקבילה זה כנראה בגלל שבוויקיפדיה האנגלית, אותם ערכים מסודרים ברשימה ולא בקטגוריה. האם תוכל להצביע על קטגוריה שפתחתי שאתה מתקשה לראות פוטנציאל צמיחה ל-5 ערכים? דוג'רית - שיחה 17:30, 6 באוקטובר 2016 (IDT)
לא מתקשה לראות פוטנציאל צמיחה, אבל מתקשה לראות חשיבות אם אין קטגוריה מקבילה באנגלית ומדובר באוניברסיטה בארצות הברית. אם יש ערך רשימה ניתן לקשר אליו מגוף הדף במקום בבינוויקי. ביקורת - שיחה 17:37, 6 באוקטובר 2016 (IDT)
העובדה שקטגוריה או רשימה טרם נפתחו בוויקיפדיה אחרת אינה מעידה על חשיבות או חוסר חשיבות. אם לדעתך אין חשיבות, אתה מוזמן להציב תבנית חשיבות. דוג'רית - שיחה 17:42, 6 באוקטובר 2016 (IDT)
אני לא מחלק תעודות חשיבות או תבניות, לא מדובר בערך במרחב הערכים אלא על קטגוריה. בסך הכל אני מנסה להבין את הרציונל. ביקורת - שיחה 17:44, 6 באוקטובר 2016 (IDT)
אתה רשאי להניח תבנית חשיבות גם על קטגוריה אם אינך מבין את הרציונל ביצירתה. בגדול - הרציונל לפיו אני פועלת הוא קיומו של פוטנציאל לחמישה ערכים, וכן ההנחה שיש חשיבות. כפי שיש לדעתי חשיבות לקטגוריה:מקבלי תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת חיפה, אותה אכלסתי ב-75 ערכים, כך יש חשיבות גם לקטגוריה:מקבלי תואר דוקטור לשם כבוד מאוניברסיטת הרווארד, אותה הספקתי לאכלס רק בערך אחד. אני מתכוונת לעמול על אכלוס הקטגוריות - אתה מוזמן להצטרף למלאכה המרובה. דוג'רית - שיחה 18:04, 6 באוקטובר 2016 (IDT)

טקס סגירת הגבול בין הודו לפקיסטן[עריכת קוד מקור]

בארץ ענקית ומלאת עניין כמו הודו, הטקס הזה הוא "אחת האטרקציות התיירותיות הבולטות בהודו"? נראה לי קצת מוגזם. במקורות שהבאת אין לכך סימוכין. קלונימוס - שיחה 22:40, 6 באוקטובר 2016 (IDT)

המקור הראשון בערך מפנה לכתבה בה המשפט הראשון הוא: "אחת האטרקציות התיירותיות המוכרות בהודו היא הטקס היומי של סגירת הגבול עם פקיסטן". אתר התיירות Thrillophilia (אנ') במאמר שנקרא '51 Places to Visit in India Before You Turn 30' כלל את הטקס הזה ברשימת 51 האתרים שצעירים צריכים לבקר בהם בהודו. עיתון הטיימס של הודו דיווח בשנת 2006 על כוונתו של משרד התיירות ההודי לפתח את גבול ואגה (בו מתקיים הטקס) כמרכז תיירותי "חם". אכן למדינה ענקית כמו הודו, עם 1.2 מיליארד נפש יש כנראה הרבה אטרקציות בולטות, וזו אחת מהן. דוג'רית - שיחה 23:44, 6 באוקטובר 2016 (IDT)
לא לגמרי השתכנעתי. כדי לקבוע שטקס או אתר הוא אטרקציה תיירותית בולטת צריך סטטיסטיקה על מספר מבקרים, או נתון "קשה" דומה. בלי לזלזל כמובן במקורות שהבאת. יש לי הסתייגויות ממשפטים כאלה. אבל שיהיה. שבת שלום, קלונימוס - שיחה 17:47, 7 באוקטובר 2016 (IDT)
קלונימוס, אני יכולה להבין גם את ההסתייגות שאתה מעלה (ברור לי שישנם אתרים בהודו בולטים הרבה יותר, ושהבולטות שלהם בולטת יותר). אם זה חשוב לך, תשיב את העריכה שלך - אבל תכתוב בבקשה בתקציר העריכה שאתה משחזר אותי אחרי דיון אצלי בדף שיחה. תודה. דוג'רית - שיחה 18:31, 7 באוקטובר 2016 (IDT)
מעריך את התגובה שלך. מכיוון שאין לי זמן לחפש מקורות, אני סומך עליך. נשאיר את הניסוח כמו שהוא. שבוע טוב, קלונימוס - שיחה 21:34, 8 באוקטובר 2016 (IDT)

שאלה קטגורית[עריכת קוד מקור]

בתור מומחית לקטגוריות אולי תוכלי לעזור לי, אני רוצה ליצור קטגוריה "ניצול בעלי חיים", אבל צריך לוודא שאין כבר משהו כזה בשם אחר. את יכולה לעזור?
עריכה: כוונתי שיהיו בקטגוריה ערכים כדוגמת מרוץ כלבים, מרוץ סוסים, הערכים על תעשיית המזון מהחי וכולי. -PelicanTwo - שיחה 12:27, 22 באוקטובר 2016 (IDT)

לא מומחית לקטגוריות, אבל כשאני רוצה לקבל מושג יותר טוב לגבי קיומה קטגוריה, אני בודקת מה כבר קיים בוויקיפדיה האנגלית (הרבה פעמים היא מקדימה את הוויקפדיה העברית). הערך האנגלי של חקלאות מתועשת (אנ') למשל משויך לקטגוריה שנקראת 'Cruelty to animals' שלא קיימת בעברית. זה לא אותו הדבר כמובן כמו ניצול בעלי חיים. הערך האנגלי ניסויים בבעלי חיים (אנ') משויך לקטגוריה שנקראת 'ניסויים בבע"ח' והיא עצמה משויכת לקטגוריות של זכויות בע"ח ורווחת בע"ח, ואין שם קטגוריה שנקראת 'Animal Exploitation'. לדעתי אפשר ליצור כזו קטגוריה ולאלכס בה את כל הפרקטיקות של ניצול ושעבוד בעלי חיים (חקלאות מתועשת, ניסויים, בידור, ביגוד וכו'). דוג'רית - שיחה 12:49, 22 באוקטובר 2016 (IDT)

הוא דווקא נתן מקור בתקציר עריכה ב-20/10/16. לא קראתי את זה. אולי תקראי ותשפטי? אם נכון, הוסיפי לערך את המקור. בורה בורה - שיחה 21:31, 28 באוקטובר 2016 (IDT)

בוקר טוב. אכן ניסיתי להכנס ללינק אבל הוא מופיע אצלי כלינק שבור. יש קונצנזוס רחב לגבי ההנחה שהיא המתכנתת הראשונה בהיסטוריה. הדבר מיוחס לה גם בערך האנגלי. בערך העברי ובערך האנגלי של צ'ארלס בבג' לא ניתן לו הקרדיט הזה. בערך האנגלי כן מצוין שאף על פי שיש חוסר הסכמה לגבי כמה מהרעיונות היו של לאבלייס, היא מתוארת לרוב כמתכנתת הראשונה. דוג'רית - שיחה 06:18, 29 באוקטובר 2016 (IDT)
הקישור אינו שבור. כאמור, לא קראתי, אבל התייחסתי לתקציר העריכה שאין מקור. אשמח אם תבהירי בערך, אם צריך. בורה בורה - שיחה 03:13, 30 באוקטובר 2016 (IST)
הקישור אכן זמין. כשבדקתי אותו הדף לא עלה (וגם הדף הראשי לא היה זמין - factmyth.com). אני רואה שמדובר בבלוג. בפסקה הראשונה כתוב שהטענה שעדה לאבלייס היא המתכנתת הראשונה היא מיתוס, ושהתואר 'המתכנת הראשון' שייך לצ'ארלס בבג'. שניים משלושת המקורות שהבלוגר מספק כדי לתמוך בטענה הזו הם הערכים הויקיפדים באנגלית של עדה לאבלייס וצ'ארלס בבג'. זה המקור השלישי. בהמשך יש גם הפנייה למקור הזה. יש מחלוקת לגבי כמה מהרעיונות שלה, וכמה מהרעיונות של בבג', בהם עשתה שימוש, משפיעים על תוארה כמתכננת ראשונה. זה משהו שמצריך בדיקה מדוקדקת תוך הסתמכות על מקורות אמינים ככל הניתן. כרגע כתוב בערך שלה "היא מתוארת לעתים קרובות כמתכנתת המחשבים הראשונה בעולם" - זו טענה נכונה ויחסית זהירה. היא אכן מתוארת כך לעתים קרובות. לעומת זאת, הטענה שהוספה "אולם על פי היסטוריונים עדה לאבלייס לא כתבה את התכנה הראשונה אלא צ'ארלס בבג'" היא טענה הרבה יותר החלטית. כנראה יש מספר היסטוריונים שטוענים שאין לייחס לה תואר זה - זה צריך לבוא לידי ביטוי בערך, אולי בפסקה מיוחדת שתוקדש למחלוקת, אבל לא בצורה שמציגה רמת וודאות כזו שמתייחסת לקרדיט שלה כאל מיתוס ולא יותר (אלא אם יש לכך הסכמה רחבה בקרב היסטוריונים). המחלוקת מופיעה בערך האנגלי של לאבלייס (Controversy over extent of contributions), והנושא עלה גם בדף שיחה של הערך האנגלי אודותיה - פרק 12. כדאי שאחד העורכים יבדוק את זה לעומק ויציג את ההשקפה הרווחת וכן את הדעה החולקת עליה. מכיר עורך בוויקיפדיה שמבין בנושא וישמח לבדוק את זה ולערוך בהתאם? דוג'רית - שיחה 07:05, 30 באוקטובר 2016 (IST)
בכל מקרה אין עוררין על כך שהיא כתבה את התוכנה הראשונה שהתפרסמה, התוכנה לחישוב מספרי ברנולי. באבג' היה המדריך שלה והיא התייעצה איתו בתכתובת ענפה, וסביר להניח שהיה לו חלק בזה, אבל הוא עצמו כתב שהיא ראתה במכונה שלו דברים שהוא לא ראה, כלומר הוא ראה בה מכונת חישוב והיא ראתה בה את מה שהיום אנחנו קוראים מחשב, כי יש במכונה מנגנון הסתעפות "if then else". לטעמי הטענות נגדה נשמעות קטנוניות ואפילו מוזרות. אני אשמח לעזור בעריכה, רק שזה לא יהיה מאד מהר. -PelicanTwo - שיחה 07:28, 30 באוקטובר 2016 (IST)
זה יהיה מצוין, כי אני לא מבינה בהיסטוריה של התחום הזה. דוג'רית - שיחה 07:31, 30 באוקטובר 2016 (IST)
-PelicanTwo, מצטרף לבקשה... בורה בורה - שיחה 14:49, 30 באוקטובר 2016 (IST)

היי דוג'רית,

בדיון המחיקה הוחלט להשאיר את הקובץ. אני רק רוצה להסביר לך בקיצור. בתמונה יכולים להיות בעלי זכויות יוצרים נוספים מחוץ לצלם. כשמצלמים פסל למשל אז גם לפָּסַל יש זכויות יוצרים. בחלק מהמדינות תמונה של פסל תמחק ואילו באחרות לא. במדינות כמו ישראל, בהם יש חופש פנורמה, אזיי מותר לצלם תמונות של פסלים או יצירות במרחב הציבורי. התנאי הוא שהיצירה המצולמת תהיה במקום ציבורי ובמקום של קבע. ז"א תמונות של פסלים ובניינים בישראל מותרות. לעומת זאת פוסטרים לא. המקרים היחידים שבהם פוסטרים יכולים להיות מותרים הוא כאשר החלק המוגן בזכויות יוצרים קטן ולא בולט (כמו שהוחלט במקרה הזה), מה שמכונה דה-מימנימיס. אני מקווה שהצלחתי להסביר מבלי להעמיס.

דבר נוסף. לגבי זה שישנם קבצים נוספים עם תמונות של פוסטרים. ישנם עדיין הרבה קבצים שצריכים להימחק מקומונס. כשמישהו יגיע אליהם הם יימחקו מן הסתם. המחשבה שלך כאילו כל תמונה שעולה לוויקישיתוף נבדקת לא נכונה. הרוב לא נבדק. אילוצי כוח אדם. מבחינת סדר עדיפויות אזיי הפרות בוטות של זכויות יוצרים במקום הראשון. זה לא המקרה. Geagea - שיחה 06:33, 5 בנובמבר 2016 (IST)

היי גיאה. תודה רבה על ההסבר המפורט. ובכלל - תודה שאתה תמיד עוזר בכל הנוגע לקומונס. דוג'רית - שיחה 08:53, 5 בנובמבר 2016 (IST)
.‏Geagea - שיחה 01:38, 6 בנובמבר 2016 (IST)

תודה על התוספות ב'דיויד סדאריס'[עריכת קוד מקור]

המטבח - שיחה 09:47, 25 בנובמבר 2016 (IST) לגבי עניין היתומות, אני עובד עכשיו על הערכים של this american life ואיירה גלאס המטבח - שיחה 09:50, 25 בנובמבר 2016 (IST)

בשמחה. זו הייתה הרצה אוטומטית של רובוט שביצעתי. שם לב שקישרתי את הערך בצד ימין גם לויקינתונים (כך שהוא מקושר עכשיו גם לערכים המקבילים בשפות השונות). רצוי מאוד להוסיף לערך גם את הקטגוריה:להט"בים אמריקאים. כל הכבוד על כתיבת הערך. . שבת שלום. דוג'רית - שיחה 12:41, 25 בנובמבר 2016 (IST)

סיבה למסיבה - ויקי נשים 2016[עריכת קוד מקור]

כל שנה אנחנו מחדשות ומתקדמות בעשייה שלנו - וזה הכל בזכות המשתתפות והתורמות למיזם!

כאות תודה, מתארגן אירוע חגיגי לכבודכן ובשבילכן - הפרטים בדף האירוע, או חפשו אותנו בקבוצת הפייסבוק.

מחכות לראותכן!

איזה יופי. אולי אגיע . דוג'רית - שיחה 18:44, 2 בדצמבר 2016 (IST)