שיחת משתמש:קובץ על יד/ארכיון 7

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


סליחה, חשבתי שהמייל היה בהתחלה ממישהו אחר... אמא של גולן - שיחה 12:06, 16 בינואר 2018 (IST)

תתפנק קצת, אתה צריך את זה[עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על העבודה המסורה שלך לשיפור המקום הזה, אני מעריך את זה מאוד! :)

למשתמשים שרואים את זה: נקלעתם לצרה? שחזרו לכם ללא הסבר? המפעילים עושים לכם בעיות? קובץ על יד בשבילכם! GCatPlay - דברו איתי! 14:53, 16 בינואר 2018 (IST)

תודה GCatPlay. את האמת, הופתעתי. לא זכור לי שנפגשנו איפה שהוא. טוב לקבל קומפלימנט ממישהו מהצד :) ותודה על ההערכה. כעת אני עובר על תרומותיך, מתפעל ומתפלא שלא שמתי לב לכל זה עד היום. קובץ על ידשיחה15:42, 16 בינואר 2018 (IST)
חחחח קל לאבד אותי בין כל העריכות פה. GCatPlay - דברו איתי! 20:36, 16 בינואר 2018 (IST)

א • בקרה וייעוץשיחה • א' בשבט ה'תשע"ח • 14:02, 17 בינואר 2018 (IST)

טרם יקראו ואני אענה. אני מקבל התראה בשליחת דוא"ל דרך המערכת. קובץ על ידשיחה14:07, 17 בינואר 2018 (IST)

שלום, אנא אל תריץ בוט אוטומטי מחשבון משתמש רגיל, כיוון שעריכות כאלו מציפות את דף השינויים האחרונים. AWB מיועד להחלפות חצי אוטומטיות שמצריכות מעורבות/בדיקה אנושית. תודה, ערן - שיחה 19:25, 20 בינואר 2018 (IST)

שבוע טוב, ערן. כפי שסיכמנו, רציתי לנסות קודם את השימוש בו דרך החשבון שלי, בשביל לעקוב. אני חושב שאני קונה בו שליטה. כעת פתחתי על פי דבריך בקשה להרשאת בוט בוק:בלב#משתמש:Kovetzbot. קובץ על ידשיחה19:46, 20 בינואר 2018 (IST)

זיהוי משתמש כטרול[עריכת קוד מקור]

שלום, ביטלתי את החסימה של Yehonatan Hershberg. אין מקום לחסום משתמש תורם כטרול מבלי לבדוק זאת היטב. המשתמש הנ"ל אינו טרול. ערן - שיחה 00:45, 21 בינואר 2018 (IST)

אתייג את גילגמש ואת בקרה וייעוץ. שניהם העלו את ממצא זה בוודאות. סמכתי על היכרותם של השניים בתחום, ואף הייתה לי התכתבות בעניין עם מי מהם בפרטי. אם אכן אין מדובר בטרול, יש להשיב את עריכותיו וערכיו. אמתין לתגובתם. על מקרה של שלילת הממצא, התנצלויותיי מסורות כעת מראש, ואשתדל להפיק לקחים להבא. סליחה עמוקה. קובץ על ידשיחה01:00, 21 בינואר 2018 (IST)
שבוע טוב אליעד. צר לי על ההתפתחות האחרונה, אולם אני סבור שמבקרה זה פעלת כנדרש (זיהוי של שני משתמשים מוכרים, שאחד מהם מכיר היטב את הנפשות הפועלות). אדון על זה עם מחר עם גילגמש, לא הכל אני יכול לפרט על גבי הוויקי. כשתהיינה מסקנות ברורות אעדכן אותך. תודה על יעילותך. • בקרה וייעוץשיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח • 01:17, 21 בינואר 2018 (IST)
ערן, אני חושב שאליעד פעל כראוי, ולא צריך אף להתנצל. גם לי יצא בעבר לפעול לבקשת גילגמש בעניין טרולים, ללא שום בדיקה נוספת, רק על סמך מומחיותו הרבה בנושא הזה. כמו שלא הייתי עושה שום בדיקה, נגיד, והייתי מאמין ליואב בנושא שח, או לעוזי בנושא מתמטיקה. כל אחד יכול לטעות, אבל אם הייתה כאן טעות ללא זדון, היא של גילגמש, לא של אליעד. מה שבהחלט לא יפריע לי להאמין לו בנושא הטרולים גם בעתיד. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 01:38, 21 בינואר 2018 (IST)
אני גם סבורה שאליעד פעל כראוי. מן הסתם יפלו טעויות מדי פעם בזיהוי של טרולים, זה טבעי - בדיוק כפי שזה קורה בכיוון ההפוך. אני אישית נוטה להאמין שהפעם הזיהוי שגוי, ויכולה לפרט בעניין במייל. • צִבְיָהשיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח 02:12, 21 בינואר 2018 (IST)
הבקרה אכן התייעץ איתי. בדקתי את הערך ההגירה היהודית. הערך עסק בתחום שחביב על סתרה. אחר כך הסתכלתי ברשימת מקורות. סתרה נוהגת להמציא מקורות. לא הצלחתי לאתר חלק מהמקורות, למרות שחיפשתי בקטלוגים, ולכן חשדתי. אכן היתי צריך להמתין לביסוס החשד. אני באמת מצטער מאוד על הטעות. היא נעשתה בתום לב. קובץ לא אשם במה שקרה, הוא פעל בצורה סבירה בסך הכל. אני מבקש להחזיר את ההרשאות של בקרה. הוא בסך הכל פועל בצורה טובה, גם אם יש טעויות מצערות כמו שקרה הפעם. באשר אלי, אני באמת לוקח את המקרה באופן קשה כי זה לא היה אמור לקרות ואנחנו מצליחים לסנן את העריכות של הטרולים בצורה טובה ומתקיימות התייעצויות מסודרות לגבי דברים כאלה. ההתייעצות אמורה למנוע זיהוי מוטעה. אתנתק כרגע מוויקיפדיה לזמן מה כדי להרהר בכל מה שקרה. אני שוב מבקש להחזיר את ההרשאות של הבקרה היות שתדירות טעויות הזיהוי אצלו היא לא גבוהה. גילגמש שיחה 05:58, 21 בינואר 2018 (IST)
גילגמש, תשובת המשקל אומרת כי יש לתקן דרך עשייה חיובית. אני לא מבין מדוע ביקשת את חסימתך כעת. מי ירוויח מכך? יהונתן? ויקיפדיה? ההרהור יכול להיעשות תוך המשך תרומה במישור זה ובאחרים. אבקש ממך לשוב. אם ממילא רצית חופשה כלשהי, נא ראה את דבריי כמחוקים. קובץ על ידשיחה11:11, 21 בינואר 2018 (IST)
הרשאות המנטר של בקרה הוחזרו לאחר מספר דקות אחרי שהבנתי שהחשבון שלו לא נחטף, ואני מתנצל על אי ההבנה. ראיתי שכתבתם לו בדף שיחתו, ונראה שהכל שב על מקומו בשלום. אני מקווה שנהיה זהירים יותר בעתיד. בברכה, ערן - שיחה 08:46, 21 בינואר 2018 (IST)

על מי מדובר? אמא של גולן - שיחה 16:01, 21 בינואר 2018 (IST)

יעל. קובץ על ידשיחה16:06, 21 בינואר 2018 (IST)

היום זיהינו את הכתובת 192.114.7.2 השייכת לספרייה הלאומית ככתובת שעורכת דרכה הטרולית יעל י שנחסמה לצמיתות בכל מיזמי קרן ויקימדיה. תוכל להוסיף את הכתובת לרשימה בדף השיחה שלה? בתודה מראש, GCatPlay - דברו איתי! 19:03, 21 בינואר 2018 (IST)

תודה. הוספתי. אפרופו, כתובת זו כבר נחסמה בעבר בגינה. ראה את הוספתי בדף שיחתה. קובץ על ידשיחה23:37, 21 בינואר 2018 (IST)

שאלה הלכתית בהכה את המומחה[עריכת קוד מקור]

קובץ שלום, ראני מבקש ממך לנסות ולחזור לדיון על ביקור בשבת בבית הקברות, רון חל ציין שאין מניעה לבקר בפר לשז לוגמה, אך בפר לשז נקברו גם יהודים... אני הערתי לו-לשואל- שייתכן וגם אם שאלתו נענתה, יכול להיות שלא קיבל המענה ההלכתי הנדרש לו, זה נתפש בעיני כענייני.31.154.81.64 02:37, 22 בינואר 2018 (IST)

כפי שכתבתי בדף השיחה של הכה את המומחה, נמנעתי להמשיך את הדיון אחר הופעתך בו. אני מקווה שנוכל לדון כאן בענייניות. זה יהווה תנאי החלטי להמשך הדיאלוג בינינו.
עיקרה של שאלת רון הייתה על כניסה לבית קברות יהודי, וכנספח - גם לבית קברות של גויים. עדיין לא נענה השואל על בית קברות של גויים, וכבר נחפזת לציין כי יש בתי קברות של גויים שיש בהם יהודים. ואני שואל: אז מה? גם יש בניינים שנבנו על גבי קברים של יהודים ושאינם בעוד שהקבלנים ידעו או לא ידעו על כך, וכן יש כאלו שנחשבים גויים על פי ההלכה אך נקברו בבתי קברות של יהודים, משום מה, וכן להפך. לא נראה כי השואל עומד לחבר ספר מקיף על כניסה לבית קברות בשבת, שלשם כך יזדקק לכל אותם מקרי קצה. האם אתה רוצה לומר שיש לנהוג בכל בית קברות גויי כבית קברות יהודי, משום החשש שמא נקברו בו יהודים? זה רדוד ביותר. גם בספקות דאורייתא החמורות לא חוששים כל כך (ולא אכנס כאן לדיני "קבוע כמחצה"). אם עיקר השאלה היא על פר לשז, נשיב תחילה על גופה של שאלה בעניין בתי קברות של גויים, ואחר כך נדון הלאה.
בנוסף, אילן ציין כי הסיבה הקבלית אינה בהכרח הסיבה ההלכתית. לגיטימי ונכון. בהקשר זה, פחות. כפי המשתמע בספר אורחות חיים, נראה כי גם מקור הלכתי זה רואה את המניעה בשל אי הימצאות המתים בשבת בקבריהם, כפי שניתן לראות מדבריו שמיד לאחר מכן, בהם דן על הימנעות מביקור בזמנים שונים, ועל "השכבה" לאחר י"ב חודש, כשהוא מציין מבה"ג "כל י"ב חדש הנשמה עולה ויורדת לאחר י"ב חדש עולה ואינה יורדת". אתה הגדלת לעשות, וגם פה הפלגת בדבריך לקשר אל מחלוקת הגר"א והחסידים עם כמה אנלוגיות זולות, כשאני ממש מתפלץ מההקשר. א. כפי שהראיתי, בכלל לא ברור שהקבלה והעניין ההלכתי פה נוגדים. ב. מחלוקות החסידים והמתנגדים כאן היא אבחנה בגרוש. וכי הגר"א לא האמין בקבלה?! ג. דיאגנוזה שגויה בין רבי יוסף קארו לבין הרמ"ק: "בפסיקתו של קארו אין התייחסות לקבלה". ומי אם לא ה"בית יוסף" הכניס את ספר הזוהר לתוך העולם ההלכתי? בפרט שבענייננו, אאל"ט, הבית יוסף מציין את עניין זה של ה"אורחות חיים". ד. החזרת עטרה ליושנה של הרב עובדיה יוסף לעומת הבן איש חי: מה קשורה היא לפה. להפך, ציינתי במפורש כי גם בילקוט יוסף מופיע נוהג זה.
מסגנון דבריך נראה כי אתה מנסה להטות את הדיון לאפיקים שבהם אתה רואה את עצמך בקיא יותר, לדעתך; כמו מחלוקת הגר"א והחסידים, בעוד שאין לכך כל קשר לשאלה. לא ניגשת לבדוק לעומק את הדברים כדי להביא תשובה לשואל. אני עמלתי בחיפוש אחר מקורות מתאימים, ואתה באת ושלפת מהשרוול מה שקפץ לך בראש באותו רגע, העיקר "להגיד משהו". זה לא מכבד ולא נותן חשק להשתתף. צר לי, ואני מקווה שאני טועה בכל הגישה שלי כלפיך. אני מקווה גם שתוכל לשכנע אותי בכך בצורה עניינית. קובץ על ידשיחה03:13, 22 בינואר 2018 (IST)
זהו שיפוט אישי, ולטעמי שגוי שלך, אני לא מיהרתי לשום דבר, אני ציינתי תהייה שעלתה לי עם הדוגמה של פר לשז, שאני מכיר מביקורי בו קברי יהודים. שיים לב שרון ציין שמותר לבקר בשבת, הגם שהסבר הפסיקה ההלכתית-קבלית לא בדיוק מתיר, ההערה שלי הייתה תמימה. גם אם אני שוגה בהבחנות בפסיקת ההלכה, אין זו עילה לדיון לא ענייני- אני לא מכיר שאסור למישהו להחזיק בעמדה שישנו פער עמוק ואף מידה של חרם של זרמים משמעותיים ביהדות האורתודוקסית על זרמים רווחים אחרים כמו החסידות והמקובלים- הפערים הללו אפשר לראות עוד בימי הראשונים עם אופי הפסיקה של רמב"ם לעומת זה של רמב"ן למשל המרבה בעיסוק ב"סוד". אני חושב שתפישתך הדברים הקשתה עליך לראות ההערה שלי מעבר למה שהייתה, לא הערה לגבי השאלה והפסיקה המסוימת אלא על פערים המתקיימים בין הפסיקות השונות, הפכת דוגמה לאיזה טיעון שלא טענתי.

אני רוצה לחתום בכך שאני באמת מתנצל שאני כותב דברים שאני יודע, ולא הדברים הנבונים שלך שאני לא יודע, ראוי היה שתכתוב אותם ולא ש"תאשים" אותי ש"שלפתי מהשרוול" כאן. אני לא קראתי את תגובתך אלא עיינתי בה ובעיקר התייחסתי לדברים שכתב רון, וכן, הערתי באופן כללי שיש משהו בהערה של אילן, אני לא מבין מה יש להיפגע מכך, אתה בוודאי מכיר הפערים והטענות הסותרות לגבי קארו כפוסק ומקובל ואלה שפחות מקבלות זאת. אני מקוה שאתה מבין שהשכר שלך בעמלך לא יהיה מתגובות של אלמונים, הגם שאני לא התייחסתי לדבריך אלא לאלה של רון, השואל שהוקיר לך תודה על התשובה המפורטת עם המקורות.31.154.81.64 03:40, 22 בינואר 2018 (IST)

אמנע מלהגיב כאן דבר על דבריך. אם יש מי שסבור כי ענית לי על טענותיי באופן ישיר וענייני, אחזור בי. קובץ על ידשיחה13:09, 22 בינואר 2018 (IST)
אתה מצפה שאתנצל כי נפגעת מההתייחסות העניינית שלי לדברים של רון ושל אילן, כאילו הייתה לדברים שלך (ולכן לא עניינית).31.154.81.64 16:41, 22 בינואר 2018 (IST)
אתה מפספס את הקונספט. לא הייתה לי פה שום פגיעה, ועל כן איני מצפה לשום התנצלות. אני מפצה רק לשיח בריא, ונראה לי שזה בכלל לא בכיוון. נסיים בזאת. קובץ על ידשיחה16:49, 22 בינואר 2018 (IST)
אתה פשוט קובע דברים...זה לא הוגן, אבל נראה שזה מה שיש.31.154.81.64 17:03, 22 בינואר 2018 (IST)

קובץ שלום, גילגמש הסיר תגובה שלי בדיון, והדברים בעיקר היו ממוענים אליך, בתור מי שחילץ התשובה מן המקורות המוסמכים. החצי שאלה שלי חצי יריית-כיוון, היה בנוגע ל"תחום שבת" ול"גבול" בית הקברות בהלכה. ייתכן וזהו המקום לבדוק ממנו גם הנוהג וגם למעשה איסור עקיף (מאחר שטכנית בלתי אפשרי לחצות גבול בית הקברות מבלי לחלל שבת-לצאת מתחום השבת, הונהג שלא מבקרים, אך למעשה זהו איסור מתוך איסור- זה מוסיף למושג "תחום שבת" איזה רוחב).213.8.204.14 00:27, 28 בינואר 2018 (IST)

שלום גם לך. לצערי גילגמש צדק שהסיר את תגובתך; היא שוב מסיטה את הנושא מעיקר הדברים. השאלה הייתה על כניסה לבית קברות, ולא על הליכה לבית קברות המרוחק ברדיוס של "תחום שבת". אתה מוסיף עוד כיוון של "מה הדין בהליכה לבית קברות הממוקם במרחק תחום שבת מהעיר". שאלה טובה, אך לא ממש קשורה. לגוף שאלתך, בזמן הבית בית הקברות היה אמנם מרוחק מהעיר, אך לא במרחק של תחום שבת (לדוגמה, תוכל לראות במה שציינתי מתלמוד בבלי, מסכת בבא בתרא, דף ק', עמוד ב'). בימי הביניים, ובפרט באירופה (מקומו של ה"אורחות חיים" שמזכיר לראשונה את המושג), זה כבר היה ממש בתוך העיר או בסמוך לה. גם אם היינו אומרים שבתי הקברות היו כולם רחוקים מהערים במרחק תחום שבת, לומר שהאיסור התפתח בגלל איסור שבת - דחוק מכמה סיבות. ה"אורחות חיים" שמזכיר לראשונה את הסיבה מדבר על ראש חודש ולא על שבת. בראש חודש כידוע אין איסור "תחום שבת". והנה לנו שוב דוגמה למה השערות ונושאים צדדיים מפריעים את הדיון הישר. אם אין לך תשובה ברורה ל"ביקור בבית קברות בשבת", אינך חייב להגיב. יש עשרות ואולי מאות שראו את הדיון ולא ראו לנכון לכתוב משהו, "העיקר לכתוב", ותוכל גם אתה לנהוג כמותם. אם יש לך נידון אחר שעלה לך בעקבות השאלה ההיא, תוכל לפתוח פסקה חדשה, או תת פסקה ולהציע את דבריך. לילה טוב שיהיה לך. קובץ על ידשיחה00:49, 28 בינואר 2018 (IST)
אני לא התייחסתי למרחק, אלא לקביעת ה"גבול" ככזו שבעצם מוציאה מ"תחום השבת". העובדה שה"אורחות חיים" התייחס לנוהג, אינה פוסלת, היא מוגבלת להתייחסות של אהרון מלוניל. הדברים שלך לגבי "העיקר לכתוב" אינם הוגנים, הבאת תשובה, והדיון המשיך, השואל לא הסתפק, אני "ניסיתי" קריאת כיוון, לא קריאת זדון, אני לא מבין מדוע צריך להתנצל כל הזמן, אני לא הערתי שום דבר לגבי ההסרה של גילגמש, אלא פשוט ציינתי אותה כהקשר לפניה כאן...213.8.204.14 01:09, 28 בינואר 2018 (IST)
אם תמצא לך מישהו נוסף שרואה את תגובתך כישירה וקוהרנטית לדבריי, אמשיך את השיחה. אני רואה פה שוב פיתול והסטה, בכל משפט שכתבת, אבל בכל משפט. ייתכן שיש לך איזו בעיה בניהול שיחה ודיאלוג. אולי כדאי שתפנה למישהו מקצועי בעניין. אני רציני. כל כך הרבה העירו לך על כך, והם כאלו שאינם מעירים זאת באופן קבע, אז אולי תבדוק זאת ותועיל לעצמך גם בחיים הפרטיים. שוב סליחה ולילה טוב. קובץ על ידשיחה01:17, 28 בינואר 2018 (IST)
פניה ראשונה: היה בנוגע ל"תחום שבת" ול"גבול", טכנית בלתי אפשרי לחצות גבול בית הקברות מבלי לחלל שבת. בפניה השנייה: לא התייחסתי למרחק אלא לקביעת ה"גבול". אני לא מבין מה ההתפתלות כאן. אבל נראה לי שזה אבוד, לא נוכל לעסוק בשאלה לעניין. אני רוצה להפנות תשומת לבך לדיונים רבים, בהם אותם אנשים שאתה מספר שהם רעים להתרועע, מרחיבים את הדיון כראות עיניהם, למשל בדיון על "פצצות האטום", אילן הסיט הדיון (זה לא נראה לי חמור...) על נזקי הפצצה, הגם שהשאלה הייתה טכנית, פרידמן המשיך והשיב על הנזקים... אני בסך הכל דנתי בדברים באותה החופשיות, במיוחד נוכח העובדה שכבר הבאת את התשובה שלך, והיא זכתה להתייחסות השואל.213.8.204.14 01:31, 28 בינואר 2018 (IST)
עוד לא הבנת שהדיון הזה לא נעים לו? אולי בכל זאת תנסה לשפר את התנהלותך, לאור ההערות שקיבלת מכל כך הרבה משתמשים? נרו יאירשיחה • י"ב בשבט ה'תשע"ח • 10:35, 28 בינואר 2018 (IST)
מותר להגיד לי הכל, אבל לי אסור להגיד דבר. אני לא השמצתי (להבדיל מהחופשיות שבה פנית אלי קובץ, אולי חופשי מדי), אני בסך הכל פניתי בשאלה עניינית, טכנית, וקיבלתי שיעור בשאית שאלות, נימוסים ונפשי הפצועה, אנסה בהכה.213.8.204.14 13:23, 28 בינואר 2018 (IST)

טיוטה בשם ״קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין״[עריכת קוד מקור]

שלום, שמי רעות והעליתי טיוטה בשם ״קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין״ זו הפעם הראשונה שאני מנסה להעלות ערך ורציתי לדעת האם האדם הרלבנטי (בוחן הטיוטות) מצליח לראות את הטיוטה? והאם היא מאושרת? בנוסף, אני מעוניינת להעלות את הערך גם באנגלית. כיצד עושים זאת?

תודה רבה! רעות Reut Bone Goodman (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום רעות. הערך עלה בהצלחה והוא מופיע כעת בטיוטה בשם "טיוטה:קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין". בשונה מרוב האתרים, אין כאן "אחראי" של ממש לבחון את הטיוטות. האחראי שלנו הוא אנחנו: אני ואת ועוד אינספור מתנדבים. את הערכים הראשונים שאנו יוצרים, אנו עושים זאת בטיוטה (כפי שעשית את) כדי שהוותיקים יותר המכירים את הסטנדרט יעברו על הדף ויתאימו אותו למקובל. כדאי שתפתחי על כך בקשה בויקיפדיה:העברת דפי טיוטה. זה יכול לקחת יום עד יומיים. ערך באנגלית שייך לוויקיפדיה האנגלית, ולה כללים משלה; בסך הכול המנגנון די דומה לזו העברית. יצירת דפים (בטיוטה) בוויקיפדיה האנגלית, תוכלי לעשות כאן (לתהליך המלא ליצירת ערך, כדאי להתחיל מכאן). עוד על עזרה טכנית בתחום זה, תוכלי לפנות לדלפק הייעוץ שלנו. המון הצלחה! קובץ על ידשיחה15:16, 22 בינואר 2018 (IST)

תודה על המענה המהיר! העלתי את הקוסץ כטיוטה לאישור, אך מתחתיו כתוב ״דף לא נמצא״- האם זה בעייתי? תודה! Reut Bone Goodman (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

המשכנו בפסקה הבאה. קובץ על ידשיחה16:18, 22 בינואר 2018 (IST)

קובץ לא נמצא[עריכת קוד מקור]

היי שוב :) אני רוה שאתה הגבת ש״דף לא נמצא״. יש משהו שעלי לעשות כדי שהטיוטא תגיע לאישור? המון תודה! רעות Reut Bone Goodman (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

רעות, כשכתבתי זאת הדף עדיין לא היה קיים (אני כתבתי זאת ב-13:18, 21 בינואר 2018, ואילו הדף נוצר לראשונה בוויקיפדיה כעבור יממה: ב-13:07, 22 בינואר 2018‏). כעת אסיר את דבריי שם.
טיפים קלים: כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, כאשר אנו באותו עניין, ניתן להמשיך אותו באותה הפסקה שבו פתחנו אותו, כשאנו משתמשים בהזחה. המשך עריכה מהנה. קובץ על ידשיחה16:18, 22 בינואר 2018 (IST)

יצירה חוזרת של דף[עריכת קוד מקור]

במקרה הזה, אני סבור שהוא עבד על הערך לפני שהעברנו אותו לטיוטה בפעם השניה. בינתיים אני יצרתי הפנייה ואתה מחקת את הדף. כשהוא עשה שמירה ופרסום זה יצר את הערך מחדש. ולכן זה עלה שוב כדף חדש. אם תרצה סימוכין לפעולה הזו, תמצא אותה בשיחה:זמרוני ציק. • בקרה וייעוץשיחה • ז' בשבט ה'תשע"ח • 19:33, 22 בינואר 2018 (IST)

אה, תופעה מוכרת, יחסית. חשבתי שיש לך פה איזו תגלית "מתחת השולחן" ;-) זה מסביר על פעמיים, אך לא על שלושה. בינתיים הגנתי על יצירת הערך כדי שיוכל לקרוא את הנכתב בדף שיחתו ולהתמקד בהשבחת הקיים. קובץ על ידשיחה19:39, 22 בינואר 2018 (IST)

כוכב לשומר![עריכת קוד מקור]

כוכב שומרי ההשחתה
כל הכבוד על זה שאתה מזהה משחיתים אמיתיים ומטפל בהם בהתאם, זה לא מובן מאליו

המשך כך! GCatPlay - דברו איתי! 16:51, 23 בינואר 2018 (IST)

תודה GCatPlay. ותודה על סדרת התודות :) קובץ על ידשיחה17:37, 23 בינואר 2018 (IST)

חסימת 85.250.139.225[עריכת קוד מקור]

שלום, היום חסמת את המשתמש, אך לא שמת לב לעריכות רבות בהן הכניס זבל לערכים שונים. במקביל לחסימה יש לשחזר את הערכים למצבם התקין .תודה! --‏Yoavd‏ • שיחה 23:07, 23 בינואר 2018 (IST)

לא זכור לי שמבקש החסימה ביקש שיעברו על תרומותיו. קובץ על ידשיחה23:11, 23 בינואר 2018 (IST)
זה לא משנה. כשאתה חוסם מישהו בגין השחתה, צריך לבדוק שלא קלקל עוד ערכים. במקרה הזה היו למעלה מעשרה ערכים שהושחתו ולא תוקנו. --‏Yoavd‏ • שיחה 13:46, 24 בינואר 2018 (IST)
אם על כל בקשת חסימה יצטרך המפעיל לעבור על כל השחתות האנונימי, דף הבקשות ממפעילים יהיה עמוס בבקשות ממתינות. אני סומך בדרך כלל על מבקש החסימה שהעיף מבט על עריכותיו של הלה, וכן על מנגנון הניטור. אני חושב שכמותי נוהגים עוד מפעילים. לרוב זה מוכיח את עצמו. קובץ על ידשיחה14:00, 24 בינואר 2018 (IST)
אם זה משחית שגם ביקשו הסתרת גרסאות על חלק מעריכותיו אז אני אעבור על שאר העריכות לראות אם צריך להסתיר עוד גרסאות... אמא של גולן - שיחה 14:02, 24 בינואר 2018 (IST)
במקרה זה לא זכורה לי בקשת להסתרת גרסאותיו. הייתה כאן בקשת חסימה פשוטה. קובץ על ידשיחה14:08, 24 בינואר 2018 (IST)
אני מסכימה איתך קובץ, אני רק הערתי באופן כללי... אמא של גולן - שיחה 14:30, 24 בינואר 2018 (IST)
תודה. אפרופו, אודות להערתך הכללית, הצצתי בעריכותיו, ושמתי לב לים של זבל שהוא העלה וזקוק להסתרה. כעת אני בעבודה של 20 דקות להסתיר את כל המזבלה שיצר. יואב, אם כבר ראית את עריכותיו הנבזות היה כדאי שהיית מבקש את הסתרתן. קובץ על ידשיחה14:35, 24 בינואר 2018 (IST)
יואב לא היה צריך לבקש את הסתרתן. הוא יכל לעשות זאת בעצמו. • בקרה וייעוץשיחה • ח' בשבט ה'תשע"ח • 14:36, 24 בינואר 2018 (IST)
בהמשך למה שכתבתי בשורה הראשונה, עוד לפני שכתבתי את ההערה שחזרתי את כל ההשחתות, לא מצאתי לנכון להסתיר את כולן....--‏Yoavd‏ • שיחה 20:46, 24 בינואר 2018 (IST)
אני כמובן מנוע מלהציג את רשימת פניניו. דברים פחות חמורים נהוג להסתיר. קובץ על ידשיחה20:56, 24 בינואר 2018 (IST)
יואב, הנה הנחתום בא להעיד על עיסתו; וזה עוד אחרי שישבתי להסתיר רבות מעריכותיו. קובץ על ידשיחה12:12, 30 בינואר 2018 (IST)
והנה סתם דוגמה מהדקות אחרונות. קובץ על ידשיחה21:53, 24 בינואר 2018 (IST)
קובץ במקרה שמתי לב לדיון - יש שנוהגים לצמצם הסתרת גרסאות למינימום מתוך תחושה שזה פוגע בשקיפות במיזם (ראה גם ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 59#תוספת הרשאות למנטרים). בסופו של דבר, אם כתבו כמה קללות בערך על מישהו ששנים רבות אינו בין החיים, לא סביר שהוא יפגע מכך, אך השקיפות בין חברי הקהילה כן נפגעת בהסתרה כזו. אופק כחול - ביבר הזכוכית 15:38, 26 בינואר 2018 (IST)
מסכים. אני אישית בגלל זה לא הגשתי בכל היסטוריית העריכות שלי כאן אלא מספר עריכות בודדות להסתרה. במקרה זה, כפי הזכור לי, האנונימי ערך מסע השמצה על חבריו תוך שימוש בניבולי פה. דבר שהם בטח לא ישמחו לראות, גם לא בגרסאות אחרונות. קובץ על ידשיחה15:45, 26 בינואר 2018 (IST)

היי! תוך כמה זמן תאושר הטיוטה שהעלתי (״קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין״)? תודה וערב נעים! Reut Bone Goodman (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי רעות. שמת לב לתגובתו של איקס איקס בדף בו הצבת את הבקשה? קובץ על ידשיחה21:19, 24 בינואר 2018 (IST)
כן ראיתי, אבל זו ממש לא פרסומת. בדיוק כמו שיש ערך על קבוצת עזריאלי לדוגמא, כך אני מבקשת להעלות את הערך על קבוצת אלומיניום קונסטרקשיין..Reut Bone Goodman - שיחה 21:29, 24 בינואר 2018 (IST)
אני לא כל כך בעניין, ולא ירדתי לגופם של דברים בערך, לכן אני ממליץ שתכתבי את דברייך בפסקה בה כתב איקס איקס את דבריו. קובץ על ידשיחה21:51, 24 בינואר 2018 (IST)


כותרות מוצעות[עריכת קוד מקור]

בעבר כשהייתי עורכת, היה איזה כפתור שהיה מציע כל מיני כותרות מוצעות, לדוגמה קשיורים חציוניים או הערות שוליים -כותרת. פתאום אני לא מוצאת אותו, זה אני הבעיה או שהכפתור הזה באמת נעלם. ועוד משהו הבט בערך שלמה זלמן אולמן (משכנות יעקב) יש שם איזו שגיאת-לואה צועקת בצבע אדום אין לי מושג מה זה.

ממש תודה אליעד. יעלי - שיחה 23:14, 24 בינואר 2018 (IST)

יעלי, כותרות מוצעות: סרגל העריכה => מתקדם => תבניות להוספה => רשימה מלאה. שלמה זמן אולמן: התאריך הלועזי הוצב במקומו של העברי. תוקן כבר על ידי בורה בורה. קובץ על ידשיחה10:35, 25 בינואר 2018 (IST)

לא תמיד יש זמן[עריכת קוד מקור]

כי בחיים האמיתיים מתרחשים במקביל עוד פעילויות. אילי - שיחה 12:24, 25 בינואר 2018 (IST)

לכן רק "כדאי" :) קובץ על ידשיחה12:26, 25 בינואר 2018 (IST)
נו, שויין :) אילי - שיחה 13:16, 25 בינואר 2018 (IST)

חסימת משתמש[עריכת קוד מקור]

אליעד היקר שלום אבקש לחסום את המשתמש הזה. ציינתי זאת לפני כחצי שעה בדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. תודה. Michael Revach - שיחה 10:40, 26 בינואר 2018 (IST)

שלום מיכאל. המשתמש נחסם שלוש דקות לפני שכתבת את דבריך כאן. קובץ על ידשיחה10:58, 26 בינואר 2018 (IST)

שיחזור גירסאות[עריכת קוד מקור]

בערך נורית זרחי היו למעלה מ10 השחתות, ניסיתי לבטל גירסה אחר גירסה, בא מישהו ובבת אחת החזיר את הערך ל10 גירסאות אחורה. איך אני עושה את זה? תודה. Michael Revach - שיחה 14:14, 26 בינואר 2018 (IST)

מיכאל, אתה משווה בין הגרסה האחרונה הרצויה לזו שלפניה, ואז מבקש "עריכת קוד מקור" ושומר. יש עוד דרכים (כמו על ידי "ביטול" המופיע בשורת עריכת ההשחתה האחרונה), אבל זו דרך פשוטה יחסית. קובץ על ידשיחה14:18, 26 בינואר 2018 (IST)
תודה רעיון נפלא. Michael Revach - שיחה 14:21, 26 בינואר 2018 (IST)

ההודעה ששמת על דף השיחה שלי[עריכת קוד מקור]

הערך "זבנג!" בוויקיפדיה מתייחס לסדרת הקומיקס. המגזין "זבנג!" הוא דבר נפרד (למרות שהוא חולק שם ויוצר וקומיקסים של זבנג! מופיעים בזבנג!) ולכן מן הראוי שהמידע עליו יהיה בעמוד נפרד. אחרי הכל, סדרת הטלוויזיה של זבנג קיבלה עמוד משלה. InvaderHam (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך InvaderHam ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אני לא בדיוק מכיר את העניין. את ההודעה כתבתי בדף שיחתך אחר שהוגשה בקשה למחיקת הטיוטה שלך מחמת הערך הקיים. אתייג את קובץ על יד, טוויג, אריה ענבר, Ijon, האלקושי, יעלי 1, Shaun The Sheep, yotamsvoray, Carpatianlynx, yinonk, קפקא, MoriCher, אליגטור, ויקי4800, Danny-w, סיון ל, PurpleBuffalo, IfatE, יעל, Yair BNבעלי הידע בספרות לחוות דעתם. השאלה בקצרה היא: המשתמש הנ"ל העלה את טיוטה:עיתון זבנג!, בעוד שקיים כבר ערך בשם זבנג!; כעת, האם נחוצים שני הערכים בנפרד או שניתן לאחדם. קובץ על ידשיחה21:32, 27 בינואר 2018 (IST)

היום ניטרתי המון השחתות (כנראה ילדים משועממים שכתבו מילים לא יפות) אחרי שהם ראו שכל עריכה שלהם אני מבטל, הם התחילו לרשום את שמי בערכים וזה לא נעים. הייתי שמח אם היתה אפשרות לשנות את השם שלי. Michael Revach - שיחה 19:18, 28 בינואר 2018 (IST)

מיוחד:בקשת שינוי שם גלובליתבקרה וייעוץשיחה • י"ג בשבט ה'תשע"ח • 19:19, 28 בינואר 2018 (IST)
ובמקרים כאלו זה צעד חיובי, שכן זה מאפשר לך יד בעריכה ללא חשש ממקרים כאלו. כששמך מופיע בוויקי זה עוד חצי צרה. המקרה המורכב יותר זה כשהם מעלים את זה במקומות אחרים ברשת. זו אחת הסיבות של משתמשים רבים שלמרות ששמם מופיע בדוא"ל גלוי, בתוך ויקי הם מסתירים אותו מעיני זרים. אה, ותודה למזכיר הזריז והנמרץ ;-) קובץ על ידשיחה19:26, 28 בינואר 2018 (IST)
תודה רבה בקרה וייעוץ ותודה גם לך קובץ על יד. Michael Revach - שיחה 19:32, 28 בינואר 2018 (IST)
והיה ובקשתי תתקבל, איך אלו שהכירו אותי בשמי הישן ידעו שהחלפתי שם? (אני רוצה להסתתר רק מה"לא ויקיפדים") Michael Revach - שיחה 19:44, 28 בינואר 2018 (IST)
מי שיחפש אותך בחשבון הישן, זה יפנה אותו לחשבון החדש. • בקרה וייעוץשיחה • י"ג בשבט ה'תשע"ח • 19:45, 28 בינואר 2018 (IST)
אוקי תודה רבה נחיה ונראה. עט הזמיר אההה סליחה Michael Revach - שיחה 20:02, 28 בינואר 2018 (IST)

בנוגע לסיבת העריכה שהוספתי בערך מערת הנטיפים[עריכת קוד מקור]

הגיל האמיתי של המערה, לפחות 300,000 שנים, נכתב אחרי שמצאתי אותו במספר מקורות המסבירים על המערה. קישורים:

הסבר מפורט על הכימיה של הווצרות המערה, מאתר מכון דוידסון (בפסקה התחתונה מוסבר כי גיל הנטיפים עצמם כ-180,000 שנה, ותהליך ההווצרות במערה ארוך הרבה יותר)

https://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%A0%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%AA-%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%AA-%D7%A0%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%99%D7%9D

מתוך אתר הטיולים של מועצה אזורית מטה יהודה:

http://tour-yehuda.org.il/1076/

אייטם על המערה ב-ynet

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4267385,00.html (כאן מדובר על גיל של כ-5 מיליון שנים אך נהגתי בשמרנות)

תודה

Asaf fink - שיחה 08:13, 30 בינואר 2018 (IST)

בוקר טוב אסף. כדאי שתוסיף את המקורות בערך יחד עם התוכן שבאת להוסיף. באמת ראוי שיהיה קצת מידע על גיל המערה ונטיפיה. אם אתה מחפש את עריכתך, היא נמצאת כאן. אם תצטרך, אסייע לך בהוספת התוכן. תודה רבה! קובץ על ידשיחה09:25, 30 בינואר 2018 (IST)

תבנית הבל[עריכת קוד מקור]

אם אחד פתח ערך וכתב בו שטויות, אני יכול להגיש בקשה למחיקת הדף. כמו כן רצוי להשאיר לו הודעה בדף שיחה. הכי מתאימה התבנית הבל, אבל הבנתי שרק מפעילים רשאים להניח תבנית שכזו. האם זה נכון? ואם כן איזו תבנית אני צריך להניח? עט הזמיר - שיחה 15:14, 30 בינואר 2018 (IST)

זה לא שרק מפעילים מניחים אותו, אלא פשוט בתבנית כתוב שהערך נמחק, ואם המפעיל לא מחק, אתה פשוט משקר... • בקרה וייעוץשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ח • 15:16, 30 בינואר 2018 (IST)
לא רואה מניעה בהנחתו. אין סיבה שבכל דף הבל שמוחקים המפעילים שיצטרכו לשלוח הודעה על כך למעלה הערך, ואין גם כל סיבה שמבקש המחיקה יצטרך לעקוב אחר המפעילים ולהציב את התבנית אחר המחיקה. בגדול אפשר לתת תנאי בתבנית עבור מנטרים שאינם מבצעים את מחיקת הדף, שייתן את התוצאה: "הדף שיצרת יימחק מכיוון שתוכנו אינו אנציקלופדי, כך ששום נזק מתמשך לא ייגרם", אבל זה נראה לי כאילו מקום לדיונים או לאזלת יד. זה שקר בגרמא, אז ניתן להקל במקום צורך גדול ;) קובץ על ידשיחה16:14, 30 בינואר 2018 (IST)
תודה רבה. עט הזמיר - שיחה 16:19, 30 בינואר 2018 (IST)
כמו שאתה מבין שכשמנטר רואה השחתה הוא משחזר אותה בתוספת אזהרה (לפי העניין) אז גם כשמפעיל מוחק דף הוא משגר אזהרה, אגב, קובץ נראה לי יש את זה בתפריט המחיקה. • בקרה וייעוץשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 16:16, 31 בינואר 2018 (IST)
זה באמת מופיע בתפריט המחיקה, אבל לא תמיד אני יודע אם הוא כבר קיבל אזהרה או לא. אאל"ט, חלק גדול מהמפעילים לא שולחים אזהרה תוך מחיקת הקובץ. בתכלס, אני לא רואה את זה קריטי לכאן או לשם. קובץ על ידשיחה16:47, 31 בינואר 2018 (IST)

בקרה וייעוץשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 10:33, 31 בינואר 2018 (IST)

תודה רבה לך על התרומה החשובה בטבלת הערך ספר תורה. עט הזמיר - שיחה 13:22, 31 בינואר 2018 (IST)

בכיף :) קובץ על ידשיחה13:36, 31 בינואר 2018 (IST)

שלום וברכה אליעד
תוכל בבקשה לשנות את שם הערך 'בנות לוט' ל'לוט ובנותיו'? ביצעתי כעת את איחוד הערכים, כפי שסוכם בדף השיחה של מעשה לוט ובנותיו, בתוך הערך 'בנות לוט' כדי לשמר את היסטוריית העורכים בדף זה, וכעת צריך לשנות את שמו כנ"ל, מכיוון שהערך עוסק במעשה ולא בדמויות. לשם כך צריך למחוק את דף ההפניה 'לוט ובנותיו'. כמו כן, את הדפים 'בנות לוט' ו'מעשה לוט ובנותיו' להפוך לדפי הפניה.
תודה רבה! יאיר דבשיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 10:30, 1 בפברואר 2018 (IST)

תודה רבה ויישר כח! יאיר דבשיחה • ט"ז בשבט ה'תשע"ח • 12:33, 1 בפברואר 2018 (IST)

החידוש שהוספתי באתר "תורה מן השמיים "[עריכת קוד מקור]

לפי אות אחרונה בכל מילה ראשונה ואחרונה בכל 5 חומשי תורה - נוצר הצירוף : "תורה מאלהים" - הוא חידוש שלי פרטי - והייתי מופתע שהוא הורד אחרי יותר מחודשיים - נא שקול זאת שנית- תודה - שבוע טוב ! Ororen (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום אור. 1. "חידוש פרטי" אין לו מקום בוויקיפדיה גם לא אחר יובל. 2. הוא עלה ב-25 לינואר וירד כעבור שבוע. כל שעה קודם הייתה יפה לו. לא מפני שהחידוש אינו טוב, אלא שלא כאן הוא המקום לו. יש לי מחברת מלאה חידושים ואני מוצא היכן לפרסם אותם; לא כאן. 3. בלא להיכנס לשבת הפרטית שלך, אם היא משמיים ומה היא מכילה - אם לא אכפת לך, אני מבקש שלא להשאיר לי הודעות בדף השיחה שלי לאחר כניסת השבת. 4. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. בהצלחה רבה! קובץ על ידשיחה09:52, 4 בפברואר 2018 (IST)

ההסתננות[עריכת קוד מקור]

הסתכנת בפעולתך זו. נשפך דם שם ביממה האחרונה על עריכות במהלך תבנית עבודה... בקרה וייעוץשיחה • כ' בשבט ה'תשע"ח • 19:41, 4 בפברואר 2018 (IST)

את האמת, לא שמתי לב לתבנית. ראיתי בדף השיחה שהוסרה התבנית, אך לא שמתי לב שהוצבה אחרת. סתם עברתי על הערך ותוך כדי קריאה תיקנתי טעות כתיב שצרמה לי. אתנצל כעת בפני מציב התבנית גם אם לא אירעה התנגשות כלשהי. מקווה שלא אצטרך כעת לעמוד בתור של בנק הדם. קריצה קובץ על ידשיחה19:57, 4 בפברואר 2018 (IST)
אין שום בעיה Dan Gluck - שיחה 21:07, 4 בפברואר 2018 (IST)
תודה :) קובץ על ידשיחה21:08, 4 בפברואר 2018 (IST)

הועבר מהדף ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה
אודה למי שיכול להפוך את שני הקבצים האלו: [1], [2] לקובץ אחד, ולהעלותו לערך ספיידרמן בקולנוע. בברכה, יוניון ג'ק - שיחה 01:21, 29 באוקטובר 2017 (IST)

יוניון, זה לצד זה, או זה למעלה מזה? קובץ על ידשיחה22:30, 31 בדצמבר 2017 (IST)
האם אפשר ליצור קובץ חדש, שבו מופיעים, מימין לשמאל, טובי מגווייר, אנדרו גארפילד וטום הולנד? יוניון ג'ק - שיחה 00:44, 1 בינואר 2018 (IST)
התמונות שמופיעות בתבניות שבערכים עליהם מתאימות? קובץ על ידשיחה00:55, 1 בינואר 2018 (IST)
קובץ על יד, לא הבנתי את השאלה. יוניון ג'ק - שיחה 22:55, 2 בפברואר 2018 (IST)
יוניון, ביקשת תמונה שלהם; אני שואל את איזה תמונות תרצה שאאחד לקובץ אחד? האם התמונות שמופיעות בערכים עליהם (בכל ערך התמונה הראשונה בו) טובות? קובץ על ידשיחה09:27, 4 בפברואר 2018 (IST)
קובץ על יד, את התמונות האלו: [1], [2] תודה, יוניון ג'ק - שיחה 20:47, 4 בפברואר 2018 (IST)
יוניון, קצת הסתבכתי. מתחילה ביקשת את ספיידרמן בקולנוע, ושאלתי עודנה בעינה עומדת: האם זה לצד זה, או זה למעלה מזה. אחר כך ביקשת תמונת שלישיית שחקנים, וכששאלתי באיזה תמונות להשתמש הבאת לי את של ספיידרמן. עזור לי לעזור לך :) קובץ על ידשיחה21:11, 4 בפברואר 2018 (IST)
קובץ על יד, אנא צור משני הקבצים האלו: [1],‏[2] קובץ אחד משותף. בסך הכל צריך לחתוך את הקובץ הזה ‏[2] למידות 156X289 ולהוסיפו לצד הקובץ הזה: [1],‏ מימין. אח"כ צריך לעשות FLIP לכל השלושה. תודה, יוניון ג'ק - שיחה 21:24, 4 בפברואר 2018 (IST)
יוניון, מחילה. אני עדיין לא ברור בכוונתך. אם לא אכפת לך, נמשיך בפרטי, שם אוכל לשלוח תמונות וביצועים בקלות מאשר כאן. קובץ על ידשיחה21:55, 4 בפברואר 2018 (IST)

סוף העברה

קובץ על יד, לא הבנתי מה לא הבנת. יוניון ג'ק - שיחה 19:19, 5 בפברואר 2018 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

יוניון, במקום להעלות את כל האפשרויות שיש לי בוויקישיתוף, אשמח אם נוכל לעשות זאת בפרטי. קובץ על ידשיחה09:11, 6 בפברואר 2018 (IST)

לא הבנתי. הקבצים לא בויקישיתוף. יוניון ג'ק - שיחה 09:14, 6 בפברואר 2018 (IST)
אכפת לך לשלוח לי דוא"ל עם המילים "בוקר טוב"? קובץ על ידשיחה09:15, 6 בפברואר 2018 (IST)
אני לא יודע מה כתובת הדוא"ל שלך. יוניון ג'ק - שיחה 09:36, 6 בפברואר 2018 (IST)
ראה כאן בדף שיחתי: סרגל ימני => כלים => שליחת דוא"ל למשתמש. קובץ על ידשיחה09:45, 6 בפברואר 2018 (IST)
@ אני רק מקווה שאתה עוקב. קובץ על ידשיחה10:25, 6 בפברואר 2018 (IST)
הטיפול בבקשה בוצע הטיפול בבקשה בוצע.. קובץ:ספיידרמן.png. אשמח אם גיאה יחווה את דעתו בעניין זכויות יוצרים, תיאור ורישיונות.
יוניון, אם תרצה, ניתן להתקדם לבקשה הבאה באותה צורה בה עבדנו כעת: בפרטי. קובץ על ידשיחה13:58, 6 בפברואר 2018 (IST)
תודה! יוניון ג'ק - שיחה 14:41, 6 בפברואר 2018 (IST)
לא מדובר בקבצים חופשיים. מחקתי את הקובץ מוויקישיתוף. אלה קבצים בשימוש הוגן שהועלו לוויקיפדיה האנגלית. Geagea - שיחה 03:27, 13 בפברואר 2018 (IST)
תודה. כפי שחששתי. רק חבל שזה לא נבדק קודם. יוניון, ראה לעדכן אחרים בערכים. קובץ על ידשיחה09:24, 13 בפברואר 2018 (IST)
מה? לא הבנתי. יוניון ג'ק - שיחה 09:36, 13 בפברואר 2018 (IST)
יש תמונות בוויקישיתוף, ויש תמונות בוויקיפדיה מסוימת. אלו היו בוויקיפדיה האנגלית עם תנאי שימוש הוגן: רק בערך הייחודי של התמונה. חשבתי שאולי ניתן במסגרת זו להשתמש בהם גם בוויקישיתוף בערך הספציפי של ספיידרמן בקולנוע, אולם נראה שלא כך. קובץ על ידשיחה09:50, 13 בפברואר 2018 (IST)
אבל אפשר להעלות את התמונה לויקיפדיה העברית, עם שימוש הוגן, לא? יוניון ג'ק - שיחה 10:36, 13 בפברואר 2018 (IST)
נשאל את גיאה. קובץ על ידשיחה11:16, 13 בפברואר 2018 (IST)
תמונה אחת או שניים אני חושב שזה בסדר. אמנם יש תמונות נוספות שיכולות לאייר את הערך אבל הערך מספיק ארוך והתמונות לא מציגות את ספיידרמן עצמו (התמונות שמופיעות בוויקישיתוף וכן מכילות את דמותו של ספיידרמן בעייתיות) חיבור של מספר תמונות הוא חסר משמעות כיוון שלמעשה מדובר במספר תמונות ולא בתמונה אחת. Geagea - שיחה 14:51, 13 בפברואר 2018 (IST)

לזה. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ב בשבט ה'תשע"ח • 18:53, 6 בפברואר 2018 (IST)

תודה על הבקרה ועל הייעוץ ;) הם היו על הכוונת, ואכן דקותיים לאחר החסימה שבו להשחית ונחסמו כעת לתקופה ארוכה. קובץ על ידשיחה22:46, 6 בפברואר 2018 (IST)
עניתי לך במייל. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ב בשבט ה'תשע"ח • 14:38, 7 בפברואר 2018 (IST)

מחיקה של קבוצת שחף[עריכת קוד מקור]

שלום, אני לא מבין למה הערך של קבוצת שחף לא תקין? מה הוא שונה מהדף של צוות שלוש או כל חברה אחרת? B2wppc (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום גם לך, B2wppc. אם לא אכפת לך, מכיוון שהנושא המדובר נוגע לתוכן הערך, ולא אליי באופן אישי, אשמח אם תסכים שנקיים את הדיון בנושא בדף שיחת הערך המדובר. ראיתי שפתחת שם דיון, ואף כבר קיבלת תגובה. כדי לוודא שאשים לב לדברים שייכתבו בדף שיחת הערך ניתן לתייג אותי בעזרת תבנית {{א}}, באופן זה: {{א|קובץ על יד}}. כאשר הדיון מתקיים בדף שיחת הערך קיים סיכוי גבוה יותר שעורכים נוספים המתעניינים בנושא יוכלו להשתתף ולחוות את דעתם. אתייג גם את משתמש:Gilgamesh לחוות דעתו.
על כל עניין אחר הקשור אליי, את/ה מוזמן/ת חופשי לדף שיחתי.
בברכה, קובץ על ידשיחה15:00, 8 בפברואר 2018 (IST)
אני מצטער שאני שוב כותב לך פה, אבל תייגתי אותך פעמיים ולא קיבלתי תגובה, אני לא מקבל תשובה מה גורם לתוכן שהעליתי להיות פרסומי? יש פה אפלייה בלי בסיס, גם ההסבר שקיבלתי מuziel לא לגיטימי בכלל. B2wppc (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST) B2wppc - שיחה 10:08, 11 בפברואר 2018 (IST)
שני טיפים לדפי שיחה: א. בדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. ב. בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה.. מכיוון שלא חתמת, התיוג לא עובד. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ו בשבט ה'תשע"ח • 09:55, 11 בפברואר 2018 (IST)
שחזרתי את הדף למרחב הפרטי שלך (משתמש:B2wppc/שחף אבטחה). הדיון ימשיך בדף השיחה שם. קובץ על ידשיחה10:23, 11 בפברואר 2018 (IST)

אתה משאיר אותי מובטלת[עריכת קוד מקור]

כל פעם שאני רוצה להיכנס לבקשת ממפעילים אני מגלה שאתה היית האחרון בדף ועבודתי מיותרת. לא נורא, המשכורת נכנסת בכל מקרה. • צִבְיָהשיחה • כ"ז בשבט ה'תשע"ח 15:28, 12 בפברואר 2018 (IST)

אם הייתם מחלקים ביניכם את השעות זה היה נפלא... • בקרה וייעוץשיחה • כ"ז בשבט ה'תשע"ח • 15:31, 12 בפברואר 2018 (IST)
גם אותי הקדמת במספר שחזורים וחסימות לאחרונה. אני מתחיל לשקול פרישה ... ‏Lionster‏ • שיחה
צביה וLionster, בעוד כשעה איעדר מוויקי למשך מספר שעות, ואולי גם עד למחר. אני מבין שהמשכורת אינה כוללת דיבידנדים על פעולות, אז אני שוקל גם להוריד נפח פעילות. קריצה קובץ על ידשיחה15:36, 12 בפברואר 2018 (IST)
אני עובדת גם לפי שעות וגם לפי אחוזים. • צִבְיָהשיחה • כ"ז בשבט ה'תשע"ח 15:37, 12 בפברואר 2018 (IST)
טוב לדעת, אדרוש שינויים בחוזה עם תחילת החודש הבא. בכלל הייתי שמח בהעלאת שכר העבודה פר-שעה כמקובל אצל עובדי צווארון לבן. בחודש האחרון המשכורת התעכבה יומיים. ויילס עושה קופה על חשבוננו. קובץ על ידשיחה15:45, 12 בפברואר 2018 (IST)

חסימת אסף[עריכת קוד מקור]

סליחה. לא באתי לעשות עליך overrulling. החזרתי למשך הזמן שקצבת. דרור - שיחה 16:47, 12 בפברואר 2018 (IST)

זה בסדר גמור. מיד הבנתי שאלו פני הדברים. אני מעדיף לחסום כאלו לטווח ארוך, משום שבדרך כלל אלו משחיתים שיטתיים. אין סיבה שמחר יחליט לתרום. קובץ על ידשיחה16:51, 12 בפברואר 2018 (IST)

משהו מעניין[עריכת קוד מקור]

מיוחד:הבדל/22079034בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 09:36, 13 בפברואר 2018 (IST)

טעיתי בבדיקה. אבל לסיכום, אני עדיין חושב שהוא ראוי לכך. בדקתי כמה פרמטרים. קובץ על ידשיחה09:43, 13 בפברואר 2018 (IST)
אני גם סבור שאין מניעה לתת לו את ההרשאה. אבל סתם רציתי להקניט אותך... קריצהבקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 09:44, 13 בפברואר 2018 (IST)

לא מעבירים אחרי יומיים. אני התלבטתי והעדפתי לקרוא עוד תגובות. זו לא היתה הסכמה פה אחד. אני לא יודע אם לאחר מעשה יש טעם להחזיר את זה, אבל אבקש להבא לא לשנות שם לפני דיון מספק. המשך יום נעים. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 10:56, 13 בפברואר 2018 (IST)

אסכם את הדיון שם:
  • 9 משתתפים, מתוכם רק אחד העדיף את השם הנוכחי (וגם הוא הסתייג בעיקר מחמת השם הראשון שהוצע. על האחרון לא הגיב).
  • היו שלושה הצעות. לראשונה - 2 תומכים; לשנייה - תומך אחד; לשלישית - 5 תומכים. מצטרף לכך שאחר שעלתה ההצעה השלישית, לא היו לה מתנגדים, אלא רק תומכים, וכאמור - חמישה.
  • כל התגובות בדיון היו תוך 24 שעות מפתיחתו. חלפו ויותר מ-30 שעות נוספות ללא כל תגובה נוספת.
  • מסקנה: נראה שיש רוב ברור התומך בשם הנוכחי, ולא סביר כל כך כי הדבר ישתנה. בכל מקרה, גם אם ישתנה, תמיד אפשר להחזיר.
המשך יום נעים גם לך. קובץ על ידשיחה11:12, 13 בפברואר 2018 (IST)
עדיין: לא הבנתי את החיפזון. אני מבקש להמתין בפעם הבאה. תודה. • בקרה וייעוץשיחה • כ"ח בשבט ה'תשע"ח • 11:15, 13 בפברואר 2018 (IST)

כוכב לשומר![עריכת קוד מקור]

כוכב שומרי ההשחתה
אין לי מילים אליעד, אתה עושה עבודת קודש.

כל הכבוד על כך שאתה חוסם משחיתים ועוזר לאתר הזה ועל כך שאתה מתייחס ברצינות לבקשות בדף בקשות ממפעילים.

הפעילות שלך ראויה להערכה :)

אתה יודע את מי אני רואה חוסם הכי הרבה משחיתים ומטפל בהם? אותך. למרות שיש עוד, אתה ביניהם

GCatPlay - דברו איתי! 14:55, 13 בפברואר 2018 (IST)

תודה רבה, GCatPlay! הסמקה קובץ על ידשיחה17:04, 13 בפברואר 2018 (IST)

ארכוב שגוי של המזנון[עריכת קוד מקור]

שלום,

אין להעביר בלוקים גדולים ובלתי ממויינים של טקסט לארכיון המזנון. יש לפזר את הדיונים בדפי השיחה רלוונטיים ולא בצורה שעשית. דיונים אלה יאבדו לעד אם לא תפזר אותם, כמקובל. תשחזר בבקשה את הארכוב שלך. גילגמש שיחה 11:01, 15 בפברואר 2018 (IST)

האם אתה רואה מניעה בהעברתם מתוך דף הארכיון? קובץ על ידשיחה11:06, 15 בפברואר 2018 (IST)
אני רואה בזה פלוס גדול, משום שאחר כך כתוב "הועבר מהמזנון" ללא שיודעים איפה לחפש את זה, שכן כבר חלף זמן מה ושוב זה לא במזנון. כעת זה מופיע "הועבר מארכיון 393 של המזנון". ישיר יותר. קובץ על ידשיחה11:11, 15 בפברואר 2018 (IST)
הקישור לארכיון איננו חשוב. גם קל מאוד למצוא בגלל התאריך. בכל מקרה, הקישור לארכיון לא חשוב. חשוב שהמידע יהיה זמין וקל למציאה. אין מניעה להעביר מהארכיון כמובן אבל אם העברת אתה צריך להעביר בעצמך כי אף אחד לא יזכור שעשית את זה. גילגמש שיחה 11:14, 15 בפברואר 2018 (IST)
מניסיון, חיפוש לפי תאריך לא כל כך קל. המעבר בגרסאות קודמות עדיין לא כל כך זורם. אם אין מניעה להעביר מהארכיון, אז מעולה. זה מה שהתחלתי לעשות, כפי שתוכל לשים לב. אני דווקא משתדל כמה שיותר להפנות לדפי שיחה ולא להשאיר במזנון. ממילא קיימת הפניה בארכיון. קובץ על ידשיחה11:18, 15 בפברואר 2018 (IST)

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך תשעה באב, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, אילן שמעוני - שיחה 08:16, 18 בפברואר 2018 (IST)

תודה, אילן! נקווה שהשנה זה לא יהיה אקטואלי ונוכל לשבת על כיסא גם לפני חצות היום :) קובץ על ידשיחה10:35, 18 בפברואר 2018 (IST)

כוכב לחרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
טוב, אז דעתי עליך ידועה מאז היכרותי איתך ומיותר להרחיב כאן. רק שהפעם תוסיף על כך הנתונים הבאים שאתה איש חרוץ, יסודי, יעיל ואמין. (מילה בסלע. תבדוק אותי.) עוד מפעיל כמוך, ולמנטרים לא תשאר עבודה. eli - שיחה 18:56, 18 בפברואר 2018 (IST)
אלי, אני מופתע. תודה רבה על המילים החמות והמפרגנות! קובץ על ידשיחה19:08, 18 בפברואר 2018 (IST)
אלי אני מסכים איתך לכל מילה. אותי הוא הדריך מהעריכה הראשונה, ועד עצם היום הזה נמשכת ההדרכה וההכוונה, תמיד אני מתייעץ איתו ואף פעם לא התחרטתי. עט הזמיר - שיחה 10:39, 19 בפברואר 2018 (IST)

אליעד שלום, אשמח אם תביע את דעתך. במקרה של הצבעה היכן אני פותח אותה? אולי ליצור דף חדש? תודה עט הזמיר - שיחה 10:37, 19 בפברואר 2018 (IST)

אעבור על כך מאוחר יותר. קובץ על ידשיחה12:21, 19 בפברואר 2018 (IST)
נראה שיש שם קצת בלגן. 11 אופציות זה המון. כדאי לפרק את זה לנושאים: איזה טורים רצויים בערך הקיים, והאם כדאי להוסיף טבלה לערכי הפרשות, ואם כן איזה טורים היא תכיל. אין צורך בהרבה הקדמות והתנצלויות, הן מכבידות על הקורא הפוטנציאלי לדיון. קובץ על ידשיחה16:40, 19 בפברואר 2018 (IST)
עכשיו הבנתי למה כולם שתקו, קיבלו כאב ראש. עט הזמיר - שיחה 21:20, 19 בפברואר 2018 (IST)
תודה אליעד תיקנתי. איך מתקדמים? עט הזמיר - שיחה 21:29, 19 בפברואר 2018 (IST)
במתכונת הנוכחית כבר אין סיבה מיוחדת בשולצה. מה שצריך בשלב הראשון זה לדון על הערך הנוכחי (מניין המצוות על פי ספר החינוך), ולשאול אם ואיזה עמודות ראוי להוסיף. תציג דוגמה של פרשה אחת עם כל העמודות האפשריות, וכך יהיה יותר קל למשיבים לענות. תזכור שזה כמו בכל שיווק וניהול קהל: עליך לגרות ולמשוך את קהל היעד שלך. קובץ על ידשיחה23:41, 19 בפברואר 2018 (IST)

העריכה שלך שם פגעה בתבנית. לכן גם עליתי על כך שהיה שינוי בתבנית, ותיקנתי. אם צריך לתקן אחרת - תקן אחרת. בכל אופן, השחזור שלך לעריכתי גורם לכך שאי אפשר להשתמש בתבנית באופן תקין. זו גם הסיבה שהגנתי עליה מלכתחילה, כדי שלא יוסיפו לה קטגוריה או כל דבר אחר שהוא. אלדדשיחה 20:32, 19 בפברואר 2018 (IST)

אני מעדיף לא להוסיף דבר לתבנית, כדי שאפשר יהיה להשתמש בה באופן תקין. אלדדשיחה 20:33, 19 בפברואר 2018 (IST)
אבל כפי שזה כעת זה לא מפריע. בחזותי זה נראה תקין, ואין על כך כל השפעה נוספת. כך גם עשה בר הראל ב{{הוספת שטויות לדפים}}. אלדד, אני לא מבין מה זה מפריע כפי שזה היה. קובץ על ידשיחה20:38, 19 בפברואר 2018 (IST)
אסביר: זאת תבנית שנעשה בה שימוש על ידי סקריפט (אני משתמש בה מתוך הסקריפטים שלי - אם תבצע בה שינוי כלשהו, אני לא יכול להשתמש בה בסקריפט...). אם אתה מוסיף קטגוריה, ומוסיף לה את הקודים משני צדדיה, החתימה לא בסדר. תוכל לבצע זאת ולבדוק. אם מסירים את הקטגוריה בכלל, הכל תקין. זאת גם הסיבה שהפעלתי הגנה על שלוש התבניות שמשמשות במסגרת הסקריפט הזה. נסה, ותיווכח. אלדדשיחה 20:40, 19 בפברואר 2018 (IST)
כנ"ל - ראה תבנית:אומנם. הוספתי לה קטגוריה, לבקשתו של דוד (אבל בלי קודי תוכנה, delimiters, משני צדדיה). אני משתמש בה כל הזמן, במסגרת הסקריפט, והקטגוריה לא מופיעה כחלק מהחתימה. כנראה, הסיבה שאצלך זה לא היה בסדר היא שאתה לא משתמש בה כחלק מסקריפט. אבל אני יצרתי אותה מלכתחילה לשימוש רב-פעמי במסגרת הסקריפט. הוספת קטגוריה לא מפריעה אם מוסיפים אותה כקטגוריה טהורה, בלי קודים לפני ואחרי. אלדדשיחה 20:49, 19 בפברואר 2018 (IST)
אלדד, אם מסירים את הקודים לפני ואחרי הקטגוריה מוטמעת בתוך דף המוזהר, ולכן נזעקתי לשחזר, משום שראיתי רשימה של דפים כאלו בתוך הקטגוריה. אני גם משתמש בזה כסקריפט (תוכל להיזכר שרק לפני כחודש דיברתי אתך על כך), ואני שומע ממך שזה יוצר בעיה בחתימה. אולי בר הראל יוכל לטפל בזה. קובץ על ידשיחה20:54, 19 בפברואר 2018 (IST)
יש לי הצעה פשוטה שעשויה לפתור את הבעיה: תוכל להוסיף לשם התבנית אות או מילה (כך שתיווצר תבנית נוספת), ואז להטמיע בה את שם הקטגוריה, כך שהיא תהיה חלק משאר התבניות בקטגוריה. באופן הזה תהיה לך תבנית לשימושך האישי (ולשימושם של ויקיפדים נוספים), ואני אוכל להמשיך להשתמש בתבנית הנוכחית בלי שהדבר ישבש את החתימה שלי כשאני משתמש בתבנית במסגרת הסקריפט. אלדדשיחה 21:51, 19 בפברואר 2018 (IST)
באופן הזה כל אחד מאתנו ישתמש בתבנית שונה, שתתאים לצרכיו. התבנית במתכונת שלי לא תפריע לשימוש שלך, והתבנית במתכונת שלך לא תפריע לשימוש שלי :) אלדדשיחה 21:52, 19 בפברואר 2018 (IST)
אבל נראה לי שאנחנו משתמשים בתבנית לאותה מטרה בדיוק... קובץ על ידשיחה23:37, 19 בפברואר 2018 (IST)
היי אלדד , לא כ"כ הבנתי מדוע הדבר גורם לנזק בהוספת החתימה. זו הצורה הסטנדרטית להוספת קטגוריה כמעט בכל התבניות בוויקיפדיה, כולל בתבניות אזהרה. אוכל בבקשה לדעת באיזה סקריפט הדבר פוגם? מתנצל אגב אם השינוי גרם לנזק כלשהו. בברכה, בר הראלשיחה 23:44, 19 בפברואר 2018 (IST)
היי בר,
האמת היא שלאחר שיצרתי את שלוש התבניות (או ארבע, אני לא זוכר), הגנתי עליהן כדי למנוע הוספת קטגוריות אליהן. בתבנית האמורה, לאחר שאליעד הוסיף את הקטגוריה עם הקודים משני צדיה, כשאני משתמש בתבנית (באמצעות הסקריפט), החתימה לא מופיעה בהמשך לשורה האחרונה, כרגיל, אלא בשורה חדשה, ולא מתחילת השורה. זה לא נראה מקצועי, ולכן החזרתי למתכונת הקודמת, ללא הקטגוריה, כך שהחתימה שלי מופיעה ממש בהמשך למילה האחרונה בהודעה. אנסה להחזיר את הקטגוריה לתבנית, ולהראות לך איך זה נראה. אלדדשיחה 01:27, 20 בפברואר 2018 (IST)
הנה, ראה את שיחת משתמש:46.116.105.68. השתמשתי עכשיו בתבנית המשוחזרת, עם הקטגוריה והקודים משני צדדיה, כפי שהציב אותה אליעד - בסוף דף השיחה. מעליה אתה יכול לראות שימוש בתבנית לפני הוספת הקטגוריה - החתימה יוצאת באופן מסודר, בסיום השורה, בלי רווח לא אלגנטי. אלדדשיחה 01:32, 20 בפברואר 2018 (IST)
אם לדעתך זה דווקא יפה יותר ככה, נשאיר את זה כך. אלדדשיחה 01:36, 20 בפברואר 2018 (IST)
לא נראה לי שזה יותר יפה ככה, אבל יש פתרון למנוע זאת. לא זוכר כרגע איך זה. אני סומך על בר שיבצע זאת :) קובץ על ידשיחה01:44, 20 בפברואר 2018 (IST)
בר, כשבדקתי עכשיו את השימוש בתבנית "הוספת שטויות לדפים", לאחר שינוי העריכה שעשית שם לפני כמה דקות (העברת הקטגוריה לחלקה העליון של התבנית), נראה שזה פתר את הבעיה. אלדדשיחה 10:28, 20 בפברואר 2018 (IST)
אז ביצעתי כך גם ב{{השחתה}}. קובץ על ידשיחה10:31, 20 בפברואר 2018 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

מעולה בעיקרון אני חושב שהבעיה שצריך לפתור היא בסקריפט אך זהו פיתרון שלעיתים משתמשים בו במקרים כאלו. אם כולם מרוצים אמשיך לי בדרכי. בר הראלשיחה 10:33, 20 בפברואר 2018 (IST)
תודה רבה! אלדדשיחה 10:34, 20 בפברואר 2018 (IST)
תודה רבה! קובץ על ידשיחה10:36, 20 בפברואר 2018 (IST)

אני בכל זאת לא יודע מה לעשות. אריק אסייג (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך אריק. מה אתה מעוניין לכתוב בדף שיחתך? כדאי שתעבור על וק:דף משתמש כדי לדעת מה ניתן לכתוב בדף המשתמש שלך. תוכל גם לראות בדפים של משתמשים אחרים את התוכן שבדף המשתמש שלהם. קובץ על ידשיחה18:15, 20 בפברואר 2018 (IST)

מחיקת הדף הרב פרופ' דניאל יהודה (טנגו)[עריכת קוד מקור]

היי קובץ על יד, למה מחקת את הערך הרב פרופ' דניאל יהודה (טנגו)? חיפשתי עליו מידע בויקיפדיה, וכשלא מצאתי הכנתי ערך מיוחד אחרי הרבה טירחה. למה למחוק?? ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

היי שלום. הערך לא נמחק לגמרי. מכיוון שהוא עדיין לא עומד בסטנדרטים שלנו, הוא לא יכול להישאר במרחב הערכים הוא הועבר לטיוטה. אתה עדיין יכול להמשיך ולשפר אותו במקומו הנוכחי בטיוטה, בדף הבא: טיוטה:הרב פרופ' דניאל יהודה (טנגו). בברכה, • בקרה וייעוץשיחה • ו' באדר ה'תשע"ח • 13:03, 21 בפברואר 2018 (IST)
תודה רבה. בכל אופן, אם אפשר לשאול: מה חסר כאן? אני חושב שכתבתי כאן את פעליו העיקריים. מה אתה רוצה שאכתוב, תעודת זהות ומספר יציאות מהארץ?(:... ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
אענה לך מכיוון אחר (ובשאלה, כמו יהודי): תוכל לומר לי מה הסיבה שאתה חושב שהוא ראוי לערך בוויקיפדיה? יש הרבה רבנים, סופרים, משוררים ומנכ"לים שאין עליהם ערך בוויקיפדיה. קובץ על ידשיחה15:23, 22 בפברואר 2018 (IST)
האמת? תוך כדי שכתבתי את התגובה האחרונה, חשבתי שאפשר לענות כך, אך החלטתי לאתגר... (: וברצינות: אני לא חיפשתי עליו סתם בגלל שרציתי להכיר רב / סופר / משורר שקוראים לו דניאל ושם משפחתו יהודה. אני חיפשתי עליו בגלל שהצטרפתי למטה הצעירים של "יחד" ורציתי לדעת מי זה בדיוק "ראש ורב המטה: הרב פרופ' דניאל יהודה (טנגו)". ואני חושב, שתנועת "יחד" היא תנועה מספיק חשובה בשביל לכתוב ערך על ראש המטה שלה, בפרט שהוא רב, סופר, ומשורר.
תשאל למה לא כתבתי בשורה הראשונה את זה אלא שהוא מנכ"ל מכון אי"ש הספר? - טעיתי. הטעות נבעה מכך, שבמהלך בירוריי מישהו אמר לי שהוא ראש "מכון אי"ש הספר לחקר תורת קדמוני ספרד", בדקתי עוד קצת והתברר לי שהוא המנכ"ל. ולכן כתבתי: "מנכ"ל מכון אי"ש הספר". אבל עכשיו אני חושב שטעיתי, כי תנועת יחד מפורסמת קצת יותר מ"מכון אי"ש הספר". חפש בגוגל ותראה...
בתודה וסליחה, כותב הערך ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
גוגל נתן לי 21 תוצאות בחיפוש מדוקדק[1], וכשחיפשתי אותו עם "יחד", גוגל לא ידע בכלל על מה אני מדבר[2] (חוץ מהערך שהעלית בוויקישיבה). גם בערך יחד לא מצאתי את שמו. אז אני שואל, בבורות, האם תוכל לאמת לי את הנתון? אחר כך נוכל לדון האם זה מצדיק ערך. קובץ על ידשיחה15:53, 22 בפברואר 2018 (IST)
תודה, וסליחה. אני אשתדל בע"ה למצוא מקור. וסתם ככה, בערך "יחד - העם איתנו", משום מה, אין מילה על מטה הצעירים. (א) למה?. (ב) אז איך יהיה כתוב על ראשו של המטה?איש הספר - שיחה 16:22, 22 בפברואר 2018 (IST)
בסדר גמור. ותתחדש על החשבון החדש. אציין כי ניכר שיש לך יכולות למידה והסתגלות גבוהות במיוחד. בעניין הערך יחד, ראה ויקיפדיה:שום גמדים לא יבואו. רק כדאי שתספק מקור לתוספת שבה אתה מעוניין. קובץ על ידשיחה16:26, 22 בפברואר 2018 (IST)
תודה!(: אשתדל לעדכן כשאתפנה. וכל הכבוד לך אליעד, על הטיפול החשוב. כמו שאחד אחר אמר לפני כבר, זאת פשוט עבודת קודש!! ואני מתכוון לכל מילה. באמת! יום נעיםאיש הספר - שיחה 16:39, 22 בפברואר 2018 (IST)
תודה לך. אתה מוזמן גם; יש מספיק עבודה לכולם. קריצה קובץ על ידשיחה16:40, 22 בפברואר 2018 (IST)
היי קובץ, תודה על ההודעה שהשארת לי. כיף לראות שחושבים עליך..קריצה אני באמת משתדל להעשיר ערכים מפעם לפעם ולא לדלג על טעויות(:איש הספר - שיחה 21:06, 22 בפברואר 2018 (IST)

הערות שוליים[עריכת קוד מקור]

צל"ש לגאון[עריכת קוד מקור]

גאון המילים
מדברים הרבה ומפטפטים המון, מקשקשים ומקוששים אלפי מילים, עד שלפתע מופיע אליעד עם מעט מילים, והמון תבונה, וללא קורט של ביקורת, מאיר את עיננו ומיישב את מחלוקתנו!!! עט הזמיר - שיחה 14:54, 22 בפברואר 2018 (IST)
חושבני שהפעם באמת הגזמת... קובץ על ידשיחה14:59, 22 בפברואר 2018 (IST)
מונה והולך, עם הזמן אתה נהיה יותר ויותר עניו, ככה זה שרוצים כל הזמן להשתפר.... עט הזמיר - שיחה 15:03, 22 בפברואר 2018 (IST)

שמתי לב לתרומתך הרבה לערך ויקיפדיה:ייעוץ לשוני, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
בברכה, אילן שמעוני - שיחה 22:04, 22 בפברואר 2018 (IST)

תודה אילן. זה באמת ערך חשוב מאוד. יש מגמה להפוך אותו לקצרמר ;-) קובץ על ידשיחה22:26, 22 בפברואר 2018 (IST)
קובץ על יד, כמובן שכיוונתי למשהו ספציפי, כפתור התודה אינו מושלם... אילן שמעוני - שיחה 09:18, 23 בפברואר 2018 (IST)
כן. הבנתי. הדברים היו כמובן בהומור. אפרופו, שים לב כי אין צורך בתיוג, שכן זהו דף שיחתי :) קובץ על ידשיחה11:18, 23 בפברואר 2018 (IST)

שיחזור דף שיחה[עריכת קוד מקור]

ראית מה ידידנו מאתמול בלילה עשה?. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 10:32, 23 בפברואר 2018 (IST)

עכשיו יהיה שקט. חסמתי אותו אף מדף שיחתו. קובץ על ידשיחה11:19, 23 בפברואר 2018 (IST)
תודה רבה. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 14:49, 23 בפברואר 2018 (IST)

התבלבלתי[עריכת קוד מקור]

הדוגמה שהבאתי שיחה:השואה מברבור שחור אמורה להיות להיפך "ההנחה שברבור לא חייב להיות לבן מסבירה את קיום הברבור השחור" גם ניסוח כזה לא נראה לי נכון. אם כי הוא פחות משונה. (אני לא יכול לכתוב שם)--יהודהשיחה • ח' באדר ה'תשע"ח • 13:12, 23 בפברואר 2018 (IST)

תיקנתי על פי זה. אם אינך יכול להשתתף שם, מה אתה מציע שאעשה? אולי תבקש מהספק שלך שיפתח לך את הדף או בכלל את ויקיפדיה. קובץ על ידשיחה14:12, 23 בפברואר 2018 (IST)
תודה. אני מסביר את הסיבה למה לא כתבתי במקום ששם אני צריך בעיקרון לכתוב. אני מתכוין לנסות למצוא דרך לערוך בדפי שיחה חסומים אבל אין לי אפשרות לבקש פתיחה.--יהודהשיחה • י' באדר ה'תשע"ח • 09:16, 25 בפברואר 2018 (IST)
יש אפשרות לראות אבל לא לערוך.--יהודהשיחה • י' באדר ה'תשע"ח • 09:29, 25 בפברואר 2018 (IST)

כפי שראית לא הגענו שם להסכמה לגבי שיבוצם של הרבנים הראשיים בערך, גם אחרי 3 שבועות. האם זו עילה מספקת בכדי לפתוח הצבעת מחלוקת? ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 14:54, 23 בפברואר 2018 (IST)

כנראה שכן. אם יש לך כוח לכך. קובץ על ידשיחה14:56, 23 בפברואר 2018 (IST)
תודרבה ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 15:00, 23 בפברואר 2018 (IST)

גועל נפש של התנהגות[עריכת קוד מקור]

למה אתה מוחק סתם ערך (דובים (תת-משפחה)? למה???????????? מה הערך עשה בדיוק? 2A01:6500:A043:9A37:E0E3:6445:162E:9B58 22:43, 24 בפברואר 2018 (IST)
תקשיב, חמוד, אני בינתיים בבדיקה על תרומותיך, אבל אבקש מיד למתן את השפה. שפה בוטה כמו זו בה אתה משתמש תביא לחסימתך. זכותך לשאול על עריכותיך, אבל בשפה נאותה. אעמוד לצדך ובלבד שתפעל לפי המדיניות. אם אינך יודע, שאל. קובץ על ידשיחה22:48, 24 בפברואר 2018 (IST)

דגל ישראל-פסי התכלת[עריכת קוד מקור]

שלום רב

לא ברור על סמך מה כתבת כי הערתי זו נלקחה  ממקור כל שהוא ושהיא מפרה זכויות יוצרים
יש עשרות סרטוני וידאו של יאסר עראפאת המנוח

שהראה את מרכיבי ההתפשטות ' !

המופיעים בדגל ישראל ,שני פסי התכלת כמסמבלים את רצון ההתפשטות של מדינת ישראל עד לנילוס ועד לנהר פרת וכן צולם כשהוא מחזיק מטבע 10 אגורות..
נא להחזיר מה שהוספתי בבקשה 

גדעוןCharlapg - שיחה 08:09, 25 בפברואר 2018 (IST)

גדעון, אתה יודע היטב כי עריכתך כללה תוכן שהועתק ממקור אחר. אם תרצה, וכדי לאפשר שקיפות: המילים "אף היהודים היו כנראה מעטרים את בגדיהם בפסים כאלה, כפי שידוע לנו מממצאי מערות מדבר יהודה וגם מן הפרסקאות (ציורי קיר) שבבית הכנסת בדורא אורופוס (מן האמצע של המאה השלישית לספירה). פסים אלה אף עברו לכנסייה הנוצרית, לבגדיהם של הכמרים, גם לאחר שכבר לא נהגו במלכות רומא" מועתקות בשלמותן ממאמרו של דניאל שפרבר. בכלל תוכן זה לא קשור לדגל ישראל, אלא לטלית. את עניין דבריו של ערפאת, עשיתי חיפוש קל בגוגל ולא מצאתי; מצאתי דברים דומים מדוברות הפת"ח, וכפי שציינתי בערך. בהתייחס לשאר חלקי העריכה, שנראה כי לא נעשו בכובד ראש של ממש (אם משום ההעתקה, אם משום ציון דברים שאינם במקומם, ואם משום תקלדות שונות), לא ראיתי סיבה לטרוח למצוא מקור לתוכן שהיה חשוד בעיניי. המטבע המדוברת בכלל לא מכילה ניקל, כי אם 2%, ועל כן לא ברור למה נקראת על שם שני אחוזים אלו. אם בכל אופן תוכל לספק מקור לכך, ולערוך זאת בצורה מיטבית (שים לב, ערך זה הוא אף ערך מומלץ), בכבוד. קובץ על ידשיחה11:28, 25 בפברואר 2018 (IST)
גדעון, אני סבור שעליך ללמוד כיצד לערוך בויקיפדיה. אין להעתיק משפטים שלמים או יותר מזה ממקורות אחרים. יש להביא מקורות מדויקים למה שאתה כותב, ויש להכיר את הסגנון המקובל. לדעתי כדאי שתמצא חונך בויקיפדיה:חממה. 11:35, 25 בפברואר 2018 (IST)

היי קובץ. ראיתי שיצרת את התמונה הזו. האם באפשרותך ליצור את אותה התמונה עם המספר 100? תודה רבה. דוג'רית - שיחה 00:55, 26 בפברואר 2018 (IST)

היי דוג'רית, סליחה על האיחור. אני בעומס עבודה וקפצתי לגיחה. באיזה גוון את מעוניינת שתהיה המדליה? שימי לב כי הועדנו את הזהב ל-1,000, את הכסף ל-500, ואת הברונזה ל-250. קובץ על ידשיחה00:21, 11 במרץ 2018 (IST)
אפשר כחול? (ומתי שתוכל. זה כמובן מאוד לא דחוף). תודה רבה! דוג'רית - שיחה 00:27, 11 במרץ 2018 (IST)
זה בסדר? קובץ על ידשיחה01:16, 11 במרץ 2018 (IST)
זה נפלא! יש סיכוי שאתה יודע איך לשלב את זה (כמו בתבנית שמופיעה אצל BAswim, אבל בלשון נקבה) אצלי ברשימת תיבות המשתמשת? רק אם זה לא קשה לך. רב תודות! דוג'רית - שיחה 01:20, 11 במרץ 2018 (IST)
בוצע בוצע. קובץ על ידשיחה01:36, 11 במרץ 2018 (IST)
מודה לך מקרב לב! דוג'רית - שיחה 01:48, 11 במרץ 2018 (IST)

משתמש מעורער בנפשו נחסם ליום אחד בלבד[עריכת קוד מקור]

אתה זוכר את המשתמש ההוא שהעיד על עצמו שהוא מעורער בנפשו? כל מטרתו היא לכתוב דברים גסים, או לספר על זמרים שהם מתו, או דברים אחרים.... חסמת אותו לתקופה קצרה והיום הוא שוב הופיע, כמובן שהוא המשיך בדרכו וכתב דברים גסים ושטויות על ימין ועל שמאל, היום הוא נחסם שוב ליום אחד. זה המשתמש 85.250.163.249 אני בכוונה לא מתייג אותו, המפעילים כנראה לא מכירים אותו (משום שדף השיחה שלו עם ההיסטוריה נמחקה על ידך - כי הוא המשיך לקשקש שם) ולכן חסמו אותו רק ליום אחד, אתה כן מכיר אותו אבל כנראה שלא היית כאן בצהריים, אני מבקש ממך לטפל בו, הוא מבזבז את זמננו לריק. (מבחינתי הוא טרול אבל אני לא מחליט). בברכה ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 17:26, 26 בפברואר 2018 (IST)

סליחה על ההיעדרות ואי המענה, עדיין אקטואלי? קובץ על ידשיחה00:22, 11 במרץ 2018 (IST)
לא. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 09:15, 11 במרץ 2018 (IST)

אליעד מתגעגעים, הכל בסדר?[עריכת קוד מקור]

אליעד היקר היית כאן יום ולילה עוזר מציע מנטר עורך ומשפר. כבר יותר משבוע שלא שומעים ממך, עכשיו אני כבר לא יכול להתאפק. איכה??? ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 10:47, 6 במרץ 2018 (IST)

בעומס בחיים החוץ-ויקיים. כעת שבתי לביקור :) כולי תקווה שזה לא יסתיים רק בביקור. קובץ על ידשיחה00:23, 11 במרץ 2018 (IST)
טוב לראות אותך כאן, גם אם לזמן קצר. אלעדב. - שיחה 11:33, 11 במרץ 2018 (IST)
תודה, אלעד :) קובץ על ידשיחה11:43, 11 במרץ 2018 (IST)
יותר הוא לא יברח, הצבתי צלפים על הגגות. ✭ עט הזמיר ✭ - שיחה 00:50, 12 במרץ 2018 (IST)

בקשה קריטית[עריכת קוד מקור]

אבקש למחוק את דף המשתמש "איש הספר" וכל ספיחיו. עיין בדף השיחה שלי (איש הספר) ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום איש הספר. אני מצטער לראות כי אתה חסום. במהלך השבועיים האחרונים נעדרתי, ויקשה עליי לנבור בהיסטוריה. חבל לי עליך, אחי. לגוף שאלתך, את דף המשתמש שלך ניתן אכן למחוק. האם ברצונך לרוקן אותו כליל? את דף שיחתך לא ניתן למחוק, אך ניתן להעביר לארכיון, אם אתה מעוניין. תוכל להשיב לי על הדברים בדף שיחתך. קובץ על ידשיחה00:27, 11 במרץ 2018 (IST)

בקשת חסימה[עריכת קוד מקור]

ביקשתי לחסום את משתמש:Micky505, לאחר שאני ומשתמש:Little Savage עלינו על השחתות שלו. מוזר שהגבת בבקשות ממפעילים " לא נחסם. אינני מתמצא כל כך בנושא, אך לא נראה כי הוא משחית מובהק. מקסימום איננו בקיא בנהלים. כדאי לחתור אתו להבנות לפי המדיניות הקיימת". הוא המציא שחקן כדורגל במכבי הרצליה, המציא שחקן במכבי נתניה, הפועל תל אביב (כדורגל) באופן ששוחזר על ידי ועל ידי משתמש:Little Savage. גם עריכותיו הקודמות שוחזרו (נראה לי שכולן). לא ברורה לי ההחלטה שלך Nirvadel - שיחה 23:52, 11 במרץ 2018 (IST)

שלום ניר. כפי שנימקתי בתקציר, וכפי שגם ציינת זאת כאן, הבהרתי מראש כי אינני מתמצא בנושא. בבוקר הצצתי אל עריכותיו, אך מחמת בורותי המתנתי שמפעיל אחר יחרוץ את דינו. הבקשה עמדה בדף הבקשות מהבוקר בעוד שלא פחות משישה מפעילים עוברים עליו, ולפיכך היה נראה כי לא מדובר במשחית מובהק. לא שמתי לב כי גם עמרי זיהה אותו כמשחית, אך אם תעמדו על כך שניכם כי מחשבונו רק השחתות מוסוות, אחסום אותו ללא היסוס. סליחה ותודה. קובץ על ידשיחה00:47, 12 במרץ 2018 (IST)
השחתות כמו שלו קשות יותר לזיהוי, ולכן מציע לנהוג כלפיו בהתאם. אגב הוא עשה עריכות קטנות טובות על מנת להסוות את עריכותיו הבעייתיות. Nirvadel - שיחה 09:41, 12 במרץ 2018 (IST)
עכשיו אני מבינה למה אני לא חסמתי, כי זיהיתי שחלק מהעריכות היו טובות ולא היה רשום את ההסבר שצירפת כאן. האם לא כדאי בפעם הבאה לתת לו אזהרה מפורשת (ולא התבנית הרגילה) כדי להסביר שמה שהוא עושה לא בסדר (וגם להראות למפעילים שבאים לחסום מה הבעייה) אמא של גולן - שיחה 10:57, 12 במרץ 2018 (IST)
כדברי אמא של גולן. בינתיים הצבתי הודעה ברורה על כך בדף שיחתו, על מנת שלהבא יהיה קל יותר לעקוב אחריו, לחשוד ולבדוק. מאז לא שב לערוך, ואני מקווה שהדברים שם יבואו לשימוש מיד עם המשך הפעולות הפסולות מצדו. מקווה שלא ישוב אליהן. נראה שהוא יודע גם לתרום בלא להשחית. ניר, כדאי גם אם היית מציין באזהרות מהן ההשחתות במפורט. קובץ על ידשיחה11:26, 12 במרץ 2018 (IST)

הנה מקור לתרגום. הנה עוד אחד. אודה לך אם תשחזר את שינוי השם שעשית. יוניון ג'ק - שיחה 20:30, 13 במרץ 2018 (IST)

שלום יוניון ג'ק. אין לי בעיה לשחזר ולהשיב את הערך לשמו הקודם, אך נראה לי שאנו יוצרים משחק פינג פונג. אביעדוס תמך בהשארת ההפניה, ובר ביקש אף את ההעברה. כאשר ביצעתי אותה, היה זה לפני שראיתי את התנגדותך. כעת אני רואה שבר מערער במקורות. הייתי ממליץ שתדונו על כך בדף שיחת הערך. במקרה זה קשה להכתיב גרסה יציבה, ואני מקווה שתגיעו למוסכמה לפחות לשלב הביניים - ואותה אבצע. נא היו גמישים, כדי לשחרר אותי מהפלונטר. קובץ על ידשיחה20:35, 13 במרץ 2018 (IST)
צר לי שנגררת לפלונטר הזה, אך השיחרור ממנו פשוט מאוד: שיחזור שם הערך לשמו המקורי. הערך נוצר בשם "מעברים" וכל שינוי של שמו לאחר מכן - נעשה ללא הסכמה בדף השיחה של הערך, כנדרש על פי מדיניות ויקיפדיה. ערעורו של בר איננה עניינית והיא נובעת מנקמנות, כי התנגדתי לשינוי שם ערך אחר שהציע. לאחר שיחזור שם הערך, בר יכול להניח תבנית {{שינוי שם}} בדף השיחה, אם ירצה בכך. יוניון ג'ק - שיחה 20:40, 13 במרץ 2018 (IST)
בר, אני עומד בדקות הקרובות לבצע את השינוי. מקווה שהוא מוסכם עליך. קובץ על ידשיחה20:43, 13 במרץ 2018 (IST)
על שם הערך בשפת המקור אין מחלוקת ולכן יש להשאירו עד שיתבהרו הדברים. סביר שהשם "מעברים" שגוי, המקור היחיד לכך הוא אתר מבוסס תוכן גולשים. לכן, כדי לשמור על אמינות התוכן אין לשנות עד שיובא מקור מהימן. הטיעון לשינוי השם איננו רלוונטי משום שזהו ערך חדש - ראה לדוגמה שיחה:קרבות ישראל-סוריה בפברואר 2018. מעבר לכך כל הטיעונים על נקמנות אינם במקומם. בר 👻 שיחה 20:49, 13 במרץ 2018 (IST)
אני לא מבין למה דנים על שם הערך כאן. גילגמש שיחה 20:47, 13 במרץ 2018 (IST)
הדיון כאן הוא רק על השבת שם הערך באופן זמני. גילגמש, אסביר: שם הערך היה בתרגום העברי, אך הועלתה בקשה בוק:במ להעבירו לשם הלועזי. בעת שראיתי את הבקשה, לא ראיתי לה התנגדות, אלא דווקא תמיכה, אז העברתי. קצת לאחר מכן שמתי לב שנקלעתי לתוך מחלוקת. כעת, בהיעדר גרסה יציבה, אני מסופק אם להשיב את שם הערך לשם בו הוא נוצר, שכן העברתי הייתה התערבות במחלוקת, או שמא "שב ואל תעשה עדיף", משום שכל עוד שלא ידעתי על צד מסוים, זה בסדר, אך משנודע לי שיש כאן מחלוקת - עליי למשוך את ידי עד להסכמה. אני נוטה יותר לצד הראשון, וביקשתי מבר שיסכים לצעד זה, בשלב הנוכחי. בסך הכול ביצעתי את ההעברה בשוגג ושלא כדין, לכאורה. קובץ על ידשיחה20:54, 13 במרץ 2018 (IST)
אם אין גרסה יציבה אז אני לא חושב שיש חשיבות נורא גדולה לשם שבו יוצג הערך. אני מציע לפתוח דיון מסודר לשינוי השם בדף שיחה. גילגמש שיחה 20:57, 13 במרץ 2018 (IST)
כמובן שאינני הבעלים של הערך הזה, אך מאחר ואני התורם האחד והיחיד של הערך - הגירסה היציבה היא זו שאני יצרתי, כפי שהיתה עד אשר בר שינה את שם הערך - שינוי שכל מטרתו היא להכשיר את ההשחתה שביצע בערך מעברים. יוניון ג'ק - שיחה 21:02, 13 במרץ 2018 (IST)
השם הלועזי הוא נכון בוודאות, משום כך עד לתוצאות הדיון עדיף שיוותר על כנו. יש להעיר שהטרמינולוגיה בה משתמש יוניון, שספג ביקורת כבר מחמישה משתמשים על התנהלותו בפרשה זו, מעידה כנראה יותר עליו מאשר עליי. בר 👻 שיחה 21:10, 13 במרץ 2018 (IST)

יוניון, נראה כי איאלץ להמתין להסכמה שלכם בדף השיחה שם. אני מתנצל עמוקות על שלא בדקתי את הבקשה בעת שעלתה בדף בקשות ממפעילים, ואבקש את סליחתך הכנה. כאשר תתקבל הסכמה, אשמח לתקן את העניין, אם יתבקש. קובץ על ידשיחה23:45, 13 במרץ 2018 (IST)