ויקיפדיה:רשימת ערכים במחלוקת/:מועצה אזורית מטה בנימין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

<:מועצה אזורית מטה בנימין

  • תאריך תחילת ההצבעה: 14:52, 24 במאי 2021 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 14:51, 31 במאי 2021 (IDT)
  • מהות המחלוקת: תיאור מועצה אזורית מטה בנימין במילים "המועצה האזורית הגדולה בישראל".

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

המשך הדיון[עריכת קוד מקור]

עמדת צד א': בפתיח של הערך יהיה כתוב "...זהו מספר התושבים הגדול ביותר במועצה אזורית ישראלית."[עריכת קוד מקור]

המשפט הבא מופיע בפתיח הערך: "... וזהו מספר התושבים הגדול ביותר במועצה אזורית בישראל."

המשפט לא מדויק, מכיוון שמועצה אזורית מטה בנימין נמצאת כולה בשטחי יהודה ושומרון, שלא סופחו רשמית למדינת ישראל ולכן לא נחשבים לחלק ממנה. בשפה משפטית ניתן לומר שמועצה אזורית מטה בנימין נמצאת מחוץ לגבולות השיפוט של מדינת ישראל. לכן, המילה "בישראל" בסוף המשפט אינה מדוייקת, ויש להחליפה בניסוח אחר, למשל (כפי שהציע משתמש:איתמראשפר): "וזהו מספר התושבים הגדול ביותר במועצה אזורית ישראלית." -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 15:12, 28 באפריל 2021 (IDT)

עמדת צד ב': בפתיח של הערך יהיה כתוב "מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל."[עריכת קוד מקור]

"מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל". כך היה כתוב בפתיח הערך בשנה האחרונה ולא בכדי.

זו המועצה האזורית הגדולה בישראל בכל היבט - מוניציפלי, ממשלתי, אזרחי וסוציולוגי.
זו המועצה האזורית הגדולה בארץ ישראל המשויכת לה מבחינה גיאוגרפית.
זו המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ולפי כל משרד ממשלתי.
לא נעשה סיפוח וטרם הוחלה ריבונות? מסכימה. מבחינה משפטית זה מורכב. האם מורכבות משפטית מוחקת מציאות קיימת? התשובה היא לא. יש כמובן לציין זאת בערך (וזה אכן מופיע מספר פעמים) אולם זה לא מוחק מציאות אובייקטיבית - מועצה אזורית מטה בנימין הוקמה על ידי מדינת ישראל, בארץ ישראל, לצד המועצות האזוריות האחרות בישראל ולפיכך היא המועצה האזורית הגדולה בישראל.
מאחלת לכולם ימים שקטים בכל רחבי הארץ הא בהא טליה - שיחה 12:45, 13 במאי 2021 (IDT)
האם מורכבות משפטית מוחקת מציאות קיימת? התשובה שניתנה לעיל לא מדויקת. הכותבת טוענת שהמועצה היא חלק ממדינת ישראל הלכה למעשה, ומבחינות רבות זה נכון, אבל הקריטריון החשוב ביותר לקביעה כזו הוא שאלת החלות המשפטית. מכיוון שלא נעשה סיפוח ולא הוחלה ריבונות, חוקי מדינת ישראל לא חלים על השטח, אלא רק צווים צבאיים. שימוש בקריטריונים משניים כדי לתקף משפט טעון כמו "זו המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל" הוא לא-אנציקלופדי.
בכל מקרה, אם הצעה זו תתקבל, נראה לי שיהיה מדויק יותר לכתוב "מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה" בצירוף קישור מתאים. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:02, 13 במאי 2021 (IDT)
תושבי המועצה בוחרים בבחירות לישראל, הצבא שנמצא שם הוא הצבא הישראלי, התושבים מוגדרים כתושבי ישראל עם ת"ז כחולה. המועצה היא ישראלית לכל דבר וענין. גופיקו (שיחה | תרומות) בואו לעזור לדובי! 14:11, 13 במאי 2021 (IDT)
זה בדיוק מה שכתבתי: מבחינות רבות, המועצה היא חלק ממדינת ישראל הלכה למעשה. ובכל זאת המשפט "זו המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל" הוא לא מדויק, בגלל ההיבט החוקי, שהוא יותר חשוב מהפרטים האחרים שציינת. למעשה, מהדוגמאות שהבאת אפשר להבין בקלות למה השימוש בקריטריונים משניים הוא לא-אנציקלופדי. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:49, 13 במאי 2021 (IDT)
מש:גופיקו זה בדיוק העניין: אין ספק שהמועצה היא ישראלית, אך היות שהיא לא נמצאת בשטח מדינת ישראל אי אפשר לכתוב "המועצה הגדולה בישראל" כי זה מטעה. לכן הצעתי "המועצה הישראלית", שהוא ביטוי מדוייק יותר למציאות. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 07:40, 14 במאי 2021 (IDT)

לא הפשתתפתי בדיון אבל הטיעון שהמועצה לא שייכת לישראל הוא מקומם. מה הצעד הבא? לא לתת להם להצביע כי הם לא גרים בישראל? או לא לספור אותם באוכלוסיית המדינה? עמדת הצד השני היא דקדקנית ואין לה מקום. בורה בורה - שיחה 17:15, 13 במאי 2021 (IDT)

לא נטען כי המועצה איננה שייכת לישראל. כן נטען שהמועצה איננה נמצאת, גיאוגרפית, בתחומיה הריבוניים המוכרים של מדינת ישראל. ועובדתית, זוהי טענה נכונה. יוניון ג'ק - שיחה 19:39, 13 במאי 2021 (IDT)

חשוב לי להזכיר למי שהולך להצביע בעד "המועצה האזורית הגדולה בישראל" שחוקי מדינת ישראל חלים על נהריה, נתניה, אשדוד ואילת, אבל לא חלים על מועצת מטה בנימין. תושבי המועצה מצביעים בבחירות, משרתים בצבא ומשלמים מיסים רק בגלל שיש צו של אלוף פיקוד מרכז שמחיל את החובות והזכויות האלה על התושבים, בדיוק כמו שהוא לא מחיל אף אחד מהדברים האלה על שכניהם באל-בירה. אם המועצה הייתה "שייכת למדינת ישראל" מבחינה גאוגרפית, אז גם תושבי אל-בירה היו מצביעים בבחירות לכנסת ומשרתים בצה"ל. אולי הדוגמה הזו יכולה להמחיש עד כמה המשפט "המועצה האזורית הגדולה בישראל" שגוי, ואסור להשתמש בו בוויקיפדיה. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 21:53, 19 במאי 2021 (IDT)

אני יוצא פעם נוספת כנגד התפישה האקסיומטית והבלתי מבוססת שהחלת חוקי מדינה הם הדבר היחיד שיוצר שייכות למדינה. לא מדובר באקסיומה, אלא בדעה אישית, שנשענת על תפישת עולם אידאולוגית, ותו לא. באשר לאל-בירה, היא חלק מהרשות הפלסטינית, ואינה קשורה לענייננו. רז עודד - שיחה 07:27, 20 במאי 2021 (IDT)
גבול השיפוט החוקי הוא קנה המידה המקובל. אם תשמוט אותו, תוכל לטעון ששכונת איטליה הקטנה בניו יורק שייכת בעצם לאיטליה, בגלל שגרים בה הרבה איטלקים, איטלקית היא שפת הרחוב המדוברת, הם אוכלים במסעדות איטלקיות ואולי אפילו מצביעים לפרלמנט ברומא. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 17:55, 20 במאי 2021 (IDT)

האמנם מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל? יוניון ג'ק - שיחה 17:59, 20 במאי 2021 (IDT)

עמדת צד ג': בפתיח של הערך יהיה כתוב "המועצה האזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל."[עריכת קוד מקור]

מכיוון שקיים חוסר דיוק גיאוגרפי בניסוח "המועצה האזורית הגדולה בישראל", ניתן להדגיש את ההיבט המדיני באמצעות הניסוח "המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל". בתשובה לשאלה "לאיזו מדינה משתייכת המועצה?" התשובה היא "ישראל" ללא עוררין, ללא תלות במחלוקת הקשורה לגבולותיה הטריטוריאליים. רז עודד - שיחה 11:07, 15 במאי 2021 (IDT) - נערך: רז עודד - שיחה 13:24, 15 במאי 2021 (IDT)

הערה: כעת אני רואה שאין לי את החופש להוסיף דעה שלישית על דעת עצמי. כיצד ניתן לקדם את ההצעה לניסוח האלטרנטיבי בהתאם לכלליה של ויקיפדיה? תודה. רז עודד - שיחה 11:07, 15 במאי 2021 (IDT)
בוודאי שיש לך, למה לא? אבל צריך לעדכן את מועד פתיחת ההצבעה ל-72 שעות אחרי שהוספת את הצעתך. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 11:15, 15 במאי 2021 (IDT)
תודה על ההסבר, שמח לשמוע! רז עודד - שיחה 12:37, 15 במאי 2021 (IDT)
לא ללא עוררין. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 12:17, 15 במאי 2021 (IDT)
בהינתן שתושבי המועצה בעלי תעודת זהות ישראלית, מצביעים בבחירות בישראל, משרתים בצבא הישראלי, משלמים מיסים לישראל וממלאים את כל חובותיהם כאזרחי ישראל, איזו תשובה אלטרנטיבית ניתן להעניק לשאלה "לאיזו מדינה משתייכת המועצה"? רז עודד - שיחה 12:41, 15 במאי 2021 (IDT) - נערך: רז עודד - שיחה 13:24, 15 במאי 2021 (IDT)
המילים "שייכת" או "משתייכת" לא מתארות איזו מערכת חוקים חלה על התושבים, ולכן הן לא-אנציקלופדיות. זה כמו לכתוב "המועצה האזורית מטה בנימין נמצאת בערך באזור של מדינת ישראל." האם היית סומך על אנציקלופדיה שיש בה משפט כזה? -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 16:44, 15 במאי 2021 (IDT)
אם חשוב בעיניך לתאר את מורכבות מערכת החוקים אשר חלה על המועצה, אפשר ומומלץ לעשות זאת בפסקה בגוף הערך. גם אם חלים על השטח צווים צבאיים בלבד, מקורם במדינת ישראל - חיזוק נוסף לטענת הקשר המדיני המובהק. רז עודד - שיחה 18:52, 15 במאי 2021 (IDT)
המשפט האחרון שלך מחזק את עמדה ד' להלן. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 21:22, 15 במאי 2021 (IDT)
אין באפשרות ד' צורך, הרי אין למדינת ישראל מועצה אזורית שלא נמצאת בשליטתה. רז עודד - שיחה 23:24, 15 במאי 2021 (IDT)
אין גם מועצה אזורית שלא "שייכת" למדינת ישראל, לפי כל מיני קריטריונים משניים כמו תעודת זהות, השתתפות בבחירות, שירות צבאי ותשלום מסים. אבל זו תהיה טעות להסתמך על קריטריונים כאלה. הקריטריון הראשי צריך להיות שאלת החלות המשפטית. מכיוון שלא נעשה סיפוח ולא הוחלה ריבונות, חוקי מדינת ישראל לא חלים על השטח, אלא רק צווים צבאיים. שימוש בקריטריונים משניים כדי לתקף משפט טעון כמו "זו המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל" הוא לא-אנציקלופדי. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 20:51, 17 במאי 2021 (IDT)
על מה נסמכת הקביעה ש"הקריטריון הראשי צריך להיות שאלת החלות המשפטית"? רז עודד - שיחה 21:07, 17 במאי 2021 (IDT)
על סמך זה שאנחנו עורכים אנציקלופדיה, ומנסים לכתוב מידע מדויק בערכים. אני אתן לך כדוגמה את איי פוקלנד. במשך שנים רבות תושבי ארגנטינה חשבו שאיי פוקלנד "שייכים" לארגנטינה. הם אפילו המציאו לאיים שם חדש בספרדית. והם באמת די קרובים לארגנטינה. אבל בערך על איי פוקלנד כתוב מידע יותר מדויק: "האיים מהווים טריטוריה בעלת שלטון עצמי של הממלכה המאוחדת, אך ארגנטינה טוענת לשליטה בהם." אנחנו צריכים להחליט אם אנחנו כותבים על המועצה האזורית מטה בנימין בשפה לאומנית או בשפה אנציקלופדית. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 22:10, 17 במאי 2021 (IDT)
היכן ניתן למצוא סימוכין מפורשים שמגבים את הטענה שהחלות המשפטית היא הקריטריון הקובע? האם אתה יכול להציג מקור חד משמעי שמבהיר שאך ורק חלות משפטית היא זו הקובעת אם מקום מסויים שייך למדינה כלשהי? רז עודד - שיחה 22:21, 17 במאי 2021 (IDT)
נתתי דוגמה לעיל, ויש עוד הרבה דוגמאות דומות, ולעומתן אין אף דוגמה לשימוש שאתה מציע. הנה רשימה חלקית: חצי האי קרים לא "שייך" לרוסיה, אזור ג'אמו וקשמיר לא "שייך" להודו, סהרה המערבית לא "שייכת" למרוקו, צפון קפריסין לא "שייכת" לטורקיה ורצועת עזה לא "שייכת" לישראל וגם לא לשום גורם אחר. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 22:39, 17 במאי 2021 (IDT)
אלא אם כן תוכל להמציא מקור אמין ובלתי תלוי, שמבהיר מפורשות כי הגדרת שייכות מדינית נקבעת אך ורק ע"פ חלות משפטית, הרי שהדוגמאות שאתה מביא משקפות את דעת העורכים שכתבו את הערך, ותו לא. עד אז, לא אוכל לקבל את הקביעה שמדובר בקריטריון "מרכזי" ושכל השאר הם קריטריונים "משניים", וגם לא את האקסיומה הבלתי מבוססת ש"ככה זה אנציקלופדי". רז עודד - שיחה 23:01, 17 במאי 2021 (IDT)
הדוגמאות הן לא "דעתם של הכותבים" אלא מייצגות את הנורמות המקובלות במיזם, והן קבילות בדיוק כמו כל מקור אחר. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:13, 18 במאי 2021 (IDT)
הביטוי "הגדולה ביותר במדינת ישראל" מטעה באותה מידה כמו אפשרות א', מפני שהתחילית "ב-" היא דו-משמעית, ויכולה לסמן הכלה גאוגרפית או הכלה אדמיניסטרטיבית באותה מידה. היות שהוסכם שהמועצה אינה מוכלת גאוגרפית במדינת ישראל, אלא רק אדמיניסטרטיבית (וגם כאן, אגב, היא יוצאת דופן במובנים רבים), הרי שהקורא הסביר עלול להבין מהניסוח הזה דבר שהוא טעות עובדתית של ממש.
אם ברצונך לחדד את האספקט האדמיניסטרטיבי של העניין, אולי כדאי לנסח משהו בסגנון "...היא המועצה האזורית הגדולה ביותר מבין המועצות האזוריות שרשומות במשרד הפנים הישראלי". בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 01:32, 18 במאי 2021 (IDT)
האם זו הצעה חליפית לאפשרות א' או לאפשרות ג'? או שזו הצעה נוספת? -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 13:06, 18 במאי 2021 (IDT)
משתמש:רז עודד - האם אתה מסכים לשינוי אפשרות ג' להצעה של איתמרשפאר? -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 14:12, 18 במאי 2021 (IDT)
"המועצה האזורית הגדולה ביותר במדינת ישראל" הוא הניסוח הטוב ביותר בעיני עבור פסקת הפתיחה. פשוט, קצר, קולע. יחד עם זאת, על מנת שנוכל להבהיר לקורא את המורכבות של הגדרת המועצה, אני בעד ליצור בגוף הערך פסקה בשם "מעמדה המדיני של המועצה", ולפרט בה את כל הנימוקים לכאן ולכאן. מבחינתי, היא אפילו יכולה להיות הפסקה הראשונה בערך (לאחר פסקת הפתיחה). הפתרון מקובל על כולנו? רז עודד - שיחה 14:35, 18 במאי 2021 (IDT)
אני אשקול את הצעתך לאחר סיום ההצבעה. בינתיים הניסוח של איתמר יתווסף בתור אפשרות נוספת להצבעה, בהתאם להתייעצות עם יוניון ג'ק. תודה, -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 15:43, 18 במאי 2021 (IDT)
"המועצה האזורית הגדולה ביותר במדינת ישראל" הוא אכן ניסוח פשוט, קצר וקולע - אך הוא גם מטעה את הקורא. "המועצה האזורית הישראלית הגדולה ביותר" פשוט ממנו, קצר ממנו, קולע ממנו - ולא מטעה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 02:28, 20 במאי 2021 (IDT)
בעיני, לב ההטעייה ההוא הרמיזה שהמועצה איננה חלק ממדינת ישראל באמצעות ניסוחים פתלתלים, שעושים כל שביכולתם על מנת שלא לקרוא לילד בשמו. אם זה הולך כמו ברווז ונשמע כמו ברווז, כנראה שזה ברווז. מטבע העובדה שיש ביננו מחלוקת, מה שבעיני "נכון" נשמע בעיניך "מטעה", ולהיפך. אני מודה לך על הדיון המרתק; כעת נותר לנו רק להצביע. (-: רז עודד - שיחה 07:17, 20 במאי 2021 (IDT)
אתה יכול להסביר מה מטעה או פתלתל בביטוי "מועצה אזורית ישראלית"? בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 12:46, 20 במאי 2021 (IDT)
איתמראֶשפָּר, האם לדעתך יש למחוק את אריאל, מודיעין עילית, ביתר עילית ומעלה אדומים מהערך ערים בישראל? Biegel - שיחה 20:34, 31 במאי 2021 (IDT)

האמנם מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל? יוניון ג'ק - שיחה 18:00, 20 במאי 2021 (IDT)

עמדת צד ד': בפתיח של הערך יהיה כתוב "המועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה ביותר הנמצאת בשליטת ישראל."[עריכת קוד מקור]

המילה "שייכת" היא לא-אנציקלופדית. האם הבית של תושב פתח תקווה "שייך" למדינת ישראל? האם הבית של תושב מזרח ירושלים "שייך" למדינת ישראל? תיאור יותר מדויק מתייחס למי ששולט בשטח וקובע בו את החוקים, ולכן הניסוח הזה נועד לתאר את המצב בצורה יותר מדויקת ואנציקלופדית. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 12:44, 15 במאי 2021 (IDT)

אכן, המילה "שייכת" אינה מדויקת. אחליף אותה במילה "משתייכת", שמשמעותה המילונית "חלק מ-, נמנית עם, נכללת ב-". האם לגבי אמת השתייכות המועצה למדינת ישראל יש ביננו הסכמה? רז עודד - שיחה 13:22, 15 במאי 2021 (IDT)


Gabi S., אין זה מקובל שתציע מספר אפשרויות הצבעה שונות. הצעת כבר את אפשרות א', ועכשיו אתה מוסיף את ד'... אנא בחר אחת מהן, זו המועדפת עליך ביותר, ומחק את האחרת. יוניון ג'ק - שיחה 13:45, 15 במאי 2021 (IDT)

שתיהן עדיפות בעיניי באותה מידה על האופציות האחרות. מכיוון שזו הצבעה מרובת-אפשרויות אז אני לא רואה כאן בעיה. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 16:47, 15 במאי 2021 (IDT)
אילו זה היה תלוי אך ורק בך, איזה אפשרות היתה יוצאת אל הפועל? א' או ד'? אי אפשר הרי שתיהן. יוניון ג'ק - שיחה 23:14, 15 במאי 2021 (IDT)
אני מעדיף להשאיר את שתיהן. זה לא מפריע, כי גם ככה זו הצבעה מרובת-אפשרויות. אני מאמין שיהיו כאלה שתהיה להם העדפה אישית לכאן או לכאן. אם היו רק א' או ד' אז הייתי נמנע, באופן אישי אני חושב ששתיהן טובות באותה מידה. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 13:26, 16 במאי 2021 (IDT)

האמנם מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה ביותר הנמצאת בשליטת ישראל? יוניון ג'ק - שיחה 18:01, 20 במאי 2021 (IDT)

עמדת צד ה': בפתיח של הערך לא יהיה כתוב אף לא אחד מהנוסחים העומדים להצבעה[עריכת קוד מקור]

נראה (לי) כמו פרט טריוויה שולי, שאינו בהכרח אנציקלופדי. אפשר להסתדר בלעדיו. יוניון ג'ק - שיחה 14:38, 20 במאי 2021 (IDT)

העובדה שהמועצה היא הגדולה בישראל (או כל ניסוח אחר) זה פרט שולי? גופיקו (שיחה | תרומות) בואו לעזור לדובי! 14:46, 20 במאי 2021 (IDT)
בפירוש, כן. מספר התושבים הוא נתון שרירותי לחלוטין. יוניון ג'ק - שיחה 17:50, 20 במאי 2021 (IDT)
אני חוזר בי. המילה "אפשר" שמופיעה לעיל איננה במקומה. לאחר בדיקה קצרה, מסתבר כי:
  • יש מספר מועצות מקומיות בישראל, שכוללות מספר רב יותר של יישובים מאשר מועצה אזורית מטה בנימין (במועצה אזורית מטה יהודה יש למעלה מפי 2 יישובים)
  • יש מספר מועצות מקומיות בישראל, ששטח השיפוט שלהן הוא גדול יותר מאשר זה של מועצה אזורית מטה בנימין (שטח השיפוט של מועצה אזורית רמת הנגב גדול ביותר מפי 4)
  • יש מספר מועצות מקומיות בישראל, שמאוכלסות יותר מאשר מועצה אזורית מטה בנימין (מספר תושבים לקמ"ר, כך למשל מועצה אזורית שדות דן צפופה פי 7 לעומת מטה בנימין)
כך שעצם הטענה שמדובר במועצה הגדולה ביותר - זה ניסוח לא מדוייק (בלשון עדינה). כך שלא רק שאפשר להסתדר בלעדיו, אפילו מוטב ורצוי להסתדר בלעדיו. יוניון ג'ק - שיחה 17:58, 20 במאי 2021 (IDT)
במועצה אזורית מטה בנימין יש 69K תושבים, בעוד שלמועצה האזורית הבאה בתור יש 60K, אחריה 45K. צפיפות ומספר יישובים אלה טענות קש שבוודאי לא מגדירות "גודל". עיר גדולה נמדדת או בשטח שיפוט או מספר תושבים. ר' למשל ירושלים: ”העיר הגדולה בה, הן בשטחה והן בגודל האוכלוסייה”. זה ניסוח מדויק, הרבה יותר מהטענות שלך בפסקה הזו. דגש - שיחה 18:14, 20 במאי 2021 (IDT)
ומי בדיוק קבע שדווקא מספר תושבים הוא הקריטריון האחד והיחיד שמגדיר "גודל"? כאמור, לטעון שהמועצה היא "הגדולה ביותר" זה ניסוח לא מדוייק (להבדיל מהניסוח בערך על ירושלים, שהוא דווקא כן מדוייק, תודה שחיזקת את טיעוניי), ולכן אין מקום לניסוח שכזה באנציקלופדיה. יוניון ג'ק - שיחה 18:21, 20 במאי 2021 (IDT)
אני מסכים עם יוניון שהביטוי "הגדולה ביותר" אינו מספיק מדוייק, וזה עוד יתרון להצעה א' לפיה יש לכתוב "זהו מספר התושבים הגדול ביותר למועצה איזורית וגו'". בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 18:29, 20 במאי 2021 (IDT)

עמדת צד ו' – בפתיח הערך ייכתב: "זו המועצה האזורית בעלת מספר התושבים הגדול בישראל: בסוף ($1) נמנו במועצה כ־($2) תושבים.[עריכת קוד מקור]

מצד אחד אני מסכים עם הטענה שצריך להבהיר שמדובר בגודל לפי מספר תושבים. מצד שני אני מסכים שהצעה א' מנוסחת גרוע תחבירית. מצד שלישי אני מסכים שדה־פקטו זה בישראל. דגש - שיחה 18:38, 20 במאי 2021 (IDT)

אני חושב שכדאי לכתוב "מועצה אזורית", ולא רק "מועצה". כמו כן, אני חושב שצריך להיות כתוב "בעלת" ולא "בעל". יוניון ג'ק - שיחה 19:48, 20 במאי 2021 (IDT)
וגם: אולי שווה להתייעץ עם מומחים ללשון עברית, שיאמרו אם כדאי או לא להחליף את המילה "הגדול" ב-"הרב היותר". יוניון ג'ק - שיחה 19:49, 20 במאי 2021 (IDT)
אלה טעויות הקלדה. תיקנתי. יש מספר קטן ויש מספר גדול – מספר רב הוא לא הבחירה האולטימטיבית. דגש - שיחה 20:30, 20 במאי 2021 (IDT)

עמדת צד ז' – בפתיח הערך ייכתב: "זו המועצה האזורית הישראלית בעלת מספר התושבים הגדול ביותר: בסוף ($1) נמנו במועצה כ־($2) תושבים.[עריכת קוד מקור]

אם כבר מתעקשים על הכללת מידע זה (ואני נגד), אפשר לעשות זאת עם נוסח ניטראלי יותר מבין כל הנוסחים שמופיעים לעיל. יוניון ג'ק - שיחה 21:01, 20 במאי 2021 (IDT)

יוניון ג'ק, אפשרות ה' או אפשרות ז'? לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!17:18, 21 במאי 2021 (IDT)
דגש, ההצבעה אינה תקינה בצורה הזו יוניון ג'ק אינו יכול להציג 2 אפשרויות לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!16:28, 24 במאי 2021 (IDT)
הוא יכול. אני לא מכיר כלל שאוסר על משתמש להציג שתי עמדות (אף שבראייתי נכון היה לחוקק אותו). דגש - שיחה 16:30, 24 במאי 2021 (IDT)

דגש בתבנית דף המחלוקת נכתב בפרק הצגת העמדות: ייכתב אך ורק על ידי הצד שתומך באופציה זו. עמדה זו לא הוצגה ע"י מי שתומך בה. לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!22:49, 24 במאי 2021 (IDT)

כדאי אולי לפתוח דיון עקרוני במזנון. בפועל הדבר היה נהוג (גם אם לא לעתים קרובות). דגש - שיחה 09:32, 25 במאי 2021 (IDT)
אני משער שכוונת ההנחיה היא שהעמדות אינן יכולות להיכתב ע"י הצד שמתנגד אליהן (בניסוח חיובי במקום שלילי). במקרה דנן, העמדה אכן נכתבה ע"י מי שתומך בה, רק לא באופן בלעדי. אין בכך טעם לפגם. רז עודד - שיחה 00:35, 26 במאי 2021 (IDT)

שאלה עקרונית[עריכת קוד מקור]

האם לעורך שעובד במועצה האזורית מטה בנימין ומקבל ממנה משכורת צריכה להיות כאן זכות הצבעה? לי נראה שזה ניגוד אינטרסים מובהק, בדומה לעורך בתשלום. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 07:43, 14 במאי 2021 (IDT)

זו שאילה שיקומה במזנון לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!17:47, 14 במאי 2021 (IDT)
באמת לא מזמן שאלתי את השאלה הזאת במזנון, והיה דיון תאורטי מעניין אך לא זכור לי שהגענו למסקנה חותכת. עם זאת, נראה שכאן השאלה הפכה לשאלה פרקטית ורלוונטית מאד, ויש לענות עליה כדי שלא נחטא בהצבעה לא תקינה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 21:23, 14 במאי 2021 (IDT)
מהו ניגוד האינטרסים? רז עודד - שיחה 22:40, 14 במאי 2021 (IDT)
כמו בכל עריכה בתשלום: מי שמקבל תמורה כספית ממושא הערך לא יכול להיחשב כאובייקטיבי לגביו, ולכן לא יכול להצביע עליו. זה די א"ב של ויקיפדיה, ושל יושרה באופן כללי. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 01:27, 15 במאי 2021 (IDT)
התפקיד שאותו העורך ממלא במועצה חשוב בעיני יותר מעצם היותו מועסק בה. אם הוא משמש כיועץ תקשורת או איש יח"צ, הוא אכן עלול שלא להיות אובייקטיבי, ולשקף דעות ששולם לו להפיץ. לעומת זאת, אם תפקידו לנהל את מערך התחבורה או אחזקת המבנים במקום, הרי שאינו "סוכן אידאולוגי שכיר", וראוי לאפשר לו להביע את דעתו הפרטית ככל עורך אחר במיזם. רז עודד - שיחה 02:12, 15 במאי 2021 (IDT)
עורכים בתשלום זכאים כמובן להביע את דעתם הפרטית, אך אינם זכאים להשתתף בהצבעות ודעתם לא נספרת בדיונים. באותה מידה, מי שמקבל תשלום ממושא של ערך כלשהו יכול להביע את דעתו בכיף, אך טבעי שדעתו מוטה לגבי אותו ערך, שמעלה אוכל על שולחנו, ולכן הוא אינו יכול להיחשב כאובייקטיבי או נייטראלי, ובשל כך אין לו זכות הצבעה. למשל, עובד מסור של חברת קוקה קולה עלול למנוע מעורכים אחרים להכניס לערך ביקורת על הרעל שהחברה הזאת מפיצה תחת המותג "טעם החיים", פשוט בגלל התלות הכספית והרגשית טרק במקור פרנסתו. זה באמת מאד מאד בסיסי, אני מתפלא שאני צריך להסביר את זה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 03:17, 15 במאי 2021 (IDT)
אילו הייתה הצבעת המחלוקת נסובה סביב השאלה האם קוקה קולה היא "רעל" או "טעם החיים", הייתי מסכים איתך לחלוטין. מכיוון שהמחלוקת היא סביב ההגדרה "ישראלית" או "בישראל", אני מתקשה לזהות תשובה מביניהן שתהיה עדיפה כלכלית מבחינת המשיב. אם שאלת את השאלה הזו לא מזמן במזנון ולא הגעתם למסקנה חותכת, כנראה שבכל זאת קיימת מורכבות לסוגיה, והיא אינה בסיסית כששיערת. (-: אשמח לקבל לינק לדיון הקודם, אני פתוח לשנות את דעתי. רז עודד - שיחה 08:31, 15 במאי 2021 (IDT)
לא הבנתי מה ההבדל בין המקרה של קורה קולה למקרה הנוכחי: בשניהם לעורך יש אינטרס להגן על הדימוי של מקום עבודתו, בו הוא תלוי כלכלית. כך זה בויקי האנגלית, למשל. בויקיפדיה שלנו אסור למישהו שערך אי פעם בתשלום להשתתף בכלל בהצבעות לגבי כל ערך שהוא! אני מקשר לדיון מהמזנון כדי שתוכל להתרשם מהנימוקים וההצעות שעלו שם. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 11:04, 15 במאי 2021 (IDT)
תודה על הקישור. אני נוטה להסכים עם הטיעונים שעלו בעד השמירה על אפשרות ההצבעה. האם נמנע מחיילים בסדיר לערוך ערכים הקשורים לצה"ל? האם נמנע ממקבלי קיצבאות לכתוב על ביטוח לאומי? האם נמנע מאברכים לכתוב על הישיבה שלהם? העובדה שאדם מקבל שכר מגוף כלשהו לא הופכת אותו אוטומטית לשגריר של אותו הגוף. מכיוון שמצטייר שמדובר בסוגייה עם תחום אפור רחב ידיים, אני מציע לוותר על הנסיון הבלתי אפשרי לקבוע מדיניות גורפת, ולבחון כל מקרה לגופו. רז עודד - שיחה 13:11, 15 במאי 2021 (IDT)
רז עודד לאור תגובתך האחרונה אני שואל את עצמי אם הבנת על מה אנו מדברים כאן, או שאתה תוקף איש קש. הרי אף אחד לא הציע לאסור על אף אחד לערוך שום דבר! השאלה היא רק לגבי הזכות להשתתף בהצבעות ולהיספר ב"ספירת אפים" בדפי השיחה - שצריך להיות זהה ליחס לעורך בתשלום, בדיוק כמו בויקיפדיה האנגלית. העובדה שאדם תלוי כלכלית בגוף מסויים בהחלט יוצרת אצלו הטייה טבעית לטובת אותו גוף. הוא יכול לערוך כאוות נפשו, אך אם מתעוררת מחלוקת לגבי הערך וודאי שהוא אינו נקי ומרוחק מספיק כדי לגבש דעה אובייקטיבית ולהשתתף בהצבעה.
גם אם נלך לפי שיטתך, ונתעקש לבחון כל מקרה לגופו, הרי שצריך לבחון את המקרה שלפנינו: האם עובד של המועצה האזורית מטה בנימין, שתלוי בה לפרנסתו ואולי אף רוחש חיבה אישית לאנשיה ולה עצמה כמוסד, רשאי להשתתף בהצבעה הזאת? ואם כן - מה ההבדל בינו ובין כל עורך אחר בתשלום? היחס אצלנו לעורכים בתשלום הוא ממש דרקוני, אסור להם להשתתף באף הצבעה ודעתם לא נספרת באף דיון, אפילו אם מדובר במישהו שערך פעם משהו על תפוחים והמחלוקת עוסקת בשולחנות - כל כך נזהרים מהסיכוי הקלוש שאותו עורך קשור איכשהו גם לשולחנות! אבל במקרים כמו זה שלפנינו, כשהקשר בין העורך למחלוקת אינו מוטל בספק, כולל התלות הכספית, אין אף מגבלה. זה נשמע לך הגיוני? בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 19:11, 15 במאי 2021 (IDT)
אתה צודק, התבלבלתי וטעיתי בניסוח. הנה התיקון לשאלות: "האם נמנע מחיילים בסדיר להצביע על ערכים הקשורים לצה"ל? האם נמנע ממקבלי קיצבאות להצביע על ביטוח לאומי? האם נמנע מעובדי מדינה להצביע על ערכים העוסקים במוסדותיה?". רז עודד - שיחה 20:02, 15 במאי 2021 (IDT)
ראשית, זה קצת מצחיק שבתגובה הקודמת הבהרת שלדעתך צריך לעסוק בכל מקרה לגופו, ואז בתגובה הבאה עסקת בכל מיני מקרים היפותטיים שלא קשורים למקרה המאד קונקרטי שלפנינו. אולי תנסה להיות עקבי?
שנית, אם לדעתך אין למנוע מאף עורך בתשלום להשתתף בהצבעות, הרי שזו הצעה שכדאי שתעלה במזנון - כאן כאמור עדיף לדון במקרה הקונקרטי. אם בכל זאת להתייחס לשורת השאלות שהעלית, הרי שהתשובה עליהן היא כן: וודאי שחיילים בסדיר משוחדים לטובת (או לרעת) יחידתם, וודאי שמקבלי קצבאות מביטוח לאומי הם מוטים, וודאי שעובדי מדינה במוסד מסויים הם מוטים כלפי אותו מוסד (ולא כלפי כל מוסדות המדינה, כפי טענת איש הקש שלך). כאשר קיימת הטיה מובנית שכזאת, זה פשוט לא הוגן לדרוש מהאדם המוטה להצביע באופן אובייקטיבי. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 20:45, 15 במאי 2021 (IDT)
מעולם לא טענתי שאין למנוע מעורכים בתשלום להשתתף בהצבעות. אני טוען שלא על כל אדם המקבל שכר מגוף כלשהו להחשב אוטומטית כ"עורך בתשלום" מטעמו, ונימקתי מדוע בהודעותי הקודמות. באשר להצעה לבחון "כל מקרה לגופו" - אני מדבר על בחינה של העורכ/ים הספציפי/ים שאת הצבעתם אתה מבקש לפסול על רקע עבודתם במועצה. אם יש כאלה, הבה נצרף אותם לשיח. רז עודד - שיחה 21:17, 15 במאי 2021 (IDT)

מקומן של שאלות עקריוניות הוא במזנון/פרלמנט. עד שלא תתקבל שם הכרעה חד משמעית אין מקום לקיים דיונים נקודתיים. Eladti - שיחה 23:48, 15 במאי 2021 (IDT)

אלעדטי, כאמור השאלה היא קונקרטית ולא עקרונית: במקרה שלפנינו קיים חשש סביר שעובד של המועצה האזורית מטה בנימין יהיה נתון להטייה, ויש כאן לפחות מישהו אחד כזה (מי שיודע יודע, אני לא אגיד פה מי כדי שלא יאשימו אותי באאוטינג, אבל יהיה נחמד וישר מצד אותו עורכ/ת לעשות גילוי נאות בעניין). בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 00:54, 16 במאי 2021 (IDT)
מתייג את הבירוקרטים בבקשה לשמוע את דעתם לגבי מקרה קונקרטי זה. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 00:58, 16 במאי 2021 (IDT)
השאלה היא עקרונית כי כל עוד לא נקבע במפורש שהדבר אסור, הוא מותר. Eladti - שיחה 01:21, 16 במאי 2021 (IDT)
סליחה, אבל זו התפלפלות שלא מכבדת את הבמה הזאת. השאלה היא קונקרטית מפני שאנחנו עומדים כרגע מול הצבעה בה יש מצב לא תקין של ניגוד אינטרסים ברור, ויש להתמודד עם המצב הזה ולא לטאטא אותו מתחת לשטיח של מילים. בברכה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 01:49, 16 במאי 2021 (IDT)
הפתרון הטוב ביותר הוא בדרך כלל הפשוט ביותר - אלא אם כן אותו עורך יהווה לשון מאזניים שתכריע את ההחלטה לכאן או לכאן, הרי שלא מדובר בנושא דחוף, שחייב להיפתר מיידית ובכל מחיר. אני מציע שנעביר את הדיון למזנון, שם יזכה למלא תשומת הלב של כלל הקהילה. רז עודד - שיחה 12:21, 16 במאי 2021 (IDT)
אם יש מישהו שמתפלפל פה זה אתה: כל עוד לא נקבע שלעובדת בחברת "טבע" אסור לערוך בערך של "טבע" או בערכי התרופות שהיא מייצרת ולעובד של "הבנק הבינלאומי" אסור לערוך בערך הבנק או בערכי הנבקים המתחרים, אין מקום להטיל הגבלות בערך זה דווקא. מציע לך לעבוד על חוזק הטיעונים במקום לנסות להתאים את הכללים לאג'נדות. Eladti - שיחה 12:22, 16 במאי 2021 (IDT)
מעניין אם מישהו עומד להתייחס לטיעונים שעלו כאן, או שתמשיכו לתקוף את איש הקש החביב שהמצאתם. אף אחד לא הציע לאסור על עובדים של חברות לערוך את הערכים עליהן. השאלה היחידה היא לגבי הצבעות מחלוקת, בהן אסור למי שעורך בתשלום להשתתף, ועדיין לא קיבלתי תשובה במה שונה עובד של חברה מכל עורך בתשלום אחר. אשמח מאד לקבל התייחסות עניינית הפעם. תודה, איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 12:50, 16 במאי 2021 (IDT)
האמת היא שאני לא יודע מי עובד במועצה האזורית מטה בנימין, אבל לדעתי אסור לו להשתתף בהצבעה כי זה לא אתי. -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 13:28, 16 במאי 2021 (IDT)

בושה וחרפה[עריכת קוד מקור]

העובדה שנותנים לעובדים בשכר של המועצה להשתתף בהצבעה הזאת היא פדיחה רצינית לויקי העברי. יושרה? מקצוענות? נייטראליות? גילוי נאות? פחחחחח למי אכפת איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 11:03, 31 במאי 2021 (IDT)

ככל שנעשים דברים מסוג זה, הם מהווים קלון לויקיפדיה העברית. אכן מעציב מאוד. בוסתן - שיחה 13:51, 31 במאי 2021 (IDT)
זהו דיון שלא אמור להתנהל כאן, מקומית, פרסונלית ועל גבול האאוטינג, אלא במזנון. בברכה, צור החלמיש - שיחה 14:19, 31 במאי 2021 (IDT)
איתמראשפר זו בושה וחרפה!
במזנון היה קונצנזוס שהפעולה שאתה מבצע היא אאוטינג!
חדל!!!!
בירוקרטים איפה אתם? לַבְלוּב📜🍅14:30, 31 במאי 2021 (IDT)
אין פה שום אאוטינג, כי לא אמרתי מי זה (או זאת, או הם). לבלוב אתה יכול להפסיק לצווח את האשמות השוא שלך. יש פה מישהו לא בסדר, שמצביע על ערך שמשלם לו משכורת, ובמקום להתייחס לנושא מתנפלים על מי ששורק במשרוקית. עולב. איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 15:25, 31 במאי 2021 (IDT)

זכות הצבעה ישנה למשתמשים שנרשמו לפחות 30 ימים לפני פתיחת ההצבעה, ביצעו לפחות 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (כלומר עריכות דפי שיחה, דפי מדיניות וכדומה אינן נספרות) ואינם עורכים בתשלום.

אין להצביע לפני פתיחת ההצבעה ואין לפתוח את ההצבעה עד אשר חלפו 72 שעות מהצגת טיעוני הצדדים. בהתאם לוויקיפדיה:מלחמת עריכה אין להוסיף או לגרוע מאופציות ההצבעה שסוכמו על ידי הצדדים ללא הסכמתם, אלא אם כן הבורר אישר את השינוי.

שיטת ההצבעה[עריכת קוד מקור]

יש לדרג את כל האפשרויות העומדות להצבעה. אפשרויות שתתעלמו מהן ייחשבו לאחרונות בתור. הדירוג יכול להיות חלקי, ואסור לו לכלול סתירות פנימיות.

את ההעדפות אפשר לנסח באופן מילולי, למשל "אפשרות א', ואם לא אז ב' או ג', ואם לא אז ד'". אפשר גם להשתמש בקיצורים המקובלים:

  • ד – העדפת אפשרות ד' על פני כל אפשרות אחרת.
  • בגא - העדפת אפשרות ב', ואם לא אז ג' ואם לא אז א' ואם לא אז כל אפשרות אחרת.
  • ב(גא) - העדפת אפשרות ב' כאפשרות ראשונה ולאחר מכן א' או ג' ללא העדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • גד(אב) – העדפת האפשרויות ג' ו-ד' על פני אפשרויות א' ו-ב', כשאפשרות ג' עדיפה על פני ד' ולאחריהן א' ו-ב' ללא ההעדפה ביניהן ואותן על פני כל אפשרות אחרת.
  • (דה)(אבג) – העדפת אפשרויות ד' או ה' (ללא העדפה ביניהן) על פני אפשרויות א', ב' או ג' (ללא העדפה ביניהן) ואותן על פני כל אפשרות אחרת.

הקולות ישוקללו לפי שיטת שולצה למציאת זוכה יחיד.

אפשרויות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  • אפשרות א' – בפתיח הערך ייכתב: "...זהו מספר התושבים הגדול ביותר במועצה אזורית ישראלית."
  • אפשרות ב' – בפתיח הערך ייכתב: "מועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה בישראל."
  • אפשרות ג' – בפתיח הערך ייכתב: "המועצה האזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה במדינת ישראל."
  • אפשרות ד' – בפתיח הערך ייכתב: "המועצה אזורית מטה בנימין היא המועצה האזורית הגדולה ביותר הנמצאת בשליטת ישראל."
  • אפשרות ה' – בפתיח של הערך לא יהיה כתוב אף לא אחד מהנוסחים המוצעים.
  • אפשרות ו' – בפתיח הערך ייכתב: "זו המועצה האזורית בעלת מספר התושבים הגדול בישראל: בסוף ($1) נמנו במועצה כ־($2) תושבים.
  • אפשרות ז' – בפתיח הערך ייכתב: "זו המועצה האזורית הישראלית בעלת מספר התושבים הגדול ביותר: בסוף ($1) נמנו במועצה כ־($2) תושבים.

ההצבעה[עריכת קוד מקור]

  1. אבג(וז)(הד) ניב - שיחה 15:32, 24 במאי 2021 (IDT)
    ניב, רשמת פעמיים ד'. פוליתיאורי - שיחה 09:45, 27 במאי 2021 (IDT)
    תודה, בוצע תוקן. ניב - שיחה 10:09, 27 במאי 2021 (IDT)
  2. הזאובגד. יוניון ג'ק - שיחה 17:59, 24 במאי 2021 (IDT)
  3. וז הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 19:23, 24 במאי 2021 (IDT)
  4. גבדהוזא בנבה - שיחה - בואו נרוקן את זה! 19:27, 24 במאי 2021 (IDT)
  5. ובהדזא ויקי4800 - שיחה 20:20, 24 במאי 2021 (IDT)
  6. גבו(אז) רז עודד - שיחה 20:26, 24 במאי 2021 (IDT)
  7. אזדה איתמראֶשפָּר - דברו אלי - איפה הייתי ומה עשיתי - 20:44, 24 במאי 2021 (IDT)
  8. זאדגובה גופיקו (שיחה | תרומות) 21:03, 24 במאי 2021 (IDT)
  9. ו(אבג)זהד לַבְלוּב📜די למחלוקות !!!21:11, 24 במאי 2021 (IDT)
  10. וגבזאדה ומסכן מי שיצטרך לעבד את הספירה... בורה בורה - שיחה 22:15, 24 במאי 2021 (IDT)
  11. דהNirvadel - שיחה 22:19, 24 במאי 2021 (IDT)
  12. הד RimonLV - שיחה 22:20, 24 במאי 2021 (IDT)
  13. אוזדגבה כובש המלפפוניםשיחה 22:41, 24 במאי 2021 (IDT)
  14. הזאובגד --Telecart - שיחה 00:27, 25 במאי 2021 (IDT)
  15. זאובגהד בברכה, גנדלף - 00:47, 25/05/21
  16. הדזאגוב בן ג. (שיחה) תרומת כוח-חישוב 16:52, 25 במאי 2021 (IDT)
  17. וזא(בג)הד דגש - שיחה 16:55, 25 במאי 2021 (IDT)
  18. גב Eladkarmel - שיחה 21:57, 25 במאי 2021 (IDT)
  19. ב Fabiorahamim - שיחה 07:51, 26 במאי 2021 (IDT)
  20. ב Eladti - שיחה 08:03, 26 במאי 2021 (IDT)
  21. (אז)הודגב. "גדולה" זה בפירוש לא ניסוח ברור, יש לציין שזה מספר תושבים. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 14:17, 26 במאי 2021 (IDT)
    משתמש:HaShumai, ההצבעה שלך סותרת את הנימוק שלך. אתה מנמק שהכי גדול זה בפירוש לא הכי מאוכלס, אבל מציב את ד' וו' באותה העדפה? תמיהה דגש - שיחה 16:04, 26 במאי 2021 (IDT)
    דגש, כל הכבוד על תשומת הלב. הצבעת מצא את ההבדלים הזו בלבלה אותי. ו' בהחלט עדיף לדעתי. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:29, 26 במאי 2021 (IDT)
  22. ה(אז), לא מבין איך גם זה יוצר מהומה. דזרטשיחה 16:01, 26 במאי 2021 (IDT)
  23. דג(אב)(וז)ה PRIDE! - שיחה 16:29, 26 במאי 2021 (IDT)
  24. וג Ldorfmanשיחה 22:09, 26 במאי 2021 (IDT)
  25. דזאהובג פוליתיאורי - שיחה 09:44, 27 במאי 2021 (IDT)
  26. האז Magisterשיחה 12:10, 27 במאי 2021 (IDT)
  27. בוה(גז)אד שמיה רבהשיחה • ט"ז בסיוון ה'תשפ"א • 15:28, 27 במאי 2021 (IDT)
  28. גבאוז דרדקשיחה • ט"ז בסיוון ה'תשפ"א • 15:39, 27 במאי 2021 (IDT)
  29. גבא(וז)דהיאיר דבשיחה • י"ז בסיוון ה'תשפ"א • 08:23, 28 במאי 2021 (IDT)
  30. גאבזו !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 17:33, 28 במאי 2021 (IDT)
  31. בגאוזהד. ‏עמיחישיחה 18:02, 28 במאי 2021 (IDT)
  32. זא. Amikamraz - שיחה 01:31, 29 במאי 2021 (IDT)
  33. זאדובגה ס.ג'יבלי - שיחה - הצטרפו למיזם סין 06:52, 29 במאי 2021 (IDT)
  34. דה BAswim - שיחה 06:59, 29 במאי 2021 (IDT)
  35. זאדבגוה Chaimkapusta - שיחה 09:47, 29 במאי 2021 (IDT)
  36. דה--היידן 16:32, 29 במאי 2021 (IDT)
  37. אזדה (תודה לאיתמר) -- ‏גבי(שיחה | תרומות) 22:44, 29 במאי 2021 (IDT)
  38. גבאוזדה Yehud830 - שיחה 08:48, 30 במאי 2021 (IDT)
  39. בגא הא בהא טליה - שיחה 10:30, 30 במאי 2021 (IDT)
  40. הז שושושושון - שיחה 11:04, 30 במאי 2021 (IDT)
  41. בגא ישרול - דברו איתי • י"ט בסיוון ה'תשפ"א • 12:41, 30 במאי 2021 (IDT)
  42. ב peledy - שיחה 16:02, 30 במאי 2021 (IDT)
  43. בגא צור החלמיש - שיחה 01:06, 31 במאי 2021 (IDT)
  44. אזדה בוסתן - שיחה 01:48, 31 במאי 2021 (IDT)
  45. בגאזו לתפארת מדינת ישראל יושב אוהלשיחה • כ' בסיוון ה'תשפ"א 13:47, 31 במאי 2021 (IDT)
  46. באג מיכאל משיכון בבלישיחה • כ' בסיוון ה'תשפ"א • 14:30, 31 במאי 2021 (IDT)
  1. ב(וא) Biegel - שיחה 20:32, 31 במאי 2021 (IDT)
    Biegel, ההצבעה נגמרה... גוֹפִּיקוֹ (שיחה | תרומות) משמעות שמי 20:46, 31 במאי 2021 (IDT)

דעתם של מי שאינם בעלי זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

  1. בגא Amos1947 - שיחה 13:25, 30 במאי 2021 (IDT)

תוצאות ההצבעה[עריכת קוד מקור]

על פי ספירה שלי, אפשרות א' היא הבחירה המועדפת. מוזמנים לבדוק אותי, שלא טעיתי. בבברכה, יוניון ג'ק - שיחה 14:52, 31 במאי 2021 (IDT)

תוצאות מפורטות:

ע"פ שיטת שולצה - נבחרה אפשרות א', ואחריה ב'-ז'-ג'-ו'-ד'-ה' בסדר יורד.
ע"פ שיטת הצבעה יחידה - נבחרה אפשרות ב', ואחריה (ג'/ה')-(א'/ו')-(ז'/ד') בסדר יורד.
סה"כ אפשרויות: 7
סה"כ מצביעים: 46
תודה לכל מי שהשתתף בדיונים, הביע והצביע. נהנתי מאוד. (-:
נ.ב. - אילו ל-Amos1947 הייתה זכות הצבעה, היה לנו תיקו בין א' ו-ב'. שווה לערוך יותר - מי שמצביע משפיע! רז עודד - שיחה 15:39, 31 במאי 2021 (IDT)
נ.ב. (2) - מתוך 46 המצביעים, 7 מצביעים לא דירגו כלל לא את אפשרות א' ולא את אפשרות ב'. במקרה שלהם: מי שהצביע - לא השפיע... יוניון ג'ק - שיחה 18:30, 31 במאי 2021 (IDT)
אכן, אפשרות א' ניצחה כל אפשרות אחרת. חישוב של הסקריפט (למען התיעוד):
  • א' מול ב': 19 מול 18
  • א' מול ג': 20 מול 16
  • א' מול ד': 30 מול 9
  • א' מול ה': 27 מול 13
  • א' מול ו': 28 מול 9
  • א' מול ז': 18 מול 16
Dovno - שיחה 20:53, 31 במאי 2021 (IDT)