משתמשת:שלומית קדם/ארכיון כ"ח

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

האופרה הישראלית החדשה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית,

האם בית אופרה מוגדר כבניין בו מושמעות אופרות או כמוסד שמפיק אופרות או כשניהם? איתן - שיחה 14:28, 6 במרץ 2019 (IST)

שניהם, בכפוף למי שמשתמש בבית זה. בית האופרה כשלעצמו הוא מבנה, שמתקניו מתאימים להצגות אופרה או בלט, כולל במה מרווחת, דות לתזמורת, חדרי הלבשה וכו'. להקות האופרה או הבלט שפועלות דרך קבע בבית זה הן שמפיקות אופרות או הצגות בלט, אם קיימות ואם בבימוי או כוריאוגרפיה חדשה.שלומית קדם - שיחה 15:44, 6 במרץ 2019 (IST)
אז האופרה הישראלית היא בית אופרה? מישהו שינה את הערך למשהו אחר ושחזרתי. איתן - שיחה 18:22, 6 במרץ 2019 (IST)
האופרה הישראלית היא בית אופרה שיש בו זמרים סולנים, אנסמבל זמרים, מקהלה ותזמורת (שהיא התזמורת הסימפונית ראשון לציון ומופיעה הן כתזמורת קונצרטים והן כתזמורת אופרה). האופרה הישראלית מעלה הפקות, מהן משלה ומהן של להקות זרות המתארחות בבית האופרה. אגב, מישהו גם מחק את כל הקישורים החיצוניים, שזו ללא ספק נחשבת השחתה. אני מציעה לך לקרוא את הערך בית האופרה המלכותית, קובנט גארדן, או האופרה של ברלין, למשל. שלומית קדם - שיחה 23:52, 6 במרץ 2019 (IST)

פסנתרנים צעירים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, הערב שמעתי ברעננה קונצרט עם שתי יצירות שוודאי מוכרות לך היטב - הקונצרטו מספר 3 לפסנתר ותזמורת של בטהובן (אנ') בנגינת ג'ינז'או שו, בן 21-22. לא מצאתי עליו ביוגרפיה מסודרת אבל הנה הקישור לביצועים שלו ביוטיוב [1].

לאחר מכן ניגנו את הקונצ'רטו לפסנתר מס' 3 (רחמנינוב) בנגינת סואה יה , [2] פסנתרנית מוכשרת בת כ-18-19 - בקישור המצורף יש את הפרסים המכובדים שזכתה.
הנה הקישור ליצירה שניגנה כאשר זכתה במקום הראשון - בגיל 15 !- בתחרות "9th International Tchaikovsky competition for young musician" [3] שני כשרונות של ממש! אגב, צילמתי תמונות סבירות של שניהם אם אי פעם יכתבו עליהם ערכים בויקיפדיה. --‏Yoavd‏ • שיחה 23:25, 7 במרץ 2019 (IST)

תודה, Yoavd, אשמח לכתוב להם ערך כשיהיו פרטים מספקים. אכן, המוזיאים הסינים/קוריאנים מדהימים לעתים ביכולתם, הן הטכנית והן המוזיקלית. היהודים הולכים ומאבדים את עליונותם כגאוני המוזיקה. צריך להזדרז ולפתח את המוזיקאים הצעירים שלנו, שגם להם לא חסר.שלומית קדם - שיחה 16:05, 8 במרץ 2019 (IST)

טכנית - מנגנים מצוין. אבל - שניהם ניגנו במשך עשרות דקות ללא כל הבעה. רובוט לא היה עושה את זה אחרת. החיוך היחיד (הקלוש...) היה בזמן מחיאות הכפיים ורק אצל הנערה. הפסנתרן לא הזיז שריר לכל אורך ההופעה. --‏Yoavd‏ • שיחה 16:17, 8 במרץ 2019 (IST)
כן, גם זה אופייני לבני המזרח הרחוק. עניין של מסורת או חינוך, כנראה. לעומת זאת, עלמה דויטשר - איזה חיוך מקסים יש לה! ראיתי אותה כילדה קטנה, כשהופיעה עם התזמורת או כשהתראיינה אצל אריק ורדי, איזה חן מלבב, פשוט אי אפשר שלא לחייך בתשובה כשמביטים בה, והכל אמיתי ונטול זיוף. מקסימה.שלומית קדם - שיחה 00:32, 9 במרץ 2019 (IST)

כוכב בשבילך![עריכת קוד מקור | עריכה]

הכוכב המקורי
אני שולחת ויקי אהבה כדי שיהיה כאן קצת יותר נעים. חושבת שפעילותך חשובה, טובה ומשמעותית. מאחלת לנו עוד עורכים כמוך. דריה - שיחה 11:08, 12 במרץ 2019 (IST)
תודה, דריה. שימחת אותי.שלומית קדם - שיחה 11:37, 12 במרץ 2019 (IST)

התייעצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, העליתי טיוטה של ערך של האוצרת והחוקרת ד"ר נירית שלו-כליפא ורציתי לדעת מה הלאה מכאן. Chenbarnett - שיחה 10:51, 2 באפריל 2019 (IDT)

מחר אעבור עליו ואראה. לילה טוב.שלומית קדם - שיחה 00:50, 3 באפריל 2019 (IDT)
שלום, חן. לא מצאתי את טיוטת הערך. אם אקבל קישור, אוכל לקרוא ולהביע את דעתי.שלומית קדם - שיחה 20:07, 3 באפריל 2019 (IDT)

טיוטה:נירית שלו-כליפא תודה רבה

ערכתי ויקיזציה בכל הערך. הסרתי את כותרות הפרקים "ראו גם" ו"לקריאה נוספת", משום שלא הכילו תוכן. אפשר יהיה להחזירן כשיהיה תוכן לפרקים. הערך עלה למרחב הערכים הראשי.שלומית קדם - שיחה 09:34, 5 באפריל 2019 (IDT)

היי שלומית מה שלומך[עריכת קוד מקור | עריכה]

אני צריך עזרה בבקשה בכתיבת ערך בויקפדיה

ארץ המלך ג'ורג' החמישי[עריכת קוד מקור | עריכה]

מציע לשנות ל-"ארץ ג'ורג' החמישי" בהתאם לשם הרשמי באנגלית. מה דעתך? דרור - שיחה 22:55, 18 באפריל 2019 (IDT)

פנייה בנושא בית הספר רננים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית. אני כותב כעת את ההיסטוריה של תיכון תלמה ילין, וגיליתי שמעטים יודעים עד כמה הוא הושפע מבית ספר רננים. חומרי העיתונות והערך שכתבת על בית הספר מספרים סיפור מרתק. אודה לך אם תצרי איתי קשר בתקווה להרחיב עוד את ידיעותי. כל טוב, אורי יואלי אורי יואלי - שיחה 10:29, 2 במאי 2019 (IDT)

שלום לך, אורי. אני שמחה על התעניינותך. אם תשלח לי מייל דרך הוויקיפדיה, אשמח לענות על כל שאלותיך ולספר על "רננים" מעבר למה שמסופר בערך האנציקלופדי.שלומית קדם - שיחה 10:55, 2 במאי 2019 (IDT)

אורטוריה לחג המולד[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "אורטוריה לחג המולד" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Alon112 - שיחה 02:30, 10 במאי 2019 (IDT)

שלום וסליחה על ההפרעה. רציתי להזכיר גם את הערכים פמיקאן, תזמורת הרדיו הלאומית של פולין ודיק ריצ'רדס שלא נערכו זמן רב. שבת שלם Alon112 - שיחה 03:30, 10 במאי 2019 (IDT)
נראה שהעבודה אינה נמשכת. בינתיים אני מסיר את התבנית מהערך: "אורטוריה לחג המולד". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"א בטבת ה'תש"ף • 20:19, 8 בינואר 2020 (IST)

בקשה לכתיבת ערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית - שמי חיים זכות פרופ למילדות וגינקולוגיה הייתי רוצה שמישהו יוסיף את הערך על שמי בויקיפדיה . תוכלי לעזור. תודה

שלום לך, חיים. אם תכתוב לי כאן את קורות חייך - תאריך ומקום לידה, הורים, לימודים, עבודה וכו', אראה מה אוכל לעשות. שלומית קדם - שיחה 00:36, 15 במאי 2019 (IDT)

המוזיקה הקלאסית בתקופה הרומנטית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "המוזיקה הקלאסית בתקופה הרומנטית" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, דוד שי - שיחה 19:37, 1 ביוני 2019 (IDT)

נראה שהעבודה אינה נמשכת. בינתיים אני מסיר את התבנית מהערך. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • י"א בטבת ה'תש"ף • 20:19, 8 בינואר 2020 (IST)

מקהלת שבא[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית אני משתתף בקורס עורכי ויקיפדיה לגימלאים וקיבלתי את שמך מאחד המרצים בקורס. פנה אלי יו"ר מקהלת שבא בנושא כתיבת ערך מקהלת שבא בויקיפדיה. כיוון שעדיין איני יודע מספיק איך לכתוב ערך חדש, אני פונה אלייך בבקשה לכתוב את הערך הזה. במידה ותסכימי, אקשרך עם יו"ר עמותת מקהלת שבא אשר יודע על מקורות והוא גם ראיין חאחרונה את מייסד המקהלה לצורך כתיבת הערך. איני יודע אם מקובל הדבר, אך האם תוכלי לתת לי מס' טלפון כדי שנובל לתקשר בשיחה? הטלפון שלי הוא: 050-6818616 בתודה על נכונותך צביקה נשיאותנשיאות - שיחה 13:25, 27 ביוני 2019 (IDT)

עניתי במייל.שלומית קדם - שיחה 18:36, 27 ביוני 2019 (IDT)

ניקולאי הנסן וניקולאי הנסון[עריכת קוד מקור | עריכה]

מיזגתי את הערכים יחד במקום לאבד את ההיסטוריה כאשר רק יוצרים קישור. בכל מקרה את היוצרת של שני הערכים כך שזה לא משפיע על סטיסטטיקות בסגנון "כמה ערכים יצרתי". אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 13:19, 21 ביולי 2019 (IDT)

דיווח שאורכב ב-01 באוגוסט 2019[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

שלום שלומית לגבי עריכתך את מלמות השוורים אותם הפכת למלחמת פרים אומנם נכון שזו מלחמה מול פר אבל סוג הפר הספרדי שנקרא שור לחימה ספרדי הינו סוג של שור בשל קרניו ומשקלו היחודי ללחימה בזירה, וככה נהוג לכנות חיה זו שנחלמת במחלמות השוורים כי פר זו מילה כוללנית כל שור הוא פר אך פר אינו בהכרח שור ,והשור הלחימה הספרדי כמו שיש גם מינוח בנפרד בויקפדייה נקרא שור לחימה ספרדי יחודי ללחימה ולכן קרבות אלו נקראים מלחמות שוורים לא רציתי לשנות כי ערכת זאת . בספרדית המינוח של שור ופר זהים ונקראים toros אך בעברים זה שור . אגב גם באנגלית במינוח נקרא Buls =שוורים.

יש כמה טעויות בדבריך - ראשית, כל שור היה פר לפני שסורס. פר איננו שור עד שיסורס. בעברית נקבעו המונחים האלה, כך שהמונח "שור לחימה ספרדי" הוא תרגום שגוי לעברית, לא ראיה למשהו. באנגלית שור הוא OX, ואילו BULL הוא הן פר והן זכר של חיות אחרות, כגון פיל או לווייתן. ברור שמגדלי פרי-מלחמה מטפחים זן מתאים, במשקל ובגודל קרניים, אבל הוא יתאים למלחמה רק כל עוד לא יסורס ויהפוך לשור, שאז יוכל להתאים לעבודות בשדה או לגרירת עגלות. גם סוס הרבעה שונה בהתנהגותו מסוס מסורס, שמתאים לעבודה בשדה או לימודי רכיבה, רק שלסוס אין בעברית מילה אחרת לאחר הסירוס.שלומית קדם - שיחה 09:33, 1 באוגוסט 2019 (IDT)

רקוויאם השואה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, מישהו כתב ערך על היצירה, והושמה תבנית חשיבות. אנא בדקי אם לדעתך הערך ראוי. תודה! --‏Yoavd‏ • שיחה 22:39, 3 באוגוסט 2019 (IDT)

ליתר דיוק: התוכן כבר היה קיים, אולם פוצל ללא דיון פיצול מהערך בוריס פיגובט. Dovno - שיחה 00:48, 4 באוגוסט 2019 (IDT)

נאום הציונות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, אשמח אם תוכלי לבדוק את התרגום הקצר שערכתי בערך נאום הציונות - תוכלי לראות בערך את הגרסא באנגלית אל מול התרגום, תודה רבה! אמירושיחה 11:36, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

שלום, אמירו. עברתי על התרגום והוא בסדר גמור, למעשה, הוא עולה על המקור באנגלית, שהנו עילג למדי. תיקנתי רק תקלדה אחת ויותר לא היה מה לתקן.שלומית קדם - שיחה 00:59, 16 באוגוסט 2019 (IDT)
תודה רבה! אמירושיחה 07:27, 16 באוגוסט 2019 (IDT)

סיוע בכתיבת ערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, פניתי אלייך מתוך תחושת בטן בלבד. אני מקווה שצדקתי. תוכלי לסייע לי בכתיבה נכונה של ערך על עצמי? ניסיתי כמיטב יכולתי, אבל קיבלתי תשובה שהערך אינו עומד בכללים. תודה רבה, מירב הלפרין SITON3886 - שיחה 15:39, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

שלום, מירב.

קראתי את הערך והוא אכן איננו עומד בדרישות לערך ויקיפדי. אני מציעה שתוסיפי פרטים על הספרים שכתבת, שם הוצאה ושנת הוצאה והאם הספרים הוצאו לאור מטעם ההוצאה או על חשבונך. יש לכך חשיבות. מהו הספר הצבאי שהזכרת? לא ברור למה הכוונה.
רצוי גם להרחיב על לימודים, מקומות עבודה ועוד פרטים ביוגרפיים. אחרי שתוסיפי את כל אלה, כתבי לי שוב כאן ואם אתרשם שהערך ראוי, אכנס ואשפר לפי הדרישות (מה שנקרא ויקיזציה).
בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 19:19, 15 באוגוסט 2019 (IDT)

סיוע בכתיבת ערך[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי שלומית, תודה על הסיוע וההכוונה. האם השינויים שהוספתי מספיקים? תודה, מירב

שלום מירב, טיפלתי בערך בוויקיזציה ועיצוב, והוספתי קישורים חיצוניים. נהניתי לקרוא את הריאיון שערכה לך אחותך. העברתי את הערך למרחב הערכים הראשי, ומה שעדיין חסר הוא תאריך הלידה שלך, כפי שמקובל בכל הערכים. אם יש לך תמונה שתרצי להוסיף, פני אל משתמש:Geagea והוא יעזור. אני מתקשה בהעלאת תמונות לוויקיפדיה. בברכה, שלומית.

מבקש עזרה בעריכה ושליחה של ערך בוויקיפדיה "הנוסחה"[עריכת קוד מקור | עריכה]

מזה אין ספור ניסיונות של פרסום הערך הראשון שלי בויקיפדיה כשלו. אני מבקש כל עזרה אפשרית לערוך אותו כדי להגישו ולצרפו למאגר, זו הטיוטה שלו: משתמש:Legopart/הנוסחה

תודה ארתור

שלום לך. הסתכלתי בערך שלך. לצערי, הנושא כל כך רחוק מתחומי העניין שלי, שלא אוכל לטפל בו. אני מציעה לך לפנות אל משתמש:דוד שי, אולי הוא יוכל לעזור.שלומית קדם - שיחה 08:40, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

כוכב לכותבת![עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב הכותבות
בתודה והערכה על תרומתך הרבה לוויקיפדיה. Cynic - שיחה 18:36, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

מבקש עזרה בעריכת הערך "מארק גרוטג'ם"[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתבתי ערך שנמחק ואשמח אם תוכל לעזור לי לערוך אותו. משתמש:Legopart/מארק גרוטג'ם תודה ארתור.--Legopart - שיחה 07:49, 30 באוגוסט 2019 (IDT)

שלום לך, ארתור

קראתי את הערך והוא אכן זקוק לעריכה מקיפה. כבר שם הצייר איננו ברור - באנגלית הוא מסתיים ב-N ובעברית ב-ם. מה הנכון, אם כן? כתבת, שרוב ציוריו אבסטרקטיים אבל יש בהם גם ציורים "מוחשיים". למה בדיוק התכוונת? ריאליסטיים? נטורליסטיים? פיגורטיביים? המילה מוחשי יכולה אומנם לעמוד כניגוד למופשט, אבל כשמדובר בציור, אינני חושבת שהיא ממחישה את הכוונה. אינני בקיאה בציור, וייתכן שאני מחמיצה כאן משהו. אשמח להסבר. עוד משהו - ראיתי שאין לו ערך בוויקי האנגלית. זה מוזר. האם יש משהו באיזו שהיא ויקיפדיה? שלומית קדם - שיחה 09:42, 30 באוגוסט 2019 (IDT)

בחזרה מטואיצ'י[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, העלתי שאלה במזנון, ו-Gilgamesh מחק ולאחר שיחה עמו המליץ בין היתר שאתייעץ איתך.

השאלה נוגעת לערך ספציפי, אבל שואלת שאלה עקרונית וכללית.

להלן השאלה שהעלתי (עם עריכה שלאחר מעשה)

הנושא הוא פרשת "בחזרה מטואיצ'י". סיפור המעשה מפורסם ומוכר ולדעתי הוא וספיחיו בהחלט ראויים לאיזכור בויקיפדיה. כידוע, הסיפור התפרסם בעקבות ספרו של יוסי גינצבורג "חזרה מטואיצ'י" שיצא בתחילת שנות ה-80. הספר זכה לתהודה ולתרגומים. המחבר (שהוא גם הגיבור) זכה לתהילה ובעקיפין להתפרנס מתוצאות הסיפור לאורך שנים. לפני כשלוש שנים הופק סרט על פי הספר. אחד הגיבורים בסיפור, אמריקאי בשם קווין גייל, התגייר ועלה לארץ. בימים אלה יצא ספר שלו על אותה פרשה עצמה (אבל בגירסה שונה של הארועים) והוא זוכה לכיסוי. המצב כיום: יש בויקיפדיה ערך על הסרט (אבל לא על הספר) ויש ערך על יוסי גינצבורג שכמעט כולו מוקדש לתקציר עלילת הספר. אין שום כיסוי לשאר החלקים בסיפור. לדעתי זה צריך להיות מכוסה, וצריך לכלול הכל, אבל חייב להיות ערוך ומחולק בצורה אחרת.

אני רואה שתי אפשרויות. המסובכת - לארגן את כל הנושא תחת ערך יחיד. הבעיה שיש כבר ערכים קיימים, מה שהופך את הסיפור למסובך. לכן למרות שזה הדבר הנכון בעיני (לאופן בו נושא צריך להיות מוצג) אני נוטה לוותר. הפשוטה - לכתוב ערך חדש על הספר ולדאוג לכל הקישורים וההשלמות.

הדוגמא הכי קרובה להמחשה שאני יכול להציע היא של כריסטופר מקנדלס, שגם הוא "גיבור" של פרשה אמיתית (אפילו דומה), שהתפרסמה בעיקר בזכות הספר שנכתב על הנושא, שבהמשך עובד לסרט שהתפרסם אף יותר. ערך אחד מזין את השני. באנגלית יש שלושה ערכים שונים (גיבור, ספר, סרט). בעברית שניים, על הגיבור ועל הסרט (ועדיין לא על הספר ולא על הסופר). אפשר להבין מכך שזוהי הדרך המקובלת להצגת מידע בויקיפדיה. לדעתי זו פשוט תוצאה של תהליך והיסטורית הכתיבה, כאשר כל כותב מתייחס לתחום הקרוב אליו ואין עריכה מרכזית מכוונת.

אשמח לשמוע את דעתך. Zyakov - שיחה 10:51, 24 בספטמבר 2019 (IDT)

Zyakov, האם אתה מקבל תשלום כלשהו עבור מאמציך בנושא זה? ראיתי שגם בערך על הסרט היה מדובר בעריכה בתשלום ולכן זה מעורר מחשבות, כשעורך חדש, שאינו מכיר את הסביבה (פנית לעורכים שכבר שנים אינם פעילים) הופך שמיים וארץ עבור נושא זניח. מכל מקום לדעתי אין מקום לערך חדש (קראתי את הספר המקורי). בברכה. ליש - שיחה 11:35, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
לגבי השורה האחרונה - תודה על עמדתך (האם כוונתך שאין מקום לערך על הספר או לערך כולל על כל הפרשה)?
לגבי השאר, הערה תמוהה ולטעמי לא במקום ולא לעניין. Zyakov - שיחה 13:17, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
אם אתה חושב שזה משהו תמוה, כנראה שלא קראת את ויקיפדיה:עריכה בתשלום. בברכה. ליש - שיחה 16:05, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
ליש אכן לא קראתי ולא שמעתי מה שמבחינתי הופך את הערה שלך לתמוהה עוד יותר ולא במקומה בלשון המעטה. אם אתה מבין את כוונתי אפשר לסיים כאן אם אינך מבין, על אחת כמה וכמה. Zyakov - שיחה 17:53, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
אני שאלתי אותך שאלה ישירה וקיבלתי מענה חמקמק. אסיק את מסקנותי. בברכה. ליש - שיחה 18:00, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
שאלת שאלה גסת רוח שלא ראויה לתשובה. Zyakov - שיחה 19:20, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
Zyakov, אכן תמוה בעיני, שיש ערכים על הסרט אבל לא על הספר. מן האפשרויות שהעלית, הסבירה ביותר בעיני היא כתיבת ערך חדש על הספר. עוד לא קראתי את הספר החדש, "טואיצ'י שלי", אבל אני מתכוונת לקרוא אותו בקרוב, ואז אראה אם יש מקום להזכיר אותו בערך "חזרה מטואיצ'י", כשייכתב.שלומית קדם - שיחה 17:40, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
שלומית קדם. אני חושב שהסיבה היא הרצף ההיסטורי של הכתיבה. אני מניח שמי שכתב כותב בדרך כלל על סרטים (ולא על הנושא הרחב). רשמתי לפני לכתוב ערך על הספר. מתוך ראיית ההקשר אני בטוח שחובה להזכיר את הספר החדש, אבל אשמח כמובן לשמוע אחרי שתקראי. Zyakov - שיחה 17:53, 24 בספטמבר 2019 (IDT)
סיימתי אתמול לקרוא את "טואיצ'י שלי" - מרתק. אני מקווה שהערך על הספר ייכתב במהרה וממליצה לכל אוהבי הספרים מסוג זה למהר ולקרוא אותו.שלומית קדם - שיחה 19:44, 7 בנובמבר 2019 (IST)

החברה למוזיקה עממית יהודית[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "החברה למוזיקה עממית יהודית" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Euro know - שיחה 13:14, 2 בנובמבר 2019 (IST)

פרדריק סטוק‎[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, 13 שנים מאז שכתבת את הערך, ורק עכשיו הגעתי לקרוא אותו - תענוג כרגיל! --‏Yoavd‏ • שיחה 16:54, 7 בנובמבר 2019 (IST)

תודה, Yoavd. למען האמת, אני חושבת שגם אני לא נכנסתי לקרוא אותו שוב מאז נכתב... מה שכן, מאז יצא לי לשמוע את תזמורת שיקגו מנגנת בביתה, אם כי לא בניצוח סטוק, כמובן, ונהניתי מאד מן החוויה. אם סטוק אחראי לרמתה המעולה של התזמורת כיום, אני שמחה שבעתיים שכתבתי לו ערך בשעתו.שלומית קדם - שיחה 19:41, 7 בנובמבר 2019 (IST)

מזל טוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 07:14, 8 בנובמבר 2019 (IST)

🎂 🍻 מזל טוב!--היידן 07:36, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מזל טוב!--המלך הכחולשלח לי הודעה! 08:51, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! , אושר ובריאות! אלדדשיחה 09:55, 8 בנובמבר 2019 (IST)
תודה! שלומית קדם - שיחה 10:01, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מזל טוב! איתי פ.שיחה 10:01, 8 בנובמבר 2019 (IST)
יום הולדת שמח! שמזן (שיחה) • ערכי בראבו • 11:31, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! Itaygur - שיחה 12:40, 8 בנובמבר 2019 (IST)
תודה חברים! שלומית קדם - שיחה 15:16, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מזל טוב, עד 120 ופשטידות לרוב --Assayas - שיחה 18:41, 8 בנובמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! באיחור קל . Mbkv717שיחה • י"א בחשוון ה'תש"ף • 20:06, 9 בנובמבר 2019 (IST)
מזל טוב. עד מאה ועשרים! ביקורת - שיחה 22:05, 9 בנובמבר 2019 (IST)
תודה!שלומית קדם - שיחה 08:27, 10 בנובמבר 2019 (IST)
מ ז ל ט ו ב ! באיחור קל. הארי פוטר 73 - שיחה 21:21, 10 בנובמבר 2019 (IST)

רשימת תפוצה "חדשופדיה"[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי, רציתי להזמין אותך לצרף את עצמך לרשימת התפוצה של מיזם "חדשופדיה", (בקישור הזה) שמטרתו לתת תקציר של ידיעות חשובות בויקיפדיה (לערך המלא). הארי פוטר 73 - שיחה - חדשופדיה (לרכישת מנוי) 20:34, 21 בנובמבר 2019 (IST)

תודה, הארי פוטר 73, הצטרפתי.שלומית קדם - שיחה 00:37, 22 בנובמבר 2019 (IST)

עזרה בהעלאת טיוטה למרחב הערכים[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, אשמח אם תוכלי לעזור לי להעלות את הטיוטה שלי למרחב הערכים (בתנאי שהיא עומדת בקריטריונים, כמובן...). תודה, אן שרלי - שיחה - שיחה 18:46, 28 בנובמבר 2019 (IST)

שלום אן, אני שמחה לשמוע ממך. הטיוטה שלך כתובה היטב ומגובה במקורות, אבל דלה במקצת בתוכן. האם תוכלי לעבות אותה במידע נוסף, למשל על הסניפים בערים השונות, או על המתנדבים בעמותה - כל דבר שיוסיף וירחיב את הערך.שלומית קדם - שיחה 18:59, 28 בנובמבר 2019 (IST)
תודה רבה! אעבוד על זה, ואפנה עלייך כשאסיים. אן שרלי - שיחה - שיחה 07:53, 29 בנובמבר 2019 (IST)

פטר בנצה[עריכת קוד מקור | עריכה]

כתבתי ערך עליו, חולה על הבחור ברמה אחרת. מאמין שאת מכירה אותו, אז לעונג יהיה לי אם יהיה לך משהו לתרום בערך. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 12:44, 3 בדצמבר 2019 (IST)

שלום, התו השמיני. לא, לצערי לא שמעתי עליו קודם. למען האמת, זה איננו סוג המוזיקה שאני מכירה ואוהבת, אבל אין ספק שהבחור מוכשר ויש מקום גם למוזיקה כזאת, אם כי אני מעדיפה את טוקטה ופוגה של באך בלי תוספות... בכל מקרה, תודה. תמיד טוב לגלות דברים חדשים.שלומית קדם - שיחה 18:41, 3 בדצמבר 2019 (IST)
את הגרסה לפסנתר או לעוגב? התו השמיניהבה נשוחחתובנות 00:10, 4 בדצמבר 2019 (IST)
לעוגב, כמובן.שלומית קדם - שיחה 10:14, 4 בדצמבר 2019 (IST)

חדשופדיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך, רחל. הסתכלתי בטיוטה, והיא אכן איננה מתאימה במצבה הנוכחי לערך אנציקלופדי. הדברים נושאים אופי של עלון פרסומי של מוסד - פירוט-יתר, הרבה סופרלטיבים וכו'. נסי לצמצם מאד את הערך, להשאיר רק את המידע ההכרחי על האיש ועל השיטה, ולהפנות לאתר אינטרטנטי שבו מופיע שאר התוכן. פני אלי שוב לאחר שזה ייעשה, ואז אראה אם אוכל לעזור בעצמי או שאפנה אותך למישהו מן העורכים שמקורב יותר לנושא. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 14:08, 5 בדצמבר 2019 (IST)

שלום וברכה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך- האם ניתן לבקש ממך סיוע בכתיבת תוכן בויקיפדיה? העליתי טקסט עשיר בתוכן ואינפורמציה אך ויקיפדיה העבירו אותו לטיוטה.

אודה לתשובתך רחל ברגר

שלום לך, רחל. הסתכלתי בטיוטה, והיא אכן איננה מתאימה במצבה הנוכחי לערך אנציקלופדי. הדברים נושאים אופי של עלון פרסומי של מוסד - פירוט-יתר, הרבה סופרלטיבים וכו'. נסי לצמצם מאד את הערך, להשאיר רק את המידע ההכרחי על האיש ועל השיטה, ולהפנות לאתר אינטרטנטי שבו מופיע שאר התוכן. פני אלי שוב לאחר שזה ייעשה, ואז אראה אם אוכל לעזור בעצמי או שאפנה אותך למישהו מן העורכים שמקורב יותר לנושא. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 14:08, 5 בדצמבר 2019 (IST)

הוצאת לדורי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, בשביל קולגה התבקשתי לשאול, באלו המילים, מה עם הוצאת לדורי? היא עוד קיימת??

תודה, עידן Jab-jab - שיחה 15:45, 7 בדצמבר 2019 (IST)

שלום, עידן. לא, ההוצאה איננה קיימת. אחרי מותו של בנימין גפנר, בעל ההוצאה, המשיך בנו גיל בשיווק והפצה של ספרי ההוצאה אולי גם אחרים, אבל לא בהוצאת ספרים, וכיום, ככל הידוע לי, גם החלק הזה של ההוצאה נסגר.שלומית קדם - שיחה 22:02, 7 בדצמבר 2019 (IST)
תודה שלומית, העברתי הלאה. אותו בחור רוצה לדעת איך אפשר להשיג את בעל זכויות היוצרים על תרגום שיצא בלדורי? זה יהיה גיל גפנר אני מניח? אם את במקרה יודעת... Jab-jab - שיחה 10:49, 15 בדצמבר 2019 (IST)
כן, אני מניחה שזה גיל גפנר, אלא אם הוא מכר את הזכויות להוצאה אחרת, ואז אפשר לברר אצלו למי מכר. באיזה תרגום מעוניין החבר שלך? סתם סקרנות... שלומית קדם - שיחה 10:52, 15 בדצמבר 2019 (IST)
מצאתי עקבות: הוצאת לדורי נמכרה לחברת ליאור שרף שיווק והפצה

כתובת: גרניץ 15 מיקוד: 44862 צור יגאל מספר טלפון: 09-7498555 פקס: 09-7498844 סיווגים: הוצאות לאור של ספרים וכתבי עת, חברות, חנויות תקליטים - אולפני הקלטות, ייצור צעצועים משחקים - ציוד לגני ילדים

סביר להניח, שגם הזכויות לתרגומים בידיהם.שלומית קדם - שיחה 11:00, 15 בדצמבר 2019 (IST)

תודה שלומית, מדובר באסף בנרף שפעם היה ויקיפד פעיל כמוני. הוא היום מנהל מקהלת האופרה שזה מאוד משמח. כל טוב! Jab-jab - שיחה 15:14, 15 בדצמבר 2019 (IST)
אה שאלת באיזה תרגום מדובר, קראתי מהר מדיי - הוא לא פרט. Jab-jab - שיחה 10:14, 16 בדצמבר 2019 (IST)
אין דבר, שמחתי לקרוא גם במי המדובר. אני מקווה שאסף ימצא את מבוקשו בהוצאה שציינתי לעיל, וכמובן, שיצליח מאד במקהלת האופרה. אכן משמח.שלומית קדם - שיחה 15:45, 16 בדצמבר 2019 (IST)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב איכותי
אני עכשיו עובד על אתרים באנטארקטיקה, וכל פעם אני נפעם מאיכות כתיבתך בנושא זה. תודה רבה לך דרור - שיחה 11:58, 12 בדצמבר 2019 (IST)

אדווארד גרדנר[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, ברשותך שאלה של בורות או תקלדה: מה פירוש המילה השנייה במשפט הזה (מן הפתיח של הערך הנ"ל שנכתב היום) "שר כקורד בקתדרלת גלוסטר"? תודה מראש ביקורת - שיחה 11:22, 20 בדצמבר 2019 (IST)

שלום ביקורת, אין לי מושג למה התכוון הכותב (לא אני). באנגלית זה chorister, פשוט זמר מקהלה, או במקרה זה, נער מקהלה. תיקנתי ותודה על ההערה.שלומית קדם - שיחה 11:55, 20 בדצמבר 2019 (IST)
אני יודע שלא את, והדגשתי את תאריך כתיבת הערך בסוגריים כדי שלא להלחיץ... בכל אופן תודה רבה על התיקון, כיף שיש מישהו מבין שאפשר לשאול אותו. שבת שלום. ביקורת - שיחה 12:13, 20 בדצמבר 2019 (IST)

כוכב החריצות[עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב החריצות
על הפעילות הרבה שלך במיזם "דיווח על טעויות" ועל המענה האדיב לכל פניה. חידקל - שיחה 12:14, 29 בדצמבר 2019 (IST)

מפגש חורף[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאור בקשתך - נפתחה הצבעה מחודשת על מיקום מפגש החורף דרור - שיחה 16:21, 6 בינואר 2020 (IST)

בעבודה מתיישנת[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום לך,

הצבת תבנית "בעבודה" על הערכים "אריך צייזל" ו-"האוניברסיטה למוזיקה ולאמנויות הבמה של פרנקפורט" ולא ערכת אותם מזה זמן מה. אם העבודה על הערכים למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה על הערכים. אם בכוונתך לסיים את המלאכה, אזי זו תזכורת, ואם החלטת, למרבה הצער, לזנוח את העבודה על הערכים, יש להסיר את התבנית ולהחליפה, במידת הצורך, בתבניות תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה,
ידידיה צבאןשיחה • י"א בטבת ה'תש"ף • 20:19, 8 בינואר 2020 (IST)

תודה. כמו כן בערכים "וילם דה פלמינך" ו-"שרה צ'אנג". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ג בטבת ה'תש"ף • 16:08, 20 בינואר 2020 (IST)
ממשיך בתזכורות: "ארמן טיגראניאן" ו-"איי אורקני הדרומיים". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ו בטבת ה'תש"ף • 01:39, 23 בינואר 2020 (IST)
נראה שבינתיים נפסקה העבודה, הסרתי את התבנית מ"האוניברסיטה למוזיקה ולאמנויות..." ו"וילם דה פלמינך". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ט בטבת ה'תש"ף • 17:44, 26 בינואר 2020 (IST)
תזכורת נוספת: "הנרי לי היגינסון". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • א' בשבט ה'תש"ף • 10:54, 27 בינואר 2020 (IST)
הנרי לי היגינסון נמצא בימים אלה בעבודה מתחדשת, ובתקווה לסיום בימים הקרובים.שלומית קדם - שיחה 18:52, 1 בפברואר 2020 (IST)
יופי, בהצלחה :)
ראיתי שהמשכת גם אצל שרה צ'אנג, אבל אני מבין שכעת העבודה נפסקה. בינתיים הסרתי ממנו התבנית. ידידיה צבאןשיחה • ח' בשבט ה'תש"ף • 15:56, 3 בפברואר 2020 (IST)
כמו כן, ראיתי שהעבודה על איי אורקני נפסקה, על כן הסרתי גם מהם. יום נאה, ידידיה צבאןשיחה • ח' בניסן ה'תש"ף • 10:58, 2 באפריל 2020 (IDT)

סנונית[עריכת קוד מקור | עריכה]

היי שלומית. בעקבות הודעת תזכורת שהושארה בדף השיחה שלי, תהיתי אם יש חדש בקשר לערך על ידידנו צבי סנונית. שבוע טוב, אביעדוסשיחה 18:28, 1 בפברואר 2020 (IST)

ארץ אלכסנדר[עריכת קוד מקור | עריכה]

על פי רוב אני לא מתערב באופן בו את מתעתקת שמות, אבל בערך ארץ אלכסנדר תרגמת את שם הנקודה הגבוהה ביותר "הר סטפנסון", מאחר והוא בריטי חשבתי שצריך "הר סטיבנסון". יש לך התנגדות לשנות? דרור - שיחה 12:52, 7 בפברואר 2020 (IST)

דרור, ראה נא הר סטפנסון. בברכה. ליש - שיחה 12:59, 7 בפברואר 2020 (IST)
זה בדיוק הערך שאני רוצה לכתוב. השאלה איך מתעתקים מקובל סטיבנסון וראה גם כאן. דרור - שיחה 13:12, 7 בפברואר 2020 (IST)
כן, מקובל עלי. כנראה חשבתי בזמן הכתיבה שמדובר בתעתיק מגרמנית או משפה אחרת. אם מאנגלית, ודאי סטיבנסון.שלומית קדם - שיחה 19:36, 7 בפברואר 2020 (IST)

הרייט כהן[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית. זוכרת את התבנית ששמת בו? דגש חזק - שיחה 02:59, 11 בפברואר 2020 (IST)

תודה על התזכורת. יש לי הרבה ערכים מותחלים שמצפים לסיום. אטפל גם בהרייט.שלומית קדם - שיחה 14:18, 11 בפברואר 2020 (IST)
תודה על כל ההשלמות :) מזכיר גם את הערך "הנרי קאוול". יום נעים, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בשבט ה'תש"ף • 12:34, 17 בפברואר 2020 (IST)
ראיתי שהעבודה נפסקה, הסרתי מהרייט. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ז' באדר ה'תש"ף • 17:48, 3 במרץ 2020 (IST)
השלום והברכה, הסרתי גם מהנרי. יום נאה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף • 14:31, 17 באפריל 2020 (IDT)

ויגמור הול[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ויגמור הול" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, המלך הכחולשלח לי הודעה! 21:28, 18 בפברואר 2020 (IST)

מזכיר גם את הוגו ריגנולד. מלא הערכה, ידידיה צבאןשיחה • ב' באדר ה'תש"ף • 15:56, 27 בפברואר 2020 (IST)
ואת ז'יזל. בהצלחה, ידידיה צבאןשיחה • ז' באדר ה'תש"ף • 17:48, 3 במרץ 2020 (IST)
ראיתי שהעבודה על הוגו נפסקה, אז היסרתי את התבנית. בברכת יום נאה, ידידיה צבאןשיחה • כ"א באדר ה'תש"ף • 11:48, 17 במרץ 2020 (IST)
להפך, העבודה נמשכה עד לסיומה.שלומית קדם - שיחה 19:47, 17 במרץ 2020 (IST)

הטילדה הרביעית גיליון 32[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב. לאחר הפסקה קצרה, יצא גיליון חדש של העלון הוויקיפדי, "הטילדה הרביעית". אתם מוזמנים ליהנות ממנו ולעיין בו בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 12:33, 6 במרץ 2020 (IST)

חדשופדיה: 22-28/3/2020[עריכת קוד מקור | עריכה]

חַדְשׁוֹפֶּדְיָה
פינת העדכונים של קהילת ויקיפדיה
שנת 2024 – שבוע #13
עודכן ב־3 בספטמבר
לחתימה על מינוי לידיעון

בית ספר ויקיפדיה הוא בית ספר וירטואלי המנוהל על ידי GUNR7229. בית הספר הוקם ב-15 במרץ 2020, לאחר שהוחלט לסגור את בתי הספר בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בישראל. בבית ספר ויקיפדיה כולם מוזמנים ללמוד, בעיקר תלמידים שבית ספרם סגור והם מחפשים תעסוקה. במהלך השבוע מתבצע שיעור קולנוע, בו התלמידים מוזמנים לכתוב ולערוך ערכים הקשורים לקולנוע וטלוויזיה, ביניהם סרטים, סדרות, שחקנים, מדבבים, אישים מהתעשייה (במאים, תסריטאים, מפיקים וכו'), פרסים ופסטיבלים בתחום, אולפנים, חברות הפקה, דמויות, ערוצי טלוויזיה וכו'. • לאור הקורונה, נפתח בוויקיפדיה מיזם חדש - מיזם הקורונה. אתם רשאים להצטרף אליו ולכתוב ערכים במסגרת המיזם.

כוכב מכל הלב![עריכת קוד מקור | עריכה]

כוכב הנחמדים
(: 90Desertboy - יום נעים - שיחה 17:24, 28 במרץ 2020 (IDT)

לב סירקין[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום רב, ניסיתי להעלות ערך באמצעות הכלי לעריכת ערכים אודות האמן לב סירקין". https://he.wikipedia.org/w/index.php?veaction=edit&preload=ויקיפדיה:יצירה+על+פי+תבנית/בסיס+לערך+אישיות&editintro=ויקיפדיה:יצירה+על+פי+תבנית/הוראות+לערך+אישיות&title=לב_סירקין&create=יצירת+הדף משום מה אני לא מצליחה לפרסם את הדף. הצלחתי להעלות חלק מיצירותיו לויקימדיה אולם לא ברור לי איך לקשר אותן לערך. תודה רבה מראש חן Chenbarnett - שיחה 17:55, 29 במרץ 2020 (IDT)


אני חושבת שהסתדרתי:

לב סירקין

זה טוב?

כן, חן, הערך טוב ותודה לך עליו. צריך עוד להוסיף קישורים פנימיים, אבל אם את מתקשה בכך, אעשה את זה אחר כך. אני מקווה שתמשיכי להעלות ערכים טובים.שלומית קדם - שיחה 09:47, 30 במרץ 2020 (IDT)

תודה רבה, אשמח לעזרה כזו. וגם שלחתי מייל לויקימדיה עם אישור זכויות מטעם משפחת סירקין והם ענו כך:

Regarding https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lev_Syrkin_in_the_studio_Jerusalem_1985_(1).jpg https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Lev_Syrkin.jpg

Please advise who is the creator (photographer) of the image(s), and by which reason you became holder of the full and exclusive copyright.

Thank you for your understanding!

אפשר להבין מה צריך לעשות? Chenbarnett - שיחה 12:47, 30 במרץ 2020 (IDT)

חן, בקשר לזכויות לתמונה, אני מציעה לך לפנות אל משתמש:Geagea, שהוא הבקי בענייני זכויות יוצרים וטיפול בתמונות. אני די בורה בנושא זה, על אף הוותק הרב שלי בוויקיפדיה. בקשר לקישורים הפנימיים בערך, אטפל בהם בעצמי, ואת תיכנסי אחר כך ותלמדי לערכים הבאים.שלומית קדם - שיחה 17:21, 30 במרץ 2020 (IDT)
חן, הכנסתי את כל הקישורים הפנימיים, קראתי והתפעלתי. האם יש לך רשיון מיורשיו של לב סירקין לשימוש בתמונות של יצירותיו? אני מבינה שהן מיועדות למחיקה בוויקישיתוף, והרעיון מרגיז ומקומם אותי. אם עוד אין לך הרשאה של המשפחה ושל הצלם/צלמים של העבודות, השתדלי להשיג אוהת בהקדם, כדי שלא ימחקו את התמונות המרהיבות האלה מן הערך. תודה לך על הערך היפה הזה, ואני מצפה לערכים נוספים בתחום האמנות החזותית.שלומית קדם - שיחה 18:44, 30 במרץ 2020 (IDT)
חן, כפי שאני מבינה, הרשיון לתמונה שהעלית משחרר אותה לשימוש בוויקיפדיה ללא הגבלה. האם גם ליתר התמונות יש רשיון כזה? אם לא, כדאי להשיג אותו רשיון לכל התמונות שבערך וזה יפתור את הבעיה.שלומית קדם - שיחה 13:15, 2 באפריל 2020 (IDT)

ריקרדו זנדונאי[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ריקרדו זנדונאי" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • ח' בניסן ה'תש"ף • 11:09, 2 באפריל 2020 (IDT)

וכן על הערך "סימור ברנשטיין". בהצלחה, ידידיה צבאןשיחה • י"א בניסן ה'תש"ף • 13:29, 5 באפריל 2020 (IDT)

פרידריך בורגמילר[עריכת קוד מקור | עריכה]

מועדים לשמחה.

שימי לב בבקשה שאכלסת את התבנית בצורה לא מדויקת. כמה נקודות:

  • סיווג=פסנתרן ולא סיווג:פסנתרן
  • סיווג הוא פרמטר קביל בתבנית:מוזיקאי ולא בתבנית אישיות, ולכן גם מסיבה זו כדאי להחליף את {{אישיות}} ב{{מוזיקאי}}
  • הפרמטר מקבל סיווג אחד, לא שניים. לכן יש לבחור את הסיווג המשמעותי יותר.

אני מבין שהערך בעבודה, אז אשמח אם תתקני את זה בזמנך הפנוי. בברכה, דגש חזק - שיחה 22:37, 11 באפריל 2020 (IDT)

תוקן. תודה על ההערה.שלומית קדם - שיחה 17:42, 12 באפריל 2020 (IDT)

פיטר פן[עריכת קוד מקור | עריכה]

הקישור שהוספת מוביל לכניסה לחשבון Yahoo Mail...--דוד-- Cumputer guyשיחה • י"ח בניסן ה'תש"ף • 12:08, 12 באפריל 2020 (IDT)

מוזר. בדקתי הרגע והקישור הוביל בדיוק לאתר האמור... שלומית קדם - שיחה 17:41, 12 באפריל 2020 (IDT)
גם אצלי זה מקשר ליאהו: https://mail.yahoo.com/d/folders/1/messages/AOYIcj1l-7NWXpLK9AP7iIe-f3I?reason=invalid_cred . חזרתישיחה 18:01, 12 באפריל 2020 (IDT)
הנה זה כאן: [https://mail.yahoo.com/d/folders/1/messages/AOYIcj1l-7NWXpLK9AP7iIe-f3I?reason=invalid_cred
הרגע ניסיתי, והוביל אותי למקום הנכון. נסו שוב.שלומית קדם - שיחה 18:12, 12 באפריל 2020 (IDT)
זה כנראה מוביל אותך לקישור להודעה פרטית אצלך בחשבון יאהו (תנסי להיכנס לקישור דרך מצב incognito ב-chrome - כפתור ימני על ה-chrome - ‏New Incognito Window). האם יש דרך אלטרניבית לקשר למידע? האם הוא מופיע בלינק פומבי כלשהו? תומר - שיחה 18:19, 12 באפריל 2020 (IDT)
הקישור הוא דרך הספרייה הלאומית, שפעם נרשמתי לקבלת תוכן ממנה. מסתבר שאני מנויה, אבל אפשר להצטרף (אני מקווה) דרך הקישור הזה:https://www.activetrail.co.il/?utm_source=listhe&utm_medium=Email&utm_campaign=Crdt. אם לא תצליחו, היכנסו לאתר הספריה הלאומית ומשם ל"הסיפור שמאחורי". לא הכרתי את זה קודם, אבל בפרסומים של הספרייה הלאומית יש הרבה דברים מעניינים. כדאי להירשם.שלומית קדם - שיחה 18:53, 12 באפריל 2020 (IDT)
לא צריך להירשם, תיקנתי (לפני שראיתי את תגובתך האחרונה). חזרתישיחה 19:02, 12 באפריל 2020 (IDT)

ויקיפדיה:דיווח על טעויות#משולש ברמודה[עריכת קוד מקור | עריכה]

"עוף זה ציפור ופרה זה חיה" חזרתישיחה 13:43, 12 באפריל 2020 (IDT)

יעקב ויינברג[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית קדם,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "יעקב ויינברג" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף • 14:47, 17 באפריל 2020 (IDT)

חונכות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית, זה נני גולדרינג, התכתבנו במייל בנוגע לחונכות, התכוונת לכאן? Nani goldring - שיחה 18:46, 22 באפריל 2020 (IDT)

שלום Nani goldring, כן, בדיוק לכאן התכוונתי. אמרי לי, באילו נושאים את רוצה לכתוב? האם יש לך ערך מתוכנן שאת רוצה להתחיל בו, ואם כן, האם תתרגמי אותו מוויקיפדיה בשפה אחרת, או שיש לך מקורות משלך? שלומית קדם - שיחה 18:51, 22 באפריל 2020 (IDT)
אני בן (נני זה קיצור של נחמן), בעיקר ערכים מתמטיים או במדעי המחשב שבהם יש לי ידע, הייתי רוצה להתחיל עם אנליזה נומרית או שיטה איטרטיבית שביצעתי בו כבר כמה עריכות, חלקו מתרגום וחלקו מידע אישי על סמך קורסים של האו"פ Nani goldring - שיחה 19:20, 22 באפריל 2020 (IDT)
סליחה מעומק הלב על הטעות. מה לעשות, כשאני רואה "נני" אני חושבת על מרי פופינס... ולענייננו, ככל שהייתי שמחה לחנוך אותך, הרי בתחומי העניין שלך אני בורה גמורה. נראה לי, שכדאי לך לפנות אל משתמש:עוזי ו., למשל, או אל משתמש:mathKnight, שניהם מתימטיקאים ומשתמשים ותיקים ויודעי-דבר. בברכה, שלומית קדם - שיחה 19:28, 22 באפריל 2020 (IDT)
הכל בסדר, זו טעות שקורה הרבה (בטח שזה לא שם נפוץ). תודה רבה בכל אופן Nani goldring - שיחה 22:47, 22 באפריל 2020 (IDT)

שלום שלומית[עריכת קוד מקור | עריכה]

סיימתי לערוך ערך העונה לשם סיקורסקי S-97 אשמח עם תעלי אותו השם "הרשמי" שלו הוא משתמש:EladEshel/סיקורסקי S-97. אשמח למענה בהקדם האפשרי EladEshel - שיחה 18:55, 22 באפריל 2020 (IDT)

שלום לך, אלעד. קראתי את הערך. אין לי מושג בתחום האווירונאוטיקה, כך שאני יכולה להתייחס רק לסגנון הכתיבה ולעיצוב, לא לתוכן. תיקנתי כמה תקלדות קלות-ערך, אבל לא ברור לי אם שם החברה הוא "סיקורסקי או "סוקורסקי". לפעמים כתב כך ולפעמים כך, ובמקום אחד כתבת קישור לסוקורסקי. למען האחידות, חשוב שכל המופעים בערך יהיו זהים, מה גם ששם הערך הוא סיקורסקי.

בפסקה העוסקת בפיתוח יש כמה משפטים לא ברורים, כאילו נשמטו מילים, כמו "צבאיות זרות" ועוד. כדאי לעבור על כל הפסקה, להשלים ולתקן במידת הצורך. זאת ועוד, במקום שמדובר על תוכניות לא מגובשות ודברים אחרים שאינם ברורים עדיין, עדיף להשמיט בשלב זה ולהוסיף בעתיד, כשיתבררו. אנציקלופדיה עוסקת בעבר ובהווה, לא בעתיד.

מעבר לזה, נראה לי שזה ערך טוב וכתוב היטב. פנה אלי שוב אחרי שתתקן את הטעון תיקון והשלמות, וכדאי שתפנה אל מישהו שמתמצא בנושא, לאישור סופי. אנסה לברר מי עוסק בתחום התעופה בוויקיפדיה. בהצלחה, שלומית קדם - שיחה 19:14, 22 באפריל 2020 (IDT)

הנה: שיחת משתמש:Utzli. פנה אליו.שלומית קדם - שיחה 19:19, 22 באפריל 2020 (IDT)

Dr Nirit Shalev-Khalifa[עריכת קוד מקור | עריכה]

ניסיתי ליצור דף בויקיפדיה האנגלית לדר נירית שלו כליפא, ושמתי תמונה ב: wikimedia commons אבל לא מצליחה לחבר בין השניים: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Draft:Nirit_Shalev-Khalifa Chenbarnett - שיחה 21:02, 23 באפריל 2020 (IDT)

Chenbarnett, יש תמונה בערך אצלנו. את יכולה להעביר אותה לערך האנגלי, רק לשנות את הכיתוב לאנגלית. זה פשוט ואני עושה את זה כל הזמן בכיוון ההפוך. נסי את זה.שלומית קדם - שיחה 09:50, 24 באפריל 2020 (IDT)

קטגוריה:בלרינות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום, שלומית, נדמה לי שכבר קיימת קטגוריה זהה קטגוריה:רקדניות בלט. גיא - פתרון למחיקה 19:39, 25 באפריל 2020 (IDT)

שלום, גיא, ראיתי שיש קטגוריה כזאת, אבל לא כל רקדנית בלט היא בלרינה, ובלט יכול להיות גם בלט מודרני. הקטגוריה החדשה נגעת אך ורק לבלרינות בבלט הקלאסי.שלומית קדם - שיחה 20:28, 25 באפריל 2020 (IDT)
תודה. שיניתי קישורים לויקינתונים. כדאי להוסיף הסבר בקטגוריות עצמן. גיא - פתרון למחיקה 00:57, 26 באפריל 2020 (IDT)

שיבה זמנית ובקשה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שלום שלומית,

בעקבות דיון מחיקה שאני עוקב אחריו חטפתי קריזה, ממש כך, והחלטתי לחזור לערוך לפחות עד שאקבל זכות הצבעה ואולי גם אחר כך, תלוי בקורונה. כרגע אני בעיקר פועל להרחבה ודיוק של ערכים קיימים אך אולי אכתוב ערך או שניים. אם יש לך בקשות מיוחדות ודברים שאת רוצה שאעזור לך בהם - אשמח.

אני מניח שאת כתבת את עיקר הערך של היידן. עברתי עליו שוב ואני אכניס בו כמה דברים אך יש פסקה אחת שלא נהירה לי כלל - הפסקה השלישית של מבנה ואופי המוזיקה. יכול להיות שזה נובע מהתרגום מאנגלית? יש סיכוי לנסח מחדש, כפי שאת מבינה, על מנת שיהיו מובן לחלוטין מה כוונת המחבר? או שאולי כדאי לנסות לרגם מחדש את המקור? תודה וכל טוב, Jab-jab - שיחה 16:00, 28 באפריל 2020 (IDT)

שלום עידן,

אני שמחה לראות שחזרת, ומקווה שתמשיך בכך. האם בגלל הקורונה אתה בארץ בימים אלה, או שהפסקת פעילות התזמורת פינתה לך זמן לעריכה? כך או כך, אני מקווה שתהייה בריא ותמשיך לערוך גם לאחר תום הקורונה.

תרגמתי מחדש את הפסקה שציינת. היא השתנתה לגמרי בערך האנגלי, שעבר המוני שינויים מאז. אם אתה רואה מקום לשינוי או תוספת - אדרבא. הערך הזה שוכתב לגמרי על ידי משום שהיה עילג ובלתי מובן לחלוטין, אבל מאז עברו ימים רבים וכל שינוי או תיקון יתקבל בברכה.

חג שמח ובריאות שלמה,שלומית קדם - שיחה 19:15, 28 באפריל 2020 (IDT)

היי שלומית, אני עדיין בגרמניה. כרגע אנחנו כמובן בהפסקה כפויה. אבל לפחות עוד משלמים לנו כמעט את כל השכר.

תודה רבה, אני אסתכל על הפסקה שוב.

יום עצמאות שמח וכל טוב, עידן Jab-jab - שיחה 22:17, 28 באפריל 2020 (IDT)

תודה על השינוי! Jab-jab - שיחה 17:36, 29 באפריל 2020 (IDT)

רונדו-סונאטה[עריכת קוד מקור | עריכה]

שוב שלום,

אני חושב שהערך העתידי בכותרת צריך להכתב בהקדם, אך אולי הוא כבר שולב היכנשהו ועוד לא ראיתי אותו? או שאת חושבת שצריך לשלב אותו בערך על רונדו או על צורת סונאטה? בכל מקרה ישנם יותר מדיי קישורים אדומים בשם זה שצריכים להוביל לאנשהו. מה דעתך? כל טוב, Jab-jab - שיחה 17:38, 29 באפריל 2020 (IDT)

שלום, עידן

הערך איננו קיים, בינתיים. מצאתי אותו באנגלית:en:Sonata rondo form שם הסדר הפוך. האם לדעתך עדיף לקרוא לערך רונדו-סונאטה או סונאטה-רונדו, כמו באנגלית? בכל מקרה, אשמח אם אתה תכתוב אותו, כי אני שקועה בימים אלה בתחום הבלט הקלאסי, שחסרים בו ערכים רבים חשובים. אינני בקיאה בתחום זה, אבל אני אוהבת לראות בלט ויש לי כמה ספרים בתחום. כל טוב, שלומית קדם - שיחה 21:56, 29 באפריל 2020 (IDT)

אין בעיה, אני אשתדל לכתוב אותו בימים הקרובים. אני מכיר את המונח אך ורק כרונדו-סונאטה. אכתוב אותו כערך עצמאי אם ככה. כל טוב Jab-jab - שיחה 01:29, 30 באפריל 2020 (IDT)

בוקר טוב שלומית, אשמח אם תעיפי מבט בערך רונדו-סונאטה - הוא לא מהפשוטים... זהו אחד הערכים הבודדים אם לא היחיד שעוסק בסינתזה של צורות מוזיקליות ועל כן הוא אולי טיפה מורכב מדיי. אם יהיו לך הצעות לשינוי - אשמח. כמו כן הבנתי שצערי גם אם אצבור 100 עריכות עדיין לא תהיה לי זכות הצבעה על מחיקת קלרה גריפאן... אבל אני שמח לראות שהצבעת בעד. אני לא רוצה להסיק מסקנות, אך לראות חבורת גברים שמנסה לסלק ערך על אישה שהייתה חלוצה בזמנה גרם לי להרמת גבה. בפורומים אחרים הבעתי את דעתי בצורה אפילו יותר חריפה, כאן אני מחזיק את עצמי. תודה, Jab-jab - שיחה 10:28, 30 באפריל 2020 (IDT)
שלום, עידן, קראתי את רונדו-סונאטה, עשיתי קצת הגהה והכנסתי כמה קישורים פנימיים. הערך אכן אינו פשוט ודורש ידע מסויים במוזיקה, אבל סביר שרק מבינים במוזיקה ייכנסו אליו, כך שזה קושי סביר בהחלט. בקשר להצבעת המחיקה, לא הבנתי למה לא תוכל להצביע גם אם תצבור 100 עריכות - חשבתי שזה התנאי המקובל. בכל אופן, טוב שאינך מתבטא בחריפות, טוב אף פעם לא יוצא מזה. לפי מצב ההצבעה הבוקר, נראה לי שהערך יישאר. שלומית קדם - שיחה 19:47, 30 באפריל 2020 (IDT)
תודה. בגדול נראה לי שפורטל המוסיקה הקלאסית מכיל כמות נכבדה מאוד של ערכים. במיוחד התרשמתי ממספר הערכים על יצירות. מבחינת מספר הערכים, נשאר רק למלא חוסרים קטנים לדעתי. כל דבר שמעבר לכך יהיה מבורך אך נישתי. בגדול אני חושב שיש כמה מאות ערכים שדורשים מקצה שיפורים על מנת שכל מגמות המוסיקה יוכלו לסמוך על הוויקיפדיה העברית באופן מלא. ישר כוח! בנוגע לזכות ההצבעה שלי, כתוב שם שרק מי שמלאו לו 100 עריכות אקטואליות עד תחילת ההצבעה יכול להשתתף בהצבעה. אני אגיע למאה עריכות רק ביום האחרון על ההצבעה :/ Jab-jab - שיחה 00:59, 1 במאי 2020 (IDT)