שיחת משתמש:היידן/ארכיון 1

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 9 שנים מאת Hummingbird בנושא שחזור השחתות באיטליה

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום היידן, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 17:10, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

אשת מנוח

אשמח בעזרה בהעלאת תמונה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 18:31, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

לקריאה נוספת

שלום Hayden Von Feldheim, אני רואה שפתחת שם משתמש נוסף. עדיף שתשתמש בשם אחד. בכל אופן בעברית כותבים מספרים מימין לשמאל, 122-112 ולא 112-122. יש בעיה טכנית בויקיפדיה בגלל הכיווניות אז הפטנט הוא לכתוב קודם את המספר הגבוה ואחר כך הנמוך, או להשתמש בתבנית {{כ}}, בין שני המספרים המסדרת זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:45, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

אם סיסרא

שלום Hayden Von Feldheim, מזל טוב לך על הערך הראשון בויקיפדיה. להלן מספר הערות:

  1. יש לך הערה ריקה שלא כוללת כל מידע לאן אתה מפנה, מחקתי אותה אבל החזרת זאת. אם התכוונת להפנות להערה שלפניה אז השיטה היא על ידי מתן שם להערה הראשונה ושימוש בשם בפעם השנייה להסבר ראה עזרה:הערת שוליים. ההערה כפי שכתבת עכשיו לא יכולה להישאר, כי לא מבינים למה הכוונה.
  2. בכל ערך יש פסקת פתיח ללא כותרת. הכותרת שלה הוא שם הערך, הורדתי את הכותרת הראשונה.
  3. לציטוטים נהוג להשתמש בתבנית {{ציטוטון}} או בתבנית {{ציטוט}}
  4. למידע נוסף על אם סיסרא אתה יכול למצוא בערך עליה בויקיפדיה האנגלית, אפשר וחוקי לתרגם. יש לך קישור לערך בצד הימני של המסך בערך בתיבת הכלים, בקישור לויקיפדיות אחרות
  5. כדי שלא יפריעו לך בזמן עריכת הערך, נהוג כל עוד עובדים עליו לשים תבנית {{בעבודה}}
  6. כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני ~) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה.
    נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות נקודתיים (הסימן :) בתחילת התגובה. כך נשמר הסדר בשיחה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים – נהוג להוסיף זוג אחד נוסף. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם. בברכה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:50, 11 באוגוסט 2013 (IDT)

אני מודה לך על העזרה. כפי שאת רואה אני די חדש בבוויקיפדיה. לא כל כך מובן לי נושא החתימות ובכלל עוד הרבה דברים. לאט לאט אני לומד.

האישה החכמה מאבל בית מעכה

Hayden Von Feldheim, ראיתי שהעלית ערך נוסף האישה החכמה גם בערך זה הכנסת כותרת מיותרת בפסקת הפתיח ראה הערתי השנייה למעלה. אני יודעת שויקיפדיה זה תהליך לימוד, אבל חשוב ללמוד ולהפנים עצות. זה לא מה שאתה אומר לתלמידים שלך? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:26, 11 באוגוסט 2013 (IDT)
שים לב לפתיח שהוספתי ולניסוחים שתיקנתי על פי המקובל באנציקלופדיה.--כ.אלון - שיחה 21:44, 11 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום Hayden Von Feldheim, העלית את הערך בפעם השנייה, לא ברור לי למה. מחקתי את הכפילות. הערך נערך עכשיו לפי כללי העריכה בויקיפדיה ונראה בסדר. אין סיבה להעלות אותו שוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:54, 11 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה, מחקתי בטעות. אסיים אותו ברצינות מחר. שוב תודה על העזרה. אנסה למצוא גם תמונה יפה כמו ששמת באם סיסרא --Hayden Von Feldheim - שיחה 21:57, 11 באוגוסט 2013 (IDT)
Hayden Von Feldheim, שיניתי את שם הערך להאישה החכמה מאבל בית מעכה כך שלא יהיה בלבול בינה לבין האישה מתקוע. שלא יש לתת שם נפרד מתאים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:17, 11 באוגוסט 2013 (IDT)

אשה בעד החלון

ראשית תודה על אם סיסרא. שנית, "אשה בעד החלון" נראה לי כנושא חביב לערך בפני עצמו, בעל הקשרים מקראיים, ספרותיים וארכיאולוגים. ראה גם על לוחית השנהב "אשה בחלון". Ranbarשיחהבואו לתיאטרון - תהנו מהמזגן 23:41, 11 באוגוסט 2013 (IDT)

קישור פנימי לערך הנכון

בוקר טוב Hayden Von Feldheim, בויקיפדיה פעמים רבות יש מספר ערכים העוסקים באותו שם, ולכן יש תוספת ליד השם כדי להבדיל בין הערכים. הערך אמנון הוא דף פירושונים המפנה לערכים שונים באותו שם, לכן אם עוסקים באמנון הדמות המקראית יש להפנות לערך אמנון (דמות מקראית) בדרך הבאה [[אמנון (דמות מקראית)|אמנון]] ולא לדף אמנון. לעתים לשם מסוים יש שמעות עיקרית למשל גשור העוסק ביישוב עכשוי ברמת הגולן וממנו יש הפניה למחפשים לערך גשור (ממלכה). לכן חשוב לבדוק בקישורים הפנימיים שאתה יוצר קישור לערך הנכון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:27, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה חנה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 08:31, 12 באוגוסט 2013 (IDT)אגב נראה לי שאני משתפר...לפחות אני משתדל.

הז"י

הקטע שהוספת בערך האישה החכמה מתקוע מועתק מכאן:http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=19369 ולכן מחקתי אותה. הפרת זכויות יוצרים אסורה בויקיפדיה. עליך לכתוב בלשונך בלבד. האם יש קטעים נוספים שהעתקת ממקורות שונים בערכים האחרונים שכתבת? אם כן הסר אותם או שכתב בלשונך. תודה.--כ.אלון - שיחה 22:46, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

Hayden Von Feldheim, כחלק מתהליך לימוד של כתיבת ערכים בויקיפדיה . אין זכויות יוצרים על ידע, אבל יש זכויות יוצרים על טקסט כפי שהוא נכתב על ידי אחר ובויקיפדיה מקפידים על כך. הדרך להוסיף את המידע היא לקרוא לנסח מחדש בלשונך ולהביא את המקור בהערת שוליים, זו כתיבה שנחשבת משובחת יותר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:10, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

האישה החכמה מאבל בית מעכה 2

ראה שינוי הסגנון שלי בפרק על זיהוייה בחז"ל. האם תוכל להשלים את המקור בו מובאת הדעה שזו יוכבד וכן להסביר בערך באופן ברור מה המקור לדרשה זו, בדומה להסבר שנתתי לדרשה על שרח? תודה, ‏DGtal09:55, 13 באוגוסט 2013 (IDT)


מחפש חומר על כך. אתה בהחלט צודק השאלה מתבקשת מן הכתוב.--Hayden Von Feldheim - שיחה 10:52, 13 באוגוסט 2013 (IDT):

התנהלות בדפי שיחה

שלום Hayden Von Feldheim, להלן הסבר קצר בנושא. דפי השיחה השונים מתנהלים מלמעלה למטה. כלומר פניות ישנות למעלה וחדשות למטה. פניה חדשה בדף שיחה יוצרים על ידי לחיצה על לשונית פסקה חדשה הנמצא בראש הדף, ול על ידי הוספת פניה בפניה אחרת שאינה קשורה לנושא. כותבים כותרת/נושא, בחלון העריכה כותבים את הפניה וחותמים.

אם פונים בקש לערך מסוים חשוב לתת קישור לערך כדי להקל על זה שפנית אליו. הקישור הפנימי בדפי שיחה לערכים נעשה בדיוק כמו במרחב הערכים. אין הבדל. בנוסף לא נהוג לפנות לאחרים בפניה חדשה בדף השיחה שלך. פונים בדפי השיחה של אלה שאתה מבקש מהם עזרה, ומחכים בסבלנות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:38, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

למדתי משהו היום, תודה על תשומת הלב. :--Hayden Von Feldheim - שיחה 18:52, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
וכשמגיבים לפניה אחרת, לא פותחים פסקה חדשה, אלא לוחצים על הקישור [עריכה] ליד הכותרת יוצרים הזחה, עונים וחותמים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:55, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

הוספת תמונה לערך

להוספת תמונה לערך ראה המדריך עזרה:הוספת תמונה לערך. המבנה של התבנית הוא כך [[קובץ:PictureFileName.jpg|שמאל|ממוזער|250px|כיתוב תמונה]] שם קובץ, ממוזער שפירושו שיש מקום להכניס הסבר, גודל תמונה בפיקסלים, וההסבר-כיתוב תמונה.

אם אתה מוצא תמונה שנמצאת בערך אחר בויקיפדיה העברית למשל תמונת אשת מנוח הערך מנוח, כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח את הערך מנוח למצב עריכה להעתיק את כל תבנית הקובץ, ולהדביק בערך אשת מנוח. זה מה שעשיתי.

אם אתה מוצא תמונה בויקיפדיה האנגלית למשל, מעתיקים את שם הקובץ, פותחים את הערך למצב עריכה, לוחצים על האייקון שנראה כמו תמונה בחלון העריכה למעלה ששמו "קובץ מוצג בדף, לוחצים עליו ופועלים לפי ההנחיות בחלון שנפתח. כלורמ מדביקים את שם הקובץ בחלון העיליון וכותבים את ההסבר בחלון התחתון ולוחצים הוספה.

תמונות נוספות ניתן למצוא בויקישיתוף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:09, 14 באוגוסט 2013 (IDT)


תודה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 19:13, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

פנינה

שלום Hayden Von Feldheim. כל הכבוד על כתיבת הערך, וכן על הערך ערפה :) שים לב ששיניתי את שם הערך לפנינה (דמות מקראית), כנהוג בוויקיפדיה. ‏nevuer‏ • שיחה 18:59, 11 בפברואר 2014 (IST)

תודה

--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:03, 11 בפברואר 2014 (IST)

תמונה לערך פנינה

לא מצאתי תמונה . אודה מראש לעזרה --Hayden Von Feldheim - שיחה 19:03, 11 בפברואר 2014 (IST)

בעלת האוב מעין דור

לגבי השם אשמח לשינויים והצעותיכן/ם המועילות תמיד. כמו כן אשמח לעזרה בתמונה שתשים במרכז את בעלת האוב,ולא את שאול או שמואל. --Hayden Von Feldheim - שיחה 10:56, 14 בפברואר 2014 (IST)

שלום אלון. אני חושבת שהגיע הזמן שתתחיל להסתדר עם הוספת תמונות לערכים בעצמך. הדרך למצוא תמונות היא לחפש את הערך בוויקיפדיה האנגלית ולראות אם יש שם תמונה מתאימה. גם אני עושה חיפוש כדי להגיע לתמונות האלה. הערך בוויקיפדיה האנגלית נקרא Witch of Endor ראה קישור (אנ'). בערך יש שתי תמונות, אבל יש עוד המון תמונות בויקישיתוף בקטגוריה עליה ראה כאן. בחר בבקשה את התמונות שאתה מעוניין בהן ונסה להוסיף לערך על פי הסבר המופיע בדף עזרה:הוספת תמונה לערך.
הערה נוספת. לא יוצרים קישור אדום בתחילת הערך מסוג '''בעלת האוב מעין דור'''. הקישורים הפנימיים לא נועדו להדגשה. בכל הערכים שהעלית הקישור הזה הוסר. חשוב שתשים לב מה עושים העורכים שעוברים אחריך ומתקנים את העריכות, ואם מסירים משהו סימן שזה לא נהוג. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:11, 14 בפברואר 2014 (IST)
לצד ההערות, קבל גם שבחים על המהפכה שאתה יוצר בערכי המקרא בוויקיפדיה. שנים רבות אני ממתין לפריצת דרך כזו. דוד שי - שיחה 07:37, 15 בפברואר 2014 (IST)
תודה רבה על המחמאות. את ההערות אני מקבל בהבנה.ושמח להצטרף למיזם במידה ותזמינו אותי.--Hayden Von Feldheim - שיחה 08:17, 15 בפברואר 2014 (IST)
הי אלון, אני מצטרפת לדוד. ולהערתך, אתה כבר חלק מהמיזם. ברגע שנרשמת והתחלת לערוך, הפכת להיות חלק מקהילת עורכי ויקיפדיה. שמחתי לראות שהתחלת להוסיף תמונות לערכים. זה כיף להיות עצמאי ולא להיות תלוי באחרים לתוספות שמעוניינים בהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:10, 15 בפברואר 2014 (IST)
תודה חנה. ועכשיו שאלה: האם יש מקום לדעתכם לערך בוויקיפדיה לנושא רחב כמו עקרות במקרא?--Hayden Von Feldheim - שיחה 09:21, 15 בפברואר 2014 (IST)
לדעתי כן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:29, 15 בפברואר 2014 (IST)

שני דברים

שלום היידן,

תודה על כתיבתך בוויקיפדיה. לרשותך עומד דף המשתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים. לכן, תוכל להציג את עצמך מבלי לחשוף פרטים אישיים.
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף "משתמש:היידן/ארכיון 1". יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כוויקיפד מן המניין.

בברכה, שים לב לתיקונים הקטנים שאני עושה בערכים שלך. חשוב לדאוג לשים רווחים כשצריך: לאחר פסיק, לאחר הערת שוליים, לאחר נקודה וכד. Yoav Nachtailer - שיחה 11:23, 15 בפברואר 2014 (IST)

יונדב בן שמעה

הצבתי תמונה בערך אך לא ממש מרוצה ממנה שכן שדמותו של יונדב לא ברורה לטעמי. אנא עזרתכם.--Hayden Von Feldheim - שיחה 15:04, 15 בפברואר 2014 (IST)

כבוד גדול

תודה רבה . כבוד הוא לי להיות בינכם/ן . מבטיח להשתדל. ושאלה: האם יש קורס? או לחילופין איך אפשר להתקשר עם אחת או אחד לשאלות והבהרות. אם לא גם טוב. יום טוב --Hayden Von Feldheim - שיחה 06:35, 19 בפברואר 2014 (IST)

קישור לדפי פירושונים

שלום אלון, עליך לשים לב לא לקשר ערכים לדפי פירושונים, למשל הקישור מרים לא מוביל לערך מרים הנביאה אלי לדף פירושונים, כי יש דמויות נוספות בשם מרים. הדמויות התנכיות הן לא היחידות הקיימות . חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:08, 22 בפברואר 2014 (IST)

בת יפתח

להבנתי מי שמחפש את הערך בת יפתח מגיע לערך יפתח הגלעדי. כיצד מורידים הפנייה זו? --Hayden Von Feldheim - שיחה 06:45, 25 בפברואר 2014 (IST)

הקפדה על זכויות יוצרים

שלום Hayden Von Feldheim. תודה על תרומתך החשובה לערכי המקרא בוויקיפדיה. רציתי להעיר לך על עניין מסוים: כשערכתי את הערך ערפה הבחנתי בניסוחים הדומים מדי לדעתי לאחד מהמקורות שבהם השתמשת, פירוש "עולם התנ"ך". אנא הקפד להבא לנסח את הדברים בלשונך ולהימנע ממה שעלול להיחשב כהעתקה. אשמח לעמוד לרשותך בכל עניין. בברכה, ‏nevuer‏ • שיחה 21:03, 9 במרץ 2014 (IST)

ערפה

שוב שלום. ארגנתי מחדש את הערך ערפה ושכתבתי את הפרק העוסק בספרות האגדה (מה שכונה קודם בחוסר דיוק 'חז"ל' - את השם הזה יש לשמור לספרות המדרשית הקדומה), כולל תוספות והשמטות. אני מקווה שהשינויים שעשיתי (ואני ממשיך לעשות) בערך מקובלים עליך. אודה לך אם תתייחס לדרישות ההבהרה שהצבתי בערך (מסומנות כך:[דרושה הבהרה]). בברכה, ‏nevuer‏ • שיחה 10:10, 11 במרץ 2014 (IST)

תודה רבה , אין בעיה בכלל. עזרתך מבורכת. מצטער שלא עניתי. לא התעלמתי .פשוט חולה . אבל תודה רבה. אחפש ואוסיף את ההבהרות. --Hayden Von Feldheim - שיחה 15:49, 11 במרץ 2014 (IST)

קצת בירוקרטיה

שלום Hayden Von Feldheim,

שמתי לב ששאלת שאלה טכנית בויקיפדיה:ספר אורחים. זה מקום שגוי לשאול בו שאלות טכניות. לשאלות טכניות צריך לפנות לויקיפדיה:דלפק יעוץ. כמו כן, לגבי השאלה עצמה - ראה בבקשה: עזרה:תמונות. גילגמש שיחה 07:09, 21 במרץ 2014 (IST)

תודה רבה על התשובה המהירה. למדתי משהו היום. אך כמו שכתבתי: לא הצלחתי להציב את התמונה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 07:21, 21 במרץ 2014 (IST)
מדוע לא? מה הקושי הטכני שנתקלת בו? גילגמש שיחה 07:26, 21 במרץ 2014 (IST)
סליחה שלא עניתי מהר. יצאתי לעבודה. אני מעלה כמו שהעלתי את כל התמונות ופשוט לא רואים תמונה . רק את שם הקובץ. ושוב תודה על העזרה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 12:32, 21 במרץ 2014 (IST)
אני מעלה כך
קובץ:Файл:Nkiselev.jpg
ניקולאי קיסליוב
אם זה עוזר לזהות את הטעות שלי. כי זה כמה פעמים. יכול להיות משהו שאני לא עושה טוב. בברכה --Hayden Von Feldheim - שיחה 12:37, 21 במרץ 2014 (IST)
אפשר להוסיף לערך רק תמונות הנמצאות בויקישיתוף או בויקיפדיה העברית. הקובץ הזה נמצא בוויקיפדיה הרוסית כאן ולכן אי אפשר להוסיפה לערך בוויקיפדיה העברית. תלחץ על הקובץ ותראה שהוא לא נמצא בוויקישיתוף. הסמל של ויקישתוף לא נמצא שם. אני מניחה שהתמונה הועלתה לשם ברישיון בשימוש הוגן ולא ברישיון חופשי. מכיוון שהוא נפטר, אפשר להעלות את התמונה לוויקיפדיה העברית ברישיון בשימוש הוגן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:06, 22 במרץ 2014 (IST)
תודי שהתקדמתי והתחלתי להעלות תמונות...ושוב תודה על העזרה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 10:10, 22 במרץ 2014 (IST)

אנקלודוס/אנקלדוס

שלום, איבחנתי ששינית את הנושא אנקלדוס לאנקלודוס, וזה אינו שם מדוייק. kabi - שיחה 20:24, 6 באפריל 2014 (IDT)

ממש לא . הצבתי מחדש רק את תבנית העבודה . בהצלחה עם הערך.--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:27, 6 באפריל 2014 (IDT)
שלום Kabi, כתבתי לך בדף השיחה שלך, ואני רואה שכתבת גם כאן, אז אני חוזר על הדברים גם כאן: הרגע מחקתי את הערך שהעלית, כי הוא הועלה בשם שגוי, ומלבד זאת, כבר קיים ערך בשם זה, "אנקלדוס". אלדדשיחה 20:31, 6 באפריל 2014 (IDT)

דמויות מקראיות

שלום Hayden Von Feldheim. שמתי לב שאתה מתעסק בעיקר בדמויות משניות. זה טוב ומבורך, אבל רציתי להציע לך להוסיף תכנים גם לערכים קיימים שעוסקים דמויות מרכזיות יותר, כמו יעקב, דוד, רות וכד'. ההתייחסות לספרות המחקר בערכים אלה (ובכלל ערכי המקרא, למעשה) דלה מאוד. ‏nevuer‏ • שיחה 18:12, 9 באפריל 2014 (IDT)

אני יותר מאשמח להרחיב ערכים קיימים. ואף מבטיח לעשות זאת .תודה רבה--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:39, 9 באפריל 2014 (IDT)
נהדר. אם תרצה אי פעם לעבוד בשיתוף פעולה, אני לרשותך (אין כאן עוד הרבה אנשים שמתעניינים בחקר המקרא). ‏nevuer‏ • שיחה 19:44, 9 באפריל 2014 (IDT)
אשמח לשיתוף פעולה פורה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:58, 9 באפריל 2014 (IDT)

ערפה

שלום Hayden Von Feldheim. נזכרתי פתאום שהבטחתי לך להגיה את ערפה ולהסיר את תבנית העריכה. אני מתנצל, לגמרי שכחתי מזה. אטפל בזה בהזדמנות הקרובה. חג שמח, ‏nevuer‏ • שיחה 18:33, 13 באפריל 2014 (IDT)

הכל טוב. חג שמח לך למשפחה ולחברים.--Hayden Von Feldheim - שיחה 18:37, 13 באפריל 2014 (IDT)
הסרתי את התבנית. ‏nevuer‏ • שיחה 22:14, 16 באפריל 2014 (IDT)
תודה רבה ולילה טוב. --Hayden Von Feldheim - שיחה 22:19, 16 באפריל 2014 (IDT)

מתקפת התנ"ך

תודה לך על המתקפה הברוכה ועל היבול הרב. הרשה נא לי לבקש שתשים לב יותר בענין הפיסוק הנכון והרווחים המיותרים או החסרים. יום נפלא . ביקורת - גם אני חזרתי לעתיד - שיחה 21:28, 16 באפריל 2014 (IDT)

תודה רבה לך. אשתדל לשים לב יותר. ותודה רבה על ההודעה החביבה ועל הביקורת הבונה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 21:30, 16 באפריל 2014 (IDT)
בבקשה, שמח שקיבלת ברוח טובה. אגב, אם יש לך חשק להשקיע אחר-כך, שמתי לב כמה פעמים שהפרשנות הרבנית המסורתית, רש"י מלבי"ם וכאלה, מספקת פרשנות הולמת וטובה יותר ברמת הטקסט הפשוט, מהספרות החדשה, שפעמים רבות "מתפלספת" ועלולה לטעות בפרשנות אנכרוניסטית וטעויות נוספות. לפעמים, אחרי שהערך כתוב, אתה יכול לקרוא את הפסוקים הרלוונטיים עם הפרשנים הקלאסיים, ולקלוט צורת הצגה טובה יותר של המאורעות. ביקורת - גם אני חזרתי לעתיד - שיחה 21:47, 16 באפריל 2014 (IDT)
שמח על הערתך. אני משתדל בכל ערך לתת ביטוי לשלל הפרשנויות. --Hayden Von Feldheim - שיחה 21:53, 16 באפריל 2014 (IDT)
לעתים קרובות ההפך הוא הנכון. ‏nevuer‏ • שיחה 22:14, 16 באפריל 2014 (IDT)
אשמח לדוגמאות כדי ,שאוכל להוסיף.--Hayden Von Feldheim - שיחה 22:17, 16 באפריל 2014 (IDT)

כתבי עת זמינים לציבור

שלום Hayden Von Feldheim. אינני יודע אם אתה מודע לכך, אבל בין כתבי העת שנפתחו לציבור (ראה ויקיפדיה:מזנון#כתבי עת נגישים ב JSTOR) נמנים כתבי העת בית מקרא, שנתון לחקר המקרא והמזרח הקדום ותרביץ. בוודאי יש שם שפע של חומר מחקרי שאפשר להשתמש בו בערכי המקרא. בברכה, ‏nevuer‏ • שיחה 23:30, 17 באפריל 2014 (IDT)

ראובן : תודה רבה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 07:16, 18 באפריל 2014 (IDT)
בשמחה. לגבי השולמית, בהקשר של חילופי שונם-שולם, כדאי לציין שעד היום נשתמר השם "סולם" כשם הכפר הערבי המזוהה עם שונם. ‏nevuer‏ • שיחה 15:58, 18 באפריל 2014 (IDT)
מיד מעדכן. תודה רבה:)--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:06, 18 באפריל 2014 (IDT)

שוב שלום. אני מקווה שאינך כועס על שאני פונה אליך בתדירות כה רבה - מאחר שגם אני עוסק בוויקיפדיה בעיקר בנושאי מקרא, אני מוצא עניין רב בפעילותך. דיברנו לא מזמן על האפשרות לכתוב ערך בשיתוף פעולה. מכיוון שראיתי שאתה נוטה לכתוב ערכים חדשים על דמויות (בעיקר משניות), רציתי להציע שנכתוב ביחד את הערך על ציבא. אני מוצא שדמותו מסקרנת במיוחד. מה דעתך? ‏nevuer‏ • שיחה 23:38, 19 באפריל 2014 (IDT)

ממש לא כועס. אני אפילו מאד שמח. דווקא אשמח לכתוב ביחד ערך על דמות ראשית .ושיתוף פעולה יהיה מבורך. אין בעיה עם ציבא או כל דמות ראשית אחרת שתבחר. ואתה מוזמן להרגיש נח לפנות בכל עת. :}--Hayden Von Feldheim - שיחה 06:06, 20 באפריל 2014 (IDT)
ציבא הוא דווקא דמות משנית, אבל די חשובה (זה לא סותר). עניתי לך למייל. ‏nevuer‏ • שיחה 14:25, 20 באפריל 2014

ציבא וכרם נבות

היי Hayden Von Feldheim. צירפתי מקור לקריאה נוספת לציבא, ואני מתכנן בקרוב להרחיב קצת את הערך על פיו. אם תרצה אשלח לך את המאמר, אבל הוא די ארוך. מה אתה אומר, שנתחיל בינתיים לעבוד על כרם נבות במקביל לציבא? אם תתחיל אני אצטרף. אגב, היית בסדנה בסוף? ‏nevuer‏ • שיחה 17:23, 2 במאי 2014 (IDT)

שלום ראובן, קודם כל אשמר אם תשלח. שנית אתחיל את כרם נבות בשמחה. לעניין הסדנא: מעבר לכך שהייתה מאד מלמדת. המרצה היה מאד מעניין שמו Hayden Von Feldheim. היה שווה את הנסיעה מראשון. היו לו כמה רעיונות מעולים לגבי המיזם ואני אצור איתו קשר בתחילת השבוע ונדבר על כך. סטודנט למקרא, משתמש חדש ששמו תומר ישמח להשתתף במיזם. כמו כן משתמש יואב נכטיילר הביע נכונות לעזור בפרטים טכניים. שבת שלום. --Hayden Von Feldheim - שיחה 17:40, 2 במאי 2014 (IDT)
כל הכבוד על ההשתדלות למען המיזם :) אשלח לך תכף את המאמר. בינתיים עברתי עליו רק ברפרוף, הוא בהחלט לא עוסק באופן בלעדי בציבא, אבל התרשמתי שאפשר לדלות ממנו פרטים רלבנטיים לערך. נהיה בקשר. ‏nevuer‏ • שיחה 17:51, 2 במאי 2014 (IDT)
Hayden Von Feldheim, היה נחמד לפגוש אותך :-). יואב נכטיילרשיחה 17:55, 2 במאי 2014 (IDT)
תודה רבה. היה מאד מעניין ומלמד. ותודה על הקורס המזורז "למתקדמים". מעבר לכך שמאד התרשמתי מהיכולות הטכניות שלך היה נעים להכיר. אגב לבית יוסף באו ערך מצוין , שכתבת יש לי הכרות אישית. ביליתי בילדותי בבית זה. נכדתו היא בת כיתתי. שבת טובה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 17:59, 2 במאי 2014 (IDT)
כתבתי את הערך בעקבות סיור אלף מילים שהיה במקום, היה מאוד מעניין. יואב נכטיילרשיחה 18:04, 2 במאי 2014 (IDT)

כרם נבות

יש לך במקרה את "המקרא כדמותו" של מאיר וייס? יש שם דיון מעניין של זקוביץ על כרם נבות (עמ' 354-377). ‏nevuer‏ • שיחה 22:13, 13 במאי 2014 (IDT)

לא לצערי . אך אשתדל להשיג. אדבר איתך. --Hayden Von Feldheim - שיחה 05:11, 14 במאי 2014 (IDT)
זה בסדר, הספר נגיש לי דרך ״כותר״. חשבתי שאולי גם לך יש אותו. ‏nevuer‏ • שיחה 10:48, 14 במאי 2014 (IDT)

היי Hayden Von Feldheim. החלטתי לקחת שאני צריך פסק זמן של שבוע או שבועיים לפני שאמשיך לעבוד על הערך - אני זקוק לזמן הזה כדי לקרוא חומרים על הנושא ולהתמצא בו יותר. מצאתי למשל מונוגרפיה שעוסקת כולה בסיפור (ראה פריט שהוספתי ברשימה לקריאה נוספת) ואני מאוד רוצה למצוא זמן לעיין בה. אני לא רוצה שתיתקע בגללי, אני מציע שתמשיך בינתיים לעבוד על הערך או על ערכים אחרים, כרצונך. ‏nevuer‏ • שיחה 16:19, 15 במאי 2014 (IDT)

הכל טוב .--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:56, 15 במאי 2014 (IDT)
נתקלתי במקרה בערך העלוב למדי בני הנביאים, והוספתי לשם דעה מחקרית אחת. אולי יתחשק גם לך לשפץ אותו קצת. ‏nevuer‏ • שיחה 17:17, 15 במאי 2014 (IDT)
אבדוק בשמחה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 17:59, 15 במאי 2014 (IDT)

קישור לדפי פירושונים

שלום Hayden Von Feldheim, אני מפנה את תשומת לבך לדפי פירושונים שקיימים בוויקיפדיה. תיקנתי אחריך בעבר קישורים לדפי פירושונים. ראיתי היום שיצרת קישור כך: צומת מגידו. במקום צומת מגידו. שים לב שהדף מגידו לא מפנה לערך אלא לדף פירושונים לערכים שונים העוסקים במגידו. אני מבקשת שתשים לב להבא לאן אתה מקשר. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך

תודה על תשומת הלב. --Hayden Von Feldheim - שיחה 11:12, 10 במאי 2014 (IDT)

ציטוטון

היי Hayden Von Feldheim, משתמשים בתבנית {{ציטוטון}} ללא שמות הפרמטרים ("מקור", "תוכן"), בשונה מתבנית {{ציטוט}}. כך:

{{ציטוטון|בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ|בראשית א, א}}

והתוצאה:

”בראשית ברא אלהים את השמים ואת הארץ” (בראשית א, א)

להנחיות נוספות ראה בדף התבנית. ‏nevuer‏ • שיחה 20:01, 20 במאי 2014 (IDT)

מעולה .תודה רבה. אני אעבור על הדברים.--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:03, 20 במאי 2014 (IDT)

"הידעת" על תמימותו של יעקב

היי Hayden Von Feldheim, בהמשך לשיחתנו אתמול, אודה לחוות דעתך על קטע זה שבכוונתי להציע לפינת "הידעת". אשמח לדעת אם הקטע טוב בעיניך, וכיצד ניתן לשפרו (מעבר להוספת קישורים וכד'). צריך כמובן להוסיף מקורות. לצערי לא הצלחתי לשלב את מדרש חז"ל שהצעת מתוך הערך לבן הארמי, מפאת קוצר היריעה. אולי אפשר בכל זאת לשלבו. להלן הקטע:

יעקב מוצג במקרא כ"איש תם יושב אהלים", אולם החוקרים מצאו רמזים לאפיון מורכב יותר של דמותו, שלדעתם איננה כה תמימה. רמז ראשון לכך מצוי בשמו של יעקב, שנדרש במקרא מלשון עָקֵב, על שום שבמהלך לידתו תפס בעקבו של אחיו התאום עשו. אולם ניתן להסביר את השם גם במשמעות אחרת של השורש עק"ב, זו של רמייה. הסבר זה מושם במפורש בפיו של עשו, הקורא בזעם: "הכי קרא שמו יעקב ויעקבני זה פעמים: את בכורתי לקח והנה עתה לקח ברכתי", ומשתמע גם מדברי הנביא הושע על אודות יעקב: "בבטן עקב את אחיו". ההסבר עולה בקנה אחד עם חלק מהסיפורים על אודות יעקב, שבהם הוא נוהג באופן הרחוק מלהוות דוגמה לתום לב. במחקר המקראי מוצג יעקב לעתים כמייצג את טיפוס הדמות של התכסיסן (trickster), שהתנהגותו מאופיינת ברמייה ובמניפולציה.

nevuer‏ • שיחה 18:14, 21 במאי 2014 (IDT)

קודם כל זה רעיון נפלא. אני חושב שערן ויזל חוקר המקרא כתב על זה. אחפש חומר ואשלח לך.--Hayden Von Feldheim - שיחה 18:17, 21 במאי 2014 (IDT)
ועוד דבר. הרעיון קשור בפרשנות פנים מקראית שמתפלמסת עם יעקב ואמינותו וכך גם נהפך שמו לישראל. ושוב אחפש חומר ואשלח. --Hayden Von Feldheim - שיחה 18:20, 21 במאי 2014 (IDT)
תודה. ‏nevuer‏ • שיחה 18:26, 21 במאי 2014 (IDT)
העליתי את הקטע, בשינויים אחדים, לרשימת ההמתנה של "הידעת". תוכל להעיר שם. ‏nevuer‏ • שיחה 14:30, 22 במאי 2014 (IDT)

אלחנן בן יערי

ראה חומר רלבנטי נוסף כאן, עמ' 12-16. ‏nevuer‏ • שיחה 17:54, 23 במאי 2014 (IDT)

תודה --Hayden Von Feldheim - שיחה 17:55, 23 במאי 2014 (IDT)

קטעי הידעת

היי Hayden Von Feldheim, לצערי נראה שהקהילה מגלה התנגדות לקטעי הידעת בעלי אופי פרשני (ראה במזנון). בעקבות זאת, אני מציע שלא נכלה את זמננו בהצעת קטעים נוספים, ונשתדל לשלב את הפרשנויות ישירות בערכים עצמם. ‏nevuer‏ • שיחה 23:49, 26 במאי 2014 (IDT)

נאלץ לקבל את דבר הקהילה. הכל טוב.--Hayden Von Feldheim - שיחה 06:23, 27 במאי 2014 (IDT)

ירמיהו

יישר כוח על ההרחבות. בקרוב אעזור לך אתו, מבטיח. ‏nevuer‏ • שיחה 19:26, 5 ביוני 2014 (IDT)

רושם לפני את ההבטחה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:42, 5 ביוני 2014 (IDT)
כדאי להציב תבנית "בעבודה" (אבל אני כמובן שומר לעצמי את הפריבילגיה להפריע...) ‏nevuer‏ • שיחה 19:55, 5 ביוני 2014 (IDT)
האם זה אפשרי אחרי שהערך נכתב?--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:59, 5 ביוני 2014 (IDT)
בהחלט. זה מאותת לעורכים האחרים שהערך נמצא בשלבי הרחבה. ‏nevuer‏ • שיחה 20:02, 5 ביוני 2014 (IDT)
אוקיי. אציב תבנית : בעבודה. תודה רבה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:03, 5 ביוני 2014 (IDT)
בכיף. שלחתי מייל. ‏nevuer‏ • שיחה 20:06, 5 ביוני 2014 (IDT)

שיחה:אם סיסרא

ראה הערתי שם. שבת שלום, ‏nevuer‏ • שיחה 16:24, 6 ביוני 2014 (IDT)

משתמש 89.139.169.58 עשה שינוי בערך הצהרת כורש. אבקש שתשלחו לו הודעה כיצד יש לערוך ולכתוב בויקיפדיה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 19:23, 8 ביוני 2014 (IDT)

למה שלא תכתוב לא בעצמך? האם נדרש מפעיל לצורך זה? --Yoavd - שיחה 07:56, 9 ביוני 2014 (IDT)

לא ידעתי שאני יכול. תודה רבה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 13:38, 9 ביוני 2014 (IDT)

מחלפות שמשון

היי Hayden Von Feldheim. האם יש לך במקרה את הספר "מחלפות שמשון" של דוד פישלוב? ‏nevuer‏ • שיחה 22:50, 14 ביוני 2014 (IDT)

לא לצערי. על שמשון יש לי את חיי שמשון של זקוביץ, שמשון של זבוטינסקי, דבש אריות של גרוסמן, שמשון הלך אחר עיניו של אמינוף ושופטים של יאירה אמית ומקרא לישראל שופטים שלה. זה יכול לעזור?--Hayden Von Feldheim - שיחה 06:19, 15 ביוני 2014 (IDT)
אני לא חושב. אני מחפש משהו על שמשון באמנות, ליתר דיוק חידת שמשון באמנות. תודה בכל אופן :) ‏nevuer‏ • שיחה 12:58, 15 ביוני 2014 (IDT)

אסף בן ברכיהו

הורדתי את המקורות להערות השוליים, כדי שיהיה קריא יותר. התנכ"י - שיחה 08:40, 24 ביוני 2014 (IDT)

תודה רבה. כמו כן אני רוצה להצטרף לראובן ולהציע לך שיתוף פעולה במרחב הערכים בנושא התנ"ך.--Hayden Von Feldheim - שיחה 08:43, 24 ביוני 2014 (IDT)

תבנית למקור בתנ"ך

יישר כח על ידותון!
יש אופציה לתבנית עבור מקורות בתנ"ך.
דברי הימים א, פרק כה פסוק ג
אפשר לכתוב קוד כזה: {{תנ"ך|דברי הימים א|כה|ג}}
והתוצאה תהיה: ספר דברי הימים א', פרק כ"ה, פסוק ג'

בברכה, Tshuva - שיחה 15:56, 24 ביוני 2014 (IDT)

תודה רבה. מעולה כל יום אני לומד משהו חדש פה . זה לא נגמר. אתקן במהרה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 15:58, 24 ביוני 2014 (IDT)
בשמחה, אגב יש כזה גם לתלמוד {{בבלי|...
בברכה, Tshuva - שיחה 16:13, 24 ביוני 2014 (IDT)

אם סיסרא

ראה דבריי בדף השיחה והשינוי שביצעתי. מקווה שמקובל עליך. ‏nevuer‏ • שיחה 11:13, 25 ביוני 2014 (IDT)

ביכורים

שלום לך, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה. אין ספק, שמים לב לפעילות האינטנסיבית שלך כאן בזמן האחרון.
רציתי להזמין אותך להשתתף בפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים", המארח פעם בחודש ויקיפדים בשנה הראשונה לפעילותם, ונותן להם במה להציג את עצמם. נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים, למשל על תחומים בהם אתה תורם בוויקיפדיה, על צעדיך הראשונים וחוויית ההתאקלמות כאן ואולי הערות על כך, תכנוניך להמשך, אולי נושא שהיית רוצה לקדם בוויקי ולשתף את הקהילה לגביו — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים. אפשר להסתכל בדף הפרויקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:Drorallon/ביכורים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה.
אז מה דעתך?...
תודה ושבת שלום, Ravit - שיחה 17:46, 27 ביוני 2014 (IDT)

תודה על ההצעה Ravit ושבוע טוב. אשמח מאד לכתוב על מיזם התנ"ך שמשתמש:ראובן.מ ואני מנסים לקדם. אחשוב על משהו ואצור איתך קשר. שוב תודה .--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:19, 28 ביוני 2014 (IDT)
תודה על ההיענות! תעדכן אותי כשתסיים. Ravit - שיחה 23:06, 30 ביוני 2014 (IDT)

ראשון?

היי Hayden Von Feldheim,

ראיתי שאתה מציע טרמפ מראשון. אתה גר בראשון? גילגמש שיחה 09:57, 1 ביולי 2014 (IDT)

כן. ובשמחה מציע טרמפ.--Hayden Von Feldheim - שיחה 09:59, 1 ביולי 2014 (IDT)
יופי, רק שאני לא צריך טרמפ. אני צריך קרחונים לצידנית. יש לך במקרה? אם כן, אשמח לקחת אותם ואחזיר לך ביום המפגש. אני גם גר בראשון ואני צריך את זה בשביל שימור הבשר בקירור. גילגמש שיחה 10:03, 1 ביולי 2014 (IDT)
יש לי. ובשמחה אשאיל אותן לטובת המפגש.--Hayden Von Feldheim - שיחה 10:08, 1 ביולי 2014 (IDT)
יופי. שלח לי בבקשה דואר עם פרטי הפייסבוק שלך או טלפון ואתאם איסוף. גילגמש שיחה 10:14, 1 ביולי 2014 (IDT)
שלחתי--Hayden Von Feldheim - שיחה 10:19, 1 ביולי 2014 (IDT)

שחזור

שחזרת עריכות של משתמש אך לא את כל ההיסטוריה של ההשחתות שלו. קשה יותר לנטר ללא הרשאות מנטר, אך אם אתה כבר עושה זאת לפחות תעשה זאת נכון. תוכל לבקש הרשאות מנטר בדף הבקשות ממפעילים (אגב, שחזרתי אותך בטעות, סליחה). הערה נוספת בעניין היא שלא מבקשים חסימה ללא הזהרת המשתמש (אלא במקרי קיצון). אזהרה נוחה ושחזור נוח הם גאדג'טים וסקריפטים - אותם תוכל להפעיל כמנטר, בברכה, Nurick - שיחה 17:27, 4 ביולי 2014 (IDT)

תודה על ההסבר. תודה . --Hayden Von Feldheim - שיחה 17:31, 4 ביולי 2014 (IDT)

מנטר

שלום Hayden Von Feldheim,
א. היה נעים מאוד להכיר אותך. בהמשך לשיחתינו המעניינת אם יש לך עוד שאלות אתה מוזמן לפנות אלי בדף השיחה או במייל.
ב. נתתי לך הרשאות מנטר. קרא את ההוראות בבדף המתאים.
בברכה, רחל - שיחה 20:50, 5 ביולי 2014 (IDT)

סביר להניח שבמסגרת קבלת הרשאות המנטר, למדת על תקצירי עריכה. קרא נא את תקצירי בעיון. ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

תודה שטרחת להסביר את שחזור עריכתי. ממגילה לגלילה - שיחה 13:29, 6 ביולי 2014 (IDT)

בקשות חסימה

שלום,
בבקשות החסימה, אנא קשר אל דף המשתמש של משתמש מסוים ולא אל דף ששמו הוא ככתובת ה-ip של אותו משתמש. מומלץ, בכלל, להשתמש בתבנית {{משתמש}}. תודה, ‏אופקאלףשיחה‏ • ח' בתמוז ה'תשע"ד • 15:21, 6 ביולי 2014 (IDT)

מעולה. תודה על ההסבר. --Hayden Von Feldheim - שיחה 15:23, 6 ביולי 2014 (IDT)
בשמחה :) ‏אופקאלףשיחה‏ • ח' בתמוז ה'תשע"ד • 15:26, 6 ביולי 2014 (IDT)

שלום רב , אני לא ממש יודע להשתמש במערכת, נתקלתי בערך "מחשוב ענן" שמסביר ומתאר את המושג, לצערי קיימת פיסקה שמתארת ספק מסויים של השרות המדובר "חברת אמזון" - מדובר בתוכן שיווקי המטעה את הקוראים של הערך וגורם להם לקשר את המושג עם ספק בודד, זו פירסומת לכל דבר ועיניין מי שמחפש מחשוב ענן רוצה לדעת מה זה ולא לגלות פירסומת באתר שחרט על דיגלו שאין בו פירסומות. אודה להסרת הפיסקה מהערך. תודה

מבקש לערוך תיקונים רק בנושאים שבתחום התמחותך

הינדים הם אנשי הודו בעוד שהינדואים הם מאמיני הדת ההינדואית. אנא בטל את תיקונך בנושא זה.62.90.122.228 20:56, 6 ביולי 2014 (IDT)

כתיבה בדף משתמש

בוקר טוב Hayden Von Feldheim, שים לב שכתבת בטעות בדף המשתמש במקום בדף השיחה. בכל מקרה חסמתי אותו כבר. בברכה, רחל - שיחה 08:24, 8 ביולי 2014 (IDT)

אוקיי . תוכלי להעביר את זה או שזה לא נהוג.?--Hayden Von Feldheim - שיחה 08:26, 8 ביולי 2014 (IDT)
אפשר להעביר אבל במקרה הזה אין צורך. אני אמחק את הדף. רחל - שיחה 08:35, 8 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 08:36, 8 ביולי 2014 (IDT)

כוכב ניטור!

כוכב המנטרים
תודה לך על הניטור המהיר! יואב נכטיילרשיחה 19:46, 9 ביולי 2014 (IDT)
וואו. תודה רבה. בחיים לא קיבלתי כוכב. (גם לא במחברת...).--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:48, 9 ביולי 2014 (IDT)

ביכורים

שלום Hayden Von Feldheim . בהמשך להצעתה של רוית שנמצאת כאן, אני מציע לך בשנית לכתוב על עצמך במסגרת הפרויקט "ויקיפדיה:ביכורים".
בפרויקט זה כותבים חדשים (שלא נמצאים יותר משנה בוויקיפדיה) שניכרת פעילותם הרבה בוויקיפדיה, מקבלים במה לכתוב על עצמם, על שאיפותיהם, על הצלחותיהם, הקשיים, המורדות והעליות, וכל מה שעולה ברוחם
אם אתה עדיין מעוניין לכתוב בפרויקט זה (ראיתי שהיית מעוניין בהצעתה של רוית), כתוב על עצמך בדף משתמש:Drorallon/ביכורים, ואני אשבץ אותו בפרויקט כבר בתחילת החודש הבא.
מחכה לתשובתך. המשך יום טוב, • אלעד • (שיחה) • 16:04, 14 ביולי 2014 (IDT)

שלחתי לך מייל.--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:15, 14 ביולי 2014 (IDT)
סיימתי. תודה --Hayden Von Feldheim - שיחה 18:24, 18 ביולי 2014 (IDT)
תודה רבה, ישובץ ב-1 באוגוסט אלעד • (שיחה) • 18:37, 18 ביולי 2014 (IDT)

חוב

משתמש:Fxp300 בחוב אצלי. אני מציע שתסביר לו במה בדיוק מדובר. גילגמש שיחה 18:11, 17 ביולי 2014 (IDT)

ג'ני לבל

ערב טוב. הערך עליה ממש חסר כאן. ראיתי שהעלית תמונת עטיפת ספר שכתבה. המתחיל במצווה? Assayas שיחה 20:50, 17 ביולי 2014 (IDT)

הערך בהחלט חסר אך משתמש:Yoav Nachtailer שוקד עליו בימים אלו. בטוחני שהוא יעשה עבודה נפלאה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:55, 17 ביולי 2014 (IDT)
תודה, לא ידעתי. נפלא. Assayas שיחה 21:33, 17 ביולי 2014 (IDT)
כן, אני מתכנן לכתוב עכשיו סדרת ערכים על חוקרי יהדות יוגוסלביה. הערך נמצא כאן, אתם מוזמנים להעיר הערות בדף השיחה. יואב נכטיילרשיחה 22:12, 17 ביולי 2014 (IDT)

@

שלחתי לך מייל אלעד • (שיחה) • 13:12, 18 ביולי 2014 (IDT)

עניתי , תודה--Hayden Von Feldheim - שיחה 13:22, 18 ביולי 2014 (IDT)

הצהרה חגיגית

Hayden Von Feldheim, נגמרו המשחקים. אני אומר לך עכשיו בהתחייבות, עד סוף השבוע אני מתחיל להתלבש על כרם נבות. אני הולך להרחיב לו את הצורה. אני כותב את זה כאן, שאחר כך אני לא אוכל להגיד שלא אמרתי. יש לי הרבה חומר שצילמתי בספרייה. אגב, מה עם הדרופבוקס, התקנת או לא התקנת? כי אני רוצה לשתף איתך את התיקייה שלי בנושאי מקרא, העליתי לשם גם חלק מהחומר על כרם נבות (יש לי עוד שעדיין לא העליתי). ‏nevuer‏ • שיחה 22:04, 20 ביולי 2014 (IDT)

והולכים להפוך אותו למומלץ.--Hayden Von Feldheim - שיחה 08:40, 21 ביולי 2014 (IDT)
אני נאלץ לדחות את קיום ההתחייבות בכמה ימים, מחמת וירוס נבזי שתקף אותי... אבל לא שכחתי. ‏nevuer‏ • שיחה 18:49, 25 ביולי 2014 (IDT)

הידעת

ראית את ההידעת שיש עכשיו בעמוד הראשי? שלי... נכון נחמד? ‏nevuer‏ • שיחה 18:13, 3 באוגוסט 2014 (IDT)

ראיתי אותו כבר. לא ידעתי שאתה כתבת. מצוין. כן ירבו --Hayden Von Feldheim - שיחה 18:16, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
בלי נדר בהמשך היום אתחיל לכתוב את התוספת לכרם נבות שדיברתי אתך עליה. ‏nevuer‏ • שיחה 18:20, 3 באוגוסט 2014 (IDT)
באיחור מה, התחלתי לעבוד על הערך. זה ייקח לי זמן, יש הרבה חומר ללמוד, לעבד ולארגן. אם תרצה שאשלח לך חומרים (באנגלית) - רק תבקש. כמובן, הכי נוח זה עם דרופבוקס... ‏nevuer‏ • שיחה 19:02, 6 באוגוסט 2014 (IDT)
ראיתי. מעולה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 19:25, 6 באוגוסט 2014 (IDT)

כוכב השלום

כוכב השלום
תודה לך על העריכה ,Hayden Von Feldheim (אם הבנתי נכון) !

סתם מעניין אותי אם תפקידך הוא התנדבותי , או שאתה קשור לארגון? אני חדש בכל מה שקשור לתכנים של ויקי אז לא כל כך ברור לי איך זה עובד בדיוק. תודה בכל מקרה ויום מעולה ! Alexeyvasy - שיחה 14:47, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה רבה על הכוכב Alexeyvasy. ראשית, כל הכבוד על הערך הראשון שלך. כולם כאן מתנדבים והם אף ישמחו לענות כמוני על כל שאלה הקשורה בפעילות המיזם. שיהיה לך בהצלחה. --Hayden Von Feldheim - שיחה 14:52, 5 באוגוסט 2014 (IDT)

{{למחוק}}

היי Hayden Von Feldheim,



שלום, ותודה על עזרתך בניטור הדפים החדשים בוויקיפדיה.

נראה שהשתמשת בתבנית {{למחוק}} באופן לא נכון. ככלל, תבנית זו היא תבנית שירות שנועדה לסמן דפים לא נחוצים במרחב המשתמש (כגון ארגזי חול).

ערכי הבל חדשים שראויים למחיקה מהירה אין לסמן בתבנית {{למחוק}}, אלא יש לפנות לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים ושם לבקש את מחיקת הדף תחת הפסקה "בקשות מחיקה".

מפעילי המערכת עוברים על כל הערכים החדשים ומוחקים את הדרוש. והיה ונתקלת בערך לא ראוי, עדיף לבקש את מחיקתו בדף הבקשות מהמפעילים. סימון הדף בתבנית מאט את תהליך המחיקה, משום שהוא מחייב את מפעילי המערכת לבדוק את הגרסאות הקודמות של הדף ולוודא שאכן מדובר בהבל (או בערך לא ראוי).

טיפ: באפשרותך לבקש מחיקה של דפים בקלות ובמהירות על ידי התקנת גאדג'ט: בדף העדפות ← גאדג'טים, תחת הפסקה "ניטור", באפשרותך להפעיל את האפשרות "הוספת לשוניות "מחיקה", "הגנה", "חסימה" ו"הסתרת גרסה" ". כך יהיה באפשרותך לבקש מחיקה של דפים באמצעות לחיצה על כפתור המחיקה שבתפריט "עוד" המופיע בראש הדף.

שוב, תודה רבה על עזרתך בניטור ההשחתות בוויקיפדיה!Botend - שיחה 18:31, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

אדע להבא. תודה רבה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 22:12, 7 באוגוסט 2014 (IDT)

מועדון תנ"ך

היי Hayden Von Feldheim. ראה ויקיפדיה:מועדונים. מה דעתך שנקים "מועדון" כפלטפורמה לשיתוף פעולה בין הוויקיפדים המתעניינים בתנ"ך? ‏nevuer‏ • שיחה 15:07, 8 באוגוסט 2014 (IDT)

רעיון מעולה. אני בעד כל דבר שיקדם את המיזם.--Hayden Von Feldheim - שיחה 15:23, 8 באוגוסט 2014 (IDT)

הזמנה למיזם האנימציה

מיזם האנימציה עבר תהליך שיקום עמוק, וכעת הוא חוזר, ובגדול ! בואו לעזור לכתוב ערכים ולשפרם, בקלות ובהנאה.
המיזם יחזור לפעול ב-17 באוגוסט, וייגמר ב-8 בפברואר 2015 (עם ציון 101 שנים ל"גרטי הדינוזאור").

בוא/י והצטרף/י למיזם האנימציה!

דרופבוקס

שמחתי לקבל עדכון שהצטרפת לתיקייה ששיתפתי בדרופבוקס :) יש שם חומרים על כרם נבות, ובהמשך אעלה עוד. ‏nevuer‏ • שיחה 21:25, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

בשמחה --Hayden Von Feldheim - שיחה 21:44, 12 באוגוסט 2014 (IDT)

עובדיהו

העברתי לכתיב המלא כמקובל. תודה על הערך, לילה נפלא. ביקורת - שיחה 19:47, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה רבה. לא הבנתי מה קרה בהתחלה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:49, 21 באוגוסט 2014 (IDT)
הקדשתי לך דף חדש עובדיהו (פירושונים), ראה בתקציר העריכה של יצירת הדף. כעת, אנא הכנס את הקוד הזה בראש בערך שלך: {{מפנה|עובדיהו}}, העתק-הדבק ביקורת - שיחה 19:59, 21 באוגוסט 2014 (IDT)

מועדון התנ"ך

מועדון התנ"ך נפתח! אתם מוזמנים להוסיף את דף המועדון ואת דף הדיונים לרשימת המעקב שלכם. העיצוב הראשוני של המועדון נשאל ממועדון הרובה והמקלדת, אתם מוזמנים להציע מבנה ועיצוב מקוריים. כמו כן, אתם מוזמנים להציע שמות מקוריים למועדון ולדף הדיונים. בברכה, ‏nevuer‏ • שיחה 10:43, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

תודה רבה--Hayden Von Feldheim - שיחה 11:20, 24 באוגוסט 2014 (IDT)

הצעה לשינוי משפט אחד בערך שלי. נחמיה שטרסלר

Hayden Von Feldheim שלום, נראה לי שהמשפט המתייחס לנושא המאמר שלי מ-2005 קיבל ניפוח מוגזם. הרי אני כתבתי מאז אלפי מאמרים. בכל מקרה, הניסוח מטעה. המאמר מדבר על מודל אלטרנטיבי, עתידי, שבא במקום דבריו של נתניהו על הטילים. לכן אין מקום לכתוב שלעגתי לו. אפשר להסתפק בחלק הראשון של המשפט שזה יותר אוביקטיבי ומדעי.

נחמיה שלום. ראשית ברוך בואך לויקיפדיה. אני מקווה שתמשיך לתרום. המקום לדיון על הערך נחמיה שטרסלר הוא בדף השיחה של הערך ושם אשמח להגיב. בהצלחה בהמשך --Hayden Von Feldheim - שיחה 07:00, 26 באוגוסט 2014 (IDT)

כוכב איכותי!

כוכב איכותי
תודה על עזרתך בהפיכת הערך מלך האריות לאיכותי במיוחד! The Turtle Ninjaשיחה19:22, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה The Turtle Ninja. שמחתי לעזור. מקווה שהערך יומלץ בקרוב.--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:27, 17 בספטמבר 2014 (IDT)
👍אהבתי. The Turtle Ninjaשיחה19:32, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

נבל

היי. הוספתי פרק על הפרשנות - אתה מוזמן להכניס לשם חומר, כולל תת-פרקים נוספים אם אתה רואה לנכון. ‏nevuer‏ • שיחה 19:49, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

ראיתי. מעולה. אני בשלב איסוף חומר וקריאה.--Hayden Von Feldheim - שיחה 19:53, 17 בספטמבר 2014 (IDT)

שנה טובה ומתוקה

שנה טובה ומתוקה. בברכה, The Turtle Ninjaשיחה11:38, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

שנה טובה The Turtle Ninja לך , למשפחה ולחבריך.--Hayden Von Feldheim - שיחה 12:12, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

מייל

היי. שלחתי לך. ‏nevuer‏ • שיחה 16:14, 30 בספטמבר 2014 (IDT)

👍--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:17, 30 בספטמבר 2014 (IDT)

הילדגרד נוימן

שלום Hayden Von Feldheim.

אני פונה אליך בנוגע לעריכות שביצעת בערך הילדגרד נוימן שהעליתי לאתר לפני מספר חודשים. ביננו, אגלה לך שאני לא נוטה לכתוב ערכים שאין להם תמונות בויקיפדיות אחרות. אני משתדל לכתוב כמה שיותר ערכים על אישים, מקומות, אתרים ועוד שיש להם תמונות, צילומים או איורים. אם אני כותב ערך ללא תמונה, אז זה יהיה ערך בתחום התוכנה, או ערך אחר בנושא שמאוד מעניין אותי. לגבי הילדגרד, בחודש מאי השנה התחלתי להשלים הרבה ערכים שחסרים לנו כאן בתחום השואה. נתקלתי בערך על נשים בשורות האס אס וראיתי שהוא מאוד דל לעומת ויקיפדיה האנגלית. מהר מאוד נתקלתי ב"גברת" הזאת והייתי פשוט המום. יש לה עיניים מדהימות, שפתיים עבות ופנים חלקות ועגולות. התקשיתי להאמין שאישה כל כך יפה יכולה לסייע לרצח המוני ולהשמדת עם כפי שהיא אכן עשתה. אני מבין את הרצון שלך להוסיף את התמונה לערך שלה, אבל המקבילה בויקי האנגלית היא לא תמונה שעומדת בתקנות של שימוש הוגן. אשמח אם תוכל לעזור לי להוסיף צילום או תמונה שלה מאתר אחר אם תצליח למצוא אחד כזה. בברכה, Delta739 - שיחה 21:46, 7 באוקטובר 2014 (IDT).

Delta739, סליחה על ההתערבות, אבל למה אתה מתכוון 'לא תמונה שעומדת בתקנות של שימוש הוגן'. יש דבר כזה? אשמח ללמוד על כך. לפי מה שידוע לי עד היום, גם אני חשבתי שמותר להשתמש בתמונה ההיא. ביקורת - שיחה 23:23, 7 באוקטובר 2014 (IDT)
ובכן, בזמנו כשהעליתי את הערך למרחב הראשי והוספתי לו את התמונה היא הוסרה. אני לא זוכר מי הסיר את התמונה אבל או שהוא בדק את תקינות התמונה או שפשוט סמכתי עליו שהוא עשה זאת. אם תלחץ על התמונה בויקיפדיה האנגלית תראה הודעה שהשאירו לויקיפד שהעלה אותה לראשונה. כותבים לו שמה שהתמונה לא עומדת בתקנות של שימוש הוגן מפני ש"אישה" זו טרם נפטרה, וכן שלא מצוין מי צילם את התמונה או מאיזה אתר אינטרנט היא לקוחה. אם התמונה עומדת בסטנדרטים של ויקיפדיה העברית אז לי אין שום תלונות. תודה, Delta739 - שיחה 23:55, 7 באוקטובר 2014 (IDT).
תודה רבה. אני מדבר על זה עכשיו עם מי שמחק. ישנה כאן אכן בעייתיות מסויימת. ביקורת - שיחה 00:01, 8 באוקטובר 2014 (IDT)
Delta739, קודם כל לא רק אנשים מכוערים היו רוצחים בהיסטוריה האנושית. לרשע בתגלמותו יש 'פנים'. (אין שום יופי לדעתי ברוצחת המונים אבל זו רק דעתי). וכפי שראית הורדתי מיד את התמונה. לצערי הרב השימוש בתמונות אינו ברור לי עדיין. אני מתייג את חנה Hanay. שתחזור מחופשתה, אשמח אם תעזור בנקודה הזו. בברכת חג סוכות שמח Hayden Von Feldheim - שיחה
לדעתי אפשר להשאיר את התמונה. היא חשובה, ואם זה יעזור לכייל את המונח יופי, מה טוב. סביר להניח שהיא מתה ולכן צידוקיו של העורך בוויקיפדיה האנגלית תקפים. העתקתי אותם כמות שהם גם לדף התמונה. מקווה שגם כאן תהיה הסכמה שבשתיקה להשארתה. כמו בוויקיפדיה האנגלית והאוקראינית. דיברתי על כך עם מתניה בדף שיחתו. ביקורת - שיחה 11:33, 8 באוקטובר 2014 (IDT)
תודה לך,ביקורת. אני בעד להעלות תמונות ככל האפשר לערכים. גם לערכים של אישים שהרישעות נודפת מהם ממרחק של 70 שנה. Hayden Von Feldheim - שיחה

חיאל בית האלי

תודה על הערך היפה. לא יאומן שלא היה קיים עד היום. עד כדי כך מצב ערכי התנ"ך שלנו מדורדר? ביקורת - שיחה 22:42, 9 באוקטובר 2014 (IDT)

תודה רבה.כן, עוד עבודה רבה לפנינו. Hayden Von Feldheim - שיחה

שחזור בעוזי אבן

אתה מוכן להסביר אותו? בשלני - שיחה 18:13, 14 באוקטובר 2014 (IDT)

אתה מוכן להסביר את ההתנגדות שלך ביותר פירוט והתיחסות למה שכתבתי? תודה בשלני - שיחה 13:42, 6 בנובמבר 2014 (IST)
מפני שהורדת מידע שחשוב לערך. מעבר לכך המקום לדון בכך הוא דף השיחה של הערך ולא דף זה. בברכה--Hayden Von Feldheim - שיחה 07:58, 7 בנובמבר 2014 (IST)
אז בבקשה, דון בדף השיחה. לא הוסר שום מידע, רק סודר כרונולוגית. בשלני - שיחה 17:12, 7 בנובמבר 2014 (IST)
אתה יכול להגיב או לומר שאינך מתכונן להגיב? תודה. בשלני - שיחה 17:54, 16 בנובמבר 2014 (IST)

ביטול עריכה בבראשית

הי Hayden Von Feldheim. למה ביטלת את העריכה בערך בראשית? נראה לי שמי שערך את זה צודק. אמנם הניסוח קצת מסורבל אבל זה אומר שצרך לשפר אותו ולא לבטל את התיקון הנכון. Badidipedia - שיחה 21:29, 19 באוקטובר 2014 (IDT)

הניסוח היה מסורבל בלשון המעטה. בינתיים ראובן, ערך הגהה קלה אך בהחלט לא מסורבלת וכך צריך. --Hayden Von Feldheim - שיחה 06:44, 20 באוקטובר 2014 (IDT)

דחיית תחרות הכתיבה

הודעה לנרשמי תחרות הכתיבה התשיעית:
לצערנו, עקב חוסר היענות של הציבור, נדחית תחרות הכתיבה בשלב זה.

להלן הדיון במזנון, ובו פירוט.
במידה שתהיו מעוניינים - באפשרותכם להמשיך ולעבוד על הערך עד 28.11.2014, מועד הסיום הרשמי של התחרות. במקרה כזה, הערך שכתבתם עתה יוכל לעמוד לשיפוט בתחרות הכתיבה הבאה שתתקיים (אנו מקווים שבשנה הבאה), ויישפט לפי גרסת ה-28.11.2014, מועד הסיום הרשמי של התחרות הנוכחית.
צר לנו על כי התחרות לא מתקיימת השנה, אנו מעריכים את השקעתך ותרומתך.
בברכה - דני וגילגמש, מזכירי התחרות.

דני, Danny-wשיחה 23:43, 23 באוקטובר 2014 (IDT)

אריוך (דניאל)

ברשותך אני משתמש במידע שכתבת בערך אריוך, תודה. התנכ"י - שיחה 08:21, 27 באוקטובר 2014 (IST)

בשמחה. וכל הכבוד על הערך.--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:55, 27 באוקטובר 2014 (IST)

עריכת בית המקדש

אם אפשר להסביר מה כ"כ הפריע בעריכה הזו, שכתבה את האמת במדוייק? מה הכוונה כללי עריכה? מיראני - שיחה 17:07, 5 בנובמבר 2014 (IST)

שלום מיראני, אבקשך לדון על כך בדף שיחת הערך. בברכה,--Hayden Von Feldheim - שיחה 08:01, 7 בנובמבר 2014 (IST)

מה זה היה?

כאן? שימנשמע?1.. 2.. צא! 14:31, 8 בנובמבר 2014 (IST)

לא יודע. כנראה הצבענו ביחד. עכשיו אני מבין למה הייתי צריך ללחוץ פעמיים. SORRY --Hayden Von Feldheim - שיחה 14:33, 8 בנובמבר 2014 (IST)

הרצאת ויקיפד

שלום Hayden Von Feldheim, אני מבינה שיש לך עניין בנושא שואת יהודי רומניה והשואה בכלל, ולכן אשמח אם תבוא למפגש בנושא זה. משתמש:אריה ענבר יהיה המרצה ואחרי ההרצאה יתקיים מרתון עריכות. פרטים והרשמה בדף המפגש: ויקיפדיה:מפגשים/מפגשי איכות ואמינות/האנטישמיות ברומניה – מאמינסקו ועד שואת יהודי רומניה.. כרכזת המפגש, אני מקווה לראותך שם. בברכה, שלומית קדם - שיחה 20:13, 12 בנובמבר 2014 (IST)

נרשמתי. תודה על ההזמנה--Hayden Von Feldheim - שיחה 06:15, 13 בנובמבר 2014 (IST)

אולב האוגה

נראה לי שהתנגשנו. תבדוק בבקשה אם לא "נעלם" משהו שהוספת.--כ.אלון - שיחה 11:28, 13 בדצמבר 2014 (IST)

. תודה רבה . אבדוק.--Hayden Von Feldheim - שיחה 11:30, 13 בדצמבר 2014 (IST)

בייגה שוחט

היי Hayden Von Feldheim, אפשר לדעת למה שחזרת את העריכה בערך על בייגה שוחט? שום מידע לא נמחק או נוסף. רק נערך כדי שיציג את הקריירה שלו בצורה כרונולוגית. זה סתם היה שחזור אוטומטי של עריכה של משתמש אנונימי?

אבדוק --Hayden Von Feldheim א. - שיחה 09:08, 27 בדצמבר 2014 (IST)

צ'שייר

למה שחזרת? קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 22:06, 25 בינואר 2015 (IST)

טעות. לחצתי בטעות על שיחזור. ואז על כיבוי . לא הצלחתי להעלות את המחשב. איתך הסליחה משתמש:קרלוס הגדול ותודה על תשומת הלב.--Hayden Von Feldheim - שיחה 17:20, 26 בינואר 2015 (IST)
סבבה קורה קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 20:51, 26 בינואר 2015 (IST)

ישעיהו

אשמח אם תוכל להביע דעתך על דיווח הטעות בשיחה:ישעיהו. ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:42, 4 בפברואר 2015 (IST)

מבטיח לבדוק בהקדם --Hayden Von Feldheim - שיחה 20:43, 4 בפברואר 2015 (IST)

הערה על שחזור

בנוגע לשחזור זה שביצעת. עריכתו של אוהד בהחלט לא הייתה השחתה (והיא למעשה הערה נכונה). במקרה כזה, גם העריכה לא טובה אין לשחזר בשחזור מהיר אלא יש לנמק את ביטול העריכה בתקציר העריכה. שחזור מהיר נועד רק להשחתות מובהקות. תודה. ‏ MathKnight (שיחה) 22:24, 6 בפברואר 2015 (IST)

קטגוריה עיראקים

הי Hayden Von Feldheim, הקטגוריה עיראקים היא קטגורית אב של שרי ממשלת עיראק. אין צורך בשניהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה כבר שנה רביעית 08:20, 20 בפברואר 2015 (IST)

ברוש הבקעה

שלום Hayden Von Feldheim, אני מבקש בכל לשון של בקשה לעשות שינוי בערך של ברוש הבקעה. הערך הוא מאוד לא אובייקטיבי ולא משקף את מה שקורה במקום בשנה האחרונה. יש הרבה דברים שניתן להוסיף אך בכל פעם שאנחנו מוסיפים יש מישהו שמחזיר את זה חזרה לקדמותו. אשמח לעזרה שלך בעניין.Itayshornik - שיחה 10:56, 22 בפברואר 2015 (IST)

המקום לדון בכל הוא בדף השיחה של הערך. אני ממליץ לעיין במדריך לכתיבת ערכים. בהצלחה--Hayden Von Feldheim - שיחה 16:39, 22 בפברואר 2015 (IST)

תודה על השחזורים

כאשר אנונימי משתולל בערכים, כדאי לכתוב לו אזהרות בדף השיחה, בדרך כלל יש לזה השפעה ממתנת כשמרגישים שמישהו עוקב אחריו. נת- ה- - שיחה 20:18, 26 במרץ 2015 (IST)

בדיוק עכשיו עושה זאת. לא הספקתי . הוא "עבד" בקצב...--Hayden Von Feldheim - שיחה 20:26, 26 במרץ 2015 (IST)

אורי בלופרב‏

שלום לך

תבנית:למחוק נועדה למחיקת דפים שאתה יצרת (למשל טיוטה פרטית). במקרה שאתה רוצה לבקש מחיקה של דף שנוצר על ידי מישהו אחר עדיף לבקש זאת בדף הבקשות ממפעילים. • איקס איקס - שיחה 09:06, 31 במרץ 2015 (IDT)

אוקיי. תודה רבה על תשומת הלב--Hayden Von Feldheim - שיחה 09:07, 31 במרץ 2015 (IDT)

שלום

היי Hayden Von Feldheim, מה שלומך? בימים האחרונים חזרתי לפעול בוויקיפדיה. אני עוסק עכשיו בהרחבת הערך דוד ויהונתן, ואחר כך אני מקווה לחזור לכרם נבות. מאגר הספרים האלקטרוניים של EBSCO זמין לי כעת, ולשמחתי הספר של Cronauer נמצא שם. נשתמע, ‏nevuer‏ • שיחה 22:38, 5 באפריל 2015 (IDT)

בהצלחה--Hayden Von Feldheim - שיחה 07:15, 6 באפריל 2015 (IDT)

סליחה

תוכל בבקשה להסביר את השחזור הזה?

תודה רבה מראש.

.

מייקל ג'ורדן

היי, האנונימי כאן צדק, הוא תיקן השחתה קודמת שנשארה. ועל הדרך, כבר תקופה אני רוצה לתת לך עיטור על הניטור המשמעותי שאתה עושה כאן (כמו שרואים עכשיו בשינויים האחרונים..) ואיכשהו לא יצא. אז תודה :) אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:01, 16 באפריל 2015 (IDT)

תודה רבה. אגב לאחר מכן חזרתי ותיקנתי. כשזה קורה אני חוזר ומתקן ואז סוגר את המחשב ומפסיק לנטר , כנראה עייפות --Hayden Von Feldheim - שיחה 07:22, 17 באפריל 2015 (IDT)
התכוונתי לזה, גם אני לפעמים מתעייפת, חושבת שקורה לכולם אופק כחול - ביבר הזכוכית 18:27, 18 באפריל 2015 (IDT)

שחזור השחתות באיטליה

שלום Hayden Von Feldheim. בעקבות השחזור שעשית ב'איטליה' לפני כחודש (הכללתי גם את העריכות שלא שוחזרו), ממליץ לוודא להבא שלפני שחזור ההשחתה מאותו רגע, לבדוק אם האנונימי הקודם לא השחית או עשה טעות גם כן. בברכת המשך עשייה פורה ושקט בגזרת ההשחתות, ‏Hummingbird° יש לך הודעה ° כולי אוזן 23:40, 26 באפריל 2015 (IDT)