Assassin's Creed: Brotherhood

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
הערך נמצא בשלבי עבודה: כדי למנוע התנגשויות עריכה ועבודה כפולה, אתם מתבקשים שלא לערוך את הערך בטרם תוסר ההודעה הזו, אלא אם כן תיאמתם זאת עם מניח התבנית.
אם הערך לא נערך במשך שבוע ניתן להסיר את התבנית ולערוך אותו, אך לפני כן רצוי להזכיר את התבנית למשתמש שהניח אותה, באמצעות הודעה בדף שיחתו.
אמונת המתנקש: אחווה
Assassin`s Creed: Brotherhood
כללי
תאריך הוצאה פלייסטיישן 3, Xbox 360:
16 בנובמבר 2010
Microsoft Windows:
17 במרץ 2011
OS X:
19 במאי 2011
פלייסטיישן 4, Xbox One:
15 בנובמבר 2016
סוגה פעולה-הרפתקה, התגנבות
פיתוח יוביסופט מונטריאול
הוצאה לאור יוביסופט עריכת הנתון בוויקינתונים
ארץ מקור קנדה עריכת הנתון בוויקינתונים
שפות אנגלית, פורטוגזית, פולנית, ספרדית, קוריאנית, שוודית, סינית מפושטת, נורווגית, גרמנית, דנית, איטלקית, הולנדית, צרפתית, סינית מסורתית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפצה יוביסופט
סדרה Assassin's Creed
דרישות תוכנה
מנוע משחק Anvil עריכת הנתון בוויקינתונים
מצבי משחק שחקן יחיד, מרובה משתתפים
פלטפורמות פלייסטיישן 3, Xbox 360, Microsoft Windows, OS X, פלייסטיישן 4, Xbox One, נינטנדו סוויץ'
מדיה Blu-ray, DVD
המשחק הקודם Assassin's Creed II
המשחק הבא Assassin's Creed: Revelations
האתר הרשמי
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית

Assassin's Creed: Brotherhood (בתרגום לעברית: "אמונת המתנקש: אחווה") הוא משחק פעולה-הרפתקה שפותח על ידי חברת יוביסופט מונטריאול והופץ בידי חברת יוביסופט. המשחק הוא השלישי בסדרת משחקי Assassin's Creed והשני בטרילוגיה של אציו לאחר המשחק Assassin's Creed II. המשחק יצא לראשונה לקונסולות המשחקים פלייסטיישן 3 ו-Xbox 360 בנובמבר 2010, ולאחר מכן למערכת ההפעלה Microsoft Windows במרץ 2011. גרסה משופרת של המשחק בהפרדה גבוהה יצאה יחד עם המשחק השני ו-Assassin's Creed: Revelations כחלק מ"האוסף של אציו" לפלייסטיישן 4 ו-Xbox One בנובמבר 2016 ולנינטנדו סוויץ' בפברואר 2022.

עלילת הסיפור מתרחשת בהיסטוריה בדיונית הכוללת אירועים אמיתיים, ועוקבת אחרי מאבק עתיק יומין בין מסדר המתנקשים, שנלחמים לשמור על השלום ועל כוח הרצון, לבין מסדר הטמפלרים, שחושקים בשלום באמצעות שליטה. סיפור המסגרת מתרחש בתקופת המאה ה-21 ועוקב אחר דזמונד מיילס, שחי את הזכרונות הגנטיים של אבי אבותיו אציו אודיטורה דה פירנצה בכדי למצוא דרך למנוע את האסון של שנת 2012. הנרטיב הראשי של הסיפור מתרחש בין השנים 1500 ל-1507 במהלך המלחמות האיטלקיות וממשיך את אירועי המשחק השני כשאציו נלחם בטמפלרים (בראשות משפחת בורג'ה בעלת ההשפעה והכוח) ברומא, בעוד הוא מנסה להקים מחדש את אחוות המתנקשים באיטליה ולשחרר את העיר משלטונם של בני בורג'ה.

המשחק מציג עולם פתוח ומשוחק מנקודת מבט בגוף שלישי, כאשר הוא מתמקד בכישורי הקרב, ההתגנבות וביכולות הפארקור של דזמונד ושל אציו כדי להביס את אויביהם ולחקור את סביבתם. בתור אציו, השחקן יכול לחקור את העיר רומא בחופשיות כדי לקדם את נרטיב העלילה, או להשלים מגוון של משימות צדדיות שאינן קשורות לסיפור הראשי. לראשונה בסדרת המשחקים, המשחק מציג מצב מרובה משתתפים, שבו השחקנים יכולים לקחת את תפקידם של טמפלרים בשלבי אימונים. מספר חבילות תכנים להורדה שוחררו בהמשך למשחק, ביניהם "היעלמות דה וינצ'י" - חבילת הרחבה שהתרחשה במהלך המשחק לשחקן יחיד.

לאחר שחרורו, המשחק זכה לביקורות חיוביות ממספר מבקרי משחקים, ששיבחו את תפאורת הסיפור, התוכן החדש, השיפורים במשחקיות שנעשו מאז המשחק הקודם ומצב מרובה המשתתפים החדש. נרטיב הסיפור זכה אף הוא לביקורות חיוביות, אם כי הוא נחשב לנחות יותר מאשר קודמו. המשחק זכה במספר פרסים, ביניהם פרס האקדמיה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלוויזיה למשחק הפעולה הטוב ביותר, וזכה להצלחה מסחרית גדולה, עם היקף מכירות של 7.2 מיליון עותקים נכון למאי 2011. המשחק האחרון בטרילוגיה של אציו - Assassin's Creed: Revelations - יצא בנובמבר 2011.

משחקיות[עריכת קוד מקור | עריכה]

Assassin's Creed: Brotherhood הוא משחק פעולה והרפתקאות המתרחש בסביבת עולם פתוח ומשוחק מנקודת מבט בגוף שלישי. המשחק כולל שני מצבי משחק, שחקן יחיד ומרובה משתתפים, לראשונה בסדרת המשחקים. למרביתו של עולם המערכה לשחקן יחיד - שאורכו מוערך בכ-15 שעות משחק - השחקן שולט בפרוטגוניסט המשחק הקודם אציו אודיטורה דה פירנצה. בנקודות מסוימות בנרטיב הסיפור, השחקן שולט בדזמונד מיילס, שחי את זכרונותיו של אציו בזמנים המודרנים דרך מתקן האנימוס. בפעם הראשונה בסדרת המשחקים, דזמונד מסוגל לעזוב את האנימוס בכל שלב כדי לחקור את העיר מונטריג'וני, בה המתנקשים קבעו את בסיסם, ולמצוא סודות חבויים. דזמונד מסוגל גם לקבל גישה למשימות אימונים וירטואליות באמצעות האנימוס, שבוחנות את כישורי הקרב והריצה החופשית של השחקן.

מערכת הקרבות של הסדרה זכתה לשיפור במשחק Brotherhood. מהלכי התקיפה הראשונית וההגנה מפני התקפה הפכו לקטלניים יותר ממשחקים קודמים, בהם התקפת הנגד הייתה יעילה יותר. בעבר, השחקן היה צריך לחכות עד אשר היריב בעל הבינה מלאכותית יתקוף - דבר אשר האט במידה רבה את קצב הלחימה. מערכת הבינה המלאכותית במשחק זה היא יותר אגרסיבית, והאויבים יכולים לתקוף בו זמנית. כדי להתמודד איתם, אציו יכול להשתמש בכלי נשק לטווח קרוב ורחוק באותו זמן, ביניהם האקדח המוסתר שלו, שלא נראה במשחק הקודם בעת קרב. אחרי שהרג אויב אחד, השחקן יכול לבצע מספר מהלכי סיום כדי לנטרל מספר אויבים מהר יותר. אציו יכול לזרוק גם כלי נשק כבדים כמו גרזנים, חניתות וחרבות לעבר אויביו. המגוון השונה של האויבים התרחב וכעת הוא כולל חיל פרשים, חיילי ארקבוז וחיילי משמר האפיפיור.

אחד האלמנטים החדשים בסדרת משחקי Assassin's Creed הוא מהלך לסיוע חברי האחווה - היכולת לגייס דמויות שאינן שחקן ברחבי העולם הפתוח לתוך אחוות המתנקשים ולזמן אותן בעת קרב.

המשחק מציג לראשונה את מערכת האחווה שמאפשרת לשחקן (בתור אציו) לגייס מתנקשים חניכים חדשים אחרי השמדת כל אחד מתריסר "מגדלי בורג'ה" הממוקמים ברחבי רומא, היכן שמוצבים חיילי משמר האפיפיור, ולהציל אזרחים ממורמרים שמוטרדים בידי השומרים. השחקן יכול לשלוח בהמשך את אותם מתנקשים חניכים למשימות ברחבי אירופה או לזמן אותם לסייע במהלך משימות (במידה והם לא עסוקים כבר במשימות משלהם). העסקתם של המתנקשים החניכים גורם להם לצבור ניסיון, והשחקן יכול לשנות את מראם, את יכולותיהם ואת נשקיהם במידת מה על ידי הקצאת נקודות כישורים שאותם חניכים הרוויחו. המתנקשים החניכים יכולים למות בזמן משימות, מהן הם יכולים לא לחזור.

במשחק, אציו יכול לשלוט במספר גאדג'טים חדשים, ביניהם המצנח של לאונרדו דה וינצ'י שנעשה בו שימוש בקפיצה מבניינים גבוהים, כמו גם חצים מורעלים, רעל מהיר יותר וקשת מוצלבת. סדרה של משימות צדדיות שניתנו בידי דה וינצ'י מאפשרת לשחקן להשתמש במכונות המלחמה שאותן המציא, כדוגמת עפיפון ענק שנושא תותח ואבטיפוס של טנק אותו נאלץ לבנות עבור הטמפלרים. אציו חייב להשמיד את אותן מכונות מלחמה ואת עיצוביהן לפני שהטמפלרים יוכלו לבנות עוד מהן. משימות צדדיות נוספות כוללות התנקשות בסוכנים טמפלרים ברומא, השלמת אתגרים עבור שלוש סיעות הברית של אציו בעיר (קורטיזנות, גנבים ושכירי חרב) ולחקור מקומות תת-קרקעיים כדי למצוא מפתחות לאוצר המאמינים של רומולוס - כת סודית הסוגדת למייסד האגדי והמלך הראשון של רומא. אחרי שמגיעים לרמה מסוימת של סנכרוניזציה, השחקן מסוגל לחוות זכרונות מודחקים של אהובתו לשעבר של אציו, כריסטינה וספוצ'י.

הרקע העיקרי של המשחק הוא העיר רומא, אשר נפלה לחורבות כתוצאה משלטונה המושחת של אפיפיורות בורג'ה ושל הטמפלרים, שריכזו את כל עושרם בקריית הוותיקן. בדומה לעיר מונטריג'וני במשחק Assassin's Creed II, השחקן יכול להשקיע בעיר, לחזות בהתפתחותה ולפתוח פרסים נעולים. כדי לחדש אזור מסוים ברומא, על השחקן לשחרר אותו תחילה מהשפעת הטמפלרים על ידי השמדת מגדל בורג'ה הקרוב. ביצוע המשימה יוביל להוספתן של משימות והזדמנויות חדשות. העיר רומא היא גדולה בהרבה מכל עיר בודדת מהמשחק הקודם (גדולה פי שלוש מפירנצה) והיא מחולקת לחמישה רובעים: ותיקנו (קריית הוותיקן), צ'נטרו (מרכז העיר), טרנס-טיבר (טרסטוורה), קמפנה (אזור הכפר) ואנטיקו (ר' רובעי רומא). שלא כמו משחקים קודמים, כבר לא ניתן לנדוד מעיר לעיר משום שמרבית הפעולה מתרחשת בעיר רומא וסביבותיה. במקום זאת, סדרת מנהרות מאפשרות לשחקן לנדוד לרובעים השונים. אולם, משימות ראשיות וצדדיות מסוימות לוקחות את השחקן אל מחוץ לגבולות רומא, כשבין היתר נכללים מעגן נאפולי, קולי אלבני וחלק מנווארה, ספרד.

כמו משחקים קודמים בסדרת משחקי Assassin's Creed, גם כאן קיימות דמויות המבוססות על דמויות היסטוריות, כמו לאונרדו דה וינצ'י, ניקולו מקיאוולי, רודריגו בורג'ה, צ'זארה בורג'ה וקתרינה ספורצה. אזורים במשחק כוללים את הקולוסיאום והפנתאון ברומא, והעיר ויאנה בספרד.

מצב מרובה משתתפים[עריכת קוד מקור | עריכה]

Assassin's Creed: Brotherhood הוא המשחק הראשון בסדרת המשחקים לכלול מצב מרובה משתתפים. השחקנים הם חניכים טמפלרים בשלבי אימונים במתקן של תאגיד אבסטרגו. הם משתמשים באנימי (צורת רבים לאנימוס) שנראה בתחילתו של המשחק Assassin's Creed II כדי לקבל גישה לזכרונותיהם של טמפלרים מזמני העבר ולרכוש את יכולותיהם באמצעות "אפקט הדימום". קיימים שמונה מצבי משחק (מבוקש, ברית, מצוד, לכידת תיבה, מבוקש מתקדם, ברית מתקדם, ליווי והתנקשות) ומפות משחק שונות, ביניהם אזורים מהמשחק השני והשלישי כמו פירנצה, כמו גם מפות חדשות לרומא, קסטל גנדולפו, סיינה ומון-סן-מישל. המשחקיות במצב מרובה משתתפים דומה למשחקיות הראשית, וזאת כשהשחקנים נדרשים להשתמש ביכולות ההתנקשות וההתגנבות שלהם. על השחקנים לצוד אחר מטרות בעוד הם ניצודים בעצמם. ניתן להרוויח נקודות בזכות משימות התנקשות, הגנה מפני רודפים, רכישת בונוסים והשלמת מטרות ספציפיות למצב משחק זה. מצב זה כולל גם מגוון דמויות חדשות, שיש צורך לפתוח את רובן.

מצב המולטיפלייר כולל גם מערכת רמות, שמאפשרת לשחקנים לפתוח פרסים באמצעות רכישת נקודות ניסיון במהלך הקרבות והשגת רמות חדשות. לאחר מכן, השחקנים יכולים לפתוח יכולות, הטבות ורצפים. היכולות הן כישורים אקטיביים שניתן להשתמש בהם רק אחרי זמן המתנה מסוים. הטבות הן כישורים פסיביים, שאותן ניתן לחמש לקראת הקרב והן פעילות כל הזמן. רצפים הם בונוסים שנרכשים לאחר הצלחה בהשגת חוזי התנקשות מושלמים/כושלים. בתערוכת E3‏ 2010 הוצגה גרסת בטא של מצב מרובה המשתתפים, שהייתה בלעדית לפלייסטיישן 3. היא החלה ב-4 באוקטובר 2010, עם גישה מוקדמת למנויי PlayStation Plus מה-27 בספטמבר, והסתיימה ב-18 באוקטובר 2010. בגרסה זו היו זמינות שלוש מפות - רומא, קסטל גנדולפו וסיינה.

חברת יוביסופט הודיעה ששרתי Brotherhood, בנוסף לאלה של כותרים ישנים אחרים של החברה, ייסגרו ב-1 בספטמבר 2022 - תאריך שנדחה ל-1 באוקטובר 2022. הדבר גרם לכל ההישגים והפרסים שקשורים למצב מרובה המשתתפים בגרסאות הקונסולות להיות בלתי ניתנים להשגה.

מצבי משחק[עריכת קוד מקור | עריכה]

חופשי לכולם[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב משחק "מבוקש", לפחות שישה שחקנים נמצאים על המפה ועליהם להתנקש אחד בשני. לכל שחקן ניתן שחקן אחר כמטרה שעליו להתנקש בה. היעד הוא למצוא ולהרוג את המטרה מבלי להתגלות או להיהרג בידי הרודף או הרודפים שנשכרו לצוד אחרי השחקן. ניתן להבדיל את השחקנים מדמויות שאינן שחקן. במידה והשחקן הורג דמות שאינה שחקן או שמתגלה ממקום מחבואו, הרודף יכול לזהות אותו ביתר קלות מאחרים - דבר שמוביל בדרך כלל למרדף בין השניים. השחקן עם הניקוד הגבוה ביותר בסופו של הסיבוב מנצח. שחקנים יכולים לאבד את חוזה ההתנקשות שלהם אם הם יהרגו דמות שאינה שחקן, אם יהממו אותם הנרדפים או אם הנרדפים שלהם ייהרגו בידי שחקן אחר. שחקן אינו יכול להרוג שחקן אחר שאינו המטרה שלו, אך הם מסוגלים להמם את הצייד שלהם. המצב המתקדם של "מבוקש" הוא גרסה שונה שלו, כאשר השוני מתבטא בכמות גדולה יותר של דמויות שאינן שחקן כדי להקשות על מציאת הנרדפים, וכן מצפן פחות מדויק. בדרך כלל נדרשת התגנבות רבה יותר בגרסה המתקדמת יותר.

מצב המשחק "התנקשות" דומה ל"מבוקש", אלא שבמקום חוזי התנקשות במטרות, כל השחקנים הם מטרות לגיטימיות. על השחקנים לזהות שחקנים אחרים ולהינעל עליהם לפני שיתנקשו בהם. עקב העובדה ששני שחקנים יכולים להרוג אחד את השני, מי שיינעל ראשון על האחר יהפוך לצייד, בעוד האחר יהפוך לניצוד. המצפן הרגיל שמופיע במצב "מבוקש" מוחלף בחצי כיוון בהתאם לקרבה, שגדלים לצורת קשתות ככל שהמטרה מתקרבת ויהפכו בסופו של דבר לעיגול שלם כשהשחקנים האחרים יהיו קרובים מאוד. כמו מצבי משחק אחרים, השחקן בעל הניקוד הגבוה ביותר ינצח בסיבוב.

צוות[עריכת קוד מקור | עריכה]

במצב משחק "ברית", קיימים שלושה צוותים כשכל אחד מוגבל לשני שחקנים שמשתמשים באותה אישיות. מטרת מצב המשחק הזה היא להרוויח כמה שיותר נקודות מהצוותים האחרים, אך כל צוות נרדף בידי צוות אחר והוא מורשה להרוג רק צוות אחד (שאינו זה שרודף אחריו), ולהמם את אלה שרודפים אחריו. מצב המשחק מאתגר שחקנים לעבוד בעבודת צוות, כששני השחקנים יכולים לעזור אחד לשני ולהתנקש בו זמנית במטרותיהם. המצב המתקדם של "ברית" הוא גרסה שונה שלו, כאשר המצפן במשחק כמו גם הקרב עם המטרות הופך לקשה יותר בדומה למצב המתקדם של "מבוקש".

מצב המשחק "מצוד" מכיל שני צוותים של ארבעה אנשים. צוות אחד הוא הצייד, בעוד הצוות השני הוא הניצוד. כל צוות נראה כמו דמות ספציפית, ומשתתף בתורות להיות הצייד או הניצוד. הצוות הצייד מקבל נקודות על ידי התנקשויות, בעוד הצוות הניצוד מקבל נקודות על נסיונות בריחה, הימום הציידים והיכולת להישאר חבוי. הצוות עם הניקוד הגבוה ביותר מנצח. במצב המשחק "לכידת תיבה" ישנם שני צוותים של ארבעה כל אחד. צוות אחד הוא הצייד, בעוד צוות שני הוא הניצוד שצריך לגנוב תיבות אוצר כשהם עומדים קרוב אליהן. כל צוות נראה כמו דמות ספציפית ומשתתף בתורות להיות הצייד או הניצוד. ציידים מקבלים נקודות על ידי התנקשויות, בעוד הניצודים מקבלים נקודות על ידי נסיונות בריחה, הימום וגניבת תיבות. הצוות עם הניקוד הגבוה ביותר מנצח. מצב המשחק "ליווי" מכיל צוות אחד של ארבעה משתתפים, שמלווים דמות שאינה שחקן בעוד הצוות השני מנסה להתנקש בהם. בכל פעם, קיימות שתי דמויות שאינן שחקן שיש צורך להגן עליהן והן עוברות דרך שורה של נקודות ציון שנראות בידי שני הצוותים. כאשר הדמות שאינה שחקן נהרגת, אחרת מסתנכרנת במקומה. למצב המשחק קיימים שני סיבובים, כשכל צוות משחק פעם אחת כמלווה ופעם אחת כמתנקש.

דמויות[עריכת קוד מקור | עריכה]

שחקנים יכולים לבחור באחת מתוך 21 דמויות המשחק, ביניהן קורטיזנה, ספר, כומר, אציל, אורב, מוציא להורג, רופא, נפח, קפטן, מבריח, מכונאי, בוזז, גנב, ארלקינו ושכיר חרב. שתי דמויות מיוחדות היו זמינות רק במהדורות להזמנה מוקדמת של המשחק, הארלקינו והקצין. אולם, שתי דמויות אלו צורפו מאוחר יותר לחבילת ההרחבה "היעלמות דה וינצ'י" כמו גם המיקומים המיוחדים של שוק טראיאנוס והאקוודוקט. החבילה כוללת ארבע דמויות חדשות - דמה רוזה, אביר, מרקיז ומצורע. לכל דמות יש מהלכי התנקשות שמיוחדים לה, כמו גם כלי נשק אופייני לאותה דמות. הדמויות יכולות להיות מותאמות מראש ככל שהשחקן עולה שלב, החל בצבע התלבושת וכלה בסוג כלי הנשק.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

דיוקן של צ'זארה בורג'ה שצויר על ידי אלטובלו מלונה

לאחר תקיפת הטמפלרים בסיום המשחק הקודם בסדרה, Assassin's Creed II, דזמונד מיילס וחבורתו (לוסי, שון ורבקה) בורחים למונטריג'וני ומקימים בוילה של משפחת אודיטורה (דוד של אציו, מריו) את מחבואם החדש. כאשר האנימוס, המתקן דרכו חווה דזמונד את הרפתקאותיו של אציו, מחובר לחשמל, השחקן לוקח פיקוד על אציו אודיטורה דה פירנצה בגוף שלישי.

סיפורו של אציו מתחיל בשנת 1499, היכן שהמשחק הקודם הסתיים. אציו יוצא מהכספת שבוותיקן לאחר קבלת המסר ממינרווה, בורח מהעיר רומא עם דודו מריו אודיטורה ומגיע למונטריג'וני. מיד אחרי זה, העיר מותקפת על ידי צ'זארה בורג'ה, בנו של רודריגו בורג'ה. המתנקשים מובסים על ידי התקפה פתאומית זו והעיר נהרסת. מריו נרצח על ידי צ'זארה, והתפוח של עדן, חפץ בעל כוחות מיסטיים אדירים, נלקח ממנו.

אציו בורח עם משפחתו לרומא, מקור העוצמה של הטמפלרים באיטליה. הוא נופל מהסוס ומתעלף. הוא מתעורר ברומא בביתה של אישה שטוענת שאדם הביא אותו לרומא וביקש ממנה לומר לאציו לחפש את אדון מקיאוולי (Machiavelli), הוא ניקולו מקיאוולי. לאחר שאציו נפגש איתו, מקיאוולי לוקח אותו למחבוא של המתנקשים. הוא מספר לאציו ששכירי החרב, הגנבים והזונות לא משתפים איתם פעולה מסיבה כלשהי. אציו יוצא לברר מה קרה ולהחזיר את המצב לקדמותו. לאחר שפתר את בעיה זו, הוא חוזר למקיאוולי ומגלה שקטרינה ספורצה (מלכת פורלי), מוחזקת בבית הכלא של משפחת בורג'ה. הוא מציל אותה ועוזר לה להימלט. אציו מתחיל לצרף אנשים שמורדים במשטר של הבורג'ה למסדר המתנקשים. הוא מחליט להרוס את מקור הכסף של צ'זארה, ומגלה את האדם האחראי על כספיו והורג אותו.

ברתולומאו, חבר של אציו ומפקד שכירי החרב, מותקף בידי חיילי הצבא הצרפתי, בעלי בריתו של בורג'ה. אציו הודף את המתקפה אך מגלה שאשתו של ברתולומאו נחטפה. הם מסתננים למחנה של הצרפתים ואציו הורג את המפקד שלהם, מה שגורם לצבא הצרפתי לסגת מאיטליה, עובדה שמחלישה עוד יותר את צ'זארה. אציו עוקב אחריו. צ'זארה גילה את הרומן של חברו עם לוקרציה (אחותו של צ'זארה) ותכנן להרוג אותו. אציו מתגנב לטירתו של הבורג'ה ורואה דרך החלון את רודריגו המנסה להרעיל את צ'זארה בעזרת תפוח מורעל אך לא מצליח. בהתקף זעם על ניסיון ההתנקשות, לוקח צ'זארה את התפוח המורעל, תוחב אותו לפיו של רודריגו ובכך רוצח אותו. לוקרציה אומרת לאציו שצ'זארה הולך לסן פיאטרו ושתפוח גן העדן נמצא שם. אציו מגיע לשם לפני צ'זארה ולוקח את התפוח. אציו רואה שצ'זארה עדיין חי ומנסה להרוג אותו. מיכלטו וצבאו עוצרים את צ'זארה על רצח רודריגו ועל גילוי עריות עם אחותו. האנימוס עובר קדימה 7 שנים, אציו רודף אחרי צ'זארה בהתקפה על ספרד. הוא נלחם בו, ודוחף אותו מחומה.

בעקבות מותו של רודריגו, צ'זארה ושאר המנהיגים העיקרים של הטמפלרים ברומא, דזמונד מיילס מגלה שאציו החביא את התפוח של עדן מתחת לקולוסיאום. דזמונד מצא את התפוח והפעיל אותו, דבר שאילץ את דזמונד על ידי שליטה של אחת מהאבות הקדמונים להרוג את לוסי סטילמן "וליצור איזון". דזמונד נופל יחד עם לוסי, והמשחק נעצר בנקודה זו. במהלך הצגת הקרדיטים, נשמעים שני קולות של גברים, אשר לוקחים ככל הנראה את דזמונד והאנימוס.

מוזיקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

המוזיקה במשחק חוברה על ידי ג'ספר קיד, שיצר גם את המנגינות של המשחקים הקודמים בסדרת Assassin's Creed. הפסקול שוחרר בנובמבר 16, 2010.

Assassin's Creed Brotherhood
Original Game Soundtrack
Soundtrack by Jesper Kyd
Soundtrack by Jesper Kyd
אלבום אולפן מאת Jesper Kyd
יצא לאור 16 בנובמבר 2010
סוגה פסקול של המשחק
שפה אנגלית, פורטוגזית, פולנית, ספרדית, קוריאנית, שוודית, סינית מפושטת, נורווגית, גרמנית, דנית, איטלקית, הולנדית, צרפתית, סינית מסורתית עריכת הנתון בוויקינתונים
הפקה ℗ 2010 Ubisoft Music
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית
(Assassin's Creed Brotherhood (Original Game Soundtrack
מס' שם משך
1. Master Assassin 3:21
2. City of Rome 5:32
3. Cesare Borgia 2:21
4. Flags of Rome 2:36
5. The Brotherhood Escapes 1:58
6. Brotherhood of the Assassins 3:03
7. The Pantheon 3:06
8. Villa Under Attack 2:13
9. Echoes of the Roman Ruins 2:51
10. Borgia Tower 2:14
11. Borgia Occupation 3:02
12. Roman Underworld 3:46
13. Countdown 3:30
14. Borgia (The Rulers of Rome) 3:57
15. Ezio Confronts Lucrezia 2:56
16. Battle in Spain 1:39
17. Fight of the Assassins 2:38
18. Desmond Miles 4:41
19. VR Room 2:43
20. Apple Chamber 4:55

ניתן להשיג דיסק זה בגרסה Codex Edition/Collector's Edition עם תוספת של שלושה שירים. "VR Room" ,"Cesare Borgia" ו-"End Fight" (שיר בונוס מ-AC2).

חבילות האספנים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ישנן חבילות שונות ומיוחדות עבור Assassin's Creed: Brotherhood. חבילות שונות זמינות עבור מקומות שונים. בנוסף, ישנם כמה תוספות לאנשים אשר הזמינו הזמנה מוקדמת של חבילות אלה. אנשים אלה קיבלו קוד לשחק בבטא של המולטי-פלייר של המשחק (בעלי PS3).

גרסת ה-PlayStation 3[עריכת קוד מקור | עריכה]

כל הגרסאות של Assassin's Creed: Brotherhood עבור PS3 ניתנים להורדה ב-PSN מ-16 בנובמבר 2010. השחקן יוכל לקבל כמה משימות בהם מופיע קופרניקוס. במשימות אלו אציו יצטרך להגן על קופרניקוס ועל רעיונותיו.

מכיל מהדורה סטנדרטית
(קונסולות ומחשב)
מהדורה מיוחדת
(קונסולות ומחשב)
מהדורת אודיטורה
(קונסולות ומחשב)
מהדורת אספנים
(קונסולות בלבד)
מהדורת קודקס מוגבלת
(קונסולות ומחשב)
מהדורת דלוקס דיגיטלית
(מחשב בלבד)
מהדורת דה וינצ'י
(קונסולות בלבד)
דיסק המשחק כן כן כן כן כן לא (להורדה בלבד) כן
דיסק בונוס עם פסקול המשחק ומאחורי הקלעים לא לא לא כן כן לא (להורדה בלבד) לא
קלפי דמויות מולטיפלייר לא לא כן לא כן כן (להורדה בלבד) לא
סרט Assassin's Creed: Lineage לא לא כן לא כן (באירופה בלבד) כן (להורדה בלבד) לא
מפות לשחקן יחיד לא כן (שוק טראיאנוס) כן (אקוודוקט) כן (שוק טראיאנוס) כן (שוק טראיאנוס ואקוודוקט) כן (שוק טראיאנוס ואקוודוקט) כן (שוק טראיאנוס ואקוודוקט)
דמויות מולטיפלייר לא כן (קצין או ארלקינו) לא כן (קצין) כן (קצין וארלקינו) כן (קצין וארלקינו) כן (קצין, ארלקינו, דמה רוזה, אביר, מרקיז ומצורע)
חבילה אקסלוסיבית לא לא כן (קופסה שקופה עם דיוקן תרמו בתלת-ממד של אציו ואפקט אנימוס כן (קופסת קרטון מקופלת ושחורה) כן (מארז תיבה לאספנים) לא לא
חבילת ההרחבה "היעלמות דה וינצ'י" לא לא לא לא לא כן (דרך עדכון חינמי) כן (דרך הורדה חינמית אך קצובה בזמן)
שריון דראכן של בית הלמשמידט לאציו לא כן (רק כבונוס הזמנה מראש באמזון) כן לא כן כן כן
מפה של רומא מתוך המשחק לא לא לא כן כן כן (להורדה בלבד) לא
ג'ק-בקופסה לא לא לא כן (הדוקטור או ארלקינו) לא לא לא
ספר אמנות לא לא לא כן לא לא לא
קודקס לא לא לא לא כן כן (להורדה בלבד) לא

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Assassin's Creed: Brotherhood בוויקישיתוף