שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון22

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


מה ההבדל בין תבנית עריכה לתבנית שכתוב?•אור שפירא • י' באב ה'תשע"ג • 18:58, 17 ביולי 2013 (IDT)

שכתוב - עוסק יותר בבעיות ניסוח וכתיבה אנציקלופדית, עריכה עוסק בחלק הטכני כגון קישורים פנימיים, קטגוריות וכו'. ערך יכול להיות כתוב מעולה, אבל חסרים כל האלמנטים האלה. הערך הספציפי דורש את שניהם, אבל לא נהוג לשים שתי תבניות על הערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:05, 17 ביולי 2013 (IDT)
אשתדל לזכור •אור שפירא • י' באב ה'תשע"ג • 21:26, 17 ביולי 2013 (IDT)

תודה רבה על העריכה המצוינת של הערך "מנחם נחום רבצ'ינסקי". זה עשה נחת רוח להרבה אנשים.. אברהם. אברהם רביב - שיחה 20:47, 17 ביולי 2013 (IDT)

הד לוויכוח ביניכם אודות השם ניר דוד (תל עמל)[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, סלחי לי שאני שוב מתפרצת לדבריכם. ראשית לכל הריני להסיר ספק מליבך לגבי זהותי האמיתית. אני אדם ישר ופשוט, חברת קיבוץ ניר דוד (תל עמל) ואריכבר הקיבוץ. נוסף לתפקיד זה אני גם מנהלת האתר החדש של קיבוץ ניר דוד (תל עמל) ובכובע זה אני משוטטת באינטרנט לראות מה כתוב עלינו במקומות שונים. זה לא כל כך מסובך להגיע לדפי העריכה שלכם הן הכללי והן הפרטיים. לגופו של עניין, אני פועלת בימים אלה ממש להגיע לכל המקומות בהם מוזכר הקיבוץ ולתקן את הדרוש תיקון. כאשר הוחזר השם תל עמל בשנות השמונים ויקיפדיה עדיין לא הייתה קיימת וגם בעלי האתרים הקודמים של הקיבוץ לא הצטיינו בשליטה טובה במדיה. ולגופו של עניין, אינני חושבת שעורכי ויקיפדיה, שאכן עושים עבודה יוצאת מן הכלל, רשאים להחליט באיזה שם להשתמש. ההתפלפלות והוויכוח נראים לי די מיותרים והמתנגדים אינם צודקים בתפיסתם. השם ניר דוד הוא שם פוליטי והשם תל עמל הוא שמנו כיישוב הראשון לחומה ומגדל ולכן, וכדי למנוע המשך הוויכוח היו צודקים וחכמים גם יחד והשאירו אותנו במתכונת השם על פי הרשומות: ניר דוד (תל עמל). בהקשר להרחבת הערך, אכן אני תופסת את הכדור ואנסה לשלוח לכם הרחבה מדויקת ומעניינת יותר. ואם רצונך, היכנסי לאתר החדש של הקיבוץ: www.nirdavid.org.il וקראי את הטקסט בפתיח. בהערכה לפועלכם, יהודית איל81.218.2.70 07:27, 18 ביולי 2013 (IDT)

שלום יהודית, אם הוויכוח הזה יגרום לכך שתיכנסי ותרחיבי את הערך על היישוב אז כבר יצא משהו לטובה. עורכי ויקיפדיה לא מחליטים כך סתם, הם מנסים לתעד במידת הדיוק המיירבית את מה קיים בהסתמך על מקורות. ההחלטות לא נעשות רק על בסיס רשומות אלא גם על בסיס מה שנהוג. למשל בעברית אנחנו כותבים אברהם לינקולן למרות ששמו היה אֵיְבְּרֵהֶם לִינְקֵן. כי כך התקבע שמו בעברית. גם היישוב שלכם, למרות שאתם חושבים עליו כתל עמל בציבור הוא מופיע יותר כניר דוד. ראי למשל בספר "מדריך ישראל החדש : אנציקלופדיה, מסלולי טיול כרך 6 : העמקים" שיצא בשנת 2001, שם היישוב הוא ניר דוד ולא ניר דוד (תל עמל) וזה הרבה אחרי השינוי של ועדת השמות.
לגבי הרחבת הערך, הרעיון הוא שאת תרחיבי את הערך, אין כאן כתובת כללית למשלוח וועדת עורכים המחכה לחומר שיישלח, אלא אם איזשהו ויקיפד באופן פרטני מעוניין להרחיב את הערך. אני ממליצה שתרשמי לויקיפדיה ותלמדי לערוך. אשמח לסייע לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:12, 18 ביולי 2013 (IDT)

שיהיה לך ערב טוב. אני רק חייב להגיד שכמו שאת מחלקת הערות בונות כך את צריכה ללמוד ולקבל הערות בונות בעצמך וניכר שאת עדיין לא יודעת וחבל, והעובדה שרצית שתימחק אותה הערה מוכיחה זאת... האם עליי להבין שניתן להעיר לכולם מלבדך? בכבוד רב, ויקיפד גאה (שיחה) 20:09, 18 ביולי 2013 (IDT)

אף אחד לא ביקש ממך למחוק את הערה, אתה מחקת על דעתך, ואתה יכול להחזיר אותה. את הראשונה מחקתי כי היא רק הזמינה אותי לדיון כ- 10 דקות לאחר שפנית שם. אני נוהגת לעקוב אחר דפים שאני כותבת בהם ומשתדלת להגיב, אבל אני עסוקה גם בדברים אחרים ולעתים לוקח זמן, ויש לחכות בסבלנות. יש ויקיפדים שמגיבים לפניותיי לאחר יום וגם יומיים ואני מחכה בסבלנות. רק אם עובר זמן רב אני ולא קבלתי מענה אני אפנה ואתן תזכורת. לא מצאתי טעם בהשארת ההודעה מה עוד שבינתיים הגבתי שם, אבל אם זה כל כך חשוב לך, אתה מוזמן להחזיר גם את הפניה הראשונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:22, 18 ביולי 2013 (IDT)

הי חנה מה נשמע? יום ראשון אני אראה את ניצן ואני אבקש אישור. אל תורידי את התמונה מהאתר בינתיים {EliaBerger - שיחה 11:54, 19 ביולי 2013 (IDT)}

חמות חנה מסכרתבלו. שלחתי לך מייל. תודה על אורינוקו. בהערכה רבה, --David.r.1929 - שיחה 01:18, 21 ביולי 2013 (IDT)

עריכה ע"י קשישים[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, התנדבתי לתת הרצאה בבית אבות על האינטרנט. אני חושבת שיכול להיות מעניין להציע להם לעסוק בעריכה בויקיפדיה. מדובר באנשים מבוגרים, משכילים ובעלי נסיון חיים (כולל ניצולי שואה, למשל) שיש להם מה לתרום ויש להם גם פנאי לתרום. שאלתי אלייך: האם ידוע לך על פרוייקט בויקיפדיה שעוסק בהטמעת השימוש/כתיבה בקרב בני גיל הזהב? תודה, דפנה

שלום דפנה, האם את עצמך ערכת בויקיפדיה? חשוב שהדרכה על ויקיפדיה תעשה על ידי אנשים שעוסקים בעצמם בעריכה ומכירים את ויקיפדיה. לפי מיטב ידיעתי אין פרויקט מיוחד של הטמעת כתיבה בויקיפדיה בקרב בני גיל הזהב. אני גם חושבת שאין להתייחס לקבוצת גיל זאת באחידות. יש כותבים בויקיפדיה שהם בני גיל הזהב. יש הדרכות שונות שנעשות במסגרות שונות. כל מי שמשתמש באינטרנט ואין לו חשש ללמוד כלים חדשים יכול ללמוד כל אחד בקצב שלו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:09, 22 ביולי 2013 (IDT)

הי חנה, תודה על תשובתך. אני עוקבת אחרי ויקיפדיה מאז היווסדה ומתייחסת אליה בחומרי ההוראה שלי באוניברסיטת חיפה (החוג לניהול מידע וידע). ב-2006 בניתי ביחד עם סטודנטים ספר המבוסס על פלטפורמת מדיה-ויקי. לצערי, לאחרונה הוא "נפל" בגלל פרצת אבטחה, אבל הוא עוד יקום... השאלה היא למה את מתכוונת ב"הדרכות שונות שנעשות במסגרות שונות"? על מה אפשר להמליץ לקשישים באיזור חיפה? שוב תודה, דפנה

אין קורסים קיימים בנושא. צריך ליזום משהו ספציפי לפי העניין. אם את גרה באזור חיפה אז צרי איתי קשר שלא דרך הויקיפדיה, שלחי לי דוא"ל דרך הקישור כאן עם פרטי קשר, ואני אצור אתך קשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:21, 23 ביולי 2013 (IDT)

הקישור לא עבד. אשמח לשמוע ממך במייל שלי: draban@univ.haifa.ac.il

שלחתי דוא"ל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:50, 23 ביולי 2013 (IDT)

שלום חנה. כבר חסמת אותו פעם אחת אבל הבחור לא לומד. יש אפשרות לחסום אותו כך שלא יוכל ליצור ערכים חדשים ? וגם כדאי למנות לו חונך (אם מישהו יסכים). גיא - שיחה 09:48, 22 ביולי 2013 (IDT)

שלום גיא, חסמתי אותו בזמנו בעקבות פניה לבקשות מפעילים. המקום להעלות בקשות כאלה הוא שם ולא בדף שיחתי, זה המקום הנכון יותר, כך גם פעילותו נחשפת למפעילים ומנטרים נוספים, וכך תינתן ההזדמנות לנוספים לטפל בו. כדי למנות למישהו חונך הוא צריך לרצות ללמוד ולתקשר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:13, 22 ביולי 2013 (IDT)
תודה. לא הייתי בטוח לאן לפנות. גיא - שיחה 12:19, 22 ביולי 2013 (IDT)
שלום וברכה
אומרים שהחושד בכשרים לוקה בגופו. עם זאת המחשבה עברה בראשי לא פעם ולא פעמיים והייתי רוצה לשמוע מפיך את האמת בנושא ולהירגע.
בדיון שהתנהל בדף השיחה שלי הגיעו הרבה משתמשים ותיקים שצצו פתאום, תהיתי לעצמי אם זה במקרה שפתאום הגיעו אותם משתמשים לדון על הנושא או שהם שמעו על הדיון הזה בדרך כלשהי וידעו להגיע לדף שיחתי •אור שפירא • ט"ו באב ה'תשע"ג • 12:33, 22 ביולי 2013 (IDT)
שלום אור, לא כולם פועלים כמוך ופונים בכל מדיה אפשרית כמו פייסבוק ועוד לגייס אנשים למטרות שלך. מומלץ שלא תסיקי מסקנות לגבי אחרים מהדרך בה את פועלת. אין לי כל קשר לפניות אליך וגם אין לי כל עניין לעסוק בך. אני ממליצה שתחשבי אולי פעולותיך השונות הסבו אליך את תשומת לב העורכים האחרים. את פונה בכל מקום אפשרי שוב ושוב באותו נושא גם כשהובהר לך שאינך פועלת כפי שהקהילה הקיימת 10 שנים קיבלה על עצמה לפעול, אז אנשים מתעניינים בפעולותיך ובוחנים אותם.
גם פנייתך כאן אלי עם כותרת הכוללת את המילה חשדות, אינה מראה על רצון אמיתי לברר, אלא דרך נוספת לתקוף אותי במקום נוסף. במקום לפנות אלי היה ראוי שתפני לפונים אליך ותשאלי אותם
אין לי גם כל עניין לנהל איתך עכשיו דיון נוסף נושא בדף שיחתי. מה שראוי עכשיו שתעשי הוא להתנצל על החשדות שלך ולשנות את הכותרת הלא ראויה שכתבת. אבל אם גם תחליטי לא לעשות זאת אני אחיה עם זה בשלום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:45, 22 ביולי 2013 (IDT)
חנה - ניסיתי לחשוב כיצד אני מנסחת את השאלה שלי באופן שלא יפגע ויעליב, כנראה שלא הצלחתי, ואני מתנצלת על כך מעומק ליבי. המטרה שלי הייתה להסיר את המחשבות שהיו לי כי לא היה לי כיף לחשוב אותם עם זאת היה קשה שלא. אני מצטערת שקיבלת את הפנייה הזו בצורה של תקיפה כלפייך, לא הייתה כוונה כזו. באמת!
הפרסום שלי בפייסבוק היה קצת כדי לפרוק ולשתף חוויות, לא כדי לפגוע חלילה.
את מוזמנת לשנות את הכותרת למה שאת רוצה (באמת שאין לי מושג איזה כותרת מתאימה)
ושוב, אני באמת לא התכוונתי לפגוע, היו לי מחשבות שרציתי לסלק על ידי פנייה פתוחה וכנה, סליחה אם מה שיצא זה שנשמעתי לא כנה ואמתית כפי שהפנייה הייתה במקור
אור שפירא • ט"ו באב ה'תשע"ג • 13:56, 22 ביולי 2013 (IDT)
אור אני מקבלת את ההתנצלות שלך לגבי פנייה זו. לגבי פייסבוק: זה מקום ציבורי ואת מודעת לכך, ועליך לקחת זאת בחשבון. כל פעילות במקום ציבורי מקרינה רבות גם על זה שכותב שם. אני לא אשנה את שם הכותרת, אבל הנה מספר הצעות לכותרת "פניה" או "יש לי שאלה" או "שלום חנה". חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:05, 22 ביולי 2013 (IDT)

אנא עייני בשיחת ויקיפדיה:בקשות ממפעילים#משתמש:אליעזר שפר, לצערי מתוך חוסר הבנה, הוא (האמת היא שזו המזכירה שלו, לפי מה שהבנתי) לא ממש מודע לקיומו של דף השיחה, אשמח להעביר לך פרטי התקשרות שלו (או אולי דברי עם עמיחי שטען שם שיש לו קשר טוב אתו) •אור שפירא • ט"ו באב ה'תשע"ג • 16:26, 22 ביולי 2013 (IDT)

זה לא משנה אם מאחורי שם המשתמש אליעזר שפר נמצא הוא עצמו או המזכירה שלו. כי מי שנכנס בשם המשתמש הזה, צריך להתייחס לפניות אליו ולפעול בהתאם לכללי העריכה כאן וכמובן שמירת זכויות יוצרים. אם את מוכנה לדבר אתו/איתה מה טוב. אני משקיעה רבות מזמני בטיפול בפניות רבות מהציבור המגיעות דרך מערכת OTRS ואני לא נוהגת ליזום פניות פרטיות לעורכים במסגרת הטיפול בנושא הקבצים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:36, 22 ביולי 2013 (IDT)
אזמין את עמיחי לסייע בעניין זה•אור שפירא • ט"ו באב ה'תשע"ג • 17:20, 22 ביולי 2013 (IDT)
שלום! אני אדבר איתו ואעדכן אתכן. אם לא שמעתן ממני מחר - אנא תזכרו אותו שלא אשכח! תודה, ‏עמיחישיחה 22:07, 22 ביולי 2013 (IDT)

את זריזה :) גילגמש שיחה

הזדרזתי לפני שתשנה את דעתך חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:47, 23 ביולי 2013 (IDT)

מחיקת דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. יש לך מה לעשות עם דף המשתמש הזה? תודה, קלונימוס - שיחה 08:43, 24 ביולי 2013 (IDT)

מתניה כבר מחק. הטוב ביותר הוא לפנות לבקשות מפעילים, כי שם יש תמיד סיכוי שמפעיל אחר יראה ויטפל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:02, 24 ביולי 2013 (IDT)
תודה. אפשר לשים על דף כזה תבנית למחיקה מהירה? קלונימוס - שיחה 19:57, 24 ביולי 2013 (IDT)
כן, גם זאת דרך לבקש מחיקה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:59, 24 ביולי 2013 (IDT)
תודה! לילה טוב, קלונימוס - שיחה 22:38, 24 ביולי 2013 (IDT)

חנה, אני רוצה להיות חסום. ערכתי רק כדי לארכב. אני מבקש לחסום והפעם כולל חסימה אוטומטית. תודה, Guycn2 - שיחה 22:44, 24 ביולי 2013 (IDT)

בתנאי שאני חוסמת את שני החשבונות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:45, 24 ביולי 2013 (IDT)
ברור. --Guycn2 - שיחה 22:45, 24 ביולי 2013 (IDT)

לאור תרומותיו אני חושד שמדובר בלא אחר מאשר מיודענו משתמש:תרומות. מה דעתך? ‏Lionster‏ • שיחה 12:03, 25 ביולי 2013 (IDT)

תחומי התעניינות שונים, בכל מקרה הערכים שהוא כותב בעייתיים חסרי תוכן ממשי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:08, 25 ביולי 2013 (IDT)
חנה, גם את לא מושלמת. את ממש מורידה לי את הביטחון העצמי, ואת הרצון לכתוב בויקיפדיה, ולכן לא אכתוב עוד בויקיפדיה, הורדת לי כל רצון לכתיבה. במיוחד עכשיו כשאת מרכלת עליי עם אנשים אחרים. את לא תשמעי ממני עוד, ואני בטוח שזה לא יעציב אותך. אני הפסקתי לכתוב בויקיפדיה--נועמאורי - שיחה 16:35, 26 ביולי 2013 (IDT)
כשפונים אלי אני עונה, לא נכתב כאן דבר שלא נאמר לך בדף שיחתך. חבל שבמקום להקשיב לפונים אליך ולשפר את הערכים שאתה מעלה, אתה מתעלם וממשיך בשלך, פנו אליך רבים לפני ואתה בשלך. הציעו לך חונך ולא הגבת. זו דרך טובה ללמוד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:44, 26 ביולי 2013 (IDT)

משתמש:גארפילד/אלקיביאדס בזמן שאני בדף שיחתך מבקש עזרה, את כבר משפצרת את הערך המדובר[עריכת קוד מקור]

הי חנה, סיימתי את העבודה העקרונית על הערך. אני משוכנע שאין בעיות תוכן מהותיות עמו, כך שניתן כבר להעבירו. אולם אם ברצונך לחכות לביקורת העמיתים, זה בסדר מבחינתי. פניתי לשלושה משתמשים (גילגמש, אור פ ואיש שלום) לצורך זה. אבל במידה ואת חסרת סבלנות כמוני, אשמח אם תוכלי להעביר אותו למרחב הערכים הראשי, לרבות היסטוריית הערך (לטובת הסדר ההיסטורי) גארפילד - שיחה 12:51, 25 ביולי 2013 (IDT)

תודה על העזרה הטכנית[עריכת קוד מקור]

בערך על פרעה נכו לדעתי צ"ל נכה (ואני לא היחיד שחושב כך) --ברנש דטור - שיחה 16:55, 27 ביולי 2013 (IDT)

הרפקס ועוד[עריכת קוד מקור]

חנה, שלום. קראתי את הערך, אעיר את הערותי בדף השיחה שלו. אני רוצה בהזדמנות זו להביע הערכה רבה לפעילותך בוויקיפדיה. אין כמוך! 12:19, 27 ביולי 2013 (IDT)

הי שמחה, תודה רבה לך, מחמם את הלב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:22, 27 ביולי 2013 (IDT)
חנה, שלום. מסקרן אותי לדעת, איך משתלבת העבודה הוויקידמית במטלות הלימודיות של הסטודנט? הוא מקבל על זה הערכה או ציון? שמחה - שיחה 18:22, 27 ביולי 2013 (IDT)
הוא מקבל ציון. הפניתי את תשומת ליבו של הסטודנט להערותיך בדף השיחה כולל הצעתך לסייע. נקווה שהוא יעשה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:26, 27 ביולי 2013 (IDT)

תודה על ההערות[עריכת קוד מקור]

אני עדיין עובד על הערך - אדאג שיהיו הפניות ברורות הן למעשים הנאותים והן למעשים הלא נאותים.. ברנש דטור (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

מזל טוב ליום ההולדת[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! --Yoavd - שיחה 13:04, 27 ביולי 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! ותודה על כל העזרה! ‏Lionster‏ • שיחה 13:07, 27 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ומיטב האיחולים והברכות. ותודה רבה על הסיוע הרב בראשית דרכי בוויקי. בכבוד רב ובהערכה רבה --David.r.1929 - שיחה 13:33, 27 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה, הקדמתם ביום חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:35, 27 ביולי 2013 (IDT)
וכדי לא לפספס בטעות, אקדים גם אני ביום: מזל טוב! . Ravit - שיחה 16:08, 27 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ליום הולדתך וכל טוב ועד 120 ‏dMy‏ • שיחה • 17:17‏, 27/07/2013 • כ' באב ה'תשע"ג
תודה רבה על העוגה היפה ועל החופרת באמצע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:25, 27 ביולי 2013 (IDT)
המון מזל טוב, מאחלת לך הרבה אושר! אופק כחול - ביבר הזכוכית 17:29, 27 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב ושנה מקסימה! אור פ - שיחה 21:41, 27 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! רחל - שיחה 21:45, 27 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב ובהצלחה בכל המשימות והאתגרים שאת מציבה לעצמך. Ldorfmanשיחה 01:39, 28 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 06:36, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב!! גילגמש שיחה 06:58, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב! וזאת הדמנות טובה להביע את הערכתי על העבודה הגדולה והחשובה שאת עושה כאן. בריאן - שיחה 07:46, 28 ביולי 2013 (IDT)

מזל טוב - והפעם ביום הנכון[עריכת קוד מקור]

חנה היקרה, שפע ברכות - בריאות ואושר. עד 120! Dvh - שיחה 03:07, 28 ביולי 2013 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! --Guycn2 - שיחה 03:09, 28 ביולי 2013 (IDT)

מצטרף לאיחולים. מזל טוב! גרש - שיחה 03:43, 28 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! חנה יקרה. שפע איחולים והמון אהבה! Itzuvit - שיחה סדנה 07:16, 28 ביולי 2013 (IDT)
מצטרף מכל הלב, מ ז ל ט ו ב ! , אביהושיחה 07:20, 28 ביולי 2013 (IDT)
חנה, מ ז ל ט ו ב ! מכל הלב, שמחה - שיחה 07:27, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב! ערן - שיחה 07:52, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל"ט. רק אושר ועושר עד 120 וקצת יותר. -יונה בנדלאק - שיחה 08:57, 28 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה למברכים בשתי הפסקאות ועל המילים החמות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:02, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב ! גיא - שיחה 09:06, 28 ביולי 2013 (IDT)
פעם ראשונה שלא פספסתי, מזל טוב!!! ההר אדרניק  •  שיחה. 10:45, 28 ביולי 2013 (IDT)
לחנה היקרה, שיהיה לך שפע ברכות; המון פרנסה, הצלחה, בריאות ואושר. עד 120!. מ ז ל ט ו ב ! . ממני, הורנס 123 - שיחה 11:49, 28 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב לגב' ששמה את כולנו ב"כיס הקטן" במרץ ובחריצות שלה. עד 120, בריאות ונחת Assayas שיחה 19:45, 28 ביולי 2013 (IDT)

מזל טוב. שנילי - שיחה 20:36, 28 ביולי 2013 (IDT)

מצטרף באיחור מ ז ל ט ו ב ! Botend - שיחה 01:46, 29 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! !Ewan2 - שיחה 01:49, 29 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב! אומנות - שיחה 01:58, 29 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב, עד 120! דוד שי - שיחה 07:20, 29 ביולי 2013 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ! אושר ובריאות, בברכות Rafael Guri שיחה 10:18, 29 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה לכל המברכים חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:18, 29 ביולי 2013 (IDT)
באיחור אלגנטי - מ ז ל ט ו ב ! חנה. מקווה שיצא לנו להיתקל עוד הרבה בעבודה משותפת גארפילד - שיחה 12:51, 29 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב. לא הצלחת לחמוק ממני. --אילילה - שיחה 13:01, 29 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב, חנה! המון אושר ובריאות, כיף במשפחה, וסיפוק בעריכה! אלדדשיחה 13:06, 29 ביולי 2013 (IDT)
ברכות! ‏עמיחישיחה 23:29, 29 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב חנה! אשרינו שזכינו שתהיי חלק מקהילתנו. טוב ליבך, נימוסייך ונועם הליכותיך מביאים רק טוב לויקיפדיה העברית. (זאת כמובן מלבד תרומתך העצומה למרחב הערכים....) שתזכי לכל טוב! סול במול - שיחה 23:37, 29 ביולי 2013 (IDT)
חנה! בברכה, MathKnight (שיחה) 23:40, 29 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה לכל המברכים הנוספים וגם על המילים החמות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:05, 30 ביולי 2013 (IDT)
ועוד מ ז ל ט ו ב ! ... שירבו השמחות בקרבכם ורוב נחת וחדווה מיקיריך. מצטרף לכל הברכות ולכל המברכים אכי"ר. מי-נהר - שיחה 17:49, 30 ביולי 2013 (IDT)
מזל טוב, חנה, וברכות ליום הולדתך. בריאות ואושר והרבה עבודה מבורכת בוויקיפדיה.פרח בשבילך שלומית קדם - שיחה 00:06, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

(הערך אמינם Infinite) לא הבנתי למה בערך הסרת את החתימה מהערך? --Hai123r - שיחה 22:20, 27 ביולי 2013 (IDT)

כי בויקיפדיה לא חותמים על ערכים, המידע מי כתב את הטקסט מופיע בלשונית גרסאות קודמות, מה עוד שערך משתנה כל הזמן ולכן הטקסט אינו נשאר כמו בכתיבה המקורית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:50, 27 ביולי 2013 (IDT)
תודה על העזרה--Hai123r - שיחה 00:31, 28 ביולי 2013 (IDT)


הי חנה, אשמח לשאול אותך משהו, להיכן אני יכול לשלוח מייל בבקשה ? יבל

קיבלת כוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב המפעילים
אני מצטער, בפעם הבאה אערוך מחקר לפני שאני כותב ערך Yakovd30 - שיחה 11:32, 30 ביולי 2013 (IDT)


אני מניחה שאתה מתכןן למשתמש:Yakovd30/אלון שליו, אז אין סיבה שתניח לכך, כל שאתה צריך לעשות הוא לאסוף מידע עליו ולהרחיב את הערך ואז אפשר יהיה להחזירו למרחב הערכים. אני מעריכה שיש עליו מידע רב ברשת. אל תשכח לציין את המקורות בהם השתמשת. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:36, 30 ביולי 2013 (IDT)

אתמול בלילה נרשם משתמש חדש קלנר (שיחה | תרומות | מונה). הביטי בתרומותיו, האם יכול להיות שמדובר בבובת קש חדשה של נועם מאורי (שיחה | תרומות | מונה), עליו הטלנו למצוא לו חונך לפני שהוא שב להעלות ערכים למרחב הראשי? Botend - שיחה 12:05, 30 ביולי 2013 (IDT)

מוקדם מידי לדעת, בינתיים כתב ערך אחד בלבד, אמנם באותו תחום, אבל לפחות הוא הוסיף קטגוריות. האם ראית את הבדיקה בויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה? הסתבר שמשתמש:ויקופידון הוא נעם מאורי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:10, 30 ביולי 2013 (IDT)
ראיתי את הבדיקה שנערכה. זו הסיבה שהתייחסתי אליו כאל אפשרות לבובה "חדשה". נמשיך לעקוב. Botend - שיחה 12:19, 30 ביולי 2013 (IDT)

הערך עוף טוב קצר יותר מידי מה עושים?

מחפשים מידע ברשת כולל האתר של החברה ומרחיבים, אבל לא מעתיקים טקסט אלא מנסחים מחדש על בסיס המידע. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:06, 30 ביולי 2013 (IDT)

לאחרונה אני מקבלת הערות על התנהלות לא נכונה שלי, רובן נובעות מתוך חוסר הבנה. אני מבינה שאת ותיקה בויקיפדיה ומבינה את דרכי ההתנהלות לעומק האם אוכל להתייעץ איתך (כאן בדפי השיחה) לגבי ההתנהלות שלי? (כמו כן, אשמח לקבל הערות בונות על דרכי פעולתי באם את רואה שפעלתי שלא כשורה). אני חשה ככוזרי שכוונתי נכונה אך לעתים מעשיי אינם נכונים ועם זאת, לא מצליחה לקבל תגובות מסבירות פנים •אור שפירא • כ"ד באב ה'תשע"ג • 14:31, 31 ביולי 2013 (IDT)

אור, אשמח לייעץ לך, אבל אני צריכה להרגיש שיש גם רצון לקבל את ההערות, כזכור לך הפעם האחרונה שבה פניתי אליך בנושא כזה, הערתי לא התקבלה בנעימות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:41, 31 ביולי 2013 (IDT)

הקיץ בישראל[עריכת קוד מקור]

ראי בקשתי בשיחה:הקיץ בישראל. אביעד‏ • שיחה 17:13, 31 ביולי 2013 (IDT)

עזרה עם זכויות על תמונות בויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אני זקוק לקצת עזרה כדי ליישב זכויות יוצרים על תמונות שהעליתי. קיבלתי תמונות של אסף שמחוני מידי בנו, יואב שמחוני. יואב אמר שהתמונות בבעלות המשפחה וכל הזכויות שייכות לו. חלקן מהאלבום המשפחתי, וחלקן נלקחו מארכיון צה"ל ועליהן נאמר לו שאין עליהן זכויות יוצרים, ועל כן הוא השתמש בהן בביוגרפיה שיצאה על אביו בהוצאת "משכל" - ידיעות אחרונות וחמד, מבלי שהתעוררה כל בעיה. ניתן להניח שהמחלקה המשפטית של ההוצאה בדקה את העניין, על כל פנים יואב טוען שהוא הבעלים של התמונות. העליתי אותן תחת רישיון {cc-by-sa-3.0}, תוך ויתור על זכויות. שלחתי אימייל ל-OTRS, וקיבלתי תשובה שעלי לספק את כתובת האתר המכיל את התמונות באופן חוקי, ולשלוח את האימייל שוב מהאתר הזה. למותר לציין, שאין אתר כזה בנמצא. כעת, לא ברור לי מה עשיתי לא נכון ואיך לפתור את בעיית הרישיון. תודה על העזרה! המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 21:45, 31 ביולי 2013 (IDT)

תן לי קישור לקבצים עליהם אתה מדבר ואני אבדוק במה מדובר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:01, 31 ביולי 2013 (IDT)
התחלתי לעבור על התמונות שהעלית בויקישיתוף. כל התמונות שלו משוחררות מזכויות יוצרים. כל התמונות שצולמו בישראל עד וכולל 1962 אין יותר זכויות יוצרים. יש להחליף בכולן את הרישיון ל-{{PD-Israel}} ולהסיר את התבנית של מחכה לאישור. ויש לציין את המקור של התמונות. תמונות של צה"ל יש לציין שהמקור הוא צה"ל, לה שהן משפחתיות לכתוב אלבום משפחה. לא ברור לי מי שלח לך הודעה, אבל לא התקבלה כל פניה ממך במערכת OTRS. אולי בגלל זה קבלת הודעה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:14, 31 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה. האם זה נכון לויקישיתוף? כפי שאני מבין, חוקי הזכויות שונים. מותר להעלות תמונה של אדם שמת, אבל לא לויקישיתוף - נכון? שלחתי אימייל ל-permissions-commons@wikimedia.org, ומהם קיבלתי את התשובה. המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 23:42, 31 ביולי 2013 (IDT)
מותר להעלות לויקיפדיה העברית תמונה של אדם שמת ברישיון בשימוש הוגן שלא פגו זכויות היוצרים על התמונה. אם הזכויות פגו אז מותר גם לויקישיתוף וגם בויקיפדיה העברית בתבנית שכתבתי. את הדוא"ל היית צריך לשלוח לכתובת permissions-he@wikimedia.org שים לב להבדל בכתובת. זו הכתובת המיועדת לפונים בעברית. זו הכתובת המופיעה בדף ויקיפדיה:OTRS. שלח את הפניה לכתובת הזאת. אני מטפלת בפניות המגיעות לשם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:47, 31 ביולי 2013 (IDT)
תודה רבה, אם כן אוסיף את התבניות מחר והעניין יוסדר. מי שפנה אל דף המשתמש שלי בויקישיתוף הוא משתמש בשם User talk:Túrelio כפי שראית שם. הוא גם מחק קובץ שהעליתי בשם File:KZ Atzuma.jpg, שביקשתי לשחזר אותו כי בעל הזכויות שלו הרשה לי להעלות. האם לשלוח לאותה הכתובת (העברית) את האישור של בעל התמונה להשתמש בה? המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 00:35, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
כן, שלח את האישור לכתובת העברית, ואני אטפל בכך. חשוב שתמונות שאתה מקבל ממישהו אחר לא תכתוב שאתה בעל זכויות היוצרים ואתה היוצר. כך נכתב בכל התמונות ואני תיקנתי זאת. תמונות משפחתיות כותבים Family album. תמונות מהצבא יש לציין שהיוצר הוא IDF. חשוב לא לשכוח להכניס רישיון, כי כשבוחרים באפשרות "לא אני צלמתי", הרישיון לא מתווסף כברירת מחדל ויש לבחור מתוך רשימה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:03, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
סגור, ושאלה אחרונה: האם יש נוסח מיוחד לאישור שישלח על ידי הבעלים, או הנוסח שבו השתמשתי במקרה של אסף שמחוני? זה הנוסח שבו השתמשתי.המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 12:12, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
הקישור שנתת שבור. יש נוסח שעדיף להשתמש בו בויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות. אני מציעה שתשתמש בו בכל בקשה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:16, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
שלחתי, תודה רבה. המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 12:51, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
ביקשתי שישחזרו את התמונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:45, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
הקובץ שוחזר חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:20, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

ניסיתי לחשוב מהיכן אני יכולה לקשר לערך הזה ולא הצלחתי למצוא רעיון, האם היית מוסיפה תבנית ערך יתום עליו או שהיית נוקטת פעולה אחרת? •אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 11:09, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

המקום לקשר הוא הערך נס ציונה בפרק חינוך. כותב הערך כבר עשה זאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:15, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
כותב הערך הוסיף קישור לערך נס ציונה בשעה 4 בבוקר לערך. ל ברור מדוע חשבת שהערך יתום. האם את עובדת עם סקריפט או בודקת ידנית? אם את עובדת עם סקריפט, אז יש בעיה בסקריפט הזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:18, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
כאשר אני נכנסת לעריכת הערך אני מקבלת הודעה בצבע אדום בסגנון "הערך יתום נא להוסיף תבנית ערך יתום בתחתית הערך", כששלחתי לך את השאלה עבדתי על כמה ערכים במקביל (לא רצוי בעליל) יכול להיות שבטעות שלחתי לך שם ערך לא נכון, או שבאותה נקודת זמן עדיין לא היה קישור אל הערך. (יכול להיות שמישהו בדיוק הסיר ואז זה הוחזר?), באופן טבעי לא הייתי חושבת לקשר לערך זה מנס ציונה (כי חשבתי שזה יהיה מידע 'מיותר' עבור עיר כמו נס ציונה, אבל כנראה טעיתי)
אשלח לך שאלות בסגנון זה עוד כמה פעמים עד שאסגר על דרך הפעולה
תודה על המענה•אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 12:19, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: לא הייתה כל עריכה בערך נס ציונה. לגבי ההודעה שאת מקבלת, אני לא מקבלת כל הודעה כזאת. ייתכן ויש לך גאדג'ט שנותן את ההודעה. אם כן, אז הוא לא פועל כמו שצריך. אני מציעה שלפני שאת פונה לכאן, תבדקי בדרך טובה ביותר על ידי לחיצה על הקישור "דפים המקושרים לכאן". כדי להיות בטוחה שהבדיקה שאת מסתמכת עליה היא באמת תקינה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:29, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
נניח שולמית בת אור ?•אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 12:28, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
העברתי למרחב משתמש. קראת את הערך? מדבר על קרקור תרנגולות וחולות קסומים. כשאת מוסיפה תבנית אין תמונה לאנשים אז יש להוסיף כך {{אין תמונה|אישה}} או גבר. לא חיפשתי אם היא מוזכרת בערך אחר, והמידע בערך לא נתן דבר. אם שתי הבדיקות שציינתי לא מעלות דבר. אז אפשר להוסיף תבנית יתום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:37, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
לגבי אין תמונה, ידעתי את זה ושכחתי.
לגבי המתודולוגיה, הבנתי שאם המידע בערך לא נותן מידע על מקום ממנו להפנות אז ניתן לנסות לחפש אם השם מופיע בערכים אחרים, הבעיה היא שיכול להיות שבערכים אחרים זה אכן מופיע אבל לא מדובר באותו אדם, נכון? •אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 14:23, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
בגלל זה אנחנו בני אדם ולא מכונות ויש להפעיל שקול דעת. לדוגמה הועלה הערך יוסף בן דוד (גאוגרף). בויקיפדיה היה קיים ערך בשם יוסף בן-דוד (סוציולוג) שנקרא רק יוסף בן-דוד. חלק מהקישורים בערך על הסוציולוג היו שייכים לגאוגרף, קל היה לזהות זאת, כי הם עסקו בחקר חיי הבדואים שזה תחום מומחיותו של הגאוגרף (על פי הערך). תיקנתי את הקישורים.
את מאד אוהבת את הטכנולוגיה, אבל פעמים רבות הפתרון הוא שימוש במוח שלנו, ויש לזכור שהטכנולוגיה הוא כלי עזר שאפשר להיעזר בו, אבל הוא לא הכל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:32, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה על ההסבר!•אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 15:10, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
אני לא מבינה בנושא לכן אני יכולה להביע דעה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:54, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
גם אני לא מבינה בנושא אבל מהערך עצמו הבנתי שהוא שייך לתורת הקבוצות ומצאתי את הערך שמכיל מונחים שקשורים לתורת הקבוצות אז הכנסתי את הקישור בצורה אינטואיטיבית למקום שהיה נראה לי מתאים. מה לגבי Agoda (כתבתי לך לעיל, כנראה שלא שמת לב)•אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 16:12, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה,

נתקלתי הבוקר בשחזורים לעריכות של "טרול" בכמה דפים שונים. בגלל שבשתי החתימות מופיעים כתובות IP בלבד, לא ברור לי מי המשחזר.

מה שגורם לי לתמיהה היא המחיקה הזאת. גם אם התברר שיוזם הדיון הוא טרול (על פי מה?), הדיון בדף השיחה היה עניני לגמרי (כי המידע בגוף הערך נשאר כשהיה) ולא ברור למה נמחק לפני שמוצה. טענת האלמוני (הטרול?) נשארה רלונטית כשהיתה.

אשמח אם תתיחסי לענין. Liad Malone - שיחה 12:01, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

הנושא הזה לא פשוט. האם באמת מדובר באותו טרול? יש סיכוי לפי נושא הדיון. האם בטוח? לא בטוח. האם יש למחוק את כל דיון שם שהשתתפו בו רבים בגלל החשד שהוא פתח? שוב הדעות חלוקות. יש שמאד מחמירים ויש שפחות. מכל מקום ראיתי שמשתמש:בריאן חסם אותו, אז אני מציעה שתשאל אותו. אני אישית גם כשאני חושדת אני מחכה להיות בטוחה בביטחון מלא לפני שאני חוסמת. אם אתה חושב שיש מקום לדיון שם. אתה יכול להחזיר את נושא הדיון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:10, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה. האמת שחשבתי להצטרף לרשימת החונכים, ונראה לי שעדיף לשאול האם לדעתך זה כדאי, חרף הזמן הקצר יחסית שאני פה. בברכה, ‏Lionster‏ • שיחה 15:08, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

עברתי על הערכים שכתבת וגם על ההיסטוריה שלך, אינך נמצא כאן זמן כה קצר. היו אמנם הפסקות בפעילות, אבל ערכתי גם לפני מספר שנים. אם אתה מרגיש רצון להירשם שם אני לא רואה בעיה. דרך אגב לא צריך להיות רשום שם כדי לסייע לעורך חדש. אפשר לפנות אליו אם רואים בעיה בעריכותיו ולהסביר לו את מה שנדרש. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:45, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

עריכת ערך קיים בויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום רב,

אני פונה אליך כמי שערכה בעבר את הערך "ארנה ברי" בויקידפיה. לבקשת ארנה ברי כתבתי מחדש את תוכן הערך בעברית. התוכן החדש שכתוב כיאה לערך איציקלופדי, אומת ואושר ע"י ארנה ברי ומוכן להזנה כקובץ וורד - עם כל הקישורים הפנימיים והחיצוניים ותמונתה של ברי.

מאחר ואין לי מושג איך לעשות זאת אני מחפשת ויקיפדית מנוסה שתעדכן את הערך הקיים עם התוכן המעודכן בעברית ובהמשך באנגלית. מאוד אשמח אם תוכלי לסייע לי בכך. אם משום מה נבצר ממך הדבר אודה מאוד אם תוכלי להמליץ לי על מישהי / מישהו שיהיו מוכנים לעשות זאת עבורי בהתנדבות?

אודה לתשובתך בהקדם האפשרי בדוא"ל nuritbd1-at-gmail.com

תודות והמשך יום מקסים

נורית

שלום נורית, נתקלתי במקרה בהודעה שלך, ואשמח לעזור לך. אני כותב כאן כשנה. השאירי הודעה בדף שלי, או באימייל avnerefe-at-yahoo.com המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 15:26, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
שלום נורית, אפשרות נוספת היא שתרשמי לויקיפדיה ותערכי את הערך בדף טיוטה ולאחר מכן אפשר יהיה להעבירו למרחב הערכים. חשוב מאד שהערך לא יכלול דברי שבח והלל, אלא יהיה ענייני ומקצועי וחושב שיכלול מקורות. ובכל מקרה לגבי התמונה יש להעלות אותה וזאת ניתן לעשות רק על ידי משתמש רשום. ואם התמונה מקורה בברי עצמה. אז יש לשלוח אישור מתאים על פי הנחיות בדף ויקיפדיה:OTRS. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:31, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

אבנר, המון תודה על תגובתך לפנייתי ועל נכונותך לעזור. שלחתי לך מייל ואשמח לעבוד יחד.

חנה, תודה גם לך על תגובתך. הערך כלל לא כולל דברי שבח והלל. נהפוך הוא - הקפדתי מאוד על כתיבה עניינית אנציקלופדית, כולל קישורים למקורות שונים שתומכים בתוכן. מפאת קוצר זמן ומשום החשיבות שזה יעשה בצורה מקצועית אני מקבלת בשמחה את הצעתו האדיבה של אבנר לעשות זאת עבורי בהתנדבות. לגבי התמונה, שלחתי במייל את המייל שארנה ברי שלחה עם התמונה לכתובת שהופיעה בויקיפדיה OTSR (שמן הסתם יגיע אליך כפי שראיתי שם)

שוב, תודות רבות והמשל ערב נעים לשניכם

נאמר לי שעריכות כאלה ללא הבאת מקור נחשבות להשחתה ומצריכות שחזור, האם נכון במקרה כזה לשחזר? •אור שפירא • כ"ה באב ה'תשע"ג • 16:48, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

אני מציעה לפנות לעורכת ולשאול אותה למקור המידע בשינוי. ייתכן והיא צודקת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:45, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

אם אני רוצה להעלות תמונה של תחנת הכוח דוראד מדף הבית של התחנה אני יכולה להעלות זאת תחת שימוש הוגן? מור207 - שיחה 21:10, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

לא, לאתר תחנת הכוח יש זכויות יוצרים על התמונות. אני מציעה לחפש תמונות בויקישיתוף. דרך אגב יש דף בויקיפדיה לשאלות בנושא זכויות יוצרים ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:13, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
שתגמר עליו הבניה אני אוכל לצלם אותו תמונה שלו בבניה מהצד לא רלוונטית. אשמח אם תגידי לי אם יש תבנית כלשהי לתחנת כוח תודה על העזרה מור207 - שיחה
אני לא מתמצאת בנושא. אני מציעה להסתכל על ערכים אחרים העוסקים בתחנת כוח, או לשאול בדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 21:24, 1 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה לך. מור207 - שיחה 21:26, 1 באוגוסט 2013 (IDT)

לילה טוב חנה. רציתי לשאול האם מותר להסיר תבנית ערך יתום מהערך הזה שכן פורטלים + ואלדז (פירושונים) מקשריו אליו. שאלה אחרת: אם הערך מקושר אך ורק לפירושונים האם הוא יתום או לא? תודה רבה --David.r.1929 - שיחה 00:51, 2 באוגוסט 2013 (IDT)

בתבנית:ערך יתום יש הסברים לגבי פירושונים, אין התייחסות לפורטל. איני יודעת כיצד נוהגים אחרים במקרה זה. אני מציעה לשאול בדף המיזם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:20, 2 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה. מה זה דף המיזם? סופשבוע נעים חנה! --David.r.1929 - שיחה 14:18, 2 באוגוסט 2013 (IDT)
ויקיפדיה:מיזמי ויקיפדיה/ערכים יתומים. בדף של שינויים אחרונים למעלה יש קישור למיזמים הפעילים השונים בויקיפדיה. אני ממליצה שתיכנס ותכיר אותם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:30, 2 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה רבה, עכשיו הבנתי, כל טוב --David.r.1929 - שיחה 17:56, 2 באוגוסט 2013 (IDT)

בקשת עזרה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום אני מנסה לערוך את דף הערך "ימין מסיקה" ו"תיאטרון אהל יוסף". יתכן שאני מתנהל לא נכון מתוך חוסר הבנה ובתום-לב. בימים האחרונים בכל פעם שניסיתי לשפר את הערכים משתמש אחר שינה אותם כמובן שלדעתי ללא הצדקה אך ייתכן שאני טועה. דבר נוסף שרציתי להבהיר ברשותך, התמונה "פעילות של תנועת האוהלים בשכונת קטמון ט' ירושלים 1973, צילום של ימין מסיקה" מיועדת לדף הערך "תאטרון אוהל יוסף" שהוא יותר רלוונטי מבחינת הפעילות וגם מבחינת הזמן 1973, הדף "תנועת האוהלים" נכון לעכשיו מתייחס לתקופה מאוחרת יותר תקופה זו שונה באופייה וסוג פעילותה. תודה--Hamizrah - שיחה 00:32, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

הסתכלתי וראיתי ששוחזרת על ידי משתמש:גילגמש, אם תסתכל בלשונית גרסאות קודמות תראה שבעת ששחזר אותך כתב שהניסוח אינו ניטרלי. בויקיפדיה אנחנו משתדלים שהניסוחים לא יהיו מהללים ומשבחים, אלא ענייניים שיתנו מידע. הוספתי את התמונה גם לערך על תיאטרון אהל יוסף. אני אפנה לגילגמש ואבקש ממנו שיסביר לך בדף השיח של הערכים מהן הבעיות בעריכות הלה. אל תתייאש. ואנא כשאתה פונה למישהו בדף שיחה, פתח פסקה חדשה דרך הלשונית פסקה חדשה בראש הדף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:46, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

עזרתך תתקבל בברכה, במיוחד כשנראה שיש הסכמה על ג.יציבה (כן, גם זה קורה) ויש אנונימים שמתעקשים לחרחר מהומות. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:08, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

הגנתי, לילה טוב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 01:10, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
גוטן נאכט. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 01:12, 4 באוגוסט 2013 (IDT)
גוטה נאכט. לילה בגרמנית הוא נקבה. Liad Malone - שיחה 23:38, 4 באוגוסט 2013 (IDT)

העליתי תמונה של סלבה צ'פלין (אישור נשלח כמובן למערכת OTRS). שתי בקשות לי אלייך במחילה: א. בתחילה רציתי כמובן להעלות את התמונה לויקישיתוף, אך אינטרנט רימון לא מאפשר לי... אז אם ברצונך להעלות את התמונה לויקישיתוף אז בכבוד ... ב. האם תוכלי להוסיף את התמונה לערך סלבה צ'פלין? שוב, רימון לא מאפשר לי לעשות זאת... מעט מן האורשיחה • כ"ח באב ה'תשע"ג • 17:18, 4 באוגוסט 2013 (IDT)


קטגוריות בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, האם מה שעשיתי כאן וכאן היה בסדר? --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 10:23, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

כן. נראה לי שאתה יודע את המלאכה, והיא רבה. אז תמשיך כך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:26, 5 באוגוסט 2013 (IDT)
אוקיי, תודה. --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 10:29, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה שלום, הכנתי ערך מושקע ובעל תוכן ממשי בדף טיוטה. איך אני יכול להעביר אותו למרחב הערכים? הערך עוסק בספר 'הגיבור האבוד'. האם תוכלי להסיר את ההפניה של הגיבור האבוד אל גיבורי האולימפוס? --נועמאורי - שיחה 12:20, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

אני לא מבינה את הבקשה כתבת את הערך הגיבור האבוד (גיבורי האולימפוס). האם יש בעיה עם שם הערך הזה? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:20, 5 באוגוסט 2013 (IDT)
שיש כבר ערך גיבורי האולימפוס. תיקנתי את ההפניה מהגיבור האבוד לערך החדש, השאלה היא אם ההפניה לא מיותרת עכשיו. Liad Malone - שיחה 14:07, 5 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה רבה Liad Malone --נועמאורי - שיחה 14:37, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה שלום רב, תודה על העלאת התמונה המאושרת לערך של "אורנה ברי" בעברית. אודה אם תוכלי להעלותה גם לערך באנגלית. http://en.wikipedia.org/wiki/Orna_Berry כמו כן, אודה לעזרתך גם בעניין שינוי שם הערך בעברית שאינו כתוב נכון משום שארנה ברי כותבת את שמה ללא האות "ו" אחרי האות "א". ניסיתי לערוך בעצמי אך הבנתי מאבנר שלשם שינוי השם עלי לבקש ממפעילה כמוך לשנות את השם מ"אורנה" ל"ארנה" וליצור הפניה מהשם הישן לשם החדש. תודות רבות Nurit Ben David - שיחה 11:20, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

אני אטפל בכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:11, 5 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה על עזרתך ועל מהירות התגובה. נורית Nurit Ben David - שיחה 10:57, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה,

אני חושב שכוונת מקים הערך משתמש:דרור שור היה שהוא יהיה במרחב הערכים וצריך להעביר אותו ללא הפנייה. דוד א. - שיחה 19:00, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

טופל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:37, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

ערב טוב. העברתי את הקובץ לשיתוף תחת השם קובץ:Slava Chaplin.jpg. אשמח אם תעבירי לשם את רישום ה-OTRS ותמחקי את הקובץ אצלנו. אני אחליף בערך. בברכה ובתודה מראש Assayas שיחה 20:03, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה Assayas שיחה 20:11, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה שלום, יצא לי להיתקל בכיכר העיר ולא האמנתי למראה עיניי. מעל ל-260KB. מי שיש לו פחות מ-30MB מהירות אינטרנט פשוט לא יכול לנווט שם. האם אוכל לארכב פסקאות שלא נערכו במשך זמן רב? הרי כל משתמש עושה זאת, זה לא נקרא להתעסק עם הארכיונים (כמו שינוי שמות הארכיונים, מה שעשיתי לא מזמן). בסה"כ ארכוב, וכמובן שזה לא יהיה העיסוק העיקרי שלי עכשיו ואמשיך לעבוד על הקטגוריות של הסופרים. בברכה, Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 20:07, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

אתה יכול לפי הסדר דיונים לא פעילים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:09, 5 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה. --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 20:14, 5 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה. ברצוני לכתוב ערך לספר 'האלכימאי', הראשון בסדרת 'הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות'. אני לא יכול לעשות זאת מכיוון שיש הפנייה לערך האלכימאי (פאולו קואלו). האם תוכלי להסיר את ההפנייה? אני ממש אודה לך על כך. --נועמאורי - שיחה 10:31, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

תאורטית אתה יכול לערוך את אלכימאי. אך נכון יותר יהיה לכתוב את הערך בשם האלכימאי (מייקל סקוט). -יונה בנדלאק - שיחה 10:47, 6 באוגוסט 2013 (IDT)
השם צריך להיות הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות: האלכימאי או האלכימאי: הסודות של ניקולס פלמל בן האלמוות, בוויקיפדיה האנגלית הלכו על הצורה השניה, אצלנו יותר מקובלת הראשונה. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 10:50, 6 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה לכל מי שענה במקומי. לנועם, בקשות כאלה יש לבקש בבקשות מפעילים בוק:במ ולא בדף שיחתי. אז בבקשה להבא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 10:54, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

הייתה לי תחושה שזה קשקוש אבל לא היה לי מושג כיצד אני יכולה לוודא את זה, מה עליי לעשות להבא? •אור שפירא • ל' באב ה'תשע"ג • 11:27, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

תעשי חיפוש בגוגל, אם האזכור היחיד הוא בויקיפדיה העברית אז זה קשקוש. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:29, 6 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה•אור שפירא • ל' באב ה'תשע"ג • 12:00, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה על הסיוע. מעשה שטן, נפל האינטרנט בדיוק באמצע התהליך. Assayas שיחה 11:33, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

בכיף חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:35, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

ויקינתונים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אשמח לקצת עזרה פה. תודה! אביעד‏ • שיחה 13:43, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

הסברתי שם מה נדרש לעשות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:12, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

אני לא מבינה מה הבעיה בערך, אני מרגישה לא נעים כלפי המשתמש החדש שהערך שלו מזגזג בין המרחב הראשי לטיוטות •אור שפירא • ל' באב ה'תשע"ג • 16:01, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

הסברתי בדף שיחתו. סובל מבעיית תרגמת. תקראי בתשומת לב את הניסוחים בערך חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:03, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

שאלה ועוד משהו[עריכת קוד מקור]

סליחה , לא אעלה תמונות לא חוקיות יותר מצטער .

עוד משהו שאני רוצה לשאול : הדף שתרגמתי על לוקאס סאשה , הוא בסדר ? לוקאס סאשה

ראשית כל אני מצטער על מה שהיה עם התמונות , לא אעשה זאת שוב .

הערך הוא טוב ? תודה :) Bar112010 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום לך, מספיק לכתוב תגובה פעם אחת. אתה יכול לקשר בקישור פנימי גם כאן, לא צריך לכתוב כתובת אינטרנט. ראיתי שערכו אחריך. תסתכל על השנויים שנעשו בערך. טאנ חתום עם 4 טילדות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:08, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

עריכת דף משתמש[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, משום מה אני לא יכול לערוך את דף המשתמש שלי. נראה שזה קשור לעורך החזותי, אבל לא בטוח. לא ניסיתי לערוך מאז שזה התחיל ועד היום. אני יכול להקליק על כל קישור בדף, פרט לקישורים שבשורה למעלה - שיחה, עריכה, עריכת קוד מקור, גירסאות קודמות, וכו. הקישורים האלה לא ניתנים להקלקה, ניסיתי בכל הדפדפנים. תוכלי לבדוק? תודה! המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 20:00, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

תלחץ על קישור עריכת קוד מקור למעלה בלשונית לא משמאל לשם המשתמש שלך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:05, 6 באוגוסט 2013 (IDT)
יש רק 'עריכת קוד מקור' אחד, ואי אפשר ללחוץ על כלום בשורה הזאת, חוץ מאשר על 'דף משתמש'. המתנהלאיטושיחהאופניים, זה האוטו שלי בחיים 20:22, 6 באוגוסט 2013 (IDT)
אני מציעה שתפנה לויקיפדיה:דלפק ייעוץ, יש סיכוי שתקבל שם תשובה ממומחים טכניים גדולים ממנו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 00:19, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה,
ענייני ויקינתונים:
הערך "הסתרה" מקושר לערך האנגלי Cloaking Device. טיין הוסיף הפניה לערך זה מ"מכשיר הסוואה". כשבדקתי בוויקינתונים אז כמובן "הסתרה" העברי מופיע שם כמקבילו של "Cloaking Device" האנגלי (למרות שבעברית הערך לא נקרא "מכשיר הסוואה", אלא "הסתרה"). הוספתי שם, בוויקינתונים, מתחת לשם "הסתרה" בראש הדף, גם "מכשיר הסוואה". האם זו הדרך לטפל במקרה כזה, ובהפניה כזאת? אלדדשיחה 20:14, 6 באוגוסט 2013 (IDT)

עשית נכון. השמות שנמצאים ב"מכונה גם" צריכים להיות כינויים ושמות נוספים לאותו ביטוי. -יונה בנדלאק - שיחה 00:22, 7 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה, יונה. אלדדשיחה 10:50, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

הדואר סגור[עריכת קוד מקור]

שלום חנה
אני מנסה להעביר מייל אל הכתובת permissions-he@wikimedia.org ומקבלת הודעת שגיאה. אסתי ברוכי - שיחה 08:54, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

הי אסתר , המערכת עברה שדרוג אתמול ולכן קבלת את ההודעה. הפניה הגיעה ואני אטפל בה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:08, 7 באוגוסט 2013 (IDT)

שאלות על תמונות חופשיות[עריכת קוד מקור]

  1. האם העלאת תמונה בויתור על כל הזכויות והעברת התמונה ל"נחלת הכלל", מחייבת אישור במייל לOTRS?
  2. האם העלאות לויקישיתוף גם מצריכות את הנ"ל?
  3. האם כאשר משתמש רשום בויקיפדיה מעלה תמונה שהוא צילם בעצמו, שהוא בעל זכויות היוצרים עליה, ולא של אדם אחר שהעביר לו את התמונה, גם מצריך את הנ"ל? בתודה, סול במול - שיחה 11:07, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
שלום סול במול.
  1. כל תמונה של מישהו אחר שעדיין ל פגו זכויות היוצרים שלה יש לקבל את אישורו לכך. הענקת רישיון נחלת הכלל הוא ויתור על כל הזכויות בוודאי שרק בעל זכויות היוצרים יכול לאשר זאת
  2. האישורים האלה נדרשים גם בויקישיתוף בדיוק כמו בויקיפדיה העברית. רוב התמונות מועלות לשם. לויקישיתוף ניתן להעלות רק תמונות ברישיון חופשי או שפגו זכויות היוצרים. האישור צריך להישלח לאותה כתובת
  3. תמונה שאדם מעלה שהוא הצלם, לא צריך משלוח כל אישור כי עצם העלה והשימוש ברישיון המתאים היא ההצהרה הנדרשת לגבי הרישיון.
דרך אגב אני מציעה שתכיר את הסימן # (סולמית) לספרור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:16, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
שלום חנה (מצטער ששכחתי בחוסר נימוס לפתוח בשלום תחילה) ותודה! סול במול - שיחה 11:29, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
ועוד שאלה- מאיזו שנה נוכל לומר שעברו 70 שנה ממות היוצר, ולהציב על תמונה את התבנית תבנית:PD-old? הרי לרוב איננו יודעים בן כמה היה הצלם בשעת הצילום, והמידע היחיד בדר"כ הוא שנת מות המצולם. בעבר אמרת לי שאת תמונותיהם של מצולמים שנפטרו במאה ה19 אפשר, מה לגבי תמונות מהמאה ה20? ראיתי לדוגמא שקובץ:Yeruchom Levovitz.JPG סומן ככזה, והנ"ל נפטר ב1936. בתודה, סול במול - שיחה 11:56, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
זו שאלה טובה. אם התמונה צולמה בארץ אז החיים שלנו קלים יורת כי החוק בארץ מקל. לגבי חו"ל זו בעיה. אין לנו מידע אמיתי. בעצם כל יוצר שמת עד שנת 1943 התמונות שלו משוחררות. אז צריך לעשות הערכה. כי יכול להיות מצב שהתמונה צולמה למשל בשנת 1940 על ידי צלם צעיר בזמנו שנולד בשנת 1920 והוא עדיין בחיים. הייתי מסתכלת על התמונה אם תמונה צולמה כשהמצולם צעיר אז יש סיכוי שצולמה בתחילת המאה ה-20 ואז סביר שהצלם כבר נפטר. איני יכולה לתת לך נוסחות, אל רק הפעלת שיקול דעת.
ראיתי שהתחלת להשתמש בתמונה להחלפה יפה מאד. אשמח אם תעבור גם על תמונות ישנות שהעלית ובכל מקום מתאים תוסיף את התבנית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:47, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

תבנית שבירה[עריכת קוד מקור]

מדוע היא מפריעה? אני משתמש בה רק כאשר מגיעים ל-7 הזחות או יותר. --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 13:46, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

אתה כמעט היחיד שמשתמש בה. קודם כל לא צריך את תבנית בשביל להתחיל תגובות חדשות מימין, וחוץ מזה 7 הזחות זה מעט מיד. התבנית יוצרת קו מכוער ומיותר בדיון. וכשאתה מרבה להשתמש בה כל הדיון מלא קווים מיותרים. לא כל דבר שנוצר אי פעם בויקיפדיה מומלץ להשתמש בו חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:50, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
אוקיי, לא אשתמש בה כאשר יש 7 הזחות בלבד, אבל לגבי אי השימוש בה כלל - אם כך מדוע בכלל היא נוצרה? --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 13:52, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
יש דברים רבים שנוצרו ולאחר שמתחילים להשתמש בהם רואים שהם לא טובים למשל {{יתום}}. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:02, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
טוב... --Guycn2 - שיחההצילו את "דרוש עובד"! 14:10, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

תמונה ושימוש הוגן[עריכת קוד מקור]

היי חנה.
לא ענית לי כאן, כיצד ייתכן שתמונה הלקוחה מהאתר של נשוא הערך מהווה הפרה של זכויות יוצרים.
תודה, ‏VirtuOZ‏ • שיחה 14:28, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

היי חנה, יש לי חשש להז"י. צריך את דעתך. גיא - שיחה 20:07, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

בהחלט הפרה, תשים בבקשה על הערך תבנית:הפרת זכויות יוצרים עם קישור לכתובת האתר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:52, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

איך מתקנים קישור לא נכון לויקיפדיות בשפות אחרות?[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, הערך מורפולוגיה של הצמח - מונחים מקושר לויקי האנגלית למשל לHalophyte (צמח מים מלוחים), דומני שאותה צרה גם בשפות אחרות, אנא, איך מתקנים? בברכה, --שרעטל - שיחה 22:37, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

מסירים את הקישור מהדף הנוכחי בויקינתונים, וקושרים לדף של הערך הנכון. את יודעת לאיזה ערך בויקיפדיה האנגלית יש לקשר? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 22:40, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
תיקנתי את זה. קישרתי לen:Glossary of plant morphology. -יונה בנדלאק - שיחה 22:55, 8 באוגוסט 2013 (IDT)
טוב, יונה היה זריז ממני, בכל אופן זה מה שכתבתי לפני ההתנגשות ביננו: לא יודעת, מה שיותר חמור, לא זוכרת איך מגיעים לדף בויקינתונים, וגם לא התנסיתי בעצמי בפעילות הזאת, בעצם בעודי כותבת מצאתי, מסתבר שהגיע שעתי ללכת לישון היום...אוריד מיד את הקישור השגוי, אנסה מחר למצוא את הדף הנכון (אם לא תרחמי עלי בינתיים קריצה), תודה על המענה המהיר, --שרעטל - שיחה 23:09, 8 באוגוסט 2013 (IDT)

יש לו עוד[עריכת קוד מקור]

לתרומות (ניתאי?) יש עוד ארגזי חול: משתמש:L4D Bill גילגמש שיחה 12:24, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

זה משתמש אחר. את ניתאי אני משאירה לגיל המכיר אותו טוב יותר ממני. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:26, 9 באוגוסט 2013 (IDT)
או קי נפנה אליו בהמשך. גילגמש שיחה 12:37, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה ושבת שלום, קודם כל , תודה רבה על הפנייה.

שמי באמת דרור אלון. אני מורה לתנ"ך ואני מכין את מערכי השיעור לשנה הבאה. בספרים שהוספתי לקריאה נוספת יש פרקים על אותן נשים בתנ"ך. היות ומרבית התלמידים שלי (ואני מניח שלא רק שלי) נכנסים לוויקיפדיה חשבתי להוסיף בכותרת באם יש ==לקריאה נוספת== ספרים שיש להם נגיעה לערכים. השנה רק כדי לספר לך הם יצטרכו לבחור דמות או סיפור מקראי. שמתי לב שחסר בהפנייה לקריאה נוספת ספרים אשר נוגעים בדמות.

אעבור שוב על הערכים ואכניס עמודים. האם אוכל לקבל את עזרתך מפעם לפעם?


בברכת שבת שלום, דרור אלון דרור (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום דרור, ראשית מומלץ שתיכנס לחשבון שלך כשאתה כותב בויקיפדיה. עברתי על עריכות נוספות שלך וראיתי שחלקן קשורות לנושא, אבל חשוב שתהיה הפניה ספציפית לעמודים שבהם המידע קשור לערך. אלה הכללים בויקיפדיה. למשל הכנסת בערכים נביאים הפניה לספר : סימון, אוריאל, קריאה ספרותית במקרא: סיפורי הנביאים. ירושלים: מוסד ביאליק, 2001. למשל בערך שמואל, אז יש לציין את העמודים בספר שבהם יש התייחסות לשמואל. כנ"ל בערכים אחרים. בנוסף בויקיפדיה כותבים בערכים קודם את השם הפרטי אז אוריאל סימון וחשוב לקשר לשם הערך.
איזה עזרה נוספת אתה נזקק לה?
בסוף קטע שנכתב בדפי שיחה, נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: חתימה. הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 16:52, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

למה מחקת את מה שכתבתי על ה holothele tachira ? מגדלי טרנטולות כמוני מחפשים מידע על המין הזה ולי יש פרט שממנו למדתי וזה לא איזה תרגום מכונה... את לא עושקת בזאולוגיה אז אל תימחקי סתם משתמש:Archa amir a (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

כי מה שכתבת היה תרגום מכונה, קבלת הסבר בדף שיחתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:22, 9 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום אשמח לשחזר את הדף שכתבתי אודות איתם ישראלי ב23:32 ואשמח להבין מדוע נידחה הרישום. סיבה מדוייקת..

תודה איתם איתם ישראלי - שיחה 00:04, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

הערך שיצרת על עצמך, לא היה כתוב בצורה אנציקלופדית ועל פי תוכנו המועט נראה כמו פרסומת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 07:48, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום מנסה להוסיף לערך שקיים בשפה האנגלית ערך בעברית אבל מקבל הודעה שאני לא עומד בסטנדרטים. והערך נמחק. אשמח לקבל עזרה. אבי. Saroussi (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אני מניחה שכוונתך לדף משתמש:Saroussi/Sitka, Alaska. פשוט תעבוד על הערך בדף הטיוטה שלך, עד שיהיה במצב שניתן יהיה להחזירו למרחב הערכים, ולחר מכן אני אסייע לך להעביר אותו. בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:03, 12 באוגוסט 2013 (IDT)

העלאת תמונה[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, האם אפשר לשלוח למייל תצלום של החלפת הודעות בפייסבוק המאשרות שבעל הזכויות משחרר את התמונה לרשות הכלל?Nirvadel - שיחה 20:11, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

תלוי מה רואים בתצלום, צריך שיופיע בו בבירור שזה דף של בעל הזכויות, צריך ושהוא מאשר להעלות לויקיפדיה ברישיון חופשי. אם כל זה קיים, שלח ואם תהיה בעיה, אני אודיע לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 20:41, 13 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה. לאחרונה משתמש אלמוני יצר את הערך, אבל לא הוסיף לו קטגוריות מתאימות והשאיר אותו יתום. טיפלתי בעניין היתמות אבל אני מודה שלא הצלחתי לחשוב על קטגוריות מתאימות שניתן לשייך אליהם. יש לך איזשהו רעיון ? Lionster (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

הכותב מתעקש כי הערך אינו מתאים למחיקה מהירה, אשמח אם תעייני בו ותראי האם הוא מתאים או לא. דיון ענף מתקיים בדף שיחתי, אשמח שתגיבי שם לאחר מכן. תודה מראש ויום טוב, יונה בנדלאק - שיחה 09:03, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

בוקר טוב, אשמח לדעתך בדיון שפתחתי במזנון. ‏Ben-Natan‏ • שיחה 09:55, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה רבה על העזרה[עריכת קוד מקור]

היי חנה, תודה רבה על העזרה בכניסה לעולם הויקיפדיה Dorblech - שיחה 16:21, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

בבקשה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:24, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

פיבלוש ערך[עריכת קוד מקור]

שלום שמי אבי הוספתי ערך בעברית לערך שקיים באנגלית ושמו SITKA משום מה אני לא מצליח לפבלש. אשמח לקבל עזרה אבי.Saroussi - שיחה 16:35, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום אבי, ערכי קצת את הערך במשתמש:Saroussi/Sitka, Alaska. לא ברור לי מה כוונתך במילה פילבוש. אם כוונתך שרצונך להעביר את הערך למרחב הערכים, ראה עזרה:העברה. יש להעביר את הערך לשם סיטקה ללא התוספת אלסקה, כי זה הערך היחיד בשם זה בויקיפדיה העברית. אם אתה רוצה שהעביר את הערך עבורך, כתוב לי ואעשה זאת. הערך לערך כשמתעתקים שם של ערך מהויקיפדיה האנגלית לעברית יש לבדוק מהו שמו בעברית למשל אין צאר בשם פול הראשון אלא פאבל הראשון, קיסר רוסיה. תעתיקה השמות בעברית הם על פי שפת המקור לא על פי האנגלית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:49, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

סתם כי בא לי לתת לך מדליה! (: נועמאורי - שיחה 17:08, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

שלומות , פתחתי ערך חדש וארחיב אותו בהמשך. אני לא מצליח להעלות תמונה . ההסבר אינו ממש ידידותי לי עקב בעיות טכנופוביות שאינן קשורות כמובן בוויקפדיה. אודה לך שוב על עזרתך. Drorallon (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

שלום דרור, ראשית כשאתה עושה פנייה חדשה, אנא פתח ותה דרך הלשונית "פסקה חדשה" למעלה, לא מערבבים בין פניות שונות.
חשוב לתת קישור לערך החדש שפתחת, או לפחות לציין את שמו ולא לתת לי לנחש ולחפש למה כוונתך.
ואני חוזת ומבקשת שתחתום על הפניות שלך כנהוג. אני אבדוק חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 18:25, 14 באוגוסט 2013 (IDT)


שחזור הקבצים[עריכת קוד מקור]

ערב טוב חנה, רציתי לשאול האם השחזור של התמונות שלי שנמחקו מתקדם? האם מתניה מטפל בזאת? אני לא רוצה שהערך אשדוד יישאר יותר מדי זמן ללא התמונות האלה. בתודה, FireSky - שיחה 22:59, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

שאלתי אותו היום והוא אמר שהוא מטפל בכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:01, 14 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה על התשובה המהירה FireSky - שיחה 23:03, 14 באוגוסט 2013 (IDT)

בקשר למחיקה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אשמח לשמוע באופן מנומק ובהיר מדוע מחקת את הערך שלי, לאחר שנערך מחדש בצורה אינפורמטיבית מובהקת? בתור אדם שמעיד על עצמו כאדם בעל חוש צדק מפותח, צר לי להודיע לך שמדובר פה בדיקטטורה מוזרה או שיגעון גדלות. הערך נכתב מחדש במיוחד על מנת לתת מידע אינפורמטיבי ולהמנע מפרסום כערכי הויקיפדיה. בנוסף, אם את עדיין טוענת שהערך הוא חומר פרסומי, אז עלייך למחוק את הערכים של כל העסקים הדומים, שלמעשה עליהם פסחת. צר לי לומר לך את האמת המרה. לפחות היא נכתבה באופן מנומס כמו שביקשת. אנא החזירי את הערך לאוויר ובטלי את החסימה.

Segment IT - שיחה 09:12, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

צר לי, אך פה זה ויקיפדיה האנציקלופדיה החופשית ולא לוח מודעות חינמי. ולבוא בדרישות ותביעות ממישהו ולכנות אותו דיקטטור ובעל שיגעון גדלות לא ממש יעזור למטרתך הפרסומית. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 09:15, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

שוב, הערך נערך בצורה לא פרסומית ולא שיווקית. אינפורמציה יבשה בלבד עבור מי שרוצה ללמוד על החברה. אם כך מדוע לא הורדת את הערכים של חברות אחרות? מה ההבדל?

העלית את הערך פעמיים בשם סגמנט טכנולוגיות מידע בע"מ שנמחק על ידי מפעיל אחר ובשם סגמנט טכנולוגיות מידע שנמחק על ידי. ויקיפדיה לא נועדה להיות פלטפורמה פרסומית לאזכורם של חברות. אני מניחה שיש פורטלים עסקיים ששם יש מקום לכתוב על כל חברה. הערך שכתבת הוא על חברה שהוקמה בשנת 2000 העוסקת בפיתוח ויישום פורטלי ספקים ומערכות B2B, רשימת מוצרים, מדינות בהן משווקת, מיקום משרדים וציון תו תקן. יש חברות רבות בארץ, כדי שלחברה יהיה ערך בויקיפדיה צריך שיהיה לה ייחוד מסוים למשל בולטות ציבורים גדולה מאד או ייחודיות אחרת. זה לא הערך הראשון על חברה הנמחק בויקיפדיה. אם אתה עדיין חושב שיש מקום לערך עליכם, אתה יכול לפנות לוק:במ, אולי יהיה שם מפעיל אחר שיחשוב שיש מקום לערך וישחזר אותו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:50, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

Saroussi - שיחה 12:15, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

בבקשה ובצלחה וכתיבה פוריה של ערכים נוספים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:17, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

קצרמר תאילנד[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אבקש שתוסיפי את הקוד. תיקנתי את הבעיה כך שעכשיו יופיע הקצרמר בתצוגה המקדימה. תודה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 14:27, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה רבה הקצרמר תקין ועובד. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 14:31, 15 באוגוסט 2013 (IDT)

מחיקת ערך מויקימינים[עריכת קוד מקור]

שלום חנה,

אני פונה אלייך מאחר ואלדד הציע אותך כמי שמבינה דבר או שניים בויקימינים. מצאתי שם של מין שאינו קיים שמישהו הכניס לויקימינים. מה עושים עם כזה דבר? תודה, צור סופר - שיחה 09:52, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

איני מכירה את ויקימינים, להערכתי אלדד התבלבל עם ויקינתונים. ניסית את יונה בנדלק שכותב ערכים על בעלי חיים? חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:22, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
גיל כבר הציב שם תבנית מחיקה מהירה. להבא אתה מוזמן לפנות בדף שיחתי בנודע לויקימינים. -יונה בנדלאק - שיחה 15:41, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה, אני מפנה אליך את ערכים אלו שהינם כפילות. יוצר הערך "יום המורה" טוען שהם אינם כפילות. האם תוכלי לטפל בערכים אלו? תודה ושבת שלום, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 11:20, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

זו בהחלט כפילות, במיוחד שהטבלה שהועתקה לערך החדש היא מתוך הערך הישן. שים על הערכים תבנית איחוד. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:25, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
אבל יש גם את יום המורים העולמי. בשפות אחרות יש 2 ערכים, יום המורים ויום המורים העולמי. מישהו פה החליט לאחד אבל זה לא כדאי. שתהייה הפניה לשפות אחרות לשני הערכים. לדעתי צריך למחוק את יום המורה ולהשאיר את השתיים האחרים. ‏cheshin61‏ • שיחה • י' באלול ה'תשע"ג • 14:24, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

כוכב לכבאית![עריכת קוד מקור]

כוכב הכבאים
על כך שכיבית וסידרת את הבלאגן שיצרתי ללא כוונה, גם היום כשאיחדתי ערכים וגם אתמול עם הוספת קצרמר תאילנד , כל הכבוד. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 12:24, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה רבה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:37, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

רציתי לשאול אם לשים תבנית זו גם על ערכי אישים מהעולם כגון: מרי אלוירה ויקס, אדוארד ווד, גריגורי אברמוביץ' בוגוראד, ארתור קנדי (שחקן) וכו'? ‏cheshin61‏ • שיחה • י' באלול ה'תשע"ג • 14:24, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

לא, אין טעם, מה הסיכוי שלדוברי העברית תהיה תמונה חופשית של אישים מהעולם. קרא גם בדף התבנית, ההסבר מופיע שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:29, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
שאלה נוספת, האם בערך יחזקאל פלומין התמונה נחשבת בשימוש הוגן? ‏cheshin61‏ • שיחה • י' באלול ה'תשע"ג • 14:46, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
לא, צריך להיות אדם מת לחלוטין כדי שאפשר יהיה להעלות תמונה שלו בשימוש הוגן. חבל שאין תאריך על התמונה, כי הוא נראה צעיר שם, וכול התמונות שצולמו בישראל עד וכולל 1962 פגו עליהן זכויות היוצרים ואפשר להשתמש ברישיון {{PD-Israel}} חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:51, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
כנראה שהתמונהמתקופתו בכנסת בשנים 1974 - 1981. ‏cheshin61‏ • שיחה • י' באלול ה'תשע"ג • 15:19, 16 באוגוסט 2013 (IDT)
אני אמחוק אותה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 15:20, 16 באוגוסט 2013 (IDT)

חנה, אני מצטער על כל מה שעשיתי. אנא ממך, הסכימי שנפתח דף חדש ואני אשתתף פחות בדיונים, אקח חונכות ואתרכז בכתיבת ערכים. בברכה, Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 06:08, 17 באוגוסט 2013 (IDT)

גיא, הרצון מראה על כוונה חיובית, אבל העיקר הוא המעשה ולא ההצהרה. אני מאד מקווה בשבילך שתעשה שינוי מהותי בדרך התנהלותך בויקיפדיה, הסתכלתי קצת על עריכותיך האחרונות הבוקר וראיתי למשל שהעברת את הדיון בשיחת תבנית:פסקה בעבודה לויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים. זה דבר שלא היית צריך לעשות, זה דיון רלוונטי בדף השיחה שם, ושם צריך להישאר. אפשר להפנות לשיחה מהפסקה שפתחת באולם הדיונים, יכולת גם להעתיק משם, אבל לא להסיר משם. אל זה אני מדברת כשאני אומרת הבנה של הויקיפדיה. יש הבדל בין העברת דיון מדף שיחה של משתמש למקום שבו היא רלוונטית, לבין העברת דיון מהמקום שבו היא רלוונטית, לדיון במקום אחר שלאחר שיאורכב אפילו הקישור הישיר מדף השיחה כבר לא יוביל אליו. בכל אופן חשוב שתגלה כושר איפוק ושיהיה לך בהצלחה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 08:46, 17 באוגוסט 2013 (IDT)
צודקת, אני מצטער. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 21:07, 17 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום Hanay, הבנתי שאת מפעילה ולכן פונה אליך. אני כבר כמה זמן שמה לב שכותרת ---קטגוריה:גל המחאות בארצות ערב (2011-2010)--- לא מעודכנת. זה צריך להיות 2010-2013, אך איני יודעת איך משנים דף קטגוריה. אשמח אם תוכלי להעביר לכותרת מעודכנת.

בברכה, --Midrashah - שיחה 01:09, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום לך, מפעיל לא יכול לשנות שם של קטגוריה, במקרה ויש הסכמה לגבי השם החדש יוצרים קטגוריה חדשה ואז מבקשים ממפעיל למחוק את השם הישן. אבל על שם הקטגוריה יש לקיים דיון. הוספתי שם תבנית {{שינוי שם}}. אני מנחה שויקיפדים נוספים ייכנסו ויעלו הצעות מתאימות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:59, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

היי חנה, ראיתי שאת המפעילה היחידה שכעת פעילה. תוכלי להציץ שם בפסקת המשתמשים לחסום? תודה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 10:36, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

לא הבנתי למה רק ללוסתם יכול להסיר את התבנית, ממתי רק למפעילים מותר להסיר תבניות חשיבות? Assafn שיחה 11:20, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

התשובה לכך היא לא, אבל יש כאן מקרה בעייתי, התומכים היחידים הם אתה ואני, ואני לא ב-100%, כי יש משהו בטענותיו של לוסתם בנושא. ולכן נשארת רק אתה לכן עדיף שהשיקול הסופי יעשה על ידי לוסתם שמטפל בנושא באופן שוטף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:23, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
אבל אין כאן שיקול דעת, אני מסכים שהיא אולי לא השדרנית הכי חשובה אבל כל עוד יש שדרנים אחרים באותה רמת חשיבות אני מתמיד בהתנגדות שלי, אם רוצים למחוק צריך להקבוע כללים ברורים ולוסתם לא יכול להחליט על דעת עצמו. לפחות במקרה זה יש כללים ברורים והם שכל עוד יש התנגדות מסירים את התבנית לאחר שבוע. Assafn שיחה 11:32, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
תלוי בסוג ההתנגדות והטיעונים, למרות שגם אני השתמשתי בטיעון שלך, זה מסוג הטיעונים החלשים של "למה לאחרים יש". אני מסכימה שאין בנושא של שדרנים כללים ברורים, אבל זה לא הנושא היחיד שאין בהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:49, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
החוק הוא ברור, כל אחד יכול להסיר את תבנית החשיבות לאחר שבוע. כל שאר הטענות שלך הן פירושים שלקחת על דעת עצמך. מי קובע מה זו טענה חלשה או טענה חזקה? למה לאדם אחד תהיה זכות הכרעה? מאיפה הגיע הנוהל של בורר לטענות חשיבות? אין לי כוח להיכנס לויכוחים אבל אם רוצים לשפר את נוהל תבניות החשיבות זה צריך להיות מאוגן בהחלטת קהילה ועד אז צריך להיצמד להחלטות הרשמיות Assafn שיחה 12:00, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

המרת קואורדינטות[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, מצאתי כלי נחמד להמרת קואורדינטות. בפורום הזה בתגובה השניה יש קישור להורדת קובץ אקסל שממיר קואורדינטות. פשוט תכניסי את את הקואורדינטות מרשת ישראל החדשה מזרח בתא C16 וצפון בתא D16 ותקבלי את הנתונים בשורה 18 גם בצורת שעות/דקות/שניות לשימוש בתבנית coord וגם בדצימלי לתבנית מפת מיקום. ♠ גיל כ. (שיחה) ♠ 12:31, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

תודה בינתיים אני עובדת קשה על איתור הנקודות האלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:39, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום, תשומת לב לשחזור שלך....ראי מה "פספסת".--Yoavd - שיחה 14:06, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

צודק, באמת התפספס, הייתי מרוכז בתמונה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 14:24, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

מחיקת שיחת משתמש[עריכת קוד מקור]

אבקש את עזרתך לבדוק האם פעולותיו של המשתמש ברוקולי למחיקת דף השיחה שלו באופן חוזר ונשנה והעברת דיונים מהם אל ערכים אינן פוגעות בכללי האתר. בברכה Mr. GOD - שיחה 17:01, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

אינני יודעת למה אתה מתכוון, אבל אם יש לך טענות לאופן פעילותו, המקום הוא ויקיפדיה:בירורים או לפחות וק:במ, לא בדף שיחתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:11, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
הוא מתכוון לזה שהסרתי הטרדות של נועם מאורי ושותפו הנאמן מדף השיחה שלי. מעניין מה פתאום זה אכפת לו ומה פתאום הוא מתערב בענייניהם של אחרים. או שזה קשור לתוספת המיותרת שלו שהסרתי מהערך על הנסיכה דיאנה, או ש... קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:12, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
הורדת הטרדות אינה חוקית, גם אם נדמה לך שכך תלחם בהם. אם להרגשתך מישהו מטריד אותך פנה לעזרת משתמשים אחרים, אך אנא אל תערוך ותסיר את השיחות כאוות נפשך. בברכה Mr. GOD - שיחה 17:16, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
אל תתערב במה שלא נוגע לך. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 17:18, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
נוגע לי. מחקת את הערתי לגבי ביטול העריכה שביצעתי. בברכה Mr. GOD - שיחה 17:24, 18 באוגוסט 2013 (IDT)
אם היית שם לב, ברוקולי העביר את דבריך לדף השיחה של הערך והגיב שם. ‏Hyuna‏ • שיחה • חציל-צילון • 17:25, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

החברה העלתה את הלוגו שלה תחת cc 3.0 (בקומונז ולא בשימוש הוגן). קשה לי להאמין שזו כוונת היוצר אלא טעות של הפקיד/מנהל שנתנו לו לכתוב את הערך. אני יודע שאת מתעסקת הרבה ברשיונות אז לטיפולך המסור אודה, בברכה, Nurick - שיחה 18:58, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

אני מציעה שתסביר לו את המשמעות, תגיד לו שיעלה לויקיפדיה העברית ברישיון בשימוש הוכן. על הקובץ בויקישיתוף יש לשים תבנית למחיקה מהירה עם הסבר לוגו. ערכתי בהזדמנות זאת את הערך הורדתי מידע פרסומי חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 19:03, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

צר לי שאני מפיל עלייך את "התיק" הזה, אבל נראה שיש כאן התעקשות למחטפים ופעילות בניגוד למקובל. ההתנהגות המטרידה הזאת באמת עברה את הגבול, ואם זה לא ייפסק בהקדם אפתח על כך דיון בבירורים. קוריצהלול התרנגולותאהמהמורשת העולמית. פשוט עולמית! 21:22, 18 באוגוסט 2013 (IDT)

קרדיט תחת תמונה - מה נסגר לגבי זה?[עריכת קוד מקור]

היי,
עזבתי את ויקיפדיה לצורך הנסיעה לוויקימניה בעת קיום הדיון על זה... מה סוכם לבסוף וכיצד אוכפים את ההחלטה שהתקבלה? Ldorfmanשיחה 01:23, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

לא צריך לאכוף, התגובות היו ברורות מאד. ולדעתי הנושא הובן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:21, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

סוג'ורנר טרות'[עריכת קוד מקור]

אכן ערך מעניין. גילגמש שיחה 15:43, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

לא מחקתי את הדף "כללים לתעתיק מסינית" במכוון. Asteiner העביר אליו את הדף הרלוונטי של כללי התעתיק מסינית, ואני החזרתי לשם הקודם, תוך השארת ההפניה. לא ייגרם נזק אם היא תישאר במרחב הערכים (גם כדי שהציבור הרחב יוכל להגיע לדף בוויקיפדיה דרך ההפניה, שאינה כוללת את הקידומת "ויקיפדיה:"). אלדדשיחה 23:13, 19 באוגוסט 2013 (IDT)

היי, ישנה סתירה בין הכתוב ערך קיר העורבים לבין נווה שאנן (חיפה)#רמת אלון. את יכולה, בבקשה, לסדר את העניין? Shannen - שיחה 08:08, 20 באוגוסט 2013 (IDT)

This Month in Education: August 2013[עריכת קוד מקור]





Headlines

To assist with preparing the newsletter, please visit the newsroom. Past editions may be viewed here.

If this message is not on your home wiki's talk page, update your subscription · Distributed via Global message delivery, 01:03, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה. מחקת אתמול ערך זה בנימוק שאיננו מתאים למרחב הערכים. לדעתי זה לא נכון. הערך אמנם קצר, אבל יש בו תוכן בעל משמעות ויש הצדקה לקיימו כקצרמר. אם אינך מסכימה, כי אז אני מציע לשחזר הערך לארגז חול אצלי ושיתקיים דיון בהשתתפות משתמשים נוספים. תודה. יואב ר. - שיחה 13:52, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

יואב, מחקתי כי הערך נמצא בארגז חול של הכותב. רציתי להעביר אליו אבל גיליתי שהארגז קיים. כתבתי לו בדף שיחתו והסברתי לו מה עליו לעשות. הבעיה היא שבערך אין בכלל פתיח המסביר את הנושא. אלא מתחיל מהאמצע. אני מסכימה שיש מקום לערך הזה, אבל יש מינימום שנדרש שזה לא מאמץ גדול מצדו להוסיף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:56, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
ראה משתמש:Maorc/איגוד הרופאים המרדימים בישראל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 13:57, 21 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה. יואב ר. - שיחה 14:07, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

האנציקלופדיסט באלף מילים[עריכת קוד מקור]

הי חנה, מה נשמע? מאחר שהיית מעורבת בדיון בנושא, אני מפנה אותך להצהרתי כאן. תמרה שיחה 22:49, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

הגבתי שם. את צודקת בהחלטתך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 23:06, 21 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה.

אנא ראי את הדיון הארכאולוגי או הפסבדו ארכאולוגי בדף הנ"ל. אשמח להתייחסותך כארכאולוגית, ואם תאותי לשכתב את הפרק כפי שהציע קובי כרמל בדיון שלפני, אודה לך שבעתיים. בברכה, משתמש כבד - 01:13, 22/08/13

האם הערך מתורגם?--TheRamtzi - שיחה 03:58, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

הפניה לקטגוריות בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אנא ראי. כנראה שאפילו לקשר לוויקישיתוף אני לא יכול לעשות בלי שיתלוננו וישחזרו אותי. --Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 09:21, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

אף אדם לא התלונן בפסקה זו, גיא, אלא נכתב לך כי במרבית הפעמים אתה יכול להוסיף רק את {{מיזמים}}, כיון שהקטגוריה מקושרת באמצעות ויקינתונים. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:23, 22 באוגוסט 2013 (IDT)
הגבתי בדף השיחה של גיא. דקל, אתה כן התלוננת, כפי שכתבתי לא תמיד יש קישור בויקידטה לויקישתוף. גם אני עושה בדרך זאת פעמים רבות. תניח לנושא. אתה תיצור קישור בדרכך ואחרים יצרו קישורים בדרכם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 09:57, 22 באוגוסט 2013 (IDT)


אני רוצה להמשיך במלאכה זו, אך אינני מבין כיצד לעשות זאת ומה הקשר לוויקינתונים. (הרי ויקינתונים נועד בכלל ליצירת קישורי בינוויקי נוחים ומסודרים, מה הקשר לוויקישיתוף?) האם אוכל להמשיך לעשות כך:(?)

{{מיזמים
|ויקישיתוף=שם הקטגוריה בוויקישיתוף (באנגלית וכולל הקידומת "Category")
|שם ויקישיתוף=שם הקטגוריה בוויקיפדיה (בעברית ולא כולל הקידומת "קטגוריה")
}}

אם עדיף כמו שדקל אמר, אודה לכם אם תסבירו לי כיצד לעשות זאת. בברכה, Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 12:06, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

הי גיא, בדפים רבים בויקינתונים יש קישור לקטגוריה בוקישיתוף. אם זה קיים אז מספיק להשתמש בתבנית {{ויקישיתוף בשורה}} או תבנית {{מיזמים}} ולא צריך להכניס את שם הקטגוריה. הבעיה היא שלא תמיד הקישור קיים. למשל בקטגוריה:הגליל: אתרים ארכאולוגיים, ואז קישור בתבנית הזאת, לא יוצר את הקישור. לכן אני כן מכניסה ליתר בטחון את שם הקטגוריה, כדי לחסוך לי חיפוש נוסף ובדיקה.
בכל מקרה התבנית אין צורך להכניס את שם הקטגוריה, עדיף להשתמש במתכונת הבאה {{מיזמים|ויקישיתוף=Category:Archaeological sites in Galilee}}. תחליט אתה איך אתה מעדיף ליצור את הקישור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:21, 22 באוגוסט 2013 (IDT)
עדיין לא ממש הבנתי, כך שאם אין עדיפות לדרך שהסברת אני מעדיף כפי שעשיתי עד היום. לגבי שם הקטגוריה - אם לא אכניס אותה, תופיע הקידומת "קטגוריה:" בטקסט שיוצג, ולכן אני מוסיף את הפרמטר "שם ויקישיתוף" עם השם ללא הקידומת "קטגוריה:". בברכה, Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 12:28, 22 באוגוסט 2013 (IDT)
מכיוון שעוסקים בקטגוריה אז יש מקום לציין שזו קטגוריה בשם. ולגבי הבנה תסתכל בקטגוריה:אתרים ארכאולוגיים בארץ ישראל תראה את הקישור שם ותבין. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:38, 22 באוגוסט 2013 (IDT)
אה... תודה, להבא פשוט אכתוב {{מיזמים|}} ואם התוצאה לא תהיה טובה אוסיף ויקישיתוף=שם הקטגוריה בוויקישיתוף. בברכה, Guycn2 - שיחההצביעו לסמל ה-150,000 ערכים! 12:51, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

הי חנה, נעים להכיר, הוספתי ערך חדש בשם "ראש גלידה" המתאר את ספר הילדים שהוצאתי לאור. אני הוא מחבר הספר וכלל התוכן המוזכר בערך הנו מקורי שלי. התבקשתי לקבל את הדרכתך בנוגע לאישור זכויות יוצרים, האם תוכלי לסייע לי באישור הערך לפרסום? המון תודה, אורי Kidsbooks - שיחה 12:13, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום אורי, אני מניחה שאתה מתכוון לדף משתמש:Kidsbooks/ראש גלידה שיצרת. אם הטקסט שכתבת בערך זהה לטקסט שכתוב על גבי הספר או בדף הפייסבוק, אנחנו רוצים להבטיח שבעל זכויות היוצרים אישר להעתיקו לויקיפדיה ברישיון חופשי. כל אחד יכול להיכנס לויקיפדיה ולטעון שהוא בעל זכויות היוצרים. הדרך לפעול הוא לשלוח בדוא"ל אישור מסודר על פי ההנחיות המופיעות בדף ויקיפדיה:OTRS. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:34, 22 באוגוסט 2013 (IDT)
תודה, אני מטפל

Kidsbooks - שיחה 12:46, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

הי חנה,

שלחתי את האישור בדוא"ל מסודר על פי ההנחיות. אשמח לעזרתכם בהחזרת הערך למרחב הערכים.

בברכה, אורי Kidsbooks - שיחה 16:32, 22 באוגוסט 2013 (IDT)

החלפת חונך[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, החונך שלי כמעט ואינו נמצא בויקיפדיה. האם אני יכול לקחת חונך אחר? --נועמאורי - שיחה 11:47, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

כן, חפש חונך אחר, ולאחר שתקבל הסכמה תודיע לחונך הקודם על השינוי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 11:49, 23 באוגוסט 2013 (IDT)
אוקיי. תודה גדולה, נועם--נועמאורי - שיחה 11:53, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום חנה. האם תוכלי לחנוך אותי? --נועמאורי - שיחה 11:56, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

שלום נועם, אני מצטערת, אבל אני עוסקת רבות בקבלת עורכים חדשים חלקם גם סטודנטים במסגרת מטלה אקדמית. חניכה דורשת אנרגיה רבה ואני צריכה לשמור אותה לעורכים שיש לי התחייבות לגביהם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:00, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

היי,
אני מציע שאם לא תתקבל תשובה ממעלה התמונה תוך מספר ימים, תבקשי למחוק את התמונה בשל חשד להפרת זכויות יוצרים. Maccabi34 העלה תמונות שונות שאינו רשאי להעלות טרם הערנו לו על כך. נראה לי שזו אחת מהן ועדיף להסירה ומקסימום הוא יעלה אותה מחדש, מאשר להשאיר אותה כאשר היא למעשה לא באמת צולמה על-ידו. סופ"ש נעים, Ldorfmanשיחה 17:15, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

בנוסף, נראה שיש לו משהו נגד שני. גם שם התמונה שנבחר הוא לא תקין ולא נייטרלי. גילגמש שיחה 17:17, 23 באוגוסט 2013 (IDT)
אם לא יענה אבקש את מחיקת התמונה. בכל מקרה ניתן גם לשנות שם של קובץ. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:18, 23 באוגוסט 2013 (IDT)