ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 67

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

הצבעה – חשיבות ערכים על מוזיקאים[עריכת קוד מקור]

הקדמה[עריכת קוד מקור]

המדיניות נועדה ליצור מדיניות טובה ומפורטת יותר בנושא מוזיקאים מזו הקיימת היום (אלבום אחד בהוצאה מסחרית).

דיון[עריכת קוד מקור]

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

דיון נוכחי[עריכת קוד מקור]

מה פתאום אינסוף?! יומה דין - שיחה 21:13, 13 ביולי 2020 (IDT)

יומה דין, זה חלק מהעיוות של ההצבעה לפי שיטת החציון הזו (שיש שעדיין מתעקשים שלא קיים). מי שמתנגד לסעיף הזה נדרש להצביע "אינסוף". יוניון ג'ק - שיחה 21:35, 13 ביולי 2020 (IDT)
יוניון ג'ק כל ההצבעות אינסוף יועילו למצביעיהן רק אם אינסוף יהיה החציון, אחרת רק הגדלתם את המספר הדרוש. בסעיף הזה זה מגוחך במיוחד ומעיד על חוסר מחשבה. יומה דין - שיחה 21:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
חוסר מחשבה של מי? יוניון ג'ק - שיחה 21:39, 13 ביולי 2020 (IDT)
כמו בכל הסעיפים - של המנסחים, וכתוצאה מכך גם של המצביעים המבולבלים. יומה דין - שיחה 21:42, 13 ביולי 2020 (IDT)
אני חושבת שזה לא מנומס במיוחד לטעון שעשרה ויקיפדים שונים (לפחות) הם חסרי מחשבה וקלי דעת רק בגלל שפספסו משפט אחד, שגם חמישה מצביעים אחרים פספסו. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:13, 13 ביולי 2020 (IDT)
זה לא רק משפט אחד. יש כאן סעיפים מספריים שכל מספר שיתקבל יגרום לבעיות. יומה דין - שיחה 22:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
יומה דין, לך וליוניון ג'ק כבר הובהר יפה מאוד שחייב מדיניות שבאמת עושה משהו ולא קווים רכרוכיים להפליא שלא יעשו כלום חוץ מלהיות כמה דברים יפים שאפשר לתלות על הקיר. נושא ה"0" יטופל (הסיבה למה לא השתמשתי באפס נכתבה בדף השיחה, זה מגוחך הרבה פחות מהטענות שלכם כנראה) פה ואפסיק את ההצבעה על הסעיף, אבל אשמח אם שניכם תפסיקו לעורר מהומה נגד כל המדיניות שלי רק כי היא לא הדבר החלש שיוניון כתב (ואגב, גם יוניון הציע בשלב מסוים להשתמש במספרים, והחזיר את זה אחרי שראה שיש תמיכה בהצעה שלי).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
המדיניות שלך תעורר מהומה בערכים וחבל שלא נזהרתם איתה. יומה דין - שיחה 23:17, 13 ביולי 2020 (IDT)
יומה דין, דברים כאלה נאמרו גם על מדיניות הסינגלים. אנחנו עוד נראה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
המקיסט, שאלת תם, אם סעיף הייצוג באירוויזיון לא יתקבל, האם האירוויזיון עדיין לא ייחשב כ"תחרות מוזיקלית" (הקריטריון כתוב כ"תחרות מוזיקלית בעלת חשיבות אנציקלופדית שאינה האירוויזיון, למרות שהיא משמעותית יותר מקדם-אירוויזיון לדוגמה)? YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:30, 13 ביולי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

הסעיף הזה היה בנפרד מהסעיף של הקדם אירוויזיון כי אני יודע שיש קונצנזוס בוויקיפדיה בעד חשיבות אוטומטית למי שבאירוויזיון. אם לא יתקבל, לא תהיה מדיניות ספציפית ויהיה צורך לעבור את הסף בהתבסס על סעיף אחר (אבל לדעתי הסף יתקבל).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:31, 13 ביולי 2020 (IDT)

אז נגיד אם יתקבל בסעיף מקום 5, וסעיף האירוויזיון לא יתקבל, מקום 5 באירוויזיון יספיק? (אותה שאלה, בניסוח אחר [בכל מקרה זמר שזכה במקום החמישי באירוויזיון יכול לעבור את הקריטריונים האחרים בקלי קלות אבל זו רק דוגמה]) YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:32, 13 ביולי 2020 (IDT)
הסעיף ההוא לא חל על האירוויזיון ולא יחול עליו גם אם הסעיף על האירוויזיון יתבטל.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:34, 13 ביולי 2020 (IDT)
אז אתה אומר שאם סעיף האירוויזיון יתבטל, לא ייכתב בסעיף התחרויות "...שאינה אירוויזיון"(?) YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
הסעיף לא ישתנה בשביל סעיפים אחרים. בכל מקרה זה גם לא רלוונטי כי ההצבעה מבוטלת. תכלס אני גם לא רואה עניין להמשיך לקדם את המדיניות הזו אחרי כל המקלות בגלגלים ששמו לי בכל הנושא של המדיניות. אני מניח שיש כמה שיהיו מרוצים מזה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
יומה דין אני לא מקבל את הביקורת שלך. המדיניות הזו מוצגת כבר חודש בפרלמנט (ולפני זה עוד דיונים רבים כולל במזנון) והדיונים על שיטת ההצבעה מתקיימת כבר שלושה שבועות. אז לבוא עכשיו ולטעון שההצבעה לא טובה או מסובכבת זה טוב ויפה אבל מאוחר מידי. אני מקווה ש"חוכמת ההמון" תעשה את העבודה והחציונים שיבחרו לא יגרמו לבעיות.
יוניון ג'ק בהתחלה לא רציתי להגיב על אופן הפעולה שלך אבל הדיון הזה וגם מה שהועבר לדף השיחה של הפרלמנט כבר ממש מוגזם. היתה לך יותר מהזדמנות אחת להשפיע על המדיניות. הצענו לך לאחד את הטיוטה הזו עם שלך, אבל לא פעלת בנושא הזה בכלל (לפחות לא בדפים שאני ראיתי). הצענו לך לכתוב איך ההצבעה צריכה להיראות, אבל העדפת להמשיך להתנגד לכל הצעה שהועלתה ולא לכתוב איך ההצבעה לדעתך צריכה להיות. לאורך כל הדרך אתה לא משתף פעולה ונותן לאחרים לעשות דברים ואז מתלונן שיש בעיות. אז אתה יכול להמשיך להתלונן, אתה יכול לנסות לבטל הצבעה בגלל שמי שניסח טעה בסעיף מסוים (ואתה כנראה גם פספסת את זה או שהעדפת לא להאיר על זה לפני תחילת ההצבעה) אבל זו לא דרך פעולה ראויה בעיני בפרויקט שיתופי. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:35, 14 ביולי 2020 (IDT)
הבעיה היא שבסעיפים כלליים מדי כל חציון שייבחר יזיק לכאן או לכאן. כל חציון. יומה דין - שיחה 10:58, 14 ביולי 2020 (IDT)

בשל טעות בהצבעה, ההצבעה על סעיף זה תימשך עד ה-20.7.20 בשעה 23:22 המקיסט (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

אי אפשר לשנות באמצע. א. כי מצריך חתימות מחדש. ב. כי הניסוח הזה מבלבל. ג. כי אנשים שהצביעו ושיש להם דעה בעניין כבר עזבו את הדף. יש להסיר את הסעיף. Ronam20 - שיחה 23:29, 13 ביולי 2020 (IDT)
מקובל עליי, Ronam20 , בטל את ההצבעה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 23:35, 13 ביולי 2020 (IDT)
Ronam20, ההצבעה קיבלה 5 חתימות, היה תיקון טכני אחד שנבע מטעות סופר, לא צריך לאסוף 5 חתימות מחדש. בכל מקרה ההצבעה תמשיך ואתה מוזמן לקיים דיון. אמירושיחה 06:51, 14 ביולי 2020 (IDT)

לגבי הגדרת מוזיקאי[עריכת קוד מקור]

מה עם מפיקים מוזיקליים, מעבדים וטכנאי אולפן? מדובר בבעלי מקצוע שמתעסקים יום יום ביצירת מוזיקה, רובם יותר מנוסים ויותר מקצועיים מהרבה זמרים/נגנים/ראפרים, ובד"כ הם שמנחים את הנ"ל באולפן ובחדרי החזרות ודי אומרים להם מה לעשות, אבל לא עונים על אף אחת מההגדרות שמופיעות בהצעה. יש להוסיף אותם לרשימה, כי בינינו - אף אחד לא היה שומע את כל המוזיקאים האלה בלעדיהם. איתמראשפר - שיחה 00:13, 15 ביולי 2020 (IDT)

תומך. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 01:36, 15 ביולי 2020 (IDT)
מאוחר מדי עבור הצבעה זו. אפשר יהיה להוסיף בהמשך. יוניון ג'ק - שיחה 02:09, 15 ביולי 2020 (IDT)
מסכים עם יוניון ג'ק. לאחר שיוחלט כאן מה שיוחלט, ניתן יהיה לדון על הוספת בעלי מקצוע אחרים למה שיוחלט ולהצביע עליהם בנפרד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:30, 15 ביולי 2020 (IDT)
זה מה שיקרה :-) YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 10:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
איתמראשפר, לדעתי צריך לדון בהם בנפרד ולהציב להם רף משלהם כי הם לא נכנסים תחת ההגדרה של "מוזיקאים", גם אם הם עובדים איתם. יש להם חשיבות, אבל רק במקרים מסויימים כמובן שצריך לעסוק בהם גם.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:15, 15 ביולי 2020 (IDT)
בכל אופן, לאחר ההצבעה (אם המדיניות תתקבל) אפתח דיון על כך שיכלול הוספת הגדרת "מפיק מוזיקלי" ו"מעבד מוזיקלי" להגדרת "מוזיקאי" ושינוי סעיף 2 ל"כתב, הלחין, ביצע, עיבד או הפיק". להלן הערך מוזיקאי שכולל בתוכו את ההגדרה "מפיק מוזיקלי". YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:18, 15 ביולי 2020 (IDT)
א'.לא היית מעדיף שיהיה משהו קצת יותר מעמיק בנושא מאשר סף אחד? ב'.לא כל מעבד וטכנאי אולפן בעל חשיבות בפני עצמו רק כי עבד על להיט מסוים. מזכיר לך שהרבה פעמים אלו אנשים שלא מוכרים מעבר לעבודתם מאחורי הקלעים. צריך לדאוג שהאיש יהיה מוכר בפני עצמו לפני שכותבים עליו כאן, אחרת יהיה פה פתח לכתיבה של ערכים שלא אמורים להיות כאן.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:22, 15 ביולי 2020 (IDT)
לא דיברתי על טכנאי סאונד אלא על מפיק מוזיקלי. אולי לא מעבד, אבל מפיק מוזיקלי לא פחות חשוב מהמלחין לדוגמה. משהו קצת יותר מעמיק? יותר מאשמח, אבל זה צריך להיות חלק מהמדיניות הזו. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:43, 15 ביולי 2020 (IDT)
המקיסט בוא ניקח לדוגמה את בוץ ויג, המתופף של להקה נחמדה בשם גארבג' שעיקר תהילתו הוא דווקא על הפקת האלבום nevermind של נירוונה, או על לואי להב שלא יודע אילו תווים יש בסולם דו מינור אבל הפיק כמה מההצלחות הגדולות של ריטה וארצי, או על יוסי אלפנט, גיטריסט שוליים שהפיק לאהוד בנאי והפליטים ולחברים של נטשה את האלבומים הכי מצליחים שלהם, או על ריק רובין שהוא "כולה סאונדמן" שהפיק כמה מהאמנים הכי מצליחים בעולם, או על ג'ורג' מרטין - עוד מוזיקאי-שוליים שלא היית שומע עליו אלמלא הפיק את הביטלס. תפקידם של המפיק, המעבד ואיש הסאונד הוא קריטי בכל שלב של הפקת מוזיקה מוקלטת, והתרומה שלהם ליצירה היא לרוב יותר גדולה מהתרומה של כל אחד מהמוזיקאים שנגנו בה בנפרד (אולי חוץ מהכותב והמלחין). קצת מצחיק וקצת עצוב שאנשים שיש להם השפעה אמנותית ויצירתית עצומה על יצירות מוזיקליות, ושעוסקים כל חייהם ביצירת מוזיקה, לא זכאים בעיניך לתואר "מוזיקאי" או לערך בויקיפדיה. הו, הבורות! איתמראשפר - שיחה 17:37, 15 ביולי 2020 (IDT)
אתה ציינת כמה מקרים ייחודיים, זה לא אומר שזה תמיד ככה. אין לי בעיה אם יתקבל הרוב להוסיף זאת למדיניות אח"כ, אני אישית הייתי מציע ליצור מדיניות נפרדת (ובכל מקרה אין זה אומר שאין להם חשיבות כמובן).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:57, 15 ביולי 2020 (IDT)
מה, הבאתי רק כמה דוגמאות... להמשיך? זה לא ייגמר... לגבי קטגוריה נפרדת - כשגיטריסט "משתתף" בשיר זה אומר שהוא ניגן עליו כמה תפקידים, אולי אפילו במשך שעה-שעתיים באולפן. כשסאונדמן "משתתף" בשיר, בימינו, זה אומר שהוא הקליט את כ-ל הנגנים, בד"כ אחד-אחד, אח"כ ערך את האילתורים שלהם לתפקידים קוהרנטיים, תיקן את הטעויות שלהם ומיקסס את הכל לכדי יצירה שלמה. סאונדמן יכול לעבוד על שיר 20 וגם 30 שעות (נטו), והתרומה שלו לתוצאה משמעותית לפחות כמו התרומה של כל נגן אחר שהשקיע עשירית מהזמן הזה. מעבד ומפיק זה אפילו יותר מזה - הוא זה שאומר לנגנים בדיוק מה לנגן ואיך לנגן את זה, כך שהתרומה שלו ליצירה אפילו יותר משמעותית מזו של הסאונדמן. מפיק אפילו ישתתף בבחירת השירים באלבום. להעדיף את הנגנים על פני המפיק זה כמו להעדיף את הסמג"ד על פני הרמטכ"ל. אמנם המפיק, המעבד והסאונדמן לא נמצאים ב"פרונט" כמו הנגנים והזמר, אבל עובדתית הם לא פחות "מוזיקאים" מהם. איתמראשפר - שיחה 18:10, 15 ביולי 2020 (IDT)
משתמש:איתמראשפר, דבר ראשון, מציע לך להימנע מכינוי עורכים אחרים בורים. דבר שני, אם מישהו מסוים לא נכנס להגדרה של "מוזיקאי" - זה לא אומר שהוא חסר חשיבות, אלא שהקריטריונים לא חלים עליו ואז הוא יבחן לפי אמות המידה הקיימות. אמירושיחה 18:12, 15 ביולי 2020 (IDT)
כל עוד הם (מפיקים, סאונדמנים וכו') לא נכללים בהגדרה של מוזיקאי, המדיניות לא תשפיע עליהם (אם הם עומדים באחד הקריטריונים זה גם טוב) אבל בכל מקרה, איתמראשפר, כשבעז"ה המדיניות תתקבל, אציע להצבעה מספר שינויים (בין היתר, הוספת כמה תפקידים להגדרת המוזיקאי), ואתה יותר ממוזמן להשתתף בזה. בכל מקרה, מפיקים נכון לעכשיו לא נכללים כאן אז הקריטריונים לא חלים עליהם, ושוב, זה אחלה אם הם בכל מקרה יעמדו בקריטריונים. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 18:19, 15 ביולי 2020 (IDT)
אמירוסאן, המקיסט כתב "לא כל מעבד וטכנאי אולפן בעל חשיבות בפני עצמו רק כי עבד על להיט מסוים" בדיון על הצבעה שלפיה כל מתופף או גיטריסט שעבד על X להיטים מקבל חשיבות אנציקלופדית. מכאן הבנתי שאין לו מושג שהתפקיד של מפיק, מעבד או סאונדמן בשיר הוא משמעותי לתוצאה האמנותית לפחות כמו התפקיד של מתופף או גיטריסט, ושאם לאחרונים יש חשיבות "רק" בגלל השתתפותם ב-X להיטים - קל וחומר שגם לראשונים יש. לכן קוננתי על הבורות (הכללית, זה לא רק הוא) והסברתי מה תפקידם של אותם בעלי מקצוע. לגבי ההתאמה לקריטריון - אם הקריטריון של הגדרת מוזיקאי בויקיפדיה משאיר בחוץ את בעלי התפקידים הכי משמעותיים ליצירה (פרט ליוצרים עצמם) אז ברור שהוא לא מספיק מדוייק, ובדיוק בגלל זה פתחתי את הדיון הזה. יאירמלמד - תודה על הכוונה לתקן את המעוות, תהיה בטוח שאשתתף בהצבעה הנ"ל ואתה מוזמן לתייג אותי כשהיא מתחילה להתגבש. בברכה, איתמראשפר - שיחה 18:24, 15 ביולי 2020 (IDT)
אני אישית לא מכיר את התחום הזה מקרוב, אבל אמרתי זאת כי למרות העבודה החשובה שלהם הרבה פעמים הם לא מוכרים בהכרח באותה מידה כמו הזמרים שביצעו את הלהיט (עדיין, יש כאלה מן הסתם שיש להם חשיבות). כמו כן, טעות בידך בנושא המתופפים או הגיטריסטים- כתבתי במפורש "כתב, הלחין, או היה מהמבצעים של", דבר שכתבתי במפורש שמדבר בדיון פה שמדבר על זמרים ולא על נגנים. שוב, אין לי בעיה שייעשה דיון אח"כ ויוסיפו את זה למדיניות, אולי גם לא אתנגד בהצבעה.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 19:03, 15 ביולי 2020 (IDT)

בהצעה זו יש חורים בכוונה. הסעיפים הרלוונטיים על מוזיקה קלאסית הוסרו מההצעה, ואם אני זוכרת נכון, היו בעבר גם סעיפים על מפיקים מוזיקליים. זאת כדי לאפשר להצעות נוספות להתעצב סביב התחומים האלו, אם יהיה צורך, או להשאיר אותם ללא מדיניות סדורה לעת עתה. אם חסרה לכם מדיניות בתחום כלשהו, תחושה מוצדקת לחלוטין, אתם יותר ממוזמנים להתחיל לעצב אחת. רק אל תשכחו לתייג אותי, שאוכל לעזור קריצה //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:42, 15 ביולי 2020 (IDT)

נוסח ההצעה[עריכת קוד מקור]

ערך בנושאים שהמדיניות נוגעת להם יהיה בעל חשיבות במידה שיענה לפחות על אחד מהתנאים שבדף זה. כמובן שיש גם מקום לדיון ובמקרים חריגים ערך יהיה זכאי לחשיבות גם אם לא יענה על התנאים שכאן, אם יהיה זכאי לחשיבות מסיבות אחרות.

ההגדרה "מוזיקאי" נוגעת ל:

ערך על מוזיקאי הוא בעל חשיבות אנציקלופדית אם, ורק אם, המוזיקאי עונה על לפחות אחד מהקריטריונים שלהלן:

  1. כאשר יש X פרסומים אודותיו במקורות אקדמיים או מטעם גופים תקשורתיים בעלי חשיבות אנציקלופדית (כגון מאקו, Ynet, ערוץ 24, NME) בהיקף של מס' פסקאות או באורך של מס' דקות ושאינם בגדר אזכור בלבד, פרסומת, רכילות או למטרות יח"צ.[1] סיקורים יכולים להיות:
    א'. ביוגרפיה, מאמר ביקורת או ריאיון בכתב עת מוזיקלי כגון גרמופון (כתב עת) או אופוס המגזין למוזיקה קלאסית.
    ב'. ראיון כתוב או מתועד מטעם גוף תקשורתי בעל חשיבות אנציקלופדית.
    ג'. כתבה ממקור בעל חשיבות אנציקלופדית שעוסקת ביצירה של המוזיקאי (עם עיסוק במוזיקאי המדובר ביצירה ולא רק על היצירה עצמה).
  2. כאשר המוזיקאי השתתף במספר מוגדר של יצירות, הווה אומר:
    א'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים בעלי חשיבות אנציקלופדית.
    ב'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים שנכנסו לפלייליסט של תחנת רדיו בעלת חשיבות אנציקלופדית.
    ג'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים שנכנסו למצעד בעל חשיבות אנציקלופדית.
    ד'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X אלבומים שזכו בתואר מכירות כלשהו.
    ה'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X אלבומים שהופקו באמצעות חברת תקליטים ונמכרו בצורה מסחרית.
  3. כאשר המוזיקאי זכה בפרס כלשהו בעל חשיבות אנציקלופדית, דוגמת פרס גראמי, פרס אנגל או פרס מרקיורי.
  4. כאשר המוזיקאי חיבר, הלחין או שר ב-X יצירות שהינן חלק מפסקול של סדרת טלוויזיה בעלת חשיבות אנציקלופדית או מתוך פסקול של סרט קולנוע בעל חשיבות שכזו.
  5. כאשר מדובר בזמר/ת או להקה שייצגו מדינה באירוויזיון.
  6. כאשר מדובר במוזיקאי שהגיע למקום ה-X בתחרות מוזיקלית בעלת חשיבות אנציקלופדית שאינה האירוויזיון (כגון פסטיבל הזמר והפזמון או קדם-אירוויזיון).
  7. כאשר למוזיקאי יש לפחות X הופעות שתועדו או פורסמו על ידי גוף תקשורתי בעל חשיבות אנציקלופדית (שלא למטרות יחסי ציבור או פרסומת).
הערות שוליים
  1. ^ דוגמה לסיקור כתוב מינימלי ראו כאן: ערוץ 24, ‏רמי קליינשטיין בריאיון אישי עם עינת ארליך, באתר ‏מאקו‏, ‏30 ביולי 2015. הציפייה היא שהסיקורים יהיו לכל הפחות דומים לסיקור זה בסגנון ובאורך, רצוי סיקורים מפורטים יותר

שיטת ההצבעה וההכרעה[עריכת קוד מקור]

מדיניות זו באה להחליף את הכתוב כעת בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים בנושא מוזיקאים, ההצעה הקודמת התקבלה בהצבעה ולכן יש צורך ברוב של 50% על מנת לשנותה.

ההצבעה תיעשה על המדיניות כולה ובנוסף על כל אחד מהסעיפים. רק אם יהיה רוב של 50% בהצבעה על המדיניות, יהיה תוקף להצבעה על הסעיפים.

ההצבעה על סעיפים 3 ו-5 יהיו בעד/נגד הכללת הסעיף בקריטריונים. בשאר הסעיפים (כולל תתי הסעיפים בסעיף 2) יש צורך לבחור ערך רצוי של X בין 1 לאינסוף. X יקבע לפי חציון. אינסוף משמעותו שמתנגדים לסעיף ואם החציון יהיה אינסוף אזי הסעיף יוסר מהמדיניות.

הבהרה על תוצאת החציון: במקרה של מספר מצביעים זוגי, 2n, הערך שיבחר יהיה של המצביע ה-n+1, למעט בסעיף 6, שם יהיה של המצביע n.

"ההצעה הקודמת התקבלה בהצבעה ולכן יש צורך ברוב של 50%"? יש פה טעות כלשהי. 50% אינו רוב, ורוב של מעל 50% נדרש בכל מקרה. אם באמת היתה הצבעה נדרש רוב של 60%, לא של 50%. בן עדריאלשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף 09:44, 14 ביולי 2020 (IDT)
הערה נוספת: שימו לב שסעיף 6 הוא הפוך מבחינת המדרג, ולכן בסעיף 6 הציון במספר זוגי צריך להיות n ולא n+1. המקיסט, דגש חזק. בן עדריאלשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף 10:03, 14 ביולי 2020 (IDT)
בן עדריאל, לגבי הדבר הראשון, דף המדיניות לאישים נקבע בהצבעת מחיקה משנת 2006, טרם היה קיים הנוהל של הפרלמנט. כך שמספיק רוב של מעל 50%; לגבי הדבר השני, אתה צודק וזה תיקון טכני שצריך לבצע כחלק מהתיקון שבוצע בסעיף 6. אשמח אם תתקן את האמור. תודה. אמירושיחה 10:15, 14 ביולי 2020 (IDT)
לפי ויקיפדיה:פרלמנט/ארכיון 60 - רק הצבעה שהתקבלה הפרלמנט, יש צורך ברוב של מעל 60%. בשאר יש צורך ברוב רגיל. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 11:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
לא התעמקתי בהצבעה. אבל אם נדרש להגיע למקום מסוים כדי לעמוד בקריטריונים, אז המשמעות היא שבמקרה של חציון שנופל בין שני מספרים המקום הגבוה יותר ייבחר כתוצאה. דגש חזק - שיחה 13:55, 14 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה[עריכת קוד מקור]

  • תאריך תחילת ההצבעה: 15:03, 13 ביולי 2020 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 15:02, 20 ביולי 2020 (IDT)

רק משתמש רשום בעל 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (עריכות דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה – אינן נספרות) ו־30 ימים של פעילות הוא בעל זכות הצבעה. כל קול שווה למשנהו, אלא אם כן ברור שמדובר בבובת קש או טרול. על מנת שההחלטה תהיה מחייבת, חייבים להצביע בה לפחות 9 ויקיפדים. יש צורך ברוב של 50% לפחות על מנת שמדיניות תעבור

הצבעה בעד/נגד קביעת המדיניות[עריכת קוד מקור]

בעד[עריכת קוד מקור]

  1. העיקר להיפטר מהתנאי ההכרחי המיושן של האלבום. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:11, 13 ביולי 2020 (IDT)
    שבסופו של דבר תצא לא מרוצה מהתוצאה, כמו בפעם הקודמת. Avco123 - שיחה 14:04, 15 ביולי 2020 (IDT)
    על איזו פעם קודמת מדובר? YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 14:18, 15 ביולי 2020 (IDT)
  2. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. אמירושיחה 15:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:43, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. חברסודי - שיחה 17:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. ברור שצריך מדיניות (אולי לא על כל סעיפיה, אבל צריך) Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:17, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:33, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. גילגמש שיחה 08:47, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:49, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. כבר יש מדיניות (אולי חלקית מאוד), כנ"ל. כל הכבוד על ההשקעה, על ההתפשרות כשאפשר, על שיטת ההצבעה הדמוקרטית לעילא ועל ההתעקשות להביא להצבעה (סוף-סוף!) למרות התלונות והעיכובים. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 17:43, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. אני תמיד בעד ניסוח קווי מדיניות ברורים. Ldorfmanשיחה 16:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. ויקי4800 - שיחה 15:12, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. חיים 7שיחה21:06, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. ניב - שיחה 19:17, 17 ביולי 2020 (IDT)
  16. !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 16:27, 19 ביולי 2020 (IDT)
  17. בעד ניתן ניסיון למשהו חדש. --King G.A - נא התנהגו בהתאם 14:16, 20 ביולי 2020 (IDT)
  18. Hello513 - שיחה 14:26, 20 ביולי 2020 (IDT)

נגד[עריכת קוד מקור]

  1. אינני מתנגד לקיומה של מדיניות בנושא. אבל לא כך. יוניון ג'ק - שיחה 17:51, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. יומה דין - שיחה 20:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. לא על כל דבר צריך מדיניות, הדבר מסרבל את העריכה והכתיבה בוויקיפדיה וגורם למחיקה של עשרות ערכים בעלי חשיבות אנציקלופדית שהיו שורדים אילולא המדיניות. יש להשתמש בשכל הישר! אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
    Ofek j אם היית מעיין בתוצאות בינתיים, היית מבין שכנראה שהתנאי של אלבום אחד הולך להתקבל, כך שכל היתר רק מקלים את הקריטריונים הקיימים ונותנים עוד אפשרויות להיכנס גם ללא אלבום (לפי הופעות, סינגלים וכתבות). לא צריך בשם המכלילנות להתנגד מראש לכל ניסיון לקביעת קריטריונים. אמירושיחה 18:29, 14 ביולי 2020 (IDT)
    אינני מתנגד בשם המכלילנות. יכולה להיות כאן הפקרות גדולה לשני הצדדים. מצד אחד ערכים שנמחקו שבהחלט לא מספיק חשובים ומצד שני עשרות ערכים בעלי חשיבות אנציקלופדית שיכולים להימחק. קביעת קריטריונים בתחום כל כך כללי רק תהפוך את הסיקור שלו לגרוע יותר בוויקיפדיה. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 19:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:22, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. מדיניות עם כל כך הרבה סעיפים ותתי סעיפים עבור אישים בעלי מקצוע מסויים לא צריכה להתקבל. כבר עדיף להשאיר לשכל הישר ולמנגנוני חשיבות הערכים הקיימים לעשות את שלהם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:33, 15 ביולי 2020 (IDT)
  7. RimonLV - שיחה 09:04, 15 ביולי 2020 (IDT)
  8. --Avco123 - שיחה 09:22, 15 ביולי 2020 (IDT)
  9. Lostam - שיחה 14:50, 15 ביולי 2020 (IDT)
    Lostam, דווקא ממך, בתור האחראי על דיוני חשיבות, ציפיתי לתמוך במדיניות שאמורה להציב קווים הרבה יותר ברורים והוגנים בדיוני חשיבות מאשר הסף הקל שקיים.
    ראית כבר במדיניות הסינגלים שזה יותר קל שיש מדיניות מוגדרת כשיש טענות לחשיבות רק כי מדובר ב"זמר מפורסם".המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:15, 18 ביולי 2020 (IDT)
    המצב הקיים אכן דורש שינוי, אבל ההצעה הנוכחית מסורבלת מדי ולא טובה. אם אני צריך לבחור בינה ובין השארת המצב על כנו אני בוחר בהשארת המצב על כנו. Lostam - שיחה 02:05, 18 ביולי 2020 (IDT)
  10. חשוב לעדכן את המדיניות הקיימת. אולם יש יותר מדי בעיות בחלק מסעיפי הצעה הזו (שציינתי כבר בדף השיחה של הטיוטה). חלק מהסעיפים יזיקו מאוד, לא משנה אילו מספרים ייקבעו בחציון. Dovno - שיחה 15:43, 15 ביולי 2020 (IDT)
  11. לצערי מצביע נגד. אני חושב ששדרוג הטיוטה, אם לא תעבור, אפשרי. בראש ובראשונה אם מוציאים מהמשוואה נגנים למשל - אי אפשר להשוות חשיבות בין זמר לנגן בתרבות הפופ. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:44, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. --בר 👻 שיחה 01:41, 16 ביולי 2020 (IDT)
  13. נראה שחלק מהסעיפים מסבכים את הדברים אפילו עוד יותר... Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:02, 17 ביולי 2020 (IDT)
  15. די לקביעת הקריטריונים העאלק אובייקטיביים. יש אנשים שורצים לכתוב אנציקלופדיה בלי להפעיל שיקול דעת. אי אפשר. emanשיחה 20:25, 17 ביולי 2020 (IDT)
    Eman, אתה תיקח חלק גם בדיוני החשיבות העתידיים שיהיו? קל להגיד שצריך שהכל יהיה לא מוגדר, אבל בפועל זה פשוט לא עבד, לא עובד ולא יעבוד. כל אחד יגיד שהערך שהוא כתב הוא בעל חשיבות, אפילו אם מדובר בזמר מתחיל.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:13, 18 ביולי 2020 (IDT)
    אני מסתכל הרבה פעמים על דיוני והצבעות חשיבות, והמצב כל כך ברור ברובן שאני לא טורח לצרף את דעתי. אני טורח רק כשזה נראה שיכול להיות צמוד. לעומת זאת נתקלתי כבר במקרה שערך שבן נחום כתב בשביל שיהיה לו ממה לקשר ל"השילוח" שרד כי הוא ענה לאיזה קריטריון מונפץ, למרות שברור שזה ערך גרוע, ושלא היתה סיבה לכתוב עליו ערך בויקיפדיה העברית. emanשיחה 00:17, 18 ביולי 2020 (IDT)
    המקרה של בן נחום הוא מקרה בעייתי וחריג מסוגו וברור לכל ויקיפד ששימוש רק במקור אחד בכללללל העריכות הוא מוגזם ולא ניטראלי בעליל (ברצינות, אני לא יודע איך נתנו לזה לקרות). בכל מקרה, אני יכול להגיד לך שבדיוני החשיבות של סינגלים המצב לא היה כזה ברור ועכשיו לפחות יש מדיניות מוגדרת (למשל בנושא מצעדים, בנושא צפיות ביוטיוב וספוטיפיי). זה גם מה שאני מנסה לעשות פה. אם המדיניות הזו לא תעבור ימשיך להיות הסף המאוד מקל (או, שלא עלינו, ינסו חלילה להעביר במקום מדיניות רק "קווים מנחים" איך לכתוב ערך, וויכוחים עתידיים בדיוני חשיבות יתרחשו).המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 00:21, 18 ביולי 2020 (IDT)
  16. Balberg - שיחה 20:57, 17 ביולי 2020 (IDT)
  17. רחל - שיחה 07:39, 18 ביולי 2020 (IDT)
  18. למרות ההערכה שלי לכותבי ההצעה ולמאמץ שהושקע בכתיבתה, לאור התוצאות המסתמנות בסעיפים הבאים עדיף לא לקבע כמדיניות קריטריונים כל כך מקלים. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
  19. בורה בורה - שיחה 14:02, 20 ביולי 2020 (IDT)

הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

בעד[עריכת קוד מקור]

נגד[עריכת קוד מקור]

  1. Anatbc - שיחה 20:36, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)

הצבעות לקביעת פרמטרים[עריכת קוד מקור]

סעיף 1-פרסומים[עריכת קוד מקור]

  1. במידה שיש X פרסומים אודותיו במקורות אקדמיים או מטעם גופים תקשורתיים בעלי חשיבות אנציקלופדית (כגון מאקו, Ynet, ערוץ 24, NME) בהיקף של מס' פסקאות או באורך של מס' דקות ושאינם בגדר אזכור בלבד, פרסומת, רכילות או למטרות יח"צ.[1] סיקורים יכולים להיות:
    א'. ביוגרפיה, מאמר ביקורת או ריאיון בכתב עת מוזיקלי כגון גרמופון (כתב עת) או אופוס המגזין למוזיקה קלאסית.
    ב'. ראיון כתוב או מתועד מטעם גוף תקשורתי בעל חשיבות אנציקלופדית.
    ג'. כתבה ממקור בעל חשיבות אנציקלופדית שעוסקת ביצירה של המוזיקאי (עם עיסוק במוזיקאי המדובר ביצירה ולא רק על היצירה עצמה).
הערות שוליים
  1. ^ דוגמה לסיקור כתוב מינימלי ראו כאן: ערוץ 24, ‏רמי קליינשטיין בריאיון אישי עם עינת ארליך, באתר ‏מאקו‏, ‏30 ביולי 2015. הציפייה היא שהסיקורים יהיו לכל הפחות דומים לסיקור זה בסגנון ובאורך, רצוי סיקורים מפורטים יותר

מהו מספר הסיקורים אשר מבטיח חשיבות- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף סיקור לא יספיק).

הצבעה (כמות סיקורים – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:33, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:11, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:39, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1. Avco123 - שיחה 19:07, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Hello513 - שיחה 11:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:23, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:30, 15 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 RimonLV - שיחה 09:05, 15 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 ויקי4800 - שיחה 15:13, 16 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 Balberg - שיחה 20:59, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 אמירושיחה 15:39, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 2 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 2 חברסודי - שיחה 17:51, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 2 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 2 Nirvadel - שיחה 21:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 2 !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 16:28, 19 ביולי 2020 (IDT)
  7. 3 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:33, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 3 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 4 רוב הפרסומים אודות מוזיקאים הם כתבות יח"צ,וברוב הפעמים קשה להבדיל בין יח"צ לכתבה עניינית. בד"כ אמנים שמוציאים פרוייקט יוצאים ל"סיבוב ראיונות" לפחות ב-2-3 כלי תקשורת, לכן צריך מספר יחסית גבוה של כתבות. איתמראשפר - שיחה 00:19, 15 ביולי 2020 (IDT)
  10. 5 גילגמש שיחה 08:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 5 נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:51, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 5 (למרות שהערת יומה דין נכונה – הדוגמה היא יח"צ של ערוץ 24) בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 17:51, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. 5 איש השום (Theshumai) - שיחה 00:29, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. 10. כל עוד שמים כתבי עת אקדמיים בשורה אחת עם פרוגי. Eladti - שיחה 17:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  15. 10 • חיים 7שיחה21:07, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 30 אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:34, 15 ביולי 2020 (IDT)
  17. 30 Dovno - שיחה 15:45, 15 ביולי 2020 (IDT)
  18. 5,000,000 • איקס איקס - שיחה 11:26, 14 ביולי 2020 (IDT)
    בעיקרון, אולי זמרים בין-לאומיים מוכרים מאוד יעברו עם 5 מיליון. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 08:53, 15 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף. טבעת-זרם - שיחה 20:30, 16 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:53, 13 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף. כמעט הכל יח"צני. יומה דין - שיחה 21:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
    הקריטריון דורש "מקור לא יחצני". אז גם אם "כמעט הכל" יחצני, זה לא ייחשב כמקור לגיטימי. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 21:17, 13 ביולי 2020 (IDT)
    תשכנע אותי שהדוגמה לא יחצנית. יומה דין - שיחה 21:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  22. אינסוף דוד א. - שיחה 14:11, 14 ביולי 2020 (IDT)
  23. אינסוף Ronam20 - שיחה 18:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  24. אינסוף - סעיף לא ברור ולא ישים. Ldorfmanשיחה 17:19, 15 ביולי 2020 (IDT)
  25. אינסוף קומפיוטר - שיחה 20:41, 16 ביולי 2020 (IDT)
  26. אינסוף Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:03, 17 ביולי 2020 (IDT)
  27. אינסוף. יש להבחין בין פרסום אקדמי לראיון עיתונאי. היותו של אדם מרואיין אינה יכולה להקנות חשיבות בפני עצמה. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)

הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]

  1. 1 Anatbc - שיחה 20:37, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 2 – השתתפות במספר מוגדר של יצירות[עריכת קוד מקור]

סעיף 2א' – סינגלים,פזמונים או שירים בעלי חשיבות אנציקלופדית[עריכת קוד מקור]

א'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים בעלי חשיבות אנציקלופדית.

מהו מספר הסינגלים, פזמונים או השירים בעלי חשיבות אנציקלופדית אשר נדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף שיר לא יספיק).

הצבעה (כמות סינגלים, פזמונים או שירים בעלי חשיבות אנציקלופדית- 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:35, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 16:29, 19 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1. Avco123 - שיחה 19:08, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 בר 👻 שיחה 19:27, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Nirvadel - שיחה 21:46, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 Hello513 - שיחה 11:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:44, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:24, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:30, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 RimonLV - שיחה 09:06, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 ויקי4800 - שיחה 15:14, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 Balberg - שיחה 21:00, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2. רק כדי שלא יהיו לנו ערכי על יוצרים של שיר אחד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:37, 15 ביולי 2020 (IDT)\
    וערכים על אנשים, שכל מה שעשו בחייהם זה לכתוב בדיוק שני שירים, זה בסדר? מדובר בתנאי מספיק, לא תנאי הכרחי. ויקיפדיה תוצף בעשרות ערכים חסרי כל חשיבות אנציקלופדית. כמו למשל עמית הלוי [1]. יוניון ג'ק - שיחה 10:53, 15 ביולי 2020 (IDT)
    אני בספק אם שני השירים האלו בעלי חשיבות אנציקלופדית. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 11:02, 15 ביולי 2020 (IDT)
    לדוגמה Eye Of The Tiger. ללהקה לא היה שום הישג משמעותי אחר, אבל השיר היה ועודנו להיט, לכן - 1. !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 16:31, 19 ביולי 2020 (IDT)
  2. 3 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:34, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 3 בחירה מאולצת מאד, כי יש כאן משהו פגום: לא צריך להיות דין אחד ליוצר, מבצע ראשי ומבצע משני. אדם שיצר שיר אחד אלמותי ראוי יותר מזמר-רקע או נגן כלי הקשה שהשתתף כמבצע משני בשיר אחד. זמרי רקע ונגני אולפן מקצוענים משתתפים בעשרות שירים בשנה, בעוד יוצרים או מבצעים ראשיים עשויים להניב אפילו שיר אחד או שניים בכל הקריירה. איתמראשפר - שיחה 00:30, 15 ביולי 2020 (IDT)
  4. 4 חברסודי - שיחה
  5. 5 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 5, בגלל האפשרות שלא מדובר במבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 10. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 10 גילגמש שיחה 08:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 10 דוד א. - שיחה 14:12, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 15 קצת יותר ממה שנדרש לאלבום. אמירושיחה 15:40, 13 ביולי 2020 (IDT)
  12. 20 כשני אלבומים Ldorfmanשיחה 16:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
    "כשני אלבומים" שכל השירים מתוכם בעלי חשיבות אנציקלופדית? לשלמה ארצי אין כזה. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 16:41, 15 ביולי 2020 (IDT)
    אני לא הייתי חותם על אמירה כזאת. לארצי אין יותר מ-20 להיטים שעונים להגדרה שלנו? Ldorfmanשיחה 17:04, 15 ביולי 2020 (IDT)
    ברור שיש. אין לו 2 אלבומים שכל השירים מתוכם בעלי חשיבות אנציקלופדית. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 17:22, 15 ביולי 2020 (IDT)
    נו, אז אנו תמימי דעים. אני לא צריך שני אלבומים שכל השירים בהם הם בעלי חשיבות אנציקלופדית, אלא 20 שירים, כשמספר זה דומה לכמות השירים בשני אלבומים. Ldorfmanשיחה 17:25, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. 30 בגלל האפשרות של ביצוע במסגרת מקהלה גדולה. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. 30 כמו נרו יאיר וכיובל. חבל שלא ניסחו "מבצע" בפירוט או למצער שלא החריגו מקהלה. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. 30 • חיים 7שיחה21:08, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 50. לא ברור מה זה "לקח חלק"-שר? כתב? עשה קולות רקע? היה טכנאי הסאונד? Eladti - שיחה 17:47, 13 ביולי 2020 (IDT)
    זה מובהר בפירוש, כתב, הלחין או היה מהמבצעים YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 17:52, 13 ביולי 2020 (IDT)
    מה זה "מבצע" - זמר מוביל? קולות רקע? נגן הבס?. הגדרות כלליות הן פתח למריבות אינסופיות. אם כבר כותבים מדיניות, צריך שהיא תהיה מפורטת. Eladti - שיחה 08:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
    "מבצע"=זמר (לא נגן כלשהו). לא אומר בכוונה זמר מוביל כי:א'.לעתים יש שניים-שלושה זמרים בשיר, ב'. ההגדרה "מוביל" היא אינה אובייקטיבית בהכרח .המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:18, 14 ביולי 2020 (IDT)
  17. 500,000 • איקס איקס - שיחה 11:27, 14 ביולי 2020 (IDT)
    לא נראה לי שיש לך דוגמה שמישהו שהוציא/השתתף חצי מיליון שירים. זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:22, 15 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף. טבעת-זרם - שיחה 20:31, 16 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:53, 13 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף. סעיף בעייתי. לא כל אחד מ"המבצעים" של יצירה הוא בעל חשיבות אנציקלופדית. גם כל מי ששר קולות רקע או ניגן בכלי כלשהו תוך כדי היצירה? Dovno - שיחה 15:47, 15 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף - כמו דובנו. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:31, 16 ביולי 2020 (IDT)
  22. אין-סוף, כקודמי. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:39, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 2 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
סעיף 2ב' – סינגלים,פזמונים או שירים בפלייליסט של תחנת רדיו[עריכת קוד מקור]

ב'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים שנכנסו לפלייליסט של תחנת רדיו בעלת חשיבות אנציקלופדית.

מהו מספר הסינגלים, פזמונים או השירים שנכנסו לפלייליסט של תחנת רדיו בעלת חשיבות אנציקלופדית אשר נדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף שיר לא יספיק).

הצבעה (כמות סינגלים, פזמונים או שירים בפלייליסט של תחנת רדיו- 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:35, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. Avco123 - שיחה 19:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:41, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 Hello513 - שיחה 11:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:25, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:30, 15 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 RimonLV - שיחה 09:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 Balberg - שיחה 21:00, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 Nirvadel - שיחה 21:46, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 5. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 5.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 5 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 5 חברסודי - שיחה 18:07, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 5. טבעת-זרם - שיחה 20:36, 16 ביולי 2020 (IDT)
  8. 7. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 10, בגלל האפשרות שלא היה מבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 10 גילגמש שיחה 08:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 12 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
  12. 15 Eladti - שיחה 19:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  13. 50 דוד א. - שיחה 14:12, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. 50 וכנ"ל סעיף א ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. 100 Ldorfmanשיחה 17:05, 15 ביולי 2020 (IDT)
  16. 5,000,000 • איקס איקס - שיחה 11:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
    לא נראה לי שיש לך דוגמה של 5 מיליון שירים. זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:23, 15 ביולי 2020 (IDT)
  17. אינסוף אמירושיחה 15:41, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף Ronam20 - שיחה 18:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף. פלייליסט היא בחירה סובייקטיבית של שירים ונתון לעיוותים שאני לא רוצה סיבה לייבא לוויקיפדיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:39, 15 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף. שרירותי וסובייקטיבי. אין קשר בין הכנסת שיר לפלייליסט כלשהו לבין חשיבות אנציקלופדית של השיר, שלא לדבר של המבצע. Dovno - שיחה 15:48, 15 ביולי 2020 (IDT)
  22. אינסוף - בעייתי אם זה מכשיר את כל הנגנים של אותו שיר. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:33, 16 ביולי 2020 (IDT)
  23. אינסוף ויקי4800 - שיחה 15:15, 16 ביולי 2020 (IDT)
  24. אין-סוף, בשל אי-הפרדה בין דרגות שונות של יצירה. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:40, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
סעיף 2ג' – סינגלים,פזמונים או שירים במצעד בעל חשיבות אנציקלופדית[עריכת קוד מקור]

ג'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X סינגלים, פזמונים או שירים שנכנסו למצעד בעל חשיבות אנציקלופדית.

מהו מספר הסינגלים, פזמונים או השירים שנכנסו למצעד בעל חשיבות אנציקלופדית אשר נדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי – 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף שיר לא יספיק).

הצבעה (כמות סינגלים, פזמונים או שירים במצעד בעל חשיבות אנציקלופדית – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:36, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1. Avco123 - שיחה 19:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 Hello513 - שיחה 11:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:41, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:25, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:31, 15 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 RimonLV - שיחה 09:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 ויקי4800 - שיחה 15:15, 16 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 Balberg - שיחה 21:01, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 Nirvadel - שיחה 21:47, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 3 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 5 טבעת-זרם - שיחה 20:40, 16 ביולי 2020 (IDT)
  4. 10 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 10.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 10 חברסודי - שיחה 18:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 10 Eladti - שיחה 19:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 10. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 10, בגלל האפשרות שלא היה מבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 10 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:37, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 10 דוד א. - שיחה 14:13, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 10 גילגמש שיחה 08:49, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. 10 Ldorfmanשיחה 17:06, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. 50 וכנ"ל סעיף א ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. 111,111 כניסה למצעד זה לא מספיק. מעל מקום X - כן. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:41, 15 ביולי 2020 (IDT)
  16. 500,000 • איקס איקס - שיחה 11:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
    נו באמת. אין לך באמת דוגמה של חצי מיליון שירים. זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:24, 15 ביולי 2020 (IDT)
    מה אכפת לך שהוא מצביע חצי מליון במקום אינסוף? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:41, 15 ביולי 2020 (IDT)
    כי זה לא אפשרי. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 12:55, 15 ביולי 2020 (IDT)
  17. אינסוף. אמירושיחה 15:42, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף Ronam20 - שיחה 18:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף. סעיף בעייתי. לא כל אחד מ"המבצעים" של יצירה הוא בעל חשיבות אנציקלופדית. גם כל מי ששר קולות רקע או ניגן בכלי כלשהו תוך כדי היצירה? Dovno - שיחה 15:49, 15 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף. כמו דובנו. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:34, 16 ביולי 2020 (IDT)
  22. אין-סוף. השתתפות במצעד אינה רלוונטית. זכייה בו, כן. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
סעיף 2ד' – אלבומים שזכו לתואר מכירות[עריכת קוד מקור]

ד'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X אלבומים שזכו בתואר מכירות כלשהו.

מהו מספר האלבומים בעלי תואר מכירות אשר מבטיח חשיבות של מוזיקאי- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף אלבום לא יספיק).

הצבעה (כמות אלבומים שזכו לתואר מכירות – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:36, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 Eladti - שיחה 17:48, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1. חברסודי - שיחה 18:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1. Avco123 - שיחה 19:11, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 גילגמש שיחה 08:49, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 Hello513 - שיחה 11:55, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 דוד א. - שיחה 14:14, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:47, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 מניח שכשמדובר על אלבום שלם לא מדובר על מקהלה. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:26, 14 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  17. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:31, 15 ביולי 2020 (IDT)
  18. 1 RimonLV - שיחה 09:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  19. 1 ויקי4800 - שיחה 15:18, 16 ביולי 2020 (IDT)
  20. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  21. 1. Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:05, 17 ביולי 2020 (IDT)
  22. 1 Balberg - שיחה 21:01, 17 ביולי 2020 (IDT)
  23. 2 טבעת-זרם - שיחה 20:41, 16 ביולי 2020 (IDT)
  24. 2 אני לא סבור שזמרים של שלגר אחד זכאים לערך. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:42, 15 ביולי 2020 (IDT)
  25. 2. אמירושיחה 15:42, 13 ביולי 2020 (IDT)
  26. 2 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:37, 13 ביולי 2020 (IDT)
  27. 2 Ldorfmanשיחה 17:10, 15 ביולי 2020 (IDT)
  28. 4, בגלל האפשרות שלא היה מבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  29. 45 Nirvadel - שיחה 21:51, 13 ביולי 2020 (IDT)
    הדוגמה שלך ש-45 אפשרי היא? זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
    כמה אמנים פרסמו 45 אלבומים? Ldorfmanשיחה 17:10, 15 ביולי 2020 (IDT)
  30. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:29, 14 ביולי 2020 (IDT)
    מי בכלל מוציא חצי מיליון אלבומים? זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:25, 15 ביולי 2020 (IDT)
    תיקנתי • איקס איקס - שיחה 12:24, 16 ביולי 2020 (IDT)
  31. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  32. אינסוף. סעיף בעייתי. לא כל אחד מ"המבצעים" של יצירה הוא בעל חשיבות אנציקלופדית. גם כל מי ששר קולות רקע או ניגן בכלי כלשהו תוך כדי היצירה? Dovno - שיחה 15:49, 15 ביולי 2020 (IDT)
  33. כמו דובנו. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:34, 16 ביולי 2020 (IDT)
    למי שלא הבין: הצבעתו הייתה "אינסוף". Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 01:43, 16 ביולי 2020 (IDT)
  34. אין-סוף. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
סעיף 2ה' – אלבומים שהופקו ע"י חברת תקליטים ונמכרו באופן מסחרי[עריכת קוד מקור]

ה'. כתב, הלחין או היה מהמבצעים של X אלבומים שהופקו באמצעות חברת תקליטים ונמכרו בצורה מסחרית.

מהו מספר האלבומים שהופקו ע"י חברת תקליטים ונמכרו באופן מסחרי אשר מבטיח חשיבות של מוזיקאי- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף אלבום לא יספיק).

הצבעה (כמות אלבומים שהופקו ע"י חברת תקליטים ונמכרו באופן מסחרי – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:37, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1. Avco123 - שיחה 19:12, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 Nirvadel - שיחה 21:53, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 גילגמש שיחה 08:50, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Hello513 - שיחה 11:55, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 בהנחה שמדובר בזמר, לא במלחין או מבצע שותף. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:49, 14 ביולי 2020 (IDT)
    Ofek j כמה? YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 16:25, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 מניח שכשמדובר על אלבום שלם לא מדובר על מקהלה. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:27, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 ויקי4800 - שיחה 15:19, 16 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:31, 15 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1. TheStriker - שיחה 00:46, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  17. 1 Balberg - שיחה 21:01, 17 ביולי 2020 (IDT)
  18. 2. כי זה כבר לא מקרי. טבעת-זרם - שיחה 20:43, 16 ביולי 2020 (IDT)
  19. 2 RimonLV - שיחה 09:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  20. 2 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  21. 2 אם אחרי האלבום הראשון חברת תקליטים בוחרת להפיק עוד אלבום, זה אומר שכבר יש משהו בעשייתו. Ldorfmanשיחה 17:11, 15 ביולי 2020 (IDT)
  22. 3.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  23. 3 אמירושיחה 15:43, 13 ביולי 2020 (IDT)
  24. 3 חברסודי - שיחה 18:09, 13 ביולי 2020 (IDT)
  25. 3 Eladti - שיחה 19:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  26. 3. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  27. 3 דוד א. - שיחה 14:14, 14 ביולי 2020 (IDT)
  28. 3 • חיים 7שיחה21:23, 16 ביולי 2020 (IDT)
  29. 4. הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
  30. 5, בגלל האפשרות שלא היה מבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
  31. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:29, 14 ביולי 2020 (IDT)
    חצי מיליון = לא אפשרי; לא באמת תהיה לך דוגמה לך שזה אפשרי; זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:27, 15 ביולי 2020 (IDT)
    תיקנתי לאינסוף • איקס איקס - שיחה 12:23, 16 ביולי 2020 (IDT)
  32. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  33. אינסוף. בעידן הדיגיטלי שאנו נמצאים בו, הוצאה דרך חברת תקליטים, בלי התייחסות למדיה החדשה אינו מספיק. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:45, 15 ביולי 2020 (IDT)
  34. אינסוף. סעיף בעייתי. לא כל אחד מ"המבצעים" של יצירה הוא בעל חשיבות אנציקלופדית. גם כל מי ששר קולות רקע או ניגן בכלי כלשהו תוך כדי היצירה? Dovno - שיחה 15:50, 15 ביולי 2020 (IDT)
  35. אינסוף. כמו דובנו. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:35, 16 ביולי 2020 (IDT)
  36. אין-סוף. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:42, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 3 – פרס[עריכת קוד מקור]

במידה שהמוזיקאי זכה בפרס כלשהו בעל חשיבות אנציקלופדית, דוגמת פרס גראמי, פרס אנגל או פרס מרקיורי.

על סעיף זה ישנה הצבעת "בעד" (הסעיף ייכלל במדיניות) או "נגד" (הסעיף לא ייכלל במדיניות) בלבד

בעד[עריכת קוד מקור]
  1. עומר20 - שיחה 20:37, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. אמירושיחה 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. חברסודי - שיחה 18:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. Avco123 - שיחה 19:13, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. יומה דין - שיחה 21:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
  12. הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:39, 13 ביולי 2020 (IDT)
  13. גילגמש שיחה 08:50, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. Hello513 - שיחה 11:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. דוד א. - שיחה 14:14, 14 ביולי 2020 (IDT)
  16. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:51, 14 ביולי 2020 (IDT)
  17. ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:27, 14 ביולי 2020 (IDT)
  18. תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  19. King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:32, 15 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:46, 15 ביולי 2020 (IDT)
  21. RimonLV - שיחה 09:29, 15 ביולי 2020 (IDT)
  22. לא נראה לי שהיתה איזושהי מחלוקת על כך מלכתחילה. מה שבקונצנזוס לא צריך קביעת מדיניות בפרלמנט. Dovno - שיחה 15:50, 15 ביולי 2020 (IDT)
  23. Ldorfmanשיחה 17:11, 15 ביולי 2020 (IDT)
  24. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:35, 16 ביולי 2020 (IDT)
  25. ויקי4800 - שיחה 15:20, 16 ביולי 2020 (IDT)
  26. Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  27. חיים 7שיחה21:23, 16 ביולי 2020 (IDT)
  28. Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:05, 17 ביולי 2020 (IDT)
  29. Balberg - שיחה 21:02, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. טבעת-זרם - שיחה 23:40, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
נגד[עריכת קוד מקור]
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
בעד[עריכת קוד מקור]
  1. Anatbc - שיחה 20:46, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
נגד[עריכת קוד מקור]

סעיף 4 – יצירות מפסקול[עריכת קוד מקור]

במידה שהמוזיקאי חיבר, הלחין או שר ב-X יצירות שהינן חלק מפסקול של סדרת טלוויזיה בעלת חשיבות אנציקלופדית או מתוך פסקול של סרט קולנוע בעל חשיבות שכזו.

מהו מספר היצירות מפסקול בעל חשיבות אנציקלופדית אשר נדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי- 1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף יצירה לא תספיק).

הצבעה (כמות יצירות מפסקול – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:38, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1. Avco123 - שיחה 19:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 גילגמש שיחה 08:51, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 Hello513 - שיחה 11:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:32, 15 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 Balberg - שיחה 21:03, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 למנוע ערכים על יוצרים של שיר אחד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:47, 15 ביולי 2020 (IDT)
  2. 4 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 10:09, 14 ביולי 2020 (IDT)
  3. 5 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:46, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 7, טבעת-זרם - שיחה 23:42, 18 ביולי 2020 (IDT)
  6. 7, בגלל האפשרות שלא היה מבצע ראשי. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:28, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 10. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 10. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:38, 16 ביולי 2020 (IDT)
  9. 10 דוד א. - שיחה 14:16, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 10 Ldorfmanשיחה 17:14, 15 ביולי 2020 (IDT)
  11. 10 • חיים 7שיחה21:25, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. 20 יומה דין - שיחה 21:17, 13 ביולי 2020 (IDT)
  13. 72 Nirvadel - שיחה 21:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  14. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:30, 14 ביולי 2020 (IDT)
    לא נראה לי שיש מיליון סדרות בעלי חשיבות, שיש להן שיר נושא. זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:29, 15 ביולי 2020 (IDT)
    תיקנתי לאינסוף 12:22, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. אינסוף. אי אפשר להתייחס לשיר הנושא של "חברים" כמו לשיר אקראי בסדרה בערוץ הילדים. Eladti - שיחה 17:53, 13 ביולי 2020 (IDT)
  16. אינסוף. אמירושיחה 15:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  17. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:55, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף. חברסודי - שיחה 18:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף. כל עוד מתייחסים לכל הסדרות/סרטים באותו אופן אי אפשר לקבוע חשיבות רק לפי זה. Dovno - שיחה 15:52, 15 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:06, 17 ביולי 2020 (IDT)
  21. אין-סוף. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:48, 18 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 5 – אירוויזיון[עריכת קוד מקור]

במידה שמדובר בזמר/ת או להקה שייצגו מדינה באירוויזיון.

על סעיף זה ישנה הצבעת "בעד" (הסעיף ייכלל במדיניות) או "נגד" (הסעיף לא ייכלל במדיניות) בלבד

בעד[עריכת קוד מקור]
  1. עומר20 - שיחה 20:39, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. --Avco123 - שיחה 19:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:28, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. Nirvadel - שיחה 21:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 10:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. Hello513 - שיחה 11:57, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. דוד א. - שיחה 14:16, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:38, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:18, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:32, 15 ביולי 2020 (IDT)
  15. הסעיף היחידי שהיה בקונסנצוס לפני ההבצעה הזו. הוא הנושא היותר שנוי במחלוקת. מוזר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:48, 15 ביולי 2020 (IDT)
  16. RimonLV - שיחה 10:32, 15 ביולי 2020 (IDT)
  17. אני בטוח שלכל הישראלים ברורה החשיבות של כל הנציגים הישראלים לאירוויזיון. ובוודאי המצב דומה בכל מדינה משתתפת אחרת - לגבי הנציגים של עצמם. והרי אנחנו לא הויקיפדיה הישראלית... איש השום (Theshumai) - שיחה 00:39, 16 ביולי 2020 (IDT)
  18. --בר 👻 שיחה 01:39, 16 ביולי 2020 (IDT)
  19. מסכים ברמות אם שומי ויקי4800 - שיחה 15:21, 16 ביולי 2020 (IDT)
  20. Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  21. Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:07, 17 ביולי 2020 (IDT)
  22. ניב - שיחה 19:17, 17 ביולי 2020 (IDT)
  23. Balberg - שיחה 21:03, 17 ביולי 2020 (IDT)


נגד[עריכת קוד מקור]
  1. אני יודע שיש קונצנזוס בוויקיפדיה בנושא, אבל אני אישית לא מאמין שייצוג באירוויזיון מעניק חשיבות אוטומטית. זכייה זה משהו אחר.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
    נראה שכרגע יש רוב נגד. לא הייתי קוראת לזה קונצנזוס. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 22:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
    האמת שממש הופתעתי מזה. בדיונים קודמים דווקא נראה שהדעה היא אחרת.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:16, 14 ביולי 2020 (IDT)
    זה כי ההצבעה רק התחילה. בכל מקרה, בסופו של דבר, התוצאה תהיה צמודה. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:31, 15 ביולי 2020 (IDT)
  2. אמירושיחה 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. Eladti - שיחה 17:54, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. יוניון ג'ק - שיחה 17:55, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. חברסודי - שיחה 18:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. יומה דין - שיחה 21:13, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. גילגמש שיחה 08:52, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. איקס איקס - שיחה 11:30, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. חמש הדקות האלה לא מספיקות, ברוב המקרים אלה אפילו לא 5 דקות של תהילה בינלאומית. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:58, 14 ביולי 2020 (IDT)
    3 דקות. Eladti - שיחה 18:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. נראה שיש מצב לנפץ כאן את ה"קונצנזוס" :) ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:27, 14 ביולי 2020 (IDT)
    בכל מקרה לא נראה לי שערך אחד אפילו על נציג יימחק, הם יעמדו בקלות בקריטריונים האחרים (אם זה האלבומים, שירים בעלי חשיבות או סיקורים). חוסר הסעיף או קיומו לא ישפיעו, אולי על השנים הבאות, כשזמר יהיה "עתיד לייצג את המדינה באירוויזיון". YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 19:18, 14 ביולי 2020 (IDT)
    על אחת כמה וכמה. זו סיבה מאוד טובה שלא לכלול סעיף זה בדף המדיניות. יוניון ג'ק - שיחה 00:12, 15 ביולי 2020 (IDT)
    ה"קונצנזוס" לא כזה "קונצנזוס". נראה לי שזה הסעיף שהתוצאה שלו תהיה צמודה. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:31, 15 ביולי 2020 (IDT)
    YairMelamed מה תגיד על אנה רוסינלי ופשה פארפאני? הם יעמדו בקריטריונים אחרים? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:54, 15 ביולי 2020 (IDT)
    למרות שהשאלה לא מופנית אליי, יש 5 אלבומים יש לאנה רוסינלי (הערך בכלל לא מעודכן; הנחית תבנית עדכון); לגבי פשה פארפאני, תלוי בקטריונים אחרים (אם הסעיף הזה לא יעבור). גם ארילנה ארה שהייתה אמורה לייצג השנה את אלבניה, אם הסעיף לא יעבור, גם היא תלויה בקטריונים אחרים (הוציאה 17 שירים, אבל רק 3 מהם בעלי חשיבות). Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 09:01, 15 ביולי 2020 (IDT)
    קיצר - נציגי אירוויזיון מקבלים ימבה סיקורים בחדשות, לא משנה איזה מספר יבחר (חוץ מאינסוף) הם יעברו. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 10:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  12. Ronam20 - שיחה 18:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. Dovno - שיחה 15:53, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. כחובב אירוויזיונים מושבע, יש דברים שהייתי משאיר לאתרי מעריצים. Ldorfmanשיחה 17:15, 15 ביולי 2020 (IDT)
  15. קומפיוטר - שיחה 20:45, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. חיים 7שיחה21:25, 16 ביולי 2020 (IDT)
  17. !Σiη Stαlεzε אילן שמעוני - שיחה 16:33, 19 ביולי 2020 (IDT)
  18. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
בעד[עריכת קוד מקור]
  1. Anatbc - שיחה 20:48, 18 ביולי 2020 (IDT)
  2. LongWays - שיחה 14:27, 20 ביולי 2020 (IDT)
נגד[עריכת קוד מקור]

סעיף 6 – מקום בתחרות מוזיקלית שאינה האירוויזיון[עריכת קוד מקור]

במידה שמדובר במוזיקאי שהגיע למקום ה-X בתחרות מוזיקלית בעלת חשיבות אנציקלופדית שאינה האירוויזיון (כגון פסטיבל הזמר והפזמון או קדם-אירוויזיון).

מהו המקום בתחרות אשר נדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי- 0 עד "אינסוף" (כשאפס אומר שאף מקום לא מספיק ואינסוף אומר שכל מקום מספיק)

בשל טעות טכנית בהצבעה (המשמעות של אינסוף) ההצבעה על סעיף זה תימשך עד ה-20.7.20 בשעה 23:22 המקיסט (שיחה | תרומות | מונה) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

(ולא רק עד 15:02 כשאר הסעיפים) ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:35, 14 ביולי 2020 (IDT)

בהנחה ש־5 ייפסל וסעיף זה לא, אני מניח שגם האירוויזיון יכלל בסעיף זה ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:31, 14 ביולי 2020 (IDT)

ידידיה צבאן, הנושא נידון גם בדיון למעלה. אני לא מתלהב מהרעיון לשנות נוסח סעיף שעומד להצבעה רק בגלל סעיף אחר. What you see is what you get, וזה אומר שהסעיף כנראה לא יתייחס לאירוויזיון בכל מקרה. זו דעתי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 22:58, 14 ביולי 2020 (IDT)
תודה. נשמע לי נכון טכנית אבל לא מהותית. אם כך סוברים החברים, אני משער שניגש בהמשך להצבעה פרוצדורלית לתיקון העניין. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 23:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
מאוד יהיה מוזר לי אם הסעיף יחשיב את הקדם-אירוויזיון, אך לא יחשיב את האירוויזיון. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
בנתיים, נכון לעכשיו, אי אפשר לדעת כי התוצאה של סעיף 5 תהיה צמודה. פעם אחת יש יותר התנגדות, ופעם אחרת יש יותר תמיכה (אז בנתיים לא צריך להתלהב מזה). Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:34, 15 ביולי 2020 (IDT)
הצבעה (מקום בתחרות מוזיקלית שאינה האירוויזיון – 0 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 0. יוניון ג'ק - שיחה 12:52, 14 ביולי 2020 (IDT)
    ההצבעה היא מ-0 ועד אינסוף, כלומר המספר שכתבת לא נמצא בטווח. אם זה יישאר עד תום ההצבעה, האם לא מחשבים את ההצבעה או שוודקא מחשבים אותה כ-0? Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 14:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
    מחשיבים כ־0. אם נבחר 0 – הסעיף אינו מעניק חשיבות. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:31, 14 ביולי 2020 (IDT)
  2. 0. לא הוגדרו אילו תחרויות מדובר. ההגדרה "תחרות בעלת חשיבות אנציקלופדית" היא רחבה מידי. Eladti - שיחה 07:24, 14 ביולי 2020 (IDT)
  3. 0. החשש הוא שינסו להכניס לזה כאלה שסיימו למשל במקום החמישי בתחרות אייל גולן קורא לך וכיו"ב. אמירושיחה 07:52, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. 0 גילגמש שיחה 08:52, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. 0 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 10:49, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 0 לא הבנתי אם כולל ריאליטי למשל. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:41, 16 ביולי 2020 (IDT)
    תוכנית ריאליטי אינה תחרות מוזיקלית. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 00:55, 16 ביולי 2020 (IDT)
  7. 0• איקס איקס - שיחה 11:34, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 0 נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 14:59, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 0 כל שכן מהסעיף הקודם. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:31, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 0 חברסודי - שיחה 20:21, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 0 יומה דין - שיחה 00:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
  12. 0 Ronam20 - שיחה 00:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. 0 תלוי בתחרות. אי אפשר להתייחס לכל התחרויות שאינן האירוויזון כמקשה אחת. Dovno - שיחה 15:55, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. 0 • חיים 7שיחה21:27, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. 0 קומפיוטר - שיחה 21:30, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 0, כל עוד כוללים ביחד את כל התחרויות. מקום ראשון באירוויזיון עובר, אבל אין סעיף כזה. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
  17. 1 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 10:12, 14 ביולי 2020 (IDT)
  18. 1. מגזין יהלום שיחה 16:10, 14 ביולי 2020 (IDT)
  19. 1 Ldorfmanשיחה 17:16, 15 ביולי 2020 (IDT)
  20. 3.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 16:19, 14 ביולי 2020 (IDT)
  21. 3 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 09:47, 14 ביולי 2020 (IDT)
  22. 3 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 19:20, 14 ביולי 2020 (IDT)
  23. 10 אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:57, 15 ביולי 2020 (IDT)
  24. 10 RimonLV - שיחה 10:34, 15 ביולי 2020 (IDT)
  25. 10 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  26. 10 Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:08, 17 ביולי 2020 (IDT)
  27. אינסוף YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:27, 13 ביולי 2020 (IDT)
  28. אינסוף. --Avco123 - שיחה 07:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
  29. אינסוף Nirvadel - שיחה 07:03, 14 ביולי 2020 (IDT)
  30. אינסוף Hello513 - שיחה 11:58, 14 ביולי 2020 (IDT)
  31. אינסוף אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  32. אינסוף. ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:30, 14 ביולי 2020 (IDT)
    כל המצביעים אינסוף חושבים שהשתתפות מספיקה? יומה דין - שיחה 00:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
    לא בטוח. ייתכן שחלקם הצביעו אינסוף במקום אפס בטעות (הניסוח של הסעיף הזה, שהפוך מכל השאר מבלבל, וחבל שנוסח כך. שמתי לב שהצבעתי פעמיים, פעם אחת אינסוף ופעם אחת אפס). Ronam20 - שיחה 00:34, 15 ביולי 2020 (IDT)
    ובכלל, אם נבחן את ההצבעות , נראה שכנראה הצבעות מבולבלות. איך יתכן שאנשים הצביעו נגד בסעיף 5 (ייצוג באריווזיון לא מספיק), אבל הצביעו 3 בסעיף 6 (מקום 3 בקדם-אירוויזיון מספיק). זו הצבעה סתירתית שאין בה היגיון, ויש להניח שמדובר בבלבול. Ronam20 - שיחה 00:39, 15 ביולי 2020 (IDT)
    התיאור מתאים לאדם אחד בלבד (נכון לעכשיו). Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:36, 15 ביולי 2020 (IDT)
    Euro know לא בדקתי מי זה. אבל כדאי ליידע אותו שיתכן וטעה בהצבעתו הסעיף הזה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:57, 15 ביולי 2020 (IDT)
    הייתי מתייגת אותם, בעיקר כי חלקם הצביעו לפני שינוי ההסבר המלווה של הסעיף. YairMelamed, Avco123, Nirvadel, Hello513, Ofek j, Barak a, Tamir Kalman, לתשומת לבכם. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:49, 15 ביולי 2020 (IDT)
    אף אחד לא הצביע לפני שינוי ההסבר, מהעובדה הפשוטה שאחרי שינוי ההסבר ההצבעות נמחקו. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 23:12, 15 ביולי 2020 (IDT)
  33. אינסוף ויקי4800 - שיחה 15:23, 16 ביולי 2020 (IDT)
  34. אינסוף Balberg - שיחה 21:04, 17 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. אינסוףAnatbc - שיחה 20:51, 18 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 7 – הופעות שתועדו או פורסמו[עריכת קוד מקור]

במידה שלמוזיקאי יש לפחות X הופעות שתועדו או פורסמו על ידי גוף תקשורתי בעל חשיבות אנציקלופדית (שלא למטרות יחסי ציבור או פרסומת).

מהו מספר ההופעות המתועדות או המפורסמות על ידי גוף תקשורתי בעל חשיבות אנציקלופדית הנדרש כדי להבטיח חשיבות של מוזיקאי- מ-1 עד "אינסוף" (כשאינסוף אומר שאף הופעה לא תספיק).

הצבעה (כמות הופעות שתועדו או פורסמו – 1 עד "אינסוף")[עריכת קוד מקור]
  1. 1 עומר20 - שיחה 20:40, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. --Avco123 - שיחה 19:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 Hello513 - שיחה 11:58, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 14:43, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:10, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 ברק אברגיל ~ ליצירת קשר ~ מיזם האירוויזיון 20:31, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 00:34, 15 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 RimonLV - שיחה 10:35, 15 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 ויקי4800 - שיחה 15:24, 16 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 Balberg - שיחה 21:05, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 3. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 4 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:33, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 5.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 15:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 5 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:45, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 5 גילגמש שיחה 08:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 5 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 10:13, 14 ביולי 2020 (IDT)
    הארי פוטר 73, האם תוכל לתת דוגמה למוזיקאי אחד לפחות ש-50 הופעות שלו תועדו/פורסמו? יוניון ג'ק - שיחה 12:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
    גם ההצבעה על 61 (שאחריה) לא נשמעת ממש הגיונית. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 14:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 5. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:00, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 5 ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:41, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 5 איש השום (Theshumai) - שיחה 00:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
  10. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 5 • חיים 7שיחה21:28, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. 61 Nirvadel - שיחה 21:57, 13 ביולי 2020 (IDT)
    Nirvadel, האם תוכל לתת דוגמה למוזיקאי אחד לפחות ש-61 הופעות שלו תועדו/פורסמו? יוניון ג'ק - שיחה 16:03, 14 ביולי 2020 (IDT)
  13. אינסוף. אמירושיחה 15:47, 13 ביולי 2020 (IDT)
  14. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. יוניון ג'ק - שיחה 17:56, 13 ביולי 2020 (IDT)
  15. אינסוף. אני מבין שאת הסעיף הכי לא ברור שמרתם לסוף. הניסיון לספור כל דבר מלמד על חוסר הבנה מוחלט בכתיבה אנציקלופדית. Eladti - שיחה 18:03, 13 ביולי 2020 (IDT)
  16. אינסוף.חברסודי - שיחה 18:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  17. אינסוף, תחשבו על זה עד הסוף. יומה דין - שיחה 21:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף דוד א. - שיחה 14:17, 14 ביולי 2020 (IDT)
  19. הצבעת מחאה: אינסוף. לא יכולתם להקריץ הצבעה יותר מסובכת? אין לי מושג על מה הצבעתי – וזה גם לא מעניין אותי. חזרתישיחה 21:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
    ....אז למה הצבעת? //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:33, 13 ביולי 2020 (IDT)
    כי אני יכול. חזרתישיחה 21:35, 13 ביולי 2020 (IDT)
    ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 18:41, 14 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף תמירשיחהנפתחים לעולם 20:48, 14 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:34, 14 ביולי 2020 (IDT)
  22. אינסוף (סעיף עמום מדי) Ronam20 - שיחה 18:42, 14 ביולי 2020 (IDT)
  23. אינסוף אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:58, 15 ביולי 2020 (IDT)
  24. אינסוף. כל עוד הסעיף לא מבהיר מה זה "הופעות שתועדו או פורסמו... שלא למטרות יחסי ציבור או פרסומת". Dovno - שיחה 15:58, 15 ביולי 2020 (IDT)
  25. אינסוף - סעיף לא ברור ולא ישים. Ldorfmanשיחה 17:17, 15 ביולי 2020 (IDT)
  26. אינסוף. קומפיוטר - שיחה
  27. אין-סוף. בן עדריאלשיחה • כ"ח בתמוז ה'תש"ף 23:00, 19 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:52, 18 ביולי 2020 (IDT)

התוצאות לפי סעיפים[עריכת קוד מקור]

18 בעד המדיניות מול 19 נגד המדיניות - לא הושג הרוב הדרוש המינימאלי בשביל להעביר את המדיניות (ההצעה נפלה). הייתי מפרט מה היו התוצאות לפי סעיף וסעיף, אבל בגלל שההצעה נפלה, אני לא חושב שצריך לפרט. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 23:29, 20 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה: חשיבות ערכים על שחקנים ושחקניות[עריכת קוד מקור]

מדיניות זו נוצרה על מנת להבהיר מהם הקרטיונים ששחקנים ושחקניות צריכים לעבור על מנת להיות זכאים לערך ולהחליף את הכתוב בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים בנושא שחקנים ושחקניות (מלבד שחקני פורנוגרפיה).

לא מצאתי משהו מסוים, אבל נראה שכרגע הקריטריונים הם: "האישיות זכתה בפרס חשוב" או "מדובר באישיות מפורסמת". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 19:17, 14 ביולי 2020 (IDT)

דיונים קודמים[עריכת קוד מקור]

דיון נוכחי[עריכת קוד מקור]

אני מצטער, אבל חורה לי הקישור הצהוב במילה ניצב. אפשר בבקשה לתקן את זה לניצב? תודה. מתייג את חברסודי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:16, 13 ביולי 2020 (IDT)

בוצע בוצע חברסודי - שיחה 17:42, 13 ביולי 2020 (IDT)

ליוניון ג'ק יש רעיון מעניין, ששווה לשקול ליישם בפעמים הבאות. מביא כאן: יהיה ניתן להצביע בעד/נגד על כל סעיף בנפרד. כך הצבעת נגד לא תחשב למניית החציון, ויתאפשר להצביע בנוסף על מספר למקרה שהסעיף יתקבל. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:21, 14 ביולי 2020 (IDT)

הרעיון המעניין הוצע ונידון בשיחת משתמש:המקיסט/טיוטת עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי מוזיקאים#הסתייגויות מתקינות הנוסח ועלה גם בויקיפדיה:מזנון#הצבעות בפרלמנט, אתה מוזמן להגיב שם. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:02, 15 ביולי 2020 (IDT)

בעיות מהותיות בהצבעה[עריכת קוד מקור]

קראתי הרגע לראשונה את ההצעה ויש כאן שתי בעיות מהותיות בהצגתה:

  1. ההצעה מציגה מדיניות בעלת ארבעה סעיפים, אולם ההצבעה נפתחה על חמישה? מהו הסעיף החמישי? הוא לא מוצג כחלק מהצעת המדיניות כלל!
  2. בהסברים על שיטת ההצבעה כתוב "ההצבעה על סעיפים 3 ו-5 יהיו בעד/נגד הכללת הסעיף בקריטריונים", אולם סעיף 3 הוא על ערך X כלשהו (בשיטת החציון ולא הצבעת בעד/נגד), וכך גם אותו סעיף 5 שלא הוצג כלל.

אתייג את חברסודי2, וכן את יונה בנדלאק שפתח את ההצבעה. Dovno - שיחה 16:18, 15 ביולי 2020 (IDT)

Dovno,אתה צודק זה קרה בגלל שלא תיקנתי את שיטת ההצבעה בדף ההצבעה. מה עושים במקרה כזה? חברסודי - שיחה 21:04, 15 ביולי 2020 (IDT)
אני לא בטוח. זו בעיה מהותית, כיוון שההצבעה הראשונה (עליה כבר הצביעו לא מעט ויקיפדים) שואלת האם המצביעים בעד או נגד ההצעה בכללה, וההצעה המוצגת להם בדלב זה היא מדיניות עם ארבעה סעיפים בלבד. אני ממש במקרה ראיתי לאחר מכן שיש בכלל סעיף חמישי. סעיף חמישי זה כנראה לא היה לנגד עיניהם של אלו שהצביעו בעד/נגד בסעיף הראשון. יונה בנדלאק, מה דעתך נכון לעשות? Dovno - שיחה 21:45, 15 ביולי 2020 (IDT)
Dovno, אם יש סעיף חמישי גם אני אשמח לדעת על כך. לדעתי היתה רק טעות בהסבר שיטת ההצבעה ואת הנוסח שלה שיניתי כבר אתמול. התוכן של ההצבעה עצמה הוא לפי מה שמפורט בסעיפים השונים (כולם הצבעה בין 1 לאינסוף, שום סעף הוא לא בעד ונגד) ואני לא רואה טעויות בהצבעה בגלל הטעות בנוסח שיטת ההצבעה כך שאני לא רואה סיבה לעשות משהו בנוסף. אם אני לא מבין משהו נכון, אשמח להסבר טיה יותר מפורט איפה יש בעיה. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:20, 16 ביולי 2020 (IDT)
יונה בנדלאק, הבעיה אינה רק בהסבר (אותו תיקנת). נוסח הצעת המדיניות המוצגת כאן (בפרק "נוסח ההצעה") מכיל 4 סעיפים בדיוק, ועל זה הצביעו המצביעים עד כה בתת-הפרק "הצבעה בעד או נגד ההצעה כולה". אולם בהמשך, בתתי-הפרקים בהם מצביעים על הסעיפים באופן פרטני, מוצג להצבעה סעיף חמישי: #סעיף 5: פרסום כתבות. סעיף חמישי זה אכן קיים (בניסוח אחר!) בטיוטת המדיניות (שאושרה ע"י חמישה משתמשים לפני פתיחת ההצבעה), אולם לא קיים בגרסה האחרונה בדף השיחה של טיוטת המדיניות.
לדעתי אין מנוס מעצירת ההצבעה הזו והתחלתה מחדש כשיהיה ברור על מה מצביעים. חלק מהמצביעים ראו לנגד עיניהם הצעת מדיניות עם 4 סעיפים. חלק ראו לנגד עיניהם מדיניות עם 5 סעיפים. ובכל מקרה הניסוח שהוצע כאן לסעיף 5 (בתת הפרק להצבעה עליו) הוא ניסוח שונה מהמופיע בדף השיחה של טיוטת המדיניות, שגם שם זה שונה מדף מהכתוב בטיוטת המדיניות עצמה עליה חתמו חמישה. Dovno - שיחה 08:49, 16 ביולי 2020 (IDT)
עכשיו הבנתי. אני לא יודע מה כדאי לעשות. לעצור את ההצבעה ולהתחיל אותה מחדש אחרי שכ-25 ויקיפדים הטריחו את עצמם ולבקש מהם להצביע שוב הוא גם לא פתרון טוב. אולי עדיף להוסיף את הסעיף החמישי לניוסח ולהצביע שוב רק בעד/נגד כל המדיניות? מתייג את בירוקרטים שיבדקו וינחו מה לעשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:58, 16 ביולי 2020 (IDT)
אני מציע להוסיף את הסעיף החמישי לנוסח, להאריך את זמן ההצבעה (על המדיניות בכלולתה) לשבוע מרגע ההוספה, ולתייג את המצביעים עד כה כדי שישקלו את עמדתם. אמירושיחה 09:00, 16 ביולי 2020 (IDT)
הסעיף החמישי עליו הצביעו כאן שונה בניסוחו מהסעיף בדף טיוטת המדיניות. Dovno - שיחה 09:02, 16 ביולי 2020 (IDT)
אכן תקלה, אבל אין צורך לנקוט בצעד מרחיק לכת כמו עצירת ההצבעה. בינתיים יש יותר מ- 5 שהצביעו על השארת הסעיף בנוסח החדש, אפשר לראות בזה כתמיכה בסעיף. כשרוצים להעביר מדיניות מורכבת אז קורות תקלות כאלו וצריך להיות סתגלן. אמירושיחה 09:17, 16 ביולי 2020 (IDT)
לפי גישה זו אפשר להעלות כל הצעה גם בלי שחמישה אישרו את הנוסח שלה מראש, כי הרי ברגע שחמישה יצביעו בעדה במזנון אפשר לטעון שזה מאשר בדיעבד את הנוסח (בפרלמנט יש חובת מינימום 9 מצביעים כדי שלהצבעה יהיה תוקף). זה ממש לא תקין. סעיף 5 הנוכחי (למרות שעליו הצביעו כבר 27 משתמשים) פסול כיוון שלא עבר את התנאים המוקדמים הנדרשים מהעלאת הצעת מדיניות לפרלמנט.
ולדעתי גם שאר ההצבעה כבר אינה תקינה. חלק מהמשתתפים הצביעו על מדיניות חדשה בת 4 סעיפים (השונה ממה שאושר בדף טיוטת המדיניות, ולכן אינה תקינה), וחלק הצביעו על מדיניות בת חמישה סעיפים (בה הסעיף החמישי הוא בניסוח שונה משאושר בדף המדיניות, ולכן אינה תקינה).
זה לא כמו טעות סופר שתוקנה תוך כמה שעות כך שסביר שלא השפיעה על התוצאות. זה כבר היום השלישי להצבעה והשארת ההצבעה על 4 תתי-סעיפים, בזמן שפותחים הצבעה חדשה על כלל המדיניות ועל תת-סעיף 5 מתוקן, מנתקת את ההצבעות הקודמות מההצבעות העתידיות (אי אפשר להבטיח שכל מי שכבר הצביע אכן יחזור להצביע בגרסה המתוקנת). ההצבעה - במתכונת שעלתה ועליה הצביעו במשך כבר כמעט 3 ימים - פסולה. Dovno - שיחה 09:39, 16 ביולי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אני מציע למשוך את ההצבעה, לעבוד עליה עוד קצת ולעלות מחדש בעתיד. אין שום דבר רע במשיכת הצבעה. זה קורה. גילגמש שיחה 09:41, 16 ביולי 2020 (IDT)

יש שתי תקלות: הראשונה שהנוסח של סעיף 5 שונה ממה שחתמו - זה אפשר לאסוף 5 חתימות עכשיו ולהעלות את הסעיף מחדש לשבוע; התקלה השניה היא שהוצגו רק 4 אפשרויות בפרק "נוסח ההצעה" (בגוף ההצבעה הופיעו כל האפשרויות) - זה פחות בעייתי, אפשר להודיע למי שהצביעו שישים לב וזהו. הכי קל זה לבטל את הכל, אני מבקש מהמפעילים והבירוקרטים שינסו למצוא פתרונות כדי לאפשר את ההצבעה. אמירושיחה 10:09, 16 ביולי 2020 (IDT)
חברסודי2 בבקשה הוסיפי את סעיף 5 ל"נוסח ההצבעה", ופני לכל המצביעים (בסעיף בעד/נגד על הכל) בדף שיחתם עם הודעה על כך שחלה טעות טכנית ונוסח ההצעה תוקן והם רשאים לשקול את הצבעתם. במקביל אספי 5 חתימות לנוסח 5 החדש, ולאחר מכן פתחי את ההצבעה מחדש (רק ביחס לסעיף 5) לעוד שבוע רק לסעיף הזה עם הודעה לכל מי שהצביע על כך. קודם כל נפעל ובמקביל נמשיך לדון. אמירושיחה 10:17, 16 ביולי 2020 (IDT)
Amirosan, ההודעה נשלחה איפה לפתוח הצבעה מחדש לסעיף חמש, בטיוטה של דף המדיניות? חברסודי - שיחה 10:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
כן, פתחי פסקה חדשה ותתייגי את כל מי שתומך ותסבירי שאוספים שוב כי הם חתמו על נוסח שונה ממה שעלה. אמירושיחה 10:52, 16 ביולי 2020 (IDT)
הוספתם עכשיו את סעיף 5 בניסוח שונה משהוסכם בטיוטת המדיניות. אני גם מתנגד לערכית הצבעת מנותקות זו מזו - על סעיפים שונים, בהפרש של ימים. הצבעה על מדיניות צריכה להיות כמקשה אחת, ולא טיפין טיפין. Dovno - שיחה 11:06, 16 ביולי 2020 (IDT)
בירוקרטים? Dovno - שיחה 11:07, 16 ביולי 2020 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

לא הבנתי מה הבעיה שאליה מתייחסת הכותרת של הפסקה הזו. יוניון ג'ק - שיחה 10:48, 16 ביולי 2020 (IDT)

יוניון ג'ק, כפי שכתבתי:
  1. הצעת המדיניות הציגה מדיניות עם 4 סעיפים, בניגוד לטיוטת המדיניות (בה יש 5 סעיפים) אותה אישרו 5 ויקיפדים להעלאה לפרלמנט. זה שונה כרגע, ביום השלישי להצבעה לאחר שכ-27 ויקיפדים כבר הצביעו.
  2. בהמשך, הפרקים בהם מצביעים על תתי-הסעיפים באופו פרטני הכילו פרק הצבעה על סעיף חמישי שלא הוצג כחלק מהמדיניות בראש פרק ההצבעה.
  3. הניסוח של אותו סעיף חמישי שנכתב כאן (בת-הפרק המנפרד להצבעה עליו) שונה מהניסוח של סעיף זה בטיוטת המדיניות.
Dovno - שיחה 11:06, 16 ביולי 2020 (IDT)
אני חוזר על הצעתי למשוך את ההצבעה. זה אבוד כבר. לא נקבל תוצאות תקינות. חצי מהזמן עבר ויש שינויים מפליגים. יהיו התנגדויות לא רלוונטיות רק בגלל הדבר הזה ויש חשש שחלק מהמצביעים לא יקבלו את ההודעה בזמן. הכי טוב למשוך, לעבד מחדש ולהגיש. גילגמש שיחה 11:08, 16 ביולי 2020 (IDT)
או פשוט להצביע נגד ההצעה כולה. והתוצאה תהיה זהה: לעבד מחדש ולהגיש שוב. יוניון ג'ק - שיחה 12:33, 16 ביולי 2020 (IDT)
לא הבנתי מה גורלה של הצבעה זו? האם הכל ממשיך כרגיל או שצריך לסגור אותה ולפתוח אחת חדשה בנוסח מתוקן? חברסודי - שיחה 22:00, 16 ביולי 2020 (IDT)
אוכל רק לתייג שוב את הבירוקרטים. כפי שגילגמש כתב: עבר חצי מזמן ההצבעה והיו תיקונים משמעותיים, ולמרות התיקונים שלאחר מעשה ההצעה המובאת כאן עדיין שונה בניסוחה מהנוסח בדף הטיוטה עליו הצביעו חמישה כדי להעבירה לפרלמנט. Dovno - שיחה 22:17, 16 ביולי 2020 (IDT)
בירוקרטים,נשארו יומיים להצבעה ועדיין לא הגענו לפתרון, אשאל שוב מה עושים במקרה הנ"ל? האם ההצבעה "הולכת לפח" או שהכל נשאר כרגיל? חברסודי - שיחה 00:13, 18 ביולי 2020 (IDT)
Dovno, חברסודי, גילגמש באשר לסעיף 5 הוא מנוסח באופן שונה בטיוטה ובהצבעה:
  • טיוטה: פרסום X כתבות המעידות על חשיבות ציבורית\חברתית בהתבססות על מקור איכותי, מהימן ובלתי-תלוי.
  • הצבעה: פרסום של X כתבות או יותר, ממספר מקורות מהימנים ובלתי תלויים, המעידות על חשיבותו/ה הציבורית או החברתית כשחקן/ית.
ברור שהכוונה ב-X לX "או יותר" וזה לא שינוי מהותי בניסוח. ההבדל המהותי בניסוח נוגע בעיקר לגיוון המקורות? (היינו בטיוטה הכוונה הייתה למקור אחד, ובהצבעה הכוונה ליותר ממקור אחד)?
באשר להיעדרו של הסעיף מנוסח ההצבעה בפתיח - אבל הוא היה תמיד (בנוסח מעט שונה) כסעיף הצבעה, שלפחות חלק מהמצביעים הצביעו עליו בצורה מפורשת?
אם כן אני מציע שנאריך את זמן סיום ההצבעה לשבוע משינוי הניסוח האחרון (ואין לערוך שינויים נוספים בנוסח ההצבעה), מתוך הנחה שיש לפחות 5 אנשים שתומכים גם בניסוח זה (כך שאיסוף חתימות מחדש לא בטוח שנדרש), אבל כל המצביעים שהצביעו עד לשלב שינוי הניסוח צריכים לקבל די זמן (שבוע) לשקול את הצבעתם בעקבות השינוי. מה דעתכם? ערן - שיחה 09:05, 18 ביולי 2020 (IDT)
משתמש:ערן, עלו כל כך הרבה בעיות בהצעות האלה שאני חושב שיש לבטלן. גילגמש שיחה 09:20, 18 ביולי 2020 (IDT)
משתמש:ערן, כשאני באתי להצביע בסעיף הראשון והראשי (האם בעד/נגד המדיניות ככללה), אני ראיתי לנגד עיני את נוסח המדיניות שהיה עד אותו רגע - עם ארבעה תת-סעיפים - ולפי מידע זה הצבעתי (מתוך מחשבה שאצלול להצבעות על ערכי ה-X של תתי-הסעיפים השונים בהמשך). אני מניח שלפחות חלק מ-27 המשתתפים שהצביעו עד אותו שלב גם ראו, כמוני, רק את ארבעת תת-הסעיפים בשעה כשהצביעו בסעיף הראשון בעד/נגד כלל המדיניות. Dovno - שיחה 16:28, 18 ביולי 2020 (IDT)
לא רק אתה. אני חושב שההצבעה הזאת לא אפשרית. אי אפשר לקבל את התוצאות שלה ואי אפשר לתקן אותה. בשביל זה נועדה העבודה המסודרת בארגז חול. לטפל בתקלות האלה. גילגמש שיחה 16:30, 18 ביולי 2020 (IDT)
סעיף 5 התווסף להתחלה וכל מצביע קיבל על כך הודעה בדף שיחתו. בסופו של דבר הקהילה תחליט ואם יצביעו הרוב בעד, זה אומר שהרוב רוצה את המדיניות על אף התקלות. אמירושיחה 17:06, 18 ביולי 2020 (IDT)
זה לא בהכרח אומר את זה. ידוע משתמשים בדף שיחתם לאחר מעשה (באנמצע שבוע ההצבעה) לא מבטיח מתי יראו הודעה זו או אם יבינו מה בדיוק השתנה. לא כל אחד נכנס לאתר ובודק הודעות כל יום. בשביל זה אמורים לוודא תקינות ההצבעה לפני שהיא נפתחת ולא לאלתר לאחר מעשה ותוך כדי ההצבעה. Dovno - שיחה 18:06, 18 ביולי 2020 (IDT)

נראה שיש בעיות מהותיות עם ההצבעה ומהלכה שעלולות בהמשך להביא למחלוקת על פרשנותה ולכן אני עוצר את ההצבעה. חברסודי, אמירו - אנא שקלו על סמך הערות שהתקבלו בהצבעה, ועל סמך הההבדלים בין הניסוח בהצבעה לניסוח בטיוטה איך להמשיך בהמשך ההגדרה במשתמשת:חברסודי2/טיוטה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/שחקנים ושחקניות של טיוטה. ערן - שיחה 18:42, 18 ביולי 2020 (IDT)

ערן, אני חושב שטעית, אבל אני מכבד את החלטתך. חברסודי2 מציע לך לא לוותר - לחזור לארגז חול, להפיק לקחים מההערות, לאסוף שוב חתימות ולחזור לסבב נוסף. בהצלחה! אמירושיחה 19:20, 18 ביולי 2020 (IDT)
Amirosan, חבל לי שיצא ככה אבל אל תדאג אני לא מוותרת בכזו קלות :).חברסודי - שיחה 21:02, 18 ביולי 2020 (IDT)

נוסח ההצעה[עריכת קוד מקור]

ניתן יהיה לכתוב ערכים על שחקנים ושחקניות (מלבד שחקני פורנוגרפיה), אם ורק אם הם עומדים בלפחות אחד מהתנאים הבאים:

  1. ביצוע X תפקידים ראשיים או יותר בסרטי קלנוע, סרטי טלוויזיה, סדרות טלוויזיה, תכני ניו מדיה והצגות תיאטרון בעלי חשיבות אנציקלופדית שהוצגו באופן מסחרי.
  2. ביצוע X תפקידי משנה או יותר (למעט תפקידי ניצב וביט) בסרטי קלנוע, סרטי טלוויזיה, סדרות טלוויזיה, תכני ניו מדיה והצגות תיאטרון בעלי חשיבות אנציקלופדית שהוצגו באופן מסחרי.
  3. מועמדות X פעמים או יותר עבור לפחות אחד מהפרסים הבאים: פרס אוסקר, פרס טוני, פרס אמי, פרס גרייסי, פרס אובי, פרס גלובוס הזהב ופרס דקל הזהב.
  4. זכייה ב־X פרסים או יותר בעלי חשיבות אנציקלופדית.
  5. פרסום של X כתבות או יותר, ממספר מקורות מהימנים ובלתי תלויים, המעידות על חשיבותו/ה הציבורית או החברתית כשחקן/ית.

שיטת ההצבעה וההכרעה[עריכת קוד מקור]

מדיניות זו באה להחליף את הכתוב כעת בויקיפדיה:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים בנושא שחקנים.

ההצבעה תיעשה על המדיניות כולה ובנוסף על כל אחד מהסעיפים. רק אם יהיה רוב של 50% בהצבעה על המדיניות, יהיה תוקף להצבעה על הסעיפים.

בהצבעה על כל הסעיפים יש צורך לבחור ערך רצוי של X בין 1 לאינסוף. X יקבע לפי חציון. אינסוף משמעותו שמתנגדים לסעיף ואם החציון יהיה אינסוף אזי הסעיף יוסר מהמדיניות.

הבהרה על תוצאת החציון: במקרה של מספר מצביעים זוגי, 2n, הערך שיבחר יהיה של המצביע ה-n+1.

לא מצאתי משהו מסוים, אבל נראה שכרגע הקריטריונים הם: "האישיות זכתה בפרס חשוב" או "מדובר באישיות מפורסמת". בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 19:17, 14 ביולי 2020 (IDT)

הצבעה[עריכת קוד מקור]

  • תאריך תחילת ההצבעה: 15:08, 13 ביולי 2020 (IDT)
  • תאריך סיום ההצבעה: 15:07, 20 ביולי 2020 (IDT)
  • הופסקה בתאריך: 18:42, 18 ביולי 2020 (IDT)

רק משתמש רשום בעל 100 עריכות במרחב הראשי או במרחבים המשיקים לו במהלך 90 הימים שקדמו לתחילת ההצבעה (עריכות דפי שיחה, שיחות תמונות, שיחות קטגוריות, שיחות תבניות, דפי מדיניות וכדומה – אינן נספרות) ו־30 ימים של פעילות הוא בעל זכות הצבעה. כל קול שווה למשנהו, אלא אם כן ברור שמדובר בבובת קש או טרול. על מנת שההחלטה תהיה מחייבת, חייבים להצביע בה לפחות 9 ויקיפדים. יש צורך ברוב של 50% לפחות על מנת שמדיניות יעבור

הצבעה בעד או נגד ההצעה כולה[עריכת קוד מקור]

בעד[עריכת קוד מקור]

  1. ויקי4800 - שיחה 15:17, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:47, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. בהצלחה! אמירושיחה 15:47, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. חברסודי - שיחה 18:34, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. דוד א. - שיחה 06:38, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. גילגמש שיחה 08:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. המצב הנוכחי, "אישיות מפורסמת" - כללי מדיי ופתח לויכוחים רבים וכניסת ערכים שאינם בעלי חשיבות. הצעה טובה. עדיף היה להמתין לסיום ההצבעה הקודמת (מוזיקאים), וכך המצביעים היו פנויים יותר להתעמק בהצעה זו. בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. אני תמיד בעד ניסוח קווי מדיניות ברורים. Ldorfmanשיחה 17:18, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:50, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. חיים 7שיחה21:28, 16 ביולי 2020 (IDT)

נגד[עריכת קוד מקור]

  1. נגד חזק. כל ניסיון לכמת איכות של שחקנים ושחקניות נועד לכישלון. כמות איננה ערובה לאיכות. יוניון ג'ק - שיחה 17:57, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. מסכים עם יוניון ג'ק. הצעה שכל כולה ספירה של נתונים מלמדת על חוסר הבנה של מהות כתיבה אנציקלופדית Eladti - שיחה 18:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. בסוף נשאר רק עם ערך על איבגי, וגם זה רק בגלל פרשיותיו הפליליות Nirvadel - שיחה 18:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. יומה דין - שיחה 20:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. --King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:26, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. איקס איקס - שיחה 11:35, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. אופק ג'רסי ~ ליצירת קשר ~ מיזם יחסי החוץ 22:30, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. זה מה שקורה בפועל כך שאני לא רואה סיבה לקבוע את זה במדיניות שתקשה לאשר חריגים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:05, 15 ביולי 2020 (IDT)
  9. --Avco123 - שיחה 09:23, 15 ביולי 2020 (IDT)
  10. RimonLV - שיחה 10:45, 15 ביולי 2020 (IDT)
  11. Lostam - שיחה 14:51, 15 ביולי 2020 (IDT)
  12. אני מניח שמועמדות או זכייה באוסקר או באמי היא בקונצנזוס. אז אם שמים את סעיפים אלו בצד, מדיניות זו משאירה לנו רק תנאי לפי מספר הופעות. זה שגוי לקבוע חשיבות "אם ורק אם" לפי מספר תפקידים בלבד. כל מספר שייבחר ייצור עיוות (כי יהיו שחקנים ללא חשיבות שיעברו את הרף או שחקנים חשובים מאוד שלא יעברו אותו). Dovno - שיחה 16:03, 15 ביולי 2020 (IDT)
    Dovno, זה לא "אם ורק אם" אלא "אם-אז". כי כל קריטריון שמופיע כאן הוא "תנאי מספיק" (ולא "תנאי מספיק והכרחי"). יוניון ג'ק - שיחה 21:42, 16 ביולי 2020 (IDT)
    יוניון ג'ק, קרא היטב את לשון המדיניות המוצעת: "אם ורק אם הם עומדים בלפחות אחד מהתנאים הבאים". כלומר, לפי מדיניות זו אסור יהיה לכתוב ערך על אף שחקן שהוא אם לא יעמוד בלפחות אחד מתנאים אלו בלבד. Dovno - שיחה 00:15, 17 ביולי 2020 (IDT)
    צודק לגמרי... פספסתי את זה. וכנראה שאני לא היחיד... יוניון ג'ק - שיחה 01:36, 17 ביולי 2020 (IDT)
    גם אני פספסתי... יש תקדים לקריטריונים כאלה קשיחים?! יומה דין - שיחה 11:40, 17 ביולי 2020 (IDT)
  13. הקריטריונים האלה משאירים מחוץ לגדר שחקנים רבים עם ניסיון או רזומה עשיר על הבמות. הבעיה העיקרית היא הגדרת הצגת תיאטרון כבעלת חשיבות אנציקלופדית. Liad Malone - שיחה 13:02, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. על אף תמיכתי במדיניות בהתחלה, נראה שהמדיניות תפגע בשחקני תיאטרון רבים שלא פונים לתחום הטלוויזיה והקולנוע. בעיה נוספת היא מיעוט הפרסים שהוצגו בסעיף 3. הארי פוטר 73 ~ שיחה ~ הטילדה הרביעית 22:22, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. כמו הארי פוטר 73. YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 01:12, 17 ביולי 2020 (IDT)
  17. Balberg - שיחה 21:06, 17 ביולי 2020 (IDT)
  18. הפסקתי לכתוב ערכים על שירים בעקבות הקריטריונים. זה כנראה יקרה גם עם ערכי שחקנים אם יתקבלו הקריטריונים האלה. רחל - שיחה 07:46, 18 ביולי 2020 (IDT)
  19. נגדAnatbc - שיחה 20:56, 18 ביולי 2020 (IDT)

הצבעות לקביעת פרמטרים[עריכת קוד מקור]

סעיף 1: תפקידים ראשיים[עריכת קוד מקור]

הצבעה על ערך X (כמות תפקידים ראשיים מ-1 עד אינסוף)[עריכת קוד מקור]
  1. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 ויקי4800 - שיחה 15:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 Nirvadel - שיחה 16:58, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 --Avco123 - שיחה 19:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 בר 👻 שיחה 19:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 יומה דין - שיחה 21:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 גילגמש שיחה 08:54, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 --King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:26, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 Hello513 - שיחה 12:00, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:41, 13 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 RimonLV - שיחה 10:47, 15 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 Liad Malone - שיחה 12:49, 16 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 Balberg - שיחה 21:06, 17 ביולי 2020 (IDT)
  17. 1 Anatbc - שיחה 20:57, 18 ביולי 2020 (IDT)
  18. 2. קומפיוטר - שיחה 20:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  19. 2. תפקידים ראשיים זה לא עניין של מה בכך. //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:35, 13 ביולי 2020 (IDT)
  20. 2.חברסודי - שיחה 18:35, 13 ביולי 2020 (IDT)
  21. 2. לא מספיק שחקן של סרט אחד אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:06, 15 ביולי 2020 (IDT)
  22. 2 איש השום (Theshumai) - שיחה 01:09, 17 ביולי 2020 (IDT)
  23. 3 אמירושיחה 15:48, 13 ביולי 2020 (IDT)
  24. 3 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  25. 3 דוד א. - שיחה 06:39, 14 ביולי 2020 (IDT)
  26. 3 נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:02, 14 ביולי 2020 (IDT)
  27. 3 ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  28. 3 Ldorfmanשיחה 17:26, 15 ביולי 2020 (IDT)
  29. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  30. 5 Eladti - שיחה 18:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  31. 5 • חיים 7שיחה21:29, 16 ביולי 2020 (IDT)
  32. 5 Wikiped201820 - שיחה 03:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  33. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:36, 14 ביולי 2020 (IDT)
    והדוגמה שלך ל-5 מיליון? זה לא ממוצע! זה חציון! Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 07:38, 15 ביולי 2020 (IDT)
    Euro know - אני מצטער, אבל לא הצלחתי להבין מה רצית להגיד, ליתר ביטחון תיקנתי לאינסוף • איקס איקס - שיחה 12:15, 16 ביולי 2020 (IDT)
  34. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. מתנגד בתוקף לסעיף זה. כמות איננה ערובה לאיכות. לא ניתן לכמת איכות של שחקן/שחקנית. יוניון ג'ק - שיחה 17:58, 13 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 2: תפקידי משנה[עריכת קוד מקור]

הצבעה על ערך X (מספר תפקידים משניים מ-1 עד אינסוף)[עריכת קוד מקור]
  1. 1 ויקי4800 - שיחה 15:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. --Avco123 - שיחה 19:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:27, 14 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 Hello513 - שיחה 12:00, 14 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 Liad Malone - שיחה 13:06, 16 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Balberg - שיחה 21:07, 17 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 Anatbc - שיחה 20:58, 18 ביולי 2020 (IDT)
  9. 3.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 3. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 3 אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:07, 15 ביולי 2020 (IDT)
  12. 3 RimonLV - שיחה 10:48, 15 ביולי 2020 (IDT)
  13. 4 יומה דין - שיחה 21:20, 13 ביולי 2020 (IDT)
  14. 4 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:42, 13 ביולי 2020 (IDT)
  15. 5 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  16. 5 חברסודי - שיחה 18:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
  17. 5 גילגמש שיחה 08:55, 14 ביולי 2020 (IDT)
  18. 5 קומפיוטר - שיחה 15:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
  19. 5 Wikiped201820 - שיחה 03:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  20. 10 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  21. 10 דוד א. - שיחה 06:39, 14 ביולי 2020 (IDT)
  22. 10 איש השום (Theshumai) - שיחה 01:10, 17 ביולי 2020 (IDT)
  23. 15. אמירושיחה 15:48, 13 ביולי 2020 (IDT)
  24. 15 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
  25. 15 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  26. 15 • חיים 7שיחה21:30, 16 ביולי 2020 (IDT)
  27. 20 Ldorfmanשיחה 17:27, 15 ביולי 2020 (IDT)
  28. 100 נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
  29. 100 ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  30. 555 Eladti - שיחה 18:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  31. 7800 Nirvadel - שיחה 16:59, 13 ביולי 2020 (IDT)
  32. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. מתנגד בתוקף לסעיף זה. כמות איננה ערובה לאיכות. לא ניתן לכמת איכות של שחקן/שחקנית. יוניון ג'ק - שיחה 17:58, 13 ביולי 2020 (IDT)
    אבל זו המשמעות של "אינסוף". עוזי ו. - שיחה 19:40, 13 ביולי 2020 (IDT)
    "אם החציון יהיה אינסוף אזי הסעיף יוסר מהמדיניות" - הכוונה ש"היא שיחקה X פעמים בתפקיד משני!" לא תיספר כהבהרת חשיבות (מחיקה אחרי שבוע) או שתיחשב כהבהרת חשיבות שלא לפי הקריטריונים (הצבעת מחיקה)? יומה דין - שיחה 20:11, 13 ביולי 2020 (IDT)
    זה אומר ששום כמות של תפקידים משניים לא תשמש לחשיבות הערך. ז"א שאם שחקן ישחק ב-7,777 סרטים רק בתפקידים משניים הערך עליו ימחק מחיקה מהירה כי אינו עומד בקריטריונים. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:20, 14 ביולי 2020 (IDT)
    יוניון ג'ק שים לב לתשובה. המשמעות היא שהצבעת אינסוף מגביהה את הרף. יומה דין - שיחה 10:52, 14 ביולי 2020 (IDT)
    שמתי לב לתשובה. היא לא רלוונטית. כי "להגביהה את הרף" זה לא משהו שאני רוצה לעשות. שיטת ההצבעה לא טובה. יוניון ג'ק - שיחה 11:02, 14 ביולי 2020 (IDT)
    רוצה או לא - זה מה שהצבעת המחאה שלך עושה. מגביהה את הרף לקריטריונים שייקבעו. יומה דין - שיחה 00:33, 15 ביולי 2020 (IDT)
    וזה בדיוק מדוע שיטת ההצבעה הזו פגומה. יוניון ג'ק - שיחה 10:47, 16 ביולי 2020 (IDT)
    בגלל שזה הצבעת חציון, ולא ממוצע, הרף לא כזה גדל. אם היו יותר אינסוף, אז בטוח שהרף היה יותר גדול (עכשיו זה יותר זניח כי יש עכשיו 3 אינסוף). Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 09:08, 15 ביולי 2020 (IDT)
  33. אין-סוף. Ronam20 - שיחה 23:55, 13 ביולי 2020 (IDT)
  34. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:36, 14 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 3: מועמדות לפרסים[עריכת קוד מקור]

מועמדות X פעמים או יותר עבור לפחות אחד מהפרסים הבאים: פרס אוסקר, פרס טוני, פרס אמי, פרס גרייסי, פרס אובי, פרס גלובוס הזהב ופרס דקל הזהב.

הצבעה על ערך X (כמות מועמדויות מ-1 עד אינסוף)[עריכת קוד מקור]
  1. 1 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. --Avco123 - שיחה 19:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1 Nirvadel - שיחה 20:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1, רשימה מכובדת. יומה דין - שיחה 21:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:43, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 גילגמש שיחה 08:55, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 Hello513 - שיחה 12:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 RimonLV - שיחה 10:49, 15 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1 Liad Malone - שיחה 13:08, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:10, 17 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 איש השום (Theshumai) - שיחה 01:10, 17 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1 Balberg - שיחה 21:07, 17 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 Anatbc - שיחה 20:58, 18 ביולי 2020 (IDT)
  17. 2.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:18, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. 2.חברסודי - שיחה 18:36, 13 ביולי 2020 (IDT)
  19. 2. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:40, 13 ביולי 2020 (IDT)
  20. 2 Ldorfmanשיחה 17:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  21. 3 ויקי4800 - שיחה 15:15, 13 ביולי 2020 (IDT)
  22. 3. אמירושיחה 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  23. 3 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  24. 3 נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:05, 14 ביולי 2020 (IDT)
  25. 3 ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  26. 3. רשימה שרירותית וחלקית אבל זה מה יש אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:07, 15 ביולי 2020 (IDT)
  27. 3 Wikiped201820 - שיחה 03:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  28. 4 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:37, 13 ביולי 2020 (IDT)
  29. 5 דוד א. - שיחה 06:40, 14 ביולי 2020 (IDT)
  30. 12 • חיים 7שיחה21:30, 16 ביולי 2020 (IDT)
  31. גוגולפלקס. Ronam20 - שיחה 00:04, 14 ביולי 2020 (IDT)
    אולי פשוט נחשב את זה כאינסוף? לא באמת יהיה בתוצאה הסופית גוגולפלקס כי לא מדובר על ממוצע, אלא על חציון. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 14:59, 14 ביולי 2020 (IDT)
  32. אינסוף. מה עם פרס בפט"א? ועם פרס אופיר? למה דווקא רשימת פרסים זו? נראה כמו רשימה שרירותית לחלוטין. אני לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. מתנגד בתוקף לסעיף זה. כמות איננה ערובה לאיכות. לא ניתן לכמת איכות של שחקן/שחקנית. יוניון ג'ק - שיחה 17:58, 13 ביולי 2020 (IDT)
  33. אינסוף Eladti - שיחה 18:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  34. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:37, 14 ביולי 2020 (IDT)
  35. אינסוף קומפיוטר - שיחה 15:10, 14 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 4: זכייה בפרסים[עריכת קוד מקור]

זכייה ב־X פרסים או יותר בעלי חשיבות אנציקלופדית.

הצבעה על ערך של X (כמות זכיות מ-1 עד אינסוף)[עריכת קוד מקור]
  1. 1 YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1 ויקי4800 - שיחה 15:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:19, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:24, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1. --Avco123 - שיחה 19:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:40, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 Nirvadel - שיחה 20:48, 13 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 יומה דין - שיחה 21:21, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 1 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:38, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 1 בר 👻 שיחה 19:28, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:40, 13 ביולי 2020 (IDT)
  12. 1 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:43, 13 ביולי 2020 (IDT)
  13. 1 דוד א. - שיחה 06:40, 14 ביולי 2020 (IDT)
  14. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. 1 Hello513 - שיחה 12:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
  16. 1 RimonLV - שיחה 10:50, 15 ביולי 2020 (IDT)
  17. 1 Liad Malone - שיחה 13:10, 16 ביולי 2020 (IDT)
  18. 1 Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  19. 1 Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:10, 17 ביולי 2020 (IDT)
  20. 1 איש השום (Theshumai) - שיחה 01:11, 17 ביולי 2020 (IDT)
  21. 1 Balberg - שיחה 21:07, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 חברסודי - שיחה 18:37, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 2 ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 2 למנוע שחקנים של סרט אחד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:08, 15 ביולי 2020 (IDT)
  4. 2 - מסכים עם יונה Ldorfmanשיחה 17:28, 15 ביולי 2020 (IDT)
  5. 2 • חיים 7שיחה21:31, 16 ביולי 2020 (IDT)
  6. 2 Wikiped201820 - שיחה 03:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  7. 3 ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  8. 5. אמירושיחה 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  9. 10 Eladti - שיחה 18:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
  10. 10 בהנחה שאלה לא הפרסים שצוינו בסעיף הקודם. גילגמש שיחה 08:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  11. 15 באותה הנחה של גילגמש. קומפיוטר - שיחה 15:11, 14 ביולי 2020 (IDT)
  12. 5,000,000 • איקס איקס - שיחה 11:37, 14 ביולי 2020 (IDT)
    קצת מגוחך להגיד זכייה ב-5 מיליון, לא כך? Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 08:54, 15 ביולי 2020 (IDT)
    אף פעם לא קרה שמספרים כאלה היו החציון. אם כן, מן הראוי שנחשיב את זה כ"אינסוף". YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 10:33, 15 ביולי 2020 (IDT)
    אם זה כך, אז כל המספרים הגדולים מדי, שהוא רשם, צריכים להיחשב כאינסוף. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 01:46, 16 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 20:59, 18 ביולי 2020 (IDT)

סעיף 5: פרסום כתבות[עריכת קוד מקור]

פרסום של X כתבות או יותר, ממספר מקורות מהימנים ובלתי תלויים, המעידות על חשיבותו/ה הציבורית או החברתית כשחקן/ית.

הצבעה על ערך של X (כמות כתבות מ-1 עד אינסוף)[עריכת קוד מקור]
  1. 1 ויקי4800 - שיחה 15:16, 13 ביולי 2020 (IDT)
  2. 1. לדעתי יכול לעזור כדי להעיד על עניין ציבורי.המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 17:22, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 1. --Avco123 - שיחה 19:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 1. מָגָזִין יַהֲלוֹם שִׂיחָה 20:27, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 1 King G.A - נא התנהגו בהתאם 01:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
  6. 1 Hello513 - שיחה 12:01, 14 ביולי 2020 (IDT)
  7. 1 RimonLV - שיחה 10:53, 15 ביולי 2020 (IDT)
  8. 1 Balberg - שיחה 21:08, 17 ביולי 2020 (IDT)
  1. 2 Chaimkapusta - שיחה 15:48, 16 ביולי 2020 (IDT)
  2. 2 בר 👻 שיחה 19:28, 13 ביולי 2020 (IDT)
  3. 2 Nirvadel - שיחה 17:00, 13 ביולי 2020 (IDT)
  4. 2.חברסודי - שיחה 18:37, 13 ביולי 2020 (IDT)
  5. 2 הארי פוטר 73שיחההטילדה הרביעיתבית ספר ויקיפדיה 23:44, 13 ביולי 2020 (IDT)
  6. 3 //מי אני: Yuval Talya - מה עשיתי - בואו נדבר// 21:39, 13 ביולי 2020 (IDT)
  7. 3. היה עדיף שה-X יהיה על מספר המקורות הבלתי תלויים. איש השום (Theshumai) - שיחה 01:12, 17 ביולי 2020 (IDT)
  8. 5 כתבות של ממש. נרו יאירשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 15:09, 14 ביולי 2020 (IDT)
  9. 5 כמו נרו. ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
  10. 5 Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 18:25, 13 ביולי 2020 (IDT)
  11. 5 • חיים 7שיחה21:31, 16 ביולי 2020 (IDT)
  12. 5 Wikiped201820 - שיחה 03:41, 18 ביולי 2020 (IDT)
  13. אינסוף • איקס איקס - שיחה 11:38, 14 ביולי 2020 (IDT)
    אולי המוכרים הבין-לאומיים ביותר יזכו ב-5 מיליון (וגם זה לא בטוח). Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 08:56, 15 ביולי 2020 (IDT)
    שיניתי לאינסוף ליתר ביטחון • איקס איקס - שיחה 12:20, 16 ביולי 2020 (IDT)
  14. אינסוף גילגמש שיחה 08:56, 14 ביולי 2020 (IDT)
  15. אינסוף ‏HiyoriXשיחה • חציל-צילון • 15:49, 13 ביולי 2020 (IDT)
  16. אינסוף. דווקא לשחקנים אני חושב שאין צורך בכתבות האלו כי יש לנו פרמטרים מדידים של כמות הופעות ראשיות והופעות משנה. אמירושיחה 15:50, 13 ביולי 2020 (IDT)
  17. אינסוף. מנימוקי אמירו YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 15:14, 13 ביולי 2020 (IDT)
  18. אינסוף. לא רוצה להצביע אינסוף. מכריחים אותי לעשות זאת בגלל שיטת הצבעה מעוותת. מתנגד בתוקף לסעיף זה. כמות איננה ערובה לאיכות. לא ניתן לכמת איכות של שחקן/שחקנית. יוניון ג'ק - שיחה 17:59, 13 ביולי 2020 (IDT)
  19. אינסוף. יומה דין - שיחה 21:23, 13 ביולי 2020 (IDT)
  20. אינסוף. דוד א. - שיחה 06:41, 14 ביולי 2020 (IDT)
  21. אינסוף קומפיוטר - שיחה 15:11, 14 ביולי 2020 (IDT)
  22. אינסוף + 1. לא כל דבר צריך לספור. Eladti - שיחה 18:26, 13 ביולי 2020 (IDT)
    קיצר אינסוף. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 15:00, 14 ביולי 2020 (IDT)
    גם את ה"+1" הזה, "לא צריך לספור" YairMelamedשיחהמיזם ההיפ הופמיזם פרסי הגראמימיזם חברות התקליטים 19:23, 14 ביולי 2020 (IDT)
    תלוי אם זה מספר סודר (שאז יש הבדל) או מספר מונה שאז אין הבדל. :) תודה למשתמש:עוזי ו. ולאבא בועז צבאן :) ידידיה צבאןשיחה • כ"ב בתמוז ה'תש"ף • 22:50, 14 ביולי 2020 (IDT)
  23. אינסוף אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:09, 15 ביולי 2020 (IDT)
  24. אינסוף - סעיף לא ברור ולא ישים - כמו הסעיף המקביל בהצעה לגבי ערכים אודות מוזיקאים. Ldorfmanשיחה 17:29, 15 ביולי 2020 (IDT)
  25. אינסוף - סעיף בעייתי שאמור לפטור מהצורך לעבור את הקריטריונים האחרים, אבל יוצר רף קשה משלו, מאחר ומשתמע שהכתבות אמורות להיות אישיות, על השחקן בלבד. Liad Malone - שיחה 13:18, 16 ביולי 2020 (IDT)
  26. אינסוף Mbkv717שיחה • כ"ה בתמוז ה'תש"ף • 00:11, 17 ביולי 2020 (IDT)
הצבעת משתמשים ללא זכות הצבעה[עריכת קוד מקור]
  1. 1 Anatbc - שיחה 21:00, 18 ביולי 2020 (IDT)

התוצאות לפי סעיפים[עריכת קוד מקור]

ההצבעה הופסקה באמצע, ולכן הדיון עליו נסגר. Euro know - מדיניות סרטי הקולנוע - מדיניות הפורנוגרפיה - שיחה 23:32, 20 ביולי 2020 (IDT)