שיחת משתמש:איש עיטי/ארכיון המדינה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת איש עיטי בנושא מפד"ל-הציונות הדתית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

If you can't read Hebrew, click here. עברית | العربية | English | русский | español | italiano
שלום איש עיטי, וברוך בואך לוויקיפדיה העברית!
כדי לסייע לך להצטרף לקהילת הכותבים והכותבות בוויקיפדיה, באפשרותך:
לסיוע נוסף
דפי עזרה
קבלת ייעוץ
עקרונות וקווים מנחים
כללי התנהגות בדפי שיחה

בברכה, בן עדריאלשיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"א 14:15, 13 בנובמבר 2020 (IST)

אופק (מכון)[עריכת קוד מקור]

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. עם זאת, מחקנו את הערך אופק (מכון) שכתבת, כיוון שאינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה בשל נושאו, תוכנו או ניסוחו, או בשל היות הערך שכתבת קצר מדי מכדי להיות ערך אנציקלופדי. אם לדעתך הנושא ראוי לערך ובכוונתך להרחיבו, ניתן לפנות לדף בקשות ממפעילים כדי לבטל את המחיקה ולשחזר את הערך.
מומלץ לעבור על המדריך שלנו כדי להכיר טוב יותר את הסגנון המקובל של ויקיפדיה. כדאי גם לקרוא מספר ערכים טובים כדי לראות דוגמאות לסגנון כתיבה המקובל בוויקיפדיה. בנוסף, אפשר להיעזר בחונך או חונכת המציעים את עזרתם בקליטת עורכים חדשים. אפשר לעיין גם במדריך המקוצר: ויקיפדיה:לאן נעלמה העריכה שלי?.

בברכה, eli - שיחה 22:01, 26 בדצמבר 2020 (IST)

ירושלים 5800[עריכת קוד מקור]

בעריכתך האחרונה בערך, הסרת מידע רב. האם אחת משתי הדרכים שמוזכרות בתוספת שלך היא זו שהוזכרה גם לפניה? אם כן, מדוע הסרת את המידע הרב על דרך זו? בברכה, הארי (העיתונאי המנטר - שיחה) 17:51, 26 במרץ 2021 (IDT)

הסרתי את הידע כיון שאין לו קשר לתכנית אלא למסילות רכבת בירושלים.ו-כן, זה אותו דבר.אשר חכמים יגידו - שיחה 17:58, 26 במרץ 2021 (IDT)

קישור יתר[עריכת קוד מקור]

שלום רב. בעקבות עריכותיך בהיישוב היהודי בחברון, אנא שים לב: אין אצלנו מטרה להכחיל כמה שיותר. המטרה העיקרית בקישורים פנימיים היא לסייע לקורא להבין מושגים בלתי מוכרים וכדומה. הקורא יודע מה זה "אוקטובר 2006", אין לו צורך בקישורים לשם כך. מאותה סיבה - אין צורך לקשר כמה פעמיים לערך מסוים כשהוא חוזר במהלך הדף. זה רק מעמיס, גם על הקורא וגם על הניטור. תודה. נרו יאירשיחה • כ"ב בניסן ה'תשפ"א • 00:31, 4 באפריל 2021 (IDT)

העשור השני של המאה ה-21[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? תודה על התרומות לערך המעניין הזה שגם אני עוקב אחריו בעניין. שמתי לב שעוד לפני העריכות שלך היה בערך בלבול מסוים, שהכניסו בטעות לפרקי "אירועים" מידע על "אישים" (אתה יכול להציץ בערכי העשורים של המאה ה-20 שאני ואחרים עמלנו עליהם רבות, ולראות איך ההפרדה אמורה להיות): מבחינת כוונת המשורר של החלוקה הקבועה לפרקים בערכי עשורים, מינוי של מישהו לראש ממשלה או נשיא זה תכלס מידע של "אישים" ולא "אירוע" - עצם המינוי של ראש ממשלה או נשיא בולט זה מה שמצדיק את הימצאותו בפרק ה"אישים" ולכן אמור להיות כתוב שם. בפרקי ה"אירועים" הכוונה להתרחשויות למיניהן, מחאות, מלחמות אזרחים, רפורמות, וכדומה - כך שאפשר לומר שיש הצדקה להכניס לשם מינוי של מנהיג שגרם לשינוי מהותי במדיניות המדינה (למשל, מדינה שהייתה שנים רבות עם ממשלה סוציאליסטית ופתאום מתמנה שם אשת ברזל קפיטליסטית - זה משהו שאפשר לפרט עליו ברמת ה"שינוי תקופה" במדינה מעבר למינוי עצמו (כאשר המינוי לווה בצעדים ומהלכים שמיישמים את השינוי).

כל זה באופן כללי ניסיון מגושם שלי להסביר את ההבדל ואני מקווה שזה ברור. נוסף על כך, אציין שבתחילה כשראיתי את העריכה הזו שלך, רשמתי לעצמי להעביר את המידע לפרק ה"אישים", אבל כשראיתי שאתה ממשיך לעריכות עומק והרחבה יפות, חשבתי שאולי יהיה עדיף שתמשיך באותו קו ותבצע בעצמך את ההעברה שתכננתי, אגב הרחבות דומות. אישית אני לא מתעניין גדול באישים (מעדיף תהליכים חברתיים ואירועים מכוננים) ואני חושד שאתה עשוי לעשות זאת טוב ממני בזכות העניין שלך בנושא. מה דעתך?

סליחה שקצת הערכתי, לפעמים אני עושה זאת כאשר אני חושש שהערכה שלי כלפיי עריכה שבוצעה תובן לא נכון בבואי לתת ביקורת בונה או להציע דבר מה. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 22:47, 19 בספטמבר 2021 (IDT)

מבין את הנקודה. אבל אני לא מבין איפה אפשר לציין את עלייתם לשלטון של מנהיגים חזקים (שי ג'ניפנג, נרנדרה מודי ובן סלמאן ודאי ראוייים להתייחסות כל שהיא). אני אשתדל לשפץ קצת, כמיטב יכולתי.איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 14:07, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
תודה! המקום לציין את המנהיגים הבולטים בכל עשור הוא בתת-פרק של "מנהיגי עולם בולטים" בפרק האישים. מבחינת שלושת הדוגמאות הספציפיות שכתבת:
  1. שי הוא בהחלט אחד המנהיגים הדומיננטיים בעשור ומעבר לעצם תקופת שלטונו שכבר מוזכרת בהרחבה בזכותך בפרק האישים, אפשר להוסיף בפרקי האירועים של אסיה אירועים הקשורים אליו, ויש כאלו. אם מחפשים משהו ממש לגופו של השלטון, אני חושב שיש מקום להתייחס למהלכים שעשה להגדלת סמכותו. מקווה שההבחנה בין "אירוע" ל"אישיות" ברורה מספיק, אשמח להסביר אם משהו עדיין לא ברור.
  2. מודי מוזכר לעיתים במקורות שאני קורא (שאני לא זוכר ב"שלוף" את איכותם) כחלק ממגמה עולמית של עליית הפופוליזם הפוליטי. אם יש מקורות טובים לכך, כרגע יש פסקה המתייחסת למגמה העולמית בבפתיחת פרק התמורות הפוליטיות - אפשר אולי להקדיש לנושא הזה תת-פרק ב"אירועים עולמיים" ולציין את המנהיגים יותר בהרחבה ממה שיש עכשיו. או סתם להרחיב מעט במקום הנוכחי.
  3. מבחינת סלמאן יורש העצר - אירועי הדחה לפעמים מוזכרים בערכים המקבילים של ערכי העשורים, אם כי לרוב כשמדובר במנהיגים ה"ראשיים" שבערב הסעודית זה קצת יותר טריקי. מבחינתי אם אתה רואה לנכון להשאיר בפרק האירועים את אירוע ההדחה, זה יכול לעבוד - במיוחד אם נתייחס לכך מהזווית של עצם המהלכים שליוו את ההדחה. עצם התחלפות המלך עצמו, מבחינת ההקבלה לערכי עשורים אחרים, מתאימה לפרקי האישים. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 18:00, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
אני מתנצל שאני תלמיד קצת קשה. אני מקווה שעכשיו עשיתי את זה נכון. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 22:28, 26 בספטמבר 2021 (IDT)
למה קשה? "תפסת" מהר מעיון שעשיתי עכשיו בכלל העריכות של השבועיים האחרונים, אז: (1) זה נראה לי מעולה, בהקשר של מה שדיברנו. (2) שאפו על כל ההרחבות החשובות! אהבתי שאתה כותב על מגוון אזורים ולא נופל בטעות הנפוצה של להתמקד באזור-שניים ספציפיים. איש השום (HaShumai) - כתבו לי הודעה - מחשבות על ייעול מחלוקות 21:17, 29 בספטמבר 2021 (IDT)

כביש 333[עריכת קוד מקור]

שלום משתמש:איש עיטי, רציתי לברר אודות עריכותיך בערך כביש 333. היכן מצאת כי הכביש נמצא בירושלים? על פי אתרי אינטרנט רבים וביניהם גם נתיבי ישראל, רשום כי כביש 333 מכונה כביש עוקף שדרות, ואילו אתה יצרת ערך אחר בשם כביש עוקף שדרות שהוא אינו כביש 333. אני אשמח אם תסביר לי מהיכן הגעת למסקנה כי כביש 333 הנו כביש בירושלים ולא כביש עתידי ליד שדרות. רועי ס 10 - שיחה 23:59, 16 באוקטובר 2021 (IDT)

שלום רועי. בכביש בירושלים מצויין בשילוט הרשמי "כביש 333". (כך כתוב גם בדף השיחה של כביש עוקף שדרות). אני חושב שזה מקור טוב מספיק. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 14:34, 22 באוקטובר 2021 (IDT)

התנחלות[עריכת קוד מקור]

שלום, ניכרת ההשקעה בשיפור הערך. עם זאת חקלאות כבריחה מהעיר אינה מוגדרת נכון לדעתי (תופעה שולית במעט יישובים) וכן יש תוספות נוספות ללא מקורות. תוכל להביא מקורות להרחבות ולתוספות שבערך? Yyy774 - שיחה 23:09, 31 ביולי 2022 (IDT)

העתקתי את הקטע על בריחה מהפיסקה על אידיאולוגיה (בעריכה מסוימת). את השאר כתבתי מתוך זכרון של כתבה שקראתי פעם(נדמה לי שזה היה ראיון עם עמית סגל, השווה את תופעת ההשתלבות הדתית לאומית בתקשורת להקמת יקבי בוטיק בשומרון, לא מקור ראוי לציטוט לכאן), וגם מחומר מודפס של כרם נבות איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 19:35, 4 באוגוסט 2022 (IDT)

החלטה 23 של מועצת הביטחון של האו"ם[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי,

תודה על תרומתך לוויקיפדיה. נמצא שהערך "החלטה 23 של מועצת הביטחון של האו"ם" שיצרת לא מתאים במצבו הנוכחי למרחב הערכים. הוא הועבר למרחב טיוטה להמשך העבודה, בתקווה שישופר כך שניתן יהיה להחזירו אל מרחב הערכים. הטיוטה זמינה בכתובת הבאה: טיוטה:החלטה 23 של מועצת הביטחון של האו"ם.

המלצה: יש לקרוא את הטיוטה בעין ביקורתית תוך שימת לב להערות בדף השיחה, למצוא ערכים טובים על נושאים דומים בוויקיפדיה ולנסות לעצב את הטיוטה לפי דוגמתם בצורה ובתוכן. חשוב לוודא שאין שגיאות כתיב, בעיות לשוניות, ניסוחים לא ברורים או תרגום מכונה. יש לוודא שהתוכן מגובה במקורות אמינים (באמצעות הערות שוליים). הערך צריך לנקוט נקודת מבט נייטרלית ולהכיל עובדות, ללא סופרלטיבים ודעות אישיות.

ויקיפדיה היא מיזם שיתופי, בה דברים נעשים בהסכמה. ניתן להיעזר ב"ידידים הוויקיפדים" להתייעצות ועזרה בחממה. כמו כן יש לנו "ייעוץ לשוני", מדריכי הסגנון וויקיפדיה:מדריך לכתיבת ערכים.

כאשר הטיוטה מוכנה למרחב הערכים, מומלץ לפתוח דיון חדש בדף "ויקיפדיה:העברת דפי טיוטה".

תודה ובהצלחה!

התו השמיניהבה נשוחחדיווח על טעויות 22:31, 17 באוגוסט 2022 (IDT)

הסבר להעברת הדף, והבעיות שדורשות תיקון

שיחת טיוטה:החלטה 23 של מועצת הביטחון של האו"ם

כוכב חרוץ![עריכת קוד מקור]

כוכב החריצות
על כתיבת ערכים על יחסי החוץ של כורדיסטן העיראקית בברכה דזרטשיחה 18:16, 9 באוקטובר 2022 (IDT)

יחסי איראן–כורדיסטן העיראקית[עריכת קוד מקור]

היי,
תודה רבה על הערך החדש. אנא קרא אותו ובצע הגהה ועריכה. אלדדשיחה 07:47, 13 באוקטובר 2022 (IDT)

כרגע נראה שהערך אינו מוכן, ויש בו משפטים שניכר כי לא עברו עריכה ונראים חלקיים. אם הוא עדיין איננו מוכן, תוכל להציב עליו תבנית "בעבודה" עד שתסיים. אלדדשיחה 07:48, 13 באוקטובר 2022 (IDT)
בינתיים הצבתי על הערך תבנית "עריכה". כשתוכל ותתפנה, תוכל להחליף את התבנית בתבנית "בעבודה" ולהמשיך לעבוד על הערך, ולהביא אותו למצב מוגמר. אלדדשיחה 11:17, 14 באוקטובר 2022 (IDT)

שינוי שם ללא דיון[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.
שינית את שמו של הדף משאל העם על עצמאות אלג'יריה (1962) ללא דיון מקדים. על פי מדיניות ויקיפדיה, יש לקיים קודם דיון בדף השיחה של הערך, ולהציב בדיון תבנית {{שינוי שם}}. יש להקפיד על כך שהדיון יימשך לכל הפחות שבוע, על מנת לאפשר לשאר העורכים להגיב לפני שינוי השם.

מכיוון שהליך זה לא נעשה, בוטלה ההעברה. נא הקפד לנהוג כך בעתיד.

אשמח לעזור לך בשאלות נוספות.
בברכה, PRIDE! - שיחה 10:13, 19 באוקטובר 2022 (IDT)

אני מודע לכך, אך חשבתי שניתן להשוות בין דפים שנמצאים תחת קטגוריה אחת בלא דיון. האם אתה יכול לעזור לי ליצור דיון שיכלול את הדפים משאל העם על עצמאות סקוטלנד (2014) משאל העם על עצמאות אלג'יריה (1962) ומשאל העם על עצמאות דרום אוסטיה 2006 (או משאל העם על עצמאות קטלוניה משאל העם על עצמאות בוגנוויל משאל העם על עצמאות כורדיסטן העיראקית ומשאל העם על עצמאות דרום סודאן) במטרה להשוות? איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 10:36, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
נ.ב. משאל העם על עצמאות דרום אוסטיה 2006 לא שייך לקבוצה הזו וצריך לשנות אותו למשאל העם על עצמאות דרום אוסטיה (2006). האם זה מצריך דיון מוקדם? איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 10:42, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
אמנם אפשר לפתוח דיון שינוי שם בדף השיחה ולקשר מכל דפי שיחה, אני חושב שעדיף לפתוח דיון במזנון (בגלל שיש 30 ערכים (לא כולל הפניות) + אחד שקשורים לכך). PRIDE! - שיחה 11:08, 19 באוקטובר 2022 (IDT)

בדוק עריכות אוט'[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"בדוק עריכות אוטומטית". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "ויקיפדיה:מערכת בקרת שינויים".

עיקר ייעודו של הסימון הוא להקל על מלאכתם של המנטרים.

כל מה שיכולת לעשות עד היום עדיין אפשרי, ובנוסף, כעת יש ביכולתך לערוך דפים ברמת "הגנה מוגברת", לבדוק כמה עורכים עוקבים אחרי כל דף (דרך "מידע על הדף" בתפריט הימני, או בעזרת סקריפט מספר 33 בויקיפדיה:סקריפטים), ולראות את תוכן הדף מיוחד:דפים שאינם במעקב.

מאחר שכעת פחות מעריכותיך ינוטרו, מומלץ מאוד לקרוא את המדריכים החשובים הבאים, אם לא עשית זאת עד כה: ויקיפדיה:לשון, איכותם של מקורות.

בברכה,--היידן 06:22, 11 בדצמבר 2022 (IST)

עריכתך בערך אריאל[עריכת קוד מקור]

שלום, שחזרתי את עריכתך מכיוון שגם אם המידע רלוונטי לכל התנחלות, זו לא ידיעה שיפוטית שיש להניח כי הקוראים יודעים אותה. זה בהחלט לא מידע שפוגם בערך אלא רק מוסיף לו, ובעריכות מסוג זה שים עצמך במקומו של הקורא ואל תסתמך על הידע שלך, Ori - שיחה. חבר לחיים, אמץ כלב! 22:47, 20 בינואר 2023 (IST)

שגרירות ישראל בורשה[עריכת קוד מקור]

שלום וערב טוב לך איש עיטי. ראשית ברצוני להביע את הערכתי אלייך על הערכים החדשים שאתה יוצר. לתשומת ליבך, כאשר מגיעה אחת מאותיות השימוש לפני מילה שמתחילה באות ו, יש להכפיל את האות ו. על זאת יש להעביר את שם הערך ל"שגרירות ישראל בוורשה". רועי ס 10 - שיחה 22:49, 8 במרץ 2023 (IST)

תודה. אני לא מדקדק גדול, כל ה שאני יודע זה שכאן וורשה זה הפניה לורשה. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 22:52, 8 במרץ 2023 (IST)

שם דף[עריכת קוד מקור]

@איש עיטי, אפשר לשנות את שם הדף שיצרת "משתמש:איש עיטי/שגרירות ישראל בניקוניסיה לשם הנכון,"משתמש:איש עיטי/שגרירות ישראל בניקוסיה"?. איתן טרנופולסקי. דף השיחה שלי. 15:59, 24 במרץ 2023 (IDT)

אם אתה יכול לדרוס את ההפניה, בשמחה. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 16:00, 24 במרץ 2023 (IDT)
איזה הרשאה צריך כדי לדרוס הפניה?. איתן טרנופולסקי. דף השיחה שלי. 16:02, 24 במרץ 2023 (IDT)
אני לא יודע. זה לא ויקיפדיה:בדוק עריכות אוטומטית (ההרשאה שיש לי). איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 16:06, 24 במרץ 2023 (IDT)
אז אני אשאל משתמש אחר או שצריך לשנות שם ואז לבקש בקשת מחיקה עבור השם הישן שהפך להפניה. איתן טרנופולסקי. דף השיחה שלי. 16:09, 24 במרץ 2023 (IDT)
אם כך, אל תטרח. כשאפרסם את הדף אתקן את שמו. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 16:31, 24 במרץ 2023 (IDT)

@[עריכת קוד מקור]

ניתן להגדיר ב"העדפות" את כתבות המייל שלך, שתשמש לקיום דו שיח בין משתמשים. אייל (המאו"ר לשעבר) שיחה 13:15, 26 במרץ 2023 (IDT)

זה חשוב? אני נמצא כאן יותר מאשר במייל. איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 13:16, 26 במרץ 2023 (IDT)
לא כ"כ.
ספציפית עכשיו הייתי זקוק לעזרה קטנה בערך שחסום לי ואולי פתוח לך... אייל (המאו"ר לשעבר) שיחה 13:17, 26 במרץ 2023 (IDT)
רק שנייה, בביצוע איש עיטי - שחור הוא יפה - שיחה 13:18, 26 במרץ 2023 (IDT)

שגרירות אינדונזיה בבייג'ינג[עריכת קוד מקור]

שלום, בהע"ש 10 יש "שגיאת ציטוט: תג <ref> בלתי־תקין; השם "kbribeijing" הוגדר כמה פעמים עם תוכן שונה". 87.69.242.88 09:27, 6 באפריל 2023 (IDT)

שיחה:טל לב-רם[עריכת קוד מקור]

שלום, ההנחיות (שאולי שגויות) של תבנית {{שינוי שם עם זמן}} אומרות להטמיע את התבנית (על־ידי הוספת הכיתוב ס: לפני השם של התבנית). 87.69.242.88 21:44, 8 באפריל 2023 (IDT)

לא הבנתי אותך, אבל ס: הוא בסך הכל קיצור בשימוש באשף התבניות. אם הבנתי נכון, העתקת את הקוד של התבנית, ואין לכך צורך - בשביל זה נועדו התבניות. איש עיטי - שיחה - שחור הוא יפה 21:46, 8 באפריל 2023 (IDT)
הבנתי את הטעות: שם הדף של התבנית הוא תבנית:שינוי שם עם זמן, ובניגוד לכל התבניות האחרות – השימוש בה הוא ע"י הטמעת תבנית אחרת: תבנית:שינוי שם (על־ידי הוספת הכיתוב ס: לפני השם של התבנית). בגלל שכתבתי {{ס:שינוי שם עם זמן|זמן=8 באפריל 2023}} – הוטמע הקוד המלא של התבנית. 87.69.242.88 22:06, 8 באפריל 2023 (IDT)

תהנה[עריכת קוד מקור]

https://docs.google.com/document/d/1biMxD3-BP3Q7cxpHlJfcQg-A0HmxKo1MhADLoXQ0tXI/edit david7031שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"ג • 12:02, 14 באפריל 2023 (IDT)

מלחמת האזרחים בלוב - הפניה לדף הפירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי. כשהופכים דף הפניה לדף פירושונים, יש לתקן (רצוי מראש, ואם לא אז מיד אחרי השינוי) את כל הערכים שהפנו לדף ההפניה, כדי שלא יפנו דרכו לדף הפירושונים. השינוי שביצעת ב-5 ביולי גרם להפניית 12 ערכים לדף הפירושונים. נא תקן. במקרה הנדון מספר הערכים נמוך (גם המפנים וגם האפשריים להתאמה). אבל שים לב לשינויים כאלה, כי לפעמים הם גורמים לעשרות או מאות הפניות לדפי פירושונים, ואז הבעיה כבר גדולה בהרבה. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 00:07, 9 ביולי 2023 (IDT)

ראיתי שתיקנת. תודה. ‏Virant‏ (שיחה) 11:15, 11 ביולי 2023 (IDT)

מקרא או תנ"ך = 24 כתבי הקודש. ולא Bible שכולל גם את הברית החדשה[עריכת קוד מקור]

האם צריך להסביר זאת? בערך תרגומי המקרא ליידיש שולבו שתי שורות בנוגע לתרגום הברית החדשה ליידיש. העברתי את המשפטים הללו לדף השיחה וחזרת ושילבת אותם בערך. איני בקיא יותר מדי בכללי העריכה הנהוגים כאן אבל נדמה לי שדבר זה מהווה 'מלחמת עריכה'. בכל מקרה אין לך סיכוי קלוש שבקלושים שיהיה לך רוב לעירוב מין בשאינו מינו גס שכזה. בבקשה מחוק נא את השורות האלה. שלך, טל ומטר - שיחה 16:57, 19 ביולי 2023 (IDT)

שים לב גם שבערכים חדשים עליך להשיג רוב בדף השיחה לפני השבת התוכן השנוי במחלוקת. שמש מרפא - שיחה 21:26, 19 ביולי 2023 (IDT)
אמת. טעות שלי. בנושא הכללי אגיב שם. איש עיטי - הבה נשיחה 09:32, 23 ביולי 2023 (IDT)

תעבירו את זה הלאה![עריכת קוד מקור]

תעבירו את זה הלאה!
סיבת העיטור: על תרגום ערכים בצורה מועילה, ועל צורת דיון איכותית!
העיטור מוענק במסגרת המיזם "תעבירו את זה הלאה". נשמח אם תצטרף לשרשרת הפרגונים, ותעביר הלאה את התבנית לשני עורכים נוספים (או יותר) שאתה מעריך, באמצעות העתקת טקסט זה לדף השיחה שלהם והוספת סיבה: {{תעבירו את זה הלאה3|סיבה=*יש להזין סיבה כאן*}}
איילשיחה 23:03, 10 באוגוסט 2023 (IDT)
תודה! איש עיטי - הבה נשיחה 23:07, 10 באוגוסט 2023 (IDT)

כוכב עריכה![עריכת קוד מקור]

כוכב העורכים
על ערכים, עריכות ושכתובים איכותיים – מקף ෴‏ 01:35, 1 בספטמבר 2023 (IDT)
תודה רבה! איש עיטי - הבה נשיחה 21:21, 3 בספטמבר 2023 (IDT)

מקף וקו מפריד[עריכת קוד מקור]

על פי כללי הפיסוק של האקדמיה ללשון העברית, חשוב לשים לב למצבים השונים שבהם יש להשתמש במקף וקו מפריד:

  1. ^ ”בית־ספר”, ”יום־יום”
  2. ^ מסוגים מסוימים, כמו הסכסוך הישראלי־ערבי [1]
  3. ^ ”סכין, כף ומזלג – סכו״ם
  4. ^ ”החכם – עיניו בראשו”
  5. ^ תחביר עברי אוסף כללי התחביר של השפה העברית”
    במקום
    תחביר עברי הוא אוסף כללי התחביר של השפה העברית”
  6. ^ אֲנִי – לִבִּי מֵת
  7. ^ החוק שאומר – כאן אסור לקטוף!
  8. ^ וּבְכָל־בֵּיצָה
    – הַס, פֶּן תָּעִיר –
    יָשֵׁן לוֹ
    אֶפְרוֹחַ זָעִיר.
  9. ^ ”תל־אביביפו” וגם ”תל אביביפו”
  10. ^

הסבר מורחב על האופן שבו ניתן להקליד את התווים, על ההבדלים ביניהם ועל כללי הריווח, ניתן לקרוא בקישורים המודגשים למעלה. בוויקיפדיה העברית אין חובה להשתמש בתווים המדויקים (־,), אך גם כשמחליפים אותם בסימן מינוס (-) יש להתחשב בהבדלי הייעוד וצורת השימוש. התו השמיניהבה נשוחח 00:50, 8 בספטמבר 2023 (IDT)

@התו השמיני, זה תגובה למשהו ספציפי? איש עיטי - הבה נשיחה 00:51, 8 בספטמבר 2023 (IDT)
כן, לערך על מיכאל אליצור, בו פחות הקפדת על העניין. התו השמיניהבה נשוחח 00:56, 8 בספטמבר 2023 (IDT)
תודה, אשתדל להקפיד בנושא. איש עיטי - הבה נשיחה 00:58, 8 בספטמבר 2023 (IDT)
מעולה, ליל מנוחה. התו השמיניהבה נשוחח 01:29, 8 בספטמבר 2023 (IDT)

תודה על העזרה בערך[עריכת קוד מקור]

רימה בינת בנדר אאל סעוד. אני לא רוצה לבטל את העריכה שלך, כי היא מוסיפה, אבל אני חוששת שקצת יותר מדי התעללת בערך. תוכל להוסיף פרטים חשובים שמחקת , כמו מתי מונתה לשגרירה וכן שהיא ממשפחת המלוכה הסעודית? שבוע טוב Hila Livne - שיחה 22:45, 10 בספטמבר 2023 (IDT)

החזרתי את ההזכרה של בית סעוד, אבל אני מעדיף שלא לציין בפתיח את תאריך מינויה לשגרירה - זה ממילא כתוב בהמשך הערך. איש עיטי - הבה נשיחה 22:49, 10 בספטמבר 2023 (IDT)

Coconut Tree - ‏21 הפניות לדף פירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי. השינוי שביצעת בדף Coconut Tree גרם ל-21 ערכים שהפנו לפני כן לערך הנכון, להתחיל להפנות לדף הפירושונים. נא תקן זאת. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 16:54, 22 בספטמבר 2023 (IDT)

@Virant, נדמה שמדובר בתקלה מסיימת, והקישורים הם מתב:שאקירה ששניתי. (הורדתי מספר קישורים על ידי ריכה שונה בערכים). איש עיטי - הבה נשיחה 17:08, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
אני מנסה כבר כמה דקות להבין מה מקור ההפניות. התחלתי בתבנית והיא נראית לי תקינה. אני רואה שהורדת כמה ערכים שהפנו לדף הפירושונים, האם ההפניה מהם היתה ישירה? ‏Virant‏ (שיחה) 17:10, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
לא. כל העריכות היו עריכות כלליות - אבל זה בכל זאת הוריד את הקישור. איש עיטי - הבה נשיחה 17:12, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
הבנתי, אז הבעיה כנראה נבעה מהתבנית, השינוי שלך שוחזר כלומר אין בעיה, אבל למערכת לוקח זמן להתעדכן, וכשאתה עורך אתה מאלץ רענון ואז הערך יורד מהרשימה. אם כך, נמתין כמה דקות. ‏Virant‏ (שיחה) 17:13, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
עדכון: ביצעתי עריכות ריקות והערכים ירדו מהרשימה. הכל תקין. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 17:18, 22 בספטמבר 2023 (IDT)
והנה, הכל על מקומו יבוא בשלום. איש עיטי - הבה נשיחה 17:18, 22 בספטמבר 2023 (IDT)

ארמון הורדוס בירושלים[עריכת קוד מקור]

גובה המגדלים פעם במטר ופעם ברגל. דרוש מקור להשערות על המגדלים 2A02:3038:402:F5A6:E949:D5D0:31F7:EA45 04:43, 2 באוקטובר 2023 (IDT)

תודה! זו אכן טעות, וצריך היה להשאיר את גובה המגדלים ברגל (הערך מתורגם מהערך האנגלי, ואינני יודע מקורות נוספים, אך מכיוון שהחומר בסופו של דבר בא ממלחמת היהודים ויוסף בן מתתיהו, והוא השתמש ברגל, אני נוטה להאמין שהוא נכון - פשוט צריך למצוא בו את החומר.) איש עיטי - הבה נשיחה 04:51, 2 באוקטובר 2023 (IDT)


ארמון הורדוס - פירושונים[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי. שים לב שהשינוי שביצעת גרם לארבעה ערכים להתחיל להפנות לדף הפירושונים. תקן אותם בבקשה. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 09:36, 2 באוקטובר 2023 (IDT)

Done טופל. תודה איש עיטי - הבה נשיחה 01:24, 3 באוקטובר 2023 (IDT)
תודה לך. ‏Virant‏ (שיחה) 14:33, 3 באוקטובר 2023 (IDT)

קוסטיס גימוסוליס[עריכת קוד מקור]

תודה רבה לך מקרב לב על עריכת החומר שהעליתי לדף העוסק במשורר הנפלא הזה. רמי סערי - שיחה 22:14, 4 באוקטובר 2023 (IDT)

בבקשה! איש עיטי - הבה נשיחה 22:16, 4 באוקטובר 2023 (IDT)

לטיפול דחוף[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

בעריכתך זו הסרת ערך מרשימת הערכים לטיפול דחוף. שים לב להבא שרק אחראי המיזם יכול לעשות זאת.

תודה, יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 16:06, 8 באוקטובר 2023 (IDT)

חשבתי שניתן להסיר ערכים שכבר נכתבו. האם טעיתי? איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 16:11, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
אני מצטט מסעיף 2: "אחראי המיזם, והוא בלבד, רשאי להוסיף או להסיר ערכים מהתבנית, לפי שיקול דעתו", נקודה. יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 16:31, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
כן, ראיתי את זה. אבל הכוונה שלא יבוא כל משתמש ויחליט שערך פלוני הוא לטיפול דחוף או אינו מתאים (ובעיקר כדי למנוע התנצחויות). אם הערך נכתב, מה טעם שהדבר יהא על אחראי המיזם? אין כאן הרי עניין של שיקול דעת. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 16:38, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
לא זכורים לי מקרים שאדם שאינו אחראי המיזם הסיר ערכים שנכתבו מהתבנית. כך או כך, אלה הכללים. יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 16:41, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
הנה דוגמא: מיוחד:הבדלים/37241689. אבל מה אכפת לי? איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 16:47, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
אז זה שמישהו עשה את זה זה לא אומר שכל אחד יכול לעשות את זה. אני לא כועס עליך חלילה, פשוט רציתי להבהיר לך את הנקודה. יודוקוליסהמכולת • הצטרפו למיזם יחסי החוץ! 17:13, 8 באוקטובר 2023 (IDT)
הכל בסדר. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 17:15, 8 באוקטובר 2023 (IDT)

ג'אמו וקשמיר[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהתעסקת עם התבנית מדינות וטריטוריות הודו. אז יש שם בלגן גדול. רוב הדפים המקושרים לדף ג'אמו וקשמיר (מדינה) צריכים לקשר לג'אמו וקשמיר (טריטוריית איחוד) כי זו מדינה לשעבר! גם את דף ההפניה ג'אמו וקשמיר צריך לסדר. אני טיפלתי בדפי הפירושונים. בורה בורה - שיחה 22:58, 12 באוקטובר 2023 (IDT)

כמו תמיד, חצי מההפניות באו מתבנית:מפת איתור/המדינות והטריטוריות של הודו. אטפל באחרים בהמשך. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 00:43, 13 באוקטובר 2023 (IDT)

אפיטקסיה מהפאזה הנוזלית[עריכת קוד מקור]

שלום,

הסרת את ראשי התיבות LPE משם הערך. לעניות דעתי זה יקשה על איתור הערך לאנשים העתידים לו, שכן השימוש השכיח הוא דווקא ב-LPE ולא בשם העברי.

ישנן ערכים בויקיפדיה העברית המשתמשים רק בראשי התיבות הלועזיים. למשל, LED. לדעתי היה צריך להוסיף גם את המונח בעברית לכותרת. נניח, "דיודה פולטת אור" EWEp - שיחה 09:54, 19 באוקטובר 2023 (IDT)

@EWEp, אני לא מבין באפטיקסיה מהפאזה הנוזלית, אבל אני מבין בקריאת שמות ערכים בוויקיפדיה העברית, ולא נהוג לשים ר"ת בנוסף לשם העברי. אני אצור הפניה מ-LPE, כדי שמנועי החיפוש יעלו על הערך גם בצורה הזו. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 17:29, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
תודה!
איך יוצרים הפניה כזו?
ובאותה הזדמנות, איך ויקיפדיה מקשרת את הערך לאותו ערך בשפות אחרות? יש ערך כזה בגרמנית (גם הוא בלי ראשי תיבות). EWEp - שיחה 18:12, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
הפניה היא שורת קוד (#הפניה שם הערך). קישורים בבינוויקי (כך קוראים לזה כאן) נוצרים על ידי ויקינתונים (ראה עזרה:בינוויקי בוויקינתונים) ובקצרה: בערך בגרמנית מופיע בתבנית הכלים (בצד שמאל, באפור) שורה בשם Wikidata-Datenobjekt, לחץ עליה ואתה מגיע לפריט ויקינתונים. בפריט עצמו מופיע (למטה) תיבה בה מוצגים השפות המקושרות אליו. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 18:19, 19 באוקטובר 2023 (IDT)
(אם הסתבכת, שים קישור לערך הגרמני כאן, ואני אעשה את זה). איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 20:18, 19 באוקטובר 2023 (IDT)

טעית בשם הקטגוריה...[עריכת קוד מקור]

תבדוק, שמה של הקטגוריה שיצרת הוא "שרי החוץ של הוודו". תהיתי מה עניין הוודו לכאן... אלדדשיחה 17:36, 20 באוקטובר 2023 (IDT)

כן, שמתי לב כשניסיתי לקשר לפריט ויקינתונים, אבל הייתי לחוץ בזמן (ערב שבת וכל זה). איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 19:04, 21 באוקטובר 2023 (IDT)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
על תרומתך בערכים ובתבניות הקשורים להודו ולהודים - תודה רבה, תחום שקרוב אלי מאד ושמחה שהוא מתפתח בויקיפדיה העברית Hila Livne - שיחה 10:57, 3 בנובמבר 2023 (IST)
תודה רבה! איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 11:06, 3 בנובמבר 2023 (IST)

יחסי לבנון–תימן[עריכת קוד מקור]

היי איש עיטי, תודה על הפסקה שהוספת. אמנם ביצעתי כמה עריכות שגרמו למחיקתה מהערך, אבל החזרתי אותה בעריכה נוספת לאחר מכן. למה מחקת לי את השאר? OHALON - שיחה - תראו מה עשיתי! 11:32, 7 בנובמבר 2023 (IST)

הקטע של השוואת מדינות הוא מנהג משונה של ויקי הערבית, ממנה תורגם הערך. זה לא נהוג אצלנו בדרך כלל, ולדעתי אין בו תועלת. (הסרתי גם את הקטגוריות כיוון שהם נוצרות באופן אוטומטי על ידי התבנית {{ניווט יחסי חוץ}}). אם מחקתי משהו אחר - אשמח שתשיבנו. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 11:36, 7 בנובמבר 2023 (IST)

שאלה להבנה[עריכת קוד מקור]

שלום לך, אני מנסה להבין נקודה והיות וראיתי שאתה פעיל בעמוד העברת דפי טיוטה, אשמח להבין מדוע יש טיוטות שמקבלות התייחסות ומהר ויש כאלו שיושבות וממתינות לא מעט זמן (מספר שבועות)? איני מבקשת פה שתבדוק את הטיוטה שלי והיא תמתין לזמנה אך לא מובן לי מדוע הטיוטה שלי נשארת מאחור בעוד שכאלו שעלו הרבה אחריה כבר קיבלו מענה ותגובה (לחיוב ולשלילה). תודה. Polaksm - שיחה 14:09, 8 בנובמבר 2023 (IST)

@Polaksm, שלום וברכה. לפחות לגבי, אני בעיקר בודק את הבקשות האחרונות, ולא שמתי לב לבקשה הזו (טיפ: אם הטיפול נתקע אפשר לבקש פעם נוספת. לא יקרה כלום, מקסימום יאחדו את שני הדיונים). באופן כללי, אני די קטגורי לגבי חשיבות ערכים, ולא מבין בתחום עיסוקה, אבל על קצה המזלג: הערך כתוב יפה, אבל ד"ר לא מקנה וק:חשיבות אנציקלופדית, ואינני יודע אם כהונתה כרקטורית מספקת. (לא מצאתי מספיק בקט:רקטורי מכללות בישראל כדי להצביע על כך) אני חושב שאפתח דיון בוק:די. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 14:32, 8 בנובמבר 2023 (IST)
הי @איש עיטי, תודה על המענה. לא ראיתי את הדיון אז אשמח לדעת אם נפתח או לא. החשיבות גם נובעת מכמות הספרים ומאמרים שפרסמה... Polaksm - שיחה 13:14, 15 בנובמבר 2023 (IST)
מצאתי וכתבתי שם. אני רואה שגם שם לא התקדם מעל שבוע אז אולי מה שכתבתי יעזור.. Polaksm - שיחה 13:16, 15 בנובמבר 2023 (IST)
אני רואה שמצאת את הדיון. תייגתי שנים שפעילים בנושא, נראה מה יאמרו. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 13:48, 15 בנובמבר 2023 (IST)
@Polaksm, בוצע. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 14:06, 15 בנובמבר 2023 (IST)

לייק לכוכב![עריכת קוד מקור]

כוכב לייק
תודה על פעילותך המתמשכת והמשמעותית בוק:הדט! ~ מקף ෴‏ 21:13, 9 בנובמבר 2023 (IST)
תודה רבה! איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 21:15, 9 בנובמבר 2023 (IST)

זיז (נהר)[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב. בהמשך לשיח בינינו אמש, אודה לך אם תסיר את הצעת המחיקה מ"בקשות ממפעילים". תודה, Ronavni - שיחה 09:33, 16 בנובמבר 2023 (IST)

בוצע. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 09:45, 16 בנובמבר 2023 (IST)
תודה, Ronavni - שיחה 09:49, 16 בנובמבר 2023 (IST)

שאלה[עריכת קוד מקור]

אני יודע שאתה לא חונך אבל אולי אתה כן פעיל. איך אני לעשות כמה טורים בדף שלי כדי שהוא לא יהיה ממש ארוך? בריבועים בצד שמאל של הדף. יהודי אמיתי - שיחה 18:50, 19 בנובמבר 2023 (IST)

@יהודי אמיתי, האמת שאני לא יודע האם אפשר להגדיל את הרוחב של {{תיבות שפה ומשתמש}}, אבל אתה יכול להעתיק את הקוד שלה ולשנות את הרוחב בדף המשתמש שלך (במקום width="238", רוחב של {{תיבת משתמש}} אחת, תכתוב רוחב כפול, width="476"). איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 19:14, 19 בנובמבר 2023 (IST)
בסדר ננסה בעזרת השם. יהודי אמיתי - שיחה 20:24, 19 בנובמבר 2023 (IST)
@איש עיטי זה רק הגדיל אותה אבל לא קיצר אותה. יהודי אמיתי - שיחה 20:25, 19 בנובמבר 2023 (IST)
אל תשנה בדף הראשי! זה משפיע על כל הדפים שמשתמשים בה. עשיתי בשבילך בדף המשתמש שלך ניסוי. אם זה מוצא חן בעיניך - מוטב, אם לא - איני חושב שיש בידי משהו אחר. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 20:35, 19 בנובמבר 2023 (IST)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

על תרומה מכובדת מאוד לאתר, רק עכשיו ראיתי את כמות הערכים האיכותיים שכתבת... איילשיחה 13:22, 24 בנובמבר 2023 (IST)
תודה! נחמד לדעת שמישהו מסתכל. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 13:23, 24 בנובמבר 2023 (IST)
מדליה על תרבות הדיון המעולה, על הטיפול בטיוטות ועוד ועוד. איילשיחה 13:25, 24 בנובמבר 2023 (IST)

איך אני מעביר תבנית בתרגום?[עריכת קוד מקור]

ערב טוב,

ראיתי שתיקנת את הערך שתרגמתי לעברית: מוחמד ולד אל-ע'זוואני

1) תודה!

2) אינני מצליח להעביר מהתבנית בלעז לתבנית בעברית. התוכל בבקשה ללמד אותי?

תודה מראש

Tosefta - שיחה 19:34, 26 בנובמבר 2023 (IST)

הי תוספתא. לא הבנתי מה הבעיה. האם אתה נתקל בקושי בעריכת התבנית? או שמא אתה מתכוון שהיא לא עוברת בכלי התרגום? אם אתה רוצה לערוך את התבנית, אתה צריך ללחוץ עליה והיא נפתחת מעליה. בשביל להציב תבנית חדשה אפשר ללחוץ על סימן ה-+ שבשורה העליונה (או לכתוב {{ ואשף התבניות נפתח. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 19:44, 26 בנובמבר 2023 (IST)
ראשית, תודה.
בעת התרגום אני מקבל הודעה שהתבנית בשפת המקור אינה קיימת בשפת היעד (עברית).
עד עכשיו, מחקתי את התבנית והתחלתי "להשלים". האם יש דרך להעברה אוטומטית?
לתגובתך, כשאני פותח את אשף התבניות, איזו תבנית לבחור? (האם זה רק בקוד מקור או שאפשר גם ב"חזותי"? Tosefta - שיחה 20:12, 26 בנובמבר 2023 (IST)
אין דרך אוטומטית להציב תבנית אחרת מזו שקיימת בשפת המקור. תבנית מידע משתנה מערך לערך, אבל בכללי קיימים {{אישיות}}, {{מנהיג}} וכמה תבניות משנה נוספות לאנשים. אפשר להוסיף תבניות גם בעורך החזותי, כמו שכתבתי למעלה בלחצן "+" שבשורה העליונה בעורך החזותי. איש עיטי - הבה נשיחה - ערכי דימה 20:19, 26 בנובמבר 2023 (IST)
תודה! Tosefta - שיחה 20:57, 26 בנובמבר 2023 (IST)

קרדיט לבריטניקה[עריכת קוד מקור]

שלום! תודה על הערך. מה זאת אומרת קרדיט לבריטניקה? על מה? ולאיזו בריטניקה? אשמח שתבהיר. ביקורת - שיחה 12:59, 4 בדצמבר 2023 (IST)

זה אומר שכתבתי את מרבית מה שנכתב בעירכה זו על סמך הערך בבריטניקה (זה) - קל לי יותר לכתוב על סמך ערך בבריטניקה כשהוא קיים מאשר על סמך ויקי האנגלית, בגלל שהוא נוטה להיות מתומצת יותר (וגם נדמה לי שניתן לסמוך עליו כמקור). איש עיטי - הבה נשיחה 14:50, 4 בדצמבר 2023 (IST)
אולי אפשר להתבסס על בריטניקה כמקור מידע (למרות שזה מקור נחות, שלישוני) אבל אי אפשר להעתיק משם כלום, גם לא את מבנה הערך. הכל - בעיקר בגרסה הזו (יש גרסה מ-1911 שמשוחררת), חוסה בזכויות יוצרים. בדרך כלל 'קרדיט ל...' משמעו שיש למקור זכות כלשהי. לכן שאלתי. ביקורת - שיחה 22:52, 5 בדצמבר 2023 (IST)
למיטב ידעתי בריטניקה העברית לא זמינה ברשת, וגם אם הייתה - לא נראה לי שהייתה תורמת לערך כזה. זו הייתה כעין הכרת הטוב, אבל אשתדל למצוא ניסוח יותר מוצלח. איש עיטי - הבה נשיחה 22:56, 5 בדצמבר 2023 (IST)

שאלה של דנה רובין (23:21, 23 בספטמבר 2023)[עריכת קוד מקור]

הועבר מהדף שיחת משתמשת:לאן#שאלה של דנה רובין (23:21, 23 בספטמבר 2023)
איילשיחה 19:08, 9 בדצמבר 2023 (IST)

היי הקמתי ערך וכתבתי לו דף ממש ארוף ומוקפד ואני לא מצליחה לפרסם אותו. למה? --דנה רובין - שיחה 23:21, 23 בספטמבר 2023 (IDT)

היי דנה רובין, את מתכוונת לטיוטה:יין טבעי? לאן (יהודית1000) - שיחה 23:47, 23 בספטמבר 2023 (IDT)
כן דנה רובין - שיחה 13:01, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
כיוון שכבר התערבתי בטיוטה הזו, רק אציין שאת מוזמנת לפנות אלי בדף השיחה שלי (שמש:איש עיטי) או לתייג אותי ממקום אחר, אם נוח לך. איש עיטי - הבה נשיחה 18:58, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
אני לא יודעת איך לפנות אלייך בדף שיחה שלך אני מאוד חדשה כאן והאמת שרק רציתי לכתוב על יין טבעי ואז הבנתי שאני מעט תמימה אחרי שהורדת לי את הדף. אם תרצה להסביר לי איך אפשר לשוחח בדף שיחה אז נוכל. דנה רובין - שיחה 09:44, 6 בדצמבר 2023 (IST)
היי דנה רובין, את יכולה לפנות אל איש עיטי בדף השיחה שלו, באמצעות כפתור "הוספת נושא" בצד שמאל למעלה. לאן (יהודית1000) - שיחה 21:37, 7 בדצמבר 2023 (IST)

סוף העברה


שאלות בנושא נשק מתקדם[עריכת קוד מקור]

הי, בפוקס נתקלתי בשאלה שלך בדף הכה את המומחה שאני כמעט לא נוחת בו (לא זוכר מה גרר אותי לשם הפעם). אבל אתה מוזמן לפנות אלי אישית בשאלות כאלה, אני מכיר מקרוב את עולם הטילים, הפצצות החכמות, ומערכות נשק מורכבות וחדישות. מכיר גם מהצד הפיזיקלי, טכנולוגי ומכשורי, וגם מהצד של חומרי הנפץ ורכיבי ההרג. ומכיוון שאתה איש חביב במיוחד, אשמח לענות לך בהרחבה. Tshuva - שיחה 13:43, 31 בדצמבר 2023 (IST)

תודה! איש עיטי - הבה נשיחה 13:48, 31 בדצמבר 2023 (IST)

טיוטה:מרצ חולון[עריכת קוד מקור]

לאחר שסיימתי את הטיוטה וכתבתי בה דברים מהם ניתן ללמוד על תרומתה הרבה של הרשימה לשינוי מהותי בפני העיר, במידה כזו שתצדיק את השארתו של הערך. בין היתר פעילותה של סופיה נימלשטיין (חברת מועצה מטעם הרשימה) כדירקטורית בחברה לפיתוח תיאטרון, אמנות, מוסיקה ומחול חולון לבנייתם של שלושה מרכזי המבקרים הכי משמעותיים בחולון שהם מוזיאון הילדים, המרכז הישראלי לאומנות דיגיטלית והמדיטק הנחשבים לסמלי העיר החשובים ביותר של העיר אשר ביססו אותה כעיר הילדים הישראלית, אבקש להציב תבנית הצבעת שחזור בערך. תודה. בן1234 - שיחה 17:47, 2 בינואר 2024 (IST)

במחילה, עדיין אינני סבור שיש שם הבהרת חשיבות יוצאת דופן. תבין, יש מפלגות מקומיות בערי ארצנו למאות ואלפים, ואף מפלגות שהעמידו ראש עיר הן בעלת חשיבות מוגבלת. דעתי האישית לא השתנתה. איש עיטי - הבה נשיחה 17:56, 2 בינואר 2024 (IST)
המפלגה בשיתוף ראש העיר מוטי ששון בנו מהלך אשר מבסס את חולון כעיר הילדים. זוהי מפלגה היסטורית שרבים לומדים עליה בחולון והיא ידועה בתור האחת שעזרה לביסוס מעמדה של חולון כעיר הילדים. ערך כזה חייב להיות כתוב. בן1234 - שיחה 18:04, 2 בינואר 2024 (IST)
התוכל בבקשה להציב תבנית הצבעת שחזור גם אם דעתך שונה? בן1234 - שיחה 18:09, 2 בינואר 2024 (IST)
תבנית דיון הצבעת שחזור בן1234 - שיחה 18:14, 2 בינואר 2024 (IST)
אני חושב שאנחנו מדברים בקווים שלא נפגשים. אנסה להבהיר את עצמי: לטעמי אין חשיבות למפלגה מקומית. נקודה. הדרך היחידה לשנות זאת היא הוכחה לחשיבות שחורגת מפעילות המועצה - כך לדוגמא לגבי בני תורה (מפלגה), שהיא אומנם רק חברה במועצות עירוניות, אבל ברור שיש לה חשיבות בגלל משמעותה בחברה החרדית. אם ימצא מקור שדן במרצ חולון כגוף בעל השפעה מתמשכת - יהיה על מה לדבר. כרגע המקורות היחידים בערך הם מקורות שטובים לכל מפלגה אחרת בפוליטיקה המקומית הישראלית. איש עיטי - הבה נשיחה 18:14, 2 בינואר 2024 (IST)

הפניות לדף הפירושונים "בחירות 1977"[עריכת קוד מקור]

שלום איש עיטי (או כמו שאני מכנה אותך ביני לבין עצמי ״איש IT״). השינוי שביצעת גרם ל-7 ערכים להתחיל להפנות לדף הפירושונים בחירות 1977. תקן זאת בבקשה. בברכה, ‏Virant‏ (שיחה) 19:31, 3 בינואר 2024 (IST)

Done טופל, תודה איש עיטי - הבה נשיחה 19:49, 3 בינואר 2024 (IST)
תודה לך. ‏Virant‏ (שיחה) 19:54, 3 בינואר 2024 (IST)

אני צריך עזרה בבקשה על תבנית:בחירות בגואוטמלה וגם ליצור אותן על הדרך[עריכת קוד מקור]

האם יש לך שעה אחת לעזור לי בזה בבקשה? גואטמלה1930 - שיחה 12:47, 4 בינואר 2024 (IST)

סבא שלי המליץ לי על הערך באנגלית: 17 December 1930 Guatemalan presidential election ואני יודע מעט ספרדית אבל אח שלי המליץ לי באנגלית כי זה השפה שמדברים היום ברחבי העולם גואטמלה1930 - שיחה 12:50, 4 בינואר 2024 (IST)
אם אתה מתרגם ערך, כדאי לתרגם משפה שאתה מבין. במקרה המדובר, 17 December 1930 Guatemalanpresidential election, לא נראה שיש ערך בספרדית, וזה גם נראה ערך שקל לתרגם. יש קישור בדף לכלי התרגום (תלחץ על Add Languages שבפינה הימנית העליונה וזה יופיע לך). איש עיטי - הבה נשיחה 12:54, 4 בינואר 2024 (IST)
כן אני מתרגם אותו לעברית גואטמלה1930 - שיחה 12:57, 4 בינואר 2024 (IST)
תודה רבה ואני לא צריך להוסיף אותו לספרדית אני מוסיף אותו לעברית גואטמלה1930 - שיחה 12:57, 4 בינואר 2024 (IST)
אתה מסתדר עם כלי התרגום? בכל מקרה מצאת ערך יפה שקשור לרפובליקת בננות. אכתוב כאן רשימה של ערכים שקל לתרגם, ותגיד לי אם זה עובד. איש עיטי - הבה נשיחה 12:58, 4 בינואר 2024 (IST)
אוקיי מה קשור רפובליקת בננות? גואטמלה1930 - שיחה 13:01, 4 בינואר 2024 (IST)
אני מתרגם את הערך האנגלי בחירות לנשיאות גואוטמלה ב17 בדצמבר 1930 גואטמלה1930 - שיחה 13:01, 4 בינואר 2024 (IST)
אני כעת מסתדר גואטמלה1930 - שיחה 13:02, 4 בינואר 2024 (IST)
מוזכרת שם חברת הפירות המאוחדת. שם הערך צריך להיות הבחירות לנשיאות גואטמלה (17 בדצמבר 1930). איש עיטי - הבה נשיחה 13:03, 4 בינואר 2024 (IST)
אה הבנתי.... תודה רבה לך גואטמלה1930 - שיחה 13:03, 4 בינואר 2024 (IST)
האם אתה מוכן לתרגם לי: Front page of Nuestro Diario on 18 December 1930, where it is informed that de facto lead Orellana Contreras was appointed President of Guatemala by Congress. בבקשה גואטמלה1930 - שיחה 13:03, 4 בינואר 2024 (IST)
עמוד השער של ה-Nuestro Diario ב-18 בדצמבר 1930, המדווח שהקונגרס של גואטמלה מינה את השליט בפועל Orellana Contreras לנשיא. איש עיטי - הבה נשיחה 13:05, 4 בינואר 2024 (IST)
תודה רבה!! איש יקר גואטמלה1930 - שיחה 13:06, 4 בינואר 2024 (IST)
האם זה תקין התרגום של המשפט: עמוד השער של ה-Nuestro Diario ב-18 בדצמבר 1930, המדווח שהקונגרס של גואטמלה מינה את השליט בפועל Orellana Contreras לנשיא. ויש קישורים שניתן להזכיר במשפט זה? גואטמלה1930 - שיחה 13:08, 4 בינואר 2024 (IST)
צריך לתרגם גם את שמו של הנשיא - אני לא דובר ספרדית, אבל אני מנחש שזה משהו בסגנון אורלינה קונטראס. יש כאן קישורים פוטינציאלים להקונגרס של גואטמלה, נשיא גואטמלה ואורלינה קונטראס (=מגיע להם ערך אבל עדיין לא נכתב בעברית). איש עיטי - הבה נשיחה 13:16, 4 בינואר 2024 (IST)
אוקיי תודה גואטמלה1930 - שיחה 14:00, 4 בינואר 2024 (IST)
אני יודע מילים בודדות כגון שלום, ומה שלומך גואטמלה1930 - שיחה 14:01, 4 בינואר 2024 (IST)

כמו שהבטחתי, רשימה[עריכת קוד מקור]

... המשך יבוא איש עיטי - הבה נשיחה 13:34, 4 בינואר 2024 (IST)

תודה רבה אני הולך לחבר שלי ואז אני חוזר אליך עוד שעה גואטמלה1930 - שיחה 13:59, 4 בינואר 2024 (IST)
אני לא בהכרח אהיה זמין, אבל אשתדל לעזור כשכן. איש עיטי - הבה נשיחה 14:05, 4 בינואר 2024 (IST)
אוקיי אני מכבד אותך לגמרי גואטמלה1930 - שיחה 15:00, 4 בינואר 2024 (IST)
חזרתי הביתה בוא נמשיך גואטמלה1930 - שיחה 14:53, 4 בינואר 2024 (IST)
תתרגם לי בבקשה: A coup d'état occurred in Guatemala on 17 December 1930, which ousted president Baudilio Palma; then, Congress appointed coup leader Orellana Contreras as the new President of Guatemala in a legislative presidential election. ותוסיף קישורים שיוזכרו בתרגום בבקשה גואטמלה1930 - שיחה 14:58, 4 בינואר 2024 (IST)
לא התכוונתי לזה. בבקשה מצא את כלי התרגום, זה עושה את הכל בעצמו (=תרגום מכונה) וצריך רק להגיה כדי שיהיה נוסח קרי. לחץ על הקישור הזה, לחץ על הכפתור הכחול שכתוב עליו תרגום חדש ותתחיל תרגם. איש עיטי - הבה נשיחה 15:14, 4 בינואר 2024 (IST)
אני יודע כבר אבל תרגום מכונה יביא שגיאות גואטמלה1930 - שיחה 15:30, 4 בינואר 2024 (IST)
מה אתה ממליץ?:
  1. תרגום מכונה מגוגל
  2. MinT
  3. yandex translate
גואטמלה1930 - שיחה 15:32, 4 בינואר 2024 (IST)
תתחיל בתרגום מכונה, ותתקן את השגיאות (אני לא מכונה, ואם ארצה אתרגם בעצמי את הערך). ואני לא יודע מה ההבדלים. תנסה, תראה מה עובד לך. איש עיטי - הבה נשיחה 15:38, 4 בינואר 2024 (IST)
אוקיי סבבה!!! גואטמלה1930 - שיחה 15:44, 4 בינואר 2024 (IST)
בהצלחה! כתוב כשתפרסם את הערך. איש עיטי - הבה נשיחה 15:56, 4 בינואר 2024 (IST)
תודה רבה איש מקסים שבת שלום גואטמלה1930 - שיחה 16:16, 4 בינואר 2024 (IST)

עכשיו לפני פרסום הערך צריך לעשות תבנית ניווט:בחירות בגואטמלה[עריכת קוד מקור]

האם תוכל לעזור לי בזה בבקשה? אבל צריך היום בבקשה גואטמלה1930 - שיחה 16:17, 4 בינואר 2024 (IST)

ואחרי התבנית ניווט צריך לבדוק את התרגום כדי לראות האם הוא בכלל נכון אוקיי גואטמלה1930 - שיחה 16:18, 4 בינואר 2024 (IST)
@גואטמלה1930, הי גואטמלה, חזרתי. פרסם נא את הערך, ונראה מה קרה. אם אתה רוצה, אתה יכול לפרסם אותו לדף שהוא לא מרחב הערכים (דף שלא מוצאים בחיפוש רגיל), שזה מה שיקרה אם תוסיף לשם שלו "טיוטה:" או "משתמש:גואטמלה1930/" איש עיטי - הבה נשיחה 20:11, 4 בינואר 2024 (IST)
אה אני ראיתי סרטון יוטיוב במשך שעה מצטער שלא חזרתי עכשיו אני ממליץ לעשות תבנית ניווט:בחירות בגואטמלה ואז אולי לבדוק את התרגום ואז לפרסם אותו לפומבי מה דעתך על ההצעה הזאת? גואטמלה1930 - שיחה 21:17, 4 בינואר 2024 (IST)
התבנית לא יכולה להכתב לפני שיש לפחות חמש ערכים כחולים, ואני לא כל כך מבין למה היא דחופה לך. בכל מקרה, פרסם את התרגום, כדי שגם אני אוכל לראות אותו, ונראה. איש עיטי - הבה נשיחה 21:19, 4 בינואר 2024 (IST)
עזוב פשוט בוא תעזור לי עם הערך אני מפרסם אותו עכשיו ותעשה מה שבא לך אדוני גואטמלה1930 - שיחה 21:21, 4 בינואר 2024 (IST)
פירסמתי והנה הקישור: הבחירות לנשיאות גואטמלה (17 בדצמבר 1930) בוא נעשה את זה אבל תעשה עם זה מה שתרצה אבל כמובן לא למחוק אותו בסדר כי סבא שלי מאוד יכעס אליי גואטמלה1930 - שיחה 21:23, 4 בינואר 2024 (IST)
עכשיו תראה אותו ובוא נעשה את העבודה קדימה גואטמלה1930 - שיחה 21:25, 4 בינואר 2024 (IST)
תגיד לסבא שאין לו מה לכעוס, יש לו נכד מאוד חכם וחביב (אתה יכול להזמין גם אותו לערוך כאן). ערך נחמד מאוד. איש עיטי - הבה נשיחה 21:30, 4 בינואר 2024 (IST)
אוקיי אבל הוא רוצה שאני אערוך גואטמלה1930 - שיחה 21:38, 4 בינואר 2024 (IST)
אמרתי לו והוא אמר שבסדר גואטמלה1930 - שיחה 21:38, 4 בינואר 2024 (IST)
הי סבא, לא רק נכדים יכולים לערוך. ואם אתה דובר ספרדית זה יקל מאוד על תרגום ערכים משפה זו לעברית. (אם לא נוח לך לכתוב כאן ואתה רוצה להתכתב איתי במייל זה גם אפשרי - דרך הלחצן "שליחת דוא"ל למשתמש" בסרגל הכלים שבצד שמאל או פשוט) איש עיטי - הבה נשיחה 21:43, 4 בינואר 2024 (IST)
סבא שלי אמר לי שהוא לא מעוניין לערוך גואטמלה1930 - שיחה 21:45, 4 בינואר 2024 (IST)
והוא גם ביישן כמוני גואטמלה1930 - שיחה 21:45, 4 בינואר 2024 (IST)
מה עניין ביישן לכאן? אדרבה, אני לא פוגש אותך, לא מדבר איתך, ולא יודע שום דבר עליך (שלא כתבת בעצמך). מה אתה יודע עלי? כלום. מה יש להתבייש ממישהו שאתה לא יודע עליו כלום? איש עיטי - הבה נשיחה 22:00, 4 בינואר 2024 (IST)
הנה אנחנו מדברים ברשת גואטמלה1930 - שיחה 22:07, 4 בינואר 2024 (IST)
אני לא מתבייש ממך זה משהו במשפחה גואטמלה1930 - שיחה 22:07, 4 בינואר 2024 (IST)
עזוב את זה העניין הוא על הערך הבחירות בגואטמלה לא על עניינים אישיים זה ליום אחר שבו אני חופשי לעשות מה שאני רוצה גואטמלה1930 - שיחה 22:08, 4 בינואר 2024 (IST)

כוכב איכותי![עריכת קוד מקור]

כוכב איכותי
תודה על העזרה בערך על ההתנקשות בסאלח אל-עארורי ובכלל על פועלך בויקיפדיה Hila Livne - שיחה 19:37, 4 בינואר 2024 (IST)
תודה, הילה. משמח לראות שמעריכים אותי ואת עבודתי. איש עיטי - הבה נשיחה 20:12, 4 בינואר 2024 (IST)

שלום איש עיטי אני צריך עזרה[עריכת קוד מקור]

אני צריך בבקשה עזרה אני לא יודע איך לעשות תבנית:תוצאות בחירות ואני עורך את בחירות 1931 שהיו בגואטמלה האם אתה יכול לעזור לי עם זה בבקשה זה נורא דחוף גואטמלה1930 - שיחה 13:47, 6 בינואר 2024 (IST)

שלום @גואטמלה1930. אני שומר שבת ולא הייתי מחובר קודם. פרסם ואני אשתדל להבין מה צריך עזזרה. איש עיטי - הבה נשיחה 18:22, 6 בינואר 2024 (IST)
אוקיי סליחה, העזרה עם תבנית:תוצאות בחירות גואטמלה1930 - שיחה 20:34, 6 בינואר 2024 (IST)
מצטער פשוט הייתי בארוחת ערב אצל חבר גואטמלה1930 - שיחה 20:34, 6 בינואר 2024 (IST)
הנה הערך האנגלי: 1931 Guatemalan general election גואטמלה1930 - שיחה 20:36, 6 בינואר 2024 (IST)
אני לא יודע מה הבעיה בלי לראות במו-עיני. או שתתאר אותה, או שתפרסם ואראה בעצמי. איש עיטי - הבה נשיחה 20:37, 6 בינואר 2024 (IST)
אני מתאר לך אותה עכשיו: אני תרגמתי את הערך האנגלי 1931 Guatemalan general election ואני רק צריך עזרה בתבנית: תוצאות בחירות בבקשה זה דחוף גואטמלה1930 - שיחה 20:39, 6 בינואר 2024 (IST)
אני צריך לראות את הקושי בשביל להבין מהו. האם אתה צריך הסבר בעריכת התבנית? בהזנת הנתונים בה? כמו שאמרתי, יהיה לי יותר קל להבין מה הבעיה אם תפרסם את הערך ואוכל לראות מה עובד כבר ומה לא. איש עיטי - הבה נשיחה 20:43, 6 בינואר 2024 (IST)
אוקיי אני מפרסם את הערך עכשיו ונטפל בה שנינו סבבה נתראה שם! גואטמלה1930 - שיחה 20:44, 6 בינואר 2024 (IST)
הנה פירסמתי עכשיו הקישור לערך: הבחירות הכלליות בגואטמלה ב-1931 גואטמלה1930 - שיחה 20:47, 6 בינואר 2024 (IST)
הנה עכשיו אתה רואה את התבניות שצריך לטפל בהן? גואטמלה1930 - שיחה 20:53, 6 בינואר 2024 (IST)
עכשיו הבנתי. אצלנו זו תבנית סיכום , בעוד אצל האנגלים יש לה עוד פונקציות. אצור את הנתונים בטבלה בשבילך, בסדר? איש עיטי - הבה נשיחה 20:55, 6 בינואר 2024 (IST)
בסדר גמור אחי גואטמלה1930 - שיחה 20:57, 6 בינואר 2024 (IST)
עכשיו טוב? איש עיטי - הבה נשיחה 20:59, 6 בינואר 2024 (IST)
כן יותר טוב תודה רבה לך @איש עיטי גואטמלה1930 - שיחה 21:00, 6 בינואר 2024 (IST)
בבקשה. איש עיטי - הבה נשיחה 21:01, 6 בינואר 2024 (IST)
אוהב אותך@איש עיטי גואטמלה1930 - שיחה 21:02, 6 בינואר 2024 (IST)
יש לי רק ! נשיא ו2 הקונגרס של גואטמלה זה סך הכל גואטמלה1930 - שיחה 20:42, 6 בינואר 2024 (IST)

הודו[עריכת קוד מקור]

מתעניין במיוחד בהודו לאחרונה? Tshuva - שיחה 14:50, 7 בינואר 2024 (IST)

אכן, איך עלית על זה? קריצה איש עיטי - הבה נשיחה 14:53, 7 בינואר 2024 (IST)
(הערך שהעלת מקושר ל-16 דפים שכתבתי, כך שקיבלתי התראה גדולה). איש עיטי - הבה נשיחה 14:55, 7 בינואר 2024 (IST)
בא לך לתרגם את Mallikarjun_Kharge (מנהיג האופוזיציה)? מאד יעזור. Tshuva - שיחה 14:58, 7 בינואר 2024 (IST)
אולי. הם עדיין לא החליטו על מועמד רשמי (קהרג' הוא נשיא הקונגרס ואם לא יבחרו מישהו הוא הפרצוף שישימו), וכתבתי על שני המועמדים המשניים - ניטיש קומאר וממאטה בנרג'י. איש עיטי - הבה נשיחה 15:11, 7 בינואר 2024 (IST)
אתה לומד גם הינדי? (או עד כאן...) Tshuva - שיחה 15:23, 7 בינואר 2024 (IST)
לא להגזים. איש עיטי - הבה נשיחה 15:29, 7 בינואר 2024 (IST)
טוב, קיבלת את מליקרג'ון קהרג (אלא אם כן אתה דובר קאנדה ויכול לבטא את שמו אחרת). איש עיטי - הבה נשיחה 12:19, 8 בינואר 2024 (IST)
אלוף, אין לי צד לחשוב שהתעתיק שלי אדום משלך... Tshuva - שיחה 12:40, 8 בינואר 2024 (IST)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

אין כמוך! Tshuva - שיחה 12:38, 8 בינואר 2024 (IST)

פרדסנות[עריכת קוד מקור]

אנא החזר לערך את שמו הקודם. השם הנוכחי מחריג את הפרדסנות במדינת ישראל. מכיוון שאין ערך שעניינו פרדסנות בעת העתיקה אין צורך בסייג 'בעת החדשה'. בן שושן אלבר - שיחה 06:11, 9 בינואר 2024 (IST)

@בן שושן אלבר, הסיבה לשינוי השם הייתה הכפילות "בארץ ישראל ובמדינת ישראל". אפשר היה לשנות את שם הערך לפרדסנות בארץ ישראל או פרדסנות בישראל, אבל מכיוון שהערך לא התיימר לעסוק בפרדסנות לפני העת החדשה, לא רציתי בכך. אם זה רצונך, אשנה אותו לפרדסנות בישראל ואוסיף {{להשלים}}. איש עיטי - הבה נשיחה 08:15, 9 בינואר 2024 (IST)
עניינו של הערך פרדסנות בארץ ישראל ובמדינת ישראל, שני פרקי זמן שונים בן שושן אלבר - שיחה 08:18, 9 בינואר 2024 (IST)
בדרך כלל ההיסטוריה כלולה בהווה. איש עיטי - הבה נשיחה 08:21, 9 בינואר 2024 (IST)
אני מעדיף את היוצא מן הכלל בן שושן אלבר - שיחה 08:32, 9 בינואר 2024 (IST)
ואני לא. בכל מקרה, אינני רואה סיבה לשם הכפול. בחר נא אחד מהם (או פרדסנות בארץ ישראל או פרדסנות בישראל) ואשננו לכך. איש עיטי - הבה נשיחה 09:09, 9 בינואר 2024 (IST)

מפד"ל-הציונות הדתית[עריכת קוד מקור]

למה שינת את שם המפלגה? ג'ורג' השביעי - שיחה 22:44, 13 בינואר 2024 (IST)

כי הוא שונה בעקבות דיון לא מושלם. ישנם נהלים מקובלים בוויקיפדיה לשינוי שם דף, והתקיים דיון בו לא הובעה הסכמה לשינוי. אינני מבין למה שונה במקור, וכיוון שכעת שמתי לב, החזרתי. איש עיטי - הבה נשיחה 22:48, 13 בינואר 2024 (IST)
אבל הדיון היה בעקבות פתק ההצבעה הרשמי בירושלים ג'ורג' השביעי - שיחה 23:25, 13 בינואר 2024 (IST)
איזה פתק הצבעה רשמי מצאת? הבחירות טרם התקיימו למיטב ידעתי. בנוסף, הרשימה בירושלים היא בסיס רעוע למוסד כללי (חגית משה היא בעיריית ירושלים אחרי הכל) איך שלא יהיה, נדרש לקיים דיון מסודר, דבר שלא היה.. איש עיטי - הבה נשיחה 23:27, 13 בינואר 2024 (IST)
יש פתק הצבעה רשמי ג'ורג' השביעי - שיחה 23:32, 13 בינואר 2024 (IST)
איפה? איש עיטי - הבה נשיחה 23:39, 13 בינואר 2024 (IST)
באינטרנט ג'ורג' השביעי - שיחה 23:41, 13 בינואר 2024 (IST)
האם תוכל בבקשה לקשר אל פתק כזה? איש עיטי - הבה נשיחה 23:42, 13 בינואר 2024 (IST)
נחשפה רשימת המפד"ל – הציונות הדתית בירושלים ג'ורג' השביעי - שיחה 23:45, 13 בינואר 2024 (IST)
הקישור הוא כך נחשפה רשימת המפד"ל – הציונות הדתית בירושלים. עכשיו לשלב הבא: הקישור במשרד הפנים, שהוא מקור רשמי. ועכשיו לפרט השלישי: האם זה מוכיח מה יהא שם המפלגה לכשהוא ישתנה? ייתכן. ייתכן שלא. פותחים דיון חדש בשיחה:מפלגה דתית לאומית – הציונות הדתית, ומסבירים למה נכון לשנות את השם. אם אין התנגדות, ניתן לשנות לאחר שבוע. איש עיטי - הבה נשיחה 23:53, 13 בינואר 2024 (IST)
כבר כתבו והחליטו ג'ורג' השביעי - שיחה 00:03, 14 בינואר 2024 (IST)
בדיון לא לפי הנהלים. שים לב שלא הוצבה {{שינוי שם עם זמן}} ולא נודע לאיש (פרט לך ושמשוניהו) על הדיון. בכל מקרה, בדעתי לחפור בנושא מחר (להבנתי הדלה מדובר כרגע ברשימה לעיריית ירושלים בלבד, ואם כך הדבר - זו עילה לחוסר חשיבות. כאמור, אחפור באתר משרד הפנים מחר ואראה). איש עיטי - הבה נשיחה 00:21, 14 בינואר 2024 (IST)