שיחת משתמשת:Hanay/ארכיון36

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף

תרגישי טוב חנה[עריכת קוד מקור]

שהבעיה תיפתר, את אחת מאבני היסוד פה . יעלי - שיחה 15:38, 30 ביוני 2017 (IDT)

חן חן לך חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 16:33, 30 ביוני 2017 (IDT)
וואו, אני רואה את הקובץ. שתהיה לך רפואה שלמה והחלמה מהירה! ביקורת - שיחה 09:28, 4 ביולי 2017 (IDT)

נוסח מעורפל משהו[עריכת קוד מקור]

היי חנה,
כתבת פעמיים, בחסימת משתמש: חשוד נא לבחור משתמש אחר.
אני מציע לא להשתמש במילה "חשוד", כי היא מעורפלת, ויש לה קונוטציות שליליות (מאוד). עדיף תקציר חסימה ברור יותר. כמובן, תלוי גם למי כותבים את המילה "חשוד" - יהיו כאלה שייפגעו מכך. אלדדשיחה 16:54, 6 ביולי 2017 (IDT)

נ"ב: אני מקווה שאת בריאה, או שכבר הבראת. אם לא, החלמה מהירה! (רק עכשיו ראיתי את ההודעות שמעליי). אלדדשיחה 16:55, 6 ביולי 2017 (IDT)
אלדד, המילה חשוד התייחסה לספאמר המרוקאי. ראה את הדף ויקיפדיה:בודק/בקשות לבדיקה/המשחיתים מאנגולה. אמנם הכותרת היא אנגולה, אבל הוא בעצם מרוקאי, הוא פותח שמות משתמש בערבית. אחפש ניסוח אחר.
לגבי הבעיה הבריאותית, היא עדיין קיימת, הטיפול ייקח עוד זמן והיא מקשה עלי גם בעריכה בוויקיפדיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 18:07, 6 ביולי 2017 (IDT)
חנה, בראש ובראשונה, בריאות שלמה. הכי חשוב! מחזיק לך אצבעות.
ולעניין שדנּו בו, אפשר להמשיך לכתוב "חשוד" אם כך, אבל בתוספת כלשהי, למשל: "חשוד כספאמר. נא לבחור שם משתמש אחר". מה שהתכוונתי לעיל, שלא כדאי לכתוב רק את המילה "חשוד", כי היא התרעתית מדי, ומחשידה מדי. כדאי להוסיף לה עוד מילה או שתיים, כדי להבהיר את הכוונה בתקציר העריכה. אלדדשיחה 20:18, 6 ביולי 2017 (IDT)
תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:27, 6 ביולי 2017 (IDT)

חנה, תבנית שיצרתי לכבודך. We can do it. בהערכה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)

חן חן חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:23, 7 ביולי 2017 (IDT)

תזכורת נוספת - כבר עברו חודשים מספר מההצבעה אותה הפסקת באמצע[עריכת קוד מקור]

שלום Hanay,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "ויקיפדיה:נגישות/הצעה לקביעת כללי נגישות מעודכנים" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ט בתמוז ה'תשע"ז • 23:46, 12 ביולי 2017 (IDT)

שלום מלא כל הארץ כבודי, היה נחמד יותר אם היית פונה אלי בלי התבנית הלא נעימה הזאת ופשוט מתעניין למה הנושא נמשך.
לצערי הרב בגלל בעיות רפואיות נמשכות, נאלצתי להוריד את היקף העריכות שלי בוויקיפדיה. זה לא הדבר היחיד שמתעכב, יש את מיזוג שימור תל מגידו עם הערך תל מגידו שהבטחתי לShannen וליוניון ג'ק, יש את הערך בית הספר לסיעוד ע"ש הנרייטה סאלד של הדסה והאוניברסיטה העברית, שהתחלתי לתקן בעקבות הערותיה של ההיסטוריונית נירה ברטל ויש את הערך תל חוג'יירת אל-ע'וזלאן, שהתחלתי לכתוב ולא נגעתי בו מאז ה-21 באפריל 2017.
אני מחויבת מוסרית לסטודנטים שכותבים במסגרת המיזמים של כתיבת ערכים כמטלה אקדמית של הפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת חיפה, תוכנית רודרמן והתוכנית לחינוך בגיל הרך, לולא הם, הייתי נכנסת אפילו פחות. העברתי את מלוא כובד הפעילות במסגרת OTRS למתנדבי VRT האחרים והם הבינו ונענו ברצון. אני גם מגיבה פחות לתיוגים, ונמנעת עד כמה שאפשר מלהיכנס לדיונים במזנון, במיוחד אלה שמתארכים מאד, לא קוראת תגובות ארוכות כאורך הגלות, הורדתי את היקף פעילותי בויקיפדיה:בקשות ממפעילים ועוד.
גם כדי לענות לך, המסך פתוח לי עכשיו באותיות קידוש לבנה, וזה לא הכי קל לי. אני מקווה שלאחר שהמצב ישתפר, אוכל להשלים את כל המחויבויות שלי. הערך היחיד שאני כותבת הוא על אורי לבוביץ, בגלל מחויבות משפחתית, וגם זה לא הייתי עושה, אם הערך היה ארוך מאד.
אז אין ברירה וכולם יצטרכו לחכות בסבלנות. ואודה לך אם בפעם הבאה תפנה אלי בלי תבנית. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:55, 13 ביולי 2017 (IDT)
רפואה שלמה חנה והחלמה מהירה. כולנו נחכה בסבלנות, ויקיפדיה זקוקה לך בריאה לא רק פעילה . yechiel - שיחה 07:39, 13 ביולי 2017 (IDT)
החלמה מהירה! אורשיחה07:46, 13 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה יחיאל ואור, מחמם את הלב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 09:14, 13 ביולי 2017 (IDT)
רפואה שלמה. יואב ר. - שיחה 09:30, 13 ביולי 2017 (IDT)
תרגישי טוב! מגידו קיימת מאז ימי אחאב, היא יכולה לחכות עוד כמה חודשים. Shannen - שיחה 09:33, 13 ביולי 2017 (IDT)
ראשית, רפואה שלמה במהרה. שנית, השימוש בתבנית לא נועד להיות תקיף, אלא יותר בצחוק, ותכננתי לשים בסופו {{קריצה}}. אני מבין שאת מתעכבת מסיבות מוצדקות ביותר, אז אנא בטובך אפשרי למישהו/י אחר לקדם את ההצעה בכך שתחליפי את {{בעבודה}} ל{{בעבודה מתמשכת}}, אל תישארי מחויבת למה שאינך יכולה/רוצה להשלים בקרוב. לצערי את מאלצת אותי לחזור למה שהוער לך בוק:מנ, את לוקחת דברים אישית שלא בצדק, וכך את סתם מתרגזת, וחבל לכל הצדדים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ט בתמוז ה'תשע"ז • 14:18, 13 ביולי 2017 (IDT)
תודה yechiel, אור, יואב ר. וShannen על איחולי הרפואה השלמה. לא קל לי בימים אלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:27, 14 ביולי 2017 (IDT)
תמיד תענוג לראות איך כשאין תשובה עניינית, הולכים לאד הומינם. אני מכריזה בזאת שכל טענה שתועלה בדיון איתי מסוג את לוקחת דברים אישית שלא בצדק. תזכה להתעלמות מצידי. זה לא טיעון ענייני, זה טיעון שניתן כי אין מה לענות. ואני מתייחסת אליו בפיהוק.
מאז ומתמיד התנגדתי לתבניות האלה כשפונים לעורכים פעילים, גם אם היו מניחים אצלך את התבנית הזאת הייתי מתנגדת. אתה יכול להשקיע זמן ולראות זאת בדיונים השונים. תבניות אלה מיועדות לעצלנים שלא רוצים לטרוח ולהתנסח בנוסח אישי, ולא ראוי להשתמש בהן. ולגבי הבצחוק ותבנית {{קריצה}}, העובדה היא שלא הנחת אותה, אבל כן השתמשת בתבנית {{בעבודה מתיישנת}}. לדעתי גם הקריצה לא מחפה על השימוש בתבנית בעבודה מתיישנת
לגבי הדף עצמו, האם אתה רוצה לערוך אותו? זה דורש השקעה רבה ולב פתוח לנושא הנגישות. צריך גם לקרוא את כל הנוהל בוויקיפדיה האנגלית כדי ללמוד מהם. אם אין לך כוונה כזאת, ואינך יודע על מי שרוצה לעשות זאת, אז בלית ברירה זה יחכה לי.
תודה על איחולי הרפואה שלמה. אני מבקשת לא להמשיך להתדיין עם הערות ביקורת, כי זה מכריח אותי להגיב. את מעט ההשקעה שלי אני מעדיפה להשקיע בערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:27, 14 ביולי 2017 (IDT)
בהחלט ייתכן שכן. איני טוען אד הומינם, אלא ביקורת בונה צדדית לבקשתי כאן שתחליפי ב{{בעבודה מתמשכת}}. למה את מניחה שלא אקרא (או שלא קראתי כבר)? אם כבר, זוהי דוגמה לטענה אד הומינם. חוצמזה, Snufkinit שגרמה לעצירת ההצבעה והעלאת העניין יכולה לסייע גם היא. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • כ"ב בתמוז ה'תשע"ז • 23:51, 15 ביולי 2017 (IDT)
כתבתי בשיחת ויקיפדיה:נגישות/הצעה לקביעת כללי נגישות מעודכנים#תבנית בעבודה על הדף והתארכות משך העבודה. אין לי מה להגיד מעבר למה שכתבי שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:58, 16 ביולי 2017 (IDT)
לחנה רפואה שלימה והחלמה מהירה.
נָא גִבּוֹר, דוֹרְשֵׁי יִחוּדְךָ כְּבָבַת שָׁמְרֵם
בָּרְכֵם, טַהֲרֵם, רַחֲמֵי צִדְקָתְךָ תָּמִיד גָמְלֵם. מי-נהר - שיחה 21:44, 14 ביולי 2017 (IDT)
תודה מי-נהר, ניכרים דברים הבאים מהלב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:34, 14 ביולי 2017 (IDT)
תרגישי טוב, חנה. רפואה שלמה Snufkinit - שיחה 21:49, 16 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה Snufkinit , ברכות שיוצאות מהלב, נכנסות ללב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:09, 16 ביולי 2017 (IDT)
אין העיקר שיכנסו ללב אלא לעין... או יותר נכון שיבקעו שערי שמים . רפואה שלמה בתושח"י--213.8.158.113 11:18, 19 ביולי 2017 (IDT)

שלום חנה, הנה עוד דוגמה למישהו שעושה סיבוב על הרצון לזהות נשים חשובות באמת ולכתוב עליהן ערכים. רחלי איבנבוים, שלפי מה שעשתה עד היום היא טרמפיסטית של נושא הנשים החרדיות (לצד רבות אחרות, חלקן פעילות במידה זו או אחרת וחלקן לא, בכל מקרה לא מדובר במהפכניות ששידדו סדרי בראשית), קיבלה כעת ערך. בקישורים החיצוניים שאיש לא יטרח לפתוח יש קישור כביכול לדף שלה ברשימת אנשי הצוות הבכיר של "מכון שחרית". אף אחד לא יזכור שהערך על מכון שחרית עצמו נמחק מחוסר חשיבות, ולא יבדוק את הדף המדובר שמציג לצד איבנבוים כמה עשרות בכירים שלאף אחד מהם אין חשיבות אנציקלופדית. אני לא "מעיז" להניח תבנית חשיבות, כדי לא להיות אויב העם. זו תוצאת ההתגייסות ההמונית שוב ושוב על רקע 'אידאולוגי' לערכים מעין אלו. אני לא מאשים, רק מצטער בקול ומקווה שאמצא אוזן קשבת. ביקורת - שיחה 09:43, 13 ביולי 2017 (IDT)

תכתוב כמשקל נגד ערכים על מתי הורוביץ, אביגדור רבינוביץ ויהושוע פפר. • צִבְיָהשיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ז 11:12, 13 ביולי 2017 (IDT)
מי אלה? ראיתי שאביגדור רבינוביץ היה ונמחק. חנה, הזכרת לי את השכן שכעס על מי ששפך בטעות את אשפתו בכניסה לחדר המדרגות ולא ניקה, הוא שפך גם את אשפתו כמשקל. ביקורת - שיחה 12:39, 13 ביולי 2017 (IDT)
אתה חייב להתחיל לשוטט בפייסבוק. • צִבְיָהשיחה • י"ט בתמוז ה'תשע"ז 13:31, 13 ביולי 2017 (IDT)
אה. בדיוק רציתי לשאול אותך משהו ולא היה נעים לי, אשלח דוא"ל (אני מהדור של הדוא"ל ושעוני החול. מה לעשות). ביקורת - שיחה 13:49, 13 ביולי 2017 (IDT)
הנושא הזה החל עם אסתי שושן שניהלה קמפיין לא בוחרות לא נבחרות וזכתה לערך והקמפיין עצמו זכה לערך. הקמפיין והיא זוכות לאפס השפעה על נשים במגזר, אגב אם יש אשה מהתקשורת ומהפייסבוק שיש לה השפעה רצינית לדעתי זאת רחלי רושגולד. יעלי 1 (שיחה | תרומות | מונה) לא חתמה 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)
לא הבנתי, האם מוניתי לאחראית על כל ערכי הנשים בוויקיפדיה העברית? הנחתי בעבר תבניות חשיבות על ערכי נשים וגם פתחתי הצבעות מחיקה ראה למשל ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מאיה ורטהיימר. זאת החלטה שלך אם להניח או לא להניח תבנית חשיבות. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:29, 14 ביולי 2017 (IDT)

בארק מצווה[עריכת קוד מקור]

שלום, כתבת "טקס מוזר, אבל נפוץ" - מנין לך שהוא נפוץ? --‏Yoavd‏ • שיחה 13:00, 13 ביולי 2017 (IDT)

יואב, אני במקשת לא להעביר לדף שיחתי דיונים על הצבעות. אתה מוזמן לשאול אותי בדף ההצבעה. ראיתי שעוד כמה עורכים החלו לנהוג במנהג הזה, ואני חושבת שאין לו מקום. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:31, 14 ביולי 2017 (IDT)

הועבר לדף שיחת קטגוריה:לונדון: אוספים אגיפטולוגיים

בדיון שאלתי אותך איזה מן הטיעונים שלי לא שכנע אותך, אך נותרתי ללא מענה. עכשיו אני רואה שחזרת על טענה זו בהצבעתך נגד חשיבות הערך, אך שוב ללא הסבר. אשמח להבין למה כוונתך. הרי אין עוררין על כך שמדובר באתר ייחודי, גדול ופופולרי. אלו המדדים לחשיבותם של אתרים אחרים שיש בוויקיפדיה (חלקם, אגב, פופולריים ומוכרים פחות מהאתר המדובר), ומסיבה בלתי מבוססת, אני חושד שיש לך מניעים נסתרים הנוגעים לתכני האתר. אני טועה? ‏Yonidebest Ω Talk16:57, 19 ביולי 2017 (IDT)

שאלות בנושא הצבעות אפשר לשאול שם, לא מקובל עלי שפונים אלי בקשר להצבעתי בדף שיחתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 19:29, 19 ביולי 2017 (IDT)
לא ידעתי שזה לא מקובל, זה כנראה נוהל חדש ותמוה. ‏Yonidebest Ω Talk19:48, 19 ביולי 2017 (IDT)

שלום חנה, מרשה לתקן עוד תקלדות או ניסוחים הראויים לשיפור? חזרתישיחה 23:05, 16 ביולי 2017 (IDT)

שלום חזרתי תודה רבה אתה מוזמן, העיניים שלי כבר לא רואות. רק אל תסיר תוכן שכתבתי. השקעתי הרבה מחשבה מה אני רוצה שיופיע בערך. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 23:13, 16 ביולי 2017 (IDT)
מה פתאום להסיר? רק תיקונים קטנטנים... והחלמה מהירה גדולה וענקית. חזרתישיחה 23:26, 16 ביולי 2017 (IDT)
תודה חזרתי על העזרה ואיחולי ההחלמה, הערת רגישות יתר, כתיבת הערך הזה הביאה אותי לידי בכי מספר פעמים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 05:28, 17 ביולי 2017 (IDT)

אמיר פרישר גוטמן[עריכת קוד מקור]

כבר לא שמועה. http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1256467&sid=126

אנחנו לא עיתון, כל היום הוכנסו ידיעות חמורות לא מבוססות לערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 18:02, 22 ביולי 2017 (IDT)

היי חנה. לבקשתך. אשמח לקבל את הערותייך/הארותייך לפני שאני מעביר למרחב הערכים. בעיקר בנוגע לתיאור האנדרטה. כמו כן, בקורדינטות הכנסתי את אלה של תחנת הרכבת חיפה מרכז - השמונה, שלדעתי זה הכי קרוב. אם את יודעת איך אפשר לדייק את זה, או יודעת מי מתמצא בזה, ספרי לי. Itaygur - שיחה 21:19, 22 ביולי 2017 (IDT)

הי Itaygur , הרחבתי קצת וגם תיקנתי את הקואורדינטות. אפשר להרחיב עוד קצת, אבל זה מספיק טוב להעברה. תודה רבה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:41, 22 ביולי 2017 (IDT)
תודה. שני דברים: אם הבנתי נכון, יואב גלנט היה שם עם אמו. לגבי האזכור על הזמרות והתמונה של שולי נתן, נראה לך שיש לזה חשיבות בערך? Itaygur - שיחה 22:43, 22 ביולי 2017 (IDT)
אני חושבת שכן, שולי נתן היא זמרת מאד ידועה, ושים לב לשירים שהיא הופיעה בהם, ואם מזכירים אותה אז ראוי להזכיר גם את השנייה שהופיע הרבה יותר. אפשר להרחיב עוד קצת על נואמים נוספים, אבל אני עייפה עכשיו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:48, 22 ביולי 2017 (IDT)
בסדר. אני מעביר למרחב הערכים אחרי שאציין שאמו של גלנט הייתה שם גם. לילה טוב. Itaygur - שיחה 22:49, 22 ביולי 2017 (IDT)

תיקון בטעות[עריכת קוד מקור]

את מחזירה אחורה את העריכות שאני עושה בדף "הקלמרים", ועריכותיי הן רק לשם שיפור, ולא להריסה, הוספתי מידע ואנא, אל תשללי אותו. כמובן שהשינויים לא מיותרים וחשובים מאוד ומעדכנים את הדף. 2A01:6500:A049:CA67:651D:A748:4A8D:7205 18:38, 23 ביולי 2017 (IDT)

פתח דיון בדף השיחה של הערך, דף שיחתי לא מיודע לכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 18:45, 23 ביולי 2017 (IDT)

איך ניתן לשלוח לך הודעה פרטית?[עריכת קוד מקור]

הבנתי שאת מפעילת מערכת. רציתי לברר משהו בקשר לזה. תודה ראובן - שיחה 00:30, 24 ביולי 2017 (IDT)

אני מצטערת, אבל אני לא מעוניינת להתכתב באופן פרטי. אתה מוזמן לפנות לדף ויקיפדיה:דלפק ייעוץ ולשאול את שאלותיך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:10, 24 ביולי 2017 (IDT)

תודה. בכל אופן, אשאל כאן (אם זה לא מפריע): אצל מי אפשר להתלונן על מחיקת גרסאות לא הוגנת? ראובן - שיחה 07:58, 24 ביולי 2017 (IDT)

תפנה לדף ויקיפדיה:בקשות ממפעילים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 08:01, 24 ביולי 2017 (IDT)

הסרת פניה מלוח המודעות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום.

הבחנתי כעת שלפני כיומיים הסרת את תוכן פנייתי הזה בנוגע ל-עדכון הכללים הרשמיים לגבי שחזור ערך שנמחק לאחר דיון חשיבות מלוח המודעות. בטענה שמדובר ב-" הסרת פניה לא ניטרלית".
לוח המודעות מלא בהגשות של נושאים על ידי מעלה ההפניה בו.
ניסיתי לתמצת את הנושא אליו מפנים. מתוך הנחה שדבריו של lostam (המתויג לשם בקרה), ברורים מייד לנכנסים לדיון בטרם יביעו עמדתם. בשונה מעמדתי בדעת מיעוט שאינה מובעת באופן שווה למרות שהוצגה ברמז ע"י יוזם הדיון עצמו. ופתחתי והדגשתי את מעמדו החשוב של יוזם הדיון בנושא כאחראי עליו.
אם הייתי מציג הכל היית כועסת. אם לא היית מסביר את חשיבות תנאי הזמן שהוקצבו היו מתייחסים לכך כעוד אחד מדיוני המזנון הרבים. עובדה שבודדים פקדו את הדיון מאז.
אני חושב שזה לא היה הוגן מצידך להסיר את התוכן במקום פשוט להבהיר מה שחסר אם זה היה כה עקרוני שם.
אני מכבד את מעשיו של לוסתם ועמדותיהם של המשתתפים גם אם אני חולק עליהם. אבל אני לא מבין מדוע מפחדים לתת לקהילה לקרוא, ולהתבטא. גם ככה החלתטם שהדיון ייסגר בשבעה ימים. ומי שלא הגיב הפסיד. אז למה בכלל לעשות כאילו דיון. מי-נהר - שיחה 02:08, 25 ביולי 2017 (IDT)
בלוח המודעות יש להפנות לדיונים בצורה תמציתית ועניינית בלי להביע את דעותיך, אתה לא פעלת בהתאם להנחיות. אני לא מסוגלת פיזית, עכשיו לקרוא כאלה פניות גדולות. זה על חשבון דברים אחרים. קראתי את הכותרת, הבנתי ועניתי. בעוד מספר שעות אני אארכב את הפנייה הזאת. אין לי מה להוסיף, אני לא פותחת דיון. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:51, 25 ביולי 2017 (IDT)

חנה, באמת סליחה על ההטרדה. אם את לא הכתובת לשאלה הבאה – בוודאי את יודעת למי להפנות אותי: האם קובץ שהועלה לשרת תחת רישיון 'שימוש הוגן' כלשהו, מוצג בעוד דף לא במרחב הערכים חוץ מהערך שמוזכר ברישיון – זה הז"י? ראי לדוגמה את התמונה בדף משתמש:Yossi yoshi/טיוטה. עוד דוגמה: ראי את הדפים בהם נעשה שימוש בתמונה "קובץ:A Serious Man Poster Israel.jpg". האם כולם חוץ מ"יהודי טוב" זה הז"י? תודה. חזרתישיחה 22:12, 27 ביולי 2017 (IDT)

חזרתי אתה תמיד מוזמן לדף שיחתי ואף פעם לא מטריד אותי. אסתכל על התמונה ואענה לך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:49, 27 ביולי 2017 (IDT)
לגבי הקובץ של הספר אין בעיה, כי התמונה נמצאת גם בפורטל שקשור לערך וגם בתבנית שקשור לערך המומלץ, לגבי התמונה השנייה היא בטיוטה לערך, ולאחר שהטיוטה תעבור למרחב הערכים, אז זה יסתדר. אני מקווה שעזרתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:59, 27 ביולי 2017 (IDT)
תודה, אך האם זה לא סותר את זה:
"קרן ויקימדיה מאפשרת להשתמש בתמונות מוגנות בזכויות יוצרים תחת תנאים מסוימים. התנאים שצריכים להתקיים:... 4. השימוש ביצירה ייעשה בערך אחד בלבד, ורק במרחב הערכים. ייתכנו מקרים יוצאי דופן כגון תבניות המופיעות בעמוד הראשי וסמלילים המופיעים לצד שם בעלי הסמליל (כגון סמלים של קבוצות כדורגל)."
טיוטה אינה במרחב הערכים; כל השימושים של התמונה "יהודי טוב" חוץ מהשימוש בערך יהודי טוב אינם בעמוד הראשי.
חזרתישיחה 23:15, 27 ביולי 2017 (IDT)
טיוטה היא לקראת ערך, אני לא רואה סיבה להיות דקדקן ולחכות להעלות את הקובץ עד שהטיוטה תעבור למרחב הערכים. לגבי הנושא השני, אני לא חושבת שזאת בעיה, כי זה קטע המציג את הערך בפורטל. אני מקפידה למדי על שימוש הוגן ואני לא רואה עם זה בעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 23:49, 27 ביולי 2017 (IDT)




תשאל בויקיפדיה:שאלות ותשובות/זכויות יוצרים. עדירל - שיחה 22:38, 27 ביולי 2017 (IDT)
  1. האם התקבלה בעבר החלטת קהילה שחל איסור גורף להשתמש בתבנית:מיזמים משום שלא רואים אותה בנייד (אצלי התבנית דווקא כן מוצגת בדפדפן בנייד). במידה שכן, מדוע התבנית עדיין קיימת ולא הוחלפה באופן גורף בתבנית תבנית:ויקישיתוף בשורה?
  2. לטענתך יש להשתמש בתבנית תבנית:ויקישיתוף בשורה במקום בתבנית:מיזמים על מנת להוסיף קישורים למיזמים אחרים מלבד ויקישיתוף. אודה לך אם תוכלי להראות לי כיצד לעשות זאת בערך פארק נשר.

WikiJunkie - שיחה 23:14, 27 ביולי 2017 (IDT)

הנושא עלה לדיון במספר מקומות, אנחנו ממירים כל הזמן לתבניות בשורה, כי בנייד לא רואים את תבניות מיזמים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 23:50, 27 ביולי 2017 (IDT)
אבל לפי הבנתי התבנית תבנית:ויקישיתוף בשורה איננה מסוגלת להציג הפניות למיזמים אחרים מלבד לויקישיתוף. אודה לך אם תוכלי להסביר כיצד בדיוק ניתן להציג הפניות למיזמים אחרים (כגון ויקיציטוט, ויקיספר, ויקימסע, וכו׳) באמצעות התבנית ויקישיתוף בשורה. WikiJunkie - שיחה 05:45, 28 ביולי 2017 (IDT)
לשם כך יש את {{ויקימסע בשורה}} כמו שיש גם {{ויקיטקסט בשורה}} ולקשר בנפרד. בדרך זאת הגולשים בנייד רואים את הקישור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:12, 28 ביולי 2017 (IDT)
תודה חנה. כנראה שפספסתי את הדיון בו התקבלה החלטת קהילה לעבור לתבניות מסוג "X בשורה" במקום מיזמים. אני סבור שמאוד חשוב שנשמור על אחידות בערכי ויקיפדיה, במיוחד אם תבניות המיזמים לא מוצגות בחלק מהמכשירים הניידים (האם גם תבניות המידע גורמות לאותה הבעיה באותם המכשירים הניידים?), ומשום כך, פתחתי כעת גם דיון על כך במזנון, על מנת לוודא שאכן מדובר בהחלטת קהילה. במידה שאכן מדובר בהחלטת קהילה חד משמעית, נוכל וודאי להריץ בוט שימיר את כל המופעים של תבניות המיזמים לתבניות מסוג X בשורה.
בכל מקרה, לעת עתה, במקרים בהם את ממירה תבניות מיזמים לתבניות מסוג "X בשורה", אנא הקפידי ליצור קישורים לכל הדפים במיזמים המקבילים ולא רק לדף בויקישיתוף בלבד (כפי שעשית כאן). WikiJunkie - שיחה 18:24, 31 ביולי 2017 (IDT)

מזל טוב יום הולדת 2017[עריכת קוד מקור]

מ ז ל ט ו ב ! דקה לקפה BDaniel - שיחה 00:03, 28 ביולי 2017 (IDT)

מ ז ל ט ו ב ! מאחל המון הצלחות בהמשך! eli - שיחה 01:41, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ויומולדת שמח, המשך פעילות מבורכת, בריאות ונחת לצד יקיריך.Ewan2 - שיחה 02:01, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! ותודה על כל הפעילות המבורכת! קובץ על ידשיחה הצטרפו לבעלי הידע בתחומכם - מכפילים את המאה 02:18, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , חנה! המון בריאות ואושר, והמון תודה על פעילותך העשירה והמעשירה! אלדדשיחה 05:01, 28 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה, אני רואה שדניאל החליט שהוא יהיה ראשון המברכים חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:13, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! חנה. קודם כל הרבה בריאות. המשיכי בפעולתך המבורכת... וזה סגולה לברכה הראשונה. Itaygur - שיחה 06:57, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! בברכה. ליש - שיחה 07:06, 28 ביולי 2017 (IDT)
🎂 🍻 מזל טוב! המשיכי בדרכך המבורכת ותודה על כל מה שאת. אילי - שיחה 07:14, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! , בריאות, אושר ושכל משאלות ליבך יתגשמו--היידן 07:31, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! !! המקיסט - על דא ועל הא - גם לוויקיפדיה יש עיתון 08:13, 28 ביולי 2017 (IDT)
מצטרף לברכות, מ ז ל ט ו ב ! . אביהו - שיחה 08:15, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! חנה ! Itzuvit - שיחה סדנה 08:43, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! חנה, שתהיה לך בריאות ושתמשיכי בפעילותך בוויקיפדיה, כל תרומה שלך תורמת לוויקיפדיה באשר היא!. איתי - שיחה 09:15, 28 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב, בריאות טובה ואושר. יואב ר. - שיחה 09:31, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! הָאֶלְקֹשִׁי - שיחה 09:37, 28 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב ערן - שיחה 10:47, 28 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב, עד 120 שנות אנרגיה בלתי נדלית (-: Assayas - שיחה 10:56, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! המון שמחה בריאות וערכים מעניינים דריה - שיחה 11:04, 28 ביולי 2017 (IDT)
🌸 מ ז ל ט ו ב ! חנה! 🌷 אורשיחה11:26, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! והמשך פעילות פוריה ותורמת! ‏MathKnight (שיחה) 11:49, 28 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה! על הברכות הנחמדות, והשיר השיר :) חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:53, 28 ביולי 2017 (IDT)
🎂 🍻 מזל טוב!צִבְיָהשיחה • ה' באב ה'תשע"ז 12:09, 28 ביולי 2017 (IDT)
ועוד 🎂 🍻 מזל טוב!בבריאות שמחה ואושר מי-נהר - שיחה 15:03, 28 ביולי 2017 (IDT)
יום הולדת שמח! Liad Malone - שיחה 18:22, 28 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב! יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:49, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אופק כחול - ביבר הזכוכית 23:54, 28 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! מזל טוב חנה! Danny-w - Danny-w 23:59, 28 ביולי 2017 (IDT)
תודה רבה! לכל המברכים גם הקודמים וגם הנוספים חיוך אדום חיוך ירוק חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:47, 29 ביולי 2017 (IDT)
חנה, מזל טוב וברכות מקרב לב. בריאות וכוחות לכל עיסוקייך והרבה ערכים טובים, פרח בשבילךזר פרחים בשבילךפרח בשבילך שלומית קדם - שיחה 09:33, 29 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! !!! מצטרף לברכות. עד מאה ועשרים עם כל החיוניות, ובריאות איתנה! ביקורת - שיחה 22:47, 29 ביולי 2017 (IDT)
מ ז ל ט ו ב ! אלעדב. - שיחה 08:46, 30 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב ושפע ברכות זר פרחים בשבילך סיון ל - שיחה 09:04, 30 ביולי 2017 (IDT)
מזל טוב יום הולדת שמח אמא של גולן - שיחה 12:41, 30 ביולי 2017 (IDT)

תודה רבה! ופרח בשבילך לכל המברכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:29, 31 ביולי 2017 (IDT)

מזל טוב חנה, ושפע ברכות. Geagea - שיחה 16:16, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
חנה, מזל טוב ושפע ברכות זר פרחים בשבילך סליחה שבאיחור. SHALOM2000 - שיחה 23:05, 4 באוגוסט 2017 (IDT)

שאלת זכויות יוצרים[עריכת קוד מקור]

הי חנה, האם יש מקום בו בודקים הפרת זכויות יוצרים של טקסט? ולשאלה יותר ספציפית. הטקסט המצוטט ב39 רמזים מצוטט גם באתר [סימניה] מילה במילה וגם באתר [עברית] כך שנראה לי שזה מה שכתוב על עטיפת הספר. אבל איך אבדוק שאנחנו מפירים או שהם מצטטים את ויקיפדיה? בברכה אמא של גולן - שיחה 12:25, 30 ביולי 2017 (IDT)

שמעתי שיש אתרים שאפשר לבדוק באמצעותם אבל אין לי מושג איזה. נדמה לי ששני סיפרה על אתר כזה בזמנו.
תוכן זהה לעטיפת ספר זאת העתקה ברורה ויש להסירו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:26, 31 ביולי 2017 (IDT)
הי הי, אכן יש כלים כאלה. אחד הכלים שעבדתי איתו הרבה, בעיקר בערכים חדשים שנכתבים, זה הכלי הזה. מגדירים he לעברית, את שם הדף, והוא בודק אם יש דברים כאלה ברשת. יש כלים מתוחכמים יותר, כמו כלי שיצר ערן שאיתו בודקים העתקות ממש מתוך מאמרים, אבל הכלי הראשון עוזר לבדוק ברשת ומראה אם זה כבר קיים. לכן עדיף לבדוק ישר כשהערך עולה לפני שמעתיקים אותו אתרים אחרים ששותים את התוכן של ויקיפדיה. מקווה שזה עוזר. Shani - שיחה 13:02, 31 ביולי 2017 (IDT)
הכלי של Earwig ששני הפנית אליו הוא כלי מצוין לבדיקת העתקות. והוא פועל טוב על ערכים חדשים או ערכים ספציפיים שרוצים לבדוק. הכלי שפתחתי זמין בcopypatrol ובודק עריכות (לא ערכים) - כך שהוא מסוגל לתפוס גם העתקות שנוספות בהרחבה של ערך קיים. הכלי נעזר בשירות ithenticate שהסכימו לספק לנו גישה חינמית לשירות, אבל הוא לא פועל היטב בעברית (בעיקר בגלל שהוא מבוסס בעיקר על חיפוש בכתבי עת באנגלית ובחיפוש באינטרנט הוא פחות טוב מיאהו וגוגל) ולכן לא מופעל באופן קבוע בעברית. מדי פעם אני מפעיל אותו על ויקיפדיה בעברית ובודק אם המנוע חיפוש לאינדוקס אתרים בעברית השתפר ואז אפשר לבדוק עריכות חשודות כאן. בברכה, ערן - שיחה 21:15, 31 ביולי 2017 (IDT)

שלום חנה. מכיוון שהחשדות שלך לגבי לביבה לא ככ זזים לאנשהו, ומלכתחילה לא היו אמורים להוות מניעה, אני מתכוון לבקש בוק:במ לתת לו הרשאות בדוק עריכות אוטומטית ומנטר. אין סיבה להעמיס על דף השינויים האחרונים עריכות שהן בבירור טובות, מערך הניטור גם ככה כושל כבר תקופה ארוכה. רק מיידע, לשם ההגינות.

לפני שאבקש, אם יש לך השגות על זה, נראה לי עדיף לדון על כך כאן (בהפרחת חשדות בפניו של אדם, מבוססים ככל שיהיו, יש לדעתי חוסר רגישות מסוים). נתנאל - שיחה - הצילו 02:32, 1 באוגוסט 2017 (IDT)

נ.ב. פספתי את הרכבת אבל עדיין: יום הולדת שמח! נתנאל - שיחה - הצילו 02:34, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה על הברכות. החשדות שלי מבוססים על נסיון וכמו שאמרתי הלוואי ואני טועה במקרה זה. אין לי ספק שמדובר בעורך ותיק שנרשם בשם חדש ומסתיר את זהותו הקודמת. למה? רק הוא יודע. בהחלט ייתכן שהוא רוצה לפתוח דף חדש כי היו לו עימותים רבים בסבב הקודם. הניסיון מראה שאדם יכול להסתיר את אופיו האמיתי חלק מהזמן אבל לא לאורך זמן. אם זה המקרה והוא לא נחסם בסבב הקודם אז פורמלית אין בעיה. אבל אם נחסם, אז יש בעיה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 22:33, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
את יכולה אם את רוצה לפתוח בחקירה, להצליב תחומי עניין עם טרולים שהורחקו בעבר וכאלה. החשדות שלך יכולים להתגלות כנכונים רק בעזרת מעקב רציף ובדיקה מעמיקה של העריכות שלו, וזה גם ככה לא משהו שהמנטרים עושים. כרגע אין שום סיבה להניח שכוונותיו רעות, והוא מוכיח את עצמו כאמין.
אפשרות שלא העלית היא שהוא ערך בעבר כאנונימי. יש עורכים אנונימיים שעורכים המון ולומדים את כללי העריכה בשקט, בלי הערות אישיות בדף שיחה. נתנאל - שיחה - הצילו 23:37, 1 באוגוסט 2017 (IDT)
אני לא מבינה את מטרת הפנייה הזאת אלי. אם רצית להבין את החלטתי, אז הסברתי. אם אתה רוצה לשכנע אותי שטעיתי, אז אני לא אשתכנע. קיבלתי כל כך הרבה עורכים חדשים, ואני יודעת את ההבדל. אין דבר כזה שעורך חדש גם אם ערך קודם כאנונימי, ידע כל כך מהר את הכול.
האם הוא שלח אותך אלי? מופעל עלי שוב ושוב לחץ לא ברור, שגם הוא אומר מבחינתי דרשני. אני התחלתי לערוך בוויקיפדיה ב- 3 במאי 2009. את בדוק העריכות האוטומטי קיבלתי על ידי דולב ב-18 בדצמבר 2009, אפילו לא ידעתי מה זה, ולא הזיז לי. וזאת לאחר שכתבתי את הערך המומלץ על פלינדרס פיטרי במסגרת תחרות מקצרמר למובחר. ב-9 במאי 2010 , לאחר שנה ביקשתי הרשאות מנטר, ואיתי פרץ נתן לי. אז מה קרה? אם אתה בטוח שכל עריכותיו טובות, אז אל תסמן אותם כבדוקות, ולאחר חודש הן יהפכו אוטומטיות לבדוקות.
יש היום בוויקיפדיה העברית 44 מפעילים מחציתם לא פעילים, אבל יש מספיק מפעילים אחרים. הם יכולים להחליט שאני שוגה ולתת את ההרשאות, לא אצא למלחמת עולם בנושא, אבל אני רוצה לחכות עוד, אני לא רואה כל הצדקה ללחץ הזה המופעל עלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:23, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
היי. הלחץ המתון המופעל עלייך הוא רק מפני שאת זה פשוט את ואנו מאוד מעריכים את שיקול דעתך המקצועי. היי בטוחה שאם היה מדובר במפעיל אחר הייתי פועל בנושא בדרכים המתאימות. לענייננו, הרשאת בדוק עריכות, נכון שזה לא מוגדר כפרס אבל עדיין הרשאה זו 'תעשה' לו מקום בסולם שבסופו של דבר יועיל רק לנו. עכשיו ברצינות, למה שלא יעשו בדיקה ושלום על ישראל? בנסיבות הקיימות, אני רואה מקום נכבד בקצת גמישות בנהלים היבשים, וזה לא שאני מאשים אותך כלוקה בהקשחה מיותרת. eli - שיחה 08:45, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
שלום חנה. רק רציתי להסביר למה אני חולק, לא התכוונתי ללחוץ ואני מכבד את הדעה שלך. לא נשלחתי על ידי אף אחד, חלילה, ולא דיברתי איתו בשום דרך מעבר להערה בדף שיחה. אני גם לא מאמין שהיה פה נסיון "להפעיל" אנשים או משהו כדי ליצור לחץ, פשוט לי, ואולי גם לוויקיפדים נוספים שלא היו כאן בתקופות הקשות של הטרולים, החשדות האלו נשמעו קצת מוזרים. מצטער אם הלחץ (לא בכוונה רעה, כאמור) גרם לך אי נוחות. נתנאל - שיחה - מומלצים 09:35, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
משיקולים השמורים עמדי, אני מסתייג מתגובתי הקודמת. עם זאת, אני רואה אפוא מקום לגמישות בנהלים מאחר ולא נרשמה אצלי עריכה זדונית. eli - שיחה 09:47, 2 באוגוסט 2017 (IDT)
אם את עדיין חושבת שלא - לא אתעקש, מן הסתם שיקול הדעת שלך בנושא מבוסס יותר משלי. אני עדיין חושב שבדוק עריכות זה אפשרי, אבל אשאיר זאת לשיקול מפעילים, מספיק דשנו בזה ואין עניין לעורר דיון רחב. חזרתי בי מהבקשה בוק:במ, אפשר למחוק שם. נתנאל - שיחה - מומלצים 10:42, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

קבצים שהועלו על ידי משתמש Dorgilyt[עריכת קוד מקור]

היי חנה,

שלושת הקבצים האלה הועלו על ידי משתמש:Dorgilyt. מה דעתך האם תבנית {{כללי מדיניות ישנים לקבצים}} יכולה להתאים פה?

Geagea - שיחה 16:15, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

הי Geagea , אני חושבת שכן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:49, 2 באוגוסט 2017 (IDT)

קביעת עובדות בשטח[עריכת קוד מקור]

שלום חנה. אני מבקש ממך לא לבטל שינויים תוך טענה על החלטה שהתקבלה, למרות שמדובר בדעתך האישית בלבד. אם את חושבת שיש לקבל החלטה בנושא, את מוזמנת לפתוח דיון במזנון, לא לדרוס שינויים של משתמשים אחרים אפילו מבלי לפנות מראש ולשאול למה זה נהשה. תודה, יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:35, 5 באוגוסט 2017 (IDT)

לא אנהל אתך כאן דיון. אתה מפעיל שמנהל מלחמת עריכה. כבד את התהליך ותגיב בדף השיחה של הערך רק"ע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:36, 5 באוגוסט 2017 (IDT)
עניתי שם מזמן, ובכל זאת את ממשיכה במלחמת העריכה שפצחת במקום להשתתף בדיון. אני מחזיר את המצב לקדמותו ומקווה שהפעם לא תבטלי שוב, אלא תתנהגי כמו מפעילה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 20:39, 5 באוגוסט 2017 (IDT)
התלוננתי עליך בבקשות מפעילים, מש שעשית הוא בעייתי מאד. לא אגיב כאן יותר אליך בנושא זה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:46, 5 באוגוסט 2017 (IDT)

חנה שלום. שאלתי מתייחסת לעריכתך זו. השאלה היא, האם לדעתך התגובה הזו תקינה? (כדי למנוע אי הבנות: הגעתי לדיון ההוא בעקבות הפניה מדיון במזנון. אין לי נוהג לעקוב אחרי עריכותייך). תודה - קיפודנחש 02:06, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

אני תוהה אם יש סיכוי שאי פעם תיכנס לדף השיחה שלי ותגיד מילה טובה, אולי אם אגסוס, אבל לדעתי גם אז לא תצליח להגיד לי מילה טובה.
אין לך מושג על מה אתה מדבר, ועל ההתקפות האישיות שאני עוברת בוויקיפדיה, ומחוצה לה (עד כדי תלונה במשטרה) של עורכים שעוקבים אחרי באובססיות. אז עד שלא תלמד את הנושא הזה ותסייע לי בתוך הוויקיפדיה ומחוצה לה, אודה לך אם לא תתערב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:43, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

לא הבנתי את דברייך בקשר לגסיסה. אם את סובלת מבעיות בריאות, זה מצער אותי. אם זה המצב, אנא קבלי איחולי החלמה מלאה ומהירה. אם מדובר בבעיות אחרות, תקוותי שאלו תיפתרנה לשביעות רצונך. בכל זאת, לא ענית על שאלתי, אז אשאל שוב: האם לדעתך תגובתך תקינה? קיפודנחש 03:54, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

אתה רציני? אני לא גוססת, יש לי רק בעיה בעין ואני הולכת לעבור ניתוח שלאחריו אהיה מנוטרלת כנראה לגמרי לשבוע ימים, הבעיה מקשה עלי לערוך בוויקיפדיה, אני עורכת כשהמסך הוא גדול מאד. לכן אני לא קוראת תגובות ארוכות, ומבקשת מוויקיפדים שהם חברים שלי שלא יתייגו אותי בכל דבר. העברתי במידת האפשר את הטיפול בתמונות למתנדבי VRT.
עניתי לך תשובה ברורה מאד, אתה לא מוכן לקבל אותה. אין לי כל כוונה להמשיך להתדיין אתך בנושא זה.
אשמח אם בפעם הבאה כשאראה בתיבת הדוא"ל שלי הודעה שקיפודנחש כתב לי, זאת תהיה הודעה נחמדה, אולי אחת המעריכה את כל הפעילות הרבה שלי בוויקיפדיה בכתיבת ערכים, בניטור, וכמפעילה, בוויקישיתוף, ב-OTRS, בעמותת ויקימדיה ישראל, במיזמי כתיבת ערכים כמטלה אקדמית. אין בעיה למצוא. אבל מי שמחפש רק שלילה, זה מה שהוא מוצא. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 06:48, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
רפואה שלמה, חנה. שהכל יעבור בשלום. מתי את צפויה לעבור את הניתוח הזה? Liad Malone - שיחה 10:10, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה! ליעד, הכירורג רצה לנתח מחר, אבל אני נוסעת ב-12 לחו"ל וביקשתי דחייה לאחר חזרתי, אז התאריך שנקבע על ידי הרופא הוא ב-23 באוגוסט, אבל מתאמת הניתוחים אמרה שהרופא לא מעודכן והם יוצאים לפגרה מניתוחים מתוכננים עד ה-31 באוגוסט. ומכאן המועד הבא האפשרי אצל הרופא הזה יהיה ה-5 בספטמבר. נקווה שכך יהיה כי החור ברשתית מקשה עלי בנושאים רבים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 12:35, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

אנא, קבלי איחולי החלמה מלאה ומהירה. לא הצלחתי למצוא בדברייך תשובה לשאלתי, ולכן אשאל פעם שלישית: האם לדעתך תגובתך אליה קישרתי תקינה? לגבי "מי שמחפש רק שלילה": לשאלתי הוספתי סיפא כדי למנוע אי הבנות, אבל נראה שזה לא תפס, אז שוב: לא מדובר ב"חיפוש". הגעתי לדיון ההוא בעקבות הפניה מהמזנון, לא "חיפשתי" כלום, ובטח שלא אותך. קיפודנחש 14:19, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

מפעילת מערכת[עריכת קוד מקור]

שיהיה ברור, הסיבה היחידה שאיני פותחת דיון להסרת הרשאותיך לאור התנהלותך השערורייתית היא כיוון שתרומתך באפיקים אחרים לויקיפדיה גדולה יותר, ועליהם אין להתווכח. אבל מה שעשית הוא ניצול הרשאותיך לרעה, וכל זאת רק בגלל שדרך קבע כל מחלוקת בינך למשתמש אחר הופכת לעניין אישי, ומרגע זה לעזאזל התוצאות. חבל שלא לקחת לתשומת לבך את הביקורת שהועברה על אותו דפוס פעולה בדיוק על ידי משתמשים רבים במהלך השנים כולל כל דיוני מפעיל נולד שלך. אני בטוחה שאני לא היחידה שבאופן עקרוני נזהרת מאד שלא להתעמת מולך על כל נושא שבעולם, ומעדיפה לתת לך הרגשה שאת צודקת מאשר להיגרר לעוד דיון חסר תכלית או סוף. • צִבְיָהשיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז 16:35, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

(כאן הייתה תגובה שלי שהוסרה). חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 16:49, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
הוספתי לאחר התנגשות עריכה: תגובתך תמוהה במיוחד, לאור זה שחנה אינה היחידה שסוברת כך, ואת זו שנכנסה למלחמה ביצועית. 37.46.36.4 16:47, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
פחדן, הא לך כלל אצבע: אם דבריך אינם ראויים לחתימתך, הם אינם ראויים להיכתב. חצי חציל 17:50, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
כשאין לך טיעון ענייני אתה מתדרדר לעלבונות ברמה של גן טרום-חובה. יש לך משהו רציני לומר גם? אינני חייב חשבון כדי להגיב. 37.46.36.4 18:12, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
לגבי החלק הראשון של תגובתך אעיר כי עלבונותיי היו נדרשים, ולטעמי היו ברמת שנה א' באוניברסיטה לכל הפחות. לגבי החלק השני של תגובתך, אינך מותיר לי ברירה אלא לרדת לרמת טרום חובה ולענות - פחחחחח לך ספר לסבתא. חצי חציל 18:16, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
אני חושב שאפילו גור הלברדור שלי מפגין יותר בגרות נפשית ממך. אניח לך לשקוע בהבליך ובשפתך האלימה. אני בטוח שכיוון שאתה עקבי אתה מדבר ככה אל הבוס שלך. 37.46.36.4 23:07, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
אני מפנה אותך שוב לכלל האצבע שהצגתי בפניך קודם. חצי חציל 23:13, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
לא אתה תקבע מה ראוי ומה לא ראוי פה. לך לישון. אתה מתחיל לשעמם. 37.46.36.4 23:24, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
משעמם משעמם, לפחות יש לי את האינטגריטי לחתום על דבריי. חצי חציל 23:27, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
ההבדל הדק הוא שבשונה ממך, בראשית ימיי בויקיפדיה בהרבה מדינות בעולם בקושי יכולתי לשתות אלכוהול באופן חוקי. אדם משתנה די הרבה בגילאים הללו באופן טבעי. היו שחשבו שטעיתי, מולם היו שחשבו שאת שגית, ועוד לא מעט שחשבו כך מאחורי הקלעים אך לא ראו לנכון להתערב, כנראה מהסיבות שציינתי לעיל. אותם משום מה שכחת לקחת בחשבון. • צִבְיָהשיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז 17:01, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

צביה - או אני או חנה מפספסים משהו - מי פתח את הדיון בבדיקה, את או לביבה? חצי חציל 17:50, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

לביבה. • צִבְיָהשיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז 18:18, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
אוקיי, זה מה שחשבתי. פשוט חנה אמרה לך פעמיים שאת פתחת אותו, ובשתיהן לא תיקנת אותה. חצי חציל 18:55, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
כי בשביל מה. • צִבְיָהשיחה • ט"ו באב ה'תשע"ז 19:12, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

חנה, מאוד מצער לקרוא את ההודעות הלא מכובדות שלך כאן, את כותבת על צביה שהיא חזרה לימיה הבעייתיים. שום בעייתיות לא הייתה פה, צביה היא מהויקיפדיות הכי טובות ומוערכות פה יעיד על זה דף המפעיל נולד שלה בו היא קיבלה תמיכה מקיר לקיר. היא פשוט מתווכחת איתך על משהו, זכותה לא להסכים ולא כל אי הסכמה צריך להגיע לדיון לגופו של אדם, ההיא חדשה מידי, ההוא היה חסום מידי. (בנוסף, בנושא הנידון לא חושבת שצריך להכביד על המנטרים בשל חשש מטרול, זה גם לא יעזור כי שאנחנו מסמנים בדוק איננו בודקים ומשווים תחומי עניין לטרולים אלא רק האם העריכה טובה או רעה) יעלי - שיחה 02:31, 8 באוגוסט 2017 (IDT) ────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

הסרתי את התגובה הראשונה שלי, כל הנושא הזה יצא מכל פרופורציה. אני מציעה שגם האחרים יעשו זאת. אבל גם אם לא, אארכב את השיחה הזאת בעוד מספר שעות.

גם אני עושה טעויות, למשל עצם התגובה שלי לפנייה של צביה, שכנראה נכתבה על ידה בסערת נפש מאד גדולה, והייתי צריכה לקחת זאת בחשבון.

אודה לכולם אם יכבדו את בקשתי ולא יגיבו יותר בנושא זה בדף שיחתי. קשיי הקריאה שיש לי בעיני, (אני עורכת עם אותיות מאד מוגדלות) הביאו לכך שבחודש וחצי האחרונים מאז שהבעיה התגלתה, הפחתתי מאד את נוכחותי בוויקיפדיה, OTRS וויקישיתוף. בהתאם לכך, אני מעדיפה להשקיע עד כמה שאני יכולה את זמני במרחב הערכים.

יונה ובריאן, אתם שניכם גם בודקים וגם מפעילים, הייתם מעורבים בדיון בבדיקה ומכירים את הנושא, ואני מאד מעריכה את שניכם וסומכת על שיקול דעתכם, אכבד כל החלטה שלכם לגבי נושא ההרשאות של Levi-va, אינכם צריכים להרגיש מחויבים להחלטה ולהבנה שלי את הנושא. לא איעלב ולא אפגע, אם תשנו את החלטתי. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:39, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

למרות מעורבתי אני לא ממש מוכן לקחת חלק במחול שדים הזה שהתפתח כבר למהומת אלוהים, מה גם שאני מאמין שאת המודיעין שיש לי יש גם לצביה ואף על פי כן היא בחרה להמשיך במסעה, כך שאין לי באמת טעם להיכנס לחילוק דעת. חנה וצביה, אני נורא מקווה ששורש הדיון לפחות היה מקצועי ולא חיסול חשבונות. בכל אופן, מסתמן כי הסאגה הזו (לאור תגובת חנה), נהפכה לנחלת ההיסטוריה (זאת בתקווה שלא יצוץ כאן עוד מוצץ דם קטן ועלוב), ועל כן אני מבקש מכן, חנה שעושה לילות כימים בתרומתה האדירה למיזם, וצביה בניטור המשובח, לשים הכל מאחורה ופשוט להמשיך הלאה.
סולחה לא תזיק כאןקריצה. רפואה שלמה, חנה, ושיהיה לך בהצלחה עם זה. eli - שיחה 04:47, 8 באוגוסט 2017 (IDT)
אלי גודין, לא מתאים לקרוא לאנונימי "מוצץ דם קטן ועלוב", הוא בסך הכל לא חתם על דבריו, אל תיסחף. חצי חציל 07:33, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

תמונות של דובר צה"ל[עריכת קוד מקור]

היי חנה, חשבתי שאפשר להעלות תמונות שדובר צה"ל פרסם בטוויטר עם תבנית "IDF" אבל הבנתי שזה לא תקין להוסיף תבנית סתם ככה וצריך להשיג אישור. רציתי לשאול אותך: 1. האם מותר להעלות לויקיפדיה תמונות שהורדתי מדף הפייסבוק של המשטרה עם התבנית "IsraeliPoliceFacebook" כמו שעשיתי כאן? העימותים בהר הבית (2017), ודבר שני – כיצד יש לפעול כדי להעלות תמונות מהטוויטר/פייסבוק של דובר צה"ל? בדיון כאן טענו שהתמונות שדובר צה"ל מפרסם ברשתות החברתיות הן לא לשימוש חופשי ושצריך להשיג אישור, איך זה עובד? Doodoo Bo - שיחה 18:33, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום לך, לגבי התמונות מהפייסבוק של המשטרה פעלת נכון, לגבי המשך שאלתך, כל התמונות שצה"ל מפרסם אסורות להעלאה בלי אישור בכתב של הצבא המאשר להעלאה לפי הרישיון של ויקיפדיה.
להבא ולהמשך שאלות בנושא זה, פנה בבקשה לדף ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות, שם יש עורכים נוספים שעונים בנושא. לשם כך דף זה נוצר, דף שיחתי לא ממיועד לכך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:45, 8 באוגוסט 2017 (IDT)

בעקבות התקציר האחרון שלך[עריכת קוד מקור]

טנק זה מוענק לך עם איחולי החלמה

רק בריאות, ועוד קצת... חזרתישיחה 22:49, 3 באוגוסט 2017 (IDT)

העין שלי אומרת לך תודה רבה! חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 05:25, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
שתהיה לך רפואה שלמה MathKnight (שיחה) 13:47, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה MathKnight גם על הכלנית, איזה יופי אני הולכת לאמץ אותה לחיקי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 14:55, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
מה כלנית הינה קבלי טנק שלם! גילגמש שיחה 15:04, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
גילגמש, הנה עוד כמה תבניות חחח 😂 We can do it חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 15:13, 4 באוגוסט 2017 (IDT)
המון המון בריאות, חנה. מחזיק לך אצבעות. שיעבור בהצלחה, ורפואה שלמה! אלדדשיחה 20:41, 5 באוגוסט 2017 (IDT)
תרגישי טוב חנה. צחי לרנר - שיחה 22:43, 6 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה רבה צחי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:43, 7 באוגוסט 2017 (IDT)
החלמה מהירה והרבה בריאות, פרח בשבילך אמא של גולן - שיחה 06:19, 7 באוגוסט 2017 (IDT)

חנה שלום.

אנא קבלי את התנצלותי על ששבתי לדף שיחתך אחרי שביקשת מפורשות לא לכתוב כאן. ראיתי שערכת כמה עשרות עריכות בכל אחד מהימים האחרונים, ותקוותי שעוד עריכה אחת לא תגרום ליותר מדי קשיים. חשוב לי לקבל תשובה לשאלה ששאלתי אותך בדיון שארכבת (אמנם כתבת שם שענית, אבל לצערי לא הצלחתי להבין את התשובה). השאלה היא פשוטה: האם את מוכנה לקבל שעריכתך זו לא הייתה תקינה? אם תגידי שאת מבינה זאת, מבחינתי הנושא נסגר, ואין לי כל רצון או כוונה להמשיך לעסוק בו. אם תאמרי שאינך מקבלת שזו התנהגות לא תקינה, גם אז לא אשוב לכאן, אם כי במקרה זה, כנראה ארצה לשמוע מה חברים אחרים חושבים. איני מנסה להציק לך, ואודה לך מאד אם תעני על השאלה. את יכולה לשוב ולגעור בי, אבל עם או בלי גערות, אנא עני תשובה ברורה: האם את מוכנה לקבל שתגובתך הזו לא תקינה? תודה וסליחה - קיפודנחש 03:12, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

קיפודנחש אפשר בבקשה להבין להיכן אתה חותר? eli - שיחה 03:57, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
כתבתי לפני התנגשות עריכה: קיפודנחש, נראה שאתה טועה וחושב שאני צריכה לענות לך כאילו אני נמצאת תחת בדיקת פוליגרף או בחקירת עדים בבית המשפט, רק כן או לא.
קיבלת ממני תשובה ברורה, ואם אינך מבין את המשמעות שלה, תבקש עזרה מאחרים שיפרשו לך. בחיים יש ניסוחים שונים לתשובות, ואני בטוחה ש-99% מהעורכים כאן, הבינו טוב מאד את תשובתי. תפסיק ללחוץ עלי שאענה לך בדרך שאתה מצפה לקבל את התשובה.
אתה מוזמן להיכנס לבדיקתי לגבי פניות שלך אלי בדף שיחתי,
אני מעל 8 שנים בוויקיפדיה העברית, הפניה הראשונה שלך אלי היא מה- 08:14, 12 January 2011 והיא הייתה חיובית, תמכת בכך שאהיה מפעילה, ממש לא זכרתי אותה בריבוי התלונות שלך. אתה נכנס לדף שיחתי כשאתה רואה משהו שכתבתי שלא מוצא חן בעיניך, אני מאמינה לך שאינך מחפש, אבל בכל התקופה הארוכה הזאת לא ראית אף פעילות שלי שהייתה ראויה למילה טובה? מה בדבר השגת האישור מדוברות בית המשפט לכל התמונות באתר שלהם? או השגת האישור מרשות העתיקות לכל התמונות שלהם מארכיון המנדט הבריטי?
מי שמחפש רק דברים רעים על עורכים, זה מה שהוא יראה. אני מבקשת שתניח לי בנושא זה. יש לי שלושה ימים לפני נסיעתי לחו"ל, ויש סטודנטים שאני צריכה לסייע להם, ובמקום זה אני עסוקה שוב ושוב בתגובות לך.
קבל את התנצלותי על התשובה הארוכה שלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 04:06, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
eli , הוא חותר למשפט חברים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 04:08, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
אנא ראי וק:בר. קיפודנחש 06:26, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

בתור עורך אנונימי נלהב בוויקיפדיה העברית רציתי להודות לך על כל פעילותך בוויקיפדיה העברית! אין ספק בכלל שאת נכס לקהילה הזאת, ואי אפשר בכלל לתאר איך האתר היה נראה בלעדייך. תתעלמי מכל המלעיזים, המקניטים, הטהרנים/צדיקים מטעם עצמם. תמשיכי בפעילותך הברוכה, ושאי ברכה והצלחה בכל מעשה ידייך.

על החתום,

5.102.216.96

עורך אנונימי נלהב

חופשת ויקי בברלין[עריכת קוד מקור]

אני בחופשת ויקי

אני יוצאת לחופשת ויקי מתוכננת עם הבן שלי בברלין. המטרה העיקרית שלי הוא אי המוזיאונים הכולל בתוכו את מוזיאון פרגמון, המוזיאון החדש ועוד. אצלם המון תמונות מתאימות לערכי ארכאולוגיה. בנוסף אבקר באתרים יהודים כמו בית הכנסת הגדול, האנדרטה לשואה, וילה ונזה המוזיאון היהודי בברלין ובית הקברות היהודי ששם קבורה משפחת פון אופנהיים היהודית לפני שבני המשפחה התנצרו, בני משפחתו של מקס פון אופנהיים.

אם למישהו יש בקשות ספציפיות לתמונות באתרים שאבקר בהם, נא לשלוח אלי דוא"ל, או לבקש בפייסבוק. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 11:59, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

תהני בטיול, ושתחזרי מרועננת ובכחות מחודשים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • י"ז באב ה'תשע"ז • 12:16, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
איך אומרים בתקשורת? "שיהיה לך בהצלחה עם זה"! תהני. eli - שיחה 12:28, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

חנה, לפני שאת יוצאת לחופשה עליי לבקש ממך משהו. הן בדף השיחה שלך והן בבירורים האשמתי אותי בהאשמה חמורה בכך שאמרת שאני "תומך ומעודד" משתמשים כאלה ואחרים לפגוע בך. אבקש שתעשי אחד מ-2 הדברים הבאים: או שתמחקי את ההאשמה שלך כלפי או שתביאי הוכחות להאשמות שלך. יורי - שיחה 13:36, 9 באוגוסט 2017 (IDT)

יורי, אני תומך ומבין את בקשתך. להבנתי הייתם בקשר לזה מחוץ לכותלי ויקיפדיה, ושנינו יודעים ומכירים את הטאבו הקיים לגבי מיילים והתכתבויות אישיות. אם יעברו ההוכחות או ההתכתבויות הרלוונטיות אליך בצורה פרטית זה יספק? אני גם מבקש את אישורך להסתכל בהוכחות האמורות על מנת לשפוט ולהיות שלם יותר עם עצמי. אני לא מחייב אותך בשום צורה לאשר לי או משהו כזה ואם לא אז לא. זו הבטחה. בר הראלשיחה 15:05, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
לא הבנתי מה אתה אומר בדיוק אבל לצורך העניין אני מאשר פרסום פומבי של כל התכתבות פרטית שלי המוכיחה כביכול שאני תומך ומעודד גורמים כאלה ואחרים לפגוע בחנה בכל דרך שהיא. יורי - שיחה 16:06, 9 באוגוסט 2017 (IDT)
תהני! ברלין עיר מדהימה. אשמח להמליץ לך על אתרים מענייינים, אם תרצי. שמזן#שיחהערכי בראבו18:33, 13 באוגוסט 2017 (IDT)

מבצע סבתא - חופשת ויקי מסוג אחר[עריכת קוד מקור]

אני בחופשת ויקי

חזרתי מברלין, ישר למבצע סבתא לחופש הגדול . הצעירים שבכם שהם הורים לילדים בגיל גן, יודעים כמה הסבתות עוזרות, זה השבוע שלי בתורנות. אכנס קצת לוויקיפדיה, אבל בעיקר לעזור לסטודנטים שהתחייבתי כלפיהם. ניתוח העין נקבע לתחילת ספטמבר, שלאחריו אהיה מנוטרלת לגמרי, חשוב לי לעזור לסטודנטים שסומכים עלי. לא אתעסק כמעט בשום דבר אחר, וגם לא אטפל בפניות ל-OTRS. זה יחכה עד לאחר החלמתי.

אשמח לשמוע סיפורי סבתות וסבאים אחרים, לא שום דבר אחר. קריצה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:55, 19 באוגוסט 2017 (IDT)

ימי הרחמים והסליחות[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, הסרתי את קטעי ההתפלמסות המיותרים והלשונות הרעות. אני מקווה שאורך הרוח שגיליתם שניכם יעמוד איתן גם בשנים הבאות. שיתופי הפעולה ביניכם היו פוריים והלוואי ונהנה מהם גם בעתיד. זו פתיחה נהדרת לחודש הרחמים והסליחות. ביקורת - שיחה 21:29, 24 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה ביקורת על הטיפול שלך בנושא. נקווה כולנו לטוב. שתהיה לכולנו שנת תשע"ח (וחודש הסליחות אלול המוביל אליה), שנת ויקיפדיה פוריה ונעימה עם אווירה טובה ורצון טוב, שזה המתכון הטוב ביותר להצלחת הוויקיפדיה העברית. ברכות לשנה טובה תכתב ותחתם, לאלתר לחיים טובים ולשלום חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:27, 25 באוגוסט 2017 (IDT)

מחיקת דף תוך דריסת הפניה[עריכת קוד מקור]

הי חנה, מה שלומך?

ראיתי שהעברת את הדף המקורי של ויקישטעטל למיקום אחר. אך לא השארת הפניה מהדף המקורי, מה שקוטע את כל הקישורים אליו. תוכלי להשאיר הפניה בדף המקורי?

תודה ושבוע טוב, תהלה - שיחה 01:02, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

שלום תהלה. ביקשתי ממך לפני מספר חודשים להחזיר את שם הדף לשם הנכון ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות/מכללה ירושלים כפי שהקהילה קבעה למיזמי כתיבת ערכים כמטלה אקדמית.. הפתיח ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות, חייב להופיע בתחילת שם של כל מיזם כזה. אתמול כשחיפשתי את דף המיזם, גיליתי שהשם עדיין שגוי ולא תיקנת, לכן העברתי.
השם הקודם ויקיפדיה:ויקישטעטל מקושר בסה"כ ל-5 קישורים:
  1. משתמשת:תהלה הרץ
  2. שיחת משתמשת:תהלה הרץ
  3. ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 389
  4. ויקיפדיה:ביכורים/תהלה הרץ
  5. ויקיפדיה:חדשות/ארכיון יוני 2017
שימי לב ש-2 מתוכם קשורים לדף המשתמש שלך. הנכון ביותר הוא לתקן את הקישורים האלה לשם הנכון, כי כך צריך להופיע שם המיזם במיוחד בקישורים 4 ו- 5. אבל לבקשתך יצרתי את ההפניה מחדש. אני מקווה שאת יודעת שיכולת ליצור את ההפניה הזאת בעצמך, יותר מהר מהפניה אלי בדף שיחתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:40, 27 באוגוסט 2017 (IDT)
תודה חנה. רציתי בשביל קישורים חיצוניים, דוא"ל ששלחתי להם בעבר, וכדומה. תודה רבה ושבוע מצוין! תהלה - שיחה 15:13, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

בס"ד סתם עברתי פה לשאול מה נשמע, וגם לאחל לך בריאות טובה, והמשך פעילות מועילה. ליאתשיחה • (מישהי שאיכפת לה) 23:14, 27 באוגוסט 2017 (IDT)

תודה רבה לך ליאת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:46, 30 באוגוסט 2017 (IDT)
תרגישי טוב חנה. צחי לרנר - שיחה 23:16, 30 באוגוסט 2017 (IDT)

סריקה של קטע עיתון מעריב מ-1974 – איזה רישיון?[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, סרקתי קטע קטן (2X3 ס"מ) מעיתון מעריב משנת 1974 (סריקה מדף העיתון המודפס), וברצוני שהסריקה תהיה בדף רלוונטי של פורטל כלשהו. מהו הרישיון המתאים? בריאות. חזרתישיחה 15:49, 29 באוגוסט 2017 (IDT)

האם יש הצדקה לשימוש הוגן לקטע של העיתון הזה? על פניו נראה לי שלא, ולכן אין להעלות את הקטע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 07:47, 30 באוגוסט 2017 (IDT)

קודם כל נעים לראותך שוב, פרק זמן ארוך עבר מאז שדיברנו בפעם האחרונה, מקווה שהכל כשורה אצלך דבר שני אנכי מעוניין לדעת האם בערך סימונה & סימריה, תינתן האפשרות לעלות תמונה כלשהי של הצמד? אני אובד אצות, וחשבתי על לעלות עטיפת אלבום שלהן (מתוך ויקיפדיה הפורטוגזית), ולשים בערך שלהן. אך חוששני שאסור לעשות זאת. אשמח למענה ממך לגבי כל תמונה שתתאפשר לשים בערך, פשוט חורה לי שאין תמונה. בברכה Hello513 - שיחה 00:53, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

לא אי אפשר להעלות. אני מבקשת ששאלות מהסוג ששאלת תשאל להבא בדף ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות. כך לא תהיה תלוי רק בזמינות שלי לשאלות כאלה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:53, 31 באוגוסט 2017 (IDT)
מודה לך על המענה, ואני שאלתי שם כבר שאלה ועד היום לא נתנו לי מענה. לכן אני מעדיף לשאול משתמשים אשר מבינים בזה. יום מקסים, בברכה Hello513 - שיחה 12:04, 31 באוגוסט 2017 (IDT)

פרמטר בעל הזכויות שונה ל"יוצר"[עריכת קוד מקור]

ראיתי שהעלית כמה תמונות עם רישיונות שבהם השתמש בפרמטר "בעל הזכויות" לאחרונה שם הפרמטר שונה ל"יוצר" בהמלצתו של גיאה. לידיעתך, אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 08:51, 3 בספטמבר 2017 (IDT)

בדיוק באתי להעיר שאני מתקן את זה בלי סוף... היום שלוש תמונות. יונה ב., אולי תבדוק את הפרוצדורה ותוודא שהיא שותלת את השם הנכון. אולי שם מקור הטעות? בורה בורה - שיחה 09:03, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
ערן יתכן שיש לעדכן את טופס ההלאה של קבצים בשימוש חופשי (רישיונות CC למיניהם) מפרמטר "בעל הזכויות" לפרמטר "יוצר" לפי הדיון שיחת קטגוריה:תבניות - רישיון תמונות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:11, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
יונה בנדלאק אם אתה מתכוון לקובץ:זיקית ירוקה לזיהוי.jpg, אז אני ביוזמתי לא עשיתי דבר מיוחד. זרמתי עם המערכת. האמת היא שאני כבר לא מצליחה לעקוב אחר השינויים בפרמטר זה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 16:18, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
Done טופל בטופס העלאה. ערן - שיחה 19:31, 3 בספטמבר 2017 (IDT)

הכנת תמונת תקריב מתוך קובץ[עריכת קוד מקור]

שלום, הקובץ הנ"ל הוא התמונה המעודכנת ביותר של אבי גבאי. תוכלי להכין תמונת תקריב מתוך הקובץ, כדי שיהיה אפשר לשים את זה כתמונתו המרכזית? אני פשוט לא יודעת איך עושים זאת...? --Midrashah - שיחה 22:22, 6 בספטמבר 2017 (IDT)

שלום לך. לצערי, חנה לא יכולה לעזור לך עכשיו, מטעמי בריאות. מיהרתי למלא את בקשתך במקומה, כדי שלא תתפתה ותהרוס את העין. תוכלי לראות את התוצאה בדף קובץ:אבי גבאי (cropped).jpg. בעתיד, דברים כאלו מבקשים בדף ויקיפדיה:סדנה לגרפיקה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 00:05, 7 בספטמבר 2017 (IDT)
IKhitronתודה רבה לך וסליחה על ההפרעה לענייני הבריאות... פשוט לא הייתי מודעת לעניין שאינה יכולה למלא את בקשתי... מאחלת לה בריאות שלמה --Midrashah - שיחה 21:57, 8 בספטמבר 2017 (IDT)
אתה יכול אגב להעביר את התמונה לויקישיתוף? שיהיה יותר קל להשתמש בה בכלל ובפרט בויקפדיות זרות.. --Midrashah - שיחה 21:59, 8 בספטמבר 2017 (IDT)
אבל היא כבר שם. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:07, 8 בספטמבר 2017 (IDT)
אוקי, תודה! --Midrashah - שיחה 22:19, 8 בספטמבר 2017 (IDT)

חופשת ויקי נוספת - הפעם מסוג אחר[עריכת קוד מקור]

התכוונת לספטמבר, נכון? החלמה מהירה ורפואה שלמה. ‏MathKnight (שיחה) 20:29, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
MathKnight, תודה, כמובן שספטמבר, אני חיה בעבר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 21:04, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
שיעבור בשלום. Liad Malone - שיחה 21:10, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
רק בריאות, בחזקת הסימן בחתימה שלי. חזרתישיחה 23:39, 3 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה רבה! ליעד וחזרתי. אני יודעת שהאיחולים שלכם נאמרים מכל הלב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 04:42, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
חנה, רק בריאות! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 09:06, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
הרבה בריאות והחלמה מהירה. אמא של גולן - שיחה 09:59, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
החלמה מהירה ובריאות איתנה. ביקורת - שיחה 12:58, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
חנה, בריאות שלמה, החלמה מהירה. אלדדשיחה 13:00, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה רבה לכם מתוך מסעדת "פלפלת"בבית חולים כרמל. פרח בשבילך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 14:15, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
חנה, החלמה שלמה ומהירה. Noon - שיחה 17:24, 4 בספטמבר 2017 (IDT)
חנה, רפואה שלמה בעין טובה (בכל המובנים) ושנה טובה ומבורכת.שלומית קדם - שיחה 19:43, 6 בספטמבר 2017 (IDT)
תודה רבה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 20:58, 6 בספטמבר 2017 (IDT)

הסרתי את תבנית חופשת ויקי, אני יכולה סוף סוף להרים את הראש ולערוך מהמחשב, אבל האור המוקרן מהמסך עדיין מקשה עלי בעין. אז אחזור לפעילות מלאה בהדרגה. תודה לכל המאחלים ולכל המתעניינים כאן ובאמצעי תקשורת אחרים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 03:00, 27 בספטמבר 2017 (IDT)

תמונה של אדל בספלוב[עריכת קוד מקור]

הועבר לדף שיחת משתמש:Artur 1980

רציתי לשאול משהו לפני שאכנס לתהליך שכזה. האם בדרך כלל את משוחחת בטלפון עם הארגונים על מנת לקבל אישורים. אני מרגיש שאם כך אז פחות עדיף שאני אעשה זאת - אני מרגיש שלא יקחו אותי ברצינות כיוון שאני נער ולכן אולי עדיף שמתנדב אחר של OTRS יעשה זאת (אם בכלל, פשוט לפי דעתי התמונות יתרמו). אם זה נעשה בעיקר במייל אז אני אשמח לשוחח על איך עובד התהליך ממישהי שכבר מנוסה בזה. --‏Mikey641שיחה 18:17, 24 בספטמבר 2017 (IDT)

ראיתי עכשיו שאת בחופשת ויקי עד ל26/9, אז כמובן שאין צורך לענות עד אז, פשוט לא שמתי לב שביקשת שלא לכתוב הודעות. רפואה שלמה--‏Mikey641שיחה 18:19, 24 בספטמבר 2017 (IDT)
מייקי. ב-27 בספטמבר אוכל להזדקף כמו הומו ארקטוס , אבל עדיין יהיה לי קשה לערוך הרבה מהמחשב בגלל האור הרב במסך. אם תתקשר אלי בטלפון, אוכל לתת לך עצות מניסיוני.
תוכל בבקשה גם לענות לזה שכתב לפניך. הוא לא חתם וזאת כנראה תגובה למה שכתבתי לו בדף שיחתו. צריך להעביר לשם את תשובתו ואשמח אם תתייג אותי שאזכר. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:57, 25 בספטמבר 2017 (IDT)
העברתי את הודעת המשתמש לדף שיחתו. כשתבריאי לגמרי נשוחח על כך, כרגע זה לא ממש דחוף, קודם כל הבריאות.--‏Mikey641שיחה 14:58, 26 בספטמבר 2017 (IDT)

ייעוץ לגבי נושאי כתיבה עבור מיזם חינוכי[עריכת קוד מקור]

חנה היקרה, ראשית - אני מקווה שאת מרגישה יותר טוב. שנית - התקבלו לאחרונה 12 הצעות לנושאי כתיבה עבור כיתות ממעלות ומכרמיאל. ההצעות משתייכות לאחד מתחומי מומחיותך: אתרי טבע, ארכאולוגיה ותרבות בארץ. לכן, באופן טבעי, כשחשבתי עם מי להתייעץ עלית בראשי. תסכימי לייעץ לגבי מידת ההתאמה של הנושאים לוויקיפדיה העברית? למקרה שיש לך פניות לנושא, אני מציינת כאן את תשעת הנושאים:

  1. מסגד תרשיחא
  2. שוק תרשיחא
  3. בית יד לבנים מעלות
  4. מרכז אומנויות מעלות
  5. שביל נורמן
  6. הר בטח
  7. עין שעל
  8. עין מירב
  9. האגם הנסתר בצומת געתון
  10. חורבת זגג
  11. חורבת כנס
  12. ח'ירבת מדרסה

לגבי שלושת האתרים האחרונים - התייחסות אליהם ניתן למצוא בקישור הזה.

הרבה הערכה ותודה מראש, Shai-WMIL - שיחה 22:18, 26 בספטמבר 2017 (IDT)

שלום שי, יש לי שאלות לגבי בית יד לבנים מעלות ומרכז אומניות מעלות. מתי הם הוקמו? לגבי בית אומנויות איזו פעילות מתנהלת שם? יעזרו לי לינקים הנותנים מידע. כל היתר אין בעיה. את השוק בתרשיחא אני מכירה כי קניתי בו יותר מפעם אחת. שוק צבעוני ופופולרי. איזה בתי ספר משתתפים בכתיבה? אשמח לדעת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 02:44, 27 בספטמבר 2017 (IDT)
המון תודה חנה! מעריכה את התשובה המהירה ואת הנכונות לעזור ותמוך, כרגיל. בתי הספר המדוברים נמצאים בכרמיאל ובמעלות. הרבה תודה שוב, Shai-WMIL - שיחה 00:08, 28 בספטמבר 2017 (IDT)

שינוי בתבנית OTRS[עריכת קוד מקור]

ברוך שובך, רפואה שלמה והחלמה מהירה. רציתי ליידע אותך שהוספתי הבהרה קטנה ב{{אישור OTRS}}, אשמח לאישורך (בתור המשתמשת העיקרית בתבנית והמומחית בתחום) שאכן מדובר בהבהרה מועילה, נכונה ולא מבלבלת. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ז' בתשרי ה'תשע"ח • 12:11, 27 בספטמבר 2017 (IDT)

הי, ראיתי שגיאה שחזר אותך. לעתים כל המוסיף גורע . תודה על הרצון לעזור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 14:04, 27 בספטמבר 2017 (IDT)
אכן גיאה שחזר, אולי כדאי להבהיר את זה איכשהו בטקסט בצורה יותר מוצלחת, כי השאלה מי הוא בעל זכויות היוצרים היא נקודה שהרבה פעמים נראה שמעלי תמונות לא מבינים. בברכה, מלא כל הארץ כבודישלח הודעה ל-013-28143 • ז' בתשרי ה'תשע"ח • 14:16, 27 בספטמבר 2017 (IDT)
גיליתי כבר מזמן שהסברים ארוכים מידי מייגעים את האנשים, והסיכוי שיקראו הסבר ארוך קטן מהסבר קצר. מניסיוני התבנית מסבירה למדי. לעתים יש שאלות ואני מסבירה במלל בנפרד. אני לא רוצה לייגע את כולם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - תוכנית רודרמן 14:19, 27 בספטמבר 2017 (IDT)

כתבה מעיתון "דבר השבוע"[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, אני מקווה ששלומך טוב.

אברהם אמיר ציין "לקריאה נוספת" בערך שכתב על שושנה בורוכוב את הכתבה של יהודה קורן, "אהובת הקצין האנגלי", מ"דבר השבוע", 28 בנובמבר 1986. הכתבה לא נמצאת ברשת למיטב ידיעתי (חיפשתי באתר "עיתונות יהודית היסטורית" – העיתון "דבר" סרוק שם עד סוף שנת 1983). לבקשתו – קיבלתי מ"ספריית שער־ציון בית אריאלה" צילום מהכתבה השמורה אצלם על מקרופילם. בדובר בשישה דפי A3 שאני מקווה לסרוק אותם לקובץ PDF. האם מותר להעלות לשרת? אם צריך אישור מבעל זכויות היוצרים – איך פונים ולמי לפנות? לכותב? להסתדרות החדשה? אודה אם תוכלי לסייע באופן פעיל – שכן אין מושג איך להתחיל ולמי לפנות. תודה, חזרתישיחה 21:23, 1 באוקטובר 2017 (IDT)

הי חזרתי, אני מצטערת, אבל אין אפשרות להעלות את הכתבה לרשת. איני יודעת מי הוא עכשיו בעל זכויות היוצרים על עיתון דבר. גם הסיכוי שאם תמצא את הגוף יהיה שם מישהו שיאשר הוא שואף לאפס. יש גם את זכויות היוצרים של הכתב. לא כל מקור צריך להיות זמין ברשת, די בכך שהמידע זמין באופן ציבורי כדי שיהווה מקור. אפשר גם לפנות לויקיפדיה:דלפק היעץ של הספרייה הלאומית ולשאול אותם מה קורה עם העלאת המשך העיתונים של העיתון דבר. זה פרויקט משותף שלהם ושל אוניברסיטת תל אביב. חנה Hanayשיחה חג סוכות שמח 02:59, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
פניתי, תודה. חזרתישיחה 07:16, 2 באוקטובר 2017 (IDT)
עוד שאלה, ברשותך, למרות שאני חושש שהתשובה תהיה שלילית (אבל לשאול לא עולה כסף...). יש לי את הכתבה סרוקה ב-PDF, והעליתי אותה ל-Dropbox. האם מותר לצרף את הקישור לכתבה:
  1. לערך?
  2. לדף השיחה של הערך לפסקת דיון החשיבות?
  3. לדף משתמש או שיחת משתמש שלי או של מישהו אחר?
תודה על עזרתך. חזרתישיחה 20:11, 3 באוקטובר 2017 (IDT)
חזרתי, אני לא רואה בעיה לקשר לדף שיחה של הערך בדיון כדי שיוכלו לקרוא, אבל לגבי ערך, זה יכול להיות בעייתי. זה נושא שאולי צריך לדון עליו. יש עורכים שמתנגדים לכך ומסירים מערכים קישור לדרופבוקס. אני לא גיבשתי את דעתי בנושא זה. חנה Hanayשיחה חג סוכות שמח 02:28, 4 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה רבה. חזרתישיחה 07:23, 4 באוקטובר 2017 (IDT)

חנה, לפי ערן צריך לעשות את ההסדרה באופן ידני. אני יכול לטפל רק בחלקו.בחלק אחר של המקרים (כמו ויקיפדיה:ערכים שנכתבו כמטלה אקדמית: הדפסה במיקרו מגע: ננוטכנולוגיות והתקנים ננו-אלקטרוניים‎‏ רק מי שמכיר את הפרוקיט יכול לעשות זאת. דוד א. - שיחה 07:27, 4 באוקטובר 2017 (IDT)

אני מצטערת דוד א., תודה לך על ההשקעה, אבל אני יכולה להקדיש את הזמן שלי לבדיקת נושא זה. העירה בוויקיפדיה קשה לי בגלל הניתוחים שעברתי בעין בחודש האחרון, ואני משתדלת להתמקד. אני לא מכירה את המיזם הזה יותר ממך. תסתכל בדף ויקיפדיה:עבודות ויקידמיות ותוכל למצוא את רשימת כל המיזמים וללמוד עליהם מהדפים עליהם או לפנות לאחראי על כל מיזם בשאלות. תודה על ההבנה. חנה Hanayשיחה חג סוכות שמח 04:56, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
אטפל כמיטב הבנתי. החלמה מהירה. דוד א. - שיחה 07:28, 5 באוקטובר 2017 (IDT)

חג סוכות שמח[עריכת קוד מקור]

שלום רב, אנא ראי עזרה:חתימה. התמונות והצבעים בחתימתך מפריעות לי כמשתמש בדפים שונים בהם אני צופה. אודה עם תמנעי משימוש בהם. תודה ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 12:59, 4 באוקטובר 2017 (IDT)

שלום Tomtom, כשפותחים את החתימה שלי למצב עריכה, אין בהם כל צבעים כי אני משתמשת בתבנית, ואני תוהה היכן זה מפריע. החתימות האלה הן זמניות רק לתקופה זאת, והן תוסרנה. לעומת זאת לMathKnight יש חתימה מאד צבעונית כבר שנים שמשאירה עקבות ארוכות מאד במצב עריכת קוד מקור, האם פנית גם אליו בדרישה הזאת? או שרק אני זכיתי לפנייתך. יש עוד עורכים עם חתימות כאלה. אשמח להיענות לדרישתך לאחר שתפנה לכולם. תודה. חנה Hanayשיחה חג סוכות שמח 05:02, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
חבל על התגובה הנ"ל והזלזול בבקשתי. כאילו משהו אישי נגדך. החתימה שלך בולטת ומפריעה במיוחד. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 11:09, 5 באוקטובר 2017 (IDT)

טומטום, זה לא היה זלזול בבקשתך, חבל שאתה כל כך כועס. במצב עריכה החתימה שלי לא כזו ארוכה ומפריעה, ראה להלן חתימתי לעומת חתימת מתנייט

  • [[משתמש:Hanay|חנה Hanay]] • [[שיחת משתמש:Hanay|שיחה]] • [[קובץ:Shalom Koboshvili. Feast of Sukkot prayers. gouache on paper. 30.5×41 cm. 1938.jpg|29px|קישור=]] '''<span style="color: green;">חג סוכות שמח {{חיוך}}</span>''' 05:02, 5 באוקטובר 2017 (IDT)
  • {{#תנאי:|‎|‏}} '''[[משתמש:MathKnight|<font color="blue">M</font><font color="black">ath</font><font color="green">K</font><font color="black">night</font>]] <font size="3" color="royalblue">[[משתמש:MathKnight/✡|✡]]</font>''' ([[שיחת משתמש:MathKnight|שיחה]]) 13:21, 29 בינואר 2017 (IST)

בעיני זאת חתימה מפריעה, והיא בשימוש שנים, ולא הערתי על כך. ברור היה שהחתימות שלי הן זמניות, ובכל זאת בחרת לפנות אלי, לפעמים קצת אורך רוח עוזר. במיוחד מאחרשהורדתי חזק את הפעילות שלי בגלל מגבלת הראיה שלי, ולא השתמשתי בה הרבה. החג הראשון הסתיים ובהתאם לתכנון המקורי שלי, חזרתי לאחת מהחתימות הרגילות שלי. ואני מקווה שזה יקל עליך. "חג סוכות שמח". חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 04:45, 6 באוקטובר 2017 (IDT)

הצגת המדליות בערכי הספורטאים[עריכת קוד מקור]

אני אף פעם לא מבין את שיטות הארכוב. לאן הדיון הזה עבר?. מקומו בשיחת תבנית:תבנית מידע/מאזן מדליות ויש ליישם את מה שהוחלט ברוב גדול בדיון. דיונים נועדו לקבל החלטות ולא לדון עד אינסוף ובסוף לארכב כי זה דיון ישן. אנא מצאי היכן ארכבת והעבירי למקום המתאים כדי שאוכל ליישם את ההחלטה. בורה בורה - שיחה 21:56, 6 באוקטובר 2017 (IDT)

בורה בורה , לארכיון המזנון האחרון ראה ויקיפדיה:מזנון/ארכיון 390#הצגת המדליות בערכי הספורטאים.
תמיד תחפש קודם כל בארכיון המזנון, אם הדיון הועבר לדף אחר, מושאר שם תמיד קישור לאותו דף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 03:43, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה. אני חושב שזו שיטת ארכוב שאינה טובה. בוויקיפדיה:תבנית/אולם דיונים אנו לעולם מארכבים לדף השיחה של התבנית אלא אם זו תבנית מוצעת שלא התקבלה ואז מארכבים לארכיון. בארכיון יש מראה מקום לכל דיון בעבר. כך לא צריך לחפש ב-390 דפים היכן הדיון... בורה בורה - שיחה 04:35, 8 באוקטובר 2017 (IDT)
הבנתי שלדעתך השיטה אינה טובה, לא הבנתי את ההצעה שלך. השיטה הזאת קיימת מאז שנכנסתי לוויקיפדיה. מדובר במזנון, לא בדף דיונים על תבניות, לא לכל דבר שמועלה במזנון, יש לו דף שיחה. אבל אין טעם להתדיין איתי כאן. אם יש לך הצעה טובה יותר, המקום להציע זאת במזנון. קח בחשבון בהצעה שלך, גם מה יש לעשות עם דיונים בנושאים שאין להם דפי שיחה מתאימים. תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 04:40, 8 באוקטובר 2017 (IDT)

לאחר ביקור בבית שאן חיפשתי בוויקיפדיה העברית את הערכים תל בית שאן וסקיתופוליס, ולא מצאתי אותם. הייתכן ששני אתרים ארכאולוגיים חשובים אלה לא זכו לערך? אני מקווה שתתרמי לתיקון המעוות (גם Reuveny מוזמן לסייע). תודה, דוד שי - שיחה 07:27, 10 באוקטובר 2017 (IDT)

הי דוד שי, אתה גיליתי זאת עכשיו, אני גיליתי זאת ב-2009. בעיה כאובה מאד. ערכים ממש חסרים, אבל הם דורשים השקעה רבה מאד. אולי המיזם החדש שקורם עור וגידים לשנת הלימודים הנוכחית עם החוג לארכאולוגיה באוניברסיטת תל אביב, יפתור את הבעיה. הצגתי בפניהם את הנושא, במיוחד חסר מאד מידע על תל בית שאן. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 07:35, 10 באוקטובר 2017 (IDT)
באמת מוזר שאין ערך על אתר כל כך ידוע. לפחות הערך על העיר המודרנית בית שאן, רובו בעצם מתאר את העיר העתיקה. Reuveny - שיחה 20:25, 10 באוקטובר 2017 (IDT)

מערכת התיוגים לא עובדת כל כך טוב, אז אני מפנה אותך ישירות לדיון. אשמח לתגובתך. בורה בורה - שיחה 03:45, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה בורה בורה על ההפניה. הגבתי שם. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 08:02, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

אם כבר מדברים על ערכים נפרדים לערים עתיקות ואלו שבאו במקומן, אתמול כשתרגמתי את הערך הרמיפוס מסמירנה, גיליתי שאין בעברית ערך נפרד על העיר העתיקה סמירנה (Smyrna). אצלנו סמירנה מפנה לאיזמיר, שהפרק ההיסטורי שבו דל מאד. רק אומר. Liad Malone - שיחה 14:44, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

הי Liad Malone, יש עוד ערכים חשובים רבים לכתוב. ויש אצלנו כאלה שעוסקים בפסל המוזהב של מרים נאור קריצה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 20:47, 13 באוקטובר 2017 (IDT)

היי חנה,

הערך הראשון חי וקיים, ועוד יורחב וישופר בימים הקרובים. המשך יבוא.שלומית קדם - שיחה 20:55, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה שלומית. העליתי 2 תמונות דרך הנייד בעורך החזותי ישירות לערך. תסתכלי בערך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 23:22, 16 באוקטובר 2017 (IDT)
יופי.שלומית קדם - שיחה 23:53, 16 באוקטובר 2017 (IDT)

טיוטה: ניה[עריכת קוד מקור]

תוכלי בבקשה להסתכל בטיוטה:ניה? קיבלתי איזושהי הודעת Bot כאילו אני כתבתי את הטיוטה וזנחתי אותה, ואני צריכה להחליט מה לעשות איתה. מעיון בדף בגירסאות הקודמות עולה שמתישהו זה היה ערך ואני ערכתי אותו, אבל מאז היה עליו דיון חשיבות והוא נמחק, ואת העברת אותו לטיוטה. אין לי מושג מה לעשות עם זה מכאן והלאה. --Goldmoon - שיחה 17:50, 21 באוקטובר 2017 (IDT)

איני מתמצאת בעולם הבוטים. זה בוט של ערן.. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:08, 21 באוקטובר 2017 (IDT)
פניתי אליו, ראי את תגובתו כאן. --Goldmoon - שיחה 18:15, 21 באוקטובר 2017 (IDT)
פשוט תתעלמי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:17, 21 באוקטובר 2017 (IDT)

שלום חנה.

משתמש חדש העתיק ערך קיים לדף המשתמש שלו. אישהו זה נראה לי כמו סטודנט מאחד הפרוייקטים שלך שלא הבין את ההדרכה שקיבל. (פתיחת טיוטה או דף משנה)

אם זה נכון, צריך להניח על הערך הראשי תבנית בעבודה אקדמית.

אנא בדיקתך. --• איקס איקס - שיחה 21:27, 22 באוקטובר 2017 (IDT)

תודה איקס איקס, זיהית יפה ובזריזות . ידעתי על הסטודנט הזה של אורי אמיתי, שאמור להתחיל לכתוב בטיוטה, ביקשתי שיידע אותי. טיפלתי בכך. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 05:52, 23 באוקטובר 2017 (IDT)
איקס איקס - שיחה 10:07, 23 באוקטובר 2017 (IDT)

בהמשך לדיון בבקשות ממפעילים[עריכת קוד מקור]

הקישור לדרופבוקס מוצג לפני דבריו של דוד שי בסוף פיסקה זו בדף השיחה של הערך. כאן הקישור השני לדף השיחה של המשתמש. לטעמי ניתן להסיר את הקישור לדרופבוקס מדף השיחה של הערך, כדי למנוע חשש לתביעה מצד העיתונאי יהודה קורן. כאן אוסיף ואציין שאת העריכה האחרונה בארמון בלוודר (וינה) ביצעתי ב-4 באוקטובר והיום 24 באוקטובר, אחרי שהמשתמש הציע לי להפסיק לערוך, וקיבלתי את הצעתו. BE - שיחה 06:14, 24 באוקטובר 2017 (IDT)

אני מצטערת, יש שם דיון ארוך, זה לא זמן בשבילי לקרוא אותו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 06:22, 24 באוקטובר 2017 (IDT)
בלי קשר, קישורים לdropbox הם לא טובים ומסירים אותם באופן גורף. כי לא ניתן לוודא מה הקובץ ומקורו אמא של גולן - שיחה 11:04, 24 באוקטובר 2017 (IDT)
תודה אמא של גולן על תשובתך. משום כך ביקשתי להסיר את הקישור לדרופבוקס מדף השיחה של הערך, ואני מאמין שאת יכולה לראות את הקישורים לדרופבוקס בשני דפי השיחה שציינתי לעיל. BE - שיחה 23:26, 24 באוקטובר 2017 (IDT)

כוחו של הרגל[עריכת קוד מקור]

ראי מהו כוחו של הרגל.. יצרתי מפת יחסי מדינות של בוסניה והרצגובינה וצרפת. טעיתי בשם הקובץ. תוכלי לשנות את השם מ"Bosnia and Herzegovina Israel Locator" ל-"Bosnia and Herzegovina France Locator"? תודה רבה, ניב - שיחה 23:03, 28 באוקטובר 2017 (IDT)

זה שונה. צריך לבקש למחוק את דף ההפניה השגוי שנשאר. Geagea, תוכל לטפל בזה? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 09:55, 29 באוקטובר 2017 (IST)
בוצע בוצע. Geagea - שיחה 09:57, 29 באוקטובר 2017 (IST)
תודה רבה לכם. ניב כדאי ללמוד איך מבקשים שינוי שם של קובץ בוויקישיתוף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 10:44, 29 באוקטובר 2017 (IST)

פנייה בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

חנה שלום, פניתי אליך לפני יומיים בדף שיחתך בוויקישיתוף ולא קיבלתי מענה. זה לא ענין דחוף, אבל אודה לך אם תתיחסי. אם כבר אינך פעילה בוויקישיתוף, אודה לך אם תפני אותי לעורך שפעיל שם. תודה, Easy n - שיחה 09:26, 30 באוקטובר 2017 (IST)

ראיתי שהייתה פניה, אבל זה לא זמן טוב בשבילי להתעמק בנושאים הדורשים מאמץ. אתה יכול לפנות ל Geagea. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 14:33, 30 באוקטובר 2017 (IST)
אין בעיה, סליחה על ההטרדה. בברכה, Easy n - שיחה

מחיקת הפניה[עריכת קוד מקור]

אודה לך אם בזמנך הפנוי, תחמקי את דף הפניה מאה ברכות - מעוניין להעביר לשם את הערך שיצרתי. תודה מראש. בברכה בן-ימין - שיחה 22:04, 31 באוקטובר 2017 (IST)

בן-ימין , מחקתי, אתה מוזמן להעביר את הטיוטה למרחב הערכים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 22:14, 31 באוקטובר 2017 (IST)
זה היה מהיר. תודה בן-ימין - שיחה 22:19, 31 באוקטובר 2017 (IST)

אני מקווה שאני לא מפריע פשוט את המשתמשת הראשונה שראיתי בדף שינויים אחרונים ושמתי לב שהרבה אנשים כותבים פה בדף השיחה שאלות אליך ולכן החלטתי לפנות, שמתי לב שבויקיפדיה אין ערך על היינריך אנטון דה ברי והחלטתי לנסות ליצור ערך כזה וגם נעזרתי במספר מדריכים, הבעיה היא שכמעט כל מה שאני יודע עליו מסתכם במה שרשמתי כבר פה:משתמש:M1xture/היינריך אנטון דה ברי, אני יודע אנגלית ברמה מאוד גבוהה, כמעט כמו שפת אם והשאלה שלי היא: האם אני יכול לתרגם את כל הערך מויקיפדיה האנגלית או שדבר כזה אסור? תודה M1xture - שיחה 18:40, 1 בנובמבר 2017 (IST)

שלום M1xture , אתה יכול לתרגם את הערך בוויקיפדיה האנגלית. רק אל תעתיק את הערות השוליים שלא בדקת את המקור בעצמך. יש מודול תרגום המקל על תרגום הערך, הכניסה למודול דרך קישור במעלה המסך "תרומות" וזאת בתנאי שהוספת לך את האפשרות דרך הקישור "העדפות" בראש הדף. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:48, 1 בנובמבר 2017 (IST)
תודה על המענה המהיר M1xture - שיחה 18:59, 1 בנובמבר 2017 (IST)

אודה לך אם תוכלי להעיר למשתמש גם בדף השיחה שלו שהעריכה שלו שוחזרה, ומדוע. תודה. יוניון ג'ק - שיחה 19:23, 1 בנובמבר 2017 (IST)

שלום, 3 תמונות שהיו בשימוש בדף זה נמחקו על ידך לפני כמה חודשים ויש במקומם כרגע תמונות לא קשורות בעליל מוויקישיתוף. האם תוכלי לשקול שחזור של התמונות במגבלות רישיון שימוש הוגן לשימוש בערך ספציפי זה, או לחלופין, אם זה לא אפשרי, להסיר את התמונות מהערך? תודה, ‏DGtal‏ - שיחה 22:27, 6 בנובמבר 2017 (IST)

בוודאי שצריך להסיר את התמונות מהערך. זאת התוצאה של מתן שמות סתמיים לקבצים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 22:31, 6 בנובמבר 2017 (IST)
תודה. ‏DGtal‏ - שיחה 09:25, 7 בנובמבר 2017 (IST)

תבנית שימוש הוגן לא תקין[עריכת קוד מקור]

לאחרונה הוספה לנו אפשרות אוטומטית להניח תבנית שימוש הוגן לא תקין. כלומר הקובץ הועלה בשימוש הוגן אבל איננו בשימוש הוגן. האפשרות מוסיפה תבנית תמונה בעייתית עם זמן לדף הקובץ ותבנית {{תמונה חופשית}} בשיחת מעלה הקובץ. לדעתי במקרה הזה צריכה להתווסף גם תבנית לכל דפי השיחה שבהם מופיע הקובץ שהרי השאלה אם קובץ הוא בשימוש הוגן או לא הוא עניין שכל התורמים בערך עשויים להתייחס אילו. ראי למשל שיחת קובץ:Yeshivat hakneset 261.jpg. ‏Geagea - שיחה 16:56, 7 בנובמבר 2017 (IST)

אני לא בטוחה שהבנתי את הצעתך. האם אתה מציע לפתוח באופן אוטומטמ דיונים על שימוש הוגן בדפי שיחה של ערכים שנעשה בקובץ הזה שימוש? אני לא מתלהבת מהרעיון. רוב הוויקיפדים לא עוסקים בתמונות וזכויות יוצרים, לא מנטרים את הקבצים המועלים ולא צוברים נסיון בנושא. אני לא חושבת שיש מקום להתדיין על כל קובץ כזה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 10:23, 8 בנובמבר 2017 (IST)
כוונתי שתהיה הודעה בדף השיחה של הערך ואם מישהו ירצה להתייחס יוכל לעשות זאת בדף השיחה של הקובץ. יכול להיות שמחוץ למעלה הקובץ יהיו גם אחרים שירצו להביע דעתם. לא חייבים כמובן. Geagea - שיחה 10:38, 8 בנובמבר 2017 (IST)
זה משהו לבוט או לסקריפט שיוסיף את זה אוטומטית, זה לא משהו שאפשרי דרך התבנית. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:40, 8 בנובמבר 2017 (IST)
תודה, ובכל מקרה אני חושבת שעדיף בלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 15:17, 8 בנובמבר 2017 (IST)

רכבת העמק[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ראי דברי בויקיפדיה:תמונה מומלצת/הוספה למומלצות/דיונים#משמר הרכבת. דוד שי - שיחה 10:43, 11 בנובמבר 2017 (IST)

אבדוק מאוחר יותר כשאהיה ליד המחשב. הערתי לחצי חציל בדף שיחתו על התמונה שהוא העלה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 12:37, 11 בנובמבר 2017 (IST)
דוד שי הוספתי לקובץ:Valley train guard cabin.JPG תבנית {{מידע}} שהייתה חסרה בו. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:03, 11 בנובמבר 2017 (IST)

תמונות חשודות בהעתקה[עריכת קוד מקור]

שלום חנה, ראי שתי תמונות בשחור לבן שהועלו לערך מנשה הראל על ידי משתמש:יופיטר77. הוא גם רשם שהוא היוצר, דבר שאני מטיל בו ספק רב. התמונות לקוחות מכתבה בהארץ. לכאורה, אלו תמונות שצולמו לפני יותר מ-50 שנה ולכן חופשיות. אלא שאיני מתמצא בחוקים ולא ברור לי אם כל תמונה שצולמה לפני יותר מ-50 שנים בישראל היא אוטומטית חופשית. מה צריך לעשות לדעתך? בברכה.אודי - שיחה 19:50, 12 בנובמבר 2017 (IST)

הי אודי, שיניתי את פרטי הרישיון וגם יצרתי קטגוריה. תודה על תשומת הלב. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 20:56, 12 בנובמבר 2017 (IST)

היי. ראיתי אותך תורמת הרבה לערך הזה. יש סיכוי שאת יודעת את פתרון התעלומה - הוא נולד בנווה שאנן, אבל לא ידוע אם זה תל אביב, ירושליים או חיפה? יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 22:00, 12 בנובמבר 2017 (IST)

התרומה שלי היא טכנית. אבל אם הוא מנוה שאנן (חיפה), אולי Shannen ידע. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 22:03, 12 בנובמבר 2017 (IST)
סורי, לא יודע. אם זה ממש חשוב לכם אני יכול לנסות לברר אצל חוקרים דתיים כהר-שפי ופרידמן. Shannen - שיחה 23:09, 12 בנובמבר 2017 (IST)
תודה. עם זה "רק אם ממש חשוב", אנסה קודם בהכה את המומחה, אולי מישהו יודע. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 23:30, 12 בנובמבר 2017 (IST)

הי, ערב טוב. את מכירה את המקום? מהתרשמות קלה היה נראה לי שיש שם משהו ארכאולוגי חשוב, יהיה לך זמן להציץ ולהוסיף שורה? ביקורת - שיחה 18:17, 16 בנובמבר 2017 (IST)

ביקורת, אני מצטערת אין לי זמן להסתכל על הערך, יש לי חובות רבים למלא, ועלי לעבור ניתוח נוסף בעין. מה עוד שעכשיו גם מעסיקים אותי ומבזבזים את זמני בדיון מיותר בדף שיחה:בית שערים#גילוי המערות בבית שערים שאתה מודע לו. אני צריכה לוודא שלא יוכנסו לערך הזה סיפורי מעשיות ממקורות לא איכותיים. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 19:13, 16 בנובמבר 2017 (IST)
לא נורא, רק חשבתי שזה יהיה נחמד אם את יודעת משהו ב'שלוף'. איחוליי לרפואה שלמה ומהירה, אחת ולתמיד. אני עוקב אחרי הדיון שם ורואה שהוא מתנהל היטב. חשוב לברר את הנושא, וכמובן חשוב לעמוד על כך שהבירור יהיה מגובה במקורות איכותיים. אם תתני לי את שם אמך, אבקש להזכיר את שמך לברכה בשבת. ביקורת - שיחה 19:39, 16 בנובמבר 2017 (IST)
ביקורת, שם אימי היה "שרה רבקה", תודה. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 08:50, 17 בנובמבר 2017 (IST)

שלום חנה, אנא בדקי האם אפשר להעביר את טיוטה:זיאוסודרה למרחב הערכים • איקס איקס - שיחה 15:53, 18 בנובמבר 2017 (IST)

איקס איקס, תודה, העברתי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 06:36, 19 בנובמבר 2017 (IST)

הי חנה, מספר שאלות:

  1. האם הרישיון של הקובץ הזה קובץ:Chana Katan2.jpg תקין אם המקור סרט משפחתי?
  2. האם קובץ:Davidcup2014.jpg אכן ניתן לשימוש במסגרת שימוש הוגן?
  3. האם קובץ:AlonLevavi2.jpeg בסדר ואז רק הייתי צריכה לסמן את ההעלאה כ"בדוקה" ?
  4. לדעתי הקובץ קובץ:Yagel.jpeg מפר זכויות יוצרים ראי כאן אותה תמונה. הקובץ נמצא גם בויקישיתוף. צריך להסביר, המשתמש חדש. האם נכון? בברכה אמא של גולן - שיחה 10:43, 21 בנובמבר 2017 (IST)
  5. הקובץ קובץ:David Erez.jpg מפר זכויות יוצרים, והמשתמש חשב שניתן להעלות אותו בשימוש הוגן. דעתי שלא. האם נכון?

בברכה אמא של גולן - שיחה 10:40, 21 בנובמבר 2017 (IST)

אמא של גולן, כולן בעייתיות, 2 מחקתי לאחר שהסברתי למשתמש בדף שיחתו באמצעות סקריפט מה הבעיה בקובץ, לאחרות ביקשתי אישור OTRS. תעברי על כל העריכות שלי ותראי מה עשיתי. רק מוכיח שכל הזמן צריך לנטר העלאת תמונות, אחת מהן היא ש עורך ותיק, גביע דייויס. זה לא בשימוש הוגן. תודה רבה לך על הניטור. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 11:14, 21 בנובמבר 2017 (IST)
אם כבר את בודקת... ראי בבקשה את הפרטים ברשיון של התמונות שהועלו לערך על דורון רפאלי: [1], [2]. Liad Malone - שיחה 15:47, 21 בנובמבר 2017 (IST)
Liad Malone, סימנתי אותן בוויקישיתוף. Geagea - שיחה 16:24, 21 בנובמבר 2017 (IST)
הוספתי להם את הקטגוריה של Doron Raphaeli חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 17:52, 21 בנובמבר 2017 (IST)

הי חנה, שוב שאלות:

  1. איפה בודקים לגבי תמונות דובר משטרת ישראל (ו/או האישור OTRS של מה שהוא מעלה)?
  2. קובץ:Levi x reader fix you by nanaseii-d8zlcjy.png נראה לי שזה ברישיון לא נכון.
  3. האם תמונה שאינה חופשית (שימוש הוגן) לדוגמא בז'מילה קולונומוס צריכה ציון בערך (כמו שהיתה הודעה של "נשמח להחליף בתמונה...")?
  4. לא הבנתי איך תמונה כמו קובץ:Ola Schur Selectar.JPG יכולה להיות חשודה בהפרות זכויות, מועמדת להעברה לויקישיתוף, ועם הצהרה שזה שימוש חופשי כל עוד ניתן קרדיט.
  5. כבר מחקתי למעלה מ-20 קבצים, והגעתי עד אוגוסט להערכתי צריך להמשיך ברשימה. בנוסף, מה לגבי קובץ:Su basket 1952.jpg וקובץ:Eurobasket62.jpg (בגלל שנת האירוע המדובר, האם זה באמת שימוש הוגן?)

תודה אמא של גולן - שיחה 13:23, 22 בנובמבר 2017 (IST)

2. שיניתי את הרישיון
4. ההודעה על העברה לוויקישיתוף קשורה לרישיון שיש בערך. אם הרישיון לא נכון אז גם העברה לא נכונה. תאורטית ניתן להוסיף לרישיון |ויקישיתוף=לא וההודעה של העברה לא תופיע. אבל עדיף להשאיר כך ולטפל בקובץ לאחר שיגיע אישור OTRS או לא יגיע.
5. כל עוד לא ידוע מה המקור אז זה בשימוש הוגן. אם המקור ידוע והוא עומד בתנאים של {{PD-old}} או PD-israel ניתן לשנות את הרישיון בהתאם.
ניתן למומחים האמיתיים לענות על השאר. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:43, 22 בנובמבר 2017 (IST)
אמא של גולן ויונה ב., להלן התייחסותי:
  1. אני בקשר עם דוברות משטרת ישראל, שוחחתי היום בטלפון עם אחד העורכים מהדוברות, יישלח אישור OTRS מסודר, הנושא בטיפול שלי.
  2. הרישיון הנכון הוא {{צילום מסך}}. את תבנית {{סריקה}} יש למחוק, אבל רק לאחר שכל התמונות יועברו מתבנית זאת. זה חלק מהמשימה הסזיפית שגיאה ואני התחלנו לטפל בה. תיקנתי את הרישיון.
  3. תבניות {{אין תמונה}} וכן {{תמונה להחלפה}} מיועדות רק לתמונות של ישראלים ויהודים שיש סיכוי שיש להם משפחה בישראל. אין טעם להניחה בערכים או מתחת לתמונות שאין סיכוי שתהיינה תמונות אצל הקוראים בוויקיפדיה העברית
  4. , יש כללים אחרים לגבי תמונות שהועלו לפני הקמת מערכת OTRS. ראו ויקיפדיה:אישורים להעתקה ו{{כללי מדיניות ישנים לקבצים}}, הדרישה לאישור OTRS שהוספה לתמונה הייתה שגויה. שיניתי את התבנית וגם כתבי לצחי לרנר הסבר בנושא.
  5. אפשר לשנות את רישיון התמונה ל- {{PD-Israel}}
אני שמחה לראות שהנושא מעניין אותך, את רואה שזה נושא שדורש עוד עיניים, במיוחד שהעין שלי עדיין מקולקלת. תודה, חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 20:44, 22 בנובמבר 2017 (IST)

בית הספר לסיעוד ע"ש הנרייטה סאלד של הדסה והאוניברסיטה העברית[עריכת קוד מקור]

{{בעבודה מתיישנת|בית הספר לסיעוד ע"ש הנרייטה סאלד של הדסה והאוניברסיטה העברית}} אוריאל, Orielno - שיחה 19:18, 23 בנובמבר 2017 (IST)

שלום לך, אודה לך אם לא תפנה אלי בתבניות. אני יודעת שזה נמשך זמן רב, לצערי עדיין לא סיימתי את תיקון הערך על פי תיקונים ששלחה אלי ההיסטוריונית של בית הספר, גם בגלל בעיות בריאותיות, וגם בגלל הטרדות שאני סובלת מהן שמבזבזות את הזמן המועט שיש לי. זה בתוכנית העבודה שלי. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 19:49, 23 בנובמבר 2017 (IST)

הי חנה, האם הגיוני שהקובץ הזה הוא ברישיון שהוא נמצא בו או שזה דף סרוק? סתם תהייה אמא של גולן - שיחה 19:17, 24 בנובמבר 2017 (IST)

אמא של גולן הקובץ הועלה לא נכון. ייתכן שזכויות היוצרים פגו, אבל לא כתוב מאין נלקח. הוספתי תבנית No permission. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 20:03, 24 בנובמבר 2017 (IST)

שימוש הוגן --> ויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

הי חנה, בהתסכלות על מספר קבצי שימוש הוגן, נתקלתי בקבצים הבאים שנראים לי שעונים להגדרה של שימוש חופשי. אם הבנתי את ההסבר המתואר כאן הרי שהקבצים הבאים צריכים להיות שימוש חופשי ולא הוגן? (יש הרבה, דוגמא של כמה כדי שאדע אם אפיינתי נכון)

  1. קובץ:Bologna Associazione Giuoco del Calcio 1938-1939.jpg
  2. קובץ:Inter1938.jpg
  3. קובץ:Inter1940.jpg

אם זה נכון, עד איזה שנה זה יהיה תקף (מדובר במספר ערכי כדורגל בסדרת קטגוריה:עונות בסרייה א') הורדתי תמונות שאינן בשימוש הוגן עד שנות ה-80 בערך, אז מדובר בשנות ה40- ועד שנות ה-80 תודה אמא של גולן - שיחה 15:33, 25 בנובמבר 2017 (IST)

אני לא מתמצאת בחוק האיטלקי, אני מתייגת את גיאה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 18:17, 25 בנובמבר 2017 (IST)
טופל. Geagea - שיחה 11:53, 26 בנובמבר 2017 (IST)
הי גיאה תודה, האם תוכל לתת לי הנחייה עד איזה שנה זה תקף ? ומה צריך לעשות בכל אלה שהועלו בשימוש הוגן? מדובר בכל הקבצים שבקטגוריה:עונות בסרייה א' משנות ה-40 והלאה... בברכה אמא של גולן - שיחה
אמא של גולן, כעקרון עד ל-31 בדצמבר 1975 אין בעיה. צריך להציב תבנית PD-Italy ומתחתיו תבנית PD-1996 דהייהנו שזה היה בנחלת הכלל גם בארצות הברית נכון ל-1 בינואר 1996. מ-1976 ועד ל-1966 יש להציב PD-Italy ומתחתיו תבנית Not-PD-US-URAA. זה בעניין המפורסם של URAA כלומר בנחלת הכלל באיטליה אבל לא בארצות הברית (לפי URAA). כמובן שבכל קובץ צריך מקור והנחה סבירה שפורסם לראשונה באיטליה. Geagea - שיחה 12:18, 26 בנובמבר 2017 (IST)
דוד55 לידיעה. אפשר לשחזר / להמיר לשימוש חופשי קבצים שצולמו באיטליה בתאריכים הנל. אטפל בערכי סרייה א'. בברכה אמא של גולן - שיחה 15:17, 26 בנובמבר 2017 (IST)
תודה רבה דוד א. - שיחה 16:24, 26 בנובמבר 2017 (IST)

סרקתי תמונות שפגו זכויות היוצרים שלהן (תמונה אחת משנות העשרים, תמונה מראשית שנות הארבעים, תמונה מ-1949 ושתי תמונות מ-1952) מספר (האוטוביוגרפיה של יצחק נבון, "כל הדרך", 2015), מותר לי להעלות אותן לויקישיתוף? תודה ולילה טוב, ניב - שיחה 22:32, 25 בנובמבר 2017 (IST)

שלום ניב , אני מבקשת שתעלה את שאלתך בדף ויקיפדיה:זכויות יוצרים/שאלות ותשובות. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 03:54, 26 בנובמבר 2017 (IST)

אישור לתמונה[עריכת קוד מקור]

הי יקירה, מה נשמע? חבר ביקש שאעלה בשבילו את התמונה הזאת. תוכלי לשלוח לי את הנוסח ו/או הקישור שבו הוא צריך לאשר את זה? תמרה שיחה 11:05, 27 בנובמבר 2017 (IST)

ויקיפדיה:OTRS#הצהרת הסכמה לכל הבקשות. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 14:22, 27 בנובמבר 2017 (IST)
אוקיי לאיזה מייל הוא שולח את זה? תמרה שיחה 13:41, 29 בנובמבר 2017 (IST)
אה מצאתי, תודה :) תמרה שיחה 15:09, 29 בנובמבר 2017 (IST)

תמונה כזו אופן הטיפול על ידי הסקריפט הוא "תמונה מוגנת" או "חסר אישור OTRS"? אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 17:37, 27 בנובמבר 2017 (IST)

לא. זה צריך להימחק כ"קובץ מסומן ב"שימוש הוגן" ואינו בשימוש. ראה הסבר על "תמונה מוגנת" וכל היתר כאן. Geagea - שיחה 18:40, 27 בנובמבר 2017 (IST)
התמונה לא בשימוש אבל יכולה להיות בשימוש בטולי באומן אם היא עומדת בתנאיי הרישיון. השתמשתי ב"תמונה מוגנת" כפי שהצעת בסוף דבריך בעקיפין. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:36, 28 בנובמבר 2017 (IST)
יונה ב. וGeagea , אין כל בעיה עם תמונה זאת כי המצולם נפטר. כבר קרה לי בעבר שמישהו העלה תמונה בשימוש הוגן לערך מסוים אבל לא הוסיף לערך עצמו. לרוב בגלל שאינו מבין שעליו לעשות זאת. יש כאלה שחושבים שהתמונה מתווספת אוטומטית. הוספתי אותה לערך. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 09:47, 28 בנובמבר 2017 (IST)

הדרכה נעימה![עריכת קוד מקור]

קריצה אלדדשיחה 18:14, 29 בנובמבר 2017 (IST)

תודה אלדד, היה יום מפרך, היו לי 2 הדרכות היום, סטודנטים לארכאולוגיה וסטודנטיות בלימודי נשים ומגדר. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 20:00, 29 בנובמבר 2017 (IST)
כתבתי לך בזמן אמת, כי ראיתי בשינויים האחרונים את הסטודנטיות שלך (כנראה, בלימודי נשים ומגדר), מעלות דפי טיוטה בזו אחר זו, בזמן הסדנה. זה היה נחמד. :) אלדדשיחה 22:57, 29 בנובמבר 2017 (IST)
אלדד, תיארתי לעצמי, זאת הייתה גם הדגמה נחמדה, כי הראיתי להן איך רואים את הדפים שהן יצרו בשינויי אחרונים. ולאחר מכן לימדתי אותן לתייג, וחלקן תייגו אותי, ואז נכנסתי והראיתי להן את מה שכתבת דרך התיוג. היה מוצלח מאד חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה - הפקולטה למדעי הרוח 07:32, 30 בנובמבר 2017 (IST)
יישר כוח! אלדדשיחה 07:42, 30 בנובמבר 2017 (IST)