שיחת משתמש:WikiJunkie/ארכיון 6

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
ארכיונים

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.

לראש הדף
לתחתית הדף


היי ג'אנק קריצה.
אני משער שהודות ללהיטותך להכחיל את הערכים של העב"מולוגיה, לא התאפשר לי להעביר את הערך עליו עבדתי במרחב המשתמש שלי, למרחב הערכים (כי כבר קיים ערך בשם זה). לפיכך, העתקתי את התוכן של הערך מהמרחב הפרטי למרחב הערכים - וכך ניתן לוותר על הגרסה שנמצאת בארגז החול שלי. גארפילד - שיחה 15:15, 15 במרץ 2013 (IST)

הבנתי. בפעם הבאה עדיף תמיד למחוק כל הפנייה קיימת ולאחר מכן להעביר את הדף שבארגז החול למרחב הערכים הראשי. בכל מקרה, תודה על ההשתפות במאמץ להכחיל את ערכי העב"מולוגיה. אשמח בהחלט אם תוכל לסייע לי לכתוב ערכים בולטים נוספים בתחום זה (במיוחד חסרים לי ערכים מקיפים וטובים בנושאים עצם בלתי מזוהה ועב"מולוגיה). כמובן שחשוב במיוחד שנקפיד שכל הערכים שנכתבים בנושא זה יהיו רק הערכים הבולטים ביותר בנושא ושהתוכן יסתמך על מידע שפורסם בעבר בשלל מקורות מהימנים (למרות שצריך להקפיד על כך בכל ערכי ויקיפדיה, במקרה הזה יש אף חשיבות רבה יותר להסתמכות על שלל מקורות מהימנים). האם את סבור שישנם מקרים ספציפיים נודעים ובולטים בתחום זה שעדיין לא מופיעים בכלל בתבנית תבנית:עב"מולוגיה ועב"מים? האם אתה מתכנן לכתוב ערכים נוספים בנושא זה? אם כן, איזה ערכים אתה מעוניין במיוחד לכתוב? WikiJunkie - שיחה 16:36, 15 במרץ 2013 (IST)
אין בעיות. אשתדל לפעול לפי הפרוטוקול בפעם הבאה. אני בהחלט מעוניין להמשיך ולקדם את הנושא הזה. הדברים אבל קשורים במידת ההתקדמות שלי בנושאים אחרים (כמו גם בעומסים של עבודה ולימודים - אשר מאפשרים פחות זמן פנוי לוויקיפדיה). אין לי היכרות מעמיקה עם התחום. רק חיבה לא מוסברת לנושא (בעיקר בעקבות העובדה שגדלתי על ספר של אייזיק אסימוב בנושא - שמסביר את ההבדל בין מיתוסים לתקריות קונקרטיות ;והעובדה שתיקים באפלה הייתה הסדרה הכי פופולארית בקרב חברי לכיתה).
כמובן שאני משתדל להסתמך אך ורק על מקורות מהימנים - בייחוד בגלל האופי הסקולטיבי מלכתחילה של הנושא. אתה יכול לראות שבערך עצמו, כל הבלוגים למיניהם סווגו תחת קריאה נוספת (גם כתבה במעריב, כביכול אתר מהימן, סווגה כקריאה נוספת - בגלל שבחינה שלה מראה שהכותב אינו כותב בצורה ביקורתית אלא בתור מאמין בעב"מים).
שקלתי בהחלט להתחיל עבודה על עב"מולוגיה. אני צריך להכריע עם עצמי אם אני מוכן לאתגר. לגבי הכתיבה על ערכים נוספים בנושא, כן. בהחלט הייתי שמח לקחת חלק ולעזור להכחיל את שאר הערכים ששיבצת ברשימה המקורית. אין לי לו"ז שאני יכול להתחייב אליו או לשער אותו. אתה יותר ממוזמן לתת לי הערה פעם ב, ולשאול "מה הולך עם..". בכלליות נראה שתחומי העניין שלנו חופפים כמעט לגמרי, אז לא משנה על מה תעיר/תאיר - כנראה אני אהיה מעוניין בזה גארפילד - שיחה 16:54, 15 במרץ 2013 (IST)
מדהים - בדיוק חשבתי על זה מוקדם יותר, שאני לא יודע איך להעלות את המפה של טקסס שתראה איפה התקרית ארעה - ושאני צריך לשאול אותך, כי אני משער שאתה בטח תכיר את הנושא.הפתעה. או כפי שניתן לומר בתרגום קלוקל לעברית - מוחות גדולים חושבים בדומה גארפילד - שיחה 17:02, 15 במרץ 2013 (IST)
כן אני משתדל לוודא שישנם מפות בכל הערכים הללו. בכלל כדאי תמיד לבדוק כיצד עוד ניתן להרחיב את הערכים הללו כאשר משווים אותם ליתר הערכים שכבר קיימים בנושא זה.
דרך אגב, לאיזה ספר של אסימוב התכוונת? WikiJunkie - שיחה 17:31, 15 במרץ 2013 (IST)
ספריית היקום:עב"מים - עצמים בלתי מזוהים גארפילד - שיחה 21:50, 15 במרץ 2013 (IST)

פתיחתה הרשמית של הגרסה העברית[עריכת קוד מקור]

הבנתי שהגרסה העברית עדיין לא נפתחה באופן רשמי, שמתי לב גם שאין לערכים עדיין את הקישורים בשפות אחרות. אז מתי אמור הכל להפתח באופן רשמי ?. פארוק - שיחה 01:58, 18 במרץ 2013 (IST)

אין לאתר עדיין קישורי בינוויקי משום שהוא עדיין באינקובטור (שם אתרי הויקי השונים נמצאים עד שהויקיפדים מצליחים בשיתוף פעולה לפתח אותם במידה מספקת, ועד שה-Language committee מקבלים החלטה להשיק אותם באופן רשמי). מכיוון שהאתר כבר עומד בתנאי הסף הנדרשים להשקת האתר, בימים האחרונים ה-Language committee מקיימים דיון בנושא זה. במידה שלא יהיו הסתייגויות מיוחדות (ולפי הבנתי בדרך כלל אין) הם צפויים לאשר את ההשקה עוד במהלך השבוע הקרוב. במידה שהם יעשו כן ייקח עוד מקסימום שבוע נוסף לאחר מכן עד שהאתר יושק באופן רשמי. WikiJunkie - שיחה 05:33, 18 במרץ 2013 (IST)
הסתובבתי קצת בגרסה האנגלית וראיתי שיש שם ונדליזם של ערכים על ישראל כמו ויקיפדיה האנגלית. אני מקווה שיהיו עוד שפות נוספות כולל שפות יהודיות שכבר קיימות כאן כמו "יידיש" ו-"לדינו". אז לפי דברייך ההשקה תהיה כנראה בסביבות חג הפסח הקרוב ב"ה. אוקיי תודה !. פארוק - שיחה 09:18, 18 במרץ 2013 (IST)

פתחתי סוגיה לדיון במזנון - לגבי תיארוך כניסה אחרונה לאתרי אינטרנט שמצוטטים בערכים ויקיפדים[עריכת קוד מקור]

אשמח אם תביע את דעתך. גארפילד - שיחה 09:59, 21 במרץ 2013 (IST)

חברים, אושרנו![עריכת קוד מקור]

לכבוד עורכי ויקימסע הנכבדים,

אושרנו לבסוף! ועדת השפה של מטא-ויקי החליטו שאנו מתאימים ליציאה סופית, וביקשו מחברי אתר באגליזה ליצור לנו ויקי משלנו. זהו סיום מוצלח לתקופה ארוכה ועמוסה של מרתון העריכה (וזמן טוב להרמת כוסית... ), וזו ההזדמנות שלי להודות לכולכם על העזרה והכתיבה לויקימסע, ומקווה שתמשיכו לעזור ולכתוב, כי "כל החיים בפני המיזם..."

אז מזל טוב!

בנימין - דף השיחה שלי - כתבו ותרמו לויקימסע העברי! 16:55, 21 במרץ 2013 (IST)

אכן. לאחר שהתכתבתי עם חלק מהמפתחים שמקדמים את הנושא נאמר לי שהאתר יושק באופן רשמי במועד כלשהו במהלך השבועיים הקרובים וכי עלינו להתאזר בסבלנות (:
בכל מקרה אני מציע שנזכור עדיין שההשקה היא רק תחילת הדרך ושהעבודה עוד רבה. לאחר שהאתר יושק אנו צפויים לקבל את החשיפה הראשונית שכה נחוצה לשיווק האתר בקרב גולשי האינטרנט דוברי העברית (בין היתר בזכות פרסומים בתקשורת בדבר ההשקה, ובזכות הפניות שיהיו מגוגל ומהוויקיפדיה העברית לערכי האתר). המון אנשים צפויים בימים ובחודשים הבאים להיכנס בכוונה או במקרה לאתר ולקרוא את תוכנו. הרושם הראשוני של רבים מהם עשוי לקבוע במידה ניכרת את העתיד של האתר. משום כך חשוב מאוד שנמשיך לשפר את הערכים הקיימים ככל שאנו יכולים בשבועות הקרובים על מנת שכל אותם גולשי האינטרנט האקראיים יבחינו במאמצים שלנו ויבחרו גם כן לסייע לנו בפיתוח תוכן האתר. WikiJunkie - שיחה 17:35, 21 במרץ 2013 (IST)

הוספת קישור בוויקיפדיה[עריכת קוד מקור]

רציתי לשאול אם אפשר כרגע להוסיף קישורים של ויקימסע לערכים כאן ? . פארוק - שיחה 17:26, 21 במרץ 2013 (IST)

לא. האתר עדיין נמצא באינקובטור. ניתן יהיה לעשות זאת רק לאחר שהוא יושק באופן רשמי (צפי לקרות מתישהו במהלך השבועיים הקרובים). בינתיים אשמח מאוד אם תוכל לסייע להרחיב את ערכי הויקימסע. WikiJunkie - שיחה 17:33, 21 במרץ 2013 (IST)
את זה אני הבטחתי ואני יעשה ממש בקרוב מאוד !. תודה. פארוק - שיחה 18:04, 21 במרץ 2013 (IST)

העברת הערך 49-40 לפנה"ס וערכים נוספים[עריכת קוד מקור]

ראיתי ששיניתי את שמות הערכים של השנים, האם השינוי המסיבי הזה נעשה בעקבות דיון? אם כן, אבקשך להפנות אותי אליו, אם לא, אבקשך להחזיר בחזרה את כל שמות הערכים ולא להעביר יותר, ולנהל דיון על הנושא זה. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 23:51, 23 במרץ 2013 (IST)

עד אתמול לא היה ניתן להבין מהשם של כל אחד מהערכים בסדרת ערכי העשורים לפני הספירה כי הם עוסקים בכלל בעשורים ולא בערכי שנים בודדות (דוגמה לחוסר הבהירות בשמות הערכים הישנים ניתן לראות בדיון הזה שנערך לפני יומיים בו המשתמש Eddau הבין בתחילה בטעות כי הערך 760 לפנה"ס אמור בכלל לעסוק בשנה בודדת ולא בעשור שלם), כמו כן, עד אתמול היה חוסר אחידות בשמות ערכי העשורים לפני הספירה (הערך הזה נקרא עד אתמול "העשור האחרון של המאה ה-1 לפנה"ס" בעוד שהערך הזה נקרא עד אתמול "110 לפנה"ס"). בנוסף לכך, עד אתמול הייתה אי התאמה בין טווח השנים בערכים הללו לערכים המקבילים בויקיפדיות האחרות (עד אתמול טווח השנים של הערך הזה היה 110-101 לפנה"ס בעוד שבכל יתר הויקיפדיות אשר אליהם מקשרים קישורי הבינוויקי של הערך טווח השנים הינו 109-100 לפנה"ס). הבלאגן שהיה קיים גם הקשה על הניווט המהיר בין ערכי סדרת הערכים הזו (כעת ששמות הערכים בעלי מבנה אחיד תבנית הניווט שנמצאת בראש כל אותם הערכים פועלת כיאות בכל ערכי הסדרה.... לשמחתם של קוראינו).
בכל מקרה ההעברה כן בוצעה בעקבות הקונצנזוס שהושג בדיון שהתקיים בסוגיה הספציפית הזו ואשר הקהילה הופנתה אליו מהמזנון.
בנוסף לכל הבעיות שהזכרתי לעיל, חלק ניכר מאותם הערכים הנם קצרים במיוחד (בהם מספר אולטרא קצרמרים), רובם אינם מכילים תמונות בכלל (אף על פי כן בזכותי כן יש כיום הרבה יותר תמונות בסדרת הערכים הזאת), והכי חמור – כמעט אף אחד מערכי סדרת הערכים הזו לא מכיל את חלק הערות השוליים עם ההפניות למקורות המהימנים החיצוניים השונים שמאמתים את כל האזכורים השונים שבהם.
בשל כך אני מנסה גם להרחיב ולשפר במידה ניכרת את התוכן של כל הערכים בסדרת הערכים הזו. WikiJunkie - שיחה 06:20, 24 במרץ 2013 (IST)
לא הייתי מודעת לדיון הזה, הוא התקיים לפני שנה !!!!. ולגבי תבנית המקורות, אני חושבת שהיא מיותרת בערכים אלה. המקור נמצא בערך על האישיות וקל להגיע אליו. הוספת מקורות בערכי השנים היא מיותרת. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 10:39, 24 במרץ 2013 (IST)
הדיון אכן החל לפני שנה אך הוא נמשך במשך זמן רב (כתבתי את החלק "סיכום עד כה" במאי האחרון) משום שקיוויתי שמשתמשים רבים יותר ישתתפו בדיון ומשום שיעל ביקשה כל העת שאחכה עם זה עד שהיא תגבש את דעתה מול היסטוריון. על אף שלא יישמתי את המסקנות של הדיון הזה במהלך 10 החודשים האחרונים, הבעיות הרבות שהזכרתי הצדיקו לפי דעתי את יישום מקצה השיפורים. בכל מקרה שום נזק לא נגרם שכן ניתן תמיד לדון בנושא מחדש ובמידה ויושג קונצנזוס להחלטה אחרת נוכל ליישם אותה במקום זאת. משום כך אני מבקש שתעברי בעיון רב על סדרת הערכים הזו ותשפטי בעצמך אם מצבם הורע. במידה שתהי בכל זאת סבורה לאחר מכן שעדיף בהרבה שהערכים הללו יכילו טווח שנים אחר ושהשם שלהם יהיה של שנה מסוימת ולא של כל העשור שבו הם עוסקים, אנא צייני זאת בפניי ואני אעלה את הנושא הזה לדיון מחודש.
כל ערכי ויקיפדיה חייבים להתבסס על מקורות מהימנים חיצוניים, ובמיוחד ערכים העוסקים באירועים שונים שהתרחשו לפני מעל ל-2,000 שנים (תבדקי היטב, לא כל האירועים שמוזכרים בערכים הללו מצוינים בערכים אחרים בוויקיפדיה העברית). בכוונתי להעלות את הנושא הזה בפני הקהילה בדיון במזנון בימים הבאים ונראה מה יתר חברי הקהילה סבורים שיש לעשות, ובהתאם נחליט אם עדיף להשאיר או להסיר את התבנית תבנית:אין מקורות מהערכים. WikiJunkie - שיחה 16:42, 24 במרץ 2013 (IST)

כתיבת ערך חדש[עריכת קוד מקור]

איך אני בדיוק מצליח לכתוב ערך חדש אם זה עדיין בשלבי ניסיון ? . תוכל בבקשה להסביר לי, תודה. פארוק - שיחה 01:38, 24 במרץ 2013 (IST)

אתה מדבר על ויקימסע, נכון? במידה שכן, אני מעדיף בהרבה שבשבועות ובחודשים הבאים תתמקד בעיקר בהרחבת הערכים הקיימים. WikiJunkie - שיחה 06:24, 24 במרץ 2013 (IST)
בוויקיפדיה הוקם לאחרונה מיזם חדש בשם מיזם איכות ויקיפדיה. מטרת המיזם היא לשכתב, להרחיב ולשפר את הערכים הלקויים בוויקיפדיה.
אשמח לראות את פעילותך במיזם. כדאי לכתוב את שמך בטבלת המשתתפים במיזם ולהוסיף את תבנית המשתמש אל דף המשתמש שלך.
יחד, נוכל להפוך את ויקיפדיה לאיכותית יותר.

תודה רבה,
אלעד23:14, 30 במרץ 2013 (IDT)

ספר ההדרכה החסר[עריכת קוד מקור]

שלום, ראיתי את עריכותיך בשולחן החול - האם תוכל להפנות אותי למקור באנגלית? --Yoavd - שיחה 13:34, 31 במרץ 2013 (IDT)

en:Book:Wikipedia: The Missing Manual. ‏Hyuna‏ • שיחהאפל, זה לא רק תפוח • חציל-צילון • 13:36, 31 במרץ 2013 (IDT)
תודה רבה! --Yoavd - שיחה 15:27, 31 במרץ 2013 (IDT)

הצגה אקראית של דפים[עריכת קוד מקור]

תעיין ותייצא לפי הצורך: תבנית:דף מתחלף/עזרה, תבנית:בחירת מידע/אקראי, תבנית:בחירת מידע. Amirki ודרור צריכים לדעת איך להשתמש בהן. תסתכל גם על המבנה של ויקיפדיה:תמונה מומלצת אקראית, ויקיפדיה:תמונה מומלצת/המלצות קודמות ועל הדרך בה זה נעשה בפורטלים, למשל: פורטל:קולנוע/תמונה נבחרת ודפי המשנה שלו פורטל:קולנוע/תמונה נבחרת/גלריה פורטל:קולנוע/תמונה נבחרת/1. נויקלן 01:18, 1 באפריל 2013 (IDT)

תודה. WikiJunkie - שיחה 06:10, 2 באפריל 2013 (IDT)

מיקום תבנית קישור לויקימסע[עריכת קוד מקור]

שלום ג'אנק, ראיתי שאתה עובר בערכים רבים ומוסיף קישור לויקמסע, בחלק מהמקומות אתה משנה את תבנית המיזמים מקישור בשורה לתבנית מיזמים. חשוב לשים לב שהוספת הקישור ושינוי התבנית לא פוגעים בעיצוב של הערך. תיקנתי עכשיו בשני ערכים מחצבות קדומים ונחל מערות אתה מוזמן לראות את ההבדל. בכל מקרה תבנית המיזמים המרובעת והגדלה כשהיא מוצגת מימין נראית מוזרה ולא טבעית. אני מבקשת שתקדיש בעת ההוספה עוד רגע לבחון את העיצוב של הערך לאחר השינוי בתבנית ולדאוג שהוא יהיה אסתטי. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה יצא לדרך 11:35, 8 באפריל 2013 (IDT)

אני כן משתדל להקדיש זמן ומחשבה לכך שהתבנית תוצג בערכים באופן אסתטי. הבעיה העיקרית היא בערכים אשר מוצפים בתמונות אשר גולשות לתוך חלק הקישורים החיצוניים. במקרים הללו מקובל לגרום לכך שהתבנית הזו תופיע בצד הימני של המסך (זו הסיבה שפרמטר זה קיים בתבנית זו - במידה שהיינו מתבקשים ליישר לשמאל את התבנית גם כאשר יש גלישה של תמונות, פרמטר זה לא היה קיים בתבנית). WikiJunkie - שיחה 15:39, 8 באפריל 2013 (IDT)

I'm user:Daniel123, and I ask you for a screenshot of the german documentary film "Lizenz zum Töten:wie Israel seine Feinde liquidiert". In Internet there is also a screenshot with the portraits of "Asa Kasher" (professor of Philosophy) and "Philip Alston", Professor of law. The picture can be put in the article I made in Ivrit. Thanks --Daniel123 - שיחה 20:25, 23 באפריל 2013 (IDT)

שלום ויקיגאנקי, דרושה עזרתך בויקימסע. רוטר נט לא נרגע. ההר אדרניק  •  שיחה. 14:26, 29 באפריל 2013 (IDT)

אני אשלח לך דוא"ל לגבי הסוגיה בדקות הקרובות. WikiJunkie - שיחה 14:30, 29 באפריל 2013 (IDT)
נשלח. WikiJunkie - שיחה 15:17, 29 באפריל 2013 (IDT)

תאריך הלידה של יוסי בנאי[עריכת קוד מקור]

שלום, יש ויכוח על זה, ראיתי שאתה הראשון שערך בהקשר הזה. יש לך מה להוסיף לדיון? מקור? חזרתישיחה 20:29, 25 במאי 2013 (IDT)

הגבתי בדף השיחה שלך. WikiJunkie - שיחה 13:48, 27 במאי 2013 (IDT)

ראיתי שאתה עובר על עריכותיו. יש כאלה בערך אחד נוסף לפחות. ראה בבקשה גם את ההערה שהוספתי בדף שיחתו. תודה.--כ. אלון - שיחה 13:53, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

עד כה תיקנתי רק את עריכותיו בערך תנוחות מין, אף על פי כן, ככל הנראה יש צורך בבדיקה מקיפה של כל התוספות שלו ובביצוע מקצה שיפורים לחלק גדול מהערכים בהם הוא היה פעיל. WikiJunkie - שיחה 20:46, 23 באוגוסט 2013 (IDT)

שבוע טוב. תודה על כתיבת הערך. אחד השירים היותר אהובים עלי. Assayas שיחה 23:17, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

כנ"ל. במידה ותוכל, אנא עבור על הרשימות הללו והוסף אליהם שירים בולטים נוספים שלדעתך ראוי שיהיו ערכים עצמאיים שיעסקו בהם (או לחלופין, במידה ותוכל, אעריך כל עזרה מצדך ביצירת הערכים עצמם). WikiJunkie - שיחה 23:32, 24 באוגוסט 2013 (IDT)

המתקפה הכימית בע'וטה[עריכת קוד מקור]

תשקול אולי גם להעביר את הקטגוריה. מתן י - שיחה 18:34, 27 באוגוסט 2013 (IDT)

למה כוונתך? WikiJunkie - שיחה 18:51, 27 באוגוסט 2013 (IDT)
כוונתי שאם השם הנכון יותר לערך הוא "המתקפה הכימית" במקום "התקיפות בנשק כימי", אז צריך לשנות גם את קטגוריה:תקיפות בנשק כימי ל"מתקפות כימיות". מתן י - שיחה 18:53, 27 באוגוסט 2013 (IDT)
אני לא יצרתי את הקטגוריה. אתה מוזמן להעלות הצעה זו בדף השיחה של הקטגוריה והקהילה תדון בכך שם בנפרד. WikiJunkie - שיחה 18:55, 27 באוגוסט 2013 (IDT)

ערך מדרשת שדה בוקר[עריכת קוד מקור]

לרב (הנאו רפורמי) אהד אזרחי, מדריך רוחני מוביל בישראל (ממקימי קהילות מקום, בית אורן ומכללת 'נביעה', יש ערך נרחב בוויקיפדיה, והוא מיוצאי מדרשת שדה בוקר (האם ניתן להוסיף את שמו בקטגורית 'בוגרים ידועים' .. 87.68.241.41 19:37, 31 באוגוסט 2013 (IDT)

תתייעץ על כך קודם כל בדף השיחה של הערך. WikiJunkie - שיחה 00:46, 1 בספטמבר 2013 (IDT)

הצ'אט של ויקימסע[עריכת קוד מקור]

תתחבר. ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 09:03, 6 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "מצעד הדאנס הבריטי (2009-2000)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, קובי כרמל - שיחהויקיפדיה היא אנציקלופדיה16:34, 9 בספטמבר 2013 (IST)

מיזם אנימציה ועזרה[עריכת קוד מקור]

קודם כל - תודה על הצטרופתך למיזם.
שנית - האם תוכל לעזור לי לתרגם ערך מאנגלית? --The Turtle Ninja - שיחה - א-נ-י-מ-צ-י-ה-! 09:54, 13 בספטמבר 2013 (IDT)

בימים אלו אני ממקד את רוב הזמן והאנרגיה בפיתוח מיזם הויקימסע העברי. אף על פי כן, בחודשים הבאים אני מתכוון בהחלט לפתח ערכים שונים במסגרת המיזם המעניין שפתחת. WikiJunkie - שיחה 21:10, 14 בספטמבר 2013 (IDT)

נחמד לראות אותך בסביבה שוב :-)[עריכת קוד מקור]

למרות שהעבודה על מיזם הויקימסע בטח נמשכת עוד במלוא המרץ, שמחתי לראות אותך משתתף בכמה דברים במרחב. הקטגוריה שהוספת למשחק של אנדר פשוט אדירה. איך לא הכרתי אותה עד כה לא ברור לי. גארפילד - שיחה 09:42, 15 בספטמבר 2013 (IDT)

תודה. אכן העבודה בויקימסע רבה במיוחד. אף על פי כן מדי פעם אני גם מוצא זמן לכתוב כאן ערכים שונים או לשפר ערכים קיימים. WikiJunkie - שיחה 17:18, 15 בספטמבר 2013 (IDT)

התוכל להביט בדף שיחתך ולראות את אשר שלחתי לך. תודה, ההר אדרניק - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 18:02, 15 בספטמבר 2013 (IDT)

השתלת התבנית בערכים שונים על אף חוסר ההסכמה של רוב המשתתפים בדיון על התבנית, היא מעשה חמור ולא ראוי ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 16:07, 19 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום Tomtom. על אף שאתה באופן אישי אינך מחבב במיוחד את התבנית {{פיגוע באוכלוסייה אזרחית}}, ועל אף שנערך לפני שנתיים דיון בנושא זה (אשר בו לא התקבלה שום הכרעה ברורה), עד היום קהילת הוויקיפדיה העברית מעולם לא קבלה הכרעה ברורה בנושא זה - לראייה, התבנית נשארה במרחב התבניות עד היום ואני לא הייתי היחיד שבחר לשלב אותה בערכי ויקיפדיה העוסקים בפיגועים באוכלוסייה אזרחית. בכל מקרה, אני מציע שהקהילה תקיים כעת דיון מחודש בנושא במזנון ובעקבות הקונצנזוס נחליט לאחר מכן כיצד נפעל (מחיקת התבנית או החזרת התבנית לכל הערכים אשר מהם הסרת את התבנית). WikiJunkie - שיחה 18:57, 19 בספטמבר 2013 (IDT)
אנא הראה היכן הבעתי את דעתי על התבנית. מה שעשית ראוי לגינוי וניסיונות הפלפול שלך אינם במקום. אין להשתמש בתבנית זו והפעולות שלך פסולות ומכוערות ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 19:00, 19 בספטמבר 2013 (IDT)
Tomtom, במידה שאתה מעוניין שלא ייעשה יותר שימוש בתבנית מידע זו עליך לפעול על פי כללי הקהילה - כלומר, עליך להציב תבנית מחיקה לתבנית זו ולחכות עד אשר הקהילה תקבל הכרעה ברורה בנושא. WikiJunkie - שיחה 19:05, 19 בספטמבר 2013 (IDT)
אתה חוצפן. בדיקה מדוקדקת מעלה שאתה היחיד שהוסיף את התבנית לכל הערכים מלבד מקרה אחד בודד. הקהילה אמרה כבר את דברה. אתה יודע היטב שהוספת תבנית מחייבת דיון והסכמה בדף הדיונים של התבניות, אתה יודע היטב שהתקיים דיון ושהתבנית נדחתה ואתה יודע היטב שאסור היה עלייך לעשות בה שימוש. ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 19:11, 19 בספטמבר 2013 (IDT)
שוב, מעולם לא הייתה הכרעה ברורה בנושא - לראייה, התבנית נשארה במרחב התבניות עד היום. בכל מקרה, אני מכבד את דעתך ואין לי שום עניין במלחמת עריכה עימך - בשל כך העלתי את הנושא בדיון חדש במזנון על מנת שהקהילה תוכל להתקדם לקראת הכרעה ברורה בנושא (ככל הנראה במסגרת הצבעת המחיקה שתיפתח בקרוב לתבנית זו). WikiJunkie - שיחה 19:31, 19 בספטמבר 2013 (IDT)

היי ג'אנקי

בתבנית ויקיפדיה:תרגום/אינדקס שיצרת מתישהו לפני מאה שנה, יש קישור בכותרת לערך באנגלית. שאלתי על זה בשיחת ויקיפדיה:תרגום ונראה לי שאולי לך יש תשובה לשאלה. תודה. • רוליג שיחה אמצו חתול 10:54, 21 בספטמבר 2013 (IDT)

הי. טיפלתי בכך. העברתי הכל לויקיפדיה:מדריך לתרגום ערכים. תודה. • רוליג שיחה אמצו חתול 21:45, 29 בספטמבר 2013 (IDT)

שלום ארכיון 6. לידיעתך, קטע הידעת? "קסטוריום" שהצעת, הועבר לדיונים. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 17:47, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

התקבל שלום ארכיון 6. לידיעתך, קטע הידעת? "קסטוריום" שהצעת, התקבל ויוצג בעמוד הראשי בתאריך 27 בנובמבר 2013. • בברכה, אמיר (שיחה), הקרב על באר שבע החל 14:34, 16 באוקטובר 2013 (IDT)

עדכונים שבועיים למיזם אנימציה[עריכת קוד מקור]

על מנת להיות בטוח שאתם מתעדכנים בחדש במיזם, בכל שבוע/או במידת הצורך תקבלו הודעה לדף השיחה עם מה שעודכן.
בשבוע האחרון קרו כמה וכמה דברים:

  • נכתב הערך הראשון במסגרת המיזם, מייק הנרי.
  • נוצרה {{תבנית:מיזם אנימציה}} שאותה יש להניח בראש דפי שיחה שנערכו או נכתבו במסגרת המיזם.
  • נפתחה כרטיסיית "דיסני" שהיא שער פרטי לכל החומר על דיסני.
  • ערך חודש חדש עלה - Machinima.

שבוע מצוין! בברכה, The Turtle Ninja - שיחה - אנימציה! 18:31, 7 באוקטובר 2013 (IDT)

עדכוני מיזם אנימציה[עריכת קוד מקור]

שלום,
מיזם האנימציה מאט במשתתפים אך בכתיבה עולה (כתיבה שלי...). חלקיכם לוקחים חלק במיזם אבל אפילו ערך אחד לא כתבתם! וללא תעוזה או חוצפה, לפחות בואו תשפרו. הינה כמה עדכונים מרכזיים:

  • ערך החודש שעלה הוא גרטי הדנוזאור (אנ') ומי שיכתוב אותו יוכל להעמיד אותו בבית השני בתחרות הכתיבה.
  • יהיה נחמד אם מישהוא מהמיזם יוכל לתרגם את הערך המסע לכוכב המינימיקים לאנגלית.
  • כמה מוסיפים ערכים לנדרשים, אך לא מוסיפים קישורים לויקיפדיות זרות, מי שמוסיף צריך להקפיד להשים גם קישורים לויקי זרות.
  • ברצוני לכתוב על הסדרה Timmy Time(אנ') - נזכרתי שאחותי ראתה את התוכנית בערוץ הופ! אך את שמה העברי שחכתי, אשמח אם מי שיודע יכתוב לי בדף השיחה.
  • אם יש למישהו זמן פנוי, אשמח אם יעברו על כל רשימת הערכים ויעדכנו את {{תבנית:התקדמות}}.
  • בכרטיסיית דיסני ישנם ערכים שלא מופיעים בכרטיסיות הכלליות, אשמח אם מישהו ידאג להשלים.
  • בנוגע למוזיקה - כעת יש רק שירים ממלך האריות, אם יש למישהו שירים מעוד סרטים וכו' נא להוסיף תחת הקטגוריה "מוזיקה".

אשמח אם תתחילו לקחת חלק נכבד יותר במיזם חוץ ממני. שבוע מצוין! מו סיזלאק - בר המשקאות של מו סיזלאק 18:05, 3 בנובמבר 2013 (IST)

מיזם אנימציה - עדכונים: ציטוטים[עריכת קוד מקור]

שלום רב,

לאחר סיום המיזם נתחיל לעבוד על פורטל לאנימציה, וכמובן, נצטרך ציטוטים. את העבודה בשלב הציטוטים נתחיל כאשר נגיע ל-50 ערכים שייכתבו במסגרת המיזם/המקבץ. כמובן שאת הציטוטים תוכלו לתרגם מהפורטל האנגלי. נפתחה לשונית עבור השלב שתיכתב במלואה בהגיענו ל-50 ערכים. מי שכבר יש לו ציטוטים יכול לכתוב אותם בכל זאת בלשונית הציטוטים.
בנוסף, המיזם מתחיל להאט, לא משפרים או כותבים אלא שותקים - רק אני, Gellerman וGuycn2 כותבים במיזם (בעיקר אני). בואו נתעורר, נתחיל להזמין עוד למיזם ונתחיל לכתוב ולשפר במסגרת המיזם!
ערך חודש חדש עלה, בואו נראה אם הפעם ערך החודש ייכתב. בנוסף, גם אתם יכולים להוסיף ערכי חודש כאוות נפשכם בדף, אבך שימו לב שהערך הזה באמת חשוב ומתאים לו להיות ערך חודש.
בהזדמנות זו אני גם אודה ל-Guycn2 שעזר טכנית רבות למיזם, מגיעה הוקרה!
אז לסיכום - בקרוב שלב ציטוטים, התחילו לכתוב, כולם יכולים להוסיף ערכי חודש ואתם מוזמנים לכתוב ערך חודש ותודה ל-Guycn2. אגב, מי שלא רוצה להמשיך לקבל את העדכון הזה שמכי פעם בשבועיים נא להודיע בדף שיחתי.
להתראות. מו סיזלאק - בר המשקאות של מו סיזלאק - הצטרפו למיזם האנימציה! 13:24, 15 בנובמבר 2013 (IST)

שלום לכם,
בשעה טובה הגענו ל-23 ערכים שנכתבו במסגרת המיזם ותפסנו התקדמות. המשתמש Gellerman כתב ערכי דמויות רבים וטובים (בשיפור קטן שלי), Amimqj כתב את זיכיון מדגסקר(גם בסיפור קטן שלי). הינה כמה עדכונים/הערות/דברים דומים:

עדכונים:

  • כל ערכי הדמויות נכתבו, הישג גדול.
  • הגענו ל-23 ערכים במסגרת המיזם.
  • במסגרת המקבץ השבועי יעלה בשבוע הבא מקבץ דיסני שערכיו נכללים בערכנו.
  • הערך גרטי הדינוזאור שהוצע למיזם על ידי Yoav Nachtailer נכתב ומועמדת בתחרות הכתיבה השנתית בבית השני, ביקורת עמיתים בדף שיחת הערך יהיו טובות.

דברים עתידיים:

  • במסגרת הכתיבה לגרטי הדינוזאור נחשפתי לחומרים רבים זמינים על ווינסור מקיי(שגם צריך ערך) ולכן בהגיענו ל-30 ערכים נתחיל דבר נוסף - פרויקט ווינסור מקיי.
  • אני מקווה להתחיל לעבוד במרחב האישי על פורטל לאנימציה כבר בתחילת ינואר, לשם כך אני צריך שכולם יכתבו עוד!
  • פרויקט הציטוטים יחל בקרוב.

בקשות:

  • הזמינו אנשים למיזם!

שבוע מצוין לכולם!

בברכה,
מנהל המיזםלהפסקת קבלות הודעו אלו בקשו כאן

הי שלחתי לך מייל בנוגע לויקימסע בעקבות הפנייה לעמותה. לסטר - שיחה 10:24, 13 בדצמבר 2013 (IST)

שלחתי תגובתי. WikiJunkie - שיחה 17:33, 13 בדצמבר 2013 (IST)

שלום, ב- 15:56, 26 ביוני 2012‏, הוספת את הערך פריסקופ לקטגוריה: תגליות והמצאות בממלכה המאוחדת, אבל בערך עצמו אין אזכור לשייכותה של הממלכה המאוחדת לעניין. האם תוכל לבדוק זאת?
גוטנברג היה גרמני, והשימוש הצבאי נעשה בארצות הברית של אמריקה. אני מודע לכך שבויקי האנגלית הערך מופיע בקטגוריה British inventions, אך זה נעשה בהתייחס למידע שמופיע בערך שם על פטנט בריטי לפריסקופים בטנקים, ראה שם. ביקורת - שיחה 08:50, 24 בדצמבר 2013 (IST)

הגבתי כאן. WikiJunkie - שיחה 22:49, 26 בדצמבר 2013 (IST)

בירה בשבילך![עריכת קוד מקור]

סחטיין על עב"מולוגיה. זה לקח לנו זמן אבל בסוף מישהו הרים את הכפפה :-) בעקבות פעולתך זו, התפתתי לכתוב את פרויקט הספר הכחול. גארפילד - שיחה 14:17, 8 בינואר 2014 (IST)
בשמחה. זהו נושא שמאוד מעניין אותי זמן רב. במיוחד מעניינים אותי המקרים הנודעים ביותר (כגון חטיפתם של בטי ובארני היל (1961)), או מקרים בהם מעורבים עדים מהימנים רבים כגון טיסים בכירים או אנשי צבא (כגון התצפית בעב"מים במהלך טיסה 1628 של ג'פאן איירליינס (1986) או תקרית יער רנדלשם (1980)), או אפילו מקרים של הונאות שזכו לפרסום רב לאורך השנים כגון סרטון נתיחת גופת החוצן מאמצע שנות ה-90 או 1000 התמונות וסרטי הווידאו שצילם במהלך שנות ה-70 בילי מאייר אשר תיעדו את המפגשים לכאורה שערך בחוותו שבשווייץ עם חוצנים דמויי האנוש.
תודה על שיזמת כתיבת הערך פרויקט הספר הכחול. האם זה היית אתה שיזמת את מקבץ השבוע הנוכחי? הייתי שמח במיוחד אם במהלך השבוע הזה (או בכל מועד אחר) היה נכתבים הערכים הבאים:
Greys או תצפית העב"ם של הטייס קנת' ארנולד (1947), או אפילו את הערך על הסרט האימה הבדיוני משנת 1998 "Alien Abduction: Incident in Lake County" (אנ') אשר צולם כולו במצלמת וידאו בייתית על מנת להידמות לסרט בייתי אותנטי.
בהזדמנות זו, מכיוון שאני מעריך שיש לך לא מעט ידע בנושא, אודה לך אם תוכל להביע עמדתך כאן WikiJunkie - שיחה 18:00, 8 בינואר 2014 (IST)
הי ג'אנק. מצטער שלקח לי זמן להגיב. אני אכן יזמתי את המקבץ השבועי בנושא :-) (אבל אתה מי שפתח בפני את העולם הזה פה בוויקיפדיה, כך שגם לך שמורות זכויות בנושא). אני גם מאד אשמח אם הערכים האלו ייכתבו. אלו נושאים מעניינים, שראוי שיהיה להם ערך בוויקיפדיה. אני אסתכל על הדיון שפתחת ואביע את דעתי מאוחר יותר היום (או מקסימום מחר=שזה בשפת ויקיפדיה "אין לדעת מתי תקבל תשובה") גארפילד - שיחה 16:12, 9 בינואר 2014 (IST)
תודה על שיזמת את המקבץ בנושא זה. WikiJunkie - שיחה 05:30, 11 בינואר 2014 (IST)

הי! אני לא רוצה להתנגש לך בזמן עבודה אבל אתה יכול להוסיף אזכור בתרבות את הקטע בסרט אוסטין פאוארס בו הסוכן פאוארס שמגלה בתדהמה שליברצ'ה היה גיי. --‏sir kiss שיחה 10:18, 23 בינואר 2014 (IST)

תרגיש חופשי להוסיף מה שאתה רוצה בשעות הקרובות (בהם אין בכוונתי לעבוד על הערך ולכן לא תהיה התנגשות עריכה). WikiJunkie - שיחה 10:20, 23 בינואר 2014 (IST)

שלום לכל משתתפי המיזם,
בשעה טובה ומוצלחת הגענו ל-38 שנכתבו מתוך 142, רבע מהמיזם חלף לו. אנו מתחילים להתקדם (במיוחד בנושא הזיכיונות) אך בשיפור הקיימים אנו עוד מתקשים.
כמה דברים:

  • מהיום רק אני ו-Guycn2 מורשים לערוך את דף המיזם עצמו, זאת בגלל שאיש אינו טורך לעדכן את תבנית ההתקדמות וזה מבלבל והספירה קשה
  • מהיום כאשר אתם כותבים ערך אתם מתבקשים על כך שהוא יעבור את גודל ה-4,000 בתים (במקרה הטוב שיעבור 7,000) בתים, זאת בגלל שנוצרו המוני קצרמרים במסגרת המיזם (למרות שאני שיפרתי כמה)
  • נראה כי איש אינו מביט ב"ערך החודש" ולכן מפברואר זה לא יהיה יותר
  • החל מפברואר כולם מתבקשים בבקשה לעקוב אחרי דף לוח המודעות של המיזם על מנת שלא אטריח את עצמי שוב בשליחת הודעות אלו (מי שהכניס את הדף לרשימת המעקב מתבקש לכתוב לי על כך בדף שיחתי)
  • Gellerman עזר והוסיף לרשימת הערכים המבוקשים בנושא המוזיקה כמה וכמה שירים, אשמח אם כמה יכתבו ספתח לנושא (מומלץ הערך אדם או חבובה (אנ') שזכה באוסקר)
  • פרס אנני זה אחד מהערכים החשובים ביותר במיזם בעקבות היותו הפרס היוקרתי ביותר בתחום ההנפשה, עזרו וכתבו אותו או כמה מערכיו המשניים
  • כאשר חשבתי שכל ערכי הדמויות תמו גיליתי את קסם של הורים - דמויות שלא קיים, עזרו וכתבו אותו...

אז זהו, לא לשכוח לא לערוך את דף המיזם ולעקוב אחרי דף לוח המודעות של המיזם ולהודיע לי על כך שהכנסם אותו לרשימת המעקב בדף שיחתי. בברכה - מנהל המיזם, מו סיזלאקהבר של מו סיזלאקבואו להצטרף למיזם האנימציה!שלחו לי כתבות בשביל גיליון הטילדה! 15:29, 31 בינואר 2014 (IST)

האם הדף כבר ברשימת המעקב? מו סיזלאקהבר של מו סיזלאקבואו להצטרף למיזם האנימציה!שלחו לי כתבות בשביל גיליון הטילדה! 16:26, 2 בפברואר 2014 (IST)
האם הדף ברשימת המעקב? במידה ולא אינך תוכל לדעת על המתנהל במיזם החל מ-11 בפברואר. מו סיזלאקהבר של מו סיזלאקבואו להצטרף למיזם האנימציה!שלחו לי כתבות בשביל גיליון הטילדה! 14:39, 9 בפברואר 2014 (IST)

עדיין פעיל? Uziel302 - שיחה 00:41, 13 בפברואר 2014 (IST)

עדיין פעיל. האם תהיה מוכן לעזור לי עם המיזם? WikiJunkie - שיחה 00:51, 14 בפברואר 2014 (IST)
ניסיתי להתחיל לעזור, את התוצאה תוכל לקרוא בטיוטה שלי. Uziel302 - שיחה 10:49, 14 בפברואר 2014 (IST)

קישור לוויקימסע[עריכת קוד מקור]

ג'אנקי, אין מקום לקשר לוויקימסע אם הערכים שם ריקים. זה פשוט לא מוסיף שום ערך מוסף לשום ערך. • חבר לחיים - אמצו כלב!Ori‏ • PTT20:44, 15 בפברואר 2014 (IST)
אני מקבל את הערתך ועל כן אחתור להרחיב הערכים בהקדם. בהזדמנות זו, מכיוון שאני שיש לך ידע לא מועט בנושא זה, אודה לך אם תוכל לסייע לנו במלאכה. WikiJunkie - שיחה 04:00, 16 בפברואר 2014 (IST)

Mega (אתר אינטרנט)[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "Mega (אתר אינטרנט)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה,Uziel302 - שיחה 04:11, 11 במרץ 2014 (IST)

אתה יכול לנסות לשאול ב-en:WP:Bot requests או שווה הערך בעברית A930913 - שיחה 21:25, 1 באפריל 2014 (IDT)

הודעות דחופות בנושא מיזם האנימציה[עריכת קוד מקור]

שלום לכולם,
מיזם האנימציה החל להאט בקצב שלו בצורה משמעותית, אם היו כותבים לפחות שני ערכים בשבוע עכשיו בקושי ערך אחד, מה שכן אנחנו כתבנו כבר 47 ערכים מתוך 151. אבל מדוע החלה ההאטה? רב התורמים רצו לכתוב ערכי זיכיונות וזה היה עיסוקם כל הזמן, ללא לשפר או לכתוב על סרטים / סדרות / אישים / כו'. אני מדבר גם על שיפור ערכים קיימים, אני היחיד שמשפר ונראה כי השאר כמעט ולא עושים דבר. אני לא בא לתקוף אבל השתתפות במיזם זה אומר להשתתף, עמוסים? הכניסו את החתימה שלכם בדף המשתתפים ל-{{כתב מחוק}} עד שתתפנו לפחות... אם ולא יחל שיפור משמעותי לא נוכל לגמור את המיזם לעולם ובכך גם פורטל ההנפשה לא ייפתח לעולם; אז אם אתה לא יכולים / עמוסים / לא רוצים - שימו {{כתב מחוק}} על חתימתכם בדף המשתתפים.

כתיבת ערכים[עריכת קוד מקור]

אישים[עריכת קוד מקור]

רב האישים נכתבו, נשארו שניים מאד חשובים שלא נכתבו והם דון בלות' (חשיבות) ואיסאו טקהאטה (חשיבות ראשונה וחשיבות שנייה). בתחום המדבבים נשארו רבים שיש לתרגם בפשטות לעברית (לולא החונכות שלי הייתי עושה זאת).

מושגים טכניים ושיטות הנפשה[עריכת קוד מקור]

המושג הטכני דיזולב(אנ') דווקא די פשוט להבנה ודי פשוט לתרגום, אין בו חשיבות עליונה אבל אפשר לסיים לכתוב אותו די מהר. בשיטות ההנפשה יש את הערך Motion capture(אנ') שחשוב מאד וגם את משינימה(אנ') שחשוב מאד, נא תרגמו.

חברות אנימציה[עריכת קוד מקור]

נכון לעכשיו לא חשוב לכתוב את ערכים אלו, הם משניים ועדיף להתמקד בשאר הערכים.

דמויות מונפשות[עריכת קוד מקור]

הכל גמור מלבד קסם של הורים - דמויות שכמו "חברות אנימציה" לא בעל חשיבות מספיק לכתיבה כעת. מי שפנוי ומאד ולא רוצה להתאמץ בכתיבה מוזמן לכתוב את הערך.

סרטי אנימציה[עריכת קוד מקור]

הסרטים הממוחשבים כבר כמעט גמורים, נשארו רק ארבע עשר סרטים וגמרנו; בסרטי האנימציה הקלאסית נשארו שלוש עשר ערכים כאשר נכתב אחד בתחום במסגרת המיזם; כל סרטי האנימציה למחצה נכתבו על ידי משתמש:Gellerman, כל הכבוד לו!; בתחום סרטי האנימה נשארו שלושה כאשר אני כתבתי אחד; בסרטי הסטופ-מושן נשאר אחד אחרון שמאד חשוב (הערך הוא 38 תוכים(רו')); סרטי אנימציה קצרים יש לכתום רק שניים ואף לא אחד נכתב; בזיכיונות נכתב הכל מלבד שניים (גנוב על הירח וחברים על הכוונת). נא לכתוב!

מוזיקה[עריכת קוד מקור]

לא נכתב אף ערך אחד, אבל כעת זה לא חשוב.

פרסים[עריכת קוד מקור]

בתחום פרסי האנני נתב רק ערך אחד, פרס אנני, השאר לא חשובים כעת.

סדרות טלוויזיה[עריכת קוד מקור]

בסדרות האנימה אף ערך אחד לא נכתב, והתחום הזה לא קריטי כעת אלא כאשר נסיים את השאר; בסטופ-מושן נשאר רק ערך אחד; בסדרות הממוחשבות והקלסיות נכתבו רק שני ערכים כאשר נשארו ארבע עשר ערכים לכתוב.

שיפור ערכים[עריכת קוד מקור]

כעת יותר חשוב התחום של הכתיבה, כי השיפור יוכל להתבצע תמיד. אם וכולם יתחייבו לכתוב אני יתחייב לשפר.

דיסני[עריכת קוד מקור]

הרב שיש ב"דיסני" הוא מהערכים לכתיבה, אבל בכל מקרה כעת יותר קריטי הכתיבה.

לסיכום...[עריכת קוד מקור]

בבקשה תתחילו לכתוב ותביאו כותבים חדשים. אנחנו לא מתקדמים כבר המון זמן! לא לשכוח, עמוסים/לא פנויים/לא רוצים? הורידו את חתימתכם מדף המשתתפים. בואו נתחיל לכתוב! מו סיזלאקהבר של מו סיזלאקבואו להצטרף למיזם האנימציה! 14:02, 6 באפריל 2014 (IDT)

זוהי הזמנה למיזם תומאס עבור - ויקיג'אנקי - אשר פתח את הערך סדרת הרכבות - דמויות, ואכן עזר, הרחיב, ותיקן ערכים אחרים מסודור. שים לב: "תומאס", בקשר לתומס הקטר, אמור להיכתב כ-"תומאס" - ללא אלף, כמו בהוצאות העברייות. אם אתה מעוניין, אז בוא לדף המיזם והוסף את שמך לרשימת המשתתפים, ואחרי זאת הוסף לדף המשתמש שלך את התבנית {{תבנית:משתמש משתתף במיזם תומס}}. אם תרצה להשתתף, אז תודות רבות, בהצלחה, וכמובן, תהיה עורך מאוד מועיל!! המפקח השמן - שיחה 17:21, 29 באפריל 2014 (IDT)

לא תודה. שיהיה בהצלחה בכל מקרה. WikiJunkie - שיחה 06:17, 1 במאי 2014 (IDT)

הצעה חדשה בדיון מחיקה שלקחת בו חלק[עריכת קוד מקור]

ראה בבקשה: ויקיפדיה:רשימת מועמדים למחיקה/:מחאת דוד הנחלאווי#הצעה לעצירת ההצבעה. גילגמש שיחה 16:51, 18 במאי 2014 (IDT)

ראה מה עשיתי שם. אפשר בשלב ראשון להסתיר את ערכי המחוזות ולהכשיר את התבניות שעומדות בקריטריון של 50%. בורה בורה - שיחה 18:15, 15 ביוני 2014 (IDT)

האם תסכים לקיים שיחה מורחבת ולא פורמלית על האפשרויות השונות בחדר הצ'אט של הויקימסע (כל כתובות ה-IP של כל המשתמשים בשרת הצ'אט tm-irc, בה חדר הצ'אט פועל, מוסתרות באופן אוטומטי מעיניהם של שאר המשתמשים). מה דעתך? (אני מפעיל מערכת בויקימסע העברי). במידה שכן, אנא ציין מתי בדיוק תעדיף לערוך את הצ'אט שם. WikiJunkie - שיחה 23:00, 15 ביוני 2014 (IDT)
אני לא מתקשר בערוצים חלופיים. קבל בהבנה. בורה בורה - שיחה 00:32, 16 ביוני 2014 (IDT)
אני מבין. חבל. WikiJunkie - שיחה 01:18, 16 ביוני 2014 (IDT)
תרגיש חופשי לבצע את השינוי המוצע שביצעת בתבנית של אוהיו בכל התבניות הקיימות של מדינות ארצות הברית (עדיף לפי דעתי לבצע שינויים מהסוג הזה רק בתבניות בהם לאחר השינוי יהיו מעל ל-50% ערכים מוכחלים). WikiJunkie - שיחה 02:05, 16 ביוני 2014 (IDT)

ויקישיתוף בשורה[עריכת קוד מקור]

שלום, אני מריץ בוט על כל הערכים שאוסף את הערכים בהם התבנית חסרה ומעדכן. תוכל בבקשה לתת לו לרוץ בלי להוסיף את התבנית? תודה רבה מתניה שיחה 15:24, 18 ביוני 2014 (IDT)

OK‏ WikiJunkie - שיחה 15:26, 18 ביוני 2014 (IDT)

אנא התייחסותך לשאלתי בדף השיחה. אם לא יתוקנו הליקויים אעביר את הערך למרחב המשתמש שלך עד לטיפול ‏Tomtom‏ ‏ • שיחה 18:55, 25 ביוני 2014 (IDT)

אתה רואה את הטבלה שם עם מיון? משום מה זה לא עובד אצלי... בורה בורה - שיחה 08:46, 29 ביוני 2014 (IDT)

אתה מעוניין להוסיף מיון אוטומטי לפי עמודות ? WikiJunkie - שיחה 08:48, 29 ביוני 2014 (IDT)
כן. זה מה שעשיתי, לא? בורה בורה - שיחה 08:50, 29 ביוני 2014 (IDT)
סידרתי את זה. WikiJunkie - שיחה 08:54, 29 ביוני 2014 (IDT)
אלוף! בתבניות אתה גם מבין? ראה שיחת תבנית:מלחמה#תקלות בתבנית:מלחמה בורה בורה - שיחה 08:57, 29 ביוני 2014 (IDT)
אני ממליץ לך להתייעץ עם ערן. WikiJunkie - שיחה 09:04, 29 ביוני 2014 (IDT)
בסדר. ויש לך מושג למה חיילים הרוגים ויהודים שנרצחו בשואה לא מתמיין נכון? בורה בורה - שיחה 09:05, 29 ביוני 2014 (IDT)
שמתי לב לכך ואני חושב שיש לי פתרון. תן לי רגע לבדוק זאת. WikiJunkie - שיחה 09:07, 29 ביוני 2014 (IDT)
אוקיי. עובד עכשיו. WikiJunkie - שיחה 09:29, 29 ביוני 2014 (IDT)
תודה. בורה בורה - שיחה 09:32, 29 ביוני 2014 (IDT)

היי,

לפי דעתי זה: [1] לא טוב כי הייתה התנגדות (לפחות לפי מה שאני ראיתי) שיהיו מחוזות כלל בתבניות מעין אלה בגלל העומס הרב. לפי דעתי, כדאי להכניס את כל המחוזות תחת הקישור "מחוזות" (מופיע כעת בשורה של "נושאים נוספים") כך שלחיצה על "מחוזות תביא את הקורא לתבנית נוספת ויהיו בה מחוזות. לחלופין שתהיה תבנית "מחוזות" נפרדת לחלוטין ותהיה מוסתרת מהקורא (כלומר, נגללת) אחרת התבנית האימתנית תהיה ממש גדולה. גילגמש שיחה 08:03, 5 ביולי 2014 (IDT)

צודק. אם כך לעת עתה אסיר את הקישורים הפנימיים הללו לערכי המחוזות בתבניות מדינות ארצות הברית, במקום להסתיר אותם. WikiJunkie - שיחה 08:39, 5 ביולי 2014 (IDT)
אולי כדאי להוסיף דברים נוספים לתבנית כמו מושל המדינה וסגנו, ראש בית הנבחרים או משהו כזה, דגל המדינה, סמלה וכו. גילגמש שיחה 08:57, 5 ביולי 2014 (IDT)
פרה פרה. נכון לעכשיו, בשל ההחלטה שהתקבלה בהצבעת המחלוקת שהתקיימה ב-2009, על מנת שנוכל להוסיף בעתיד את כל תבניות מדינות ארצות הברית למרחב הראשי, נשאר ליצור עוד כ-461 ערכים (!). אני מבקש שקודם נכתוב לפחות חצי מהערכים בקישורים הקיימים (לכל תבנית כרגע יש לרוב בסביבות 28 עד 40 קישורים פנימיים) ושנמנע לעת עתה מלהציף את התבניות הללו בקישורים אדומים נוספים שיהפכו את המשימה הזו לבלתי אפשרית. לגבי קישורים פנימיים לערכים העוסקים בדגלים ובסמלים - לפי דעתי עדיף שכל הערכים שקשורים בסמלים של המדינות השונות יהיו נגישים דרך ערכים העוסקים בכל הסמלים של כל מדינה (ראה דוגמה), אותם בכוונתי לייבא אלינו בקרוב. WikiJunkie - שיחה 09:33, 5 ביולי 2014 (IDT)

תיקון קל בסמליל העוגה שיצרת[עריכת קוד מקור]

הי ג'אנקי. האם תוכל לתקן את הכיתוב מתחת לסמליל ל- אחת עשרה שנים לוויקיפדיה העברית. הכיתוב הנוכחי מתחת לסמליל לא טוב. אני רוצה להשתמש בו מחר. תודה חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 12:28, 10 ביולי 2014 (IDT)

אני מצטער אך לא ניתן לשנות את הטקסט על גבי קובץ תמונה ברזולוציה 135 × 163 בצורה משביעת רצון. WikiJunkie - שיחה 17:14, 10 ביולי 2014 (IDT)
אז אני מצטערת, לא אוכל להשתמש בקובץ בגלל הכיתוב. הסמליל צריך לכלול את המילים ויקיפדיה העברית. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 17:56, 10 ביולי 2014 (IDT)
הסמליל במצבו הנוכחי כן כולל את המילים "ויקיפדיה העברית". WikiJunkie - שיחה 21:06, 10 ביולי 2014 (IDT)
בתוך העוגה וזה לא בולט. הכיתוב צריך להופיע בכתובת מתחת לכדור, כמו בסמליל הרגיל. חנה Hanayשיחהמיזם אוניברסיטת חיפה ממשיך 06:33, 11 ביולי 2014 (IDT)

שלום ויקיג'אנקי, ראה שיחת תבנית:גיל#רגע. בברכה, ‏ישרוןשיחה 07:39, 21 ביולי 2014 (IDT)

התבניות ההן לא קיימות כבר חצי עשור! (איך שהזמן טס) אתה מוזמן בהחלט לפתוח הצבעת מחלוקת על החזרת התבנית ההיא (ובאותה ההזדמנות אנא פתח גם הצבעה על התבנית תבנית:תאריך פטירה) - במידה שהקהילה תסכים להחזיר גם את אותן התבניות, אני מוכן לבצע גם את המעבר לתבניות ההן. בכל מקרה נכון לעתה אין שום מניעה מכך שאמשיך להחזיר את התבניות שהוסרו מהמרחב הראשי, בהתאם להחלטת הקהילה בהצבעת המחלוקת האחרונה. WikiJunkie - שיחה 07:45, 21 ביולי 2014 (IDT)
לא צריך הצבעת מחלוקת. ויש מניעה, קודם נחליט על הדרך בה עושים את הדברים ואז נעשה עשרות עריכות. לדעתי לא צריך להוסיף את הקוד פעמיים. ‏ישרוןשיחה 10:43, 21 ביולי 2014 (IDT)
חבל על המאמץ! אנחנו נמצא פתרון קליל שמתקן אלפי תבניות במכה. (אני מקווה) בורה בורה - שיחה 16:16, 21 ביולי 2014 (IDT)

הזמנה למיזם האנימציה[עריכת קוד מקור]

מיזם האנימציה עבר תהליך שיקום עמוק, וכעת הוא חוזר, ובגדול ! בואו לעזור לכתוב ערכים ולשפרם, בקלות ובהנאה.
המיזם יחזור לפעול ב-17 באוגוסט, וייגמר ב-8 בפברואר 2015 (עם ציון 101 שנים ל"גרטי הדינוזאור").

בוא/י והצטרף/י למיזם האנימציה!

אשמח לקיים איתך שיחה בצ'אט של ויקימסע[עריכת קוד מקור]

Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:57, 27 באוגוסט 2014 (IDT)

Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 17:18, 28 באוגוסט 2014 (IDT)
Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 19:01, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
הבקשה עדיין בתוקף... Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 19:23, 14 בספטמבר 2014 (IDT)
מחכה לך שם. Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 16:57, 15 בספטמבר 2014 (IDT)
Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 08:23, 20 בספטמבר 2014 (IDT)
Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:37, 8 באוקטובר 2014 (IDT)
הצ'אט משום מה לא עובד לי. אשמח אם תתחבר לג'ימייל ושם נקיים שיחה. Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 20:41, 8 באוקטובר 2014 (IDT)
Dekel E - שיחה  •  סוואט-די קראפ! הצטרפו למיזם תאילנד :) 16:19, 14 בפברואר 2017 (IST)

הטילדה הרביעית - גיליון חדש![עריכת קוד מקור]

טילדה חדשה יצאה ממכבש הדפוס! הטילדה הרביעית חוזרת עם שאלות, מפגשים ותובנות חדשות
תודה • תולדות המקבץ השבועי • חוויית כתיבת ערך מומלץ • צוק איתן - הגרסה הויקיפדית • קרב איגרוף - עמוד ענן נגד צוק איתן • הקומיקס בוויקיפדיה • מה זה "ביכורים"?

היי ויקיג'אנקי,

א. אתה כותב הרבה ואני שמתי לב שאתה אחד הערוכים הפעילים ביותר בזמן האחרון, המשך כך.
ב. בהמשך לתנופת המחוזות שלך, האם אתה מוכן לכתוב את מחוזות סקוטלנד (אנ')?
שימנשמע?1.. 2.. צא! 16:51, 23 בספטמבר 2014 (IDT)
אשמח לעזור בכך לאחר שאסיים לכתוב את הערך מחוזות ג'ורג'יה. WikiJunkie - שיחה 17:03, 23 בספטמבר 2014 (IDT)

ערכים בעבודה[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie/ארכיון 6,
הצבת בעבר תבנית {{בעבודה}} על הערכים סדרת הרכבות - דמויות, מודל wireframe, הוקי רצפה, וזמן מה לא ערכת אותם.
לנוחותך, ישנה רשימה שמתעדכנת באופן תדיר, שמרכזת את הערכים עליהם הצבת את התבנית ואותם לא ערכת כבר תקופה. ניתן למצוא רשימה זו כאן.
יש לשים לב: אם טעיתי, והתבנית הונחה על ידי אחר/ת, אשמח להודעה בדף שיחתי. ניתן לבטל את ההודעה בעתיד על ידי הוספת שם המשתמש בדף הזה.
בברכה, OfekBot - שיחה 09:33, 24 בספטמבר 2014 (IDT)

ערכי פיגועים חסרים[עריכת קוד מקור]

שלום ויקיג'אנקי. תודה על המידע על ערכי פיגועים חסרים שאתה מוסיף היום. יחד עם זה לא כל הפיגועים שציינת מצדיקים כתיבת ערך אודותיהם ובכל מקרה צפוי שהם יעוררו ויכוח לא נעים בנושא החשיבות האנציקלופדית. יואב ר. - שיחה 21:22, 26 בספטמבר 2014 (IDT)

שלום יואב. אני מסכים עם הטענה שאין לכתוב ערכים אנציקלופדיים לכל מאות הפיגועים או ניסיונות הפיגועים, הן הגדולים והן הקטנים, שמבוצעים בישראל בכל שנה. משום כך הוספתי קישורים פנימיים רק לפיגועים הבולטים ביותר בהם נרצחו לכל הפחות 3 קורבנות. WikiJunkie - שיחה 21:45, 26 בספטמבר 2014 (IDT)
אינני רואה את עצמי פותח דיון חשיבות על ערכי פיגועים שבהם נרצחו שלושה אנשים, אבל אני חושש שבהחלט יימצא מי שיעשה את זה. יואב ר. - שיחה 22:49, 26 בספטמבר 2014 (IDT)
נצטרך לבחון כל מקרה לגופו ולפעול בסופו של דבר בהתאם לקונצנזוס. WikiJunkie - שיחה 06:12, 27 בספטמבר 2014 (IDT)

כוכב לעורך![עריכת קוד מקור]

כוכב העורכים
כל הכבוד על ערכי המחוזות היפים, כה לחי! ‏Ovedcשיחהאמצו ערך יתום! 08:15, 30 בספטמבר 2014 (IDT)
מצטרף גם כן, תרומה מצוינת לוויקיפדיה. The Turtle Ninjaשיחה10:12, 30 בספטמבר 2014 (IDT)
תודה רבה WikiJunkie - שיחה 16:02, 30 בספטמבר 2014 (IDT)

היי ג'אנקי, כנראה לא שמת לב שהערך על נגיף האבולה נמצא בתבנית {{בעבודה}}, אבקשך להתאפק ולא לערוך לי את הערך (עוד לא עבר שבוע). תודה --ברנש דטור - שיחה 11:38, 2 באוקטובר 2014 (IDT)

אוקיי. WikiJunkie - שיחה 16:06, 2 באוקטובר 2014 (IDT)

תבנית:תומס[עריכת קוד מקור]

שלום. למה התערבת בתבנית שממילא לא נחשבה לראויה? אתה קצת הרסת את הסידור. ושוב, ישנם הבדלים בין הספרים לסדרה, ולכן צריך שתהיה הפרדה, משום שזה אינו עולם אחד בשם אחד. אם אתה רוצה השראה, תראה את הגרסה המקורית. או, אולי תעשה משהו דומה לתבנית זו אם אתה רוצה. כאשר אלעד יהיה לחונכי, אבצע עריכה ותיקונים בסידור בהתאם. לג רואיל - שיחה - הפתעה!. 09:40, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

המשך השיחה על התבנית הזו מתקיימת כעת כאן. אתה מוזמן בהחלט לספק שם משוב לגבי השינויים שביצעתי. אני מקווה שמשתמשים רבים יבחרו להשתתף בדיון ההוא, ושנחשוב ביחד על האפשרויות השונות, על מנת שהעיצוב הסופי של התבנית ייקח בחשבון שיקולים חשובים שונים, יהיה מעוצב בהתאם למקובל בתבניות מהסוג הזה בוויקיפדיה העברית, ויתבסס בסופו של דבר על הקונצנזוס בקרב קהילת הוויקיפדיה העברית (ולא על המקובל בתבניות מהסוג הזה בויקיפדיה האנגלית בלבד או על הטעם האישי שלי או שלך בלבד). WikiJunkie - שיחה 18:20, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

גיבוי לקוד התבנית שהולכת להימחק אוטוטו[עריכת קוד מקור]

לג רואיל, לאחר שתיצור לפחות 50% מערכי התבנית נוכל להחזירה למרחב הראשי. בהצלחה! WikiJunkie - שיחה 20:57, 5 באוקטובר 2014 (IDT)

שלום ויקיג'נקי. רציתי להניח תבנית חשיבות על הערך אבל הוא היה בעבודה ולא רציתי לגרום להתנגשות עריכה. אני באמת לא מבין איך הגעת למסקנה שיש לו חשיבות אנציקלופדית. יואב נכטיילרשיחה 20:59, 8 באוקטובר 2014 (IDT)

לפי דעתי יש חשיבות אנציקלופדית לערכים העוסקים באירועים בולטים בנושא אבטחת מידע ובפרט לאירוע הספציפי הזה אשר לפי הבנתי הינו אחד ממתקפות הפישינג הגדולות והבולטות ביותר בכל הזמנים. ללא ספק בעקבות המקרה קוראים רבים בוויקיפדיה, גם בהווה וגם בעתיד, יהיו מעוניינים להבין מה הסיבה/ות שדליפה מהסוג הזה ובסדר גדול כזה התרחשה. כמו כן לפי דעתי יש חשיבות אנציקלופדית גם בשל הכיסוי התקשורתי הנרחב והמתמשך במקורות בינלואמיים בולטים רבים במיוחד, בשל הכמות הגדולה במיוחד של ידוענים בולטים במיוחד שהפכו קורבנות (מקרה חסר תקדים), וכמו כן האירוע עדיין מתמשך וכל העת יש מידע חדש שמתווסף בנושא הזה (ה-FBI ממשיך לחקור את ההדלפות וככל הנראה יהיה אנשים שיועמדו לדין בהמשך, יש תביעת ענק בדרך מצד הידוענים נגד גוגל, ובמקביל... ההאקרים ממשיכים להפיץ תמונות של ידוענים נוספים אשר חשבונות ה-iCloud שלהם נפרצו גם כן). אנא אפשר לי להמשיך לעבוד על הערך. אני מקווה שכאשר אסיים לעבוד על הערך החשיבות האנציקלופדית של הנושא תהיה ברורה יותר לכולם. WikiJunkie - שיחה 00:29, 9 באוקטובר 2014 (IDT)
אני לא יכול למנוע ממך להמשיך לעבוד על הערך. למרות זאת, אני חושב שמרבית העורכים יסכימו איתי והוא יימחק לבסוף. באופן כללי אני יכול להמליץ לך להימנע מלכתוב ערכים אקטואליים, במיוחד לא רכילותיים. ככאלה אין פרספקטיבה ולכן לא ניתן לקבוע כי "קוראים רבים בוויקיפדיה, גם בהווה וגם בעתיד, יהיו מעוניינים להבין מה הסיבה/ות שדליפה מהסוג הזה ובסדר גדול כזה התרחשה". אני גם לא חושב שעניין הקוראים יכול להיות שיקול. לדעתי מדובר בפרשיה רכילותית חולפת שכבר למעשה נשכחה. יואב נכטיילרשיחה 01:02, 9 באוקטובר 2014 (IDT)
המקרה לא קרה אתמול ולכן כן יש פרספקטיבה. שוב, מדובר באירוע שנמשך כבר מספר חודשים, וכל העת יש מידע חדש שמתווסף בנושא הזה במקורות בינלואמיים בולטים במיוחד (משום כך הטענה שמדובר במקרה אזוטרי/מינורי/שהמקרה כבר חלף, איננה רלוונטית). שים לב גם שישנם עוד מהדורות רבות של ויקיפדיה שאצלהם קיים הערך הזה. לפי דעתי לא הבנת עדיין כי מדובר בפריצה חסרת תקדים שעליה עוד ידובר רבות בעתיד. (לא בגלל התמונות עצמן אלא בשל העובדה שקבוצת האקרים ביצעה בפרק זמן קצר יחסית פריצה+גניבת תוכן בהיקף כה חסר תקדים מכמות כה גדולה של אנשים מקבוצה מסויימת). WikiJunkie - שיחה 07:30, 9 באוקטובר 2014 (IDT)
יואב נכטיילר צודק לגבי הערך שכתבת. לו זו היתה פיסקה בערך העוסק באירועים בולטים בנושא אבטחת מידע הייתי מסכים שיש להשאיר את הפסקה בערך, אין הצדקה לערך עצמאי על ארוע בודד זה. --‏Yoavd‏ • שיחה 21:52, 15 באוקטובר 2014 (IDT)
אנא קרא את הטיעונים שהעלאתי כאן. WikiJunkie - שיחה 22:04, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

במקום למחוק החזרתי את הערך למצבו לפני ההפניה. אם תרצה כמובן ניתן להרחיב. --‏Yoavd‏ • שיחה 21:51, 15 באוקטובר 2014 (IDT)

שינוי בטיוטה שלך[עריכת קוד מקור]

אני מקווה שלא מפריע לך השינוי שביצעתי במשתמש:WikiJunkie/תבניות/קליפורניה. אם כן, אתה מוזמן לשחזר. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 00:09, 30 באוקטובר 2014 (IST)

וכן בשיחת משתמש:WikiJunkie/ארכיון 3. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 00:11, 30 באוקטובר 2014 (IST)
אם אתה משחזר, ודא שזה קבוצה 4. בורה בורה - שיחה 00:12, 30 באוקטובר 2014 (IST)
לדעתי זה אותה קבוצה השאלה היא האם לקחת רק את 10 הערים הגדולות או 20. לכן לא מחקתי את הקבוצות אלא הפכתי אותם להערה כך שניתן להחליט מה רוצים ולמחוק את השני. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 07:58, 30 באוקטובר 2014 (IST)

בקשה לכתוב ערך[עריכת קוד מקור]

שלום לך. אנחנו לא מכירים כלל ועד כה אפילו לא שמעתי את שם המשתמש שלך לעולם, כי אני די חדש פה. ישנו ערך שאני מרגיש שצריך לכתוב בדחיפות, וכבר לפני שבועיים פרסמתי הודעה בנושא בלוח המודעות. הרגע גארפילד המליץ לי לפנות אליך, ואני מקווה שזה יצליח. מדובר בתוכנית הומור חדשה בטלוויזיה, "היהודים באים", עם מוני מושונוב, יעל שרוני ואחרים, שמדברים עליה כבר כמה שנים, כולל שערוריות בכנסת. התוכנית עולה מחרתיים ועדיין אין לנו ערך. די בטוח שבמוצ"ש כבר נשמע איומים במשבר קואליציוני וכו' והרבה אנשים יתעניינו בערך ולא ימצאו אותו. יש מצב שתוכל לכתוב אותו? אני מוכן לספק כמה מקורות ממש טובים שהצטברו אצלי וקצת מידע על הצנזורה שכבר הופעלה. מקווה להסכמתך, בכבוד רב, יגאל (IKhitron ושיחה) 13:45, 5 בנובמבר 2014 (IST)

זה כבר נעשה. גארפילד תייג את רווית והיא כתבה את זה. בכבוד, יגאל (IKhitron ושיחה) 14:24, 6 בנובמבר 2014 (IST)

שלום לך. אני עובד על כתיבת הערך טאיג'ונג ודרך הערך האנגלי הגעתי אל נורת' שור סיטי, עיר תאומה. לפי הערך האנגלי נורת' שור סיטי אוחדה ב-1 בנובמבר 2010 לתוך הישות העירונית של אוקלנד, וכיום נורת' שור סיטי לא קיימת- נשאר רק אזור אלקטורלי בגבולות בהן העיר התקיימה. הערך העברי נכתב על ידך באותו יום. צירוף מקרים מאוד, אבל מאוד מקרי, או שאחד מאיתנו לא הבין את המצב כהלכה? Mbkv717שיחה • ט"ו בחשוון ה'תשע"ה • 19:43, 8 בנובמבר 2014 (IST)

קנאי (אלסקה)[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "קנאי (אלסקה)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ‏Uziel302שיחהאמצו ערך יתום! 20:25, 27 בנובמבר 2014 (IST)

היי. תוך תיקונים בשימוש לא נכון של {{reflist}} נאלצתי לבצע תיקונים במשתמש:WikiJunkie/עזרה:ויקיפדיה העברית: ספר ההדרכה החסר/עריכה, יצירה ותחזוקת ערכים/תיעוד מקורות. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 16:35, 31 בדצמבר 2014 (IST)

Hi WikiJunkie! As a Steward I'm involved in the upcoming unification of all accounts organized by the Wikimedia Foundation (see m:Single User Login finalisation announcement). By looking at your account, I realized that you don't have a global account yet. In order to secure your name, I recommend you to create such account on your own by submitting your password on Special:MergeAccount and unifying your local accounts. If you have any problems with doing that or further questions, please don't hesitate to contact me on my talk page. Cheers, DerHexer - שיחה 17:11, 11 בינואר 2015 (IST)

טקס פרסי גלובוס הזהב ה-72[עריכת קוד מקור]

שמעתי שכתבת ערכים של טקסים ביניהם: טקס פרסי גלובוס הזהב ה-71, תוכל לעזור לי בכתיבת הערך "טקס פרסי גלובוס הזהב ה-72" בזמנך החופשי?

אני מעדיף שלא לקחת חלק ביצירת הערך ההוא. שיהיה בהצלחה. WikiJunkie - שיחה 15:13, 22 בינואר 2015 (IST)

יש שם בעיה בתבנית שיצרת. תוכל לתקן אותה? בורה בורה - שיחה 05:23, 26 במרץ 2015 (IST)

היי. מצטער שתיקנתי במרחב הפרטי שלך, אבל השארת את לוח השנה במצב של שגיאת מפענח והייתי צריך להפסיק את זה. אני מניח כשתמשיך לעבוד, תמצא דרך הנוחה לך לעבודה תקינה. יגאל (בקשת עזרה, IKhitron ושיחה) 12:36, 15 באפריל 2015 (IDT)

ברוך הבא למועדון[עריכת קוד מקור]

מה נשמע? ראיתי את זה. לרשום אותך?ישרוןשיחה 00:24, 21 במאי 2015 (IDT)

אני מעדיף שלא, אבל תודה על ההצעה. זוהי תרומתי הקטנה למאמץ של כל מי שעוסק בפיתוח ערכי העונות של ליגת ה-NBA. אודה לך אם תוכל לעבור על הערך עונות בליגת ה-NBA ולשפר אותו ככל הניתן בהתאם לשיקול דעתך. WikiJunkie - שיחה 01:02, 21 במאי 2015 (IDT)
איך שנוח לך. ראית את הערתי בדף השיחה? ‏ישרוןשיחה 01:23, 21 במאי 2015 (IDT)

הוספת קטגוריות לתמונות בוויקישיתוף[עריכת קוד מקור]

שלום לך,
במקרה נתקלתי בקובץ הזה ומשם התגלגלתי לתמונות אחרות שהעלית (זה אתה - נכון? אני שואל מכיוון שיש שם קשר מהותי לוויקיפדיה הגרמנית ומשכך, חשבתי שאולי בעבר עוד מישהו פתח חשבון בשם המשתמש שלך - או להיפך). מכל מקום, אם אכן אתה הוא מעלה התמונות, אלה תמונות מיוחדות שאתה מוסיף לוויקישיתוף ובכך מעשיר הן את מאגר התמונות ואת הערכים בוויקיפדיה בהם אתה משבץ את התמונות. אלה באמת תמונות שראוי שתפארנה ערכים רבים, בשפות שונות. עם זאת, הבחנתי בכך שאינך משבץ את התמונות בקטגוריות כלשהן בוויקישיתוף, כלומר התמונות שלך נמצאות ברובן בקטגוריה "תמונות שיש להוסיף להן קטגוריות" (שהיא קטגוריה אוטומטית המתווספת לאחר זמן מסויים מרגע העלאתה של תמונה לשרתים, אם לא נבחרו עבורה קטגוריות). בחירת קטגוריות חשובה מאוד כדי ליצור סדר מתבקש בוויקישיתוף ועוד יותר מכך, כדי להגביר את השימוש בתמונות. ברגע שהן משוייכות, ניתן להגיע אליהן דרך הקישורים לקטגוריות המופיעים בתוך ערכי ויקיפדיה וגם מתוך קטגוריות-על בוויקישיתוף.

אנא נסה למצוא קטגוריות לכל התמונות שהעלית. לאחר שאלה תשובצנה בקטגוריות כלשהן, עם הזמן, אם יהיה צורך, תמצאנה קטגוריות מתאימות יותר ע"י עורכים בוויקישיתוף, כך שאין לחשוש משיבוץ בקטגוריה ש"אינה מתאימה בדיוק". תוכל גם להיעזר ב-HotCat. להוספת הכלי למנגנון הפעולה שלך הכנס לוויקישיתוף, הקש על "ההעדפות שלי" בשורת העליונה של המסך ובחלון הנפתח עבור להגדרות ה"סקריפטים" ושם, תחת "Tools for categories", סמן את תיבת הסימון השנייה.

אשמח לענות על כל שאלה ולעזור ככל שאוכל. בברכת הצלחה, Ldorfmanשיחה 17:36, 25 במאי 2015 (IDT)

צר לי לאכזב אבל זה לא הייתי אני . WikiJunkie - שיחה 18:15, 25 במאי 2015 (IDT)
במקרה נתקלתי אתמול בתשבחות שקיבל על תרומתו לוויקיפדיה הגרמנית, מה שהזכיר לי את הנושא וגרם לי להבין שאתם בשניים שונים (עוד קודם לקריאת דבריך פה). איך זה ששם המשתמש של אחד מכם לא השתנה? Ldorfmanשיחה 01:00, 30 במאי 2015 (IDT)

מודל wireframe[עריכת קוד מקור]

היי ויקיג'נקי, האם מודל wireframe עדיין בעבודה? בברכה, ערן - שיחה 00:13, 27 במאי 2015 (IDT)

תבנית ברכה ראשונה לא נכונה[עריכת קוד מקור]

שלום רב.

תודה רבה על הברכה שהשארת בדף השיחה שלי, אבל נראה לי שקצת התבלבלת... אם אכן בחנת קצת את הפעילות האחרונה שלי בוויקיפדיה, היית יכול להתרשם שאני כבר מאוד מיומן באופן השימוש וההתמצאות בוויקיפדיה, ובפרט, בתחביר ויקי בסיסי ומתקדם. לכן, לדעתי השארת לי בטעות את התבנית: {{ברוך הבא}} - שמטרתה לימוד בדיוק מה שהזכרתי עכשיו במשפט האחרון, והיא כמעט לא מכוונת ונוגעת בנושא ההרשמה לאתר, כאשר מה שאני חושב שהיה נכון בנסיבות הללו, הוא להשאיר לי את התבנית: {{הזמנה}} - שמטרתה לעודד אותי ולכוון אותי כמה שיותר מהר להרשמה מסודרת לאתר.


מקווה שתקבל את המשוב החוכמולוגי שלי באהבה ובהומור שבהן הוא נכתב.
סוף שבוע טוב,
84.111.8.170 00:30, 28 במאי 2015 (IDT)

עדכון: זוהי מיני-התנצלות, לאחר שראיתי את התיקון הזה שלך. יחד עם זאת, יש מספיק נפח פעילות אחר שלי, כדי שתוכל להתרשם ממיומנויותיי; וממילא, מה שאנחנו רואים בקישור האחרון הוא באג (תֶקֶל) של העורך החזותי.

שלום לך. שמתי לב שבתבנית הנ"ל איחדת שתי ערים לערך אחד (מריאטה ו-ואלדוסטה). הפרדתי ביניהן, אבל כעת יש 21 ערים. להוריד את העיר האחרונה? Mbkv717שיחה • כ"א בתמוז ה'תשע"ה • 12:17, 8 ביולי 2015 (IDT)

תודה על שתיקנת את הטעות. יש שם קישורים פנימיים רק ל-20 ערים (אם היו קישורים ל-21 ערים הייתי כמובן מסכים שיש להסיר את העיר האחרונה). WikiJunkie - שיחה 12:56, 8 ביולי 2015 (IDT)
היו 20 ערים עם "העיר המאוחדת". תספור עכשיו ותראה שכעת יש 21. Mbkv717שיחה • כ"א בתמוז ה'תשע"ה • 13:16, 8 ביולי 2015 (IDT)
ספרתי שוב. יש שם קישורים פנימיים רק ל-20 ערים:
  1. אטלנטה
  2. אוגוסטה
  3. קולומבוס
  4. סוואנה
  5. את'נס
  6. סנדי ספרינגס
  7. רוזוול
  8. מייקון
  9. ג'ונס קריק
  10. אולבני
  11. וורנר רובינס
  12. אלפארטה
  13. מריאטה
  14. ואלדוסטה
  15. סמירנה
  16. דאנוודי
  17. רומא
  18. איסט פוינט
  19. מילטון
  20. גיינסוויל
WikiJunkie - שיחה 01:22, 10 ביולי 2015 (IDT)
מוזר... כנראה ספרתי את איסט פוינט פעמיים כי זה בשתי שורות. תודה על התיקון. Mbkv717שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשע"ה • 10:15, 10 ביולי 2015 (IDT)
יש שגיאת כתיב בהרבה תבניות מהסוג הזה. צריך לכתוב "היישובים הגדולים ביותר" עם שני יודים. בורה בורה - שיחה 10:21, 10 ביולי 2015 (IDT)

מחוזות וירג'יניה[עריכת קוד מקור]

אהלן וויקי ג'אנקי. אתה יכול לעזור לי להשלים את מחוזות וירג'יניה? את טבלת הערים העצמאיות כבר סיימתי, אבל טבלת המחוזות (95, הכמות מותאמת) מפרכת ומקוצר זמן אני זקוק למישהו שיעזור לי. שום נתון שם אינו נכון - הכל מועתק מערך אחר של מחוזות. תוכל לעזור לי בזה? ‏Archway שיחה 16:51, 5 באוגוסט 2015 (IDT)

אין בעיות. איצור את הטבלה מתישהו במהלך הימים הקרובים. WikiJunkie - שיחה 16:56, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
תודה. אגב, השלמתי לאחרונה את מחוזות מרילנד, מחוזות ניו המפשייר, מחוזות ורמונט ומחוזות מיין - התבנית כבר הרבה יותר כחולה. ‏Archway שיחה 16:58, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
מצוין. בזמנו יצרתי את ערכי המחוזות של המדינות שלכאורה הכי מעניינות את קוראי הויקיפדיה העברית (לפי נתוני הצפייה בערכי מדינות ארצות הברית). יצירת ערכי המחוזות אכן איננה פשוטה וזו הסיבה שלא יצרתי בזמנו את כל ערכי המחוזות. בעוד שבהחלט אשמח אם כל ערכי המחוזות של ארצות הברית יווצרו בהקדם, אני בהרבה יותר מעוניין לראות סוף סוף שכל 50 תבניות ארצות הברית ישולבו במרחב הראשי לאחר שכמחצית מהקישורים הפנימיים בכל תבנית יוכחלו. שילוב כל תבניות המדינות במרחב הראשי מסייע לגייס עורכים רבים יותר, המתמחים במדינות מסוימות בארצות הברית, לקחת חלק ביצירה או בהרחבה של ערכי הליבה של אותן המדינות (ללא שילוב כל 50 התבניות הללו במרחב הראשי הקוראים בכלל אינם מודעים בכלל לכך שחלק מערכי הליבה של אותו האזור עדיין לא קיימים בוויקיפדיה העברית, או שהם קיימים אך זקוקים להרחבה משמעותית). WikiJunkie - שיחה 17:11, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
כמה דברים. איך אתה נחשף אל נתוני הצפייה הללו? שנית, זו אכן עבודה מפרכת וגם לי אין כוונה לפתוח את כולם - אבל פתחתי כאלה שלדעתי חשובים מאוד. וירג'יניה היא אחת המדינות החשובות, הידיעות והמאוכלסות בארצות הברית, בנוסף לרקע ההיסטורי שלה - ולכן חובה שיהיה עליה. לגבי מרילנד גם חשיבותה גדולה. את מדינות ניו אינגלנד אני נורא אוהב וגם ככה מספר המחוזות שבהן אינו גבוה, כך שזו לא הייתה עבודה קשה.
לגבי תבניות המדינות - פתחתי אינספור ערכים על ערי מדינות, אבל לעתים במדינות מסוימות הוכחלו רק 30% לדוגמה, וזה נראה חסר כל סיכוי לעשות זאת לבד. רק משתמש:Mbkv717 עוזר לי ופותח ערים בארה"ב, אך לא מעבר. המצב בכל אופן בקאנטים. ערים גדולות כגון פורטלנד וסן אנטוניו במצב קצרמר. אבל יותר מזה, מצאתי את מצבן של מדינות ארצות הברית בקאסטרופה. וירג'יניה הייתה לפני כחודשיים קצרמרון - אך לא כעת, וגם לא ורמונט, ובנוסף הרחבתי באופן משמעותי כמעט את כל ערכי המדינות וגם עיצבתי ותיקנתי אותם; אך כאן למזלי מצאתי שותף, Ariel196, שעובד איתי יחד להרחבת ערכים אלו. ‏Archway שיחה 17:47, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
את נתוני הצפיה של כל ערך תוכל למצוא אם תלך לערך עצמו, תלחץ על לשונית "גרסאות קודמות", ולאחר מכן תלחץ על הקישור "סטטיסטיקת צפייה" (את כל הנתונים שתשלוף תוכל לאחר מכן להשוות באמצעות אקסל).
לגבי תבניות המדינות וערכי הישובים הבולטים ביותר - בעוד שבאופן אידאלי היה עדיף לו היה לנו צבא עורכים גדול שמתמקד רק במטלה הזו, ועובר על רשימת הערכים החשובים ביותר שיש ליצור או להרחיב, כאשר כולם יוצרים בשיתוף פעולה ערכים מורחבים או מומלצים לערים הבולטות ביותר - בפועל מאוד קשה להתקדם באופן הזה, וזאת משום שכולנו כאן בני אנוש, שמתעניינים בנושאים שונים, ומפתחים כאן תוכן בהתנדבות (בכל מקרה, יצירת ערכים מורחבים מוצלחים הינה משימה לא פשוטה שאורכת זמן רב במיוחד, ולכן סביר להניח שתתקשה לבדך לשפר במיוחד את רמת האיכות של מרבית ערכי הערים הבולטים ביותר). מרבית התוכן/ערכים באתרי ויקיפדיה מפותחים במידה משמעותית לאורך זמן על ידי עורכים רבים ולאורך תקופות שונות, ולעתים רבות על ידי מומחים בנושאים מסוימים שלאו דווקא הינם ויקיפדים, אלא משתמשים שנתקלו במקרה בערכים שזקוקים למקצה שיפורים בעת חיפוש בגוגל, ומחליטים בעקבות כך לפתח את הערך על הערים/מחוזות/נושא שהם מכירים היטב. משום כך, אני נוטה להעדיף בהרבה שיהיו לנו ערכים התחלתיים סבירים לערכי הליבה של מדינות ארצות הברית (בתוספת תבניות מדינות ארצות הברית לאחר שנכחיל 50% מהערכים בכל תבנית), מאשר שנתמקד עוד מההתחלה רק ביצירת קומץ קטן של ערכים מומלצים וללא שילוב תבניות מדינות ארצות הברית במרחב הראשי. WikiJunkie - שיחה 18:13, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
אתה צודק באופן כללי, אבל ערך קצרמר לווירג'יניה זו חרפה; וכך גם לגבי רבים אחרים. אני מסכים שיש להכחיל כמה שיותר ערכי ליבה, אבל חשוב שערכים מסוימים יהיו במצב בסיסי, לא בהכרח כמומלצים, אבל לא מביכים. ‏Archway שיחה 18:40, 5 באוגוסט 2015 (IDT)
אם כך אולי כדאי שתנסה לגייס עורכים רבים ככל הניתן להתמקד בערכים הבולטים המביכים ביותר במסגרת מיזם מסודר. WikiJunkie - שיחה 18:47, 5 באוגוסט 2015 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── הבחנתי שבמחוזות פלורידה חסרים השמות באנגלית, אז ארגנתי את הטבלה אם ברצונך להשלים זאת. ‏Archway שיחה 20:23, 7 באוגוסט 2015 (IDT)

בוצע בוצע WikiJunkie - שיחה 23:04, 7 באוגוסט 2015 (IDT)

שלום WikiJunkie, מה שלומך? רציתי להזמין אותך להתארח ב"פינת ההילולים". נשמח מאוד אם תרצה להשתתף ולכתוב כמה מילים על ויקיפד/ית אחר/ת ממנו/ה זכית לקבל עזרה ותמיכה, לשמוע מילה טובה, לנהל דיון מעניין וכולי — הבמה שלך, כל מה שנראה לך מתאים ומפרגן לאחר. אפשר להסתכל בדף הפרוייקט ולקבל השראה מוויקיפדים קודמים שהשתתפו.
אם מתאים לך, תוכל לכתוב טיוטה בדף משתמש:WikiJunkie/הילולים. אשמח לסייע בכל שאלה והערה. אגב, נשמח אם במהלך כתיבתך תוכל לסמן את שם המשתמש/ת עליו אתה רוצה לכתוב, בקוד ללא עיצוב ויקי (כלומר תוסיף <nowiki>[[שם המשתמש]]</nowiki> משני צידי שם המשתמש) כדי שלא יהיה תיוג אוטומטי שלו/ה, ואז אולי תהיה לו/ה הפתעה נעימה ביום העלאת הדף בתחילת החודש הבא.
אז מה דעתך?...
תודה והמשך ערב נעים, אופק כחול - ביבר הזכוכית 21:03, 11 באוגוסט 2015 (IDT)

תודה על ההצעה אבל אני מעדיף להתמקד בפיתוח הערכים. אני מקווה שתמצאו בהקדם עורך שירצה להשתתף בפינה זו. שיהיה בהצלחה. WikiJunkie - שיחה 22:02, 11 באוגוסט 2015 (IDT)
מיקום מחוז אוסווגו בניו יורק

לחצו כדי להקטין חזרה

מחוז סנט לורנסמחוז פרנקלין (ניו יורק)מחוז קלינטון (ניו יורק)מחוז ג'פרסוןמחוז לואיסמחוז הרקימרמחוז המילטון (ניו יורק)מחוז אסקסמחוז אוסווגומחוז אוניידהמחוז פולטוןמחוז מונטגומרימחוז וורן (ניו יורק)מחוז סרטוגהמחוז וושינגטון (ניו יורק)מחוז ניאגרהמחוז אורלינסמחוז מונרומחוז וייןמחוז קייאוגהמחוז אונונדאגהמחוז מדיסוןמחוז אירי (ניו יורק)מחוז ג'נסימחוז ויומינגמחוז ליווינגסטוןמחוז אונטריומחוז ייטסמחוז סנקהמחוז שאטוקווהמחוז קאטאראוגוסמחוז אלגאנימחוז סטובןמחוז סקיילרמחוז צ'המונגמחוז טומפקינסמחוז קורטלנדמחוז טיוגהמחוז ברוםמחוז שנאנגומחוז אוצאגומחוז דלאוורמחוז שוהארימחוז סקנקטדימחוז אולבני (ניו יורק)מחוז רנסלאארמחוז סאליבןמחוז אלסטרמחוז גריןמחוז קולומביה (ניו יורק)מחוז אורנג' (ניו יורק)מחוז דאצ'סמחוז פוטנאםמחוז רוקלנדמחוז וסטצ'סטרמחוז סאפוקמחוז נסאו (ניו יורק)הברונקסמנהטןקווינסמחוז קינגסמחוז ריצ'מונדקנדהורמונטניו המפשיירמסצ'וסטסקונטיקטרוד איילנדניו ג'רזיפנסילבניה


אהלן. בכוונתי להכין מפות איתור חדשות למחוזות מדינות ארה"ב. זכור לי שנתקלתי בעבר בתבנית ניווט שהכנת לצורך הדגמה כלשהיא, ובצידה שמת תמונת אימג'מאפ עם קישורים למחוזות. יש לך מושג איפה אני יכול למצוא אותה? קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 07:58, 13 באוגוסט 2015 (IDT)

לא זוכר מפה כזו. האם אתה רוצה לשים תמונת Imagemap אחת בערך המרכזי של מחוזות ארצות הברית? או שמא אתה מעוניין בתמונות Imagemap נפרדות לכל מדינה ? WikiJunkie - שיחה 18:04, 13 באוגוסט 2015 (IDT)
האם אתה מעוניין ליצור משהו בסגנון של המפה שבראש הערך הזה בויקיאינגליש? WikiJunkie - שיחה 18:07, 13 באוגוסט 2015 (IDT)
אני מתכנן להכין אחת לכל מדינה. זה המון עבודה (צריך גם להכין קבצים מתאימים), חשבתי שאוכל להעתיק ממה שזכרתי שהכנת בעבר. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 23:40, 13 באוגוסט 2015 (IDT)
נראה נחמד . אף פעם לא הכנתי משהו דומה למפה הזו. אני זוכר במעורפל שבזמנו יצרתי גרסה עברית למפה מהסוג הזה. האם היו בעבר קהילות ויקיפדיות כולשהן שהכינו מפות איתור מהסוג שאתה מתכנן ליצור? (אולי תוכל להעתיק מהם את מרבית העבודה). כמה זמן ייקח לך להכין את כל אותן המפות? למרות שלפי דעתי מאוד חשוב להשקיע בנושא זה בויקיפדיה העברית, אני גם מודע לכך שבמקרים רבים יש לכך פחות ביקוש בקרב קהל דובר עברית (במיוחד במדינות בארה"ב בהם אין כמעט ישראלים), ומשום כך אני מנסה בשלב הזה למקד את עיקר העבודה על ערכי המחוזות שהכי פופולריים בקרב ישראלים/דוברי עברית (לפי נתוני מרשם האוכלוסין האמריקני ולפי נתוני הצפייה בערכים של הויקיפדיה העברית). WikiJunkie - שיחה 01:19, 14 באוגוסט 2015 (IDT)
לדעתי בויקיפדיה הגרמנית המציאו את הדבר המדהים הזה, אני חושב שאנו היחידים חוץ מהם. (יחד עם מאות מפות המיקום המפורטות אנו מעצמת מפות). את הנתונים של חלק גדול ממפות האיתור ייבאתי מהגרמנים, לא תמיד יש אצלם, כמו במקרה שלפנינו.
לערכתי ייקח לי כחודשיים, כי צריך לצייר גם את הקבצים (את הקבצים שבשימוש אני לא אוהב).
סדר ההכנה יהיה לפי הערכים שקיימים אצלנו. מפה כזאת לא עוזרת לי, תודה בכל אופן. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 18:55, 14 באוגוסט 2015 (IDT)
בגדול, לפי הבנתי מפות Imagemap לא חייבים תמיד ליצור מחדש - במקרה הזה לפי הבנתי אפשר בתאוריה לקחת מפות Imagemap שכבר קיימות בויקיפדיות השונות למפות של מדינות בארצות הברית (אני בטוח שהכל כבר קיים רק לקבצי מפות אחרים), ופשוט להתאים אותם מחדש למפות החדשות שתיצור באמצעות Dreamweaver (בתוכנה זו יש עורך ויזואלי שמאפשר להזיז/לעשות Scale לפוליגונים ולשמור מחדש את הקוד שהותאם לקבצים החדשים. WikiJunkie - שיחה 07:12, 15 באוגוסט 2015 (IDT)
אני לא מכיר בויקיפדיות אחרות מפות אימג'מאפ של מחוזות ארה"ב, גם לקבצים אחרים. קרלוס ~ שיחה ~ הבה נכחילה 23:27, 15 באוגוסט 2015 (IDT)

הזמנה אישית לסקר העורכים של ויקיפדיה העברית[עריכת קוד מקור]

סמליל ויקימדיה ישראל

שלום WikiJunkie,
עמותת ויקימדיה ישראל מקיימת לראשונה סקר בקרב עורכי ויקיפדיה העברית. הסקר נועד לקבל תובנות בנוגע לחוויית העריכה במיזם, מתוך כוונה לעזור לקהילת העורכים להמשיך לשפר את גרסתה העברית של האנציקלופדיה החופשית וכן, את תהליך יצירתה. נודה לך מאוד אם, כמי שפעיל בוויקיפדיה העברית מזה זמן רב, תסכים לענות על השאלון, באמצעות הקשה על הקישור הבא:

הקישור שלך לסקר.
הקישור המופיע פה לשאלון הוא אישי והודעה זו הושארה עבורך באופן ספציפי.


לתשומת לבך, הסקר אינו מתבצע על גבי שרתי קרן ויקימדיה, אלא באמצעות מערכת "Qualtrics", אשר אושרה לשימוש על ידי הקרן. למען הסר ספק, גם אם ההזמנה אישית, כל המידע בסקר נאסף בצורה אנונימית, כך שלא ניתן לקשר בין עורך מסוים לתשובות שמסר. בנתונים שייאספו לא יעשה כל שימוש מעבר למחקר עצמו, אשר ניתוח תוצאותיו יהיה זמין לקהילת העורכים לאחר סיום איסוף המידע.

הסקר נבחן ונמצא נגיש לאנשים עם מוגבלויות. הוא זמין למענה גם דרך מכשירים ניידים.


בכל שאלה או בעיה, לפני המענה על הסקר או במהלכו, הנך מוזמן ליצור קשר עמי, לירון דורפמן, בכתובת המייל Liron-at-wikimedia.org.il או בטלפון 050-5453913 .

.בשם ויקימדיה ישראל, תודה לך מראש

Ldorfmanשיחה 02:16, 24 באוגוסט 2015 (IDT)

עריכתך זו ועריכות דומות, יוצרות בעיה. במקרה כזה צריכים לעשות איחוד גירסאות ולא להשאיר הפניה ממרחב משתמשים למרחב הערכים. בעתיד, אנא פנה לבקשות ממפעילים בשביל לפתור את זה. ביקורת - שיחה 19:45, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

לא זכור לי מה בדיוק הסיבה שהוספתי שם הפניה. בדרך כלל אינני נוהג להוסיף הפניות באופן זה במרחב המשתמש ולכן אינני מסוגל לזכור מה היתה הסיבה שעשיתי זאת במקרה הזה. אני מתנצל אם נעשתה כאן טעות. WikiJunkie - שיחה 22:19, 25 באוגוסט 2015 (IDT)
חשבתי שעשית זאת כדי לשמר את היסטוריית הגירסאות של הערך, וזה טוב. אבל יותר טוב באמצעות מיזוג גירסאות. לא משנה, לעתיד. שיהיה לך בהצלחה ובכיף. ביקורת - שיחה 22:59, 25 באוגוסט 2015 (IDT)

מזמן לא ראיתיך[עריכת קוד מקור]

אז, סתם שלום וחיוך אילי - שיחה 17:35, 11 במאי 2016 (IDT)

שלום אילי. כבר תקופה ארוכה שאני משקיע את עיקר המאמצים שלי כאן באתר הבת החשוב הזה של קרן ויקימדיה אשר לצערי נזנח כמעט לגמרי על ידי כל יתר הויקיפדים הישראלים. (אולי יש לך רעיונות טובים כיצד להביא לויקימסע העברי עורכים פעילים?) WikiJunkie - שיחה 17:39, 11 במאי 2016 (IDT)
צר לי, אך עיקר רעיונותיי הן בתחום הכתיבה בלבד. אילי - שיחה 18:40, 11 במאי 2016 (IDT)
גם זה חשוב. אשמח במיוחד אם תבחרי לסייע לנו לכל הפחות לפתח במעט מדריך/ים העוסק/ים ביעד/י טיול שאת מכירה היטב, או לשפר את הטקסטים במדריכים הקיימים. WikiJunkie - שיחה 19:39, 11 במאי 2016 (IDT)

שלום WikiJunkie, תודה על ההזמנה לסייע בשיחון בויקימסע. עשיתי כמה עריכות קלות. YR on wiki - שיחה 23:27, 8 בפברואר 2017 (IST)

קיבלתי את הזמנתך, אולי אוכל לעשות זאת בהמשך. תודה על ההזמנה ועל עבודתך בויקימסע. ניתאי גלילי - שיחה 21:50, 4 במרץ 2017 (IST)

היי WikiJunkie,

הקובץ הועלה מMapQuest אלא שהאתר הזה הוא לא בדיוק ברישיון חופשי. האם יש סיכוי שעשית שימוש ב-ShareMap. ‏Geagea - שיחה 03:23, 5 במאי 2017 (IDT)

היי. ראה את השינוי שעשיתי, למה שעשית לא היה השפעה. אם נהגת כך גם במקומות אחרים, אנא תקן אותם לצורה הנכונה. Mbkv717שיחה • י"א באב ה'תשע"ז • 22:47, 3 באוגוסט 2017 (IDT)

אוקיי תודה. WikiJunkie - שיחה 22:48, 3 באוגוסט 2017 (IDT)

ירי המוני[עריכת קוד מקור]

שלום לך,

ראיתי שתרגמת (לפני כמה שנים) את הערך רצח המוני, ולדעתי עשית זאת מצוין - עיקרי הדברים מופיעים בו, והוא כתוב יפה מאד.

לאור אירוע הטבח בסטריפ של לאס וגאס, אולי תרצה לתרגם גם את הערך על ירי המוני (אנ').

בברכה, -- ‏גבי‏ • שיח 12:09, 10 באוקטובר 2017 (IDT)

הטילדה הרביעית גיליון 30[עריכת קוד מקור]

שלום רב, לאחר שלוש שנות הפסקה, יצא גיליון חדש של הטילדה הרביעית. אתם מוזמנים לעיין בגליון החדש בויקיפדיה:הטילדה הרביעית. MediaWiki message delivery - שיחה 10:58, 25 בדצמבר 2017 (IST)

קשור אליך? • דגש חזקשיחה • ד' בתמוז ה'תשע"ח • 15:52, 17 ביוני 2018 (IDT)

כן. WikiJunkie - שיחה 15:53, 17 ביוני 2018 (IDT)
לא שהוא עושה הרבה עריכות, אבל אולי כדאי שיסמנו אותו כבדוק עריכות אוטומטי. • דגש חזקשיחה • ד' בתמוז ה'תשע"ח • 15:55, 17 ביוני 2018 (IDT)

שלום. ביטלתי את עריכתך זו שכן אירוע טונגוסקה היה ביוני 1908 ולא בפברואר 1947. אני מניח שמדובר בסתם טעות. (אם לא, אשמח לדעת מה הסיבה) Dovno - שיחה 18:03, 5 ביולי 2018 (IDT)

אכן טעות. תודה על התיקון וההערה. WikiJunkie - שיחה 19:57, 5 ביולי 2018 (IDT)

נוצר בטעות? למחוק? אמא של גולן - שיחה 11:10, 13 ביולי 2018 (IDT)

ממש טעות... בורה בורה - שיחה 11:14, 13 ביולי 2018 (IDT)
אכן למחוק. אכן נוצר בטעות במקום המאה ה-19. WikiJunkie - שיחה 11:19, 13 ביולי 2018 (IDT)

ביקשת למחוק דף זה, בסיבה רשמת למחוק את היחידה, כלומר את יחידה:Map? איזה דף ביקשת למחוק? אמא של גולן - שיחה 09:20, 28 ביולי 2018 (IDT)

אמא של גולן - ביקשתי למחוק את יחידה:Map שניסיתי להעתיק אלינו מהויקימסע העברי (אך הוא לא עבד עבורי כאן). WikiJunkie - שיחה 12:34, 28 ביולי 2018 (IDT)
בוצע בוצע אמא של גולן - שיחה 12:59, 28 ביולי 2018 (IDT)
אגב יש לנו עותק של היחידה ביחידה:מפה. ערן - שיחה 11:03, 28 ביולי 2018 (IDT)
ערן, אולי אתה יודע איך לעשות את מי שניסתי לעשות ביתר קלות - ניסיתי לבדוק בערך פוקט (עיר) אם ניתן להעתיק לוויקיפדיה העברית סימוני גבולות של ישובים למפות הדינמיות (בויקימסע העברי אנו נעזרים בתבנית תבנית:Mapmask שמשתמשת ביחידה:Map על מנת לעשות זאת). תוכל לראות כאן כיצד זה נראה. האם לדעתך ניתן לגרום לסימונים הללו לעבוד גם בערכי הוויקיפדיה העברית ? WikiJunkie - שיחה 12:34, 28 ביולי 2018 (IDT)

הית מה בדיוק אתה עושה עם המשתמש החדש וארגז החול - יחידה:ארגז חול/ויקיג'אנקי? אמא של גולן - שיחה 12:16, 1 באוגוסט 2018 (IDT)

@ אמא של גולן - אני משתמש ביחידה על מנת ליצור עבור הויקימסע העברי (שם אני מפעיל מערכת) רשימה של היעדים שלכאורה הכי פופולריים, שמסתמכת על סטטיסטיקות הצפיות של הוויקיפדיה העברית (דבר שנחוץ לנו במיוחד בויקימסע העברי על מנת לוודא שלא שכחנו להזכיר יעדים בולטים במיוחד במדריכי ישראל). בכוונתי כמובן להשתמש ביחידה יחידה:ארגז חול/ויקיג'אנקי עבור מדינות נוספות מלבד ישראל.
לגבי שם המשתמש... כבר מעל ל-5 שנים אני משתמש בשם משתמש שונה לויקימסע העברי (עבר כבר כל כך הרבה זמן ששכחתי מה הייתה הסיבה הטכנית שאילצה אותי לעשות זאת). למרות שאני משתמש בשם משתמש WikiJunkie לכל מה שכרוך לפיתוח תוכן בוויקיפדיה, משום שמדובר כאן בפיתוח רשימות בויקימסע (ויש המון BACK AND FOURTH בין ויקימסע וויקיפדיה על מנת לייצר את הרשימות), אני נאלץ להשתמש בשם המשתמש ויקיג'אנקי על מנת לייצר את הרשימות הללו שנועדו לשימוש הויקימסע העברי (כל יתר העבודה שלי בויקיפדיה היא כאמור באמצעות שם המשתמש WikiJunkie). WikiJunkie - שיחה 13:11, 1 באוגוסט 2018 (IDT)

רשימת הקיבוצים[עריכת קוד מקור]

שלום, עניתי לך לדיון וכתבתי לך שאין לי דרך למצוא את הנתונים ולסכם אותם בדרך שתשווה בין שיתופיים למתחדשים ובין פריפריה למרכז. אם אתה מעוניין להשלים את הנתונים, אז בבקשה. אם לא, אני מעדיף למחוק את הטור בכלל. לדעתי הוא פשוט לא רלוונטי לכלום. אי-אפשר להשוות כך קיבוצים. --EldadHe - שיחה 15:09, 8 באוגוסט 2018 (IDT)

אינני מבין מדוע אתה מבקש להסתיר מידע זה מהערך הזה. אני דווקא משוכנע שמרבית הקוראים ירצו לראות איזה קיבוצים הכי מצליחים מבחינה כלכלית ואיזה קיבוצים הכי פחות מצליחים מבחינה כלכלית ושעל כן המידע רלוונטי לקרואים. בכוונתי להוסיף את הנתונים בעצמי ולכן אינך צריך לדאוג שהעבודה תוטל עליך. WikiJunkie - שיחה 15:15, 8 באוגוסט 2018 (IDT)
זה נתון מטעה מפני שבניגוד לערים, לא כל אדם עומד בפני הכנסתו בעצמו אלא תלוי במידת ההכנסה של המשק בקיבוצו. יכולים מכך להסיק על אנשים מסוימים שהם לא מוצלחים כלכלית רק מאחר שהם חיים בקיבוץ מסוים. בעניין חשיבות, יש נתונים הרבה יותר שפיטים בעיני כמו למשל נתוני הצבעה בבחירות או אם בפן הכלכלי אז ענפים מרכזיים במשק הקיבוץ. סטטיסטיקה של נתוני השתכרות לא יכול להיבחן כאשר יש קיבוצים שיתופיים ויש קיבוצים המתבססים על הרחבה ששם יש לרוב משפחות מבוססות יחסית. --EldadHe - שיחה 15:24, 8 באוגוסט 2018 (IDT)
אני מבין, אף על פי כן אני סבור שהנתון כן יהיה מסוגל לספק אינדיקציה לגבי הקיבוצים שהכי סובלים מבחינה כלכלית ולגבי הקיבוצים שהכי מצליחים מבחינה כלכלית (נוכל כמובן להוסיף ביאור לגבי הנקודה שהעלאת). אני מציע שנראה בדף השיחה מה יתר הקהילה סבורה שעדיף לעשות במקרה הזה ונפעל בהתאם לקונצנזוס. WikiJunkie - שיחה 15:46, 8 באוגוסט 2018 (IDT)
סאסא היה מבין העניים עד שהמפעל שלו חתם את החוזה עם צבא ארה"ב. זה כמו להשוות בין עובדים בחברות שונות לפי הכנסות החברה ולא לפי תנאי השכר. בקיבוצים אין שכר, לכן זה נתון מעוות. אני לא בטוח שהיה מסוגל להזין נתונים כ"כ שקריים ובאמת שזה לא עניין אישי שלי, פשוט לא חושב שזה נכון בערך ולא מתאר בכלל את הקיבוץ. --EldadHe - שיחה 18:52, 8 באוגוסט 2018 (IDT)

שינוי דף המשתמש שלי :)[עריכת קוד מקור]

נחמד לדעת שמישהו מעיין בזה מצחיק שבדיוק היום חשבתי לעצמי שהגיע הזמן לסדר את הערכים שם לפי פרקים, ושכחתי מזה. אז עכשיו כשהזכרת לי, אשב על זה Theshumai - שיחה 21:43, 15 בספטמבר 2018 (IDT)

בשמחה. במה אתה מציע להתמקד בשלב הזה בפרוייקט ערכי העשורים? (איך אתה מציע שנחלק את העבודה באופן פרודוקטיבי?) WikiJunkie - שיחה 21:48, 15 בספטמבר 2018 (IDT)
בנושא המקורי - שכתבתי את דף המשתמש שלי. מוזמן לחוות דעה (אני תכף מתכנן לכתוב בו עוד כמה דברים, אבל לגבי ההצעה שלך השלמתי את השכתוב).
ולגבי מיזם העשורים. יש לי כמה מחשבות. הדבר הראשון הוא, שקרה פה דבר מעניין שאולי הוא מאוד טוב ונכון: אתה עובר במהירות יחסית ויוצק תוכן עיקרי, נגיש ומסודר אל תוך כמות הולכת וגדלה של ערכי העשורים, ואני עובר בקצב איטי יותר ועושה סקירת עומק כדי להרחיב את זווית הראייה של העשורים, ובין השאר לאזן את הזווית האירופו-אמריקה-צנטרית (שבאופן טבעי מאוד הגיוני לפגוש בויקיפדיה האנגלית למשל). יכול להיות שזו דינמיקה חיובית. אשמח למחשבות מצדך בנושא. אני בסך הכל מאוד נהנה מעבודת העומק הרוחבית שהתחלתי לעשות בקיץ.
דבר שני - האם ראית את ההודעה מחודש שעבר שכתבתי לך בדיון בשיחת המשתמש שלי, לגבי הסטנדרטיזציה? אשמח לתגובתך המנוסה והמלומדת בנושא.
מאחר שבשלב זה אני לא 'עוקב' אחרי דף שיחת המשתמש שלך, אשמח אם תתייג אותי בתגובות פה כדי שאדע שענית לי. אם זה בעייתי מאיזושהי סיבה, תכתוב לי ו'אעקוב' אחרי הדף. Theshumai - שיחה 22:26, 15 בספטמבר 2018 (IDT)

סליחה, לא שמתי לב לתבנית העבודה וערכתי את הערך, אתה יכול לשחזר את עריכתי. Wikiped201820 - שיחה 01:41, 19 בספטמבר 2018 (IDT)

תודה מכל הלב[עריכת קוד מקור]

אחי היקר,
תודה מכל הלב והנשמה על כך שהושעת אותי מהעצבים, ושהשקעת מזמנך היקר בכדי לכתוב את הערך צ'ק-אין. בתחינה ממך!בתחינה ממך!בתחינה ממך!
כולי תקווה שהוא יישאר בסוף...
ברשותך, אערוך אותו מעט, אך אין זה מפחית כהוא זה מגודל הטובה שעשית עבורי.
מאחל לך לילה נפלא וסוף שבוע מקסים,
באהבה,
יואל שחק. - שיחה 00:27, 18 באוקטובר 2018 (IDT) .
שמחתי לעזור. אני ממליץ תמיד לבדוק אם קיימים ערכים מקבילים בויקיפדיות בשפות האחרות ולבסס את תוכן הערך בתחילה על מהראוי לתרגם אלינו משם. WikiJunkie - שיחה 00:34, 18 באוקטובר 2018 (IDT)

שים לב שכבר קיימת קטגוריה:העשור השלישי של המאה ה-21. גיא - פתרון למחיקה 00:58, 21 באוקטובר 2018 (IDT)

תוקן WikiJunkie - שיחה 08:56, 21 באוקטובר 2018 (IDT)

תודה על התוספת :) נראה לי שיש עוד עבודה לפניי... קריצהTMagen‏ • שיחהמיזם ויקי נשים 13:19, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

בשמחה כתיבה מהנה WikiJunkie - שיחה 13:46, 24 באוקטובר 2018 (IDT)

התייעצויות[עריכת קוד מקור]

יש לי 2 התלבטויות עריכה שאני מהרהר בהן לגבי ערכים עליהם אנחנו משתפים פעולה, אשמח לדעתך.

  1. אני רוצה להשלים את העריכה על שנות ה-30 של המאה ה-20, ואני מתלבט לגבי הפרק של התמורות הפוליטיות והסכסוכים הפנימיים. בכל העשורים שלאחר מכן בהמשך המאה יש הפרדה בין אירועים של מערב אירופה ומזרח אירופה. אני מוצא את ההפרדה הזו טבעית בעקבות המלחמה הקרה. בשנות ה-30 לא יצרתי את הפיצול הזה, אולם כשאני עובר כעת על הערך תת-הפרק של אירופה מאוד ארוך, ואני תוהה אם מבחינת עריכה כן יהיה הגיוני לחלק אותו למזרח ומערב כדי להקל על התמצאות הקוראים.
  2. הרהרתי קצת לגבי האלף_השני והאירועים הבולטים שבו, ולקראת ההרחבה המתוכננת שלי לערך הזה, רציתי לבדוק אתך אם מחשבה שלי מקובלת עליך. כשאנחנו עוברים לרזולוציה של מאות שנים (שגם היא זום-אין מרזולוציה של מילניום) אני חושב שיהיה נכון ומלמד יותר להתייחס לתמונה הגדולה, למשל, במאה ה-19 לציין באפריקה את המרוץ לאפריקה במקום את קרב איסאנדלוואנה שהוא בגדול חלק ממנו, או באירופה במקום לציין על הרכבת הראשונה, לציין את המהפכה התעשייתית, או המהפכה התעשייתית הראשונה, שהמצאת הרכבת היא חלק ממנה (על אף שאני חושב שכדאי לחתור לתמציתיות בערך של מילניום, אפשר אולי במקרים ספציפיים כאלו להשאיר את עניין הרכבת ולכתוב, למשל, "המהפכה התעשייתית בה הומצאו רכבת הקיטור, פס הייצור והרכב הפרטי")

אשמח לדעתך.
נ.ב
כמו שאולי שמת לב, הורדתי את תבנית העבודה משנות ה-30, והוא פנוי לעריכות איש השום (Theshumai) - שיחה 00:43, 7 בנובמבר 2018 (IST)

היי, אני חושד שאולי ההודעה הזו התפספסה מאחר שכתבתי לך 2 הודעות פה רצוף, אז אני מגיב פה ליתר ביטחון . איש השום (Theshumai) - שיחה 22:44, 25 בנובמבר 2018 (IST)
Theshumai - ההודעה אכן התפספסה... (1) סומך על שיקול דעתך. (2) סומך על שיקול דעתך. אנא בצע את כל השינויים שנחוצים בעיניך בערכים הללו. WikiJunkie - שיחה 01:59, 26 בנובמבר 2018 (IST)
עשיתי שינוי בשנות ה-30, וחילקתי את תת-הפרק של אירופה ל-3 חלקים. מאחר שזה לא סטנדרטי, מוזמן להציץ. כרגע החלטת העריכה שלי קצת יצרה כפילות בין תת-הפרק של תמורות פוליטיות בגרמניה ובין תת-הפרק של תנועות פוליטיות:עליית הנאציזם, ואני עוד מתלבט מה לעשות לגבי זה. מוזמן להציע את דעתך לגבי כל זה. איש השום (Theshumai) - שיחה 03:31, 30 בנובמבר 2018 (IST)
סומך על שיקול דעתך. WikiJunkie - שיחה 18:40, 30 בנובמבר 2018 (IST)
כוכב החריצות
לא עסקתי בענייני כוכבים עד כה, אבל לא יכולתי להשאר אדיש לכך שגיליתי שפתחת ערכי עשורים - ועוד עם תוכן בכולם - 3,000 שנה אחורה! זה מטורף (בקטע טוב), שאפו ענק. איש השום (Theshumai) - שיחה 00:56, 7 בנובמבר 2018 (IST)
תודה. בפועל ההשקעה עד כה לא הייתה כה גדולה - שליש מערכי העשורים כבר נכתבו לפני כן (במיוחד ערכי העשורים לפני הספירה, אשר רבים מהם היו ערכי שנים שאוחדו לערכי עשורים בשלב מסוים). כמו כן, מדובר נכון לעתה בעיקר בערכים התחלתיים שמחכים בעיקר לכך ש-Theshumai ירחיב אותם ויעשה להם סטנדריזציה. WikiJunkie - שיחה 08:38, 7 בנובמבר 2018 (IST)
עדיין לא הצלחת לגרום לי לא להתלהב איש השום (Theshumai) - שיחה 09:55, 7 בנובמבר 2018 (IST)

קישור קטגוריות לויקינתונים[עריכת קוד מקור]

היי, רציתי לשאול אותך אם אתה זוכר לקשר את הקטגוריות החדשות לויקינתונים. גיא - פתרון למחיקה 10:29, 11 בנובמבר 2018 (IST)

לא שכחתי. WikiJunkie - שיחה 12:58, 11 בנובמבר 2018 (IST)
תודה. גיא - פתרון למחיקה 14:38, 11 בנובמבר 2018 (IST)

שלום, במהלך אוקטורב יצרת סדרת תבניות (תבנית:Dr, תבנית:Dr-logno ו-תבנית:Dr-make ) שלא מנוצלות באף ערך. האם הם אכן נחוצות? דוד א. - שיחה 09:47, 1 בדצמבר 2018 (IST)

אנא עזור לי למחוק אותן. WikiJunkie - שיחה 09:55, 1 בדצמבר 2018 (IST)
בוצע בוצע אמא של גולן - שיחה 10:36, 1 בדצמבר 2018 (IST)

אשמח לדעתך[עריכת קוד מקור]

יש מקרים שתופעה כלשהי מתמשכת למשך עשרות שנים, ואני לא בטוח איך להתייחס לזה. למשל, תור הזהב של הפלמנקו התקיים למשך 4 עשורים. קשה לי להעריך באיזה מהם היה בפועל השיא המשמעותי ביותר. האם לדעתך כדאי לציין את המאורע רק בעשור הראשון (בדוגמה זו "תחילת תור הזהב של הפלמנקו"), או אולי בארבעת העשורים כולם? אשמח לחוות דעתך, כי אני נתקל במקרים כאלו מפעם לפעם. איש השום (Theshumai) - שיחה 23:55, 9 בינואר 2019 (IST)

@דה'שומאי.. שאלה טובה. לפי דעתי על מנת לדעת מה יש לעשות צריך לשאול האם מדובר באירוע משמעותי במיוחד בקנה מידה עולמי והיסטורי, ובהתאם, אם אכן מדובר באירוע משמעותי במיוחד בקנה מידה עולמי והיסטורי שנמשך עשורים מרובים, יש להזכיר את האירוע בפסקה המתאימה בכל אחד מערכי העשורים הרלוונטיים (אפילו אם מדובר באותו מקטע הטקסט - לדוגמה החלק שעוסק במלחמות בעשורים האחרונים כמעט זהה בכל אחד מערכי העשורים... וכאשר נגיע לעשור הבא נוכל פשוט לשכפל את החלק הזה במקרים בהם מלחמות מסוימות ימשיכו לעשור הבא) וכמו כן, לפי דעתי ניתן גם במקרים בהם מדובר באירוע/ים משמעותי/ים במיוחד בקנה מידה עולמי והיסטורי להוסיף קישור פנימי לערך המורחב שעוסק באירוע בחלק "ראו גם". לפי דעתי האישית תחילת תור הזהב של הפלמנקו איננו אירוע משמעותי במיוחד בקנה מידה עולמי והיסטורי (אך יכול להיות שאני טועה). WikiJunkie - שיחה 20:28, 11 בינואר 2019 (IST)
העניין הוא שככל שהולכים אחורה בזמן, העולם הוא פחות גלובלי, ויש פחות ופחות מאורעות - אפילו המפורסמים ביותר - שאפשר לטעון עליהם שהם "אירוע משמעותי במיוחד בקנה מידה עולמי והיסטורי" (במיוחד אם אני מנסה לא להיות אירופו-צנטרי). במקרה הספציפי הזה בסוף קראתי קצת יותר על תור הזהב של הפלמנקו, והחלטתי להתמקד ממש בשיאה של תופעה, שלדעתי מאוד חשובה כאופנה שהייתה במקומות רבים באירופה, וכמעצב של פולקלור לאומי בתקופת עליית הלאומיות. לדעתי הכוח של ערכי העשורים, להבדיל מתבנית בסגנון של "מלחמות במאה ה-19" היא לסייע לאנשים להבין קצת יותר את התקופה המדוברת. בכל אופן, אקח את דעתך בחשבון במקרים נוספים בהמשך. איש השום (Theshumai) - שיחה 16:01, 12 בינואר 2019 (IST)

למה אתה מכניס בקטגוריות קוד ויקי במקום להשתמש בתבניות ניווט? זה לא מקובל ומקשה על התחזוקה. יש גם תבנית:תבנית ניווט לעשורים לפני הספירה ותבנית:תבנית ניווט לעשורים במיוחד בשביל זה. בורה בורה - שיחה 16:57, 24 בינואר 2019 (IST)

@בורה בורה - לא הבנתי מה בדיוק הבעיה בקטגוריה:העשור הראשון של המאה ה-1 ו/או איך אתה מציע לתקן את הבעיה. אנא תקן את הבעיה בקטגוריה אחת לכל הפחות בתוספת קישור לתיקון שלך, ואשתדל לתקן איפה שאפשר. WikiJunkie - שיחה 18:25, 24 בינואר 2019 (IST)
@בורה בורה - הבנתי כעת מה הבעיה שהעלאת לעיל אך לא ממש הבנתי מדוע זאת בעיה - אינך אוהב שיש תבנית ניווט לקטגוריות של העשורים אשר נוצרה על בסיס תחביר ויקי ולא כתבנית נפרדת (התבניות הקיימות תבנית:תבנית ניווט לעשורים לפני הספירה ותבנית:תבנית ניווט לעשורים מיועדות לערכים ולא לעשורים). אינני מבין מדוע לדעתך יש כאן בעיה - האם שימוש בקוד ויקי לצורך תבנית ניווט יוצרת בעיה כולשהי למערכת של ויקיפדיה? תבנית הניווט שיצרתי באמצעות קוד ויקי מאפשרת לקוראים לנווט במהירות רבה יותר בין הכמות הגדולה במיוחד של קטגוריות בנושא שנים/עשורים והמראה שלה מתאים יותר, לפי דעתי, למרחב הקטגוריות. WikiJunkie - שיחה 18:32, 24 בינואר 2019 (IST)
בנתיים נזכרתי מה הסיבה שהשתמשתי בתחביר ויקי עבור התבנית הזאת ב-4 מקרים בלבד - בעוד שהתבניות {{תבנית ניווט לקטגוריות של עשורים}} ו{{תבנית ניווט לקטגוריות של עשורים לפני הספירה}}, אותן אני יצרתי, אשר משולבות כעת בכל הקטגוריות של העשורים ופועלת היטב כמעט בכולם, לצערי הן לא עובדת היטב בקטגוריות קטגוריה:שנות ה-10, קטגוריה:העשור הראשון של המאה ה-1, קטגוריה:1-9 לפנה"ס, ו-קטגוריה:10-19 לפנה"ס... ולכן נאלצתי להשתמש בתחביר ויקי על מנת להציג את הקישורים הנכונים בקטגוריות הללו בלבד. האם שימוש בקוד ויקי לצורך הצגה תקינה של הקישורים ב-4 המקרים הללו בלבד יוצרת בעיה כולשהי? האם הוחלט בעבר שחייבים להשתמש בתבניות ואסור להשתמש בקוד ויקי למקרים יוצאי דופן? אם כן, אתייעץ עם ערן כיצד לתקן את התבנית על מנת שיוצגו קישורים תקינים ב-4 המקרים הללו. WikiJunkie - שיחה 18:42, 24 בינואר 2019 (IST)
בכל מקום שהיה קוד ויקי בערכים, והיו בעבר הרבה, החלפנו בתבניות תקניות. תבניות משוות מראה אחיד ויש להן עוד יתרונות כמו שינוי, אם צריך, לכל הערכים במכה. לא ספרתי בכמה ערכים שמת את זה אבל בזה נתקלתי. אני בטוח שזה פתיר ואודה לך אם תחליף לתבנית כאשר הבעיה המקומית באלה תפתר. בורה בורה - שיחה 23:28, 24 בינואר 2019 (IST)
@ ערן - האם תוכל לסייע לתקן את התבניות {{תבנית ניווט לקטגוריות של עשורים}} ו{{תבנית ניווט לקטגוריות של עשורים לפני הספירה}} כך שניתן יהיה להשתמש בהם בארבעת הקטגוריות קטגוריה:שנות ה-10, קטגוריה:העשור הראשון של המאה ה-1, קטגוריה:1-9 לפנה"ס, ו-קטגוריה:10-19 לפנה"ס במקום תחביר ויקי? WikiJunkie - שיחה 23:34, 24 בינואר 2019 (IST)

קטלוג קטגוריות עשורים[עריכת קוד מקור]

שמתי לב כי שמת את כל קטגוריות העשורים בקטגוריה:תבניות ניווט שהיא רמת העל הגבוהה ביותר. למעשה ברמה זו אסור שתהיה אף תבנית, פשוט אנשים עצלנים... יצרתי את קטגוריה:תבניות ניווט - עשורים ויש להעביר לשם את כל קטגוריות העשורים. עשיתי אחת לדוגמה. לטיפולך אודה. בורה בורה - שיחה 15:40, 6 בפברואר 2019 (IST)

בוצע. WikiJunkie - שיחה 10:22, 7 בפברואר 2019 (IST)

תודה על כתיבת ערכים חשובים[עריכת קוד מקור]

ויקי, שלום. כל הכבוד לך על כתיבה ותרגום ערכים, כולל אלה שהיו בעבר בתבנית:לטיפול דחוף (ויקיפדיה:ערכים לא קיימים/לטיפול דחוף) כגון ניפוח זכוכית. אגסי - שיחה 17:18, 15 בפברואר 2019 (IST)

בשמחה. WikiJunkie - שיחה 17:19, 15 בפברואר 2019 (IST)
כל הכבוד לך! התכוונתי לתרגם ולערוך את הערך בדלנות שלא היה קיים, ופתאום אני מגלה שכתבת אותו, והוא נראה ממש מצוין. תודה רבה. --‏גבי‏ • שיח 09:45, 17 בפברואר 2019 (IST)
מצטרף לתודה על נוח ויילי! הופתעתי שהוא לא קיים אצלנו והכנסתי לטיפול דחוף כי לא היה לי זמן לעשות את זה בעצמי, ואכן טופל! GHA - שיחה 20:05, 18 בפברואר 2019 (IST)

היי ויקי, הערכים שכתבת על פיגועים בשנות ה-50, הביאו אותי למסקנה שאין לנו מספיק תיעוד מתקופה זו על אירועים שונים. באינטרנט קשה למצוא חומר, אם כי יש חומר בארכיונים של כמה עיתונים. אומרים שהארכיון של "הארץ" גם יהיה נגיש בקרוב, ואילו הארכיון של ידיעות אחרונות נגיש רק במחשבי הספריה. אז אם תמשיך במלאכה החשובה של תיעוד אירועים רצחניים ואחרים, מאותה תקופה שלאחר קום המדינה, (ואולי גם לפניה), אנסה לעזור לך, בוויקיגמדות וכד,' ואולי נמצא עוד חברים שיתנו כתף במשימה (מיזם) זו. אגסי - שיחה 15:25, 26 בפברואר 2019 (IST)

אם אתה משתמש בה בערכים, צריך להכניס קואורדינטות בערך או בפריט הוויקי נתונים. אחרת זה יוצר שגיאה מעצבנת ולא יפה בתבנית. הכנסתי את זה כעת לוויקי נתונים. דגש20:53, 25 בפברואר 2019 (IST)

כמובן. כפי שתוכל לראות בכל הערכים שיצרתי אני מגיע לזה תמיד בסופו של דבר (בדרך כלל אני מטפל בדברים יותר חשובים בערכים לפני שאני מגיע למפה). WikiJunkie - שיחה 20:55, 25 בפברואר 2019 (IST)

שלום רב, בכל אחת מהתבניות יצרת שורה עם התבניות לפי עשורים. זה משהו לא יעיל. בעשור הבא צריך יהיה לעבור על כל התבניות ולהוסיף עשור נוסף. הרבה יותר פשוט היא תבנית עזר שתחיל את כל התבניות לפי עשורים ושהתבניות השונות יקראו לה. כך נדרש יהיה להוסיף עשורים רק במקום מרוכז אחד. אינג. יונה ב. - שיחה - הבה נכחילה 10:12, 26 בפברואר 2019 (IST)


שלום WikiJunkie, ותודה על תרומתך לוויקיפדיה.
שינית שם ערך ללא דיון מקדים. על פי מדיניות ויקיפדיה, יש לקיים קודם דיון בדף השיחה של הדף שאותו רוצים לשנות, ולהציב בדיון תבנית {{שינוי שם}}. יש להקפיד על כך שהדיון יימשך לכל הפחות שבוע, על מנת לאפשר לשאר העורכים להגיב לפני שינוי השם.

מכיוון שהליך זה לא נעשה, בוטלה ההעברה. נא הקפד לנהוג כך בעתיד.

אשמח לעזור לך בשאלות נוספות.
בברכה, התו השמיניהבה נשוחחתובנות 17:15, 26 בפברואר 2019 (IST)

אתה יכול בבקשה להחזיר את כל הערכים לשמות המקוריים ולפתחח דיון שינוי שם? התו השמיניהבה נשוחחתובנות 17:19, 26 בפברואר 2019 (IST)
פתחתי בקשה כאן. WikiJunkie - שיחה 17:23, 26 בפברואר 2019 (IST)
מה זה קשור? צריך לפתוח דיון במזנון אם מדובר בכמה ערכים, או דיון בכל ערך בנפרד! התו השמיניהבה נשוחחתובנות 18:39, 26 בפברואר 2019 (IST)
אני לא מבין. על סמך מה שינית את שמות כל הערכים, ומדוע לא החזרת את השמות המקוריים לאחר שהתבקשת? נרו יאירשיחה • כ"ט באדר א' ה'תשע"ט • 13:08, 6 במרץ 2019 (IST)
  1. הסיבה ששיניתי את שמות 3 הערכים האחרונים בסדרה (אותם לא אני יצרתי) היא כי הערכים האחרונים בסדרה עסקו רק בסכסוך הישראלי-פלסטיני, בעוד שיתר הערכים שאני יצרתי עוסקים גם בפיגועי טרור שלא בוצעו במסגרת הסכסוך הישראלי פלסטיני (כן יש כאלה). מלבד העובדה שאני מקווה שיש לך הערכה כולשהי להשקעה הרבה שלי ביצירת כל יתר הערכים בנושא, אני מבקש שתתייחס לעבודה שלי בפיתוח סדרת הערכים בתקופה האחרונה בתור "הצעה זמנית" לקראת הדיון הכללי שנקיים ובו נחתור לקונצנזוס, ובהתאם, נבצע לאחר מכן שינוי בכל הערכים בסדרה בהתאם למה שהקהילה תחליט שהכי כדאי שיהיה (הכי טבעי לקחת החלטות כעת שרואים מול העיניים את "ההצעה הזמנית שלי" והקהילה יכולה להחליט מה עובד טוב ומה לא עובד טוב... הרבה יותר קשה לעשות את זה כקהילה שאין כלום מול העיניים). חשוב לי להדגיש שאינני מנסה בשום דרך לכפות את עמדתי, נהפוך הוא... שיניתי בשלב מסויים את כל מה שיצרתי על מנת להתאים את התוכן לכללים של הויקיפדיה העברית, ועל מנת לנסות להתאים את התוכן שקיים בערכים הללו לקונצנזוס שעלה מאחד הדיונים שהתקיימו בנושא. אני בהחלט מבין ומקבל שייתכן והשמות והתוכן של הערכים הללו ישתנה באופן ניכר בהתאם לקונצנזוס שיתגבש בהצבעת המחלוקת.
  2. אף על פי כן, כאשר התבקשתי לשנות חזרה את הערכים, משום שאינני יכול בעצמי להחזיר לשם המקורי (אני מקבל את ההודעה "קיים כבר דף באותו שם, או שהשם שבחרת אינו תקין. נא לבחור שם אחר או לבקש ממפעילי המערכת להעביר את הדף בדף הבקשות ממפעילים"), מיד ביקשתי בדף הבקשות מהמפעילים שאחד מהמפעילים ישנה חזרה את שמות הערכים לשם המקורי (ב-26 בפברואר)... אף על פי כן, בקשתי לא נענתה במשך זמן רב (אינני מבין למה בדיוק) עד שלבסוף, אתמול ב-5 במרץ, בקשתי הוסרה בטענה שאני צריך לשנות קודם את הקישורים שמפנים לערכים הללו.
WikiJunkie - שיחה 22:20, 6 במרץ 2019 (IST)
יש לי הערכה למאמציך, אבל מאמצים אינם סיבה לכך שצריך להשאיר שמות שגויים וכדומה, או לשנות שמות ערכים ללא דיון מסודר כנדרש. בעניין תיקון הקישורים זו בקשה הגיונית. ביצעת אותה? נרו יאירשיחה • ל' באדר א' ה'תשע"ט • 10:55, 7 במרץ 2019 (IST)
תיקנתי את הקישורים הפנימיים (לא היו הרבה שהיה צריך לתקן). ביקשתי שוב לפני כמה שעות שהמפעילים ישנו את שמות הערכים הללו ואני מקווה שאחד מהמפעילים יבצע את השינוי בהקדם כך שעבור הערכים הללו השם הקודם יישאר עד שנקבל החלטה ברורה בהצבעת המחלוקת מה פורמט השם המוצלח ביותר לערכים הללו. WikiJunkie - שיחה 11:01, 7 במרץ 2019 (IST)
תודה! נרו יאירשיחה • ל' באדר א' ה'תשע"ט • 11:03, 7 במרץ 2019 (IST)
בעקבות ביטול ההצבעה, אני מבקש שתפנה שוב למפעילים שיחזירו את השם שהיה קודם. נרו יאירשיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשע"ט • 17:51, 29 במרץ 2019 (IDT)
שלום נרו יאיר. אנא ראה הדיון שפתחתי במזנון. אתה מוזמן להגיב שם. מבחינתי תהיה חייבת להתקיים כאן הצבעה על מנת שנגיע כאן להכרעה ברורה. WikiJunkie - שיחה 17:55, 29 במרץ 2019 (IDT)
שלום. כפי שכבר כתבתי בעבר, חלק ניכר מהבעיה הוא שפתחת מהלך רחב ומסובך בלי להיוועץ בקהילה. רוב הקהילה מתקשה לעקוב אחר כל הפרטים האלה, לכן גם ההצבעה הייתה דלת משתתפים. ולמרות שלכאורה מדובר בנושא רגיש. אנשים הותשו מכל העסק. לכן אני מבקש, עד שיוכרע מה שיוכרע, מי יודע מתי אם בכלל, שתחזיר את המצב לכפי שהיה קודם כל המהלך שלך. תחזיר את שמות הערכים כפי שהם היו. אם בסוף תהיה הצבעה קבילה - בבקשה. זה מה שביקשתי מההתחלה. אנא טפל בזה, באותה מסירות שבה טרחת לשנות את המצב שהיה קיים קודם. תודה. נרו יאירשיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשע"ט • 17:07, 31 במרץ 2019 (IDT)
הסוגייה נמצאת כעת בטיפול של המפעילים אשר יחליטו כיצד הדרך הכי טובה להתקדם לקראת הכרעה ברורה שמתבססת על הקונצנזוס בקהילת הויקיפדיה העברית, כמקובל (ולא על סמך הדעה של צד אחד במחלוקת). אני מניח שעוד מחר או מחרתיים נדע בדיוק כיצד מתקדמים הלאה. לעת עתה, אני מבקש שתאפשר שיתקיים תהליך חתירה לקונצנזוס כמקובל (דיון והצבעה). WikiJunkie - שיחה 20:36, 31 במרץ 2019 (IDT)
הנה עברו עוד שבועיים, וכלום לא השתנה. מה בכוונתך לעשות עם זה? נרו יאירשיחה • י' בניסן ה'תשע"ט • 17:29, 15 באפריל 2019 (IDT)
הגבתי בדף השיחה שלך. WikiJunkie - שיחה 17:55, 15 באפריל 2019 (IDT)
כמו שראית אין הרבה ביקוש להצבעה שלך. אין לי בעיה להיות צד בהצבעה, אבל היא לא באופק. בינתיים, וזה העיקר, צריך להחזיר לשמות הקודמים. אם יוחלט אחרת בהצבעה - בבקשה. נרו יאירשיחה • י"א בניסן ה'תשע"ט • 14:38, 16 באפריל 2019 (IDT)
אם הייתי נוקט בגישה של לקחת החלטות חד צדדיות כפי שאתה מציע אז הייתי משנה את כל שמות הערכים בהתאם לקונצנזוס בהצבעה שהיתה. אף על פי כן, חשוב לי שההחלטה תשקף את הקונצנזוס ולכן אני עומד על כך שנחזיר את ההצבעה ונסיים את התהליך על סמך הקונצנזוס. אפתח דיון מחודש בנושא בעוד כמה שעות. WikiJunkie - שיחה 15:35, 16 באפריל 2019 (IDT)

הערות בנושא הערכים על פיגועים[עריכת קוד מקור]

קודם כל, זאת יוזמה ברוכה לתעד את הכרוניקה של פיגועי טרור נגד ישראלים, ותודה לך על כתיבת הערכים. עם זאת, יש לי שתי הערות מהותיות. ראשית, הערכים הם על פיגועים בישראל ובשטחים, אבל אין סיבה להימנע מאזכור פיגועים נגד ישראלים בארצות אחרות, שבוצעו לרוב על ידי אותם ארגוני טרור. במיוחד בולטים בחסרונם פיגועים בטיסות שהיו נפוצים בשנות השבעים.

שנית, הפיגועים מוצגים במנותק מהפעולות הצבאיות של ישראל נגד הפלסטינים, שהיו המניע לפיגועים. מדובר על מעגל של אלימות צבאית וטרור שבו כל אירוע מהווה תירוץ לאירוע הנגדי שבא בעקבותיו. זה נכון לגבי שני הצדדים, דבר המשתקף למשל בביטוי "פעולות תגמול". רשימה של פיגועים נגד ישראלים בלבד עלולה ליצור רושם שהפלסטינים רק מייצרים עוד ועוד פיגועים אבל אצלם אף אחד לא נפגע. התמונה ההיסטורית המלאה צריכה להציג רשימה של פיגועי טרור ופעולות צבאיות של שני הצדדים, לפי סדר כרונולוגי.

שני השינויים האלה יכולים לשפר בהרבה את הערכים, ואני מקווה שתבצע אותם.

תודה, -- ‏גבי‏ • שיח 23:10, 28 בפברואר 2019 (IST)

אין ספק שהערכים הללו לא מושלמים... העבודה עליהם עוד רבה. בשלב הנוכחי אני מנסה לבנות אותם ולהתגבר על מכשולים שונים שעלו במהלך העבודה (חלקם אני איתרתי וחלקם הועלו על ידי משתמשים שונים כמוך) אותם אציין בקרוב מאוד בפני הקהילה במזנון לאחר שיהיה לי מה להראות על מנת שהדיונים אשר נקיים אודות סדרת הערכים הזו יוכלו להיות יותר אפקטיבים (הקהילה תצטרך להגיע לקונצנזוס כנראה אודות 3-4 סוגיות עיקריות הנוגעות לערכים הללו על מנת שהם יהיו יותר מאוזנים ואיכותיים). WikiJunkie - שיחה 23:16, 28 בפברואר 2019 (IST)

רצח איתם ונעמה הנקין[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך רצח איתם ונעמה הנקין שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ.
שלום WikiJunkie,

אחד מעורכי ויקיפדיה קרא את הערך רצח איתם ונעמה הנקין שערכת, ולא השתכנע בכך שיש לו חשיבות אנציקלופדית. על כן, נפתח דיון העוסק בחשיבותו של הערך.
דיון החשיבות אורך שבוע ימים מרגע הנחת תבנית החשיבות על דף הערך.
אם לא תובהר חשיבות, הערך יימחק; אם כן תוצג "הבהרת חשיבות" שתשכנע חלק מהמשתתפים, הערך לא ימחק מיד, אך עשויה להיפתח הצבעת מחיקה שתכריע.

אם התהליך אינו מובן לך למרות שקראת את דפי ההסבר המצורפים לעיל, ולמרות ששאלת בדף שיחת הערך, כדאי לפנות לדלפק הייעוץ. דיון החשיבות
Staval - שיחה 02:35, 10 במרץ 2019 (IST)

תבנית ממרחב משתמש[עריכת קוד מקור]

הי. ראיתי שהטמעת תבניות ממרחב המשתמש שלך, לדוגמה בערך פיגועי טרור נגד ישראלים בישראל ובשטחים ב-2019, הוספת את {{משתמש:WikiJunkie/הפיגוע יצא מיהודה ושומרון}}. זה הרי לא מקובל, האם הוחלט באיזשהו דיון לעשות זאת כך? בריאן - שיחה 11:44, 17 במרץ 2019 (IST)

בשלבים הראשונים של סדרת הערכים הזו ביקשתי את עזרתו של בורה בורה ביצירת תבנית אחת לערכים הללו במרחב התבניות. הוא ציין שמוטב שאעלה את הבקשה באולם הדיונים של התבניות. ציינתי בפניו מנגד שמכיוון שלאחר שאסיים את עיקר העבודה על סדרת ערכי הפיגועים אני מתכוון להעלות לדיון נרחב יותר את נושא הערכים הללו ותוכנם על מנת שהקהילה תקבל החלטות שונות לגבי הערכים הללו והתבניות השונות שנכללות במדריכים הללו. וכמו כן ציינתי גם שהסיבה העיקרית לכך שאני מנסה בשלב הנוכחי לפתח את הערכים הללו והתבניות הללו לפני קיומו של דיון קהילתי היא בעיקר משום שבאופן זה, מניסיוני, הרבה יותר קל לקהילת הוויקיפדיה העברית לקיים דיון אפקטיבי כאשר המתדיינים יכולים לראות מול העיניים מה עובד היטב בערכים ובתבניות הללו, ומה מרבית ההמשתתפים בדיון מעדיפים לשנות למשהו אחר או להסיר לחלוטין. בכל מקרה, זה אכן זמן טוב להעלות את העניין באולם הדיונים של התבניות, על מנת שהקהילה תחליט אם יש לתבניות הזו מקום בויקיפדיה העברית. תודה. WikiJunkie - שיחה 11:52, 17 במרץ 2019 (IST)

כוכב לפרוייקטור![עריכת קוד מקור]

כוכב הפרוייקטור
כל הכבוד על המיזם החדש והחשוב ויקיפדיה:ערכים שצריכים להיות קיימים בכל מהדורות ויקיפדיה. שְכּוֹיֵיח! Amiroשיחה 09:50, 20 במרץ 2019 (IST)
תודה! אני מקווה שהקהילה תאמץ את הרשימה ותסייע לכתוב את 1,000 פלוס הערכים החסרים. WikiJunkie - שיחה 10:47, 20 במרץ 2019 (IST)
כל הכבוד לך על היוזמה הזו, וכמובן גם על כתיבת ערכים חשובים. מאוד חשוב לתמרץ ויקיפדים לכתוב ערכים חשובים שחסרים, כפי שכתבתי לך בדף שיחתי.אגסי - שיחה 11:35, 20 במרץ 2019 (IST)
באמת כל הכבוד - זה מיזם יפה מאוד וגם הנתונים שם מאוד מעניינים! אגב, אתה מכיר את ויקיפדיה:המקבץ השבועי? אתה יכול להכניס ערכים מתאימים מהמייזם שלך למקבצים הרלוונטיים שם או ליצור מקבצים חדשים (זה צריך להיות בנושאים שמתאימים לציבור הרחב ולא מצריכים ידע מקצועי) Chenspec - שיחה 19:01, 25 במרץ 2019 (IST)

ההגבלה של 50% הוסרה כבר לפני שנים! הסרתי את מלל ההגבלה מכל התבניות בקטגוריה. בתור היוצר המרכזי של התבניות אודה לך אם כולן תוטמענה עכשיו בערכים המתאימים לכל מדינה. תודה. בורה בורה - שיחה 13:46, 25 במרץ 2019 (IST)

WikiJunkie - שיחה 16:42, 25 במרץ 2019 (IST)
בוצע בוצע WikiJunkie - שיחה 00:02, 26 במרץ 2019 (IST)
כל הכבוד! לא הבנתי באיזה סדר עבדת אבל אני מניח שעברת על כולם... בורה בורה - שיחה 00:16, 26 במרץ 2019 (IST)
אכן. WikiJunkie - שיחה 00:19, 26 במרץ 2019 (IST)

צ'קטי בדפי שיחה[עריכת קוד מקור]

שלום ויקיג'אנקי. אל נא תפעיל צ'קטי במרחבי דיונים, זה עורך (מן הסתם) גם דברים של אנשים אחרים, או מחליף תווים לתבניות – בקיצור: שמור אותו למרחב הערכים. דגש18:17, 28 במרץ 2019 (IST)

אוקיי. WikiJunkie - שיחה 18:51, 28 במרץ 2019 (IST)

בקשת תרגום[עריכת קוד מקור]

בהיותך מתרגם מצטיין, אשמח אם תתרגם לעברית את הערך Howaldtswerke-Deutsche Werft (בעברית אפשר לקרוא לו מספנות HDW). הערך עוסק במספנות שבנו את חמש הצוללות הנוכחיות של חיל הים הישראלי, ובונות כעת את הצוללת השישית. תודה, דוד שי - שיחה 19:15, 30 במרץ 2019 (IDT)

בבקשה. WikiJunkie - שיחה 20:03, 30 במרץ 2019 (IDT)
תודה, אין כמוך! דוד שי - שיחה 20:59, 30 במרץ 2019 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

כל הכבוד על הערכים היפים, המפורטים והמעניינים שאתה יוצר, כה לחי! Ovedcשיחה 09:19, 13 באפריל 2019 (IDT)

תודה! אציין בהזדמנות זו שאני מצליח ליצור ערכים חשובים ומעניינים משום שאני נעזר ברשימות של המיזם הזה והמיזם הזה על מנת לאתר את הנושאים הכי מעניינים שעדיין לא נוצרו עבורם ערכים בוויקיפדיה העברית (ואני מקווה שעוד משתמשים ינהגו כמוני). WikiJunkie - שיחה 11:53, 13 באפריל 2019 (IDT)

מערכת בדיקת הפרמטרים[עריכת קוד מקור]

היא לא דולקת אצלך? השינויים שאתה עושה מייצרים המון שגיאות פרמטרים ואנו צריכים לנקות אחריך. ראה למשל מרגרט אטווד או לואיס קרול ועוד חמישה לפחות שתיקנתי היום. אנא הדלק אותה אצלך. קרא עוד במשתמש:בורה בורה/כתבה על ניהול הפרמטרים איך זה עובד. בורה בורה - שיחה 16:20, 17 באפריל 2019 (IDT)

אוקיי. WikiJunkie - שיחה 16:30, 17 באפריל 2019 (IDT)

שלום לך. לא הבנתי מה מחקת בערך הנ"ל. תוכל בבקשה להסביר לי? שלומי חלוויעל - שיחה 02:24, 21 באפריל 2019 (IDT)

אומנם הסרתי תווים, אבל בפועל בוצעה תוספת (תבנית מידע עם נתונים שנשלפים מויקינתונים). תמיד תסתכל על ההבדלים בגרסאות על מנת להבין מה התווסף. WikiJunkie - שיחה 05:42, 21 באפריל 2019 (IDT)
זהו, שלא כ"כ הבנתי גם שהסתכלתי בהבדלים בגרסאות. בכל אופן שיהיה לך חג שמח! שלומי חלוויעל - שיחה 10:47, 21 באפריל 2019 (IDT)

כוכב למתרגם![עריכת קוד מקור]

כוכב המתרגמים
על העשרת ויקיפדיה בשלל ערכים, בתרגום וביצירה חדשה, בתוך מיזמים ומחוצה להם. מפעים! קובץ על ידשיחה12:11, 24 באפריל 2019 (IDT)
תודה WikiJunkie - שיחה 23:13, 24 באפריל 2019 (IDT)

הערך-לעתיד הועבר לדף טיוטה, להמשך העבודה עליו[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,
תודה על תרומתך לוויקיפדיה. הערך-לעתיד "ז'אנר משחקי וידאו" שכתבת עדיין אינו עומד בסטנדרטים של כתיבת ערכים באנציקלופדיה, והועבר לבינתיים ממרחב הערכים אל הדף "משתמש:WikiJunkie/‏ז'אנר משחקי וידאו". הוא יימצא בטיוטה עד לתיקונו, בה ניתן להמשיך להרחיב ולערוך את תוכנו. נושאים שבדרך כלל זקוקים לשיפור הם:

  • חשיבות אנציקלופדית וסימוכין – האם ברור מה חשיבות הנושא ומה מייחד אותו? האם יש סימוכין ומקורות?
  • סגנון ועיצוב – האם יש קישורים וחלוקה לכותרות בערך?
  • תוכן – ויקיפדיה היא אנציקלופדיה, וערכים צריכים לספק לקורא מידע מעבר להגדרה מילונית (לצורך זה קיים ויקימילון). ניתן לכתוב ערך קצר עם מעט מידע בסיסי (קצרמר), אך לא ערך קצר ביותר (אולטרה-קצרמר).
  • לשון – האם הערך מנוסח היטב בהתאם לנהוג בוויקיפדיה?

ניתן לפנות לחממה כדי לבקש משוב ספציפי יותר על הערך. בנוסף, ניתן להסתייע במדריך לכתיבת ערכים. לאחר שהערך יורחב ויתוקן, וכאשר יעמוד בסטנדרטים של ערך בוויקיפדיה – יתאפשר להחזירו למרחב הערכים. בהצלחה! Ldorfmanשיחה 15:22, 2 במאי 2019 (IDT)

לצורך ההבהרה, בערך חסר מידע מהותי שנדרש להשלימו טרם העברתו למרחב ההערכים. ראה את כמות השורות שלאחריהן ישנו מקף, המרמז לכך שראוי לכתוב משהו בהמשך אותה שורה... בברכת הצלחה. Ldorfmanשיחה 15:24, 2 במאי 2019 (IDT)

כיתוב לתמונות בתבנית[עריכת קוד מקור]

היי ויקיג'נקי, ראיתי שאתה מוסיף לערכים תבניות ודואג להוסיף כיתוב מתאים לתמונות שמגיעות בוויקינתונים. כשאתה עושה זאת (למשל במיוחד:הבדל/25452448) אנא ציין גם את התמונה עצמה בתבנית - הסיבה היא שהכיתוב והתמונה כרוכים יחד, ואם מתחלפת התמונה מוויקינתונים הכיתוב כבר לא משקף נכון את התמונה. תודה, ערן - שיחה 09:42, 9 במאי 2019 (IDT)

אוקיי. WikiJunkie - שיחה 09:56, 9 במאי 2019 (IDT)

אהלן.

לאחרונה, הוספת לתבנית הזו פרמטרים חדשים. כל פעם שמשנים את הפרמטרים של תבנית, יש לדאוג לשני דברים (אלי יש עוד - את השניים הללו אזכיר):

  1. דיון והסכמה באולם הדיונים לתבנית (אם היה כזה, לא מצאתי אותו)
  2. התאמה ה-templatedata של התבנית למציאות החדשה: הסרת פרמטרים שהוסרו, והוספת פרמטרים שנוספו. את זאת לא עשית, ובכך נוספו כל הדפים להם הוספת את הפרמטרים החדשים לקטגוריה:שגיאות פרמטריות.

על הדרך, אבקשך להפעיל את הגאדג'ט שחושף שגיאות פרמטריות בדפים ("הראה הודעות שגיאה ממערכת בדיקת הפרמטרים") - לו היית עושה זאת, היית נוכח בשגיאה כבר בערך הראשון לו הוספת את הפרמטרים החדשים.

בברכה - קיפודנחש 23:38, 10 במאי 2019 (IDT)

קיפודנחש, עדיין עובד על זה (זה לא מעט עבודה). המצב שהיה הוא שהיתה תבנית מאוד בססית שהיתה משולבת רק בחלק קטן מהערכים. לאחר לא מעט עבודה כעת שילבתי אותה בכמעט כל הערכים. עדיין עובד על שיפוץ הקוד ועל הוספת התבנית באופן תקין לכל הערכים. WikiJunkie - שיחה 23:49, 10 במאי 2019 (IDT)

your user module on dewiki[עריכת קוד מקור]

Hello WikiJunkie! You've created de:Modul:Sandbox/WikiJunkie locally on dewiki in March 2019. According to our local naming conventions such user modules should be named Modul:Benutzer:<Account>, so they keep out of the maintenance lists. In your case that would be de:Modul:Benutzer:WikiJunkie, could you rename it? If you have any questions, please write on de:Benutzer Diskussion:MBq or apply to our sysops' request page de:WP:AAF. (By the way, there's a German user named Wikijunkie (smallcap 'j') - a bit startling, but not a real problem.) Greetings, --MBq - שיחה 15:27, 13 במאי 2019 (IDT)

שלום. בעקבות התוספת שלך בערך פונאר: אם אינך בטוח בתעתיק שמות משפה שאינך מכיר, במקום להעלות טקסט עם כתיב שמקורו בניחוש – וכמו במקרה זה, עלול להיות שגוי – נא התייעץ עם אחרים (לדוגמה בדלפק הייעוץ הלשוני). בברכה, אביעדוסשיחה 01:49, 16 במאי 2019 (IDT)

תודה על הסטטוס אך נאלצתי להסיר אותו[עריכת קוד מקור]

אני יכול לראות מעל 4500 שינויים שבוצעו במרחב הערכים עם התגית תקלדה-בקליק אבל אני לא אוכל לראות מעבר ל-5000, זה המקסימום של שינויים אחרונים שאפשר להציג. Uziel302 - שיחה 17:42, 19 במאי 2019 (IDT)

Uziel302, חבל. לפי דעתי, על מנת לגרום ליותר אנשים לקחת חלק ביוזמה, ועל מנת לתת יותר מוטיבציה לאנשים שמעורבים במיזם, כדאי במיוחד להציג לכולם באופן ויזואלי כמה תיקונים בוצעו וכמה תיקונים נותרו לבצע. WikiJunkie - שיחה 17:54, 19 במאי 2019 (IDT)
ויזואליזציה זה נחמד, אבל לא כשאין נתוני אמת להציג בה. סתם לזרוק מספרים זה מיותר. Uziel302 - שיחה 17:55, 19 במאי 2019 (IDT)
כן, אני מבין. חבל. WikiJunkie - שיחה 18:02, 19 במאי 2019 (IDT)

{{דורות דמוגרפיים}} לא מייצרים יותר כאלה תבניות, רק תבניות ניווט סטנדרטיות בסוף הערך. אנא הסב אותה לניווט קבוצות (3 דקות) והעבר לסוף הערך בכמה ערכים שהיא שם. בורה בורה - שיחה 12:49, 23 במאי 2019 (IDT)

שלום בורה בורה. שאלה - האם זהו "נוהג מקובל" או האם התקבלה החלטת קהילה שכל התבניות חייבות להיות "מוחבאות" בסוף הערכים? אם כן, אנא הפנה אותי להחלטה זו. WikiJunkie - שיחה 12:55, 23 במאי 2019 (IDT)
זה נידון. אין לי באמת יכולת לחפש את הדיון. אולי משתמש:דגש חזק או משתמש:אגסי שטובים בחיפושים כאלה ימצאו. ספציפית לתבנית זו, אין סיבה בעולם שתהיה תבנית צד. אין בה משהו מיוחד והיא ככל תבניות הניווט הרגילות. בורה בורה - שיחה 14:22, 23 במאי 2019 (IDT)
אם לא התקבלה הכרעה ברורה מדובר בנוהג מקובל לא מחייב. בכל מקרה בנתיים יצרתי תבנית נוספת של ציר זמן לתחתית ולכן לפי דעתי מוטב שהתבנית ניווט הזו תישאר למעלה. אם אתה בכל זאת מתנגד במיוחד לקיומה של תבנית ניווט בצד ימין למעלה (כך נדמה לי), אעלה את הנושא באולם הדיונים של התבניות וניתן למשתתפים בדיון להכריע מה הכי כדאי לעשות. WikiJunkie - שיחה 14:28, 23 במאי 2019 (IDT)
בורה בורה, מה אתה מעדיף לעשות? אנא הבט שוב בערכים (אותם בנתיים הרחבתי מעט), לפני שתקבל החלטה בנושא. WikiJunkie - שיחה 15:34, 23 במאי 2019 (IDT)
ראיתי שהרחבת את הערכים ועל כך תודה. אגב, אני מתנגד גם לאזכור שמות של בני כל דור (בגלל שתמיד אפשר להוסיף שמות ואין לזה סוף) אבל לא אריב איתך על כך. לעומת זאת תבנית הניווט בתחילת הערך היא מכוערת למדי ואין שום סיבה למקמה בהתחלה. איתן - שיחה 18:29, 23 במאי 2019 (IDT)
איתן, פתחתי על כך דיון באולם הדיונים של התבניות. אתה מוזמן להגיב שם. WikiJunkie - שיחה 19:44, 23 במאי 2019 (IDT)

חלק גדול מהערכים כאן הם שלך. יש להקפיד:

אתקן בהמשך את מה שנגרם כתוצאה מתבניות שאני הוספתי. WikiJunkie - שיחה 14:00, 24 במאי 2019 (IDT)

היי WikiJunkie, התוכל לכתוב את הערך Fact-checking ? צחי לרנר - שיחה 23:39, 26 במאי 2019 (IDT)

בוצע בוצע WikiJunkie - שיחה 02:00, 27 במאי 2019 (IDT)
תבורך WikiJunkie. צחי לרנר - שיחה 09:43, 27 במאי 2019 (IDT)
התוכל לכתוב את הערך Showrunner ? צחי לרנר - שיחה 19:38, 6 ביוני 2019 (IDT)
צחי לרנר, אני חושב שאוותר על כתיבת הערך הזה הפעם. ברגע שאתפנה לויקיפדיה בכוונתי לכתוב מספר ערכים מבוקשים בהרבה יותר. WikiJunkie - שיחה 00:05, 7 ביוני 2019 (IDT)
מעולה WikiJunkie. צחי לרנר - שיחה 07:27, 7 ביוני 2019 (IDT)

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "נשיקה צרפתית" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Euro know - שיחה 21:43, 14 ביוני 2019 (IDT)

היי, אני לא כ"כ בקיא בזה, אבל האם זה לא ערך כפול של רשת אפלה? אמירושיחה 13:10, 20 ביוני 2019 (IDT)

אכן, הדארק ווב והדארק נט הם אותו הדבר. דגש13:12, 20 ביוני 2019 (IDT)
ראה הסבר כאן WikiJunkie - שיחה 13:13, 20 ביוני 2019 (IDT)
אם כך, האם יש צורך בשני הערכים? אולי ניתן להפנות מדארק ווב לדארק נט. אמירושיחה 13:18, 20 ביוני 2019 (IDT)

דגש חזק, אם זה אותו דבר, למה יש ערכים שונים לשתי המושגים הללו בויקיפדיה האנגלית? ל-Dark web יש 22 בינוויקים ול-Darknet יש 16 בינוויקים. האם כולם טועים? WikiJunkie - שיחה 13:19, 20 ביוני 2019 (IDT)

אתה צודק. דגש13:21, 20 ביוני 2019 (IDT)
אם אתם סבורים שיש מקום לאיחוד, אנא הציבו תבנית איחוד ונקיים דיון איחוד כמקובל. WikiJunkie - שיחה 13:22, 20 ביוני 2019 (IDT)
לי אין מושג, אולי כדאי לחדד בערכים את ההבדלים. אמירושיחה 13:32, 20 ביוני 2019 (IDT)
אעשה זאת. WikiJunkie - שיחה 13:37, 20 ביוני 2019 (IDT)

תוחלת חיים[עריכת קוד מקור]

היי ראיתי שאתה עובד על הרשימה. שים לב שתוחלת חיים היא כבר מעין ממוצע ולא קיים מונח תוחלת חיים ממוצעת. איתן - שיחה 18:18, 22 ביוני 2019 (IDT)

שלום ג'אנק, אין ספק שאתה מכיר אותי... העתקתי לוויקיפדיה את התבנית הזאת שיצרת. האם אתה דורש את הקרדיט עבורה? בברכה. דָּנִיֵּאל (הוספתי תוכן) - שיחה 02:57, 2 ביולי 2019 (IDT)

הוספתי תוכן, בעוד שבויקימסע אין לנו ברירה אלא להשתמש בתבנית הזו מכיוון שאנו מתרגמים המון טקסט ויש מעט עורכים שמעורבים בעבודה.... מההיכרות שלי עם קהילת הויקיפדיה העברית, אין לתבנית כזו מקום כאן משום שהציפייה כאן היא שכל התוכן שמוסיפים עבר כבר את העריכה מחדש של תרגום המכונה. במילים אחרות, לא יתנו לך להשאיר תרגום מכונה גולמי בערכי הויקיפדיה העברית רק משום שקיימת התבנית הזו (ולכן מוטב למחוק אותה). WikiJunkie - שיחה 22:23, 2 ביולי 2019 (IDT)
עכשיו כשאני חושב על זה... דָּנִיֵּאל (הוספתי תוכן) - שיחה 22:33, 2 ביולי 2019 (IDT)
ביקשתי את מחיקתה. דָּנִיֵּאל (הוספתי תוכן) - שיחה 22:48, 2 ביולי 2019 (IDT)

מה קורה עם זה? שמזן (שיחה) • ערכי בראבו10:12, 4 ביולי 2019 (IDT)

הדף משתמש:WikiJunkie/רשימת 3,000 ערכי המכוניות הפופולריים ביותר בוויקיפדיה האנגלית שעדיין לא נוצרו בוויקיפדיה העברית לא עודכן כבר תקופה. חלק מהערכים כבר נוצרו. התו השמיניהבה נשוחחתובנות 04:31, 10 ביולי 2019 (IDT)

שלום. יצרתי את הרשימה הזו בראש ובראשונה עבור משתמש:סטבו על מנת לסייע לו לאתר את הערכים שכנראה הכי מבוקשים. להבנתי הוא בכלל לא משתמש ברשימה הזו, ולכן כנראה שעדכון הרשימה לא יתרום רבות למאמצים לכתוב את ערכי המכוניות בויקיפדיה העברית. WikiJunkie - שיחה 11:28, 10 ביולי 2019 (IDT)

"איך לא כתבו אותם עד כה? (מגוון "ערכי ליבה" ששמתי לב שחסרים)"[עריכת קוד מקור]

תחת כותרת זו נמצאים עשרות ערכי ליבה חשובים. אך דא עקא שרבים מהערכים האדומים קיימים בשם אחר. אני פונה אליך לאחר שאני עצמי התחלתי לכתוב ערך מהרשימה עד שגיליתי לצערי שהוא כבר קיים. תודה מראש. דָּנִיֵּאלשיחה • לכו לקבל את פניהם של חדשים! 18:44, 24 ביולי 2019 (IDT)

דניאל, במהלך העשור הראשון של הוויקיפדיה העברית משתמשים רבים בוויקיפדיה העברית נטו להעדיף שערכי הוויקיפדיה העברית יהיו מרוכז יותר, שהכל יהיה הרבה יותר מתומצת ומאוחד, ולכן במקרים רבים קרה שמישהו בשלב אחד החליט שכל המידע על נושא מסוים ירוכז בערך עם שם מסוים (כאשר כל הניסיונות ליצור ערכים מורחבים בעברית המקבילים לערכים הקיימים בוויקיפדיה האנגלית הובילו לכך שיתר הערכים אוחדו לערך המרכזי על הנושא). באופן זה לדוגמה קרה שבוויקיפדיה העברית היה רק ערך אחד לעץ הקינמון והתבלין קינמון, בעוד שבוויקיפדיה האנגלית אלו הם שתי ערכים שונים. עם השנים המגמה הזו השתנתה וכעת לאחר שנים רבות בהם כמות אדירה במיוחד של עורכים הייתה מעורבת ביצירת התוכן בוויקיפדיה האנגלית, וביצירת ערכים מקבילים בשפות אחרות, כיום לפי הבנתי בקהילת העורכים של הוויקיפדיה העברית עורכים רבים מבעבר מוכנים לבדוק פעמיים אם אין בעצם מקום לשתי ערכים נפרדים כמו ביתר הויקיפדיות (לדוגמה, מקרים בהם 50 ויקיפדיות אחרות בחרו לפצל נושא מסוים לשתי ערכים נפרדים ורק אצלנו בחרו לשמור את כל המידע עד היום בערך אחד). אף על פי כן, לא תמיד רצוי לעשות זאת. משום כך כל מקרה לגופו ושיקול הדעת של כולנו הוא זה שבסופו של דבר יוביל להחלטה אם לפצל או לא. אין כללים ברורים בנושא הזה לגבי מתי יש לפצל כמו בוויקיפדיה האנגלית ומתי אין לפצל. לגבי ערכי עץ הקינמון ותבלין הקינמון - לאחר שהעלאתי את העניין הקהילה החליטה שעדיף שגם אצלנו יהיו שתי ערכים נפרדים - קינמון (תבלין) וערך לעץ הקינמונום (למרות שכל המידע היה מאוחד עד שנת 2019 בערך קינמון).
מה הערך שהתחלת ליצור וגילית שהוא כבר קיים? WikiJunkie - שיחה 21:31, 24 ביולי 2019 (IDT)
הי ויקיג'אנקי, לא פיקפקתי בתועלת הרשימה. הערכים הנמצאים בה הם הכן ערכי ליבה. אך ברבות השנים חלק מהם נוצרו בשם מעט שונה.
להלן רשימת הערכים הכתובים והערכים החלופיים: (את הערכים הכתובים סימנתי בפס)
אנא תקן בהתאם. דָּנִיֵּאלשיחה • לכו לקבל את פניהם של חדשים! 21:52, 24 ביולי 2019 (IDT)
שוב... לא תמיד מדובר באופן חד משמעי באותו הנושא ולעתים רבות מדובר במקרים בהם ב-50 פלוס ויקיפדיות אחרות יש שתי ערכים לשתי נושאים נפרדים אך דומים ובוויקיפדיה העברית הוחלט בשלב זה או אחר לאחד את הנושא ולצמצם את הכתוב עליו ככל הניתן. זה שמישהו החליט את זה ב-2007 לא אומר בהכרח שכך זה צריך להיות לנצח.
בכל מקרה, יש לבחון כל מקרה לגופו ויש מקרים בהם למרות שכנראה הקהילה תבחר לפצל את הנושא לשתי ערכים כמו בויקיפדיה האנגלית ויתר הויקיפדיות, הדבר יהיה כנראה כרוך בדיונים שימשכו שבוע-שבועים עד שהקהילה תקבל הכרעה בנושא (ולכן אתה צריך להחליט אם שווה לך לקדם את העניין ולהשקיע את כל הזמן הזה בדיונים עד שתתקבל הכרעה ברורה לכאן או לכאן). WikiJunkie - שיחה 23:12, 24 ביולי 2019 (IDT)
ויקיג'אנקי היקר
אני נורא מצטער על שסגנון הכתיבה שלי אינו מובן לך דיו
לא דברתי ולא חשבתי על יצירת רשימה כזאת (כמו שיש לנו בויקימסע). בסך הכל ביקשתי שתעדכן את הרשימה המופיעה בדף המשתמש שלך כדי שלא תבלבל עורכים אחרים. ממש לא אכפת לי לעשות את זה בעצמי אם תרצה.
ערב טוב ומקסים. דָּנִיֵּאלשיחה • לכו לקבל את פניהם של חדשים! 20:58, 25 ביולי 2019 (IDT)

היי, בעקבות ההודעה בדף השיחה של הערך שכתבת לא מזמן. כדאי שתתייחס. אלעדב. - שיחה 09:49, 27 באוגוסט 2019 (IDT)

מדליית זהב עבורך![עריכת קוד מקור]

Long overdue

תודה אישית על תרומתך הרבה!

Shalom11111 - שיחה 11:45, 28 באוקטובר 2019 (IST)
תודה. WikiJunkie - שיחה 04:57, 29 באוקטובר 2019 (IST)

האם אתרי ויקי אינם אוטומטית מבוססי תוכן משתמש? שים שלום - שיחה 17:49, 9 בנובמבר 2019 (IST)

הכוונה היא לאתרי וב 2.0. ייתכן שכדאי לשנות את שם הקטגוריה (כפי שעשו במהדורות אחרות של ויקיפדיה) על מנת שהדבר יהיה מובן יותר. WikiJunkie - שיחה 22:01, 11 בנובמבר 2019 (IST)

בעבודה מתיישנת[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "תקריות אלימות נגד פלסטינים בישראל ובשטחים ב-2017" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה,


שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "תקריות אלימות נגד פלסטינים בישראל ובשטחים ב-2018" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, Ronam20 - שיחה 00:12, 14 בנובמבר 2019 (IST)

סיימת את פיתוח הערך?--שלום1234321אפצישיחה • א' בטבת ה'תש"ף 06:56, 29 בדצמבר 2019 (IST)

יהוד (פרובינציה בבלית)[עריכת קוד מקור]

שלום WikiJunkie,
הצבת תבנית "בעבודה" על הדף "יהוד (פרובינציה בבלית)" ולא ערכת אותו מזה זמן מה. אם העבודה על הדף למעשה נשלמה, יש להסיר את התבנית. אחרת, ברצוני להזכירך כי טרם השלמת את העבודה עליו. אם בכוונתך לסיים את המלאכה – זו תזכורת, ואם החלטת לזנוח את העבודה על הדף – יש להסיר את התבנית, ולהחליפה במידת הצורך בתבנית תחזוקת ערכים מתאימה.

בברכה, ידידיה צבאןשיחה • כ"ג בטבת ה'תש"ף • 15:50, 20 בינואר 2020 (IST)

תודה רבה על הערך החשוב! לתשומת ליבך שחלק מההערות למטה בעיות קצת. תודה רבה ובהצלחה! התו השמיניהבה נשוחחתובנות 11:16, 21 בינואר 2020 (IST)

@התו השמיני - אודה לך אם תוכל לסייע לתקן את הבעיות שמצאת בהערות. אני לא הצלחתי לאתר בעיות כולשהן עם חלק ההערות. WikiJunkie - שיחה 14:30, 21 בינואר 2020 (IST)
תיקנת אותן. אגב, חשבת על לארכב? התו השמיניהבה נשוחחתובנות 14:52, 21 בינואר 2020 (IST)
אכן הגיע הזמן. תודה על הטיפים. WikiJunkie - שיחה 14:54, 21 בינואר 2020 (IST)