ויקיפדיה:דיווח על טעויות – הבדלי גרסאות

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
תוכן שנמחק תוכן שנוסף
←‏פול וסלי: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
←‏1983: פסקה חדשה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 1,339: שורה 1,339:


פול ווסלי נשואי לקורין מכלוף ווסלי כבר 150 שנים.
פול ווסלי נשואי לקורין מכלוף ווסלי כבר 150 שנים.

== [[1983]] ==

העיתונאית ואשת הטלוויזיה [[יעל אודם]] נולדה באותה השנה

גרסה מ־15:21, 15 במאי 2020

דף זה מיועד למשוב על ערכי ויקיפדיה ולדיווח על טעויות שנמצאו בהם.

  • לכתיבת משוב ולדיווח על טעות היכנסו לחלון המשוב בתחתית הערך, או לחצו על "דיווח על טעות" בתפריט הצד, ליד הקישור לערכים מומלצים.
  • ויקיפדיה היא אנציקלופדיה שכל אחד יכול לערוך. לכן, אם נתקלתם בשגיאה אנו ממליצים לתקן אותה בעצמכם באמצעות קישור העריכה המופיע בדפי ויקיפדיה (להסבר נוסף: ויקיפדיה: ברוכים הבאים).
  • אם ערך מסוים חסר ניתן לבקש את כתיבתו בדף בקשת ערך או לכתוב אותו בעצמכם באמצעות אשף הערכים. דיווחים על תוכן חסר לא יטופלו בדף זה אלא יועברו לדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים (אם מדובר בתוכן מהותי ניתן להוסיף תבנית {{להשלים}}).
הנחיות למטפלים בדיווחים
לטיפול בדיווח יש כמה חלקים:
  1. בדיקה וסיווג של הדיווח עצמו. במידה והמשוב שהתקבל הוא שטחי או לוקה בחסר, ניתן לעשות שימוש ב{{הרחיבו}}.
  2. תיקון דף התוכן אם יש צורך. טרם התיקון, יש להיות ביקורתיים ולא להסתמך על הדיווח באופן בלעדי אלא לנסות לאמת אותו עם מקורות אחרים.
  3. תגובה והסבר לטיפול בדף השיחה (ראו להלן)
  4. עדכון הסטטוס בדף זה
  5. כשהדיווח בו טיפלתם היה דיווח טוב, רצוי להודות למדווח בדף שיחתו. השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח}}, אם מדובר באלמוני. אם מדובר במשתמש רשום השתמשו בבקשה ב{{תודה על דיווח לרשום}}. במקרה של קבלת מספר דיווחים מאותו משתמש, ניתן לעשות שימוש ב{{הצטרפו אלינו}}, על מנת לעודד אותו לתקן את השגיאות בעצמו.
  6. במקרה של דיווחים שגויים חוזרים ונשנים לאותו דף, ניתן לבקש יצירת הודעת עריכה לדף שתוצג למשתמש בעת דיווח עתידי על טעות באותו דף.

כדי להגיב על הדיווח בדף השיחה של הערך, אפשר להקיש על קישורית העריכה שליד כותרת המשנה "פרטי הדיווח". אנא הקפידו להוסיף את הערותיכם מעל להערה המוסתרת שמבקשת זאת. אם כותרת המשנה "פרטי הדיווח" לא מופיעה (למשל כאשר הדיווח מתייחס לדף שאינו במרחב הערכים), רשמו את התגובה לדיווח בדף זה.

עדכון הסטטוס בדף זה נעשה על ידי החלפת הפרמטר "חדש" שמופיע בתבנית המצב ({{מצב|חדש}}) באחד הערכים הבאים: החלפה זו תשנה את צבע ותוכן תיבת הסטטוס המופיעה ליד הדיווח:

תיעוד תבנית מצב הטיפול
אופן השימוש {{מצב|טופל|חיים 7|חיים}}

מצב טיפול: טופל
מטפל: חיים

התבנית מקבלת שלושה פרמטרים.

  • מצב טיפול אחד מהבאים:
חדש

מצב טיפול: חדש

בטיפול בעבודה הוכלל בדף השיחה בדף השיחה במעקב דיון פתוח בדיון

מצב טיפול: בטיפול

טופל תוקן {{תוקן}} נפתר בוצע {{בוצע}}הועבר נענה

מצב טיפול: טופל

דיווח שגוי שגוי לא טעות לא שגיאה לא תקלה לא בוצע {{לא בוצע}} שם שגוי מגבלה טכנית לא יבוצע לא ערך פרסום פרסומי פרסומת לא יקרה לא הועבר נמחק לא יועבר

מצב טיפול: דיווח שגוי

הצעה הצעות הצעה לשיפור הצעות לשיפור הצעת שיפור הצעות שיפור

מצב טיפול: הצעה לשיפור

כבר דווח כבר נענה בקשה חוזרת כפילות כפלישן לא נענה לא טופל ישן, לא נענה ישן, לא טופל דיווח חוזר

מצב טיפול: כבר דווח

לא ניתן לטפל ללא תוכן ללא מענה בלי תוכן דרוש מקור {{מקור}} אין מקור לא ברור {{הבהרה}} לא בשל לא מוכן חסר מידע

מצב טיפול: ללא תוכן

אחר דיון סגור דיון להעברה להעברה

מצב טיפול: אחר

  • שם המטפל - אופציונלי
  • שם תצוגה - אופציונלי

ראו גם

דפים משמעותיים שמשתמשים בתבנית

אחראי המיזם יטפל בערכים שלא יפתרו במהלך הדיון השוטף ויארכב את הדיונים. לדף זה אין ארכיון וכל הדיווחים מאורכבים בדפי השיחה של הערכים הרלוונטיים.

מעבר לתחתית הדף מעבר לתחתית הדף

לראש הדף
לתחתית הדף

מטולה לא זכה בשנת 1978 בדאבל עם מכבי נתניה. הוא עזב את הקבוצה לאחר מספר מחזורים מפתיחת הליגה ,תחת שרביטו של המאמן הנתנייתי שמואל פרלמן ז"ל.

אין כל קשר בין התרגום לעברית של השיר לבין השיר המקורי

טיילר הקלין לא היה דמות ראשית בזאב צעיר טיילר פוזי היה דמות ראשית אז תתקנו את זה, תודה

בתור שוערת המשחקת בליגות של ענף הספורט כבר מעל תשע שנים אני יודעת שעל רבים מהמועדונים המצויינים לא שמעתי מעולם באף ליגה או קטגוריית גיל. הענף בארץ מאוד מצומצם ולכן ישנה רק ליגה אחת ומחנה אימונים ארצי אחד ולכן אם מועדונים אלו היו קיימים הייתי יודעת על כך.

ישיבת באר יעקב מונה 50 בחורים והראש ישיבה בפועל הוא אריה שפירא

בעלילה כתוב שדפנה עוזרת לו ורשום בסוגריים לירון ויצמן לירון היא אילנה ודניאל גל זאת דפנה

מופיע לראשונה במלכים א 24 לציין מפקדימיחידות צבא ארם

שאול כי טוב אינו ראש חבורה בישיבה

היא גם השתתפה בשרת מחילה

מצב טיפול: חדש

מצאתי סתירה בין 2 ערכים- בערך על מארי אנטואנט כתוב שבנה המלך לואי ה-17, נכלא וחלה במחלת ה׳שחפת’ ומצבו הנפשי התדרדר. לעומת זאת בערך על המלך לואי ה-17, כתוב שהוא נכלא ומת ממחלת ה׳גרדת׳ ושתזונתו היתה לקויה מאוד. בהמשך הערך על לואי ה-17 בחלק ׳מותו של לואי ומסע של ליבו׳ מדובר על כך שמת ממחלת החזירית שנגרמה ממחלת השחפת.

הסתירה נמצאת בסוף החלק על ״ההוצאה להורג״ בערך של מארי אנטואנט. בסוף החלק על ״הפיכתו למלך״ ובתחילת החלק ״מותו של לואי ומסע של ליבו״ בערך על ״המלך לואי ה-17״.

מתייג את דבירותם, אמרי אביטן, קובץ על יד, האלקושי, בראנד, saifunny, H. sapiens, אריה ענבר, על הטוב, Kippi70, איש שלום, Jakednb, Shaun The Sheep, פיטר פן, Ewan2, david7031, HaShumai, דזרט, מי-נהר, Polskivinnik, ‏biegel, ‏Alon112, ‏יודוקוליס, צורייה בן הראש, מגבל, NilsHolgersson2, Eldad, HanochP,איתמראשפר, נרשמתי כמה פעמים!!, פעמי-עליון ‏, פיינרמןבעלי הידע בהיסטוריה בעניין. מו סיזלאקהטברנה 22:29, 25 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

אני נכדו של גקו רזון שרוצה לציין שגם ג'קו הדליק משואה בטקס יום השואה וג'קו לא טען שזה שהסרט ניצחון הרוח זה סיפור חייו אלה בית מישפט קבע שהסיפור בסרט זה סיפור חייו ובפשרה סוכם שההכנסות מהסרט עברו אליו

זו לא פלוגת המילואים הראשונה של גדוד סדיר בין השנים 1997-2006 בגדוד קורס קציני שריון (שהוא גדוד סדיר) היתה פלוגת מילואים של טנקיסטים

לברווז של אייסי קוראים נרו ולא פפה.

הקישור הראשון לאתר rechev מת.

הדגל הביג'נדר ששמתם הוא שגוי זה הדגל האינטרסקסואלי הדגל הביג'נדר ניראה אחרת לגמרי

לפי סרט דוקומנטרי שנקרא One Child Nation סיפורי העיקור וההפלות היוו חלק גדול מאוד שאסור להתעלם ממנו. כדאי לראות את הסרט ולהרחיב את המידע אודות החלק הזה.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

- מיקום: שעון ביולוגי/ השעון הביולוגי בבעלי חיים/ בעלי חיים ימיים -

לא ברור לי: אם בלילה _עולה_ הפעילות החשמלית - כיצד נמנע בזבוז אנרגיה? וכיצד הדבר עוזר להתחמק מטורפים שמחפשים את החשמל? כנראה שהפעילות החשמלית בלילה _יורדת_, אולם מפאת בורותי בנושא אשמח לוודא שזאת אכן טעות. דווח על ידי: משיח בפתח! 2A01:6500:A040:DDF6:43:67A5:9018:A80C 23:37, 20 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

מדובר במין אשר פעיל יותר בלילה. לכן, הרציונל הוא לצמצם את בזבוז האנרגיה ואת החשיפה לטורפים בשעות היום, בשעה שדגי החשמל פעילים פחות. Purielku - שיחה 15:55, 24 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: חדש

בערך "אנחנו שנינו" התרגום הראשון לעברית הינו משנת 1946 בידי אורלנד ובהוצאת מחברות לספרות. עותק כזה אינו מצוי בספריה הלאומית ולכן מקור הטעות כנראה דווח על ידי: דליה מגידו 79.179.4.8 00:58, 21 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

למחתרת לא הבריחו רק 4 בנות אבק שריפה המון נשים שעבדו במפעל אוניון ליצור נשקים החביאו את אבק השריפה על גופן ובחזרה מהמחנה הן היו מסתדרות ומעבירות את אבק השריפה לגברים ובסוף זה הגיע לזונדרקומנדו, 4 הבנות היו המנהיגות של איסוף אבק השריפה ואלו שגיסו את שאר הנשים לעשות זאת גם בסוף תפסו אותן, עינו אותן והן לא אמרו דבר. ואחרי זה תלו אותן מול כל המחנה.

וולס קלדוייץ חסיד אומת עולם מרוסיה נורה ממטוס נאצי בזמן שהציל עשרות אנשים מהגטו

שהנכד שלו הוא אבנר והנכד של אבנר הוא יואב

הוא הרג כמה מהיהודים

יש לך מקור לכך?שלומית קדם - שיחה 18:50, 23 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

חסר מקור לטענה: ״בימי הביניים הייתה המחלה נפוצה בקרב ציידים בשל אכילה מרובה של בשר״ דווח על ידי: סתיו מרסון 2A00:23C6:A100:2201:6CBC:DA20:3EED:6802 18:11, 21 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



נאמי לא הכי חזקה בצוות באחד על אחד

לפרופ׳ בסטיאנס זוג תאומים: 1) רולנד 2) רולה

הבן דר׳ רולנד בסטיאנס התגייר ונישא לישראלית. גם הוא פסיכיאטר מומחה לטיפול בניצולי שואה ולדור שני. כיהן כפסיכיאטר החיילי של ח״א וכן כמנהל המחלקה הפסיכו גריאטרית במרכז לבריאות הנפש בבאר שבע.

תורגמה כבר העונה ה4 אך כתוב שרק השלישית אז מקווה שתייחסו לזה צומת לב תודה וסליחה על ההפרעה

נראה שהערך נכתב בשלומיאליות, מצד בעל אינטרס לשבח סייען לנאצים ולטהר אותו מכך. הסתירה בתוך הטקסט כל כך בוטה כשמצד אחד מתואר משפט שנערך נגד גרינוולד על הוצאת דיבתו של קסטנר, אך בהמשך מתואר שבערעור לאותו משפט זוכה קסטנר שמלכתחילה לא היה צד לאותו משפט. גם שאר התיאורים ששורבבו כאן הם פרי דמיונו של הכותב.

בראש ועד העובדים בשביתה בשנות החמישים עמד אלכס מנדל ולא שלום שיינפרבר

השוונג של הפיתה ממש לא להקה של שיר אחד...אמנם יצא רק אלבום אחד אבל הוא רווי להיטים. כמו כן התפרסמו בביצוע השיר "בר כוכבא" המפורסם של ל. קיפנס אצל גבי גזית....

מצב טיפול: חדש

בטבלה 'דגל לאומי' מופיע הנס האדום, דגל זה שימש בתור דגל מי והונף רק בנמל-יפו, מה ששימש בתור דגל מדיני היה נס כחול זהה.

מקור: עיון בויקיפדיה על הערך

דווח על ידי: m.e 2A01:6500:A047:A1A9:B4A5:7359:9D02:4B4 19:57, 22 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

גרוויטציה היא אינה כוח, במילים אחרות, "כוח הכבידה" הוא לא אלא כוח מדומה הנוצר עקב עיקום במרחב זמן. בנוסף, מסה לא "הופכת" לאנרגיה ולהפך, מסה היא תכונה שיש לכמות אנרגיה מסויימת.

צריך להכניס את המסלול שחלק מהצליינים עושים במזרח הכנרת ובמיוחד את גן לאומי כורסי מהשנה האתר רשום באתר הפרנסיסקנים כאתר מאושר למיסות בהזמנה.

קישור לאתר של אורן בחדשות מוביל לאתר ערוץ 13

גם אצל יונית לוי זה כך. כנראה שזה קרה לכל הקישורים ל"חדשות 2 באינטרנט". Liad Malone - שיחה 11:51, 24 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

לדעתי לא צריך את החלק שאומר שהצופים גילו שיש עונה 4 על פי שבירת הקיר הרביעי וגם עוד לא ידוע גם מתי היא תצולם אז איך כותבים שביא תיהיה בקיץ.

מקור: שלום

דווח על ידי: שלום 2A01:6500:A046:699F:B068:7345:9603:AFED 17:16, 23 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



בגורלו של אפולו אנה בת 16

מצב טיפול: חדש

שיחה:אותיות גדולות וקטנות

למעשה יש הרבה מאוד ילדים שמגלים התפתחות בציור הרבה יותר מהיר מההתפתחות שהראתם, אני מכיר ילדים בגילאי 8-13 שיכולים לצייר אנשים ואובייקטים בצורה ממש ראליסטית. לדוגמא הבת שלי (11) יודעת לצייר פנים ראליסטיותעם הצללות ויחסים ממש טובים בין האיברים.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

ערך זה, בשונה מערכים אחרים בויקיפדיה מוצג בצורה לא עניינית ולא מדעית. כמו למשל בפסקה הראשונה של הרקע לפרשה. פסקה שמתארת רקע כללי על איה נאפה ולא קשורה בשום צורה לפרשה שאמורה להיות מוסברת. בנוסף, במהלך קריאת הערך עלתה בי תחושה חזקה שאני קורא מאמר דעה בעיתון ולא ערך מדעי באינציקלופדיה. הערך מלא בדעות אישיות של הכותב, דעות שלפי תפיסתי אין להן מקום בערך אינציקלופדי. במיוחד כשהנושא הוא נושא רגיש כמו זה. הניסוח של חלק מן הדברים שרשומים הוא בוטה וכתוב בצורה שאינה מתאימה לכתיבה בערך אינציקלופדי מעין זה. דווח על ידי: דן פולברמכר 217.132.229.221 16:27, 24 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



היא גם אלופת ליגה ב שנת 56 57

בשנת 1968 נוסדה להקת "צוות הווי שריון" חטיבה 401. המיסד רס"ן משה כהן , קשל"ח החטיבה באישורו של של קצין חינוך ראשי ואבי הלהקות הצבאיות -שאול ביבר. הלהקה הצליחה מאוד! עיבודים לשירים עשה בני נגרי. במאי תוכנית ראשונה היה עזרא דגן. הבמאי לתוכנית השנייה יוסי אלפי. הלהקה עשתה חיל התחבבה על חיילי צה"ל בסיני שקראו לה "להקת סיני" הופיעה בכל מוצבי התעלה וסיני. בעיקר נודעה במערכונים המצחיקים שלה ברמת מערכוני " הגשש החיור" בבימויו של משה המנחה והבדרן באותם ימים. הלהקה הופיעה גם ברמת הגולן במוצבי צה"ל ובכל יחידות צה"ל בארץ.

צחי אילוז בשנים2009 עד 2014 שימש כמאמן במחלקת הנוער של טוברוק שלוש שנים ושנתיים במכבי חיפה

היי ב2012 התחרות התקיימה בבאקו אזרבייג׳אן כדאי להוסיף לטבלה תודה (:

יש רשימת חוסרים בדף השיחה:רשימת ערים שאירחו את האירוויזיון. מי יודע לטפל בטבלאות? חזרתישיחה 18:26, 25 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

שמו של שרגא הרפז היה פייבל זילברשטיין ולא כפי שכתבתם

הקווים השתנו

יש להם בן ראשון שקוראים לו בנלי פיק, אחריו שרונה ואז דניאלה.

מצב טיפול: חדש

במשפט הראשון לדעתי הכוונה היא 1945, ולא 1995. דווח על ידי: רועי 102.65.31.81 02:58, 26 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

לא כתוב שהיה לו בן יוסי ואת סיפורו בשעת הקבורה ליד אביו בפתח המערה

אנא תבדקו שנית אם ניקודמוס הקדוש, זה שעזר ליוסף הרמתי לקבור את ישו, היה מרטיר. כידוע לי, מרטיר הוא קדוש מעונה. לא כל קדוש הוא מרטיר. על ניקודמוס לא כתוב שמסר את חיו לאל.

על פי הוויקי האנגלית הוא מרטיר.

תאריך הולדתו 26.4.1922 זה תאריך הולדתו של צבי

נכון, אבל אין מקור. גם המקור שבערך לא תומך בתאריך המדויק שמוזכר בערך. חזרתישיחה 12:38, 26 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

בויקיפדיה באנגלית (ואף במקומות נוספים) כתוב, ומוזכר מקור מספר 6, שמקור היניצ'רים בחטיפה של ילדים באיזור הבלקן ולאו דווקא בגיוס מרצון, פרט משמעותי.

תודה :-)

לאחר שהחל לרצות את עונשו: נשיא ברזיל לשעבר שוחרר מהכלא בשנת 2019

לולה דה סילבה שהחל לרצות 12 שנות מאסר, שוחרר בעקבות חוק שקובע כי יבוטלו עונשי מאסר למי שהפסיד בערעור הראשון במשפטו. 

תהליכי תכנון משתף אינם מנוהלים ומובלים על ידי הציבור, הם מובלים ומנוהלים על ידי צוות מקצועי בשיתוף בעלי העניין בתכנית. קבוצות בעלי העניין שונות והגדרת מהם בעלי העניין שונה מפרוייקט לפרוייקט בהתאם לאופיו וגודלו. השאררט בישראל לא הובל על ידי מרחב, אלא על ידי משרד עירית ודרור אדריכלים. עירית סולסי ודרור גרשון השתלמו בניהול והנחיית שאררט בארצות הברית והם היחידים בארץ המקיימים פרוייקטים במתודה זו. חלק מהם נעשו במסגרת מרחב התנועה לעירוניות ורובם במסגרת משרד האדריכלים.

מפקדי חטיבה מזרחית בינ"ל בשמות לא נכונים יש עוד שמות שלא הופיעו נא לתקן

מצב טיפול: חדש

הישות הקודמת לשלטון האזרחי של המנדט הבריטי שהחל ב-1920 לא הייתה האימפריה העות'מאנית כי אם מנהלת שטחי האויב הכבושים(אנ'), גוף משותף לצרפתים ולבריטים שהוקם ב-23 לאוקטובר 1918. גם בערך האנגלי הכירו בעובדה הזאת. דווח על ידי: 77.127.53.41 13:29, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

במדור על 'קריאת ההלל', לקראת הסוף כתוב: "בין הרבנים שפסקו לומר הלל בלי ברכה: הרב עובדיה יוסף.." וכו'. מעיון במקור המצוין (שו"ת יביע אומר חלק ו' סימן מא) עולה שזה לא מדויק, משום שהוא כתב שם שרק אם ירצו הקהל לומר יכולים לומר אותו לאחר התפילה ללא ברכה (כמובן). אני חושב שצריך לתקן.

מקור: שו"ת יביע אומר הנ"ל

דווח על ידי: בברכה 212.76.105.231 13:46, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בערך זה, ("מסדר האימפריה הבריטית"), כתבתם, (מישהו/י), ש: "רק חברים בשני המעמדות הבכירים נחשבים לאבירים, ועל כן הם בלבד, בתנאי שהם אזרחי בריטניה, זכאים להוסיף לפני שמם את התואר סֶר (Sir) לאביר, או דֵיים (Dame) לליידי."

עשיתי בדיקה קלה וראיתי בערך של רוד סטיואט שהוא נושא מעמד של CBE ובערך, (באנגלית), הוא מוגדר כ- SIR, בדומה לו, גם אלטון ג'ון, נושא מעמד של CBE ונושא את התואר SIR.

לעומתם, אריק קלפטון, שגם הוא מוגדר ע"י מסדר האימפריה הבריטי כ- CBE, אינו נושא את התואר SIR, אך פול מקארטני, שמוגדר ע"י מסדר האמפריה כ"חבר", MBE, כן נושא את התואר SIR...

לכן, מבחינתי, יש פה אי בהירות מסויימת באשר למי כן יכול/רשאי לשאת את התואר "SIR" ובאיזה תנאים? ומתי לא.

מקור: https://en.wikipedia.org/wiki/Rod_Stewart, https://en.wikipedia.org/wiki/Elton_John, https://en.wikipedia.org/wiki/Eric_Clapton, https://en.wikipedia.org/wiki/Paul_McCartney

דווח על ידי: Guitarist 46.116.169.24 13:56, 27 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



הסמל הזה הוא לא מזל הטייסת הסמל הוא אותו צפי באדום וכחול

פלוגה א מגדוד 605 בפיקודו של קובי אורון

כתוב שהשיר נתראה בגילגול הבא זה רוק זה לא רוק זה שיר ראפ

שלום רב, שמי זהר ליכטנשטיין. אנכי שימשתי אקורדיוניסט בלהקת פיקוד מרכז בתוכניתה "ככה זה". הופעת הבכורה הייתה בינואר 1960. אריה לבנון היה המדריך המוסיקלי והוא קיבל אותי ללהקה. הבמאי היה עודד קוטלר. לא יצא תקליט מהתוכנית אך ברשותי הקלטה של השירים שנעשתה באולפני "קול ישראל". בטבלת השירים יש לציין את מחברי השיר "הרם את המוראל" והם: יחיאל מוהר ומשה וילנסקי. בפרק: "תחילת הדרך" מוזכרים בנשימה אחת שמות חברי מחזורים שונים. צדי צרפתי, ז'קי לוי ועופרה פוקס שרתו במחזור שלי בשנת 1960, וכך גם דני ליטאי ושייקה לוי (שני אלה שרתו קודם לכן בלהקות אחרות) ולא היה מקום להזכיר אותם בנשימה אחת עם אמנים כמו עודד תאומי, עמוס אטינגר, אילי גורליצקי, אריה לבנון ומרטין מוסקוביץ, ששירתו שנים אחדות קודם לכן. ברשותי תוכניה של התוכנית שלנו וגם ביוטיוב אפשר לראות את התוכניה בהקשת השם שלי. כמו כן אפשר להאזין ביוטיוב לשירים אחדים מתוכניתנו בהקשת המלים: "להקת פיקוד מרכז 1960". דודי פטימר העלה אותי לאתר שלו לפני שנים אחדות.

תאריך השקה:1994 הושקה על ידי לאה רבין ז"ל

יניב היה מ"פ רובאית בגדוד 12 ולא מ"פ מסייעת

ראשית, ב 23.1.1993 נהרגו מהמוצב שני חיילים מגדוד 931 של הנחל. אמיר שייך וחי קלומיטי ז"ל. המוצב הוחזק בזמנו על ידי פלוגת חי"ר רגילה ולא חטיבתית. החטיבתית ישבה בריחן.

אריה שפטל. מנישואיו השניים לפולה נולדו לו 2 בנות, אתי וחנה

התמנה לראש אג:א בשנת 1974

בפולין נהרגו 240,000 חיילים ו-6,000,000 ובסך הכל כולל יהודים 6,240,000 נהרגו שאומר שלא נהרגו בפולין יהודים? הרי חצי מהיהודים מתו בפולין!

על הערך הושמה תבנית שכתוב בדיוק מסיבה זו.שלומית קדם - שיחה 16:07, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

ב26.2.1998 היה ארוע גדול בכרכום פצמ״ר נפל בסמוך לעמדת התצפית באותו ארוע נהרגו סגן אסף רוזנפלד סמל ראשון יונהתן (יוני) דבירי סמל ראשון רונן אשל נפצעו אנושות סג״ם ארתור (אבי) זרנצ׳נסקי ודוד אוזן

אחרי אורי דיסטניק שמשתי במשך 3 שנים כמפקד חובלים 1995 עד 1998. החליף אותי דני מעוז ואותו החליף יורם לקס ( לונגו )

גל הירש לא היה מתכנן המבצע. גל הירש היה קצין אג"ם של פיקוד המרכז ומטבע הדברים שהוא ישב על שולחן התכנון ביחד עם קצין המודיעין, תת אלוף אריאל קארו, ביחד עם מפקד אוגדת איו"ש אלוף ג'רי יצחק ומפקד אוגדת יהודה (אוגדה 720 דאז) תת אלוף עמוס בן אברהם ובפיקודו, ניהולו והנחייתו של אלוף הפיקוד, אלוף איציק איתן.

אני הייתי ראש הלשכה של אלוף הפיקוד דאז ואני בקיא ומעורב בפרטי הפרטים.

נונסטופ גיימינג כבר פרש לפני הרבה זמן וכתוב שהוא עדיין מעלה לערוצו

עדי אלון השתתף בכוכב הצפון ערך זה צויין.

חסר הופעה בתכנית "סליחה על השאלה" בנושא פוסט טראומה שבה הוא לקח חלק כמרואיין עם פוסט טראומה. שנת 2019

להוסיף לנולדו את ליל טקה - ראפר אמריקאי נולד ב 26-8-2002

הקטע על ד"ר קליינהאוז שכביכול העיר את יפה סוויסה מתרדמה שגוי ובלתי מבוסס. אפילו בקישורים המצורפים לערך יש טענות שסותרות גרסא זו. יש לסייג.

משה צוקרמן גם מוסיקאי וכתב שיר שהיה מיועד לאירוויזיון

למען הדיוק הכן בשנת 1944 הוקמה הלהקה בהחלטת הרב האלוף שלמה גורן. החזן הראשי היה אברהם כרמל ז״ל. הסולן היה צבי רוזן. הלהקה הראשונה מנתה חמישה איש בלבד. משולם שפרן. יהודה ברגר. פתחיה וינשטיין .מנשה לב רן כמנצח ומנהל במחזור השני הצטרפו ללהקה בני וישראל (צמד רעים) ועוד. בכבוד רב פתחיה וינשטיין מחמישית המייסדים.

שרת כטייס ווטור בטייסת 110, ב 1958 לערך, היה בקבוצת הטייסים השנייה שעברה הסבה לווטור.

שבט דן יצאו ראשונים לגלות וכן הם יצאו לאיתיופיה דרך נחל קישון הם הראשונים שיצאו לגלות לפני כל השבטים שיצאו והם יצאו כי דוד המלך דרש מהם להילחם בירבעם והם בחרו שלא להילחם אלא לעמוד לצידו בסופו של דבר הם יצאו לגלות דרך נחל קישון וחנו בארץ כוש ואחריהם יצאו עוד שלושה שבטים והם נפתלי גד ואשר הם הלכו עד שהגיעו לגבול שבט דן .

"ושם המלך הגדול ביקר תפארת גדולה ומלכות עדיאל בן מיכאל משבט אשר ודן בארבע מיתות ב"ד סקילה שריפה הרג וחנק וכי יצעק הצועק בקול שופר יצא שר הצבא וכי ימעטו החיילות יהיו מאה ועשרים רגל וכל רגל אלף איש וזה מקצת שבט אחד ויוצא וילחם מלחמתו ויחזור וכשיבאו השלל מארץ כוש מחלקין אותו ליוצאי מלחמה.ארבע שבטים אלו כל שבט ושבט יש לו מהלך שלשה חדשים ושלל כל שבט לשבטו בלבד ובניהם כחול אשר על שפת הים והם גיבורי חיל ובעת שילחמו יאמרו לא טוב היום לנוס ולא ינוס ישראל ויחזק לבו בקונו ה' אל עליון קונה שמים וארץ גיבור מלחמה וישפכו דמי אויב במלחמה וכמה פעמים עשו בני כוש בכי על נפשם ויקוננו ובתולת ישראל תפרח ותשיש" 

מפה אפשר להבין שארבעת השבטים נפתלי גד אשר ודן נלחמו ביחד עם אנשי כוש ואפילו חילקו את השלל ביניהם שווה בשווה וביניהם כחול אשר על שפת הים זאת אומרת שהנילוס היה מפריד בינהים אז חלק היו בצד אחד של הים וחלק בצידו השני ליתר דיוק חלק חנו בתימן וחלק חנו באיתיופיה

חגב וחרגול הם חרקים שונים. חגב הינו צמחוני והחרגול לא. לחרגול מחושים ארוכים לחגב קצרים מכך בא שמו העברי .. המחוש חצי מאורך גבו

הסרט של החממה לא נמצא בוידאו. יס

You forgot to include my mother's name, Holocaust survivor, from Mad of Hungary. Her name was: Weisz Ella (Bluma), and now her name is: Fried Pircha (Bluma). She live in K.Ata Israel

Her Mother Weisz Ilona, ​​and her father's name: Weisz Jeno ... Also missing Ilona's first name, married to Jeno Also my brother Pinchas name was Erno

Thanks Rami, son of Fried Pircha Bluma (Weisz Ella)

אריאל פלג היה מפקד הגדוד בין השנים 91-93 לאחר מכן החליף אותו יובל לא זוכר את שם המשפחה.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

שמי אסף לוינשטיין, רס"ן בהנדסה במילואים, שירתתי כקצין הנדסה למבצעים מיוחדים ביחידה לקישור לבנון (מטולה, מארג' עיון) בין השנים 1997-1998 במהלכן השתתפתי במבצעים מיוחדים עם סיירת אגוז, סיירת צנחנים ויחידות אחרות. השתתפתי במבצע "מרכבות האלים" כקמ"מ הנדסה, נציג היק"ל. הטעות - סיירת יעל לא נטלה חלק במבצע. לא היו לוחמים מסיירת יעל וכל הנוגע להנחת המטענים, בדיקתם וחימושם בוצעו על ידי לוחמי הפלס"ר ועל ידי. אינני יודע את מקור הטעות - אולי הפלס"ר חשבו שאני איש יעל אולם לא כך הדבר.

אין בידי הוכחות מלבד הזכרונות. החוליה בה אני הייתי נתקלה ראשונה בלילה השני בזמן שהיינו בדרכנו לכינוס היחידה. אני זוכר את רגע ההתקלות היטב - זאביק זומרפלד ז"ל צעד לפני וחטף כדור בצוואר מיד בתחילת ההתקלות.

מקור: מקורות חיצוניים - סא"ל (אז) צביקה מיטב, שהיה קצין ההנדסה של היק"ל ולמעשה שלח אותי לפעילות. סגנו, סרן (אז) רפי דדון. ניתן לשאול ישירות את מפקד הפלס"ר בזמנו, רס"ן מוטי ברוך, האם חשבו ביחידה שאני מיעל.

דווח על ידי: AssafLowenstein - שיחה 17:02, 28 באפריל 2020 (IDT)[תגובה]



בסוף 1967 הוקם צוות הווי חטיבת שריון 401. צוות ההווי הוקם ע"י קשל"ח החטיבה רס"ן משה כהן . ראשונים היו שני מש"קי חינוך שלו עם עבר מוזיקלי ובימתי , בהמשך לוהקו שאר חברי הצוות שמנה כבר 10. התוכנית הראשונה תוכננה ע"י חברי הצוות רפי לוי ועובד גדעון. הבמאי היה המנחה והבדרן משה גולדמן שהעמיד מערכונים שלא נפלו ממערכוני "הגשש" שאושרו ע"י שאול ביבר קצין חנוך גייסות השריון! וקיבלה את בירכתו של המח"ט אורי בר- און. הלהקה הופיעה בכל מוצבי ובסיסי צה"ל בסיני וברמת הגולן , עד מהרה נודע שמה גם בבסיסי צה"ל במרכז ביקשו את הופעתה!. התוכנית השנייה הועמדה ע"י המלחין בני נגרי: שירה ועיבודים ויוסי אלפי כבמאי. התוכנית קיבלה את אישורו של סא"ל שאול ביבר. הלהקה הורחבה ל16 לחברי צוות. הלהקה הופיעה בתוכנית "תיבת נוח" של גלי צה"ל , באותה תוכנית הופיע יורם ארבל אשר שר את השיר "אני אצבע את השלכת בירוק". צוות הווי חטיבה 401 בגלל הצלחתו בכל בסיני, בגולן ובכל בסיסי צה"ל קיבל ראשונה את השם "להקת סיני"! ב1970 הוקמה רשמית "להקת סיני" החדשה, (השנייה!), ע"י שאול ביבר קצין חינוך גייסות השריון!

בסוף שבוע מתקיימים סדרי הישיבה והבחורים שונים במשך השבת בישיבה והישיבה אוסרת החזקת טלפון

ר ישכר בן רבי משה אליקים בריעה היה בנו בכורו מזיוגו הראשון בת לרבי יהודה לייב הכהן. מקור לכך מובא בספר זכות ישראל להרב ישראל ברגר.

מדלן לוי שרדה את המחנה ונפטרה ב1987

התעלה נבנתה במשך 5 שנים לעניות דעתי ולא כפי שמצוין

כתובת החברה דרך יפו 157 חיפה

שלום חסר הסרט פאזל מ 2018

בהגדרתכם על קייל כתבתם בטעות מיזוק וכתבתם את שם המיזוג קפולה אבל בשמות כל המיזוגים כתבתם קפלה

בדמויות המבוגרות הפרופסור הוא לא מסתורי, הוא טיאגו הגדול, הוא מגיע מהעתיד בשביל לעזור לילדים למנוע את מה שג׳יי עשה. הפרופסור הוא טיאגו בדוז׳ה אגווארו

  1. STUDY: #Measles-Mumps-Rubella #Vaccine & Idiopathic Thrombocytopaenic Purpura (ITP)


https://bpspubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1046/j.1365-2125.2003.01790.x


This study confirms the 6.3-FOLD increased risk of ITP within 6 weeks after #MMR vaccination.

שמתי לב שכתוב שלברון ג'יימס יכול לשחק בעת הצורך בכל העמדות, אף שהוא לא יכול לשחק בעמדת השוטינג גארד והסנטר

Res sun בכיכובו 1971

כתוב שרק אלה לי חסינה לווירוס אבל גם יפתח חסין לווירוס

אליעד נחום בנה של מרגלית נחום וששון נחום

מאדי גריפין ודיוזה הן לא היו דמויות משניות.

שנאוצר הוא גם טרייר

אם אני לא טועה, 3po הופיע בסרט הראשון גם, רק לא גמור לגמרי!

המחלקה הערבית הוקמה ב 1941 מפקדה הראשון היה ג'וש פלמון ואחריו ישראל בן יהודה- עבדו נא לתקן

שלושת חברי הגשש עוד היו ב-1964 חלק מלהקת התרנגולים.להקת התרנגולים הפליגה על האוניה "בילו" לסיור הופעות באירופה.

מצב טיפול: חדש

בתת נושא "הכתב העברי הקדום במסורת הדורות" נכתב: "משום כך הם הציעו שבמקורה נכתבה התורה בכתב המרובע". "הם הציעו" לא ברור למי הכוונה שכן לא נכתב קודם המשפט הזה על אותם "הם". דווח על ידי: אלעזר 95.86.121.76 02:05, 1 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

הסדרה איננה משודרת בכל החברות

מאזן הניצחונות של האנדרטייקר ברסלמניה עומד על 26 ניצחונות ו2 הפסדים

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף באנגלית של אותו הערך כתוב שיש הבדל בין Spasm ו-Cramps , ושאין לבלבל בינהם. בדף הזה אפשר להבין שזה אותו דבר. כמו כן, בדף באנגלית לא מוזכר Convulsion.

תודה.

מקור: https://en.wikipedia.org/wiki/Spasm

דווח על ידי:  2A00:A040:19B:8099:5546:8CE6:F20F:A57A 12:48, 2 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הקוראן עוסק רבות בדינם של היהודים והנוצרים (ד'ימי): "הכופרים נמשלו לבהמות"(סורה 2, פסוק 171) ו"עונש כבד צפוי להם" (סורה 2, פסוק 174). בקוראן לא מופיעה הוראה מפורשת להרוג את היהודים והנוצרים, אך יש המפרשים את השוואתם לחיות והבטחת העונש שלהם כהתרת דמם ואף כהסתה להרוג אותם.

על פי הקוראן, מי שהיו מוסלמים והמירו את דתם, "יבואו על עונשם ותחול עליהם קללת אלוהים" (סורה 3, פסוק 87) אך לפי החדית', "חובה להרוג את מי שממיר את דתו"[42]

לפי הקוראן והאסלאם עצמו, היהודים והנוצרים אינם ככופרים אלא כאהל אל-כתאב, בנוסף לכך החדית' אינו אומר שחובה להרוג את מי שממיר את דתו, דבר זה פשוט אינו נכון

מקור: החדית עצמו והוקראן

דווח על ידי:  2A00:A040:184:B29:B4FB:CA3D:FE4A:62B4 14:08, 2 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



יש שוני ניכר בין הגירסה בעברית ובאנגלית של הערך הזה

שחקני עבר בולטים;היכן שלמה אדלר,עובד גרינפלד,צביקה מנשקו,צביקה פוזננסקי???.....

לא ייסד שום זרם...עבד את השם כל ימיו ובסוף כל מיני מסבבו ייסדו הרבה דברים

רשמו זס במקום זה

say law גגל.
חוק סה (ז'אן-בטיסט סה). חזרתישיחה 11:27, 3 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

לידיעת הכלל הוא נולד יהודי גם מצד אבא שלו וגם אמא שלו בתימן ומאחר ואביו ניפטר . לפי דת איסלם המוסלמים לקחו אותו תחת חסותם על כל פנים אמא שלו עלתה לישראל . ולימים זיהתה אותו בודאות.

פסקה אחרונה בתיבה - חסר ביסוס. יש להוסיף מקור

״הערת אגב שלה הרומזת לאפשרות ביטול סעיף בחוק יסוד בשל היותו סותר ל"עקרונות היסוד של השיטה" עוררה ביקורת חריפה מצד מתנגדי האקטיביזם השיפוטי.״

יש להוסיף כי גילי בר הלל תירגמה גם את שמונת הספרים הראשונים של סדרת פרסי גקסון והאולימפיים וגם גיבורי האולימפוס

גזע האקיטה שמוצג כאן הוא אקיטה אינו, ולא אקיטה אמריקאי, הם דומים הדין, ואולי במבנה הגוף אבל אלו כלבים שונים לגמרי.

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

חסר כפל בצפיפות משטחית בהגדרה דווח על ידי: 109.64.58.29 16:41, 3 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



השם צריך להיות np-קשות לא קשיות (בעיות קשות ולא קשיות)

הסרט R.I.P.D לא נזכר כאן

בעונה 5 יש 1פרקים ולא שמונה

יש פה רק מעונה 1 עד 4 יש גם את עונות 5 6

ביום זה חל חיסול סלאח שחאשה ראש הזרוע הת צבאית של חמא"ס ברצועת עזה.

לגבי "מעריצים רבים" של בכרך זוהי הגזמה. הייתה גם איכזבה גדולה כאשר דיבר שטויות על תפקיד שולי של צבא האדום במלחמת עולם השניה.

לדעתי חיים תמיר היה מורה לחינוך גופני בתיכון עירוני ה לפחות משנת 1970 זו השנה שבה התחלתי ללמוד שם. הוא היה בבית הספר לפני יצחק הוכמן. יצחק הוכמן נכנס לבית הספר כמאמן חוג כדורסל ומאמן נבחרת בית הספר בכדורסל ורק לאחר מכן הפך להיות גם מורה לחינוך גופני. יצחק הוכמן- הוכלה נפל במלחמת יום הכיפורים בעיר סואץ כל זה מהזיכרון שלי. איתן עקירב שסיים את תיכון עירוני ה בשנת 1974

אלינור מאוהבת באורי ולא רשום שאמיל הוא בן זוגה של שרה כתוב שיש 16 פרקים ויצא כבר פרק 18 ולא מסופר על לאה גולדברג

המקור של מישמיש זה בארמניה

המלחמה מול חמשת מלכי האמורי היתה בגבעון לא במי מרום . המלחמה השניה עם מלכי צפון היתה במי מרום

שיר בכיף אכן נכתב לפסטיבל הכוכבים באיצטדיון רמת גן, אבל הפסטיבל בוטל ברגע האחרון ומעולם לא התקיים...

בחלק של "העלילה" ישנה פסקה אחת המתארת את העלילה ושני פסקאות המציגות פרשנות, בצורה מאוד סובייקטיבית ומוטה, ואף מניחות את כוונת המשורר ללא שום ציטוטים. כל חלק ה"עלילה" בערך זה כתוב תחת עדשה סובייקטיבית ואינו מציג תיאור ניטרלי וחסר דעות של המחזה.

חסרה העובדה כי בשנת 1994 צולמה בכיכובה הטלנובלה המצליחה "קפה בניחוח אשה" ( שודרה בישראל ומשודרת שוב בימים אלה)

במשחק ישנה דמות שהיא איסור אג (Easter egg) בשם פנטום מאנגל. הדמות מזכירה את מאנגל מהמשחק השני אבל חרוכה מאוד. הדמות יכולה להופיע לפעמים בחלון וחוץ מרעשים היא לא עושה כלום

המשיכה בתחילת העמוד היא לא המשיכה של 87 מפני ששם הילד שורד. המשיכה המדוברת קוראת ב83

בני גנץ מעולם לא למד בישיבה התיכונית אור עציון במרכז שפירא

Motherless Brooklyn הוא שמו המקורי של 'עיר יתומה' - לא צריך להופיע פעמיים בפילמוגרפיה

אינג'רה זה לא לחם

הערוץ בבעלות הוט עצמה ולא של סלוצקי אפיקי תקשורת

מה עם שפרוטים

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בתמונה השנייה כתוב "מעמד חתימת הכסם האיחוד הקדוש במוסקבה." מה זה "כסם" דווח על ידי: ימן מתניה 2A01:6500:A041:BE58:B61A:C6A4:30F4:2866 21:07, 5 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



מכבי קרית גת עלתה לליגה א לפני 1982 ומאז ועד היום לא ירדה לעולם לליגה ב! שנה לאחר עלייתה לליגה א היא כמעט עלתה לליגה הארצית והפסידה במבחנים להפועל הרצליה.אחר 3 שנים בליגה א היא אף עלתה לליגה הארצית. בקיצור,טעות ראשונה היא שנת העלייה לראשונה לליגה א.טעות שנייה,מאז היא לא ירדה לליגה ב.דרך אגב,נכון לרגע זה,היא הייתה אמורה לרדת השנה (עונת 2019/2020) לליגה ב,אך בשל הקפאת ירידות בשל הקורונה,נראה שגם השנה היא לא תרד.

לא כתוב על זה שהוא שיחק בחופים של סודות

http://www.4law.co.il/Rotem5520.pdf חסר !

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

"הוא חזר לפריז, ובזבז שם את זמנו" ניסוח לא אנציקלופדי דווח על ידי: 107.190.20.38 08:35, 6 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



לפי Freedom in the World, היא לא הוגדרה כדמוקרטיה או דמוקרטיה חופשית https://freedomhouse.org/sites/default/files/2020-04/05062020_FH_NIT2020_vfinal.pdf https://twitter.com/talschneider/status/1257960313435103234 --2A00:A040:196:E146:35E9:FC9F:E207:9C19 13:25, 6 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

שגיאות כתיב בחלק על השידורים החיים. שניים ולא שנים.

בכל הטקסט העשיר הזה לא רשמתם מי אישתו

כפר גלעדי היה שייך לאיחוד הקבוצות,לא לקיבוץ המאוחד

יואל לוי סיים את תפקידו כמנצח התזמורת בשנת 2019

הוא סיים את תפקידו כמנצח הראשי של התזמורת הסימפונית של רשות השידור הקוריאנית בשנת 2019

משחק העלייה ב2009 נערך נגד הפועל רמת השרון ורשום הפועל רמת גן

מפורסם בדף כי זהו הטויטר הרשמי של הרב ברלנד, https://www.twitter.com/knishtachada

רציתי לתקן אתכם כי זהו אינו הטויטר הרישמי של הרב ברלנד, אלה פרופיל טויטר פיקטיבי שנועד לשמיץ את הרב ברלנד,

הרב ברלנד אינו מחזיק בטויטר רישמי. יש פרופיל טויטר של האתר הרישמי של הקהילה המעדכן מהנעשה בעולמו - ‏https://twitter.com/RabbiBerland?s=09

א. המדינה אינה כמוגדר "האימפריה הרומית", אלא "פרובינקיה יהודא שבתוך האימפריה הרומית" ב. אני לא בטוח ששנת תחילת השושלת ב63 לפנה"ס(שנת 63 לפנה"ס מציינת את כיבוש הארץ מהיוונים ע"י הרומים)

(מדובר על פרטים המופיעים בתבנית) הערך עוסק בשושלת של הורדוס ולא בממלכה שלו בלבד. במהלך התקופה הזאת מעמדה של ארץ יהודה או חלקים ממנה לא היה זהה ולכן ניתן לציין את האימפריה הרומית כמסגרת כללית. בערך פרובינקיה יודיאה מצוין שהארץ נעשתה פרובינקיה רומית רק בסוף שלטונו של ארכלאוס בשנת 6 לספירה.
גם אני לא בטוח ששנת 63 לפנה"ס היא השנה הראויה לתצוגה כ"תאריך ייסוד". מייסד השושלת נחשב אמנם אנטיפטרוס האדומי, אבל הוא מונה רשמית לתפקיד מושל (אפוטרופוס) יהודה רק על ידי יוליוס קיסר. Liad Malone - שיחה 13:32, 7 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

רפי רותם עבריין מורשע ראו פסק דין מבית המשפט העליון רע"פ  7052/18.

במאבקו ניסה רותם לשכנע גורמים שונים בשירות הציבורי, כי יש ממש בטענותיו, וכי נכון להעמיד לדין את המעורבים בפרשה. אלא שכל אימת שמאן דהוא סירב לקבל את טענותיו, או לקדם את התיק בהתאם לגישתו, עלב בו רותם, הטרידוֹ והשמיצוֹ. כך הוטרדו על-ידו שוטרים, פקידים ברשות המיסים, פרקליטים בפרקליטות המדינה, ויועצו של שר המשפטים דאז. לעיתים הוטחו העלבונות פנים אל מול פנים, לפרקים בשיחות טלפון או מסרונים, לפעמים באמצעות מכשיר הפקסימיליה. בחלק מהמקרים שבהם עלב רותם במתלוננים, נכחו לצדם בני משפחותיהם, ונחשפו לעלבונות הקשים. מעשיו של רותם חזרו ונשנו פעמים רבות, והתפרשו למשך תקופה של כחמש שנים. חרף צווי הרחקה שהוצאו נגדו ביחס לחלק מהמתלוננים – לא חדל רותם ממעשיו.

          

     בגין מעשים אלו הוגשו נגד רותם שני כתבי אישום, אשר החזיקו יחדיו 24 אישומים, ובמסגרתם יוחסו לו 17 עבירות של איומים לפי סעיף 192 לחוק העונשין, התשל"ז-1977 (להלן: חוק העונשין); 20 עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק לפי סעיף 30 לחוק התקשורת (בזק ושידורים), התשמ"ב-1982; 15 עבירות של העלבת עובד ציבור לפי סעיף 288 לחוק העונשין; 3 עבירות של הטרדת עד לפי סעיף 249 לחוק העונשין; וכמו כן 4 עבירות של הפרת הוראה חוקית לפי סעיף 287 לחוק העונשין.

 

           שני כתבי האישום התבררו במאוחד בבית משפט השלום בתל אביב-יפו (ת"פ 37958-02-15; השופט הבכירד' בארי). בהכרעת הדין מיום 6.10.2016 הורשע רותם ב-15 עבירות של העלבת עובד ציבור, 20 עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק, ו-3 עבירות של הפרת הוראה חוקית. לצד זאת, זוכּה רותם מעבירות האיומים, הטרדת עד, ומעבירת הפרת הוראה חוקית אחת. ביום 28.11.2016 נגזר דינו של רותם, והוטלו עליו עונשי מאסר על-תנאי בגין העבירות שבהן הורשע.

 בית משפט עליון אישר את הרשעתו של רותם ודחה את הזיכוי החלקי של המחוזי פה אחד בעליון.

הפלפל דוסט נאגה מוכתר כפלפל הטבעי הכי חריף אולם זהו פלפל שאינו טבעי.

ועוד, בדקתי כעת, אין התאמה בין תחילת שושלת בית הורדוס וסוף שושלת בית חשמונאי

השאלה היא איך סופרים. זו לא משרה שמתחלפים בה בתאריך מוגדר. שלטון בית חשמונאי מסתיים בשנת 37 – שנת הדחתו של מתתיהו אנטיגונוס השני, המלך האחרון של השושלת. בנקודת זמן זו, אנטיפטרוס האדומי והורדוס כבר היו דומיננטים מאד בנבכי השלטון בארץ ישראל. יש בהחלט חפיפה של זמן בין שתי השושלות. Liad Malone - שיחה 13:41, 7 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

לעיתים לוקח לגורים יותר מ 12 ימים לפקוח את עיניהם

מפת המחוזות אינה נכונה/ אינה מעודכנת, ראה ערך מחוזות פקיסטן.

בדווי לא היה מפקד החטיבה אלא מפקד דוויזיה 7 אליה הוכפפה החטיבה. ואסל היה מפקד ארמיה 3.

ערב טוב מבקש לציין כי ולתקן יגאל דוכן היה מגד 74 בין השנים 1989-1991 ואריאל פלג היה מגד 74 בין השנים 1991-1993

שמו של השחקן שמשחק את המורה הפרטי אינו מעיין בלום

המעפילים בקפריסין הגיעו ברובם ממזרח אירופה אך היו גם מצרפת אנגליה מצרים ארה"ב וצפון אפריקה ( בין היתר על הספינות לנגב והמעפיל האלמוני ) וגם באניות שהפליגו הישר מחופי צפון אפריקה על האניות יהודה הלוי ושיבת ציון.

כתוב בערך על שרלוק הולמס שמקצועו הוא בלש פרטי מקצועו האמיתי של שרלוק הולמס זה בלש יועץ מקצוע שהוא עצמו המציא

השיר סופרסטאר השתתף בשירוויזיון 4, אשר נערך בסוף שנת 1982, אך -לא- זכה במקום הראשון. סופרסטאר זכה במקום השני.

סימוכין:

א. מעריב, 21.12.82, עמוד 19, צד ימין, למטה. פרסומת לתקליט השירוויזיון, כולל פרסום הזוכים בשלושת המקומות הראשונים.

ב. מעריב, 21.12.82, עמוד 27, ידיעה על הזוכים בשלושת פסטיבלי הילדים באותה השנה: שירוויזיון 4, פסטיבל שירי הילדים 13, פסטיגל 82 (פסטיגל 2).

במקום הראשון בשירוויזיון של אותה השנה, זכה השיר אבא-אבא, בביצוע אבי טולדנו.

פיל קולינס אינו ברשימה

מכבי חיפה לא לקחה אליפות ב2012/2013 ולא לקחה אליפות ב2018

לא מציינים את הקהילה הגדולה הספרדית בעיר יאשי שברומניה שסבלו מפרעות של הרומנים וידועה ביותר זה רכבת המוות שנרצחו שם יהודים וקבורים בקבר אחים בעיר יאשי שברומניה

אחד מתוך שבעה בניינים ויקטוריאניים שמולט תכנן, נותר עומד על כינו.. צריך לכתוב: נותר עומד על כנו.

משפחת גד'ג זה מוצא אלגיראי

היא לא חברת טכנולוגיה ישראלית. החברה נוסדה בארץ. כרגע היא חברה אמריקאית רב לאומית שנסחרת בנאסדק עם משרד מרכזי בקליפורניה.

ניק ג׳ואנס החליף את אדם לוין בעונה האחרונה של התוכנית

אין דבר כזה "פלסטינאי ישראלי" כי אין דבר כזה "פלסטינאי" - זה נגמר עם תום המנדט הבריטי. יש "ערבי ישראלי".

בין הבוגרים נעדר שמו של בארי אבידן ( ברוך בוהדנה) מבכירי הכוריאוגרפים בתחום המחול הישראלי.

במרץ 2020 יצאה מהדורה חדשה של הספר בהוצאת מכון ז'בוטינסקי ומוסד ביאליק.

הספר עבר תרגום מחודש ועדכני של דינה מרקון ובעריכת פרופ' דן מירון.

יש לו 6 ילדים

לא נכון מגזין יהלום - שיחה 21:57, 11 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

היפר הקישור על המילים. תחת הכותרת חרבת בורק מפנים לערך שיש ליצור אותו. אולם ערך זה קיים ונקרא גתות ברקן

עמנואל ריקליס היה אחד המייסדים (רשום בטעות עמיאל ריקליס).

אצילות ותוהו אינם שמות נרדפים אלא הפוכים !

הייתם אמורים לכתוב גם על הספר דיו די וזה לא כתוב

אין היסטוריה של העדשה

יבל שככן לגמריגם יובל שם טוב היה בתפקיד אורח בפיגמות

מילס תפקיד ראשי עד עונה 3

לא היה יותר עונה 3 בחיים

האוכלוסיה לא מעודכנת.

כל השחקנים הנל לא שחקנים מקומים .היו בסה'כ עונה אחת שתיים.

בירוחם יש לפחות אחוז אחד של נוצרים/ערבים

אביב אלוש התחתן ב2020 במפתיע עם שירה כהן

אני חושבת שצריך לכתוב באיזה סדרות עדי שיחקה כמו הישרדות חי דק וצפצולה היא מנחה וגם השתתפה בצחוקייה ביום העצמאות השבעים

אובוי משודרת גם בהוט

בני אינו אביה של ענבל. ענבל היא בתה של אשתו לבני בת מנישואיו הראשונים לאריאלה הדר ושמה אסנת. כשנפטר, היה גרוש שנים רבות ממיקי אמדורסקי, שמשיקולי ירושה העמידה פנים שחזרו לקשר זוגי..

השם של השחקן סרג׳ איבקה מתורגם לא נכון מאנגלית בכותרת אשמח שתבדקו את זה

בסרטים ‏לא צוין ‏פיורי הסרט.

אין מידע על המרד הראשון

הלחן מוכר לי עוד בהיותי ילד בלוב וזה הלחן שמנוגן גם היום עם שנויים קלים.

מה קשור מה ששמעת בלוב זה שיר שנכתב במרוקו במאה ה15

יש כבר 10 ספרים

זה לא נכון שהוא היחיד שזכה בפרס ישראל וגם הדליק משואה. גם המשורר ארז ביטון הדליק משואה וזכה בפרס ישראל

כתלמידה אצל המורה רעות קרייזמן ז"ל, ידוע כי אחרי 2 בנים, נולדה להם גם בת בשם רמה.

המצוות מתקנים באלוקות עצמה אין זה נכון אין זה הפירוש של הדברים

חנה(תיק נעדר)

מולי (השמיניה)

מקור [1] אמור להסביר ולבסס את סיבת הכינוי "שוגון", אבל כניראה שזה מקור לביסוס אמירה אחרת לגבי האופנובנק.

שלום רב,

בנוסף למצוין ביום העצמאות בשנת תשנ"א נבחרתי לקצין מצטיין (מ"פ) בטקס בראשות הרמטכ"ל והמטה הכללי דאז.

טבלת הרקטות דורשת עזכון של השנים 2015-2019. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5653365,00.html https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001280052 --2A00:A040:196:E146:2CF9:10E4:813:716D 18:41, 11 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

אני לא חושבת שהביטוי שמתאר את השיטה נכון, כאשר המקור אמור להיות spaced repetition דווח על ידי: הס 85.65.197.149 18:58, 11 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



DDR5 2021-2022...

בתמונה כתוב "כידון" אך מדובר בטעות, ניתן להשתמש ב"הגה" או "מוט ההגה" אך לא כידון. ראו מאמר האקדמיה ללשון.

עידו מוסרי הופיע גם בתפקיד משני אבל קבוע בסדרת הטלוויזיה "יוני והמחוננים" בתור מויש

ארקדי דוכין הוא גאורגי

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

מישהו שינה בצורה ברורה את משמעות הפתגם התנכי בפסקא הראשונה "הולדת ישמעאל". זה נראה כמו שינוי בעברית קלוקלת של גוגל טרנסלייט. הציטוט מהתנך מדוייק, אך הכיתוב הפך אותו לבדיחה ושינה את משמעותו. סליחה שאיני יודע לערוך את התיקון בעצמי. דווח על ידי: אהד אשכנזי 173.3.231.75 23:54, 11 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

תודה לך. זו הייתה השחתה, ואני רואה שראובן כבר תיקן. Ronam20 - שיחה 23:59, 11 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

הנכד לא יכול להיות האבא של הסבא

בערך נכתב:

לפי פרקי דרבי אליעזר לאשתו הראשונה קראו "עישה" ולפי תרגום יונתן "עדישה" ומוצאה מערבות מואב. ולאשתו השנייה "פטימה" (על שמה קרויה פטימה ביתו של מוחמד) שאותה הגר אמו לקחה לו מבית פרעה אביה.

כך אולי ושמא על פי התפיסה הרואה את הספר פרקי דרבי אליעזר כחיבור תנאי. אבל פרטים אלו וכן הסיפור שבא לאחריו הם ממקורות מוסלמיים. כלומר, בעל פרקי דרבי אליעזר, בן המאה השמינית לערך, שאב ממקורות ערביים ולפיכך נתן לנשיו של ישמעאל את השמות 'עיישה' ופאטמה'. טל ומטר - שיחה 01:35, 2 ביוני 2023 (IDT)[תגובה]

דיווח שאורכב ב-02 ביוני 2023

דיווח מהדף ויקיפדיה:דיווח על טעויות

מצב טיפול: טופל

לפי מסורת בית שני ?, אז עוד לא היה אסלאם. הוא הופיע אחרי 700 שנה ―אנונימי לא חתםמש:אנונימי 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)[תגובה]

אכן. שיניתי חזרה את "המוסלמים" ל"הערבים" והוספתי דרישה למקור. תודה על הדיווח. פוליתיאורי - שיחה 01:26, 2 ביוני 2023 (IDT)[תגובה]

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

הסימון של דרגת היציאה ודרגת הכניסה עבור גרף בלתי מכוון הפוך. deg+(v) מסמן את דרגת היציאה, deg-(v) מסמן את דרגת הכניסה. זה גם משפיע על שאר המקומות בדף שבו הסימון מופיע כיוון שהסימונים הפוכים: - השמות בור ומקור צריכים להתחלף - גם בפיסקה הגדרה פורמלית יש להחליף את deg+ ו deg-

  • נהוג להגדיר את דרגת הקודקוד כגודל הקבוצה של הקשתות החלות בקודקוד ולא מספר הקודקודים השכנים שלו, (כפי שעשו בפסקה "הגדרה פורמלית") כיוון שבגרפים שאינם רגילים כמו מולטי גרף ההגדרות יהיו שונות וההגדרה שמתרכזת בקשתות, היא בעלת משמעות גם עבור מולטי גרפים. (זו אינה טעות (כיוון שניתן להראות שקילות) להגדיר זאת ככה עבור גרפים רגילים אך פחות "מוצלח").

מקור: https://en.wikipedia.org/wiki/Directed_graph#Indegree_and_outdegree

דווח על ידי: 141.226.15.210 03:13, 12 במאי 2020 (IDT) 141.226.15.210 03:13, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף כתוב: "אמנם בספר דברים כתוב כי אם עבד עברי איננו מעוניין לעזוב את אדונו הוא הופך לעבדו לנצח..." לא רק בספר דברים כתוב כך, אלא גם בספר שמות. דווח על ידי: אלעזר 2A01:6500:A047:DD64:6345:7359:BDEC:7406 05:24, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

הוספתי. אביהו - שיחה 08:11, 13 ביוני 2020 (IDT)[תגובה]


מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

בדף כתוב: "תיאור חורבן שילה ובחירת שבט יהודה המקום שבט אפרים..." צריך לומר "במקום שבט אפרים". דווח על ידי: אלעזר 2A01:6500:A047:DD64:6345:7359:BDEC:7406 05:49, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

טופל, בתודה--היידן 06:33, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



נ. נאנו גם סדרה ויוה

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

"עצלנאים, הנפוצים בשטחים נרחבים ביערות אמריקה הדרומית והעצלן המיוחד ביותר נפוץ בעיקר באזור הצפון במרכז טבריה והוא לא אחר מדביר המוכר בכינוייו עלכס וקרמיט."

מקור: אין צורך לציין, מן הסתם מישהו משחית את הדף בשביל "צחוקים"

דווח על ידי: נועש 82.166.168.241 11:07, 12 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



בני מייסנר חייל צהל במילואים נהרג בשנת 1989 מיידוי. אבנים בעת שרות המילואים אבי זלינגר

אגם בוחבוט בת 17 ולא 16

היא נולדה בבאר שבע לא בתל שבע

כשרואים את הקטע ״משתמשים שהוגשה נגדם תלונה״, מיד שמים לב שכל התלונות שהוגשו למשטרת ישראל, טרם טופלו! דוקא אלו שהוגשו לספקי האינטרנט, ברובם טופלו כראוי. מדוע אם כן, במקרים שהמשטרה ״מעלימה עין״ ו/או לא מטפלת בזה כראוי או בכלל לא— לא מעבירים את הטיפול בזה למוסדות יותר גבוהים מהמשטרה, (ממוסד למוסד עד) לטיפול הבג״ץ ובית המשפט העליון? מדוע ויקיפדיה, מאחר ואין לה מנהל ברור, צריכה לסבול מהשחתות של טרולים או משחיתים ״רגילים״ (כלומר-שאינם טרולים, אך זה לא אמור שלא צריך לטפל בהם: השחתה זו השחתה) ולספוג את זה בשקט כאילו לא קרה כלום? אמנם הוגשה תלונה, אבל מדוע המנהלים של האתר לא מקדמים/מזרזים אותה עד להטלת העונש בפועל? [אומר את האמת שאין לי כל כך ותק בויקיפדיה העברית ובוודאי שלא בהיסטוריה שלה, ומעולם לא ראיתי לנגד עיניי השחתה/הטרלה, וממילא איני יודע את אופן הגשת התלונה,על מה ולמה. אך אני מעיר לא על מקרה ספציפי (שכנ״ל, לא חקרתי), אלא על ערך שהוא ״כללי״ - ויקיפדיה:טיפול בהשחתה ששם מצויין, בפסקה הנ״ל שעליה אני מעיר, שטרם טופלו (מצויין כ-תיבה ריקה בכל מקרה כזה) כמה וכמה תביעות, כולל תביעה (איך לא,—למשטרה(!!)) מ2007 על כתובת אייפי מסויימת. איך נותנים לדבר כזה לקרות?! מילא תביעה מ2018 שעוד לא טופלה וצריך קצת סבלנות (עניין של עד שנה-שנתיים לחכות) אבל מ2007?! אבקש התייחסות ל״תלונתי״ שלא מצאתי לה מקום אחר מלבד ב״דיווחים על טעויות״ (ואם יש כזה מקום— אשמח שמישהו מהגולשים ימחוק את הדיווח מעמוד זה ויעביר למקום המתאים), שזהו גם כעין דיווח על טעות - טעות שלא שולחים עוד ועוד תלונה כנגד אותו אדם(!), וכן אשמח אם מישהו מהמנהלים יוסיף בטבלה הנ״ל עוד טור: תאריך השחתה אחרונה. התנצלות בכך שאדם מסויים הפסיק להשחית עקב תלונה שהוגשה נגדו - היא התנצלות, גם אם אינה מפורשת. תודה והמשך יום טוב

אין לראות בשפרעם את קברו של רבי יהודה בן בבא. לעומת זאת יש במקום ציון קברו.

מחלף הכבישים 79 - 70 הסמוך לשפרעם קרוי על שם רבי יהודה בן בבא - מחלף הסומך

מצב טיפול: חדש

שיחה:עמשא בן יתר

מצב טיפול: חדש


ר שמעון לביא לא נולד בספרד הוא נולד במרוקו בעיר פס חיבר את השיר בר יוחאי בפס

ולכן יהודי מרוקו שרים בקביעות את השיר הזה כבר 500 שנה . בשבת . והם אלה שהנהיגו את העלייה לקבר רק שמעון בלג בעומר בגיל 50 כמנהג גאוני מרוקו נסע לארץ ישראל כדי לסיים את חייו שם בדרכו כשעבר בלוב יהודי לוב לא נתנו לו להמשיך כיוון שרצו שהוא ישאר ללמד אותם תורה

ושם נהיה רב עליהם ונפטר

לא היה את שמות האוקיינוסים והימים שתעלת סואץ מאבירה מהים התיכון

לא כתבתם ש 6ix9ine הוציא את הסינגל GOOBA

חסר ארז לוי

עד לשנת 2019 שכנה תחנת המשטרה המרכזית של תל אביב במפגש שבין רחובות בזל ודיזינגוף. כיום קיים חניון במקום

לי נודע שזהר שטראוס הוא הזוכה של הישרדות vip לשנת 2020

קוראים לי יחזקאל ושיחקתי את הדרוזים שהם באו אליהם בעונה 2

התיאור שאתם נותנים לרב שמעון לביא הוא גזעני ומתנשא

נסיון לשכתב היסטוריה לכתוב עליו רק את המילים מדור גירוש ספרד

בזמן שכשכותבים ערך על אדם כותבים עליו היכן הוא חי את חייו

זאת שערוריה מישהו כאן מנסה לשכתב היסטוריה

אתם מעוותים את המציאות, אלירן מלול גם כן היה עובד סוציאלי, אתם מציגים אותה כעובדת סוציאלית בזמן שניאה לעובד סוציאלי, ודי ברור שההצטיינות דלה נכשלה בחיים האמיתיים. פשוט עיוות של המציאות, המיצאות היא שהחברה מעסיקה אנשים שלא מתאימים לתפקידים אותם הם נשלחים לבצע. עובד סוציאלי שרצח את אשתו שגם היא עובדת סוציאלית אומר שהתארים האקמיים שלכם שווים כלום.

החייל לא נהרג. החייל נרצח!!!

שכחתם את הדרקון הראשון שלי גם שם הוא היה.

הצבא הסובייטי השטלת על הרייכסטאג ב 30 לאפריל 1945

ב 2 למאי הם רק צילמו/ביימו שחזור של הנפת הדגל הסובייטי על הבניין

מדוע לא עובד לי? האם זה לא תקף לדפי משתמש??

וולדמורט לעולם לא התחתן בגלל שלא היה לו זמן ואחרי כל הדברים שהוא עשה הוא מת.

הליכת טרוט נקראת ג'וג

כתבתם בחברים ששמו המלא של סוס הוא חסוס, וזה לא נכון. השם שלא הוא jesus, זאת אומרת ישו. תרגמו את זה לזאוס.

יש לשנות את ההגדרה ״בתי אב״ היא מיושנת ומכלילה ולא נכונה כלל.

גגל - בתי אב הארץ.

מצב טיפול: חדש

יש שגיאה בכיתוב הדף, נראה כמו כתובות של HTML שהגיעו לדף עצמו. דווח על ידי: 77.125.29.3 12:53, 13 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

קול ולילי נפרדו ופה מראים שהם לא נפרדו ואצל לילי ריינהרט כתוב שהם נפרדו.

יצאו בינתיים 23 פרקים

תאגיד השידור הפסיק, נכון לעכשיו, לשדר בתדרים של AM

נעמה קברי זכתה מקום ראשון וג'ובאני רוסו מקום שני

ברשימת השחקנים חסר תפקיד הילד בכיכובו של אורי דירקטור

הרב שמעון לביא הוא רב משורר ופילוסוף מרוקאי

כל רבותיו ומשפחתו ממרוקו

תוספת... בין השנים 1990- 1992 צביקה היה מפקד גדוד 906 בחטיבת ביסלמכ׳.

אין לו מס' בנים יש לו בן יחיד

בערך על המלך מידאס מופיע "קנה סוף". אין צמח כזה; יש קנה ויש סוף, ואלה 2 צמחים שונים לחלוטין זה מזה.

בנו הרב ישראל אליעזר הוא חתן דודו הרב משה ארנסטר, ולא של הרב פרנקל. מאיר אדלר הוא בנו של הרב מרדכי אדלר שנהרג

מצוין שלמד בישיבת נזר ישראל מה שנכון אך הרישור לערך של ישיבת נזר ישראל אינו נכון משום שהערך עוסק בישיבה לחוזרים בתשובה במודיעין עילית והוא למד בישיבת נזר ישראל של גור בראשון לציון

כיום לאחר התפלגות שאול אלתר מחסידות גור מרבית מהקבוצה של חסידי גור שלמדו בישיבה עזבו והלכו ללמוד בישיבה החדשה שהקים בגבעת שאול בירושלים

וגם תוסיפו בבקשה לנועה קירל שהיא דוגמנית אתם מוספים רק לאליאנה תדהר

3 עונות

לא כתוב את הפרשן

שלום אני שירתתי ביחידה ויש לי תמונה של הצוות

קישור האתר שבור לחיים • כ' באייר ה'תש"ף 15:24, 14 במאי 2020 (IDT)[תגובה]

השמיים יפים יותר בלי העולם

לביתן קתלן אול ליביתן אלאה סוג של דול פין

אין התיחסות לחלקו בחקירת פרשת ביביטורס

לא מקימים אוניברסיטה חדשה לצד בית החולים, זה לא עובד כך.. כנראה שהוא יסונף לפקולטה לרפואה של צפת, ומה שיוקם זה מעבדות מחקר

רשום שיש הוכחות רבות לכך שחיסונים לא גורמים לאוטיזם, האם תוכלו לספק מחקר על dtp או כל חיסון אחר מלבד mmr שבדק טענה זו? דווקא לאחרונה בעקבות בקשה של חופש המידע בארהב התגלה שאין מחקר שתומך בכך בניגוד להצהרות, ובית המשפט קבע שאסור להשתמש בקביעה לא מבוססת זו כי בעצם מעולם לא נבדקה וגובתה. ואת העובדה הזו אשמח לגבות במסמכים

1. שני פרקים בעלי כותרת דומה: תולדות האגודה התאוסופית" ו"תולדות האגודה". נראה כי לשני נועדה כותרת אחרת. 2. בנובמבר 2019 נערכו בחירות לועד המנהל של הלשכה הישראלית של האגודה והיו"ר היוצא, אברהם אורון, לא הציג את מועמדותו. לתפקיד היו"ר נבחרה ברכה אלרון. אברהם אורון ממשיך בפעילותו באגודה.

ישראל קטורזה היה בתקופת היותו בצבא קבע במצפה רמון, גם שופט כדורסל

יש פה רק 3 שחקנים ולא את כולם

בתיאור של היישוב כתוב שהוא ערבי בעוד שזה יישוב דרוזי.

קרייג נלסון משחק ולא שון ולאס

איך סלאש במערכת יחסים עם בת זוגו ב2014 ורק התגרש ב 2018. זה צריך להיות הפוך.. סלאש התגרש ב 2014 והוא במערכת יחסים מ 2018

מצב טיפול: חדש

פרטי הדיווח

ג'ון מגונט לא היה אחיו של המלך ריצ'רד השני כי אם דודו, אחיו הצעיר (והבעייתי!) של אדוארד "הנסיך השחור" בנו בכורו של המלך אדוארד השלישי שמת כשנה לפני אביו לכן בנו ירש את הכתר האנגלי בשמו: ריצ'רד השני. דווח על ידי: ע. כרמל 85.250.216.128 11:52, 15 במאי 2020 (IDT)[תגובה]



בפילמוגרפיה, מופיע תחת קולנוע הסדרה "שאול", במקום שתיהיה תחת סדרות.

פול וסלי נשוי לקורין מכלוף

פול וסלי נשוי לקורין מכלוף וסלי

פול ווסלי נשואי לקורין מכלוף ווסלי כבר 150 שנים.

פול ווסלי נשואי לקורין מכלוף ווסלי כבר 150 שנים.

העיתונאית ואשת הטלוויזיה יעל אודם נולדה באותה השנה