משתמש:שים שלום/ליגת הצדק נגד הטיטאנים הצעירים

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית


שגיאות פרמטריות בתבנית:לשכתב

פרמטרי חובה [ נושא ] חסרים

יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף.
יש לשכתב ערך זה. ייתכן שהערך מכיל טעויות, או שהניסוח וצורת הכתיבה שלו אינם מתאימים.
אתם מוזמנים לסייע ולתקן את הבעיות, אך אנא אל תורידו את ההודעה כל עוד לא תוקן הדף. שכתוב
ליגת הצדק נגד הטיטאנים הצעירים
Justice League vs. Teen Titans
כרזת הסרט באנגלית
כרזת הסרט באנגלית
בימוי סם ליו
הופק בידי ג'יימס טאקר
תסריט בריאן ק. מילר
אלן ברנט
עריכה כריסטופר ד. לוזינסקי
מדבבים סטיוארט אלן
ג'ייסון אומארה
ג'ון ברנטל
טאיסה פרמיגה
מוזיקה פרדריק וידמן
מדינה ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
חברת הפקה האחים וורנר אנימציות
חברה מפיצה האחים וורנר
הקרנת בכורה 26 במרץ 2016 (וונדר-קון)
29 במרץ 2016 (ארצות הברית)
משך הקרנה 79 דקות
שפת הסרט אנגלית
סוגה גיבורי על
הכנסות 3.98 מיליון דולר
סרט קודם ליגת הצדק: כס אטלנטיס
סרט הבא ליגת הצדק האפל

ליגת הצדק נגד הטיטאנים הצעיריםאנגלית: Justice League vs. Teen Titans) הוא סרט גיבורי על מונפש אמריקאי משנת 2016 המבוסס על הקומיקסים ליגת הצדק והטיטאנים מבית DC קומיקס, הסרט הוקרן לראשונה בוונדר-קון ב-26 במרץ 2016 והופץ בDVD ב-12 באפריל 2016 על ידי האחים וורנר.

הסרט מציג את קבוצת הטיטאנים הצעירים שמהווה ליגת הצדק לגיבורים צעירים, הסרט הוא גם המשך של באטמן: דם רע.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

ליגת הצדק נאבקת בלגיון האבדון הכולל את לקס לות'ר, צ'יטה, סולומון גרנדי, אשף האוויר ומאסטר הצעצועים. הם מנצחים, אך אשף האוויר נמלט ומותקף על ידי צללים המשתלטים עליו, הליגה מביסה אותו בעזרת רובין אך אשף האוויר אינו זוכר מאומה, באטמן כועס על רובין שהתערב ושולח אותו אל הטיטאנים שילמד לעבוד בצוות.

נייטווינג מציג אותו בפני הטיטאנים, סטארפייר, רייבן, ביסט בוי, והחיפושית הכחולה, אך חוסר הכבוד שלו לאחרים גורם לחיכוכים ביניהם ולקרב בינו לחיפושית הכחולה, הקרב מסתיים בפציעתו ורייבן מרפאה אותו באמצעות האמפתיה שלה אך שניהם רואים כל אחד את זכרונות השני, רובין המסוקרן מנסה לחקור את רייבן על הדמות שראה במוחה אך היא דוחה, ובמחשב הטיטאנים הוא אינו מוצא כל מידע.

סופרמן נאבק באכזריות בגולגולת האטומית, וונדר וומן מוזהרת על ידי באטמן שהוא נשלט על ידי שד, באטמן משתמש בקריפטונייט על מנת למנוע מסופרמן לתקוף והוא נמלט, באטמן מגיע למסקנה שאם מארח השד פצוע - אזי השד יוצא ממנו. בינתיים הטיטאנים יוצאים לקרנבל על מנת להשתחרר מהמאורעות האחרונים, רייבן מותקפת במהלכו על ידי שדי אביה טרייגון, בעזרת הטיטאנים היא מסלקת אותם.

לאחר מכן רייבן מספרת שבמקור אמה הייתה חברה בכת ונישאה לטרייגון בצורה אנושית, וכאשר גילתה את צורתו השדית נמלטה, ונלקחה על ידי אנשים טובים לאזרט שם גדלה רייבן, אך בטעות היא זימנה את אביה שחיסל את המקום כולו כולל אמה, ולקח את רייבן שתעזור לו אך היא כלאה אותו בגביש בגיהנום, הטיטאנים מציעים לעזור לה אך הליגה מגיעה לקחת את רייבן לאחר שהבינו שהיא אחראית לעניין, הטיטאנים מתנגדים אך הליגה מותקפת בידי הצללים של טרייגון, חוץ מבאטמן שמשתק את עצמו כל השאר מצטרפים לטרייגון ותוקפים את הטיטאנים, עד שרייבן מסכימה לילך איתם, ברגע האחרון החיפושית הכחולה משתק את סייבורג ומשחרר גם אותו.

הטיטאנים יוצאים למקומה של רייבן בעזרת GPS שהתקין עליה רובין, הם משחררים את סופרמן על ידי פציעתו עם קריפטונייט, ופונים לשחרר גם את וונדר וומן ופלאש בעוד רייבן משתמשת במקדש מיסטי שהקים סופרמן לזמן את אביה, הליגה הטיטאנים מגיעים מאוחר והוא כבר זומן, הליגה נשארת להיאבק בו, בעוד הטיטאנים וסייבורג יוצאים לגיהנום לכלוא מחדש את השד, רובין ורייבן מגיעים לגביש אך הם מותקפים בידי ראס-אל-גול שאחר מותו בידי דת'סטרוק נהיה למשרת של טרייגון, הוא מציע לרובין להצטרף אליו, אך הוא מסרב ומביס אותו, רייבן כולאת את אביה בגביש.

רייבן רוצה להישאר בגיהנום תמיד על מנת לשמור על אביה, אך רובין משכנע אותה לחזור עם הגביש, הטיטאנים זוכים לכבוד והערכה מהליגה, הסצנה שאחר הכתוביות מציגה את טרה מגיעה למגדל.

הפקה[עריכת קוד מקור | עריכה]

הסרט הוכרז לראשונה יחד עם הסרט באטמן: דם רע, על ידי DC קומיקס בכנס קומיקון סן דייגו בינואר 2015, צוות המדבבים הוכרז בינואר 2016.

צוות דיבוב[עריכת קוד מקור | עריכה]

ביקורות[עריכת קוד מקור | עריכה]

בריאן לורי ממגזין Variety אמרה על הסרט כי הוא: "פחות טוב מאשר הסרטים הטובים בזיכיון"[1], אריק דיאז מNerdist העניק לסרט 3.5/5 וכתב: "הסרט בעיקרו מבדר עם קטעי פעולה טובים כמו סדרת האנימציה על הקבוצה רק באופן מעט יותר בוגר"[2].

סרט המשך[עריכת קוד מקור | עריכה]

סרט ההמשך הטיטאנים הצעירים: חוזה יהודה היה אמור להשתחרר לאחר סופרמן: דומסדיי וליגת הצדק: הגבול החדש ב-2008 אך לבסוף נדחה[3][4], ב-2010 הסופר/מפיק ברוס טים אישר כי אין תוכניות להפקת הסרט[5], עם זאת ביולי 2016 הודיעה חברת האחים וורנר כי יצא סרט המשך וישמש כהמשך לליגת הצדק נגד הטיטאנים הצעירים[6][7].

בחודש ינואר 2017 הוכרז אלן, מאהר, פרמיגה, אוסטין, וסו הו יחזרו לדבב את הדמויות מהסרט הקודם, יחד עם כריסטינה ריצ'י ומיגואל פרר[8], הסרט שוחרר לבסוף ב-4 באפריל 2017 וזהו סרטו האחרון של פרר שמת ב-19 בינואר 2017.

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]

הערות שוליים[עריכת קוד מקור | עריכה]

קטגוריה:סרטי 2016 קטגוריה:סרטי הנפשה אמריקאיים קטגוריה:סרטי האחים וורנר קטגוריה:סרטי אנימציה של DC קומיקס קטגוריה:ליגת הצדק קטגוריה:סרטי אנימציה של האחים וורנר קטגוריה:סרטי אנימציה שיצאו ישירות בפורמט לצפייה ביתית