מלחמת רובין

מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
מלחמת רובין
Robin War
טיזר שהופץ כחלק מקידום האירוע
טיזר שהופץ כחלק מקידום האירוע
טיזר שהופץ כחלק מקידום האירוע
מידע קומיקס
סוגה קומיקס
תקופת פרסום מקורית דצמבר 2015 – ינואר 2016 (כ־4 שבועות ו־4 ימים)
ארץ מקור ארצות הבריתארצות הברית ארצות הברית
שפת המקור אנגלית
מוציא לאור DC קומיקס
מספר החוברות סדרה ראשית: 6
חוברות קשורות: 3

מלחמת רוביןאנגלית: Robin War) היא קשת סיפור ואירוע קרוסאובר, שפורסם בחוברות הקומיקס רובין ביקום DC על ידי חברת ההוצאה לאור DC קומיקס, והיא נמשכה לאורך שש חוברות בין דצמבר 2015 לינואר 2016.

הסיפור עוקב אחר התמודדות הרובינים בגות'אם סיטי עם תנועה חדשה בשם אנחנו רובין - ילדים המנסים להידמות אליהם, ובמקביל מסדר הינשופים חוזר אף הוא.

עלילה[עריכת קוד מקור | עריכה]

לאחר שטרוויס, חבר צעיר בתנועת "אנחנו רובין", עוצר שוד במחיר חיי שוטר, עיריית גות'אם סיטי הופכת על הזדהות חזותית או מילולית עם התנועה לעבירה פלילית כתגובה. את החוק מובילה חברת מועצה בשם נוקטואה, כדי לזכות במקום בבית המשפט של הינשופים. דיוק תומאס, מנהיג אחד מתאי התנועה, מכנס פסגה של החברים על מנת למצוא דרך התמודדות עם ההגבלות החדשות, אך זו מופרעת על ידי הרובין הנוכחי דמיאן ויין שמתנגד אליהם באלימות. ג'ייסון טוד וטים דרייק מחכים לבואו של הרובין המקורי דיק גרייסון בטרם הם ייבחרו צד, בעוד באטמן נאלץ לתמוך בחוק בלית ברירה. בינתיים, טרוויס מתכנן להסגיר עצמו לידי המשטרה על מנת לסיים את הסיפור ולמנוע הסלמה, אך בית המשפט של הינשופים מתנקש בו.

ההתנקשות בחייו של טרוויס מובילה את דמיאן, ג'ייסון, טים ודיק לשתף פעולה עם התנועה, והם מאמנים את חבריה לביצוע כמה משימות. עם זאת, מתברר כי תוכניתו של דיק היא להוביל את חברי התנועה למשימות שיובילו ללכידתם, על מנת שהם יישארו בטוחים במאסר בזמן שהעניינים ממשיכים להתפתח. חברי התנועה נלקחים למתקן כליאה בשם "הכלוב", בו הם נכלאים בתאים קטנים וחסומים מאוויר שמזכירים כלובי ציפורים. דיק ובאטמן מאמינים כי מאחורי ההסלמה עומדת נוקטואה שמחפשת להרוויח ממנה משהו, בזמן שכוחות בית המשפט של הינשופים פורצים למתקן הכליאה ותוקפים את חברי התנועה. ג'ייסון וטים נלחמים בהם, והם משחררים את כל חברי התנועה מתאיהם ונאבקים יחד בינשופים ובחייליהם. הקרב מוביל אותם לאקדמיית גות'אם, שם במקרה שבית המשפט יאבד שליטה הינשופים המתים יהרסו את העיר. הרובינים נאבקים בהם יחד עם באטמן, בעוד דיק נפגש עם לינקולן מארצ' שבעבר היה חלק מבית המשפט אשר אומר לו שאין לו צורך בו עוד בתור סוכן, יש לו במקום זה את דמיאן אך הם הרעילו אותו ואם ברצונו להציל אותו שיצטרף אליהם, הרובינים מביסים את הינשופים, אך גרייסון נאלץ להצטרף אליהם ומציל את דמיאן ומסיים את המלחמה,

אחרי הכל דמיאן ודיוק מתחברים, וטוד ודרייק ודמיאן אומרים לדיק שאינם מרגישים שהם יכולים לסמוך עליו כיוון שאינו ישר, דיק מזכיר להם את מסירותו עבורם וחוזר להיות המנהיג בכך שהוא מזכיר להם מדוע מלכתחילה עקבו אחר ברוס- כיוון שהם משפחה, לאחר מכן גרייסון מגיע לפרלמנט הבינלאומי של הינשופים ומכריז: "אני לא רובין".

ביבליוגרפיה[עריכת קוד מקור | עריכה]

סדרה ראשית:

חוברות קשורות:

  • Gotham Academy #13
  • Red Hood/Arsenal #7
  • Teen Titans 15

קישורים חיצוניים[עריכת קוד מקור | עריכה]